Nodibināta sociāldemokrātiska politiskā partija “Progresīvie”

79

Komentāri (79)

Anonīms 28.02.2017. 08.35

Man ir radies tāds iespaids, ka ‘labējās’ un ‘kreisās’ partijas reprezentē ‘latviskās’ un ‘kreiviskās’ partijas. Pieņemu, ka tas varētu būt radies pēc neatkarības atjaunošanas, jo PSRS valdīja komunisms (oficiāli), kas ir galēji kreisajā spektrā. Līdz ar ko latviešu partijas dibināja labējās partijas, lai veidotu alternatīvu komunismam. Varbūt kļūdos, var kāds mani izlabot, ja tā ir. Kamēr patiesībā tas iedalījums ir tāds, ka labējās partijas vēlas samazināt nodokļus/valsts aparātu un paļāuties, kas tas stimulēs ekonomisko izaugsmi, bet cilvēkiem vairāk pašiem jātiek galā ar sevis nodrošināšanu (pensija, veselības aprūpe, pabalstim, izglītība utt.), kamēŗ kreisie pastāv par salīdzinošāki lielāiem nodokļiem, kas arī ir progresīvi (mazākām algām ir salīdzinoši mazāki nodokļi), un valts nodrošina pieminētos servisus vairāk un lētāk (vai par brīvu). Tas tā lielos vilcienos.

Manuprāt nav īsti viena ideāla politiskā ideoloģija, drīzāk jāskatās no situācijas. Ja pie zemiem nodokļiem ir samērā laba ekonomiskā izaugsme, bet pastāv liela nevienlīdzība un bezdarbs, iespējams vajadzīga kāda veida valsts iejaukšanās, lai cilvēkiem palīdzētu iegūt nepieciešamās kvalifikācijas, atbalstu, lai atrastu darbu. Savukārt, ja izaugsme stagnē, nepastāv nevienlīdzība, iespējams, ka nepieciešama vairāk labēja politika, kas varētu veicināt ekonomikas izaugsmi, kas savukārt nāktu par labu visiem (darba devējiem un ņēmējiem).

Lai vai kā, nedaudz papētot situāciju Latvijā, ir dažādas interesantas ievirzes. Ekonomikā ir tāds ‘GINI Index’, kas parāda cik vienlīdzīgi/nevienlīdzīgi ir valsts iedzīvotāju ienākumi. 0 nozīmē, ka pilnīgi visiem ir vienādi ienākumi, 1, ka visi ienākumi nonāk 1 cilvēka rokās. Protams, ideālā gadījumā šis koeficients ir kaut kur lejas daļā. Kopā 2004. gada Latvijā nevienlīdzība ir krietni samazinājusies (vidēji):

http://data.worldbank.org/indicator/SI.POV.GINI?locations=LV

Un tomēr, salīdzinot ar citām OECD (attīstītajām) valstīm mēs esam 9/32 (1. ir visnevienlīdzīgākā) vietām:

http://www.oecd.org/social/income-distribution-database.htm

Līdz ar ko, domāju, ka centriski-kreisa politika iespējams ir tas, kas palīdzētu Latvijā nevienlīdzību mazināt.

+2
-1
Atbildēt

3

    edge_indran > Anonīms 28.02.2017. 11.26

    ————–

    “Domātāju” LV netrūkst – gluži kā plānu nevienlīdzības mazināšanai. Retais gan atceras nevienlīdzības un oligarhu-kampēju šlakas rašanos, tāpēc reformēšana un plānu izpilde iet kā pa riņķi – nepārtraukti nonāk sākumpunktā, un sāk visu no gala…

    “Par Latvijas Nacionālo attīstības plānu 2014.-2020.gadam”

    Daru zināmu, ka Saeima šā gada 20.decembra sēdē apstiprinājusi Latvijas Nacionālo attīstības plānu 2014.-2020.gadam.

    Saeimas priekšsēdētāja S.Āboltiņa. Rīgā 2012.gada 20.decembrī

    http://www.esfondi.lv/upload/Preses_relizes/2015/2015-02-17_PR_ESfondi_3.jpg

    https://likumi.lv/doc.php?id=253919

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 28.02.2017. 13.36

    Uz kā rēķina samazināsim nevienlīdzību?Vai mēs ražīgi strādājam un saražojam daudz labumu,bet tikai netaisnīgi tos sadalām?Vai arī vienkārši nabadzīgajiem trūkst iespēju ražīgi strādāt un labi nopelnīt?Vai vajadzētu izveidot labāku mantas sadales mehānismu, jeb arī nabadzīgākajiem palielināt iespējas nopelnīt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 28.02.2017. 13.44

    Piemēram, ieviešot progresīvu nodokļu sistēmu. Piemēram, atalgojumam līdz 1000 EUR (bruto) iedzīvotāju ienākuma nodoklis ir tikai 15% (šī brīža 23% vietā), tālāk par algus, kas ir no 1000 – 3000 EUR jau tiek maksāts, teiksim, 20%, tālāk par algu no 3000+ tiek maksāti 30%. Savukārt papilus līdzekļi, kas tiek iekasēti no lielākām algām tiek novirzīti aktivitātēm, kas saistītas ar mazak kvalificēto cilvēku apmācīšanu (bezmaksas kursi, konsultācijas utt.), ka savukārt ļaus viņiem labak konkurēt darba tirgū un prasīt lielāku algu.

    Tas arī iespējams samazinātu darba devēju vēlmi maksāt aplokšņu algas, jo tas ir risks, un visvairāk no tā cieš darba ņēmēji, kuriem nav attiecīgi sociālās garantijas nekādas (vai minimālas). Ja risks maksāt aplokšņu algu, lai ietaupītu izmskas būt pietiekami liels, bet ieguvums mazs, domāju, ka daudzi izvēlētos neriskēt tomēr.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 27.02.2017. 15.12

man sociāldemokrātu idejas ir ļoti ļoti simpātiskas – tuvas, bet – lieta tāda, ka naciķi piemēram, sevi sludina par patriotiem, bet ir nācijas nīdētāji, kur un kā vien var. Vienotība sevi sludina par liberaļiem, bet turpat , kur naciķi un zalie zemsavieši vien mētājas –

Ja jāspriež pēc darbiem – tad visas politpartijas ir vienādā melnā pirātu krāsā

Pēc 10 dienām Stambulā , es esmu sapratusi, ka viss – gribu dzīvot Latvijā – un vienalga, kā komuniste, anarhiste vai naciķe , bet Latvijā – bet nu jāskātās , protams, kur piekļauties

Tā kā – sekoju līdzi jaunajām partijām

+3
-3
Atbildēt

3

    andrejs > Anonīms 27.02.2017. 17.42

    Piekļaujies dzerim, viņš gan tāds sašļucis šobrīd. Orientieri zūd….

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 27.02.2017. 21.04

    Čau mazo naciķīti,andrejiņ. Un ar labunakti

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > Anonīms 27.02.2017. 21.53

    uz skaisle

    Man brīžiem ir aizdomas, ka Jūs nevis Raini lasiet, bet skataties ekstrasensu cīņas un klausaties “Aigariņu”!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Absints 27.02.2017. 13.50

Latvijā visas (visas!) partijas ir kreisas. Visas partijas runā par korupciju, nodokļiem, sociālo atbalstu utt. Parādiet man partiju, kura tāda nav!

Latvijā visas partijas tiek maisītas no diviem traukiem – sociademokrātiskā un nacionālā. Sastāvdaļu daudzums nosaka vienas vai otras partijas uzvedību.

“Progresīvie”, cik izskatās, sastāv no būtiskas sociāldemokrātiskās daļas un kosmopolītiskas nacionālās daļas. Sociāldemokrātiskās idejas visiem patīk, bet cilvēki sen vairs netic partiju sociāldemokrātiskajiem lozungiem, jo visas jau sola vienu un to pašu. Tic darbiem, pat, ja tie ir uz “zog, bet dalās”, rēķina. Savukārt, kosmopolītisms populisma uzplaukuma laikos ir bīstams, drīzāk ļaudis sadzird tēzes, kas ir ap lozungu “mēs esam pret bēgļiem” . Arī skatoties uz partiju veidojošiem vārdiem, nerodas iespaids, ka partija sekos mūsdienu tendencēm, drīzāk tas ir labo veco ideju atgremojums, kas nebūt vairs nav “progresīvs”.

Tā kā man, vismaz pēc šī pieteikuma, neliekas, ka šī partija varētu ko būtiski mainīt…

Tā kā – “viendienīte ir dzimusi”…

+6
0
Atbildēt

23

    Andris Skrastiņš > 27.02.2017. 14.15

    Labrīt Ķīp,

    Ja mums ir kresas partijas, kāpēc socialiekonomiskā politika mums ir izteikti liberāla? Kapēc nevaram ieviest progresivitāti nodokļu sistēmā? Kapēc Gini koificents un citi nevienlīdzības rādītāji mums ir vissliktākie?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Absints > 27.02.2017. 15.31

    Viss ir atkarīgs no proporcijām, kā rakstīju.

    Progresivitāte arī nav panaceja, jo te ātri var dabūt pretēju efektu, jo “kas labāk un vairāk strādās, tam vairāk atņems”. Un nerunājiet te par korumpantiem un zagļiem, tiem ir kriminālie, ne ekonomiskie likumi.

    Un par Gini koeficientu – tas nav labs rādītājs, un, tas Latvijai nebūt nav sliktākais. ASV, piemēram, tas ir sliktāks kā Latvijai…

    “Labs” Gini koeficients ir Kubai. Tad kur gribam būt?

    “Ideāls” Gini ir tad , kad strādā vai nestrādā, visi saņem vienādi. Vai tas ir mūsu mērķis?

    Man, godīgi sakot, ir apnikušas šīs vienkāršotās interpretācijas, gribas redzēt kādu svaigu (progresīvu) ideju..

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > 27.02.2017. 15.59

    Jo kreisums ir vairāk “pa kreisi”, jo vairāk tas tuvinās komunisma idejām. Un tas vēl vairumam ir labā atmiņā. Pirmais sociāldemokrātiskās partijas, manuprāt, ar to nodega, jo latvietis, tikko izbēdzis no sociālisma rēga, negribēja par to vairāk neko dzirdēt. Tajā pašā laikā sociāldemokrātiskie principi bija tie, ko vārdos nenosaucot, vēlētājs gribēja ieraudzīt citās partijās.

    Un vēl, atgriežoties pie kategorizācijas- par labēju var saukt Tečeres, Reigana, Pinočeta (mums gan no padomju laikiem ir iepotēts, ka viņš bija “sliktais”) neoliberālās partijas, pie kam vārda “neoliberāls” klasiskajā izpratnē. Latvijā nekā tāda nav, ir tikai sociāldemokrātiskas partijas atšķaidījumā ar nacionālo komponenti. Tā kā “progresīvie” var būt tikai “vieni no”, un iekļauties pelēkajā masā..

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 27.02.2017. 16.02

    ————

    Kam ļoti gribās apjēgt Eiro-fondu apgūšanas metodes un LV “veiksmes stāsta” īstenošanas mehānismu – tas lai vēlreiz izlasa par Nacionālās attīstības plānu !

    Mērķi noteikti, uzdevumi skaidri. Pie darba, dāmas un kungi!

    “Par Latvijas Nacionālo attīstības plānu 2014.-2020.gadam”

    http://www.esfondi.lv/upload/Preses_relizes/2015/2015-02-17_PR_ESfondi_3.jpg

    Daru zināmu, ka Saeima šā gada 20.decembra sēdē apstiprinājusi Latvijas Nacionālo attīstības plānu 2014.-2020.gadam.

    Saeimas priekšsēdētāja S.Āboltiņa

    Rīgā 2012.gada 20.decembrī.

    https://likumi.lv/doc.php?id=253919

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 27.02.2017. 16.24

    —————-Ķīps:”(..) Pinočeta (mums gan no padomju laikiem ir iepotēts, ka viņš bija “sliktais”) neoliberālās partijas, pie kam vārda “neoliberāls” klasiskajā izpratnē.”

    ========================================================================================

    “Jums” droši vien ir zināma arī “klasisko” neoliberālistu “klasiskā” neoliberālisma noteikšanas metodoloģija, kuru reiz izklāstīja bēdīgi slavenā žurnāliste Jūlija Latiņina / ЮЛИЯ ЛАТЫНИНА:

    “…. Pinočeta valdīšanas laikā nogalināja tikai 2279 cilvēkus….”

    http://www.armenianreport.com/public/articles/image/53862556593e5e18690bdd2bd2b617d1.jpg

    http://www.ej.ru/?a=note&id=11915

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > 27.02.2017. 17.22

    “…. Pinočeta valdīšanas laikā nogalināja tikai 2279 cilvēkus….”

    ———

    Viena no neoliberālisma iezīmēm bija ” nāves sodu” (bez tiesas, protams) izpilde izmetot dzīvus cilvēkus no helikoptera.

    Par tādiem sīkumiem kā cilvēku izsmalcināta spīdzināšana, pat nerunājot.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Absints > 27.02.2017. 17.51

    Protams, ka tas ir nosodāmi. Protams, ka tas ir nepieņemami, taču te runa ir par ekonomiku. Un fakts ir tāds, ka sociādemokrāts Aljende ar savu nacionalizāciju un proletariāta atbalstu ekonomiku nolaida dibenā, kamēr Pinočeta laikā tā piedzīvoja uzplaukumu. Sociālisti pie varas nu ir Venecuēlā. Valdība strādniekus aizsargā, valdība nodrošina zemas cenas degvielai, tur gan jau, ka ir “labs” Gini indekss, valdība cīnās pret spekulantiem, izņemot no apgrozības “nepareizā” nomināla banknotes. Forši.. tikai veikalos nav ko pirkt. Vai “aizsargātais” strādnieks tur ir laimīgāks? Vai mēs sociālismā bijām laimīgāki, jo visi bijām vienādi, kaut nabagi, mums bija labs Gini, tikai nebija ko pirkt. Bijām?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    fretka > 27.02.2017. 18.27

    Varbūt ir vērts palasīt “Progresīvo” programmu?

    http://www.progresivie.lv/principi/

    Mani favorīti :)

    • Latvijas ekonomikai jābalstās uz zaļu tautsaimniecību.

    • valstij aktīvi jāiesaistās tirgus ekonomikas regulēšanā un attīstīšanā. Valstij nav jābaidās dibināt jaunus valsts uzņēmumus un nacionalizēt grūtībās nonākušos privātos uzņēmumus, ja īpašnieks tam piekrīt.

    • valstij jāveicina līdzvērtīgu abu dzimumu iesaistīšanos valsts pārvaldē.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 27.02.2017. 19.07

    Sabiedrībā var sanākt divi galējie stāvokļi,kad sociālismā tu vienalga strādā vai tik izliecies,ka strādā,bet dabū savu kaut nelielo paiku un neklapē ne ausu…un tad vēl mežonīgā kapitālismā,kur tev jāstrādā mellās miesās,lai šā tā uzturētu savu kailo dzīvību un beigās nosprāgtu nabagmājā.Abi šie galējie stāvokļi neveicina vēlēšanos strādāt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 27.02.2017. 22.57

    ———–

    Neviena partija LV nekad nav aicinājusi savus vēlētājus strādāt – vienmēr solījuši labumus. Vispār jau “sociālisms” un “kapitālisms” – tā jau ir pagātne.

    LV portālam: ANDRIS AMBAINIS, skaitļošanas zinātnieks

    Eksprezidente Vīķe-Freiberga nupat kādā intervijā norādīja – pasaules lielākais izaicinājums ne tik tālā nākotnē būs nevis Marsa apgūšana, bet risinājumu meklējumi situācijai, kad tehnoloģiju attīstības rezultātā darbs būs vien nedaudziem, augsti kvalificētiem speciālistiem, un nāksies domāt, kā nodarbināt un rast dzīves jēgu, piepildījumu pārējai sabiedrības daļai, lai tā nekļūtu destruktīva, bīstama.

    “Esmu [A.Ambainis] par to domājis un lielos vilcienos šajā ziņā piekrītu Vairai Vīķei-Freibergai. Kāda daļa no šiem cilvēkiem, visticamāk, atradīs sev nodarbošanos radošā darbā, radot kaut ko sev un līdzcilvēkiem – kaut ko tādu, ko varbūt varētu radīt mehāniski, bet būs interesantāk, ja to būs radījis cilvēks. Taču problēma, protams, pastāv –pat ja 60% cilvēku atrastu sev vietu šajā jaunajā ekonomikā, paliek 40%, kuri neatrod sev vietu. Patiesībā tas ir baisi daudz. Es nebaidos no situācijas, ka tikai 10% cilvēku ir darbs, bet no tā, ka 40% cilvēku paliek aiz sabiedrības borta.”

    http://litstack.com/wp-content/uploads/2013/06/1984_poster.jpg

    http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/284390-andris-ambainis-zinatniekam-ir-pienakums-parliecinat-par-patiesibu/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > 28.02.2017. 01.33

    edge_indran ——-

    “…. Pinočeta valdīšanas laikā nogalināja tikai 2279 cilvēkus….”

    Komunistiskie pidarasi Spānijā daudz vairāk nogalināja.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > 28.02.2017. 01.51

    Ēriks

    Ērik, skolā taču gāji, esi kapitālists! T.s. sociālisms, kad komunistu cūkām viss, bet pārējiem bada maize, ir visnetaisnīgākā iekārta. Normālās valstīs municipālā zupa ir treknāka, nekā bija padumjiem darbarukšiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 28.02.2017. 07.17

    Gribēju vienīgi atgādināt,ka arī kapitālists ir tikai cilvēks,ar visu saprotamo cilvēcisko vēlēšanos to sedziņu vilkt uz savu pusi,sevišķi asas konkurences apstākļos.Ja kapitālisti šajā nodarbē pārcenšas,tas darba ņēmējiem atņem entuziasmu strādāt ražīgi un izraisa jukas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > 28.02.2017. 08.33

    Par Pinočetu-

    Aljendes laikā slepkavošana gāja vaļā tā, ka līdz šim nav izdevies atšķir, cik dzīvību maksāja viņa progresīvā valdīšana, cik – tās apturēšana. Kreiļiem pieņemts visu saktraut uz Pinočeta.

    Kad Čīles reformu autoram, pajaunam Čikāgas skolas ekonomistam Ernānam Bučči kreisie pārmeta, ka nenoliedzamā un tā laika Latīņamerikā neredzētā ekomikas izaugsme balstīta uz Pinočeta dūres, Bučči laipni norādīja uz apkārtējām valstīm. Tur dūres bija asiņainākas, bet no ekonomikas ņi ku-kū. Argentīnas bendesmaiss (tiesa – tāds mērens pēc turienes standarta) Horhe Videla pa to laiku tika ar lielu godu uzņemts Maskavā.

    Pilsoniskas brivības Pinočeta Čīlē bija krietni vairāk, kā Brežņeva PSRS, bet par to mūsu kreilīši tādi klusiņi. Patrioti arī. Pamēģinam iztēloties, kā pēc „pretvalstiskas” demonstrācijas ar aizsietu seju (Čīles ikdiena PSRS tālrādē) turpinātos studenta gaitas darbaļaužu tēvzemē. Čīlē viņš nākošā dienā atgriezās auditorijā.

    Par mūsu Latviju –

    Kolēģa „fretka” citēiās progresīvo idejas par valsts lomu un zaļo ekonomiku man sola, ka iesim Aljendes pēdās. Ja viņiem izdosies, piedzīvosim tādu progresu, no kā nekāds pinočets neglābs – viņam nebija Krievija kaimiņos.

    Dzidra Skrastina – nu nevar politku, kuras vienīgā praksē realizētā ideja ir – ņemt un pārdalīt (sk ZZS, TP, SC u.t.t) – saukt par „izteikti liberālu”. No patiesa liberālisma Latvijā nav bijis ne smakas un Jūsu teksti par progresīvo nodokli un Gini koeficentu pārliecina, ka nebūs arī turpmāk.

    Zīmīgi, ka neoliberāļa Pinočeta lamātāju vidū blakus visāfdiem kreilīšiem, sociķiem un humānistiem atrodami arī īstenie latvju patrioti. Neoliberālsma lamāšanā domubiedru netrūkst, sejas atšķiras, bet sarkanās pēcpuses vienādas. Tasnīgi dalīt pašu nepelnīto nu dikti gribas.

    Valdis – ja tik vien būtu tās bēdas, ka politiskās reklāmas vara, to tiešām varētu labot ar reklāmu un partiju tēriņu ierobežōšanu un pēc tam laimē diet. Diemžēl visu politbrigāžu frazeologijas juceklīgums kopā ar izteikti kreisu valsts politiku sakņojas elektorāta vēlmēs, nevis tikai ticībā reklāmām. Nesmēķētājam tabaku varētu reklamēt, cik jaudas, nekas neiznāktu.

    Ķīps – diemžēl praksē iznāk, ka Jūsu aprakstītais kreilīšu „aizsargātais strādnieks”, kaut pusbadā, ar pliku un sarkanu pakaļu, tiešām ir laimīgāks. Jo viņa paziņa ir tāds pats un abi kopā skaidri saprot, ka no pilnīga bada viņus paglābusi taisnīgi dalošā un no visa ļaunā, arī liberastiem, sargājošā valsts vara. Alkas pēc līdzīgas laimes mēs varam lasīt tepat biezā slānī.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    fretka > 28.02.2017. 09.02

    Argentīnas bendesmaiss (tiesa – tāds mērens pēc turienes standarta) Horhe Videla

    ———

    Videlas laikā arī Argentīnā izkrišana no helikoptera un citāda “pazušana bez vēsts” esot bijusi visai plaši izplatīta, bet mūsdienās to tur atceras tikai izkritušo bērni un bērnubērni.

    iesim Aljendes pēdās

    ———-

    Diezgan precīzi, tik vēl jāņem vērā, ka Aljende bija PSRS izlūkdienesta aģents. Bet tagad jau pašas PSRS vairs neesot :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > 28.02.2017. 10.06

    Ēriks

    Tikai zvērisks kapitālisms ir tādas valstis, kā Koreja, Taivāna, Singapūra, kur vēl sešdesmitajos bija galēja nabadzība, pacēlis mums nesasniedzamos augstumos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > 28.02.2017. 10.20

    Ēriks

    Līdz 18 gadu vecumam, kad es strādāju par algu, es biju ļoti centīgs darbaruksis, pēc tam, kad manai algai nebija nozīmes par 70 rubļiem mēnesī biju dežurants un darba laikā izgulējos, sataisīju un nomazgāju mašīnu un lasīju grāmatiņas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > 28.02.2017. 10.57

    Aljendes laikā slepkavošana gāja vaļā tā, ka līdz šim nav izdevies atšķir, cik dzīvību maksāja viņa progresīvā valdīšana, cik – tās apturēšana.

    ———–

    Par Aljendes laika slepkavošanu var palūgt kādu atsauci

    Cik nevainīgu cilvēku drīkst spīdzināt un slepkavot, lai apturētu nepareizi domājošos?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > 28.02.2017. 11.10

    andrejs

    Vienalga labāk, lai nogalina mazāk. Prokremliskā Aljendes režīms vairs nebija izturams.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 28.02.2017. 11.16

    ————J.Biotops:”…Pilsoniskas brivības Pinočeta Čīlē bija krietni vairāk, kā Brežņeva PSRS, bet par to mūsu kreilīši tādi klusiņi.Patrioti arī. Pamēģinam iztēloties,….”

    =======================================================================================

    Pamēģinam apjēgt – tāpēc atceramies pilsonīšu aktivitātes brežņevlaikos:

    “…..tālajā 1976.gadā, kad par Atmodu neviens vēl nenojauta, un Latvijā, šķiet, nesatricināmi valdīja padomju iekārta, dzejnieks Imants Ziedonis sapulcināja spilgtu domu biedru grupu – DAGu un devās atbrīvot no brikšņiem ozolus.

    „Es pats biju Dižkoku grupas dalībnieks, un mēs bijām tā nelielā grupa, kuri bija paši pirmie..Šādas domu biedru grupas tajā laikā bija garīgi, iekšēji nepieciešamas un tāpēc man arī man gribējās filmā iezīmēt, kāpēc šī grupa radās, kāda bija tās grupas galvenā ideoloģija un kāda bija tā apkārtējā situācija,” stāsta Zigurds Vidiņš.”

    https://www.youtube.com/watch?v=FHpIxiA2hI4

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 28.02.2017. 13.06

    Tādu mežonīgo kapitālismu iespējams realizēt tikai valstīs,kur iedzīvotāji neko labāku nekad nav redzējuši.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > 28.02.2017. 13.28

    Ēriks

    Visās valstīs kādreiz bija drausmīgi apstākļi un tikai zvērisks kapitālisms tās izvilka.

    Ja esi sadists, z-Koreja tev patiks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 28.02.2017. 13.39

    Ja ieviešam mežonīgo kapitālismu tagad,teiksim,Latvijā,no tās iedzīvotāji vienkārši aizbrauks.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

fretka 27.02.2017. 07.53

Nemaz nezināju, ka jaunajā partijā ir arī šis anarhiskā komunisma sludinātājs :)))

http://arhivs.publikai.lv/biedri/ojars/

+4
0
Atbildēt

2

    Andris Skrastiņš > fretka 27.02.2017. 14.17

    Vai pašnoteikšanās un pašorganizācijas principi liekas nepieņemami? Vajag papiņu kurš pastāsta ko darīt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 27.02.2017. 14.40

    Dzidra Skrastina. Visu zemju proletārieši savienojaties vai анархия мать порядка, хаос порядка отец?:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

jurisml_inbox_lv 26.02.2017. 17.59

varbūt pareizs manevrs? kā nekā ušmerika konkurents .

+3
-7
Atbildēt

7

    Es > 26.02.2017. 18.22

    Ebenemezers

    Lai arī Jums te saliek mīnusus, bet taisnība Jums ir. Pie kam, vairākās nozīmēs. Mums kopš J. Bojāra darbošanās kā socdemam pa Rīgas domi vairs nav kreisu latvisku partiju un SC nemaz patiesībā nav socdemi. Kas tie par socdemiem ar saviem pulksteņiem uzvalkiem un džipiem. Džipisti, kas muļķo vēlētājus, ka viņi par parasto darba cilvēku… Bet patiesībā, kremļa projekts…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > 26.02.2017. 20.33

    Valdi, paldies, Jūs te precīzi aprakstījāt patiesu sociāldemokrātu visos laikos – mainās tikai dārgo dzērienu un vēl dārgāku transporta līdzekļu markas. Arī par darba cilvēku muļķošanu precīzi.

    Par sociķu un Krievijas savstarpējām simpātijām neizteikšos, bet b.Šrēderam gan der pajautāt.

    Cita lieta, ka Latvijā nav ne kreisu, ne labēju partiju. Vismazāk par labējām var uzskatīt brigādes, kas dibinātas tipiski kreisai publisko un privāto labumu pārdalei (protams, taisnīgai), bet uzdodas par labējām, liberālām vai konservatīvām. Labi ļaudis tām pat ticot.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > 26.02.2017. 20.56

    J. Biotops

    Nu, tā ir tā naudas vara politikā. Lai tiktu pie lielās siles, vajadzīga nauda lai reklamētos. Un viss kļūst par biznesa projektu. Arī politika. Izeja, manuprāt, ir mazināt naudas ietekmi politikā aizliedzot politisko reklāmu, jebkādu. Vispār Aizliedzot. Politika nav pamperi vai biksīšu ieliktņi. To nedrīkst “tirgot” pēc tirgus likumiem starp cīsiņiem un veļas pulveriem… Tas rezultāts tad arī ir tikai tāda Dosja politikā :(

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 26.02.2017. 21.56

    ———–

    Valdis:”.. .. aizliedzot politisko reklāmu, jebkādu. Vispār Aizliedzot>”

    http://img12.nnm.me/b/5/e/f/9/93d629a2d2e8c83953a218ad708_prev.jpg

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    jurisml_inbox_lv > 27.02.2017. 08.56

    neesat mani sapratuši , domāju ka tam ir savs konteksts , no kuras puses , atliek minēt , bet doma pareiza , radiit partiju , kura savāks 4% ušmerika balsu , nu tāda bija mans spriedums.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 27.02.2017. 11.44

    ————

    IR lielas iespējas savākt pat >5%, ja reāli dzīvē ar konkrētiem darbiem “Progresīvie” apliecinās iecerēto virzību uz Z-valstu modeli. IR tik daudz nejēdzību kopš 1990.g.4.maija noticis, ka to risināšana prasa veikt tikpat radikālas reformas, kādas bija 1920. gadu sākumā (piem., agrārā reforma – muižnieku zemju atsavināšana bez kompensācijas).

    Uz priekšu, progresīvie!

    “Vismaz 700 namu īpašniekiem Rīgā prasa samaksāt desmit gadus senu parādu par zemi”

    http://img8.kasjauns.lv/objs/news/lv/images/LET_1488180530860-720×0.jpg

    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/245839/vismaz-700-namu-ipasniekiem-riga-prasa-samaksat-desmit-gadus-senu-paradu-par-zemi

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > 28.02.2017. 01.30

    edge_indran ———–

    Tava kuce ar nošļukušiem pupiem pavisam pretīga palikusi, agrāk taču tāda nebija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 26.02.2017. 12.52

Būs papildspēks sociāldemokrātam Ušakovam:) Pirmdien pašvaldība sniegšot izsmeļošas atbildes uz PIETIEK jautājumiem par kapavietu Ušakova vecākiem. Jau kuro dienu zinama šī informācija, bet portālā klusums, nekādu protestu kā VVF kapavietas gadījumā…Liberāli un progresīvi:)

+18
-5
Atbildēt

13

    edge_indran > lno 26.02.2017. 13.10

    ———-

    IR svarīgākas lietas, no kurām var uztaisīt sensāciju:

    Twitter: 23.2.2017. Rīgā «puteņa biļetes» bezputeņa apstākļos.

    http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/22.02.2010/Putenis-g.jpg

    http://www.protesti.lv/twitter-23-2-2017-riga-putena-biletes-bezputena-apstaklos/

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    robotron > lno 26.02.2017. 14.48

    lno

    IeM, DP un SAB ir pietiekami materiāla, lai Ušmeriks cietuma kameru atstātu tikai ar kājām pa priekšu. Nevar, jo tad tas pac sagaidītu arī visu Vienotības pidarasņju.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Māris Graudiņš > lno 26.02.2017. 17.09

    Kāpēc papildspēks? Drīzāk tieši otrādi, jo līdz šim daudzi sociāldemokrātiski domājoši cilvēki ir pieslējušies Saskaņai tāpēc, ka vienkārši nebija citas alternatīvas pret labējo ekonomiku. Nākotne rādīs, ļaujiet strādāt un spriediet pēc darbiem!

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    Es > lno 26.02.2017. 17.33

    Māri,

    Vai Jums nešķiet, ka vēlētājam ir jāizdara savu izvēli atbildīgi? Ja kļūdāmies un ievēlam avantūristus vai ekonomikas grāvējus, tad attiecīgā pašvaldība tiek “nolaista uz grunti” pa tiem 4 gadiem. Manuprāt, te neder saukļi – Ļaujiet strādāt un Nākotne rādīs. Un ja nu “sastrādāsiet tā, ka nākotne rādīs bēdīgu ainu? :)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 26.02.2017. 19.01

    ….Graudiņa kungs, daži jautājumi:

    1. vai Jums ir informācija, cik Rīgā ir deklarējušos nepilsoņu…

    2. cik no šiem nepilsoņiem ir Krievijas pilsonība…

    3. ja Rīgā dzīvo gandrīz puse no Latvijas balsstiesīgajiem – esat veikuši aprēķinus, cik % iegūtu “Vienotās Krievijas” līgumpartneris, ja balsstiesīgajiem vēlētājiem pieplusotu nepilsoņus, tai skaitā – faktiskos Krievijas pilsoņus…

    4. tas pats jautājums attiecas arī uz Latgales pašvaldībām un republikas nozīmes pilsētām…

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > lno 26.02.2017. 19.22

    zanE

    Laikam partija devusi uzdevumu ierakstīt kaut ko visās aktīvajās diskusiju vietās Graudiņa kungam. Bet uz atbildēm varam necerēt. Un, ko gan viņi atbildētu? Neko.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE > lno 26.02.2017. 20.28

    …Labvakar, Valdi!…

    …jau šobrīd Rīgai “Vienotās Krievijas” līgumpartneri izstrādājuši savu ārpolitiku, ignorē valsts likumus, dzīvo pēc sava “standarta”, sašķeļot Latvijas sabiedrību savējos un svešos(ārpus Rīgas dzīvojošos), piešķirot īpašās labvēlības statusu Krievijas pilsoņiem…pašvaldību uzraugošā ministrija izliekas to visu neredzam, bet…šo nevarību un gļēvumu izmanto Ušakovs – Rīgu pārkrievojot…

    …kas notiks pēc tam, kad balsstiesības tiks uzdāvinātas Latvijas nepilsoņiem, to vairāksolītāji/jaunpartijas pat nav iedomājušies…

    …uzdotie jautājumi ir aktuāli un atbildes uz tiem ir svarīgas, lai vēlētāji spētu izvērtēt, cik nopietns ir topošais politiskais spēks…gaidīsim!…

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > lno 26.02.2017. 20.34

    Māris Graudiņš

    Gandon štopanais, ekonomika var būt tikai labēja. Nevienu dienu kremļa zagļu, slepkavu un pidarasu pārstāvošais SC nav bijis sociāldemokrāstisks.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > lno 26.02.2017. 20.59

    zanE

    Nu, ko mēs tur gaidīsim… Visu izšķirs, cik bagāti izrādīsies sponsori šai partijai. Būs bagāti, redzēsim visu cirku, nebūs, pagaisīs kā rīta migla. Es jau kādu laiku domāju, ka mums partijas ir tādi Startapi no biznesa parkiem…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > lno 26.02.2017. 23.00

    Если негражданин получил гражданство России, но он теряет статус негражданина. У латвийских служб есть эти данные, так как для получения гражданства России требуются справки из латвийских инстанций.

    Поэтому гражданин России никаким образом не сможет голосовать на выборах в самоуправление, даже если у неграждан будет право голоса.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 27.02.2017. 10.48

    …Kolpant…tā ir vēlmju domāšana, ka visi ir godīgi…jā, likums nosaka – ja iegūsti citas valsts pilsonību, personai jāierodas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē un jāinformē par statusa maiņu, kā arī – jānodod sava pase…diemžēl, neviens to izkontrolēt nav spējīgs, jo Krievijas vēstniecība tādus datus Latvijai par saviem pilsoņiem nesniedz…

    …līdz ar to nepilsonis var kļūt par Krievijas pilsoni, saņemt Krievijas pensiju no 55 gadiem un – saglabāt nepilsoņa statusu, kas tam dod pilnīgi visas Latvijā garantētās soc.nodrošinājuma garantijas, saņemt Latvijas pensiju, īpašās rīdzinieka tiesības un atvieglojumus, ceļošanu pa Eiropu, atvieglotu vīzu režīmu ar bijušajām padomju republikām, bet…pats galvenais – ar Krievijas pasi nobalsot par Putinu…

    …Latvijas valstij nav iespēju salīdzināt datus ar RU vēstniecību, lai gan – ja tā labi gribētu, izķert tādus nepilsoņus/Krievijas pilsoņus būtu pavisam vienkārši – Krievijas vēlēšanu laikā pie Latvijā izveidotajiem vēlēšanu iecirkņiem veikt dokumentu pārbaudi…

    …arī robežkontroles punktos varētu izķert tādus dubultpilsoņus/nepilsoņus, ja vien būtu vēlme salīdzināt uzrādītos dokumentus un tajos iekļautos datus ar LV datu bāzēm…kurā gadījumā persona ceļo ar Krievijas pasi un vai ceļojot uz Eiropu – neparādās nepilsoņa pase…

    …jā, piņķerīga lieta un ko tur iespringt tādu “sīkumu” dēļ….

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 27.02.2017. 11.23

    To zane

    Reti sakarīgs koments. To, kā izķert nelegālos :) Krievijas pilsoņus rakstīju jau pirms vairākiem gadiem

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 27.02.2017. 16.37

J.Biotops 26.02.2017. 11.59

Fretka un vaivai > Neredzu te nekādas pretrunas – kreisa partija un kreisa uzņēmējdarbība saskan ideāli. Tātad par vienīgo cerību jāsauc kreisi uzņēmēji – viss po poņjaķijam.

+9
-3
Atbildēt

1

    fretka > J.Biotops 26.02.2017. 12.15

    Polijā tādiem ir īpašs nosaukums: “lewica kawiorowa” – “kreisie melno ikru cienītāji”. Pēdējās Seima vēlēšanās viņus pilnībā izbalsoja, vairs nav neviena tāda deputāta.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

vaivai 26.02.2017. 09.31

google ir spēks :)

tas, ka šīs partijas valdē ir ievēlēts cilvēks, kas vada uzņēmumu, kas izskatās ir pelēkās ekonomikas meka, jau par kaut ko liecina:

https://www.sudzibas.lv/optika-metropole/sia-optikas-pakalpojumi-optikas-salons-metropole-negodigs-darba-devejs-c321135

gan jau šai partija ar finansējumu nebūs problēmu :)

lursoftā arī parēķinot šī SIA datus, sanāk pārskatos uzrādītā alga /2 pret vidējo pārdevēju alga Latvijā

vēl tikai paņemt kādu ārstu kukuļņēmēju, un sanāks partija labākajās LV tradīcijās

+7
-2
Atbildēt

0

fretka 26.02.2017. 08.48

Viens no partijas dibināšanas iniciatoriem uzņēmējs Ervins Labanovskis uzsver…

——

Kreisie uzņēmēji – vidusslāņa un trūcīgo iedzīvotāju vienīgā cerība?

Lai gan Ziemeļvalstu labklājību varam piedzīvot arī ar labējām partijām, kas valda tagad.

Zviedrijā nupat liels notikums: Sollefteo pilsētiņā nesen likvidēja dzemdību namu (nauda jātaupa imigrantu aprūpēšanai), un tagad kāda dzemdētāja laidusi pasaulē meitiņu automašīnā, ceļā uz citu, attālu dzemdību namu Ernšeldsvīkā, kuru vēl nav paguvuši nolikvidēt.

http://www.gp.se/emma-och-jim-tvingades-föda-sin-dotter-i-bilen-1.4171315

Mūsu Veselības ministrei ir no kā mācīties.

+16
-11
Atbildēt

6

nomale 25.02.2017. 18.36

Nezinu partijas “Progresīvie” programmu, bet par cik zinu, ka partija “Progresīvie” iestājas par velēšanu tiesībām pašvaldību vēlēšanās nepilsoņiem, tad arī nemaz negribu zināt partijas “Progresīvie” programmu.

+24
-6
Atbildēt

10

    Es > 26.02.2017. 17.30

    Māri

    Labdien!

    Vai Igaunija tiešām ir tik labs piemērs?

    Austrumigaunijā, ja neļautu balsot nepilsoņiem pašvaldības vēlēšanās, būtu problēma ar komunālvaldes leģitimitāti, jo tur pilsoņu kopējo iedzīvotāju skaitā ir ļoti maz. Mums, laikam vienīgi Daugavpilī ir kas līdzīgs…

    Vai jau piemirsušies “bronzas Aļošas nemieri? Latvijā tajā laikā arī pārcela WWII sarkanarmiešu pīšļus, bet nekādu ekscesu nebija… Kaut kā škiet par maz ar tādiem apgalvojumiem, lai piekristu, ka tas tiešām strādā…

    Un vēl 1 jautājums no manis: Kas notiks ar uzņēmējiem, ja viņiem liks maksāt palielinātu nodokli no lielas algas un no kapitāla? Paliks LV vai dosies citur attīstīt ražošanu, kuru solāt attīstīt?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Māris Graudiņš > 26.02.2017. 17.00

    Jāatceras, ka mēs runājam par tādiem nepilsoņiem, kuri vismaz piecus gadus dzīvo konkrētajās pašvaldībās, visdrīzāk viņiem tur ir īpašums, darbs, nodokļi utt. Tādējādi līdzatbildība veicinās lojalitāti.

    Ļoti būtisks valsts drošības ir tas, lai Latvijā būtu pēc iespējas lojālāki iedzīvotāji. Iesaistot visas to grupas lēmumu pieņemšanā un reālā līdzatbildībā par pašu maksāto nodokļu izlietojumu, mēs nevis apdraudam, bet tieši stiprinām valsts drošību. Tā rīkojas lielākā daļa Eiropas valstu, tajā skaitā arī mūsu ziemeļu kaimiņi Igaunijā, kur rezultātā izveidojusies krietni saliedētāka un lojālāka sabiedrība, kas savukārt ir pamats daudziem citiem problēmu risinājumiem, kur šī kaimiņvalsts aizsteigusies mums priekšā.

    +6
    -21
    Atbildēt

    0

    nomale > 26.02.2017. 18.42

    Māris Graudiņš …Jāatceras, ka mēs runājam par tādiem nepilsoņiem, kuri vismaz piecus gadus dzīvo konkrētajās pašvaldībās, visdrīzāk viņiem tur ir īpašums, darbs, nodokļi utt. Tādējādi līdzatbildība veicinās lojalitāti….

    ————————-

    Piedodiet, bet pirmkārt mēs runājam par cilvēkiem, kuri jau 25 gadus ir varējuši iegūt pilsonību, bet vel līdz šim nav izmantojuši šo izdevību. Kādēļ? Tādēļ ka viņiem uzspļaut šai valstij. Viņi sevi asociē ar “vareno” un pat tad, kad pienesīsiet viniem pilsonību uz paplātes viņi aizies un nobalsos par Lindermanu&co.

    Otrkārt, faktiski nevienam cilvēkam šajā valstī vēl joprojām smadznēs nav izveidojusies saistība starp paša samaksātajiem nodokļiem un labklājības līmeni valsti. Strādnieki saņem algu aploksnēs un lamā valsts sociālo aprūpi, uzņēmēji nemaksā nodokļus un tāpat lamā valsti par visu ko tā viņiem nenodrošina. Uzskatīt, ka Ivans, kurš ikdienā dzīvo “krievu pasaulē” pēkšņi kļūs lojāls ir maigi izsakoties naivi.

    Cerat uz krievu balsīm nākotnē? Nebūs! Moris savu darbu būs padarījis un būs šajā dzīvē lieks.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > 26.02.2017. 19.25

    nomale

    Vēl jau ir latvieši, kuri gaida, kad atgriezīsies laimīgie padomjlaiki… Arī viņi nez vai ticēs vietējiem latvie;siem, kuri piedāvās kādu skandināvu tipa socdemu variantu. Viņi grib tīru PSRS…

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    kolpants > 26.02.2017. 22.54

    bet vel līdz šim nav izmantojuši šo izdevību. Kādēļ? Tādēļ ka viņiem uzspļaut šai valstij. Viņi sevi asociē ar “vareno”

    Если им до этого лет 15 упорно доказывали, что они этой стране не нужны, то почему вдруг возникнет желание быть гражданами? Сами же ввели окна натурализации, а потом, когда русские все поняли, начались стоны “вот же сволочи, гражданство не берут”. Радуйтесь, что не берут.

    Ни вам ни им это не нужно, только перед выборами иногда простонать политикам с обеих сторон.

    А что касается уплаты налогов-ну так мы же прекрасно видим, что чем больше налогов, тем больше различных мегастроек. Если бы не кризис, была бы не только библиотека, а и еще “два брата”, и понятно, что тоже с паркетом по почти 100 латов.

    Поэтому смысл платить больше налогов, если все равно на нужны выделят минимум, а остальное будет “освоено”.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 27.02.2017. 09.34

    Tovarišč,a bet vai interfronte,kas cīnījās pret Latvijas neatkarību,te bija,jeb es to nosapņoju?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > 27.02.2017. 13.35

    Es piekrītu tiem, kas saka, ka nevajag pilsonību vai vēlēšanu tiesības dāvināt. Latvijā iegūst pilsonību ir vieglāk par vieglu, ja vien ir vēlēšanās, Ja vien ir! Tiem, kas ir uzmetuši lūpu par to, ka tā netiek dāvināta, tomēr tas ir jānorij un jāatceras, ka ekonomiskie bēgļi no Krievijas tomēr nebija debesmanna Latvijai. Ja manus vecvecākus izsutināja uz Sibīriju ,un vectēvs tur nomira, tad vai fakts, ka tagad izsūtītājiem pilsonība ir jāiegūst, ir liela maksa? Jā, to var uzskatīt kā maksu par Latvijas okupāciju, ko veica “matuška”. Un ja tā nav pieņemama – durvis ir vaļā. Tas vienkārši ir jautājums par lojalitāti.. Un pēc būtības, kategorija ,kura pretendē uz pilsonību, ir tāda pati kā musulmaņu bēgļi tagad. Vienīgā starpība, ka lielā ekonomisko bēgļu plūsma no Krievijas notika agrāk. Tagad iebraukušajiem bēgļiem pēc gadiem 5-10 būs tieši tādas pašas pretenzijas. Latvija ir tik maza, un latviešu ir tik maz, ka nevaram atļauties neaizsargāt savu identitāti, ka to var darīt skaitliski lielās valstis, kā ASV, piemēram. Lai cik latīņamerikāņu tur neiebrauktu, tā vienmēr runās angliski, tāpēc lielvalstis var vairāk “spēlēt” demokrātiju. Ir tāds teiciens: “Paēdušais izsalkušo nesaprot”

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 27.02.2017. 16.34

    ————–

    Ja pašlaik iebraukušajiem bēgļiem Latvijā necels rūpnīcas, kur strādāt, kā arī dzīvojamās mājas, bērnudārzus, skolas un stadionus, kā tas bij’ 1940. – 1990., tad spēsim noturēt sasniegto līmeni. Šādā gadījumā 100 gadus vēl dzīvosim bez bailēm no

    “islamizācijas”:

    “No patvēruma meklētāju pārvietošanas programmas Latvijā pagaidām palikuši pieci cilvēki”

    http://zinas.nra.lv/_mm/photos/2016-05/540px/175844_dde5775566.jpg

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/648644-no_patveruma_mekletaju_parvietosanas_programmas_latvija_pagaidam_palikusi_pieci_cilveki

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > 28.02.2017. 16.09

    Saskaņas Centrs reloaded.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Graudiņš > 10.03.2017. 04.12

    >> nomale

    Kādus vispār 25 gadus? Mēs runājam par jaundzimušajiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam