Kažoka: Ja valdība nespēj pieņemt lēmumu par bēgļiem, tā nav daudz ko vērta

91

Komentāri (91)

ozolnieki 13.09.2015. 12.45

Ķips

Vispār jau divkosīgi – paši esam bēgļi, braucam uz bagātajām rietumvalstīm peļņā. Jā likumīgi, bet visi dzinuļi jau ir tie paši.

……………

Mēs esam ES un tā nav bēgšana , bet brīva darbaspēka kustība . Nu gluži kā no Balviem uz Rīgu .

Un mūsu darba rūķi tur dzīvo pēc tās valsts likumiem un paražām un ( diemžēl ) asimilējas

+8
-9
Atbildēt

2

    Absints > ozolnieki 13.09.2015. 14.32

    Jā, EU ir brīva darabaspēka kustība, to arī neapstrīdu, es runāju par dzinuļiem.

    Nu bēgļi ar asimilēsies. Varbūt. Bet, lai to zinātu, tie ir jāielaiž.

    Un par to jau mans teksts ir – strādāt pie nosacījumiem, nevis nepārdomāti atteikties. Un tad taisīt tos tieši tādus – lai asimilējas, vai gluži otrādi, lai pēc tam, kad Latvija “uzņēmusi”, tie ar kājām ietu uz Vāciju… Ķeksītim Latvijai būtu, a pašu bēgļu ta nebūtu..

    Kā teicu – domāt divus gājienus uz priekšu, nevis vienu…

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > ozolnieki 13.09.2015. 14.55

    Vai mēs tagad uzstādām noteikumus?Man gan izskatās,ka noteikumus uzstāda mums.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

ozolnieki 13.09.2015. 12.42

NYT

pamuļķis vai tēlo . Aldis tulko no dažādiem laikrastiem . gan sociālistu gan citu .

+8
-9
Atbildēt

1

    lno > ozolnieki 13.09.2015. 13.06

    NYT. Zanes klons:):):)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

Absints 13.09.2015. 12.06

Nu nepatīk mums tie bēgļi.

BET mums nav citas izejas, kā tos pieņemt.

Ja Latvija tagad lepni atteiksies, Brisele vienalga piespiedīs to izdarīt, bet būs vēl tādas vai citādas soda sankcijas. Nedomāju, ka tas ir izdevīgāk.

Savukārt, tas ir Latvijas pašas rokās- nosacījumus padarīt tādus, ka bēglis stingri domās, palikt te vai ne. Un nemaz nevajag neko drakonisku – pabalsti tikpat, cik mūsu bezdarbniekiem, dzīves vieta, darbs pašiem jāmeklē utt. Citiem vārdiem – padarot bēgļus līdzvērtīgu mūsu sērdieņiem, neko juridiski nepārkāpsim, dosim viņiem iespēju kļūt par Latvijas pilsoņiem, bet nez vai viņi gribēs. Latvijā pēc pirmā pasaules kara iebrauca daudz poļu un leišu laukstrādnieku. Un, vai notika kas briesmīgs?

Vispār jau divkosīgi – paši esam bēgļi, braucam uz bagātajām rietumvalstīm peļņā. Jā likumīgi, bet visi dzinuļi jau ir tie paši. Divkosīgi, jo bez vārda runas pieņemam lielo pēcokupācijas emigrantu skaitu. Toreiz neviens neprasīja, tagad prasa. Vai tas ir tas iemesls?

Man patreizējā situācija ir kā tests politiķiem – vai tie spēj redzēt tālāk par degungalu, vai nē. Spēj izdomāt divus soļus uz priekšu, jeb ar vienu jau pietiek?

Pagaidām izskatās, ka viņu prātiem viens jau ir daudz…

+10
-8
Atbildēt

5

    fretka > 13.09.2015. 12.37

    Un kāpēc tu domā, ka Brisele nepratīs piespiest lokano Latvijas valdību radīt labākus apstākļus “bēgļiem” nekā vietējiem “sērdieņiem”?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 13.09.2015. 13.55

    Vispār jau divkosīgi – paši esam bēgļi, braucam uz bagātajām rietumvalstīm peļņā. Jā likumīgi, bet visi dzinuļi jau ir tie paši.
    ———
    Kad un kur es esmu braucis? Pret ir tie, kas palikuši, nevis aizmigrējuši.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    fretka > 13.09.2015. 13.56

    Šodien ES komisārs Ginters Etingers “rosinājis” (kā mīl izteikties mūsu žurnālisti) vienādot obligāto atbalstu “bēgļiem” visās ES dalībvalstīs. Var noprast, ka viņš grib, lai šis atbalsts būtu mazāks nekā pašlaik Vācijā (tātad atslogotu Vācijas valsts kasi).

    Tomēr droši varam sagaidīt, ka dalībvalstij obligātais atbalsts “bēgļiem” jau nu nebūs ES nabadzīgāko dalībvalstu līmenī…

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Absints > 13.09.2015. 14.14

    Nu, bet par to jau ar runa tieši ir-atbalstīt, bet uzstāt uz saviem nosacījumiem. Tas tomēr ir savādāk. Pastāvēt uz to, nevis demonstratīvi atteikties. Domāt ar galvu…

    Divus gājienus uz priekšu, ne vienu.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 13.09.2015. 14.52

    Nedrīkst atbalstīt,jo tā ir speciāla Eiropas ”multikulturalizācijas” programma,kuru drošvien ES atbalstīs ar dāsnām naudas piešpricēm,lai nopirktu atbalstu,siers peļu lamatās.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

lno 13.09.2015. 11.41

    dzeris49 > lno 13.09.2015. 11.51

    Atradi gan “objektīvu” informāciju un viedokli.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > lno 13.09.2015. 12.01

    dzeris49. Šim “neobjektīvajam” viedoklim tev nav neviens pretarguments:)

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 13.09.2015. 14.48

    Ja es lasu komentāru, kas, mats matā, līdzīgs vairākumam Krievijas prokremliskās preses komentāriem, un pat “ģenerāļa Ombrosa” komentāriem, gribot negribot, sāku domāt, vai viss tiešām tā ir, tas ir reflekss.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

lno 13.09.2015. 11.40

PATIESĪBA par Turcijas krastos izskaloto Sīrijas puisīti http://brivbridis.lv/beglu-krize-patiesiba-par-turcijas-krastos-izskaloto-sirijas-puisiti/

+6
-11
Atbildēt

0

dzeris49 13.09.2015. 09.56

Palasot komentārus, attiecībā uz bēgļiem, un palasot krievu presi un internetu, ar nožēlu jāatzīst, ka tie, pārsvarā, sakrīt, ieskaitot arī daļu no manis paša komentāriem.

Kārtējo reizi pārliecinos, ka mēs mentāli esam daudz tuvāk Krievijai, nekā Rietumpeiropai

Un nav ko vainot valdību, un Saeimu, paši savēlējam korumpētus klaunus un populistus no ZZS un NA, Sudrabas partiju, utt., redzējam, kā Āboltiņa degradē V, kā viņa ētiski apšaubāmā veidā iekļūst Saeimā, paši mierīgi noskatījamies, kā valdošā “elite” likvidē referenduma iespējas, veikli izmantojot valodas referendumu ( kur tauta pierādīja, ka spēj rīkoties pilnīgi adekvāti, bet, iegansts, lai pilnībā likvidētu iespēju kontrolēt politiķus starp vēlēšanām, tika atrasts), uzbrukumu MM neatkarībai un absolūti prettiesisku Dimanta atlaišanu arī mierīgi “norijām”, pie kam vislielākie plānprātiņi tam pat aplaudēja, tāpat, kā aplaudēja referendumu iespējas likvidēšanai.

Un tas neattiecas tikai uz bēgļu problēmu, bet, pilnīgi uz visu – tiesiskumu, kura nav, korupciju, kura plaukst un zeļ, medicīnu, sliktāko ES, mazākām algām un pensijām, emigrāciju, utt., utt, mēs neesam nekādi “rietumi”, mēs esam postsovoku un sovoku sabiedrība, un arī viss pārējais mums ir attiecīgs, attiecīgi arī dzīvojam un dzīvosim, vismaz, tuvākā laikā.

+10
-7
Atbildēt

18

    fretka > dzeris49 13.09.2015. 10.03

    Un kurš ievēlēja Vienotības un SC klaunus, populistus un korumpantus :)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 13.09.2015. 10.18

    Es te vairāk par valdības koalīcijas partijām, bet, pats par sevi, SC nav ne ar ko labāks, kas attiecas uz V – tai, vismaz, ir kāds – nekāds intelektuālais potenciāls, atšķirībā no pārējiem, un un tie ir vienīgie, kas spējīgi, vismaz, nenovest valsti līdz pilnīgākajam kraham un starptautiskajai izolācijai,, kaut, arī balsot par V patreiz būtu pagrūti, bet, nebalsot vispār ir vēl sliktāk.

    Kas attiecas uz korupciju – tā mums ir sistēmiska, un tas ir valsts pārvaldīšanas modelis, “valsts nozagšana” nav apstājusies ne uz brīdi kopā neatkarības atjaunošanas.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > dzeris49 13.09.2015. 10.37

    uz dzeris49

    Neva

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > dzeris49 13.09.2015. 10.44

    uz dzeris49

    Nevajaga visu novelt uz Āboltiņu.

    Vienotība sastāv no cilvēkiem un godīgu cilvēku pat Āboltiņa nevar “degradēt”.

    Ka “Vienotība ir degradējusies” ir vainīgi visi tās biedri. Visi!

    Tieši šis”Āboltiņa vainīga” būs galvenais V polittehnologu lozungs pirms nākošajām vēlēšanām.

    Noņems “vainīgo Āboltiņu” ieliks vitrīnā Piebalgu, uzceps programmu par reformām un dzeris49 rikšiem aizļekos balsot par Vienotību.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 13.09.2015. 10.47

    dzeris – Tev ir apbrīnojamas gaudotāja spējas :) :) :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 13.09.2015. 11.37

    Tad jau visi tie ārzemju eksperti, kas runā par valsts nozagšanu un korupcijas līmeni Latvijas VP, arī “gaudotāji”, arī elementāra statistika “gaudo”, nu, lai tā būtu, bet, man prieks par tavu optimismu, kaut, pārāk liels un neadkvāts optimisms, reizēm, robežojas pats zini, ar ko.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 13.09.2015. 13.22

    dzeris – tu dzīvo binārā pasaulē , ja lasa Tavus tekstus … sliktākā medicīna , nenormālā korupcija , Tev protams ir jau viedoklis, ka Dimantu atbrīvoja prettiesiski u.t.t. Neesi padomājis , ka citi arī sirgst ar līdzīgām slimībām , kas ir ārstējamas tikai ar laiku , jānāk jaunām paaudzēm , kas mainīs situāciju . Un es personīgi redzu kustību uz pozitīvo pusi , ne ceļu atpakaļ …

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 13.09.2015. 14.45

    S.B. – nu tad pasaki priekšā, par ko vajadzētu balsot, vai, nebalsot ne par vienu partiju, un ko tas dos?

    Klusais – kaut kā mums tās slimības pārgājušas hroniskā formā, un, galvenais, neviens pat vairs nav ieinteresēts tās ārstēt, pat pareizo diagnozi neviens vairs necenšas nosaukt, atšķirībā no kaut vai blakus valstīm, kur, tomēr, ar šīm “slimībām”, vairāk vai mazāk, cīnās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 13.09.2015. 14.51

    dzeris – te Tev pārdomām ,kapēc mums trūkst naudas pensijām, kapēc mazas darba algas u.t.t. – “Latvijas valstī strādājošo produktivitāte pēdējos desmit gados ir dubultojusies, taču tā joprojām ir teju četras reizes zemāka nekā Eiropas Savienības (ES) 15 valstīs, secināts Saeimas Ilgtspējīgas attīstības komisijas prezentētajos priekšlikumos Latvijas ekonomikas konkurētspējas stiprināšanai.”

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 13.09.2015. 14.59

    Kas tur Eiropā tāds tik ražīgs ir?Viņiem šprotu pakojamās mašīnas četrreiz ātrākas?

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 13.09.2015. 15.16

    Ēriks – esi ēdis šprotes no Rietumeiropas ?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 13.09.2015. 15.24

    klusais. Es neesmu, bet vai tās nav tās pašas sardīnes? Manuprāt franču sardīnes bija O. Švarca ēdienkartē….

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 13.09.2015. 15.47

    lno – būs dažādas … sardīne – Sardina pilchardus , baltijas brētliņa – Sprattus sprattus balticus . Un cik saprotu , tad vēl viņas dalījās pēc izmēriem un īstais šprotēm bija mūsu un igauņu ūdeņos.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 13.09.2015. 19.58

    Protams,ka jautājums bija plašāks par šprotu pakošanu,tas bija par ražošanas modernizāciju,kaut kā neticas,ka pēc krīzes mums palikušas tik daudz neefektīvu uzņēmumu ar atpalikušu tehnoloģiju.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 13.09.2015. 20.35

    klusais – kaut tā būtu, kaut, domāju, tik vienkārši viss nav, vai tas nozīmē, ka tas, ka ceļi mums izmaksā kaut kur reizes divas dārgāk, kā Lietuvā, un ir divreiz sliktāki, ka var mierīgi ierakt zemē 12 ļimonus Stradiņos, un atbildīgo nav, ka visnabadzīgākā ES valsts var atļauties būvēt visdārgāko bibloteku pasaulē, utt., utt., piemēru simtiem, tas neko neizsaka?

    Un tu gribi teikt, ka pie mums strādā četrreiz mazāk, kā Rietumos?

    Varbūt, ka tur arī vainīga valdība, kas, tā vietā, lai ieguldītu ES naudu jaunākās tehnoloģijās utt., kas vēlāk varētu radīt pievienoto vērtību un celt darba ražīgumu, dod to partiju sponsoriem tikko kā uzbūvētu ceļu ikgadējam remontam, vai, “ierēdņu apmācībām”, kuras izmaksā miljonu, vai arī dažādiem papīra projektiem, kas arī paliek tikai uz papīra, lai tikai to naudu var “apgūt” tie, “kam vajag”, nevis tur, kur tas vajadzīgs valstij?

    Taisni to visu arī sauc par korupciju augstākā līmenī un “valsts nozagšanu”.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 13.09.2015. 22.45

    dzeris – nu kur var uzrakstīt tik daudz muļķību tik īsā tekstā ? No kurienes ņēmi ,ka Latvijā ir divreiz dārgāki un divreiz sliktāki ceļi kā Lietuvā – no tā , ka Latvijas darba ražīgums tika salīdzināts ar 15 ES attīstītākajām valstīm ? Kur Latvija ir nabadzīgākā ES valsts un kur var redzēt ,ka bibliotēka ir visdārgākā pasaulē ? Un par ES naudu Tev ar izskatās ir galīgi garām ar saprašanu kā tie fondi strādā … To arī sauc par gaudošanu , ka ķer no gaisa kaut kādus faktus un pārspīlē .

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 14.09.2015. 07.10

    It kā neesi bijis Lietuvā un nevari salīdzināt Latvijas un Lietuvas ceļus.

    Par ceļu izmaksām – mūsu pašu presē bija publicēta tā statistika, tagad gan negribu meklēt atsauces, gribi tici, negribi netici.

    Pat remonta laikā tur kustība tiek organizēta jēdzīgāk, nav pusstunda jāgaida pie luksofora, kā Latvijā.

    Kā un kam mums dala fondus, diemžēl, arī zinu, to miljonu “ierēdņu apmācībām” eksotiskajās valstīs gan beigās, tomēr, neiedeva, jo, šķiet Sprūds vai kāds cits toreizējās RP ministrs uzcēla skandālu, un tas nāca gaismā presē, ja jau viss bija un ir tik pareizi, kāpēc atcēla?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 14.09.2015. 08.51

    dzeris – ja Tev tas ir interesanti , tad es personīgi pirms gadiem varbūt 6-7 centos saprast , kas par lietu , kapēc Lietuvā ceļi ir labāki un meklēju pierādījumus , ka mēs nenormāli pārmaksājam . Es izmeklējos pieejamo informāciju , tāpat aprunājos ar pazīstamiem mūsu ceļiniekiem un rezultātā sapratu , ka :

    1. Lietuva vēsturiski jau vēl krievu laikos bija uzbūvējusi daudz kvalitatīvāku ceļu infrastruktūru , tā skaitījās uz to brīdi labākā PSRS . Tas nozīmē ,ka Lietuvai jau bāze bija labāka

    2. Lietuvā klimatiskie apstākļi un arī zemes pamatne ir daudz saudzīgāka pret asfalta segumu ekspluotāciju .

    3. Lietuva ceļu nozarē investē gandrīz divreiz vairāk kā Latvija rēķinot uz 1 kilometru , ja piemēram pirmajā šī gadsimta desmitgadē tie bija vairāk par 100 000 EUR uz katru km, tad Latvija pretī lika 60 000 EUR , kamēr igauņi nedaudz virs 90 000 EUR.

    Tas par kvalitāti , kur kā redzams arī nauda figurē.

    Ja par izmaksām , tad tur arī centos ielauzties un teikšu ,ka tur var kaklu nolauzt, lai izdarītu secinājumus… centos izpētīt analoģisku ceļu posmu atjaunošanas darbus Lietuvā un Latvijā un sapratu ,ka , lai to korekti izdarītu ir nepieciešamas konkrētas tāmes un vispārīgi pieejamā informācija nav korekta, lai izdarītu secinājumus ( vismaz man pieejamā ) . Tapēc , lai apgalvotu ,ka Latvijā ceļus būvē divreiz dārgāk , ir nepieciešams kompetents viedoklis, nevis iespējams žurnālistu kaut kur izrakti un pašu īsti nesaprasti cipari.

    Un par fondiem – tie bez vienotā nosaukuma struktūrfondi vēl dalās pēc pielietojuma … es nesaku , ka tur nav arī daudz visādu mistisku lietu , bet ir arī pozitīvi piemēri.

    0
    0
    Atbildēt

    0

aldis 13.09.2015. 07.14

– par Kažokas pakalpojumiem

Kāpēc neiesaistīties gudros spriedeklējumos un citu pamācīšanā, ja kāds par šādu “ekspertu” pakalpojumiem gatavs maksāt? Pietiek atrast tēmu, paskatīties, no kuras puses pūš vējš, un honorārs nopelnīts.

+9
-11
Atbildēt

0

aivars15 12.09.2015. 23.59

ja Latvija paliek savās pozīcijās, būs ļoti grūti piespiest kādu šeit uzņemt.

===================================================================

Kažoka kritizē politiķus, bet pati nezina ES darbības pamatus. Latvija balsojumā par Junkera plānu nevis balsos PRET, bet atturēsies, līdz ar to plāns tiks pieņemts. Un ES no citām starptautiskām organizācijām atšķiras ar to, ka ir mehānismi kā piespiest pildīt pieņemtos lēmumus.

+3
-8
Atbildēt

0

jupis 12.09.2015. 22.27

Atsaucoties uz komentāros minētajām “tautas interesēm” – kādas tad tās ir? Tikai ņemt, bet pretī nedot? Kāds ir Latvijas pienesums Eiropai – lēts darbaspēks emigrācijas veidolā?

Pāris reizes nostrādās, bet ilgtermiņā – kam tāds partneris vajadzīgs? Krievija berzē rociņas.

+12
-7
Atbildēt

2

    DikembeSakamoto > jupis 13.09.2015. 12.40

    Tikai ņemt, bet pretī nedot? Kāds ir Latvijas pienesums Eiropai – lēts darbaspēks emigrācijas veidolā?
    ——
    Gribi teikt,ka Latvijas pienesumam jābūt, kļūstot par bēgļu sociālo māju?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jupis 13.09.2015. 14.38

    Lai kaut ko pienestu,mums vispirms ir jāatgūstas no padomju ”mantojuma” atstātajām negatīvajām sekām.Un atcerēsimies,ka trīs Baltijas valstis tika nelikumīgi iekļautas PSRS sastāvā ar visām no tā izrietošām sekām.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

haralds 12.09.2015. 19.36

Un ja valdība spēj pieņemt par “bēgļiem” tādu lēmumu, kurš neatbilst tautas interesēm un vēlmēm, tad tā valdība nav neko vērta.

+12
-11
Atbildēt

0

mooi 12.09.2015. 18.55

Sodien niderlandiesu valodaa ir uzrakstita patiesiba par slaveno siriesu teti, kura abi berni un sieva noslika. Izradas vins bija cilveku transportetajs un visi laivaa vinam maksaja 10 tukstosus eiro par nogadasanu uz Griekiju no Turcijas.

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingencrisis/article/detail/2452591/2015/09/11/Vader-van-Aylan-is-een-smokkelaar-en-schuldig-aan-de-dood-van-zijn-zoontje.dhtml?ref=yfp

+17
-12
Atbildēt

1

    Aldis-2 > mooi 12.09.2015. 20.46

    Jā, franči arī to pašu raksta.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

andrejs 12.09.2015. 17.47

kažoka: ka mums īsti nav tādu politisku līderu, kas ir citās ES valstīs. Kas var iedzīvotājiem izskaidrot, kas ir bēgļi, kāda ir situācija tādās valstīs kā Sīrija un Lībija…

———

kāpēc mums kaut kas būtu “jāskaidro”. Ziniet, tagad ir interneta laikmets un mēs paši varam redzēt kā uzvedās t.s. bēgļi Ungārijā. Viņu attieksmi pret tautu, kas viņus ir uzņēmusi.

+15
-13
Atbildēt

11

    Aldis-2 > andrejs 12.09.2015. 17.56

    Andrejs raksta: “kažoka: ka mums īsti nav tādu politisku līdeŗu”

    Viņas vārdus varētu pārfrazēt un teikt šādi: diemžēl Latvijā nav tādu līdeŗu kâ Dānijā, Slovākijā, Ungārijā, Polijā

    +15
    -13
    Atbildēt

    0

    NYT > andrejs 12.09.2015. 18.38

    >Aldi

    Vai drīkstu Jums pajautāt, kur Jūs pats patlaban atrodaties? Latvijā? Jūs pārmetāt IR redakcijai par vienpusējas informācijas sniegšanu, to nosaucāt par melīgu. Kāpēc, kungs, Jūsu tulkojumos parādās tikai vienas puses viedoklis? Piedodiet, tomēr jautāšu tieši – Jūs apzināti meklējat tikai negatīvās ziņas no dažādiem izdevumiem?

    Problēma, ar kuru saskārusies Eiropa, nedrīkst pāraugt naida histērijā. Par naidu pret svešajiem un dusmām pret saviem tautiešiem. Politiķiem jāspēj sarunāties ar tautu, atmetot savas ambīcijas. Nepatīk tas, kā politiķi izdarās Latvijā.

    Mēs ar sieviņu esam mūžu nodzīvojuši, bet tādu naida kurināšanu pret cilvēkiem, kurus nepazīstam, savā garajā dzīvē neesam piedzīvojuši.

    Skatāmies uz mūsu brāļiem igauņiem un lietuviešiem ar kuriem esam vienādā situācijā, paliek kauns par latviešiem un Latviju. Kas iegūst no naida, kas plešas plašumā? Iegūst lielais lācis aiz robežas, kas gaidīt gaida, lai šķeltu un iznīcinātu bez neviena šāviena. Sāp sirds uz to visu skatoties.

    +12
    -19
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > andrejs 12.09.2015. 20.44

    NYT raksta: “jautāšu tieši – Jūs apzināti meklējat tikai negātīvās ziņas no dažādiem izdevumiem?”

    Ziņas nav negātīvas, ziņas ir ziņas.

    Tādas ziņas, kādas “irir” nemēdz publicēt.

    Ja lasīt “irir” un klausīties Rinkēviču, tad var iedomāties, ka visi eiropieši ar prieku uzņem imigrantus un tikai latvieši ir pret to.

    Īstenība ir pavisam citāda. Cik man zināms, tikai Vācijā iedzīvotāju vairākums atbalstot imigrantu uzņemšanu. Pagaidām.

    NYT raksta: “tādu naida kurināšanu pret cilvēkiem, kuŗus nepazīstam, savā gaŗajā dzīvē neesam piedzīvojuši.”

    Pret sīriešiem vai eritrejiešiem nav it nekāda naida. Absolūti nekāda.

    Visa nepatika ir pret politiķu rīcību un pret Junkera spiedienu.

    Lai varētu palīdzēt bēgļiem, ir jābūt sabiedrības gribai palīdzēt.

    Šāda griba nevar rasties vienā dienā.

    Tikai sabiedrība var izlemt kam tā grib palīdzēt, kādā apmērā un kādā veidā.

    (Latvijas gadījumā arī ir jāliek vērā tas, ka kopš padomju okupācijas laikiem šeit atrodas vismaz 25% imigrantu.)

    Ja Junkers mēģina uzspiest sabiedrībai to, ko tā nevēlas, tad dabiski rodas pretestība.

    Tad tas vairs NAV bēgļu jautājums, tas ir neuzticības jautājums, tas ir Briseles diktātūras un sabiedrības pretestības jautājums.

    Daži Latvijas politiķi pārstāv nevis Latvijas tautas intereses Briselē, bet gan uzspiež Briseles prasības Latvijas tautai.

    Bēgļu jautājumu ir noracis pats Junkers un dažādi rinkēviči.

    Tas pats jau arī ir Francijā.

    Ko tik nedara Briseles propaganda. Piemēram, mēģina iežēlināt sabiedrību ar noslīkušā sīriešu bērna bildi. Tomēr šādas manipulācijas nedarbojas. Sabiedrība lieliski saprot, ka viņus muļķo. Rodas pretreakcija.

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    NYT > andrejs 12.09.2015. 20.56

    > Aldis

    Ziņa ir ziņa, tas tiesa. Apzināti atlasītas ziņas, domāju, nevar nosaukt par objektīvām ziņām. Tās ir Jūsu subjektīvi izvēlētas un vienveidīgas. Jūs centīgi darāt savu darbu, tomēr, tas izsauc skepsi un man rodas aizdomas, ka arī Jūs mēģināt nodarboties ar propagandu. Atvainojiet, ja esmu pārpratis Jūs labos nodomus.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > andrejs 12.09.2015. 21.38

    NYT raksta: “Apzināti atlasītas ziņas, domāju, nevar nosaukt par objektīvām ziņām.”

    Pilnīgi piekrītu! Tieši tāpēc es mēģinu līdzsvarot “irir” ziņu klāstu :)

    TVnetam nav šādas problēmas, tur ir dažādas ziņas.

    Bet “irir”ā vienmēr ir vienpusība. Tāpēc arī es vairs nelasu šo žurnālu.

    Vēl par objektīvitāti.

    Nav pietiekami piedāvāt imigrācijas atbalstītāja viedokli un imigrācijas pretinieka viedokli, būtu vērts norādīt arī cik daudz ir atbalstītāju un cik daudz ir pretinieku.

    Dažreiz tā ir viedokļu sadursme (puse par, puse pret).

    Citreiz vieni ir absolūtā vairākumā, bet citi ir margināļi.

    Dažreiz pat valdības viedoklis var būt margināls…

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > andrejs 13.09.2015. 12.36

    NYT > Aldis Ziņa ir ziņa, tas tiesa. Apzināti atlasītas ziņas, domāju, nevar nosaukt par objektīvām ziņām.
    ——-
    Būtu labāk uztraucies par LTV, kas par valsts naudu patiesi propagandē liberastiju un bēgļu ņemšanu.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Bet > andrejs 13.09.2015. 13.04

    Aldi, lieliskas atbildes ! patiesi Latvijas valsts finansētās masu saziņa slīdzekļi katru dienu propogandē tikai un vienīgi: migrantu obligātu uzņemšanu, nežēlojot nekādus līdzekļus!

    Lai nemaz necenšas, jo tik uzkrītoša prpoganda izdara tieši pretēju pakalpojumu, jo vai tad laba manta vai lieta prasa reklāmu?

    Katrs cilvēks Latvijā, kam rūp latviešu izdzīvošana , nevar pieņemt šādu masveida imigrantu skaita uzspiešanu, jo cik gan nesen vēl paši bijām krievu varā, bet nu atkal no otras puses Merkeles un Olanda uzsaucieni ko un kā tiem citiem darīt, pie tam solid;āri nogrimt pirmajiem ES!

    No Kažoka spēdējos gados neesmu dzirdējusi nevienu prātīgu vārdu ne pat Maksimas lietā?

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 13.09.2015. 13.10

    Aldis. Mēs ar sieviņu esam mūžu nodzīvojuši, bet tādu naida kurināšanu pret cilvēkiem, kurus nepazīstam, savā garajā dzīvē neesam piedzīvojuši.

    _______________________

    Tad jau NYT ar sieviņu ir atbalstījuši etapus uz Sibiriju un ar gavilēm sagaidījuši iebraucējus no “brālīgajām republikām”:)

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Bet > andrejs 13.09.2015. 14.11

    Tie, kuri uzskata, ka savu mūžu ir jau nodzīvojuši, lai labāk nesatraucas un nebāžas kur nevejag, bet citiem ir bērni un mazbērni, kuri arī grib dzīvot savā nacionālā valstī!

    Neviens te naidu nekurina, vien brīdina, ka šiem iebraucējiem nebūs darba vietas, nebūs tādi pabalsti kā Vācijā, nebūs salda dzīve uz nodokļu maksātāju rēkina, kā viņi to acīmredzot cer, jo ne jau par velti jau zina, cik kurā valstī maksā par galviņu.

    Ja kāds grib iebāzt galvu smiltīs un izlikties neko ne redzam, ne dzirdam, kas notiek apkārt, lai tad to dara, vai arī dodas misijās palīdzēt bēgļiem, vismaz savācot atkritumus aiz viņiem.

    Gudrs ir tas cilvēks, ka smācās jau no citu kļūdām, bet muļķis pat no savām nemācās, kā mēs-liela daļa latvieši no LPSR laikiem!

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Merilī > andrejs 14.09.2015. 03.01

    – NYT

    “Mēs ar sieviņu esam mūžu nodzīvojuši”

    ——————-

    Tad jau droši vien bučojāt krievu tankus 1940.g. un kongresos vīterojāt par tautu draudzību. Tāds diezgan velti dzīvots mūžiņš izskatās.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > andrejs 16.09.2015. 01.00

    > Aldis

    Paldies Aldi par Jūsu pašaizliedzīgu darbu sabiedrībai.

    Atzīšos ka franču valodu nepārvaldu tāpēc ar lielu interesi lasu Jūsu ziņu tulkojumus no visdažādākiem fraņču preses izdevumiem.

    Lūdzu turpiniet pēc sava ieskata piemeklēt un tulkot sabiedrībai saistošas ziņas.

    Ja nu kādiem dikti nepatīk, tie var Jūsu pienestos tekstus ignorēt un nelasīt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs 12.09.2015. 17.42

Ja valdība nespēj pieņemt lēmumu par bēgļiem

————————

es gan saprotu, ka valdības lēmums ir pieņemts – nē jauniem bēgļiem (mums jau savu bēgļu ir kādi 500 tūkstoši)

+15
-12
Atbildēt

5

    aivars15 > andrejs 12.09.2015. 23.45

    Nē, Tu un lielākais vairums saprata nepareizi.

    1. Pirmdien 28 iekšlietu ministri balsos par regulu, kas sadala bēgļus visām dalībvalstīm.

    2. Ja Latvijas ministrs balsotu pret, tad regulu nepieņemtu un paliktu brīvprātības princips.

    3. Bet Latvijai ‘nav nacionālās pozīcijas’, tāpēc Latvija ‘atturēsies’ vai arī Kozlovskis nebrauks vispār balsos. Ja neviena valsts nenobalsos ‘PRET’, tad regula stāsies spēkā. Un tur ir ierakstīts, ka Latvijai ir jāuzņem XXX migranti, papildus 250.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > andrejs 13.09.2015. 06.40

    > aivars15

    Ja Jums ir taisnība, tad Jūsu prognozētā notikumu gaita būs pilnībā uz Vienotības sirdsapziņas.

    Faktiski Vienotība apgalvo: ja abas pārējās koalīcijas partijas nepiekrīt Vienotībai, tad lēmums nav pieņemts. Vienotība šajā gadījumā uzstājas kā Briseles nolīgts vagars.

    Vai iekšlietu ministrs Kozlovskis un ārlietu ministrs Rinkēvičs savās jomās ir gatavi pārstāvēt tikai Vienotību, nevis Latvijas valdību?

    Eiropas Savienības Padomes interneta lapā ir paziņojums par 14. septembrī paredzētās Tieslietu un iekšlietu padomes sēdi (kurā piedalīsies Kozlovskis) un ir uzskaitīti šīs sēdes dienaskārtības galvenie punkti. Starp tiem nav minēts Jūsu uzsvērtais balsojums par Regulu.

    http://www.consilium.europa.eu/en/meetings/jha/2015/09/14/

    Ir paredzēta tikai dažādu ANO un ES iestāžu ziņojumu uzklausīšana un apspriešana.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 13.09.2015. 09.22

    Ja NA ir PRET, tad tas labākā gadījumā ir Lemberga pirksts, sliktākā kremļa inspirēta ļaunprātība, bet lēmums vienalga tiek pieņemts parasti ar SC atbalstu, Vienotībai vienmēr taisnība:)

    Par balsojumu Briselē nav jāuztraucas, jo Austrumeiropas valstis balsos pret kvotām, lai uz ko cerētu Junkers un apjukušie, vajadzīgajai kompetencei neatbilstošie LV vadītāji.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 13.09.2015. 11.55

    Artis Pabriks ‏@Pabriks 51m51 minutes ago

    Seeking a Fair Distribution of Migrants in Europe http://fb.me/7ngtXvbuG

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    aivars15 > andrejs 13.09.2015. 13.21

    -> Fretka

    Ja Jums ir taisnība, tad Jūsu prognozētā notikumu gaita būs pilnībā uz Vienotības sirdsapziņas.

    Faktiski Vienotība apgalvo: ja abas pārējās koalīcijas partijas nepiekrīt Vienotībai, tad lēmums nav pieņemts. Vienotība šajā gadījumā uzstājas kā Briseles nolīgts vagars.

    ———————–

    Eiropas Savienībā lēmumus pieņem balsojot dalībvalstu ministriem (un Parlamentam), nevis uzklausot NVO.

    Un nevajag gausties par Vienotību, jo viņu pozīcija ir daudzmaz zināma. Mani vairāk uztrauc NA un ZZP liekulība. Viņu vadoņiem kopā ar Straujumu bija preses konference. Vai viņi skaidri pateica vēlētājiem:

    1. Latvija nebalsos ‘Pret’, bet ‘Atturēsies’. 2. Ja citas valstis nobalso ‘Par’, tad lēmums attiecas arī uz Latviju un būs jāuzņem migranti.

    Tā vietā ZZP murgoja par ‘pienu, cūkām, drošību’, bet NA vāvuļoja par vēsturi un iedzīvotāju proporcijām.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

dzeris49 12.09.2015. 17.33

Ko vispār var gaidīt no šīs valdības koalīcijas, kur vairākums ir “intelektuāļi” no ZZS un NA?

Vienīgais, kas interesē šos visprimitīvākās raudzes populistus, ir savs reitings, nekad tās nav rūpējušās par valsts interesēm, atbildības sajūta tiem ir sveša, arī šoreiz, valsts interesēs ir izturēties pret šo problēmu, vismaz, kā Igaunija un Lietuva, nevis parādīt sevi kā absolūti ksenofobisku veidojumu, kura nespēj būt solidāra ar pārējo ES, kaut, pati Latvija gan, bieži vien, pieprasa, lai ES ir solidāra ar Latviju.

+11
-13
Atbildēt

1

    Charlie Hebdo > dzeris49 12.09.2015. 22.58

    dzeris49

    kur vairākums ir “intelektuāļi” no ZZS un NA?

    Vairākums ir Vienotības čekas kājslauķi, kremļjaģas, kleptokrāti un pederasti

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

Aldis-2 12.09.2015. 17.18

“Le Monde” šodien raksta:

En Bavière, la CSU se désolidarise d’Angela Merkel

>>> Bavārijā CSU desolidārizējas no Merkeles <<< Dans ce contexte tendu, l’allié bavarois de la CDU d’Angela Merkel prend clairement ses distances avec la chancelière. Horst Seehofer, président de la CSU et ministre-président de Bavière, juge que la décision d’accueillir les réfugiés se trouvant en Hongrie est « une erreur qui va nous occuper encore longtemps » et ne voit « aucune possibilité de remettre le bouchon sur la bouteille ». M. Seehofer a également invité le premier ministre hongrois, Viktor Orban, en Bavière afin de « chercher une solution ». >>> Šajos saspringtajos apstākļos Merkeles Bavārijas sabiedrotais CSU skaidri distancējas no kancleres. CSU prezidents un Bavārijas ministru prezidents Zēhofers uzskata lēmumu par bēgļu pieņemšanu .. par “kļūdu, kas mūs nodarbinās vēl ilgi”, un neredz “nekādu iespēju uzlikt korķi pudelei”. Zēhofers arī ir ielūdzis Bavārijā Ungārijas premjerministru Orbanu, lai “meklētu risinājumu”. <<< Hans-Peter Friedrich, un des dirigeants de la CSU et ministre de l’intérieur d’Angela Merkel de 2011 à 2013, avait jugé quelques heures plus tôt que l’accueil de très nombreux réfugiés constituait « une erreur de jugement sans précédent ». >>> Viens no CSU vadītājiem un iekšlietu ministrs 2011.-13.gadā Frīdrichs dažas stundas agrāk bija nodēvējis pārmērīga bēgļu skaita uzņemšanu par “bezprecedenta kļūdu spriešanā”. <<< « L’Europe de l’Est a raison » >>> AUSTRUMEIROPAI IR TAISNĪBA <<< La Frankfurter Allgemeine Zeitung, quotidien conservateur allemand, publie vendredi 11 septembre un éditorial intitulé « L’Europe de l’Est a raison ». Ce journal défend l’attitude des dirigeants hongrois, roumains et polonais hostiles aux quotas de réfugiés que cherche à imposer Angela Merkel. >>> Vācu konservātīvais laikraksts “Frankfurter Allgemeine Zeitung” piektdien 11.septembrī redakcijas sleju ir nosaucis “Austrumeiropai ir taisnība”. Laikraksts aizstāv ungāru, rumāņu un poļu vadītāju attieksmi, kas ir naidīga kvotām, ko mēģina uzspiest Merkele. <<<

+16
-12
Atbildēt

21

    Aldis-2 > 12.09.2015. 17.28

    “Le Figaro” raksta:

    Quelles sont les villes favorables ou hostiles à l’accueil des réfugiés

    (Kuŗas pilsētas ir labvēlīgas un kuŗas naidīgas bēgļu uzņemšanai)

    Francijā ir ap 16’000 pašvaldību.

    No tām ap 600 ir izteikušas vēlmi uzņemt bēgļus. Turklāt daļa ar nosacījumiem. Un daudzas ir ar mieru uzņemt tikai vienu vienīgu ģimeni.

    Pārējās 15’400 pašvaldības neizrāda vēlmi uzņemt imigrantus.

    Sociālistu vadītām pašvaldībām nav paveicies, Olands mēģinās viņus piespiest uzņemt imigrantus.

    +17
    -12
    Atbildēt

    0

    Abeam > 12.09.2015. 17.45

    Lūk, ko raksta bbc: http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395?SThisFB

    Man mute palika vaļā un vel nav aiztaisījusies …

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 12.09.2015. 17.51

    “Le Point” raksta:

    Migrants : la revanche des maires

    >>> Migranti: pilsētu vadītāju revanšs <<< Ils ont eu le sentiment d'être méprisés.. Confronté à la crise des réfugiés, l'État les appelle à la rescousse. >>> Tās [pašvaldības] jūtas nicinātas.. Saskarusies ar bēgļu krizi, valsts sauc tās palīgā. <<< François Baroin, président de l'Association des maires de France : « C'est à l'État d'assurer l'accueil, la mise à disposition des moyens, de négocier avec l'Europe les moyens financiers, de proposer une méthode, des calendriers, des partenaires, une organisation générale. » >>> Francijas pilsētu vadītāju apvienības prezidents: “Lai valsts nodrošina uzņemšanu, līdzekļu meklēšanu, lai runā ar Eiropu par finanču līdzekļiem, lai piedāvā veidu, grafikus, partneŗus, vispārīgo organizēšanu.” <<<

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > 12.09.2015. 17.53

    Man mute palika vaļā un vel nav aiztaisījusies …

    ————————-

    Atklāti un bez kautrēšanās… Tiem, kas jau sen runā par dažādām sazvērestības teorijām izrādīsies taisnība.

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 12.09.2015. 18.09

    “Le Point”:

    Munich peine à faire face à l’afflux continu des réfugiés

    >>> Minchene knapi tiek galā ar nepārtrauktu bēgļu plūsmu <<< Sestdien (šodien) gaidāmi vismaz 10'000 imigranti. Līdz plkst.10.30 jau ir ieradušies un saskaitīti 3'600 imigranti. Imigranti brauc ne tikai no Ungārijas, bet arī no ... Austrijas. Uzņemšanas iespējas tiek izsmeltas: 'nous ne savons plus comment faire' "Nous pensons que 5.000 personnes ce soir ne sauront pas où aller" pour passer la nuit >>> “mēs nezinām vairs ko darīt” “Domājam, ka 5’000 cilvēku šovakar nezinās kur iet”, lai pavadītu nakti <<<

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 12.09.2015. 18.21

    “Liberation” raksta:

    Réfugiés : En France, la mort d’Aylan n’a rien changé

    >>> Bēgļi: Francijā Ailana nāve neko nav mainījusi <<< Selon une étude YouGov pour Libération, les Français ne sont pas plus favorables à l'accueil des migrants depuis la photo choc du jeune enfant syrien. >>> Saskaņā ar YouGov pētījumu franči nav kļuvuši labvēlīgāki migrantu uzņemšanai kopš šokējošās sīriešu bērna bildes <<< Avant la photo d'Aylan, 37 % des sondés y étaient favorables. Après la photo, ce chiffre ne monte qu'à 38 %. Et le nombre de personnes défavorables, lui, s'accroît, passant de 44 % à 49 %. >>> Pirms Ailana bildes labvēlīgo bija 37%. Pēc bildes šis cipars pieaudzis tikai līdz 38%. Savukārt noraidoši noskaņoto īpatsvars pieaudzis no 44% līdz 49%. <<< Les femmes y sont très défavorables (51 % contre 33 % de favorables), mais les hommes ne sont pas majoritairement pour non plus (44% contre 47 %). >>> SIEVIETES ir noraidošākas (51% pret 33%, kas ir labvēlīgas), bet vīrieši lielākoties arī nav par (par 44%, pret 47%). <<< En terme d'âge, seuls les jeunes de 18 à 24 ans sont en majorité favorables à un meilleur accueil des migrants (49%). Mais s'ils n'étaient que 22% à y être défavorables fin août, ils sont 38% depuis la publication de la photo d'Aylan... >>> Vecuma ziņā, tikai 18-24 gadīgo grupā vairāk ir to, kas labvēlīgi migrantu uzņemšanai (49%). Bet ja augusta beigās tikai 22% šajā grupā bija noraidoši, tad pēc Ailana bildes publicēšanas noraidošo ir kļuvis 38%. <<<

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 12.09.2015. 22.01

    “Le Parisien” šodien raksta:

    Migrants: faible mobilisation en France pour les manifestations de soutien aux réfugiés

    >>> Migranti: Francijā ir vāja mobilizācijā manifestācijām bēgļu atbalstam

    Les appels à manifester en faveur des réfugiés n’ont suscité qu’une faible mobilisation samedi en France, où le principal rassemblement a réuni quelque 700 personnes à Nice (sud-est), davantage qu’à Paris et Lyon (centre), selon les estimations policières.

    >>> Aicinājumi iziet manifestācijās bēgļu atbalstam ir izraisījuši tikai vāju mobilizāciju sestdien Francijā, kur lielākā cilvēku grupa ir savākusies Nicā – ap 700 cilvēkiem, vairāk nekâ Parīzē un Lionā, pēc policijas novērtējuma. <<<

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 12.09.2015. 22.11

    “Le Parisien”:

    Accueil des migrants : des Européens divisés

    >>> Migrantu uzņemšana: eiropiešiem ir atšķirīgi viedokļi

    Les manifestations pour l’accueil des migrants en Europe se sont succédé à Berlin, Londres, Copenhague ou encore comme ici à La Hague aux Pays Bas (notre photo). A l’inverse des manifestations contre l’accueil des migrants devraient se dérouler en Pologne, République Tchèque et Slovaquie traduisant la profonde division en Europe sur le sujet.

    >>> Manifestācijas migrantu uzņemšanas atbalstam ir notikušas Berlīnē, Londonā, Kopenhāgā (Kopenhāg[ne]ē) vai vēl šeit Hāgā Nīderlandē (bildē). Un otrādi – manifestācijas pret migrantu uzņemšanu laikam notiek Polijā, Čechijā un Slovākijā, izsakot dziļu šķelšanos Eiropā šajā jautājumā. <<<

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    west > 13.09.2015. 09.16

    andrejs

    Tas arī izskaidro “bēgļu” masas uzspiešanu Eiropai.

    Mums tādā gadījumā pēc to draņķu plāna ir paredzēta kontrolēta atšķiaidīšana un nacionālas valsts likvidācija. Variantu gandrīz vairs nav. Izstāties no ES nozīmē atdot sevi Krievijas aprīšanai. Palikt nozīmē lielās naudas turētāju sātaniskā plāna realizāciju. Šī plāna atbalstītājus redzam un dzirdam katru dienu pa mūsu radio un TV.

    Tieši seit prasās VVF komentārs, nevis par kaut kādu tur štrunta Olandu. Ir liktaas uz kārts mūsu tautas intereses,turpmakā identitāte un pat izdzīvošana.

    Tad kā tur ir ar mums, kuri ir “lieli un vareni” ?

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 13.09.2015. 09.50

    Aldis – šaubos, ka franču presē dominē tikai šis viens viedoklis.

    Tu esi no tiem, kas apsūdzēja IR neobjektivitātē, varbūt, derēja sākt ar to objektivitāti no sevis, un publicēt arī citus un pretējos viedokļus?

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    fretka > 13.09.2015. 10.21

    Džeris: šaubos, ka franču presē dominē tikai šis viens viedoklis

    ——

    Varbūt tomēr atgriezies pie loģikas, Džeri.

    “Dominēt” vienmēr var tikai viens viedoklis.

    Tieši tāpat, kā viens vienīgs viedoklis bēgļu” jautājumā dominē Latvija curiku aprindās.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 13.09.2015. 10.29

    Un pēc būtības arī ko spēj pateikt, vai tikai meklēt kādas kļūdas manos komentāros, kaut, tas, ko es gribēju pateikt, manuprāt, ir skaidrs?

    Parasti gramatiskās un citas kļūdas citu komentāros meklē vai nu mazvērtības, vai “skolotāja” kompleksu mākti cilvēki, tie, kas bez kompleksiem, atbild pēc būtības.

    Tad franču presē ir tikai tāds viedoklis, cits nav?

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    fretka > 13.09.2015. 10.39

    Gan jau par franču presi tev atbildēs pats Aldis.

    Es tev varētu pastāstīt, piemēram, par poļu presi, bet tu jau arī poļus, čehus, slovākus, ungārus un rumāņus nolamāsi par liekšķerēm (sovokiem), ja viņu presē “nedominēs” tev tīkams viedoklis :)

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 13.09.2015. 11.39

    Baidos, ka neatbildēs, taisni tevi un Aldi, nevis mani, interesē tikai viens viedoklis, ko jūs nemitīgi tiražējat.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 13.09.2015. 13.17

    dzeris raksta: “Tu esi no tiem, kas apsūdzēja IR neobjektīvitātē, varbūt, derēja sākt ar to objektīvitāti no sevis, un publicēt arī citus un pretējos viedokļus?”

    Kāpēc tu jauc dažādas lietas – mediju, kam ir jāsniedz dažādi viedokļi, un individu, kas pauž savu viedokli?

    Starp citu, es ne tik daudz paužu savu viedokli, cik cenšos kompensēt “irir” vienpusību. “irir” publicē tikai vienu viedokli, bet es saku: “Zini ko? Bet piemēram, Francijā, ir arī šādi viedokļi :)”

    Un starp citu, es biežāk pārkopēju ziņas no kreisā “Le Monde” vai ultrakreisā “Liberation” nekâ no labējā “Le Figaro”.

    Vēl kas man patīk – aptaujas. Atšķirībā no “irir” pseidoaptaujām, frančiem daudz drošākas aptaujas: a) socioloģiskās aptaujas, kas uzrāda visas sabiedrības noskaņojumu; b) mediju aptaujas, kuŗās viens cilvēks var nobalsot tikai vienu reizi, un kuŗās piedalās tūkstošiem un bieži vien pat desmitiem tūkstošu cilvēku.

    Šādas aptaujas uzrāda nevis to, ko saka Olands vai Junkers, bet gan to, ko domā tauta.

    Lai kāds būtu mans viedoklis, tev par to nav jāuztraucas. Tâpat kâ es it nemaz neuztraucos par tavu viedokli.

    Bet tev kâ pilsonim gan būtu jāuztraucas par savas valsts ārlietu ministra rīcību, kad viņš pauž nevis Latvijas tautas viedokli, bet gan pavisam citu viedokli.

    Ārlietu ministram būtu jāpārstāv sava tauta Briselē, nevis jāuzspiež savai tautas Briseles iegribas.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 13.09.2015. 14.39

    Ar to “tautas viedokli”, sevišķi, Latvijā un citās postkomunistiskajās valstīs nebūt nav tik vienkārši, ja pilnībā pildītu visu, ko tā “tauta” vēlas, mums ( tāpat gan, kā vairākumā rietumvalstu) būtu jāievieš nāvessods, pie mums seks minoritātes tiktu diskriminētas daudz lielākā mērā, nekā tagad, sen būtu jālikvidē partiju sistēma, un jāievieš mažoritārā, un vēl daudz kas cits, politiķiem, tomēr, jāiet tai “tautai” nedaudz pa priekšu, ja tas ir atbildīgs politiķis, nevis, jākultivē tautā izplatītās fobijas, tauta, vispār, ir ļoti dažāda, un tai ne vienmēr taisnība, pēdējais piemērs – Venecuela.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 13.09.2015. 15.08

    Politiķim vispirms jāpamato un jāizskaidro tautai sava doma,jāiegūst tautas sapratne un atbalsts,tikai tad var rīkoties,citādi tā nav demokrātija bet gan autoritārisms,kā bija attiecībā uz euro ieviešanu,tas tautā neglābjami pavairo neuzticību varai,un katrs nākamais pasākums tiks uzņemts ar vēl lielāku neuzticēšanos un pretestību,tā ir aksioma.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > 13.09.2015. 18.26

    politiķiem, tomēr, jāiet tai “tautai” nedaudz pa priekšu, ja tas ir atbildīgs politiķis,

    ————–

    Kā to kādreiz darīja Pilsoņu Kongress.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 13.09.2015. 20.21

    Tu par tiem provokatoriem, kuri vēlāk pārtapa par LNNK, kuriem bija uzdots sašķelt TF, kuru reāli atbalstīja lielākais Latvijas un arī latviešu tautas vairākums?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > 13.09.2015. 21.16

    Kamēr LTF fantazēja par brīvu Latviju brīvā Krievijā un cīnījās ar “tumsas spēkiem”, tikmēr PK politiķiem jau bija skaidrs, ka mūsu tautai nav citas izvēles kā pilnīga neatkarība.

    LTFu sašķēla Latvijas ceļš.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Merilī > 14.09.2015. 02.26

    andris_rivaner

    Cik vājiem un iebiedētiem gan jābūt eiropiešiem, ja viens nekaunīgs tusnis vispār iedrošinās šādus slima suņa murgus paust.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

students-4 12.09.2015. 17.16

Runa ir par sekām, kas notiek gadījumā, ja vēlāk – pēc gada vai diviem – mums kaut ko vajag no Itālijas, Grieķijas un Ungārijas, bet mums pasaka: “Ziniet, jūs mums toreiz nenācāt palīgā, ko tad jūs vēlaties?”

————-

Man ir kauns, jo to pašu Latvijai jau var pajautāt Tibeta un Taivāna, kuras Latvija ir nodevusi dēļ politikas kuŗā lokās līdzi tikai stiprākajiem vējiem – kā tādas niedres.

Tikpat labi arī Sīrija var pajautāt kur bija Latvija, kad to pārpludināja algotņu armijas, kamēr tai palīdz Krievija…

+19
-9
Atbildēt

0

Bet 12.09.2015. 17.10

Un ko vērta tad ir tā pati Kažoka?

+15
-16
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam