Koncerta vietā — bēres
6Saistītie raksti

Personība /
22. janvāris
Mīlestība bez žēlastības


Radars /
15. janvāris
Radars Latvijā

Radars /
18. decembris 2024
2024. gadā aizkustināja…

Radars /
25. septembris 2024
Radars Latvijā
Komentāri (6)
Kamielis 30.01.2025. 21.33
Var jau arī piebilst par tādiem “Konkursiem”, kuri tiek rīkoti apstākļos kad būtiski apgrūtināta bērnu ierašanās (ziema, tumsa, attālums). Ziemas apstākļos vest bērnus 400 km attālumā “lai gūtu konkursu pieredzi”… Kaut kas nav kārtībā tai karaļvalstī.
Atceros tās ministrijas sanāksmes, kas tika rīkotas reģionos, lai iepazītos ar kolēģiem “uz vietas”. Labi, ja vasarā – jauka ekskursija, bet ziemā – murgs. Bet te vēl bērnus ved.
Piedodiet, veca pensionāra čīkstēšana.
1
Uldis.M42 > Kamielis 31.01.2025. 09.21
Kā to ņem? Vieni var nozagt miljardu, uzceļot nevajadzīgu Berlīnes cienīgu dzelzceļa staciju, negabūvi lidostā un dzelzceļu uz lidostu, viņu mazāk apsviedīgiem provinces parķijas biedriem jāapmierinās ar dažiem simtiem, vizinot bērnus.
0
Dina Līte-Zaķe 30.01.2025. 15.45
Un kādas funkcijas pilda skolēnu grupu pavadošie pieaugušie? Šoferim ir jābrauc, nevis jāpieskata bērni. Un pirms brauciena sākuma visiem jāatgādina par drošību un pienākumiem brauciena laikā sēdēt savās vietās. Kā lidmašīnā….Un paši sev pajautājiet – cik bieži piesprādzējaties braucot starppilsētu autobusos?
1
Bruno Legzdiņš > Dina Līte-Zaķe 02.02.2025. 10.14
Vienmēr, kad ir drošības jostas pieejamas, tad arī piesprādzējos. Es jau neesmu kurzemnieks, ja es nositīšos par to neviens 10 tūkstošus ēriķu nedabūs.
Latvijā un Eiropā publiskais transports ir relatīvi labākā stāvoklī, drošības jostas pārsvarā ir funkcionālas. Āzijā ar to ir švakāk, bet arī, protams, kā kurā valstī.
1
Uldis.M42 > Bruno Legzdiņš 02.02.2025. 14.00
Viss ir nosacīti. Kad es nopirku no eksporta Ladas Rīgas ostā nospertās inerces jostas, vienmēr tās izmantoju, jo tās vairs nevarēja mierīgi pārmest pāri vēderam, kā parastās. Kad bija mana pēdējā avārija, 85. gadā kad aptinu Žiguli apkārt stabam, tā ka tas gadījās salona aizmugurē, nebiju piesprādzējies. Atsprāga vaļā manas durvis un es izlidoju kā korķis, kādus 8 metrus. Sasitu celi un nedaudz cieta piere un tas arī bija viss. Ja nebūtu Dievs stāvējis klāt un es toreiz būtu bijis pieprādzēts, no tāda trieciena manas pārlauztās ribas būtu iedūrušās plaušās.
Tracina tas, ka par stāvēšanu sastrēgumā bez jostas, milicija var sodīt, bet par smēķēšanu pie stūres un pa logu izmestu benčiku, nē.
0
Ilze Pētersone 30.01.2025. 05.25
Ja pieminētajos gadījumos šoferis būtu uzstājis, ka jāpiesprādzējas, visticamāk, iznākums būtu cits. Kamēr likums paredz, ka par drošības jostu lietošanu atbildīgs ir transporta līdzekļa vadītājs, tas viņam vai viņai ir jādara! Un nevajag meklēt šoferiem attaisnojumu, pārāk augstas likmes neizdarībai.
0