Svētā Krēsla nostādnes izklāsts jautājumā par dzimumu (2017. gada marts) 36

Komentāri (36)

rinķī apkārt 25.09.2018. 13.41

….noliedz vīrieša un sievietes atšķirību un savstarpīgumu būtībā un paredz sabiedrību bez atšķirībām starp dzimumiem…+++Pirmajā mirklī apskatāmās “problēmas” kontekstā nāk prātā tikai viena doma – cik tas viss ir slimi. Taču , ja piedomā par šo uzspiesto problēmu ilgāk, nākas secināt, ka salīdzinājumā ar to, ar ko kreisie sociālo revolūciju rīkotāji kļuva “slaveni” nesenā vēsturē , piemēram Gulagi, vai nacistu nāves nometnes, šoreiz revolucionāru atvēziens ir krietni plašāks. Šoreiz mērķis vairs nav tikai “šķiru cīņa “, kuras vārdā tika slepkavota – “buržuāzija”, vai arī “rases doktrīna”, kuras vārdā tika mēģināts iznīcināt veselas tautas. Šoreiz mērķis ir daudz “drosmīgāks”, proti -šoreiz tiek mēģināts pazudināt visu cilvēci uz reiz, izkropļojot cilvēces pastāvēšanas pamatu – tradicionālu ģimeni, kas vispirms ir savienība starp vīrieti un sievieti. Jaunajā dzīves modelī vīriešiem un sievietēm šo vārdu ierastajā nozīmē vairs nav vietas. Šie jēdzieni ir novecojuši 🙂 Un tādi “suņu murgi” jau ir kļuvuši tik nopietni, ka ar tiem ir spiests nodarboties Vatikāns.

+2
-2
Atbildēt

3

    letonijs > rinķī apkārt 25.09.2018. 14.44

    Tavs komentārs ir uzskatāma ilustrācija teicienam – kā no mušas izpūst ziloni. Pašnāvnieciskie revolucionāri gribot pazudināt visu cilvēci (tātad arī sevi?), izkropļojot tradicionālo ģimeni, kas ir savienība starp vīrieti un sievieti. Ja kādā dokumentā “sex” vietā būs ierakstīts “gender”, tad tas izjauks tavu tradicionālo ģimeni un tev būs jāprecas ar vīrieti (ja tu esi vīrietis)?

    +1
    -3
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > tonijs 25.09.2018. 14.55

    Jā,ka grib pazudināt visu pasauli,tas ir pārspīlējums,pietiks ar neticīgo eiropiešu iznīdēšanu,uz ticīgajiem šī propaganda iedarboties nekādi nevar,reliģija tiem ir širmis pret šo zelta lietutiņu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    altinyildiz > tonijs 26.09.2018. 10.12

    “Revolucionāri” jau pazudināja sevi, kad atdevās sadistiem un protams negrib palikt vieni. Pederastijas sludinātāji ir pelnījuši visbargākos sodus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > rinķī apkārt 25.09.2018. 15.17

    tu spried ļoti ļoti šauri – klau – cilvēces vēsturē ir bijis matriārhāts – ne kur nav teikts, ka tas bijis daudz sliktāks cilvēces attīstības posms kā patriarhāts, bija savi plusi un savi mīnusi

    tāpat – attīstās tehnoloģijas – arvien mazāk sievietes dzemdē – vienas nevar, citas negrib –
    pie tā nav vainīgi kreisie
    medicīnas nozare manuprāt, ja ne apsteidz, tad drīz apsteigs ieroču un narkotiku biznesu

    es, piemēram, kā sieviete baudu dzīvi -pati spēju nomaksāt rēķinus, izvelēties ar ko n kur un kā – tā ir vēl pirms 50 gadiem neiedomājama brīvība

    kad sievietes vairs nedzīvos ar vīriešiem ģimenē – tas nebūt nenozīmēs , ka cilvēce aizies bojā – tikai pats cilveks ļoti loti izmainīsies – un izmaiņas jau tāpat notiek

    Vācijā par to tik daudz raksta un spriež – žēl, ka nelasi –

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > Dusma 25.09.2018. 20.11

    Dusma. Vācieši , sevišķi rietumvācieši šajā kontekstā nav un nevar būt mūsu autoritātes objektīvu iemeslu dēļ. Rietumvācijā vēl septiņdesmitajos gados precētām sievietēm, ja tās vēlējās strādāt algotu darbu, darba devējam bija jāiesniedz vīra parakstīta piekrišana. Rietumvācijas sievietes pavisam nesen vēl dzīvoja pēc formulas – Kinder, Küche, Kirche, tās tad arī ir saknes šodienas vācu sieviešu bieži vien tik revolucionārai dzīves pozicijai, un tas ir objektīvi, Latvijā šāds sieviešu revolucionārisms izskatās dīvaini, jo nav nekādu vēsturisku iemeslu kāpt uz barikādēm. Man nekas nav pretī pret matriarhātu, un bieži vien jau tajā arī dzīvojam. Lai gan Vents Sīlis saka, ka “Latvijā nepastāv ne matriarhāts, ne patriarhāts, bet gan valdošais ir infantilisms, kas raksturīgs gan sievietēm, gan vīriešiem.” Esmu šo atziņu piezīmējis un nolicis pa rokai lietošanai 🙂

    Man nav pieņemama pozīcija no kuras tiek pašnāvnieciski spriedelēts par to, ka nākotnes sabiedrība ir sabiedrība bez atšķirībām starp dzimumiem fizioloģijas kontekstā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    3

    letonijs > rinķī apkārt 25.09.2018. 20.49

    RA teica: Man nav pieņemama pozīcija no kuras tiek pašnāvnieciski spriedelēts par to, ka nākotnes sabiedrība ir sabiedrība bez atšķirībām starp dzimumiem fizioloģijas kontekstā.
    ………..
    Neviens saprātīgs cilvēks par to nespriedelē, jo fizioloģiska atšķirība starp dzimumiem ir “primārs un nepārvarams dotums”, kā saka Vatikāns,

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    altinyildiz > rinķī apkārt 26.09.2018. 10.15

    Man sieva reiz teica, ka ja tiktu ieviesta dzimumu līdztiesība, viņa pirmā paņemtu rokās ložmetēju un ietu pret to karot, jo neparko netaisās atteikties no savām privilēģijām.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Drosma > altinyildiz 26.09.2018. 10.59

    tikpat dulla čekistene kā tu pats – godavārds

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    altinyildiz > Dusma 26.09.2018. 13.16

    Tāpēc jau tev tikai atliek sapņot par nēģeri no Zviedrijas, tev pat sapņos nav rādījies, kādas privilēģijas mēdz būt sievietēm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > rinķī apkārt 26.09.2018. 10.58

    nu beidz , ra – protams, ka neko nevar absolūtizēt – es iekopēju konkrētu saiti – kā tieši vācieši spēj inteliģenti sarunāties par ļoti ļoti jūtīgām tēmām. Par to ir runa.

    Un – Latvijā ģimenes jau ir izšķirtas. Padomā , cik daudzi pamet ģimenes, lai strādātu ārzemēs. Vai tā ir ģimene , ja sieva ar bērniem Latvijā, vīrs – ārzemēs? Vai ja ir vēl sliktāk – abi vecāki ārzemēs, bērns aug pie vecvecākiem ? Vai homoseksuāļi ir lielāks draud ar savu citādību, kā šīs valsts noziedzīgie darbi?

    saeima nevis aizliedz bet tikai ierobežos ātro kredītu īstenoto cilvēku aplaupīšanas biznesu, bet līdz ziņotāju – t.i. korupcijas apkarotāju aizsardzības likumam tā arī netiks – jo negrib tikt – viņi visi tur pārtiek no korupcijas – un tā ir tā pamatslimība – kas saēd mūs – mūs aplaupa -izjauc ģimenes, atņem medicīnu, kultūru – visu – un piedāvā mums vajāt homoseksuāļus kā galvenos vainīgos

    un tu šādai manipulācijai lieliski esi pakļāvies

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    letonijs > Dusma 26.09.2018. 12.07

    Dusma jautāja: Vai homoseksuāļi ir lielāks draud ar savu citādību, kā šīs valsts noziedzīgie darbi?
    ………….
    Nav, bet homoseksuāļi un citi citādie “nacionālpatriotiem” ir daudz vieglāks mērķis nekā valsts ekonomiskās, politiskās vai ar vidi saistītās nebūšanas. “Nacionālpatriots” paklaigā lozungus pret homoseksuāļiem vai bēgļiem, un jūtas labi pastrādājis valsts un nācijas labā.

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    letonijs > tonijs 26.09.2018. 13.12

    Vahamurka > tonijs 27.09.2018. 10.35

    Ekonomiku varēs izlabot,kad Vienotību un tās atvasinājumus izmetīsim mēslainē,bet homoseksuāļus izlabot būs daudz grūtāk.Te mums stāsta,ka tie vispār vairs nav labojami.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    letonijs > Vahamurka 28.09.2018. 13.06

    Kāpēc tu runā daudzskaitlī – vai esi stāvoklī?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > rinķī apkārt 25.09.2018. 15.18

    Un tādi “suņu murgi” jau ir kļuvuši tik nopietni, ka ar tiem ir spiests nodarboties Vatikāns.

    protams, k vatikānam ar to jānodarbojas – galu galā – Svētā Ģimene ir katoļu pamat pamats
    un lieliska iespēja nenodarboties ar savu priesteru seksuālo tieksmju savaldīšanu un attiecīgo noziegumu novēršanu

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    letonijs > Dusma 25.09.2018. 15.28

    Es pie sevis pasmīnēju par svarīgo Vatikānu, kas spiests nodarboties ar tik nopietnām lietām, tikai neko neteicu, jo kā neticīgais negribēju aizskart ticīgo jūtas. Dzimumu identitātes apspriešana neko nemainīs tradicionālajā ģimenē, bet tai vajadzētu nodrošināt tādas pašas tiesības netradicionālajām ģimenēm. Šķiet, ka tur ir strīdus būtība, jo “tradicionālisti” nevēlas to pieļaut un tāpēc biedē pārējos ar cilvēces bojāeju.

    +1
    -3
    Atbildēt

    3

    Drosma > tonijs 25.09.2018. 15.42

    nē -nu es domāju, ka nav atkal tik viennozīmīgi – jau tagad ģimenes institūcija jūk un brūk un kā jau iepriekš rakstīju – fakts tomēr ir tāds, ka au bērni ir pakļauti dažādām pieaugušo manipulācijām – kā saka – visi no baznīcas ir mācījušies – ar svētiem vārdiem uz lūpām strādā tāda nelietības, ka asinis dzīslās sastingst

    es atkārtoju – 23 – 25 -jo tas ir mainīgi – mēs esam tikai 7 ar bērniem
    tas ir tikai mans darbs

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Drosma > Dusma 25.09.2018. 15.47

    steidzos – darba kolektīvā esma 23 -25 un tikai 7 ir bērni

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > tonijs 25.09.2018. 17.23

    ”Netradicionālās ģimenes” 😀 Būs netradicionāli cilvēki,būs arī netradicionālas ģimenes,tikai vajag tos netradicionālos cilvēkus audzināt jau no mazotnes pēc pašu progresīvāko liberastu izstrādātām un akceptētām programmām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    altinyildiz > tonijs 26.09.2018. 10.18

    Anāla plēšana nav sex un pederastiskas attiecības nav ģimene. basta

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > J.šveiks 25.09.2018. 11.28

    tU PATS ŠO IZLASĪJI?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    J.šveiks > Dusma 25.09.2018. 14.08

    protams , tāpēc jau piespraudu

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Drosma > J.šveiks 25.09.2018. 15.20

    un ? Tavs viedoklis? neesi pamodies? ko čammāies?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    J.šveiks > Dusma 25.09.2018. 21.35

    man ticības jautājumos nav viedokļa , vienkārši gribēju uzsvērt komunikācijas zinātnieces attieksmi šaj jautājumā , milzīgi uzbrūkošs stils , vai nu vīrs iedevis bietē , vai iesūnojusi vecmeita , man nav konkrēti biogrāpijas dati.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > J.šveiks 25.09.2018. 12.10

    kamēr tu domā vai izlasīji – es izlasīju un man kauns , ka sādu murgu ir sarakstījusi izglītota sieviete
    es spēju tolerēt viņas uzskatus, bet nolaisties līdz saniknotas un aizkaitinātas kuces līmenim tomēr ir nožēlojami

    mana svēta pārliecība ir tā, ka olšūnu ziedošana jaunām nedzemdējušām sievietēm būtu jāaizliedz, jo īpaši tāpēc, ka nabadzības apstākļos tas jau ir un kļūs vēl izplatītāks naudas pelnīšanas veids , es šādu likumu par olšūnu ziedošanu atbalstītu tikai tai gadījumā, ka tas ietvertu pantus, kuri paredzētu, ka šādu izzagtu sieviešu ārstēšanā nedrīkst tikt izmantota valsts nodokļu maksātāju nauda.

    Es tiešām esmu pārliecināta, ka šo likumu par tiesībām ziedot =pārdot olšūnas , saeima pieņēma, tikai šā biznesa, nevis sieviešu interesēs.

    Jā un vēlreiz- šveik – žēl, ka nelasi vāciski – tad redzētu,cik milzīga ir atsķirība starp latvieti – un starp vācieti – cik pirmā truli,zemiski un otrā gudri pacietīgi – pauž savus viedokļus – abām esot sieviešu aizstāvēm

    nu un neticu veču naidam pret sievietēm, ticu nespējai saprast, ieklausīties, pašam tikt galā ar aizvainojumiem

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > Dusma 25.09.2018. 12.18

    Mī un žē,štādi brīnumi,dusma jau gatavojas iestāties naciķos,ka aprej liberastu ikonas?

    +3
    -3
    Atbildēt

    1

    Drosma > Vahamurka 25.09.2018. 12.18

    stlbeni

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > J.šveiks 25.09.2018. 13.17

    noteikti taču katrs pamanījis, ka medijos arvien biežāk ir par pamestiem bērniem un dzerošām mātēm
    vai par pārāk mīlošām, vai pārāk valdonīgām, vai … mātēm – es tikai tā skaidroju to , ko veinberga sauc par veču naidu pret sievietēm

    man bija jānodzīvo gari gari gadi, kamēr es piedevu , pieņēmu un vismaz domāju, ka sapratu savu tēvu – , protams, ka man bija un ir joprojām izvēle vainot un nīst un spārdīt visus vīriešus kā tādus

    kad redzu, ka sieviete sit bērnu , mana pirmā reakcija ir vēlēšanās tai mātītei pašai iesist –
    kad redzu vīrieti ar mazu bērnu – bieži iedomājos , bet ja nu pedofīls

    tā kā ….

    http://www.spiegel.de/plus/maenner-und-ihre-muetter-der-milf-komplex-a-40b6d23f-0677-4c9c-9e3a-3a43cab12d0d
    Der Milf-Komplex
    Exklusiv für Abonnenten
    Eine Pflegerin aus dem Hospiz berichtet mir, dass sich die letzten Worte sterbender Männer oft glichen. Mit dem letzten Atemzug rufen fast alle nach “Mutti” oder “Mama”. Warum ist das so? Von Hajo Schumacher

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Drosma > Dusma 25.09.2018. 13.19

    kāda slimo kopēja saka, ka mirstošo vīriešu visbiežākie vārdi ir – mammīt, māmiņ …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Drosma 25.09.2018. 10.04

saruna ir par lidztiesību starp sievietēm un vīriešiem un par to , cik ļoti vairāk, biežāk, izteiktāk sievietes manipulē ar vīriešiem, kā vīrieši ar sievietēm un vēl abi runātāji spriež, ka visa tehnoloģiju un sabiedrības attīstība virzās uz to, ka seksu aizstās virtuālais sekss, ka bērnus sievietēm vairs nebūs jādzemdē un viņām vairs nebūs vīriešu manipulācijas instrumenti un ka vispār sievietēm – daudzām – nemaz tik viegli neklāsies, kad viņas beidzot tiks “atbrīvotas” – bet nu protams, dzīvē viss ir sarežģītāk un neviennozīmīgāk –

katrā ziņā – ļoti vērtīga, interesanta saruna, kura Latvijā, manuprāt ,nemz nav iespējama , mums vienkārši nav vāc nācijas inteliģences līmenis

https://www.youtube.com/watch?v=p8dXlgCDVgk

Wie sieht es mit der Gleichberechtigung zwischen Frau und Mann aus? Die MeToo-Debatte zeigt deutlich, wie spannungsreich das Verhältnis zwischen den Geschlechtern heute noch ist.
Zwischen ihnen herrscht offensichtlich weiterhin ein Machtgefälle. Wie müssen sich Mann und Frau in Zukunft zueinander verhalten? Die Philosophin Svenja Flaßpöhler hat dazu eine klare Meinung.
Hat der Feminismus der 1970er bis 1990er Jahre heute nur noch wenig Einfluss auf das Zusammenleben der Geschlechter? Muss sich das weibliche Geschlecht wieder neu entdecken und definieren? Und wie verhalten sich die Männer? Das fragt Richard David Precht die Philosophin und Chefredakteurin des “Philosophie Magazins” Svenja Flaßpöhler, die sich aktuell mit ihrem Buch “Die potente Frau. Für eine neue Weiblichkeit” kritisch mit der MeToo-Debatte auseinandersetzt. Flaßpöhler beklagt, dass sich die Initiatorinnen der Debatte zu sehr auf die Opferrolle der Frauen beziehen, dass sich Frauen grundsätzlich immer noch eher an den Regeln der Männerwelt abarbeiten, anstatt ihre eigene, weibliche “Potenz” abzurufen.Im Gespräch mit Richard David Precht verurteilt die Philosophin männlichen Machtmissbrauch und männliche Gewalt gegen Frauen scharf.
Doch sieht sie in der MeToo-Debatte auch die Gefahr, dass ein Dialog zwischen Mann und Frau, der gegenseitige Respekt und vor allem die Freude am sich Entdecken nachhaltig gestört zu werden drohe. Flaßpöhler sagt provokant: “Wer eine Welt ohne Belästigung will, will in letzter Konsequenz eine Welt ohne Verführung”. Die wirkliche sexuelle Befreiung der Frau stehe uns laut Flaßpöhler möglicherweise erst noch bevor, sie sei auch in der 1968er Revolte nicht wirklich erfolgt. Was aber unterscheidet Frau und Mann wirklich, fragt Precht. Welche Rolle spielen Kultur und Evolution für die Rollenverteilung? Muss die Körperlichkeit der Geschlechter überwunden werden, wie es die amerikanische Philosophin und Feministin Judith Butler 1990 in ihrem Buch “Das Unbehagen der Geschlechter” propagiert? Oder sollte sie viel mehr noch bewusster gelebt werden? Oversext oder androgyn? Und welche Funktion haben Zweierbeziehung, Ehe und Kleinfamilie heute noch?Anfang des 19. Jahrhunderts entwickelte der französische Philosoph und Sozialist Charles Fourier nicht nur den Begriff Feminismus, er schlug auch vor, dass Frauen und Männer in größeren Kommunen zusammenleben sollten, in welchen die Begegnung zwischen den Geschlechter eben an einer jeweiligen Funktion ausgerichtet sein sollte. Sexuelles Erleben, das Zeugen und Aufziehen von Nachwuchs oder ein rein geistiger Austausch sollte mit unterschiedlichen Partnern möglich sein und vor allem sollten dadurch unterdrückte Leidenschaften vermieden werden. Bestehen die Konflikte zwischen Frau und Mann möglicherweise nur deshalb, weil wir falsch zusammenleben, fragen sich Precht und seine Gesprächspartnerin Svenja Flaßpöhler.

Quelle: zdf.de
Kategorija
Izglītība

+2
-1
Atbildēt

0

Jānis Lakijs 25.09.2018. 10.03

Beidzot skaidrs, kādas IR curikiem intereses Romas Katoļu baznīcā 🙂

+3
-3
Atbildēt

1

    Drosma > Jānis Lakijs 25.09.2018. 10.21

    konkrēti? jeb galva sāp un vairāk par vienu teikumu neesin spējīgs šorīt radīt?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Drosma 25.09.2018. 09.58

“Tomēr tas nenozīmē, ka dzimuma identitāti var reducēt līdz subjektīvai un pēc indivīda iegribas viegli maināmai pieredzei.” – piekrītu !
“Tomēr mēs nevaram pievienoties apgalvojumiem, ka „dzimuma identitāte” ir tikai un vienīgi kultūras un nejaušu faktoru rezultāts vai ka to pilnībā nosaka individuālā brīvība.” – piekrītu un atbalstu!
Pirmais, kas man patīk – ka tiek lietots vārds lidztiesība, nevis vienlīdzība.

Un vēl – es domāju, ka dzimumu, šo nacionaliāšu, reliģiju utt. atšķirību iznīcināšana – pie tam , apzināta ir bagāto un ļoti bagāto interesēs. Jo trulāka, vienlīdzīgi nabadzīgāka un manipulējamāka biomasa, jo varas elitei – jaunajiem dieviem, to vieglāk izmantot. Skan murgaini – jā, bet es patiešām tā domāju, ka uz to tiek virzīta pasaule.

9 vecs zēns esot izdarījis pašnāvību , jo viņu kauninājusi un izsmējuši par atzīšanos, ka viņš esot homoseksuāls – visi pasaules mediji šo ziņu centīgi tiražēja, bet elle un indija – vai 9 gadu vecs BĒRNS!!! – jau ir spējīgs spriest par savu seksualitāti? Kas notika šī zēna ģimenē, ka viņam tik intīma lieta , ko katrs pubertātes laikā pārdzīvo – jāstāsta draugiem , paziņām?

Katoļi , protams, ir liekuļi, bet vismaz šai ziņā es viņiem piekrītu , bet …. tūlīt iekopēšu vienu raidījumu – un tajā teiktajam es arī piekrītu – tā ir …

Par šo gan paldies, bija vērtīgi

+2
-1
Atbildēt

1

    Vahamurka > Dusma 25.09.2018. 12.15

    Nu nu,neaizraujies,citādi vēl kāds padomās,ka esi naciķe un tu vairs nepatiksi savam Zviedrijas nēģerim.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar: