Pētījums: pret Krievijas ietekmi Latvija ir viens no vājajiem punktiem

82

Komentāri (82)

Mantrausis 16.10.2016. 11.39

Runāt par “labajiem vai sliktajiem” 2016. gadā ir īpatni naivi. Kas kuru interesē. Kas radījis spriestnespējīgu sabiedrību, kas vēlas ko…

Latvijas muldamvīri un sievas ir devušies ienaidnieku ķērēju pēdās, skaļi deklarējot, muļķības, blēņas un niekus. Vājai varai, kam nav atbalsta, nepieciešams ienaidnieks. Ir ļoti īpatnēji lasīt bargus un pamatotus vārdus par Krieviju, nemanot (tīši vai netīši), ka pie mums notiek precīzi tas pats. Darbībām trūkst pamatojuma, politiskie vīri un sievas pieslejas stiprākajam un tēlo Šakāli Tabakiju. Patlaban es redzu, ka vienīgā ideja pašdēvēto politdarbinieku pauros ir nemitīga ierobežojumu ģenerēšana un nemitīgu zagšanas iespēju meklēšana. Likums, kas ļauj zagt, zagli par godīgu nepadara. Vismaz tā vēl padomju laikos mācīja…

+1
-2
Atbildēt

0

Anonīms 16.10.2016. 09.47

Esmu ciemos,pie lauku radiem. Razhas laiks galu galaa. Cilveeki sheit ir nezinjaa un pat var teikt bailees par aakotni,jo nezin vai buus darbs,vai varees izdziivot,neviis putina vai daesh deelj. Riit darbaa atradiishu rakstu no vieteejaas aviiziites -patiesiibaa-vairaakus rakstus. Manaa veerteejumaa patiesais drauds ir cilveeku neticiibas shai valstij palielinaashanaas. To var noveerst nevis nogalinot putinu vai asadu,bet buutiski samazinot sociaalo netaisniigumu,apkarojot korupciju utt.

+1
0
Atbildēt

1

mūsu alus 16.10.2016. 00.18

Ak svētās nevainības! Noslaucīsim kārtējo reizi putekļus no Petera atklāsmes brīžiem, kuri pat grāmatā sadriķēti

——————————————-

Peters …Formāli sarunājās divas valstis, trešās piedalījās aizkulišu sarunās, un tie bija Rietumi. Galvenais rietumnieku tonis: jums jābūt reālistiem, Krievija jūsu labā daudz darījusi, jums jāsaprot lielās pasaules konteksts – apmēram tāds bija noskaņojums aizkulisēs, kur es apgrozījos. „Jums jāsaprot, ka Rietumi jūsu dēļ nez kādas globālas katastrofas izraisīt nemēģinās un neies pret jauno Krieviju”, kuru viņi toreiz vērtēja ļoti augstu.

Mille ASV diktēja?

Peters Nediktēja jau. ASV vienmēr izsaka viedokli… Mēs varējām neņemt vērā, ar varu nepavēlēja, bet kur spruksi…

No lielo valstu savstarpējām attiecībām veidojas mazo valstu liktenis. ASV un Krievijas attiecības noteica arī mūsu sarunu galveno virzienu, parametrus, to, ka mums nedrīkst būt ilūziju, – izvest no Latvijas visas pensionētās militārpersonas.

Mille Kādēļ?

Peters Tas nebija pasaules interesēs.

Mille Bet kādēļ?

Peters Lai neapgrūtinātu Krieviju.

Mille Krieviju apgrūtināja jau Baltijas valstu brīvlaišana. Vai tiešām situācija bija tik bezcerīga?…

Peters …Bet par militārpersonām – Tā bija apzināta lielo rietumvalstu politika, lai nebūtu jāmeklē papildus dzīvokļi un tamlīdzīgi. Rietumi negribēja arī par to maksāt.

Mille Tur bija cik, es aizmirsu to skaitli, – cik palika?

Peters Kādi 50 tūkstoši jau palika.

Mille Ieskaitot ģimenes locekļus?

Peters Tas jāpārbauda, man tagad galva dulla. Tās ir pensionētās militārpersonas. Jāizbrauc bija tikai regulārā armijā dienošām, ar ģimenēm un mazgadīgiem bērniem, bet , ja bērni pilngadīgi, tad ne.

Esmu absolūts reālists, es skaidri un gaiši zināju, ka mums nav nekādu citu iespēju to izdarīt, – neteikšu, ka uz vēstnieku tika izdarīts spiediens, bet… Lai pieslēptu lielākās, runāt nāca mazāku valstu vēstnieki. Pat no citiem kontinentiem.

Mille No Āfrikas vai?

Peters No Āzijas gan.

Mille Fantastiski!

+3
-1
Atbildēt

1

    mūsu alus > mūsu alus 16.10.2016. 00.32

    No tā paša avota vēl

    ——————————-

    Peters Es pilnīgi absolūti sapratu, ka izvest pēc Otrā pasaules kara iebraukušos no šejienes būs pilnīgi neiespējami. Krievija pārāk daudz deva Rietumiem.

    Mille Deva – ko?

    Peters Teiksim, spožāko pērli padomju vainagā, Vācijas Demokrātisko Republiku. Bez ne viena šāviena. Ar padomju piekrišanu un pretojoties VDR vadītājiem …

    Mille Atgriežoties pie „uzdāvinātajām” militārpersonām,- Igaunijas un Lietuvas vēstniekiem noteikti bija vieglāk šo līgumu norīt.

    Peters Ar Igaunīju runāja daudz stingrāk nekā ar mums. Pazemojošāk, bet tās ir baumas, ko nedrīkstu klāstīt.

    Peters Nekas uz priekšu nevirzījās, bet Rietumiem šausmīgi gribējās, lai virzās, lai mēs neiecērtamies, jo tad Rietumiem droši vien atkal sāktu sāpēt… kauli, nervi. Rietumi bija uzņēmušies kādas saistības ar Krieviju. Jo – es vēlreiz saku – mēs nezinām visu, kas Rietumiem tika pārdots. Klātesot redzēju, cik fantastiskā veidā cilvēki Rietumos kļuva trīsreiz bagātāki uz Padomju Savienības sabrukšanas rēķina, par ko viņi arī pateicās ar solījumu daudzmaz izdevīgi sakārtot Krievijas lietas bijušās republikās, pirmkārt, jau Baltijā.

    Mille Jūs gribat teikt, ka Rietumu politiķi uzvārījās pakta sakarā?

    Peters Politiķi, uzņēmēji, tresti, kompānijas.

    Mille Toreiz pie mums valdīja vispārējs naivums: kāds mūs grib atbrīvot! Krievija ir laba! Rietumi ir vēl labāki!

    Rietumu valstis nemaz nav tik ieinteresētas mūsu augšupejā. Runājot par Krievijas tirgu, Rietumi ir pat ieinteresēti uzturēt Latvija-Krievijas sliktās attiecības. Jums taču bija piemēri vai intuīcija: kāds vēstnieks ar Krieviju runā vienu, bet ar mums –pie kafijas un komplimentiem – citu?

    Peters Tā ir nenovēršama lieta diplomātijā, kur vismazāk pasaka ar vārdiem..

    Mille Nuja, bet ka tik lieli maitas…

    Mille Procesi, procesi… rezultāts nav tāds, kā gribētos.

    Peters Tas bija rezultāts, nolemts lielvarās.

    ————————–

    /Astra Mille , Te un citadelē Jānis Peters Tumšsarkanā/

    https://books.google.lv/books/about/Te_un_citadel%C4%93_J%C4%81nis_Peters_tum%C5%A1sarka.html?id=HpEYAQAAIAAJ&redir_esc=y

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

vitalisvita 15.10.2016. 13.58

Bijusī ASV amatpersona un pētnieku grupas vadītāja Hītera Konlija intervijā “Reuters” norādīja, ka pētījuma mērķis ir parādīt problēmas, kurām līdz šim gan ASV, gan Eiropas politiķi nav pievērsuši pietiekamu uzmanību. “Pirmais solis ir atzīt, ka tas notiek,” uzsvēra Konlija. “Te uz likmes ir mūsu identitāte un mūsu demokrātijas funkcionēšana.”

Pētījuma autori ieteikuši virkni pasākumu Krievijas ietekmes izskaušanai, tostarp pievērst lielāku uzmanību nelikumīgām naudas plūsmām un pārskatīt ASV palīdzības programmas, lai nostiprinātu labu pārvaldību cīņai pret Kremļa ietekmi.

—————

Varu vien piebilst, ka mans viedoklis nav citādāks.

+7
0
Atbildēt

0

jurisml_inbox_lv 15.10.2016. 09.02

kopteetaia nunnur viens ir lembe , kurš patlaban vada Latvija valdiibu uz bezdibeni , prom no demokraatijas , seejot ļaudīs naidu pret to un cenšoties atjaunot boļševistisko ideoloģiju , to panaakot ar ļaužu dziišanu nabadziibaa

+11
-2
Atbildēt

1

    Ēriks > 15.10.2016. 15.02

    Kāpēc tad reitingi krīt Vienotībai nevis ZZS?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

eraksti 14.10.2016. 19.38

Kā amerikāņi uzdrošinās rakstīt, ka krievi ir slikti?! Tas kaitē tautu draudzībai, naudas apgrozībai, apgaismībai un vispārīgai laimībai.

+3
-8
Atbildēt

1

Aldis Eglājs 14.10.2016. 18.02

Dancojam ap čekas maisiem, bet slienam FSB maisos. Sākot ar VID, iekšējo aizsardzību un tiesu varu pilnā komplektā.

+4
-1
Atbildēt

0

koals 14.10.2016. 17.10

Varbūt kāds pateiks,kas būtu jādara?Varbūt Latvija saņemsies un pāries beidzot uz vispārējo izglītību valsts valodā?Varbūt atklāti nosauksim TUA došanu LV variantā par tīšu Latvijas rusifikāciju?Man neinteresē kā sauksies tā partija,kas par to iestāsies -V,ZZS,NA vai kāda cita,vai visas kopā,svarīgs ir rezultāts.

+14
-6
Atbildēt

4

    Aldis Eglājs > koals 14.10.2016. 20.52

    Kas jādara, pateica Vācijas kanclers Helmuts Kols tūlīt pēc neatkarības atjaunošanas.

    – Demokrātijā vajadzīga milzīga pacietība, bet vajadzīgs arī smags zābaks.

    Mēs to zābaku kā nevaram, tā nevaram sadūšoties uzvilkt, ko abi kaimiņi jau sen izdarījuši

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > koals 14.10.2016. 21.27

    ———aldis Kas jādara, pateica Vācijas kanclers Helmuts Kols….

    =======================================================================================

    Par Helmunta darbiem vajag atcerēties! Hemunts dzēra šnabi ar Borisu – un miljardu čekus bez runāšanas parakstīja, lai Krievijas armiju no A-Vācijas pa fikso izvestu.

    Davai doļārus kāda Māršala plāna ietvaros – un būs visa Latvija kā vēl viens Kurzemes cietoksnis!

    http://documentary-movie.com/wp-content/uploads/capitalism-a-love-story.jpg

    Sēž te viens, kā suns uz siena kaudzes:

    “Latvijas Banka ir sadrukājusi 3,8 miljardus eiro, bet šī nauda stāv komercbanku kontos un vienkārši gaida….” Ilmārs Rimšēvics.

    http://www.lsm.lv/lv/raksts/ekonomika/zinas/rimsevics-nauda-stav-banku-kontos-un-gaida-kad-valsti-saks-kartigi-saimniekot.a202910/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    vvilums > koals 15.10.2016. 07.18

    Koals. Partija, kas par kaut ko iestāsies ,tiks čekistu un “aitu bara” samīdīta.
    Varbūt “gudrā Zane” kaut ko ieteiks?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    atrium > koals 15.10.2016. 09.36

    vvilums

    Spilgtākie piemēri ir čekas izrēķināšanās ar Grendi, Broku, Naudiņu un Cilinski.

    Čekas pidrilla pret NA.

    Šlesers sola darīt visu, lai izstumtu no politiskās ietekmes NA. Bet kādām metodēm? http://www.la.lv/politiskie-lasti/

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 14.10.2016. 15.39

Ar korupciju tam, ka Latvija ir kļuvusi par “vājo posmu” NATO valstu un Krievijas konflikta laikā nav nekāda sakara. Tā kā skaitāmpantiņi par zagļiem šoreiz jāaizmirst.

Ja Latvijas iedzīvotājiem politiskās simpātijas, vai antipātijas būtu cieši saistītas ar partiju korupcijas skandāliem, tad SC pēc reitinga būtu zem 5% sliekšņa, bet SC ir reitingu tabulas galvgalī.

Latvijā ir izveidojusies situācija, kurā viena daļa iedzīvotāju identificē sevi ar gāzto okupācijas varu, gluži tā pat kā okupācijas laikā ļoti liela daļa latviešu sevi identificēja ar 1918. gadā dibināto LR. Un nekāda materiālās labklājības lēciens šo situāciju šodien vairs mainīt nevar, pat KNAB nevar, ja pat knābim izdotos noknābt visus korumpantus.

Kādēļ tas tā ir noticis? Tādēļ, ka tūlīt pēc LR atjaunošanas aizmirsām par saviem ienaidniekiem. Ļāvām viņiem nostiprināties, nostiprināt savas kulta vietas, izveidot “savu izglītības sistēmu” utt

Kurš pie tā ir vainīgs? Visi vainīgi. Gan Saeima, gan valdība, gan “vienkāršais cilvēks”, kurš ar savu kaimiņu – putinistu garāžā svin “vīriešu dienu”.

+23
-5
Atbildēt

12

    vvilums > rinķī apkārt 14.10.2016. 15.53

    Pataisīt šo valsti( tāpat kā Ukrainu) par koruptīvu vai zaglīgu vienmēr bija kremļa mērķis, un tāpēc jau čekistiem un kremļa faniem bija dots uzdevums zagt un visu ķēzīt jo vairāk ,jo labāk, bet tādu mums netrūkst. Pārējie, diemžēl, kā aunu bars – vai nu piebalsoja kremliniem ,vai nu paši piebarojās- ( siers slazdā).

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    fretka > rinķī apkārt 14.10.2016. 15.58

    “vienkāršais cilvēks”, kurš ar savu kaimiņu – putinistu garāžā svin “vīriešu dienu”

    —–

    Un ko pārmetīsiet tiem, kuri nav ne valdībā, ne Saeimā un kam nav ne garāžas, ne kaimiņa-“putinista”? :)

    Nepareizu balsošanu vēlēšanās?

    Nebūs oriģināli.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 14.10.2016. 16.12

    Korupcija ir visu pasaules bēdu sākums! Visas Latvijas problēmu pamatā ir korupcija. Ja nebūtu pēdējo 25 gadu korupcijas Latvija šodien būtu Eiropas pirmajā desmitniekā kaut kur starp Vāciju un Nīderlandi. Pirmajos neatkarības gados nāca vai grasījās nākt dažādas pazīstamas rietumu firmas, kur tās ir tagad? Nav nevienas!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    atrium > rinķī apkārt 14.10.2016. 16.34

    nomale

    Pirmajos neatkarības gados nāca vai grasījās nākt dažādas pazīstamas rietumu firmas, kur tās ir tagad?

    Vienotības intelektuālie un ideoloģiskie priekšteči, LC, atraidīja Chrysler un Mercedes piedāvājumus RAF ražot busiņus, kā arī valsts uzņēmumus desmitiem miljardu vērtībā izdāļāja to sarkaniem direktoriem, proforgiem, partorgiem un 1. nodaļu čekistiem un bandītiem, kuri pāris gadu laikā izvazāja visas iekārtas, izejvielas un produkciju, tā vietā, lai uzņēmumus pārdotu starptautiskā izsolē un tie strādātu, nodrošinātu darba vietas un nodokļus valstij.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    vvilums > rinķī apkārt 14.10.2016. 16.37

    Pirmajā desmitniekā starp eiropas valstīm tikt būtu tā kā utopiski, taču igauņu līmeni vajadzēja sasniegt. Šodien uzdevums būtu sekot viņu attīstības līmenim, un galvenais “nepazaudēt pēdas”.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 14.10.2016. 16.40

    nomale. Neapšaubu korupcijas postu, taču postpadomju telpā tas vēl nav viss. Pāreja no sociālistiska “saimniekošanas veida” un kapitālismu ļaužu apziņā vēl joprojām nav beigusies. Šī pāreja ir negaidīti smaga, problēmas grūti formulējamas, un tā tas nav tikai Latvijā vien. Tāpēc nav nekāda pamata rakstīt, ka Latvija šodien jau atrastos starp Vāciju un Niderlandi, ja būtu brīva no korupcijas. Atšķirības labklājībā starp Austrumvāciju un Rietumvāciju manis teiktajam piemērs

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 14.10.2016. 16.56

    vvilums – Igaunijā arī ir pamatīgas problēmas ar korupciju, cita lieta, ka Latvijā tās ir vēl lielākas. Tāpēc bez korupcijas Latvija noteikti šodien būtu daudz tālāk par Igauniju.

    riņķī apkārt – tā arī ir tā korupcija (savējo būšana, blati, utt), kas mums velkās līdz no padlaikiem.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    atrium > rinķī apkārt 14.10.2016. 17.02

    rinķī apkārt

    Atšķirības labklājībā starp Austrumvāciju un Rietumvāciju manis teiktajam piemērs

    Tas nav korekts piemērs, jo līdz 1961. gadam Vācijā notika selekcija, kad vāciešu talantīgākā un spējīgākā daļa pārcēlās uz Rietumiem, latviešu labākajai daļai tam bija maz laika. Vēl pat šodien, redzot vācu jauniešu tūristu grupu varu noteikt, ja tā nāk no russische bezec zone.

    Latvija 1919. gadā nolikvidēja komunistus un komisārus un 20 starpkaru gados no WWI pilnīgi izpostītas un izvazātas zemes kļuva par visātrāk augošo ekonomiku Eiropā, ar procentuāli vislielāko studentu skaitu, 1991. gadā komunistu cūkas un čekas izdzimteņi savai politiskai varai vēl pievienoja arī ekonomisko.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 14.10.2016. 17.04

    nomale ok, piekrītu. Bet, ja atceramies Rozīša Cepli, tad korupcija valdīja arī Latvijā pirms okupācijas un kara. Uz zila gaisa jau viņš šo grāmatu nesarakstīja. Bet ar visu to Latvija pirms okupācijas ar visu korupciju savos divdesmit pastāvēšanas gados tiešām bija sasniegusi tā laika Eiropas labklājības līmeni. Lai arī pēc 1. pasaules kara šī brīža Latvijas teritorija bija daudz vairāk izpostīta par to, kādu to mēs saņēmām pēc LR atjaunošanas 1991. gadā.

    Mans šķiet, ka tas tādēļ, ka pirms kara Latvijā dzīvoja cilvēki, kuru domāšanu nebija sačakarējuši komunisti. Pirmskara Latvijas ļauži praktiski nepazina komunistus. Cita skaidrojuma man nav.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > rinķī apkārt 14.10.2016. 17.05

    .

    nomale: mums velkās līdz no padlaikiem

    ——-

    Es jau saprotu, ka ļoti gribas, lai Latvija būtu kaut kas īpašs un neatkārtojams – kaut vai negatīvā nozīmē.

    Tādās reizēs der atcerēties, ko par savu poļu tautu XX gs. 20. gados teicis viens no Polijas II. republikas dibinātājiem Juzefs Pilsudskis

    “Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy.”

    (Tauta ir lieliska, tikai cilvēki maitas.)

    Viņam nebija “padlaiku mantojuma”, uz ko atsaukties, tāpēc viņš mēģināja veidot tautu no tiem pašiem cilvēkiem, kas bija.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 15.10.2016. 08.29

    Ar korupciju nav nekāda sakara – taisni ar korupciju ir sakars, korumpētu ierēdni vai deputātu ārkārtīgi viegli šantažēt, lai tas pieņem vajadzīgo lēmumu.

    Bet, tikpat liels sakars, protams, ar sovoku mentalitāti pilnīgi visiem, gan “nacionā’ļiem”, gan “liberastiem”, un šī mentalitāte neparedz likt pirmajā vietā sabiedrības vai valsts interses.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    atrium > rinķī apkārt 15.10.2016. 09.45

    dzeris49

    ar sovoku mentalitāti pilnīgi visiem, gan “nacionā’ļiem”, gan “liberastiem”

    Sovoku (lasi: prokremlisko lopu, vatņiku, kolorādu) primāri raksturo viņa zvēriski naidīgā attieksme pret 16. martu un svētku noskaņa 9. maijā un šai ziņā Krievijas zagļu un žuļiku un slepkavu un pedofīlu parķiju “bļjaģinaja rossia” apkalpojošo SC un Vienotības prokremliskos zagļus un sodomītus satur kopā nesaraujamas saites.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

fretka 14.10.2016. 15.19

Prieks skatīties, cik piesardzīgi šo ziņu komentē curiki :)

+9
-9
Atbildēt

0

ierados 14.10.2016. 14.25

Putinam naudas pietiek un viņš priekš tā nežēlos lai ar panckām nopirktu mūsmāju lāčplēšus. Kuri jau ierijuši āķi, ir gatavi sadarboties, jo cita ceļa viņiem nav. Domājams, tādu nav mazums. Kurš pie mums atsakās no liela, aromātiska siera gabala slazdā, skaitās neattīstīts.

+18
-4
Atbildēt

3

    vvilums > ierados 14.10.2016. 14.33

    Ja arī vēl kāds lačplēsis nav pārdevies, tad to nomāks kangaru bars.

    Un protams “Kurš pie mums atsakās no liela, aromātiska siera gabala slazdā, skaitās neattīstīts”.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    atrium > ierados 14.10.2016. 15.18

    ierados

    Putinam naudas pietiek un viņš priekš tā nežēlos lai ar panckām nopirktu mūsmāju lāčplēšus.

    Ja ar “lāčplēšiem” domā Vienotības padlas, tie jau ir nopirkti vienu reizi pa visām un tagad spiesti dejot uz priekšķepām, kā labi dresēti šuneļi.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    ierados > ierados 14.10.2016. 16.59

    Lāčplēšu mums vesels bars. Ir galvenais lāčplēsis, kurš cīnās ar melno bruņinieku, maskējušos tiesnešu mantijās ar zelta amata ķēdēm. Šī cīņa ilgs mūžīgi. Viņa propagandas ministrijai jāpiepalīdz, lai varonis lēti neaiziet pa burbuli, tādēļ iznomātās vējdzirnavas plātās uz visām pusēm: kur tik nepagriezies, visur sūdu pilns.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

vvilums 14.10.2016. 14.10

“pret Krievijas ietekmi Latvija ir viens no vājajiem punktiem.”

Nav šaubu visvājākais punkts un jo tālāk, jo trakāk.

Izpurgātās un nenovestās līdz galam reformas, valsts parāda jūgs, bet galvenais, ka nekam nederīgā bagātās lielvalsts- PSRS “cēlāju,brucinātāju” apjukusī rausēju paaudze tika pielaista pie nemīlētas eiropiskas nabadzīgas valstiņas veidošanas.

+9
-5
Atbildēt

2

    J.Biotops > vvilums 15.10.2016. 15.36

    Nešaubos, ka Jūs gan būtu izveidojis pareizu valsti, ne tādu, kā „apjukusī rausēju paaudze”, bet laikam tajā dienā sāpēja zobi?

    Varbūt tagad parādīsiet, kā ieviest kārtību?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    vvilums > vvilums 16.10.2016. 12.46

    J Biotips. Zobi man nesāpēja, bet” aitu bars gan pārskrēja pāri”.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

nomale 14.10.2016. 11.31

Tā jau liekas ka nācijas totāla demoralizācija uzņem apgriezienus. Nudien izskatās, ka tiek gatavots militārs iebrukums. Visa valsts pārvalde šķiet darbojas ar vienu vienīgu mērķi, lai latviešiem zustu pēdējās ilūzijas par valsts nākotni. Nezinu, kas liek ierēdņiem un politiķiem nodarboties ar sabotāžu – naudas kāre, bailes no cietuma vai bailes par savu vai ģimenes drošību.

Investīcijas aizplūst, eirofondi tiek izzagti, veselības sistēmas nav, zemessardze netiek nodrošināta pat ar elementārām, ne dārgām bet izdzīvošanai būtiskām lietām.

Reitingi krīt, Igaunijai un Lietuvai ceļas, bet Latvijai krīt! Ko darīsim – nogaidīsim (droši vien līdz eirofondi beigsies, lai vāks būtu pamatīgāks).

Kur liksim eirofondus – elektrificēsim dzelzceļu no nekurienes uz nekurieni par 600mlj. Vai par to naudu nevarētu izveidot biznesa parku tīklu visā Latvijā, lai cilvēkiem būtu darbs un nākotne? Nē tak tas neatbilstu Kremļa interesēm!

+16
-8
Atbildēt

11

    atrium > 14.10.2016. 11.44

    nomale

    Reitingi krīt, Igaunijai un Lietuvai ceļas, bet Latvijai krīt!

    Igaunijas un Lietuvas prezidenti kopā ar krievu fašistiskiem izdzimteņiem nesvin 9. maiju, krievu fašistu lopi ar Igaunijas un Lietuvas iekšlietu ministriem nesaskaņo vandālisma aktus, igauņi no savas galvaspilsētas centra aizvāca marodiera un izvarotāja, Aļoškas, istukanu, Igaunijas un Lietuvas speciālie dienesti neapkaro nacionālpatriotus, bet ķer krievu spiegus un atmasko nodevējus. Igaunija un Lietuva nedāvina simtiem miljonu vērtus valsts īpašumus čekistiem.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 14.10.2016. 12.19

    Ne jau visiem Latvijas ierēdņiem un politiķiem nodarboties ar sabotāžu liek kādas bailes vai draudi.

    Drīzāk – kalpu vai vergu mentalitāte, dzimtbūšana, okupācija, utt., un ilgstoša negatīva selekcija, kas sevišķi izteikta tagad.

    Tādiem cilvēkiem nav absolūti nekādas atbildības sajūtas, tie nespēj rūpēties par “kopējo labumu”, kā būtu jādara politiķiem un ierēdņiem, tie spēj domāt tikai īslaicīgā periodā un rūpēties tiklai par savu labumu.

    Tā ir mūsu mentalitāte, kas liek mums balsot par ZZS, un, ka balso par jebko – beigu beigās, sanāk kārtējais korumpētais veidojums, jo citi īstenajiem šīs valsts saimniekiem nav vajadzīgi, tie no varas tiek padzīti, un deputāti ir tik tizli, pērkami un bailīgi, ka nespēj pretoties.

    Tāpēc šai valstij nekādas nākotnes nav, Igaunija un Lietuva ies uz priekšu, mēs rāposim atpakaļ, un nīkuļosim, jo tāda mums mentalitāte, vainīgi vairāk paši, nekā kādi ārējie ienaidnieki.

    Vismaz, pie patreizējās sistēmas, un sistēmu mainīt tev nevirens neļaus, pat referenduma iespējas tika likvidētas, pie kam vēl vairākuma pastulbu aborigēnu aplausu pavadībā, jo tiem iestāstīja, ka viņus tā pasargā no “krieviem”.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > 14.10.2016. 13.44

    Vai atceraties ar ko beidzās stāsts ar Rīgas ebreju kapu apgānīšanu, ko bija veikuši divi ušakisti? Ar neko. Ar slepenu un klusu vienošanos ar prokuratūru.

    Krievijas ietekmi pie mums nostiprina arī atbalsts krievu šovinistu “vārda brīvībai”. Izrādās, ka pa valsts radio publiski izskanējis “ieteikums” okupācijas pieminekļa aizvākšanas vietā “labāk” iznīcināt Latvijas patriotus, nav pat kriminālprocesa uzsākšanas vērts.

    Bet Latvijas patriotam un kādreizējam cīnītājam pret krievu virskundzību Latvijā Grantiņam salauza roku un turēja apcietinājumā.

    Kāds var paskaidrot kāpēc tik atšķirīga attieksme?

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    atrium > 14.10.2016. 15.20

    andrejs

    Vai atceraties ar ko beidzās stāsts ar Rīgas ebreju kapu apgānīšanu, ko bija veikuši divi ušakisti?

    Viņus vadīja vislabākie nodomi, nodemonstrēt sabiedrībai, cik nelietīgi ir nacisti. Nav gan līdz šim dzirdēts, ka nacisti apgānītu kapu vietas.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 15.10.2016. 13.12

    Un par ko šie piemēri liecina?

    Mums taču pie varas visur, it kā, latvieši, viņi ir tik bailīgi, tik pērkami, vai pilnībā pārdevušies tiem “krieviem”?

    Vai arī mums te Putins visu nosaka?

    Un kur nacionālistu procesi pret to visu, tie arī nopirkti un iebiedēti?

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    fretka > 15.10.2016. 14.24

    Džeris: Mums taču pie varas visur, it kā, latvieši

    ———-

    KF valdošās partijas līgumpartneris Saskaņas Centrs ir pie varas (valdošajā koalīcijā):

    – Aglonas, Balvu, Dagdas, Rēzeknes, Viļakas, Viļānu, Babītes, Garkalnes, Ogres, Olaines, Iecavas, Krustpils un Ozolnieku novados.

    – piecās no lielākajām Latvijas pilsētām – Rīgā, Jūrmalā, Liepājā, Daugavpilī un Rēzeknē.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 15.10.2016. 14.48

    Tie ir novadi un atsevišķas pilsētas, es runāju par centrālo varu – Saeimu, MK, utt.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    fretka > 15.10.2016. 17.30

    Piecas no Latvijas lielajām pilsētām, protams, tev ir nieks.

    Taisnība, ka KF valdošās partijas līgumpartneris Saskaņas Centrs nav valdībā, bet Saeimā ir, turklāt vada vairākas Saeimas komisijas un apakškomisijas, kā arī ir pārstāvēts Saeimas Prezidijā.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 15.10.2016. 17.43

    Un vēl aizmirsi pieminēt – SC kopīgi ar NA un ZZS virza likumus, kas mus reāli tuvina Krievijai un attālina no Rietumiem, un kas ir mats matā nošpikoti no Krievijas Domes likumiem, tur tev taisnība.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    fretka > 15.10.2016. 18.39

    Gribi teikt, ka SC drīkst virzīt likumus tikai kopā ar Vienotību, piemēram, par termiņuzturēšanās atļauju tirgošanu Krievijas pilsoņiem vai par okupantu pieminekļa saglabāšanu Rīgā :)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    atrium > 15.10.2016. 19.06

    dzeris49

    atkārtoti: Sovoku (lasi: prokremlisko lopu, vatņiku, kolorādu) primāri raksturo viņa zvēriski naidīgā attieksme pret 16. martu un svētku noskaņa 9. maijā un šai ziņā Krievijas zagļu un žuļiku un slepkavu un pedofīlu parķiju “bļjaģinaja rossia” apkalpojošo SC un Vienotības prokremliskos zagļus un sodomītus satur kopā nesaraujamas saites.

    Ko tad Kononova fanāti: Rinkēvičs un Kozlovskis pārstāv, ja ne SC? Tā nemēdz būt, ka vakar zem vienas sedziņas, bet šodien jau pretējās nometnēs. Vilks spalvu met, bet tikumu nē.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

dzeris49 14.10.2016. 10.54

Daudzus Latvijas politiķus, ierēdņus, un biznesmeņus Krievija var ietekmēt ar elementāru šantāžu viņu pilnīgākās korumpētības dēļ

Tos, protams, “nezina” mūsu izcilās tiesībsargājošās struktūras, kas gan, iespējams un kā brīžam šķiet, arī nav mazāk korumpētas, toties visus tos lieliski zina Krievijas specdienesti, un, pie vajadzības, var izdarīt spiedienu šantāzās veidā.

Kurās partijās tādu ir vairāk – SC praktiski ir JR filiāle, ko tas arī neslēpj’, bet, tas ir pašsaprotami.

Bet, SC ir divi “ideoloģiskie biedri”, kuri, kopīgi ar SC, virzījuši un pieņēmuši daudzus likumus, lai Latvijai, ar tomēr raksturīgu Eiropas mentalitāti pietuvinātu Krievijas mentalitātei, kas, īstenībā, ir pats bīstamakais, visi tos zina.

Un ko dara ZZS un NA ministri klusām un bez liekas publicitātes, nu teiksim Augulis?

Jebkurā gadījumā, šīs divas partijas ir pretīgas taisni savas liekulības un pērkamības dēļ, jo par daudzu to biedru un pat ministru “alternatīvu apdāvinātību” nosodīt konkrētus cilvēkus nevar, viņi nav vainīgi, ka tādi piedzimuši.

Kaut, no otras puses, īstenībā, mentalitāte tām neko daudz neatšķiras no tās pašas JR mentalitātes, pērkami un aprobežoti “sovoki” cauri un cauri, ZZS bijušie komjaunieši – komunisti, NA bijuši osipoviešu draudziņi, un kuriem piemērs pareizajai valsts iekārtai – Baltkrievija ( ka Putins, to skaļi nesaka, tik stulbi, tomēr, nav), kas, mainoties konjunktūrai pēkšņi pamodās un saprata, ka ir latviešu nacionalisti.

Jābūt ne visai gudram, lai ticētu šiem te “biedriem”, diemžēl, liela daļa vēlētāju mums arī nav sevišķi politiski gudri.

+14
-11
Atbildēt

2

    atrium > dzeris49 14.10.2016. 11.13

    dzeris49

    NA bijuši osipoviešu draudziņi

    Vai Dzintara kungs ir nofotogrāfēts krievu bandītu, čekistu, mauku un pederastu shodņjakā, “jv”, varbūt piedaloties kara noziedznieku: civiliedzīvotāju masu slepkavu, sadistu, marodieru, vecenīšu un zīdaiņu izvarotāju un kapu un pieminekļu apgānītāju šabašā 9. maijā, vai Dzintara kungu čekas rezidenti izsauc uz atskaitēm savā ložā, arēnā Rīga? Dzintara kungam uz rokas ir lente ar latviešu dievības simbolu, Jumis (protams, kā gan krievelim, organismam ar īpaši īpašām vajadzībām, tādu zināt?), bet ne VVF, Zatļeram, Dombrovskim, Pabrikam, Straujumai, Rinkēvičam un Kozlovskim dārgo kolorado lenti un bildē redzamais visdrīzākais ir latviešu nacionālistu “razborkas” ar krievu fašistu mērgli, ja vien tur redzamais ir Dzintara kungs.

    Vai tev, nelietim, sliktās sievietes un NKVDešņika atvasei, pat nav zināms, kura parķija kopiski ar SC demogrāfiski piesārņo latviešu valsti, dalot UA krievu bandītiem un čekistiem, kura parķija vienoti & saskaņoti ar SC iedabūja Puķina favorītu, Vējoni, preža krēslā, kas kopiski nodrošināja Maķisam, Rinkēvičam un Kozlovskim lielākās vai ietekmīgākās siles?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 14.10.2016. 13.35

    Krievijas ietekmi Latvijā ļoti konkrēti veicina jaunu krievu kolonistu ievešana Latvijā izmantojot UA sistēmu. Tāpat to sekmē Rinkēviča neslēptais atbalsts okupācijas varas uzstādīto pieminekļu saglabāšanai Latvijā. Kuram vēl nav pielecis, ka krievu kolonisti un okupanti pie tā “nesvin” uzvaru sen pagājušā karā , bet dara pavisam kko citu?

    p.s. Vai nevarētu sīkāk! Kādā veidā Krievijas ietekmi Latvijā stiprina 20 gadus veca Osipova fotogrāfija?

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

atrium 14.10.2016. 10.13

Tā ir, daudzus mūsu čekas nopirktos un sakompromitētos politiķus Puķins šūpo uz sava sūdainā daikta pēc sirds patikas.

“Bulgārijā Krievijas ekonomiskā klātbūtne ir tik liela, ka no 2005. līdz 2014.gadam tā bija mērojama ar 22% no valsts kopējā iekšzemes kopprodukta”

Cik procentus no mūsu iekšzemes kopprodukta sastāda krieviem atdotie: LM, Citadele un AirBaltic?

http://zinas.nra.lv/_mm/photos/2010-03/480px/9946_2fcd7ef145.jpg

+7
-9
Atbildēt

24

    Aldis-2 > atrium 14.10.2016. 11.58

    Hmm…

    Eirokomjaunieši ir paturējuši PSRS pilsoņus Latvijā.

    Eirokomjaunieši ir uzdāvinājuši PSRS pilsoņiem Latvijas pilsonību.

    Eirokomjaunieši ir saglabājuši PSRS pilsoņu skolas.

    Eirokomjaunieši ir pieņēmuši impotentu Valodas likumu.

    Eirokomjaunieši tirgo Krievijas pilsoņiem uzturēšanās atļaujas.

    Eirokomjaunieši ir pārdevuši Krievijas “investoriem” Latvijas uzņēmumus.

    Eirokomjaunieši ir izveidojuši KNABu, kas 8 gadu laikā nespēj ušakiskajā Rīgas domē atrast korupciju.

    utt. utt.

    Vai nav brīnums, ka šis pētījums uzrāda šādus rezultātus?

    +22
    -9
    Atbildēt

    0

    atrium > atrium 14.10.2016. 12.13

    Aldis

    Eirokomjaunieši tirgo Krievijas pilsoņiem uzturēšanās atļaujas.

    Eirokomjaunieši tikai dala UA, tās tirgo viņu saimnieki. Kad bija piedāvājums UA pārdot par naudu, lai kaut kas ienāktu arī valsts kasē, čekas kājslauķi un kremļjaģas sāka brēkt, ka nedrīkstot tirgot dzimteni.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > atrium 14.10.2016. 12.49

    Aldis – konkrētāk, kas būtu tie eirokomjaunieši – ZZS un NA kopā ar SC?

    Jo viss tas tika izdarīts ar visas valdības koalīcijas un Saeimas atbalstu, tātad, arī ar ZZS un NA piedalīšanos, vai arī bija kādi šo opartiju un tās atbalstītāju protesti, par kuriem es neko nezinu?

    Tas pat nerunājot par to, ka viss, pārsvarā, tika izdarīts pareizi, un savādāk vienkārši nevarēja izdarūit.

    Kaut vai ar to “”PSRS pilsoņu paturēšanu Latvijā” – un ko vajadzēja darīt, lopu vagonos un uz Krieviju?

    Tavos spriedumos pēdējā laikā trūkst loģikas, “jūtas valda pār prātu”.

    +11
    -20
    Atbildēt

    0

    andrejs > atrium 14.10.2016. 13.29

    to Aldis

    ļoti izsmeļoši. Tikai divas piebildes

    Atrium ir taisnība par to, ka “Eirokomjaunieši tikai dala UA, tās tirgo viņu saimnieki”. Jo tik tiešām, UA tirgo latviski nerunājoši banku šefi ar muļķīgām cepurītēm uz galvas, bet valstij atliek tikai viens – nodrošināt UA saņēmējiem “pilnvērtīgu krievvalodīgu vidi”, ko mūsu eirokomjaunieši ar lielu centību dara.

    Un otra – kolonistus valstī atstāja eirokomjauniešu priekšteči – mūsu komunistiskie gaišie spēki.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Rabarberu Džo > atrium 14.10.2016. 14.55

    nespēju skatīties uz to bildi, tā sabojāt mūsu šeftes kā šiem personāžiem vēl nevienam vēl nav izdevies!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > atrium 14.10.2016. 15.04

    dzeris49 raksta: “un ko vajadzēja darīt, lopu vagonos un uz Krieviju?”

    Vai PSRS pilsoņu skolu slēgšanai arī “lopu vagoni” bija vajadzīgi?..

    Vai Latvijas interesēm atbilstošā Valodas likuma pieņemšanai arī būtu kāds sakars ar “lopu vagoniem”?..

    Un kāds “lopu vagoniem” ir sakars ar uzturēšanās atļauju dāļāšanu?..

    Kâ “lopu vagoni” traucēja “čekas maisu” atvēršanai?..

    Pēc Francijas atbrīvošanas no Vācijas kaŗaspēka visi kolaboranti tika sodīti.

    Latvijā PSRS kolaboranti lielākoties ir palikuši pie varas.

    Lūk, rezultāts, kas minēts virsrakstā: “Latvija ir viens no vājajiem punktiem”.

    +19
    -7
    Atbildēt

    0

    atrium > atrium 14.10.2016. 15.11

    dzeris49

    Kaut vai ar to “”PSRS pilsoņu paturēšanu Latvijā” – un ko vajadzēja darīt, lopu vagonos un uz Krieviju?

    Vienkārši nelegālos imigrantus, WWII noziedzniekus un to noziegumu mantiniekus, nevajadzēja apdāvināt ar dzīvokļiem, daudzus latviešus, kuri dzīvoja denacionalizētos namos, atstājot uz ielas, ko izdarīja LC nolādētie kropļi, lai viņi mokās nosprāgst un to dzimtas iznīkst! Deviņdesmito gadu sākumā vismaz trešā daļa bidļjaķinas nopietni apsvēra domu repatriēties, kamēr nesaprata, ka komunistu cūkas un čekas pederasti tiem nodrošina privilēģijas, kādas tiem matuškā, nespīd.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > atrium 14.10.2016. 16.29

    Alda uzskaitījums prasīt prasās pēc viena jautājuma. Kā tas gadījās, ka maitas eirokomjaunieši to visu varēja izdarīt un joprojām turpina? No kurienes šiem tāda vara?

    Pēc valsts atjaunošanas balsstiesības bija visiem pilsoņiem un arī iespēja piedalīties politikā un nepieļaut tādas eirokomjauniešu izdarības. Tiesa, ir dzirdētas gaudas par to, ka vainīga vēlēšanu sistēma, sliktās partijas, cukurbiešu raža, zvaigžņu stāvoklis un vispār – nu tie viņi. Viņi, ne es!!! Pasakas, tautai bija vara visas tādas nebūšanas novērst, neviens no ārpuses netraucēja nekādā veidā. Tātad eirokomjauniešus mums neviens no ārpuses neuztaisīja un neuzspieda un vaina meklējama kaut kur iekšpusē. Kāda tauta, tādi pārstāvji un citādus vai nu nav bijis kur ņemt, vai arī paši neesam laiduši pie varas.

    Spogulīt, spogulīt…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    atrium > atrium 14.10.2016. 16.53

    J.Biotops

    Nevar ignorēt vadāmo aunu lomu mūsu nelaimēs un to balsojumus par Gorbunova “smuko frizūru”, Čevera solījumiem nodrošināt likumību un Zīgerista banāniem, tomēr būtiskākais bija čekas specoperācija, LTF izveidošana, tās vadībā iebīdot pārbaudītus čekas kalpus: Godmani, Ģiņēviču, Bišeru, Petersu, tā, praktiski likvidējot PK ietekmi.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > atrium 14.10.2016. 18.54

    Saprotu, ka par kalpiem un specoperācijām Jums no iekšienes labāk zināms, par to nestrīdēšos.

    Varbūt pastāstīsiet, kādu PK ietekmi tie LTF dibinātāji varēja likvidēt, ja PK uzradās gandrīz gadu pēc LTF dibināšanas? Pirms dzimšanas tam kongresam diez vai kāda likvidējama ietekme varēja būt.

    Par pašu PK atzīšos naivumā – tā gada vasaras sākumā to ideju publiski atzinu par atbalstāmu, gandrīz nonācu tur pusvadītājos, bet šoreiz goskomiteja tiešām negulēja, salika blakus savējos, cik tik vajadzēja – pēdējais gads bija šo to iemācījis. Pēdējā brīdī apjēdzu, kas tur striķīti rausta, daudz netrūka, ka būtu ierakstījies komitejas izpalīgos. Līdz kongresa vēlēšanām viss bija nokārtots, šī specoperācija izdevās tik veiksmīgi, ka sekas vēl tagad jūtamas.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > atrium 15.10.2016. 13.07

    Aldis – nu un tomēr, kur tad bija tie protesti no “īsteno patriotu”, Lemberga zaļzemnieku, un no tavas puses, pret to visu, ko pieņēma tie nelietīgie eirokomjaunieši?

    Kaut, es labāk būtu eirokomjaunietis, nekā eirokomunists vai eiroparodija uz eironacionalistiem, kā tie, kuru ideoloģiju tu te, it kā, aizstāvi.

    Atšķirība starp tiem sekojoša – eirokomjauniešiem, vismaz, ir kādas idejas, eirokomunistiem un nacionalistiem ir tikai skats uz pagātni, fobijas, un mūžīgā vaimanašana, cik slikti eirokomjaunieši, neko citu tie spējīgi nav, kas var būt vienkāršāk, kā sastādīt kādu sarakstu, ko sliktu ir sadarījuši eirokomjaunieši ( ja to nebūtu, šeit, protams, būtu leiputrija), tikai tas ir ārkārtīgi primitīvi un pārāk vienkārši, kā jau tas raksturīgi eiroekskomunistu – eiropseidonacionalistu atbalstītājiem – visu primitivizēt.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > atrium 15.10.2016. 14.33

    J. Biotops… vispār – nu tie viņi. Viņi, ne es!!!

    ________________________

    Lai gan jau Makiavelli esot teicis, ka verdzībā ilgi turēta tauta nav spējīga izmantot iegūtās brīvības augļus, Jūsu komentārā daudz demagoģijas. Ja vēlētāju biedē ar pagriezienu uz austrumiem, bet pēc vēlēšanām sēžas pie sarunu galda ar SC, tad visvainīgākais ir vēlētājs? Stučītāji lielāki noziedznieki par čekas vadoņiem, vēlētāji vainīgāki pat saviem “kalpiem”? Tad vēl nevajag norakstīt lielo kolonistu masu, kas spiež balsot par “latviešu” partijām, neskatoties uz to nekompetenci vai pat noziedzību.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > atrium 15.10.2016. 15.19

    Neienāca prātā,ka Krievijas sarkanie impēristi tikai pārorganizē spēkus,lai atjaunotu savu ietekmi.Pēc neatkarības atjaunošanas vienkāršajā,labticīgajā tautas daļā bija eiforiskas sajūtas.Ticība,ka tikko tiksim vaļā no komunistiskās sistēmas un tūlīt visi,arī bijušie komunisti,kuri tai partijā stājās tikai karjeras nodrošināšanas dēļ,ķersies pie laimīgas un pārtikušas Latvijas taisīšanas,tā apmēram radusies šī kļuda.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > atrium 15.10.2016. 15.25

    Ino, par demagoģijas daudzumu mūsu komentāros tā īsti nezinu, tā tirāde par stučītājiem un kolonistiem manuprāt ne īsti par tēmu.

    Domājot par vēlētāju atbildību neaizmirstam, ka jebkurš „kalps” vispirms rodas no tās pašas tautas un tikai tad ar tās atbalstu tiek pie kalpošanas. Tātad loģiski, ka vēlētājs – kungs – ir atbildīgāks par kalpu izvēli un viņu izdarībām. Galu galā tā vietā, lai 25 gadus vaimanātu par kalpu nemākulību, nekas nekavē ķerties pie darba pašam kopā ar cietiem domu biedriem. Parādītu, kā tās lietas darāmas un nederīgos kalpus tad varētu patriekt. Krievi vai amerikāņi neļauj?

    Novārtā plicis pirmais jautājums – kāpēc no manas tautas neizšķiļas tādi kalpi, kādi mums abiem patiktu? No kurienes rodas „tie, kas vēlētāju biedē… un… sēžas ar SC”? Imports taču nebūs? Ā, katrā ģimenē pa kroplīšam… Un nonākam sākumā – kāpēc dodam varu tam kroplīšam? Grozos, cik māku, aste kā bijusi pēcpusē, tā paliek.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > atrium 15.10.2016. 19.04

    J.Biotops. Liberālis pieprasa no latviešiem kolektīvo atbildību? Interesanti:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    atrium > atrium 15.10.2016. 19.34

    J.Biotops

    Un nonākam sākumā – kāpēc dodam varu tam kroplīšam?

    Ar tādu jautājumu griezies pie garīgi slimiem vai neliešiem, kuri balsoja par LC, TSP, DPsaimņieks, LPP, ZRP un Vienotību!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    atrium > atrium 15.10.2016. 19.49

    Ēriks

    Ticība,ka tikko tiksim vaļā no komunistiskās sistēmas un tūlīt visi,arī bijušie komunisti

    Cilvēki savā eiforijā noignorēja rusismu, kā drausmīgāko fašisma veidu un to neizmērojamo ļaunumu, ko savai tautai spēj nodarīt krievmīļi: LC, TSP, DPsaimņieks, LPP, ZRP un Vienotība.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > atrium 16.10.2016. 06.34

    lno J.Biotops. Liberālis pieprasa no latviešiem kolektīvo atbildību? Interesanti:)

    -Kolektīvo? Rakstu gan tieši otrādi – par katra savu individuālo.

    Kolektīvā BEZatbildība ir visu veidu kolektīvistu (sociālo, nacionālo, vienkārši pareizo…) karogos un to šejienes komentos var skaidri izlasīt. Ak mēs, nabaga bārenīši, baltie un sirdsgudrie, vienlaikus tik nevarīgie, nu gatavie lāčplēsīši, kā mūs vieni krāpj, otri apzog, vēl citi apspiež… vaīīī! Kvīīī!

    Cita starpā jautājums – kur tad te apdziedāto nelaimju cēlonis, ja ne katrā pašā – tā arī palicis neatbildēts. Tā vietā tikai jautātāja raksturojuma variācijas. Arī klasika.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > atrium 16.10.2016. 12.26

    Pareizi,nekādu kolektīvu un nekādu domubiedru.Nav ko 25 gadus vaimanāt par kalpu nemākulību, nekas nekavē ķerties pie darba pašam BEZ citiem domu biedriem,tad varēsi pilnībā visu vainu novelt tikai uz sevi,un tad būs labi.

    Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > atrium 16.10.2016. 12.53

    Neienāca prātā,ka Krievijas sarkanie impēristi tikai pārorganizē spēkus,lai atjaunotu savu ietekmi.Pēc neatkarības atjaunošanas vienkāršajā,labticīgajā tautas daļā bija eiforiskas sajūtas.Ticība,ka tikko tiksim vaļā no komunistiskās sistēmas un tūlīt visi,arī bijušie komunisti,kuri tai partijā stājās tikai karjeras nodrošināšanas dēļ,ķersies pie laimīgas un pārtikušas Latvijas taisīšanas

    —————

    mūsu biotopi, vaimanāšanas vietā par viņam nepazīstamu cilvēku personisko atbildību, varētu paskaidrot – kas tolaik bija JĀDARA katram vienam, un ko tieši MĒS darījām nepareizi.

    Piemēram, kā bija jārīkojas 1993. gadā, kad pie varas nonāca komunistu un trimdas atlieku partija, kā jābalso 1998. gadā, utt… Kur tika pieļautas tās lielākās kļūdas? :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > atrium 16.10.2016. 14.58

    Ērik – lai nu kurš te vaidētu par domubiedru trūkumu – Jūs tepat no komentētājiem vien varat pilnu Saeimu pielasīt. Veiksmi darbā (cīņā)!

    Andrej – par to nepazīstamo cilvēku atbildību – lasītpratējam būtu manāms, ka sev diezgan pazīstamo paša rumpi no atbildības neatbrīvoju un arī dažu citu nepazīšanu var iznākt visādi brīnumi – ka tikai neesam jau kaut kur pagātnē… Tur gan Jums taisnība, ka gaidāmā laime bija skaidri iezīmēta jau 1993.gadā (tagad domāju ka pat agrāk, bet pats, naivs muļķītis, to vēl labu laiku tik asi neuztvēru). Gan jau atceraties, kas tad kandidēja un kas kāpēc nekandidēja? Patīk tas mums vai nē, bet spogulis jau toreiz iznāca pārliecinošs. Turpinājums sekoja.

    Spoguļattēla labošana vēl nevienam nav izdevusies, šajā darbā kļūdas meklēt ir bezjēdzīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > atrium 16.10.2016. 16.26

    Es nevaidu par domubiedru trūkumu,es brīnos par terminu māksliniecisku sajaukšanu.Kāda atšķirība kolektīvajai bezatbildībai no personīgās bezatbildības?Toties vainīgo un attaisnojumu meklētājus ar tādu entuziaZmu samest vienā maisā ar tiem,kas kļūdām meklē un mēģina analizēt cēloņus…ar tādu enerģiju jau varētu kalnus gāzt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > atrium 16.10.2016. 17.00

    Ērik – „…kas kļūdām meklē un mēģina analizēt cēloņus…” to varētu attiecināt uz manu jautājumu pirmajā ierakstā, atļaušos atkārtot: “Kā tas gadījās, ka maitas eirokomjaunieši to visu varēja izdarīt un joprojām turpina? No kurienes šiem tāda vara?”

    Jums ir kāda jauna versija?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > atrium 16.10.2016. 18.01

    Ļoti vienkārši,eirokomjaunieši ir kolektīvs ar vienotu ideoloģiju un mērķiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam