ES soda Šveici: „iesaldē” studentiem paredzētās stipendijas

57

Komentāri (57)

baibabruvele 17.02.2014. 14.14

Kāpēc to sauc par “sodu”. Nedrīkst tā darīt. Šveicei ar ES ir līgums. Šveice šobrīd ir pati lēmusi šīs attiecības ar ES izbeigt. Sekojošais ir loģiski. Neviens nevienu nesoda. Attiecības ir lieliskas, vienkārši tagad vajadzēs jaunu līgumu – jaunu sadarbības formu. Pie sarunu galda sēdēs arī LV.

+6
-4
Atbildēt

2

    reksa > baibabruvele 17.02.2014. 20.18

    Un kādam būtu jābūt Latvijas viedoklim šādās sarunās?

    Šveice Latvijai ir palīdzējusi dažādās jomās, piemēram, financējusi jaunu autobusu pirkšanu Latvijas skolām. Tagad Šveices tauta grib sakārtot imigrācijas jautājumus un attiecīgi grozīt līgumus ar ES. Ko tu iesaki Latvijas valdībai šādās sarunās?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Antra > baibabruvele 17.02.2014. 20.41

    Yan LEE

    Šveice nav ES atkritumu izgāztuve, pašiem jādomā, kā tos utilizēt videi draudzīgā veidā, bet ne uzgrūzt tos kārtīgiem šveiciešiem, bet galvenais, lai pārstātu tos vairot.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 17.02.2014. 13.36

Aldis. Vareni loģisks komentārs! Visi cieņu:)

+7
-5
Atbildēt

0

reksa 17.02.2014. 13.07

“IR” rīcība allaž pārsteidz…

No tik daudzām ziņām par Šveici un tās referenduma ietekmi IR izvēlējies tieši šo ziņu. Kāpēc?

Esmu pārliecināts, ka vairākumam cilvēku, izlasot šādu virsrakstu, uzreiz pasliktinās attieksme pret ES. Vai IRa mērķis ir kaitēt Eiropas tēlam? Dīvaini…

Frančiem ir daudz prāgmatiskāka pieeja. Viņi analizē, viņi ziņo par eiropiešu attieksmi pret Šveices referendumu. Ja šāds referendums būtu Francijā vai Britijā, rezultāts būtu tāds pats kā Šveicē, tikai ar daudz lielāku pārsvaru. Eiropiešiem pārmērīga imigrācija ir apnikusi. Ja ES mēģinātu sodīt Šveici, tas izraisītu pilnīgi pretējo reakciju – šveicieši būtu vēl vairāk pārliecināti par savu taisnību, savukārt eiropieši sāktu vairāk just līdzi Šveicei un attiecīgi viņu viedoklis par Eiropas Komisiju kļūtu negātīvāks.

Eiropai būtu jāiemācās atzīt savas kļūdas. Tās brīvās kustības polītika izrādījusies nepārdomāta, tā vienkārši ir jāuzlabo, ļaujot valstīm to piemērot atbilstoši savām vajadzībām un saviem apstākļiem. ES eksistē taču eiropiešu dēļ, nevis, lai veiktu sociālos eksperimentus.

+11
-6
Atbildēt

7

    inta_s > reksa 17.02.2014. 13.30

    “ES eksistē taču eiropiešu dēļ, nevis, lai veiktu sociālos eksperimentus”

    Tas bija cukura grauds uz rūgto indi, lai Jūs to norītu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 17.02.2014. 14.06

    Interesanti, ka franču ziņās šāda ziņa vispār neparādās.

    Vai nu šī ziņa nav uzmanības vērta.

    Vai nu franči negrib kaitēt Eiropas tēlam.

    Vai nu stipendiju jautājums nav īsti saistīts ar referendumu, bet ar kādām citām formālitātēm.

    Bet ja ES mēģinātu šādā veidā ietekmēt Šveici, tad tas … atgādinātu kādas austrumvalsts rīcību: “Ak, jūs negribat mums pakļauties, tad mēs nepirksim jūsu vīnus, sprotes, minerālūdeni, pienu…”

    Diez vai ES nolaistos līdz šādam līmenim.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 17.02.2014. 15.53

    Līgumiem ir jābūt saprātīgiem.

    Ja šāds referendums būtu Francijā, tad socioloģiskās aptaujas rāda, ka 59% franču nobalsotu par imigrācijas ierobežošanu no ES valstīm. (Tas vēl nenozīmē, ka 41% balsotu pret, jo 41% ietilpst arī tie, kam vienalga.)

    Līdzīgs rezultāts būtu Anglijā un Vācijā.

    Par mazākām valstīm pat nerunāsim.

    Tas parāda, ka ES brīvas kustības polītika ir jāuzlabo.

    Valstis sadarbojas (veido Eiropas Savienību) taču nevis lai pakļautos kādām filozofu izdomātām dogmām, bet gan lai gūtu labumu no šādas sadarbības.

    Neesmu manījis, lai kādā valstī cilvēki protestētu, ka viņiem trūkst imigrantu un prasītu palielināt imigrāciju. Taču ierobežot imigrāciju prasa daudzi eiropieši. Tātad ES brīvās kustības polītika ir jāpilnveido, lai katra valsts izstrādātu tādus noteikumus, kas tai labāk piemēroti.

    Ja Latvijā iebrauktu 5000 lichteinsteiniešu, Latvija to varbūt pat nepamanītu. Bet ja Lichtensteinā iebrauktu dzīvot 5000 Latvijas iedzīvotāju, lichteinsteinieši sajuktu prātā.

    Ja viņi noteiktu ierobežojumu, ka ne vairāk kā 50 imigranti no Latvijas gadā, tas nebūt nenozīmētu, ka Latvijai būtu jārīkojas tāpat. Ja Latvijai Lichtensteinas imigranti netraucē, Latvijai nav nepieciešamības tos ierobežot. Bet ja no kādas valsts imigrantu skaits ir pārāk liels, valsts nosaka ierobežojumus. Loģiski? Loģiski.

    Eiropas Savienība nevar eksistēt bez tajā ietilpstošajām valstīm. Tātad valstu (to pilsoņu) viedoklis Eiropai ir jāņem vērā.

    Kāpēc lai ES valstis nesarīkotu referendumus, lai noskaidrotu cilvēku viedokli par imigrāciju? Un attiecīgi grozītu ES līgumus.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 17.02.2014. 16.03

    P.S.

    18 mēnešu laikā pēc referenduma Šveicei ir jāpieņem attiecīgie likumi (lai tajos ietvertu šveiciešu referenduma rezultātus) un attiecīgi jāvienojas ar ES par līgumu grozījumiem.

    Kāds tavuprāt būtu loģisks ES un Šveices līgumu grozījums?

    Manuprāt, loģiski būtu noteikt tā: ja Šveice ir ierobežojusi imigrantu skaitu no ES, tad ES ir jāparedz, ka katra ES dalībvalsts arī ir tiesīga ierobežot imigrantu skaitu no Šveices.

    Ja Latvijā Šveices imigrantu ir maz, Latvija par to neuztrauksies.

    Ja Francijā Šveices imigrantu ir daudz, tā var noteikt ierobežojumus.

    Minimālas un visiem pieņemamas izmaiņas sadarbībā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > reksa 17.02.2014. 16.10

    Diez vai Šveiciešu imigranti būs ja šo pieņems:

    http://www.reuters.com/article/2013/10/04/us-swiss-pay-idUSBRE9930O620131004

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > reksa 17.02.2014. 16.45

    Aldi, viss jau pareizi, bet esmu pārliecināta, ka Briseles ierēdņi šādās kategorijās nedomā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 17.02.2014. 20.06

    Gan jau eiropieši liks viņiem par to padomāt.

    Ja Francijā 59% iedzīvotāju ir par ES imigrācijas ierobežošanu (nerunājot jau par trešo valstu imigrāciju), tad 2 no 3 lielākajām franču partijām jaut tagad arī atbalsta referenduma rīkošanu par imigrācijas ierobežošanu.

    Kas būs, kad franči nobalsos par imigrācijas ierobežošanu?

    Brisele izslēgs Franciju no ES?

    Nē taču.

    Tiks grozīti ES līgumi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Annija 17.02.2014. 11.34

ES sasmērējusies un iekritusi sūdos līdz ausīm, bet nekaunās uzspiest citiem, lai tie arī lien tajos pašos sūdos iekšā. Tipiska šantāža un terors no ES puses!

+4
-7
Atbildēt

0

Antra 17.02.2014. 10.48

Šveice nav nekāda demogrāfiskā izgāztuve un tai nebūtu jāatbild par Itālijas, Grieķijas un Latvijas nepadarītiem mājasdarbiem. Latvijas dalītās uzturēšanas atļaujas krievu bandītiem un čekistiem bija pēdējais piliens tās pacietības kausā.

+10
-6
Atbildēt

0

lebronj2356 17.02.2014. 10.29

Viens suns jau iekomentēja….

+7
-5
Atbildēt

10

    inta_s > lebronj2356 17.02.2014. 10.32

    Aigaram šai tematā nav argumentu, tikai lamas. Arī no tā varam izdarīt secinājumus.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    silvija > lebronj2356 17.02.2014. 10.39

    Kādus argumentus var pateikt cilvēkiem, kuri spriež par jautājumiem, no kuriem pilnīgi nekā nesaprot? It īpaši cilvēkiem, kuri uzskata, ka invalīdiem vispār nav tiesību dzīvot pilnvērtīgu dzīvi, ka visa dzīvā radība, kas viņiem traucē, ir jānoslaktē uz līdzenas vietas? Kādus argumentus šādi radījumi saprot?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    inta_s > lebronj2356 17.02.2014. 10.51

    Aigar, es neredzu Krix rakstam par to ka “invalīdiem vispār nav tiesību dzīvot pilnvērtīgu dzīvi”. Tā varbūt ir kāda sarakste Jums ar viņu ko būšu palaidis garām.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija > lebronj2356 17.02.2014. 11.01

    Tā nav sarakste ar mani, bet gari un gudri izvirdumi pie ziņas par paraolimpiskajām spēlēm. Neko pretīgāku par Hara (vismaz man tā šķiet, bet varbūt tas bija kāds cits no šī bara) izteikumiem šajā sakarā es neesmu lasījis.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > lebronj2356 17.02.2014. 11.16

    Viedoklis_lv –

    Jā, jā, tas biju es.:)

    “Pikaso” (“Aigars Brauns”, utt.) to nespēj un nespēj aizmirst.

    Manus necilvēcīgos komentārus par invalīdiem var izlasīt šeit:

    https://www.ir.lv/2012/9/18/paraolimpiesu-premijas-pielidzina-klasisko-sporta-veidu-cempionu-balvam/viedokli

    Man gan šķita, ka “necilvēcīgi” izturējos nevis pret invalīdiem, bet pret sentimentālā sīrupiņā iegrimušajiem pseidohumānistiem, kuri iemīlējušies sevī. Bet, nu, no malas jau labāk redzams.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    inta_s > lebronj2356 17.02.2014. 11.26

    Man pret profesionālo sporta veidu vispār atsevišķa nostāja. Pēc būtības kārtējā acu aizmālēšana cilvēkiem ar lieku informāciju lai neprātotu par būtisko.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    silvija > lebronj2356 17.02.2014. 11.27

    No malas redzams, ka tu, tāpat kā 90% VL atbalstītāju, esi morāls kroplis, un tavam viedoklim par jebkuru jautājumu nav nekādas nozīmes. Punkts. Ar šo mūsu “diskusija” ir galā.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    inta_s > lebronj2356 17.02.2014. 11.52

    Aigar, pēc tādu vārdu izvēles mums patiešām patreiz nav ko apspriest. Iespējams nākotnē mainīsies Jūsu leksikaloģija un būs iespēja diskusijai.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 17.02.2014. 13.34

    Aigars Brauns. Kādus argumentus var pateikt cilvēkiem, kuri spriež par jautājumiem, no kuriem pilnīgi nekā nesaprot?

    __________________

    Kas tev liek domāt, ka pats saproti labāk?:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > lebronj2356 17.02.2014. 13.58

    “Krix Viens suns jau iekomentēja….”

    – Starp citu, interesanti, cik daudz te ir necivlēku, piem., suņu vismaz divi: http://www.ir.lv/profils/59698/skatit

    http://www.ir.lv/profils/51373/skatit

    Vēl viens kaķis – Ino – un viens kukainis – Šeloba.

    Tātad suņu, kaķu un kukaiņu valodā runājamies. Jāizskatās pēc cilvēkiem, kā to dara viens otrs te klātesošais, tad arī valoda jums būtu cilvēciska.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 17.02.2014. 09.46

ES uzskata, ka Šveices līdzdalība Eiropas grantu programmās nav iespējama, ja valsts nenodrošinās pārvietošanās brīvību

===================================

Jāpiekrīt, ka tas tiešām izskatās pēc soda, nevis pēc adekvātas reakcijas attiecīgajā jomā.

Tas man atgādina mūsu biedēšanu pirms referenduma par Latvijas pievienošanu Eiropas Savienībai. Tad arī mums teica: ja nobalsosim PRET, tad tiks pārtraukts arī daudz kas no tās labās sadarbības, kas reāli funkcionēja jau PIRMS iestāšanās Eiropas Savienībā.

Turklāt par to pašu rīcības neadekvātumu liecina absurdā politika, kad tūkstošiem “patvērumu meklētāju” no Āfrikas un Āzijas, kuru pieteikumi ir tikuši izskatīti un NORAIDĪTI, tik un tā nelegāli, bet praktiski pilnīgi netraucēti paliek dzīvot, piemēram, tai pašā Zviedrijā:

“Half of those refused asylum stay in Sweden

In the last four years, 50% of those who have been refused asylum in Sweden have gone underground and have simply vanished from the Board of Migration’s statistics.”

2005. gada 15. jūlijs. http://www.thelocal.se/20111114/1745

Bet Šveices studentiem, redz, vairs netikšot atļauts piedalīties apmaiņas programmā, kurai nav NEKĀDA SAKARA ar pārcelšanos uz pastāvīgu dzīvi citā valstī, t.i., imigrāciju.

Šķiet, ka “ever expanding” Eiropas Savienības birokrātu piramīda ir organizācija un valsts pati par sevi. Pamazām dzimstošais monstrs.

Un jo nožēlojamāki ir tie mūslaiku līdēji – mūslaiku komjaunieši un komunisti – kuri nekritiski un pastāvīgi dzied slavas dziesmas šā brīža “varen plašajai mātuškai”. Viņiem Eiropas Savienība ir neaizskarams, neapspriežams labums.

+13
-12
Atbildēt

24

    silvija > Sanšains 17.02.2014. 10.29

    Visnožēlojamākie ir tie puszglītotie Hari, kuri gudri spriedelē par jautājumiem, no kuriem sajēdz vēl mazāk nekā cūka no svētdienas. Esmu ļoti priecīgs, ka mēs esam ES un NATO un Tev līdzīgie veco komunistu pēcpuslaižas var tikai klabināt stulbus komentārus, nevis izdarīt kaut ko reālu.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Sanšains 17.02.2014. 10.29

    Mainās laiki, mainās saimnieki, bet vagaru, pakalpiņu un vergu apziņa nemainās, tieši tāpēc ES amatos var nereti redzēt bijušos padomju funkcionārus, viņiem tāds darbiņš….Kopumā jāsaka, ka ne jau ES ir vaina – vaina ir idiotos, kam jāskrien ratiem pa priekšu, kam neko nenozīmē savu tautiešu intereses un labklājība, iepretīm savējai ! Taču ES reakcija uz šo ir smieklīga un nožēlojama, sevišķi ņemot vērā to, ka Šveices referendumu sistēma ir īsta tautas vara, nevis kāds atvasinājums, kā piemēram pie mums, kur par tādu nozīmīgu jautājumu kā valūtas maiņa nolemj viena partija…..t.i. pārdesmit cilvēku liels loks !

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.02.2014. 10.36

    Aigars Brauns:

    Visnožēlojamākie ir tie puszglītotie Hari

    ========================

    Jūs kļūdāties. “Politikas” jomā neesmu izglītots itin nemaz.

    veco komunistu pēcpuslaižas var tikai klabināt stulbus komentārus

    ========================

    Mūslaiku “jauno komunistu” (eirojauniešu) greizsirdība uz vecajiem komunistiem?:)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    silvija > Sanšains 17.02.2014. 10.41

    Nedomāju, ka esi izglītots jebkādā citā jomā, ja nu vienīgi esi īpaši apmācīts ņirgāties par citu dzīvo radību nāvi, ciešanām, tiesībām uz dzīvi un citām NA neizprotamām lietām

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.02.2014. 10.47

    Aigars Brauns –

    Dikti gribētos kādreiz uzzināt – vai Jūs esat Armands Leimanis vai Didzis Melbiksis.:)

    Tikai šos divus esmu manījis izpaužamies tik skuķiski histēriski jūtelīgās “pasaules lāpītāju” noskaņās.:)

    Hm, bet viņi tomēr ir no tiem “drosmīgajiem”, kuri mēdz publicēties ar savu īsto vārdu. Vai tiešām kreisi saindēto jaunēkļu pulciņš jau ir izaudzis lielāks, nekā šķita līdz šim?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    silvija > Sanšains 17.02.2014. 10.57

    Man ir pilnīgi vienalga, ko tu gribi vai negribi uzzināt, jo allaž esmu uzskatījis tevi un tos pāris tev līdzīgo par sliekām, kurām gribas uzdoties par agronomiem, bet sanāk tikai skaļa gāzu nolaišana, ko paši laikam gan uzskata par gudru iznešanos. Ar vārdu sakot, se, būdā, dukšeli, un gaidi, kamēr Hūte un Urbanovičs tev atmetīs kādu desas ādiņu vai apgrauztu kaulu.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.02.2014. 11.02

    Aigars Brauns –

    Hm, bet varbūt ar segvārdu “Aigars Brauns” šeit raksta tikai viena no Jūsu personības daļām. Arī variants.:)

    Jēlā valodiņa Jums tāda pati, kā tam it kā nacionālistam, kuru te regulāri “izbano”.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 17.02.2014. 11.25

    Haris. Neslēpta ES šantāža pret valsti, kura nav ES dalībvalsts. Izrādās, ka arī ES ir “bļižņeje zarubežje”, kurai jārēķinās ar ES uzstādījumiem:)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.02.2014. 12.07

    lno –

    Viņiem jau nav problēmu šantažēt arī “pirmšķirīgu” Eiropas Savienības dalībnieci.

    Atcerieties, kā ES spaidīja Austriju, lai nepieļautu Jorga Haidera nokļūšanu valdībā? Toreiz Austrijā tika izveidota koalīcija, kuras sastāvā bija arī Haidera partija, bet ES spiediena dēļ līderis Haiders pakāpās malā.

    Protams, vienmēr jau var aizbildināties – “bet Baltkrievijā un Krievijā demokrātijas ir mazāk!”:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 17.02.2014. 12.20

    “Protams, vienmēr jau var aizbildināties – “bet Baltkrievijā un Krievijā demokrātijas ir mazāk!”:)”

    Jā, bet diemžēl priekš bijušās PSRS un Austrumeiropas valstīm tas joprojām ir arguments.

    Tāpēc jau ar nepacietību gaidu materializējamies sava wallpaper’a attēlu – t.i. brīdi, kad sašņorēto “krievu lāci” kāds vai kādi vedīs uz “unsere Managerie”, jo tikai tas mūs pa īstam atpestīs.

    P.S. Bēgot no PSRS 1.0, esam iesoļojuši iekš PSRS 2.0 un, kas ļaunākais, ar visu PSRS 1.0 okupācijas mantojumu un tā faktiski esam pakļauti 2 koloniālajām lielvarām.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Antra > Sanšains 17.02.2014. 12.26

    Haris 17.februāris 2014 11:02

    Malacis. Labākus volontierus par “taisnīgiem” noderīgiem idiotiem, Viķkas Makarova(arī Birkava un Sončika) tikumiskie sekotāji nemaz nevarētu vēlēties.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 17.02.2014. 12.41

    Nu gan “kruti” – ES, izrādās, ir PSRS-2

    Un NATO, tātad, Varšavas bloks – 2.

    Nu gan aizrunājušies “nacionāļi”.

    ES nav bez trūkumiem, bet, lai pateiktu ko tādu, it sevišķi Latvijā, kas piedzīvoja visus PSRS okupācijas “labumus”, jābūt īpaši “talantīgam”.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.02.2014. 12.46

    Šeloba:

    Bēgot no PSRS 1.0, esam iesoļojuši iekš PSRS 2.0

    =================================

    Nepiekrītu, ka Eiropas Savienība jau būtu PSRS 2.0. Tik traki VĒL NAV un acīmredzot vēl diezgan ilgi nebūs.

    Tomēr, manuprāt, ir redzams, ka brīvības pamazām atliek arvien mazāk. Regulēts un diktēts tiek arvien vairāk. Tendence ir saskatāma.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.02.2014. 12.51

    altin yildiz –

    Nu, ja, esat “atkodis” īsto panākumu formulu: jo pretīgāka un jēlāka lamāšanās, jo briesmīgāk nodreb sončiki.:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    inta_s > Sanšains 17.02.2014. 12.54

    Esmu jau reiz izteicies ka pēc būtības ir divas ideoloģijas – kolektīvisms un individuālisms. Ja Jūs iepazīsities ar šīm definīcijām, tad būs skaidrs kas ir Kolektīvisms un kāpēc ir saskatāma līdziba starp ES un PSRS.

    http://www.youtube.com/watch?v=cVdI4Kx8TdY

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 17.02.2014. 12.56

    Haris…kā ES spaidīja Austriju…

    ______________

    un tagad Ungāriju:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 17.02.2014. 12.56

    Visas pārnacionāli valstiski veidojumi savā būtībā ir līdzīgi – par to ir stāsts. Atrašanās NATO ir kaut minimāla garantija tam, ka nebūs vēlreiz jāpiedzīvo krievu okupācijas šausmas, kas attiecas uz ES, nekad neesmu bijusi eirooptimiste (lai arī balsoju par iestāšanos), bet šobrīd aizvien vairāk virzos uz ES noliegumu.

    Gadījums ar Haideru bija “pirmā bezdelīga”, šobrīd jau ir acīmredzami, ka Briseles izpratnē demokrātija pilnīgi noteikti nav “tautas vara”.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 17.02.2014. 13.01

    >dzeris

    “bet, lai pateiktu ko tādu, it sevišķi Latvijā, kas piedzīvoja visus PSRS okupācijas “labumus”, jābūt īpaši “talantīgam”” – lai saskatītu acīmredzmo, nav jābūt īpaši “talantīgam”, bet vienkārši redzīgam un vēsu prātu domāt spējīgam. Viena būtiska atšķirība starp PSRS un ES pagaidām gan ir: ES pagaidām vēl citādi domājošos neliek koncentrācijas nometnēs.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 17.02.2014. 13.02

    “Nepiekrītu, ka Eiropas Savienība jau būtu PSRS 2.0. Tik traki VĒL NAV un acīmredzot vēl diezgan ilgi nebūs.”

    Nebūs tāpēc, eiropieši ne tūvu nav tas pats, kas “moskaļi” – PSRS 1.0 “valstsnācija”, bet skaidrs ir tas, ka ES ir projekts ar acīmredzamām neokoloniālisma pazīmēm un tā darbība nu jau nonāk klajā pretrunā ar tautu pašnoteikšanās tiesībām un tātad arī ar demokrātijas principiem.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 17.02.2014. 13.02

    dzeris49. Protams ES vēl nav PSRS, tomēr vistu krātiņu izmēri jau jāsaskaņo Briselē kā alumīnija karotes kādreiz Maskavā, daudzi lēmumi tiek pieņemti bez saskaņošanas ar dalīvalstīm. Maskava toties neaizliedza kūpināt vistas vai zivis:) Arī korupcijas ieviešanā iepriekšejā ES komisija rādīja mūsējiem uzskatamu piemēru, tādēļ nav ko brīnīties, ka Lembergs joprojām uz brīvām kājām.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 17.02.2014. 13.04

    Lasot “pusizglītotā” Hara un pilnizglītotā A. Brauna diskusiju, nevaru atturēties no nenozīmīga fakta konstatēšanas:”pusizglītotais” Haris konsekventi lieto uzrunu “Jūs”, bet pilnizglītotais A. Brauns – “tu”.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > Sanšains 17.02.2014. 13.17

    zirnekliene Šeloba,

    ja ir nepieciešams pakļaut kādu nāciju vai nācijas, tad ir divi varianti kā to panākt.

    A.) Vai nu izmantojot brutālu spēku sakaut upuri un pakļaut to savam diktātam.

    B.) Iefiltrējoties upurī, sagrābt kontroli pār varas centriem un pakļaut to izmantojot politiskas, publiskas, u.c. lelles kuras patiesībā vairs neko nenosaka un ir tikai izkārtne publikai lai būtu kur izgāzt savas dusmas par notiekošo lokālā līmenī, kad iefiltrēšanās veiksmīgi norit, tad agresors var mainīt upura domāšanu pakļaujot uzbrucēja diktātam. Tiek grauta esošā domāšana un veidota jauna: parasti izmanto pieeju: Problem, Reaction, Solution. Piemēram, neviens nebūtu gatavs atteikties no privātuma tiesībām – tad nu ir jārada Problem ka ir drošības problēma, jāizsauc Reaction no publikas lai tā pieprasa (vai vismaz kaut cik spēj pieņemt) Solution un Solution tad arī ir tas kas maina esošo kārtību, kādu neviens nepieņemtu pirms tam normālos apstākļos. Vecs triks, bet tiek izmantots atkal un atkal.

    A.) variants ir brutāls, vienkārš un kā vēsture to pierādījusi – ilgtermiņā neefektīvs, tā kā upuri apzinās savu lomu, ka tiek pakļauts un instinktīvi patur sevī cīņas sparu reiz atbrīvoties no uzbrucēja – kaut tas prasītu 50 gadus kā Latvijas Republikai vai tūkstoš gadus citām civilizācijām vēsturē. Upuris saprot ka ir ieslodzīts jo restes ir skaidri redzamas – te mēs runājam par PSRS.

    B.) Ir daudz grūtāks veids un arī lēnāks, taču noteikti efektīvāks tā kā upuris nemaz nesaprot savu lomu ka tiek pakļauts līdz ar to agresors tikai progresā lai arī pa maziem solīšiem taču neatgriezeniski mainot upura uzvedību dominē pār to un vēl vairāk dažreiz upuris pat ir pateicīgs par to ka tiek pakļauts, kas pilnībā izslēdz jebkādu pretošanos, ja kāds pretojas tad to vajag vienkārši ignorēt, ja nav iespējams tad izstumt un diskreditēt. Šis agresors nevar atļauties metodes kādas lieo A variantā (vismaz ne kamēr misija nav pabeigta) jo tas izsauktu pretreakciju no upura un ieslēgtos apziņa par tā lomu – kas arī ir ES variants.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.02.2014. 13.24

    nulle –

    Jā, arī man šis Fidesz politikas pavērsiens šķiet.. vismaz nesaprotams. Iespējams, par maz informācijas. Vai arī neesmu pietiekami intensīvi meklējis. Pagaidām negribu ticēt, ka Viktors Orbans būtu “sabojājies”.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Antra > Sanšains 17.02.2014. 19.09

    Haris

    Kārtīgi atspārdi domubiedrus, lai oponenti noraustās un ja vēl kārtīgi pakritizēsi nacionāli domājošos politiķus, skaties, kremļa pakalpiņi kļūs cilvēcīgāki.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 17.02.2014. 09.26

“Uzreiz pēc referenduma ES vadība izteica asu kritiku Šveicei.”

Šveicē valda patiesa tiešā demokrātija, kura vara ir indivīdiem nevis režīmam. Šāda veida demokrātija ES galīgi nepatīk, tāpēc arī soda šveiciešus par to rīcības brīvību.

http://www.youtube.com/watch?v=6u9V89T-zwQ

http://www.youtube.com/watch?v=hgLxgdNFwhE

Pat tad kad lielākā daļa ES dalībvalstu nobalso PRET ĢMO – tas tiek ignorēts.

“We have a majority against it, so I don’t understand how we can approve this. Even more so ahead of EU elections. This is dangerous for the image of EU institutions, it will fuel the idea that Europe doesn’t work or works badly,” said French EU affairs minister Thierry Repentin.

http://euobserver.com/environment/123093

+6
-9
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam