Vai turpināsim lieki tērēt naudu bēgļiem tranzītā?

39

Komentāri (39)

zanE. 07.09.2016. 19.38

Kučinskis: Pabalstus bēgļiem neizmaksā no valsts budžeta.

– “Vēloties kliedēt mītus par pabalstu izmaksu bēgļiem, Ministru prezidents Māris Kučinskis (ZZS) uzsver, ka tos neizmaksā no valsts budžeta.

“Uz katru bēgli ir no Eiropas Komisijas piešķirti līdzekļi, un pabalsti netiek izmaksāti no citiem budžeta līdzekļiem,” šodien medijiem teica premjers.”

http://www.diena.lv/latvija/viedokli/kucinskis-pabalstus-begliem-neizmaksa-no-valsts-budzeta-14153547

…ko var gribēt no “nacionāļu” atbalstītājiem, ja viņu partijas spice, pat Saeimas priekšsēdētāja – to nesaprot vai…apzināti noklusē…nemaz nerunājot par iesalniekveidīgajiem, kas izplata klajus melus….

…tomēr nekaunīgākā un zemiskākā rīcība slēpjas faktā, ka iesalniekveidīgie iedomājušies sevi par visvareniem, lai lemtu par svešas naudas izlietojumu – ES ir piešķīrusi finansējumu bēgļu pabalstiem un integrācijas programmām, taču iesalniekveidīgie, kā pūķi sēž uz svešas naudas, tirina savas kleinās kājeles un brēc – nedosim!…

…nu, protams, kāpēc, lai dotu pabalstiem, ja NA pārraudzības iestādes, kas atbild par integrāciju, izveidotu vēl kādu darba vietu iesalnieka vai parādnieka ģimenes locekļiem, kas integrācijai paredzēto finansējumu apgūtu ar vieglu roku…

…tas milzīgais sašutums, ka Eiropas piešķirtos pabalstus bēgļi saņems arī pametot Latviju – klaji disonē ar Latviju pametušo bāleliņu vēlmi saņemt pabalstus par Latvijā palikušiem bērniem…par māju un dzīvokļu pieprasīšanu mītnes zemēs, lai gan bāleliņi sevi par bēgļiem neuzskata…

…iesalniekveidīgie dara visu, lai Latviju pazemotu, pasaules acīs parādītu latviešus kā ļaunus un nenovīdīgus indivīdus…vai Latvijai ar to būtu jālepojas?…

….apskaužu igauņus, kuri nekad nepieļaus savas valsts apkaunošanu un līdzcilvēku pazemošanu…visas trīs Baltijas valstis neatkarību atjaunoja vienlaicīgi – kur šobrīd ir Latvija un kur abas pārējās?…nožēlojami…

+11
-15
Atbildēt

11

    lno > zanE. 07.09.2016. 19.53

    ….apskaužu igauņus, kuri nekad nepieļaus savas valsts apkaunošanu un līdzcilvēku pazemošanu…visas trīs Baltijas valstis neatkarību atjaunoja vienlaicīgi – kur šobrīd ir Latvija un kur abas pārējās?…nožēlojami…

    ______________________________

    Tiešām nožēlojami – igauņi novāca Aļošu, bet Vienotība 2010. gadā pat neturēja vārdu par veco koalīciju, bet pirmām kārtām sāka sarunas ar SC, un zanE jūsmoja par Ušakova Jāņiem, RD dziedāto himnu:)

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 07.09.2016. 20.02

    …ko, Tu, alternatīvi apdāvinātais – saproti ar jēdzienu “jūsmošana”?…

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 07.09.2016. 20.08

    lno raksta: “Vienotība 2010. gadā .. pirmām kārtām sāka sarunas ar SC”

    Nevaru saprast, vai nu “Vienotība” ir latviešu “Saskaņa”, vai arī “Saskaņa” ir krievu “Vienotība”. Abi nosaukumi, šķiet, radušies vienā galvā viena projekta ietvaros.

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 07.09.2016. 20.28

    Aldis. Saskaņa Vienotībā pie siles:)

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > zanE. 07.09.2016. 21.13

    Lai arī no kurienes tā nauda nākusi, tā domāta, lai patvēruma meklētājus piesaistītu konkrētai vietai, citādi briselomāti nebūtu tā centušies uzspiest kvotas, kuras nez kāpēc dēvē par brīvprātīgām. Lietuvieši kaut kā likumdošanas ziņā tomēr tikuši galā ar laimes meklētāju finansēšanu, mūsējie tēlo muļķus

    ——————-

    Tā kā viņi bijuši prom no Lietuvas ilgāk par mēnesi, viņi zaudēs Lietuvas valsts maksāto pabalstu.

    http://apollo.tvnet.lv/zinas/lietuvas-uznemta-beglu-gimene-pamet-valsti-lai-dotos-uz-zviedriju/739121

    ———————

    Nē, nu var, protams, naudas(jebkuras izcelsmes) tērēšanai pieiet no pozīcijas, ka tā nav domāta konkrētiem mērķiem, bet konkrētām personām. Par nelaimi tieši otrais variants Latvijā tiek vairāk turēts cieņā, tāpēc valsts administratīvais aparāts ir tieši tāds, kāds ir.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > zanE. 07.09.2016. 22.00

    Prasās pēc precizējuma, ko viņi zaudēs – bēgļu pabalstu vai valsts pabalstu. Lasīju, ka Lietuva bēgļiem piemaksā par veselības apdrošināšanu neatliekamajai medpalīdzībai un sociālajai aizsardzībai, tas varētu būt valsts pabalsts.

    Mediji, tāpat kā politiķi bieži jauc šos pabalstus, veidojot neizpratni sabiedrībā.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 07.09.2016. 22.38

    Nu un ļoti labi,tikko tas migrants ir aizbraucis no Latvijas,sūtām to bēgļiem domāto naudu atpakaļ uz Briseli,lai paši tiek galā.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > zanE. 07.09.2016. 22.43

    2015. gada beigas

    Bēgļu pabalsti citās ES valstīs

    Igaunija

    Pirmajam ģimenes loceklis 90 eiro mēnesī

    Otrajam ģimenes loceklim 72 eiro vienu reizi

    Ēdināšana izmitināšanas centros netiek nodrošināta

    Pieaugušais bezdarbnieks – 90 eiro mēnesī

    Pabalsts īrei – 486 eiro mēnesī

    Vienreizējs pabalsts dzīvokļa īrei – 1170 eiro

    Pārcelšanās uz sociālo māju – 2430 eiro

    Ģimene (2+2) 432 eiro mēnesī

    Lietuva

    Pabalsts 10 eiro mēnesī

    Pabalsts pieaugušajiem 265,20 eiro mēnesī

    Vienreizējs pabalsts dzīves uzsākšanai 456 eiro

    Pieaugušo pabalsts izmitināšanas centrā 72,20 eiro mēnesī

    Ģimenēm (2+2) 204 eiro mēnesī

    Vācija

    Pabalsts 352 eiro apmērā mēnesī (var maksāt arī mantās)

    Ēdināšanas pabalsts

    Pabalsts pieaugušajam 399 eiro mēnesī +mājokļa apmaksai

    Ģimenes pabalsts (2+2) 1188 eiro mēnesī

    Tiesības saņemt sociālos pabalstus

    Lielbritānija

    Sākumā pabalstu nemaksā

    Pabalsts vienai personai 50,82 eiro nedēļā

    Pārtika izmitināšanas centros

    Tādi paši pabalsti kā vietējiem iedzīvotājiem

    Malta

    Pabalsts 4,66 eiro vienu reizi dienā

    Pabalsts par bērnu 2,33 eiro dienā

    Pabalsts 4,08 eiro dienā

    http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/domstarpibas-par-pabalstiem-begliem-sabremze-ricibas-plana-skatisanu-valdiba.a150907/

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > zanE. 07.09.2016. 23.00

    Skaidrs, kāpēc no Igaunijas nemūk. LV politiķi iedomājās, ka ceriņkrūms zem kura pārnakšņot un svaigs gaiss ir tās priekšrocības, ko valsts spēj piedāvāt.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > zanE. 08.09.2016. 09.18

    >mūsu alus

    Pārlasot vēlreiz Jūsu piedāvāto informāciju tā arī nekļuva skaidrs, kurš pabalsta veids ir valsts piešķirtais, kuram pabalstam finansējums nāk no Eiropas. Tā ir būtiska nianse, kas ietekmē sabiedrības attieksmi. Var sabērt vienā grozā paipalu, vistu un strausu olas, tās būs olas, bet apšaubu vai kādu apmierinās, ja strausa olas vietā iedos paipalas olu un liks pabarot ģimeni.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > zanE. 08.09.2016. 21.36

    maču-pikču, no informācijas druskām var saprast, ka pašlaik lielāko daļu maksā no valsts budžeta, bet par eiropas finansējuma tērēšanu nav pat kārtīgi vienojušies.

    —————————–

    No Eiropas līdzekļiem pārvietošanas programmas ietvaros tiek segti izdevumi, kas paredzēti dažādiem atbalsta pasākumiem personām, kam nepieciešama starptautiskā aizsardzība. Tai skaitā, lai nodrošinātu latviešu valodas apmācības (120 h), integrācijas un sociālekonomiskās iekļaušanās pasākumus, sniegtu psiholoģisko, medicīnisko un informatīvo palīdzību, atbalstu skolas gaitu uzsākšanai skolēniem, nodrošinātu tulkošanas pakalpojumus, pirmās nepieciešamības pārtikas un higiēnas preces tūdaļ pēc pārvietošanas un citi.

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/624372-uzturesanas_pabalstos_begliem_lidz_augusta_beigam_izmaksati_nedaudz_vairak_ka_43_000

    —————————————

    Un te vēl kaut kas no pērnā gada preses

    ————————————–

    – Vai tā sauktais bēgļu pabalsts 256 eiro apmērā tiks maksāts no speciālā budžeta?

    – Nē! Tas tiek maksāts no Iekšlietu ministrijas budžeta un, visticamāk, tāpat arī tiks turpināts.

    http://www.zzs.lv/nauda-mums-ir-bet-gruti-tikt-tai-klat-saruna-ar-labklajibas-ministru-uldi-auguli?p=8375&lang=1281&pp=11518

    +1
    0
    Atbildēt

    0

sniega_roze 07.09.2016. 19.30

Autore laikam biku saspiedusies. Jāuzdod strādāt par jebkuru atalgojumu. Mjā.

+12
-3
Atbildēt

0

west 07.09.2016. 18.44

Priekš kam tērēt mūsu naudu un spēkus lai šeit noturētu tos “bēgļus”, kuru gala mērķis ir Vācija ? Kāpēc Itālijas krasta apsardze regulāri braukā uz Lībijas krastiem un ved uz Eiropu Z Āfrikas musulmaņu “patvēruma meklētājus ” tūkstošiem ?

Un ja šis nav arī Latvijas skandāls, tad kas tas ir ?

http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/623930-nopludinati_dokumenti_soross_terejis_simtiem_tukstosus_eiro_beglu_idejas_popularizesanai

Kur tad pazudušas gaudulīgās V reklāmas pa radio par šo tēmu ?

+15
-10
Atbildēt

0

Absints 07.09.2016. 18.01

Politika ir laba. Formāli bēgļus uzņemam, bet tie… nepaliek. Savas saistības pildam… bet- bēgļu nav! Kur nu vēl labāk.

Savukārt, par obligāto darbu piekrītu. Domāju, ka to vajag tikai organizēt. Kāpēc, lai nebūtu zāles trimmerētāju brigādes, vai grafiti mazgātāju komandas, piemēram. Vai parku sakopšanas vienības sievietēm? Minimālo algu varētu nopelnīt, kamēr pats neatrod ko labāku.., Un, ja nestrādā- tad prom..

Vispār jau tautas attieksmi nosaka viens vienīgs arguments- bēgļi nedrīkst būt priviliģētākā stāvoklī par vietējo iedzīvotāju. Savukārt, Valdību Brisele spiež to darīt, bet Valdība to neatļaujas, jo tad arī Latvijas iedzīvotājiem vajadzētu atļaut iegūt bēgļu statusu.

Un ja, piemēram, dzīves vietu nav viegli atrast bēglim, tad to nav viegli atrast arī vietējam. Savukārt, Valsts viena no galvenajām funkcijām ir – aizsargāt savus iedzīvotājus.

Un, ja tā to nedara attiecībā pret saviem iedzīvotājiem, bet dara to pret svešiem, tad tas ir pretrunā ar Valsts pastāvēšanas principiem.

Tā kā viss ir kārtībā – līdz šim.

+13
-11
Atbildēt

7

    Aldis-2 > 07.09.2016. 19.44

    Ķīps raksta: “Vispār jau tautas attieksmi nosaka viens vienīgs arguments- bēgļi nedrīkst būt priviliģētākā stāvoklī par vietējo iedzīvotāju.”

    Aptaujas rāda, ka tautas vairākums vispār ir PRET imigrantu uzņemšanu.

    Iebildumu pret imigrāciju nevar aizstāt ar iebildumu pret privilēģijām.

    Ķīps raksta: “Politika ir laba. Formāli bēgļus uzņemam, bet tie… nepaliek. Savas saistības pildām… bet- bēgļu nav! Kur nu vēl labāk.”

    Mums nebija nekādu saistību. Imigrantu uzņemšana ir brīvprātīgs pasākums. Valdība ir piekritusi uzņemt imigrantus pretēji tautas gribai.

    Jebkuŗš precedents ir slikts.

    Mums nekādi imigranti nav jāuzņem. Pat ja viņi bēg prom no šejienes.

    Polijas, Ungārijas, SlovAkijas un Čechijas politika ir daudz saprotamāka un skaidrāka. Nekādu imigrantu. Ja Latvijai būtu sapratīga valdība, tā būtu pievienojusies Visegradas valstīm šajā jautājumā. Jo vairāk valstu iebildīs Junkera murgiem, jo ātrāk Junkers nonāks politiskajā mēslainē.

    Pat sociālistu pārvaldītā Francija no solītajiem 30’000 imigrantiem ir uzņēmusi tikai 1’300.

    +21
    -10
    Atbildēt

    0

    Absints > 08.09.2016. 08.01

    Aldi, Jums taisnība, tā būtu pareizāk un skaidrāk. Bet vai taktiskāk? Minētās valstis ir lielas, “var atļauties”, Latvija ir Londonas Soho lielumā, un tai vienīgā iespējamā taktika ir mēģināt pildīt Briseles lēmumus (Vai Brisele, piemēram, būtu “piedevusi” fiskālās politikas neievērošanu, kā Spānijai un Portugālei?) Tas ir skumji, bet fakts. “Ko var atļauties Jupiters, nevar atļauties vērsis..”

    Polija, Ungārija, Slovākija un Čehija ir grēkāži, bet bēgļu tur ir vairāk kā Latvijā. Latvija nav – un arī bēgļu nav. Protams, tas ir tikai politiķu kārtējās kļūdas nopelns, jau rakstīju, ka Latvia nespēj sevi pārvaldīt – un te ir kārtējais piemērs- lai kā politiķi centās, “bēgļu” lietu nespēja reāli atrisināt. Taču šinī gadījumā viņu impotence darbojas mums par labu..

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > 08.09.2016. 09.10

    >Ķīps

    Kāds ir tas labums mums un kā tas izpaužas?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Absints > 08.09.2016. 09.55

    Uz maču- piču. Nesapratāt? No 23 uzņemtajiem bēgļiem, 21 ir prom… Tajā pašā laikā mēs pildam uzņemtās saistības..

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 08.09.2016. 10.27

    Nē,nu varbūt ir daži īpatņi,kas tos bēgļus gribētu paturēt tepat Latvijā,tāpēc labumu nespēj saskatīt.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > 08.09.2016. 10.38

    >Ķīps

    Kāpēc Jūs brīnāties par ekonomisko un politisko situāciju valstī? Politiķi taču pilda uzņemtās saistības. Spēlē tādu pašu izlikšanās spēli, kā ar bēgļu uzņemšanu. Tad taču viss ir vislabākajā kārtībā. Iedzīvotājiem ir gan pabalsti, gan brīvās darba vietas, arī pensijas un algas, nodokļi tiek iekasēti – Jums nav pamata sašust par politiķu attieksmi pret Jums.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Absints > 08.09.2016. 11.37

    Uz maču-piču. Domāju, ka politiķi nespēlē. Tam viņi par dumju. Par augstu viņus vērtējat. Es neticu sazvērestības teorijām. Viņi no labākā prāta centās nodrošināt bēgļu problēmas risinājumu- par labu bēgļiem, protams. Bet mūsu politiķi nespēj atrast izpildāmus risinājumus. Tagad pat paši atzīst – tas lēmums bija kļūdains, tas nepilnīgs… Par laimi mums- šoreiz…

    Rībena savulaik teica- Latviju no bēgļiem glābs bads un aukstums. Streičs aizvakar – Latvijas galvenā bagātība ir nabadzība.

    Vai nav pravietiski vārdi?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

Aldis-2 07.09.2016. 16.58

Citāts: “valstij jāizstrādā mūsdienu procesiem atbilstoša imigrācijas politika”

Valstij ir jāievēro savas tautas griba. Ja tautas vairākums ir pret imigrāciju, tad nekādas imigrācijas nedrīkst būt.

+22
-11
Atbildēt

1

    Anonīms > 07.09.2016. 20.49

    Nesapņo un nemurgo…priekš tautas ir labi noekipētas specvienības un dāsni aizmaksāti dzejnieki ….par visu ir padomāts,bet Tu -tautas griba..

    Zini to padlaiku anekdoti? Kolhoznieks aizbrauc uz Maskavu,grib kremlī tikt pie Ļeņina. Viņam saka -nevar,biedrs Ļeņins ir miris. Kā miris,kolhoznieks brīnās. Visās avīzēs visu laiku raksta Ļeņins dzīvos mūžu mužos,kā es atbraucu taisnību meklēt,tā Ļeņins miris

    Nemelojiet un ejiet nost no ceļa,es gribu pie biedra Ļeņina

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

Ēriks 07.09.2016. 14.46

Šos jautājumus vajadzētu uzdot vispirms tautai,kādu referendumu varbūt vajadzētu uzrīkot,lai noskaidrotu,vai mēs te viņus gribam.

+17
-13
Atbildēt

7

    andrejs > Ēriks 07.09.2016. 15.33

    spriežot pēc mīnusiem, liberasti referendumu negrib. Punkts

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > Ēriks 07.09.2016. 17.00

    andrejs raksta: “spriežot pēc mīnusiem, līberasti referendumu negrib”

    Jā, eirokomjaunieši ļoti baidās no dēmokratijas.

    Dēmokratija un referendumi ir eirokomjauniešu lielākais bieds.

    +18
    -11
    Atbildēt

    0

    west > Ēriks 07.09.2016. 19.17

    Jā, Aldi. Šie baņķieru šiverīgie apkalpotāji tikai vārdos ir demokrāti. Viņi noraks Eiropu ātras naudas dēļ un pašu demokrātijas ideju kā tādu.

    Bet vietējie tagad bakstīs mīnusus atspērušies :)

    .

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > Ēriks 07.09.2016. 19.57

    “Valeurs actuelles” šodien raksta par multikultūrālismu Tulonā.

    Brīvdienās divas ģimenes ar bērniem bija devušas velobraucienā. Sievietes bija šortos. Ap desmit jauniešu no “jutīgajiem” kvartāliem sāka viņas aizvainot: “Mauka, izģērbies pavisam!” Sieviešu vīri pieprasīja, lai jaunieši uzvestos cienīgi. Jaunieši viņus piekāva bērnu acu priekšā. Salauzti sejas kauli.

    Arī jūnijā šajā pilsētā ir notikusi agresija pret kādu meiteni šortos.

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > Ēriks 07.09.2016. 20.03

    “Valeurs actuelles” raksta arī par beļģu multikultūrālisma citadeli Molenbeku (kur vairāk nekâ 80% iedzīvotāju ir musulmaņi). Nelegāls imigrants ar dunci ir uzbrucis policijas patruLEi.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Ēriks 07.09.2016. 20.43

    Es gan lasīju,ka MK noteikumi nosaka,ka bēgļiem no valsts budžeta pilnībā tiek segti visi ar medicīnu saistītie izdevumi -izmeklējumi,ārstēšana un zāles

    Bija publicēts pavisam nesen.

    Cita lieta,ka būtu tik dīvaini,ja bēgļi paliktu te Latvijā,lai smagi smagi strādājot nenopelnītu pat tikbdaudz,cik Vācijā ,vispār Rietumeiropā saņem pabalstos nestrādājot visu mūžu.

    Ja viņus te turēs ar varu,domāju,ka tas būs sākums teroram

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Ēriks 07.09.2016. 23.13

    andrejs. Tas jau tikai sākums, drīz atbalstīs šariāta tiesu:)

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam