Putins uzbrūk

54

Komentāri (54)

Sskaisle 01.03.2022. 09.11

Lasu,ka ļoti nosoda Prāta Vētru un Busuli.

Jā ,es piekrītu,ka JRT ar Zariņu,ar Hermani parādīja,ka var citādi- t.i. – var konsekventi izteikt un parādīt savu nostāju.

Bet- manuprāt, nav godīgi ,ka šos divus nu klapē pēc pilnas programmas,kamēr par citiem klusē. Nu labi- Nastavševs varbūt nedejoja oligarhiem, bet starp viņa skatītājiem gan jau,ka bija gana daudz putinistu. Tāpēc es teiktu – vai nu visus tad kauninam, vai tad tomēr nevienu.

Apmēram pirms 2 gadiem ltv1 de facto bija taodījums,kur jurašs no jkp skatītājiem paskaidroja,ka jā – ka viņa jur.kons. firma apkalpo bandītus no Krievijas,bet tā kā šobrīd – t.i. tobrīd notiekot izmeklēšana – neko sīkāk nevarot skaidrot.

Kad redzēju jurašu piketējam pie Krievijas vēstniecības – man metās šķērmi no tādas liekulības.

Bordāns brēc,ka piemineklis okupantiem apdraudot Latvijas drošību- es gan domāju,ka Latvijas drošību apdraud nr 1- korupcija, knab impotence, 2 paša bordāna un golubevas plāniņi iznīcināt demokrātijas paliekas ierobežojot izteiksmes ,
3 – daļa sabiedrības ir baigākā nabadzībā, ja pieskaita vēl krievus,kyri balsoja par Pytinu- tā ir viegli uzliesmojoša sabiedrības daļa, kas var apdraudēt pastāvošo kārtību.

4- kučinskis brēca,ka ja neizcirtīs kokus Marsa parkā, tas būšot apdraudējums valsts drošībai. Putina kuce sasodītā – saeimā sēdēja kopā ar Krievijas spiegu, valsts drošibas iestādēs pilns ar Krievijas spiegiem , bet šis pats lobē čekistainos būvniekus. Vai situācija ir mainījusies? Jeb tikai skaļi brēc par palīdzību Ukrainai ,bet klysi apkalpo Putinu? Kā ir? Stāstiet!

Pietiek mums drāzt smadzenes,ka demokrātija ir tikai minoritāšu tiesības, dzimtes un ģimenes iznīcināšana. Ja Braunu – sorosieti neapatiprinātu par LRadio šefu – es būtu priecīga un atkal ticētu labajam.

RD skaļie dirsēji – vakar pie Māras dīķa redzēju 3 veselīgu koku celmus – svaigi cirsti koki. Tā tā zaļā Rīga,kura izcērt kokus un taisa sūdainus parkoletus? Apkalpo putina investorus ( kaut vai rb īres līgums) , bet plivinās ar karogiem – putinistu atdarinātāj8 nožēlojamie…

+1
-1
Atbildēt

2

    kolpants > Sskaisle 01.03.2022. 09.58

    ПОтому что сейчас начинается время демагогов и хайпа на волне. Как, ты не поставил украинский флажок в Фейсбуке? Значит, ты за Путина! Нет, я не за Путина. И считаю, что нет оправданий его действию именно по началу войны.
    Но я сколько смог, исследовал общую ситуацию, и понимаю, что украинские политики не без греха. Но сейчас эта массовая поддержка Украине попросту означает индульгенцию их действиям. Что бы там они не делали до этого, война все списала. В ЕС отчисляют студентов русских. Смысл? Кто-то сына послал учиться заграницу подальше от Путина, чтобы сын потом там и остался-и теперь его назад выкидывают. Итог-кто не верил Путину, что запад думает, как только любому русскому нагадить, уже начинает думать “а вдруг Путин прав”?
    Неужели наши идеологи настолько тупы, что не понимают, что и пропаганда Путина такие случаи будет использовать по полной программе? И твердить “ну вот видите, вы тут сидели, Путиным недовольны были. И как вам спасибо сказали? Врагами назвали”.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 01.03.2022. 10.13

    Kamēr Latvijas korumpanti nesēž cietumos,tikmēr es neticu Latvijas valsts un sabiedrības sekmīgai attīstībai.
    Jā, ir jāsakoncentrējas iebrukuma Ukrainā apturēšanai, palīdzībai bēgļiem,bet tas nedrīkst nozīmēt , ka savas problēmas kā jau parasti noveļam uz putinu, vai krieviem.
    Kad jāshēmo korupcijas shēmas, tad visi korumpanti ir brāļi un māsas, tad nav svarīgi krievs vai latvietis. Kad jāvicina karogi,tad pēkšņi krievi pie visa vainīgi. Nē nu ir vainīgi, bet vai pie visām nelaimēm?!

    0
    0
    Atbildēt

    2

    kolpants > Sskaisle 01.03.2022. 10.28

    Ну вы как вчера родились) Конечно, любое внешнее событие проще использовать, чтобы было меньше вопросов. Вот сейчас опять занялись русскими школами. Очевидно, это самое актуальное сейчас. Ну и заодно показали тем же русским в Латвии, что на САМОМ деле больше всего волнует латышей.

    Сейчас же в Латвии очень непопулярно вспоминать, что один из первых законов после Майдана был направлен против русского языка. Что тут же напрягло все восточные регионы, показав, чем на самом деле озабочены новые власти в Киеве.

    Я уверен, наши дзинтарсы и домбравы великолепно знают, к чему привело присуждение права негражданам в Эстонии голосовать на местных выборах. После этого вдруг оказалось, что неграждане вполне себе адекватно голосуют. А вот партия, которая пугала всех, что ну теперь все.. конец Эстонии после такого решения, на следующих выборах..пролетела.. Потому что все пугалки оказались пустыми.
    И именно поэтому наши будут упираться до последнего, прекрасно понимая, ЧТО означает для их политического будущего нормальное решение этнического вопроса.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Sskaisle 01.03.2022. 10.58

    Kad nebūs vairs Putina un krievu, arī tevis savēlētie latviešu valsts grāvēji gribēs izkrist cauri zemei.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    QAnon > Sskaisle 01.03.2022. 10.56

    Pēc tam, kad Busulis apzināti izgāza Eirovīziju, iebalsotās dziesmas vietā nodziedot citu, krieviski, lai izpatiktu sava saprāta brāļiem, tas bija diskvalificējams uz mūžu, lai turpmāk būtu spējīgs tikai īdēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

QAnon 27.02.2022. 18.36

Kad 1936. viskrieviskākais necilvēks, kāds jebkad bijis uz planētas, Staļins, iebruka Spānijā, “demokrātiskā” Eiropa kara vietā izvēlējā negodu un saņēma drausmīgāko karu ar vairākiem desmitiem miljonu skaistu, labsirdīgu, talantīgu, cēlu eiropiešu upuriem. Toreiz vēl fiziskais un morālais invalīds Rūzvelts un ģem-parķija vēl nebija tā uzaudzējuši Staļina kara mašīnu, kā piecus gadus vēlāk un tad viegli varēja Absolūto ļaunumu notīrīt no pasaules kartes un norakt Urālu kalnos pēdējo tā nesēju. Diemžēl vēsture neko nemāca.

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 27.02.2022. 15.09

Lasu,ka Krievijas kara tehnika ir stipri novecojusi. Par spīti 4% bruņojumam no Krievijas ikp. Info no FB!
Un lūk, komentāri – pieņemot,ka augstāk minētā info ir patiesa – ka militārā nozare Krievijā ir korumpantu izzagta.

Lūk,kas mani uztrauc. Ja es atsaucu atmiņā, par NBS “nedienām”, saeimas un tiesu sistēmas nespēju, lasīto

Ukraiņi malači. Sarkano krustu izsauca, Hāgā pieteikumu iesniedza!

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 26.02.2022. 10.41

Vēl. Jau rakstīju,cik necilvēcīgi ,manuprāt, uzvedās saskaņiete r.ločmele pieprasot garantēt Latvijas krieviem Krievijas pensiju saņemšanu brīdī,kad pasaule saņēma pirmās ziņas no Ukrainas par cilvēku upuriem.

Lasu arī,ka daudzi nosoda Rietumu liekulību,proti,tik sola sankcijas putinam un Krievijai,bet Ukrainai nepalīdz.

Bet- arī Latvijā ir eksperti,kuri ir pret Swift koda liegšanu Krievijai,jo tas traucēšot biznesam un traucēšot pensiju pārskaitīšanai.

Tad jautājums – kā tad mēs gaidam no Rietumiem kategorisku rīcību pret Krieviju, bet paši tai neesam gatavi.

To ļoti drosmīgi tv24 skaidroja Rūta Dimante. Ka esam liekuļi – it k nosodam slepkavošanu Ukrainā, bet pārtraukt attiecības ar Krieviju,lai demonstrētu savu nosodījumu agresijai, neesam gatavi.

Kāpēc Latvijas krievi,kuri balsoja par Putinu nevar braukt uz Krieviju pēc savām pensijām?
Līgumi ir jā, bet karš arī ir.

Vēl ko sapratu- ka mums nemaz nav tik daudz gudru ekspertu,kuros klausītiesvaļēju muti. Ka lielumlielā daļa baidās pateikt,kaut ko ,ko vēlāk jānožēlo. Jo krievija jau kaimiņos paliek

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 26.02.2022. 10.14

FB izlasīju,ka melu žurnālists no sabieriskās tv Kozins Iļja aicina pārttsukt naidu pret Krieviju un krieviem.

Un es aizdomājos ,vai tas,ka cilvēki nosoda slepkavas ir naida runa? Kozins nāk no sotosistu satoristu aprindām – tām aprindām,kuras it kā liberālu ideju vārdā latviešus uzskata par rasistiem,fašistiem, kuri grib iznīcināt dzimtes un tradicionālās ģimenes,kuras atkal mēģināja legalizēt vīriešu medības uzsākot punctummagazine apmelodanas kampaņas.

Un tad ir jautājums -kā vērtēt Kozina sludināto. Vai kā pytina agresijas attaisnojumu, vai kā kārtējo nesaprotamu ideju vārdā paustu personīgo viedokli?
Vēlreiz atkārtoju,ka viss vakars un puse nakts pagāja skatoties ,lasot ziņas. Viss sliktais,kas tika teikts par putinu,par krieviem,manā sapratnē bija pamatoti, jo Krievija ir iebrukusi Ukrainā,nevis Ukraina Krievijā.
Tad ko mums- Latvijas sabiedrībai grib vēstīt Kozins? Agresora = slepkavas nosdīšana ir naida runa?
Vsi bordāna un golubevas saeimai cauri dzītais likums par 5 gadu cietumu bija domāts šādiem gadījumiem,lai tikai politiķi un nevis sabiedrība drīkstētu paust savu viedokli?

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 26.02.2022. 10.02

Kā nesen sabiedrisko mediju kultūras notikumā teica slavenākais latviešu pedofīlijas mākslinieks brekte, sēdēju un pirdu dīvānā pie tv.
Paralēli arī telefonā skatījos ziņas.

Ko es sapratu no visa redzētā un dzirdētā un lasītā.

Nr1- Alvis Hermanis perfekti pateica- Krievija – krievi ir cita civilizācija. Eiropieši viņus nesaprot un nesapratīs. Es vēl no savas puses piebilstu- ka esam ļoti asimilēti šajā pasaulē. Un tas nav viegli pasakāms vai vairāk esam eiropieši vai krievi.

Nr2- FB atradu skaidrojumu krievu pasaulei. Konkrēti Borisa Ņemcova teiktais par krievu tautu- ka viņiem Putins ir dieva vietā. Ka Krievijā cilvēki dzīvo lopiskā nabadzības līmenī, bet Putins ir dievs. Ņemcovs
piesauc savu dzimto Jaroslavļas apgabalu ,ka ceļi, mājas, ūdens apgāde, izglītība,medicīna ir bez naudas , bet posts ir prātam neaptverams, bet Putins ir dievs un Krievija ir varena, visi citi ir fašisti. Ka Jaroslavļā cilvēki izdarot pašnāvības,ja saslimstot ar vēzi, jo zin,ka palīdzību no valsts nesaņems utt.
Redzēju foto ar mobilo krematoriju- tur bija paskaidrots,ka tā uz Ukrainu atvesta,lai slēptu patieso kritušo skaitu. Meli,meli,meli.

Nr3- komentāros lasu,ka viens otrs raksta,ka Zelenskis esot Baidena sponsorēts ieliktenis. Un pat ja tā- tad tāds prezidents kā Zelenskis ir ukraiņu veiksme likteņa loterijā. Mūsu prezis tik sev algu paaugstināja un passijām amatus izkārtoja,laikā kad Latvijas cilvēki cieta pandēmijā un tad vēl enerģētikas krīzē. Auksta vēja dēļ cepuri nenoņēma savas ausis saudzējot…. pretīgi ….
Tādi līderi kā Zelenskis latviešiem ir vairāk vajadzīgi kā gaiss, kā ūdens. Viņi tā iedvesmo,ka …nu,es domāju,ka naudu neziedošu,jo pati tagad nepelnu. Dzīvoju no citu ziedotās naudas. Bet lasot par Zelenski, par Čūsku salas varoņiem, es izlēmu mainīt nostāju un savus 10 eur noziedoju. Pati iztikšu.

Nr4- tad izlasīju – arī fb,ka kāds uzrakstījis paldies vārdus VVF par to,ka viņa savulaik tik aktīvi darbojās,lai Latviju uzņemtu ES un NATO. Tas būtu jādara , tas paldies jāpasaka un jānovērtē mūsu veiksme mums visiem. Cita lieta,ka no šīs ES naudas vairāk un veiksmīgāk ir barojušies čekisti, korumpanti – kaut vai šī kauna lieta,ka vislielāko atbalstu ir saņēmusi būvniecība,kura ne mirkli pandēmijā nebija slēgta. Un ka arī šī koalīcija priviliģē čekistainos bandītus.
Bet tas ir jāatgādina – ja ne ES , ja ne NATO, mēs būtu ne tikai kā tagad pēdējās vietās ES, bet mēs būtu kā Ņemcova aprkastītā Jaroslavļa. Tā pati onkoloģija Latvijā jjau ir svēto pamesta pasaule. Ne viņķele, ne pavļuts nespēj izskaust korupciju nozarē,pērk zelta galdus un dimanta gultas,jo cilvēki vibiem ir nulle,bet tiesas nopērkamas.

Galvenais,ko es sapratu- ja tauta nebūs vienota, ja nebūs gatzvi ziedot savas ērtības un dzīvības ,tad tādai tautai savu valsti nevajag. Tā nav pelnīta. Ukraiņi maksā asins cenu, viņi savu brīvību būs nopirkuši.

0
0
Atbildēt

2

    Andris Vītols > Sskaisle 26.02.2022. 22.10

    Cik var muldēt par zelta galdiem un dimanta gultām, nomelnot Latviju un valsts prezidentu. … Ja Jums ir tādi dati, tad rakstiet iesniegumu… KNAB, policijai… … Tāpat Krievijā nav “lopiska nabadzība” . …, bet Latvijā nevalda čekisti… … … Latvijā ir “noderīgie idioti” , kuri KREMĻA interesēs cenšas sašķelt sabiedrību, izplatot sacerējumus par Latviju, kā neizdevušos valsti. … … Labi, ka Putina stilā vēl nerakstījāt, ka valsti vada nopīpējušos narkomānu … banda… …

    +1
    -1
    Atbildēt

    4

    Sskaisle > Andris Vītols 26.02.2022. 23.56

    Vēža slimniekiem Latvijā nav zāļu, cilvēki mirst mokās, bet viņķeles laikā vm pirka ministrijai galdus par 4000 eur gabalā.
    Dimanta gultas – t.i. – tās gultas bija tik dārgas, it kā no dimanta. Cilvēki mira un mirst priekšlaicīgi,miera spstākļos, ES valstī, ārsti nepieejami, zāles dārgas. Un tu man te kratīsi pirkstu – nenomelno valsti. Tie mauku bērni tikai sev paaugstināja algas, dīžājās kā ērzeļi ,ka esam kā ziemeļvalstis,kaut gan patiesībā tādā sādžele Eiropas nomalē.

    Karš Ukrainā nedrīkst būt iemesls Latvijas korupmantu nesodīšanai.
    Staķis lepni pasūtīja pisties prom gobzemi – labi, lai būtu. Bet davai staķi – kā ar rīgas domes pārdošanos Krievijas pilsoņiem, putina investoriem? Kad tas tiks pārtraukts? Kā ar staķīšu biznesu? Kā RS naudu basketbol klubiem?
    Jeb turpināsies skaļi saukļi un klusa sadarbība?

    Tev un tev līdzīgiem pietiek ar saldiem vārdiem, es gribu konkrētus darbus,konkrētus rezultātus,kas man ļauj just drošību un paļāvību!!!

    Bordāns pēkšņi paziņoja,ka krievu uzvaras piemineklis Uzvaras parkā ir drauds Latvijas drošībai. Es domāju,ka drauds ir korumpēti, nodevīgi, zaglīgi politiķi. Visīstākais un lielākais drauds!!!

    Karš Ukrainā saasina jautājumu – kādi esam mēs. Viena lieta ir saziedot miljonu ukraiņiem, cita lieta,ka paši visus savus bērnus ,savus vecos cilvēkus nevaram ne paēdināt, ne nosargāt, slimos izārstēt.

    Tieši karš Ukrainā parāda,cik izšķiroši svarīgi ir uzticēties prezidentam, valdībai, bet tā uzticība ir jānopelna ar darbiem, ne vārdiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    Andris Vītols > Sskaisle 27.02.2022. 14.30

    Jūs protat ātri rakstīt, tad uzrakstiet VM un pārējiem, kuru nozarēs tie apšaubāmiem tēriņi. … Nevajag visus apsūdzēt, ja tam nav pamata. … Tāda nepamatota cilvēku apvainošanu neko neuzlabos. … Tas jau blēžu interesēs, ka tautai šķiet, ka visi vainīgi, nevis kāds konkrēti. …

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 27.02.2022. 14.44

    Nē, man nekas nav jāraksta. Nezinu, cik miljonus tasc izmaksāja mums nodokļu maksātājiem, bet saeimai bija izmeklēšanas komisija. Nu tai bija jāsavāc dokumneti un jāizdara secinājumi – t.i. – jāiesniedz liecības policijai un prokuroriem jāvirza apsūdzības.

    Lai tie netīrie cūkas nemēģina aizbildināties ar karu Ukrainā.

    Lai notiek tainsīga tiesa mūsu zaglīgajiem politiķiem tieši Ukrainas kara dēļ.

    Tagad visi lepni par rupju lamāšanos- varoņi,kaut patiesībā nožēlojami zagļi.

    Tu ,Andri,kā gribi,bet es uzskatu,ka ja korumpanti net8ks sal8kti cietumos – mēs tāda čekistaina putiniska valsts vien paliksim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Sskaisle 27.02.2022. 18.47

    Uzvaras piemineklis ir drauds Latvijas drošībai, bet vēl daudz lielāks drauds ir to pāri par 100 000 krievu militāristu ģimeņu atstāšana valstī, ko pastrādāja Bordāna un Levita partija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 27.02.2022. 00.02

    Man knabam nekas nav jāraksta, tie zin visu tāpat un arī tu labi zini,kāds beztiesiskums ir Latvijā

    Cik nabagu lietas ir izskatītas Satversmes tiesā? Cik? Cik vispār ir pieņemtas skatīšanai.

    Ņem vērā – uz kāda rēķina jau tie oligarhi to nauda dabū, gan Latv8jš,gan Krievijā

    Jā un par čekistiem – kas tur roku uz gāzes vada, kam pieder būvniecības karteļi, kas dancina saeimu, tiesu sistēmu?
    Nu labi – ne jau karš Ukrainā to atrisinās, bet karš Ukrainā ir traģisks brīdinājums,ka tie jautājumi ir jārisina.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 27.02.2022. 19.04

    Mana sajūsma par čekas, vai kompartijas skolā apgūto augsto demagoģijas līmeni! Tik tiešām var taču uzrakstīt iesniegumu KNAB vai policijai, tāpat kā Krievijā doties uz Putina tiesu, ko tas visiem piedāvā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    2

    Andris Vītols > QAnon 27.02.2022. 20.17

    Anonīmais “patriot”, neesmu bijis saistīts ar kompartiju,čeku, ko varat pārbaudīt, jo esmu Andris Vītols, dz. 1953.gadā. … Jūs te divi tādi anonīmie taisnības cīnītāji, kuri citus apsaukā, slēpjoties “krūmos”. … Par tiesu, KNAB… Vai tad Jūsējo NA tā “sačakarēja” tiesu sistēmu, ka tā jau līdzinās Putina tiesu sistēmai??? … Tie “viltus patrioti” no NA vairs nevada TM, kaut kas mainās uz labu… …

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 28.02.2022. 09.57

    Es neslēpjos aiz svešiem IP, tātad Krievijas FSB un Solncevas brigāžu struktūrvienībām Latvijā ir zināms, kas es esmu un ziņas par mani var dabūt arī ikviens manis kritizētais kleptokrāts. Ja es būtu pagrīdē, rakstītu pa 100 komentāriem dienā un katru no jaunas IP adreses un SAB, DP un milicijas darboņi juktu prātā.
    Ja, tā saucamo, sabiedrisko mediju vadības tik drausmīgi nebiedētu vox populi un tās aicinātu pilsoņus, tai skaitā mani, uz diskusijām pat ar visnelietīgākiem demagogiem un paskvilantiem, protams, es publiski atklātu, kas esmu, bet tā es negribu, lai valdošo sodomītu un zagļu fanāti smērētu manu durvju rokturus ar fekālijām, durtu manas mašīnas riepas un aprakstītu manas dzīvojamās mājas ārsienas ar neķītrībām.
    Ja par tiesu sistēmu, kas deva iespēju izvairīties no cietuma krāpniekiem: Laventam un Tovancevam, apzināti ļāva nomukt Milušam, Lasmanim, Vaškēvičam un daudziem citiem, to izveidoja ienaidnieku, LC, darboņi: Levits, čekas kurmis Bordāns, LC virssodomīts, pedofīls Birkavs.
    Ja latviešu tauta neiztaisnos muguras un nenogādās katru, kas vainīgs miljona radītos materiālos un neatgriezeniskos valsts reputācijas zaudējumos, tad, esmu pārliecināts, ka Šlesers ar Viņķeli nenonāks aiz restēm, tāpat veseli paliks Šlesera ieliknīc, augsta ranga NKVDešņika znots, kam Maizītis piešķīra pielaides, Magone, kā arī komjaunietis Rimševičs, zagļi Miķelsons, Žīgurs, priekš kura, lai viņš tiktu Latvenergo vadītāja amatā tika radītas specifiskas prasības, Ušakovs, Ameriks, Loginovs un citi valdošo sugas brāļi.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > QAnon 01.03.2022. 02.35

    Es neesmu pārliecināts, vai Jūs pats ticat tam, ko te paužat. … Secīgi man nav gudri kaut ko te apstrīdēt, tērēt laiku. … tāpat kā Jums … neizdosies pārliecināt mani. … Jūs esat labi informēts par minētajiem personāžiem, bet kā tuvs NA, nespējat “vērtēt no malas” . … “IR” lasītāji pamatā nav “pūlis”, kura viedokli var mainīt ar visādām rupjībām par Jums netīkamiem politiķiem … Par E.Levita, Maizīša, Viņķeles … godīgumu es nešaubos. … Arī godīgs cilvēks var kļūdīties, vai palikt mazākumā… balsojumā par lēmumu, kurš kļūdains. … Savukārt Latvijas valsts un PREZIDENTA… nomelnošana nav kļūda, bet ļaunprātīga rīcība (Putinistu, Šleseristu, INTERFRONTISTU interesēs). … …

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 01.03.2022. 11.16

    Nezinu, ko Levits ir paguvis nodarīt latviešu valstij, ka kļuva pieņemams Vienotības darboņu čekas kuratoriem. Kas attiecas uz Viņķeli, vietā ir LPSR kriminālkodeksa pants par bandītismu, kur atbildība paredzēta jau tikai par atrašanos bandā un tai vieta tai pašā maisā, kur Šleseram. Par Maizīti, esmu pārliecināts, ka tas nesalst un bauda Kobzona dziedāšanu un Aleksandrova orķestra spēli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > QAnon 27.02.2022. 20.52

    No savas pieredzes zinu, ka starp tiesnešiem, ierēdņiem ir tādi, kuri piesedz SAVĒJO pārkāpumus, kļūdas. … Es neapsaukāju visus, bet nosaucu vārdā tikai tos, kuri ir negodīgi, nekompetenti (pēc manām domām). … Visi mani dati ir šo tiesnešu, ierēdņu rīcībā, jo viņiem ir tiesības savu godu aizstāvēt. … Anonīma apsaukāšanās, Latvijas nomelnošana ir KREMĻA interesēs.
    . Vienīgi tie “noderīgie idioti” paši domā, ka ir “lieli patrioti” .. …

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 27.02.2022. 23.38

    A ndri, es esmu Skaisle Jātaļniece dzimusi 1658.g. Un? Gribi tici ,gribi netici. Kā lai es zinu,ka tavs vārds un dzimšanas dati nav izdomāti?
    Tu nosauci tos,kuri tavuprāt ir negodīgi,kāpēc tu man neļauj apgalvot,ka manuprāt, prezis Levits nav godīgs? Ka Latvijas politiķu vairums nav godīgi?
    Kāpēc tu saki,ka eurostat publicētā statistika neliecina,ka esam neizdevusies valsts,ja visos rādītājos esam pēdējās vietās?
    Es par to brēcu nevis tāpēc,ka par to priecājos,bet tāpēc,ka tas tā nedrīkst būt.
    Un tu nevari problēmu risināt, nerunājot par atrisināšanu,ja tu to nenosauc vārdā.
    Ja es pārspīlēju ar negatīvo, tad tu ar tā ignorēšanu. Kas Latvijai, 5ās cilvēkiem ir sliktāk – tas vēl ir jautājums.

    Maucīgie politiķi baigi aktīvi glābs ukraiņus,lai nebūtu jāatbild par pašu valstij un cilvēkiem nodarīto.

    Cietumā tādus neliešus un visi dzīvosim civilizētāk

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 28.02.2022. 04.07

    Es zinu divus politiķus, kuri jau apsūdzēti. … Abi Putina atbalstītāji… Šlesers vēl vakar pauda atbalstu (TV3) Putinam. … Pret ticību argumenti nedarbojas… … Tāpat balsosiet par lielākajiem neliešiem un Putina aizstāvjiem. … Godīgi politiķi (V.V.Freiberga, E.Levits) Jūs kaitina, jo neticat cilvēkiem , neticat citu godīgumam. …

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 01.03.2022. 06.28

    Es nezinu par ko balsošu,bet tu Andri zini par jo balsošu. Neesi aizrāvies?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Andris Vītols 01.03.2022. 10.04

    Ну не нужно людей идиотами считать. После того, как КНаб закрыл дело против строителей, указав, что наличие записи разговора, где они сами говорят о взятках-ничего не означает!!! призыв писать в КНАБ – это просто издевательство!
    Представляете, оказалось, что на латвийский счет якобы получателя взятки не приходила сумма ровно в 800 тыс!! Поэтому факт взятки не доказан. Ну скажи ты! Да это явно Путин их научил, как взятки давать! Кнаб -то наверно рассчитывал, что получит выписку из латвийского банка, а там прям так и будет написано в цели платежа “взятка от персоны А, перс.код хххххх, за незаконную помощь в победе на конкурс Нр. такой-то”,. и сумма ровно 800 тыс.
    Ну вот тогда бы уж Кнаб их всех посажал бы!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 01.03.2022. 23.57

    Tā sSkaisle jau gadiem raksta, ka politiķi zog, ka vajag notiesāt, iesēdināt utt. … Cik var citus apsaukāt, apvainot noziegumos….Tas tāds tirgus tantiņu “debašu” līmenis. … Tāpēc ieteicu vērsties KNAB, tiesā utt. … Varu papildināt… LAI … IET uz prokuratūru, policiju… vai pie SAVIEM DEPUTĀTIEM… utt. … Lai piketē pie VM utt. ., vienalga ko dara, bet beidz ķengāties … PA TUKŠO. … … IR tās problēmas gan tiesās, gan KNAB, gan prokuratūrā, bet tomēr tas viņu darbs, ne visi ir negodīgi. … Ja grib sliktos notiesāt, tad tā tiesiskā kārtība jāievēro. … Varat iet un mest akmeni, tas dažkārt tās lietas iekustina. … Labāk ar akmeni nesākt tomēr. … Būsim pieklājīgāki. …

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Andris Vītols 02.03.2022. 07.41

    Andri, korumpanti un valsts izzadzēji tevi , nabagu ir nozombējuši. Tu esi vienā kastē ar to tanti no Rēzeknes,kura slavē putinu par iebrukumu Ukrainā.

    KNAB ir nulle. Mākslas performanču finamsētājs un politiķu manipulācijas instruments.

    Ja korupcija Latvijā zeļ un plaukst,tad kāpēc lai tā nebūtu,ja korumpanti netiek pat ķerti.

    Bet noķertie tika amnestēti.
    Voikai – “lielai” patiesības cīnītājai knab uzlika 200 eur sodu – 2000 vietā un tagad voika skrien pa pasauli brēkdama,cik labi strādā knab – nu trakāk kā mauku mājā

    Un tu man ar savu mauku mājas aizstāvību esi apnicis –

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Andris Vītols 02.03.2022. 10.24

    IR tās problēmas gan tiesās, gan KNAB, gan prokuratūrā, bet tomēr tas viņu darbs, ne visi ir negodīgi.

    Да вы издеваетесь просто, я понял) Как сказал один комментатор на латделфи-у нас правовое государство. Раз оно сказало, что нет доказательств, значит, их и не было. Точка.
    Я надеюсь, что по поводу Ушакова так же считаете. Ведь пока по факту против него одно дело-наличие запрещенных законом прослушивающих средств в кабинете.
    Я правильно понимаю -вы считаете, что значит, Ушаков честный человек? Я не слышал о многочисленных заявлениях на него. В том числе и от вас.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 02.03.2022. 18.19

    Jūs nesapratāt manu domu, teikto. … Es te tikai ieteicu citus neapsaukāt par korumpantiem utt., ja tam nav pamatojuma. … .. Tai SSkaislei ieteicu vērsties “iestādēs”. … – nevis gadiem citus apsaukāt .. …. Arī tādu Ušakovu nekur netiku pieminējis. … Kāpēc man par viņu kādam jāraksta ??? …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Sskaisle 27.02.2022. 19.01

    “Nr3- komentāros lasu,ka viens otrs raksta,ka Zelenskis esot Baidena sponsorēts ieliktenis.”
    ————-
    Iespējams vienkārši idiots, kad uzlika veto Krievijas FSB firmas, Burisma un Hantera Baidena korupcijas izmeklēšanai. Jebkurā gadījumā viņš ir pelnījis sodu par nodevību, jo nodevību nesver uz svariem, bet pietiek ar vienu gadījumu. Ja izmeklēšana būtu notikusi, ASV marksistu, korumpantu un sodomītu partija, nebūtu varējusi tik nekaunīgi nozagt vēlēšanas, kur pretīgais večuks, kuru vēl Brežņeva laikos kremlī uzņēma ar godu, kāds bija paredzēts tikai Āfrikas cilvēkēdājiem, nesavāca ne 30 miljonus balsu. Vismaz trīs gadu laikā gan Irānas lupatgalvas, gan Putins rāmi stāvēja pozā, kādā tos bija nostādījis Trampa kungs un es gaidīju bada dumpjus un asiņu upes Krievijā, bet nespēju iedomāties krievu iebrukumu Ukrainā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 24.02.2022. 21.25

LTV1 klausos VVF teikto. Kā AK pieņēmusi nopietnas sankcijas.

Jautājums – vai Rīgas Domes būvvalde turpinās barot Putina investorus īrējot!!! no viņiem īpašumus ?

Gribētos pārliecināties,ka pēc runām Ukrainas atbalstam un putinistu sankcionēšanai – sekos darbi. Pieredze jau mums gauži slikta. Vai karš kaimiņos kaut ko mainīs?

0
0
Atbildēt

0

J.Biotops 24.02.2022. 12.56

Slepkavojamo ukraiņu saraksti esot laicīgi sagatavoti. Gan jau ir tāds saraksts arī par Krievijas oponentiem, kuri vēl atlikuši sniedzamības zonā. Tāpat tie, kas laicīgi emigrējuši, nevar justies drošībā – indētāju un šāvēju komandu sagatavošana diez vai aizmirsta. Nariškina stostīšanās liek domāt, ka pat nepietiekoši uzticamu vai pārāk daudz zinošu kalpu mirstība arī var pieaugt (pret ko man nav iebildumu). Tradīcijas nezūd. Ir krieviem vēl cita tradīcija – reizēm valdnieki mēdz ņemt negaidītu galu.

+2
0
Atbildēt

0

Sskaisle 24.02.2022. 10.04

Nu kā lai notic Latvijas valstij, Latvijas politiķiem?
Izlasiet nra.lv, izlasiet satori.lv

Ko domāt Latvijas cilvēkiem , ja meli un patiesība ir savijušies ciešāk kā mati sapīti bizē?

Kāpēc satori.lv tā slēpjas aiz Lasmanes vārda?
Kur tad divvalodība un satori.lv varone Taņjuša?
Kā lai tic Latvijas valstij, ja valsts līdzfinansējumu saņem mediji, kuri darbojas valsts ienaidnieku interesēs?

Ždanoka sava runā apgalvo, ka Donbasā astoņu gadu laikā nogalināti 156 bērni un 146 ievainoti. Turpinājumā Ždanoka mēģina rādīt kāda četrgadīga bērna bildi, kurš esot nogalināts ar drona palīdzību, viņas runa tiek pārtraukta, jo Ždanoka pārkāpusi noteikumus.

tps://tautaruna.nra.lv/slavenibas/373014-ko-eiropa-par-mums-tagad-doma-zdanokas-uzstasanas-sadusmo-latviesus/

0
0
Atbildēt

1

    Andris Vītols > Sskaisle 24.02.2022. 17.07

    Jūs pati visu laiku nomelnojat Latviju un tās prezidentu, tikai ne tik tieši, kā INTERFRONTES Ždanoka. .. … Tādus “noderīgas idiotus” … KREMLIM vajag. … Varbūt tikai izglītota muļķe, kura domā, ka par visiem gudrāka. ..

    +5
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 24.02.2022. 21.32

    Tu esi tikpat nozombēts kā tikko rigatv24 rādīja krievieti no Rēzeknes- viņa teica,ka putins rīkojoties pareizi,atbrīvojot Ukrainu no fašistiem.

    Es esmu kategoriski pret milzīgo korupciju, valsts nozagšanu, sociālā netaisnīguma milzīgu padziļināšanos un tiesiskuma sabrukumu Latvijā

    Es neesmu tāda sasodīta liekule kā tu ,kas redz ko grib redzēt.

    Es neaizliedzu slavēt valsti tiem,kuri dzīvo uz mūsu rēķina nesodīti.

    Kā bordāns ar golubevu mēģina – aizbāzt muti baidot cilvēkus ar cietumu,bet davai salieciet korumpantus cietumos. Nevis tos,kuri no viņu rīcības cieš. Un tad paskatīsimies,kas notiks ar eurostat rādījumiem

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

kolpants 24.02.2022. 09.24

Да, вынужден признать, мои предположения, что все закончится признанием ДНР/ЛНР и их последующим присоединением, не оправдались.
Была надежда, что это решение, по сути устраивающее все стороны, и будет принято. Потому что было понятно, что не хотят и жители ДНР/ЛНР назад в Украину, и Украине тоже не особо-то они нужны, исключая территории. Так как ничего вразумительного Киев им предложить и не мог и не хотел.
Но вот теперь непонятно. Россия пойдет до Киева? Путин говорит, что не планируют. Захватить полные территории Донецкой области? Ну захватят. Но это только укрепит Украину в желании вступить в НАТО. И это не считая потерь для экономики самой России. До выборов 2024 тоже далеко, рейтинг может успеть и снова упасть, сейчас только начало 2022.

0
0
Atbildēt

0

Silvija Geguste 24.02.2022. 09.01

Šoks! Cerēju ,ka viss būs labi…Man nav drošības sajūtas par mūsu valsti…,jo Latvijā dzīvo daudz cilvēku ,kas slavē Putinu.Es ikdienā saskaros ar to ,ir bērni 9,10 gadu vecumā ,kuri nerunā un nesaprot latviski..

+3
0
Atbildēt

1

    kolpants > Silvija Geguste 24.02.2022. 09.33

    Хвалить Путина – и жить под властью Путина, не совсем одно и то же. Ульманиса хвалят еще больше. Но вряд ли захотят жить при авторитарном режиме Ульманиса. Ну и Латвия как ни крути, страна НАТО.
    ХОтя вообще это повод бы задуматься местным политикам, как грамотно работать со всеми национальностями. А не сводить все к “радуйтесь, что мы вас не выслали, сидите и молчите”. Это можно совсем просто сказать 5% населения. Когда такого населения как минимум 30%, нужно было бы иначе работать. Тогда бы не пришлось бы до сих пор деланно удивляться “И что это за ЦС так много русских голосует”.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 01.03.2022. 23.03

    Mīļā miera labad latvieši visu laiku piekāpās skolu, valodas, pilsonības jautājumos.. … Tāpat Latvijā palika ap 100000 atvaļināto virsnieku ar ģimenēm utt. … Ieročus izveda, bet tās “divīzijas” (cilvēki) palika. … Krievi paši ar tām divīzijām lepojās, pat draudēja. … presē, radio. … Tad arī EIROPA mūs nesaprata, neatbalstīja pietiekami. … , kaut starptautiskās tiesības prasa izvest citas valsts karavīrus….. … Kā tad “inače rabotatj” ar tādu MANTOJUMU ??? … Ja krievvalodīgo bija 40 – 50%, tad pat teorētiski tam nevarēja būt latviešiem labvēlīgs risinājums. … 70 gadus dzīvo Rīgā, bet valodu nemācās, jo visu laiku atrot “citus vainīgos”, lai savu rīcību, slinkumu attaisnotu. … Skolā nemācījās, LV apmaksātos latviešu valodas kursos nemācījās… bet pilsonību pieprasīja. … Pie Putina pat ielas Maskavā nevar slaucīt, ja nerunā krieviski… , bet Latvijā prasa krievu valodu, ja vēlies darbu vairākās nozarēs. … Latvieši joprojām nav īsti saimnieki savā zemē..(tādas ir okupācijas sekas). … Daudzi latvieši lamā valsti un Latvijas PREZIDENTU, bet savu pilsoņa pienākumu mēdz aizmirst. …

    0
    0
    Atbildēt

    0

not mii 24.02.2022. 08.48

par neizdevušos valsti – tie meli, latvieši uz to nepavilksies, viņi zin, kas ir neizdevusies valsts, jo viņiem valsts ir izdevusies, lai kā mediji to nievātu. Bet to VZ izteikumu , ka ‘mēs esam savā zemē’ gan vajadzēja noņemt. Kāda tur viņu zeme, ja Donbasā šauj uz kuru pusi gribi, trāpīsi tikai krievam.? kauns un negods, ka senās ukraiņu zemēs dzīvo tikai krievi. latviešiem arī jāuzmanās, jo te , aldermanīšu integrācijas rezultātā, ir vesels bars , kas sevi lepni dēvē par krieviem. Krievam jādzīvo Krievijā – latviešu valstī dzīvo latvieši. PUNKTS. Diemžēl nacikiem tas nav pieņemami, ka latviešu valstī ir tikai latvieši – tad viņi zaudēs pēdējas elektorāta atliekas .

+2
-2
Atbildēt

2

    kolpants > not mii 24.02.2022. 09.27

    Ну, с формулировками про исторические земли нужно быть очень аккуратным. Фраза “исторические латышские земли в районе Даугавписла” звучат тоже не очень убедительно. Там недалеко и до “польские исторические земли” или “латгальские исторические земли”. А это очень показательно, как латышские политики любят доказывать, что например, беларусы -вот это отдельная нация, потому что своя язык. А вот латгальцы-нет, потому что это просто подвид русского языка.
    И как там с национальным составом того же Даугавпилса даже во времена 1 республики?

    Diemžēl nacikiem tas nav pieņemami, ka latviešu valstī ir tikai latvieši
    ну, ну, расскажите это полякам и литовцам в Латвии.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > kolpants 24.02.2022. 09.43

    Krievam jādzīvo Krievijā – latviešu valstī dzīvo latvieši
    Да, и уточнение-те латыши, что уехали в эти годы в ту же Великобританию: они же уже тогда перестали быть латышами? Фактически сейчас, получается, Латвийское государство занимается подрывной деятельностью, поддерживая латышей в Великобритании, чтобы они сохраняли свою национальную идентичность, что автоматически означает отказ принять английскую социальную память и английскость. Нехорошо как-то получается..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > not mii 24.02.2022. 09.48

    par neizdevušos valsti nav meli. Tie ir obejktīvi fakti, kuru apstiprinājums nav jāmeklē kremļa propagandā, bet jāatver eurostat un jāpastudē statistika.
    Arī tas, ka mums ir prezis ārzmnieks karjerists, kurš Latvijā atradis iespēju nopelnīt sev greznas vecumdienas …. arī daiļrunīgs fakts…. Es pat nepiesaucu Lapsas gramatu par prezi, kurš solīja sūdzēt Lapsu tiesā, bet nez kāpēc!!! neiesūdzēja.

    Vispār – – biju jau piemirsusi – kā ar mūsu re:baltica un kremļa aģentu – “cietēju” – rohgozinu? Kā vispār Latvijā ar ticību – uzticamību medijiem ?

    Par vēsturiskajām zemēm arī not mii Tev jāpastudē. Tur ar ukraiņiem un krieviem ir ļoti interesanti.

    Tas, ka katrai nācijai jādzīvo savā zemē arī man patiktu, bet priekš latviešiem tā būtu kaytastrofa. Mēs viens otru apēstu bez sāls un pipariem. Tagad mums ir kaimiņtautus, ar kurām dalīt, vai atseviškos gadījumos , kurām uzgrūst vainu par problēmām.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Sskaisle 24.02.2022. 09.52

    esi ievērojis kā mūsu nožēlojamie zaglīgie , stulbie politiķi mēdz atsaukties, ka lūk, igauņiem arī tas un tas neesot izdevies, vai arī rādītāji slikti.

    Bet kas ir labi igauņiem – kaut vai savu zemi neatdeva krieviem kā mēs Abreni, igauņu okupācijas simbolu aiznesa uz kapiem, kamēr mūsu okupanti žilbina ieročus , ka skan.
    Nez kapēc igauņi un lietuvieši nemaksā katru otro desmitgadi kompenšacijas ebrejiem. Vai tad tur nešāva žīdus nacistu okupācijas laikā?

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    kolpants > Sskaisle 24.02.2022. 10.27

    igauņu okupācijas simbolu aiznesa uz kapiem, kamēr mūsu okupanti žilbina ieročus , ka skan

    Как уже стало практикой, латышские СМИ тоже не всю правду про ту ситуацию рассказали. Первую часть правды рассказали-памятник убрали, точнее, перенесли, на кладбище.
    А вот про вторую забыли: что теперь каждое 8 мая высшие должностные лица Эстонии чтят память павших и со второй стороны.
    Я ОЧЕНЬ сильно сомневаюсь, что перенеси наши памятник с Узварас парка на какое кладбище, что у них хватило бы моральных сил сходить 8 мая и возложить цветы.
    А вот у эстонцев хватило мудрости. В итоге там про перенос почти уже и не вспоминают. Потому что важно не только то, ЧТО сделано, но и КАК сделано.
    Еще пример-школьная реформа. Цель одна и та же. Но у эстонцев переход был 10 лет, каждый год переводя по 1 предмету, параллельно готовя билингвальных учителей, разъясняя. У нас-все перевести за 1 год, потом как-нибудь учителей подготовим, как-нибудь уж разгребем. В итоге интернет полон комментариев, как на плохом латышском пробуют учить математику. В итоге с грехом пополам все перевели, оценки у русских не хуже (а по некоторым предметам и лучше) по экзаменам. Но вот лояльность..никакая.
    Хотя сухой остаток один: и русские в Латвии и русские в Эстонии язык знают. Только вот уровень лояльности..совсем разный.
    Но наши политики НИКОГДА не признают, что что-то сделали сами не так. Будет только крик “это все Путин и пропаганда виноваты!”.

    Вот сейчас запретим все российские каналы и будет классно! И что, Левит реально верит, что бабуля в Даугавпилсе после запрета российских каналов пойдет смотреть LTV 1 , чтобы правильную пропаганду получать? Вот серьезно в это верит?
    Хотя можно было бы оставить эти каналы и ввести требование (хотя так и было), чтобы был блок местных новостей. Так раньше и было на ПБК – то есть русский зритель хоть что-то мог и про Латвию узнать, и мнение латвийских политиков. Потому что как ни крути, но местные новости уже были значительно нейтральнее. А теперь люди смотрят Первый канал через интернет, и там уже новости подаются ну исключительно в духе российской пропаганды. Ура, решили проблему, поздравляю!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 24.02.2022. 11.40

    kolpant, es saprotu, ka krievvalodīgiem Uzvras piemineklis ir vienīgais svētums Latvijā, bet Tev jāsaprot, būtu labi, ja Tu to saprastu, ka mums padomju uzvara bija jauna okupācija ar milzīgiem upuriem. Manas dzimtas mājas iznīcināja tā, ka varējām atgūt vien zemi – kompensāciju par zemi. Okupācijas režīms preresēja manas dzimtas, nebijām un neesam pielīdēji un nodevēji , tāpēc esam tur kur esam.

    Jau rakstīju, ka biju Zilupē un nošokējos, ka tur ir pilns ar pieminekļiem padomju karavīriem un neviena!!!! – pieminekļa latviešu karavīriem. Nu tas man iesita i pa galvu, i pa sirdi, ka vēl tagad nevaru attapties. Nu tādi mēs esam – krievus lamājam, bet savus varoņus godināt aizmirstam

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Sskaisle 24.02.2022. 12.12

    А каким своим солдатам вы хотите памятник в ЗИлупе? Легионерам? Так это солдаты немецкой оккупационной армии, призванные принудительно.
    Добровольцам? так они карателями участвовали в отрядах СС. Вам нужны им памятники?
    Было бы логично ставить памятники солдатам после 1917 года.. Но почему-то сами латыши выбрали своими героями в основном легионеров и участников 2 мировой, а не той войны.
    Просто снеся этот памятник, вы просто настроите против тех русских. Вот и весь сказ. Значит, должно быть другое решение. ПОтому что вы опять отомстите тем, чьи предки просто воевали.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > kolpants 24.02.2022. 12.26

    Kolpant, vēsture jāmācās. Padomju okupācija tik nežēlīgi izslepkavoja Latvijas armiju,ka nacistiem vairs nebija,kam nolaist asinis.

    Protams,ka pirms tam bija sirsnīgs līgums starp Staļinu un Ulmani un Ulmaņa pavēle armijai nepretoties – bet nu …labi, iešu pastaigāties, kāda jēga tērēt vārdus ,kur kungi tāpat visu jau izlēmuši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > kolpants 24.02.2022. 12.35

    Kolpant, nemelo. Kā reiz Brīvības cīņu karavīriem ir pieminekļi. Tepat ap Rīgu, nesen biju Krustpilī ,tur ir, ap Tukumu. Par Ložmetējkalnu un Nāves salu nemaz nerunājot.

    Ko man stāstīja Lestenē- ka tur blakus bija leģionāru un krievu karavīru kapi. Kapēc kara – komunisti- neatceros – republikas vai rajona līmeņa , bet komunisti pavēlēja visiem- latviešu un krievu kapiem noņemt krustus un kapus uzart un tur sasēt labību. Tā augusi zila no mirušo miesām barodamās.

    Necilvēcīgi kungi,necilvēcīgs laikmets tas bija. Pēc nedēļas man solīja izrādīt Lestenes muižu. Bija interese,bet – es vairs nespēju tur aizbraukt. Tur arī mana on kuļa vārds ir, solījos vienmēr vest puķes
    viņa piemiņai, bet nespēju.

    Kas notiek ar cilvēkiem, kad viņi kļūst ļaunāki par zvēriem?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Sskaisle 24.02.2022. 14.16

    Kā reiz Brīvības cīņu karavīriem ir pieminekļi.
    Вы сейчас, получается, сами с собой спорите. Вначале сказали, что нет памятников. Теперь уже есть памятники и воинам тех войн.

    Padomju okupācija tik nežēlīgi izslepkavoja Latvijas armiju,ka nacistiem vairs nebija,kam nolaist asinis.
    Вы к чему это сейчас?

    Kas notiek ar cilvēkiem, kad viņi kļūst ļaunāki par zvēriem?
    каждый помнит то, что касается его. Поэтому когда говорят об карателях, обосновывают тем, что они мстили за своих, кто погиб от репрессий советской власти в 1940, мол, их можно понять.
    Но вот когда говорят о действиях красной армии в Германии 1944-45 годов, то советским воинам уже отказывают в том же обосновании мести, хотя немцы неплохо так “порезвились” на территориях СССР и с евреями, и со славянами.
    Вот почему так? То есть латыш пошел в каратели и творил свои дела в Беларуси, потому что его семью вырезали, это как-то можно понять, а вот если русский по сути тоже самое сделал за свою семью над немецкой семьей, то уже начинается “ну как так можно, мстят невинным жертвам только подонки, и это вообще Сталин и Гитлер виноваты.”

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > kolpants 24.02.2022. 16.10

    Vecīt,lasi uzmanīgi- Zilupē ir tikai padomju okupantu pieminekļi. Tur nav neviena! pieminekļa Latvijas aizstāvjiem.

    Esmu par to,ka kritušajiem okupantu karavīriem ir sakoptas kapu =piemiņas vietas.

    Bet jautājums – vai ir normāli,ka kritušo piemiņas vietās tiek likti pieminekļi – nāvējoši ieroči?

    Es nezinu vai vispār publiski ir pieejams starvalstu līgums par kritušo piemiņas saglabāšanu abās
    valstīs. Bet tajā līgumā tomēr būtu jābūt konkrēti definētam,ka ru na ir par kritušo karavīru mūžamieru, nevis okupantu uzvarām.

    Star citu, luterāņu baznīcās ir piemiņas tāfeles visiem 1.p. karā kritušajiem draudzes karavīriem. Tas ir ļoti skaisti. Bet par 2.p.k. ir tik maz,tāpēc,ka Latvijā valda čekisti. Diemžēl.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > kolpants 24.02.2022. 16.26

    Un kolpant, ir viena būtiska lieta,kurai Tu lec pāri- Ulmaņa Latvija, vispār Latvija nekad nav uzbrukusi kaimiņiem. Pēc mazās, nabadzīgās Krievijas pieprasījuma mūsu iztapīgie politiķi pat Abreni atdeva Putinam. Lai nabadziņiem tiek!
    Ja starp latviešiem bija žīdu šāvēji ,tad tas taču nenozīmē,ka Latvijas valsts, vai visa tauta tādi bija. Ebreju kopienas muzejā ir stendi ne tikai ar latviešiem šāvējuem,bet arī ar latviešiem glābējiem.

    Savukārt, ar krieviem ir citādi. Milzīgā valsts ir izveidojusies iekarojumu rezultātā. Viss svētais valstī ir balstīts uz iekarotāju uzvarām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam