Sagūstīts cilvēciski

100

Komentāri (100)

jite 06.01.2018. 20.41

tas ir nožēlojami, ka tāds kremlists varēja kļūt par LU rektoru – tas tikai liecina, ka čekisti joprojām valda slāvlatvijā.
Izanalizesim lāča teikto analītiski: čeku dibināja krievija, lai panaktu savas intereses, ieskaitot citu tautu pārkrievošanu. Lācis vairakkārtīgi atgadina, ka vajadzētu nepilsoņiem un čekas aģentiem dot latvijas pavalstniecību, līdz ar to tālāk pārkrievojot Latviju. – tātad lacis vēl tagad turpina strādāt čekas mērķu sasniegšanai.
Viss stāsts ir ar baltiem diegiem šūts, piem., kā viņš varēja kļūt 70ajos gados par grupas vadītāju ārzemju braucienam, ja tajā laikā čeka rūpīgi kontroleja tādus pasakumus – tātad viņš jau 70ajos gados bija čekas aģents.

0
0
Atbildēt

0

Mantrausis 04.09.2016. 09.43

Drosme? Varbūt.

Nepilna informācija? Noteikti.

Nožēla? Par ko?

Manuprāt, 26 gados ir noticis nepiedodams jēdzienu sajaukums, kur vārdam “nodevība” (sadarbība) ir radīta atšķirīga nozīme “tajos laikos” un “tagad”. Lācis runā par to sadarbības aspektu, ko faktiski esam maz dzirdējuši pieminam: Sadarbība sadarbības pēc. Cik noprotams, VDK Lācis bija turams saitītē un… Vai viņa informācijai bijusi jēga, vai nē, tas ir cits jautājums.

Vai atklāsme “sadarbojos” tagad, kad tas joprojām skaitās “smalki”, ir vismaz neapmierinātība ar sevi, ka nerīkojos citādi, vai tā ir visviet popularizētā “labdarība”, lai visi redz, “cik labs esmu”… Kaut kas Lāča atklāsmēs ir šķērsām… Es varu noticēt viņa paustajam, bet es neticu “labajai gribai”. Jo še redzami loģiski, praktiski apsvērumi – “Tas traucē karjerai”. Tātad! :)

+1
0
Atbildēt

0

solono 29.08.2016. 17.21

Tagad mums ir divi stukači Andrejevs un Lācis…..

+2
0
Atbildēt

2

    Kamielis > solono 29.08.2016. 17.50

    Un visi pārējie mēdiji par to sazvērnieciski klusē, jo tas jau Latvijā ir pilnīgi otršķirīgs jautājums, salīdzinot ar medībām Lietuvā vai VID neesošā vadītāja algu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > solono 29.08.2016. 19.42

    ————

    10-šķirīgs notikums, ņemot vērā grēksūdzes veicēja statusu un lomu 1988. – 1991.g. “dziesmotās revoļūcijas” laikā. Jau sen tas bija skaidrs:

    “…… Latvieši ar savu bezprincipiālo attieksmi pret kolaboracionismu un bijušā režīma atbalstītāju legālu iekļaušanu sabiedrības un varas dzīvē Kunderas jautājumā varētu izteikt interesantus komentārus. Bet latvieši klusēs. Pašermuļosies, ka viens rakstnieciņš uzrāvies, pūlis nomierināsies, savu asinsdevu padzēries, un dzīvos tālāk.”

    http://g1.delphi.lv/images/pix/file42349492_gundega_repse.jpg

    Gundega Repše:”Milans Kundera un latvieši”. 2008. gada 25. oktobris.

    http://www.diena.lv/izklaide/milans-kundera-un-latviesi-633478

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Merilī 29.08.2016. 11.19

Lācis taču devis skaidru norādi, par kuru bijušo premjerministru runā, nosaucot viņu par kolēģi. LV tikai viens premjerministrs bija fiziķis.

+2
0
Atbildēt

5

    Andrejs > Merilī 29.08.2016. 12.30

    Taisnības labad jāprecizē, ka arī Repše bija fiziķis pēc izglītības.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Merilī 29.08.2016. 13.33

    ———Andrejs Taisnības labad jāprecizē……

    =======================================================================================

    Repšes laikā vairs I.Lāča aprakstītais prihvatizācijas veids (žakete un pistole) vairs nebija aktuāls, – sākās “jauni laiki” ar jauniem uzdevumiem un to īstenošanas metodēm.

    Latvijas Valsts prezidente Vaira Vīķe-Freiberga un ministru prezidents Einars Repše paraksta pievienošanās līgumu

    http://lv.euabc.com/media/scaled/UaMsQI.jpg

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > Merilī 29.08.2016. 14.43

    Andrejs

    Spriešot pēc tā, kādus organismus Repše bija savilcis politikā un savas rīcības graujošās sekas vēl nav pat likvidējis, ka viņš par sadarbības partneri neizvēlējās inteliģento Šķēli, bet gan čekas pidrillu, Šļeseru, man par viņu, kā “gaišo tēlu” nav ne mazāko ilūziju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Merilī > Merilī 29.08.2016. 19.08

    Andrej,

    bet jūs taču sapratāt, ka ne jau Repši domāju (paldies par atgādinājumu!), bet kādu citu fiziķi, kurš 80-tajos Rietumvācijā cītīgi stažējās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Merilī 29.08.2016. 19.35

    ———Merilī….bet jūs taču sapratāt, ka ne jau Repši domāju….

    ========================================================================================

    Te IR-šos daudzi apķērīgi, taču, kā tādās reizēs izsakās – atgādināšana zināšanu māte. Mūsu “fiziķis” pēc studijām Vīnē savas zināšanas paaugstināja Drēzdenē, kur savu karjeru sāka arī šodienas “krustēvu Krustēvs”:

    “Карьера Владимира Путина начиналась не в Москве, а в Дрездене.

    http://www.dresden01.de/wp-content/uploads/2010/09/Dresdner-Bank-Filiale-Dresden-DD01.jpg

    http://inosmi.ru/inrussia/20041115/214625.html

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

mūsu alus 27.08.2016. 00.44

Latvija ir maza, līdz ar to viss ir mazs – viens labprātīgs čekists Bojārs, otrs, kurš liedzas- Ādamsons, trīs aģenti, kas ar viņiem sadarbojās – Andrejevs, Ulme un Lācis, viens komunists Rubiks un te arī saraksts noslēdzies. Pārējie biznesmeņi, godīgi pilsoņi un darbaļaužu aizstāvji…

+5
0
Atbildēt

1

Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 09.27

Starp citu, interesanti. Pieminētā 1987. gada radošo savienību komunistu ziemas kopsapulce Konservatorijas lielajā zālē, iepriekš padsmit gadus nerīkota un ar tolaik ilgu un stipru rezonansi ne tikai Latvijā, tika nepubliski, nelegāli un pietiekami kvalitatīvi audioierakstīta. Vai attiecīgais audioieraksts VDK izpētes komisijas rīcībā ir nonācis? Tas ieraksts varētu daudzu norišu iemeslus palīdzēt noskaidrot, ja griobētos. Visaz attiecībā uz tālaika radošo vidi noteikti.

+1
0
Atbildēt

1

    edge_indran > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 11.50

    ———–

    Tikai “klīniskie” auseklīši nespēj bez arhīvu ierakstiem saskatīt acīmredzamās “dziesmotās revoļūcijas” sekas – tāpēc tik neatlaidīgi vēlas noskaidrot “tālaika radošo vidi” un norišu iemeslus, bez saistības ar šodienu. Kā tādās reizēs izsakās – “Zin’ suns, ko ēdis”.

    Kuru vēl veselais saprāts nav pametis, tas tolaiku seku iespaidu uz šolaiku situāciju var bez ierakstiem un veciem cekas-čekas papīriem noskaidrot.

    Policistu arodbiedrība: Valsts drošība bez iekšējās drošības

    http://www.diena.lv/uploads/thumbnails/705×457/article/1416/14151974/6701286_ORIGINAL_1471942633.jpg.jpg

    “Iekšlietu ministrija ir uz izmisuma robežas. Darbinieku trūkums ir vērojams absolūti visos pakļautībā esošajos dienestos. Tikai Valsts policijā ir ap 700 aktuālo un vakanto darba vietu. Nabadzīgā alga, kuru tuvākajā laikā jūtami paaugstināt nebūs iespējas, padara situāciju vēl traģiskāku. Neatgriezeniski tuvojas laiks, kad Latvijas iedzīvotāji būs spiesti paši dzēst ugunsgrēkus un paši ies izmeklēt noziegumus.” http://www.diena.lv/latvija/viedokli/policistu-arodbiedriba-valsts-drosiba-bez-ieksejas-drosibas-14151974

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Anonīms 26.08.2016. 07.09

Tas,ka L.Doroņina Lasmane skaļi un atklāti nepateica,kura čekas cilvēka dēļ viņa atteucās no ordeņa liecina par viņas bailēm no dzīvās čekas varas Latvijā.

Un tieši tāpēc vēl un vēlreiz ir jāsaka paldies Andrejevam un Lācim par drosmi.

Nicināt un kaunināt sabiedrību,ka tā apskauž čekistus un čekas kalpus ir tikai čekistu interešu aizstāvēšana.

+8
-3
Atbildēt

5

    Optiskais Tēmeklis > Anonīms 26.08.2016. 09.04

    Skaisle, uzmanīgāk ar secinājumiem Lidijas Doroņinas-Lasmanes vietā. Ir bijušas reizes, kad Lidija Doroņina-Lasmane likusi manīt, ka no Trīszvaigžņu ordeņa atteicās tādēļ, ka vēlējās, lai sabiedrība uzzina, ka kaitīgākie kāgābešņiki nekur nav pazuduši un turpina veiksmīgi kaitēt. Lidija Doroņina-Lasmane nav tik bailīga bijusi, vismaz ne ap ordeni, viņai nav viss publiski jāpasaka, — viņa spoži piedāvājusi izdevību sliktākos ekskāgābešņikus atrast un sagaismot tiem, kam tas jādara un kuri pat lielās, ka to spēj izdarīt un dara.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 26.08.2016. 09.15

    Zini – ir labs teiciens – nav , ko gaidīt, ka cepts gailis sāks knābāt.

    Jādomā taču, ka katrs to ir dzirdējis, arī minētā kundze.

    Esmu luterāne – man nav svētie kā katoļiem , man ir tikai stipra ticība Jēzum , Tēvam un Svētajam Garam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Optiskais Tēmeklis > Anonīms 26.08.2016. 09.21

    Demokrātija ļauj latviešiem ticēt ne tikai saviemm latviskuma tēliem, drīkst izvēlēties arī ebreju folkloras motīvus. Nekādu iebildumu šai sakarā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 26.08.2016. 09.38

    Man Kristus mācība ir vispieņemamākā šīs pasaules un manas esamības izpratnē.

    Brasliņa Cerokslis tam netraucē, drīzāk tikai apstiprina Kristus sludināto , bet nu labi, tas atkal nav par tēmu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 26.08.2016. 12.19

    ———Skaisle:”… bet nu labi, tas atkal nav par tēmu.”

    =======================================================================================

    Loģiski un likumsakarīgi. Labāk tak’ aicināt pētīt “čekas maisus”, nevis kādas šodienas un tuvākās nākotnes (2020) aktuālās lietas. Ne jau tikai “kā pareizi sēdēt”,

    kungi un dāmas no “tautas draugiem” iemācījušies. Arī daudz ko citu, t.sk. “kā galus ūdenī noslēpt”, “miglu acīs laist” utt.,utml. Mācās, študenti, mācās no “āžiem-dārzniekiem” !

    Godmanis: Latvijai jāanalizē, kādu labumu tautsaimniecībai devuši par ES naudu īstenotie projekti

    http://g4.delphi.lv/images/pix/995×521/W1uJyLhsO6w/ivars-godmanis-44764566.jpg

    Latvijai ir jāveic par Eiropas Savienības (ES) naudu īstenoto projektu analīze, lai noskaidrotu, kādu labumu tautsaimniecībai tie ir devuši, trešdien [26.09.2012.] žurnālistiem uzsvēra Eiropas Parlamenta (EP) deputāts Ivars Godmanis.

    http://www.delfi.lv/bizness/viedokli/godmanis-latvijai-jaanalize-kadu-labumu-tautsaimniecibai-devusi-par-es-naudu-istenotie-projekti.d?id=42701490

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Optiskais Tēmeklis 25.08.2016. 17.22

Atsakoties kārtīgam cilvēkam izlikties sadarbojamies un faktiski būt par partizānu – nav taču zināms, ka prof. Lācis kādam konkrētam cilvēkam ļaunu nodarījis — klusi pareizie onkuļi turpināja izskatīties pareizi un labi justies, bet viņiem piedāvātās vietas aizņēma godmaņi utml.

Prof. Lāča un dr. Georga Andrejeva vietas uz ilgu laiku neviens s**abrālis nespēja ieņemt. Cik ilgi latvju bāleliņi tupākie turpinās kultivēt nodevīgu, tizlu un taisnu kā proktologa pirksts pakaļā, mazdomāšanas kroplību, kam nekāda sakara ar patriotismu, valstikumu vai vienkārši racionālu domāšanu. Vēl taču jāsamēro lietderība, turpmākās rīcības rezultāti, — prof. Lācis kā rektors miljonus par viesnīca “Rīga” zemi dabūja Latvijas universitātei un vēl šo to labu paveicis.

Vai zināms, ka rektora Millera kundze kādam konkrētu ļaunumu nodarījusi, būdama tai vietā, — vajadzēja tur ļaut būt kādai īstai padkomunistu stervai?

+3
-1
Atbildēt

20

    edge_indran > Optiskais Tēmeklis 25.08.2016. 17.46

    ————Optiskais Tēmeklis Atsakoties kārtīgam cilvēkam izlikties sadarbojamies un faktiski būt par partizānu……

    =======================================================================================

    Tieši tāpēc pamainīsim mikroskopa lenķi (pētījumu metodoloģiju) – un vairāk pievērsīsimies “partizāņu” paveiktajiem labajiem darbiem līdz 1991.g.21.augustam.

    Ne bez pamata tak’ viens no visvairāk lasītajiem daiļliteratūras darbiem ir “Kaķīša dzirnavas” – ne bez tak’ pētnieki bonifāciji te cenšas tikai slikto pieminēt.

    Salīdzinājumam ar 4.maija repubļikas reālijām noder apskats par G.Andrejeva u.c. veselības nozares speciālistu paveikto laika posmā no 1959. līdz 1989.g.:

    http://www.la.lv/wp-content/uploads/2013/10/g1/andrejevs3_ts_42.jpg

    ” Ministrs Vilhelms Kaņeps bija iecerējis, ka Latvijai jābūt par paraugu visā Savienībā. Bija ieviesta labāka pārskata sistēma, lielāka kārtība par tagadējiem samudžinājumiem iepirkumos un bezjēdzīgi birokrātiskos pārskatos. Kā galvenajam speciālistam man bija pilnīga informācija par stāvokli un vajadzībām mūsu specialitātē visā valstī un jebkurā brīdī.(..)

    Jau pagājušā gadsimta sešdesmito gadu sākumā Rīgas ātrās ārstu palīdzības stacijā pašu un šoferu spēkiem pārbūvējām rūpnīcā “RAF” ražoto mikroautobusu un izveidojām Padomju Savienībā, pat pasaulē, pirmo mobilo reanimācijas brigādi ar atbilstošu ekipējumu.”

    G.Andrejevs: Ierēdniecība torpedē jebkuru progresīvu pasākumu http://www.la.lv/g-andrejevs-ierednieciba-torpede-jebkuru-progresivu-pasakumu-2/

    “Latvijā šī institūcija [galvenais speciālists] ziedu laikus piedzīvoja Vilhelma Kaņepa laikā, kurš bija veselības aizsardzības ministrs no 1963. līdz 1989. gadam un kurš ļoti ieklausījās galveno speciālistu viedoklī. “Ministrs Kaņeps bija ļoti stingrs un ar īpatnēju vadības stilu, tomēr viņam nevarēja no malas uzspiest viedokli. To viņš pieņēma tikai tad, kad savā kabinetā bija nopratinājis galveno speciālistu. Mums vienmēr ministra durvis bija atvērtas, arī ārpus kārtas,” atceras bijušais galvenais republikas anesteziologs prof. GEORGS ANDREJEVS. Vēl vairāk – Vilhelms Kaņeps paplašināja galvenā speciālista institūciju, izveidojot učebno naučno lečbnij kompļeks (mācību zinātniski ārstniecisko kompleksu), kas vēlāk tika aprobēts visā Padomju Savienībā. Lielajās klīnikās tika veidoti galveno speciālistu vadīti centri, kas nodarbojās gan ar ārstniecisko, gan zinātnisko, gan pēcdiploma izglītības darbu. G. Andrejevs: “Tādā veidā tika izslēgta nevajadzīga konkurence un paplašinātas galvenā speciālista funkcijas.”(..)

    “Līdzko nozari nodod ierēdņu rokās, tā pārvēršas zem citas lupas paliktā problēmā. Galvenokārt matemātiskā. Negribu teikt, ka tur ir koruptīvi elementi, bet ko ierēdnis var zināt par nozari? Kāds signāls viņam pienāk, tā viņš reaģē. Viņš nekad ar sirdi un dvēseli nav bijis konkrētajā specialitātē, nav apmeklējis slimnīcas no Rīgas līdz Dagdai, devis narkozi vai stāvējis pie operāciju galda. Es, būdams galvenais speciālists, izbraukāju visu valsti, nebija tādas slimnīcas, kur nebūtu gulējis pa nakti, no rīta atkal stājies pie operāciju galda.” Savulaik viņam par galvenā anesteziologa amata pildīšanu nemaksāja, taču viņš nejuties apbižots, pat prātā nav nācis, ka vajadzētu prasīt naudu. Tā taču bija “mana nozare, kuru iespējams attīstīt, redzēt darba augļus; pietika ar atzinību”. Tagad gan atalgojums varētu būt klupšanas akmens – atzīst profesors.” http://www.doctus.lv/2009/9/padomnieks-dublieris-vai-grekazis-galvenais-specialists

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    moonlight > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 00.14

    Optiskais Tēmeklis

    Sava loģika jau tur ir: “labāk es, krietns un godīgs cilvēks, ieņemšu šo amatu, nekā to dabūn kāds pēdējais maita”.

    Es atteicos, kaut arī sadarbība ar čeku man būtu ienesusi kādus liekus 200 rubļu(aptuveni 50$) dienā, neriskējot ar cietumu un, var būt, man būtu bijusi iespēja pabūt arī ārzemēs, taču es labi apzinājos, ka vienā jaukā brīdī mani var piespiest uz provokāciju un tad ciest nāktos kādam manam paziņam, vai arī vienkārši nezināmam labam cilvēkam. Ar čeku neviens nejokoja un čeka ne ar vienu nejokoja.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ar čeku jokoja stipri un gudri cilvēki.

    VDK ģenerālis Johansons izsmējīgi saka Askolda Saulīša doklentē, Atmodas antoloģijā, ka radošie gājuši pie viņa, prasīt/saskaņot un Jogansons prasītājus izsmej?!

    Kāpēcizsmej? Tādēļ, ka toreiz pats sev likās liels un varens, bet tagad saprot… jeb jau kādu laiku saprot,… ka tolaik Peters, Ziedonis un aristokrātiskā lapsa Džemma Skulme testēja viņu pašu, zondējot, ko viņš tobrīd spēj vai spēj atļauties pateikt.

    Tikmēr populistiskākie primātheiteri, skauģi un nenovīdīgie – un ierindas pamuļķi arī! — turpina ticēt vai ticēšanu Johansonam tēlo, jo tā pūlim saprotamāk, — čekists aplicis, izsmējis tos radošos: tos, kuri taktiski viņu pašu apspēlēja jau tolaik.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 00.53

    ———-

    Kurš kuru tolaik apspēlēja – to vajag spriest pēc sekām (šodienas situācijas).

    Un vairums radošo pašlaik par savu 1990.g. “gudrību” arī nav lielā sajūsmā. Nav atrisinātas ne migrācijas ierobežošanas, ne depopulācijas apturēšanas, ne sabiedrības vairākuma labklājības pieauguma ieceres. Var vien “dziesmotās revoļūcijas” laiku piedzīvojušie pasmieties paši par sevi:

    “Tobrīd, 1990.gada 4.maijā, deviņi no desmit latviešiem cerēja, ka neatkarība pati par sevi atrisinās visas problēmas.” Aivars Kļavis, rakstnieks, publicists.

    http://weknowyourdreams.com/images/smile/smile-07.jpg

    http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/262637-4maija-brivibas-un-neatkaribas-sajusma-kur-ta-pazaudeta/

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 07.04

    OT,lasi uzmanīgi interviju. Ekspremjers -čekas aģents gan nav radošā inteligence,bet to sistēmu lieliski nodemonstrēja. Tu taču saproti,ka pirms ierašanās pie Lāča LU kabinetā ar draudzīgiem draudiem viņš konsultējās ar VDK bosiem. Draudēt Lācim taču nebija ekspremjera privāta iniciatīva

    . Kā šāda uzticība un pakalpošana tika atalgota ,mēs visi zinām. Un tāpat mēs visi zinām,ka šis gadījums ir nevis kaut kas ārkārtējs,bet tikai laba ilustrācija lietu kārtībai kāda ir mūsu valstī.

    OT -lasi šai numurā rakstu A.Ozoliņa -par čekas iedibināto perfekto sporta izvarošanas sistēmu. Kas no tās gūst baudu -apskaužamu? Sportisti? Tiešām?

    Atmodas vadītāji visi kā viens ir ērti iekārtojušies,nevienu nemoka sirdsapziņa,zvēru-apskaužami. Un zvēru-ne par kādu naudu negribētu būt šo cilvēku vietā,nemainītos ne ar vienu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Edge, nepareizo piemēru izvēlējies, savam viedoklim visnepiemērotāko! Pat bibliotēkās var atrast pierādījumus, kur nu vēl starp dzīvajiem cilvēkiem, lieciniekiem: Aivars Kļavis 80.-to gadu beigās vismaz 2 reizes un būtiskās lietās rīkojās reakcionāri un bja par to pat visai skaļi lepns. Bezmaz vienīgais, kurš centās balsot par smagāku kompartijnieku sodu Viktoram Avotiņam šolaik rūpigi aizmirstajā visu radošo savienību kompartijas kopsapulcē 1987. gada… janvāra beigās? … februāra pirmajās dienās (pirms Gorbačova vizītes Rīgā), ko rīkoja Aivars Goris un kur Alberts Bels Gori publiski izņirgāja ar Ļeņina citātu apspēli spožā Bela retorikā. Vēl ir dzīvi liecinieki arī par Kļavja nemaz neviennozīmīga un pozitīva/progesīva rakstura rīcībām žunāla “Avots” vadīšanas laikā, tik nekaunīgs, ka netīkamus darbus gribēja iesmērēt Jānim Peteram, bet apmuļķot Peteru Kļavim neizdevās, bija jāsagaismojas pašam. Pietiek pamata teikt, ka Aivars Kļavis neskaidru motīvu dēļ tajā laikā bija viens no izteiksmīgākajiem vajadzīgo procesu bremzētājiem, kurš tagad iemanījies runāt to, ko no viņa gaida, bet LV visjaunākās vēstures pētniecība, ticams/iespējams, netiek veicināta, lai publikai redzamas nekļūtu darbības, ar ko citu brīvētā atjaunotajā valstī neiespējami lepoties, jo ne jau Kļavis bija tāds vienīgais.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Skaisle, labāk, ja runāt vispār, nevienādot nevienas grupas, pat toreizējo kāgēbēšņiku pārstāvjus, kur nu vēl tautfrontiešus, ķezberkomunistus vai rubikāņus. Neviens, kam reāls priekšstats un informācija, pat radošu savienību tālaika VDK kuratorus nenosauks par vienādiem, kur nu vēl kādus no tā laika radošo vidusešelona, ko klusi un visai prasmīgi izmantoja reakcionārie partijnieki – pat tagad vēl ir mediji, kur var sastapt tā laika neitrālos ar klusi kaitējušajiem, kas cerēja veidot savu negtīvā komunista karjeru un… ko apturēja tie vēl kusākie kāgābešņiki, kuri maksimāli klusi nolēja informāciju, kas bija nepieciešama patiesi labajām meitenēm un zēniem. Gudrākie un labākie tolaik savā labā izmantoja par kāgābē, arī tad, ja paši ģābešņiki to nezināja, — pļāpīgi un pat patriotiski mērķtiecīgi radi un draugi bija pat vdk virsniekiem un mašīnrakstītājām.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 10.46

    Optiskais Tēmeklis

    Ar čeku jokoja stipri un gudri cilvēki.

    Ar čeku varēja jokot tikai idiots, jo tas, kurš savu dvēseli bija pārdevis, to vairs nevarēja atgūt. Jebkuri mēģinājumi ziņotājam to izdarīt varēja beigties traģiski. Vēl šodien stukači mīž no saviem kuratoriem, kaut gan riskē vienīgi ar savu skeletu skapju atvēršanu. Gudri cilvēki čekai nedeva ne mazo pirkstiņu, pat nadziņu, nē.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Es nerunāju par ziņotājiem, īstie ziņotāji attiecīgajā laikā tika izrēķināti pietiekami precīzi, tie iespēlēja tādu dez-u, ka pat vdk no viņiem pēc kāda brīža atteicās.

    Runāju par prasmīgiem gebešņiku izmantotājiem, viņu apspēlētājiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 10.54

    cik dīvaini, mūnlait, ka par čeku un visu, kas ar to saistīts es taviem spriedumiem varu piekrist …. baigi dīvaini tomēr …

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    No radošo savienību vdk kuratoriem smieklīgākais bija tieši Nadziņš, ko apsmēja ne tikai viņa uzmanāmie, paši vdk kadri arī.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 11.04

    OT – kā Tu visu to zini?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Iespējams, prasmīgs darbs ar pirmavotiem. Iespējams, veselīga iedzimtība/veiksmīga ģenētika. Tuvs radinieks, bijušais latviešu strēlnieks, sarkanarmijas ložmetējnieku pēckara Kurzemē nāvējoši ievainoja tik smalki, ka pat nkvd spēja aizturēt vien uz nedaudzām dienām, – cita pašu radiniece tam ložmetējniekam pat asinis donorēja, nelīdzēja. Hitlervācieši strēlnieku cietumā turēja ilgāk, solīja nošaut, neizdevās. Iespējams, tradīciju un ieradumu ilgtspēja, viss minētais un neminētais kopā.

    Aivars Goris ar kļauzu par veselīgās rīcības komunistiem pa CK koridoriem pusdienlaikā skraidīja, lai izdabātu Vitālijam Soboļevam, visreakcionārākajam tālaika Kremļa/Maskavas komunistu iebāzenim, bet vakarā vēl vakarinas nebja paēstas, kad jau zinājām, kuras rindas Goris pasvītrojis kā donosā īpaši uzsveramas.

    (Lai to panāktu, ar gēbistiem jākontaktē nebija.)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 11.29

    Optiskais Tēmeklis

    Runāju par prasmīgiem gebešņiku izmantotājiem, viņu apspēlētājiem.

    Pārīti GeBešņiku izmantotāju zinu, kuri pēc tam, kad tika aiz dzelzs priekškara, uzreiz aizmirsa visus dāsnos solījumus un ļaunuma impērijai vairs tuvumā nerādījās, tai pašā laikā bārdiņi, pulkinenas un citas padlas, varēja vizināties šurpu turpu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kas nu Bārdiņš vai Pulkinena par eetalonu, nav smieklīgi. Tādi ar kgb sīki tirgojās, sargājot savu ādu, nevis nopietni izmantoja. Nesalīdzināmi līmenīši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 12.01

    ——-Optiskais Tēmeklis Edge, nepareizo piemēru izvēlējies, savam viedoklim visnepiemērotāko!

    ========================================================================================

    Piemēru šodienas situācijas izpratnei, kas ir vakardienas notikumu sekas – ir pietiekošā skaita pieejami bez kādiem tur slepenajiem arhīviem. Runa nav par personālijām, bet gan par darbu sekām. Ne vienmēr LTF skaisti iecerētais nesis gaidīto pozitīvo rezultātu – pati par sevi “neatkarība”, “brīvība”, “demokrātija”, “tirgus” būtiskās sabiedrības problēmas neatrisināja. Biežāk rezultāts bija negatīvs – problēmas ar migrāciju, demogrāfiju un labklājību tikai padziļinājās un padziļinājās:

    “…..atgūstot neatkarību 1991.gada rudenī, pirmajā brīdī bijām gatavi staigāt pastalās kaut visu mūžu, ka tik brīvi. Taču jau 1992. gada vasarā sākās dziļākā psiholoģiskā krīze, kāda jebkad Latvijas vēsturē, manuprāt, vispār ir bijusi.”

    LV portālam: TĀLAVS JUNDZIS, Latvijas Zinātņu akadēmijas viceprezidents, Baltijas Stratēģisko pētījumu centra direktors

    http://uk.itvnet.lv/article/zinas/444773_506x285.jpg

    http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/269724-iebrukums-nevar-notikt-peksni/

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    moonlight > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 12.14

    Optiskais Tēmeklis

    Bārdiņu un Pulkinenu čeka lietoja, čeku izmantoja tie, kuri nomuka.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 12.28

    ————-

    Nekur vairākums nemuka – itin viegli, pateicoties Rietumu demokrātijas ieviešanai, iekļāvās “brīvajā tirgū”. Noder atcerēties tās diskusijas ap likumprojektiem par privatizāciju, denacionalizāciju unr aizliegumu ieņemt 4.maija republikā amatus bij. cekas&čekas darbiniekiem.

    Latvijas Republikas 5. Saeimas plenārsēde, 1993. gada 4. novembrī.

    Priekšsēdētājs. Vārds Oskaram Grīgam – Zemnieku savienības frakcija.

    O.Grīgs (LZS).

    “…….Pašlaik daudzi cilvēki man saka: paklausies, deputāta kungs, kāpēc šodien latviešu cilvēks ar krietnu un godīgu darbu vairs nevar izdzīvot? Kāpēc? Tomēr tajā pašā laikā jūs redzat, kas darās – kādi bagātnieki ir… Es varēju saprast Benjamiņa kungu, kurš no avīžpuiku skriešanas ieguva miljonus; es saprotu Fordu, kurš ir miljardieris, kurš sāka kā atslēdznieks… Bet kas tagad ir miljonāri? Kā viņiem šie līdzekļi ir tikuši? Man nav žēl, un tāpēc es tikai drusciņ pieskaršos šīs noziedzīgās pasaules partijas represīvajam aparātam, kas šodien vēl ir Latvijā. Un tātad – LPSR VDK. Īsi par faktiem. Es nedaudz aizkavēšu jūsu uzmanību. Pirmā daļa – izlūkošana, otrā daļa – pretizlūkošana, ceturtā daļa – transporta pretizlūkošanas nodrošināšana, piektā daļa – “Z” daļa – cīņa pret ideoloģisko diversiju, iekšējā politiskā izspiedze, septītā daļa – ārējā novērošana, organizētās noziedzības apkarošanas daļa, operatīvā tehniskā daļa, VDK arhīvs. Un tagad paskatīsimies īsu aprakstu, kur šodien šie visi “galvas” cilvēki praktiski atrodas! Kad es dzirdu vārdu “Latvestist”, kas praktiski grib privatizēt vai nomāt “Latvijas naftu”, un kad šeit viens otrs izsakās, ka tas ir normāli, ka mums ir vienalga, kaut tikai valstij nāk nauda, tad tas mani pārsteidz. Vai tad tiešām principu vairs nav? Pirmie LPSR VDK priekšsēdētāji Avdjukevičs un Zukulis, paldies Dievam, ir miruši. Johansons darbojas firmas “Inversija” vadībā. Šī firma nodarbojas ar Latvijas mazās aviācijas privatizēšanu. Tur strādā vairāki LPSR VDK darbinieki. Var jau būt, ka viņi strādās Latvijas labā. Johansona pirmais vietnieks ģenerālmajors Červinskis,…..

    http://www.saeima.lv/steno/st_93/041193.html

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    moonlight > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 13.22

    Optiskais Tēmeklis

    Labi, neliela atkāpe. Milzu bagātības pateicoties sadarbībai ar čeku, ieguva Lučanskis, ļoti daudz nopelnīja Emīls Lavents, tomēr savu Sašku no cietuma paglābt nevarēja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Optiskais Tēmeklis 26.08.2016. 13.47

    ———–

    Sistēmas glābšanas labā nākas upurēt kādu “bandinieku”. Nekas briesmīgs – ja vietā nāks jauni censoņas – tūkstošiem lučansku, laventu un levitu!

    http://cdn1-www.comingsoon.net/assets/uploads/2014/08/gallery_285372_Capitalism:_A_Love_Story_1-225×150.jpg

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Anonīms 25.08.2016. 17.02

Gundega Repše pateica – te IR intervijā man nezināmu faktu – ka dienā , kad izveda latviešus 1941.gada 14. jūnijā – latviešu rakstnieki tikās uz savu kongresu vai konferenci …. sasodīti zīmīgi un vēl zīmīgāk, ka Repše šo faktu zinot – izvēlējās par to nerakstīt romānu , bet atkal tikai vaimanāt par izvarošanu un iekarošanu , bet …. kā tad tur bija ? Kurus tad izvaroja un nosita un kuri smalkos Rīgas namos no smalkiem traukiem dzēra kafeju un sprieda, kā kvēlāk un labāk slavināt čekas varoņdarbus darbļaužu labā…

Manā sapratnē ir gadiem ilga runāšana un spriešana par šiem jautājumiem un kas man šķiet būtiski – ir jādod iespēja, ir jāļauj runāt tiem, kas bija šie kolaboracionisti.

Mēs esam civilizēta sabiedrība – ne mēs kādam ar cirvi, ne mačeti , hidžabu skriesim virsū

Cik es saprotu, tad premjers Godmanis jau tiesā pierādīja, ka neesot čekas ziņotājs , bet cik es saprotu – cilvēkiem , aculieciniekiem ir cits viedoklis – tā ir tā sāls, kāpēc čekas maisus negrib vērt vaļā – lai nomirtu liecinieki.

Tieši no šī aspekta- profesors Lācis ir drosminieks. Kā mēs redzam – pagaidām viņi ir tikai divi …

+9
0
Atbildēt

1

    edge_indran > Anonīms 25.08.2016. 18.25

    ———-Skaisle Gundega Repše pateica – te IR intervijā man nezināmu faktu –

    =======================================================================================

    Vismaz par notikušo 1941.g.22.jūnijā vēsturnieces kundze pati kaut zina? Viemēr vajag savas zināšanas palielināt, tad būs mazāk jābrīnās. Par 14.jūniju jau pirms 50 gadiem rakstīja, gan rakstniekus pieminēja, gan nejēdzīgi organizēto pasākumu pret nacistu pagrīdi un līdzskrējējiem pirms 1941.g.22.jūnija.

    http://www.ibook.lv/uimg/50669bcc-5803-421a-bc25-429579de444a.jpg

    0
    -3
    Atbildēt

    0

vvilums 25.08.2016. 15.11

“virkne no tiem, kas pieņēma lēmumu, bija [paši] ar kartītēm. Tādām vai citādām kartītēm. Virkne no viņiem bija stipendiāti. Tādi vai citādi stipendiāti. Un tā ir stāsta daļa, kāpēc mums patlaban šķiet, ka mēs atpaliekam no Igaunijas, kāpēc Iepirkumu likums un iepirkumu procedūras atpaliek no citiem.”

____________________________________________________________________________

Nu lūk te ir tā problēmas sakne. Cik ilgi vēl? Kas beidzot izvilks gaismā šos kremļa kurmjus? Manā sapratnē tikai kvalitatīvi masu mediji.

+12
0
Atbildēt

2

    Anonīms > vvilums 25.08.2016. 16.55

    Manā sapratnē – ir jābūt sabiedrības interesei, es pat teiktu pieprasījumam.

    Ņem vērā, ka visi ziņotāji bija ar ģimenēm,radiem , draugiem.

    Kultūras Dienā bija ļoti ļoti labs Viļņa Vēja ieraksts – viņaprāt – īstie , piedodiet, maitas ir bijuši nevis radošā inteliģence, bet gan tā pelēkā trulā masa, kas pildīja zāles visos partijas kongresos un gāja demonstrācijās utt.

    Es viņam kategoriski nepiekrītu. Es domāju tieši otrādi – ja tādai goda darba varonei slaucējai vispār acis žilba uz pilsētu atvestai un viņa nesaprata, neizprata, kas īsti notiek, tad inteliģence taču bija tā , kas lietas – tas ir – čekas būtību un sūītību saprata.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > vvilums 25.08.2016. 20.05

    ———–

    Ja nebūtu sapratušies, tad nebūtu kopā darbojušies! Tagad LPSR “šāvēji” un “pelēkās masas” zombētāji var baudīt sasniegto. Priekā, pilsonīši, priekā!

    http://www.ibook.lv/uimg/8f25a9c6-ccff-43bc-96d6-ec568bcc1442.jpg

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Anonīms 25.08.2016. 14.25

Kas un kāpēc aizliedz 100 gr kult. diskusiju jautājumus pēc tam, kad tajā bijušais VDK šefs Johansons paziņoja, ka paši Atmodas vadītāji skrēja uz čeku saskaņot savas darbības

Mēs tāpat visi zinām, ka čekas maisos ir visaugstākā līmeņa politiķi, diplomāti, Triju Zvaigžņu ordeņa kavalieri, tautā “cienīti” mākslinieki … mes to zinam, bet tiesu sistēma Latvijā aizstāv šos čekas maisa varoņus, bet neaizstāv mūsu tiesibas zināmo patiesību diskutēt, izspriest , izlemt velēšanās vai man balsot par cilvēku no čekistu ģimenes vai tomēr nē …

Tāpēc – 25 gadus pēc barikādēm man ir 100 % tiesības rakstīt – esam čeksitu lielvalsts …

+9
-1
Atbildēt

1

Anonīms 25.08.2016. 14.22

Padomājiet – kāpēc Latvijas nacionālajā operā ir uzdzīvojuši krievu čekisti un viņu pakalpiņi? Kāpēc ne Ņemcovs vai tā Krievija, kas savulaik atzina Latvijas Neatkarību?

Kāpēc Jūrmala ir kā otri Soči un kāpēc Tīna brauc uz Sočiem , nevis uz Rietumu dziesmu festivāliem?

Kāpēc lasot TVNET es nevaru neredzēt visus tos info mēslus par šausmām krievu kultūras telpā, kamēr nekā vai gandrīz nekā nav par tāda paša līmeņa kultūras lietām Skandināvijā , Vācijā utt.

Kad es rakstīju par Latviju kā čekistu lielvalsti – jūs visi man likāt minūsus un būtu gatavi mani žņaugt un spārdīt …bet es nepadotos -ne par ko …

Tas pats apsaimniekošanas bizness – tajā ir pilns ar čekas cilvēkiem un viņi naudu grābj maisiem – nu IR – uzrakstiet par tām konfidenciālajām cenām … ko apsaimniekotāji saņem no a/s RS , RŪ, Latveenrgo –

Jā tā ir – prfesors Lācis būtībā ir kļuvis par Lāčplēsi , jo tam , ko viņš ir atļāvies – tam ir vajadzīga milzu drosme un kā mēs redzam – milzu laiks …

+12
-1
Atbildēt

5

    edge_indran > Anonīms 25.08.2016. 14.32

    ———-

    “Neredzēt Latvijas bojāeju var tikai aklais vai cilvēks, kas tevi uzskata par aklu un muļķi. Citas iespējas nav,” saka režisors Viesturs Kairišs intervijā žurnālam „Ir”.

    =======================================================================================

    Nu, un? Bez Spīdolas šitādi Lāčplēši tikai sparīgāk airēsies Nāves salas virzienā, kā airējas jau >25 gadus.

    http://www.diena.lv/uploads/thumbnails/705×457/article/1402/14015995/5257649_ORIGINAL_1373612986.jpg.jpg

    “Latvju zeme vaļā stāv, / Vēji staigā iekšā, arā, / Izplēš sēklu, izrauj saknes, /

    Latvju zeme vaļā stāv. / Krusta ceļiem pienaglota, / Krusta vējiem caurvējota.”

    (M.Zālīte, Lāčplēsis)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Optiskais Tēmeklis > Anonīms 25.08.2016. 17.26

    Skaisle, nemuldies un nemelo. Kad vajadzēja, Jeļcins šņabi Latvijā dzēra, copēja un medīja.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 25.08.2016. 17.51

    Jā zinu,bet būtu godīgi puča atceres dienā pieminēt Jeļcinu un tos krievus,kuri atbalstīja viņu un mūs.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Optiskais Tēmeklis > Anonīms 26.08.2016. 08.04

    Dabiski, ka būtu godīgi, bet, — cikreiz gadā to godīgumu redzi vai dzirdi? 1991. gadā, ja ne Krievijas atzīšana un dažureiz arī vēlāk būtiskos brīžos Krievijas un atsevišķu atslēgas krievu vilcināšanās vai cits viedoklis Latvijai izmaksātu stipri dārgi, — mazāk asinīs, vairāk zaudētā laikā un ieguldāmajās pūlēs.

    LV pietiek politiķu un aiz tiem tuvredzīgu ierindas cilvēku/vēlētāju, kuri pārņēmuši krievu padomjlaika nekaunību — zivtiņu apēst, uz mārrutkiem uzsēsties, ar asaku neaizrīties jeb — klusu priecāties par Krievijas atzīšanu vai to pat nepamanīt, toties savējo tuvumā pašapliecināties ar spēju lamāt Krieviju un krievus, tur un tad, kur krievi un Krievija lamāšanu nemaz nav pelnījuši.

    Tik vienkārša godīguma — atzīt nenoliedzamo, sen pierādīto un parādīto — trūkst arī pret pašmāju pozitīvajiem komunistiem, ārpus jebkuras partijas esošajiem, no varas atbīdītajiem, ar vainīgo meklēšanu un rādīšanu tur, kur to nav.

    Ja kaut kā pietrūkst pašiem latviešiem, tad tieši godīguma, — godīguma vajadzētu vairāk — vispirms jau pašiem pret sevi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 26.08.2016. 08.19

    nu – OT – es visu laiku skanu kā tukša muca, ka esam nenormāli liekulīgi

    Tie paši naciķi, viņu parādnieks – es drīzāk sapratīšu mandarīnu valodu, kā savus tautiešus, kuri var balsot par partiju, kura sludina vienu, bet nekautrējas rīkoties gluži pretēji.

    Viss ir daudz daudz sarežģītāk. Svēta patiesība ir arī tā, ka līdzās VDK kartinu kolaboracionistiem bija čekas ziņotāji – kā saka -pārliecības un izklapošanās mudināti. Bija un ir tādi.

    Šobrīd strādāju trešajā darbavietā savā dzīvē. Pirmajos mēnešos domāju, ka esmu tikusi starp smalkiem inteliģentiem un bla bla bla cilvēkiem un vienā brīdī sapratu, ka abi firmas īpašnieki par mani zin visu, ko esmu runājusi ar saviem kolēģiem mūsu nelielajā kabinetā. Tagad es zinu droši , kurs viens tas centīgākais stukačs ir, bet vai citi ir klusētāji vai tikai gudrāki stukači – to neesmu līdz galam izpratusi.

    Bet jā – nekas nav viennozīmīgs – tam nu gan es piekrītu par 101 procentu.

    Un sevis mierināšanai es visu laiku saku, ka apzināts ļaunums saņems sodu.

    Nezinu vai īstenībā to spētu izdarīt,bet esmu domājusi, ka nošaut es spētu pedofīlus – īstus pedofīlus. Tā ir vienīgā noziedznieku grupa, kurai nedrīkst būt tiesības dzīvot. Nu labi – es atkal uz grāvi, ne par tēmu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Rudīte Menģelsone 25.08.2016. 14.06

Te arī par šo pašu tēmu – var ielādēt par brīvu http://okupacijasmuzejs.lv/sites/default/files/vdk%20post%20scriptum%202015_drukai2.pdf

+2
0
Atbildēt

1

Varis 25.08.2016. 11.36

Pazīstu šo cilvēku ļoti labi un ļoti cienu! Grūti spriest, kā mēs būtu rīkojušies šādā situācijā.

+9
-2
Atbildēt

5

    moonlight > Varis 25.08.2016. 11.56

    Varis

    Ne visi savulaik merkantīlu iemeslu dēļ pieņēma krievu sātanisko, sadistisko un sodomisko ideoloģiju, lai kļūtu par pravoslavnutijiem, ne visi sastājās komparķijā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Varis 25.08.2016. 12.37

    ———-Varis Pazīstu šo cilvēku ļoti labi un ļoti cienu! Grūti spriest, kā mēs būtu rīkojušies šādā situācijā.

    =======================================================================================

    LVU 1.daļā uz vervēšanas sarunām tika aicināti tūkstoši, taču tikai lāči ļāvās sevi “cilvēciski sagūstīt” – atbilda čekas noteiktajiem kvalitātes standartiem.

    http://zinas.nra.lv/_mm/photos/2009-09/540px/1427_3eb383ea2d.jpg

    “Mareks Segliņš intervijā žurnālam „Klubs” uz jautājumu, kāpēc vēl 1990. gadā, tātad divus gadus pēc šeit [1988] aprakstītajiem notikumiem, vadījis sava universitātes kursa komjaunatnes vienību, apbrīnojamā vaļsirdībā atbild, ka neesot radis lēkt uz ecēšām un tolaik vēl neesot bijis skaidrs uz kuru pusi vēstures rats pagriezīsies.”

    http://www.draugiem.lv/konstantinspupurs/news/?p=5223413

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Varis 25.08.2016. 13.36

    Visi nesastājās,bet tad arī netika strādāt vadošos amatos,tika nostumti malā un līdz ar to arī viņu pēcnācējiem netika nodotas prasmes vadīt,tāpēc nav ko brīnīties,kas te mums tagad pie varas ir tikuši.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Varis 25.08.2016. 14.06

    ———Ēriks:”…,tāpēc nav ko brīnīties,kas te mums tagad pie varas ir tikuši.”

    =======================================================================================

    “Pēc viņu darba augļiem tos būs pazīt.” Sv.Mateja evanģēlijs.

    Kas nestājās LTF 1988. – 1990.g., tas arī 4.maija republikā varēja savas vadīšanas prasmes parādīt privatizācijas, denacionalizācijas un Vašingtonas konsensa, Boloņas procesa un SVF taupības programmas īstenošanas laikā.

    Un te mēs ar lāču&indriksonu vadībā īstenoto DDD (depopulācija, deindustralizācija, deracionalizācija) esam nonākuši – un par kādu gaišo nākotni vairs nesapņojam, vien “cepamies” par kaut kādiem tur čekas maisiem. Nav jēgas, tāpat 99% apjēdz reālo situāciju – tāpat viens 1% lāču&indriksonu būtiski neko esošajā sistēmā mainīt nevēlas.

    Latvijā ir lielākā ienākumu nevienlīdzība Eiropas Savienībā, secina ekonomistu apvienības BICEPS īpaši Re:Baltica pētījumā (2012).

    http://www.e-r.lv/info/ienakumi/img/1.png

    http://www.ir.lv:889/2012/10/18/infografika-latvijas-ienakumu-nevienlidzibas-plaisa

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    moonlight > Varis 26.08.2016. 10.58

    Ēriks

    līdz ar to arī viņu pēcnācējiem netika nodotas prasmes vadīt

    Nepārdzīvo, tie nolādētie kropļi, kuri fanātiski sargā čekas maisus, ir pārņēmuši “prasmes vadīt”. Vari tagad rīt viņu sūdus lielām karotēm.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    25.08.2016. 11.04

Paldies par atklātību, bet… : “Tādi, kuri ir salauzti, agri vai vēlu pametīs šo pasauli un jautājums tiks atrisināts”. Pačukstēšu noslēpumu – “visi reiz pametīs šo pasauli”, arī nesalauztie, kas nemaz nedod mierinājumu lauztajai dvēselei..

Viedo “risinājumu” pārceļu uz šodienu, kad vairumam Latvju mazuļu nav cerības tikt “pirmajā darbavietā” – bērnudārzā, kur nu vēl pusotra gada jaunumā. Risinājuma nav – kad šiem “Lūzt” vai “Pamest pasauli”? Šobrīd esam 8 vietā no 479 .. mazākumtautību bērnudārzā.

+13
0
Atbildēt

3

    Anonīms >     25.08.2016. 11.55

    nu ko mīļā – mums ir tāda valsts, kādu esam paši veidojuši.

    Lūk, profesors piemin būvniekus – Latvijas valsts visus šos gadus valsts apmaksātus un garantētus pasūtījumus ir nodrošinājusi mafioziem čekas būvniekiem – lasi internetā – mūsu “gaišie” ascendum -” nabaga bērnu glābēji”, pastāvīgās domas portāls … nu viņi ir tie, kas acis nemirkšķinot no šiem čekas visvarenajiem saņem naudu

    Mūsu rakstnieki – Aivaram Lembergam rokas bučo un drīzāk atfaltu laizīs, nekā kādu kritisku vārdu par šo koruptīvo sistēmu pateiks, jo īpaši jau pēc uzdāvinātajiem 100 000 eur –

    Man viegli tā rakstīt – man nav bijuši pārbaudījumi ne ar varu, ne naudu. Nezinu kā būtu ja būtu, bet tā kā esmu emociju cilvēks, un vārdos lauva, bet darbos zaķis – domāju, ka varas un naudas pārbaudījumi man ies secen un es varēšu par to vien reflektēt …..

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran >     25.08.2016. 12.27

    ———Skaisle nu ko mīļā – mums ir tāda valsts, kādu esam paši veidojuši.

    ========================================================================================

    “Mēs” – tas arī VDK darbinieki, vienu itin pozitīvi raksturo arī I.Lācis. Var būt tiešām pienācis laiks atkārtoti nosaukt to 36 zināmo cilvēku vārdus/uzvārdus, kuri 1990.g. nobalsoja par 4.maija deklarāciju (neturot rokā čekas kartiņu)?

    http://g2.delphi.lv/images/pix/520×315/QlJkEiVnHpg/4-maijs-1-44451826.jpg

    R.Valters:”…1990. gada 4. maijā, kad Augstākā Padome balsoja par Latvijas Neatkarības deklarāciju, par to nobalsoja 138 deputāti, no kuriem 36 oficiāli bija čekas aģenti.”

    E.Veidemane:”– Vai tu zini, kuri tie ir?”

    R.Valters:”– To gribēja atklāt Edmunds Johansons, bijušais VDK priekšsēdētājs. Deputāti viņu uzaicināja uz sēdi, lai viņš nosauktu šos čekas aģentus. Tomēr deputāti izšķīrās, ka nevajag viņus nosaukt.” http://nra.lv/latvija/155363-raits-valters-tadi-mes-bijam-uzasinati.htm

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    vvilums >     25.08.2016. 14.57

    Lai slavēts darba tautas varonis Ušaks, urrā !!!

    Priekš kam bērnudārzi, ka tik kaķiem labi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

rujienasmetals 25.08.2016. 10.14

,,Un visam kronis ir, ka pie tevis ierodas bijušais premjerministrs un sāk sarunu par visu ko, un nonāk līdz tam, ka šādi rīkoties nav gudri…,,

__________________tā nu mēs nonākam pie veiksmīgien uzņēmējiem indriksoniem,plaužiem ,savickiem utt

+24
-1
Atbildēt

1

    moonlight > rujienasmetals 25.08.2016. 11.08

    rujienasmetals

    Padumjo laiku civilizācijas ienaidnieku elite, GeBešņiki, bija izglītoti un talantīgi. Cita lieta čekas ziņu pienesēji kā: prostitūta un sīkais blēdis Šļesers, kuram pēc Norvēģijā “begos” pavadītā laika tika uzticēta čekas un krievu bandītu naudas apkalpošana Latvijā, jeb Georgs Lancmanis, kurš no “purukumi”, “okulary” un “rajstopy” andelētāja, pateicoties sava kuratora lobijam, kļuva par nozīmīgu krāsaino metālu šeftmani un butlēgeru, kurš gan galu galā izputēja.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 25.08.2016. 10.09

Izcili. Paldies. Godīgi sakot – neticēju, ka kaut ko tādu izlasīšu publicētu latviski.

Mana visdziļākā cieņa profesoram. Es arī esmu bijusi 1.daļā – gribēju tikt uz Ungāriju, mani ciemos bija uzaicinājis smuks ungārs. Man augstprātīga kundze krievu valodā atbildēja – tu – jā tieši uz tu tā prasti un vulgāri atbildēja – nevari braukt, jo tev jāstudē un vasarā jāstrādā studentu celtnieku vienībā.

Savukārt mans onkulis atteicās no zinātnieka karjeras, jo viņam bija tieši tas pats scenārijs , kā profesoram Lācim – tikai onkulis bija – pat nezinu – ne reizi neesmu dzirdējusi no viņa nevienu pašu patriotisku vārdu par Latviju un latviešiem, bet sadarboties ar VDK viņš atteicās, uz ārzemju konferencēm viņa vietā aizbrauca citi un viņš pārgāja uz mazu nepretenziozu darbiņu ZA, no zinātnieka karjeras atteicās.

Kurš lielāks “varonis” – kolaboracionists prf.Lācis, vai mans klusais,bet principiālais onkulis ?

Bet – vēlreiz – visdziļākā cieņa profesoram par drosmi, par viņa stāstu un protams,IR žurnāla redakcijai un vispār … varbūt beidzot sāksim sarunāties par mums pašiem – kādi bijām, kādi esam un kas mūs sagaida nākotnē.

+27
-2
Atbildēt

14

    edge_indran > Anonīms 25.08.2016. 12.20

    ——— Ivars Lācis:”…Ja akadēmiskā vide atvērtos, ja vēl dzīvie universitātes profesori kādam kaut ko pastāstītu, to tā gudri nopublicētu, varbūt tas stāsts par okupēto Latviju un tās akadēmisko, zinātnisko, arī mākslas un literāro pasauli būtu citādāks.”

    ========================================================================================

    Pasarg dies’, ja bez G.Andrejeva, I.Lāča, I.Roņa un A.Priedīša vēl kādi 10 akadēmiķi “atvērtos”,- tad I.Lešinska “Kalpības gadi” un Dombura&Cilinskas dok. filma vien par “Vīnes blēņu stāstiem” tiktu uzskatīti.

    http://nkc.gov.lv/wp-content/uploads/2015/03/4maijaR_25_03-755×1000.jpg

    “….„Perestroika” radīja jauna tipa valsti – mākslīgo valsti. LR ir mākslīgā valsts.”

    A.Priedītis:”Grēku subkultūra. 5. Zagšanas habilitācija”

    http://blog.artursprieditis.lv/

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > Anonīms 25.08.2016. 13.41

    Skailsle….kolaboracionists prf.Lācis

    __________________________________

    Vai Lācis nodevis savus līdzcilvēkus, taisījis karjeru kompartijā, valsts pārvaldē? Tavi teksti liek domāt, ka joprojām kalpo vai gaidi uzaicinājumu kalpot…:)

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 25.08.2016. 14.15

    LNO – tavi teksti toties neliek domāt ….

    Manā sapratnē ir tā, ka tajā brīdī, kad prof. Lācis sāka sadarboties ar čeku – vienalga – vai tā bija baltas lapas vai pierakstītas lapas parakstīšana – tai brīdī viņš kļuva par kolaboracionistu.

    Mans onkulis – par tādu nekļuva. Kaut gan – mans onkulis salaulājās nevis baznīcā, jo ir netcīgais, bet padomju iestādē, mātes miršanu reģistrēja padomu iestāde utt, utjrpj. – tomēr viņa – mana onkuļa sadarbība ar padomju sistēmu bija pasīva, kamēr – visi šie lietrāti – kas minēti Dzlezsgriezējā – viņi arī kļuva par kolaboracionistiem – oficiāli – saproti kā es to domāju?

    Viena lieta ir tiesiskie aspekti, bet – es vēršu uzmanību , ko profesors saka par šo cilvēcisko aspektu. Tā ir svēta patiesība – tie īstie čekisti bija un ir ar asins elles smaku. Pie tam – viņi nestaigā apkārt ar ļaunuma pilnu sejas izteiksmi – gluži otrādi – viņi smaida kā miera eņģeļi , kamēr ….

    Tu saproti LNO – jeb tava vēlme mani obligāti piesiet pie čekistu elles katliem ir augstāka un spēcīgāka par veselo saprātu?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    tvverotajs > Anonīms 25.08.2016. 16.13

    Šķiet ka mēs esam laikabiedri, bet man uz šīm lietām ir savādāks skats. Lai tajos laikos pabeigtu skolu un augstskolu, nevarēja iztikt bez visām tām muļķībām, ko mācīja vēsturē, sabiedrības mācībā, zinātniskajā komunismā. Tas tajos laikos bija normāli, ka cilvēki domāja vienu, bet runāja to ko vajadzēja.

    Ar komjaunatni bija līdzīgi, piemēram, es uzreiz nestājos, bet pēc tam tā arī nevarēju atbildēt uz jautājumu, kāpēc vēl neesmu iestājies – mācījos labi, likumus nepārkāpu, baznīcā arī negāju. Tā arī kļuvu par komjaunieti, bet neatceros, ka mēs tur būtu darījuši kaut ko ideoloģisku, vairāk visādas praktiskas lietas, ko tagad organizē, piemēram, skolēnu dome.

    No VDK gan mani neviens nekad nav mēģinājis uzrunāt, bet ja tā būtu noticis, tad visdrīzāk rīkotos tāpat kā Lācis, jo nebija jau tad nekādu argumentu, lai atteiktu. Pats sadarbības fakts jau neko neapliecina, protams, var uzgavilēt un tēlot ļoti pareizos visi tādi kā es, kuriem paveicās, kurus neuzrunāja, vai tie kuri tad bija vēl bērni, bet daudz svarīgāk ir tas vai Tu kādu nodevi vai nē. Ja mēs to nespējam izvērtēt, tad ir jāizbeidz visa tā jezga ap VDK ziņotājiem.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 25.08.2016. 16.25

    Visus,kas kaut jelkādā veidā sadarbojušies ar čeku samest vienā katlā,neskatoties ne uz viņu mērķiem,ne uz padarīto,ir īsta čekista piegājiens,kolektīvās vainas apziņas kultivēšana,latviešu pašapziņas gremdēšana.Mēs taču lielām igauņus un leišus par to,ka viņi sastājās partijā un realizēja nacionālāku politiku,nekā latvieši,tāpēc labāk saglabājuši savas vērtības,kamēr mēs esam varu atdevuši īstiem,neviltotiem čekas pakalpiņiem,visādiem vosiem un pelšēm?Lūk,tavs onkulis ir atdevis varu Pelšem,atiedams pats maliņā,par ko viņu slavēt?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 25.08.2016. 16.43

    ļoti sarežģīts jautājums – ko nozīmē – tu kādu nodevi?

    Vēršu vēlreiz uzmanību uz profesora teikto – sarunas notika it kā par ikdienišķām lietām universitātē – kas ar ko , kur, kāpēc …

    Es svēti ticu, ka dzejnieks Imants Ziedonis nerakstīja čekai , ka tas un tas ir liecinājis slikti par PSRS , es svēti ticu,ka tādi tiešās runas teksti vispār diez vai būs

    Tad varbūt ir svētīgi un pareizi vienoties, ka kolaboracionists ir kolaboracionists un ka tieši tāpēc ir vajadzīga 1) VDK dokumentu izpētes komisija un 2) sabiedrības diskusijas.

    Padomājiet – kur šodien ir Gunārs Astra un viņam līdzīgie un kur šodien ir Gunārs Indriksons un vārdā nenosauktais, bet es tā saprotu, ka runa ir par ekspremjeru Godmani …. varbūt mums – tautai un sabiedrībai tomēr varētu tikt piešķirtas tiesības zināt .

    Galu galā – Astru uz kapu nogādāja ne jau citplanētieši vai amerikāņi – tie bija mūsu līdzcilvēki, kuri baudīja privilēģijas kādas bija liegtas tiem, kas izvelējās nekolaborēt ar padomju varu.

    Es loti cienu Doroņinu Lasmani, bet es nespēju piekrist viņas paustajam, ka čekas maisus nevajagot atvērt.

    Tas ir egosistiski un nepamatoti. Ir jau skaisti, ka viņa ir piedevusi saviem pāri darītājiem, bet varbūt mana ģimene arī grib zināt, savus nodevējus ?

    Es komjaunatnē iestājos vispār acis nemirkšķinot – visi stājās – es arī. Partijā nebija neviens no maniem tuviniekiem, tēva māsas vīrs bija liels šefs ,viņš arī bija partijā.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    tvverotajs > Anonīms 25.08.2016. 17.24

    Par pretošanos sistēmai ir atsevišķs stāsts, protams, ka bija vajadzīgi tādi cilvēki kā Gunārs Astra, jo viņi neļāva sapnim par brīvību nomirt, bet bija vajadzīgi arī tie mērenie, kā Tu saki – kolaboracionisti, kuri praktiski varēja paņemt varu un brīvību atjaunot.

    Bet par VDK ziņotājiem runājot, nedomāju, ka tie bija lielāki kolaboracionisti kā tie kuri stājās komjaunatnē, partijā un vispār iekļāvās tajā sistēmā, kura tad bija. Bez tam, ja kāds gribēja, tad jau varēja arī savu kaimiņu, studiju biedru, nosūdzēt anonīmi, nebija nemaz jābūt reģistrētam aģentam, un no šādiem brīvprātīgiem ziņotājiem bija daudz lielāks ļaunums.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 25.08.2016. 17.48

    Par komjaunatni nepiekrītu. Nepilngadīgam kaut ko pārmest ir negodīgi.

    Tāpat es domāju,ka ir milzu atšķirība starp komunistu un čekas zinotaju. Mans vēstures skolotājs bija komunists. Ja tik godīgi kā viņš būtu bijuši visi KP biedri,mēs šodien dzīvotu komunismā.

    Es to nopietni.

    Tā kā ,principā nepiekrītu Tev

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 25.08.2016. 19.57

    O,bez Alfrēda mums,izrādās,ir bijis vēl viens godīgs komunists…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 25.08.2016. 20.12

    ————-

    Izcilā kordiriģenta Gido Kokara 95. dzimšanas dienas sakarā vajag pieminēt vēl divus godīgus komunistus – K.Bruskinu un J.Brodeli.

    http://g3.delphi.lv/images/pix/520×315/w5FZMdE8OPo/file21289366_bralibraliL.jpg

    “…Gido bija zaudējis visu, nācās piekrist. Ne darba, ne kora, nekā. Kaut mirsti nost.

    Taču tad viss pārmainījās. Bijušais kora Daina prezidents Visvaldis Branka atrada izeju. Jādibina jauns koris! Ko raudi? Tik lēti nepadosimies, teica Branka, rīkosimies ar padomju izmeklētajiem ieročiem padomju ietvaros. Neviens tev iebilst nedrīkstēs, tici. Branka bija atradis palīgus. Aizveda nomākto Gido pie diviem vīriem, kas pārmainīja visu turpmāko dzīvi. Kompānija smalka, un pirmajā mirklī Gido apstulba: viens no tiem šivermans, otrs – uzkalpojies komunists. Gido sākumā sašuta: “Branka, ko tu mani atvilki midzenī pie vilkiem?” Sēdi rāms, Branka pavēlēja.

    Konstantīns Bruskins, bijušais padomju armijas artilērists, bija profesionāli tehniskās izglītības kultūras nama direktors, komunistiskās partijas biedrs kopš pasaules radīšanas. Izdarīgs, spēcīgu balsi, mācēja ar augstiem kungiem tikt galā. Muzikāls kā jau lielākā daļa ebreju. Kultūras nams bija kā viņa galva un kabata. Saprotiet, kā gribat. Kurš var pīkstēt pretī darba rezervēm? Ar ebrejiem piemītošo nojausmu izdzīvot Bruskins būtu pratis ērti iekārtoties pat ellē, bet padomju sistēmā viņš bija atradis metodi, kā labi un mierīgi dzīvot. Profesionāli tehniskās izglītības kultūras nams badu necieta, i pašam labi, i… sašam. Vēlāk, saprotot, ka padomju sistēma brūk, viņš būs viens no pirmajiem ebrejiem, kas pārcelsies uz Izraēlu. Bruskins zināja, ka nacionālistam Kokaram šķaida galvu, ka notiek veļas mazgāšana ar nacionālām ziepēm. Redzēja, kā Universitātes kori padomju ideologi ietūcī padomju ienaidnieka kauna kreklā.

    Otrs bija Jānis Brodelis, latvietis, komunists-ideālists, strādāja profesionāli tehniskās izglītības sistēmā. Brodelis – sistēmas priekšnieks, skanēja iespaidīgi! Viņa pārziņā bija padomju jauno strādnieku, tā saukto darba rezervju, pulks. Tas skanēja lepni – jaunais padomju strādnieks, vispusīgs cilvēks! Kad vajadzēja, Brodelis patētiski prata runāt no tribīnēm dažādās komunistu sapulcēs: jaunajam padomju strādniekam padomju valsts dod ne tikai darbapmācību, bet arī kultūru! Zālē aplausi, neviens neatrada iemeslu protestēt, un gan jaunajiem strādniekiem, gan cilvēkiem, kuri tajā brīdī kopa kultūras druvas, no tām pašām padomēm tika sagādāti neizsīkstoši līdzekļi.”

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > Anonīms 25.08.2016. 23.53

    tvverotajs

    bet ja tā būtu noticis, tad visdrīzāk rīkotos tāpat kā Lācis

    Pareizi, nošpiko ekzāmenā un tiksi uzņemts talantīgākā un spējīgākā vietā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > Anonīms 25.08.2016. 23.56

    tvverotajs

    tad jau varēja arī savu kaimiņu, studiju biedru, nosūdzēt anonīmi, nebija nemaz jābūt reģistrētam aģentam

    Ziņotāju mērķis nebija kādu nosūdzēt, viņus vadīja merkantīli mērķi, vai arī tieksme būt “nozīmīgam”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > Anonīms 26.08.2016. 00.28

    lno

    Vai Lācis nodevis savus līdzcilvēkus, taisījis karjeru kompartijā, valsts pārvaldē?

    Centies sevi attaisnot? Būtu vismaz kā Lācis izkāpis no skapja, jo atzīšanās jau ir pirmais solis uz labošanos, bet vēl svarīgāk, ir izlūgties piedošanu visiem tiem, kuriem kolaborācijas dēļ nācies ciest.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Optiskais Tēmeklis > Anonīms 26.08.2016. 17.45

    Precīza izteiksme nav Skaisles stiprā puse. Visticamāk, skolotājs skaitījās partijas biedrs, viņa bija biedra karte, maksāja biedru naudas, un vienkārši godīgi dzīvoja. Ja tā, šaubos, vai tas cilvēks/skolotājs bija komunists.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

rujienasmetals 25.08.2016. 09.40

nesapratu ,kurš ir tas čekistu premjers Gailis vai Godmanis?

+6
-2
Atbildēt

7

    Optiskais Tēmeklis > rujienasmetals 25.08.2016. 09.52

    Loģiskā domāšana, Rūjienas metāl! Ko fiziķis Lācis varētu zināt par nefiziķi Gaili, — salīdzinot ar citu (eks)fiziķa lomas tēlotāju?

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    tvverotajs > rujienasmetals 25.08.2016. 10.34

    Bijušie premjeri līdz 2000. gadam:

    Ivars Godmanis (LR Ministru padomes priekšsēdētājs) (1990. gada 7. maijs – 1993. gada 3. augusts)

    Valdis Birkavs (1993. gada 3. augusts – 1994. gada 15. septembris)

    Māris Gailis (1994. gada 15. septembris – 1995. gada 21. decembris)

    Andris Šķēle (1995. gada 21. decembris – 1997. gada 7. augusts)

    Guntars Krasts (1997. gada 7. augusts – 1998. gada 26. novembris)

    Vilis Krištopans (1998. gada 26. novembris – 1999. gada 16. jūlijs)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > rujienasmetals 25.08.2016. 10.49

    rujienasmetals

    nesapratu ,kurš ir tas čekistu premjers Gailis vai Godmanis?

    Visas LC padlas. Godmanis, protams, bija elitārs čekas apkalpotājs, kura lietas glabājās Maskavā.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > rujienasmetals 25.08.2016. 10.57

    BIJA VAI IR? MOONLIGHT ?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    moonlight > rujienasmetals 25.08.2016. 11.18

    Skaisle

    Ko šodien vērts Godmanis, kura vadībā kādreiz desmitiem miljardu vērtie valsts īpašumi tika uzdāvināti čekistiem, komuņjagām un bandītiem, nelegālie imigranti apdāvināti ar dzīvokļiem un vagoni rubļu, kurus Krievija veselu mēnesi Latvijā saveda maisiem, lai apmainītu pret Latvijas rubli, atdoti atpakaļ, tā vietā, lai naudas maiņu izdarītu vienā rītā. Ko vērta VVF, kura šodien, kā eksponāts var tikai pabraukāt pa pasauli un karināt makaronus uz vientiešu ausīm?

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rujienasmetals 25.08.2016. 12.08

    ———–

    Un cik vērta latviešu tauta, kuras pārstāvji masveida atstāj dzimteni?

    http://neogeo.lv/wp-content/uploads/brivibas_piemineklis2.jpg

    “Nu jā, puse latviešu jau aizbēguši uz Eiropu. Tāpēc tie, kas svin 9.maiju, var arvien vairāk izvērsties. Tā turpinoties, drīz vairs nebūs neviena, kas tam pretojas.”

    Lidija Lasmane-Doroņina: mums jāatgriežas pie pamatvērtībām un vienmēr jābūt nomodā

    http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/256312-lidija-lasmane-doronina-mums-jaatgriezas-pie-pamatvertibam-un-vienmer-jabut-nomoda/

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Kamielis > rujienasmetals 26.08.2016. 19.09

    Jā, bet tikai viens ekspremjers stažējās Cīrihē tajā pašā institūtā, to zina visi.

    Dīvaini, ka drukātā IR versija atšķiras no digitālās ar manuprāt, ļoti būtisko pēdējo rindkopu drukātajā žurnālā.

    Un tā ir par fantastisku lietu! 25 gadus LU stāv “aizmirsts” un neatvērts 1.daļas skapis, gluži kā Ventspilī ar pazaudētu atslēgu vai kodu, bet tiklīdz to mēģina atvērt, tā Drošības policija klāt un skapis pazūd nezināmā virzienā

    +9
    0
    Atbildēt

    0

jurisml_inbox_lv 25.08.2016. 07.41

šis ir otrais pareizais cilveeks valstii ,kurš publiski atzinis sadarbiibu ar kādžībī, paareejie mieriigi dziivo bez sirdsapziņas paarmetumiem un dziivo resnu kaklu pie treknaas valsts siles,seedot amatos gan Strasbuuraa , gan saeimaa un valdiibaa

+33
-1
Atbildēt

2

    Anonīms > 25.08.2016. 10.10

    viens resns onkulis nesen dabūja amatu olainfarm ….

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    ierados > 25.08.2016. 19.02

    ” …šis ir otrais pareizais cilveeks valstii ,kurš publiski atzinis sadarbiibu ar kādžībī…”

    Tas ir daudz vairāk nozīmīgs mūsu dzīvei un apsveicams par olimpisko medaļu izcīņu.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam