Kā politiski pareizi nokļūt no pļavas upmalā
9Saistītie raksti
Viedoklis /
24. septembris
Rīgā samazinās dzimstība. Cēloņi, sekas un risinājumi
Viedoklis /
17. septembris
Satversmes tēvi un Krievijas kara ministra piemineklis
Viedoklis /
30. augusts
Lojalitātes atvaļinājums
Analīze /
28. augusts
«Pavisam elementāri»
Viedoklis /
9. augusts
Mikromobilitātes infrastruktūra Rīgā – pozitīvu pārmaiņu priekšā
Komentāri (9)
Guntis Zariņš 16.10.2016. 21.57
Es drīzāk piekristu teorijai Nr 4. Pat ezim skaidrs, ka nekādas transporta problēmas šis projekts nerisinās, nekādas CO2 emisijas nemazinās. Kopā tiks notērēti vairāk kā 100 milj, no kuriem 70 milj ES Fondu naudas, bet kur efekts? Pati Rīgas Satiksme savos plānošanas dokumentos fiksējusi, ka jaunas tramvaja līnijas rentabilitātei nepieciešamā pasažieru plūsma ir 3000 cilvēku stundā !!! Uz Skanstes rajonu? Tas pat vairs nav smieklīgi.
0
Rinalds Gulbis 21.09.2016. 19.05
Neesmu kapu līnijas atbalstītājs, bet … RD piedāvā savienot 6.tramvaja līniju ar 5./9.tramvaja līniju. Visādi citādi rakstā šausmīgi daudz aplamību.
0
Absints 21.09.2016. 17.10
Paldies par rakstu!
0
ilonabi 21.09.2016. 16.19
Labs raksts. Vienīgi ejot regulēri caur Lielajiem kapiem bēdīgi noskatīties, kā sabrūk pieminekļi: krusti nogāzti un atpakaļ neuzstādīti, jumti cauri izpuvuši, pamati arī drūp ārā, apgānītām sienām, asfaltētie celiņi 2x šaurāki, jo kritušās lapas rada augsni sūnai un nezālei. Apsaimnieko Latvijas Luteriskā baznīca, pareizāk, tik pat kā neapsaimnieko. Laikam nav resursu. Protams, tramvajs- vēl piedevām papildus drebeklis, kas nojauks un nolīdzinās, to, kas drūp jau sen.
0