Ukrainas krīze – noziedzīgas politikas sekas
47Saistītie raksti
Radars /
13. novembris
Radars pasaulē
Redaktores sleja /
13. novembris
Mūsu atbilde
Ārpolitika /
13. novembris
Eiropai jāspēj aizstāvēties
Ārpolitika /
13. novembris
«Miers, bet ne par katru cenu»
Komentāri (47)
Andris Jautriņš 11.03.2014. 17.11
Bordāns: Pašlaik Krievijā un lielā mērā arī Ukrainā, kā arī diemžēl vairākās citās postpadomju telpas zemēs feodālisma tradīcijas turpinās – ir bajāru vara pār dzimtļaudīm, viņu rīcībā esošs feods jeb valsts kase vai atsevišķa ministrija un atbilstoši militāri formējumi. Kamēr Rietumos šādu darbošanās formu sauc vienkāršāk – par bandu.
Atkal kļūda. Rietumos šādu darbošanās formu sauc sarežģītāk – korporācija!
Ieraksti utrubā CORPORATION un sāc ceļojumu :)
http://www.youtube.com/watch?v=s6zQO7JytzQ
http://www.youtube.com/watch?v=E2h8ujX6T0A
http://www.youtube.com/watch?v=hg736v0aBEY
0
Andris Jautriņš 11.03.2014. 16.59
Bordāns: Janukoviča zagšana valsti noveda tik tālu, ka 2013.gadā budžeta deficīts sasniedza aptuveni četrus miljardus eiru.
Par to skaidrs.
Bordāns: Tā rezultātā nācās meklēt naudu, lai izbēgtu no draudošā valsts bankrota, un pārdoties Putinam, organizējot slepenu tikšanos Sočos 6.decembrī.
Te kaut kas pietrūkst. Uz 6. decembri ir ne tikai ilgstoši krātais deficīts, bet arī pēkšņais Maidans! Vai tā var rakstīt objektīvs autors? Es saprotu, ka tā var rakstīt avokāts, kurš aizstāv apsūdzēto – sevi neapsūdzēt un nenodot.
Janukovičam pietrūka naudas, ko zagt, bet nozagtā gulēja Rietumu “godīgajās” bankās, kuras nekad nepieļauj neskaidras (pasarg dies – koruptīvas) naudas iegulšanos savos kontos! Viļņā pēkšņi (un tā patiešām izskatās) Janukovičs saprata, ka pussprāgušo govi Ukrainu viņam jāatdod, bet par kontiem Rietumos viņam būs jāieguļas Jūlijas nārās. Jā, laikam tad Janukovičs atcerējās par Putinu, kuram protams izrādījās plaša sirds. Tikai atcerieties – Janukoviča miljardi neatrodas Krievijā, tādēļ nevajag ļa-ļa par divu zagļu mūžīgo draudzību.
Par Krievijas valūtas rezervēm lai uztraucas krievi, bet patiesībā par to iznāk uztraukties amerikāņiem, kuriem tā naudiņa netika :)
Advokāta virtuozitātes kalngals – nepieminēt pasūtītāju, kurš samaksājis 5 miljardus un pat publiski to izziņojis. Kurš atminēs mīkliņu – kas maksā advokātam?
0
aija_vecenane 10.03.2014. 23.50
Ļoti interesants raksts, paldies autoram.
0
Zanda 10.03.2014. 22.23
Labs, skaidrojošs raksts par Ukrainas notikumiem ir http://www.philos.lv, P. Stelps ”…Lībija- Sīrija- Ukraina…”. http://www.philos.lv/Libija_Sirija_Ukraina.html
3
vegan > Zanda 11.03.2014. 02.24
Žanna, pilnīgs murgs, bet uzjautrinošs, paldies.
0
Nika > Zanda 11.03.2014. 05.25
Lai ko tādu uzrakstītu, nepietiek būt vienkārši par kremļa impērijas propagandistu. Tur jau jābūt reāli nelīdzsvarotam.
0
Marika > Zanda 11.03.2014. 07.52
Zanna*
”…Lībija- Sīrija- Ukraina…”
Huseins, Miloševičs, Kadafi, Janukovičs, Asads, Putins… русский мир
0
Nika 10.03.2014. 21.49
Cirihes restorans neapkalpo “krievu okupantus”
http://espreso.tv/new/2014/03/10/yak_restoran_u_cyurikhu_boykotuye_rosiyan_fotofakt
0
vegan 10.03.2014. 21.43
Jebkurā gadījumā būs Putinam labvēlīgs iznākums, Ukrainai ilgtermiņā man šķiet labākais būtu tikt no tās Krimas vaļā (lai gan savā ziņā tā būtu nodevībā pret 25% tur dzīvojošajiem ukraiņiem).
Šī ir viena no labākajām situācijas analīzēm, ko esmu lasījis:
https://news.vice.com/articles/why-putin-will-get-everything-he-wants-in-crimea
1
marchaeva > vegan 11.03.2014. 19.57
Labākais rezultāts būtu kremļa gangstām iesaldēt kontus, lai madāmas nevar tusēt pa rietumu butikiem, bet ieperkas voloģjas uņivermagos un atpūšas Krimā. jaunais vilnis ir brīniśķīga iespēja arī Latvijai parādīt solidaritāti ar Ukrainu līdz LR bankās kontos ieskaitītu līdzekļu likumīgas izcelsmes pierādīašanai arestējot peldlīdzekļus un kontus oligarhiem un citiem nerezidentiem.
protams šogad ukraiņu grupas (okean Eļzi u.c. Krievijā aizliegtās grupas) var izklaidēt augstos austrumzemes izcelsmes, naudas un domāšanas ietekmētos viesus.
es domāju, ka ar to pietiks. Ja vēl Londona, Kipra un Vācija rīkojas līdzīgi, ātri vien puķins lūgs lai Ukraina Krimu ņem atpakaļ, bet kremļa aristokrātijas un kleptokrātijas bērnus laiž skoloties rietumos,
0
Kaspars Špūle 10.03.2014. 16.57
“Preses brīvība” Luganskā rašistu gaumē
http://irtafax.com.ua/news/2014/03/2014-03-10-42.html
0
Alise 10.03.2014. 16.02
Šis arī ir interesanti, par Ukrainas vēstures skolas grāmatu drukāšanu – Русские фашисты уже штампуют учебники для оккупированной Украины – http://m.livejournal.com/read/user/oleg-leusenko/1268327
2
Signija Aizpuriete > Alise 10.03.2014. 16.25
——–
Vēl interesantāk, ja pirms raksta “Ukrainas krīze – noziedzīgas politikas sekas”, izlasa tāl’ tālajā 1950.g. filosofa I.Iļjina prognozēto par notikumu attīstības gaitu pēc boļševiku režīma krišanas (ģeopolitiskās katastrofas):
“9. И вот когда после падения большевиков мировая пропаганда бросит во всероссийский хаос лозунг «Народы бывшей России, расчленяйтесь!», то откроются две возможности:
или внутри России встанет русская национальная диктатура, которая возьмёт в свои руки крепкие «бразды правления», погасит этот гибельный лозунг и поведёт Россию к единству, пресекая все и всякие сепаратистские движения в стране;
11. Чтобы наглядно вообразить Россию в состоянии этого длительного безумия, достаточно представить себе судьбу «Самостийной Украины».
Этому «государству» придётся прежде всего создать новую оборонительную линию от Овруча до Курска и далее через Харьков на Бахмут и Мариуполь. Соответственно должны будут «ощетиниться» фронтом против Украины и Великороссия, и Донское Войско. Оба соседних государства будут знать, что Украина опирается на Германию и является её сателлитом; и что в случае новой войны между Германией и Россией немецкое наступление пойдёт с самого начала от Курска на Москву, от Харькова на Волгу и от Бахмута и Мариуполя на Кавказ. Это будет новая стратегическая ситуация, в которой пункты максимального доныне продвижения германцев окажутся их исходными пунктами.
Нетрудно представить себе и то, как к этой новой стратегической ситуации отнесутся Польша, Франция, Англия и Соединённые Штаты; они быстро сообразят, что признать «Самостийную Украину» — значит отдать её германцам (то есть признать первую и вторую мировые войны проигранными!) и снабдить их не только южнорусским хлебом, углём и железом, но и уступить им Кавказ, Волгу и Урал.
На этом может начаться отрезвление Западной Европы от «федеративного» угара и общерусского расчленения.”
ЧТО СУЛИТ МИРУ РАСЧЛЕНЕНИЕ РОССИИ http://project03.ru/cod/ii.php#PART1CH1
0
Marika > Alise 10.03.2014. 16.45
edge_indran ——–
“ЧТО СУЛИТ МИРУ РАСЧЛЕНЕНИЕ РОССИИ””
Krievu žēlabas ir pilnīgi pamatotas, taču jāatzīst, ka krievu un civilizētās pasaules līdzāspastāvēšana ir nonsens.
Если мы потеряем Украину, после этого России жить останется совсем немного, поверьте
/Максим Шевченко/
На русских глянешь – Россию впору закрывать…
Эта территория, выдающая себя за государство, может только переваривать западную пищу, превращая труд западных трудящихся в своё дерьмо… Ну и память оставил по себе СССР – верующие и гомики.
Даже отечественная импотентная оппозиция предлагает советскому народу взять на себя ответственность, пусть и гомеопатических дозах, за собственную жизнь. А хомо советикусы желают чуда. Золотую рыбку, Говорящую Щуку и Конька Горбунка. Им что Путин, что пояс, что дары – все едино. Лишь бы ни хера не делать. А за чудом можно в очереди хоть пару суток отстоять, не проблема. За колбасой стояли, а уж за чудом и подавно. Западная сказка – это маленький Мук, а отечественная – Емеля-дурак. Не водопровод Щуке заказывает, олух, а самобеглые ведра все к тому же колодцу.
Хомо советикус, наследники Союза воинствующих безбожников, второй десяток лет выбирают бывшего охранника Политбюро ЦК КПСС из КГБ СССР себе в вожди и надеются при этом на чудо от Святого Духа. Эти организмы даже жалости у меня не вызывают.
Это писец, а писец не лечится…
http://ipvnews.org/
0
Kaspars Špūle 10.03.2014. 15.21
Šī ziņa varētu būt interesanta rašistiem arī Latvijā
http://crime.in.ua/news/20140310/jeny-rossiyan
2
Signija Aizpuriete > Kaspars Špūle 10.03.2014. 15.30
——
Šī dziesmiņa varētu būt interesanta visiem džeristiem arī Latvijā.
DFU: Ballad of Mike Moran – Osama kiss my royal Irish *ss
http://www.youtube.com/watch?v=TPfrtngwzjY
0
Inese > Kaspars Špūle 10.03.2014. 15.34
Fretka, tu patiešām tici katram Ukrainas Aizsardzības ministrijas propagondona Seļezņova feisbūka ierakstam?
0
Andris 10.03.2014. 14.50
Divas iebildes Jānim Bordānam.
„pēc 1940.gada okupācijas savas tautības dēļ no nāves vai izsūtījuma netika saudzēts neviens Latvijas pilsonis krievs. Visai ticami, ka procentuāli viņus iznīcināja pat vairāk nekā latviešus.”
Nebūt nav „visai ticami”. Vai autors nebūtu tik laipns un neprecizētu: kā, attiecībā pret ko tiek rēķināti šie procenti – pret no Latvijas izsūtīto cilvēku kopumu? (ja jā, aprēķini neliecina par labu autora tēzei); divu tautu – latviešu un krievu šķērsgriezumā (ņemot vērā, ka krievi Latvijā bija tikai diaspora, jo tauta – Krievijā, līdz ar to no Latvijas to izvest nu nekādi nebija iespējams) šāds apgalvojums ir vēl jo nepamatotāks (kā no skudras izvest ziloni).
„cik ļoti savu valsti un tās valdību vēlēsies un būs gatavi aizstāvēt tās pilsoņi!”
– apzināti vai nē, autors liek vienlīdzības zīmi starp diviem nebūt ne identiem jēdzieniem: ja atceramies kaut 91. gadu, – ne jau Gorbunovu vai Godmani aizstāvēja barikādes, bet savu valsti. Tieši tāpat, kā tas notika gluži nesen Maidanā. Līdz ar to tieši Saeimas, valdības, arī tiesībsargājošo un citu iestāžu rūpe ir uzmanīgāk, analītiskāk palūkoties Maidana mācības virzienā.
1
dace_roze_lmt_lv > Andris 10.03.2014. 15.06
” Līdz ar to tieši Saeimas, valdības, arī tiesībsargājošo un citu iestāžu rūpe ir uzmanīgāk, analītiskāk palūkoties Maidana mācības virzienā.”
Un ko viņi tur ieraudzīs? Pigu ar sviestu?
Paraugies pats un pats izdari secinājumus, vai tomēr šādai lietai esi par slinku?
Kas attiecināms uz procentiem, tad tavs posts vēlreiz liecina, ka, lai cik latviešu politiķi mēģinātu uzturēt eiropeisku runas plūsmu jeb diskursu, šajā tautā ir tik daudz neaptēsto pajoliņu, ka tāds diskurss bieži vien neizdzīvo. Ko tur nesaprast, krievus izsūtīja vairāk, jo viņi bija baltgvardieši latviešu komunistu skatienā, tāpat procentuāli izsūtīja vairāk ebrejus zināmā antisemitisma dēļ latviešu komunistu vidū, jo tieši LATVIEŠU komunisti nu bija nākuši pie varas. Tavi etniski centrētie uzskati neko labu neliecina ne par tevi, ne par tevis pārstāvēto kopienu.
0
ligakalnina 10.03.2014. 14.48
Un kas izraisa tādu lielas Krievijas pilsoņu daļas tik milzīgu naidu pret Ukrainu un ukraiņiem ( tāpat, kā pret latviešiem, ES, ASV, utt)?
Tikai apziņa, ka ukraiņi izdarīja to, ko krievi nespēj izdarīt, vergu naids pret bijušajiem vergiem, kuri spēja, atšķirībā no tiem, atgūt un atkarot brīvību, un nomest kleptokrātisko, kriminālo, un amorālo režīmu, savā vairākuimā, krievi taču saprot, ka taisni tāds ir Kremļa režīms, un arī apzinās savu dzimtcilvēku stāvokli.
Atnāk tāds ločmeļveidīgais krievijas pilsonis mājās, paskatās uz sevi spogulī, un iespļauj tam savam attēlam, uzbļauj sievai ( vai, kā tie “kazaki”, uzgāž tai pāris reižu ar pletni), atceroties, kā viņu pazemo vara, policija, ierēdņi, kā no TV ekrāna viņam nemitīgi melo, jo uzskata viņu par lohu, un kā viņš sevi nicina, jo nespēj un negrib tam prwetoties.
Tad atceras ukraiņus, un domāšana izslēdzas, rodas milzīgs naids pret tiem, kas par viņu labāki, drosmīgāki, gudrāki, protams, te strādā pārnešanas mehanisms, kas naidu pret sevi novirza uz naidu pret citiem, tā zemapziņa att. cilvēku aizsargā, lai viņš nesajūk prātā aiz sava maziskuma apziņas, ieslēdz krievu kanālus, un domā – ak jūs gribat brīvību, ak jūs gribat normālu valsti, ak jūs negribat dzīvot tādos mēslos, kādos dzīvoju es?
Nekas nebūs, mēs jums parādīsim “kuzkinu matj”, mēs, tādi “duhovnije”, dzīvojam mēslos, un ar dzimtcilvēku tiesībām, un arī jūs dzīvosiet, ja mums jūs tai zaņķi neizdosies paturēt, tad, vismaz, dzīvi jums sagandēsim, cik varēsim.
Kaut, man no tā labāk nebūs, bet, jums būs sliktāk, un tas man ir galvenais.
15
dace_roze_lmt_lv > ligakalnina 10.03.2014. 14.54
”
dzeris49 Un kas izraisa tādu lielas Krievijas pilsoņu daļas tik milzīgu naidu pret Ukrainu un ukraiņiem?
Tikai apziņa, ka ukraiņi izdarīja to, ko krievi nespēj izdarīt,”
Jūs kļūdāties, jo vismaz Latvijas krievi motivēti ar Latvijas iekšējo politiku. Latvijas krievi redz, ka Ukrainas valdība virzās uz to pašu, ko jau piedzīvots Latvijā, proti, uz nepilsonību un valodas represijām pret krieviem. Tāpēc dabiski, ka jebkurš Latvijas krievs ir par Putinu.
Šīs vietnes diezgan adekvāti atspoguļo Latvijas krievu noskaņojumus:
http://imhoclub.lv/
http://vesti.lv/
Nemaz jau nerunājot par http://rus.delfi.lv/ kas vispār nepieder krieviem, it īpaši adekvāti atspoguļo noskaņojumus lasītāju komentāri.
0
Inese > ligakalnina 10.03.2014. 14.56
http://www.youtube.com/watch?v=oCVSbmb6Lq4
0
Alise > ligakalnina 10.03.2014. 15.16
dzeris49: Un kas izraisa tādu lielas Krievijas pilsoņu daļas tik milzīgu naidu pret Ukrainu un ukraiņiem ( tāpat, kā pret latviešiem, ES, ASV, utt)?
————-
Viņi (krievi) vienkārši tādi ir. Skatiet atbildi Zandera piektdienas komentārā, video pie beigām, apmēram no 19min 30 sek par krievu šovinismu
Man no mobilā links neliekas, ievadiet gūglē “PANS KLEKSIS RITA BAZARS 2014/03/07”,un tad jau video atradīsies.
Bet vispār jau visiem ieteicams noklausīties visu, arī par neukrainas jautājumiem
0
ligakalnina > ligakalnina 10.03.2014. 15.47
Tam, ka p[ilnīgi visi krievi tādi, es gan īsti nepiekrītu, pats pazīstu pietiekami daudz ļoti normālu krievu.
Tāds ir Putina elektorāts, vispār, te, drīzāk, dalījums notiek pēc sovoku un normālu cilvēku principa, nevis pēc tautības, Krievijā nedzīvo tikai krievi, un arī Putinu neatbalsta tikai krievi un tikai Krievijā.
0
Alise > ligakalnina 10.03.2014. 15.59
dzeri, ko dod 5-10% savādāki krievi? Pat krievu blogeris Varlamovs, kurš diezgan objektīvi atspoguļo Ukrainas notikumus, cenšas diskusijās saprast, kas kā īsti ir, un kuru jau krievu propaganda atzinusi par rietumy aģentu un nodevēju, pēc diskusijām par Krimas jautājumu, skaidri un gaiši ierakstīja:
Почти каждый русский человек в глубине души империалист.
0
Inese > ligakalnina 10.03.2014. 16.08
Precizēsim tomēr, ka Varlamova k-gs ir nevis krievu, bet gan ēbreju blogeris. Kā apliecinājums, tikai viens ieraksts viņa blogā:
В канун святого дня Йом-Киппура (Судного дня) буду молиться Всевышнему, чтобы подписал меня и вас на хороший сладкий год. Чтобы в этом году исполнилось все наши пожелания. Этот день – особое время для молитвы. Зажигание свечей и начало молитвы в 19-35. Легкого поста и до встречи в следующем году.
© Илья Варламов
0
Zoņtiks > ligakalnina 10.03.2014. 16.13
atkal jau neonacistam ločmelim, kā arguments kalpo tautība :)
0
Inese > ligakalnina 10.03.2014. 16.17
Šajā gadījumā es nevis argumentēju, bet gan precizēju, Rāt. Sajūti atšķirību. Tu taču pats, piemēram, nesauc Plinera k-gu par latviešu polītiķi, ne?
0
Marika > ligakalnina 10.03.2014. 16.30
r_r
Вы знаете, мне кажется, мы все, простите пожалуйста, – я и про себя говорю, в том числе – мы все выживши – мы дети «вохры», простите. Потому что, кто выжил в стране? Все-таки выжили те, кто смог выжить. Мы все-таки, так или иначе, в каком-то колене потомки «палачей» – так уж вышло. И кто-то может в себе это преодолеть – кто-то не может или не хочет. Но отрицательная селекция…
/Ольга Романова /
0
Signija Aizpuriete > ligakalnina 10.03.2014. 16.31
——dzeris49:”(..)
vispār, te, drīzāk, dalījums notiek pēc sovoku un normālu cilvēku principa,.”
===============================================================================
1997.gads: “Литературная газета” 3.12.97 г. № 49 (5681)
Александр Зиновьев: «Сегодня наше общество разделено не по отношению к реформам, а по отношению к Советскому Союзу».
http://zinoviev.info/wps/archives/508
0
Signija Aizpuriete > ligakalnina 10.03.2014. 16.36
——-krapula r_r
Вы(?)-(..) Мы (?) все-таки, так или иначе, в каком-то колене потомки «палачей»
===============================================================================
Юрий Гагарин – 80 лет
http://www.youtube.com/watch?v=AWek4MYHyZY
0
Marika > ligakalnina 10.03.2014. 17.01
edge_indran ——-
Юрий Гагарин: “приехали”(докатились)
0
Zoņtiks > ligakalnina 11.03.2014. 12.27
Redzi, ločmeli (nevaru tevi uzrunāt tavā vārdā, uzvārdā, jo tu, lai arī mīli personīgi vērsties pret pārējiem, diemžēl neesi ar pašcieņu apveltīts, lai paustu savu vārdu uzvārdu), man ir PILNĪGI vienalga kāda tautība ir plineram, ždanokai vai urbanovičam, man ir svarīgi kādu ideoloģiju viņi pārstāv un ko viņi dara vai nedara.
Tā, ka es nesaucu plineru par latviešu politiķi, bet gan vienkārši par provokatoru, Latvijas nīdēju u.tml. un man ir dziļi vienalga kādas “asinis” viņā rit.
P.S. Šajā gadījumā, ločmeli, tu nevis precizē, bet mēģini sasiet divas lietas, kurām NAV tiešas saistība. Citiem vārdiem centies radīt iespaidu, ka konkrētas politiskās pārliecības ir etniski determinētas. Un kas gan cits, ja nacisms šādu metodi caurstrāvo?
0
marchaeva > ligakalnina 11.03.2014. 19.45
manuprāt etniskais krievu elektorāts Latvijā – 400-450 tūkst. – dalās trīs aptuveni vienādās daļās rietumnieki, austrumnieki un svārstīgais vai mainīgs elektorāts. Rietumniekiem parasti ir augstāks izglītības līmenis un valodu prasmes, obilitāte un faktiski es teiktu, ka ļoti normāli cilvēki. Domā ar savu galvu, un reizēm ir ļoti oriģināli un pievieno vērtību. Viņiem būtu savi saziņas līdzekļi, ja savā laikā un tagad Kremlis faktiski. neuzpirktu un neuzturētu visus krievu medijus, kas nonāk tirgū.
tad ir rajončika publika – viegli manipulējama, no psrs prom braucošā kuģa atlūzusi -Zoļika, Maskačka, Rēzekne. tur es domāju neko arī nevar izdarīt. Daļa ir psrs armijas pensionāri un to ģimenes locekļi. Daļa jauno aizbrauks uz rietumiem, pēc pilsonības saņemšanas, daļa arī rajonā tusēs un vēlēs par to, ko saka 1Baltiskij vai tam pielīdzināmi avoti. Un tad ir interesanta daļa, kas ir daļēji te – Latvijā, un daļēji Krievijas telpā. Par šo cilvēku atbalstu šobrīd arī cīnās Krievijas valsības saziņas līdzekļi.
Žēl, ka Vienotība un Pabriks u.c., kas reāli var uzrunāt lielāko daļu šo cilvēku, to nedara vairāk. skaidrs, ka ir liels pretspars no kaimiņvalsts ietekmē esošajiem medijiem, bet tāds nu ir tas valstiski domājoša politiķa liktenis. :)
0
marchaeva > ligakalnina 11.03.2014. 19.47
Plinera k-gs ir Latvijas Republikas politiķis. Kas tad viņš būtu vai no marsa?
0
dace_roze_lmt_lv 10.03.2014. 14.37
Путин сел за карточный стол с профессиональными шулерами. И то, как сейчас он играет, вселяет в меня надежду, что колоду он видит, передергивает умело, и тузы у него в рукаве имеются. Тем более что в настоящий момент с Крымом он пошел ва-банк. А я, как латвийский русский, в данной игре с ним в доле. Потому что если современная бандеровская власть загонит украинских русских под лавку, латышские нацисты совсем перестанут бога бояться.
Последняя пичалька сочувствующей публики: Россия проиграла информационную войну — (навзрыд) Россию не любя-а-ат! А кто любит США? А кто любит Китай? Друзья, поймите, любят убогих, таких, как ельцинскую Россию или современную Украину. А сильных — уважают. http://imhoclub.lv/ru/material/lzhet_li_mister_putin
0
Inese 10.03.2014. 14.32
Vladimirs Putins būtībā dara to pašu, tāpēc viņa īpašumi tiek vērtēti no 40 – 70 miljardiem dolāru.
=========================
Jā jā, un šo murgu, ko nezin kāpēc atkārto it kā ne visai muļķis Bordāns, autors ir savulaik Berezovska algotais žīdu tautas dēls Belkovskis:
http://s011.radikal.ru/i317/1107/fa/c914ee349d04.jpg
p.s. Bordān, tu taču pac iedevi saiti uz šo:
The late tycoon Boris Berezovsky once admitted to hiring Belkovsky, who is Jewish, to muster Russian nationalist forces against Putin. The project never came to fruition, possibly because many of the nationalists were raging anti-Semites.
Belkovsky’s allegations reached Putin’s ears when an Associated Press reporter asked him during a February 2008 press conference: “Some newspapers have reported that you are the wealthiest man in Europe. If that is so, what are the sources of your wealth?”
Putin flatly denied the reports. “It’s just chitchat, nonsense, nothing to discuss,” he said. “They picked it out of their noses and smeared it on their pieces of paper.”
2
Zoņtiks > Inese 10.03.2014. 16.11
Nu re, ločmelis atkal parāda savu fašista/nacista dabu, pie kam visai atklāti :)
Tāpēc vēl jo vairāk smieklīgi, ka tik centīgi mēģināja diskreditēt Maidana kustību “bļaustoties” par to, ka tur visi fašisti :)
0
Inese > Inese 10.03.2014. 16.18
Rāt, tevi dikti apmierina, ja tev atklāti sprauž batonus ausīs, kā to dara nedapolītiķis Bordāns?
0
Sanšains 10.03.2014. 14.21
Par Ukrainas situāciju.
Vēlos ieteikt interviju ar Andi Sedlenieku (ceru, nav radinieks Klāvam).
Andi Sedlenieku diezgan daudz reižu esmu dzirdējis komentējam Latvijas Radio 1. Manuprāt, viņš ir pats kompetentākais un sakarīgākais ārvalstu notikumu “specs” Latvijā. Labāks par Sprūdu, Skudru, Viņķeli, Spolīti, un protams, labāks arī par visādiem ašiem lejiņiem, ojāriem kalniņiem un aivariem ozoliņiem.
http://www.puaro.lv/lv/politikas-intervijas/andis-sedlenieks-ukrainas-notikumu-pamata-ir-cina-par-krimu
Tikai patiešām žēl, ka intervijai ar šo cilvēku vieta atradusies vienīgi Liepnieka un Konstantinova-Saksa portālā.
1
Signija Aizpuriete > Sanšains 10.03.2014. 15.28
——Haris:”(..)
Tikai patiešām žēl, ka intervijai ar šo cilvēku vieta atradusies vienīgi Liepnieka un Konstantinova-Saksa portālā.”
===============================================================================
Likumsakarīgi, jo bordāniešiem jau pēc Zolitūdes traģēdijas ar liel-poļitiku patīk nodarboties, sīkumiem uzmanību nepievēršot:
“Viltoti Zolitūdes “Maximas” būvniecības dokumenti”
http://nra.lv/latvija/kriminalzinas/112987-viltoti-zolitudes-maximas-buvniecibas-dokumenti.htm
0