Ir jāuzbūvē ! Tas ir mūsu savienojums ar Rietumeiropu . Ir jāpanāk ,ka vismaz pusi caur Latviju ejošo kravas tranzīta kravu ir ,bet tas ir ap 15 miljoni tonnu gadā , uzkrautu kā automašīnas vai tikai konteinerus uz šī dzelzceļa vagoniem kaut kur pie Polijas – Lietuvas robežas un izvestu caur Latviju nepiesārņojot ar dīzeļdzinēju gāzēm gaisu un gūstot ienākumus no kravu pārvadājumiem . Jāatzīmē ,ka šobrīd kravu tranzīta apjoms gadā caur Latviju ar “fūrēm” ir 28 miljoni tonnu .
Pag, tad Tallinā jaunu staciju būvē par 196 M €, jo variantam par 346 M “neviens naudu nedotu”, kamēr Rīgā vecās stacijas pārbūves tāme “sadārdzinājusies”, citējot Briškenu dažus žurnālus atpakaļ, līdz “tagad ir tuvāk 900 M” un viss oki doki?
Atbildi uz solīto “kāpēc?” tā arī nesaņēmām. Atliek vienīgi minēt, ka EE visa RB preambula nebij “jo dārgāk, jo labāk, jo 85% apmaksā stulbā Brisele, jo tā mēs visi vairāk pelnīsim un labāk dzīvosim”.
Gadsimta afēra. Ja jau nevar pat Rīgas apvedceļu savest kārtībā, ko no vēl runāt par šito gigantomāniju….
Pensionāri turaties! Ātrāk par 70 gadiem pensijā netikt.
Atkal jau igauņiem lētāk, ātrāk, labāk utt. – cik var ņemties ar pašnonievājošo salīdzināšanu!? Nedomāju, ka šādi pasniegti vēstījumi palīdz mūsu valstij zelt un plaukt, tieši otrādi – daļai tas ir kārtējais stāsts par neizdevušos un neveiksminieku valsti, ko tad mēs varam utt. Vārdu sakot, lai arī cenšaties būt t.s. objektīvās žurnālistikas darba rūķi, vienlaikus lejat ūdeni uz mūsu naidnieku dzirnavām.
Nepiekrītu. Ir jāskatās, jāmācās un pat jākopē kaimiņus tur , kur pašiem nesanāk. Ja “rozā brilli uzlikt “un ne par ko nesatraukties, tad jau “zirgs tālu auzās ” var aiziet.
Komentāri (8)
Artūrs Ozols 28.11.2024. 12.35
Ir jāuzbūvē ! Tas ir mūsu savienojums ar Rietumeiropu . Ir jāpanāk ,ka vismaz pusi caur Latviju ejošo kravas tranzīta kravu ir ,bet tas ir ap 15 miljoni tonnu gadā , uzkrautu kā automašīnas vai tikai konteinerus uz šī dzelzceļa vagoniem kaut kur pie Polijas – Lietuvas robežas un izvestu caur Latviju nepiesārņojot ar dīzeļdzinēju gāzēm gaisu un gūstot ienākumus no kravu pārvadājumiem . Jāatzīmē ,ka šobrīd kravu tranzīta apjoms gadā caur Latviju ar “fūrēm” ir 28 miljoni tonnu .
0
Uldis.M42 27.11.2024. 11.15
Tautai ir jāzin savi varoņi un kolaborants Vonsovičs no Vienotības juristu mafijas tāds nav vienīgais: https://www.youtube.com/watch?v=aGQcqC3NUtM
0
WunderGe 22.11.2024. 12.54
Pag, tad Tallinā jaunu staciju būvē par 196 M €, jo variantam par 346 M “neviens naudu nedotu”, kamēr Rīgā vecās stacijas pārbūves tāme “sadārdzinājusies”, citējot Briškenu dažus žurnālus atpakaļ, līdz “tagad ir tuvāk 900 M” un viss oki doki?
Atbildi uz solīto “kāpēc?” tā arī nesaņēmām. Atliek vienīgi minēt, ka EE visa RB preambula nebij “jo dārgāk, jo labāk, jo 85% apmaksā stulbā Brisele, jo tā mēs visi vairāk pelnīsim un labāk dzīvosim”.
0
Finegans 22.11.2024. 12.34
Gadsimta afēra. Ja jau nevar pat Rīgas apvedceļu savest kārtībā, ko no vēl runāt par šito gigantomāniju….
Pensionāri turaties! Ātrāk par 70 gadiem pensijā netikt.
0
Ilze Pētersone 21.11.2024. 06.28
Atkal jau igauņiem lētāk, ātrāk, labāk utt. – cik var ņemties ar pašnonievājošo salīdzināšanu!? Nedomāju, ka šādi pasniegti vēstījumi palīdz mūsu valstij zelt un plaukt, tieši otrādi – daļai tas ir kārtējais stāsts par neizdevušos un neveiksminieku valsti, ko tad mēs varam utt. Vārdu sakot, lai arī cenšaties būt t.s. objektīvās žurnālistikas darba rūķi, vienlaikus lejat ūdeni uz mūsu naidnieku dzirnavām.
3
vvilums > Ilze Pētersone 21.11.2024. 09.21
Nepiekrītu. Ir jāskatās, jāmācās un pat jākopē kaimiņus tur , kur pašiem nesanāk. Ja “rozā brilli uzlikt “un ne par ko nesatraukties, tad jau “zirgs tālu auzās ” var aiziet.
0
Uldis.M42 > Ilze Pētersone 21.11.2024. 12.52
Ūdeni uz ienaidnieka dzirnavām lej valdošie krievus mīlošie zagļi un sodomīti, kuru uzdevums padarīt Latviju par nevalsti.
0
Finegans > Ilze Pētersone 23.11.2024. 18.09
Dārgā, vai tik jūs pati tā nomenklatūras pārstāve, kas te lej rozā ūdeni? Varbūt pamēģiniet labāk kādā citā vietā?
0