Četrus miljonus eiro grāmatām valsts neatrod, bet 21 miljonu monitoringa sistēmai – gan
3Saistītie raksti
Viedoklis /
3. janvāris
Mācīt un mācīties nenoteiktībai
Viedoklis /
30. decembris 2024
Kā sabiedrība sākam apzināties, ka mācīšanās mūža garumā ir norma
Reportāža /
26. decembris 2024
Frankfurtes pārdomas
Viedoklis /
18. decembris 2024
Diskusijā par skolotāju profesiju ir laiks pāriet uz sarunu par izglītības jēgu un pedagogu nozīmi
2
Viedoklis /
11. decembris 2024
Vai konfliktus izglītības jomā var risināt ar mediāciju?
Komentāri (3)
Andrejs Birzgalis 09.01.2025. 08.35
Kas ir monitoringa sistēma? Vai nevar latviski.
0
Egils Rupeks 08.01.2025. 16.06
Varbūt iegādāties katram skolēnam pa budžeta planšetdatoram? Varbūt ne visiem 224 322, tiem kuri vēlas? Pieļauju, ka daudziem ir savas, datori, utml. Vai tas būtu ilgspējīgi un IKT prasmes attīstoši? Un platforma, kur visi nepieciešamie mācību materiāli atrodami, pārjaunojot un uzlabojot ‘e-klasi’? Šķiet, ka prāk daudz interesentu, kuri vēlas saglabāt esošo ‘sistēmu’, vai ne?
1
Sskaisle > Egils Rupeks 09.01.2025. 19.29
Izlasiet par digitālo demenci. Izlasiet par pētījumiem Somijā, kāpēc somi atgriežas pie mācību grāmatu un pierakstu burtnīcu lietošanas. Viedierīces ir jāprot lietot, bet apzinoties cik un kā, īpaši augoša cilvēka vecumā.
0