ES noliedz Vācijas apgalvojumus par palīdzības samazināšanu valstīm, kas noraida bēgļu kvotas

205

Komentāri (205)

markoni 15.09.2015. 21.19

Lai nu būtu kā būdams, bet šodien dzirdu , ka ES Iekslietu ministri nespēja vienoties par migrantu kvotu sadali…pirms tam te Ārlietu gudrinieks mūsu jau kuro dienu baidīja mani , ka būšot sūdi, ja mūsējais Kozlovskis nevarēšot piedalīties apspriedē…no tā mums būs secināt, ka runas vīriem katreizīti jānoskaita līdz desmit līdz sākt mani baidīt…

+3
-3
Atbildēt

0

Krix 15.09.2015. 16.11

Izgaismojušās ir dažas lietas…pirmkārt rinkēvičs ir kangars un ar mazo burtu…sen nebija LV pie teikšas dažādi pelšes, bet šis netikums, kā izskatās ir neizskaužams un paklpiņu, vagaru un pielīdēju krājumi ir neizsmeļami :(

Otrkārt ir laiks ES ietvaros savaldīt Vācijas destruktīvās darbības, kas jo krāšņi izpaužās šogad un dažādās frontēs !

Treškārt – ja reiz mēs nolaižamies līdz tik banālai un vienpusējai šantāžai…tad LV mierīgi var sākt likt muitas šādu valstu izstrādājumiem un sākt pieprasīt skābekļa nodevas, ko nodedzina šo valstu industrija (kurai pateicoties A Eiropai tiek atmesti graši), kā arī kompensācijas pilnā apmērā KF sankciju un ļoti zemo subsīdiju zemniekiem dēļ, un tad arī paskatīsimies, kas ko uztur un kam maksā !

Un ceturkārt, visiem bļāvējiem (valstīm) par bēģļu problēmu iesaku pārskatīt savu likumdošanu un sevišķi pabalstu sistēmas !

+8
-8
Atbildēt

1

    Raicha > Krix 15.09.2015. 16.23

    >>>Un ceturkārt, visiem bļāvējiem (valstīm) par bēģļu problēmu iesaku pārskatīt savu likumdošanu un sevišķi pabalstu sistēmas !

    >>>

    Šim tiešām jāpiekrīt, pārējais diskutabls.

    Atcelt sankcijas? Kompensēt A-Eiropas valstīm? Tak tieši A-Eiropas baiļu no Krievijas (pamatotu!) dēļ šīs sankcijas ieviesa:)

    Skābekļa nodokli? Tak LV jau sen tirgo CO2 kvotas, kas arī pēc būtības ir “skābekļa nodoklis”.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Charlie Hebdo 15.09.2015. 15.34

Tātad nelietīgā saskaņieša, Rinkēviča apzināti meli. Un kāpēc tikai pidars tiek lietots kā lamu vārds? Pārējo invalīdu apzīmējumu taču nelieto lamājoties.

+4
-9
Atbildēt

1

Roberts 15.09.2015. 14.51

Kas par histēriju par ES struktūrfondu apcirpšanu komentāros. Tā vien liekas, ka tik daudziem ir atkarīga to labklājība no tiem.

Ne tik daudz individuāli Latvija ir iesaistīta, kā daudzi te biedē, bet tas ir gandrīz vai potenciāls ekonomiskā kara pieteikums visai austrumeiropai.

Kopš komunisma krišanas Austrumeiropas valstis (Latvija to skaitā) ir ienākušas rietumu postindustriālās ekonomikas un liberārās demokrātijas pasaulē. To sabiedrībām pāreja bija sāpīga sociālos, strukturālos un citos aspektos. Ar iestāšanos ES to tirgi, darbaspēks kļuva pieejams rietumeiropas kapitālam – Čehija, Polija, Slovākija, Ungārija kļuva saistītas/atkarīgas ar Vāciju caur tirdzniecību, industriju, banku un citiem pakalpojumu sektoriem. Baltijas valstīs šo lomu spēlē Skandināvijas valstis. Darbaspēka emigrācija no austrumeiropas uz rietumeiropu saistībā ar vāju demogrāfisko situāciju viscaur Eiropā ir vēlviena problēma.

Līdz šim ES strukturālie fondi ir strādājuši kā pretsvars kopējam Eiropas tirgum. Rietumeiropas kompānijas ir ieguvušas pieeju tirgum, zemei, brīvam peļņas un kapitāla transfēram, banku un servisa sektoram austrumeiropā, kamēr austrumeiropas valstis iegūst līdzekļus lauksaimniecībai, infrastruktūras uzlabošanai, brīvai ceļošanai un darba tiesībām rietumeiropas valstīs.

Višegradas četrinieks (Polijas, Ungārijas, Čehijas, Slovākijas politiskā apvienība) ir galvenais pretspars Vācijas histēriskajai politikai. Jo vairāk Vācija spiedīs, jo lielāka būs pretdarbība no austrumeiropas valstu puses. Situācijai nākotnē pasliktinoties un spiedienam pieaugot, pieļauju ka tiks ierosināti arī tirdzniecības ierobežojumi ar austrumeiropas valstīm, kas var nodarīt neatgriezeniskus bojājumus ES struktūrai. Saspīlējuma augstākajā punktā redzu Višegradas četrinieka iztāšanos no ES (kopā ar Lietuvu, Rumāniju un Bulgāriju) un Vācu u.c kompāniju un īpašumu nacionalizāciju savās zemēs.

Šajā konfliktā Latvija noskatīsies no malas. Diemžēl pagaidām neredzu politisku spēku un idejas, kas spētu skatīties plašākā līmenī un iesaistīties mūsu reģiona politikā ar vīziju.

Nacionāļi domā pārāk šauri, ZZS un SC ir viens un tas pats tikai atkarībā no vēlētāju etniskās piederības. Ironiskā kārtā SC ir “iznīcinājis” NA līdzīgas ideoloģiskas partijas esamību krievvalodīgo kopienā.

Vienotību plosa iekšējas pretrunas un atsevišķu politiķu ambīcijas dažādos virzienos – sekot Dombrovska pēdām uz ES krēslu vai arī …..

+9
-4
Atbildēt

7

    Raicha > Roberts 15.09.2015. 15.14

    Cerams, ka līdz šai apokalipsei nenonāks. Lai gan šobrīd Vācija atgādina cilvēku, kurš gribēdams aizkurināt ugunskuru no slapjas malkas skrūvē nost savai mašinai riepas, lai izmantotu iekuram.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > Roberts 15.09.2015. 16.01

    Un ar ko tad tas beigsies?

    UK jau pavasarī rīko referendumu par iziešanu no ES. Varbūt nākamā būs Vācija?

    Viena problēma-iziet no ES grib donorvalstis, bet V4-tas varenais pretspēks ir dotējamie.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Roberts > Roberts 15.09.2015. 16.15

    Vācija nekad nerīkos referendumu par izstāšanos no ES, jā pati ir ES (būtība) un Eiro Vācijas naudasvienība, Vācija + Francija ir ES kodols, ja viena no tām izstājas, tas nozīmē kā ES beidz eksistēt. UK ir perifērija, tāpat kā Baltija, Skandināvija u.c. Tas pats efekts būtu ja ASV izdomātu izstāties no NATO, tad NATO vienkārši pārstātu eksistēt.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > Roberts 15.09.2015. 16.58

    Saspīlējuma augstākajā punktā redzu Višegradas četrinieka iztāšanos no ES (kopā ar Lietuvu, Rumāniju un Bulgāriju)

    ——————————————————————-

    Nū…varbūt pārstās eksistēt, bet varbūt Vācija samazinās savas iemaksas ES. Kas to var zināt…Bagātais dara, kā grib.

    Un kāpēc tad jūsu vīzijās Lietuva izstājas, bet ne Latvija? Mūs vienkārši izmetīs?

    Un sākumā vienkārši fondus nogriezīs. Par lekšanos!

    Igauņi, lietuvieši paklusēja- jo viņiem savas NA nav, tāpēc tiks cauri daudz vieglāk ,kā latvija

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Roberts > Roberts 15.09.2015. 17.43

    Vācija nevar vienkārši tā samazināt iemaksas un apgriezt strukturālos fondus

    1. De Maziere un pat Junkers nav tie, kas pieņem lēmumus Eiropas padomes līmenī.

    2. Strukturālie fondi tiek balsoti un pieņemti 8 gadu plānā (2014-2020), tāpēc laipni lūdzam uz juridisku bezpriģelu – veids kā vēl vairāk novājināt Eiropas institūcijas.

    3. Draudot/šantažejot partnervalstis (uz ko daļa LV politikāņu elites uzķeras un tiražē masu mēdijos, no kā ir bail? karjera, nauda?) nekādā veidā neuzlabos Vācijas imidžu.

    4. ES nav Deutschlandes impērija. Berlīnei vajadzētu pārtraukt tēlot, ka pārējās 27 dalībvalstis ir tās reģionālās zemes/landeri.

    Lietuva manā vizijā bija vienkārši redzējums uz neesošu Baltijas valstu vienotības butaforiju. Lietuvas politika vienmēr ir paturējusi arī centrāl/austrumeiropas vektoru, ko mēs redzam attiecībā kaut vai uz Lietuvas un Ukrainas attiecībām.

    Būtībā tā izziešana no ES V4 + pārējie ir pats ekstremālākais scenārijs, kas var attīstīties daudzu gadu garumā, ņemot vērā potenciālos ekonomisko migrantu skaitu (kaut vai Āfrikas straujais iedz. sk . pieaugums). Ja tagad pie šāda “sīriešu” daudzuma ir sākusies “histēriska” Vācijas politika, – kvotas, draudi – tas var būt tikai pats sākums.

    Kāds NA ar to sakars? Katrai baltijas valstij ir atšķirīga politisko partiju struktūra, kas atspoguļo to etnisko sastāvu un ekonomiskās, sociālās intereses.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > Roberts 15.09.2015. 19.08

    piebilda Berto. “Lai ieviestu šādus nosacījumus, būtu jāpārskata [ES budžets], un tas nav nekas tāds, ko mēs šobrīd izvērtētu,” viņa norādīja.

    ——————————————————————

    1)Atslēgas vārds ir-šobrīd!

    2) un kāpēc tomēr jūsu vīzijās tieši Lietuva pati pamet ES kopā ar lepno V4? ja, piemēram pašreiz Lietuva bez ierunām ir piekritusi palielināt brīvprātīgi uzņemamo patvēruma meklētāju skaitu. Atšķirībā no Latvijas…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Roberts > Roberts 15.09.2015. 19.50

    1)Atslēgas vārds ir-šobrīd!

    ————————————

    Tāpēc jau arī minēja, ka ja meiģinās to mainīt, tad tas būs juridiski sarežģīti. + vēl iegūt dalībvalstu atbalstu. Daudzas rietumvalstis arī ir pret to – Dānija, Nīderlande, UK.

    2) un kāpēc tomēr jūsu vīzijās tieši Lietuva pati pamet ES kopā ar lepno V4? ja, piemēram pašreiz Lietuva bez ierunām ir piekritusi palielināt brīvprātīgi uzņemamo patvēruma meklētāju skaitu. Atšķirībā no Latvijas…

    ——————————

    atslēgas vārds – pašreiz :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

morgenstern 15.09.2015. 14.18

Vērīguma tests: cik attēlā redzams sieviešu un bērnu? Cik vīriešu vecāku par 60 gadiem?

http://i.cbc.ca/1.3171284.1438108124!/fileImage/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/16x9_620/europe-migrants-balkans.jpg

+11
-8
Atbildēt

9

    Viedoklis_lv > morgenstern 15.09.2015. 15.13

    Skanēs truli, rupji – iespējams – bet diezgan reāli:

    Vai nu viņi visi ir geji un **** savā starpā – vai arī tā ir tā varza potenciālo maniaku, ko jau “izbauda” sabiedrība Norvēģijā, Zviedrijā, utt.

    Nu kur tad viņi bez valodas, darba, mājām, naudas, izpratnes ar rietumu domāšanu varēs izveidot normālas attiecības ar kādu sievieti Latvijā? Bet seksu gribēsies – tos instinktus un vajadzības jau neviens nebūs atņēmis.

    Tā kā attiecības izveidot nevarēs, tad barā uzbruks un izvaros. Tas jau notiek minētās valstīs.

    youtube.com/watch?v=a56EqUPwyFQ

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > morgenstern 15.09.2015. 15.45

    Tāpēc jau Vācijā un vēl arī citur ES ir legālie publiskie nami, prostitūtu arodbiedrības, pensijas, med. apdrošināšana, utt.

    Latvijas sabiedrība, protams, ir pārāk liekulīga, lai to saprastu un akceptētu.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > morgenstern 15.09.2015. 16.12

    dzeris – ja būs publiskie nami , tad nevaros ? :)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    morgenstern > morgenstern 15.09.2015. 16.15

    :dzeris

    arī citur ES ir legālie publiskie nami

    —————

    Zviedrijā, lol

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > morgenstern 15.09.2015. 18.12

    “Citur” nenozīmē “visur”.

    Un varo parasti nevis tie, kas nespēj saturēt savu libido, bet gan tie, kas vēlas izrādīt savu spēku un pārākumu.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > morgenstern 15.09.2015. 20.52

    Nu ku tad tie sīriešu vīriešu bari dabūs to seksu? Nezin ne valodu, bez darba, bez naudas, bez mājām? Vai domā ka tiem pēkšņi negribēsies?

    Today’s news from Germany buries the fact that the gang rapists of a 13 year-old were likely Arab Muslim immigrants:

    Shock in Berlin as Suspected Rapists Freed

    Nowhere is the news reported that this is part of a gang rape epidemic sweeping areas with high Arab Muslim immigration.

    As is the case with young Arab Muslims throughout the West, teenage girls are generally forbidden to go out, leaving separatist gangs of predatory Arab Muslim males with highly misogynist attitudes. Harassment of females has therefore exploded throughout the West, most shockingly demonstrated in the recent phenomenon of gang rape for sport. Listed below is the evidence.

    While these cases are primarily not related to the core group of committed Islamists within Arab Muslim immigrant populations, there is some “trickle-down” of attitudes so it is also worth noting the rape aspects of Jihad ideology as well: The Rape Jihad.

    http://www.iris.org.il/blog/archives/757-Pan-European-Arab-Muslim-Gang-Rape-Epidemic.html

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > morgenstern 15.09.2015. 21.18

    Tu tik ļoti mīli tos palestīniešus, bet, tik ļoti nemīli tos sīriešus, tas tā stipri dīvaini.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > morgenstern 15.09.2015. 23.12

    Gaidīju, kad dzerīts izmetīs savu vājo demagoģiju – un sagaidīju.

    Mana nostāja ir tāda, ka:

    1.) ja neuzbruktu: palestīniešiem, sīriešiem, afgāņiem, utt. tad tie nebēgtu pa visu pasauli (bet ja bēgtu, tad nebūtu neviena, kas tos sauktu par kara bēgļiem – tā kā kara nebūtu)

    2.) šīm valstīm, nācijām ko minēju – vēl priekšā evolūcijas periods, lai nonāktu pie sapratnes par brīvību un tiesiskumu ko baudām ES. Taču iebrūkot šajās valstīs un sagraujot tās (Palestīnas gadījumā liedzot tai pastāvēt) tiek kropļota šī evolūcija un tāpēc arī rezultāts ir kropls. Ne viņi vainojami. Bet kas tādus apstākļus radījis.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Bet > morgenstern 16.09.2015. 13.28

    Viedokli, pievienojos, ka šim nosauktajām un vēl daudz citām jāiziet simtiem gadu evolūcijas, lai beigtos savstarpējo cilšu kari un nav večiem milzu baros jāpdraud nabaga ES sievietes, bet varbūt tos gadījumus slēps, kā tas notika uz Baltija sjūras prāmja : izvaroja sievieti septiņi somālieši. Par gadījumu rakstīja, bet baidījās nosaukt no kuras valsts tie briesmoņi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

jautajums_4 15.09.2015. 14.17

Kā tur Rinkevičš teica par NA?

Paši sevi uzdzen kokā un tad žēli ņaudēdami lien lejā…Precīzi!

+10
-8
Atbildēt

1

lno 15.09.2015. 14.07

    lno > lno 15.09.2015. 19.37

    Krists Šukevičs ‏@kSukevics 15m15 minutes ago Riga, Latvia

    180 patvēruma meklētāju šodien vairākkārtīgi norāvuši ārkārtas bremzes vilcienā uz Berlīni,izlekuši ārā,jo negrib tikt reģistrēti tur.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

lno 15.09.2015. 13.41

http://www.diena.lv/pasaule/ungarija-apstiprina-robezas-slegsanu-ar-serbiju-14111906

__________________________________

Ungārija slēgusi robežu ar Serbiju. Nebūtu Vācijas solījums, tas būtu izdarīts agrāk.

+8
-8
Atbildēt

0

Charlie Hebdo 15.09.2015. 13.31

Es domāju, ka Putins korumpē Eiropas politiķus, lai interventu ordas izraisītu jukas un nelietīgais saldais pārītis, Junkers un Dombrovskis, sen ir nopirkti ar visām parpalām. Vēl lētāku un efektīvāku diversiju pat iedomāties nav iespējams.

ПУТИН И АЛЬ-КГБ: ТОЛЬКО ФАКТЫ

http://ipvnews.net/?p=2434

+1
-9
Atbildēt

1

fretka 15.09.2015. 13.01

Slovākijas iekšlietu ministrs Roberts Kaliņaks sacīja, ka viņa valsts, Čehija un citas atteicās atbalstīt plānu un aicināja sasaukt ES līderu samitu.

——–

Slovākija, Čehija, Polija, Ungārija, Rumānija un Latvija – beidzot esam pareizajā kompānijā, kopā ar lielajām kaimiņvalstīm, kur cits citu pazīst un saprot, kas ir Krievija.

+6
-9
Atbildēt

81

    dzeris49 > fretka 15.09.2015. 13.06

    Vienīgais, ko esi “piemirsis”, ka neviena no šīm valstīm nerobežojas ar Krieviju, un tur nav tik liela Krievijas un krievu propuitiniskas diasporas ietekme.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 15.09.2015. 13.11

    Bet tu esi aizmirsis, ka Polija robežojas ar Krieviju. Lai gan tas, protams, ir sīkums, jo Krievija parasti robežojas, ar ko grib.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 13.23

    Bet tu neaizmirsti, ka tās visas ir ES dotējamās valstis.

    Un kāpēc Itālijai būtu jātbalsta sankcijas pret Krieviju, ja Latvija neatbalsta viņu problēmu risināšanu.

    Čehija- Zēmans pat uz 9.maiju bija uz Maskavu aizpēries.

    Ungārija- Putins nesen bija vizītē un Ungārijā. Draudzīgi apsprieda gāzes piegādes fineses

    Rumānija- vēl nabadzīgāka par mums, bet ir spēcīgi signāli, ka atbalsta Krievijas plānu par Moldovas sadalīšanu.

    paliek Polija, bet nu kad struktūrfondu naudu dalīs…

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 13.29

    jautājumam patiesībā ir liela taisnība … mēs tik baidamies atzīt to , jo mēs izņemot lielo muti neesam nekas …

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 15.09.2015. 13.39

    klusais…mēs izņemot lielo muti neesam nekas …

    _______________________

    Man tādas aizdomas bija, bet nu Tu pats to apstiprināji:):):)

    Raiņa gadā: Mēs būsim lieli tik cik mūsu griba….

    Tomēr par atklātību visu cieņu:):):)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 13.42

    lno – reiz VV Mežparkā ( mikrofonā ) skandēja – mēs esam lieli , mēs esam vareni … un ?

    Ne jau no saukļiem dzīve sastāv …

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 13.45

    1) tā ir. Tās ir valstis, izņemot Poliju, kuras Krievija visaktīvāk izmanto, lai šķeltu ES sankciju solidaritātē. +dienvidi- Itālija+Grieķija.

    Bet Rumānijai ir vēsturiskas pretenzijas uz Besarābiju-lielākā daļa Moldovā, mazākā-Ukrainas teritorijā. Krievija ļoti aktīvi strādā pie gribētāju dabūšanas šo teritoriju sadalīšanai.

    2) Un Latvija ir vienīgā, kura ir atteikusies palielināt brīvprātīgi uzņemamo bēgļu skaitu. Tā kā vismagākās finansiālās un visas citas sankcijas dabūsim mēs. Un tas ir tikai loģiski.

    Bet tā kā mūsu tūdaliņi ir lieli pastalu cienītāji-tautiskais stils, tad viņus ar kaut kādu struktūrfondi miljonu, bet varbūt miljardu , atņemšanu neizbiedēsi…Kas viņiem ekonomika!

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 13.46

    Skaidrs. Kāda problēma pārkvalificēties no kurpēm uz pastalām…

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 15.09.2015. 13.50

    jautājums…Kas viņiem ekonomika!

    ________________

    Jautājumi saprot ekonomiku kā diedelēšanu, TUA un pilsonības tirgošanu:) Parex, Citadele, Krājbanka, LM, LK tā nav ekonomika, tas ir bizness:):):)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 13.54

    lno – ak Tu nelaimīgais ražotājs ….

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 15.09.2015. 14.01

    Polija robežojas tikai ar Krievijas anklāvu, un Polija nav Latvija ne pēc lieluma, ne pēc pilsoņu sastāva, ne pēc ekonomikas.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 15.09.2015. 14.08

    klusais. Ak laimīgais valdes loceklis:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 14.10

    >lno

    Kādi tavi priekšlikumi? Izstāties no ES? Atteikties no struktūrfondiem, no ES programmām?

    Konkrēti, ko piedāvā lepnais Jūrmalas bajārs?

    p.s.

    cik tavas pārdevējas pensijās saņems? pie tava nodokļu maksāšanas veida…

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 14.16

    dzeris – nu kapēc vajag lietot vārdus , kuru nozīmi nesaproti … ??? –

    anklāvs -ir valsts vai valsts daļa, kura no visām pusēm robežojas ar citas valsts teritoriju.

    Nu varbūt nedaudz izglītojies par elementārām lietām pirms gribi gudri izteikties …

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 14.17

    lno – valdes priekšsēdētājs … kungs :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 14.19

    klusais

    Dzeris, manuprāt, pareizi lieto-anklāvs.

    Šajā gadījumā Kaļiņingradas apgabals, kas ir Krievijas anklāvs

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 14.21

    jautājums – anklāvs robežojas ar vienas valsts teritoriju … Kaļiņigradai ir divas valstis – Lietuva un Polija … tas ir eksklāvs .

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 14.32

    klusais

    sapratu, bet tur ar to terminoloģiju ir drusku strīdīgi

    paņēmu Akadēmiskās datu bāzes definīciju anklāvam

    ——————————————-

    Definīcija: Valsts vai valsts daļa, ko no visām pusēm aptver kādas citas valsts teritorija, piemēram, Lesoto Dienvidāfrikā, Kaļiņingradas apgabals Krievijā.

    —————————————-

    bet vispār Tev taisnība, lai gan tad, cik sapratu, tas ir puseksklāvs-jo robežojas ar jūru nevis tikai ar sauszemi.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 14.37

    jautājums – tad kuru valsti neaptver citu valstu teritorijas ? Vienu vārdu sakot visi ir anklāvi :) :) :)

    P.S. Te Bet pietrūkst ar savu komjaunietes viedokli :)

    P.P.S. – Valsts vai valsts daļa, ko no visām pusēm aptver kādas citas valsts teritorija … es lieku akcentu uz vienskaitli un Kaļiņingrada kā piemērs ir nepareiza – Vatikāns, Sanmarino , Lesoto – Ok :)

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 15.09.2015. 14.51

    Klusais – man, protams, grūti konkurēt zināšanās ar cilvēku, kura iemīļotais raidījums ir “Naša raša”.

    Bet, ar kādām valstīm robežojas Kaliņingradas apgabals, ar Krieviju, vai?

    Tā nav Krievijas daļa?

    Tas nav anklāvs?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 14.59

    dzeris – zinot Tavu nevērību pret sīkām detaļām , atbildēšu ,ka :

    1. Kaļiņingradas apgabals robežojas ar Lietuvu un Poliju ( 1+1=2 t.i. divām valstīm )

    2. Piebildīšu , ka “Anklāvs ir kāda valsts vai valsts daļa, kura no visām pusēm robežojas ar citas valsts teritoriju.” . Un citas valsts , tas nozīmē vienu citu valsti un 1 nav 2 , ja Tev skolā to ir piemirsuši iemācīt …

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 15.09.2015. 15.21

    Sauc to Kaļiningradas apgabalu, kā gribi, lai nav anklāvs, bet, tas absolūti neattiecas uz komentāra jēgu, var jau, protams, meklēt drukas kļūdas un citas kļūdas komentāros, bet, tā dara tie, kam nav ko pateikt pēc būtības.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 15.30

    dzeris – labi , pieiesim pie komentāra jēgas kā saki … :) Tad kāda ir Kaļiņingradas ietekme uz Poliju un Lietuvu ? Milzīga vai nenozīmīga ?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > fretka 15.09.2015. 15.52

    ….Klusais….

    Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

    Anklāvs

    Definīcija: Valsts vai valsts daļa, ko no visām pusēm aptver kādas citas valsts teritorija, piemēram, Lesoto Dienvidāfrikā, Kaļiņingradas apgabals Krievijā.

    http://termini.lza.lv/term.php?term=ankl%C4%81vs&list=ankl%C4%81vs&lang=LV

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 15.58

    >Zane

    Klusajam ir taisnība. Kaļingradas apgabals nav anklāvs, bet eksklāvs( puseksklāvs-jo ar jūru robeža).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > fretka 15.09.2015. 16.07

    ….ja Jums labāk patīk informācija no Vikipēdijas, nevis LZA terminu skaidrojums – varat lietot arī Vikipēdiju:

    – “Ja anklāvs ir valsts daļa, tas vienlaicīgi ir arī eksklāvs — teritorija, kas nerobežojas ar valsts pamatteritoriju.”

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 16.09

    zane – ak Tu grāmatu tārps :) – ko no visām pusēm aptver kādas citas valsts teritorija … valsts , ne valstu … piemērā kļūda :) par Kaļiņingradu :) copy paste te neder , te vajag arī galvu pieslēgt :)

    P.S. Un kas tad ir vikipēdija ? :) :) :)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > fretka 15.09.2015. 16.30

    …Klusais….cerams, Tu vērsīsies LZA ar pretenziju, lai tiktu novērsta kļūda, citādi…kaut kā nesmuki sanāk, Tu, kā eksperts – nepelnīti izsaki pārmetumus Dzerim…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 16.39

    zane – kādi pārmetumi , es vienkārši aicinu dzeri domāt ar galvu nevis automātiski pārpublicēt tekstus :) dzerim ir novērota tieksme daudz rakstīt un neiedziļināties pierādijumu bāzē :)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 15.09.2015. 17.25

    Manuprāt, tavu komentāru te vairāk, nekā manu.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > fretka 15.09.2015. 17.46

    …Klusais…nu-ū, Tu jau arī pārpublicēji tekstu no Vikipēdijas, nepieļaujot citu informācijas avotu…tāpēc Tava piekasīšanās Dzerim, vismaz – šajā jautājumā – bija “kategoriski” bērnišķīga…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 15.09.2015. 17.49

    Tādu eksemplāru dēļ kā jautājums, zanE un co okupācijas laikā Maskavas birokrātiem un šodien ES pārstāvjiem, iebraucot Rīgā visu laiku jāuzmana dibens, jo tik daudz līdēju nav nevienā Eiropas galvaspilsētā.

    Elpo dziļi, nav jāizstājas no ES, nav jāatsakās no struktūrfondiem, to neviens neprasa. Dod Dievs Junkeram un Merkelei, Olandam saprātu, lai ES nesabruktu.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 15.09.2015. 17.53

    klusais. Valsts uzņēmuma valdes priekšsēdētājs…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE > fretka 15.09.2015. 18.19

    ….ln0….Jums abiem ar rostiņu to dibenu tēmu partijas skolā mācīja?…prakse arī bija jāiziet?….ātrāk komunista biedra karti nedeva?…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 18.50

    lno – kura ?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 19.24

    >lno

    Raiņa gadā: Mēs būsim lieli tik cik mūsu griba…

    —————————————————

    1) un kad tava griba būs tik liela, lai beigtu Latvijas valsti un tautiešus apšmugulēt ar nodokļiem?

    2) Klusajam ir privāts uzņēmums, ja atceros pareizi, tad daļā ar sievu. Un viņš regulāri brauc uz Ķīnas lielajām mesēm-pēc precēm, kas ir viens virziens, bet vēl pāris, manuprāt. Pilnīgi legāli, bet ne tik ejoši kā tavējais…

    kā zinu? nu ir viens čats, kur mēs ietusējam-klusais, Zane, Lelle un vēl citi, bet tie vairāk pa Dienu vai citiem portāliem.

    3) un kur tad tie konkrētie priekšlikumi?

    Vai vienīgais konkrētais ir -dodiet 7 miljonus OM?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 15.09.2015. 19.29

    jautājums. Nomierinies. Esmu jau 5 gadus pensijā. Te būs tava Spīdola;

    http://linkis.com/epadomi.lv/dienas_pa/YQMNO

    Un nemudi tukšu par to, par ko tev nav nemazākā saprašana:)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 19.52

    >lno

    1)Jā, Solvita ir no Spīdolām…

    Bet tev to nesaprast, tu jau uz tām blondīnēm…kur Žanete, kur Juta…

    2) gribi, lai es nosaucu, kur tev, cik daļas,Lepnais Jūrmalas pensionār? Nū…20%, laikam, bija, kur dēlam 5%…

    Ar TUA… bez TUA…tavi darbinieki var atļauties īpašumus Jūrmalā?

    p.s. ja mani apsaukā, tad es esmu spējīgs ļoti daudz par oponentu noskaidrot…Māte Google…un tavas pārdevējas nav grūti sameklēt…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 15.09.2015. 19.59

    jautājums. Ak kungs, tu uzskati, ka esi izdarījis lielu atklājumu? PIrms gada avatarā ieliku foto, mans niks ir twiterī, tur arī uzvārds. Man nav ko slēpties, ja tu būtu kaut mazliet gudrāks, tad saprastu, ka nodokļu nemaksātājs tā nerīkojas. Tu, kristieti, gan maskējies – kā Belcebuls Dieva tēlā:):):)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 21.47

    jautājums – biji mežā ? Kāds kukainis iekoda? :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 22.29

    >lno

    Pareizi. Līdzīgi arī gāju.

    Un tev, starp citu, ir divi twitera konti, kas mani drusku izbrīnija.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 22.30

    >klusais

    Nē. Vienkārši , bet es pretī neapsaukāšos…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 22.32

    jautajums – nu nesaprotu Tavu filosofiju …

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 22.38

    >klusais

    Kuru tieši?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 22.42

    jautājums – to ,kur uzvelcies … piemēram kāda Tev daļa par lno nodokļiem … cik pats esi radījis darba vietas , kas maksā nopelnītus , ne sadalītus nodokļus.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 22.57

    >klusais

    Nē. Bet es to arī neesmu apgalvojis.

    Bet tu taču zini, ka es man ir darīšana ar profeņu jauniešiem. Nu tur- kur nu kurš strādā, kurš Rimi, kurš Maksimā, kurš Drogās, kurš citos veikalos…Nu tad es meitenēm arī apjautājos, kādi tad ir tur darba apstākļi…Un tad brīnās, ka sīkie mūk uz UK…

    visi patrioti un brēcēji, līdz brīdim, kad nodokļi jāmaksā. Sīkie vispār bez sociālās aizsardzības.Un darbinieki vispār -pabalsti, pensijas. Lielākajai daļai uzņēmuma līgumi-lai apmaksātos atvalinājumos nebūtu jālaiž.

    Un tu jau arī esi tāds pats.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 23.05

    jautājums – nu lno nepieder ne Maxima, ne Rimi , ne Drogas … piekrītu , ka ir Tevis piesauktā problēma , bet nu ne jau lno nosaka toni :) lno sitas par izdzīvošanu … Tevis piesaukti kantori starp citu nepieder latviešiem… Bet , ja par tēmu ,tad tas ir garš stāsts … un tiem ,kas sēž uz budžeta naudas vismaz vajadzētu respektēt tos, kuri to budžetu pilda…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 23.14

    >lno

    Nu kurienes tev info, ka lno sitās par izdzīvošanu? Man šķiet tu nenovērtē lno iespējas…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 23.18

    klusais

    To tu par VID? Vai par muitu? tu par to tā sirsnīgi uztraucies…

    Bet tiem, kuri krāpjas ar nodokļiem, nevajadzētu no sevis mētāt ultrapatriotus.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 23.23

    jautājums – es nerakājos lno finansiālajā darbībā , es daudz maz zinu situāciju tirdzniecībā , ja kļūdos , tad Zane pielabos … nav tur nekāds medus pods mazajiem . Bet pat , ja būtu zināms medus pods , tad jebkurā gadījumā būtu jāciena lno darbošanās , jo pirmkārt tā dod darbu cilvēkiem, otrkārt viņš nomaksā lielākus vai mazākus nodokļus no radītās pievienotās vērtības , kamēr citi šos nodokļus pēc tam tērē … Es gribētu dzirdēt ( lasīt ) Tavus argumentus ar kuriem Tu paskaidrotu savu poziciju par to kapēc brauc virsū nodokļu donoram kā nodokļu tērētājs :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 23.25

    jautājums – diemžēl tas , kas notiek VID , Tev iespējams pat sapņos nerādās …

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 15.09.2015. 23.28

    klusais. Paldies par aizstāvību, bet mūsējie necīnās par izdzīvošanu, protams peļņa nav vairs tā, kas treknajos gados. Praktizējošā kristieša fantāzijas ir vistīrākie meli, laikam nebaidās no Dieva soda:) Uzņēmums nodrošina ne tikai obligātās soc. iemaksas, apmaksātu atvaļinājumu izvēlētā laikā, bet arī apmaksā katram darbiniekiem veselības apdrošināšanas polisi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 23.36

    >klusais

    . nav tur nekāds medus pods mazajiem

    ———————————————

    Nū…bet ja nav mazais?

    Un es no visiem saviem ienākumiem visus nodokļus nomaksāju.

    Bet kāpēc braucu virsū? Tāpēc, ka man patīk Zviedrijas, bet tev un lno atkal Krievijas modelis….

    Un tu man te Mērnieku laikus ar to-runas vīriem ir spēks rokās un kā tie nolemj-tā ir- nemētā…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 23.36

    lno – stāsts jau ir par ko citu … par to , ka ir starpība pašam nopelnīt naudu un to ,ka dzīvo uz citu nopelnīto naudu . To var saprast tikai tas , kurš pats ir procesā . Ja par šodienas situāciju , tad no sevis pateikšu , ka Latvijas tirgus nopietni samazinās … , savukārt lielie monstri piegriež skābekli un tad sanāk kā vāverei riteni , kas ir pilnīgi pretēji budžetniekiem ,kam vienalga kādi vēji pūš :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 23.38

    jautājums – būsim precīzi :) pats nomaksā vai grāmatvedis pārskaita no budžeta naudas ?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 23.38

    >klusais

    Vāvere ritenī? Visu vasaru uz jahtas?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 23.43

    >lno

    Tiešām ? Pārjautāšu vēlreiz. Tie ir nabadzīgi, bet godīgi un sirsnīgi bērni. Bet nu veselības polisi neviens no viņiem pat redzējis nav…Bet es precizēšu- par aploksnēm.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 23.44

    jautājums – 3 nedēļas :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 15.09.2015. 23.47

    jautājums. Sāksim ar to, ka pie mums bērni nestrādā, izņēmums vasaras brīvlaikā darbinieku bērni. Tu laikam tā esi pieradis melot, ka bez tiem vienkārši nevari iztikt?:)

    P.S. Vai skaudība nav grēks?:):):)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 23.49

    >klusais

    Grāmatvedis pārskaita.

    Un būsim tad nu arī precīzi un mazliet tavas shēmas par degvielu paanalizēsim…un darījumus brīvostā….kā tur nauda staigā…

    labi. Es tiešam esmu dusmīgs. Pateikšu par daudz…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 23.50

    lno – par grēku aizmirst , kad oponentus vajag virtuāli pievārēt :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 23.51

    jautājums – par degvielas shēmām brīvostā man pašam palika interesanti , pastāsti ko tuvāk :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 15.09.2015. 23.52

    >lno

    Maniem profenes bērniem ir no 18 līdz 20+ .Tie ir jaunieši.Tie kursi, kurus es mācu. Lielāka daļa no viņiem strādā. Daži jau no 14 gadiem.

    Par bērniem es viņus saucu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 15.09.2015. 23.55

    jautājums – kā vecais diskors Tev šovakar uzlikšu ko tematisku :)

    https://www.youtube.com/watch?v=ViNagoWD9Ss

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 15.09.2015. 23.57

    jautājums…mazliet tavas shēmas par degvielu paanalizēsim…un darījumus brīvostā….kā tur nauda staigā…

    ____________________

    Nu ja kaut kas tml. bijis, tad to varēji uzzināt tikai no paša klusā…zemiski…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 16.09.2015. 00.00

    lno – esdegvielai metu mieru 2006. gadā :) Man būtu interesanti dzirdēt ko jautājums pastāstītu :)

    P.S, Jautājums vai nu blefo vai zin kādu shēmu ,kuru būtu interesanti uzzināt :) un ne bla,bla līmenī :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 16.09.2015. 00.01

    jautājums. Nu tie “bērni” gadās tādi, kuri, nedēļu nostrādājuši, bez brīdinājuma pēkšņi pazūd:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 16.09.2015. 00.05

    klusais. Man būtu interesanti dzirdēt ko jautājums pastāstītu :)

    ________________

    Gan jau izdomās, fantāzija kā Minhauzenam:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 16.09.2015. 00.07

    lno – nu shēmas ir zināmas , interesanti dzirdēt “eksperta” viedokli … vēlams ar skaidrojumiem :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 16.09.2015. 00.09

    Ne, lno. Es neskaužu. Tu man vienkārši ļoti, ļoti nepatīc.

    Es par tevi infu sāku analizēt, tāpēc, ka tu man nepatīc. Tajā brīdī es nezināju tavu sociālo stāvokli, lai man būtu iemesls skaust. Tu man vienkārši nepatīc!

    Bet tas, ko uzzināju, man daudz ko izskaidroja…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 16.09.2015. 00.10

    >klusais

    Ak, tev ir interesanti…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 16.09.2015. 00.14

    jautājums. Bet tas, ko uzzināju, man daudz ko izskaidroja…

    _________________________

    Tur jau tā lieta, ka neko neuzzināji, bet izdomāji sev patīkamu variantu, un nepatīk tev neviens, kurš neatzīst jautājumu ceturto par IR pravieti:)

    Manuprāt tev “nepatīk” arī klusā jahta:):):)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 16.09.2015. 00.14

    jautājums – jā interesanti :) bet ticamāk ,ka neko nezini un vienkārši blefo :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 16.09.2015. 00.22

    >lno

    Nē, man nav nekādu pretenziju uz pravieti, bet ja mani apsaukā par -idiotu, kretīnu un visu vairs neatceros…tad man nepatīk un es apskatos- kas tāds par mutes bajāru.

    Un tu, lno, patiešām biji atklāta info-2 min laikā.tur jau pat jāpiepūlas ar analīzi nebija.

    p.s.un pret jahtām es esmu visai vienaldzīgs…Mēs ar tevi , lno, esam dažādi cilvēki…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > fretka 16.09.2015. 00.25

    >klusais

    Varbūt arī blefoju, bet varbūt arī esmu šo to dzirdējis…Bet tā kā arī tu mani esi nokaitinājis…tad es paskaidrojumus šovakar nesniegšu…Aiz ļaunprātības!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 16.09.2015. 00.27

    jautājums. Paskaties, kā pats esi uzvedies, vai neesi nosaucis mani par naciķi, rasistu, kad sāki melot…

    Ar labu nakti! No rīta ceru atrast “analīzi” par klusā “ek. noziegumiem”:):):)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 16.09.2015. 00.30

    jautājums – esmu degvielas apritē no 1991.gada , tagad no 2006. gada esmu atgājis no aktīvajām lietām , bet nu tirgu pārzinu :) Būtu ļoti pagodināts , ja savu nokaitinājumu mestu pie malas un pastāstītu man Brīvostas shēmas , kuras esi kaut kur dzirdējis :) :) :) Varētu profesionāli parunāt :) :) :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 16.09.2015. 00.38

    lno – man ar būtu interesanti palasīt profenes skolotāja secinājumus :) un par brīvostas degvielas shēmām tai skaitā :) Tiesa man aizdomas , ka neko neizlasīsim , jo info nesējs īsti netver lauku , bet tas jau sekundāri :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 16.09.2015. 00.40

    Ak jā , gandrīz aizmirsu , es tak diskors :) jauku nakti !

    https://www.youtube.com/watch?v=x59kS2AOrGM&list=RDx59kS2AOrGM#t=0

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > fretka 16.09.2015. 01.12

    …klau, Klusais un Jautājum, ja gribat skaidrot attiecības – Jūs taču zināt, kur to var izdarīt bez nosiekalojušā idiota klātbūtnes, kas kāri tver katru Jūsu vārdu un attiecīgā brīdī savas slimās fantāzijas pavērsīs pret Jums…

    …šeit nav ne īstā vieta, ne īstais brīdis…

    P.S. ….Klusais – nelecies!…Tu zini par ko es runāju.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > fretka 16.09.2015. 09.57

    zane – manuprāt te daudzi grēko ar info ,ko varētu pārspriest citur :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 15.09.2015. 12.48

Ir neskaitami argumenti PRET, bet pietiek ar vienu: tikko sīrietis no Turcijas bēgļu nometnes ir iesēdies laivā, viņš pārkvalificējas par migrantu:)

+18
-11
Atbildēt

1

zanE. 15.09.2015. 12.46

…ha, ha, ha….tā tik ir personības dubultošanās!!!….ko tagad darīs NA atbalstītāji?…

– “Nacionālā apvienība (NA) asi iebilst pret obligātām bēgļu kvotām un bēgļu uzņemšanu no citām Eiropas Savienības (ES) valstīm, bet atzīst, ka Latvijai ir jāuzņem bēgļi, kuri pašu spēkiem labprātīgi sasnieguši valsti, intervijā Latvijas Radio sacīja Nacionālās apvienības valdes loceklis Rihards Kols.”

http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/na-latvijai-jauznem-begli-kuri-pasi-ieradusies-valsti.a145652/

+13
-9
Atbildēt

13

    lno > zanE. 15.09.2015. 12.49

    zanE. Tā tikai liekas Lelles reinkarnācijai:)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > zanE. 15.09.2015. 12.57

    Nez, ko šams Kols stāstīs, kad iekšējo sūdu dēļ sāks pavisam vardarbīgi brukt KF…?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 15.09.2015. 12.59

    Ino un ko tu ar to gribi pateikt, zanE minētais fakts neatbilst patiesībai?

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 15.09.2015. 13.00

    lno – tā nevajag , Lelle vēl ir dzīva … un pieļauju ,ka spriganāka par Tevi :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > zanE. 15.09.2015. 13.01

    kristaps_freimanis

    Kas viņam būtu jāsaka? Pēc fašistisko izdzimteņu bidlostānas sen jau pilsoņu karš raud.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 15.09.2015. 13.03

    klusais. Arī Tava draudzene, ka tik labi informēts?:):):)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 15.09.2015. 13.04

    Ino – kādreiz kaut ko pēc būtības arī spēj nokomentēt, vai tikai bārstīt “asprātības”?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 15.09.2015. 13.07

    lno – Lelle ir vēl no citasdienas laikiem un to , ka ar viņu viss ok , Tev var pastāstīt ne viens es :) Ar lielu varbūtību varu minēt , ka Lelle pārdzīvos Tevi :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 15.09.2015. 13.15

    Kas te smieklīgs,mēs taču uzņemam bēgļus,kuri pārnāk pār Krievijas robežai,bet tos,kuri bēgļa statusu nedabū,sūtam atpakaļ.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 15.09.2015. 13.21

    klusais. Īsts Zanis, tātad vēlos Lelles nāvi?:):):) Labi, ka vēl neesi mani atmaskojis kā Vienotības biedru potenciālu slepkavu, jo ne reizi vien šo partiju esmu sūtījis pa skuju taku:) Talants:):):)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 15.09.2015. 13.23

    lno – vai tad nezināji ,ka man ir talants :) :) : )

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 15.09.2015. 13.34

    …šodien BNS: “Nepilsoņi nav pielīdzināmi bēgļiem,” sacīja NA deputāts Rihards Kols…..

    …hmmm…laikam, jāgaida paziņojums, ka Kols tiks izslēgts no Nacionālās apvienības rindām…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 15.09.2015. 13.40

    Nepilsoņi ir nelikumīgi padomju okupācijas laika migranti un to atvases ar kolonistu domāšanu,skaidrs,ka viņi nav bēgļi,kuriem būtu jāpalīdz,kamēr mājās normalizējas apstākļi,kāpēc šis viedoklis ir tik slikts?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

jautajums_4 15.09.2015. 12.46

Un skatieties no gaišās puses. Visu finansējumu no struktūrfondiem varbūt neatņems.

+8
-7
Atbildēt

0

jautajums_4 15.09.2015. 12.43

Kurš maksā, tas pasūta mūziku…

Vācija ir donorvalsts, bet Latvija-dotējamie.

+10
-5
Atbildēt

0

fretka 15.09.2015. 12.22

Eiropas komisijas priekšsēdētājs Junkera kungs ir izcils politiķis un tikpat izcils savas dzimtenes Luksemburgas patriots.

Luksemburga 2013. gadā saņēma ES finansējumu 1,6 miljardus eiro, kamēr iemaksāja tikai 311 miljonu eiro.

Lūdzu, atgādiniet, cik “bēgļus” pieteikusies uzņemt Luksemburga.

+12
-10
Atbildēt

1

    LoveLove > fretka 15.09.2015. 13.27

    Līdz šī gada martam Luksemburga uzņēma 74 sīriešu bēgļus, 50 bēgļus septembrī.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

LoveLove 15.09.2015. 12.20

Saprotama donorvalstu reakcija, katra izvēle sadarboties vai nesadarboties kopējo problēmu risināšanā maksā. Eiropas Savienība, atšķirībā no Padomju Savienības, balstās uz solidaritāti un atbildību. Ja izvēlamies nerisināt kopējās problēmas, šī izvēle maksās. Būtiski, lai izvēle tiek izdarīta, apzinoties visus ieguvumus un zaudējumus. Bet spļaušana uz citiem nelīdzēs, tā var būt atgriezeniska, it īpaši, ja mainās vēja virziens.

+12
-8
Atbildēt

2

    lno > LoveLove 15.09.2015. 12.26

    LoveLove. Kopējas problēmas? Tās ir Vācijas radītas problēmas, jo Ungārija nebūtu ielaidusi savā teritorijā migrantus, ja Vācija nebūtu solījusi tos uzņemt. Pēc Vācijas atžilbšanas robeža ir slēgta.

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    Ēriks > LoveLove 15.09.2015. 12.31

    Davai,risinām kopējās problēmas,sargājam robežas,palīdzam Turcijai ierīkot bēgļu nometnes,palīdzam normalizēt stāvokli Sīrijā.Migrantu nekontrolēta uzņemšana nav problēmu risināšana,tā ir problēmu nerisināšana un jaunu problēmu radīšana.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

dzeris49 15.09.2015. 12.18

Te jau Austras koks un daudzi nupat kā rakstīja, ka, tipa, mēs varam darīt, ko gribam, Rinkevics melo un sagroza situāciju, nekas mums par to nebūs.

Un ko, jūs tiešām domājiet, ka mēs varam izmantot ES labumus, bet, pilnībā atteikties no solidaritātes principa, un uzskatīt, ka tikai mums visi parādā, bet mēs neko nevienam neesam, mēs esam paši par sevi, un varam spļaut virsū visiem principiem, pēc kuriem dibināta ES?

“ES ir vāja, blā, blā, blā, ko tā vispār varēs izdarīt, utt..” skataties, ko tā “vājā” ES izdarīja ar Krieviju ar savu elementāru ekonomisku sankciju palīdzību, bet, galīgi ne tāpēc Latvijai būtu jāpalīdz risināt šo problēmu, bet elementāras solidaritātes un cilvēcības vārdā.

Nu bet viss OK, nu ir iemesls kārtejai histērijai, iepriekšējā bija ar virsrakstu “ko tie pretīgie bēgļi, nezvēri un mežoņi, mums varētu perspektīvā izdarīt (jo patreiz vēl nekas vispār nav noticis).

Nākamā histērija sākusies ar lozungu “kā mūs, nabadziņus, diskriminē pretīgā ES”.

Un tā var rīkoties atbildīgas valstis, un atbildīgi pilsoņi, nevis provinciālas valstiņas ar infantīliem iedzīvotājiem?

Varbūt, mums tiešām labāk “peldēt uz citu krastu”, kā grib Brigmanis, varbūt, ar mūsu infantilitāti, ksenofobijas līmeni, un politiķu bezatbildības pakāpi taisni tur arī ir tā mūsu īstā vieta?

+15
-15
Atbildēt

30

    Ēriks > dzeris49 15.09.2015. 12.24

    Nedrīkst solidarizēties ar totālām muļķībām;dibinot ES par migrantu pūļu nekontrolētu uzņemšanu nekas netika norunāts.Un Rietumeiropa ir ieguvusi pietiekami daudz labumu no Austrumeiropas,pārdodot šeit savas preces un iegūstot čaklu,izglītotu darbaspēku.

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    morgenstern > dzeris49 15.09.2015. 12.27

    visiem principiem, pēc kuriem dibināta ES

    —————

    Kurš no šiem principiem paredz atvērtu robežu ar trešo pasauli?

    +17
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.09.2015. 12.32

    Robežas netiek atvērtas, un uz to arī neviens neaicina, taisni otrādi, robežas tiek slēgtas, gan jau arī eurobirokrātija sapratīs, kā turpmāk novērst šādas ārkārtas situācijas, bet, patreiz situācija ir, kāda ir, un ar to kaut kā jātiek galā, ko arī ES mēģina darīt, pareizi vai nepareizi, bet, vismaz, mēģina risināt, atšķirībā no Latvijas ZZS un NA populistiem, kas, kā strausi, iebāž galvu smiltīs, un gaida, ka viss atrisināsies pats no sevis.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 15.09.2015. 12.35

    Dzeri, mums nav solidāri jādala idiotiskas politikas sekas. Turklāt šie pastāvīgie draudi liecina tikai par to, ka nevienam tur nav nekāda plāna. ES spicē valda panika! Kādu sapratni var gaidīt no kuģa pasažieriem, ja kuģa kapteinis skraida pa klāju un plēš sev matus?

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 15.09.2015. 12.39

    Nepārtraukti augošas bēgļu uzņemšanas kvotas neliecina par risinājumu efektivitāti,gluži otrādi,tiek prognozēts procesa turpinājums.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.09.2015. 12.42

    Arī ES pieļauj daudzas kļūdas, pats par sevi, un situācija ir, lielā mērā, šo kļūdu sekas.

    Bet, gan jau viņi šo situāciju atrisinās, Eiropa atrisinājusi arī sliktākas situācijas, un ko tad?

    Tad kad jums ir viss labi, mēs esam ar jums, kad jums ir problēmas, tad, atvainojiet, mēs katrs par sevi, tāda ir Latvijas pozīcija?

    Tev pašam vajadzētu tādu draugu?

    Un mums ES vajadzīga daudzreiz vairāk, nekā mēs ES.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 15.09.2015. 12.43

    dzeris… skataties, ko tā “vājā” ES izdarīja ar Krieviju ar savu elementāru ekonomisku sankciju palīdzību…

    ________________

    Parakstīja līgumu par Nord streem 2. kārtu:):):)

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 15.09.2015. 12.45

    dzeris…Eiropa atrisinājusi arī sliktākas situācijas

    __________________

    Piemēram?:)

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > dzeris49 15.09.2015. 12.52

    Īsts draugs pateiks taisnību un apturēs no muļķības. Nevis metīsies zem vilciena, lai abi iet bojā… toties kopā… Solidāri.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > dzeris49 15.09.2015. 12.52

    “migrantu pūļu nekontrolētu uzņemšanu”

    ===

    Nekontrolētu? Pavisam kontrolētu – visus, kas neatbilst statusam, sūta mājās. Kas tur nekontrolēts?

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.09.2015. 12.53

    Netēlo nu idiotu, Ino, Eiropa, ar amerikāņu palīdzību, tika galā galā gan ar Staļinu, gan ar Hitleru, un visām tām sekām, kas bija pēc šo abu diktatoru izraisītā kariņa, un pārvērtās par plaukstošu reģionu, ar attīstītu ekonomiku, socialām garantijām, ctb ievērošanu, utt., utt, taisni uz Eiropu dodas visi, kam vajadzīgs patvērums vai kas vienkārši grib normāli dzīvot, nevajag novērtēt Eiropu par zemu.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > dzeris49 15.09.2015. 12.54

    “Nepārtraukti augošas bēgļu uzņemšanas kvotas neliecina par risinājumu efektivitāti”

    ===

    Šobrīd notiek ugunsgrēka dzēšana. Pat ja šis tas tiks sadarīts ar cēloņiem, tas nenotiks uzreiz.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 15.09.2015. 12.59

    ….Kristap…šodien Rihards Kols no NA atzinis, ka Latvijai jāuzņem tieši nekontrolētas plūsmas bēgļi, kas pašu spēkiem atkūlušies līdz Latvijai:

    – “Nacionālā apvienība (NA) asi iebilst pret obligātām bēgļu kvotām un bēgļu uzņemšanu no citām Eiropas Savienības (ES) valstīm, bet atzīst, ka Latvijai ir jāuzņem bēgļi, kuri pašu spēkiem labprātīgi sasnieguši valsti, intervijā Latvijas Radio sacīja Nacionālās apvienības valdes loceklis Rihards Kols.”

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.09.2015. 13.03

    Nu taču katram skaidrs, ka uzņems tos bēgļus tik, cik vajadzēs, NA elektorāts vienkārši, kārtējo reizi, tiek muļķots no savas partijas, bet, dažiem jau patīk, ka viņus muļķo, viņi izjūt tādu mazohistisku baudu.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 15.09.2015. 13.07

    Nekontrolētu? Pavisam kontrolētu – visus, kas neatbilst statusam, sūta mājās. Kas tur nekontrolēts?

    ============

    Kurā vietā?Tie,kas caur Ungāriju izlauzās uz Austriju un Vāciju,bija kontrolēti?Visi,kas atkuģojuši uz Itāliju un dodas tālāk,ir pārbaudīti bēgļu nometnēs?

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 15.09.2015. 13.15

    dzeris. …Bet, gan jau viņi šo situāciju atrisinās, Eiropa atrisinājusi arī sliktākas situācijas, un ko tad?…

    ——————————————–

    Tas notiks pirms Eiropā būs ieplūduši 100.000.000 OBLIGĀTI pārdalāmo, vai pēc tam?

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.09.2015. 13.59

    Un kur tu rāvi tos 100 miljonus, tiešām domā, ka Eiropa nolaidīs rokas un ļaus visai Āfrikai un TA šeit pārvākties, maldies, pat, ja politiķi to gribēs, cilvēki nepieļaus, kā tas noticis Dānijā, tas pats var notikt visā ES, ES nav Krievija, tur strādā atgriezeniska saite, bez tam, Eiropa prot sabalansēt principus ar intersēm un realitāti, taisni tāpēc Vācija slēdz robežas, nevajag satraukties, uzņems šos, vēlāk daļu atsijās, ieviesos stingrākus noteikumus, un viss būs OK.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 15.09.2015. 14.22

    dzeris. Vācija paziņoja, ka ņems pusmiljonu gadā! Junkers pateica, ka ņems un dalīs! Nupat bija demonstrācijas “welcome!” garā! To visu redz un dzird visa Pasaule, it sevišķi tā Pasaules daļa, kur to grib dzirdēt. Kontrabandistiem atliek vien drusku pielabot informāciju un naudas mašīna uzņem apgriezienus. 100.000.000 ir daudz reālāks par “viss būs OK!”! Tas ir tāpat kā urbināt milzīga dambja pamatus, sakot,: paņemsim tik spaini ūdens, gan jau viss būs labi.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.09.2015. 14.46

    Ja Vācija ņems pus mijonu gadā, un pārējās valstis tikpat daudz, kaut, šaubos, vai tā būs, tad arī tie 100 milj. būs pēc 100 gadiem.

    Un, nevajag aizmirst, atkārtoju – ES ir demokrātija, tikko kā vēlētājs jutīsies apdraudēts ( patreiz vēl, acīmredzot nejūtas), pie varas būs citi politiķi, kā tas jau noticis Dānijā.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 15.09.2015. 14.50

    Dzeri, izliecies, ka nesaprati par ko rakstu? Tāda attieksme nevairo optimismu;)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Austras koks > dzeris49 15.09.2015. 15.09

    Nu re dzeri, spiediens ar fondiem izbeidzās vēl īsti nesācies. Es jums ar Rinkeviču ieteiktu turpmāk nekad priekšlaicīgi neiežmiegt asti kājstarpī un nesākt priekšlaicīgi smilkstēt un pielabināties :)))

    Savādāk ar šādu stratēģiju kā Rinkevičam, mēs nekad savas intereses cauri neizsitīsim, bet vienmēr piekāpsimies. Kaut ej nu zini – varbūt tāda ir Rinkeviča un Vienotības sūtība – akli izpildīt visas norādes no Briseles, vai varbūt arī – viņi savādāk nemaz neprot, jo ir sirdī un dvēselē izpildītāji (tādi īsti eirokomjaunieši).

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.09.2015. 15.16

    Un kāda vispār starpība, bija tas spiediens ar fondiem, vai nebija, vai tad es nerakstīju, ka tas nebūt nav galvenais?

    NA atbalstītāji saprot tikai pātagu, ja neper, var darīt , ko tik grib, nekas cits tiem neeksistē, principi, solidaritāte, utt?

    Tas ir vergu, nevis, brīvu cilvēku domāšanas princips.

    Viedoklis – tev tiešām jālieto kādi antidepresanti, pārāk drūms skats uz dzīvi, Eiropa ne zem kāda vilciena nemetas un nemetīsies, Latvija bez ES atbalsta gan to var izdarīt.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    students-4 > dzeris49 15.09.2015. 15.23

    Bet, gan jau viņi šo situāciju atrisinās, Eiropa atrisinājusi arī sliktākas situācijas, un ko tad?

    ————-

    :D

    ES ir ļoti jauna valsts(vai valstu savienība). Sliktās situācijas ES vienkārši nav bijušas un tās, kas ir sliktas viņa nerisina, bet paļaujas uz ASV. Ukrainas konflikts ES pierobežā ir sliktākā un nopietnākā situācija un kā diez Merķele to atrisināja? Patlaban to ir atrisinājusi Krievija, piekāšot ES un spraužot sprunguļus ASV Sīrijā…

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    students-4 > dzeris49 15.09.2015. 15.29

    Šobrīd notiek ugunsgrēka dzēšana. Pat ja šis tas tiks sadarīts ar cēloņiem, tas nenotiks uzreiz.

    ———-

    Aha, tam ir jābūt dižam skatam, ugunsdzēsējiem pievienojot šļūtenes pie benzīnvedēja cisternas…

    http://www.youtube.com/watch?v=Gpc5_3B5xdk

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Austras koks > dzeris49 15.09.2015. 15.31

    dzeri, kādi vergi, kāda solidaritāte?! EU ir bizness, nevis māmiņklubs. Verdziskā domāšana ir visam piekrist, ko Brisele vai kāda lielvalsts pasaka. Vienotības biedri šajā ziņā neatšķiras no LPSR kompartijas funkcionāriem – dikti, dikti izpildīgi.

    Un Rinkeviča rīcība bija nevis solidaritātes izrādīšana vai kas līdzīgs, bet īsta kangara rīcība – ar pilnu atdevi strādāja nevis savu cilvēku, savas zemes interesēs, bet ar pilu atdevi izpildīja svešus rīkojumus un baidīja un kaunināja tos, kuru intereses būtu jāpārstāv.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.09.2015. 15.42

    Ko nu kurš saprot ar tām savas zemes interesēm, es ar to saprotu pēc iespējas ciešākas attiecības ar Eiropu, nevis pašizolāciju.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > dzeris49 15.09.2015. 15.49

    Kāds sakars Āfrikas bēgļu nepieņemšanai ar pašizolāciju? Tas, ka Rinkevičs redz pašizolāciju rīcībā, ka nepiekrīt ES lielo spēlētāju viedoklim, tā ir viņa iedoma vai apzināta propaganda.

    Varbūt reizi pa reizei varat iedomāties, ka taisnība ir mums un Austrumeiropai, nevis Vācijai vai Junkeram, un ka mums ir visiem spēkiem jāpierāda pārējai Eiropai, ka robežas ir jāklapē ciet, un ka jebkurš no Āfrikas ieradies ir ekonomiskais imigrants un Eiropas dzīvesveida apdraudētājs. Un varbūt ir pienācis tas laiks, kad mums ir viedoklis jāaizstāv ar visiem iespējamiem līdzekļiem, līdz pat visādu veto likšanai?

    Tikai bēda, ka nekādi rinkeviči, kozlovski un straujumas uz neko tādu nav spējīgi.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 15.09.2015. 17.39

    dzeris49 Netēlo nu idiotu, Ino, Eiropa, ar amerikāņu palīdzību, tika galā galā gan ar Staļinu, gan ar Hitleru

    ______________________________

    Pērle:) Skatos tu tajā Aizputē esi pilnīgi nojūdzies, lai gan arī Rīgā tevi dēvēja par durkas sanitāru:):):)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 15.09.2015. 17.55

    ln0 komentārs:

    Netēlo nu idiotu, Ino, Eiropa, ar amerikāņu palīdzību, tika galā galā gan ar Staļinu, gan ar Hitleru

    ______________________________

    Pērle:) Skatos tu tajā Aizputē esi pilnīgi nojūdzies, lai gan arī Rīgā tevi dēvēja par durkas sanitāru:):):)

    =======================

    ….ln0….izej pastaigāties – Tev galviņa pārkarsusi…varbūt pie vainas atkal vēdergraizes, bet Tavi komentāri kļuvuši pavisam nesakarīgi…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.09.2015. 20.23

    “Durkas sanitārs” – tas normāls Ino “arguments”, kad citi argumenti nav, vai tad vēl neesi sapratusi, viņš mums tāds emocionāls, kā jauna meitene.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

nomale 15.09.2015. 12.14

ES kapu zvani!

+7
-10
Atbildēt

1

    Austras koks > 15.09.2015. 12.53

    Kapu zvani ES līdzšinējā izskatā – noteikti. Un varbūt pat labi – paliks tikai kā vienota muitas zona ar līdzīgiem likumdošanas principiem visās jomās un nelielu naudas pārdali – tas, kam ES faktiski būtu jābūt. Un varēs likvidēt lielu daļu milzīgās nekam nevajadzīgās ES birokrātiskās struktūras.

    Kaut tas būs tikai pie nosacījuma, ja vienosies par stingru ārējās robežas kontroli. Pretēja gadījumā izskatās, ka ES sabruks pavisam. Tāds scenārijs gan vairs nav labs.

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 15.09.2015. 12.01

Visi dzīvnieki ir vienlīdzīgi, taču daži dzīvnieki ir vienlīdzīgāki par citiem.

https://youtu.be/6qkKJa2PvyY?t=1h6m7s

Piemēram, neesam gana vienlīdzīgi, lai mūsu lauksaimnieki saņemtu vienādus līdzmaksājumus kā Francija, Vācija, utt. no ES fondiem. Taču esam gana līdzīgi, lai uzņemtu viņu problēmas par imigrantiem.

+14
-10
Atbildēt

3

    Drosma > Viedoklis_lv 15.09.2015. 12.16

    Tieši tā!

    Bet – tā ir tomēr mūsu sabiedrības un attiecīgi mūsu politiķu pašu vaina.

    Nav pasaule nekāds labdarības kantoris.

    Tas, ko te mums grib iestāstīt par solidaritāti un humānismu – smiekli, kad baltajiem jāpiegriež skābeklis un tie jānogrūž nabadzībā – tad netraucē ne humānisms , ne solidaritāte – tad ir kulaks – kā saka – tieši starp acīm.

    Vienkārši mums kā tautai ir jābūt stiprākiem – tas ir kā dzīvnieku pasaulē – kurš kuru. Tā poēzija – tikai lai attaisnotu to – kurš kuru !

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Viedoklis_lv 15.09.2015. 12.47

    “neesam gana vienlīdzīgi, lai mūsu lauksaimnieki saņemtu vienādus līdzmaksājumus kā Francija, Vācija, utt. no ES fondiem”

    ===

    Esam gana vienlīdzīgi, lai maksātu sīkumus un saņemtu daudz vairāk…

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > Viedoklis_lv 15.09.2015. 12.49

    250 000 darbaspējīgu cilvēku nav sīkums.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 15.09.2015. 11.46

nu to tad muusu komunisti ar krieviem un kādžībii aģentiem buus panaakuši , muusu veeleetaaju lielaakais atbalsts jau šiem ir , naakošreiz jau iespeejams buus viņu valdiiba , tagad tuutiņdreijeri ar sarkanajiem trubas zemniekiem sadziis reitingus un tad uz priekšu.

ja atbalstiet vecos boļševikus ,tad karaameejiet tik miinusus , man šitie liidz kalam.

+11
-11
Atbildēt

2

    Ēriks > 15.09.2015. 11.57

    Austrumeiropā arī komunisti ir tie,kuri negrib ņemt bēgļus?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Bet > 15.09.2015. 11.57

    Kāpēc tad tikai tā, jo Kariņš, Kalniete, Vaidere neatbalsta Vācija sdižgaru politiku musulmaņu iepludināšanā Eiropā.

    Daži Vācija slīderi pat atklāti suldināja, ka tos bēgļus jānovirza uz provincēm un jāpiemet nauda tām, lai tos uzturētu! paši viss negrib tik daudz.Gatavi atmest drupačas , gluži tāpat kā Puzes hercogs!

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

Austras koks 15.09.2015. 11.45

Diez vai viena pati Vācija to izlems. Turklāt, ar Eiropas naudām R-Eiropas ES sponsorvalstis faktiski maksā par to, ka:

– A-Eiropa ir buferzona ar austrumiem;

– ka R-Eiropas biznesiem tika izveidots un tiek uzturēts jauns diezgan liels patērētājtirgus;

– ka R-Eiropas biznesi ieguva izglītotu, kvalificētu un samērā lētu darbaspēku.

Turklāt, A-Eiropa lauksaimniecības subsīdijās ir apdalīta jau pietiekami, lai to vien uzskatītu par pamatu sūtīt Vāciju un Co ar visiem bēgļiem piecas mājas tālāk.

ES ir biznesa projekts, līdz ar to aizmirstam par kaut kādām solidaritātēm, ir tikai intereses, un R-Eiropa mums maksā par buferzonas būšanu, lētu darbaspēku un viņu preču patēriņu. Just Business.

+22
-13
Atbildēt

1

    beta > Austras koks 15.09.2015. 12.52

    > Austras koks

    Precīzi!

    Tikai plusiņu Tev un vē vienam otram, kas pauž līdzīgas domas IRs neļauj…

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

Drosma 15.09.2015. 11.45

Tādā gadījumā – jautājums tāds – ja mēs nepakļaujamies Vācijas un Francijas diktātam – tātad mūs uzreiz soda ar struktūrfondu “apcirpšanu”.

Laikam jāsaka paldies, ka nedraud uzreiz mūs nost šaut.

Piedodiet – tā ir jauna veida diktatūra – varas un spēka diktatūra.

Un mani te baida ar Putinu?

Un tad saka, ka esot slikti,ka Irāna grib atomieročus?

Kam slikti – tiem,kas mūs te izmanto un paverdzina ? Tiem slikti,ka pasaulē būtu jauni spēka centri?

Aizrijaties ar saviem sūda fondiem, tos tāpat izzaga mūsu bagātnieki. Nē islamizācijai Latvijā !

+17
-13
Atbildēt

13

    Bet > Drosma 15.09.2015. 11.53

    Tieši tā, Bērziņš nevarēs uzcelt jaunas Kājiņas ! Un kas tik vēl nesacēla sev atpūtas mājas un kombuļu šovus!

    Labāk ar pastalām, ja jau Vācija domā iebiedēt, bet brīvā Latvijā!

    Lai tik dod grieķiem, kuru robeža tāpat ir joprojām caura, bet nauda iztērēta un jēgas no tā nekādas!

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 15.09.2015. 11.58

    Te ir jāsaprot kāda ir struktūrfondu būtība …

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 15.09.2015. 12.14

    Bet

    Tieši tā, Bērziņš nevarēs uzcelt jaunas Kājiņas !

    Ne Kājiņas, bet Vējziedus un ne Bērziņš bet čekistu piesmietais izdzimtenis, morālais kroplis, pilnībā bankrotējušais uzņēmējs, politiķis, cilvēks un vīrietis, Dombrovskis.

    https://static.cityreal.lv/typo3temp/GB/a6db3dd88a.jpg

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 15.09.2015. 12.18

    Carlie – mīli Valdi , bet viņš Tevi piesmēja ar sievieti ??? :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > Drosma 15.09.2015. 12.21

    Ne jau Latvija sagraus Šengenas vienošanos, sadrumstalos ES, bet gan Junkers ar Vāciju. Bet precīzi raksta par Vācijas ministra draudiem salīdzinājumā ar dāsnumu Grieķijai. Vācijas parakstītie līgumi ar Krieviju par Nord Streem 2. kŗtu ir visspilgtākā ilustrācija “solidaritātei”, ja kādam tas vēl nav pielecis pēc dotācijām zemniekiem:):):)

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 15.09.2015. 12.29

    lno – ja esi ievērojis , tad Bet principā raksta precīzi un neapgāžami :) Bet var izmantot citējot :)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 15.09.2015. 12.31

    klusais

    Dikti šaubos, vai bijušais mīkstais premļjaks kādu ir spējīgs piesmiet, savādāk dzīvotu ar jaunu zaķi, bet ne padzīvojušu slimnieku kopēju.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > Drosma 15.09.2015. 12.45

    Labāk ar pastalām, ja jau Vācija domā iebiedēt, bet brīvā Latvijā!

    ——————————————————

    Nū…ar tādiem kaimiņiem kā mums…pastalās mēs būsim, bet vai brīvi…

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > Drosma 15.09.2015. 12.45

    “Laikam jāsaka paldies, ka nedraud uzreiz mūs nost šaut. ”

    ===

    Uz citu rēķina padzīvot gribas, kad pašam kas jādara, tad, redz, “nost šaut”…

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 15.09.2015. 12.58

    Charlie … retā reize ,kad varu piekrist :)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > Drosma 15.09.2015. 13.41

    …Klusais…Tu gan esi baigais lops….vai Ārijai nākošā tusiņa laikā varēsi to pateikt tieši acīs, Valda klātbūtnē?…

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 15.09.2015. 14.02

    zane – nē , ja Tev interesē , bet to , ka viņa ir groša , to viņa zin , jo iedevu kļičku šogad , tiesa izlikās nesaprotam :) … pārējie saprata par ko teksts

    P.S. Kaut gan nav teikts , ka pateikšu reiz ko domāju , jo viņa man nav nekāds elks :)

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    aivars15 > Drosma 15.09.2015. 21.27

    Pieļauju, ka ar struktūrfondiem kāds varēja domāt nevis ERDF, bet gan Eiropas Bēgļu, Atgriešanas un Integrācijas fondus, kas paredzēti tieši immigrantu ‘apstrādei’, atgriešanai un integrācijai.

    http://www.iem.gov.lv/lat/es_fondi_un_programmas/solidaritate_un_migracijas_plusmas_parvaldibas_programma/

    Ja valsts saka, ka kopā ar citām nestrādās, tad loģiski ka nav kopēja naudas maisa.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Raicha 15.09.2015. 11.43

Izskatās, ka 160’000 bēgļu labklājības vārdā Vācija ir gatava nograut ES… Amoka skrējiens kaut kāds.

Adekvāta atbilde no LV puses būtu zemes tirdzniecības pilnīga apturēšana šo “ierosinātājvalstu” pilsoņiem.

Jo tas ir veids, kā šīs valstis “benefitē” no Latvijas dalības ES.

Ja aiz šī visa Sīrijas bēgļu vājprāta stāv putins, tad nenoliedzami labs gājien viņam padevies.

+23
-13
Atbildēt

0

Bet 15.09.2015. 11.42

Nezin vai ņems vērā arī to, ka mūsu lauksaimnieki solidaritātes nolūkos ar ES pārējām valstīm jau saņem mazākus platību maksājumus nekā tās valstis, kuras nesargā ārējās robežas !

Tad nu gan samēri!

Būs tracis un ko tad ar sankcijām pret Krieviju! Tās arī atcels solidaritātes nolūkos!

+17
-11
Atbildēt

7

    Janis > Bet 15.09.2015. 11.46

    Diemžēl nevis ES mums mazākus maksājumus iedeva bet Nacionālā apvienība + pārējā varza piekrita, ja muļķis piekrīt mazākām naudām, kapēc dot vairāk ?

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    Bet > Bet 15.09.2015. 11.50

    Labi, bet aizpagājušo gadu tad prasījām vismaz ES vidējos platību maksājumus lauksaimniekiem, bet nekā!

    Laikam jau muļķiem nevajag, ja jau kādreiz piekrituši tādiem nosacījumiem. tad nav ko mainīt vai ne! Visma znedot vairāk, bet gan mazāk, ja neklausa kungiem! Kā bērnudārzā vai zoodārzā labāk – baro ar burkānu ēzeli, lai velk savu nastu, kaut līdz nāvei!

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais > Bet 15.09.2015. 12.08

    Bet – atceries ,ka Latvija nav donorvalsts …

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    beta > Bet 15.09.2015. 12.45

    > Janis

    Kad stājāmies ES un piekritām mazākiem platību maksājumiem, tad NA vēl nebija pat dzimusi… Par to paldies Latvijas ceļam ar toreizējiem priekšniekiem…

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > Bet 15.09.2015. 14.34

    beta – ja NA būtu jau dzimusi , tad noteikti mums būtu lielāki platībmaksājumi …

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    students-4 > Bet 15.09.2015. 15.09

    klusais Bet – atceries ,ka Latvija nav donorvalsts …

    ——

    Latvija nav arī koloniālvalsts, kurai ir humanitāri pienākumi pret bijušajām kolonijām. Latvija jau sen maksājumu ziņā ir pietuvojusies tam ko saņem no ES – tiem kas mucā: ES naudas plūsmas ir divvirziena. No malas raugoties tā ir tikai naudas pārlikšana no viena maka otrā un ES loma ir šīs pārlikšanas kontrolēšana un administrēšana.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > Bet 15.09.2015. 15.35

    students – Tev kā studentam noteikti ir pieejami arī konkrēti cipari :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam