Porošenko: Slovjanskas ieņemšanai ir “milzīga simboliska nozīme”
23Saistītie raksti
Radars /
13. novembris
Radars pasaulē
Redaktores sleja /
13. novembris
Mūsu atbilde
Ārpolitika /
13. novembris
Eiropai jāspēj aizstāvēties
Ārpolitika /
13. novembris
«Miers, bet ne par katru cenu»
Komentāri (23)
Daina 07.07.2014. 01.52
Auto līzings
Tu gribi nopirkt auto
vai tev pieder auto
• Kopējais finansējums ir līdz 20000EUR
• Līzinga termiņš ir līdz 60 mēnešiem
• Finansējums līdz pat 90% no auto vērtības
http://goo.gl/rIlG5G
Kredīts
Nekustamā īpašuma iegādei
vai pret īpašuma ķīlu
• Kredīta termiņš: no 6 mēnešiem līdz 20 gadiem
• Minimālā summa: no 711.44EUR
• Maksimālā summa: nav ierobežojumu
• Procentu likme: no 1,25% mēnesī
http://goo.gl/rIlG5G
0
Ludmila 06.07.2014. 16.38
Vēl viens no kolonas neaiztikšanas iemesliem .
Ļaut ierindas teroristiem aizbēgt no saviem komandieriem evakuācijas laikā . Tādējādi gan samazina pretinieku skaitu gan demoralizē paliekošos. .
4
Ansis > Ludmila 06.07.2014. 19.00
Un vēl tas, ka teroristi un Krievijas TV cik ilgi jau klaigā, ka Ukraiņi civilos no pilsētam neizlaiž, koridoru nav …
Ukraiņi skaidri un gaiši parāda, ka teroristi un Krievija vienkārši melo.
0
Kristīne > Ludmila 06.07.2014. 20.27
“Ukraiņi skaidri un gaiši parāda, ka teroristi un Krievija vienkārši melo.”
===
Kam pierāda? Krieviem, kas par šamējo faktisko darbību nekādu info nesaņem vai pārējiem, kas pamatā tāpad džekiem uzticas būtiski vairāk kā KF ūberdirsējiem?
==
OK, varbūt, doičiem, kaut liekas, ka šamie, nedaudz ieslīguši daļēji pamatotā antiamerikānismā, ar prieku daudz ko laiž gar ausīm…
0
Ansis > Ludmila 06.07.2014. 22.00
Tur nu Tev taisnība – šodien paskatījos Kiseļevu – tur krievu teroristus (opolčencus) vispār neparāda. Vienīgi Gubarevu vienā kadrā – un arī tik Doņeckā pie Ļeņina uz skatuves.
Rāda tikai Ukrainas kareivju šaušanu un cietušos civilos.
Tāka … ap 150 miljoni cilveku, kas ziņas gūst vienīgi no Krievijas Tv … nav ne mazāko iespēju uzzināt, kas reāli notiek Doņeckā un Luganskā.
p.s. Krievijas demokrātu politiķis (aizmirsu uzvārdu – no Jabloko laikam) vērsa uzmanību, ka Maskavas kontrolētajos medijos vispar netiewk minēts Doņeckas teroristu miltārais komandieris – Igors Girkins (Strelkovs) – laikam jau tapēc, ka nesmuki izskatas, ka “pašaizsardzību” komandē krievs no GRU, ta arī krievu nacionālistu aprindās Strelkova popularitate sāk aizēnot Putinu – un sāk rasties jautajums – reka Strelkovs cīnās par krievu “atdzimšanu”, bet Putins nodevējs …
0
Ansis > Ludmila 06.07.2014. 22.03
Bet Eiropai arī šo to var parādīt!
Tiesa gan … tadā BBC kars Ukraina ir ar ļoti mazu prioritati – dažreiz svarīgakos notikumus piemin. Euronews vairāk.
Tā ka … vairums Eiropiešu arī, visticamāk, nemaz nezin, ka Ukrainā notiek karš – tā ka nav brīnums, ka Eiropas politiķi nesteidzas ieviest sankcijas … kādas sankcijas, par ko, kāpēc???
0
Ludmila 06.07.2014. 16.14
Pamatā jau izbrauca ar civilajiem atņemtajiem vieglajiem auto .
Kapēc bruņu tehniku , kamazus ..nesašāva ?
1. Blakus civie auto , jauktā secībā ,Ukraiņiem nav tik precīza aviācija .
2. Mums nezināma vienošanās . ( gūstekņi …)
3 Cits … nu nezinu
0
alexander 06.07.2014. 15.52
Piekrītu Ukrainas prezidentam, Slovjanskas atbrīvošanai ir liela emocionālā vērtība. Turklāt nešķiet, ka Ukrainas militārajai vadībai nav izpratnes par to, kā cīnīties ar teroristiem, kuri koncentrējas Doņeckā. Ja aktīvs uzbrukums ir nepieciešams, Ukrainas armija rikojas un pietiekami efektīvi. Tomē jāņem vērā, ka visa šī situācija nav vnk karadarbība klajā laukā, bet cīņa ar teroristiem apdzīvotās vietās, ka Ukrainas armija sāka saskārās ar šāda veida karadarbību bez adekvātas militārās tehnikas un pieredzējušiem karavīriem. Turklāt jāņem vērā psiholoģiskā spriedze, ko rada Krievijas armijas nemitīgā klātbūtne pie Ukrainas robežām un Kremļa militārā propaganda. Ukrainas jaunajai vadībai noteikti nav viegli, bet šķiet, ka tā organizē savas valsts aizstāvību stratēģiski pareizi un tālredzīgi, nodrošinot starptautisko atbalstu un šajā ziņā pārspēj savu ienaidnieku. Ilgtermiņā šī stratēģija uzvarēs.
1
Ansis > alexander 06.07.2014. 18.58
Manuprāt Ukrainas armijas profesionalitates izaugsme skaidri redzams.
Teroristi gan noniecina Ukraiņu kajinieku spējas un izmantošanu, bet pat teroristi slavē (neatceros vai Strelkovs vai cits videio no vk stelkov_info) Ukraiņu artilērijas prasmes un precizitati.
Dažbrīd škiet, ka nedaudz pietrūkst aviācijas atbalsta – bet nu skaidrs, ka kaujas jau nenotiek tuksnesī tāpēc grūtāk teroristu bruņutehnikas atrašanās vietas atsekot. Un visu laiku turēt apbruņotu aviāciju gaisā … dārgi
0
ligakalnina 06.07.2014. 15.38
Ar to korupcijas apkarošanu tur ir, kā ir, visi vecie blēži savās vietās, nekāda lustrācija un reāla cīņa ar korupciju nenotiek, armijniekiem savāktā palīdzība tiek pārdota Ukrainas tirgos, un žurnalistiem, kas mēģina par to runāts, tiek draudēts, un tie pat tiek fiziski iespaidoti, viss, kā Latvijā.
1
Ansis > ligakalnina 06.07.2014. 18.53
Par Latviju gan Tu šoreiz stipri pārspīlē – sīka līmeņa korupcija (Ceļu policija utml) mums jau stipri samazināta un žurnālisti var runāt ko grib – neviens neņem galvā – par iespaidošanu Nagle, Jā(ē)kabsons, Pietiek … nu bet salīdzinoši maigi.
Grūti jau pateikt, bet daži pozitīvi vērtējumi ir par Ukrainu – Aizsardzības Ministrijā ielika tadus, kas itka nav ar korupciju līdz šim saistīti – ar pamatvēlējumi – izskaust korupciju. Bet nu … tur protams daudz ko darīt.
Problēma jau tā, ka Porošenko nevar pilnībā atteikties no visiem vecajiem, jo tiem tomēr ir vara un nauda … ta jau pats var zaudēt atbalstu. Cerams, ka pamazām.
0
jmaklakovs 06.07.2014. 15.14
Teroristi bēg. Teic gan, ka taktiski atkāpjas, bet tagad ukraiņi varēs savilkt savus spēkus ciešāk ap nemierīgo apgabalu un darboties daudz efektīvāk.
Uztrauc gan pašreizējās varas ignorance pret tautas prasībām pēc korupcijas apkarošanas. Šodien atkal Kijevā tautas sapulce un atkal, cik sapratu valsts TV to ignorē.
1
Inese > jmaklakovs 06.07.2014. 20.11
http://www.youtube.com/watch?v=xtIOCmPp7QA
0
ligakalnina 06.07.2014. 14.34
Vispār, cik dzirdēju, Ukrainā šo pilsētu nesauc par “Slavjansku”, bet gan par Slavinsku, nevis, no vārda “slāvs”, bet, no vārda “slava”.
Protamas, Ukrainas armija gūst panākumus, no vienas puses, no otras puses, kādā veidā viņi varēja izlaist 2km. garu bruņotu kolonu no Slavinskas, atļaujot teroristiem mierīgi atstāt šo pilsētu, saprotams, viss tas ir ļoti humāni, bet, cik ukraiņu dzīvības maksās tas, ka šo kolonu vienkārši neiznīcināja, un tagad šie teroristi varēs turpināt šaut pa ukraiņu patriotiem, šo jautājumu uzdod arī daudzi Ukrainā, un, kāda ir atbilde – vai nu nekompetence, vai nu sabotāža, citas atbildes nav.
Protams, ir arī trešais variants – “cīņa par mieru” no ES puses, tagad arī HRW sāk satraukties, ka, redz, Ukrainas armija pārkāpjot ctb., utt., Krievija daļēji iebiedējusi, daļēji korumpējusi, gan ES politiķus, gan dažādas ctb aizstāvju organizācijas, un tiem ir daudz izdevīgāk būt Krievijas, nevis Ukrainas pusē, jo Krievijas galvenā eksporta prece ir nevis gāze, bet gan korupcija un visa tā, ar ko Krievija sakarās, totāla degradācija.
5
jmaklakovs > ligakalnina 06.07.2014. 14.46
Tajā kolonā bija arī daudzi civilie. Nedomāju, ka gūstekņi. Vienkārši ru.tv sabaidītie.
0
Jolanta Švābe (Stalidzāne) > ligakalnina 06.07.2014. 15.40
Slavjanskas nosaukumu var ņemt arī no slāviem. Nupat taču pēc ģenētiskajiem pētījumiem pierādīja, ka slāvi ir ukraiņi un tiem radniecīgās tautas (poļi, čehi un tālāk uz dienvidrietumiem). Krievijas pamatiedzīvotāji ir nevis slāvi, bet gan somugri.
ES vadība un HRW labāk būtu atbalstījuši galīgu sovoku bandītu izmešanu no Ukrainas un domajusi, ko iesākt, lai nepieļautu līdzīgus kāzusus nakotnē. Arī Rietumeiropā dzīvo lielas “tautiešu” kopienas, kuras Putleram un viņa padotajiem var ienākt prātā atbrīvot.
0
Inese > ligakalnina 06.07.2014. 20.10
Krotow Krievijas pamatiedzīvotāji ir nevis slāvi, bet gan somugri.
==============================
Baumani, kāpēc tu raksti pilnīgas muļķības?
0
Ansis > ligakalnina 06.07.2014. 21.51
Var jau precizēt – Maskavas kņazistes pamatiedzīvotaji no somugru ciltīm – Muroma, Merya, Meščera. Slāvu vojevodas tur uzkundzējās līdzīgi kā mums vācu krustneši. Starpība tikai tā, ka vācieši mums līdz pat 19. gadsimtam nebāzās virsū ar pārvācošanu un arī kristīgo ticību tā īsti nebāza virsū vismaz līdz Livonijas sabrukšanai un mēs saglabajām savu valodu un lielu daļu tradīciju, bet pareizticīgie ļoti aktīvi veica pareizticības uzspiešanu un “pārslāvošanu” – rezultatā no vietējam somugru ciltīm izveidoja Krievu tautu.
0
janis17 > ligakalnina 07.07.2014. 00.05
Nevar nepieminēt mongoļu/tatāru atstāto sēklas un valodas mantojumu
0