Kāpēc samazinās bioloģijas mācību stundu skaitu?
3Saistītie raksti
Viedoklis /
20. marts
Kur mirst Latvijas zinātne?
Viedoklis /
12. marts
Kā panākt noturīgu Latvijas tautsaimniecības izaugsmi? Cilvēkkapitāla spēcināšanas ceļš
Darba vide /
10. marts
Kur strādāt?
Intervija /
6. marts
Alise Brīnumzemē skries ātri
Komentāri (3)
Mihails Gorskis 29.05.2019. 22.40
Žēl, ka nepastāv iespēja rediģēt savu komentāru. Rakstīju steigā.
0
Mihails Gorskis 29.05.2019. 22.34
Iepriekšējais komentārs tika rakstīts steigā, to nerediģējot. Palaboju. MG. Plānveidīga dabaszinību cikla mācību priekšmetu sistēmas iznicināšana sākas ne jau vakar, bet krietni ātrāk. Piemēram, priekšpēdējās reformas (kad tika pasludināta dabaszinību mācību priekšmetu prioritāte) rezultātā ķīmijas stundu skaits vidusskolā tika samazināts no 7 stundām nedēļā līdz 6 (tika “nogriezta” 1 stunda 12. klasē, kad jāpaspēj ne tikai apgūt ne jau vieglākais organiskās ķīmijas komponenta saturs, bet arī jāpaspēj sistematizēt būtiskākais no visa skolas ķīmijas kursa, lai absolvents izietu no skolas sienām ar kaut cik strukturētu materiālās pasaules uzbūves kopainu.
0
Mihails Gorskis 29.05.2019. 22.31
Plānveidīga dabaszinību cikla mācību priekšmetu sistēmas iznicināšanas sākas ne jau vakar, bet krietni ātrāk. Piemēram, priekšpēdējās reformas (kad tika pasludināta dabaszinību mācību priekšmetu prioritāte) rezultātā ķīmijas stundu skaits vidusskolā tika samazināts no 7 stundām nedēļā līdz 6 (tika “nogriezta” 1 stunda 12. klasē, kad jāpaspēj ne tikai apgūt ne jau vieglāko organiskās ķīmijas komponenta saturs, bet arī jāpaspēj sistematizēt būtiskākais no visa skolas ķīmijas kursa, lai absolvents izietu no skolas sienām ar kaut cik strukturētu materiālās pasaules uzbūves kopainu.
0