Maijā populārākās partijas aizvien ”Saskaņa”, ZZS un VL-TB/LNNK

68

Komentāri (68)

Anonīms 09.06.2017. 00.23

Kads sakars atskkiribai un aptauju prcizitatei, Francu aptaujas rezultati gandriz 100% sakrita gan ar pimas, gan otras kartas rezultatiem, aptaujas ir aptaujas, bet speja veikt tas ar minimalu kludu, ir profesionalisma demonstrejums, tapat ka jebkura profesija.

0
-2
Atbildēt

0

basta 08.06.2017. 21.23

to dzeris49

Ar krieviem visvairāk kopigā ir Vienotībai. No 22:00

https://www.youtube.com/watch?v=zKuaiOpSLrg

0
0
Atbildēt

0

ozolnieki 08.06.2017. 17.32

Ķīps

Īstenībā visas, ne tikai Džera minētās, ir vienādas. Jebkura partija Latvijā tiek jaukta no diem traukiem – nacionālā un sociāldemokrātiskā. Atšķiras tikai proporcija. Piemērs- solījumi Rīgas pensionāriem. Solīja visi, gan Ķirsis, gan Bondars, gan Krauze, gan Bordāns, gan Broka

……

NA reklāmu dzirdēju tikai vienu reizi , un nedzirdēju materiālu labumu solīšanu . Pat nacionālais bija maz un beigās ….apmēram tā….sagaidīsim Latvijas 100 gadi latviskā Rīgā .

Varbūt bija citas reklāmas , bet braucot ar auto klausoties Latvijas ar solījumiem pensionāriem bārstījās ķirsis . Bondars , zzs . NA bija izteikti nemanāmi

+3
-2
Atbildēt

1

    Absints > ozolnieki 08.06.2017. 17.49

    Tie nebija Nemaksātspējas Administratori, kas solīja bezmaksas braukšanas biļetes Rīgā visiem pensionāriem, ne tikai nestrādājošiem?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Absints 08.06.2017. 16.49

Īstenībā visas, ne tikai Džera minētās, ir vienādas. Jebkura partija Latvijā tiek jaukta no diviem traukiem – nacionālā un sociāldemokrātiskā. Atšķiras tikai proporcija. Piemērs- solījumi Rīgas pensionāriem. Solīja visi, gan Ķirsis, gan Bondars, gan Krauze, gan Bordāns, gan Broka. Cits drusku vairāk, cits drusku mazāk. Solīja arī SC, tas saucās “turpināt”, un tāpēc elektorāts vēlēšanās nebalsoja par partijām, balsoja par cilvēkiem, “savējiem”, un, jo tālāk no Rīgas, jo izteiktāk.. Atceraties ziņas: “.. šinīs vēlēšanās šinī miestā uzvarēja cita partija, bet priekšsēdis paliek tas pats, jo viņa partija tagad ir cita…”. Vietām uzvarēja partija “Mūsu miestam”, kas nekur plašāk nav pazīstama. Un daudzi domāja: Balsošu par tiem, kas pie stūres, jo “es viņus zinu, bet tikai kādā partijā viņi ir?” Balsošana pēc partiju listēm ir galīgi neatbilstoša pašvaldību vēlēšanām, it sevišķi tāpēc, ka visas latviešu partijas tagad ir palikušas vienādas, neatkarīgi kā saucas, kādā formālā spārnā ir ieliktas, tās visas ir sociāldemokrātiskas.

Visas runā par nevienlīdzības mazināšanu, atbalstu pensionāriem, kapu tramvaju, bet, ja arī runā par būtiskām lietām – izglītības, medicīnas tieslietu sfēras reformām, tad tikai lozungu līmenī – sakārtosim, novērsīsim ,uzlabosim. Vai varat piemēram pateikt ar ko Bondara sociālā programma atšķiras no Bordāna? Es nevaru. Es neesmu studējis programmas, atzīšos, bet, ja atšķirības var pateikt tikai studējot…, Bet zinu, ka Bondars uz tās kaudzes kā gailis ir smukāks. Nobalsoju par viņu.

0
-2
Atbildēt

0

Anonīms 08.06.2017. 14.31

Vispār jau interesanti – vai tādi “patrioti” kā Austras koks sāks slavēt Saskanu pirms saeimas vēlēšanām vai pēc. Cik ilgi sēdēs tai skapē – tāds ir jautājums !

+1
-6
Atbildēt

6

    Austras koks > Anonīms 08.06.2017. 14.49

    Nesapratu, kādēļ man saskaņa būtu jāslavē? Kurā brīdī kas ir liecinājis, ka man būtu kādas simpātijas pret urlu un lumpeņu partiju?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 08.06.2017. 15.03

    es to izdomāju izlasot, ka tevi apmierina , nē – precīzāk , ka tavuprāt nav traģiski, ka izmirst Latvijas lauki un mazpilsētas , ka pilsētās galvenais, lai krievi runā latviski. Kādas idejas , morāle, ētika un estētika mums nāk no okupantu pēctečiem – manā sapratnē -naciķiem tam būtu jabūt primāram jautājumam , bet nē – tu raksti pavisam ko pretēju

    tāpēc arī brīnos – it kā naciķis, bet it kā vairs ne naciķis

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 08.06.2017. 15.12

    Tas jums no dabas tāds talants nācis – izlasīt lietas, kuras nav rakstītas un izsecināt no rakstītā un no “izlasītā” nerakstītā zilus brīnumus, vai arī esat šo prasmi kā īpaši uztrenējusi?! :))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 08.06.2017. 15.26

    skaidrs, liegsies, neatzīsies un mani pašu par vainīgu noliks, tomēr nacikis AK

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 08.06.2017. 15.27

    Skaisle – tu kļūdies, A.K. raksta, ko domā, un ir, manuprāt, godīgs cilvēks ar savu ideoloģiju, kaut, es viņam nepiekrītu.

    SC viņš nekad neaizstāvētu.

    Atšķirībā no tās partijas un politiķiem, kurus viņš aizstāv, un kuriem ar SC ir ļoti daudz kas kopējs.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 08.06.2017. 15.38

    nē, es tā nedomāju žeri , ka godīgs – ka var rakstīt, ka tas nav traģiski , ka Latvijas lauki un pilsētas izmirst?

    Man ir viens tāds bijušais – kad visādi žēlojos,cik slikti, ka cilvēki aizbrauc no Latvijas, viņš saka – nē , neesot slikti – viņam labāk, mazāka konkurence viņa biznesā. AK ir līdzīga negodīga morāle

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dzeris49 08.06.2017. 12.42

Normāli, SC un NA ir draudzīgas un ideoloģiski līdzīgas partijas, kuras cita citu neaizmirst un atbalsta, abpusēji uzturot cita citai reitingus.

ZZS ir kaut kur pa vidu abām.

Visām trijām ideoloģija, ja to var tā nosaukt, ir tipiska sovoku vai postsovoku, kam ar Rietumiem nav nekas kopējs.

Tāpat, kā vērtības, ētika, utt.

Tas “intelekts” visām trijām arī apmēram vienāda līmenī.

Acīmredzot, tāpat, kā šo partiju elektorātam.

Jo vairākums sakarīgu cilvēku no šejienes sen aizmukuši, palicis mazākums, kam pat īsti balsot vairs nav par ko.

+6
-6
Atbildēt

5

    basta > dzeris49 08.06.2017. 12.47

    to dzeris49

    Vai tad krievu popsas fanāts, Meļņika un Zaharjina pa riņķi laistais putļerasts, Zatļers, ar bandu palīda zem SC sedziņas, lai tu sabojātu gaisu?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 08.06.2017. 14.10

    dzerim kā vienmēr dārgākās un mīļākās rietumu vērtības – geju parādes,migranti un multikulturālisms.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 08.06.2017. 14.56

    to Ēriks

    Rietumu vērtības ir liberālisms, proti ekonomiskā un politiskā brīvība, bet ne invalīdu vēlme visus pārējos padarīt par sev līdzīgiem invalīdiem(lasi kropļiem). Iedomājies cilvēku bez kājas, kas lec, rokā turot cirvi, lai arī visu pārējo sabiedrību atstātu ar vienu kāju. Neiespējami.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 08.06.2017. 15.13

    Ēriks – pirms ko komentēt, tev, vismaz, derēja ko palasīt par tām Rietumu vērtībām, un saprast, ka tikai pateicoties tām, tu vari te brīvi komentēt pat, ja raksti galīgākās muļķības.

    Tas, par ko tu te satraucies, ir tavas fobijas un tavs iekšējais “sovoks”, visas trīs partijas – ZZS, NA un SC lieliski iederētos Krievijā, nevis Rietumos, taisni Krievijā tās jūsu fobijas uzņemtu ar aplausiem, Rietumos jūs būtu margināļi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 09.06.2017. 15.32

    Ak tā!?Nemaz nezināju,ka Rietumi uzplaukuši multikulturālisma un geju parāžu dēļ.Kur tu,dzeri,lasīji par tām vērtībām,kuru dēļ Rietumi tā attīstījušies?

    16.2.3. Jauno laiku ekonomikas vēsture

    Jaunie laiki – kapitālisma izveidošanās un nostiprināšanās periods. (Rūpnieciskā kapitālisma periods līdz 1871. gadam). Kapitālistiskās ražošanas veida attīstībā ļoti liela loma bija rūpnieciskajam apvērsumam Anglijā. Viens no ekonomiskajiem cēloņiem, kāpēc rūpniecības apvērsums sākās vispirms Anglijā un nevis Holandē ir apstāklis, ka Anglijā daudz straujāk nekā Holandē attīstījās rūpniecība. Liela loma rūpniecības apvērsuma sagatavošanā bija arī tādiem faktoriem kā agrārajam apvērsumam, kapitāla sākotnējai uzkrāšanai un nesaudzīgai koloniju izlaupīšanai. Rūpnieciskā apvērsuma politiskie priekšnosacījumi izpaudās valsts merkantilajā ekonomiskajā politikā, tā saucamajā – asiņainajā likumdošanā, Kromvela navigācijas aktā, zemes iežogošanas forsēšanā, rūpniecības protekcionismā un koloniālās ekspansijas sankcionēšanā.

    Tehnikas revolūcija dod rūpnieciskajam apvērsumam tikai materiālo bāzi. Taču galvenais rūpnieciskā apvērsuma rezultāts ir radikālās izmaiņas sabiedriskajās attiecībās. Rūpniecības apvērsuma rezultātā notika izmaiņas arī Anglijas tirdzniecības politikā. Tās raksturoja pāreja no protekcionisma uz brīvo tirdzniecību (frītrederismu).

    Francijas ekonomiku apskatāmajā periodā raksturoja lielās buržuāziskās revolūcijas sekas. Franču buržuāziskajai revolūcijai bija tāda pat nozīme ekonomiskajā politikā, kāda ekonomikā bija rūpnieciskajam apvērsumam Anglijā. Realizējot veselu rindu antifeodāla rakstura pasākumu rūpniecībā un tirdzniecībā, kā arī likvidējot muižniecības feodālās privilēģijas, franču buržuāzija centās atrisināt agrāro jautājumu, kas bija galvenais revolūcijas ekonomiskais jautājums. Radikālus pasākumus agrārajā jautājumā realizēja jakobīņi. Francijas ekonomikas raksturu Napoleona lakā noteica tas, ka šīs diktatūras sociālā bāze bija lielburžuāzija, kuru atbalstīja turīgā zemniecība. To interesēs arī tika realizēti iekarošanas kari, kontinentālā blokāde un citi pasākumi. Šai periodā sākās arī rūpnieciskais apvērsums Francijā.

    Kapitālistiskā ražošanas veida attīstība apskatāmajā periodā notika ne vien Eiropā, bet arī citās pasaules daļās un pirmām kārtām Amerikas Savienotajās Valstīs. Liela loma ASV ekonomiskajā vēsturē bija Neatkarības karam.http://profizgl.lu.lv/mod/book/view.php?id=4760&chapterid=1400

    +2
    0
    Atbildēt

    0

valdemir 08.06.2017. 11.37

Diezgan ticams rezultāts, ja neskaita, ka ultranacionāļiem nav likumīgie vismaz 10%. Bet Saskaņas atbalstītāju skaits arvien tikai palielināsies. Pamatojums – skat. kaut vai vienu rakstu augstāk ” No jūlija pieaugs…”.

+1
-8
Atbildēt

2

    Austras koks > valdemir 08.06.2017. 11.42

    Kas ir ultranacionāļi? Latvijā tādu vispār nav. Salīdziniet vismaz kādreiz retoriku un programmas ar ultranacionālajām vai galēji labējām partijām Eiropā. Tad nebūs muļķības jārunā par kaut kādiem ultranacionāļiem Latvijā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > valdemir 08.06.2017. 12.03

    to Austras koks

    Saeimā pat nacionāļu nav, vismaz čekistu noslepkavotā Latvijas patriota Ulda Freimaņa bērēs nevienu politiķi nemanīju. NA ir kreisi centriska latviska partija, atšķirībā no čekas apteksnēm, Vienotības un tātad, loģiski, arī bez to tikumiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 08.06.2017. 10.20

dīvaini – ZZS un NA vēlēšanās Rīgā bija absolūti zaudētāji, bet aptaujas rāda, ka esot mīlētākās partijas.

Es saprotu, ka nauda ir jāatstrādā un ka šī propaganda ir vērsta ne jau vairs uz apziņu , bet jau uz zemapziņu

Un nav nemaz tik viegli sevi pret to aizsargāt – jā – kārtējie čekistu varas darbi un latviešu gaudas – saldais bdsm komplektiņš

+4
-7
Atbildēt

13

    Austras koks > Anonīms 08.06.2017. 10.26

    Ja jau seko lietām līdzi, tad vajadzētu zināt, ka pa visu Latviju visvairāk deputātu vietas ieguva tieši NA un ZZS. Manuprāt, pat šeit IRā arī šī ziņa bija ievietota. Varbūt vajag izbāzt galvu no Rīgas ārā?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Anonīms 08.06.2017. 10.27

    Vai Kremļa trollenei tiešām nepielec, ka okupācijas laikā visu Latviju nav izdevies tik ļoti pārkrievot kā Rīgu?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 08.06.2017. 10.45

    nu džeki – no ko jūs te man tirinieties – visa Latvija ir Rīgā !

    Lauki ir izmiruši ,mazpilsētas – pusdzīvas. Nu ir tā , IR!

    Man par to ir tikpat liels žēlums kā jums , bet man ir drosme saukt lietas vārdos, kamēr jūs turieties pie savām ilūzijām kā slīcējs pie salmiņa.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 08.06.2017. 10.51

    man ir pilnīgi vienalga kā mani sauc, bet lietas būtību tas nemaina – mana dzimtā mazpilsēta turpina izmirt – nu visi to zin. Pirms nedēļas biju savā dzimtajā skolā – tur pamatskolas klasēs lielākais bērnu skaits ir 11 skolēni klasē, mazākais – 6. Un šai skolai dod naudu , uzcelta jauna dārga sporta zāle utt. , tikai …. tā zāle stāv pustukša. Pat vakaros, kad tā ir atvērta visiem iedzīvotājiem.

    Kaut kur jau tie miljoni partijniekiem jāņem, un olgarhiem atkal budžets jāuzlabo un protams, ka uz nabagu rēķina.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Anonīms 08.06.2017. 10.54

    Lauki ir izmiruši ,mazpilsētas – pusdzīvas

    ———–

    okupācijas un veiksmes stāsta sekas.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 08.06.2017. 10.59

    skaisle, Rīgā daudzi brauc strādāt no apkārtnes – Olaine, Ozolnieki, Jelgava, Jūrmala, Saulkrasti, Ogre, Ikšķile, Mārupe, Garkalne, Ādaži utt., bet dzīvo un vēlē ta tie cilvēki ne jau Rīgā.

    Rīgā vēlētāju ir tikai 29,5% no Latvijas vēlētājiem, tas ir mazāk kā trešdaļa, mazliet pāri ceturtdaļai.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 08.06.2017. 11.04

    jā un naciķi un ZZS tikai bļauj, ka uzvarētāji – nomedījuši pusprāgušu govi un tagad dižojas par uzvarētājiem

    Klausos ziņas – un domāju, ka man nav variantu par izdzīvošanu Latvijā vecumdienās – vai nu jāprec bagāts ārzemnieks un jāpakļaujas tam, vai arī jābrauc uz siltajām zemēm kādā labdarības misijā un tur arī tad palikšana …viss

    Tikko lasu , ka EK saka, ka esot jāceļ NĪN – forši, kādreiz Maskava mūs drāza kā tik gribēja, tagad Brisele – vel te palikušos izdzīs no mājām, lai var mellos musulmaņus un putina krievus te salikt

    Labi – pēkšni uznāca riebums par to drausmīgo negatīvo ko te rakstu – bet rakstu kā patiešām jūtu , un ko domāju, bet tā var slims , ne vesels palikt un slimot Latvijā – tas ir kā apzinātu nāvi izvēlēties

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 08.06.2017. 11.04

    Par to iedzīvotāju samazināšanos laukos – nekādu traģediju neredzu. Visā pasaulē cilvēki pārvācas uz pilsētām. Pie mums dēļ okupācijas tas process bija aizkavēies un tagad notikās strauji, tādēļ arī tik pamanāms. Civilizētajā pasaule tas notikās pakāpeniski kopš otrā pasaules kara.

    Dzīvošana laukos paliek tikai zemnieku un turīgu cilvēku privilēģija.

    Vēl jau jautājums, ko definē par laukiem. Rīdzinieki, cik saprotu, par laukiem definē visu, kas ārpus Rīgas – arī Ventspili, Liepāju, Jelgavu, Valmieru, Daugavpili, Cēsis, Kuldīgu utt. :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Anonīms 08.06.2017. 11.05

    Meita nesen pārcēlās uz Mārupi. Viņa stāsta, ka tur ir kolosāla latviska atmosfēra un krievus var uz rokas pirkstiem saskaitīt. Bērnudārza grupiņā ir arī krievu bērni, bet visi runā latviski. Dārziņā nav īpašas grupiņas vienai izredzētai sveštautiešu daļai. Vienīgi tajā daudzdzīvokļu namu rajonā Mārupes nomalē netālu no dzelzceļa ir krievi.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 08.06.2017. 11.15

    AK – Rīga ir krievu pilsēta un tagad ar visu mūsu svētību – tās pārkrievošana turpināsies. Mani kaimiņi krievi mani latviski sveicināja īsu laiciņu pēc valodas referenduma. Tagad – tie, kuri vipār sveicina – tikai krieviski. Darbā savā nodaļā esmu vienīgā latviete. Tātad – Rīga ir krievu pilsēta, lauki izmiruši – tam beidzot piekrīti – tad kur Latvija un kur latvieši?

    Kāpēc Latvijā vajag tikai to slikto, kas notiek pasaulē? Es, protams, nopriecājos izlasot, ka mežus Latvijā izpirkuši skandināvi , ne Putina krievi, bet tie tomēr nav latvieši, tie ir svešzemnieki, kuriem mūsu zeme ir vien biznesa objekts,ko varēs pārdot, kaut pašam putinam

    Un tu man gribi iestāstīt, ka uztraukumam nav pamata – kā es gribētu noticēt – samaksātu par savu nozombēšanu – bet … diez vai ticību var nopirkt

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 08.06.2017. 11.17

    andrej, toties Jūrmalā manu radu vasarnīcai visi kaimiņi krievi , pie tam putina krievi – daudzbērnu ģimene, kuri saka , ka naturalizesies un te dzīvos, jo te esot kā Krievijā , tikai labāk un bez musulmaniem

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 08.06.2017. 11.18

    andrejam

    Jaunajos savrupmāju rajonos, ja arī dzīvo krievi, tad tas jau ir cits līmenis. Es arī dzīvoju jaunu privātu savrupmāju rajonā, tik Jelgavā. Kaimiņos ir vairāki krievi. Visi runā latviski, nekad neviens mani nav uzrunājis krieviski, pat pirmajā reizē, kad nezināja, vai esmu latvietis vai nē. Savstarpējā rajona iedzīvotāju e-pastu sarakstē (par kopīgām saimnieciskām lietām) raksta latviski. Pārītim pie mājas mastā pat visu laiku LV karogs stāv uzvilkts.

    Tā ir lielākoties visur, kur krievi ir daži. Tur notiek normāla integrācija un problēmu nav. Problēmas ir tur, kur krievi ir lielas kopienas (skaisles piemēri par Rīgu un Jūrmalu labi ilustrē). Un tieši tāpat ir ar musulmaņiem Eiropā un melnajiem ASV – tur kur šīs minoritātes ir nedaudz, tur ir viss kārtībā, kur ir masveidā (mikrorajoni), it īpaši, ja vēl mazturīgi rajoni, tad tur ir problēmas. Bet tur kur viņi ir masveidā, tur rajons turīgs nekad nebūs, jo kopā veidot turīgu sabiedrību viņi neprot.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 08.06.2017. 12.08

    to Skaisle

    “dīvaini – ZZS un NA vēlēšanās Rīgā bija absolūti zaudētāji”

    Kā ar Vienotības kaku stumdītājiem?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Anonīms 08.06.2017. 09.24

Vai pec pašvaldibu vēlēšanam vispar var nopietni uztvert musu aptauju veicejus, domaju viņiem vajadzetu braukt macities no Frančiem, kas vienigie veic aptaujas ar minimalam kļudam.

+7
-2
Atbildēt

13

    Austras koks > Anonīms 08.06.2017. 09.57

    Precīzas aptaujas nespēj veikt neviens. To pierādījušas gan mūsu vēlēšanas, gan Brexits, gan ASV prezidenta vēlēšanas.

    Domāju, arī franči negarantēs precizitāti. Viņiem sanāca tikai tādēļ, ka starp Makronu un Lepēnu bija liela atšķirība – 60:40. Ja būtu šiem atbalsts dalījies ap 50:50 vai 55:45, nav grantiju, ka arī nenoietu šķībi.

    Vienmēr esmu teicis, ka aptaujām nevajag ticēt 100%, bet tās vajag uztvert kā virzienu.

    Savukārt mūsējās aptaujās, kur runa par daudz partijām, ne diviem kandidātiem, pārbaudīt precizitāti vispār nav iespējams, jo pie mums vienmēr ir liels neizlēmušo skaits. Un kā tie sadalās, tas arī nosaka konkrēto rezultātu. Ja vēl tie aptauju izdarītāji publicētu vismaz tādu info kā – starp ko neizlēmušais vispār svārstās, tad vēl kaut ko vismaz varētu domāt. Vai arī – kāda ir aptaujājamo otrā izvēle.

    Piemēram, pagājušajās 2013. gada pašvaldību vēlēšanās neizlēmušie aizgāja pie NA un līdz ar to NA stabili apsteidza Vienotību, kas īsti nesakrita ar aptaujām. Šoreiz lielākā daļa neizlēmušo pievienojās JKP un LRA/LA, un šīs abas partijas stabili ieņēma otro vietu ar aptuveni vienādu rezultātu, bet pārējiem – Saskaņai, NA un V – bija apmēram līdzīgi rezultāti kā aptaujās.

    Un vēl jau jautājums, cik godprātīgi ir atbildētāji. Zvana jau tagad pamatā uz mobilajiem numuriem, man arī maijā zvanīja. Teica, ka ir Rīgas vēlēšanu aptauja. Godīgi pateicu, ka neesmu rīdzinieks. Bet, ja aptaujājamais nepasaka, ka nav rīdzinieks, tad veidojas neprecīza aina. Saeimas vēlēšanu mērogā gan vienkāršāk ar aptaujām šajā ziņā.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Anonīms 08.06.2017. 10.16

    Zvana jau tagad pamatā uz mobilajiem numuriem, man arī maijā zvanīja.

    —————

    Kā vispār vari būt drošs, ka zvana kāds no socioloģisko pētījumu kompānijas. Ja nu tas ir kāds krievs, kurš veido izsūtāmo latviešu sarakstu?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > Anonīms 08.06.2017. 10.24

    Piemēram, pagājušajās 2013. gada pašvaldību vēlēšanās neizlēmušie aizgāja pie NA

    ————

    nedomāju gan. Toreiz establišmentam bija mēģinājums izmantot krievu ālēšānos pie Brīvības pieminekļa 16. martā, lai diskreditētu Tēvzemiešus pirms pašvaldību vēlēšanām. Aprīlī un maijā visām soc pētījumu kompānijām NA reitingi krita un nebeidza krist. Vēl tagad atminos kā IRsī “liberāļi” sajūsminājās. Domāju, ka visi šie reitingi bija viltojums.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 08.06.2017. 10.28

    Nedomāju, ka bija viltojums. Cilvēki vienkārši teica, ka nav izlēmuši, un varbūt arī daļēji tādēļ, ka mediji lamāja NA, un cilvēkiem vienkārši negribējās tādēļ atklāti paust viedokli.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > Anonīms 08.06.2017. 10.29

    andrej, par iepriekšējām pašvaldību vēlēšanām. Vai vari pastāstīt ko labu Rīgā NA izdarīja ar savu lielo vēlētāju atbalstu? Nu neteiksi taču ka neko nebija iespējams darīt?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 08.06.2017. 10.33

    uldis_rats, kāds šim jautājumam sakars ar aptaujām? Turklāt andrejs ar neko nerunāja par domes darbību.

    Tādu pat jautājumu var uzdot arī par Vienotību. Un, tā kā abas sēdēja opozīcijā samērā mierīgi, tad abas arī dabūja tagad vietas daudz mazāk kā iepriekš. Atbilde vienkārša.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > Anonīms 08.06.2017. 10.51

    to uldis

    AK Jums jau atbildēja.

    Otrdien noskatījos LTV filmu par Makronu un ar skaudību padomāju cik ļoti viņu politiskā kultūra pozitīvi atškiras no mūsējās. Es arī gribētu sastapt Vienotības un NA deputātu kandidātus sava rajonā, kur tie uzklausītu mūsu viedokli. Nebija neviena uzaicinājuma. Neviena.

    NA avīzīte arī galīgi švaka. Padarītie darbi ar melniem burtiem uz brūna fona, grūti pat izlasīt.

    Žurnālā reklāma: smuka Broka un lozungs “Par latvisku Rīgu!” Un tas ir VISS? Kas tas par sviestu!!! Ļoti vāji…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 08.06.2017. 11.21

    to andrejs

    Nepārdzīvo! Maizītim un Mežvietam sen jau saraksti sastādīti.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 08.06.2017. 11.26

    to Austras koks

    “..un varbūt arī daļēji tādēļ, ka mediji lamāja NA”

    Lamāja tikai tie, kur liela SC, Vienotības un to saimnieku ietekme, kā IR, LTV, LR1 un krievu MZL(masu zombēšanas).

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > Anonīms 08.06.2017. 11.27

    Austras koks. Precīzas aptaujas nespēj veikt neviens.

    _______________________

    Tādēļ jau nav jāražo izcili neprecīzas. Norstat aptauja maija vidū bija daudz precīzāka par LF aptauju pirms vēlēšanām un prognozēja JKP panākumus. Manuprāt tā ir prasta krāpšana.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 08.06.2017. 11.30

    to andrejs

    Tu laikam pat nespēj pilnībā aptvert, ko tas nozīmē, “latviska Rīga”. Tā ir alfa un omega. Tas nozīmē būtisku atšķirību no Pleskavas un Musosranskas, bez krievu tikumiem. Tas ir pamatu pamats civilizētai un pārtikušai galvaspilsētai.

    Uzcel debesskrāpi purvā bez pamatīgiem pāļiem!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > Anonīms 08.06.2017. 11.40

    Austras Koks : mediji lamāja NA, un cilvēkiem vienkārši negribējās tādēļ atklāti paust viedokli.

    —————–

    Ja tā ir, vai tas nav nonsenss, ka latvieši Latvijā baidās paust atbalstu partijai, bet krievi savai Kremļa partijas filiālei pat nekautrējas

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Anonīms 08.06.2017. 11.47

    andrejs: Ja tā ir, vai tas nav nonsenss, ka latvieši Latvijā baidās paust atbalstu partijai, bet krievi savai Kremļa partijas filiālei pat nekautrējas

    _____________________

    Nedomāju, ka baidās. Vienkārši, ja apkārt tiek radīts absolūti negatīvs fons, cilvēkiem lielākoties negribās izlekt (par citām LV partijām tak nebaidās paust atbalstu). Tas ir cilvēka dabā, un pie mums arī saglabājies no okupācijas laikiem, nu un tagad tādu pašu uzvedības modeli rietumos spiež virsū pie varas esošie progresisti/liberāļi lamājot vai mēģinot padarīt par apsmieklu visus citādu uzskatu paudējus un visādi mēģinot ierobežot vārda brīvību.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam