Kādam jābūt Valsts prezidentam? (papild.)

85

Komentāri (85)

vilnis 28.05.2015. 15.43

Madara Peipiņa, “Manabalss.lv” vadītāja:

“cilvēcisku potenciālu kļūdīties..”,

“visdažādākie Latvijas iedzīvotāji ..”,

“divvirzienu saruna” ar cilvēkiem..”, u.t.t.

Nesapotu, kāpēc IRā izteikties par aktuālām (vispār, jebkādām) tēmām tiek aicināti personāži ar tik minimālu intelektuālo bagāžu (Peipiņa)?

+1
0
Atbildēt

0

vilnis 28.05.2015. 13.42

“aicinot pazīstamus cilvēkus izteikt savu vērtējumu”

Kas ir Peipiņa, tiešam pazīstams cilvēks? Un viņas atbilde uz jautājumu arī tāda: “Būtu labi, ja būtu labi.”

Tiešām interesanti, kur “Peipiņas” apgūst šādu “domšanas” veidu, TURĪBĀ vai ATTĪSTĪBĀ?

+1
0
Atbildēt

1

    vilnis > vilnis 28.05.2015. 13.54

    “Kuram jākļūst par prezidentu? MansPrezidents.lv balsojums par prezidenta kandidātiem ir sācies! MansPrezidents.lv ir iespēja katram Latvijas iedzīvotājam atklāti paust atbalstu savam Valsts prezidentam, kā arī aicinājums Saeimas deputātus rūpēties par prezidenta caurskatāmāku un saprotamāku izvēli, ļaujot sabiedrībai ar viņiem iepazīties laicīgi un deputātiem balsojot atklāti. NOBALSO ARĪ TU UN AICINI BALSOT CITUS! Vairāk lasi…”

    Peipiņa visu dara pati. Neprot, bet dara. Lūk, (skat. citātu) Peipiņas izpratne par tekstu latviešu valodā, ak..!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 28.05.2015. 08.33

Mūsu valstī ūdens apgādes sistēma ir savienota ar kanalizāciju, bet visi izliekās to nemanām.

Visi grib, lai mājās no krāna tek skaidrs, dzidrs ūdentiņš.

TĀ NEBŪS, MĪĻIE AITAS UN AUNI!

0
-3
Atbildēt

4

    v_rostins > Skumjais Bruņinieks 28.05.2015. 10.00

    Skumjais Bruņinieks

    Mūsu valstī ūdens apgādes sistēma ir savienota ar kanalizāciju

    ————–

    Ne visiem. Tikai 1,5% garīgi tērētiem morāliem kropļiem ūdens apgāde savienota ar Putina kuces, Zatļera, kanalizāciju.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    To Ģenerālisv_rostins

    Ko Jūs visu laiku leciet man virsū uz bruņām?

    Jūs tiešām laikam gribiet speciāli tikt manā melnajā sarakstā, kā zanE-Liekulīgā?

    Ko esmu Jums sliktu izdarījis???

    Es pret Jums izturējos gandrīz kā pret cilvēku, bet Jūs ko man pretī? Nelietīgi izmantojāt manu cēlo sirdi un aizmukāt no slavenajām elektriskajām procedūrām, kas balstītas uz Makarenko – susura izstrādāto metodi – atkailināts elektrības vads Ģenerāļa “mīļvietiņā”. Tagad blandāties pa pasauli pusizārstēts un cilvēci biedējat.

    Mana vienīgā vēlēšanās bija, lai Jūs varētu izvest sabiedrībā bez uzpurņa, bet tā vietā man tagad jāklausās zanEs-Liekulīgās dzēlīgās piezīmes.

    Esmu dziļi vīlies, Ģenerāl!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Skumjais Bruņinieks 28.05.2015. 12.04

    …sveiks, Skumjā Izskata Bruņiniek!…arī Tev jauku dienu!…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    markoni > Skumjais Bruņinieks 28.05.2015. 15.23

    >S.B.

    :) !

    0
    0
    Atbildēt

    0

aivarsklava 23.05.2015. 17.25

Mums vajag prezidentu vismaz Lūša (Ilvesa) cienīgu. Jābūt godaprātam, spējai un varēšanai čomoties ar citu valstu augstākajām amatpersonām Latvijas interesēs. Ar lv iekšpolitiku mēs paši tiksim galā.

0
0
Atbildēt

0

Rasma Kârkliòa 21.05.2015. 12.08

Katrs no mums var ietekmēt iznākumu, ja daudzi pa tiešo uzrunās Saeimas deputātus! No savas pieredzes kā bij. deputāte varu teikt, ka personīgais kontakts ir tas visiespaidīgākais: piesakieties uz deputātu runas stundām, cenšaties noķert kādu deputātu pie Saeimas ieejas, utt. Vislielākā atdeve var būt kontaktējoties ar neizlēmīgiem deputātiem, gan no mazām partijām, gan Vienotības, varbūt arī Zaļiem? Tas varētu būt izšķiroši ja pirmās kārtas pēdējā balsojumā parādīsies tikai Levita vārds un Vējonis būs izsvītrots. Pēdējais balsojums 3. jūnijā visdrīzāk notiks vēlu vakarā, deputātiem varētu būt maigs dvēselēs stāvoklis, kad uzklausa tautas balsi.”

+1
-1
Atbildēt

1

    vilnis > Rasma Kârkliòa 28.05.2015. 13.31

    “cenšaties”, “piesakaties” uz ” deputāu runas stundām”.

    “..deputātiem būs “maigs” dvēseles stāvoklis, kad uzklausa tautas balsi…”

    Un šī zoss esot bijusi Saeimas deputāte? Rasma Kārkliņa – lai Dievs nogrābstās!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 21.05.2015. 07.59

Joprojām stūrgalvīgi mēģinām uzvilkt virs savas piemēslotās pludmales zilo karodziņu.

Es Jums pateikšu, kā ir pareizi –

Vispirms ir liedags jāiztīra, jāatbrīvojās no smagos noziegumos apsūdzētas firmas, kas ar savu trubu gāž mūsu jūrā mēslus gāž un, ticiet man, zilais karodziņš uzradīsies pats no sevis.

Ļoti vienkārša formula.

0
0
Atbildēt

1

    Ēriks > Skumjais Bruņinieks 21.05.2015. 08.34

    Kāpēc tikai zils?Gan jau šajā karodziņā atmirdzēs visas varavīksnes krāsas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Irbe 08.05.2015. 11.25

Ziniet, pēc tā kas šobrīd notiek ar mūsu sportistiem un ātro kredītu firmām, un pēc tā, ka, ja nevarēšot sadabūt naudu tik kultūrvēsturiskam pasākumam kā Zelta mikrofons, arī Mīlgrāve jau meklē papīru un tinti atbalsta vēstulei augļotāju aizstāvībai, pēc uzbrukumiem Okupācijas muzeja rekonstrukcijai un tātad arī tā pastāvēšanai ( nezinu , profesionāla nenovīdība, citas rebes vai vienkārši derīgi idioti ) man šķiet, ka neko labāku par Bērziņu vai Klementjevu arī neesam pelnījuši. No prezidenta kandidāta tiek pieprasīts godīguma, patriotisms, intelekts un vēl un vēl… un kādi esam mēs kā tauta – uzpērkami, skaudīgi, kašķīgi egoisti, kam savs kuņģītis pāri visam. Pēc vakardienas kultūras diskusijas LTV1 vienkārši mute palika vaļā – kas ar mums notiek !!!???

+5
-2
Atbildēt

1

    Bet > Irbe 21.05.2015. 10.04

    Manuprāt, okupācijas muzeja jaunais projekts nav atbalstāms, jo pārāk dārgs un arī nevajadzīgs, jo mums ir “sava stūra māja”, kurā tik labi iederētos okupācija smuzejs!!!

    Kur nu vēl labāks okupācija smuzejs!

    Pilnībā atbalstu tos arhitektus, kuri iebilst pret šo jauno Birkerta projektu. Kāpēc jābūvē no jauna pie tam Rīga scentrā, ja atbilstoša ēka šim muzejam stāv tukša. Pie tam ši stūra māja ir ar tik šaušalīgu okupācijas elpu, ka ar to vien pietiek šim muzejam!

    Latvija svalsts budžets nevar atļauties kārtējo mega būvi, kad jābūvē atkal JRT un Mākslas muzejs un citas kultūrceltnes, kura sgaida rekonstrukciju. priekš kam jaunas no valsts budžeta uzturamas ēkas par miljoniem?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

ēpasts 08.05.2015. 01.35

Prezidentam jābūt homoseksuālam puslatvietim – pusebrejam (no mātes puses) 9 maija svinētājam ar izcilām angļu valodas zināšanām un matu sakārtojumu “ezītī”.

+1
-2
Atbildēt

0

Dons Kihots 07.05.2015. 16.21

mani personīgi dara raizes ZZS un Saskaņas iespējamā sadziedāšanās… Tad gan būs, atvainojiet, galīgā dirsā… Tad mums būs tāds pats tups prezidents, kā čehiem… iespējams ka vēl tupāks…

Millers izsauc Štirlicu:
– Štirlic. Par jums kaimiņi sūdzas. Jūs katru rītu pulksten sešos no rīta pilnā skaļumā klausoties PSRS himnu. Nav labi, Štirlic. Kāpēc jūs mokāt ļaudis? Kā tāds fašists, goda vārds.
http://t.co/SgiT3HEQTK

+5
-1
Atbildēt

0

traductrice 07.05.2015. 13.20

Atļaušos pārkopēt savu komentu vēlreiz.

Prezidenta kandidātus var viegli iedalīt trijās (varbūt pat 4) kategorijās:

1. VVF līmenis (9 balles), kam patreiz atbilst vienīgi Egils Levits.

2. Zatlera līmenis (6-7 balles), kam patreiz atbilst vairāki – Pabriks, Kalniete, droši vien vēl kāds nenosaukts.

3. Berziņa līmenis (5 balles), kam perfekti atbilst Vējonis. Viņu var mierīgi raksturot – lāga puika, kam ir kopumā labi nodomi pret valsti, bet nav prezidenta amatam nepieciešamās kompetences un harismas.

4. Nu, un, visbeidzot, protams, underBe-level, kam atbilst visi pārējie ZZS līdz šim nosauktie kandidāti.

Kā saprotu, Saeimas tiekšanās uz izcilību aprobežojas ar 3. un 4. līmeni. Ar tādu izcilības līmeņa latiņu valstij nekāda izaugsme nedraud. Nožēlojami.

+6
-2
Atbildēt

5

    Ēriks > traductrice 07.05.2015. 15.54

    2. Zatlera līmenis (6-7 balles), kam patreiz atbilst vairāki – Pabriks, Kalniete, droši vien vēl kāds nenosaukts.

    =====

    Šitais viss ir ārkārtīgi precīzi,tikai balles gan es dalītu ar 2.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > traductrice 07.05.2015. 16.17

    Ēriks

    Es gan VVF, Zatļera un Pabrika ballēm pieliktu – zīmi.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > traductrice 07.05.2015. 17.45

    traductrīce. 2. Zatlera līmenis (6-7 balles), kam patreiz atbilst vairāki – Pabriks, Kalniete, droši vien vēl kāds nenosaukts.

    3. Berziņa līmenis (5 balles), kam perfekti atbilst Vējonis.

    __________________________

    Neesmu dzirdējis,ka Vējonis būtu publiski aicinājis SC koalīcijā, ka būtu mainījis savu attieksmi pret Abrenes jautājumu par 180 grādiem. Traductrīce pielūdz vējarādītājus:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Bet > traductrice 21.05.2015. 09.47

    Nu gan vēlreiz nepiekrītu, ka Kalniete un Pabriks ielikti vienā līmenī ar Zatleru, jo Zatlera mēslus vēl ilgi strēbsim un neuzticību par vilkšanu koalīcijā ar SC arīdzan. Bet zatlera lielākais nopelns pēdiņās ir tā pensiju piešķiršana par darba stāžu iebraucējiem, kuri strādājuši PSRS , bet dzīvo te Latvijā! cik tas izmaksā mūsu valsts jaunajiem darba ņēmējiem un socialajam budžetam?

    Zatleram nebija mugurkaula! Darīja, ko Putins prasīja.

    Vai Kalniete un Pabriks ir pielīduši Putinam?

    Kalnieti pat neielaida Krievijā par “īpašiem nopelniem”!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ebenemezers-3 > traductrice 28.05.2015. 09.23

    kalniete izgaazaas ar tautas frontes nepareizo vadiišanu , viņas uzdevums bija notureet neatkariigu valsti tautu savieniibaa, bet nekas nesanaaca , lai kaa centaas.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Ansis 07.05.2015. 13.01

No pašlaik apspriestajiem vislabākie būtu Levits un Pabriks. Jautājums tikai – vai vidējais latvietis spētu saprast Levitu, kā saprata VVF?!

Šķiet, Kalniete sabiedrībai simpatizē arvien mazāk, lai gan slikta prezidente viņa nebūtu.

Vējonis – nav sevišķi labs runātājs, nekāda “gaisma”, cilvēciskums, par ko runā Rubenis, no viņa arī neizstaro, kaut gan par Bērziņu jau labāks būtu.

Par to, vai prezidentam jānāk no politiskās vides – tāds duāls jautājums. Varbūt ideālā variantā jā. Bet latvieši un cittautieši, kas dzīvo Latvijā, tomēr būtu jāuzmundrina, prezidentam jāliek mums noticēt pašu spējām, kā to centās darīt VVF. Starp citu, pats Rubenis nebūtu slikts variants.

+7
-2
Atbildēt

1

v_rostins 07.05.2015. 12.25

Labi vēl atceros žurnālisti Baibu Strautmani(tagad ZRP(v) algota propagandiste), kas reiz strādāja LTV1.

0
-8
Atbildēt

2

    lno > v_rostins 07.05.2015. 17.14

    v_rostins. Tomēr viņas komentārs bez laipošanas ar savu kandidātu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > v_rostins 07.05.2015. 23.37

    lno

    Tomēr viņas komentārs bez laipošanas ar savu kandidātu.

    ———–

    Pat ka visi ZRP(v) poci un pielūdzēji savu varavīkšņu karogu pēkšņi nomainītu pret Levita karogu, viņam nav ne mazāko izredžu. Tirgus ceļā ar ZZS, ja amatu nedabūs čekas mērgļi: Pabriks vai Riekstiņš, tas tiks krievu oficiera atvasei, Vējonim, kurš būs gatavs pakalpot kremlim ne mazāk aizrautīgi kā augstāk minētie. Vai čeka no piedurknes izvilks kādu citu trumpi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

lno 26.03.2015. 23.17

+1
-2
Atbildēt

1

klejotājs 26.03.2015. 22.18

Likumība netiks ievērota līdz tam brīdim kamēr tie kuri nav skārti būs tikpat sašutuši kā tie kuri ir skārti.

[apmēram tā anglu valodā]

Bendžamins Franklins

+3
0
Atbildēt

1

    paresia > klejotājs 08.04.2015. 23.02

    Jums sanāca ļoti aptuveni latviski, nelietojiet Google translatior (!); klejotāj, kur sagrābāt latvju mēlē skaršanu ar garo pirmo patskani?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

paresia 26.03.2015. 13.48

Man ir bail. Es redzu, kā Latvijas sabiedriskās domas līderi ir apmaldījušies un producē tādas ievirzes ziņas, kas pilnībā dezorientē valsts iedzīvotājus. Apstākļos, kad jāstiprina cilvēku prāti un spriestspēja, ārpus visas reālās daudzveidības, kas var ietvert slēpto reklāmu, skandālu kāri vai citas dažādas ar pamatvērtībam nesaistītas blēņas vai izklaides lauki, par vadošo vektoru Latvijas komercmediju vidē, un tā sērga jau sāk izplatīties sabiedriskajos medijos, jo pretspara viedokļa nav, ir kļuvuši stihiski, bet pastāvīgi uzbrukumi Latvijas Republikas Prezidentam Andrim Bērziņam. Mans prezidents ir atbildīgs cilvēks, viņš ir viens no nedaudzajiem, kas balsoja par Latvijas neatkarības atjaunošanu, bet joprojām atbildīgi turpina iesākto politika laukā, kaut arī tādu prastu iemeslu, kāpēc turēties pie varas viņam nav un prezidenta vara Latvijā kā jau parlamentārā republikā ir simboliska. Ir pamatlēmums – nominēt parlamentam premjeru/-i. Blakustiesības: sekot pieņemtajiem likumiem un ierobežotu skaitu reižu atgriezt tos likumdevējam. Reprezentācijas pienākumi, kas prasa elementāras protokola zināšanas un pieklājīgu atvērtību, kā arī viņa brīvā griba, tajā vai citā valstī savā līmenī tikties ar citiem līderiem, ko viņš veiksmīgi realizē, nevis lienot Francijā ar Latvijas sieru, bet oficiāli ņemot līdzi darījumu cilvēkus uz valstīm, kur ir tirgus un iespējams bez papildu grūtībām sazināties latvju jaunatnei nezināmajā „starpnacionālās saziņas valodā”. Prezidentam ir virkne ārpusreglamenta saistību, kas paredz tiešu piedalīšanos sabiedrības dzīvē. Manā skatījumā ar to visu viņš tiek galā spīdoši. Vienīgais viņa kā profesionāļa trūkums ir iemaņu trūkums ne pa tiešo, ne pastarpināti agresīvi (tas ir tieši uztvērējam uzreiz pieņemamā formā) iedarboties uz sabiedrisko domu. Viņš ir pieklājīgs un nevis uzreiz sniedz sagataves domu graudu veidā, bet acīmredzami domā tad, kad viņam uzdod jautājumu, cieņpilni izturoties pret jebkuru jautājumu. Tas, tā teikt, nav preses formāts. Bet viņš izdara secinājumus: runa, ko viņš teica 18. novembrī, bija izcila ne tikai saturiski, bet arī noslīpēta retoriski, viņš neskrien uz katru komercmedija saucienu, arī sabiedriskajā TV viņš ir noteicis personu, ar ko nerunās. Ņemšanās ar preses haizivīm, par kādām sevi iedomājas ļauži no mūsu mediju vides, nekad nav bijis hobijs, viņam nav bijusi vajadzīga lēta popularitāte, jo viņš ir praktiķis un vienkāršs cilvēks šā vārda vislabākajā nozīmē.

Mediju vide viņam nievājošu ievirzi sāka izrādīt, kad viņš cilvēcīgi reaģēja ticis filmēts vedot savu dēlu uz skolu. Viņš oficiāli atvainojās. Citā komerctelevīzijā viņam uzdeva jautājumu, kas attiecas uz valsts pastāvīgu protokolu, vai vēl ir spēkā uzaicinājums Putinam apmeklēt Latviju, ko bija izteicis viņa priekštecis. Viņa diplomātiski precīzā reakcija izsauca mākslas sfērā strādājošu cilvēku kolektīvu ķengu vēstuli. Nevienam pat neienāca prātā, ka pavisam drīz sekojošā ziņa no Somijas, ka tur datu bāzē ka nevēlama persona palicis Putins, un robežsargi dabūja smagi pa biksēm. Tad viņam uzbruka, ka paziņojums neapmeklēt Maskavu 9. maijā nāk par vēlu. Un to saka ļauži, kas ikdienā jūsmo par Hermaņa ilgajām pauzēm, lai slēptu, ka viņam nav ko teikt. Liela mākslinieka lielā pauze ir jēgpilna, tā nes vēsti. Bērziņa vēsts: „nevajag sasteigt”, man bija saprotama kontekstā ar Latvijas prezidentūru ES, kas paģēr uzskatu saskaņošanu. Sliktā ziņu starpnieku (mediju) vide tiek pārpildīta ar spriedumiem, kāpēc viņš vēl nav paziņojis par savu balotēšanos otrajam termiņam; sabiedrības viedokļu līderi rīko diskusiju: Kāds mums vajadzīgs realitātes „Latvijas valsts pārvalde un dejas ar ārzemju zvaigznēm viņu valoda” šova vadītājs?

Par bļaustekli no Lietuvas Krievijas polittehnologiem pat ilgi nebija jādomā, lai norādītu uz viņas „komsomoļskij pil” starptautiskos izteicienos. Jo tālāk, jo trakāk, pēc ģeldīga darba ar nezināmas cenas gāzi no štatiem, nāk jauni murgi. Latvijas armijas vīri ir spiesti taisnoties, ka negrābs katru aiz stērbeles un pēc mēneša apmācībam negrūdīs visus zem lodēm un šrapneļiem. Leiši katoliskā vienotībā ir gatavi savus dēlus atdot par lielgabalgaļu. Es esmu gatavs palielināt emigrantu skaitu pierunājot savu dēlu nebāzt savu galvu cilpā histēriska patriotisma viļņa izraisītā psihozē. Karošana ir smags darbs, šīs arods – nogalināt un palikt dzīvam – prasa nopietnu sagatavotību, nevis tikai gatavību atdot dzīvību par Tēvzemi.

Un vispār, kāpēc Latvijas slāvu izcelsmes pilsoņus nerausta Prezidenta jautājums?

© AINIS, 2015

0
-13
Atbildēt

8

    aivarsk > paresia 26.03.2015. 19.12

    Un vispār, kāpēc Latvijas slāvu izcelsmes pilsoņus nerausta Prezidenta jautājums?

    ________________________

    Tāpēc, ka viņiem jau ir prezidents -pļutkins un tur tik drīz nekas nemainīsies!

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    koals > paresia 26.03.2015. 23.11

    Taisniba aivarsk!Vel vairak,ari Latviju kada puse uzskata par dzivesvietu,nevis Tevzemi.Bet paresia,Jums gribetos aizradit ,ka teiciens”komsomoljskij pil”ir tipisks”sovjetu”PR telpas produkts un nekadu starptautisku rezonanci izsaukt nav spejigs.Izlasot Jusu sarakstito ari par Jums var teikt ,ka esat tipisks RUS media pateretajs.Kaut vai termins “histeriskais patriotisma vilnis”,tas tak precizi par to ko redzam RTR,Pervij nevar pat salidzinat ar LV,ja nu vienigi ar Ukrainas medijiem(bet tos tacu mums nerada neizskaidrojumu iemeslu delj).Par to dillemu karot vai nekarot varu teikt tik vienu katram sava galva uz pleciem un katra individualaa sirdsapzinja gan jau pateiks prieksa ko darit.Un,visbeidzot,ari es biju patikami izbrinits par pedejo Prezidenta runu pie Brivibas pieminekla,bet vai 1 laba runa 3 ar pus gadu laikaa nav par maz?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > paresia 27.03.2015. 13.59

    Es domaju, ka šī frāze jau nu gan neatbilst esošai situācijai:

    “Reprezentācijas pienākumi, kas prasa elementāras protokola zināšanas un pieklājīgu atvērtību, kā arī viņa brīvā griba, tajā vai citā valstī savā līmenī tikties ar citiem līderiem, ko viņš veiksmīgi realizē, nevis lienot Francijā ar Latvijas sieru, bet oficiāli ņemot līdzi darījumu cilvēkus uz valstīm,…”

    Bērziņš nerealizē to veiksmīgi, bieži parkāpj protokolu un biznesa cilvēki prezidenta vizītēs ārvalstīs piedalījušies vienmēr – visā pēcatmodas laikā.

    Sapratu, ka šī slavas dziesma Bērziņam ir prasmīgs profesionāļa darbas, ko tālāk lasīt nav vērts.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    paresia > paresia 08.04.2015. 22.31

    Tencinu, ka salīdzināt mani ar profesionāli un izdarāt atbilstīgu secinājumu: tāļāk lasīt nav vērts. Jauki, man prieks par Jums, točna — nav ko cūciņām pērlītes bārstīt; vismaz Jūs nenāksait un nesaplosīsit mani kā Rakstos teiktajā brīdinājumā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    paresia > paresia 08.04.2015. 22.46

    aivark, Jums tam uzvārdburtiņam jābūt nākamajam alfabētā, tas attaisnotu Jūsu acīmredzmo stulbumu, kuru nekaunaties publiski rādīt. Ieslēdziet savu mozgu aktīvāko pusi un padomājiet par manu jautājumu mierīgi trīs minūtes, lēnām elpojot. Jūsu afektīvā reakcija tiešām atgādina austrumslāvu teicienu: krugom odņi vragi! Jūsu klīniskajā gadījumā tā ir afektīva pirmās nesaturamās asociācijas ieslēgšana no sērijas, ka pie visa vainīgi žīdi.

    Izsaku Jums pateicību, ka, ja ne visu izlasījis, tikāt līdz mana teksta pēdējam teikumam. Starp citu, tur pa vidu arī bija daudz teikumu bez jautājuma zīmēm,ko sirdīgi apdirst. Neslinkojiet, kopiet talantu!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    paresia > paresia 08.04.2015. 22.52

    Par tām asinīm nezinu, kādos spaiņos tie nosiķeļi šamās stiepj, bet ja gribējāt man pieklājīgi aizrādīt, ka kurinu starpnacionālu naidu — garām. Es īpaši gribēju uzsvērt mūsu krievu akadēmisko mieru, kas man sevišķi tīk, zinot, cik ļoti skaļi parasti ir viņu bērni sabiedriskajā transportā. Mani viņu miers priecē, jo rāda šīs sabiedrības daļas veselību; koroče: nav ko cepties tur, kur savu mandātu pieņemt lēmumu jau esam atdevuši vēlēšanās. Nu, a ko rāmie letiņi? Histēriski brēc uz debesīm un sūta nakazi izbiraķeļei.

    Nu, kaut kā tā.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    paresia > paresia 08.04.2015. 22.59

    Vārdsvienojums par salīdzināšanu ir vietā, tokš tās nebija nekādas represētas sirmgalves, bet normāli padomjlaika bērni (arī sirmi vīri, ja paskatīsities video, kas fiksē šo freidisko psiholoģenes ļapsusu), kas pieraduši pie domas, ka jānāk likt puķuki tikt te.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    paresia > paresia 08.04.2015. 23.39

    Te bez citātēmm nekā:

    “…Vel vairak,ari Latviju kada puse uzskata par dzivesvietu,nevis Tevzemi.”

    vairāk2 apst.

    1. Pārākā pakāpe → daudz [1].

    2. Savienojumā ar verbu norāda uz ilgāku, produktīvāku, intensīvāku darbību (salīdzinājumā ar citu darbību).

    Vakaros putni vairāk dzied. Tas mani vairāk interesē.

    M Māriņš: Vai es nestrādāju tāpat kā citi, pat vairāk? Zīverts 1, 60.

    Māte saka: «Tu varēji vairāk pastaigāt pa lauku un mežu, ne tikai visu dienu tai piepīpētajā klētiņā nosēdēt.» J Kalniņš 8, 57.

    ..dzeja sarga tautas dzīvību, nemirstību vairāk nekā manta, ko var mums nolaupīt, sadedzināt, iznīcināt, vairāk nekā ēkas, ko var sagraut, vairāk nekā pieminekļi, ko var sadragāt. Veselis 1, 345.

    Tātadiņās, ja jau “vairāk” ir pārākā pakāpe, nafig “vēl”. Ak, Jūs jau domājāt “ješčo boļše”…

    “Bet paresia,Jums gribetos aizradit ,ka teiciens”komsomoljskij pil”ir tipisks”sovjetu”PR telpas produkts un nekadu starptautisku rezonanci izsaukt nav spejigs.”

    Ja Jums gribas aizrādīt, dariet to, nevis lietojiet krievu muižniecības “hoķelosj bi zameķiķ”. “Sovjeti” nav latviešu, bet angļu vārds. PR tulkojumā nozīmē sabiedriskās attiecības. “Meždunarodnij rezonans” ir točna no politinfomācijām Jumsiem pielipis bērnībā. “Telpas produkts” vispār nāk no fig viņ zin kurienes ,ja tas neesat Jūs, ko kā produktu ir radījusi slēgta telpa. Starptautisku rezonansi, kur nu vēl niecīgākās kustības mediju, valdību, parlamentu, tautu kustību u.c. kaut cik vērā ņemamās reakcijā uz Jūsu stulbumu nebūs — rezonējiet vien ar sevi, vēlams, ne ar citu tautu pārstāvjiem, jo sanāks tāda kakofonija, ka var uzpampt deguns.

    “Izlasot Jusu sarakstito ari par Jums var teikt ,ka esat tipisks RUS media pateretajs.”

    Meiļais, ko nu par tipisku mani saukt, essu vienkāršs tipiņš, mēdītājus nepatērēju, bet ar interesi skatos, cik prasmīgi informatīva kara laukā strādā pretinieka propaganda. Vecīt, Tev tur nav ko darīt, Tevi nošaus ar vienu vārdu, vienu frāzi: ienāks krievs un jautās: Golosoval? Ak, tu zināsi, kā atbildēt, lai uzreiz nepieliek pie sienas. Un labi, ka tā.

    Man apnika. Nopērc softu diakritiskajām, nav vairs deviņdesmitie..

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 26.03.2015. 12.48

Šis ir brīnišķīgs laiks mums visiem. Nē, ne jau tāpēc, ka drīz daba modīsies un ceriņi plauks. Iemesls ir cits – valsts galvenais virscirpējs, smagos noziegumos apsūdzētais Aivars Lembergs atver aploka vārtus, palaiž aitas un aunus brīvsolī un atļauj uzspēlēt demokrātisku teātra ludziņu ar nosaukumu ” Tauta izvēlās savu prezidentu”.

Līksmība lopu barā ir milzīga, dzīvnieki, sadalījušies pa grupiņām, spriedelē par savu ideālo bara pārstāvi. Dažam labam demokrātiskais skurbulis ir tā iesitis pa pauri, ka tas no žoga spraugas sāk Saimniekam pigu rādīt.

Liela rosība ir pie kaimiņu igauņu sētas, kur aizklīdušie mūsējie ar pārsteigumu konstatē, ka tur cirpšanas process nenotiek un, kas interesanti, apauguši arī viņi nav.

Ieraugot šo kaimiņu igauņu fenomenu, kur bez cirpšanas neviens nav apaudzis, Lemberga ganāmpulkā uzrodās auni – disidenti, kas aicina nepakļauties Saimniekam. Bet tie paliek nesaprasti, jo visiem prātā ir vēl nesenais piemērs ar vienu “īpatni”, kurš, par uzdrīkstēšanos mēģināt dzīvot bez Virscirpēja, tika publiski sabradāts.

Lembergs no Puzes novērošanas torņa ar jautrību to visu novēro, viņam tas liekās komiski. Viņš manipulēšanas māku ar pūli ir apguvis VDK KP skolā Viļņā un šo “tvaika nolaišanu” lopu barā uzskata par nepieciešamu mazu, sīku neērtību.

Pirms vēlēšanām aitas un aunus sadzīs aplokā, iztaisīs klizmas un izskalos no kuņģiem tos demokrātiskos draņķus.

Viņam kabatā ir Saeimas vairākums,

ko paši lopiņi Saimniekam uz paplātes pasniedza. Un vēl lūdzās, lai Aivars nāk un ņem.

Kas vēl var būt labāks par šādu visvarenību un varas apziņu, aizsapņojās smagos noziegumos apsūdzētais, bet viņu iztraucēja aitu un aunu blējieni – dzīvnieciņi prasījās paši atpakaļ aplokā.

+12
-4
Atbildēt

1

DD1 26.03.2015. 11.48

Juris Rubenis, mācītājs:

“prezidentam jābūt Latvijas patriotam, līdzsvarotai personībai …, ar labu izpratni par Latvijas iekšējo un ārējo politiku, spējīgam precīzi formulēt savu viedokli un ar izcilām svešvalodu zināšanām.”

Partijas nenosauc konkrētus kandidātus un sabiedrībā zināmi cilvēki ar labu reputāciju arī izvairās no kandidāta vārda nosaukšanas. Kas attiecas uz vadošo partiju Vienotība, tad nav šaubu, ka iemesls ir viens,- Āboltiņa kā kamielis vēlas izlīst caur adatas aci un iekļūt prezidenta krēslā, bet atbaidoša ir viņas motivācija, personīgais statuss.

Savukārt mācītājs Rubenis, lai neteiktu, ka pats ir labs kandidāts, varētu, piemēram, minēt vienu ļoti patriotisku cilvēku ar augstu morāli – Juri Cālīti, kas ir Zvannieku mājas bērnu un ģimeņu aprūpes centra dibinātājs un vadītājs. Juris Cālītis dzimis 1939. gadā, teologa izglītību ieguvis ASV (Merilendas un Hārvardas universitātēs).

+2
-5
Atbildēt

0

traductrice 26.03.2015. 11.28

Kādam ir jābūt prezidentam? NE TĀDAM kā bērzinš.

+9
0
Atbildēt

3

    DD1 > traductrice 26.03.2015. 11.51

    > traductrice

    “Kādam ir jābūt prezidentam? NE TĀDAM kā bērzinš.”

    Jā, kādam nav jābūt prezidentam, tagad mums ir skaidrs. Jābūt vismaz garantijai, ka ne pie kādiem apstākļiem prezidents nevar kādam piedraudēt: “Sen pa galvu neesat dabūjuši?”

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > traductrice 28.05.2015. 09.48

    traductrice

    Lai tādi čekas mērgļi, kā Rumpītis, VVF un Zatļers, Latvijai vairs tuvumā nerādītos.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > traductrice 28.05.2015. 09.55

    DD1

    prezidents nevar kādam piedraudēt: “Sen pa galvu neesat dabūjuši?”

    ———–

    Un kā ar “prezidentes žestu”, represētām sirmgalvēm 2006. gada 25. martā. Turpat uz vietas tās čekas viķirānes rokai vajadzēja nokalst. Par Putina smegmas feinšmekeru, Zatļeru, ko vispār teikt?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Jānis 26.03.2015. 10.59

Diemžēl mūsdienu Latvijā sabiedrības lielākā daļa, nekaunīgi spekulē uz terminiem “demokrātīja”, “cilvēktiesības”, “bērnu tiesības” utml, uzskatot to, ka viss minētais vienlaikus ir arī visatļautība – kas gala rezultātā kalpo, kā iegansts slinkošanai un nekā nedarīšanai un tikai gaidīt to, kad “labais” aizjūras onkulis uz paplātes pienesīs klāt visus pasaules un Eiropas labumus.

Mūsdienu Latvijā par prezidentu der tikai tāds cilvēks, kāds bija KĀRLIS ULMANIS.

Bet tikai bez K. Ulmaņa galvenajiem trūkumiem:

Kārļa Umaņa galvenie trūkumi:

1) – valsts aizsardzības problēmas bija atstājis otrajā plānā (vairāk par to lasi U. Ģērmaņa grāmatā “Latviešu tautas piedzīvojumi”);

2) – Lētticība.

K. Ulmanis lēti ticēja tam, ka J. Staļins respektēs Latvijas – Padomju Krievijas 1920.gada 11.augustā parakstīto līgumu, kurā Padomju Krievija no Latvijas teritorijas atsakās uz mūžīgiem laikiem … ;

3) Slikta orientētācija juridiskajās lietās.

Padomju Krievija 1920.11.08. parakstīto līgumu bija respektējusi līdz savas pastāvēšanas mūža galam 1922.gada 30.decembrim.

1922.gada 30.decembrī nodibinājās PSRS jeb Skrandu impērija.

Līdz ar to J. Staļinam bija tiesības nospļauties uz 1922.g.11.08. līgumu, jo 1940.g. Padomju Krievija vairs neeksistēja.

Toreizējai, 1923.gada Latvijas valdības ārlietu dzižgariem vajadzēja uzreiz risināt jautājumu par jauna līguma slēgšanu ar PSRS.

Diemžēl cīņa ar sekām, kuru varēja nebūt, ja savlaicīgi būtu novērsti celoņi, laikam būs mūžīga problēma visās jomās :(((

+4
-3
Atbildēt

0

Ebenemezers-3 26.03.2015. 09.32

atbilkde pavisam iisa

punkts veins: lai nebuutu apsmiekls

+6
0
Atbildēt

0

markoni 12.03.2015. 19.41

Pat skolēnam skaidrs, ka mūsu ģeopolitiskajā mežā dižākais ir Ozols vai Egle. Stingru stumbru, simbolisku stāju visos vējos.

=============

…šķiet, ka labāk būtu teikt- “Ozols vai Liepa”, jo “Eglei” ir horizontāls sakņu vainags un stipros vējos āri izgāžas…

+7
-2
Atbildēt

0

Elektriķa dēls 12.03.2015. 17.13

Ģelzis mazliet kļūdījās – tieši Bērziņam bija tās ambīcijas no “kareivja klūt par ģenerāli” un kā zināms viņs tās ir piepildījis, tāpēc var atļauties arī tā teikt ‘no malas” paraudzīties vai arī kādam citam tādas atradīsies !

Un te kārtējo reizi pierādās satversmes tēvu gudrība – pat vislielākā pelēcība neko īpaši sliktu sastrādāt nevar !

+4
-3
Atbildēt

0

Absints 12.03.2015. 17.02

Prezidenta sāga izspīdina akuālu problēmu- šādos amatos neviens normāls cilvēks negrib iet.

Jo kurš ir gatavs izturēt pastāvīgo dubļu straumi, kas gāžas uzreiz pēc ievēlēšanas. Mēs labi mākam riet, un paši brīnamies, ka neviens negrib nostāties tai vietā, kur labi varam to izdarīt. Nez kāpēc? Un tas nav tikai par prezidentu. Tas ir par politiķiem, deputātiem, arī par slimnīcu valdes priekšsēdētājiem. Kompensācija, ko valsts maksā par šo dubļu straumes izturēšānu ir niecīga. Tad kā vārdā? Un rezultātā mums ir Ušakovi, Ameriki, Caunes, Lembergi, Zaķi, Āboltiņas. Avantūristiski vai karjeristi, kuri amatā redz iespēju tikt pie siles. No patriotisma, no ideāliem, no godīguma tur ir patālu.

Katra tauta ir pelnījusi tādus karaļus, kādi viņai ir. Paši viņus pārvēlējām, tad ko varam gribēt? Nākošais prezidents būs no tās pašas sērijas – kaut kas ekstrapolēts no korumpanta, aplokšņu ņēmēja vai Eiropas fondu izšķērdētāja.. No netīra avota tīru ūdeni nepasmelsi…

+15
-5
Atbildēt

4

    aivarsk > 12.03.2015. 18.20

    Šim es ļoti piekrītu!

    Interesanti būtu uzzināt, vai tās pirmās lielās dubļu straumes, kas tagad ir tik pierastas, sākumā tika organizētas, vai mēs paši līdz tam aizdomājāmies?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 12.03.2015. 20.06

    Interesanti, kāpēc gan Igaunijā “normāli cilvēki” tādos amatos var būt, Latvijā nevar?

    Ja cilvēks iet politikā, viņam jārēķinās ar to, ka viņu kritizēs, neproti turēt sitienu – neej ringā, tikai, jāsaprot arī tas, ka mūsu politiķus, pārsvarā, arī ir par ko kritizēt, un vainīgi pie tā nevis kritiķi, bet, pārsvarā, paši politiķi, pret politiķiem saudzējoši neizturas nevienā demokrātijā.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 12.03.2015. 20.58

    Igaunijā cilvēks tiek audzināts pretīgumā pret visu krievisko, tai skaitā kukuļkultūru. Igaunijā tiek audzināta un kultivēta cieņa pret amatpersonu, sākot ar ceļu policiju un beidzot ar prezidentu, atcerieties Meri un viņam valsts uzdāvināto apbūves gabalu.

    Neviens jau īsti neticēs, ka lielāko kukuli no manis prasījis tieši igauņu policists.

    Nosauc kādu 1000 reizes par cūku un tas sāks rukšķēt. Tieši tas noticis ar mūsu politiku, atšķirībā no igauņiem.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > 12.03.2015. 22.43

    Interesanti, kāpēc gan Igaunijā “normāli cilvēki” tādos amatos var būt, Latvijā nevar?

    ———————

    Tauta pie mums ir nekritiska.

    5 mēnešus pēc Parex pārņemšanas Godmani ievēlēja EP.

    Pirms beidzamajām EP vēlēšanām visiem, kas interesējas par politiku, bijapieejama ziņa par Dombrovska kredītbrīvdienām un speciālo kredītportfeli – un nekādu problēmu – kundziņš ar lielu pompu iecelts Briseles “komisāra” godā.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

Mantrausis 12.03.2015. 16.24

Prezidentam jābūt ar redzējumu un viedokli. Bērziņam tie trūkst. Zatleram tāpat. Pieļauju, ka Saeimai spēcīgs prezidents NAV vajadzīgs, jo pašiem nedz izpratnes, nedz skatījuma. Man interesanti būtu aicināt Vitu Matīsu, kas gan sacījuse, ka nevēlas būt šai amatā. Kalniete tomēr ir māksliniece un pārlieku emocionāla, kā arī politikas vidē nu jau turpat 25-26 gadus – pārāk daudz! Pieļauju, ka labs loms būtu, ielūkojoties diplomātu vidē, ko gan nepārzinu… Bet līdzšinējā vāvuļošana liecina, ka Saeima un Valdība = partijas, apzinoties savu vājumu un mazspēju nemaz necentīsies… Drīzāk atradīs kādu “kompromisa” figūru, lai piepelnās pirms pensijas!

+19
-4
Atbildēt

4

    Jānis Tančers > Mantrausis 12.03.2015. 16.29

    Par Vitu Matīsu varētu padomāt.Bet man jau nav jādomā.

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Mantrausis 13.03.2015. 14.39

    Matīsa ir sorosīte – kategorisks nē!

    +4
    -20
    Atbildēt

    0

    Matīss Rihards > Mantrausis 08.05.2015. 00.35

    Ļoti priecīgi, ka izrādās, ka mans mazais domubiedru pulciņš nav vienīgais, kas atbalsta Vitu Matīsu. Viņa pati diez vai grib līst Latvijas politikas bedrē, bet kā prezidente viņa gan jau būtu vēl stiprāka par VVF

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Mantrausis > Mantrausis 09.05.2015. 08.43

    >>> Rihardam. Manuprāt, abas Dāmas parādīja lietu, kas LV ir mazizplatīta. Darīt to, kas padodas! Nav tādu cilvēku, kas derētu visiem amatiem (dabā ir, praksē nav!). Piemēram, jaunais Prezidents pirmajā runā nosauktu 8 darbus, ko vēlas paveikt! Tie var būt lieli, mazi, sīki, svarigi vai kādi – bet konkrētas lietas. Piemēram, ar savām pilnvarām pieskatīt aizsardzības budžetu, stimulēt Reņģes-Mažeiķu dzelzceļa līnijas atjaunošanu, pieskatīt LR 100 gades pasākumu plānu “šķiestspēju” utt. Mazliet tā! :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 12.03.2015. 16.07

Latviešiem piemērota nevis demokrātija, bet demokrātijas imitācija, jo demokrātija paredz atbildīgo un turīgo kopu un tās varu, bet latvietis ir bezatbildīgs un nabags. Tāpēc latviešiem nav raksturīgas tiešas prezidenta vēlēšanas. Latviešiem vajag kungu, šai situācijā saeimu, kas uzņemtos atbildību latviešu vieta, jo vergi paliek vergi.

0
-18
Atbildēt

2

    ierados > latvijas_valsts 13.03.2015. 09.06

    Tev, pridurok, piemērotas karātavas.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Bet > latvijas_valsts 21.05.2015. 09.39

    izskatās, ka spried pēc sevis, jo tikai krieviem raksturīga despotiska vara un nekādas demokrātijas. paskaties pāri robežai uz austrumiem un ieraudzīsi tieši to, par ko raksti!

    latviešus nabagus pataisīja milzīgās krievu iebraucēju pūļi, kuri te sabūvēja sev mikrorajonus. Nav jau brīnums, ka atkal šie skatās, jo esam jau uzlabojuši stāvokli valstī par spīti ap 50% iebraucēju no PSRS. tieši tāpēc esma tik nabagi un atpalikuši no Lietuvas un Igaunijas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

DD1 12.03.2015. 15.21

Domburs saka to, kas katram godīgam deputātam sen jau skaidrs: “Tikai publiskās diskusijās starp un par kandidātiem izkristalizētos labākais.”

Tādēļ:

1) Partijām nekavējoši jānosauc savus prezidenta kandidātus,

2) Bez vilcināšanās jāsāk rīkot TV un radio diskusijas,

3) Internetā vēlams lietotāju plebiscīts par kandidātiem.

Tad arī izkristalizēsies sabiedrības viedoklis, un nav ko paļauties uz Āboltiņas rīkotajām surogātdiskusijām ar sabiedriskajām organizācijām. Viņai ir savs aprēķins, kam nav nekādas saistības ar sabiedrības interesēm.

+31
-8
Atbildēt

4

    J.Biotops > DD1 12.03.2015. 17.49

    Šajā gadījumā „nekavējoši” un „bez vicināšanās” ir līdzvērtīgi senajam teicienam par cirvja kāta plaukšanu, pēc kuras kopā apbrīnosim uzziedējušās pūces astes krāšņumu.

    Kaut tik tā aste nezaigotu zaļi zemnieciskos vai kādas kaimiņvalsts karoga toņos.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 12.03.2015. 18.00

    > J.Biotops

    “Šajā gadījumā „nekavējoši” un „bez vicināšanās” ir līdzvērtīgi senajam teicienam par cirvja kāta plaukšanu”

    Baidos, ka Jums taisnība. Tieši tāpēc, lai nevajadzētu uzklausīt nicināmās sabiedrības viedokli, Āboltiņa ir izdomājusi “konsultācijas ar sabiedriskajām organizācijām” un cer, ja ne pilnīgi mūs apmuļķot, tad vismaz iegūt laiku pagrīdes intrigām, kur programma maximums ir prezidente Āboltiņa, programma minimums kāds viņasprāt ieguvums par personīgo kļuvušajai partijai.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 07.05.2015. 17.08

    DD1. “Tikai publiskās diskusijās starp un par kandidātiem izkristalizētos labākais.”

    ________________________

    Un, protams, Dombura vadībā:):):) Vai kāds no pagaid;am nosauktajiem ir spējīgs diskutēt ar Levitu?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > DD1 28.05.2015. 10.29

    ….apsveicu visus ar Nacionālās apvienības stingrā mugurkaula demonstrēšanu, ar patiesās Saeimas koalīcijas apliecināšanu, kā arī – tiesiskuma izpratni īstlatviešu gaumē….NA+SC+ZZS….cīņais sveiks!….

    http://pbs.twimg.com/media/CGEz2C8UMAA56qy.png

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 12.03.2015. 13.46

Pie Latvijas totālās politiskās korupcijas un absolūtās politiķu bezprincipialitātes normāls prezidents mums var gadīties tikai nejauši, kā VVF.

Mūsu “elite” jau neliks par prezidentu kādu, kura vidusmēra intelekts un godaprāts augstāks par “elites” intelektu un godaprātu, tāds tiem tikai traucēs.

Tāpēc, jāpiekrīt, Latvijas prezidents būs kaut kas vidējs, par ko “lielākie kretīni” spēs vienoties ar “mazākiem kretīniem”, kaut kur pa vidam starp šim divām kategorijām, atbilstoš mūsu politiskās “elites” kvalitātei.

Vistas, sēžot uz olām, jau var kladzināt, cik uziet, tāpēc jau gulbi neizperēs.

No otras puses, citam jau arī Bērziņš ir tas gulbis, spriežot pēc atbalsta ZZS, kura šo klaunu iestutēja.

Vienu vārdu sakot – ko pelnījam, to dabūsim.

+31
-6
Atbildēt

2

    aivarsk > dzeris49 12.03.2015. 18.12

    Tu tak tikko fanoji par zatļeri!!! Kas ta notika?

    +10
    -17
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 28.05.2015. 13.19

    Džeri, es ar atceros, kā atbalstījāt korumpantu Zatleru un viņa līdzskrējējus.

    Savukārt par Prezidentu. Nu man šķiet ka Saeimai šī būs patiesības stunda- vai nu ievēlēs kā parasti, un galīgi zaudēs tautas uzticību, vai tomēr būs Levits.

    Paakatīsimies…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Tančers 12.03.2015. 13.39

Kā gribētos redzēt visus VP kandidātus publiskā diskusijā.Vairākkārt un ar izslēgšanas metodi. Saeima ievēl no pēdējiem 3 palikušajiem.

+26
-1
Atbildēt

0

locus 12.03.2015. 13.35

tas par to Godmani – tas ir joks?

+14
-7
Atbildēt

9

    lama > locus 12.03.2015. 13.43

    tas par to Godmani – tas ir joks?

    ____________________

    Rituālo pakalpojumu kantora joks.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    DD1 > locus 12.03.2015. 15.26

    > hombros

    “tas par to Godmani – tas ir joks?”

    Neveiksmīgs joks, ja tomēr nē, tad Dievs atpestī…

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_gelzis > locus 12.03.2015. 17.53

    Es piemēram izmetu Godmani, jo spilgti atcerējos Gruzijas/Pekinas epizodi.

    Varat to uztvert arī kā joku, bet katrā jokā ir arī sava asariņa.

    Dziļāka analīze ir pavisam cits temats.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    DD1 > locus 12.03.2015. 18.10

    > kristaps_gelzis

    “Dziļāka analīze ir cits temats, līdz kam mes diemžēl netiekam.”

    Godmanis gandrīz nekad netika tālāk par “punkts 1”.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > locus 12.03.2015. 23.08

    paldies māksliniekam ka joks, vēl vienu Godmani Latvija neizturētu.

    Dies atpestī.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    locus > locus 13.03.2015. 11.31

    Lai Godmanim dzīvē labi iet! Šķiet, ka 90. gados cilvēks darīja, ko jau nu varēja. Kam bija viegli, tā sakot. Taču šobrīd viņš šķiet spējīgs: pirmais) sajūtot kaut niecīgāko krīzes smaržu, skriet uz visiem iespējamiem valūtas fondiem klanīties un ņemt aizdevumus; otrais) spēlēt tenisu ar Savicku Jurčiku un katru reizi zaudēt. Nu un lai būtu arī – trešais) sēdēt ar kundzi KGB ložā hokeja spēlēs. Nu un vēl arī – ceturtais) stāstīt par roku un finansēm un uzsist bungas. :)

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    Jānis > locus 26.03.2015. 10.28

    Tad jau labāk lai āzis ir dārznieks

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis > locus 26.03.2015. 11.04

    Ja par Godmani nav joks, tad cik reizes vēl Latviešu tauta kāps uz grābekļa???

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > locus 27.03.2015. 13.43

    man e-pastā atsūtīja 2015.gada 17.martā LZA Humanitāro un sociālo zinātņu nodaļas organizētās diskusijas “PAR PREZIDENTA INSTITŪCIJU LATVIJĀ” LZA akadēmiķa Georga Andrejeva nolasīts referāts “Valsts prezidenta funkcijas ārpolitikā”

    Tur ir viss – skaidri un gaiši pateikts.

    Patiess prieks, ka cilvēki arī pieklājīgā vecumā saglabā domas skaidrību. Cilvēks, kas pelnījis visas Latvijas milzīgu cieņu.

    Gribētu jums arī parādīt, bet nezinu, kā dokumentu Word’ā var šeit ievietot.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam