Šadurskis: “Vienotībai” nedraud sagrūšana KNAB lēmuma dēļ (papild.)

56

Komentāri (56)

Neticis 11.06.2015. 11.16

Vienotībai draud sagrūšana Āboltiņas, Zaķa, Kampara u.tml. dēļ.

+8
-5
Atbildēt

0

DD1 11.06.2015. 09.25

Tas ir beigu sākums, Šadurska k-gs. Tas Jums par to, ka atzināt, ka Levits būtu labākais prezidents, bet balsosiet par Vējoni, jo bargā kundze tā lika.

+9
-5
Atbildēt

2

    lno > DD1 11.06.2015. 10.39

    DD1. Vienotība prot ne tikai izdevīgi pārdot /LM, Citadele/, bet arī izdevīgi iemainīt – Kursīti, Rībenu, Buiķi pret olšteiniešiem, Dombrovski pret Straujumu un Levitu pret Vējoni…Augam gudri:):):)

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > DD1 11.06.2015. 12.38

    Ino

    Ar ko tad atšķirās abi kolorado lenteņi un valsts izvazātāji?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

aivarsk 11.06.2015. 08.33

Šadurskis: “Vienotībai” nedraud sagrūšana KNAB lēmuma dēļ

_____________________________________

pilnīgi pareizi!

savickim tāda nauda ir tīrā špicka! Tik dažās stundās TEC2 nokurina gazproma gāzi, pateicoties vienotībai!

Lūk retorika PIRMS vienošanās par TEC2 gazpromizāciju. lieki teikt, ka viss savicka plāns tika realizēts pateicoties kampējam un vd! Sākās ņerazļeivada draudzība!

http://www.knl.lv/raksti/226/print/

+4
-5
Atbildēt

18

    andrejs > aivarsk 11.06.2015. 10.09

    viss jau ir skaisti, man tik nav skaidrs ar ko tad vajadzēja kurināt to TEC-2?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > aivarsk 11.06.2015. 11.44

    …aivarsk….kāpēc neesi pievienojis jaunāko ziņu no pietiek.com par Gerharda meliem?…

    …un ln0 arī klusē, kā ūdeni mutē ieņēmis….pat Ēriks vairs nelasot lapsas patiesības ministrijas pausto….kā tad tā?….

    Gerhards dievlūdzējai uzbraucis ar svētdienā izmantotu ministrijas mašīnu

    – “Kā gadījās, ka vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Kaspars Gerhards svētdien 72 gadus vecai svētās mises dalībniecei pie Sāpju Dievmātes baznīcas uzbrauca nevis ar savu personisko Nissan Pathfinder apvidus auto, bet gan ar Volvo markas automašīnu? Tāpēc, ka arī svētdienā personiskajām vajadzībām viņš ir izmantojis ministrijai piederošu mašīnu.

    Līdz šim “slavenākā” persona, kas izmantojusi dienesta automašīnu personiskām vajadzībām, ir bijis nu jau izbijušais Drošības policijas priekšnieks Jānis Reiniks, kurš dienesta auto izmantoja, lai darba dienā aizvestu uz veļas mazgātavu netīrās veļas ķīpu.

    Taču Nacionālās apvienības pārstāvis Gerhards nu viņu ir “pārspējis”, savu personisko auto atstājot mājās, lai brīvdienā sēstos pie “bezmaksas” valsts auto stūres un izvizinātu savu sievu un dēlu. Tieši ar šo auto viņš tad arī aizķēris vienu no Vecrīgas dievlūdzējām, par ko Pietiek jau informējis.

    ….

    Uz citiem Pietiek uzdotajiem jautājumiem Gerharda padomnieks atbildes sniegt nespēja vai nevēlējās. Pietiek vēlējās arī noskaidrot, kam pieder dzīvoklis Vecrīgā, uz kuru un no kura ministrs devās: lai gan iepriekš ministra paziņojumā bija apgalvots, ka viņš dzīvojot Vecrīgā, viņa amatpersonas deklarācijā šāds vecpilsētas dzīvoklis nav norādīts.

    Tāpat Pietiek noskaidrojis, ka cietusī sieviete nolēmusi nelūgt kriminālprocesa ierosināšanu, jo kā kristiete uzskatot, ka svarīgi ir piedot pāri darītājam. Turklāt izrādās, ka mediķi konstatējuši – cietušajai lūzuma nav, ir saspiesti kāju pirksti un nopietns asins izplūdums: mašīna uzbraukusi sievietei uz kājas un apstājusies, tādēļ bijis jālūdz pabraukt nost, lai varētu sievieti atbrīvot.”

    http://www.pietiek.com/raksti/gerhards_dievludzejai_uzbraucis_ar_svetdiena_izmantotu_ministrijas_masinu

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > aivarsk 11.06.2015. 11.54

    Kur tad zanītE izrakusi, ka es Gerhardu vērtētu augstāk kā Āboltiņu? 2 zābaki uz vienu kāju:) Tādus pārīšus partijās, kā piem. Rasnačs un Matīss var sameklēt čupām. Stiprinies svā ticībā, pārbaudījumu būs daudz:):):)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > aivarsk 11.06.2015. 12.14

    zane, tu lasi pietiek.com – vai, vai, vai…

    Lapsa taču nav žurnālists – vai es tevi pietiekami precīzi nocitēju? :)))

    ///////////

    mediķi konstatējuši – cietušajai lūzuma nav

    ————————-

    kur pazuduši plaši palaistie meli, ka ir lauzta kāja? :)

    kad bijām puikas (tā ap 12 g.), mūsu ciemā bija tāds “hobijs” – bāzt kāju pēdas zem lēni braucošām vieglajām mašīnām. No savas pieredzes varu pastāstīt, ka viegli iesāpējās, bet neviens nenomira. Reiz viens no draugiem nolēma eksperimentu uzlabot – palika kāju zem GAZ-51. Pasākums beidzās ar lauztu pēdu un ģipsi uz pusotru mēnesi.

    p.s. Kāpēc tantei tīšām jālien zem riteņiem, arī Vecrīgā ielas ir domātas lēnai braukšanai.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > aivarsk 11.06.2015. 12.16

    ….ln0…diemžēl, Tavas uztveres spējas pasliktinās ļoti strauji…pārlasi vēlreiz manu komentāru ar jautājumu, kāpēc neviens no trim aktīvajiem pietiek.com reklamētājiem – aivarsk, ln0 un Ēriks nav ir.lv lasītājus iepazīstinājis ar lapsas jaunāko publikāciju…

    …ak, piedod, piemirsu vēl andreju un normundu….

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 11.06.2015. 12.18

    kas tev teica, ka Gerhards nemaksā nodokli par dienesta auto izmantošanu?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > aivarsk 11.06.2015. 12.18

    Līdz šim “slavenākā” persona, kas izmantojusi dienesta automašīnu personiskām vajadzībām bija Vienotības Mūrniece (tagad Meris), kuras bērnus valsts apmaksāts šoferis nogādāja skolā vai uz bērnudārzu.

    Vēl bija stāsts par Āboltiņu (Vienotība), kurai miesassargs kā kalps nesa viņas iepirkuma maisus

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > aivarsk 11.06.2015. 12.34

    Ino

    Tad Staļins, kurš pārstāvēja absolūto ļaunumu, nemaz nebija sliktāks par Hitleru?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > aivarsk 11.06.2015. 12.45

    zanE. Omīt, tēma nav par lauztu vai traumētu kāju, bet par V pārkāpumiem. Pavisam neadekvāti esi sakusi reaģēt uz mīļotās partijas neveiksmēm:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > aivarsk 11.06.2015. 12.56

    tēma nav par lauztu vai traumētu kāju, bet par V pārkāpumiem.

    ———————————–

    tieši tā. Tēma par Gerharda izraisīto auto avāriju :))) ir jau sen izrunāta.

    Ne jau velti V pat oficiāli bija “visdārgākais” viens Saeimā iedabūtais deputāts, tāpēc Vienotībai ir akūti nepieciešamas šīs regulārās TUA dalītāju, valsts slimnīcu cēlāju un LM administratoru finansiālās piešprices. Savādāk – kirdik partijai.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 11.06.2015. 15.49

    Atcerēsimies pie reizes āboltiņas traukšanos uz 150 km/h un gļēvu šofera vainošanu…

    Ja jau zane sāka …

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > aivarsk 11.06.2015. 18.18

    …hei, nacionālie riesta gaiļi – vai tad mēs apspriežam Gerharda rīcību?…šoreiz – tikai Jūsu vēlmi izvairīties no raksta pārpublicēšanas, jo raksta tēma skārusi Jūsu mīļotās partijas pūkainīti Gerhardu….aktivitāte noplakusi?… :))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 11.06.2015. 18.35

    Mēs gaidījām,kad zanE pati sāks lasīt un atsaukties uz pietiek.com.Sagaidījām.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > aivarsk 11.06.2015. 18.38

    zanE…hei, nacionālie riesta gaiļi

    __________________

    Nē, nē nesapņo, tevi neapleksim:(

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > aivarsk 11.06.2015. 19.48

    …hermofrodīt pirožkov!…grūta dzīve Tev – ja Tavas dzīvības funkcijas spēj uzturēt vienīgi pataloģiskas seksuālās fantāzijas…

    …papā Tevi šogad nevedīs uz Izraēlu apārstēties?…nepārpūlies un saudzē sevi!…

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > aivarsk 11.06.2015. 19.53

    Sāk vilkt uz kašķi … ka nesanāk kā Baku :) – http://haqqin.az/news/46855

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 10.06.2015. 21.42

Šinī valstī korupcija ir valsts pārvaldes forma, un visa tā “cīņa ar korupciju” ir tikai butaforija un imitācija, jāsmejas, ja kāds šo klaunādi uzskata par nopietnu.

+1
-2
Atbildēt

7

    gustaps > dzeris49 11.06.2015. 11.52

    > dzeris49

    “… Šinī valstī…” – tā ir lumpeņa uzruna savai valstij. Un lumpenis ir mūžīgs, kā zināms.

    Redzi, valsti veido pilsoņi pēc sava ģīmja un līdzības. Lai arī kāds sanāk rezults, tas ir iespējamais rezults. Neiespējamais -paliek sapņos. Nolaidies uz zemes.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.06.2015. 13.56

    Un kā uzrunā “patrioti” un “intelektuāļi”, vai “patriotiskie intelektuāļi”, pie kuriem tu sevi pieskaiti, padalies pieredzē?

    Ar ko “šī valsts” tevi neapmierina?

    Būtu jāsaka – “mīļotā Dzimtene”, “labākā valsts pasaulē”, utt., utt., nu pasaki priekšā?

    Un kur tu samācījies, ka kritizēt valsts pārvaldi un valdību nozīmē necienīt valsti vai zemi, kurā dzīvo, gudriniek?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gustaps > dzeris49 11.06.2015. 15.39

    Pilsonis saka “Mana valsts”, pat ja tā ir tālu no pilnības.

    Mana valsts ir tāda, kādi ir mani līdzpilsoņi. Tā nevar būt Zviedrija, jo Zviedrijā nemaksāt nodokļus ir negods. Un tā tālāk.

    Bet par kritiku – tās priekšnoteikums ir konstruktīvisms. Jāpiedāvā labu risinājumu slikta vietā, labu personu sliktas vietā. Jāpasaka, kam atņemt, ja kādam grib ko iedot vairāk.

    Citādi iznāk “Krustpunkti”, kur aizkaitināts žultains seniors lamā visu un visus, beigās aizmirstot, ar ko sācis. Tāpēc, ka vecums nav konfekte un vienmēr kaut kur kaut kas sāp.

    Nepaliec vienīgais, kurš iet kopsolī.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.06.2015. 16.21

    Pilnīgākais sviests, ierindas pilsonim vai pat žurnalistam pietiek ar kritiku un uzmanības pievēršanu problēmām.

    Lai problēmas risinātu, priekš tam mums, it kā, ir ievēlēta Saeima, ir valdība, ministrijas, aģentūras, milzīgs skaits dažādu citu iestāžu, un birokrātu, kuriem par to maksā algu.

    “Nekritizē, ja nevari piedāvāt risinājumu” iemīļots valsts birokrātijas lozungs, lai izvairītos no kritikas, kas kļuvis jau par banalitāti, ko tu te atkārto.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    gustaps > dzeris49 11.06.2015. 18.34

    “Es mīlu šo zemi, bet ienīstu šo valsti!” – normāla kritiska attieksme? Jācer, ne visiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.06.2015. 18.47

    Un kur es teicu, ka ienīstu šo valsti?

    “Ienīst” un “izturēties kritiski” ir dažādi jēdzieni.

    Labi, beigšu, ja tu sāc fantazēt, ko es esmu teicis vai neesmu teicis, lai tikai nav jārunā par konkrētu tēmu un jāatbild uz konkrētiem argumentiem, nav nozīmes turpināt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gustaps > dzeris49 11.06.2015. 19.22

    Drusku aizmuldējos. Varēja īsāk: tikai mazāk kaismes.

    Sorry.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Bet 10.06.2015. 17.48

Nu jā, Streļčenoks atriebjas Straujumai, kā jau te plātījās visu laiku par politisko pasūtījumu, un to , ka viņu izvērtējot par daudz un dibinot izvērtēšanas komisijas un ko tik vēl ne!

Sīkais un ambiciozais draņķis. Kā, parasti, Streļčenokam ar SC viss štokos, un nebūs jau pirmā reize, kad kremļa naudu neuzskaita.

+4
-10
Atbildēt

4

    dzeris49 > Bet 10.06.2015. 19.42

    Piekrītu, bet, tikpat sīki draņķi ir tie, kas pretojas Streļčenoka atstādināšanai, pati zini, kas tie par politiķiem un partijām ( no vienas mums ir pat prezidents, par kuru nu visu jūsmo).

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Bet 10.06.2015. 20.22

    Bet – neviens nevienam neatriebjas . To ,ka būs problēmas jau gada sākumā zināja pati Vienotība un visas runas par tiesāšanos ir vienkārši , lai radītu iespaidu , ka redz kā KNAB čakarē un viņi neko nezin. Par rezultātu lai pasakās saviem biedriem ,kas pacentās.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Bet 10.06.2015. 21.00

    dzeris49

    Kas traucē Streļcenoku atbrīvot? Tik pat viegli, kā padumjā armijnieka atvasi, Gruzijas braucēju, ielikt prezidenta krēslā, ar 55 balsīm ZRP(v) varēja arī no Streļčenoka atbrīvoties. Ja pašiem skeleti skapjos negrabētu, protams.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Bet 10.06.2015. 21.07

    Bet

    Padla, kolorado lentenis, Straujuma, cilvēkiem smadzenes čakarē, komisijas dibinot, pati labi zinot, ka cietumā sapūs, ja Streļčenoku centīsies atlaist.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

dzeris49 10.06.2015. 17.23

Streļčenoka – Jurčas izpildūjumā absolūtri bezjēdzīga un pilnībā degradēta iestāde, kas izmaksā ļoti dārgi, bet labums no tās tuvu nullei, viss ir tikai imitācija, nevis dasrbība, un ieguvumi daudzazāki par izdevumiem šīs kārtējās bezjēdzīgās iestādes uzturēšanai.

Ļaunums gan ir milzīgs, tikai muļķuzemē, totāli korumpētājā, un ar absolūti impotentiem politiķiem un VP, šādas iestādes vadība var draudēt žurnalistiem, un viss klusu – mierīgi, nevienu par to ne tikai nesoda, bet, pat no darba neatstādina.

Un saku to galīgi ne tāpēc, ka soda V vai kādu citu, vienkārši, tāda ir realitāte.

+4
-6
Atbildēt

14

    zanE. > dzeris49 10.06.2015. 17.58

    …likumu sačakarēja Tautas partijas laikos, kad politehnologs Liepnieks izdomāja “trešo” personu reklāmas kampaņu, kas reklamēja TP…tagad tas tiek uzskatīts par pārkāpumu, lai gan tiesībsargājošās institūcijas TP ļāva “aiziet” ar nesamaksātu miljonu, ko tiesas pielēma pēc 6(?) gadiem no TP piedzīt….

    …likums ir nesakārtots, ja šobrīd anonīmai personai iespējams reklamēt kādu partiju un neviens (KNAB) nespēj noskaidrot, kas ir šīs personas….

    …šobrīd ir iespējas, lai iegāztu konkurējošo partiju – sameklēt cilvēku, kurš būtu ar mieru reklamēt konkurentus, apmaksāt reklāmas izdevumus un…kāpēc, ne?…ja zini, ka pēc tam konkurentiem tiks uzrēķinātas soda naudas un atņemts valsts finansējums…lielisks veids, kā atriebties…

    …neskaidrs vien paliek jautājums – vai sabiedriskie mediji un izdevēji ir tiesīgi pieņemt pasūtījumus reklāmai no anonīmām personām?…ja medijiem reklāmas pasūtītājs ir zināms, tad KNABam nebūtu problēmu to noskaidrot….bet…ja medijs pieņēmis anonīmu pasūtījumu, kura finansu izcelsme ir neskaidra – arī medijam vajadzētu neskaidras izcelsmes “nepelnīto” naudiņu atmaksāt valsts budžetā…un tam nav nekāda sakara ar vārda brīvību, ar ko tik ļoti mīl piesegties masu mediju pārstāvji….

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 10.06.2015. 19.08

    Protams, MM arī ir dažādi, bet, drošības struktūru vadība un tik augsta amatpersona, kā Āboltiņa, draudēt un iebiedēt tos nedrīkst nekādā gadījumā, ja ir kādas pretenzijas – priekš tam ir tiesa un likumīgs veids, kā nolikt tos pie vietas.

    Ja nē – mēs esam Krievija, nevis ES valsts, pagaidām uz to pusi viss iet.

    Preses brīvība ir sabiedrībai daudz svarīgāka, nekā atsevišķu amatpersonu intereses un “tēla” saglabāšana, visa prese nekad nebūs ideāla, bet, tas nenozīmē, ka drīkst atklāti draudēt žurnalistiem, kā to dara KNAB, DP, un Āboltiņa.

    Tas ir liels apdraudējums demokrātijai, daudz lielāks, nekā kāda nepatiesa publikācija ( skat. pēc reāliem notikumiem veidotu filmu ar izcilo V. Harelsonu galvenajā lomā, kas to atspoguļo, “Nācija pret Lariju Flintu”, kur ASV AT to visu lieliski pamato, pamato, kas ir būtisks, un kas ir nebūtisks, un kāpēc sabiedrības interešu dēļ politiķi un amatpersonas var arī ko pieciest.

    Par nožēlu, pat, it kā, sakarīgai Latvijas politiķi to absolūti nesajēdz, Mūrniece, bijusī IM, pilnībā izgāzās ar NEO un Naglu, kuras ECT pilnībā attaisnoja, un tas nav vienīgais gadījums, izskatās, Āboltiņa strauji šļūc pa šo pašu ceļu.

    Un es te runāju tikai par, it kā, sakarīgiem politiķiem, par tādu Lembergu un Ušakovu vispār nav vērts pieminēt.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 11.06.2015. 00.02

    …Dzeri…nu, lūdzu, kaut nedaudz norobežojies no tās šausmīgās nepatikas pret Āboltiņu, kas traucē objektīvi uztvert notiekošo…Tu apsūdzi Āboltiņu par žurnālistiem izteiktiem draudiem, bet tagad izvērtēsim situāciju bez sakāpinātām emocijām:

    – “Pēc pusotras stundas garas Saeimas Nacionālās drošības komisijas sēdes, kurā izvaicāta Drošības policija (DP) un ģenerālprokurors par žurnālistes Agneses Margēvičas publikāciju par DP, deputāti nākuši klajā ar secinājumu, ka jāvērtē iespēja Krimināllikumā paredzēt atbildību par patiesībai neatbilstošu ziņu publicēšanu.”

    …loģiski, pēc sēdes žurnālisti iztaujāja Āboltiņu, jo viņa ir Saeimas Nacionālās drošības komisijas vadītāja un Āboltiņa atstāstīja sēdē pārrunāto:

    – “Tiks vērtētas iespējas par izmaiņām Krimināllikumā un tad to varētu vērtēt Nacionālajā drošības komisijā, un nākt klajā ar šādu likumdošanas iniciatīvu. Par to mēs vienojāmies ar ģenerālprokuroru. Mums ir [jāpanāk] šis līdzsvars starp preses un vārda brīvību un to, ko šī brīvība var nodarīt valsts interesēm, ne tikai valsts drošības interesēm,” sacīja Āboltiņa.

    …tātad – Āboltiņa atbild uz žurnālistu jautājumiem, nevis izsaka draudus…

    …Tev nepamanīts paslīdējis garām fakts, ka Tieslietu ministrijas darba grupā šāds jautājums apsvērts jau senāk…turklāt runa neesot ne tikai par žurnālistiem, bet jebkuru personu….

    …var nepatikt Āboltiņa, var izteikt kritiku, var nosodīt Āboltiņas rīcību, jo iemeslu pietiek, lai būtu pamats nosodījumu izteikt, bet…nevajag pierakstīt viņai visus nāves grēkus un šoreiz Tavs sašutums par it kā Āboltiņas izteiktajiem draudiem – ir neobjektīvs un pārspīlēts…

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.06.2015. 07.37

    Un ar to DP mums, tātad, viss kārtībā, Margevica tos visus faktus izdomājusi, viss ir perfekti pārbaudīts?

    Vai viss tas ir tikai tāpēc, lai aizvērtu muti žurnalistiem, kas atļaujas uzrakstīt ko kritisku, ar tādiem pat argumentiem, ar kādiem līdzīgus likumus pieņēma Krievijā, kuras pēdās mēs strauji virzamies.

    Vismaz, zinot Latvijas “elites” korumpētības līmeni un tur pastāvošo principu “roka roku mazgā”, drīzāk, ticēšu Margevicai, nekā mūsu izcilajai prokuratūrai Kalnmeiejera vadībā ( neies taču vērsties pret medību biedriem), vēl jo vairāk, TM Rasnača vadībā, visas tās pārbaudes ir imitācija, tāpat, kā visas Streļčenoka pārbaudes, utt., un tu pati to zini ļoti labi.

    Un vēršanās pret vārda brīvību un iespēju kritizēt drošības iestādes nodarīs daudz vairāk ļaunuma, nekā kādi kļūdaini raksti, tādā veidā tās paliek ārpus jebkādas sabiedrības kontroles, tas taču tik ērti – pat, ja raksts pēc būtības pareizs, vienmēr taču var atrast kādu faktu, kas “neatbilst patiesībai”, vēl jo vairāk tāpēc, kā tad var pārbaudīt faktus, ja viss ir noslepenots?

    Daudzi atradīsies, kas gribēs riskēt ar kriminālatbildību?

    Kaut, saprotams, ja nonāks līdz ECT, viņus attaisnos, acīmredzot, mūsu “izcilie” politiķi tā arī neko nav mācījušies no visiem iepriekšējiem gadījumiem, kaut, saprotams, tiem, kas bīda to likumu, pilnīgi vienalga, galvenais – aizvērt visiem mutes tagad.

    Un kurā demokrātiskā valstī vēl ir likumi, kas paredz kriminālatbildību par kritisku publikāciju, pat, ja visi fakti neatbilst patiesībai, Krievijā, protams, tāds likums ir, mats matā tāds, ko grib pieņemt Latvijā?

    Nekad neesi dzirdējusi tādu jēdzienu kā “sabiedrisks labums” un “sabiedrības kontrole”, ko veic prese?

    Nu, to jau varēja paredzēt, ka tā arī notiks, kad mums te visu nosaka Lembergs ar Āboltiņu, abi tādi milzīgi “demokrāti”, un Saeima ir tāda, kāda ir, šinī kontekstā Āboltiņa, protams, absolūti nav nekāds ļaunuma iemiesojums, ja “tautai” vārda un preses brīvība galīgi nav nepieciešama, kāpēc gan lai tas viss būtu nepieciešams Āboltiņai?

    Jābūt totāli stulbam, lai nesaprastu, ka Latvijā sācies uzbrukums demokrātijai un preses un vārda brīvībai, slepenības arvien vairāk, sabiedrības iespējas kontrolēt korumpēto “eliti” arvien mazākas, cita lieta, ka 90% iedzīvotājiem tas viss absolūti neinteresē.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.06.2015. 08.08

    Un vēl – ja jau tā Margevica tik milzīgi apmelojusi mūsu godīgo “eliti”, kāpēc neviens nevēršas tiesā?

    Arī tagad taču pastāv atbildība par apmelošanu, utt., šinī kontekstā vēl jo vairāk nav saprotams, kāpēc nepieciešams jauns likums par kriminālatbildību, protams, tikai iebiedēšanas nolūkā, lai nebāž degunu, kur nevajag, kā savādāk.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    DD1 > dzeris49 11.06.2015. 09.22

    > zanE

    “lūdzu, kaut nedaudz norobežojies no tās šausmīgās nepatikas pret Āboltiņu, kas traucē objektīvi uztvert notiekošo…”

    Nepatika pret Āboltiņu ir veidojusies pamazām, kundzei kļūstot arvien autoritārākai un nihilistikākai.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 11.06.2015. 11.21

    …Dzeri….neaizplūsti, lūdzu, tēmas paplašinājumos…mana iebilde bija Tavam apgalvojumam – Āboltiņa draud!…tikai tāpēc, ka Āboltiņa atbildēja uz žurnālistu jautājumiem par sēdē pārrunāto – nevar viņai piedēvēt draudus…

    …kā redzi, tad šāda iedvesma likuma labojumiem jau sen briedusi un apspriesta Tieslietu ministrijā…arī to Āboltiņa piebildusi, ja šādi likuma grozījumi no TM tiks iesniegti Saeimas Nacionālās drošības komisijā – tie tiks vērtēti vai tos tālāk virzīt uz Saeimu…

    …ja uz žurnālistu jautājumiem būtu atbildējis Jānis, Pēteris vai Miķelis – arī mēģinātu apgalvot, ka Āboltiņa draud?….

    …DD1…piekrītu!…nepatika veidojas pamazām, bet tādēļ taču cilvēki nekļūst par zombijiem vai….vienkārši apmelotājiem – nepatīk, nu, tad varu tam pierakstīt arī cita grēkus vai…badu Āfrikā….

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.06.2015. 12.55

    Neizliecies, ka nesaproti, par ko, vispār, es te runāju, un nereducē visu tikai uz Āboltiņu, kura, kā izrādās, nemaz nedraudēja, kaut, izskatījās, ka draudēja gan, drauds žurnalistiem un presei ir viss tas likums, esiet sveicināti Krievijā, kur mūs ved Āboltiņas – Lemberga “demokrātu” pārītis!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 11.06.2015. 13.09

    dzeri,tu galīgi nesaproti zanEs domu.Lieta tāda – ja kāds kādam draud,atbildot uz žurnālistu jautājumiem,tad tie nemaz nav draudi,jo nevar taču vienlaikus atbildēt uz jautājumiem un draudēt,tas nav savietojams ar dzīvību,kā mediķi reizēm izsakās pēc avārijām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 11.06.2015. 13.12

    zanE…Āboltiņa piebildusi, ja šādi likuma grozījumi no TM tiks iesniegti Saeimas Nacionālās drošības komisijā – tie tiks vērtēti vai tos tālāk virzīt uz Saeimu…

    ===============

    Ja žurnālisti labi uzvedīsies,MĒS varbūt arī nemaz tos grozījumus nevirzīsim…,bet,ja jūs te turpināsiet tādā garā,kā nejaukā Margeviča…VAINOJIET SEVI!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.06.2015. 13.44

    Visdrīzāk, virzīs tik un tā.

    Latvijā viss ir tik tālu korumpēts, ka kritiska informācija un pētnieciska žurnalistika ir drauds “elitei”.

    Ko tā mēģina preventīvi likvidēt ar šo likumu, kas, īstenībā, analoģisks tiem Drošības likumiem, ko virzīja TP, un kurus apturēja VVF, protams, Āboltiņas, Lemberga un lielākās V daļas prezidents to neapturēs, un paklausīgais Saeimas vairākums nobalsos par jebko, kā zināms, mūsu Saeimai atļauts lemt par nebūtiskām vai tās samniekiem nekaitīgām lietām, un aizvērt muti presei – tas ir gan Saeimas, gan sponsoru un deputātu saimnieku intersēs.

    Ja kas šo likumu apturēs, tad, spiediens no ārzemēm, kaut, galu galā, viņiem ir citas problēmas, izņemot muļķuzemi ar korumpētu varu un nevis sabiedrību, bet, iedzīvotājiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 11.06.2015. 18.11

    …Dzeri…neesi mēģinājis pieteikties ekstrasensu cīņām?…vienīgi, Tev konkurenci varētu sastādīt ln0 – jo Jūs abi cenšaties pārliecināt, ka spējat paredzēt nākotni un lasīt citu domas…

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.06.2015. 18.32

    Būšu priecīgs, ja kļūdīšos, to nākotni paredzēt nespēšu, un šis likums cauri neies.

    Un kā pašai, rakstīt to, ko nedomā, depresiju neuzdzen, kādreiz nav vēlme visam uzspļaut, un atklāti pateikt to, ko domā?

    Patiešām uzskati, ka mums, attiecībā uz presi, jāņem paraugs no Krievijas?

    Un ka Āboltiņa ir politiķa etalons?

    Un V nav degradējusies?

    Nu kļūsti taču dabiska, raksti, ko domā, un redzēsi, cik tev paliks viegli!

    Jo es tevi pārāk augstu vērtēju, lai ticētu, ka tu neesi uzmetusies par V un valdības advokātu, un pati tici tam, ko raksti.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 11.06.2015. 19.38

    …Dzeri…nu, Tu mani sasmīdināji!…rakstu, ko domāju…un tāpēc te daudzi griež zobus naidā par lasīto…

    …bet es tikmēr uzdziedu dziesmiņu:

    Nātrei vieglāk, nātrei labāk

    Nātre pati sevi sargā

    Tā nevienam neizdabā-

    Neuzkrājas naudā bargā…la, la, la, lāāā…. :)

    P.S. …bet par novērtējumu – paldies!…. :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam