Izglītības ministre Šuplinska: centralizētais eksāmens nav vienīgais kvalitātes kritērijs
4Saistītie raksti
Viedoklis /
20. marts
Kur mirst Latvijas zinātne?
Viedoklis /
12. marts
Kā panākt noturīgu Latvijas tautsaimniecības izaugsmi? Cilvēkkapitāla spēcināšanas ceļš
Viedoklis /
29. februāris
Jaunas iespējas darbinieku piesaistei un motivēšanai
Komentāri (4)
fzss 28.02.2019. 13.48
jaunātnei vajaga lielāku intelektu attīstošu slodzi, tad būs gan labums pašiem, gan neatliks laika un enerģijas visādām ļaunām glupībām !
0
J.šveiks 08.02.2019. 19.48
līdz šim gudrāks izglītibas ministrs par Ķīli nav bijis un diezvai būs
0
Kamielis 08.02.2019. 18.12
Laba intervija par visai sarežģītu tēmu.
Būtu jau labi, ja ministri pārredzētu savas darbības laukumu, un tas nav viegls uzdevums.
Skolu problēma atduras nevis kompetencēs, bet pašvaldībās – ekonomiski nevarīgās, tukšās iestādēs, kas bezjēdzīgi un nekontolējami trallina nodokļu naudu pamatā savām un pietuvināto vajadzībām.
0
fzss 07.02.2019. 15.37
1. eksaktās, ražojošās , jomas ir saistitas ar matematiku, fiziku, ķīmiju , un no tām atvasinatajām nozarēm, kuras pamatu pamata ir veidojusi vīrišķi- abstraktā domāšana ! bet kas mums skolā ir ? emocionāli domājošās sievietes, kas ir topošo vīriešu domāšanas un psihes sabojāšana.
2. mūsu izglitības dāmām ir paniskas bailes no patiešām plaša intelekta-padumjo laiku sekas ???
3.totāla tumsonība biznesa sfēraas izglītībā…
0