Negaidīti loģisks prezidents

124

Komentāri (124)

inesematisane 09.06.2015. 10.42

Pašlaik tautas potenciāls nespēj savu demokrātiju nodrošināt. Nespēj izvirzīt savu pieprasījumu, uzstāt uz savām vērtībām. Egils Levits manā apziņā saistās ar jaunu politisko morāli, jaunām idejām un jaunu iedvesmotību. Pašreizējā situācija liecina, ka mūsu demokrātija ir nopirkta demokrātija.

0
0
Atbildēt

0

markoni 08.06.2015. 23.44

Tāpat der ieklausīties SB rakstītajā , ka visticamāk ir personāži ar vairākiem nikiem , kuriem arī reizēm parādās vēlme plusot un mīnusot.

===========

Jau izsenis zināms, ja ne gluži visiem, tad ,domājams, katram otrajam, ka SB ir Vārda meistars, kura komentārus ir patīkami lasīt.

Var pastrīdēties par “politiskās mīlas” aizkulisēm, bet fakts ir tas- formulēta (rakstveidā) skaidra doma ir pa spēkam skaidram (gaišam) cilvēkam.

Kas attiecas uz prezidenta kandidātiem (četriem), tad man visnepieņemākais bija Dolgopolovs (dzimis Ostlandē) un narcists Bondars (tas pat Gulbi pārspēj).

Kaut kad kaut kur jau tika kāds bildis, ka Levita “kārts” tika izspēlēta priekš priekšdienām. Kādas tās būs (priekšdienas)-tad jau redzēs.

P.S.

Runājot par Puzes Puspunduri, jāsaka ka, “viss pulveris tika izšauts” vēl tajos tālajos laikos, kad iegādājos datoru…tagad “tukša vieta”,…jo nav vairāk “pulvera”…

+1
-2
Atbildēt

0

KRUSTTEVS 08.06.2015. 13.34

Vel viens traktorists un lemberga vergs

+4
-3
Atbildēt

0

Drosma 08.06.2015. 10.29

Jā un komentāros es regulāri lamāju saeimu, jo man šķiet amorāli tas, kā uzvedas saeimas deputāti. Manī aug arvien lielāka pārliecība, ka saeimas deputātu uzvedība speciāli tiek novesta līdz degradētu pilsoņu statusam, lai sabiedrība vienkārši vairs “neņemtu par pilnu” likumdevēju orgānu un gaidītu putinam līdzīgā – kaut vai tā paša allaž smaidīgā aivariņa mazo , bet bargo rociņu , kas valda vienpersoniski.

Tā ir mana sazvērestības teorija, kurai pati ticu arvien vairāk.

+1
-1
Atbildēt

3

    edge_indran > Drosma 08.06.2015. 11.14

    ———

    Kas domāt nevēlas – tas turpina ticēt:

    “Pēc četriem gadiem Vjačeslavs Dombrovskis pamet politiku ar skaudru secinājumu: «bieži vien nav bezspēcīgākas būtnes kā ministrs»

    Jāsāk domāt ar savu galvu

    http://www.irir.lv/2015/5/6/jasak-domat-ar-savu-galvu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 08.06.2015. 11.19

    Tā protams tāda tukša Dombrovska retorika. Domātājs būšot … nenosmieties. Kā maksās un kas maksās – tā kungs domās un darīs …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Drosma 08.06.2015. 11.25

    ———-

    Tagadiņ’ jau daudzi un daudzas skaisti izrunājās, jo rēķinus par dzīrēm (reformām) apmaksāt nav vēlmes ne “domātājiem”, ne “domātājām”:

    “Kas tad ir šie «septiņi treknie gadi», ko izdomājusi V.Vīķe-Freiberga, līdz ar to, kā noprotams no Zatlera teiktā, radījusi ilūzijas gan lētticīgajam Kalvītim, gan Latvijas tautai kopumā?

    http://www.diena.lv/kalvisa-un-zatlera-treknie-gadi-aizmirstas-liesas-govis-643255

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Drosma 08.06.2015. 10.24

Man ir gaužām maza izvēle. Jo es piederu sociāli neaizsargāto grupai.

Es piedalos vēlēšanās, es maksāju nodokļus. Es joprojām finansiāli atbalstu bāreni, par kuru Latvijas valsts neliekas ne zinis, jo bērnam palika 18 gadi un tad jau nauda tādam krīt no debesīm.

Ko vēl es daru – es izglītojos. Es lasu grāmatas par vēsturi, es mācos valodas. Es tūlīt tūlīt rakstīšu Rīgas Domei par to,ka nu jau kādu mēnesi regulāri no rītiem ir nesakopta kanālmala gar operu. Es nezinu vai tas ir apzināti – par godu opersvētkiem, vai tā ir prasta nolaidība, bet es neesmu vienaldzīga, man ir svarīgi kur un kā es dzīvoju.

Tas ir tas, ko es varu darīt.

Un velti Tu raksti ,ka komentāri neskaitās. Es kā reiz domāju,ka ir svarīgi paust savu viedokli, savu attieksmi.

Es piemēram, esmu par geju un lezbiešu tiesībām laulāties, bet ja viņi rīko praidu Rīgā – tad es to uztveru kā agresīvu un varmācīgu aktu no vienas sabiedrības daļas un varu paust tikai savu negatīvo viedokli. Ja man būtu jābalso par vai pret geju laulībām , tad tieši un konkrēti – praida dēļ – zobs pret zobu acs pret aci – pigu jums tādiem agresoriem tiesības. Man ir svarīgi ,ka es to varu paust un pateikt, jo uz praidu iet es negrasos un tur kaut kādu viedokli paust arī negrasos.

Lūk. Lēkāju kā zaķis pa ciņiem – no tēmas uz tēmu – bet – jā -tā es domāju.

0
-3
Atbildēt

0

Drosma 08.06.2015. 09.51

Nezinu gan – tas jāpriecājas ,ka neizvēl lielāko kretīnu ir tas pats, kas teikt mums – sabiedrībai – ko tu te vispār čīksti – re kā Āfrikā cilvēki mirst badā un cilvēkus šauj nost. Vai tas ir arguments netaisnīgas, negodīgas, es pat teiktu noziedzīgas politikas attaisnošanai ?

Nē.

Vējonis ir kā tāds tirgus lopiņš ,par kuru jaunie īpašnieki samaksāja vislielāko naudu, tātad – jaunajiem īpašniekiem bija kādi apsvērumi.

Ja mēs pretendējam saukties par demokrātisku valsti – tad lietas jāsauc vārdos. Vējoni ievēlēja Lembergs ar Āboltiņu, viņiem arī viss tiks atstrādāts. Ar bijušajiem prezidentiem bija tieši tā – neticu, man nav pamata ticēt, ka ar Vējoni būs citādāk.

Jebkurai no saeimas partijām bija lieliska – ideāla iespēja novērst kārtējo politisko tirgu – tā vietā šie politiķi – tā sauktie tautas kalpi, kārtējo reizi izvēlējās iespēju nopelnīt – saduļķot ūdeni un tad makšķerēt. Un negaidiet, ka es tādu valsts varu spēju cienīt. Varat saukt mani par kremļa lakstīgalu vai Putina roklaižu – man vienalga, kaut vai Kima draudzene.

Bet nekā loģiska visā šajā pasākumā es neredzu.

0
-4
Atbildēt

2

    klusais > Drosma 08.06.2015. 10.01

    Tad ir jājautā pašiem sev – ko esam katrs personīgi izdarījuši , lai šādas situācijas nebūtu … komentāru rakstīšana portālā neskaitās :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Drosma 08.06.2015. 11.22

    ——–

    Labāk nejautā – “ko auseklīšu veterāni izdarījuši”:

    “– Es nevienu mirkli netiku slēpis, ka mani interesē digitālā televīzija. Tagad, pēc tik ilgiem gadiem, ir apstiprinājies, ka ceļš uz digitālo televīziju ir bijis pareizs.” Andrejs Ēķis.

    http://nra.lv/latvija/142418-andrejs-ekis-cilveki-uzvedas-ta-it-ka-butu-nemirstigi.htm

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 08.06.2015. 08.40

klusais…politiskajām partijām vajag jaunas asinis – aktīvus, radošus un godīgus biedrus…

______________________________

Zanes un heinrihus? Riņķī apkārt nav vairs no jaunajiem, bet vai daudzi no IR viesiem varētu ar viņu sacensties godīgumā? Āboli no ābeles tālu nekrīt, ko dod svaigas asinis, lieliski var redzēt V degradācijā:)

+2
-7
Atbildēt

1

    klusais > lno 08.06.2015. 08.47

    lno – pazīsti Rinķī apkārt ?

    Par V svaigajām asinīm … manuprāt jau pasen rakstīju , ka viena no kļūdām ir kā putekļusūcējiem vākt atkritumus, lai audzētu elektorātu … tas sākās ar SCP un PS , bet patreiz ir piestājis pie ZRP … tas degradē savu kadru attīstību.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

dzeris49 07.06.2015. 19.46

Redzu mīnusus pie visiem saviem komentāriem, bet, kur paliek argumenti?

Cien. mīnusu licēji, tiešām būtu priecīgs, ja jūs varētu savu viedokli arī izskaidrot un pamatot, varbūt, es ko nesaprotu, būtu laimīgs mācīties, pilveidoties, utt, utt., diskusija nozīmē arī kādu nekādu pamatojumu savam viedoklim.

+7
-11
Atbildēt

34

    Skumjais Bruņinieks > dzeris49 07.06.2015. 20.17

    To dzeris49

    Mīnusus Jūs redzēsiet šeit vienmēr, ja rakstītais nesakritīs ar nacionāļu un Vienotības vairākumu.

    Pie tam, jāņem vērā, ka katram, šeit mītošam nacionāļu un Vienotības trollim, ar ģenerāli, ēriku, aivarsku, heinriku priekšgalā, ir pa 3- 4 registrētiem nikiem, ar kuriem tie regulē katra komentētāja teikto.

    Starp citu, Jūsu draudzenei zanEi – Liekulīgajai( jo viņa šajā portālā ir uz Vienotības maizes) ir rokas somiņā vesels arsenāls plusiņu un mīnusiņu.

    Jums nav jābrīnās par to, jo, konkrēti šā raksta dzeris49 komentāri neatbilst Vienotības un zanEs propogandai un, esiet drošs, no Jūsu družkas savi 4 mīnusiņi dzerim garantēti.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.06.2015. 20.42

    Man nesatrauc plusi – mīnusi man, mani satrauc pat, it kā, tik kaut cik sakarīgas auditorijas nespēja adekvāti spriest, absolūta nespēja kritiski vērtēt vārdus, atdalīt tos no darbiem, un muļķīga “spēja” uzķerties uz jebkura blēža patriotisko retoriku kā mušām uz mušpapīru, ko visi politiķi liweliski izmanto sava elektorāta muļķošanai.

    Kas attiecas uz pārējo – man tam nav nekādi pierādījumi.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 07.06.2015. 21.33

    Dzeri, šodien Tev mīnusus neliku, bet varētu mēģināt tos izskaidrot.

    Kad ievēlēja Vējoni biju bez maz vai traks par veidu, kā tas tika izdarīts, bet realitāte ir tāda kāda tā ir. Vējonis šobrīd ir prezidents un 4 gadu ilga gaušanās neko nemainīs. Es negribu pievienoties Skumjā Bruņinieka klubiņam. Mūžīgām asarām par izlietu ūdeni vienkārši nav nekādas pievienotās vērtības.

    Tas nebūt nenozīmē, ka pēkšņi esmu sācis fanot par Vējoni. Vienkārši man viņš nepatīk, kā ZZS pārstāvis, bet patīk kā aizsardzības ministrs. Atlikums šobrīd neitrāls. Kā jau rakstīju – varbūt Lembergs viņu izshēmoja, bet varbūt ne. Dzīvosim redzēsim! Neuzdosim pieņēmumus par faktiem. Labāk šobrīd savu enerģiju vairāk veltīsim tam, lai Vējonis un saeima turpmāk kalpotu valstij!

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.06.2015. 21.45

    Pilnīgi pareizI, bet, to viSU var izdarīt tikai ar kritisku attiekasmi, nevis ar slavināšanu bez iemesla.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 07.06.2015. 21.57

    Ja Tu par aizstāvēšanos, tad es šos vārdus gribu dzirdēt no katra aizsardzības ministra un no katra prezidenta! Tos ir jādzird gan mūsu valstī, gan arī aiz tās robežām. Kremlim jāzin, ka te nebūs nekāda pastaiga, ka var dabūt arī pa aci. Tā nav slavināšana bez iemesla un tas nebūt nenozīme, ka izdzirdot šos izteicienus es aizmirstu pilnīgi par visu!

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.06.2015. 22.04

    Tu gribi dzirdēt vārdus, vai redzēt darbus?

    Vārdi neko nemaksā.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 07.06.2015. 22.12

    Konkrēti par aizstāvēšanos – gribu dzirdēt vārdus!

    Bet par darbiem – varbūt tomēr mazliet pagaidīsim. Pēc nedēļas vai mēneša, tad arī parunāsim.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.06.2015. 22.21

    Kad būs tie darbi – tad arī dziedāsim slavas dziesmas Vējonim.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Centrum > dzeris49 07.06.2015. 23.23

    Dzeris saka,vispirms tā kārtīgi noriesim,pēc tam dziedāsim.Izklausās loģiski,balss ievingrināšanai.Daudz netrūkst līdz Dzeris sāks dziedāt kopā ar īstlatviešiem par utaino sišanu un tad ķersies pie zili pelēkajiem.

    Vējonim nav ne vainas,ne aprobežots,ne augstprātīgs,ieguvis atpazīstamību ES un NATO un runā to,ko domā.Izskatās,nav arī populists.Pagaidām tas ir lielākais trūkums.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 08.06.2015. 00.25

    ——–

    Visi Rietumu vērtību slavētāji ies kopā – ja arī “jefreitors” Vējonis būs pirmajās rindās Eiropraidā, nevis atsēdēsies “aizkrāsnē” kā Porošenko Kijevā.

    Klusē ozoliņi, klusē uplejisti-kuplejisti par notikušo Ukrainā.

    https://www.youtube.com/watch?v=5mwFl68rAvo

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 08.06.2015. 06.21

    Kāds man sakars ar “utaino sišanu” un ar nacionāļiem?

    Un par noriešanu šeit neviens nerunā, tiek runāts par slavināšanu bez iemesla, cilvēks jāslavē par konkrētiem darbiem, nevis par vārdiem, un vēl izbrīna pēkšņu viedokļa maiņu pirms un pēc Vējoņa ievēlēšanas.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Drosma > dzeris49 08.06.2015. 07.14

    Labrītiņ. Lūk, Džeri, Tu atkal vienīgais uzrakstīji vienīgo nopietno domu pa visiem komentāriem – mēs kā sabiedrība nespējam un neprotam sarunāties, nespējam diskutēt – pat vārdiski vienoties par kaut ko. Tad jau nav nemaz jābrīnās, ka arī ar darbiem mums neiet uz priekšu.

    Un tas tā ir pilnīgi visos līmeņos – komentētāju līmenī, žurnālistu un to cilvēku līmenī, kuri pretendē uz mūsu sabiedrības intelektuāļu statusu.

    ASV biju laikā ,kad Baltimorā notika melno nemieri. TV bija pilns ar tautas viedokli. Ar valdības viedokli, ar speciālistu viedokli.

    Kā ir pie mums – ņemsim vienalga , kuru notikumu. Ievēlēts ir jauns prezdients – lielākai daļa man vidē esošo cilvēku par to nav viedoklis vispār. Viņi saka, ka viņiem ir vienalga, kurš – viņi (vara) visi ir vienādi.

    Ņemsim bēgļu jautājumu. Vai mēs spējam par to diskutēt godīgi ? Mums taču nav pat žurnālisti, kuri spētu vadīt kaut cik objektīvu diskusiju. IR žurnālā Raudseps tā kā tāds veclaiku mācītājs no kanceles nokratīja kulaku – tas ir amorāli nepalīdzēt un viss.

    100 gr kultūras raidījumā Cālītis mētājas rokām – kā var nepalīdzēt, kā var nepalīdzēt. Un tad piesauc kā argumentu, ka nepalīdzot bēgļiem , mēs rīkošoties kā neglābjot slīksošo. Kā viens cilvēks mācītājs spēj tik negodīgi runāt! Vai mums te Latvijā jāvelk no jūras slīkstošie? Vai Āfrikā jel kad beigsies nabadzība , kari , slimības, pavisam cita kultūra , vide? Veidemanes argumentos, ka Zviedrijā valda tolerances diktatūra Cālītis pat neklausās. Atmet ar roku.

    Mans priekšlikums ir uzņemt tik bēgļus , cik konkrēti cilvēki savās ģimenēs, ar savām finansēm ir gatavi uzņemt.

    Es aicinātu ģimenēs uzņemt un neļaut pārdot uz ārzemēm mūsu pašu latviešu cilvēkus- bāreņus.

    Ienāca prātā pavisam “cita opera” – par diskusiju neesamību – kad notika RĪGA 2014 izvērtēšana – visos medijos, tai skaitā TV diskusiju raidījumos izvērtētāji bija paši organizētāji un sevi nekautrējās slavēt līdz debesu augstumiem.

    Tādi mēs esam – kā no Andreja Upīša Zaļās zemes – īgni, skaudīgi, tumsonīgi glūņas. Nepsējam skaidru un drošu valodu ne runāt, ne rakstīt.

    Vējonis pasola ,ka skries pirmais lodēm priekšā – visi jau sajūsmā raud. Kaut gan man nevajag dullu skrējēju, man vajag gudru un tālredzīgu vadītāju.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 08.06.2015. 08.05

    dzeris – par mīnusu vai plusu likšanu manuprāt galīgi nevajag satraukties … ir vesela kategorija kuriem ir savs viedoklis un nekādi argumenti to nespēj apgāzt , jo vienkārši ir klintī iecirsts viedoklis un viss . Tāpat der ieklausīties SB rakstītajā , ka visticamāk ir personāži ar vairākiem nikiem , kuriem arī reizēm parādās vēlme plusot un mīnusot.

    Ja par tēmu … t.i. prezidenta vēlēšanām un Vējoni kā prezidentu … Mēs diemžēl dzīvojam tādā politiskā realitātē , kur jāpriecājas , ka neizvēl lielāko kretīnu … diemžēl… Es absolūti nefanoju par Vējoni , bet tajā pašā laikā saprotu , ka varēja būt daudz sliktāk … Man bija saruna pēc Vējoņa izvirzīšanas ar cilvēku kas jau padsmit gadus maisās pa politikas augšējiem plauktiem – uz jautājumu vai tad nevarēja izvirzīt labāku kandidātu , atbilde sekoja , ka nav jau sliktākais … uz ko es jautāju – kad tad vienreiz iziesim no situācijas , kad ievēl labāko nevis ne sliktāko … atbilde bija īsa – Tu tak saproti reālpolitiku … atbildēju , diemžēl.

    Ko darīt ??? Un te arī ir lielākie izaicinājumi . Pirmkārt vajag kvalitatīvi mainīt politisko vidi . Es šeit redzu praktiski vienu ceļu – politiskajām partijām vajag jaunas asinis – aktīvus, radošus un godīgus biedrus . Ja paši gulēsim , tad nekas nemainīsies. Un ne jau interneta komentāri un plusi/mīnusi ko mainīs :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 08.06.2015. 08.49

    Vai dieniņ, kā dzeris ieciklējies uz savu darīšanu-runāšanu. Nudien jākļūst dusmīgam.

    Kādus darbus sagaidi no prezidenta? Ne no šī konkrētā (nedod dies atkal pierakstīsi man Vējoņa dievināšanu), vispār? Vai prezidenta galvenā funkcija nav valsts tēla veidošana? Vai viedokļa paušana par kādu aktuālu jautājumu 2 mlj.+ auditorijai nav tas darbs?

