Latvijā vēl ir, ko aizliegt

35

Komentāri (35)

Sskaisle 03.04.2019. 15.21

nu redz – ko Merkele atstāj mantojumā – stipru nabadzības pieagumu valstī

https://www.focus.de/politik/deutschland/bertelsmann-studie-alarmierende-studie-im-westen-verliert-deutschland-gerade-den-kampf-gegen-armut_id_10543016.html

Alarmierende Studie: Im Westen verliert Deutschland gerade den Kampf gegen Armut
Armut in Deutschland ist laut einer neuen Studie der Bertelsmann Stiftung in Großstädten verbreiteter als in kleinen Kommunen. Der Anteil von Sozialleistungsempfängern an der Gesamtbevölkerung lag 2016 in Städten mit mehr als 100.000 Einwohnern bei 14 Prozent. Im Bundesdurchschnitt hingegen betrug er nur 10,1 Prozent. »

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 03.04.2019. 13.50

Linda, būsim tomēr konkrētas – Tu netaisies te visu priekšā par parādnieka piekto sievu un par manu trešo vecmāmiņu!

Ja azartspēļu biznesu kontrolētu kāds saskaņietis – kremlists – pat 100 mazie cilvēki , kopā ņemot , neuztrauktu ne tevi ne tavu na un attiecīgi patēvus kremlī.

Ja sabiedrība uzskata, ka azarstpēles ir jāierobežo – lūdzu – lai būtu – bet ne jau tā, kā sobrīd, ka latvietim biznesu atņems un pārliks tās kremļa Rīgā sabūvētajās viesnīcās un NA nu taisies par nācijas glābējiem

nē maziņā – šitādi numuri te cauri nesies – es neesmu NA pasaciņmilētāja , skaidrs?

0
0
Atbildēt

1

    lindab456 > Drosma 03.04.2019. 19.48

    Drosma, lūdzu, bez roku palaišanas, tutošanas un – ne zemāk par jostas vietu.
    Drosma, ja Jūs, spriežot pēc sakāpinātām intonācijām, azartspēļu ierobežošanu uztverat personiski, tad es atļaušos personiski uztvert savas dzimtās pilsētas degradāciju. Šai gadījumā nav būtiski kura partija, bizness vai kāds ir sponsors. Drosma, esmu par miermīlīgu dialogu.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 04.04.2019. 09.28

    Linda ,labrītiņ. Tā nesanāks. Ja gribi dialogu, tad vajag viedkli pamatot ar argumentiem, nevis dzeju. Dzeju par mazo cilveku. Mani tas absolūti nepārliecina.

    Šorīt ņēmu laukā pastu un ieraudzīju zombiju – tāds zilu nekustīgu seju, tāds kā savilktiem locekļiem , bet klusu slīd lejā pa trepēm – laikam man jauns kaimiņš …
    Man tāds būtu jāžēlo? Viņa dēļ un vispār narkotiku dēļ, vajadzētu atcelt Šengenas līgmu un visu atkal uz to stingrāko kontrolēt? Vai vajadzētu ieviest nāvessodus? Vai tā kā Filipīnās bez brīdinājuma šaut nost?

    Jeb tavuprāt, narkotiku atkarība nav problēma, problēma ir tikai azartspēļu atkarība?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Drosma 05.04.2019. 12.39

    Mīļā Drosma, tad tomēr uzstājat uz Tu formu. Tad jādomā, ka esam pazīstamas, vai varbūt uzskatāt sevi par priviliģētu, bet, Dievs ar Jums!
    Rakstu iepriekšējā komentāra sakarā, lai aizstāvētu dzejas tiesības būt par argumentu. Manuprāt emocijas, tas kā cilvēki jūtas netiek pietiekami novērtēts – arī tas var kalpot kā pamatojums. Piekritīsiet taču, ka nav patīkami, ka katrā miestā priekšā ir spēļu zāle un, jo vairāk degradēta vide, jo vairāk spēļu automātu, kas ir “trīsvienībā” ar dzertuvēm/točkām un lombardiem, kam seko notāru kantori un apbedīšanas biroji.
    Nav patīkami, ka veikalu telpas, kas ir bijušas iecerētas atvērtas, plaši izgaismotas, lieliem skatlogiem šobrīd tiek aptumšotas, logi ir necaurskatāmi, aizsegti ar bezgaumīgām reklāmām – faktiski tā ir daļa, kas ir izslēgta no pilsētas komunikācijas telpas.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > lindab456 06.04.2019. 09.05

    Labrīt, Drosma, var arī par faktiem. Nepaslinkoju un apstaigāju Alberta, Pulkveža Brieža, Elizabetes ielu – nevienas spēļu zāles, vismaz atklāti, un fui – ātrais kredīts vai lombards. Ielu tālāk, uz šmucīgo galu (ļoti atvainojos) – jā ir spēļu elle visā savā spožumā.
    Var teikt, ka tam ir ekonomisks pamatojums, kas māk tam nāk, bet var tajā meklēt arī kādas korelācijas. Ir redzams, ka pie viena rajona nauda pieturas, no otra plūst laukā. Apgalvojums, ka spēļu zāles -alkohols-lombards palīdz uzturēt apkaimju infrastruktūru praksē neiztur kritiku. Tā ir norma, ka ēkas kurās ir izvietotas spēļu elles ir noplukušas, nauda neaiziet ēku sakopšanai. Drīzāk otrādi un ēkas iemītniekiem, kas ir spēlmaņi, pietrūkst pat niecīgajai īres maksai.
    Atļaušos teikt, ka apkaimes ekonomika nespēj attīstīties pilnvērtīgi, ja viss ir balstīts uz minēto “trīsvienību”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

QAnon 03.04.2019. 06.57

“Finanšu ministrijas bezkaislīgo secinājumu, ka, slēdzot zāles visā Latvijā, valsts budžets ik gadu zaudētu 36 miljonus eiro”
————-
Melīgā komuņjagas Reira draudziņiem, bandītiem, gar degunu aizietu desmitiem miljonu, kas apgrozītos tautsaimniecībā un nodokļos ienestu nesalīdzināmi vairāk, nekā 36 miljoni.

+1
-1
Atbildēt

0

vvilums 02.04.2019. 19.02

Cūka dubļus atradīs. Kad vēl nebija kazino daži nospēlēja visu kārtīs vai zirgu skriešanas sacensībās, ko tu “slimajam”padarīsi, vienīgi jāārstē, bet vai to var izdarīt piespiedu kārtā, tāpēc ar to vēršanu ciet jādomā, autoram var piekrist.

+2
-1
Atbildēt

1

    QAnon > vvilums 03.04.2019. 06.39

    Fufels. Kad ik uz soļa bandītu spēļu zāles, morāli pagrimušam, pastulbam cilvēciņam, ieskrien prātā doma atspēlēties un vienas algas vietā mājas pārnests divas. Kad nebija kazino, kāršu pritonu bija maz un strādnieciņi tur negāja.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 02.04.2019. 17.53

Lūk, kur veidojas ātro kredītu nabagi

Labi, atceros situāciju, kad kāda Rigas hruščovkas iedzīvotāji saņēma nenormālus rēķinus par ūdeni – TV noskaidroja , ka apjomi tik lieli , jo bija avārija ,bet – kāpēc cena par ūdeni dubultota – to leiškalns tv kameru priekšā pateikt nespēja – bet jāmaksā bija –

tādiem turīgiem cilvēkiem tas ir nepatīkami, bet viņi situāciju atrisinās – ko darīt mazturīgiem, beztiesiskiem?

Protams, ka līdzigi kā ar cukuru – hops – mutē iekšā un dzīve skaista – tā aiziet uz spēļu zāli un visu atrisināt –

nē Linda, saku vēlreiz ir dziļākas saknes atkarībām un tās ir rodamas nenormāli negodīgajā sabiedrībā

https://www.la.lv/video-man-tadas-naudas-nav-divu-bernu-mate-latgale-soketa-par-1600-eiro-lielo-elektribas-rekinu

Divu bērnu māte, kura dzīvo Latgalē, ir saņēmusi ļoti nepatīkamu pārsteigumu – 1600 eiro parāda aprēķinu par elektrību. Vairāki eksperti norāda, ka pie vainas ir nepareizi uzstādīts un no ierindas izgājis ūdens boilers, kas ilgstoši bez mitas sildījis ūdeni arī citiem mājas iedzīvotājiem. Boileru savulaik uzstādīja pašvaldības namu apsaimniekotājs, kad sievietei ierādīja pašvaldības dzīvokli, vēstīja TV3 raidījums “Bez Tabu”.

Lolita dzīvo pašvaldības ierādītā dzīvoklī Ilūkstes novada Pašulienes ciemā. Sieviete par elektrību maksā izlīdzināto maksājumu. Šogad viņa saņēma pārrēķinu par pārtērēto elektroenerģiju. Rēķins viņu šokēja, jo viņa esot parādā 1600 eiro.

Aprēķinot sanāk, ka sieviete ar diviem maziem bērniem vienistabas dzīvoklī tērējusi ap 600 kilovatiem mēnesī, kamēr citi kaimiņi vidēji 60 līdz 80 kilovatus mēnesī. “Man nav tādas naudas!” satriekta ir Lolita.

Sieviete pieaicinājusi savu paziņu – meistaru no tuvējās Lietuvas, kurš novērtējis situāciju un secinājis, ka vaina ir nevis elektrības skaitītājā, bet gan ūdens uzsildīšanas iekārtā – boilerā.

Lolitas pašvaldības dzīvoklī pašvaldības apsaimniekotājfirmas pārstāvji pirms diviem gadiem uzstādījuši vārstu vien pie paša boilera, bet pie skaitītāja tā nav. Konstatēts, ka vārsts pie boilera ir sabojājies un nav zināms, cik ilgi, bet nav dubultās aizsardzības pie skaitītāja, kas atturētu uzsildīto ūdeni no aizplūšanas kopējā stāvvadā.

Ilūkstes namu apsaimniekotāja SIA ”Ornaments” priekšnieks Jurijs Altāns “Bez Tabu” nenoliedz, ka otrs vārsts pie skaitītāja nav uzmontēts. Taujāts, kāpēc tā, Altāns saka, ka ”tas nav obligāti”.

Lolita raidījumam saka, ka nav zinoša šāda veida “tehniskajās lietās”, tāpēc pat nav iedomājusies, ka trūkst kādas svarīgas detaļas vai, ka boilers nedarbojas pareizi.

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 02.04.2019. 14.48

ja tev ir pietiekoši daudz zināšanu un līdzekļu, tavas izredzes ir izlīdzinātas – ak, un cik tad tādu ir?

ja vid apzog pensionārus – tie lamājas – vid piedraud ar policiju – ar ko lai piedraud pensionārs ?

vai kā man bija , kad apsaimniekotājs mani terorizēja un man vienkārši bija jāizlemj – vai nu tiesāties un ņemt tam kredītu bankā, vai tomēr netiesāties un gaidīt kas notiks –

vai kā nosita māsīcu un izmeklēšanā nekas nenotiek – slpekavam radiniece prokuratūrā pelēkā baronese un viss paslēpts zem likuma , ka neko nevar teikt par izmeklēšanu pirms tiesas – kamēr izmeklēšana varbūt notiek Kanārijās , bet ne jau slepkavibas vietā

godīgi – jau vairs neticu – pieņemu , ka kamēr sēdēšu pie kompja papurkšķēšu bet tad jau pieņemšu kā ir – ka tā pati padlatvija vien ir palikusi – nekas nav mainījies, ja nu vien tik daudz kā citi kungi un kundzes –

0
0
Atbildēt

0

J.šveiks 02.04.2019. 14.39

sāku skaitīt , ko es tajā zilajā kā krievu laikos teica, ekrānā skatos , tad nekā daudz tur nav, Nekā personīga , VIP , gudrs vēl gudrāks , kārtības rulli ierakstā , jo tas notiek reizē ar VIP , tas tad ari ir viss

+1
0
Atbildēt

0

Sskaisle 02.04.2019. 14.20

”Pirmkārt, bagāta valsts var bagāti kalpot pavalstniekiem un otrādi. ” – es domāju, ka valsti bagātu padara , pirmkārt, tiesiskums. Kaut kad bija publicēti dati – laikam eurostat – cik miljardi Latvijā apgrozās pelēkajā zonā … Ja nebūtu šīs pelēkās zonas, tiesneši un politiķi nebūtu tik lēti un prasti nopērkami, tad valstij nevajadzētu spiest naudu no nabagiem , tā kā tas notiek šobrīd

Ziemele stāstīja par R-valstu tādu kā atturīgo, brīžiem pat augstprātīgo attieksmi pret A- valstīm – es domāju , ka tam ir pamats. Ko lai viens francūzis domā un secina, ja Latvijas valsts pārstāve atbrauc uz ECT tiesu ar makulatūru – kā pareizi atzīmēja advokāts Vārpiņš – nu esam mēs tāda – no dubļiem par prinčiem sabiedrība un par to brīnās, šausminās un to aprunā bagātie Rietumi .

Padlatvija ir sabrukusi, likvidēta, bet tas padomisms , tas čekisms un proletariārisms , tā nabagu un zagļu , kalpu un vienmēr padoties gatavo morāle jau nekur nav pazudis.

Ir miljoniem piemēru, kas šo valsti raksturo kā Maskavas piedēkli. Piemēram – ķezbere no neplp – tikko paziņojusi – ka lēmumu par jauno ltv valdi nemainīs – nevis skaidro , pamato savu lēmumu, bet – skaidri un gaiši pasaka – mums pie kājas gan žurnālisti , gan visi viņu nabagi …. nu bravo – tas labi skanētu raidījumā – govorit moskva

AK – vari man pateikt, kāpēc LTV nav neviena paša raidījuma tiesiskuma tēmai. Kāpēc es no ltv1 debīlā seriāla divi vienā pārslēdzu uz rīgatv24 un tur paliku līdz miegs mani piebeidza?

Ja ltv visu laiku saka , ka nav nauda – tad kur naudu dabū rīga24tV?

Bija decembrī laikam – kad knab pazinoja ka krūmiņjūlija lietu nodos knab – tad rīgs 24 ceriņš uzreiz sadzēra vīnu un sapīpēja cigāru ar krūminu un rādīja filmu – cik ģeniāli labs un kārtīgs ir pilsonis krūmiņš un kādu pārestību tam nodara knab

Nu gan jau, ka tas nebija par velti, bet tik un tā – kā rīga24 tv iztiek tikai ar sarunraidījumiem , kamēr ltv1 sabiedriskais medijs ir pilns ar to, ko neviens neskatās?

tā nav kremļa roka, kremļa ietekme? Vari neteikt- pati zinu – ir!

+2
-2
Atbildēt

0

lindab456 02.04.2019. 13.40

Vai tā ir kampaņa?! Atgādina akciju par RC slēgšanu.
Autoram piemeklēta izteiksme, sarkasms, demagoģija un farss nepadara tēmu mazāk nopietnu. “Tāda” t.i. – netīra nauda, sāpju nauda no tā nekļūst vairāk tīra.
Varbūt tomēr, neļausim izputēt un pagrimt tai daļai ģimeņu, kurām vēl ir cerība; ģimeņu – jo atkarības parauj līdzi visus saistītos – tā būs iespēja citādi, ar darbu vairot budžetu un pildīt valsts kasi, apejot šo un pakārtotos biznesus.
Par tēmu – S. Lasmane, Dr. phil.: Nemierīgas pārdomas par kādu kopsakaru. Delfi, 02.04.19..

0
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > lindab456 02.04.2019. 14.31

    nē Linda, šeit mūsu domas kā saka – stipri dalās –

    Man ir salduatkarība – būtu gatava visus saldumveikalus uzspert gaisā – ražotājus arī – tas ir normāli tā domāt un rakstīt? Nav. Pareizi. Tieši tāpat ar pīpēšanu, ar narkotikām, ar alkoholu.
    Vakardien čāpoju mājās – viena otra mašīna tā brauc, ka bremzes čīkst- palēkdamās , par motociklistiem un velosipēdisitiem nemaz nerunājot. Varētu domāt, ka testosterons trako – bet sen jau tā nav – tur narkomāni trako .
    Lasu, ka CSDD cik tur simtus tūkstošus dos draugu kompānijām , lai pēta satiksmes drošību – ha – būtu uzlikuši pārbaudes papildus – sakārtojuši to sistēmu, ka velosipēdus registrē, ka uzlabo braukšanas noteikumus utt – bet nē naudu draugiem

    nu novirzījos vārdu sakot – nabadzība atkarības pavairo, pastiprina – bet – es esmu ievērojusi, ka jo vairāk politiķi sola mazināt sociālo lnetaisnību – jo tā vairāk palielinās

    tā kā neticu –

    gribēju noklausīties ko radio šodien saka parādnieks – bet nespēju – kā var viens cilvēks tādu grēku uzņemties – sevišķi ja tik daudz bērnus rada un tad tādu postu pasaulē – pašiem taču arī tajā būs jādzīvo ,….

    +1
    -3
    Atbildēt

    2

    lindab456 > Drosma 02.04.2019. 16.00

    Drosma, par šokolādi ļoti labi Jūs saprotu, bet tas ir netikums, kas neskar citus, ja nu vienīgi estētiski, kas attiecas uz pārējām atkarībām un “akcīzes nodarbēm”, diemžēl, tur intereses pārklājas.
    Ar velobraucējiem ir duālas izjūtas – viena ir tad, kad mēģini izbraukt šķēršļu joslu, cita – kad pārvietojoties pa gājējiem paredzēto joslu, sajūties kā tikai tam domātā teritorijā.
    Attiecībā uz morāli un ētiku un kultūrvēsturiskām disciplīnām, vienmēr esmu prātojusi ar kādām sajūtām arheologs atrok kapulauku, bet attiecībā uz azartspēlēm, laimētavām un kultūru un mecenātismu šī saite taču nav akmenī cirsta.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 02.04.2019. 16.08

    man grūti būt konkrētai. Bet – paskaidro – kāpēc saldumkāre attiecas tikai uz mani, kamēr spēļu aparātu spaidīšana uz visiem?
    Tu zini, cik mūsējie ražotāji ir nenormāli bezkaunīgi? Neraksta salasāmi un saprotami saldumu sastāvu. Esmu spiesta stipri ierobežot savu izvēli – pērku tos , kur skaidri redzams, no kā produkts sastāv un es tad izlemju vai to drīkstu vai nē
    Miljons reižu par to esmu gribējusi rakstīt sūdzību – tā ir tāda nelietība ! Man bērns atbrauc no Londonas – tur pat uz paša lētākā saldumiņa milzu burtiem, kontrastējošā krāsu salikumā ir sastāvs

    Vai saldumražotāji nepelna uz to cilvēku rēkina, kuriem nav iespējams pārliecināties par sastāvu un kuri bojā asinsvadus ? Ko bērniem tirgo? Pavēro , papēti un paanalizē – nē mīļā, nepiekrītu –

    visas atkarības ir posts un visām būtu jābūt valsts kontrolei – ko valsts var kontrolēt – un paša lēmumam, kas paša ziņā

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Drosma 02.04.2019. 17.23

    Drosma, Jūs taču jokojat, nevar būt, ka tā ir Jūsu nopietnība.
    Nav gadījies dzirdēt, ka kāre pēc saldumiem būtu par pamatu noziedzībai, ģimeņu iziršanai un bez vecāku uzmanības, trūkumā augošiem bērniem, sagandētai veselībai un nerealizētai dzīvei, parādu verdzībai un piedziņas reketam, degradētiem cilvēkiem, attiecībām un videi, cēlonis bēgšanai visos iespējamos veidos, arī zaudējot iespēju savu un savu bērnu dzīvi pilnvērtīgi nodzīvot dzimtenē.
    Kāda bija Brāļu draudžu, jaunlatviešu attieksme pret latviešu nodzirdīšanu un muižas spirta brūžiem, tā pat, latviešu rūpnieka un mecenāta A. Dombrovska darbība izglītības un kultūras veicināšanas laukā, kas bija spilgts apliecinājums tam, ka mecenātisms ir iespējams arī uz citiem pamatiem, ka ir iespējams apvienot latviskās pašapziņas celšanu un dzīvi bez atkarībām.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 02.04.2019. 17.32

    Linda, protams , es esmu lasījusi , zinu, ka alkoholisms ir nevis atkarība, bet slimība. Pārējās atkarības, cik es saprotu – tā nav slimība. Tās ir atkarības.

    Mana svēta pārliecība ir tā, ka ātro kredītu nelaimē pirmkārt, ir vainojama nabadzība kopā ar beztiesiskumu. Jo jau stāstīju – 7.reizi to vairs nedarīšu, ka viens mans radinieks nu laimīgi pa ārzemēm, jo šeit viņam bija uzaudzets parāds no 50 eur līdz tūkstošiem – nezinu cik tieši – man ir līdzīga pieredze – arī man apsaimniekotajs uzaudzeja parādu, jo es visu laiku gribēju zināt, kāpēc ir nepamatoti rēķini un prasīju tos pamatot vai anulēt.
    Ja pēc Tavas analaoģijas, tad Itālijā un Francijā , vispār Dvalstīs visiem vajadzētu būt alkoholiķiem – tur vīns plūst upēm , atkarīgiem un nelaimīgiem un vīnaudzētavas -attiecīgi brendija un konjaka ražotnes – vispār aizliegt

    Nē Linda – tātad – man laiks uz māju -bet es saku, atkarības nav jāārstē aizliedzot
    Ātro kredītu reklāmais aizliedzot – nabadzība netiks novērsta, tāpāt kā spēļu zāles likvidējot – azartatkarība nepazudīs

    Ir citi – jau manis minēti risinājumi

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Drosma 02.04.2019. 20.38

    Drosma, manuprāt, esat iejūgusies neiespējamajā misijā – pierādīt, ka acīmredzamais, aptaustāmais ir māns, emocijas, ka samilzusi sociāla parādība ir atsevišķu indivīdu brīva izvēle, ka spēļu zāles uz katra stūra depresīvā apkaimē, jeb, kā nesen to nosauca kādas skolas pārstāvis – sociālā rajonā, ir maznozīmīgs faktors, kas nekādi nepasliktina apkaimes dzīves kvalitāti un, ka apkaimes, kuras jau tā tikko velk dzīvību, un, kas ir būtiski – no kurām nauda pārsvarā izplūst, tiek ņemta laukā – spēļu zāles ir ne tikai cilvēciskas traģēdijas iemesls, tās ir sociāla, krimināla un ekonomiska katastrofa. Dalieties, lūdzu, ja iespējams – kā spēļu zāles apkaimi ceļ nevis gremdē.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 02.04.2019. 21.13

    Linda,nē. Latvija ir pārpilna ar lombardiem. Lombardi un spēļu zāles. Pastāsti man,kā Tu esi iedomājusies, ja slēgs lombardus dzīve kļūs vieglāka, vīri nedzers,nespēlēs,nesitīs ? Neticu… Drīzāk – pasaki ,ko parādnieks dara amatos,kur tērē miljonus,bet rezultātu nav – ja neskaita,ka vainīga vienotība …. tur parakņājies un padomā….

    0
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Drosma 02.04.2019. 22.53

    Drosma, par Parādnieka matemātiku man nav ko teikt – pēc 80 milj. papildus piešķīruma, ja būtu pēc I.P. aprēķina, man tas būtu rezultējies precīzi kā mīnus 10 EUR.
    Attiecībā uz spēļu zāļu biznesu, tas par ko ir jārunā ir ne tikai pati industrija, bet viss satelītbizness, kas aiz tā pavelkas, citas atkarības, arī ātrie kredīti un lombardi, tā pat – noziedzība un piedziņas bizness. Skumji, bet tie ir arī nodokļi, no dzīves pabērniem.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 03.04.2019. 06.33

    Linda, labrītiņ. Kad manu māsīcu nosita civilvīrs, radi par to daudz sprieda. Bieži dzirdēju – nu viņai vienmēr bijuši slikti draugi. Paga, bet draugus taču izvēlamies mēs paši.

    Jā,lai ierobežo spāēļu zāļu skaitu,lojāciju utt. , es neiebilstu,bet neceru nevpar 1% ,ka tas samazinās problēmas.

    Lūk,lai valstī būtu tiesiskums,lai atceļ oik un no trases noceļ parādnieku, lai nabaga sievietei ir iespēja iesūdzēt tiesā boileru ražotāju un to veci mehāniķi no
    pašvaldības.

    Un dzīves pabērni ir ļoti nosacīts jēdziens – vismaz tam jācer Tu piekritīsi ?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Drosma 03.04.2019. 10.50

    Labs rīts, Drosma! Dzīves pabērni šai gadījumā nav metafora, tas ir ļoti konkrēts apzīmējums ļoti konkrētai sociālai parādībai. Tieši valstij par to ir jādomā, ka atņemot šodienu, tiek paņemta arī rītdiena.
    Drosma, Jums jāatzīst , šis pasākums ir bezcerīgs – mēģinājums attaisnot spēļu zāles un īpaši kā katra kvartāla vai mazpilsētas pamatelementu un sabiedriskās dzīves centru – neiztur kritiku. Azartspēles, ja tās ir ārpus kontroles, ir netikums un iespējams arī slimība, bet raksta tēmas kontekstā tā ir arī sociāla nelaime.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Drosma 03.04.2019. 06.23

    Kad krietniem un talantīgiem cilvēkiem ir daudz bērnu, tas vedina domāt, ka pasaule paliks labāka. Labi vismaz, ka bijušam premļjakam, Savicka apteksnei Dombrovskim, bērnu nav.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 02.04.2019. 09.40

nū – valtij naudas pietiek un pāri paliek – valstī pietrūkst tiesiskuma – valsts ir visītākais bandīts –
Lūk, vakardien tvriga24 skatījos tādu raidījumu https://xtv.lv/rigatv24/video/5VnplE6DNz2-01_04_2019_kartibas_rullis_1_dala – tiesa gan – aizmigu un beigas nedzirdēju – bet – par ko ir runa

Gaidis bērziņš no NA saka – Latvija ir tiesiska valsts – visi klātesošie apmierināt – oj – visi smuki, vvisi sasmaržojušies un uzkrāsojušies – tātad visi apmierināti piekrīt – jā – Latvija ir tiesiska valsts – un kā jaunākais pierādījums tam esot LB prezident Rimševica uzvara ECT –
Ja – ir tā, kā es saku , ka šī valsts kalpo tikai bagātajiem un ļotiļoti bagātajiem – tad, protams, jā – bagātnieku – un tāds nepašaubāmi ir Rimševics – intereses ir ne tikai nodrošinātas, bet 100x pārdrošinātas , kamēr nabagi ir pārvērsti par aitām, kuras pat pie cirpšanas vairs brēkt nedrīkst ( skatīt vid lēmumu iesaistīt valsts policiju protestu nomierināšanai pret netaisno nodokļu iekasēšanu Latvijā)

Puče – tas tā ka vairākas reizes kaut kā piesauca mazo cilvēku tiesības un iespējas, mazā cilvēka likteni – bet – tie visi apmierinājumā spīdošie sarunbiedri Puči maigi aizveda no garlaicīgā temata – mazā cilvēka tiesības.

Tā kā ….
Vakar veikalā nenopirku bezpiedevu jogurtu – jo – uznāca dusmas – leišu ražojums – nu elle un indija – mums pašiem Latvijā taču nekas vairs nepieder – nekas – nu pacīnīsies tas zuzāns vēl kādus gadiņus savā spēļu biznesā un pārdos to un neba nu latviešiem

tā kā – valsts iestādes sludinātāj – biedr autor – ir sliktāk kā te rakstiet …

+3
-2
Atbildēt

3

    andrejs > Drosma 02.04.2019. 12.39

    Nu saņemies vienreiz, un aizej pie daktera pārbaudīt aknas, Tik daudz žults, … tas vairs nav normāli.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > andrejs 02.04.2019. 13.56

    nu ko tu andrej – kādi dakteri – slakteri jā, bet ne jau dakteri

    piemēram, es katru dienu ēdu saldumus nu garšo un kaut kā tie krenķi par vispārējo netaisnību taču jākompensē – piemaksāju par cukurlīmeņa analīzi – viss normas robežās – mans kolēģis – pārtiek no brokoļiem un avokado – lūdzu – cukurs paaugstināts un tromboni vispār nav

    tāpat ar to žulti – varu derēt , ka ja salīdzinātu manu un naciķu žultiņu – jūsējā būtu kā elles ūdens , bet mana kā debesu rasa

    tā kā nevajag ja –

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > Drosma 03.04.2019. 06.44

    Tavu naidu pret latviešiem, krople, var salīdzināt, ja nu vienīgi ar fašistu kuces, Ždanokas, vai Kreituses un Jurkāna naidu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ak > Drosma 02.04.2019. 12.40

    Ak, Drosma. Latvija ir tiesiska valsts – tā teikt pieklājas ugsti stādītiem sabiedrības indivīdiem. Es arī skatījos iekš TV šo paši gabalu. Manuprāt, tāds kopējs skaidrojums priekš “mazā cilvēka” bija tīri pieņemams (ar atrunu, ka “mazais cilvēks” atradīs laiku un pietiekoši noturīgu interesi visu to uzklausīt). Tu saki “valsts kalpo.” Taču atļauj atzīmēt, ka nav tādu valstu, kuru “kalpība” realitātē ir tāda kā saules gaisma un siltums, kas līst pār pavalstnieku galvām bez maksas. Un te uzreiz sākas plaisas starp bagātiem un nebagātiem problēma. Pirmkārt, bagāta valsts var bagāti kalpot pavalstniekiem un otrādi. Otrkārt, varas un nevienlīdzības problēma vispār (kas “mazo cilvēku”, pieņemu, maz interesē). Kā var no cilvēku kopuma vispār izdalīties ļoti bagāti cilvēki un cilvēki, kuriem burtiski nav nekā? Man tas ir tikpat nesaprotami kā, piemēram, Relativitātes teorija (bet tas jau ir cits stāsts). Atgriežoties pie raidījuma, tika teikts, jā, ja tev ir pietiekoši daudz zināšanu un līdzekļu, tavas izredzes ir izlīdzinātas. Bagāta valsts plikajam cietējam piešķir labu advokātu, apmaksā tiesu darbu, uzrauga policijas un izmeklēšanas darbibu likumību u.c. Nabaga (ne tikai ar dālderiem, bet arī ar intelektu svarīgos punktos) valsts, turpretī, pasaka cietējam: gādā visu to pats. Tomēr tas nenozīmē, ka nabaga valsts obligāti ir beztiesiska. Tas ir, nomināli tā ir tiesiska, bet faktiski – kā ir, tā ir. Pēdējā punktā es tev dziļi piekrītu, ak Drosma.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > ak 02.04.2019. 14.42

    tas bija Tev – tur augšā
    tagad 2.daļa – Kā var no cilvēku kopuma vispār izdalīties ļoti bagāti cilvēki un cilvēki, kuriem burtiski nav nekā? – protams, ka ja ne visu, tad gandrīz visu izšķir izglītība.

    Tagad tas mainās , bet daudzus gs tieši Vācija bija pasaules ģēniju zeme – arī mūsu dziesmu svētki, teātra spēlēšana, dzejošana un diešana ļoti daudz aizguvusi no vāciešiem. Tam nav un nemaz nevar būt cita skaidrojuma kā vien izglītības sistēma , kuru starp citu pamatu pamatos mēs izmantojam vēl šodien – burtiski pēdējās demsitgadēs mēginam radīt ko jaunu, bet vēl nepārliecinoši

    Tikko lsm – bija par Simtgades programamu – skolas soma -tas satriecošais – velss aizmirsu – laikam katrs 5 bērns ne reizi nav bijis Rīgā – nerunājot nemaz par kultūras pasākumiem –

    Man rados ir viena nabadzīga ģimene – tas ir ārprāts kas tur notiek – visu naudu iztērē drēbēm un kafejnīcām un fāst food – es brīžiem domāju – neaicināšu tos bērnus uz kultpasākumiem uz rīgu un viss – tā māte taču ir riktīgi bezkaunīga slinka govs – tik runā un tērē – bet …. laikam taču , ka citādi viņa nemāk – es tā kā mēģināju ko runāt – bet tad vairs nē – ka nedabonu lamas un naidu – priekš man to – bet tā ir –

    un tas beztiesiskums jau ērti un viegli padziļinās uz tādu nabagu rēķina

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    ak > Drosma 02.04.2019. 20.00

    Tāda tiešām ir realitāte. Esmu pietiekoši vecs un paguvis iepazīt daudz, daudz ļautiņu un viņu izdarības. Visu to vienkāršojot (izklāsta dēļ), teiksim, Dievs tādu pasauli radījis,sākot no šūnas līdz augstākajam radījumam (par kādu sevi līdz šim uzskata cilvēks). Radīts modelis par tā saukto barības ķēdi, proti augstākie apēd zemākos, plēsēji apēd zālēdājus, apķērīgākie izmanto mazāk apķērīgos, u.tml. Šāsā noskaņā veikts sociālais eksperiments, kura gaitā relatīvi vienādos apstākļos (vienādiem ienākumiem, ģimenes sastāvu u.c. parametriem) dzīvojošiem ļautiņiem, taču ar dažādiem turības rādītājiem (sadzīves apstākļiem, uztura lietojumu, atpūtas un izklaides veidiem u.c.) un dažādām ģimenes tradīcijām (vidusslānis vairākās paaudzēs pret trūcīgiem vairākās paaudzēs), izdala vienādas naudas summas un novēro, kas noticis pēc zināma laika, teiksim, pusgada vai gada. Izrādījās, ka tie, kuri bija labāki, kļuvuši vēl labāki, bet tie, kuri bija panīkuši, panīkuši tāpat arī ir palikuši. Tālāk neprasās sevišķi skaidrot, ka nožēlojamu, ilgstošu, nepārejošu nabadzību nevar novērst ar vienkāršu barotavu. Tā ir paaudzēs mantota īpašība (te mani nolinčos sociālisti), kas pārvarama ar specifiskiem, droši vien, komplicētiem paņēmieniem.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > ak 02.04.2019. 20.57

    Izglītība,ak,es vēlreiz saku- izglītība. Biju Durbes muižā, tur ekspozīcijā izlikti vācu meiteņu – muižnieču rokdarbi. Vācieši novērtēja,ka nauda nāks un ies,bet zināšanas,prasmes,iemaņas ir īstais kapitāls.

    Tāpat – latvieši, tika pie bagātības, kur lika naudu ? Pareizi – izglītībā.

    Ulmanis taču dibināja skolas un bibliotēkas, veda uz laukiem tehniskus brīnumus, jaunumus

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > ak 02.04.2019. 21.07

    Es reizi vienu,divas nedēļā eju uz kalanētiku. Zini tai sporta zālē ir viegli, salīdzinot ar dušām. Jo dušās īsti var redzēt ,cik visas ir jaunas un skaistas. Padomā, vingrot taču būtu jāiet tādām,kuras sevi piekoriģē, uztjūno,bet nē… zini, tur ir ļoti grūti saglabāt pašapziņu.

    Bet…ja man iedotu naudu – pirmā lieta – īsti dārgakmeņi ,pēc tam es parēķinātu,cik palicis un ko tālāk

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Drosma 03.04.2019. 06.32

    Tavējās LC komunistu cūkas un čekas pidarasi visus parstrādes uzņēmumus sadāvināja komunistiem , čekistiem un bandītiem, bet tie, kā zināms, nav nekādi uzņēmēji. RPK tika Čevera bandas kropļiem, komuņjagām: Sausnītim un Strautiņam.
    Labāk ēst brāļu lietuviešu produktu, nekā krievu, kuru rokās nonākusi mūsu piena pārstrāde.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam