Digitālā nākotne Rīgas ielās jeb kā uzlabot satiksmes drošību
1Saistītie raksti
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/07/sabotieri-lielvarde-7-165x165.png)
Aktuāli /
11. jūlijs
Kā Krievija Telegram čatos vervē sabotierus specoperācijām NATO valstīs un Ukrainā
2
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/07/racija-165x165.jpg)
Viedoklis /
5. jūlijs
Rīgas iedzīvotāju gatavība krīzes gadījumos – par ko priecāties, kur vēl piestrādāt
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/07/LET_24752056-165x165.png)
Radars /
3. jūlijs
Radars Latvijā
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/07/ciskudrilis-165x165.jpg)
Viedoklis /
3. jūlijs
Mikromobilitātes attīstība Rīgā ir atkarīga no sadarbības ar nozari
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/06/grizinkalns-165x165.jpg)
Komentāri (1)
Egils Rupeks 22.07.2024. 15.58
Vai god. autors ir eksperts urbānās mobilitātes/infrastruktūras eksperts? Vai arī šajā valstī tādi vispār ir? Varbūt Valsts sabiedrībā ar ierobežotu atbildību “Latvijas Valsts ceļi” vai RTU Būvniecības un mašīnzinību fakultātē? Šķiet, ka nav. Bet gaidīsim citu ‘ekspertu’ komentārus.
Biju liecinieks franču pilsētbūvniecības studentes maģistrantes jautājumam par Rīgas ceļu ‘infrastruktūru’ attiecīgās vizītes laikā: “kāpēc Rīgā tās ielas tik dažādas, to dažādais platums, apzīmējumi, vai to trūkums”. Atbilde tika iztulkota šādi: “tas ir mantojums, un, vispār kur dabā var redzēt kaut ko vienveidīgu?”:-)))))))))
0