ES ārlietu ministri pagaidām nevērš sankcijas pret Krieviju
53Saistītie raksti
Ārpolitika /
4. novembris
VIDEO: Krievijas centieni destabilizēt Eiropu
Intervija /
28. oktobris
Ukrainas uzvaras priekšnoteikumi
Komentāri (53)
dro 04.03.2014. 09.48
Krievija gatava sarunām, priekšnoteikums atgriešanās pie 21. februāra vienošanās:):):)
0
esmeralda_se 04.03.2014. 00.24
1:50
Поступает информация о возможных провокациях в отношении Черноморского флота России на территории Украины, сообщает РИА «Новости» со ссылкой на постпреда России при ООН Виталия Чуркина.
http://www.gazeta.ru/politics/news/2014/03/04/n_5989333.shtml#comments
Viss notiek pēc plāna…
0
reksa 04.03.2014. 00.19
http://www.franceinfo.fr/sites/default/files/imagecache/462_ressource/2014/03/03/1338759/images/ressource/la_crimee_sous_occupation_russe_27270_hd.jpg
0
dzintarz 04.03.2014. 00.08
ES ārlietu ministri pagaidām nevērš sankcijas pret Krieviju
===========
Varbūt beidzot pienācis laiks “kārtīgi iedot pa muti ģorģevskiem mēsliem” 9.maija išakpasākumā?
http://www.svoboda.org/content/article/25283790.html
Varbūt Airopa šoreiz sapratīs?
1
esmeralda_se > dzintarz 04.03.2014. 00.28
Viņi to vien gaida.
0
dro 04.03.2014. 00.04
ВИКТОР ЯНУКОВИЧ ПОПРОСИЛ ВЛАДИМИРА ПУТИНА ИСПОЛЬЗОВАТЬ АРМИЮ НА УКРАИНЕ
04 марта 2014 | 01:08
Об этом заявил постпред России в ООН Виталий Чуркин. По его словам, российский президент получил соответствующее письменное обращение. Также Чуркин добавил, что сохраняется возможность провокаций в Крыму относительно Черноморского флота России.
Эти заявления прозвучали на заседании Совбеза ООН. Там же представитель США заявил, что не видит в Крыму угрозы для русских или русскоязычного населения.
0
Anna Gaigule 03.03.2014. 23.44
Krievijas vadoņi vairs nebaidās no Eiropas un ASV, jo ir sapratuši, ka arī tur toni nosaka savtīgas intereses: http://www.politico.com/magazine/story/2014/03/russia-vladimir-putin-the-west-104134.html
1
dzintarz > Anna Gaigule 04.03.2014. 00.13
Neticis Krievijas vadoņi vairs nebaidās no Eiropas un ASV, jo ir sapratuši.
=============Pienācis laiks nebaidīties arī Ukrainai, Polijai, Somijai, Igaunijai, Latvijai, Lietuvai, mongolijai un simtiem citu Pasaules valstu.
Nost ar Putļeru!
Nost ar mēsliem!
0
dro 03.03.2014. 23.38
Aldis, mūsu alus, agrunte, lai jums laba veselība! Pievienojos:)
0
Nika 03.03.2014. 23.36
Nevajag ari aizmirst, ka krievi ir pietiekoshi nenormali lai vel lielakus sudus sataisitu. Tad gan vini varetu sagaidit militaru reakciju no rietumiem.
1
dzintarz > Nika 03.03.2014. 23.50
Fikseris Nevajag ari aizmirst, ka krievi ir pietiekoshi nenormali
==============
80% – atbilstoši viņu pašu Levadas Centram
Ko lai dara nabaga liļipļūķins, ja aiz viņa demokrātiski stāv čupa fašizētuzemcilvēku?
Selfthrow the NUKEs on ~1/8 of Planet.
0
dzintarz 03.03.2014. 23.33
ES ārlietu ministri pagaidām nevērš sankcijas pret Krieviju
==========
21.gadsimta sākuma pretīgākais organismis nupat “izvaro” jeiropas babenes.
Un jeiropas babenes izvēlas pavērt spraugu, jo pārāk gŗūta iekļuve ir sāpīga bez banknošu lubrikācijas.
0
Andris 03.03.2014. 23.33
UK pārstāvis ANO Drošības Padomes sēdē tikko pabeidza stingru runu pret Krieviju, salīdzinot to ar PSRS iebrukumu Ungārijā 1956 un CZ 1968.
Apskaužu arī Lietuvu, mūsu kaimiņsvalsts darbojas ļoti aktīvi. Katru dienu var redzēt Lietuvas pieminēšanu ukraiņu medijos. Bet tagad uzreiz pēc UK pārstāvja runā Lietuvas pārstāve ANO.
3
Nika > Andris 03.03.2014. 23.37
Lietuvai nav SC un ZZS, tapec ari nav Berzjokina un ir sakariga valdiba.
0
dzintarz > Andris 03.03.2014. 23.41
agrunte ..pārstāvis EBAN) nupat teica stingru runu pret Krieviju, salīdzinot to ar PSRS iebrukumu Ungārijā 1956 un CZ 1968.
Apskaužu arī Lietuvu,
===============
A.cien. Grunte! Nevajag apskaust. Jūs patlaban izvaro prasts, garīgi slims čekas apakšpulkvedis.
0
Andris > Andris 04.03.2014. 00.06
Nesapratu, kāpēc tieši mani izvaro, bet nu lai paliek.
Kas attiecas uz Putina šizofrēniju, tad to pēdējā laikā var dzirdēt no visām pusēm. Es jau liku atsauci uz Belkovska rakstu, kurā ir nosaukta precīza mediciniska diagnoze, tad vēl liku Merķeles citātu par to pašu, bet šodien par Putina slimību pateica jaunais Dnepropetrovskas apgabala galva:
http://censor.net.ua/video_news/273957/kolomoyiskiyi_o_putine_u_nas_byl_bolshoyi_shizofrenik_a_tam_malenkogo_rosta_shizofrenik_video
Interesants cilvēks; ja kādam ir laiks, var noskatīties visu interviju (garums ap 10 minūtēm). Viņš patiesībā ir miljarderis, kas dzīvo Šveicē. Bet lai pretotos RUS agresijai, nenobijās atgriezties Dnepropetrovskā un aktīvi iesaistīties politikā.
0
Agris Āva 03.03.2014. 22.49
Eiropieši, kā ierasts, gļēvuļi. Tuvredzīgi gļēvuļi, kuri cer, ka vilks, apēdis malējo aitiņu, būs paēdis uz mūžiem, un liks pārējos mierā.
Militāra rīcība nav iedomājama un šobrīd nemaz nav vajadzīga, bet mērķētas ekonomiskas sankcijas būtu ļoti iedarbīgas. Atšķirībā no PSRS izolētības, krievu valdoņiem tīk dzīvot un salaupīto tērēt demokrātiskajos rietumos, un to var liegt/ierobežot bez plašākām sekām rietumu/Krievijas ekonomikai. Reakcija sekotu ātri – diez vai putigarhi būs ar mieru mainīt Rivjēru pret Krimu.
7
brigita_damme_rtk_lv > Agris Āva 03.03.2014. 23.01
Iesākumā 90 personām, kuras nobalsoja par atļauju savam karaspēkam iekarot kaimiņu valsti, aizliegt iebraukt vienā no Šengenas līguma valstīm…
0
reksa > Agris Āva 03.03.2014. 23.20
Jupim
Būtu jāapsveŗ 6 aspekti:
1) Ukrainas neatkarību un vienotību apņēmušas garantēt ASV un Britija. Amerikai tas ir nozīmīgs prestiža jautājums. Ja ASV nepildītu savas saistības, tad kuŗš turpmāk Amerikai uzticētos? Arī Obamam tas nozīmētu ieiet vēsturē kā prezidentam, kas apracis ASV prestižu. ASV nevar atteikties no savām saistībām.
2) Gruzijas gadījumā Rietumi ir panākuši šķietamo pirmskaŗa stāvokļa atjaunošanu. Krievijas kaŗaspēks bija Abchazijā un Dienvidosetijā pirms kaŗa un palicis tur arī tagad. Protams, Krievija nepilda savas saistības, bet vismaz šķietamība – vīģes lapa, ar ko Eiropai aizsegties – ir panākta.
Ukrainas gadījumā Krievijai nebija nekāda kaŗaspēka Krimas Republikā. Sebastopoles kaŗabaze ir Sebastopolē, kas ir atsevišķs Ukrainas reģions (kā Kijiva) un neietilpst Krimas Republikā. Tātad, sākotnējā stāvokļa atjaunošanai Krievijas kaŗaspēks katrā ziņā būtu jāizved no Krimas Republikas.
3) Gruzijas gadījumā Krievija ir sarīkojusi provokācijas (apšaudes utt.), uz kuŗām uzķērās Gruzija. Krievijai radusies sava vīģes lapa – tika apdraudēti miera uzturētāji.
Ukrainas gadījumā nekādu “miera uzturētāju” nav. Kaŗabazes darbība ir noteikta ar līgumu. Turklāt Ukraina uz provokācijām nav uzķērusies. Vīģes lapas nav ne Krievijai, ne Eiropai.
4) Krimā dzīvo Krimas tatāri – Krimas pamattauta. Ja Stalins kādreiz nebūtu izsūtījis Krimas tatārus un nebūtu izmetinājis Krimā krievus, tad Krimā tagad iedzīvotāju vairākums būtu Krimas tatāri un, iespējams, 1991.gadā Krimā uzreiz būtu kļuvusi par neatkarīgu tatāru valsti.
Kaut kādu nācionālu attīstību Krimas tatāri var īstenot Ukrainā, kur tiek pamākts zināms kompromiss starp tatāriem kā Krimas pamattautu, ukraiņiem kā Ukrainas nāciju un krieviem kā Krimas iedzīvotāju vairākumu. Krievijā tatāriem šādas iespējas nebūs. Viņiem tas ir izdzīvošanas jautājums. Viņiem ir sabiedrotais – Turcija.
5) Caur Ukrainas teritōriju notiek ap 70% Krievijas gāzes eksporta. Ja Krievija nepilda savas saistības – nodrošināt Ukrainas neatkarību un vienotību, tad arī Ukraina var nepildīt savas – pārtraukt gāzes transitu.
Kaŗadarbības gadījumā visi cauruļvadi var tikt vienkāršu uzspridzināti.
6) Vai Krimas Republika var kļūt neatkarīga? Ko tad Spānija teiks Katalonijai, Britija Skotijai, Beļģija Flāmijai/Flandrijai? Ko Eiropa varēs pārmest Ungarijai, kas nevienu neokupē, bet tikai izsniedz Ungarijas pases etniskajiem ungariem? Ko kāds varēs pārmest franču Nācionālajai frontei, austriešu Brīvības partijai un citām partijām, kas imigrācijā saskata draudus nācionālajai drošībai?
0
reksa > Agris Āva 03.03.2014. 23.25
mūsu alum
Laba doma. Var tikai sapņot, lai Latvijas polītiķi būtu tik drosmīgi.
Varbūt varētu palīdzēt Šveice?
Viņi bija tik drosmīgi, lai stātos pretī pat imigrācijai no ES.
Kā Šengenas telpas valsts Šveice varētu tā rīkoties, tas būtu jāievēro visām Šengenas telpas valstīm.
0
brigita_damme_rtk_lv > Agris Āva 03.03.2014. 23.33
Aldis, apsverot 6 aspektu, vajadzētu vēl ņemt vērā Turciju :)
—————-
Согласно договору, подписанному российской императрицей Екатериной Великой 19 апреля 1783, Крымский полуостров переходит из состава Османской империи в состав России.”Однако одним из важнейших является пункт, который предусматривает условия о том, что полуостров НЕ провозгласит независимость и не может быть передан третьей стороне (Украина это как раз и есть 3-я сторона. Ред. АРИ). Иначе, Крым должен автоматически быть возвращен под эгиду Турции”
http://ari.ru/news/d335a89c3
0
brigita_damme_rtk_lv > Agris Āva 03.03.2014. 23.56
aldis, var jau to visu baru sadalīt uz visām divdesmit sešām – tik nepilni 4 purni uz katru sanāks :)
0
reksa > Agris Āva 04.03.2014. 00.24
Var arī tā – katra valsts liek melnajā sarakstā pa 4 purniem :)
Un katru dienu, kamēr kaut viens kvadrātmetrs Ukrainas teritōrijas ir okupēts, pieliek vēl pa vienam purnam :)
0
Agris Āva > Agris Āva 04.03.2014. 00.54
Aldi, alus, lai gan jūs esat sapņotāji, tomēr patīkami palasīt. No jūsu mutes (spalvas) …
0
Nika 03.03.2014. 22.46
Eiropa ir vairak ieintereseta tirgot krievija savas preces un slaukt krieviju, neka ierobezhot to 18. gadsimta barbarisko imperiju.
Acimredzot janotiek kaut kam vel dramatiskakam, lai ES pamostos.
1
esmeralda_se > Nika 03.03.2014. 22.52
Latvijā tuvojas vēlēšanas… Pilnīgi iespējams, ka līdz tam brīdim Ukrainā nekas nebūs beidzies, nu tad uz tā fona tā klusiņām, pamazītiņām…
0
Andris 03.03.2014. 22.24
http://censor.net.ua/news/273945/davat_vizy_dlya_vezda_v_es_rossiyanam_nebezopasno_russkogovoryaschie_v_strane_eto_povod_dlya_voennoyi
“Давать визы для въезда в ЕС россиянам небезопасно. Русскоговорящие в стране – это повод для военной агрессии” – МИД Чехии.
“Россиянам придется….даже и не мечтать о получении вида на жительство в странах Евросоюза”.
Tas nozīmē, ka Čehija u. tml. TUA apturēs, un gribētāju skaits pēc mūsu TUA desmitkaršosies. Šlesers, Zaķis un Co. tikai berzēs rokas.
5
Inese > Andris 03.03.2014. 22.34
Čechija? ;) Skatāmies, ko šodien ziņo Prāgas Radio:
Потребление природного газа в Чешской Республике в прошлом году возросло, достигнув 8,4 миллиарда кубометров.
Un atsaucam atmiņā, ka “Действующие контракты на поставку газа в Чехию и на транспортировку газа через чешскую территорию были заключены в 1998 и 1999 гг. соответственно, а в 2006 г. продлены до 2035 г. с объёмом поставки до 9 млрд. куб .м. в год и объёмом транспортировки газа до 30,5 млрд. куб .м. в год”
0
buchamona > Andris 03.03.2014. 22.36
Šajā situācijā NA vajadzētu nākt ar ierosinājumu uz laiku aptruēt TUA tirgošanu Krievijas pilsoņiem un tad mēs paskatītos, kāda būtu reakcija no pārējo koalīcijas partneru puses. Brīnos, ka tas jau nav izdarīts.
0
reksa > Andris 03.03.2014. 22.49
rinķī apkārt: “ierosinājumu uz laiku apturēt TUA tirgošanu Krievijas pilsoņiem”
Laba doma. Būs redzams kā vērtas ir Vienotības vērtības.
0
esmeralda_se > Andris 03.03.2014. 22.49
Nu ja… Piparkūku kāškrusti…
0
Ojārs > Andris 03.03.2014. 23.20
gribētāju skaits pēc mūsu TUA desmitkaršosies. Šlesers, Zaķis un Co. tikai berzēs rokas.
—————————
Valdīti Dombrovski piemirsi pieminēt. Vai tad ne viņa partija izčakarēja TUA apturēšanas likuma ātrāku pieņemšanu Saeimā (pat ZRP atbalstīja NA centienus pārtraukt jaunu krievu kolonistu pūļu iepludināšanu Latvijā) un ieteica tā rūpīgi visu papētīt, padiskutēt. Kad tur būs otrais lasījums? kkad aprīlī, vai vēlāk?
0
ligakalnina 03.03.2014. 22.09
Jā, pēc tik “skarba” ES paziņojuma Putinam ir ko padomāt!
Visdrīzāk, protams, nekādas sankcijas nebūs, būs “morāls nosodījums”, bet, ja būs, tad tās sankcijas būs briesmīgas – pārtrauks sarunas par bezvīzu režīmu ar Krieviju!
Putins iedzīts stūrī, un laikam, tagad bailēs trīc!
Par Putina adekvātuma pakāpi sen viss skaidrs, bet, arvien biežāk, parādās šaubas arī par ES valstu politiķu adekvātumu.
2
dace_roze_lmt_lv > ligakalnina 04.03.2014. 00.52
Labs komentārs, visam piekrītu, izņemot pēdējo rindkopu.
Latvijai būs jāmainās.
Cik labi vēsturiskie notikumi attīstās.
Krievija noliek pie vietas nedraugus.
Dievs, paldies par šo dāvanu.
0
Jânis Bankoviès > ligakalnina 04.03.2014. 09.46
Ciklop,patiesībā bilde ir daudz interesantāka nekā virsējā kārta:
1. Jau vismaz gadu briest vaņku ekonomikas nobruciens.(nevar pat Moskovijā ar tās Dieva dotajiem dabas resursiem tik neaprobežoti zagt, un vēl subsidēt visas savas politiskās ambīcijas, un uzturēt ar nīderlandes mēroga budžetu bruņotos spēkus kā ķīnai)
2. Pirms Sočiem jau runāja par to, pat kremlinu oficiozie biznesa mēdiji.
3. Tāpēc punduris uzrāva pokazuhu un izstāstīja cik lūk ir iztērējies.
4. Ukraina ir tikai iegansts, lai iekšpolitiski parādītu savai tautai kāpēc iestāsies bankrots. Redz ļaunie Rietumi, hoholi, “pindosi”…, tāpēc “plakaļi vaši ģēņuški”, a es Vlaģiks nr.1. cīnos, lai arī jūsu “jaziku, pravorēriju” neatņem, naudu jau varēsiet atgūt kaut kad zilā nākotnē.
5. Tāpēc Ukraiņi dara ļoti perfekti nereaģējot uz provokācijām Krimā( cits stāsts būs pie pašas Ukrainas okupācijas mēģinājumiem, bet tad gan vaņka lidos ar visu punduri skurstenī). Respektīvi Putins nevarēs norakstīt valsts ekonomisko nobrucienu ar karu, nu tad par”bidla” ,kurš pakāsīs uzkrājumus, un “silto vietiņu”, sapratīs kas viņa maku iztukšojis. Tad savukārt nav tālu līdz Putins=Janukovičs
0
buchamona 03.03.2014. 21.58
Šorīt Rīgas radio bija intervija, pēc balss spriežot, liekas ar Zanderu, bet ok, tas nav svarīgi. Svarīga ir doma, kuru es šajā intervijā dzirdēju, proti-
ES attieksme pret Krieviju un šīs valsts provokācijām ir aptuveni tāda pati, kāda ir daudzdzīvokļu mājas iemītnieku attieksme pret hroniķi , kurš šajā daudzdzīvokļu mājā ik pa laikam ceļ tračus un demolējas, bet kaimiņi, reaģējot uz tračiem, viņam izsaka savu 101. kārtējo brīdinājumu, kurš vairāk līdzinās atvieglotai nopūtai – “paldies Dievam šoreiz māju tomēr nenodedzināja” :)
Vēl viņš teica, ka lietas ES – Krievijas savstarpējās attiecībās sakārtosies tikai tad, kad ” vecās” Eiropas valstis beidzot saskatīs Krievijā ienaidnieku. Un šādam viedoklim var tikai piekrist.
2
Nika > buchamona 03.03.2014. 22.05
Kam vel ir janotiek, lai Eiropa redzetu ka krievija ir musu ienaidnieks #1?
0
Egitazz > buchamona 03.03.2014. 23.22
Krievijas savstarpējās attiecībās sakārtosies tikai tad, kad ” vecās” Eiropas valstis beidzot saskatīs Krievijā ienaidnieku
====
kas tur bija par putinista brillēm?:)) jeb mēs ar Krieviju gribam būt nu tādi ienaidnieki, kas viens ar otru tirgojas, peļņu gūst, bet nu politiski nu tādi ienaidnieki ir?
Tas vēl jautājums, kuram brilles jānoņem.
0
Egitazz 03.03.2014. 21.56
Un kas liedz Baltijas valstīm rādīt piemēru pasaulei un pašām ieviest sankcijas? Piemēram, pārtraukt eksportu uz Krieviju, apturēt transporta pārvadājumus, atteikties no gāzes piegādēm (Vaidere).
Ko gaidīt?
6
Inese > Egitazz 03.03.2014. 22.00
Pārtraukt eksportu? Tu būsi tas, kas barosi, piemēram, Jelgavas galdniecības Flora 160 strādniekus?
p.s. [sarcasm]Kaut arī, protams, piekrītu, ka latviešu olimpiešiem, solidarizējoties ar gejiem un citiem ukraiņiem, vajadzētu nosviest savas izcīnītās medaļas Soču spēlēs pie asiņainā pundura kājām[/sarcasm]
0
buchamona > Egitazz 03.03.2014. 22.30
kolpants. Un kas liedz Baltijas valstīm rādīt piemēru pasaulei un pašām ieviest sankcijas? +++ un, kas liedz Tev uz brīdi noņemt savas putinista brilles un uz pasauli paskatīties ar Borisa Grebenščikova uc domājošu krievu acīm?
0
buchamona > Egitazz 03.03.2014. 22.41
Ločmelis Tici man, es nebrīnos par to, ka Tu atsaucies uz nacionālboļševiku līdera rakstiem. Tev tas piestāv :)
0
Inese > Egitazz 03.03.2014. 22.43
Nu tad ķeriet, Apkārt k-gs, arī labu dziesmu par Ukrainas notikumiem:
http://www.youtube.com/watch?v=nU7UJRn1-r0
0
Egitazz > Egitazz 03.03.2014. 23.19
rinķī apkārt
Izcila atbilde:)) un tā visu laiku:))
Latvieši saka “ir okupācija, ir okupanti, kāpēc viņi to neatzīst, tas būtu pareizi”. Es saku “jā, es esmu okupants, es to atzīstu” – un pēkšņi latvieši sak bļaut “ak tu Krievijas propagandas produkts, kāpēc runā par okupāciju”.
Vaidere saka, ka vajag ekonomiskās sankcijas pret Krieviju, jo tai vajag ES naudu un bez naudas būs grūti. Es saku “pareizi, jāievieš sankcijas”. Un pēkšņi atbilde par putinista brillēm:))
Tātad Tu esi pret ekonomiskajām sankcijām pret Krieviju?
0
dace_roze_lmt_lv > Egitazz 04.03.2014. 00.44
“rinķī apkārt kolpants. Un kas liedz Baltijas valstīm rādīt piemēru pasaulei un pašām ieviest sankcijas? +++ un, kas liedz Tev uz brīdi noņemt savas putinista brilles un uz pasauli paskatīties ar Borisa Grebenščikova uc domājošu krievu acīm?”
Grebenščikovs nedzīvo Latvijā. Ja viņš dzīvotu Latvijā, viņš uzskatītu tāpat, kā mēs, Latvijas krievi.
0
dace_ampermane 03.03.2014. 21.56
krievi taču ir tik labi cilvēki, ar tādu dvēseli! viņi nezin kas tas ir ļaunums. viņi ir mūždien dzīvojuši laimē un pārticībā un tagad kaut kādi riebekļi hoholi kuri grib krieviem uzbāzt golodomoru un visādi viņus ķengā un apmelo, kuriem nav nekā svēta pa pasauli apmelo bezgala godīgo mātušku krieviju. saprotu godīgā un nesavtīgā Cilvēka ločmeļa traģēdiju/histēriju. Tur jau var traks palikt no šitiem hoholu neliešiem. apšaut visus kā Katiņā i vsjo, mļā!
0
Inese 03.03.2014. 21.46
Ukraina arī būtu pelnījuse sankcijas – par propagandas meliem masu medijos.
p.s. Tikai viens piemērs. Lūk, “euroaktīvistes” Krasiļņikovas uzņemts foto, kas šodien apceļoja visus ukraiņu medijus; tiek apgalvots, ka pēc mītiņa Luganskā “prokrieviskajiem kaujiniekiem” tiek izsniegta nauda (https://news.pn/ru/money/98254 ):
http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1508550_663584710351991_1511997418_n.jpg
2
Inese > Inese 03.03.2014. 21.46
Bet patiesība ir pavisam vienkārša un pilnīgi pretēja euroaktīvistes paustajam, tikai ukraiņu mediju savus melus nekad neatsauks:
http://www.youtube.com/watch?v=7-t0rO1zaNg
0
Kristīne > Inese 03.03.2014. 22.14
https://twitter.com/hipsterpurge/status/440580438235422721/photo/1
0