Koalīcija vienojas par prezidenta kandidāta izraudzīšanos diskutēt ar sabiedrību

47

Komentāri (47)

DD1 26.02.2015. 16.50

Pēc cerīgā virsraksta sagaidīju textā izlasīt, kādā veidā “diskutēs ar sabiedrību”. Nekā par to, ka nekavējoties tiek nosaukti kandidāti, ka valsts finansē kandidātu atklātās TV diskusijas ar interaktīvo balsošanu, kas var turpināties internetā arī nākamajās dienās. Izdomāts, ka sabiedrību “pārstāvēs” sabiedriskās organizācijas,- tā ir idejas profanācija, afēra, lai liktu mums klusi sēdēt un gaidīt, netaisīt lieku troksni, kamēr paši galu galā iztirgosies.

+9
0
Atbildēt

1

    DD1 > DD1 27.02.2015. 13.56

    Neviens viņu nevirza, arī NA nē, bet izcils, patriotisks prezidents būtu Edvīns Šnore. Ja Saeima atkal nopūdelēs ar prezidentu, tad ir vērts, ka tauta vēlē prezidentu un viens no kandidātiem būtu Edvīns Šnore.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 26.02.2015. 15.04

Kāda “šķirba”, kas turpmāk būs prezidents?

Visi punkti uz “i” tika salikti pirms gada, kad Lembergs ar Jūsu un politiķu klusējošu atbalstu tika saukts atpakaļ.

Būtu jau mana kārta tagad nacionāļiem un Vienotības politikas izskaidrotājai zanEi atgādināt manu ķircināšanu pagājušogad – “..ko vaimanājiet, vaimanalogi..?”

Mēs gribam atkal sākt sakārtot valsti no otra gala. Mēs gribam skaistu, gaumīgu, demokrātisku vitrīnu, bet mūsu veikalā pie letes bez kases aparātiem plosās ļoti smagos noziegumos apsūdzēts pārdevējs.

Normāli un dabīgi būtu, ja vispirms padzītu šo kriminālo elementu no veikala, iztīrītu to, ieliktu kases aparātus un godīgus pārdevējus.

Bet mums jau atkal gribās mānīties – skatlogu ideālu, lai gan iekšā Sātans valda.

PS

Lembergam un viņa oligarhsistēmai no nākošā prezidenta ir vajadzīga tikai viena lieta – lai neizdod Rīkojumu N3.

Lai nebūtu oligarhiem tāds “aplauziens”, kā ar Zatleru.

+6
-11
Atbildēt

1

    v_rostins > Skumjais Bruņinieks 26.02.2015. 15.13

    Skumjais Bruņinieks

    Lembergam un viņa oligarhsistēmai no nākošā prezidenta ir vajadzīga tikai viena lieta – lai neizdod Rīkojumu N3.

    ___________________

    Izdos rīkojumu Nr3 un tad, ZZS jau necietīs. Zatļera varzas spitālīgiem un tiem pieklīdušiem vienotībniekiem, gan izredžu nav un tad Šļesera ieliktnīšiem arī var nākties zaudēt siles, bet vienam otram arī brīvību.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

DikembeSakamoto 26.02.2015. 14.29

Vienotības valdošā kliķe atkal izdomājusi kaut kādu viltību. Kas gan zem šīm diskusijām slēpjas? Izskatās, ka iedalītajos partiju lauciņos iztrūkst tieši tas lauciņš, kurā atrodas Levits. Ja būtu tautas vēlēšanas, Levits būtu viens no stiprākajiemkandidātiem. Bet ir viena problēma Levitu nevarētu ietekmēt partijas,viņš stāv tām pāri, pārzin likumus un it viegli atšifrētu partiju rebes, zagšanu utt. Tāpēc partijas par Levitu nebalsos nekad!

+7
-7
Atbildēt

3

    traductrice > DikembeSakamoto 26.02.2015. 14.43

    Levitu nekad neiebalsotu arī “tautas vēlēšanās”. NEKAD. Nevajag lolot par to ilūzijas. Bet atklātās/aizklātās vēlēšanas ir ar saviem plusiem un mīnusiem. Šobrīd es neņemos spriest, kādas konspirācijas šai saeimai ir galvā. Visticamāk, berjozkina nebūs. Viņa jau tagad vairs praktiski nav, ja neskaita izblamēšanos ar neierašanos uz interviju. Atsēdēs atlikušo sroku kaut kā klusiņām un tad jau varēs atviegloti atgriezties savās kājiņās.

    Bet jautājums paliek – kas tiek slēpts melnajā kastē?

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ciniits > DikembeSakamoto 26.02.2015. 15.48

    > tradutrīce: „Viņa jau tagad vairs praktiski nav”

    Nepiekrītu – ir, un kā vēl ir! Vakar notika biogrāfiskās vārdnīcas „Ar parakstu par Latviju. Latvijas Centrālās Padomes Memorands” atvēršana. Un A.B. atsūtīja rakstisku apsveikumu Kara muzejam un grāmatas veidotājiem. Un … brīnišķīgo citātu cibiņā iekrita kārtējā pērlīte: Valsts prezidents (!) savā apsveikumā LCP atšifrēja kā „LatvIEŠU centrālā padome”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Normunds > DikembeSakamoto 26.02.2015. 15.55

    traductrice, un kāpēc gan Levitu neievēlētu? Kurš varētu dabūt 50% +1 balsi? Vai Tu tici, ka tiešām Pauls???

    0
    -6
    Atbildēt

    0

Bet 26.02.2015. 14.26

Diskutēt jau var, bet kā būs ar tām prezidenta vēlēšanām! Vai tās joprojām būs aizklātas un tad notiks tas pats ka sjau izbijis, ka visi teiks, nu jā, es personiski balsoju par sabiedrības vairākuma atbalstīto prezidenta kandidātu, un nezinu, kuri ir iebalsojuši šo te pašu Bērziņu vai Bondaru.

Visi būs svētāki, par pāvestu, bet iebalsots būs tas prezidents, kuru gribēs zemdeķa koalīcija: ZZS +SC+Sudrabas partija un gan jau piepirks kādu no vecajiem tēvzemiešiem, kā piemēram, Rasnaču, kā jau iepriekš, un lietas būs atkal sakārtotas kā vajadzēs kremlim.

+8
-5
Atbildēt

11

    DikembeSakamoto > Bet 26.02.2015. 14.31

    Bet, vai piekrīti, ka vispārējās vēlēšanās Levits būtu viens no līderiem, bet saeima viņu neievēlēs nekad?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Bet > Bet 26.02.2015. 14.43

    Nē, es nepiekrītu, jo aptaujas taču rāda, kas ir tautas patiesie līderi!

    Vai tad tajās aptaujās maz figurē Levita vārds?

    Pēdējais prezidenta kandidātu iznāciens droši vien būtu: Ušakovs un Lembergs vai Ušakovs un R. Pauls, vai arī Ušakovs un Sudraba!

    Tiešām iteliģentiem prezidenta kandidātiem izredzes būtu vājas, ja balsotu tauta!

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > Bet 26.02.2015. 15.45

    “Tiešām iteliģentiem prezidenta kandidātiem izredzes būtu vājas, ja balsotu tauta!” – jā, un no Saeimas ieliktajiem prezidentiem mēs vienmēr esam saņēmuši augstas raudzes inteliģenci!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Normunds > Bet 26.02.2015. 15.51

    Bet, ar tevi tik viegli manipulēt, tici visam, ko armēņu radio pasaka. Nevajag aizmirst, ka tautas vēlētam prezidentam būtu jāsavāc 50% + 1 balss un ne Lembergs, ne Ušakovs, ne Pauls to nekad nespētu, bet Levitam būtu gan izredzes. Partiju galvenā interese ir paklausīgs prezidents, ko ir teikuši daudzi deputāti pēdējo 25 gadu laikā. Ar tautas vēlētu prezidentu tas nebūtu iespējams, bet saeima iemuģīs tādu, kas piedalās partiju rebēs un shēmās. Kā var būt tik naivs cilvēks un ticēt manipulatīvām aptaujām. Kā ar kritisko domāšanu?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Bet 26.02.2015. 15.55

    Par personālijām NEDRĪKST balsot atklāti! Tas nav ne ētiski, ne loģiski.

    Kāpēs EP prezidentu vēl aizklāti? Tāpēc, lai nenotiktu spekulācijas, sak igauņi, mērenie sociālisti un portugāļi balsoja Pret mani, tad es viņu priekšlikumus pačakarēšu, kreisie un spāņi balsoja par, tad es viņus virzīšu vairāk un ātrāk.

    Nu nevar, balsojot par personālijām atklāti, izvairīties no cilvēciskā faktora!

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Bet 26.02.2015. 16.01

    Normunds Nevajag aizmirst, ka tautas vēlētam prezidentam būtu jāsavāc 50% + 1 balss

    _____________________

    No BALSOJUŠAJIEM!

    Ja otrajā kārtā paliek divi, tad kāds no viņiem noteikti saņems 50%+1

    Viegli paredzēt, ka viens no otrās kārtas dalībniekiem būs krievs, bet otrs populists.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Bet 26.02.2015. 16.15

    aivarsk

    Nezinu kā būtu, bet šaubos, vai būtu vēl sliktāk kā līdz šim. Nav liela starpība, kurš apgāna Rīgas pili, uzaicinot tur “jv” padibenes, vai Maskavā svin Staļina asiņaino uzvaru pār cilvēcību un veselo saprātu, krievs vai “latvietis”. Šaubos, vai Dombrovska-Āboltiņas kliķei padomā kāds labāks par Bērziņu, bet kopā ar SC un NSL viņi var iebalsot arī pēdējo briesmoni.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Normunds > Bet 26.02.2015. 16.31

    No BALSOJUŠAJIEM!

    Ja otrajā kārtā paliek divi, tad kāds no viņiem noteikti saņems 50%+1

    =============

    Ja ir izvēle “pret visiem”, kā tas vēl nesen bija Krievijā, tad nekur nav zvanīts, ka kāds noteikti saņems 50% +1.

    Visu var izdarīt, ja tikai ir vēlēšanās.

    Turklāt vēlēšanās piedalās politiski aktīvākie, bet aptaujās kas pagadās.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Bet 26.02.2015. 16.53

    Tāda “pret visiem”otrajā kārtā nebūs, jo tas nav loģiski. Tad var 129 reizes balsot un “pret visiem” būs prezidents?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Normunds > Bet 26.02.2015. 20.29

    Pret visiem parasti saņem daudz tad, ja sabiedrībai ir īpaši augstas pretenzijas pret abiem kandidātiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Normunds > Bet 26.02.2015. 20.29

    Bez motivācijas cilvēks neies balsot pret visiem, ja būs Āboltiņa pret Ušakovu, tad ies gan.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

o_ja3_14 26.02.2015. 14.21

VIRSRAKSTS: Koalīcija vienojas par prezidenta kandidāta izraudzīšanos diskutēt ar sabiedrību.

TEKSTĀ ZEMĀK: notiks diskusijas ar sabiedriskajām organizācijām.

VĒL ZEMĀK: “Vienotība” varētu uzklausīt sociālos partnerus un iekšlietu sfēras. pārstāvjus, savukārt ZZS runātu ar lauksaimniekiem, medicīnas jomas pārstāvjiem un studentiem.

JAUTĀJUMS : kas līdz ar to būtu izmainījies?

+7
-2
Atbildēt

7

    Ciniķis > o_ja3_14 26.02.2015. 15.43

    Lai tikai mozaīku neaizmirst uzaicināt!

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Normunds > o_ja3_14 26.02.2015. 15.46

    Jā, kurš runās ar Mozaīku?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > o_ja3_14 26.02.2015. 15.48

    Ciniķis Lai tikai mozaīku neaizmirst uzaicināt!

    __________________________

    “Pēc konsultācijām ar NVO pārstāvjiem “Providus” un “Delna”, kā arī LGBT pārstāvjiem, vienotība izvirza kandidatūru prezidenta amatam” :)))

    Tiešām jauka būs sabiedriskā apspriešana!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Normunds > o_ja3_14 26.02.2015. 16.26

    Kuru gan varētu izvirzīt anonīmo alkoholiķu biedrība?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Aigars Brauns > o_ja3_14 26.02.2015. 16.38

    Ar Mozaīku runās Einārs Cilinskis.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > o_ja3_14 26.02.2015. 16.50

    Aigars Brauns Ar Mozaīku runās Einārs Cilinskis.

    _________________

    Diez vai kristīga cilvēka viedoklis būs cieņā pie mozaīkas.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Baiba > o_ja3_14 26.02.2015. 17.05

    Arī brauns vairs netic Vienotībai,pat lepnajam Rinkevičam neuzticas

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

ierados 26.02.2015. 14.14

“Diskutēt ar sabiedrību” izklausās neapstrīdami cēli. Taču praktiski diskusijas jēdziens ir tiktāl degradēts, ka asociējs ar bezjēdzīgu pļāpāšanu, pie tam atkal dārgi apmaksātu. Nav aizmirstama politisko iluzionistu prasme zem cēlas fasādes aizbāzt visādas riebeklības. Nu bet, varbūt, ka šoreiz kaut kas izdosies. Kā gailītim: “noķeršu vistiņu vai nē, vismaz kājas ielocīšu”.

+9
0
Atbildēt

4

    traductrice > ierados 26.02.2015. 14.22

    Āboltiņa šorīt LR1 intervijā izteicās, ka sanākšanas mērķis esot runāt par kvalitatīvajiem kritērijiem, nevis personālijām. Lai arī kāds būtu patiesais iemesls šai sanākšanai, manuprāt, būtiski ir pieprasīt, lai pēc šī vietējā “sammita” sabiedrībai tiktu skaidri postulēti amata kritēriji. Es ar nepacietību gaidu šo rezultatīvo daļu un ceru, ka žurnālisti nenogurdami uzdos šo konkrēto jautājumu – kādi kritēriji ir piemērojami prezidenta amata kandidātam.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > ierados 26.02.2015. 15.45

    Tradutrīce, nu ko Tev dos tie kritēriji? Svarīgākie kritēriji ir neizmērāmi, piemēram, godīgums, uzticamība, neuzpērkamība, patriotisms, Latvijas mīlestība, latviešu tautas godāšana un interešu aizstāvība, utt.

    Izmērāmajiem – valodu zinašanas, ārlietu pieredze, valsts apartāta pieredze utt. kvalificēsies visi neģēļi ar rižo priekšgalā!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Normunds > ierados 26.02.2015. 16.22

    Vai ta rižā spīk ingliš?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > ierados 26.02.2015. 16.29

    Normunds

    Шпрехает но хуевата.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

dzeris49 26.02.2015. 13.56

Lemberga un Maskavas prostitūtes ir par Bērziņu, tāpēc, SC un ZZS “sabiedrība” gribēs demento struktūrfondu zagli Bērziņu, vai ko līdzīgu, it kā arī V un NA daži svārstoties, jo tiem vajadzīgs Lemberga atbalsts, viss tas ir teātris, nu, paskatīsimies, kuras sabiedrības viedoklis tiks ņemts vērā.

+12
-5
Atbildēt

0

traductrice 26.02.2015. 13.35

Acis – dvēseles spogulis. Mūsu “prezidentam” seja, kā likums, it kā skatās uz priekšu, bet acis – sāņus. Gadu desmitos iegūtā prasme neskatīties taisni, bet sāņus, ja neskaita nesakarīgo vervelēšanu, ir spilgtākā iezīme, kas raksturo personu, kura pārstāv Latvijas intereses starptautiski.

+13
-1
Atbildēt

4

    Aigars Brauns > traductrice 26.02.2015. 14.11

    > Traductrice. Vēl briesmīgāk ir tas, ka šis acīm redzami nepilnais rubulis ir armijas virspavēlnieks.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 26.02.2015. 14.33

    droši vien tāpēc Lielbritānijai ir bažas par Baltijas valstu drošību, NATO arī veic pasākumus, par kuriem vēl pirms gada pat nebija domājusi, Igaunija un Lietuva uztraucas par SAVU drošību, bet pie mums kā “sūnu ciemā” – dzīvojam kaut kur dziļi lielajā mežā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > traductrice 26.02.2015. 15.21

    traductrice

    Kas tad mums ko bīties? Pēc DP un SAB ziņām krievu spiegu Latvijā nav, ja nu vienīgi kāds uzticību zaudējis NA pārstāvis, nodevēju milicijā un armijā ne tik. Droši var atvieglot UA iegūšanu, bet atlikušos valsts īpašumus arī atdāvināt krievu investoriem. Ak jā, svarīgākā problēma ir partnerattiecības, lai Rinkēviču braucienos pavadītu vīrs.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    DD1 > traductrice 26.02.2015. 16.37

    > traductrice

    “Gadu desmitos iegūtā prasme neskatīties taisni, bet sāņus, ja neskaita nesakarīgo vervelēšanu, ir spilgtākā iezīme, kas raksturo”

    Blēdīgs lūriķis, zicprezidents…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam