Daugavas rakšana

56

Komentāri (56)

Sskaisle 21.02.2022. 09.28

Vakardien nolēmu noskatīties ltv1 Kultūrdevu.
Vijas tante, Ilzes tante, dzjeniece Zālīte – lūdzu noskatieties. Esmu haoss – domās, valodā, darbos, bet noskatoties vakardienas Kultūr!!!devu – bija sajūta, ka es aizeju pa orbītu kosmiskā ātrumā

Ja sabiedrisko mediju kultūras!!! raidījumā lietotā valoda ir vulgārāka, barbariskākā , kā dzjenieces vārdiem rakstot – komentāru zvēru valoda – tad piedodiet – tad tomēr kremļa roka un ietekme jāmeklē citur – konkrēti – sabiedriskajos medijos.

https://klasika.lsm.lv/lv/raksts/tieshraides/pazinoti-balvas-kilograms-kulturas-2021-laureati-apbalvosanas-ce.a156330
Ilze 20. februāris, 16:30
Labdien!Visumā laba ceremonija, paldies labi audzinātajiem un ineliģentajiem radio “Klasika” un TV žurnālistiem -(vienīgā darvas karote – Marģers Majors-(pilnīgi nekur nederīgs tēls un frivola uzvešanās).Briesmīgi!
Tagad to, kas jau apnicis… Nesaprotu vienu, kā Brekte var būt LMA ASOCIĒTAIS PROFESORS!!! un dot “vērtīgus” padomus jaunajiem-droši vien līdzīgus kā savā uzrunā…Joprojām piederu pie tiem, kas kaut ko nesaprot.
Paldies!

+1
0
Atbildēt

1

    AinarsTreijs > Sskaisle 21.02.2022. 11.38

    Lumpeņu laiks atnācis…Tie,kam šis vārds veltīts nesapratīs,kas tie ir par kustoņiem….Tautas degradācija…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 21.02.2022. 09.00

mediji jau ikdienā ir pilni ar faktiem par politiķu un ierēdņu korumpētību, bet ko es vēlos uzsvērt – ka ja paralēli turpināsies procesi, ka pieaugs korupcijas apjomi un nesodāmība un padziļināsies nabadzība – tas būs patiesais riska faktors kremļa varai Latvijā.

Nekādi nato, nekādas dzejnieces, kuras lamā tautu par zvēriem un kā tik vēl nē – tas viss būs poēzija, proza ir un būs tāda, ka nabagi lumpenizējas un tad , jau putinam nevajadzēs neko iemaksāt – cilveki paši viņu uzskatīs par glābēju

Tas baida, protams, bet nu – sabiedrībai ir minimāla ietekme partiju autokrātijas apstākļos. Kā būs tā arī dzīvosim

https://replay.lsm.lv/lv/ieraksts/ltv/253447/de-facto-nabadzibas-raditaji-latvija-aug-ka-kremlis-sabiedribai-komunice-par-situaciju-ukraina

0
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 20.02.2022. 09.36

Ievadiet google atslēgas vārdus Brektes Nelaid māte bērnus mežā. Tur uzrādās meitenīte kleitā un mazs gabaliņš no plika pimpja.

Kāpēc tāda maldināšana? Kur tie sērijas darbi,kur tās meitenītes ir plikas un pimpis ir visā plikuma un erekcijas agresīvajā krāšņumā? Ja tā nav pedofīlija,tad kas tas ir? Tēva un meitas mīlestība?

Krieviju apdirš stāvus ,bet paši slīkst nost perversijās.

Jāgaida,ka uz valsts svētkiem tiem kretīniem ordeņus sados…. kā hau Latvijā pienākas

+2
-1
Atbildēt

1

    AinarsTreijs > Sskaisle 20.02.2022. 10.56

    Brektem ir kur augt…,kanibālisms,zoofīlija,nekrofīlija un citas ekstravagances.Būs interesanti apskatīties,ko Brektes kungs zīmēs pēc 20 gadiem (varbūt Tvaika iela uz norasojuša loga…)
    Arī Van Gogs bija interesants,un paliks makslas vēsturē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > AinarsTreijs 20.02.2022. 12.05

    Jautājums – kurš cilvēks,kurš tēvs, kura māte gribētu ,lai viņu mazā meitiņa stāv plika un raudoša erektēta pieauguša vīrieša pimpja priekšā?
    Ja tā ir mākslinieka brīvība radīt un tirgot pedofīlijas darbus,tad kāda jēga ir likumiem ,kas pedofīliju definē kā noziegumu?

    Vai tā nav bankrotējusi valsts,kura nespēj identificēt un notiesāt pedofīliska satura darbus?

    Tad ko šī valsts spēj?

    Esmu tik nikna,ka ietu strēlniekos – pret korumpēto,izvirtušo, jebkuru saprāta robežu zsudējušo varu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Urga 19.02.2022. 10.04

Valodu referendums. Atceros, toreizējais prezidents negrasījās piedalīties un to pauda visos medijos. Tas personīgi dzina izmisumā, jo šāda rīcība varēja maldināt daudzus, kas varēja būt izšķiroši.

M.Zālīte ((Diena 27. janvāris, 2012.):
“….Tāpat gribētu jautāt – kā Latvijas vara pieļauj, ka valsti mēnešiem ilgi kā dresētu sunīti dancina jau minētais neonacists? Tā vien šķiet, ka šī cilvēka klātesamība Latvijas politikā jūtama daudz spēcīgāk nekā, piemēram, Valsts prezidenta klātbūtne. Aicinu prezidentu uzdot sev jautājumu, kas savulaik bija aktuāls arī iepriekšējam prezidentam, proti, – kas es esmu? Ierēdnis vai valsts līderis? Cilvēks ar lielāko pensiju vai cilvēks ar lielāko atbildību un ietekmi? Kas ir Valsts prezidenta proponētā nepiedalīšanās referendumā? Pārprasta neitralitāte vai – kas? Vai Bērziņa kungs saprot, ka referenduma rezultātus gaida gan draugi, gan ienaidnieki tuvās un tālākās ārzemēs? Ka to pilsoņu skaits, kas būs pret divvalodību, būs kā lakmusa papīrs daudziem secinājumiem. Piemēram, cik vitāla un pastāvēt griboša ir latviešu tauta. Vai pasaulei jārēķinās ar latviešiem? Ja pret nobalsos miljons pilsoņu, tad jārēķinās. Ja daži simti tūkstoši, tad – Dievs ar tiem latviešiem! Attiecības ar krieviem aizvien ir svarīgas. Ja tomēr pret nobalsos miljons, tas būs signāls, ka latvieši, kā redzams, neļaus sevi tik viegli iznīdēt pašu zemē. Divvalodība agri vai vēlu draud ar konfrontāciju. No tā izrietēs attieksme un rīcība. Turklāt pašiem latviešiem ir svarīgi sajust pārlaicīgu solidaritāti, ceļoties pāri viendienas nejēdzībām, netīksmei pret konkrētām varas izpausmēm, partijas piederībai. Necentīsimies taču ieriebt saimniekam, neēdot pusdienas un neejot pirtī.
Referendums būs. Notiks. Un kas pēc tam?
Krievu valoda nekļūs par valsts valodu de jure. Bet de facto? Vai Valsts prezidentam joprojām būs vienalga, kādā valodā runāt? Valsts valoda ir valsti reprezentējošs simbols – tāpat kā karogs un valsts ģerbonis. Bērziņa kungs, tirgū iepērkoties kā privātpersona, protams, var runāt, kādā valodā vien vēlas, taču kā Latvijas Republikas prezidentam viņa pienākums vienmēr un visur ir lietot tās valsts valodu, kuru viņš pārstāv. Tas pats attiecas uz visām citām valsti pārstāvošām dažāda ranga personām, kas uzstājas masu medijos….”

Var jau būt, ka nejauša sakritība, bet prezidents galu galā (ja pareizi atceros), pārdomāja. Un rezultātu referendumam mēs zinām.

+2
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > Urga 20.02.2022. 09.03

    Žurnālā IR pirms pāris gadiem MZ stāstīja,kā okupācijas laikā bijis viegli ceļot pa Rietumu valstīm. Kā RS bijis pazīņojums par iespēju pueteikties ceļojumam uz Japānu, viņa pieteikusies un aizbraukusi. Čekists nesis viņas koferi.
    Man jautājums – kāpēc,kā vārdā tādi meli? Pat ceļojums uz Čehiju- brālīgo soc.valsti bija “jānopelna”. Kārtīgi jāpakalpo čekistu kontrolētajai komunistiskajai Latvijai

    Meli,neli,meli un kāds melojot dzīvo cepuri kuldams….bet grib vēl vēl

    Vai kādreiz saņemsim atbildes uz jaut.- kā tas nācās,ka VVFreiberga okupācijas laikā brīvi ceļoja pa Latviju,kamēr citus trimdas latviešus nelaida tālāk par Turaidu- Siguldu?

    Kāpēc tai grāmatai – Evas Eglājas Kristsone Dzelzsgriezējs ,nav turpinājuma? Kāpēc?

    0
    -2
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > Sskaisle 20.02.2022. 09.24

    Par kg!! kultūras balvām. Viena lieta,ko esmu jau 10x rakstījusi – absolūtais sabiedrības vairākums par nominētajiem kultūras notikumiem labākajā gadījumā ir tikai dzirdējuši.

    okpuācijas laikā kultūra bija pieejama arī nabagiem. Tiem,kuri netika ,nedabūja pa blatu, tad tomēr parādīja k/t ,parādīja sabiedriskajā tv, “izmeta” grāmatnīcās,salika bibliotēkās utt.

    Absolūta nekaunība,pat noziegums , manā vērtējumā, ir balva kristanam brektem. Ja sākam apbalvot pedofīlijas zīmētājus un pārdevējus – nu tad tomēr citādi kā par noziegumu es to nesauktu. Un – varu derēt,ka absolūti lielākā daļa Latvijas sabiedrības brektes pedofīlisko zīmējumu sēriju ar plikiem bērniem erektētu pliku pimpju priekšā nemaz nav redzējuši un nesaprot,par ko tad daži te cepās,ka balva iedota. Lūk, par to arī iedota – ka sabiedrībai nebūs zināt,nebūs noteikt,kas ir kas nav noziegums. Drāzīs lstviešu bērnus ,ka noskanēs

    Tas ir drausmīgi, nu ir. Ja apbalvo pedofīlijas tirgotājus – nu kur tālāk, nu kur….. nabaga bērni,kuriem nepaveicās piedzimt Latvijā…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    AinarsTreijs > Sskaisle 20.02.2022. 09.51

    Pirms 30 gadiem bija cerība,ka vairs nedzīvosim melu pasaulē….BET-sekoja dziļa vilšanās.Ekonomiskie meli,vēsturiskie meli,čekistu meli-nekas nav mainījies.
    Vienīgā cerība,ka kāds uzrakstīs patiesus memuārus par Atmodas laiku,banku Baltija,Parex krahu un daudz ko citu.Laikam naiva cerība.
    Lielum liejajai Latvijas inteliģences daļai piemīt spēcīgs bļodlaižas instinkts-kalpot jebkurai varai.
    “”Bet vēders Dievs visaugstākais,
    Un katrs sev vistuvakais “”…

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > AinarsTreijs 20.02.2022. 12.00

    Tieši tā. Savukārt, brektes murrāļa sakarā svarīgi uzsvērt,ka kg žūrijas uzdevums bija dot balvu darbam,kuram pārmeta ne tikai māksliniecisko izteiksmi,kā vietai neatbilstošu,bet arī korupciju – t.i. – vairāk kā 10 000 eur “apsaimniekošanu” bez konkursa.

    Tā kā RD un sabiedriskais medijs vismaz korupcijas slēpšanā sadarbojas,jo novēršanā nekādi nesanāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Sskaisle 21.02.2022. 10.48

    Это была забавная ситуация. ДО открытия мешков КГБ многие рассказывали, как ужасно было жить, как давил КГБ, как преследовал, не давал вздохнуть. И тут мешки открыли.. А там столько известных фамилий! И вдруг стало столько рассказов, что “да ничего страшного, мы этот КГБ обманывали на раз-два, писали в отчетах всякую фигню, и ничего нам за это не было”.
    Господа/товарищи, да как так-то? То давили, то не давили? А тут, оказывается, и в Японию можно было взять прям заявиться и уехать. Ох, наверно мне родственники врали нахально, когда им не разрешили ехать в экскурсию в Венгрию с мутной формулировкой отказа “незрелые граждане”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 19.02.2022. 08.11

Dumpis ir mediķis,viņam emocijas nedominē pār prātu.

Bet – šajā numurā ir piemiņas vārdi citai Latvijas slavenībai. Man svešai un tālai, tomēr pateicību Mārtiņam Rītiņam varu teikt par smaidu un labestību. Tādu nesamākslotu. Ka var arī tā – cieņpilni komunicēt ar savu tautu.
Gan jau,ka Rītiņš tāpat redzēja mūs visādus – arī dumjus un melnus ,taču nekapāja mūs par kremlistiem. Un cilvēki viņam atbildēja ar mīlestību un pateicību.

+1
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 19.02.2022. 07.43

Andri, es LA.LV izlasīju Vijas Kilblokas teikto – Vaļņu ielā spoži spīd vien alkohola tirgotavu skatlogi. Pārējie veikali slēgti….
Un kā opozīcijas medijā tur vēl var izlasīt daudzas lietas par ko sabiedriskie melu mediji klusē.
Varneši jau štuko kā aizbāzt mutes,bet dusmu tvaiks nāks laukā ar vēl lielāku sparu. Piemini manus vārdus

+1
-3
Atbildēt

0

Andris Vītols 19.02.2022. 02.35

… Ar VĀRDU var glābt, nosist vai pulkus vest līdzi. … Šodienas tehnoloģijas ļaunumam ir atvērušas slūžas, bet ”labie cilvēki” tos draudus izliekas neredzam. … ….
Šobrīt ”labie cilvēki, opozīcija” noskatās, kā ar ”mēsliem” nomētā K.Kariņu, E.Levitu …(un Latviju, ES, NATO utt.). … … ”Metēju” kļūst vairāk, viņiem tas patīk vairāk un vairāk….
… … …. Piemēram pie Monikas Zīles raksta, “Latvijas Avīze” (12. februāris 2022.,LA.LV) ir tāda ”štata” komentētāja ”Raimonda” ievadkomentāri – 7:36, 12.02. 2022. ..-.”Tas amerikāņu izdzimtenis (Krišjānis Kariņš) vispār apjēdz kurā valstī viņš atrodas un kādus lēmumus viņš pieņem ? ”- … …
…. … Tālāk tas pats ”Raimonds” turpina DOT IEVIRZI debatēm (7:47)… -” Un ne jau nu kaut kādā pandēmijas purvā mēs te stiegam ….te purvu ir uztaisījuši tas smirdīgais žīdu lops un tas amerikāņu idiots …. ? …. te ir gan morāls purvs …. gan naida piekopšanas rezultātā pret Krieviju un Baltkrieviju …mums te ir izveidojies arī ekonomisks purvs … vismaz energoresursu jomā … ? …un tas purvs mums būs tik ilgi … līdz Latvija beidzot sāks civilizēti uzvesties … mūsu amatpersonas publiski vairs neplēsīs citu valstu karogus … un pārtrauks Krievijas un Baltkrievijas apmelošanas kampaņu ..”-…(tas ir citēts 1:1). … …
… … … Šeit citētais vēl ir salīdzinoši korekts, bez draudiem nogalināt utt. … … Manuprāt tā nav vārda ”brīvība” !!!… … Kur ejam ar tādu ”brīvību” ??? … … Kāds šīs kampaņas organizē – dodot platformu, dodot ievirzi ”debatēm”… … Vēl citi ar to pelna… … pamuļķi izplata tālāk… …

+4
0
Atbildēt

3

    Andris Vītols > Andris Vītols 19.02.2022. 02.38

    … … Dīvaini, ka pat žurnālisti iebilst pret pagājušā gadsimta likuma normu precizēšanu.(debates LTV, KNL u.c.) …
    Jau esošās normas ļāva administratoram M.Sprūdam apsūdzēt žurnālu ”IR” par rakstu un tiesā panākt žurnāla konta arestu, pirms apsūdzības izskatīšanas pēc būtības. …
    … … ”Vārda brīvību” neapdraud likuma normas precizēšana, bet gan ”savējo sistēma” ar ”nekompetentiem” tiesnešiem. … Nesaprotu, kāpēc Arta Ģiga (LTV-KNL) to nesaprot. … Palasiet ”IR” !!!
    … … Likumu normām jābūt saprotami, pēc iespējas precīzi uzrakstītām. … Ja ir iespējama pārāk plaša likuma normas interpretācija, tad tas pamatā izdevīgi blēžiem un korumpantiem … nevis cietušajiem… utt. …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Andris Vītols 19.02.2022. 05.11

    …Māra Zālīte intervijā teica -” … daudziem vairs nav ticības cilvēka patiesai, brīvai domai un politiskai nostājai, kas nebūtu angažēta.
    Līdzīgu trauksmi manī radīja uzstājīgā prezidenta nomelnošana, ko uzskatu par apzinātu kampaņu. Kad redzi, kas to visu rīko, saproti, ka tās nav vienkārši antipātijas pret prezidentu vai premjeru. Sabiedrība tiek vedināta uz nostāju, ka viss ir slikti, premjers un prezidents nekam nederīgi — kam gan vajadzīga šāda neizdevusies valsts? Cilvēkos nemitīgi mēģina iesēt nihilisma sēklu. Tas dara irdenu mūsu sabiedriskā kopuma spēku. Kādam ir izdevīgi, ka mūsu etniskā un valstiskā kopiena kļūst vāja.”- ….. …
    … … … Visā tajā melu un nomelnošanas kampaņā arī es saskatu draudus demokrātijai…, valstij, tāpēc uzskatāmībai citēju arī to ”Raimondu”. … Nevienam ”Raimondam” nav izvirzītas apsūdzības par tām melu kampaņām labā latviešu valodā (jo nav tāda panta ?)…. Aizliegts viens (no simta?) KRIEVIJAS TV kanāls. … Manuprāt bezjēdzīgi, jo krievi to ”kabeļos”… var atrast, bet es TET to neredzu, secīgi nejūtu KREMĻA gaisotni… … Opozīcijas TV – ”Dožģj” no virszemes apraides izņēma Latvijas TET !!! … Nesaprotu ko tas NEPLP vispār dara. .. Manuprāt par vakcināciju vairāk muļķību stāstīja vietējais TV-24, nekā Krievijas TV krievu valodā. … Sāksim ar informatīvo telpu latviešu valodā. …

    +6
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 19.02.2022. 07.35

    No sirds novēlu aiziet ,piemēram,uz Mārupes ielu 1- VSAA. Paskaties kas darās valsts!!! iestādē,kāda tur ir attieksme pret cilvēkiem un tad dirs savas bumbiņas!

    Pirms nedēļas lr1 Swedbank pārstāvji resnās omulīgās balsīs paziņoja ,ka tiem kuri pensiju uzkrāja līdz 2018.g. diemžēl nav paveicies, sistēma neesot bijusi sakārtota un neko vairāk kā iemaksāto atmaksāt nevarēšot

    Ko tu gaidi no cilvēkiem ,kurus visu laiku apzog? Kuriem sola un kurus vaino politiķu doto solījumu nepildīšanā.

    Īstenībā es domāju,ka cilvēkiem būtu jābūt aktīvākiem, būtu aktīvāk jāprotestē ielās, nevis dusmas jāizgāž tikai komentāros un jādomā,ka nolamāju prezidentu vai dzejnieci un viss nu būs labi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 19.02.2022. 07.26

    Nu Andrīt, ko sēsi to pļausi.
    Nabadzībai ir sava seja. Sabiedrības sašķeltībai ir sava seja. Beztiesiskumam ir sava seja. Valsts izzagšanai ir sava seja un sabiedrības lumpenizācijai ir atkal sava seja. Tas ko lasi komentāros ir pumpuriņi.

    Un komentāros ne to vien izlasīsi.

    Kopš bija tas inteliģences saiets,kurā dzejniece lamāja tautu,kas brauc prom, pagājuši vairāk kā 10 gadi. Kas mainījies?

    Viss,ko dzejniece var pateikt ir nolamāt tautu,ka tā nemīl savus zagļus?

    Tā vietā lai Krievijas draudu ēnā pateiktu kaut ko mierinošu, vienojošu – atkal pātagas cirtiens – jūs kremlisti.

    Skat,kas notiek pasaulē. Arī 1905.g. latvieši jau paši nesāka, pievienojās tiem,kas jau protestēja.

    Tā kā Andrīt – kā sauksi,tā atsauksies….
    Ko sēji,to pļaysi – brēc cik gribi – būs par vēlu

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Elektriķa dēls 18.02.2022. 13.53

Pati Zālīte izteicās, ka slikti ir tas, ka tik daudzi slīgst nabadzībā. Tāpēc acīmredzot viens no valdības un prezidenta darbības kritērijiem varētu būt, vai viņu valdīšanas laikā šī problēma ir mazinājusies vai nē. Pat ar neapbruņotu aci ir redzams, ka šai jomā nekas labāk nav kļuvis, sākot ar gudrajiem džini indeksiem un beidzot ar vispārēju inflāciju un vispārēju pirmās nepieciešamības preču sadārdzinājumu kādu varam atcerēties vien tālajos deviņdesmitajos. Par kādiem panākumiem un solījumiem būt “visu Latvijas iedzīvotāju prezidentu” mēs šādā situācijā varam runāt ?

+1
-2
Atbildēt

2

    kolpants > Elektriķa dēls 18.02.2022. 15.15

    Ну почему же. Если постоянно поднимать зарплату, то это в итоге влияет на средний уровень зарплат в стране)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Elektriķa dēls 18.02.2022. 23.56

    E.Levits nesolīja palielināt algas, regulēt naftas, gāzes cenas utt. … Šī valdība kopumā nesolīja…, bet tā tomēr ”pieaudzēja” veselības nozares budžetu gandrīz divreiz. … Vienalga par maz, bet tomēr. … Par ko tad ”tauta” protestē ??? … Neļaujot ”tusēt” un krogos ilgi sēdēt utt. … Vai tad šitie ir tie Jūsu ”nabagi” – lielākie bļāvēji gan ??? … Balsojiet par ”INTERFRONTI un Šleseristiem” ar ROLEX pulksteņiem uz rokas, tie jau raud par nabagiem…. un Putins tad GĀZI DOS. …

    +2
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Andris Vītols 19.02.2022. 07.40

    Nemuldi Andri, izlasi priekšvēlēšanu solījumus,izlasi programmas.

    Mediķiem naudas nav,bet esošo sadalīja korumpētu iepirkumu veicējiem. Skolās nav,kas strādā, bet policijai, arī KNAB paredzētā nauda aiziet ģenerāļiem un reklāmām.

    Par levitu pat rakstīt vairs negribas- nekustini sūdu – nesmirdēs ….

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    Vija Dzelme > Sskaisle 20.02.2022. 18.50

    Vai tik Kariņa valdība nav arī Covid Latvijā izsējusi?!

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Vija Dzelme 20.02.2022. 18.58

    nē, to kremlis izdarīja, Kariņš ar Levitu Elizabeti II iznficējuši – kremļa uzdevumā, protams

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > Andris Vītols 21.02.2022. 14.36

    Вот в том-то и дело, как смотришь на общую сумму, так “naudas daudz kā nekad”. А как на что конкретное, так опять “ну что вы хотите, наши возможности ограничены, бюджет не резиновый”. Может, львиная часть уходит на зарплаты? У нас такие талантливые и работоспособные руководители больших больниц, что легко пашут на нескольких работах, в общей сложности получая за 10 000 евро в месяц. Это лентяи в частном секторе работать не умеют, попробуй найди руководителя фирмы с оборотом в миллионов 7-10 евро, который будет еще в и в другой независимой фирме руководителем работать на полную ставку.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 21.02.2022. 23.35

    Tā “darbu apvienošana” ir problēma , tāpat kā lielā algu, izpeļņu starpība veselības nozarē. … … Tās lietas par algām un zāļu cenu veidošanos sāka risināt Viņķele, bet atnāca Covids un tas apstājās… … Viņķele bija “no malas”, no pacientu puses gandrīz… .. Ministrs no ārstu vai farmaceitu vides reformās nav ieinteresēts. … savā nozarē. …

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    kolpants > Andris Vītols 22.02.2022. 11.03

    у нас как не послушаешь, все проблема, которую надо решать, начали решать-но чудным образом при этом ничего не решается. а еще чуднее – при этом никто не виноват! Есть только некая мистическая “политическая ответственность”. Которую все любят “брать”, но при этом никак за это не отвечая.
    Из последнего:
    1 э-веселиба. Деньги потрачены, система не работает, виноватых нет
    2. строительный картель. Разговоры были, записи были. Взятку на счету не обнаружили, дело закрыто.
    3. закупка вакцин. Комиссия что-то там ковырялась , исследовала, в итоге заключение комиссии без фамилий. Зарплата председателя комиссии и секретаря получена и освоена

    Результат один: ты чем-то недоволен? Да ты кремлин, путинист, подумай, на чью мельницу воду льешь в этот тяжелый для мира момент!

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 22.02.2022. 19.26

    Jūsu norādītajās lietās ir bijuši pārkāpumi, kļūdas, bet nomelnošanas kampaņa vērsta pret E.Levitu, kuram ar to nav nekāda sakara. … E.Levits virza priekšlikumus, kuri mazina politiķu atkarību no tādiem kā Lembergs, Šlesers, Šķēle.. utt… Neatkarīgāki politiķi… kvalitatīvāki likumi…. godīgāki iepirkumi – uz to vērsts E.Levita darbs. … Tas protams nepatīk tiem, kuri pelnīja Jūsu norādītajās e- veselībās, būvnieku karteļos, digitāllietā, tranvaju iepirkumos utt. …

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    kolpants > Andris Vītols 23.02.2022. 11.47

    Про финансирование партий? Ну это все равно никак не уменьшает возможность бизнесмена дать черную взятку. Раньше хоть видно было, кто кому жертвует, кто кого в итоге лоббирует. А теперь уже это не нужно делать. В итоге лоббистам и жертвователям еще лучше, уже никто не скажет “ну да, вчера он пожертвовал партии А 25000, а через полгода эта партия стала продвигать закон выгодный”. Хотя те же 25 скорее всего просто налом отдал.

    Да, и в чем это очернительство? В том, что посмели исследовать факты из биографии? Но там действительно все не очень понятно. А что, президент святее папы Римского, ничего и исследовать нельзя?
    А его деятельность.. все сложные спорные законы все равно принял. В сухом остатке: закон о Селии. Это действительно так важно? Теперь еще и Сатверсме менять, где только 4 региона? Ну и разные статьи и действия по поводу латышского языка-ну извините, я не знал, что в 2021-2022 латышский настолько под угрозой, и что нет других проблем.
    А, забыл! Еше его инициатива по поводу госминистров! Очень актуально! У нас же там мало чиновников и разных агентур, обществ и т.д. Почему бы не создать еще и несколько бюро госминистров!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 18.02.2022. 13.13

es gadiem kā vista esmu kladzinājusi, ka Latvijā valda čekisti , bet nu meldiņam piedziedājums – bez latviešu tautas atbalsta jau tie čekisti tik skaļi nekladzinātu un nedziedātu

Es tikai atgādināšu kaut vai vienu – simbolisku, bet faktu – francūži savu eksprezidentu Sarkozī ielika cietuma, ka noskanēja. Pēc Zālīšmāras loģikas – tie francūži taču arī ir putinisti. Dmokrātiska valsts un savu prezidentu cietumā. Nu kā tā var …

Nu ko darīt – jāpiekrīt, ka tāpēc jau tie čekisti valda, ka ir gudri un talantīgi, bet tauta mazizglītota

https://neatkariga.nra.lv/komentari/bens-latkovskis/372587-ir-levitakarina-tandems-ir-latvija-nav-levitkarina-nav-latvijas

Zālītes vēstījums ir nepārprotams: Protestēt pret valdību ir slikti. To dara tikai pretvalstiski elementi, kuri vēlas sliktu Latvijai. Viņi realizē “Kremļa projektu”. Turklāt tas attiecas ne tik daudz uz Ždanokas atbalstītājiem, cik latviešiem, kuri kaut kādu iemeslu dēļ neuzskata, ka Levita atrašanās Rīgas pilī “celtu viņu nošļukušos knābjus”. Respektīvi, ja tu, latvieti, neesi sajūsmā par Levita/Kariņa sakabi un atļaujies to kritizēt, tad ar to tu lej ūdeni uz Putina dzirnavām.

Jāatzīstas, ka par šo Zālītes situācijas redzējumu galīgi negribas ironizēt vai kā citādi jokot. Manuprāt, tas ir traģisks, jo latviešu sabiedrības augstākajos, tas ir, uz priekšu virzošajos, slāņos šis redzējums ne tikai nesastop nopietnu pretestību, bet, spriežot pēc atsauksmēm sociālajos tīklos, pat tiek atbalstīts. Šajā ziņā situācija Latvija arvien vairāk kļūst līdzīga situācijai Zālītes peltajā Krievijā.

+1
-7
Atbildēt

1

    Sskaisle > Sskaisle 18.02.2022. 13.17

    jā un atgādinu – ar to, ka inteliģence, tai skaitā žurnālisti, valdību tikai iem nav slavē, viņiem nav jāmaksā tādi nodokļi, kā moriem, kuriem to naudu valdība atņem uz pusi vairāk un kuri tad brēc un jo šie vairāk brēc, jo tie varneši vairāk šos lamā par putinistiem, nevis kaut ko reāli dara, lai valstī kaut vai samazinātu sociālo netaisnīgumu

    Neaizmirstiet, ka galu galā bija 1905.g. un la cilvēki – katrs savu iemeslu dēļ ir nokaitināti līdz baltkvēlei

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

traductrice 18.02.2022. 12.03

Paldies par interviju. Mārai Zālītei ir talants un izkopta prasme pateikt tieši, kodolīgi un precīzi. Un, jā – lai jau tā būtu – no Liepnieka mutes Dieva ausī :) politikānim, procesu vērotājam un politiķiem ausī čukstētājam varētu izrādīties ļoti noderīgs pravietojums. Māra Zālīte būtu patiešām izcila prezidente. Ar stāju, ar viedokli un ar plašas sabiedrības atbalstu.

+6
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > traductrice 18.02.2022. 13.18

    nepiesauc nelaimi

    0
    -3
    Atbildēt

    1

    Vija Dzelme > Sskaisle 20.02.2022. 18.54

    Cilvēki ar Jūsu domāšanas veidu (faktiski, nedomāšanu!) ir mūsu lielākā nelaime!

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Vija Dzelme 20.02.2022. 18.59

    nu tu jūs tā rakstiet, jums laime ir nedomāt vispār – Nu tur es neko līdzēt nevaru

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Atis Priedītis 18.02.2022. 08.43

Masu mediji izmisīgi dara visu lai okupācijas laika slavenības (ikonas) būtu slavenības arī pašlaik. Un nav svarīgi, sadarbojās ar VDK vai nē, sakropļoja kāda cita radošā cilvēka dzīvi vai nē. Tās pašas okupācijas laika slavenības joprojām tiek intervētas un plaši aprakstītas, par tiem, kuri tika vajāti un aizliegti rakstīts netiek. Jo tā pati Māra Zālīte pirms “čekas maisu” atvēršanas publicēja ļoti kareivīgu rakstu, ka maisi nav jāatver jo nekādu vajāto un aizliegto radošo cilvēku taču neesot bijis. Bet bija, tikai par šiem cilvēkiem rakstīt ir aizliegts.

+1
-3
Atbildēt

0

Zinta Arista Zemzare 17.02.2022. 21.30

Paldies par brīnišķīgo interviju, pilsonisko stāju. Precīzāk kā pateica Māra Zālīte šobrīd nemaz nevar pateikt: “Nedrīkst līdz absurdam pārspīlēt ne cilvēku, ne kaķu tiesības.”

+7
-2
Atbildēt

0

Betija78 17.02.2022. 19.22

B – Skaislei
‘Čekistu laiku un šodienas dzejas zvaigzne – tā cien. Skaisle ne bez ironijas saka par dzejnieci.
Pirmkārt, man šķiet, ka čekistu laiki nemaz tā īsti nav beigušies, bet to ziedu laikos bijām laimīgi, ka mums ir dzejas zvaigznes – Belševica, Vācietis, Ziedonis, Zālīte..Un joprojām esam!

+7
0
Atbildēt

2

    Sskaisle > Betija78 17.02.2022. 19.53

    Nezinu, es jau arī kā tāda patiesības māte uzdarbojos, tas jāatzīst, bet …. šodien staigāju gar Māras dīķi un domāju par Vācieti. Pēc tam savā vecuma dullumā izdomāju “palīkumot” par Bišu ielu, Mazo Bišu ielu, Amālijas, Olgas ielām un kā saka, ledus dēļ dabūju mesties četrrāpus un nevarēju nepieminēt atkal M.Zālīti, kura intervijā 1:1 slavēja Rīgas Domi.

    Zvērēšana parasti man uzreiz uzliek pārbaudījumus, bet varu zvērēt, ka es būtu laimīga, ja mums beidzot būtu laba – uz cilvēkiem vērsta Rīgas Dome, bet kur tas ir? Kur?

    Lūk, eju pa Nometņu ielu un atkal – vecuma dulluma dēļ atkal esmu uz Nometņu ielas, pretī krodziņam Visi savējie – tur ir tāds milzīgs puvušu dēļu žogs, kurš šajos lielajos vējos šūpojas. Nu takš uzkritīs kādam un nositīs.

    Tagad pētu RD mājas lapu, lai uzrakstītu, bet sasodīts, es nevaru atrast, kur tu cilvēks varētu normāli uzrakstīt, ka tāda un tāda lieta – lūdzu pārbaudiet, lūdzu novērsiet. Nu nav tas.
    Vai ņemsim – Mazās Nometņu ielas un Bāriņu ielas krustojums – pretī Āgenskalna tirgum – nu pats centrs – nu vai tiešām tur nav sētnieki ? Ej kad gribi – vakarā vai no rīta vai pusdienu svelmē, bet netīrs kā pie cūkām.

    Nu Ušakovu nocēla, bet vai Staķītis ar saviem biznesiem ir labāks? Staķīšu bizness vien – cik tur nesalabotas ielas aizgāja “izredzēto” banku kontos, vai Rīgas Satiksmes miljoni sportistiem …
    Vai koku izciršana un aizvietošana ar parkoletiem …..
    Nē – Vācietis, ja būtu dzīvs , viņš sajuktu prātā no tām šausmām , kas notiek . Rūdītāki, ar glumāku ādu izdzīvotu , ko tad darīt …

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Betija78 17.02.2022. 23.01

    Es domāju, ka ir 2 traģēdijas – viena, ka čekistu laiki nav beigušies, otra – ka gandrīz visi latviešu tautas talanti bija čekistu nozagti, savervēti, vai ar labu vai ar ļaunu, bet bija. Uzrakstīt dzejolīti un tad uzreiz ziņojumu čekai, lai visi darbiņi padarīti.

    Zīmīgi, ka nepieminiet, piemēram, Knutu Skujenieku. Ka varēja dzīvot citādi, ka varēja nenodot, nesabradāt, nedzenāt pa purviem nabaga dvēselītes – tāda doma, padomju laika cilvekiem jau nav patīkama. Nogāzt elku no troņa taču nozīmē zaudēt paša ticību, cerību, paļāvību. Sāpīgi tas ir, protams.

    Tāpēc esam tur, kur esam. Tā arī kā tauta aiziesim pa skuju taku , bet nu ko darīt ….

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > Sskaisle 18.02.2022. 10.16

    Gan jau patiesība kļūs zināma un cilvēki spēs to pieņemt. Šobrīd ir pēdējās iespējas okupācijas laika slavenībām turpināt melot un pasniegt sevi kā eņģeļus. Vismaz komentāru sadaļā sāk parādīties patiesa informācija un cilvēki pamazām sāk šai informācijai ticēt. Pēc kāda laika tiks publiskota arī informācija par tiem, kuri tika aizliegti un ari pašlaik tiek noklusēti un neizdoti.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

D 17.02.2022. 17.19

Paldies Mārai Zālītei par interviju un pilsonisko stāju!
Vispārējo ķengu un pasmīkņāšanas laikmetā , kad vairums
klusē bailēs dabūt dubļu devu savā virzienā, Māra Zālīte ir retais izņēmums , kas uzdrošinās aizstāvēt un iestāties!
Un kad redzu liepnieka eksaltēto reakciju adresētu dzejniecei, man jo vairāk skaidrs, cik ļoti svarīga ir šī iestāšanās par veselo saprātu un taisnīguma balansu!

+13
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 17.02.2022. 14.39

Intervijā 1:1 Māra Zālīte vairākkārt apgalvoja,ka Levits ir izcils spožs politiķis. Ja pati neprata pateikt,tad žurnālistam Rēderam bija jāprot pajautāt – kāds ir pamats,kādi ir argumenti jūsu apgalvojumam. Varbūt kā čekistu laiku un šodienas dzejas zvaigznei M.Z. ir kāda slepena informācija par prezidenta labajiem darbiem,ko mēs nezinam. Tad pastāstiet,pamatojiet to. Tā informācija,kas ir vispārpieejama Latvijas medijos neliecina,ka levits līdz šim būtu izdarījis kaut ko labāku,vērtīgāku kā visi iepriekšējie prezidenti.

Sabiedriskais medijs taču nesniedz uzticamu ibformāciju. Ziņu sižeti tur tiek safabricēti,sagrozīti. Varbūt mums noklusē prezidenta labos darbus. Kremlis neļauj. Nu tad labojiet to situāciju.

+2
-9
Atbildēt

1

    kolpants > Sskaisle 17.02.2022. 16.27

    Ну а что она может сказать после таких славословий
    „Salīdzinot ar daudzo gadu rēnajiem un bezcerīgajiem prezidentūras gadiem, Egila Levita kandidatūra ir kā spoža zvaigzne. Spīdums, kas šai zvaigznei piemīt, ceļas no dziļas inteliģences, no izcilas izpratnes par Latvijas vietu un lomu Eiropas un pasaules kontekstā. (..) Latvijai ir ļoti nepieciešama zvaigzne, kas apspīd mūsu valsts tumšos beztiesiskos kaktus, un to Levits spēs, būdams augsti kvalificēts jurists. (..) Mana pārliecība ir, ka viņš spētu visus putnus, kam nošļukuši knābji, ar savu lielo ticību Latvijas valstij un latviešu nācijai atkalt celt spārnos.”
    Не повезло ему с народом..Не может оценить высоту полета и яркость

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 17.02.2022. 19.56

    Jā, kolpant. Tā ir. Biju Pareizticīgo baznīcā – pēc iesvētītām svecēm un ūdens, un tur līdzās kalendāriem ar svētajiem ir kalendārs ar Staļina attēlu. Cilvēki alkst brīnumdarītāju, labo un visvareno tētiņu, kas nogalinās visus “ļaunos” un tad lēnām dīrās ādiņas visiem “labajiem”.
    Tādi esam. Diemžēl.

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    kolpants > Sskaisle 18.02.2022. 10.19

    Учавстовал однажды в дисскусии на российском портале как раз по поводу Сталина. Что неужели так хочется те времена. И оказалось, что те, кто хотят “времена Сталина” назад, хотят их вовсе не по причине “всех несогласных в лагеря”. Хотя есть и такие. Но таких уже много и среди латышей, только не в лагеря, а наказать этих неправильных кремлевских троллей за неправильное мнение-суть ведь та же.
    Так вот, возвращаясь, в чем были 2 причины воспоминаний Сталина, что для меня было открытием
    1. для многих те годы=это детство и юношество. А про этот возраст зачастую позитивные воспоминания: ты молод, рядом папа мама, весело, друзья, улица, игры. Ну кто там в 10-14 лет задумывался о лагерях, свободе слова и т.д.? Для меня тоже первая половина 80-тых вполне себе приятное время. А для моих детей кризис 2008 года-просто строчка в учебнике по истории. Они бегали по детскому саду, и не думали “ой, а будет ли завтра работа, а будет чем за квартиру платить и т.д”. Поэтому возможно, что своим детям они будут рассказывать, что вот в 2008-2014 все было хорошо, а вот как тяжело было жить в 2025-2030.
    2. вторая группа, которая помнит, что “вот тогда так не воровали. вот тогда за коррупцию расстрел. вот тогда рядом с властью не было олигархов, жены политиков не занимались сомнительными сделками с недвижимостью. И ОБХСС не закрывал дела с обоснованием “мы не обнаружили в банке на счету 800 тыс, значит, факт взятки не доказан, мало ли что там в разговоре упоминалось”.

    Но есть ощущение, что 2 причина не очень нравится нынешним властям что в России, что и в Латвии, поэтому проще тех, кто упоминает Сталина, просто записать в “они хотят репрессии назад, сталинисты чертовы”.

    У нас же свой “миниСталин” есть-Улманис. Тоже и разогнал все партии, и несогласных сажал. А сейчас какие ассоциации? Времена Ульманиса для Латвии самые удачные года, вот бы нам сейчас такого Ульманиса.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 18.02.2022. 15.21

    Piekrītu. Ulmanis mums ir maigais staļins. Nešāva,bet cilvēki tāpat mira mokās

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 17.02.2022. 14.31

Vakardien bija Latvijas Satversmes 100.gadadiena. Visu dienu skanēja LR , vakarā principa pēc skatījos melu ziņu kanālu LTV1. Arī tur vienīgie Satversmes 100.g. svinētāji bija augstie kungi no Vācijas. Dārgos ziedos un vēl dārgākās smaržās un dzērienos slīgstošā prezidenta pils.
Ka jautātu Latvijas cilvēku viedokli-vai esi lasījis Satversmi ,ko Tu par to domā, vai tajā garantētas tiesības īstenojas dzīvē? Nekā,pilnīgs, galīgs klusums. Nodokļu maksātāji ,lai maksā, varneši pierīsies un nosvinēs arī par viņiem.

To es saucu par apzinātu pilsoņu atsvešināšanu no valsts. Vai to īsteno pašu prezidents,saeima,mediji,vai viņi pilda tikai kremļa pavēles,lūk,to es nezinu. Bet fakts tāds ir , Satversmes 100.gadi nosvinēja neliels,noslēgts pulciņš Latvijas cilvēku.

+1
-6
Atbildēt

0

AinarsTreijs 17.02.2022. 06.57

Kad pie varas esosie atgūs Meroni pārvaldīto mantu ?
Visi nopirkti ?

+1
-2
Atbildēt

0

Ilze Pētersone 17.02.2022. 00.38

Ļoti laba saruna! Taču ļaunums jāsauc vārdā – masīvā un mērķtiecīgā Latvijas, tās varas, Valsts prezidenta u.c. nomelnošana un sabiedrības musināšana nāk no kremļa troļļiem un to apmātajiem un uzpirktajiem, tāpēc anonīmās ķengas nav jāņem pie sirds personīgi. Rakstītāji, kas parakstās ar izdomātu vārdu, nav uzmanības vērti.

+23
0
Atbildēt

4

    Andris Vītols > Ilze Pētersone 17.02.2022. 04.17

    Izliekoties neredzam, neko nedarot mēs tos melus, naidu ļaujam vairot. … … Vēsturē jau bijis… Labie cilvēki neko nedarīja… līdz pašus lika vagonos… …

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Ilze Pētersone 17.02.2022. 09.20

    Достаточно поменять и так пахнуло не такой далекой историей. А руки-то помнят, да?
    masīvā un mērķtiecīgā PSRS, tās varas, partijas generālsekretāra u.c. nomelnošana un sabiedrības musināšana nāk no rietumu ruporiem un to apmātajiem un uzpirktajiem, tāpēc anonīmās ķengas nav jāņem pie sirds personīgi

    Ну не знали тогда еще такое слово как “тролль”. Но верной дорогой идете, товарищи! И закон вам в помощь! Те же самые 3 года за “неправду”. И иди потом докажи, была это осознанная или нет “неправда”. Это когда дело о взятке в 800 тыс, там Кнабу нужны доказательства в виде “цель платежа =- взятка от персоны А, перс код такой-то, персоне Б, перс код такой-то, за проект Х”. Это там недостаточно записей самих персон А и Б. А вот в таких делах быстро определят, правда это или “вода на мельницу кремлевских троллей”. Тем более судя по комментариям, специалистов по определению правды у нас ох как много.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Ilze Pētersone 17.02.2022. 10.01

    Lai nu svētku reizē Māra Zālīte bez maniem vārdiem, bet vienu gan nevaru neuzrakstīt Ilzei Pētersonei – mēs dzivojam brīvā un neatkarīgā Latvijas valstī un nevis PSRS. Un ja gribi, lai noticam visi , ka esam brīva sabiedrība, tad iemācies saprasta, ka viedokļi var būt dažādi. La Tu domā, ka tie , kas “zākā” valsti ir kremļa troļļi, es domāju, ka tie, kas nespēj kritiski vērtēt valstī notiekošo ir patiesie “kremļa troļļi un aģenti”. Lai cik slikti ir Latvijā, bet stukačiem ir visslktak, nav čeka, kur aizksriet un nostukačot, ka redz tie un tie zākā valsti. Viss.

    Objektīvi, pat pēc visu anonīmo komentētāju nošaušanas uz vietas bez sprieduma, Latvija ir un paliek pēdējās vietās visos rādītājos !!! kā slikta valsts. Kā valsts, kurā labi dzīvot ir ļoti nelielai daļai sabiedrības.

    Katru dienu klausos,skatos, lasu ziņas LR, TV, interneta medijos. Tur neanonīmi cilvēki ziņo,dalās pieredzē, cik slikta ir Latvijas valsts. Bet tā nu viena lieta – varetu domāt, ka kremļa propagandisti sagrābuši kontroli pār medijiem. Diemžēl dzīvē viss ir tieši tā kā ziņo – ja neesi angažēts, varas nopirkts – t.i. priviliģēts , nodokļus nemaksājošs inteligents, mākslinieks, politiķis, valsts amatpersona – tad ir tik slikti un pat vēl sliktak kā ziņo mediji.

    +1
    -10
    Atbildēt

    1

    kolpants > Sskaisle 17.02.2022. 10.15

    я уже начинаю думать и верить, что “кремлевские тролли” – это вовсе не случайно в последнее время так часто упоминаемый термин. Да, скорее всего, это правда, что есть и такие оплаченные, т.н. пригожинские тролли.
    Но судя по тому, как например, на темах в латделфи сразу появляются “правильные” комментаторы, как они тут же начинают обкладывать что-то критическое написавшего комментатора, начинаешь думать, что есть и “фермы” правильных троллей. Уж очень это явно видно
    Например, есть несколько сильных комментаторов на латдефли, которых не заметить на темах о самой Латвии. Но как только тема о России, они тут как тут. И попробуй выразить несогласие с написанным в статье. – как так, не согласен? Все, кремлевский тролль.

    А сама методика была отработана уже при строительстве библиотеки. Когда любое критическое мнение тут же подвергалось обструкции “только враги Латвии не хотят, чтобы тут развивалось общество”. То есть создавалось впечатление, что только само строительство библиотеки именно за эти деньги и в этом месте-единственный вариант для развития Латвии. Не дай боже в другом месте, или другое здание-все, пропали..И только враги Латвии против именно этой библиотеки.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > Ilze Pētersone 17.02.2022. 22.41

    Eimu kur iedama,visur kremļa troļļu vārds ausīs skan.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam