45 minūtes ceļmalā
3Saistītie raksti
Viedoklis /
27. marts
Kā uzņēmumi sev var palīdzēt klimata pārmaiņu priekšā?
Viedoklis /
19. marts
Eiropas zaļā kursa ziepes
Viedoklis /
14. marts
Kā jaunais ES regulējums mainīs oglekļa tirgu?
Afiša /
13. marts
Ir iesaka
Klimats /
10. marts
Labas ziņas, sliktas ziņas
Komentāri (3)
Atis Dimants 28.03.2019. 11.22
Kad nopērc iekšdedzes dzinēja auto, Tu noskaidro patēriņu un to, kā mašīnā iepildīt degvielu, cik tas maksā un ar ko rēķināties? Rēķinies, ka degvielu var dabūt tikai speciālās stacijās un ka to nevajag liet uz biksēm. Kāpēc to nedara šādi “žurnālisti”, kas par uzlādi sāk domāt vien tad, kad palikuši padsmit procenti? Tā rezultātā top šādi negatīvi tendenciozi raksti.
Tā vietā, lai aptaujātu ministrijas ierēdņus vai “zinošus ekspertus” , kuru pamatnodarbošanās ir fosilo degvielu auto tirgošana, varēja parunāt ar elektroauto lietotājiem.
Esmu ar elektroauto nobraucis virs 30 tūkst. km un ne reizi nepalicis ceļa malā vai kaut ko būtiski nokavējis. Galvu lietot vajag.
1
Dāvids Jukonis > Atis Dimants 03.04.2019. 22.30
Man likās jauks raksts par pirmo pieredzi ar elektroauto. Garlaicīgāks tas noteikti būtu tad, ja to rakstītu kāds saskābis eksperts ar pieredzi :)
0
Atis Dimants 28.03.2019. 11.19
Kad nopērc iekšdedzes dzinēja auto, Tu noskaidro patēriņu un to, kā mašīnā iepildīt degvielu, cik tas maksā un ar ko rēķināties? Kāpēc to nedara šādi “žurnālisti”, kas par uzlādi sāk domāt vien tad, kad palikuši padsmit procenti? Tā rezultātā top šādi negatīvi tendenciozi raksti.
Tā vietā, lai aptaujātu ministrijas ierēdņus vai “zinošus ekspertus, kuru pamatno
0