    Vējonis tūliņ pēc ievēlēšanas pauda viedokli, kas man šķiet ļoti būtisks. Tāpēc arī paslavēju. Kad viņa viedoklis būs pretrunā ar manējo tad arī burkšķēšu kā vecs tantuks.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 08.06.2015. 10.38

    …Dzeri…Tu meklē atbildi uz jautājumu par plusiem un mīnusiem?….vai tad neesi ievērojis, ka tekstam šeit nav nozīmes?…nozīme ir komentāra autora vārdam – atliek ieraudzīt Tavu vārdu, lai pat nelasot tekstu – ieliktu mīnusu….tā ir “attieksme” pret Tevi, ne Tevis teikto…tā tas notiek jau sen un tā izpaužas “grupējumu” cīņa komentāros…to pašu domu uzrakstīs kāds cits un saņems plusiņu…pavēro!…

    …esmu vairākkārt rakstījusi – lai attīstītu diskusiju, būtu jānoņem šī pilnīgi bezjēdzīgā “vērtēšanas” sistēma…ja lasītājs nepiekrīt rakstītajam, ir spiests pamatot savu viedokli, kāpēc izteiktā doma ir aplama vai papildināt to, tā veidojot viedokļu apmaiņu…+/- it kā veido viedokļu topu, kas faktiski neattaisno savu mērķi, bet šaurā lokā, kāds tas ir palicis portālā ir.lv – tiek izmantots “rēķinu” kārtošanai…

    …kur rodas daudzie mīnusi?….atklāšu mazu noslēpumu – katram komentētājam ir iespēja portālā ienākt gan caur draugportālu, ja esi tajā reģistrējies, gan kā Twittera un Facebok lietotājam…un arī, protams, kā reģistrētam ir.lv lietotājam – ar savu e-pasta adresi….ja nu kāds Tevi pavisam “nemīl” – kā, piemēram ln0 – viņam ir iespējas Tev uzdāvināt 4 mīnusus bez lielas piepūles…

    …tāpēc – satraukties par plusiem un mīnusiem ir nelietderīgs laika patēriņš…

    P.S. …pārlasot komentārus un to, cik bieži tiek pieminēts mans vārds – drīz sajutīšos tikpat populāra kā Āboltiņa… :)

    P.S.S. …lai nerastos pārpratumi – zanE nelieto ne draugportālu, ne Facebok…zanE ir reģistrētais ir.lv un Twitter lietotājs… :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 08.06.2015. 11.18

    ———-

    klusais:”(..) Pirmkārt vajag kvalitatīvi mainīt politisko vidi . Es šeit redzu praktiski vienu ceļu – politiskajām partijām vajag….”

    http://img12.nnm.me/b/5/e/f/9/93d629a2d2e8c83953a218ad708.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 08.06.2015. 11.32

    zanE …

    drīz sajutīšos tikpat populāra kā Āboltiņa… :)

    ————–

    Spriežot pēc nekaunīgā toņa un demagoģijas līmeņa un šķiet, arī vecuma, jādomā, vai tik pate nebūsi Āboltiņa.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 08.06.2015. 12.39

    Es jau galīgi neuztraucos par tiem mīnusiem, drīzāk, par to, ka, tikpat kā nav argumenti, kāpēc.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 08.06.2015. 13.58

    …Dzeri…lai argumentētu vai aizstāvētu savu viedokli – nepieciešams, lai starpausu telpā nesvilpo caurvējš…mīnusam pietiek ar instinktiem…

    …par prezidenta vēlēšanām – ne Vējonis, ne Levits nebija mani favorīti…katram savi plusi un mīnusi…Latvijas “vienkāršajam” cilvēkam patiks Vējonis – saprotams, vienkāršs attieksmē, pietiekami izglītots un arī atpazīstamību starptautiskajā arēnā ieguvis kā Aizsardzības ministrs…Vējoni būs vieglāk palamāt, ja kaut kas neapmierinās, bet tas neizsauks tik lielu vilšanos un cerību krahu, kā tas notiktu ar Levitu, viņa ievēlēšanas gadījumā…

    ….Levits titulu ziņā ir pārāks par Vējoni…Levitam ir mērķis – ierakstīt savu vārdu Latvijas vēsturē…bet…Levits ļoti labi saprot, ka Latvija nav vientuļa sala pasaules okeānā…tai ir jāspēlē pēc vienotiem noteikumiem, bet noteikumi mēdz būt skarbi…tās milzīgās cerības un gaidas, ko viena daļa sabiedrības lika uz Levitu, ātri vien pārvērstos vilšanos lavīnā – būtu tāpat kā ar Zatleru…par Zatleru gavilēja tautas skaļākā daļa, tagad tā gavilē par Levitu tikpat skaļi…

    …prezidenta kandidātu debates bija vērtīgas…jāatzīst, ka veiksmīgākās bija LNT Burkovska vadītās…sabiedriskā TV kārtējo reizi pievīla…

    …kandidātiem bija iespēja sevi “izrādīt”…diemžēl, Levita augstprātība, viedokļu maiņa atšķirībā no iepriekš paustā – skaidri norādīja, cik Levitam ir milzīga vēlme kļūt par prezidentu…nesekojot diskusijām, tas nebūtu pamanāms…protams, vēlmē iegūt amatu – nav nekā nosodāma, tomēr viedokļu maiņa, lai to iegūtu – tas jau ir krietni nopietnāk….

    …Vējonim būs sevi jāpierāda, būs stimuls censties…bieži vien spējīgākie ir tie, kurus nenospiež uzlikto cerību smagā nasta…lai Vējonim un arī mums, Latvijai – izdodas!…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 08.06.2015. 14.27

    zanE par Levita rakstura īpašībām raksta tik zinoši ,it kā būtu kopā ar Levitu ne tikai pudu sāls vien kopā apēdusi.Vai mainīt savu viedokli,ja diskusijas partneru argumenti cilvēku pārliecina,ir kāds grēks?Savu viedokli pie pārliecinošiem pretargumentiem spēj mainīt tikai tie,”kam starpausu telpā nesvilpo caurvējš”.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 08.06.2015. 14.27

    Piekrītu, ka Vējonis ir t.s. “vienkāršas tautas” prezidents.

    Tai pat laikā, ņemot vērā Latvijas realitātes, domāju, ka Levits būtu daudz piemērotāks, kaut vai tāpēc, ka Latvijā pilnīgākais sviests ar tiesiskumu, un Levits, tomēr, ir augsti kvalificēts jurists, ar pieredzi starptautiskajās tiesībās, un taisni viņš minēja gan tiesiskumu, gan sociālo nevienlīdzību, gan godīgu politiku, kā galvenās Latvijas problēmas, Vējonis, toties, nomuldēja ko superpopulistisku, tipa “gatavs mirt par Dzimteni”, taisni to, ko gribēja dzirdēt elektorāts, bet, nevienu vārdu neteica par tām problēmām, kuru risināšana atkarīga no mums pašiem, un kuras arī ir samilzušas – tiesiskums, korupcija, godīga politika, utt.

    Protams, postsovoku sabiedrībai vajadzīgs Vējonis, no otras puses – kaut kā nemanīju, ka līdz ievēlēšanai viņam būtu milzīgs atbalsts, un tagad nu pēkšņi visi attapušies, ka šis Lemberga ilglaicīgais pakalpiņš nu ir tas īstais patriots, smiekli nāk.

    Nezinu, varbūt, būtu vilšanās arī Levitā, bet, katrā ziņā, manuprāt, potenciāls viņam daudz lielāks, nekā Vējonim, nerunājot par izglītību, rietumniecisku mentalitāti, utt.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 08.06.2015. 15.08

    …Dzeri…varu Tev daļēji piekrist, bet…mani pārsteidz Tavs kategoriskums un pat ironija – “gatavs mirt par Dzimteni”…kas tajā ir nosodāms?…kāpēc cilvēks to nedrīkstētu teikt, ja tā domā?…varbūt vaina ir sabiedrībā, kura atklātību uztver ar ironiju…tāpēc tik maz mēs dzirdam ko pozitīvu par savu valsti, jo baidāmies tikt izsmieti?…apskaužu ukraiņus, kuri neklusē un izrāda savas jūtas pret valsti…tūlīt kāds pasmiesies – kas par jūtām, ko te murgo…

    …mūsu pseidonacionāļi ar savu divkosību daudz ko ir sagandējuši un panākuši to, ka patiesi vārdu kļūst apsmejami….

    …visas tās kvalitātes, kuras nosauci, kā dēļ būtu Levitam jākļūst par prezidentu – var realizēt arī Vējonis, iniciējot likumu izmaiņas, rosinot jaunus, nākot ar priekšlikumiem, sasaucot ārkārtas valdības un Saeimas sēdes…prezidents ir arī Nacionālās drošības padomes vadītājs, kurā darbojas visu augstāko valsts drošības struktūru vadītāji…iespēju ir daudz un dažādas, diemžēl, mūsu prezidenti (izņemot VVF) – savu amatu izmantoja, kā tūrisma aģentūras pakalpojumu…

    …ļoti svarīgi un noteicošais, kā veiksies Vējonim – kādu komandu viņš spēs izveidot…

    – “Konstitucionālo tiesību komisija ir labs formāts, kas var sagatavot kvalitatīvus priekšlikumus, grozījumus Satversmē un attiecīgi prezidents tos var iesniegt Saeimā. Ja Levits būs gatavs vadīt šo komisiju, es viņu labprāt redzētu kā šīs komisijas vadītāju,” teica Vējonis.

    …diemžēl, R.Dzintars un NA to uzskata par Levitam pārāk nenozīmīgu piedāvājumu un, ja Levits atteiksies – nu, tad mēs redzēsim, cik nopietni NA un viņu virzītais kandidāts izturas pret valstij svarīgām lietām…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 08.06.2015. 15.14

    …piebilde….par atbalstu – varbūt labai “precei” nav nepieciešama histēriska reklāmas kampaņa, organizēti telefonbalsojumi, uzsaukumi un aicinājumi…

    ….mums ir rūgta pieredze ar Griguli, kura Bērziņu stūma, vilka, bīdīja, pēc tam pati uz autobusu pakaļām greznojās….vai tas bija patīkami?…manuprāt, drīzāk izraisīja riebumu….

    …šajās prezidenta vēlēšanās “Grigules aktīvistes” lomu bija uzņēmusies I.Brante…bet…kas par daudz, tas par skādi…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 08.06.2015. 15.16

    zanE…visas tās kvalitātes, kuras nosauci, kā dēļ būtu Levitam jākļūst par prezidentu – var realizēt arī Vējonis

    ================

    Ja labi padomā,arī Ušakovs un Lembergs varētu realizēt tās kvalitātes,piemērotākais kandidāts nemaz nav vajadzīgs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 08.06.2015. 15.26

    zanE… nav nepieciešama histēriska reklāmas kampaņa, organizēti telefonbalsojumi, uzsaukumi un aicinājumi…

    =============

    Jā,tas viss ir lieki,ja Saeimā pa kluso var noorganizēt pareizu balsojumu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 08.06.2015. 15.32

    zanE … “Konstitucionālo tiesību komisija ir labs formāts, kas var sagatavot kvalitatīvus priekšlikumus, grozījumus Satversmē un attiecīgi prezidents tos var iesniegt Saeimā. Ja Levits būs gatavs vadīt šo komisiju, es viņu labprāt redzētu kā šīs komisijas vadītāju,” teica Vējonis.

    ============

    Kāpēc Vējonis pats nevarētu iet strādāt uz Konstitucionālo tiesību komisiju,ja tā ir tik nozīmīga?Cilvēks ar zelta rokām ātri mācās un spēs iemācīties vadīt visu ko.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 08.06.2015. 15.49

    Dzeris visiem pārmet slavināšanu un dievināšanu, bet vai Tu pats, dzeri, tagad necel Levitu svētā kārtā, kurš nāktu un kalnus gāztu – palaid tikai?

    VVF bija veselus divus termiņus. Visi viņu slavē kā super puper prezidenti. Es arī! Bet ko viņa izdarīja šajos astoņos gados tiesiskuma jomā? Atsvieda pāris likumprojektus un tas ir arī viss! Ko Strīķe sadarīja KNABā pa visiem gadiem, bez mutes brūķēšanas? NEKO!

    Kas zina varbūt prastais Vējonis ieraus vienu un nogāzīs visus tos oligarhus.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 08.06.2015. 16.23

    …Ērik…vai Tu zini, kas ir Konstitucionālās tiesības?….

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 08.06.2015. 17.06

    nomale – VVF, vismaz, neļāva pieņemt slavenos “drošības likumus”, kas pakļautu politiķu kontrolei drošības iestādes, līdz pat iespējai kontrolēt krimināllieta.

    Tas tāds jocīgs jautājums – un ko izdarīja Striķe?

    Un ko tad viena Striķe vispār var izdarīt valstī, kur cīnās nevis pret korupciju, bet, pret korupcijas apkarotājiem, ar tādu prokuratūru, tādām tiesām, tādu KNAB, tādām partijām un politiķiem?

    Un kāpēc tad tai Striķei neļauj neko darīt, kāpēc Streļčenokam ļauts viņu absolūti prettiesiski vajāt, kāpēc šis klauns turpina likvidēt KNAB, un kāpēc politiķus tas absolūti nesatrauc?

    Ko var izdarīt viens cilvēks valstī, kurā ar korupciju nu vairs necīnās pat deklaratīvā līmenī, kur turpinas liela mēroga valsts nozagšāna, lielākā ēnu ekonomika, kur VID vadītāju Jezdakovu pieķer pie rociņas, bet, tad visu lietu nobremzē, it kā nekas nebūtu bijis.

    Par to patriotismu – šis jēdziens mums arī ir totāli degradēts, un, ja par to sāk vāvuļot cilvēks, kas ilgus gadus kalpojis Lembergam, atļaušos pasmieties.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 08.06.2015. 18.50

    …Dzeri…nu jau Tu aizej kategorijās – balts/melns….Tu tik pārliecinoši apgalvo, ka Vējonis n-tos gadus ir bijis Lemberga pakalpiņš, ka – atliek, gandrīz vai, noticēt…bet….tā bilde ir nedaudz savādāka, kā to mums mālē…tā ir mūsu sabiedrības problēma – pa ausu galam saklausītus pārstāstus, ko vairākkārt tiražē un atstāsta, sākam pieņemt kā patiesību pēdējā instancē…

    …Vējonis ir Latvijas Zaļās partijas pārstāvis, ar Latvijas Zemnieku savienību partija apvienojās 2002.gadā uz 8.Saeimas vēlēšanām…uz 9.Saeimu 2006.gadā ZZS pievienojās “Ventspilij un Latvijai” un Lembergs kļuva par ZZS ministru prezidenta kandidātu….pirms tam zaļie startēja kopā ar LNNK uz 6.Saeimas vēlēšanām, bet 7.Saeimas vēlēšanās Saeimā neiekļuva…

    …teikt, ka Vējonis ir bijis Lemberga pakalpiņš – tas būs nedaudz pārspīlēts…no tā laika, kad Vējonis pildīja Vides ministra amatu, laikabiedri stāsta, ka Lemberga un Vējoņa attiecības vienmēr bijušas diezgan saspīlētas….tas, ka tās nav iznestas uz āru un par to sabiedrībai nav plašāka informācija – pieļauj minējumus un mītu rašanos…līdz šim vēl neviena partija nav bijusi tik kašķīga, kāda ir Vienotība, kura savas nesaskaņas skrien izstāstīt visai pasaulei, bet masu medijiem un sabiedrībai tas ir saldais ēdiens, vienlaicīgi – arī partijas vājums un ievainojamība…

    …nav, Dzeri, viss tikai melns un balts, kā rezultātā no puspatiesībām tiek radīti mīti…tāpēc ar tādu kategoriskumu nevajadzētu skriet notikumiem pa priekšu…tas būtu tikai saprātīgi…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 08.06.2015. 19.30

    Nez vai man varētu pārmest “melnbalto” redzējumu, kas attiecas uz ZZS biedriem, tie viņu “konflikti” ar savu šefu gan vairāk izskatās pēc operetes, tie, kas ar Lembergu konfliktē pa īstam, vai nu ilgi nedzīvo ( skat ap 10 pazudušo vai mirušo liecinieku Lemberga lietā), vai nu ilgi savā amatā nepaliek, Puzes žurkulēns pārāk atriebīgs un opozīciju, īpaši jau, savā kabatas partijā, necietīs.

    Un, kaut kā neatceros, ka Vējonis vai tā viņa pseidozaļā partiju būtu atteikusi Lembergam balsis, kad viņš degradēja valsts institūcijas, tiesas, utt., “sapīlētas attiecības”, acīmredzot, nozīmē, ka Vējonis kādreiz atļaujas, pirms pildīt Lemberga rīkojumus, mēģināt ko vārgi iebilst, bet, beigās, tāpat paklausa un izdara, ko liek.

    No otras puse, protams, kura partija tad mums daudz savādāka, patreiz arī V Āboltiņas vadībā ieskaitot.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 08.06.2015. 19.47

    Protams,ka nav melns-balts,ir tikai pelēks,augstprātīgs Levits,kā to precīzi,skrupulozi izpētot Levita dziļāko būtību,mums pavēsta zanE: ”…kandidātiem bija iespēja sevi “izrādīt”…diemžēl, Levita augstprātība, viedokļu maiņa atšķirībā no iepriekš paustā – skaidri norādīja, cik Levitam ir milzīga vēlme kļūt par prezidentu…”

    Un,nē,es nezinu,kas ir konstitucionālās tiesības,jo esmu biologs,tāpat,kā Vējonis.Bet tas jau nekas,galvenais- kļūt par prezidentu,lai varētu izvērtēt Konstitucionālo tiesību komisijas sagatavotos kvalitatīvos priekšlikumus, grozījumus Satversmē ”un attiecīgi prezidents tos var iesniegt Saeimā”.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 08.06.2015. 20.06

    dzeris – Tavos komentos cauri skan tāds vadoņa kults . Nu nedzīvojam mēs tāda valstī ,kur var atnākt kāds “baltais tēvs” vai “baltā māte” un viss te sakārtosies. Vajag izmest no galvas šīs bērnišķīgās domas, ka redz Strīķe gribēja , bet viņai neļāva …, atrada Jezdakovu un pēc diviem gadiem izrādijās , ka čiks … un atkal ir spriedums Jezdakova atpirkās … , Vējonis ir ZZS un automatiski spriedums gatavs – ilgus gadus kalpojis Lembergam . Pamēģini iedomaties , ka viss iespējams ir stipri sarežģītāk . Kaut piemēra pēc – paskaties tās pašas VID lietas – nomainīja ļauno korumpēto Jezdakovu , vietā nāca Pētersone … ja atmetam PR pasākumus , tad kas ir mainījies nodokļu iekasēšanas sfērā … represijas pieaugušas ? Un rezultāts ? Plāns joprojām nepildās … Pusgadu ākstijās ar autoservisu trenkāšanu , sazīmēja ciparus un beigās nācās atzīt , ka netiek galā tomēr ar servisiem .

    Ja par Strīķi , tad arī esmu daudz rakstījis, ka aiz dzelzs lēdijas fasādes daudzi darbi liecina , ka tas viss ir tukša skaņa … kaut mans vecais piemērs , kur es noliku priekšā pirms gadiem 4 vai pieciem dokumentu kopijas par RS , bet reakcija bija nulle … tāpat kā starp citu no VK :)

    Dzeri – ieteikums akli neuzticēties visādiem sapņu tēliem … var sanākt vilties :) Šobrīd grūti apgalvot vai Levits piepildītu uz viņu liktās cerības tāpat nevajadzētu pesimistiski domāt , ka Vējonis nebūs labs prezidents.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 08.06.2015. 20.35

    Pilnīgi pareizi, klusais, Latvijā korupcija un nekompetence ir sistēmiskas, un no personāliju maiņas lietas būtība nemainās, vai Jezdakova, vai Pētersone, principā, vienalga, abas ir sistēmas cilvēki, un pret sistēmu neies, ja ies, tad izlidos, kā korķi, ja neies – var darīt jebko, pieļaut jebkādas kļūdas vai pārkāpumus, bet, tas nevienu neinteresē.

    Un kur tu ņēmi, ka es kādu idealizēju, bet, Striķe, tomēr, labāka par Streļčenoku un Jurču, vismaz, vienā ziņā, kaut kā neatceros, ka viņa būtu atklāti draudējusi presei, kas dem. valstī ir kaut kas nepieļaujams, Latvijā, izrādās, to var darīt, un par to nekas nav.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 07.06.2015. 18.21

Melnais humors, nekas vairāk.

Vairākumam, it kā, adekvātu komentētāju Vējonis pēkšņi kļuvis milzīgi labs, gandrīz vai, labākais kandidāts.

Sākot no NA, beidzot ar V atbalstītajiem.

Ar ieganstu – ja reiz viņš “ievēlēts”, tad jau viņš mums automatiski jāciena.

Kā jau daudzi vairākkārt teikuši – Latvijas sab. vairākums, īstenībā, ir tikpat arhaisks, kā Krievijas, tam vajadzīga nevis demokrātija, bet, vadonis un pielūgsmes objekts.

Ar ko arī visus apsveicu, “tādi esam” – arhaiska postsovoku ( ja ne sovoku) sabiedrība, viegli iespaidojama un nekritiska.

+9
-14
Atbildēt

0

vitalisvita 07.06.2015. 16.22

Manā vērtējumā – Vējonis ir mūsu post-padomju tautai (ar nelikvidētām okupācijas sekām) atbilstošs prezidents.

+10
-10
Atbildēt

2

    lno > vitalisvita 07.06.2015. 17.43

    Piekrītu, tādēļ nav ko sūkstīties, ka igauņiem un lietuviešiem labāki prezidenti.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > vitalisvita 07.06.2015. 17.51

    Nevar nepiekrist, “sovoku”, vai, labākajā gadījumā, “postsovoku” prezidents.

    Un, tā ka tāds ir mūsu sabiedrības vairākums – pilnīgi atbilstošs Latvijas iedzīvotāju vairākuma mentalitātei.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

pirozkovs 07.06.2015. 13.00

Austras koks. Nebūsim pārāk bargi pret Ozoliņu – katrs pelna maizīti kā prot un spēj. Agrāk viņa komentārus uzraudzīja Liepnieks, varbūt tagad kāds no nīstās Ventspils?:):):)

+10
-13
Atbildēt

2

    v_rostins > pirozkovs 07.06.2015. 14.51

    pirozkovs

    Visēdājs Ozoliņš pie kriminālās kases(zagļu obšķaka) vienmēr pirmais klāt ar lielo pavārnīcu un tam mēslam vienalga, kas ir kases turētājs: LC, TP, vai ZRP(v).

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    Baiba > pirozkovs 07.06.2015. 23.15

    Sezonas labākais komentārs!

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

Austras koks 07.06.2015. 12.54

Paskatīsimies, kā būs. Vējoni, kad ievēlēja par aizsardzības ministru, tad pār viņu lija samazgas riktīgi, bet Vējonis pierādīja, ka nav tas sliktākais aizsardzības ministrs. Šobrīd Vējonim tādēļ neviens vairs neriskē liet virsū samazgas. Bet kā būs, redzēsim. Jebkurā gadījumā, lai arī Vējonis varbūt nebūs izcils prezidents, bet pagaidām liekas, ka nebūt nav arī sliktākais variants.

Es gan NA vietā pēdējā balsojumā, kad Vējonis bija viens pats palicis, būtu balsojis par Vējoni. Jo otrā kārta manā skatījumā bija daudz lielāks risks. No otras puses, tad visi uzbruktu NA, kā tā esot visu sashèmojusi, lai beigās atbalstītu Vējoni.

Bet tas, ka Ozoliņš katrā otrajā teikumā – kur vajag un kur nē – piemin NA, nu jau ir palicis smieklīgi. Diez vai kāds to vairs nopietni uztver. Ir iestājusies situācija kā pastāstiņā par aitu ganu, kurš jokojās un vairākas reizes apmāna ciema iedzīvotājus saucot “vilks aitās”, un kad tas patiesi notiek, neviens palīgā vairs neskrien, jo netic saucējam. Tāpat Ozoliņa izteikumus par NA nu jau lielākā daļa vairs neuztver nopietni, jo Ozoliņš pieminot NA kur vajag un kur nē, ir pierādījis, kā viņam ir “klikšķis” uz NA, un šajā aspektā Ozoliņš nav uztverams nopietni.

+15
-15
Atbildēt

12

    nomale > Austras koks 07.06.2015. 13.01

    Izlasīju rakstu ļoti uzmanīgi, nemanīju nevienu uzbraucienu NA, kur nu vēl katrā otrajā teikumā. Ar kādām metodēm NA atbalstītāji to uzbraucienus Ozoliņa rakstos meklē? Varbūt ir kāda speciāla datorprogramma?

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > Austras koks 07.06.2015. 13.23

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 07.06.2015. 15.25

    Tad NA nu jau arī Vējonis gana labs?

    Nu tad kam tad vajadzēja visu to cirku ar Levitu, ja paši to visu uzskatījāt par nenopietnu kandidātu?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    nomale > Austras koks 07.06.2015. 15.43

    Ino. …Vai šajā bildē kaut ko “mani” ?:):):)…

    ————————

    Un kas man tajā bildē būtu jāmana? Pasaules gals?:)

    Redzu sievieti.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > Austras koks 07.06.2015. 15.55

    dzeris49 Dzeri, fakts ir noticis, prezidents ievēlēts un tas nav cirks. Prezidents ir ievēlēts ar balsu vairākumu. Tā tas notiek demokrātiskā valstī – kad kāds paliek vairākumā, cits mazākumā un mazākums pakļaujas vairākumam, esam par to runājuši… :)

    Pārējais viss ir lieks ,kas te sarunāts. Arī NA vari palamāt aiz inerces :), ja no tā labāk paliek.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Austras koks 07.06.2015. 16.47

    Pilnīgi piekrītu ra – prezidents ir ievēlēts – visu cieņu prezidentam!

    Runājot pat Levitu – protams, ka spilgta personība, izcils jurists utt – bet balsošana skaidri parādīja, ka viņš Saeimā 51 balsi nevar savākt nu nekādi – nu tad nav nekāda jēga vairs siekaloties par šo jautājumu. Gan jau būs kāds cits amats, kur Levits varēs dot Latvijai vairāk, nekā prezidenta amatā. (nu kaut vai tādēļ vien, ka realitātē prezidenti likumus neraksta)

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 07.06.2015. 16.49

    R.A. – demokrātiskā valstī, vēlot prezidentu, ņem vērā arī sabiedrības viedokli, kāds bija Vējoņa reitings, pats zini.

    DEm. valstī notiek aklātas diskusijas starp kandidātiem, un, ja deputāti balso aizklāti, tad tiem vēlāk nav jāuzrāda savu biļetēnu foto.

    Dem. valstī, tomēr, nenotiek tādas aizkulīšu spēlītes, un prezidentu nevēl pēc “mazākā ļaunuma” principa, lai nebūtu kaut kas vēl sliktāks, ko virza kāds bagāts blēdis, kuram pieder pusotras partijas, daļa MM, un kuru tiesā par smagiem noziegumiem.

    Dem. valastī deputātiem pastāv kādi principi un kāda ideoloģija, un partijas nav tikai pulciņi valsts līdzekļu pārdalei savās interesēs.

    Dem. valstī cīnās ar korupciju, nevis, ar korupcijas apkarotājiem.

    Dem. valstī ļoti svarīgs tāds jēdziens, ko sauc par tiesiskumu.

    Dem. valstī ir pilsoniska sabiedrība, kas nozīmē, ka vara tiek nemitīgi kontrolēta.

    Utt, apnika turpināt.

    Beigās vēl tikai, kārtējo reizi, pateikšu – demokrātija nav tikai brīvas vēlēšanas ar tālāko ievēlēto “tautas kalpu” iespēju darīt, ko tikai grib, korupcijai, visatļautībai, tiesiskajam nihilismam, utt, demokrātija ir daudz kas vairāk – procedūra, tiesiskums, pilsoniska sabiedrība, mazākumu interešu aizstāvēšana ( par ko tu tik nicīgi izsakies), utt., utt., neatkārtošos simto reizi.

    V.Avotiņš – īstenībā, tu esi gudrāks, nekā izliecies.

    Bet, tavs “vektors” ir aizstāvēt Lemberga un viņa ielikteņu intereses, es to saprotu.

    Pieļauju pat domu, ka tu tiešām domā, ko raksti.

    BEt, nesaprotu, par ko man būtu jāciena Vējonis?

    Labi, ja par to nobalsotu, teiksim, tautas vairākums kaut, arī par Putinu nobalsoja tautas vairākums, nu un?

    Man būtu viņš jāciena tāpēc, ka par viņu nobalsojā 55 mūsu, lielā mērā, korumpētās un pērkamās Saeimas deputāti, kuru balsošanas iemeslus neviens nezina, un pat nevar to viņiem pajautāt?

    Tik primitīvs taču neesi, lai nesaprastu, ka tas ir pilnīgākās muļķības?

    Protams, man viņš ir jāpiecieš, bet, lai viņu cienītu, viņam pašam jāizdara kaut kas tādas, par ko viņu varētu cienīt, nejauši iegūtais amats tam tā ka pārāk maz.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > Austras koks 07.06.2015. 17.51

    nomale. Nu ja redzi tikai sievieti /bez tetovējumiem/, tad nav brīnums, ka nemani arī Ozoliņa fobijas pret NA:)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 08.06.2015. 08.27

    dzeris49: Tad NA nu jau arī Vējonis gana labs?

    ————–

    Par NA nezinu. Laikam labs nav, ja jau pēdējā kārtā nebalsoja. Bet ja runa par mani, tad Es neteicu, ka labs. Mana doma bija, ka ja Levitu nevar dabūt, tad labāk Vējonis, nekā tie, par kuriem baumoja, kas varētu parādīties 2. kārtā.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > Austras koks 08.06.2015. 10.49

    …A.K. …no R.Dzintara teiktā mums jāsaprot, ka Vējonis tomēr labs diezgan…ja jau NA bija iecerējuši, lai Vējonis ar Levitu vadītu valsti tandēmā…

    …interesants R.Dzintara viedoklis:

    – “Nekā personīga” rīcībā esošās ziņas liecina, ka daži partijas spices cilvēki centušies pierunāt Levitu atteikties no tālākas kandidēšanas, lai partija varētu ar godu iziet no situācijas un balsot par Vējoni. Tomēr Levits saglabājis kandidatūru. Partija to arī uzrādīja kā iemeslu lēmumam balsot pret Vējoni.

    Nākamajā dienā noskaidrojies – kad bija nojauta, ka par prezidentu kļūs Vējonis, nevis Levits, Dzintars vēlējies ar Vējoni sarunāt tā, ka valstī valda gan Vējonis, gan Levits. Vējonis atbildētu par valsti kopumā, bet Levits – par stratēģiskās attīstības jautājumiem kā prezidenta Stratēģisko jautājumu attīstības komisijas vadītājs.

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/dzintars-velejies-lai-vejonis-vada-valsti-tandema-ar-levitu-zino-raidijums.d?id=46073651#ixzz3cSFlEJbW

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Austras koks 08.06.2015. 11.26

    Austras koks

    Nesatraucies. Vējonis jau tikai ar “gudrona dīķu” līgumu un Gruzijas braucienu ir pietiekoši sakompromitēts, lai nekādus patstāvīgus lēmumus nepieņemtu un es baidos pat iedomāties, kādi skeleti tika sakrauti viņa skapī esot aizsardzības ministra amatā. Prezidents – runājošā galva.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 07.06.2015. 12.46

Tas, ka Levits nekļūs par prezidentu, tas taču visiem bija skaidrs jau kopš kandidatūru apspriešanas sākuma. Vienīgie, kuri kā organizēts politisks spēks iestājās par šo kandidātu, bija NA. Vienotībai nekāds viedoklis un beigās laikam brīvais balsojums, tad arī šāds rezultāts. Ja politiķi tiešām vēlējās Levitu par prezidentu, tad priekšvēlēšanu kampaņai bija jābūt pavisam citādai.

Ja konkrēti par Vējoni… Kā aizsardzības ministrs sevi parādīja labi, cik nu no malas var saprast. Kā prezidents, pagaidām vismaz nav jālien aiz kauna zem galda, kā tas bija Bērziņa laikā, kad Bērziņš jau pirms ievēlēšanas sarunāja tādas muļķības, ka pat komentēt nebija vairs par ko :)

Dzīvosim redzēsim. Katrā ziņā šis ir pirmais prezidents, kurš kā prioritāti N1 nosauca valsts aizsardzību un 2% no IKP, nevis murgoja kaut kādas ” humanitāras” muļķības

+16
-8
Atbildēt

0

aivars15 07.06.2015. 12.18

Vislabākās ir ‘aizklātās’ vēlēšanas. Aizklātas viņas ir palikušas tikai tautai, jo visi deputāti kabīnēs fotografēja savus biļetenus, lai sponsoriem varētu atrādīt savu ‘aizklāto’ balsojumu.

Turpmāk vai nu visiem balsojumiem jābūt atklātiem, vai arī deputātiem pirms balsošanas atņem visas ierīces ar kurām viņi var pierādīt ‘stipendijas’ devējam kā nobalsojuši.

+23
0
Atbildēt

5

    v_rostins > aivars15 07.06.2015. 12.29

    aivars15

    Vējoņa neievēlēšanas gadījumā, čekas kuratori nopratinātu kremļjaģas, izmantojot melu detektoru.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > aivars15 07.06.2015. 12.31

    Īstenībā, arī sponsoru piemānīt nekādas grūtības nesagādātu.

    Nofotografē vajadzīgo biletēnu, iemet citu, cerams, pēc iznākšanas no kabīnes tos mūsu nabaga iebiedētos deputātiņus vēl nepārmeklē, citādi jau viņiem būtu tas sabojātais biletēns jānorij, kas var būt negaršīgi, cita lieta, ka viņi varētu nobīties, vai tur nav kāda slepena novērošanas kamera, un viņus vēlāk par to nesodīs un atraus no siles.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > aivars15 07.06.2015. 19.43

    “Nofotografē vajadzīgo biletēnu, iemet citu”

    ===

    tika sagatavotas 110 vēlēšanu zīmes, 11 pēc tam iznīcinātas

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > aivars15 07.06.2015. 20.54

    Nu un?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivars15 08.06.2015. 01.34

    Džeri, kur dabūt to otru biļetenu?

    Vienīgi – var nofotografēt, kā vajag, bet pēc tam padarīt par nederīgu. Pretēji nobalsot vairs nav iespējams.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 07.06.2015. 10.22

Īsti nesaprotu, par ko Ozoliņš tā priecājās, ko tādu Vējonis paspējis paveikt, ka Ozoliņa viedoklis tā mainījies?

Levita vietā ievēlēja Lemberga krancīti Vējoni, un tāpēc, ka nav kaut kas vēl sliktāks, Ozoliņam iestājies orgasms?

Citādāk, lielos vilcienos, piekrītu SB komentāram.

+14
-16
Atbildēt

7

    v_rostins > dzeris49 07.06.2015. 10.39

    dzeris49

    ko tādu Vējonis paspējis paveikt, ka Ozoliņa viedoklis tā mainījies?

    ————–

    Vai tad Putina favorītam būt, tas nav sasniegums?

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 07.06.2015. 11.44

    Dzeri, es labprāt gribētu braukāt ar džipu, bet diemžēl jāsamierinās ar aprūsējušu universāli. Tas gan man neliedz priecāties par dzīvi.

    Es uzreiz varu nosaukt 100 kandidātus, kas būtu daudz, daudz labāki par Vējoni, bet tikpat labi es varu nosaukt arī 100, kas būtu daudz, daudz sliktāki. Šobrīd Vējonis manā listē ir kaut kur pa vidu. Domāju arī Ozoliņš rakstā bija domājis to pašu. Iespējams, ka tā bija pārgudra Lemberga shēma, bet iespējams ka arī ne. Ja būt aizgājuši līdz otrajai kārtai, Levits tāpat nebūtu ticis ievēlēts. Būtu mums Daudze vai Sesks. Un tie ir daudz, daudz, daudz sliktāki par Vējoni. Protams, priecāties šādā situācijā ir nevietā, bet arī plēst matus nav diez ko racionāli.

    +20
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 07.06.2015. 12.01

    nomale

    Ja padomā, ka čekas mūdžus, Pabriku vai Riekstiņu varēja ievēlēt…

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.06.2015. 12.07

    Matus jau neviens neplēš, skaidrs, varēja būt vēl sliktāk, bet, sevišķu iemeslu sajūsmai arī neredzu.

    +13
    -14
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 07.06.2015. 17.52

    Ak, aptrakušie V fani!:):):) Kas tad jums pret sunīšiem?:)

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    fretka > dzeris49 07.06.2015. 21.36

    > Ino

    Turklāt neviens no tiem sunīšiem nav ruds :)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

klusais 07.06.2015. 10.18

Lēnām sāk summēties stāsti no Saeimas nama par vēlēšanu procesu un nepubliskotajām lietām. Cik nu var saprast tos sasummējot , tad balsu zvejošana Vējonim bijusi diezgan haotiska un no plaša politisko spēku spektra. Galvenais motīvs ir bijis nepieļaut otro kārtu , lai neuzpeld kāds nezināms brīnums :)

+16
-6
Atbildēt

1

    v_rostins > klusais 07.06.2015. 10.45

    klusais

    Kāpēc vēl būtu jāzvejo balsis, ja ir uzticams paģeļņiks, SC?

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 07.06.2015. 09.52

Mēs, visa Latvija, esam jau tik daudz pieraduši pie kārtējā Lemberga un viņa Sistēmas produkta, ka uztveram to kā pašsaprotamu nolemtību, gluži tā pat, kā mūžīgo lietu Jāņos. Tas dod mums rūdījumu un reizē ir signāls virscirpējam, ka ne to vien spējam izturēt.

Vai tad tāpēc apstāsies dzīve, vai tad tāpēc nejāņosim? Novilksim kurpītes, atkorķēsim pudeles, uzliksim dziesmu ” Johaidī” un izbaudīsim šo skaisto Dieva dāvanu, ko sauc par dzīvi.

Ozoliņš raujās melnās miesās, lai nomazgātu Vienotību un pagludinātu tās saburzīto drānu. Rakstā par Vienotību nav neviena slikta vārda, tā mūsu valstī, izrādās, ir vienīgā, kas neshēmo un neliekuļo.

Vispirms jau jāpakavējās pie teicieniem:

” Lembergs neizskatās pēc uzvarētāja..”

” Rezultāts nav slikts..”

Skaisti, vai ne, nezinātājs var padomāt, ka ir atvēris portālu NRA un lasa kārtējo Lemberga rējējžurnālista murgu.

Par prezidentu ir ievēlēts Lemberga uzticams, ilggadējs kalps, kas palīdzējis un atbalstījis Saimnieku valsts izzagšanā un ” tas neizskatās pēc Lemberga uzvaras..”.

Un rezultāts ” nav slikts” ir kakraz priekš aitām un auniem, kur šī formula – ” slikts, vēl sliktāks” – Vienotības un Lemberga izpildījumā darbojās nevainojami.

Vēl nesen ” slikts, vēl sliktāks” veiksmīgi nostrādāja Citadeles pārdošanā, pirms tam LM.

Ko tur Lembergam daudz shēmot vēlēšanu dienā, viss sashēmots jau iepriekš –

Lembergam jau iepriekš bija divi varianti – ” ļoti labs ” un ” vēl labāks “.

Ļoti labs smagos noziegumos apsūdzētajam ir Vējonis ( uzlabotais Bērziņš), kas viņa shēmā pilnīgi iederās, bet lai vēlēšanas neieiet nākošajā fāzē, par to rūpējās Āboltiņa un pats Vējonis.

Kad ievēlēja Vējoni, biju mazliet tā kā samulsis, jo tas man nešķita loģiski no Lemberga skatpunkta. Loģiski ( ar tādām kārtīm, kādas ir Aivara rokās ) būtu neievēlēt Lemberga Vējoni, tad nākamajā kārtā ielikt Sistēmas pārstāvi, kas tā pat strādās uz Lembergu, tēlot vēlēšanās ” uzmesto” un , kā gandarījumu paņemt amatu pārdalē gan premjera posteni, gan svarīgākās ministrijas.Līdz ar to Vienotība tiktu pilnīgi izģērbta un atstāta, Zolītes terminoloģijā runājot ” jaņos”.

Kāpēc tā nenotika? Kāpēc ” jaņu ” vietā Lembergs piekrita vienkāršai uzvarai?

Bet drīz vien nāca apgaismība – viss tik vienkārši un saprotami kļuva.

Kāpēc Lembergam būtu vajadzīgs premjera amats, ja to tā pat ieņems viņa cilvēks Āboltiņa?

Ģeniāli, tiek nošauti visi ” zaķi” reizē:

Vienotība nezaudē seju un paliek par premjerpartiju.

Premjers ir uzticams Lemberga sabiedrotais.

Āboltiņas ambīcijas ir daļēji pagaidām apmierinātas.

Ir nokārtots ” parādiņš – pateicība” , kas smagos noziegumos apsūdzētajam bija jānokārto ar draudzeni par palīdzību ” sarkanās līnijas” dzēšanā.

Un, visbeidzot, Lembergs savāc sev svarīgākās, ienesīgākās ministrijas, lai varētu turpināt izzagt valsti.

Feini!

Ozoliņš nepārtraukti uztur apgalvojumus:

” oligarhu laiki iet uz beigām ” , ” Lembergs zaudē ietekmi”, ” Vējonis nav smagos noziegumos apsūdzētā cilvēks”, ” politikas kuluāru ģenerāļu laiks ir beidzies” utt.

Kāpēc, jo mums, visai Latvijai ir redzama cita aina – visu komandē un nosaka papagailim līdzīgs, mazs punduris, kas aizdomīgā kārtā atdzīvojās un kļuva sevišķi aktīvs pēc tam, kad ” stiprajai sievietei” bija beigušās ” mieles” un ” valsts vīrs” beidzot sajuta ” politisko atbildību” par Zolitūdes jumta skrūvēm.

Vienotība, saucot valdībā ZZS, izskatās nožēlojami, jo komplektā nāk ZZS saimnieks Lembergs. Ir svarīgi tautai kladzināt, ka ” Lembergs zaudē ietekmi”, jo tad ZZS atgriešanās neizskatās tik graujoša valstij un Vienotībai.

Uzvarētājs prezidenta vēlēšanās ir smagos noziegumos apsūdzētais Lembergs.

Ieguvējs vēlēšanās ir Lemberga draudzene Āboltiņa, kuru smagos noziegumos apsūdzētais iecēlis par ” reģenti”, un Vienotības nomenklatūra, kas saglabās savas ienesīgās vietas.

Ieguvējs ir NA, kas, zinot vēlēšanu rezultātu un Lemberga vēlmi jau iepriekš, izvirzīja Levitu, tādejādi uzpucējot savas spalvas sabiedrības priekšā un reizē neizdarot skādi Sistēmai( bet kāpēc lai viņi šo liekulību nedarītu, redzot, ka visi shēmo, liekuļo un domā īslaicīgi par savas partijas seju).

Ieguvējs ir SC, kurš pateicoties Levita bezcerīgajai nominēšanai, guva iespēju ar savām balsīm palīdzēt Lemberga sistēmai un neapšaubāmi gaidīs ” pateicību”.

Nu, kas vēl? Ak, jā, kas tad ir zaudētājs šajā teātrī?

Tāds neliels sīkums – zaudētājs ir mūsu valsts un mēs, Latvijas iedzīvotāji, kas atgriezušies ir Lemberga pagātnē un, klusi mulstot, meklē vainīgo un izskaidrojumus.

Kad Levits saka “.. tas ir solis pretī godīgai politikai, pēc kuras ir noilgojusies sabiedrība..”, tā mazliet dīvaini paliek. Vienlaicīgi spert plašu soli pretī smagos noziegumos apsūdzētajam un soļot ” pretī godīgai politikai” ir tiešām aitu un aunu cienīgi.

+17
-12
Atbildēt

10

    v_rostins > Skumjais Bruņinieks 07.06.2015. 10.43

    Skumjais Bruņinieks

    Ņemot vērā neiedomājamos valsts nozagšanas megaprojektus: TECII 2. kārtā, PV, Citadele un LM, Lembergs uz ZRP(v) fona tāds sīks zaglēns.

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    uz Ģenerāli v_rostinu

    Brīdināju taču Jūs, bet varbūt speciāli ” uzprasaties”?

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Skumjais Bruņinieks 07.06.2015. 11.06

    Skumjais Bruņinieks

    Varbūt apspriedīsim, kā Zatļers rija saslaukas no Zaharjina galda un uzlaizīja mērces paliekas?

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    agrunte > Skumjais Bruņinieks 07.06.2015. 11.49

    Bruņiniek, izcils koments, kas pārsver IRa rakstu!

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    uz Ģenerāli v_rostinu

    Nē, mans Ģenerāl, “apspriedīsim” citu lietu.

    Es Jūs tagad gribu uzrunāt visas zinātnes, ja tā var teikt, vārdā. Kā zināms, pasaule, visa medicīnas zinātne un cilvēce pašlaik ir liela eksperimenta un izaicinājuma gaidās. Tiks izdarīts mēģinājums pārstādīt cilvēka galvu no viena ķermeņa uz citu.

    Kā būtu, ja mēs, ar Jūsu atļauju, visas Latvijas vārdā pieteiktu Jūs uz šo eksperimentu. Visa sāls slēpjās tur, ka Jūsu Ģenerāļa galva tiktu pārstādīta uz mūsu ārlietu ministra Rinkēvica ķermeni.

    Par savām izjūtām un patīkamajām sajūtām Jūs varētu dalīties ar zinātniekiem un mums online režīmā. Zinātnes pasaule ir sašķēlusies un daudzi uzskata, ka cilvēks sajuktu prātā, jo nevarētu ” sagremot” šo sajūtu.

    Būtu interesanti mums visiem novērot, kā Jūsu galva, kur atrodās Ģenerāļa domas un pārliecība, sadzīvotu ar Rinkēviča ķermeni, kur atrodās viņa ( jel piedodiet man, dāmas) “izļurgātais” pakaļgals. Būtu amizanti redzēt tad Jūsu uzvedību Praida laikā, kur no Rinkeviča apaļīgā dupša augošās kājas virzītu v_rostinu pie ” cilvēces atkritumiem pediņiem”, bet Ģenerāļa galva bezcerīgi noraudzītos uz pretī stāvošiem, ar kaku munīcijām maisiņos bruņotajiem nacionālajiem patriotiem.

    Goda vārds, Ģenerāl, es tīri no zinātniskā viedokļa par to interesējos. Nekā personīga.

    Kā zināms, katram vīrišķās kārtas cilvēkam ir jāiziet ikgadējā tehniskā savas pēcpuses kontrole un vairākkārtējā dienas savas zemjostas vietas sanitārā apkope. Un tas nozīmē, ka Jums, Ģenerāl, būs, gribot vai negribot( es pat baidos to Jums minēt) jāpieskarās un jāapčubina Rinkēvica ģenitālijas.

    Ak, šausmas!

    Bet ko tur uztraukties, mans Ģenerāl, cilvēks jau pie visa pierod un varbūt, ar laiku, Jūs pie tā pierastu un “Putina piesmietās kuces Rinkēvica ” debesuzvani pat mīļi kļūtu. Un tik nīstā ” kaku stumdītāja” dupsis Jums arī iepatiktos.

    Un tad Jūs, Ģenerāl, varētu pārbaudīt, kas ir īstie draugi un, kas tikai tādi lēti populisti. Būtu interesanti paskatīties, vai Jums tad roku spiestu tagadējie domubiedri “hari”, “aivarski” un “andreji”. Tad gan Jūs varētu pārbaudīt savus draugus. Bet rokas spiediena vietā no skarbajiem patriotu nesenajiem draugiem Jūs varbūt saņemtu kādu fekāliju porciju sejā? Kas zin?

    Bet par vienu Jums, Ģenerāl, jābūt drošam, nelaimē nepaliksiet. Par to parūpēsimies mēs, ” liberasti “, kas nešķiro cilvēkus pēc seksuālās orientācijas. Jūsu nīstais ” liberasts” dzeris49 neļaus Jums pāri darīt un izturēsies kā pret cilvēku.

    Lai nu kā būtu, Ģenerāl, mēs Irieši, Jums būsim blakām un, ja nu patiešām nevarēsiet izturēt šo ” apakšgala” nomaiņu, tad darīsim, ko spēsim un liksim zinātniekiem sameklēt Jūsu originālo aizmugurējo šasiju. Galvenais, lai Jūsu galva nesajūk prātā( tādas bažas ir zinātnieku vidū).

    +8
    -17
    Atbildēt

    0

    tik daudz pūļu veltīt ģenerālim?

    ignore

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Skumjais Bruņinieks 07.06.2015. 16.47

    Edgars Avotiņš

    Izraki biedri Savisaar, savu maizes grāmatiņu sarkanos vāciņos?

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    To Edgars Avotiņš

    Pirms kāda laiks, atceros, Nellijai bija vēl cits priekšlikums.

    Uz klātesošo portāla apmeklētāju protestiem par ģenerāļa leksiku un samazgām, portāla turētāja atbildēja apmēram šādi:

    “.. ja kādam tas nepatīk, to neviens te netur…”

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Skumjais Bruņinieks 08.06.2015. 11.20

    klusais

    Kāpēc gan ar valdības vadītāju neturpināt eksperimentēt(ekskrementēt), ja jau ar prezidentu var? Ar Dombrovski un Straujumu iznāca smieklīgi, ja vien nebūtu traģiski.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 07.06.2015. 08.45

Ozoliņš strādā pareizā tonalitātē – MĒS ESAM STIPRI, MĒS ESAM VARENI!

P.S. Un Levitam atvainosimies, ka tādi būsim, kamēr Saeima vēlēs prezidentu.

+9
-12
Atbildēt

0

nomale 07.06.2015. 07.58

no TVNET

…«Ja šāda situācija hipotētiski izveidotos, es aicinātu aizstāvēt savu valsti un pats būtu pirmajās rindās. NATO mums vienmēr nāks palīgā, bet tajā pašā laikā, pirmajos brīžos, jebkurā kara situācijā, kaut vai pāris stundas pamatatbildība būs jāuzņemas [pašiem],» sacīja Vējonis…

…Jaunievēlētais valsts prezidents uzsvēra, ka ne tikai bruņotajiem spēkiem, Zemessardzei vai rezerves karavīriem, bet arī katram Latvijas iedzīvotājam, neatkarīgi no tautības, jābūt gatavam aizstāvēt savu zemi…

——————————–

Visu cieņu, tas tomēr manās acīs ir milzīgs pluss un noteikti ir pretrunā ar Kremļa politiku! Šādi valsts pirmās personas un vienlaicīgi arī bruņoto spēku virspavēlnieka izteicieni noteikti neveicina Latvijas tēla kā neizdevušās valsts veidošanu.

+19
-12
Atbildēt

16

    Kamielis > 07.06.2015. 09.17

    Par tām pirmajām rindām varu teikt tikai: nu, nu…

    Cik man zināms, tad jaunais prezidents nav bijis Zemessardzē, par armiju nemaz nerunājot.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    zars > 07.06.2015. 09.31

    Paziņu lokā esam visnotaļ vaļsirdīgi diskutējuši, ko katrs darītu X stundā. Cits emigrētu, cits rūpētos par ģimeni, cits nogaidītu… Nonākot pie atziņas, ka labākais būtu vīriem doties “pirmajās rindās”, iestājās mulss klusums. Kādam bija asaras acīs, kādiem – neizpratne un šaubas, vai upuris būtu tā vērts un vai tam vispār būtu kāda jēga.

    Mūsu strēlnieku puikas daudz nedomāja, viņiem viss bija skaidrs. Viņi gāja, daudzi krita un palika mūžam jauni. Tā dzima Latvija.

    Esmu lepns, ka mūsu jaunajam prezidentam ar vērtībām viss ir kārtībā. Vismaz vārdos. Vai viņš iedvesmos līdzpilsoņus celt Latvijas stiprumu, vai kļūs par tautas cienītu un mīlētu prezidentu, noteiks darbi.

    +18
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 07.06.2015. 10.21

    Pietik Vējonim pateikt ko “patriotisku” – daudzi aiz sajūsmas gatavi, gandrīz vai, iecelt viņu svēto kārtā, un tas, neskatoties uz to, ka Vējonis ilgi bija īsā pavadā Lembergam un balsoja par visiem kaitīgiem likumprojektiem, aizmirsta pat ciemošamnos pie Putina ar neskaidru mērķi, visdrīāk, kā Lemberga sūtnim, un viss pārējais.

    Naiva gan mums tauta, gatava ticēt visam, ko tai gribētos dzirdēt, absolūti nespējot teikto uztvert kritiski.

    Kaut, ja tā paanalizē, Vējoņa apgalvojums ir vistīrākais PR – cilvēkam ar armiju vai zemeesardzi nav nekāda sakara, un, tātad, kādā veidā viņš karos tanīs “pirmajās rindās”, nerunājot par to, ka tas galīgi nav prezidenta un AM uzdevums?

    Ja viņš pateiktu – mans uzdevums ir novērst karu, panākt NATO spēku lielāku klātbūtni Latvijā, mēģināt nobremzēt Krievijas agresiju diplomātiskām metodēm, es saprastu.

    Ja viņš pateiktu – galvenais uzdevums būs cīnīties pret korupciju, par tiesisku valsti, par efektīgu VP, utt., utt., es pirmais viņam aplaudētu, un te – cilvēks pateica frāzi, kurai nav nekāda nozīme, un par kuru viņš, noteikti, nekad neatbildēs, un tāda sajūsma!

    Tautai vajadzīgs lētais PR, nekas vairāk, tā, diemžēl, izskatās.

    Ko pelnījam, to dabūjam un dabūsim vēl, šaubu nav.

    +16
    -14
    Atbildēt

    0

    nomale > 07.06.2015. 11.24

    dzeri, nekādi nevaru piekrist! Viņa teiktajam manuprāt ir pat ļoti liela nozīme, jo tā aicina uz ļoti konkrētu darbību, ļoti konkrētā situācijā! Tieši tas bla-bla-bla nozīmētu vēl vienu G.Ulmani vai A.Bērziņu.

    Tādi izteicieni, lai arī cik populistiski tie arī nebūtu (starp citu Vējonis jau ir ievēlēts, nevis tikai krāj punktus) vairo tautas pašapziņu, un tieši šis pašapziņas trūkums ļauj tiem bandītiem tik droši sēdēt mums uz kakla.

    Par pārējo redzēsim, bet sākums labs! Zatlers arī spēja reabilitēt savas “pateicības” ar Lēmumu N2. Pēc tam gan visu iegūto uzticības kapitālu uzreiz arī izkaisīja. Es patiesi ceru, ka Vējonis šīs Zatlera kļūdas neatkārtos.

    +19
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 07.06.2015. 11.40

    Nu nezinu, man no prezidenta vairāk gribētos dzirdēt ko reālu, nevis kādus populistiskos saukļus, par kuriem viņš nekad nenesīs nekādu atbildību, jo 99.9%, ka nekas tāds jādara viņam nebūs.

    Jau minēju, bez Krievijas draudiem, ko mēs vieni tāpat novērst nespējam, valstī pastāv milzīgas problēmas, kas, īstenībā, arī apdraud valsti – sistēmiska korupcija, īpaši, politiskā, tiesiskais nihilisms, problēmas mdicīnā, valsts pārvaldē, utt., kuru risināšana atkarīgi tikai un vienīgi no mums pašiem, bet, kuras risinātas netiek, un par to Vējonis vispār nerunā.

    Protams, pateikt “iešu karot pirmajās rindās”, zinot, ka tas, visdrīzāk, nekad nebūs jādara, ir pavisam viegli, cīnīties ar reālām problēmām nav viegli, un ir bīstami.

    Un man nevajag, lai mani kāds iedvesmo vai ceļ manu pašapziņu, īpaši jau nu Vējonis.

    Un Zatlers, tomēr, izdarīja ko reālu, kaut, vēlāk pielaida kļudu, kas palīdzēja norakt RP, Vējonis pagaidām tikai tricina gaisu, paskatīsiemis, kas būs tālāk, un tad sāksim Vējoni slavēt.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    lno > 07.06.2015. 11.52

    nomale no TVNET. Emocionālajam censonim vajadzētu palasīt Ulmaņa runas 30. gadu beigās, kur ik pēc pāris minūtēm tika zvērēts, ka katrs latvietis par Latviju noliks galviņu uz ežiņas:):):)

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    nomale > 07.06.2015. 11.56

    Ino. Vējonis ir Latvijas valsts prezidents tāpēc viņa teiktajam ir pavisam cits svars!

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 07.06.2015. 12.04

    lno

    Lai ko varētu pārmest Ulmanim, nekad nedrīkst aizmirst, ka tā laika zatļeri, dombrovski, pabriki un āboltiņas varēja Latviju pievienot psrs vēl kādā 1936. gadā. Daudz netrūka, ka ar Spāniju tas būtu noticis.

    +8
    -18
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 07.06.2015. 12.06

    Un kas mainījies, manuprāt, prezidents ir tikai amats, pie kura Vējonis tīri nejauši ticis, ne jau pateicoties kādām savām izcilajām īpašībām, pats Vējonis jaunas smadzenes un jaunu domāšanu nezin vai ieguvis.

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    nomale > 07.06.2015. 12.12

    Mainījies ir tas, ka šobrīd dzīvojam demokrātiskā valstī, kurā “vadonim” pašsaglabāšanās nolūkos nav patstāvīgi jāuzbudina tauta.

    Starp citu, padzirdēju, ka Vējonis uzskata, ka ministru prezidenta kandidātam jābūt partijas vadītājam. Ja tā taisnība un ja to spētu realizēt dzīvē tas jau būtu jūtams pagrieziens prom no pelēko kardinālu laikmeta!

    +19
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 07.06.2015. 12.18

    Protams, tas būtu atbalstāms solis, bet, sāksim slavēt, kad viņš virzīs attiecīgus lkumprojektus, pagaidām tie ir tikai vārdi.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    lno > 07.06.2015. 12.45

    nomale. Kas tad bija Ulmanis?:):):)

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    nomale > 07.06.2015. 12.51

    Ino. Grūti man būs pārskaitīt visu to, kas K.Ulmanis bija. Vieglāk pateikt, kas nebija – Kārlis Ulmanis nekad nav bijis Latvijas valsts prezidents!

    +18
    -13
    Atbildēt

    0

    fretka > 07.06.2015. 18.37

    .

    nomale: Grūti man būs pārskaitīt visu to

    ——–

    Tipisks “Rīgas latvietis” izceļas kā Gulivers starp liliputiem :)

    pārskaitīt = перечислить

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > 07.06.2015. 19.34

    “Kas tad bija Ulmanis?”

    ===

    Cilvēks, kas uzdevās par to, kas nav – doktoru (patiesībā nesanācis bakalaurs) un prezidentu (neviens gan šo nebija vēlējis).

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 08.06.2015. 00.23

    ….tieši tā, vārdos. Par darbiem man ir šaubas.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

Drosma 07.06.2015. 07.42

jauno prezdientu nesagaidīja ne apsveicēji, ne izsvilpēji tāpēc,ka visi ir prom darbos ārzemēs. Visi to zin un saprot, Ozoliņa kungs kā aktrise tēlo,ka nē – nezin un nesaprot.

Nebiju domājusi,ka Vējonis politikā ir jau 9 gadus. Godavārds – nespēju nosaukt nevienu pašu labu darbu, vai labu vārdu, kas man saistītos ar šī politiķa darbību.

No Līdakas I. , piemēram, zinu,ka prot lamāties, ka tā vietā , lai tiktos ar vēlētājiem , risinātu likumdevējam uzticēto problēmu risināšanu – raksta grāmatas, kā daudzi deputāti. Un tā par daudziem , bet par Vējoni ir dzirdēts tikai par valsts apmaksātām izklaidēm ar jaunām sekretārēm ārzemēs.

Tāpēc man tāds prezidents ir tikpat uzticams un cerīgs kā ledusgabals Limpompo upē.

Lasu, ka pirmā vietā darbu sarakstā viņam būšot valsts ārējā aizsardzība. Protams, aizsardzībai jābūt, tomēr, ja valsts ir izzagta, cilvēki aizbraukuši, man rodas , manuprāt , loģisks jautājums – ko prezidents grasās aizsargāt?

Tāpat lasu – ja sāktos karš, Vējonis ietu pirmajās frontes līnijās. Man rodas, manuprāt, loģisks jautājums – vai pirmajās frontes līnijās nebūtu jābūt karavīriem un ģenerāļiem aizmugurē, lai viņi vadītu kaujas ?

Muld par deviņiem mēmiem, tā,ka riebj klausīties.

No Bērziņa es neko negaidīju un arī nesagaidīju, no Vējoņa vēl mazāk es gaidu. Jo kā teica viens mans pasniedzējs – nav ko gaidīt,ka cepts gailis sāks dziedāt. Un tā tas arī ir.

+10
-21
Atbildēt

0

lno 06.06.2015. 22.39

Kā krieviem vienmēr iznāk kalašņikovs, tā Ozoliņam, lai par ko viņš nerakstītu, vainīgie vienmēr NA:)

+19
-22
Atbildēt

4

    v_rostins > lno 07.06.2015. 00.20

    Ino

    Ko citu no čekas paskvilus skribenta, fekāliju stumdītāja, varēja gaidīt?

    +8
    -21
    Atbildēt

    0

    sniega_roze > lno 07.06.2015. 01.11

    Incanti, ka Ozoliņš savulaik diezgan aktīvi atbalstīja TUA shēmas nebloķēsanu, kad NA bija sākusi šo atslēdznieka projektu torpedēt. Vai var sagaidīt, ka pret rudeni lasīsim, ka vajag taču NA vietā kādu mūsdienīgu politisku spēku valdībā, kas atbalsta TUA un vispār grib lai visa piena pārstrādes nozare pieder necaurredzamas izcelsmes austrumu naudai.

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    nomale > lno 07.06.2015. 08.00

    Kādam paranoja. Un tas nav Ozoliņš;)

    +23
    -13
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 08.06.2015. 01.25

    sniega_roze pret rudeni lasīsim, ka vajag taču NA vietā kādu mūsdienīgu politisku spēku valdībā,

    _________

    To jau āboltiņa tikko pateica!

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/aboltina-na-ir-neprognozejama-un-nekolegiala-pret-saviem-partneriem.d?id=46065997

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam