Pēkšņā kultūras vizīte

45

Komentāri (45)

lama 27.10.2014. 23.22

+3
0
Atbildēt

0

lama 27.10.2014. 21.38

Pikuļs esot rakstnieks… mjāaaaa

+3
0
Atbildēt

1

klejotājs 27.10.2014. 20.38

tas no pravda ukraini

15:03Присутствие российской разведки в Чехии чрезвычайно велико – отчет

Российские шпионы в Чехии в основном использовали политиков и журналистов для того, чтобы расширить свое влияние и обезопасить экономические интересы своей страны.

vai domājiet, ka pie mums mazāk čekistu? jādomā, ka mūs masē smagāk kā čehus ar mūsu ļengano un padevīgo valdību

+4
0
Atbildēt

0

jautajums_4 27.10.2014. 20.30

Nū…es atkal nesaprotu, kāpēc visi krievi zvaiģžņi, kuriem Ķieģelis iebraukšanai uzlikts,tā sasparojušies vēstules Bērziņu Andrim rakstīt ar žēlabām par Rinkeviču un tiesāties. Jo šitais švauksts tak skaidri pateica, ka Jaunais Vilnis pārceļas uz dzimteni…Ko tad šamējie tā trako ar iebraukšanas aizliegumu atcelšanu?

Un ja JV nākamvasar tomēr neaizvilksies…tad redzēs kā šie to pamatos.Interesanti pat!

+3
0
Atbildēt

0

Valdis Eiserts 27.10.2014. 15.02

Papildus hromosoma Ordas propagandas ministram parādās brīdī, kad viņš apgalvo, ka ir Eropas kultūras pēdējā cerība. Pārējā laikā šī hromosoma sacer novorosijskas vēsturi.

+5
0
Atbildēt

0

morgenstern 27.10.2014. 14.30

Kāpēc par krievo papildus hromosomu nekas rakstā nav pieminēts:)

http://www.bbc.co.uk/russian/rolling_news/2013/01/130121_rn_medinsky_usa_interview

+5
0
Atbildēt

0

andrejs 27.10.2014. 13.52

Kas viņš īsti IR? Tik jauns, oficiāli komunists nevarētu būt…

Kas atliek – staļinists, puķinists vai kremlins? Tāds ir jautājums.

+1
0
Atbildēt

0

Pelēkais Vilks 27.10.2014. 13.31

Ущемленная русская ватница в Лондоне на концерте Валерии и Кобзона.Путин памаги,введи вайска

https://www.youtube.com/watch?v=ymORGQlaL08

===========

Zīmīgi, ka agresīvā “fufaika” (1:03) atbalsta akurāt naši russkije v latvije (mi iz latviji vāabše).

Cerams, ka 2015.gadā asiņaino kremlinu atbalstītāju (tibla) un rīgas ēzeļa (išaka) organizētais ikgadējais maija pasākums Karātavu Laukumā beigsies tibļatski.

Tibla – latvijiete.

+11
-1
Atbildēt

2

    Raicha > Pelēkais Vilks 27.10.2014. 13.43

    Ir tā, kā LMT reklāmā teic – “tas rats ir iegriezts”, “krimnašu” galvās uzkurinātā histērija tāpat vien norimties nevar – tas nozīmētu krahu, jo atlikušo dzīvi nāktos justies pilnīgi “uščemļonnijiem”, JO ukraiņu banderas, pribaltu fašisti, aizokeāna pindosi – visi palikuši nesodīti…

    Acīmredzot vienā brīdī tā histērija tiks karagājienveidīgi novirzīta uz kādu no kaimiņiem – varbūt jau pat tika mēģināts uz Ukrainu, tak lai gan pirmajā piegājienā izdevās dabūt kāju durvīs – dabūja arī pa purnu…

    Bet izejas jau nav, iegrieztais rats tāpat vien pēkšņi neapstāsies.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > Pelēkais Vilks 27.10.2014. 15.36

    http://www.svoboda.org/content/article/26655619.html

    – А кто она такая?

    – Одна из десятков миллионов зрительниц Первого канала, колбасная эмиграция из Латвии.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Bet 27.10.2014. 12.56

“Īss ieskats Medinska dzīves gājumā – 1970.gadā Ukrainā dzimušais politiķis beidzis Maskavas Valsts starptautisko attiecību institūtu,”

Lūk, lūk, šis arī ir tas pamats visam MSAI, kas liecina, vai cilvēks un kam šis cilvēks lojāls un tur esot tā īstā čekas propogandistu kalve.

Arī pie mums, ja paskatītos, kas to institūtu ir beidzis- tad skaidrs- kam šis cilvēks kalpo. Jaunais Peters taču arī ir laikam beidzis šo institūtu, un kam gan var būt šaubas , kam šis dūšigais kungs kalpo? Re, laba dzīve- amati vienmēr nodrošināti un kungi un kundzes ganās pie pilnas siles, jo kremlis par viņiem gādā.

+11
0
Atbildēt

1

Ločmelis 27.10.2014. 12.47

Medinskis ir īstens kultūras cilvēks – atšķirībā no latviešu “kultūras ministrēm”-ierēdnēm

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/1//61/198/61198271_Medinski_Mifi.jpg

0
-7
Atbildēt

4

    edge_indran > Ločmelis 27.10.2014. 13.01

    ——

    Ko nu “lej” – atšķirība jau ievērojami mūsējo, eiropeisko vērtību nesēju pusē (pudos):

    Publikācijas

    1. „Future of the creative industries: green niche, creative partnerships or laguage weed?”// „More is Better” Nordic_Baltic coorperation 1991 – 2031, 2012. 48 p.

    2. The 8th Conference of Ministers for Culture of the Baltic Sea States. Riga 16-17.10.2008.-R, 2009. 87 p. Editor and author of 2 chapters.

    3. The Cultural Dimension of the Baltic Sea Region: identity, framework and future challenges// EU Strategic Challenges in the Baltic Sea Region. Valmiera 2009. 97-106 p.

    4. Priekšvārds Džona Hoka grāmatai „Kultūras nozīme valsts attīstības plānošanā”. – Cēsis, 2007. 91 lpp;

    5. Vai „kultūras laiku” sākums Eiropas Savienībā? LKA rakstu krājums „Kultūras menedžments”. -R.,2008.;

    6. Kultūras centru loma kultūrpolitikas īstenošanā. Metodiskais materiāls „Ceļvedis kultūras centru vadībā” V/A „Tautas mākslas centrs”,2008. 180 lpp.;

    7. Mākslas muzeju nākotnes redzējums saistībā ar valsts kultūrpolitikas prioritātēm. Vīzijas un realitāte. Starptautiskās konferences „Mākslas muzeju vieta kultūras procesos. Vēsture un perspektīvas” rakstu krājums. –R.,2008.

    8. Izglītojošais darbs – muzeju komunikācijas sastāvdaļa// Muzeju izglītojošais darbs. R.1997.

    9. Pēcvārds. Dziesmu un deju svētku mazā enciklopēdija.R.2000.

    10. Life in 2015:the MDG (Millenium Development Goals) Report.R.2005. Ziņojuma sagatavošanas darba grupas locekle.

    11. Pasaulē un Latvijā. Ar izglītības, zinātnes un kultūras misiju// Latvijas Vēstnesis.26.01.2000.

    12. Dziesmu un deju svētku ilgmūžībai// Latvijas Vēstnesis.18.06.2004.

    13. Dziesmu un deju svētku tradīcija un simbolisms Igaunijā, Latvijā un Lietuvā – Cilvēces mutvārdu un nemateriālās kultūras meistardarbs. Pieejams:http://www.mfa.gov.lv/lv/Jaunumi/Latvijas-arlietas/2003/nov/3570/

    14. Towards EFA goals: situation in Latvia and cooperation in the Baltic Sea region// Lifelong learning: discourses in Europe; Publ: 2003; p. 60-72.

    Pieejams: http://unesdoc.unesco.org/ulis/cgi-bin/ulis.pl?database=ged&lin=1&mode=e&gp=0&look=new&sc1=1&sc2=1&nl=1&req=4&by=3&au=Neiburga,%20Dace

    15. Tradition and Simbolism of the Song and Dance Celebration Process in Estonia, Latvia and Lithuania. Līdzautore multinacionālajam pieteikumam cilvēces mutvārdu un nemateriālās kultūras meistardarbu proklamēšanai. Pieejams: http://www.unesco.ee/dok/song_and_dance_e.pdf

    16. Dziesmu un deju svētku tradīcija Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Latvijas pieteikums. Prezentācija Baltijas valstu konferencē. Rīgā, 2002.gada 10.-11. augustā.

    17. Valsts kultūrpolitikas vadlīnijas 2006.-2015. Nacionāla valsts.R.2006. Darba grupas vadītāja un vadlīniju sastādītāja. Pieejams: http://www.mk.gov.lv/doc/2005/KMPamn_141105_3.doc

    18. Cik vērti ir Dziesmu svētki? 25.10.04. Pieejams: http://www.delfi.lv/archive/index.php?id=9380158 . Saīsinātā versijā publicēts laikrakstā „Diena”

    http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/ministrs.html

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ločmelis > Ločmelis 27.10.2014. 14.11

    Dace Neiburga ir bijuse kultūras ministre? Tu vismaz publikāciju autorus norādi. Un tas, ka ierēdņiem tekstus, kaut nevienam nevajadzīgus, jāprot sacerēt, tomēr naf nekāds noslēpums.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Ločmelis 27.10.2014. 22.39

    ——

    Название: Поддубный

    http://www.youtube.com/watch?v=FueetcYRUYE

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Ločmelis 28.10.2014. 00.47

    Stcijas tunelī notika neoficiāla Meģinska mītu prezentācija.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 27.10.2014. 12.03

Mani interesē viena lieta. Ja Medinskis ieradās privātā vizītē, kā tas viss notika tīri no ” birokrātiskā” viedokļa? Kā viņš pārbrauca Krievijas – Latvijas robežu – ar, vai bez vīzas? Kas viņam šo vīzu izsniedza un uz kāda pamata? utt. Ļoti negribētu domāt, ka Medinskis Latvijas – Krievijas robežu šķērsoja – nu tā… es esmu Medinskis un tādēļ braucu, paši saprotat :).

+11
0
Atbildēt

8

    Pelēkais Vilks > rinķī apkārt 27.10.2014. 12.27

    Išaks organizēja piķuļa atklāšanu ar plaģiatora piedalīšanos.

    BTW, kurā latvju parkā tas piķulis ir “ievietots”?

    Jāaizved mazbērni un jāparāda kārtējais nacistu ļeņineklis…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 27.10.2014. 12.51

    Pelēkais Vilks

    Jāaizved mazbērni un jāparāda kārtējais nacistu ļeņineklis…

    ____________

    Vai nu nacistu vai ļeņineklis. Krievu šovinistam-rusistam, kurš zvēriski nīst visu dzīvo uz planētas nav nekā kopīga ar nacistu, kurš mīl savu tautu un zemi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 27.10.2014. 14.12

    riņķī apkārt – Tu tāds kā jocīgs. Mēs esam Šengenas zona, šengenas vīza uz n-tiem gadiem. Ja vien neesi melnaja sarakstā, tad brauc cik un kur vien vēlies.

    (to vīzu mar kaut Itālija izsniegt un vari iebraukt Latvijā)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 27.10.2014. 14.19

    Edgars Avotiņš

    (to vīzu mar kaut Itālija izsniegt un vari iebraukt Latvijā)

    _________________

    Jādomā tas impērasts-reakcionārs neielavījās Latvijā caur Igauniju vai Lietuvu. Tātad uz robežas tam bija jāiziet face control un jāatbild uz dažiem jautājumiem. Saprotama lieta, ka kompī ir ziņas par to organismu un par mēģinājumu šķērsot Latvijas robežu, ministram bija nekavējoties jābūt informētam.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    fretka > rinķī apkārt 27.10.2014. 15.39

    ministram bija nekavējoties jābūt informētam

    ——–

    Vai tad nebija?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 27.10.2014. 18.38

    Tā lieta strādā bišķi no otra gala:

    Robežsargs paņem pasi, paskatās, ka ir derīga vīza, paskatās Nacionālajā liegumu sistemā un no turienes arī Šengenas liegumu sistēmā un ja nav melnajā sarakstā vai kriminālmeklēšanā, tad … laipni lūdzu Šengenas zonā. Un ministrs pat ziņu nesaņem, bet gan no masu mēdijiem uzzin. Un talāk – iekšpusē jau vari braukalēt un neviens Tevi pat nevar lāga nokontrolēt, ja ar auto šķērso iekšējās Šengenas valstu robežas.

    (Savulaik ir bijusi saskare ar to sistemu, tā ka ir nedaudz saprašana kā tas notiek) Drošībnieki gan saņem “mājienu”, ja iepriekš ir pieteikušies šo personu pieskatīt. Bet ja viņi nav pieteikušies, tad arī viņi masu mēdijos izlasa, kas pie mums ir bijis atbraucis.

    Katrā ziņā nav tā, ka robežsargs ministram ik pa brīdim zvanītu – sak – eu, rekur šitāds tips ir atbraucis, es kautkur avīzē lasīju, ka viņš nav īsti riktīgs – ko darīt?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > rinķī apkārt 27.10.2014. 19.49

    Vai tad katrs robežkontrolieris RIX pazīst krievu ministrus? Savus nezina, kur nu vēl tos!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dullaisdauka > rinķī apkārt 28.10.2014. 09.44

    Piekrītu “rinķī apkārt” teiktajam, jo man, uzzinot par šī džeka privāto vizīti arī radās jautājums par to kā viens putlerists un atklāts propagandists-demagogs tika pie vīzas, lai iebrauktu Latvijā; Ar ko nodarbojas Latvijas drošības policija, Ārlietu ministrija un citas, par valsts drošību atbildīgās institūcijas…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 27.10.2014. 10.57

Medinskis tiešām ir, drīzāk, propagandas, nevis kultūras ministrs, un apšaubāmu pseidovēsturisku publikāciju autors, bet, īsti nesaprotu, ko Latvijai vajadzēja darīt – aizliegt viņam iebraukšanu Latvijas teritorijā kā sabiedriskās organizācijas pārstāvim, izraisot skandālu un dodot Krievijai ieganstu apsūdzēt Latviju dubultstandartos, utt., diezin vai uz to ietu kāda ES valsts, kāpēc gan Latvijai tas būtu jādara?

Galvenais, ka Latvijas KM ar viņu netikās, tātad, manuprāt, Latvijai šeit nav ko pārmest, viss tikai izdarīts adekvāti.

+8
-6
Atbildēt

3

    fretka > dzeris49 27.10.2014. 12.26

    Piekrītu Džerim, ka nekas īpašs nav noticis.

    Krievijas ministrs vienkārši apmeklēja Krievijas protektorātu Eiropas Savienībā.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 27.10.2014. 16.12

    Pārspīlēt un rīkot histērijas tikai nevajag, sevišķi, kad viss ir jau noticis, kur bija NA ar savu KM notikuma laikā, kaut kā protestus nemanīja?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    fretka > dzeris49 28.10.2014. 10.09

    Ja labi padomā, tad atkal var piekrist Džerim.

    Patiešām – kas traucēja diviem vai trim vīru koriem NA kultūras ministres vadībā kritiskajā brīdī aplenkt Rīgas lidostu?

    Bet LNO kordebalets varēja bloķēt skrejceļus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

klejotājs 27.10.2014. 10.31

k

proļeķelo ļeto

nastupila oseņj

jevro – 49

dollar – 38

proļeķela oseņj

sņeg už, pasmatri

dollar – 48

jevro – 63

proļetel ves sņeg

ļeto na dvore

dollar zapreķiļi

jevro ņet ņigģe

+14
-1
Atbildēt

3

    J.Biotops > klejotājs 27.10.2014. 11.49

    Za to „krimnaš!”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > klejotājs 27.10.2014. 12.24

    J.Biotops Za to „krimnaš!”

    ======

    Za to „namkriš!”

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > klejotājs 27.10.2014. 12.43

    Дубак какой на дворе – посмотри!

    С деревьев опала листва.

    Евро растет – уже 53,

    А доллар – почти 42.

    (Skaties, kāds ārā sals!\ No kokiem nobira lapas.\ Eiro aug – jau 53,\ Bet dolārs – gandrīz 42.)

    Tāds dzejolis bija pagājušopiektdien. Tagad jau vairāk par 42. Sk. http://www.bloomberg.com/quote/USDRUB:CUR

    +6
    0
    Atbildēt

    0

lno 27.10.2014. 10.25

Latvijas sarkanbaltsarkanais karogs ir slāvu karogs, Latvijā ir senās slāvu teritorijas un slāvi ir viena no Latvijas vēsturiskajām pamattautām, bet Rainim ir krieviska izcelsme. Šādi un daudzi citi pārsteidzoši apgalvojumi ir izteikti filmā «Latvijas krievi: desmit gadsimtu vēsture». Filmas autors Igors Gusevs uzsver, ka Latvijas vēsturnieki šo patiesību cenšas slēpt…http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/532513-krievu_kulturas_dienas_demonstre_sacerejumu_pilnu_filmu_par_latvijas_vestures_faktiem

+11
-1
Atbildēt

5

    klejotājs > lno 27.10.2014. 10.33

    gribās pielikt plusu, nevar, fašistiski apgalvojumi, bet mīnusu arī nevar likt. bezizejas stāvoklis :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 27.10.2014. 10.36

    ——-lno Latvijas sarkanbaltsarkanais karogs ir …..

    ===============================================================================

    ….un bezzobainie pīĀr dzīvnieciņi šo versiju palīdz izplatīt….

    Песня о слухах

    http://www.youtube.com/watch?v=o59XSxaJX3A

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > lno 27.10.2014. 11.00

    Versija? Slima suņa murgi:) Krievijas nacionālā ideja – Rašnbaši. Vai tu jau noziedoji savu laulības gredzenu /ja tāds tev ir/ Putina zelta statujai?:):):)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > lno 27.10.2014. 19.15

    Diemžēl tie “fakti” uz ko tas Gusevs norāda ir diezgan nepārbaudāmi – tāpēc ir grūti apstiprināt vai noliegt.

    Par Hronikām – Indriķa Hronikā sarkanbaltsarkanais karogs nav pieminēts – ja būtu, tad būtu skaidrs, vai tas bija latgaļu vai Cēsu vendu karogs, jo Indriķis dzīvoja starp latgaļiem (varbūt ka pats bija cēlies no latgaļiem) Atskaņu hronikas autors visticamak vendus no latgaļiem vareja neatšķirt. Bet – vendi šeit nebija vietējie – viņi ieradās apmēram ap Rīgas celšanas laiku un saņēma atļauju dzīvot “Wendenē”, bet ap hronikā aprakstīto laiku , jau bija pāris paaudzes tur dzīvojuši.

    Diemžēl hronikā sarkanbaltsarkanais karogs pieminēts vienu reizi, kā letu karogs ar ko nāk Cēsu vienība kopā ar vāciešiem zemgaļus sist.

    Otra lieta, pie kā parasti krievu “vēsturnieki” piesienas, ka Koknesē un Jersikā bija “krievu” kareivji un baznīcas un šīs zemes maksāja meslus Polockai. Savukārt Tālava kādu brīdi maksāja meslus Pleskavai.

    Te nu var piezīmēt vien to, ka “krievi” šajā izpratnē visos vācu dokumentos nozīmē vien pareizticīgie, nevis etniski krievi (pretstatā Latīņiem ar ko apzīmēja visus katoļticīgo zemju iedzīvotajus). Un runa iet tikai par kareivjiem, kas šajās pilīs iemitināti Daugavas un meslu kontrolei, ne pamattautu.

    Un par Tālavu – varam spert pretī, ka ir bijuši periodi, kad Pleskava maksāja meslus Talavai. Ta ka, ja Krievi gribe pretendēt uz Talavas teritoriju, tad mēs mierīgi varam pretendēt vismaz uz Pleskavas apgabalu.

    Nu un vēl jautājums – kas ir Krievi.

    Skaidrs, ka tagadējiem “Maskavas” krieviem etniski nav nekā kopīga ne ar to laiku Kijevas krievzemes krieviem, ne ar Polockas krieviem, ne ar Pleskavas krieviem un vispār slāviem. Vienīgais kopīgais ir senslāvu valoda un pareizticība, ko Maskavas kņazi uzspieda savās somugru zemēs.

    Tā slāvu būšana viņiem vairāk kā reliģija.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    WAT > lno 27.10.2014. 21.57

    Eiropas viduslaikos, pat pie visatpalikušakajiem šizmātiskajiem rūsu ( zviedru- igauņi, somi jo projā zviedrus dēvā par rusiem)pārvaldītajiem ter. veidojumiem, nebija piederība kaut kādais tautai (19.gs vidus konstrukcija), bet piederība feodālim, kārtai, un protams ticībai.

    Pat ja vendi būtu slāvu cilmes, tie ir bijuši rietumslāvi( objektīvi nav, arh. izrakumos sakrīt atradumi ,kā Ventavas Z galā, tā Cēsīs pie Stacijas, un tie savukārt labi ierakstās somugru mantojumā), tie paši vācu sorbi utt., pat ne poļi,čehi, par sakrateņiem(A slāvu ciltis, tjurku tautas, somugri, A balti) moskovītiem nerunājot, un saistība ar Moskovija ulusu , kas pretendē būt visu slāvu slāvi, ir tāda pati kā starp cūku un aviāciju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam