Gāju kā traktors uz priekšu

9

Komentāri (9)

Sskaisle 05.12.2019. 10.26

Mani satrieca un vienlaicīgi apgaismoja šī intervija. Būtībā Cālītis apstiprina to,ko es savos komentāros visu laiku rakstu – ka esam čekistu lielvalsts.

Konkrēti- Cālītis saka,ka iestājies vai balsojis,vai pat cīnījies par to ,lai Latvijas Neatkarīgajā republikā savu tiesneša darbu drīkstētu turpināt tiesnese Puķīte,kura viņu tiesājusi čekas uzdevumā. Savu viedokli Cālūtis pamato ar to,ka viņa bijusi tikai izpildītāja.

Vienlaicīgi Cālītis lielās,cik taisnīgs esot,jo lūk Godmanim aktīvi aizrādījis,ka nevajagot izpārdot Latviju.

Nezinu, nevaru zināt vai Cālītis bija čekas klaudzinātājs un čekas kalps,bet zinu,ka tieši tādu cilvēku kā I.Cālītis nodevīgā rīcība pret cilvēcību,pret upuriem,pret latviešu tautu mūs ir novedusi tur kur esam – bezdibeņa malā.

Vai Cālīša gadījumā varētu būt runa par Stokholmas sindroma vainu vai kādu citu slimību,bet …..es esmu satriekta…..

Mana tante bija 2x izsūtīta uz Sibīriju -1x 1941.g. jūn. un 2x,kad viņa atbēga no Sibīrijas mājās un kāds viņu nodeva.
Lūk,mana tante kristiete būdama nevienu nekad nevainoja. Nekad sliktus vārdus neteica. To cilvēku,kas viņu nodeva čekai,vēlāk slavenu aktieri vārdā nevienam no mums radiem nenosauca. To es tā kā saprotu un piekrītu, jā, viņa nebaroja naida un ļaunuma zvērus,bet Cālītis tomēr tieši un konkrēti iesaistījās Neatkarības atjaunošanā. Viņa svēts puenākums bija mūs pasargāt no tiesnešiem,kuri spriež tiesu kā liek un kā maksā. Pasargāt mūs no politiķiem laupītājiem, jā – no pašas čekas.

Paldies žurnālistei,kaut gan gabals nenormāli smags un bezcerīgs

+3
0
Atbildēt

1

    Atis Priedītis > Sskaisle 05.12.2019. 11.56

    Šobrīd vienīgais ko var darīt ir sākt publicēt savas atmiņas par vajāšanām. Nosaukt konkrētu cilvēku uzvārdus, kuri par vajāšanām zina vai pat paši ir bijuši to pasūtītāji vai dalībnieki ir pat muļķīgi. Visi klusē vai arī stāsta skaistas pasakas par to, neko nezina un “stučīšanas” ir bijušas bez kaut kādām smagām sekām. Tikai no vajāto cilvēku publikācijām ir iespējams uzzināt kas notika patiesībā. Tikko atkārtotā izdevumā ir izdota mana grāmata “Kristaps – slepenie protokoli”. Tājā ir iekļauta arī papildus nodaļa “Slepenie protokoli”. Grāmatas pirmajā izdevumā “Kristaps” es šo nodaļu publicēt neuzdrošinājos. Kopumā tiks izdotas 3 grāmatas kā fantastikas žanra triloģija “Neparastā misija”. Šobrīd divas reizes ir izdota arī otrā grāmata “Zēns, meitene, internets un gadījums”. Drīzumā iznāks arī triloģiju noslēdzošā grāmata. Grāmatas izdodu ar pseidonīmu Andris Marts. Grāmatas “Kristaps – slepenie protokoli” failu var brīvi lejupielādēt. Visi grāmatā aprakstītie vajāšanu fakti ir patiesi, daudziem notikumiem ir liecinieki un ir arī tā VDK virsnieka, kurš par vajāšanām zināja, liecība. Faila adrese: https://files.inbox.lv/ticket/3e93d46fd8000e0e44441f53a3ed079d45bc926e/Kristaps_Slepenie_Protokoli_Andris_Marts.pdf

    +2
    0
    Atbildēt

    0

not mii 04.12.2019. 13.43

ne tikai mavriki, godmaņi, kargini sabīdīja latviešiem atmodu, Cālītis, izrādās, arī ir latviešu atmodas Lāčplēsis, un cik tādu ir maisos? Visi viņi bija lojāli atmodai, neviens negāja pret atmodu, nu redzam, kur šie atnākuši.

0
0
Atbildēt

0

kolpants 02.12.2019. 11.45

Tas bija briesmīgi – krievi šeit bija sadzinuši rūpniecību, Latvija bija visattīstītākā rūpniecības valsts tajā laikā no trim Baltijas valstīm, šeit bija ļoti augsta rūpniecība, protams, militārā rūpniecība. To visu Godmaņa valdība pludināja ārā uz ārzemēm.

Varbūt atgriežamies atpakaļ pie čekas lietām.

а вот это забавный момент. Принято считать, что советская промышленность совсем никакая была, чтобы ее сохранить. А тут оказывается, что не все так плохо было.. А просто некоторые, используя возможность, просто хотели по-быстрому заработать на вывозе технологий, сырья: всего, что можно было быстро и выгодно продать на благо себе. А не какой-то там независимой Латвии и ее народу.
Но журналисту не захотелось поднимать эту неудобную тему.

+1
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > kolpants 05.12.2019. 10.36

    Nu nu – par to vajadzētu runāt,jā,piekrītu,bet padomju krievi jau te to rūpniecību dzina iekšā loģiski nedomājot – bez izejvielām no Austrumiem jau te nekas nevarēja notikt.

    Pirms 2 gadiem izlasīju izcilu grāmatu par Salaspils novadu,tādu Latvijas sirdi – kas tagad ir Salaspils,vai Bolderāja?

    Jā – īpaši pēc šīs intervijas es gan negribu vainot tikai okupantus….cik ļoti ļoti vajadzētu gudru,zinošu vēsturnieku un citu speciālistu vērtējumus.

    Skaidrs,ka mēs kā tauta 20.gs.visvairāk tikām izkauta, apdraudēta. Vai tas noteica mūsu pakļaušanos,mūsu kolaborāciju – eksistenciālas bailes pāri visam?

    Krievi paši cieta no padomju terora,kā tauta viņi paši bija un ir čekistu izkropļota.
    Viņi nespēj vainot čekistus, tas par lielu kumoss viņiem,tāpēc priecīgi atsaucas to pašu čekistu aicinājumam nīdēt un nicināt “latviešu” fašistus

    0
    0
    Atbildēt

    0

kolpants 02.12.2019. 11.40

Не вам ли тут предлагали называть все имена и фамилии, о которых вы знали? И не вы ле отвечали “а зачем, как я могу доказать, что это изменит? я хочу, чтобы они сами признались”. И после этого претензии к другим?

0
0
Atbildēt

1

    Atis Priedītis > kolpants 02.12.2019. 12.33

    Saprotu, ka jautājums tiek uzdots man. Esmu nosaucis šos uzvārdus jau reizes 20, gan Kangera komisijai, gan sociālajos portālos gan intreneta publikācijās un arī dažiem žurmālistiem. Esmu rakstījis vēstules masu medijiem. Reakcija ir ar nulles vērtību. Un es arī neesmu piedodiet muļķis, kurš tagad katru dienu turpinās šos uzvārdus publicēt visās iespējamās vietās. Šos cilvēkus neviens neaiztiks un Latvijā neviens masu medijs par viņiem saistībā ar VDK nerakstīs. Rakstīs tikai par maznozīmīgām personām.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Atis Priedītis 02.12.2019. 12.57

    Но сколько помню, именно здесь вы отказались написать фамилии. А если нет смысла-почему с него тогда это требуете сделать?
    Значит, такая ситуация устраивает большинство латышей. Всегда проще стараться побольше обвинить других, чтобы было меньше вопросов к себе.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Atis Priedītis 30.11.2019. 07.46

Intervijas beigu daļā Cālītis patiesībā atzīstas noziegumā. Jā – nozieguma slēpšanas arī ir noziegums. Ja viņš atklāti nepasaka, kurš “viens no mūsējiem” šiverējās ap čekas maisiem un varēja būt līdzdalībnieks kartīšu izņemšanai vai iztirgošanai, Cālītis kļūst par nozieguma līdzdalībnieku. Dīvaini, ka žurnālists par šādu jautājuma nostādni pat neiedomājās!

+3
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam