Nobela prēmijas laureāti aicina Putinu atcelt „antigeju” likumu

114

Komentāri (114)

armn 14.01.2014. 15.32

Varētu apkopot Krustēva, aivarsk, Ģenerāļa, Ločmeļa, Andra Doveika, Zirneklienes, Ino, freskas .. (gan jau vēl līdz 27 līdzīgo sagrabinātu) komentārus vienai intelektuāli spēcīgai atbildei šiem Nobeļa laureātiem.

Lai redz kādam kopīgam lidojumam ir spējīgi dažādu brūvējumu laba gribētāji mūsu zemītei.

+2
-3
Atbildēt

1

    gliters > armn 15.01.2014. 08.54

    Es “cepos” tāpēc, ka nesvarīgas manā skatījumā lietas tiek izvirzītas priekšplānā. Un lai gan neesmu praidu aizlieguma piekritēja, man ir pilnīgi pie kājas, vai Krievijā tas ir atļauts vai nē – man pašai nav nekādas vajadzības bļaut uz katra stūra par savu orientāciju, tāpēc nesaprotu, kāpēc geji bez tā nevar iztikt – nekā citādi kā ar varas ambīcijām to nevaru izskaidrot. Ir mazākais dīvaini satraukties par praidu aizliegumu, ja Krievijā cilvēka dzīvība kā tāda nekā nav vērta.

    P.S. Ir nožēlojami, ka Gandalfa lomas tēlotājs nesaprot, kas ir Mordora mūsu realitātē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 14.01.2014. 15.09

jaaa pederastijas atbalstisana jau ir labais tonis..vel 1973 gadaa asv arsteja pedarastiju kaa launu slimibu par nodoklu maksataju naudu..bet tad sacelaas asv zidu-psihiatru congress un ar vkn dazu balsu vairakumu uzspieda pasaulei..zidu un pederastu vertibas..

+3
-1
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.38

Džeris šodien te popularizē curiku ģenētiku :)

Džeris 14.janvāris 2014 10:03

“šie cilvēki, homoseksualisti, nav ne pie kā vainīgi, patreiz atklāts gēns, kas par to atbild, tā ka tā nav ne izlaidība, ne kas cits, bet, normas variants”

Džeris 14.janvāris 2014 11:11

“tas viss ir postsovjetiskais sindroms, PSRS par homoseksualismu lika cietumā, diemžēl, tas, acīmredzot, daudziem jau gēnos”

+3
-3
Atbildēt

10

    Kristīne > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.51

    “popularizē curiku ģenētiku”

    ===

    Drīzāk propagandē…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Kaspars Špūle 14.01.2014. 13.01

    Nezinu, kas ir curiki, bet tas, ka fretka ir tipisks sovoks, pat, ja viņš nav dzimis tai periodā, tas man ir skaidrs.

    Ar postssovjetijas sindromu gēnos domāju padomju laiku valdošo ideoloģiju un uzskatus, kuros, kā teca freimanis, valdīja empātijas pilnīgāks iztrūkums, un tanī laikā kultivēto naidu pret visām minoritātēm un visu citādāko, “gēnos” bija domāts pēdiņās, homofobi ir tipiski šādas kultūras pārstāvji, atšķirībā no Rietumu kultūras pāstāvjiem, kas raksturojas ar pretējām īpašībām.

    Skan samērā paradoksāli – mūsu “nacionalisti” ir lielākie “sovoki”, bet, viņu viedokļu un kremlina ločmeļa viedokļu sakritība šini un vēl daudzās lietās arī par to nepārprotami liecina.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Kaspars Špūle 14.01.2014. 13.20

    Nevajag, dzeri, muldēt! Nevajag aizmālēt pasaulei acis, ka TIKAI attieksme pret homo jautājumiem ir tā vienīgā robežšķirtne starp progresu un atpalicību, starp pareizo un nepareizo! Bez homoseksuālistiem ir vēl citas problēmas un daudz būtiskākas lietas.

    Vēsturē ir simtiem piemēru, ka tas, ko uzskata par labu, progresīvu un pareizu, vēlāk izrādās maldu ceļš un sabiedrība pārvērtē savu attieksmi. Attiecībā uz homo lietām šis process pašlaik norisinās Rietumos un tu esi krietni nokavējis. Tagad esi palicis par reakcionāru un arhaiski domājošu personu. Homo lieta ir bijusi par daudz uzpūsta un ir, kā pats minēji, līdzīga kreiļu lietai. Tik es neesmu dzirdējis par kreiļu praidiem un kreilisma propagandu. Gan jau paliks specializētajos veikalos pieejams “ānusvazelīns”. Neviens Eiropā viņus neslaktēs un arī neārstēs, viņi, tāpat, kā kreiļi baudīs visas pamattiesības, bet nevienu privlēģiju. Tāpat, kā pornogrāfija un politiskā reklāma, arī seksminoritāšu publiskās aktivitātes tiks kontrolētas un limitētas pārējās sabiedrības interesēs.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Kaspars Špūle 14.01.2014. 13.27

    Un kādas “privilēģijas” viņi bauda tagad?

    To, ka viņiem ļaut runāt par savām problēmām un cīnīties par savām tiesībām, un vēl iet gājienos, tu sauc par privilēģijām?

    Kas tev liedz rīkot gājienu, jūs, “nacionalisti”, taču arī rīkojiet lāpu gājienus, to taču tu par privilēģiju neuzskati?

    Un ar ko geji būtu par jums sliktāki?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Kaspars Špūle 14.01.2014. 13.55

    Dzeri, tāpēc, ka alfabētu bērniem māca no 3-4 gadu vecuma, bet pāragri uzsākta dzimumdzīve var sabojāt visu dzīvi. Tāpēc pornogrāfijas un dažādu seksuālo noviržu reklamēšana praidos, netā, uz ielas un citās publiskās vietās ir likumpārkāpums un noziegums!

    http://www.probacija.lv/page.php?id=472

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Kaspars Špūle 14.01.2014. 14.03

    dzeris49

    Un pēc tā visa, tu, prostatas vēža un izlīdušās zarnas nomocītais, sifilisa smadzeņu saēstais ar īpaši īpašām vajadzībām, vēl žēlojies, ka pret jums, fekāliju stumdītājiem, slikti izturās. Uz mieta tava vieta.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 14.01.2014. 14.38

    Kur Džeris vairs netiek galā, tur ierodas DP provokators “ģenerāļa Patona fanu klubs” un ar savu “atbalstu” nolīdzina Džeŗa oponentus ar zemi :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 14.01.2014. 15.28

    Kaut vai tāpēc, ka viņam ir tieši tādi paši priekšstati par “nacionālo spārnu” kā tev :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Kaspars Špūle 14.01.2014. 15.35

    aivarsk – tu nepārtraukti homoseksualismu pielīdzina pedofīlijai, kāds sakars homoseksualismam ar bērnu izmantošanu, pirmais ir norma, otrais ir noziegums.

    Un neved tos savus bērnus uz tiem praidiem, ja tev nepatīk, un viss atrisināsies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Kaspars Špūle 14.01.2014. 18.14

    Dzeri, fakti ir tādi, ka sabiedrībā homoseksuālistu skaits ir ap 5-10%, taču starp pedofīliem to ir virs 50%.

    Publiska telpa pieder visiem un tu nevari man likt neiet uz ielas, ja negribu, lai bērni sastaptu homoreklamējošu pasākumu.

    Un runa nav tikai par mani, runa ir par bērniem, ar kuru psihi eksperimentē dažādu grāmatu ieviesēji, BEZ zinātniskiem pierādījumiem par sekām!!!!!!

    Paskaties uz šo pētījumu:

    http://www.aprinkis.lv/sabiedriba/dzive-un-ticiba/item/8724-petijums-par-homoseksualas-gimenes-uzaugusiem-berniem-%E2%80%93-vienkarsi-sokejoss#

    Vienkārši tie sabiedrības locekļi, kuri aizstāv nekontrolētu homoreklāmu un paši nav ne homoseksuālisti, ne sirgst ar citām novirzēm, bieži nav izglītoti, nelasa dažādus viedokļus, nespēj analizēt, salīdzināt un kritiski vērtēt novecojušas dogmas par “līdztiesību”, “empātiju” utt. Upurim neviens nedrīkst borēt ideju, ka varmāka ir līdztiesīgs un mums būtu jāiejūtas viņa ādā. Šobrīd sabiedrības lielākā daļa ir šāds upuris, apmānīts, izmantots no agresīvo homoseksuālistu puses, kuriem nepietiek ar savu guļamistabu un pieaugušu partneri.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anatolijs K. 14.01.2014. 11.31

Tiešām nesaprotu kādēļ bērniem nedrīkstētu stāstīt par homoseksualitāti. Brīvi runājam par to gan ģimenē, gan ar jauniešiem ar kuriem strādāju, gan ar saviem bērniem un mazbērniem. Un visi to uztver absolūti normāli. Jo jau no bērnības katram jāzina un JĀSAPROT, ka cilvēki vispār pasaulē ir tik dažādi, jo tādus, atšķirīgus daba visus radījusi. Tad nebūs šīs agresīvās, slimīgās, šaurpierainās attieksmes.

+5
-9
Atbildēt

8

    janis17 > Anatolijs K. 14.01.2014. 11.57

    Nu nevajag tikai vienu seksualitātes izpausmi pār citām stādīt, tas nu ir izcili diskriminējoši! Akmens laikmets! Nožēlojami!

    Vai nu visas, vai nevienu, tādam jābūt īsti demokrātiskam un modernam audzināšanas veidam!

    Piemēram, 2006. gadā Nīderlandē tika dibināta Pedofilu partija.

    Gerontofīlija (arī presbiofīlija) – seksuāla tieksme pret vecākiem un veciem cilvēkiem

    Pigmalionisms (arī ikonolagnija, statuefīlija, agalmatofīlija) – seksuāla novirze, kuras pamatā ir specifiski fetiši, piemēram, statujas, pieminekļi, fotogrāfijas

    Pedofīlija (arī infantoseksuālisms, paderozija) – dzimumtieksme pret nepilngadīgiem bērniem

    Transvestītisms (arī eonisms, metatropisms) – dzimumtieksmes apmierināšana, pārģērbjoties pretēja dzimuma pārstāvju drēbēs

    Zoofīlija (arī zooerastija, bestiofīlija) – dzimumtieksme pret dzīvniekiem

    Ekshibicionisms – seksuālais uzbudinājums tiek sasniegts ārpus seksuālo sakaru konteksta, rādot citiem atkailinātas sava ķermeņa daļas

    Mazohisms (arī pasivītisms, pasīvā algolagnija) – seksuālā apmierinājuma gūšana no pazemojumiem un fiziskām ciešanām, ko rada partneris

    Nekrofīlija (arī nekromānija) – dzimumtieksme un tās apmierināšana ar mirušajiem

    Vuārisms (arī skopofīlija, miksoskopija, vizionisms) – seksuāla apmierinājuma gūšana, vērojot dzimumaktu vai kādas seksuālas darbības

    Narratofīlija (arī koprofēmija) – seksuāla uzbudinājuma sasniegšana, partnerim sakot neķītrus vārdus un rupjības

    Daži indivīdi mēģina saspiest sev cilpu ap kaklu, izraisot smakšanu, kas izsauc orgasmu: šo fetišisma izpausmi dēvē par autoerotisko asfiksiju. Šiem pacientiem, tāpat kā tiem, kuri seksuālās tuvības laikā gūst baudu, izvēloties ar asinīm saistītas seksuālas, vampīriskas rotaļas, noteikti nepieciešama psihiatra konsultācija un terapija.

    http://www.doctus.lv/2007/4/seksualas-uzvedibas-traucejumi-un-novirzes

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Anatolijs K. 14.01.2014. 12.45

    Pamēģināsiet, varbūt to autoerotisko asfiksiju pamēģināt pats un pamācīt bērniem? ja izdodās, pastāstiet par rezultātiem!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Anatolijs K. 14.01.2014. 13.08

    aivarsk. Jā, jā, tieši tā daru kā jurispetra; bērniem un mazbērniem no 4.g.vecuma katru dienu klāstu par zoofīliju, vuārismu u.c. Tevis pieminētie jocīgie nosaukumi. Īpaši iecienītas tēmas par nekrofīliju un zoofīliju. Tālāk runājam par iecietību un seksuālo minoritāšu tiesībām :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Anatolijs K. 14.01.2014. 13.11

    aivarsk – atšķirību starp homoseksualismu un pedofīliju zini?

    Šeit kāds saka, ka pedofīlija ir normāli?

    Un tas viss pārējāis ir gaumes lieta, kāda tev daļa, ko kurš dara savā gultā, ja abiem tas patīk?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Anatolijs K. 14.01.2014. 13.22

    dzeris49

    aivarsk – atšķirību starp homoseksualismu un pedofīliju zini?

    Uzdrīkstēšanās.

    Kamēr abi izdzimteņi, “latvijas ceļa” peģerasti, Birkavs un Sončiks, nevarēja piesegties ar administratīvo resursu, pretdabiskās seksuālās izdarības ar zēniem bija tikai to slimajos murgos.

    Savlaicīga ķirurģiskā kastrācija profilakses nolūkos būtu abus kropļus pasargājusi no nozieguma izdarīšanas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Anatolijs K. 14.01.2014. 13.33

    Dzeri, pilnīgi piekrītu! GULTĀ, nevis praidā, skolā, netā, Nobela prēmijā, uz ielas, tv utt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Anatolijs K. 14.01.2014. 13.42

    To pašu, ko visur citur dara heteroseksualisti ( uz ielas, utt.,), to pašu tur drīkst darīt arī homoseksualisti, tie nav kādi otrās šķiras cilvēki, kuri jāizolē rezervācijās, tev visai īpatnēji uzskati par ctb.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Anatolijs K. 14.01.2014. 13.46

    dzeris49 aivarsk – atšķirību starp homoseksualismu un pedofīliju zini?

    __________________

    Neviens nezina vai homoseksuālisms ir iegūstams, vai ar to jau piedzimst. Es domāju, ka to var iegūt, ja tam ir atsevišķi ģenētiski priekšnosacījumi un nepareiza seksuālā audzināšana.

    Bērnus jāpasargā no homoattiecību propagandas, jo citādi tā ir pedofīlija, mēģinājums pavedināt nepilngadīgo.

    http://infoagentura.wordpress.com/2013/03/10/homoseksualisms-ir-patalogija/

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Annija 14.01.2014. 11.29

Rietumu pasaulē valda pamatīgi samaitāti, ļoti bagāti kretīni, kuri nosaka rietumu sabiedrības uzskatus par to, kas ir normāli un, kas nav. Viņiem ir izdevīgi, lai pēc iespējas vairāk cilvēku būtu ja ne tikpat samaitāti, tad noteikti vēl samaitātāki par viņiem, jo tādējādi tie var justies droši, ka nav vienīgie deģenerāti un ne tie debīlākie no tiem. Tādē’jādi viņiem šķiet, ka pēc nāves, ja gadījumā tur prasīs no viņiem kādas atskaites, tad viņi varēs atšaudīties ar vārdiem: “Es jau vēl normāls! labāk paskaties uz tiem tur, kas ir vēl samaitātāki par mani!” – Viennozīmīgi, ka vairums no šiem Nobela premīju laureātiem ir vai nu atklāti, vai nu arī slēpti pederasti un pedofīli, tieši tāpat, kā lielākā daļa Rietumeiropas valstu valdību pārstāvji. Augstskolu diploms, zinātniskais grāds, un prēmija, nevar tikt uzskatīts par cilvēka garīgās veselības un intelekta līmeņa objektīvu noteicēju. Tikai reāli darbi tikumības, godīguma, taisnīguma un patiesības paušanā nosaka cilvēka patieso intelekta līmeni un viņa respektējamību. Bet šitie pērkamie laureāteļi, vat plātīties cik negrib ar saviem tituliem, taču, kā paliks pērkami garīgie kropļi, tā arī, visticamāk, nomirs tādi.

+7
-9
Atbildēt

7

    Aina > Annija 14.01.2014. 11.34

    Jā, kur ni Nobela prēmijas laureātiem sacensties ar Sēni, kas savā 40 gadus ilgajā mūžā sarakstījis veselu vienu grāmatu, ko neviens izdevējs neņem pretī.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Annija 14.01.2014. 12.16

    “Rietumu pasaulē valda pamatīgi samaitāti, ļoti bagāti kretīni, kuri nosaka rietumu sabiedrības uzskatus par to, kas ir normāli un, kas nav.”

    ===

    Rietumu pasaulē valda cieņa pret ļautiņiem un viņu brīvībām, kas ir viens no stūrakmeņiem šamējo panākumiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Annija 14.01.2014. 12.43

    Kā ar mazākuma cieņu pret pārējiem cilvēkiem?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Annija 14.01.2014. 13.22

    Vai tad homoseksualisti grib ierobežot tavas tiesības, mēģina tev uzspiest savu dzīvesbveidu, varbūt, mēģināja tevi izvarot?

    Kāda tev daļa par to, ko divi cilvēki dara savā starpā savā guļamistabā pēc abpusējas piekrišanas, kā tas aizskar to tavu “cieņu”?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Annija 14.01.2014. 14.25

    Guļamistabās???????

    Tiešām?!

    šī būtu tā “cieņa pret ļautiņiem un viņu brīvībām”

    http://www.demotix.com/node/2133478

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Annija 14.01.2014. 14.39

    Un tevi kāds ar varu piespiež uz to skatīties?

    Ne viss, ko dara heteroseksualiti ir ideāls, un ne viss, ko dara homoseksualisti ir ideāls, bet, tas nenozīmē, ka jāierobežo viņu tiesības.

    Ja ir kādi likuma pārkāpumi, par to vienkārši pienākās sods.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Annija 14.01.2014. 17.55

    Dzeri :)))))))))))))

    Nu tak tajā krievijā ir likums.

    Bet, redz, nepatīk nobelistiem! :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 14.01.2014. 11.26

Lai gan “Dzemdes trakuma” tērpu mākslinieces http://calvertjournal.com/news/show/1878/pussy-riots-tolokonnikova-models-for-russian-fashion-website un nobelisti pūlas vaiga sviedros, tomēr joprojām ne visiem ir skaidrs, ka Putina režīms kritīs drīz un geji varēt diet laimē, kā arī častuškā.

Man šķiet, “Irai” biežāk būtu jāpublicē tādas gaišas un pareizas intervijas kā 2012. gada 15. oktobrī publicētā intervija ar Romānu Dobrohotovu. Tajā Dobrohotova k-gs autoritatīvi un nomierinoši mums ziņoja:

“Putina režīma krišana ir tuvas nākotnes jautājums. Tas var notikt jau tuvākā gada laikā.”

http://www.ir.lv/2012/10/15/krievijas-politikis-putina-rezims-driz-kritis

Kā zināms visiem īsteni ticīgajiem, jo biežāk atkārtojam kādu mantru, jo tuvāk mērķim tuvojamies. Turklāt mantras “Putins slikts, Putins drīz kritīs” atkārtošanai ir arī kāds apbrīnojams un negaidīts blakusefekts: tā neitralizē arī “Vienotības” un “Iras” cieti atbalstītās uzturēšanās atļauju tirgošanas sliktos aspektus – tās iegādājas tikai pret Putinu noskaņoti disidenti, kuri vēlas cienīt latviešu valodu un iekļauties latviešu kultūrā.

Man savukārt gribētos uzdrīkstēties domāt, ka mantras iedarbība ir pat vēl plašāka – tā neitralizē arī guseļņikovu un antonovu investīcijas Latvijas bankās, tā aizbaida “Latvijas finiera”, “Latvijas metalurga”, “Lattelecom”, “Valmieras piena”, utt. potenciālos pircējus no Krievijas vai ES firmām ar Krievijas kapitālu. Pro-homo/antiPutina mantra apbrīnojamā kārtā mūsu acu priekšā arī palielina Latvijas aizsardzības budžetu.

Būsim vienoti un stipri savā mara.. mantrismā!

+6
-7
Atbildēt

3

    Inese > Sanšains 14.01.2014. 11.28

    Mīļo draudziņ, vari cik ilgi gribi atkārtot halva, halva, bet no tā mutē saldāks nepaliks ;)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Sanšains 14.01.2014. 11.39

    “Dzemdes trakuma”??

    ==

    Man likās, ka runa ir par “Kaķīšu dumpi”…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Sanšains 14.01.2014. 12.05

    Nē, nekāds “kaķīšu dumpis”, bet latviski teikts – “pežu dumpis”. Un dalībnieces (vismaz par galveno uztaisītā) ar savām izpausmēm internetā vēl pirms šīs izrādes ļoti konkrēti parādīja, kura versija ir pareizā.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

inta_s 14.01.2014. 11.25

Vai Geji Krievijā ir svarīgāki, kā visi ASV pilsoņi ASV kuru tiesības, kas ierakstītas Bill of rights – pakāpeniski pazūd, iznīcinot reiz tik varenu valsti un brīvību?

Pasaules sabiedrībai būtu jāpieprasa ASV atcelt likumu, kas paredz ieslodzīt jebkuru bez tiesas uz neierobežoti ilgu laiku un tādējādi ir pretrunā ASV Bill of rights.

http://www.huffingtonpost.com/news/ndaa-indefinite-detention

+5
-5
Atbildēt

0

Dmitrijs 14.01.2014. 11.22

Pird%$#s peļķē tā vēstule. Ja Krievijas vadība ir nolēmusi turētu kursu ārfrikas “demokrātiju” un islama “cilvēktiesību paradīzes” virzienā, tad nekāds zinātnieku tusiņš šo cēlo mērķi neapturēs ar dažiem autografiem.

Ir jau grūti lielai daļai saprast, ka šī reliģiozi totalitārā sistēma, ko ar katru dienu pastiprina kremlis, aizliedzot to un šito, atrodot ārējus un iekšējus ienaidniekus, ir viņu varas pamats. Katrs cilvēks ir policists viens otram, cilvēku privātā dzīve ir visu darīšana un ze prezidents pateiks, kā ir pareizi mīlēt un kā ir nepareizi. :) Viss kā vecajos labajos cara laikos. Baznīca ar valsti ir kopā. Pie kam konkrēti viena baznīca.

Vidusslaiki… tāpēc jau muslumaņu un citas reliģiju pārņemtās valstīs sabiedrība ir ekstrēmi naidīga un agresīva, ieskaitot ASV, jo cilvēki nejūtas brīvi galvenokārt savās mājās un pat gultā. :)

Labāk tie autogrāfu vācēji būtu domājuši par ASV un Eiropas reliģiozi motivētajiem homofobiem, jo Krievijas cilvēkiem nevar palīdzēt. Nevar palīdzēt tiem, kas grib būt vergi, kuriem vajag “caru”, kuri mazohistiskā kaifā sajūsminās par saviem bargajiem kungiem. :) Ko tur…

Un tas ir tas, ko “ločmeļi” un viņa pārstāvētā ideoloģija, izmantojot visiem tik labi saprotamu “sitiet pidarus un žīdus” lozungus, cenšas radīt iespaidu, ka Krievija ir labie un pareizie. Tāda ir tuvākā laika Krievijas propogandas stratēģija, jo nekā cita, ar ko censties pierādīt labo dzīvi krievijā, viņiem vairs nav. Aizmirstiet cilvēktiesības, mentus, karus, okupācijas, šantāžas, agresīvo ārpolitiku. “Mēs esam pret gejiem tāpēc mēs esam labie.” Nooooopietni? Tas ir viss, kas jums ir palicis?

+6
-8
Atbildēt

4

    Inese > Dmitrijs 14.01.2014. 11.30

    Ģirts “sitiet pidarus un žīdus”

    =====================

    Neko tādu es neir teicis. Tie ir jūsu vārdi, Ģirt Janson.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Aina > Dmitrijs 14.01.2014. 11.33

    “Sitiet žīdus un pidarus” nav tikai krievu prerogatīva diemžēl, ar to pēc vecā komunistu nelieša Lemberga pavēles dūšīgi nodarbojas arī Neliešu Apvienība kā Krievijas morālei tuvākā mūjābeļu banda.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > Dmitrijs 14.01.2014. 11.54

    Ģirts

    “Mēs esam pret gejiem tāpēc mēs esam labie.” Nooooopietni? Tas ir viss, kas jums ir palicis?

    Tas reizēm palīdz. Piemēram, Zatļers pret Lembergu, vai Lembergs pret Šorošu, vai bites pret medu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Dmitrijs > Dmitrijs 14.01.2014. 13.19

    Kam vispār interesē ko tu esi vai neesi teicis? Izslēdz datoru un tevis nav. Tu esi virtuāls tēls. :D tevis nav.

    Tā ir Krievijas retorika, krievijas varas partijas retorika, krievijas patriotu (lasīt – demonstratīvo patriotu) retorika un, diemžēl arī LV ekshibicionējošo patriotu tēmas. Nu bet nekā jau cita nav ar ko sevi pacelt, kā tikai atrast kādu, kurš pie visa vainīgs. :D Zaudētāju mentalitāte.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 14.01.2014. 11.11

Patreiz uzskatīt homoseksualismu par ko tādu, ko vajag nosodīt, vai kas ir vienkārši izvirtība, ir, apmēram, tas pats, ka pieturēties pie uzskatiem, ka Saule riņķo ap Zemi, nevis otrādi, jo “man tā šķiet”.

Ne jau par velti par to soda tik “progresīvās” valstīs, kā Irāna, Baltkrievija, Krievija, utt., visā ASV, ES, vairākumā Āzijas valstīs, arī daļās DA, to sen uzskata par normu.

Pilnīgākā arhaika, jo šie cilvēki, parasti, nav iepazinušies ne ar pētījumiem par šo te jautājumu, ne ar ko citu, un arī negrib to darīt, jo tas viss fobiju līmenī, tie sirgst ar vienu no ksenofobijas variantiem – homofobiju, parasti gan arī ar nemīlestību pret citu rasi, kultūru, tautību, uzvedības variantu, utt., visām ksenofobijas izpausmēm.

Tāpēc jau šeit vienotā korī uzstājas gan mūsu “nacionalisti”, gan apmaksātais kremlins ločmelis, kas okupējuši šo portālu, visi šejienes “izcilākie domātāji”, ko vieno judofobija, homofobija, un citas fobijas un kompleksi,no otras puses, tas viss ir postsovjetiskais sindroms, PSRS par homoseksualismu lika cietumā, diemžēl, tas, acīmredzot, daudziem jau gēnos.

Strīdēties ar šiem cilvēkiem bezjēdzīgi, jo fobijas, principā, korekcijai nepdodas, un nekādi loģiski argumenti tur nestrādā.

+7
-6
Atbildēt

8

    Kristīne > ligakalnina 14.01.2014. 11.35

    “tas, acīmredzot, daudziem jau gēnos”

    ==

    Nē, tā ir kultūras lieta, šajā gadījumā cilvēciskas empātijas trūkums, kura dēļ aiz dažādiem ļautiņus vispārīgi raksturojošiem lielumiem (dzimumorientācija, etniskā piederība, profesionālā piederība, uzskati) netiek pamanīts indivīds, kura galvenie centieni, vēlmes un vajadzības ir tādas pašas kā pārējiem vai pavisam līdzīgas. Ja šīs izpratnes nav, tad ir pavisam viegli kaut kādas grupas dēmonizēt, dehumanizēt. Latviešu portālos visbiežāk gan ne-cilvēki būs krievi, nevis geji…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Kristīne > ligakalnina 14.01.2014. 11.36

    “Un tāpēc pederastija būtu jāpropagandē bērnu vidū?”

    ===

    Kāda propaganada, kādi bērni? Ko Tu murgo?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 14.01.2014. 11.41

    Freimaņa k-gs, nobelisti taču prasa atcelt likuma pantus, kas paredz atbildību par homopropagandu bērnu vidu. Jūs to nezinājāt? ;) Runa ir par šo te, palasiet gan: Федеральный закон от 30.06.2013 № 135-ФЗ http://ru.wikisource.org/wiki/%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%BE%D1%82_30.06.2013_%E2%84%96_135-%D0%A4%D0%97

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 14.01.2014. 11.44

    Ločmelis

    Un tāpēc pederastija būtu jāpropagandē bērnu vidū? ;)

    Krievijā pederastijai bērni ir pakļauti nesalīdzināmi biežāk kā tās propogandai, tāpēc likums ir tīri populistisks, bez kāda seguma.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristīne > ligakalnina 14.01.2014. 11.49

    ” nobelisti taču prasa atcelt likuma pantus, kas paredz atbildību par homopropagandu bērnu vidu.”

    ===

    Muļķības. Likums paredz atbildību par lietām, ko KF viedie likumdevēji ir nodēvējuši par “homoseksuālisma propagandu”. Lietojot krievu izteicienu – “tās ir divas lielas atšķirības”.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 14.01.2014. 11.55

    kristaps_freimanis Muļķības. Likums paredz atbildību par lietām, ko KF viedie likumdevēji ir nodēvējuši par “homoseksuālisma propagandu”

    ====================

    Izlasiet likumu. Un nerakstiet muļķības. Vairs. Nekad.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristīne > ligakalnina 14.01.2014. 12.10

    Marasma ilustrācijai: Флаг Еврейской автономной области проверили на гей-пропаганду ”

    http://www.colta.ru/news/885

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 14.01.2014. 12.31

    Un kur jūs saskatāt marasmu? Bija kādas iedzīvotājas iesniegums uz kuru tika sniegta oficiāla izsmeļoša un kompetenta atbilde. Tas arī viss.

    Krievijas Federācijā vismaz atbild uz pilsoņu iesniegumiem. Atšķirībā no Latvijas, kur, piemēram, KNAB Jutas Strīķes padotie SIMTIEM (izcēlums mans – L.) iesniegumu vienkārši “nomētāja” atvilknēs, nesniedza atbildes, bet dažus iesniegumus pat bija grūtības vispār atrast.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Vineta 14.01.2014. 10.55

Pidaru ķīviņi.

Būtu Puķins šos abus, tāpat kā Eiropas karalnamu sodomītu, princi Albēru II, uzaicinājis uz romantisku laika pavadīšanu pie Jeņisejas, viss būtu OK.

http://basmanov.livejournal.com/1404550.html?thread=2905478

+2
-4
Atbildēt

0

armn 14.01.2014. 10.54

Nobela laureātu parakstītais lieliski simbolizē civilizētās pasaules izpratni par cilvēku un civilizāciju šodien un lieliski izgaismo, ka Krievijā kultivē atpalikušu sabiedrību. Nav Putina redzējumam nākotnes un labākais ko tā aizstāvji var atrast ir argumenti par Saūda Arābiju, Nigēriju vai Irānu. Nu nav šī uzvaroša vērtību kombinācija.

+9
-11
Atbildēt

2

    Inese > armn 14.01.2014. 11.08

    “Uzvaru nesošā kombinācija” ir pederastija + HIV. Tikai fakti:

    Pērn 11 mēnešos Latvijā reģistrēja 309 jaunus HIV infekcijas gadījumus un 116 AIDS gadījumus.

    Pēc SPKC mājaslapā publicētajiem datiem var secināt, ka pēc jaunatklāto gadījumu skaita, HIV infekcija vairāk izplatīta vīriešu vidū.

    Latvijā HIV izplatība starp vīriešiem, kuriem ir dzimumattiecības ar vīriešiem (VDV), sasniedz 7,8%, kas norāda uz koncentrētas epidēmijas esamību šajā paaugstinātas HIV inficēšanās riska grupā, secināts Eiropas interneta pētījumā par VDV.

    Pēc Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) standartiem, koncentrēta HIV epidēmija pastāv tad, ja valstī kādā no populācijas grupām HIV izplatība ir augstāka par 5%, iepazīstinot ar pētījuma rezultātiem, skaidroja Baltijas HIV asociācijas pārstāve Anda Karnīte.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    armn > armn 14.01.2014. 12.17

    Jūsu uzdevums ir demagoģija un to jūs arī šeit cītīgi pildiet. Citātu par Hiv Latvijā jūs izmantojiet selektīvi, nepārpublicējot teikumus, ka visstraujāk tā šobrīd izplatās heteroseksuālās attiecībās. Diez vai man vērts jums atgādināt kaut ko par ētiku un par to ka slimība vienmēr ir slimība un nav civilizēti to izmantot politiskai demagoģijai. Tīri racionāli es neredzu ko labu sabiedrībai vai slimību profilaksei dos vienas sabiedrības grupas diskriminēšana un dzīšana pagrīdē. Tāpat nezinu, ko labu un gudru darīs aizliegums runāt šajā gadījumā Krievijā par homoseksualitāti. Varbūt vienīgi jums būs vairāk plusiņu no pamuļķiem un neizglītotiem cilvēkiem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Inese 14.01.2014. 10.08

Nobela prēmijas laureāti ir par homoseksuālisma propagandu bērnu vidū? Par to vien vajadzētui viņiem tās prēmijas atņemt.

+5
-9
Atbildēt

2

varbūt ka tā 14.01.2014. 09.48

man ir prieks par Bērziņu un es esmu pret homoseksuāļu propogandu

+6
-8
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 14.01.2014. 09.44

Iespaidīgs protests pret vislielāko ļaunumu Krievijā :)

Citādi taču Krievija ir OK, vai ne, laureātu kungi?

+13
-9
Atbildēt

23

    ligakalnina > Kaspars Špūle 14.01.2014. 10.03

    Un, kā tev šķiet, vistīrākais fašisms nav lielākais ļaunums?

    Vēršanās pret seks minoritātēm ir tikai sākums, bet, jau tagad ir vairākas homoseksualistu slepkavības, Ohlobistina publisks aicinājums dedzināt viņus krāsnīs( līdzīgi piemēri vēsturē zināmi), kremļa propagandista Kiseļova aicinājums, pa TV, dedzināt geju sirdis, homofobijas vilnis Krievijā, jau sāk vajāt viendzimuma pārus, kas audzina bērnus.

    Valsts atteicās finansēt filmu par čaikovski, jo tur bija mājieni uz viņa seks. orientāciju, aizliedza rādīt daudzas balvas ieguvušu filmu, jo tur bija parādīta mīlestība starp divām sievietēm.

    Un, parasti, pēc vēršanās pret vienu minoritāti, sākas vēršanās pret pārējām minoritātēm, sabiedrības rasdikalizācija un lumpenizācija, dažādu melnsvārcu ziedu laiki ( KPB), un to arī sauc par fašismu, īstenībā, Krievijā jau viss tas notiek.

    Un tas nav lielākais ļaunums, kādi tad ir vēl lielāki ļaunumi?

    Pie kam, ja neesi informēts, šie cilvēki, homoseksualisti, nav ne pie kā vainīgi, patreiz atklāts gēns, kas par to atbild, tā ka tā nav ne izlaidība, ne kas cits, bet, normas variants, un tādi ir apmēram 5-10% no populācijas, viss sen zināms un izpētīts.

    Tas ir tas pats, kas vērsties pret cilvēkiem kas piedzimst kā kreiļi, kaut, Krievijā, savulaik, notika arī tā, viņus uzskatīja par nepilnvērtīgiem un piespieda mācīties rakstīt ar labo roku.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > Kaspars Špūle 14.01.2014. 10.25

    Kāpēc fretka saņem “-“? Es neesmu ne geju nīdēja, ne abortu noliedzēja, ne 3k “ģimenes vērtību” sargātāja – mani uzskati šajās jomās ir drīzāk liberāli, nekā konservatīvi, bet tik un tā uzskatu, ka pēdējā laikā ar “cilvēktiesībām” gkārt tiek saprastas “tiesības” domāt tikai ar ķermeņa lejasgalu.

    Vēlreiz iekopēju šo te:

    http://www.ipvnews.org/stump_article12012014.php

    Vai tiešām h/s propogandas aizliegums ir traģiskāks par visu to, kas te aprakstīts?! Kāpēc visa šī apokalipse neuztrauc Nobeļa prēmijas laureātus?!

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Kaspars Špūle 14.01.2014. 10.40

    dzeri, painteresējies, kas ASV ir “pēc vēršanās pret vienu minoritāti”… Valdības sarakstā kā draudi ir kristieši, konstitūcijas aizstāvji, Afganistānas, Irākas veterāni, vecāki, kas bērnus apmāca mājās. Ak, jā, gejiem tur viss ok – cilvēktiesības ievēro!

    Domā, ka alternatīvā seksa un kopdzīves modeļa propagandas ierobežošana ir lielākais nāves grēks pret demokrātiju un cilvēktiesībām? Ja cilvēki vēlas savus bērnus audzināt trdicionālās vērtībās, tad tas ir cilvēktiesību pārkāpums? Tad sanāk, ka tradicionālais vairākums nemaz nav cilvēki!

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Kaspars Špūle 14.01.2014. 10.42

    “pēdējā laikā ar “cilvēktiesībām” gkārt tiek saprastas “tiesības” domāt tikai ar ķermeņa lejasgalu”

    ===

    Ne gluži tā. Pēdējā laikā tiesības (aizsardzība no vajāšanas, vēl šis tas) ir attiecinātas arī uz tādām minoritāšu grupām, kuras (tavuprāt!) raksturo darbības ar lejasgalu.

    ==

    Tevis iekopētais “traģisms” drīzāk ir tas pats vispārējais stulbums, kura daļa ir “propagandas” aizliegums.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Kaspars Špūle 14.01.2014. 10.45

    “Tad sanāk, ka tradicionālais vairākums nemaz nav cilvēki!”

    ===

    Nez, kā Tev tas tā sanāk? Nejūties kā “tradicionāls” vairākuma ļautiņš, ja nevari šādi vai tādi ierobežot mazākuma tiesības/iespējas?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > Kaspars Špūle 14.01.2014. 10.57

    Jā, protams… Tikai pārējās “stulbuma” izpausmes Rietumus kaut kā neuztrauc…

    Bet vai tad pirmo reizi – Golodomora graudus Rietumi tak arī pirka ne acis nepamirkšķinot.

    P.S. Ja kas, es personīgi nenoliedzu neviena tiesības domāt ar lejasgalu, vājprāta pazīme ir tā, ka šīs tiesības faktiski tiek liktas augstāk par citām cilvēktiesībām.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    armn > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.01

    Zirneklie.

    Jūsu pieņēmumu kļūda ir apgalvot, ka tā ir domāšana ar lejas galu. Tas ir tāpat, kā uzskatīt, ka visas esošās ģimenes Latvijā ir lejas gala domāšanas sekas. Nezinu, vai jābūtgluži Nobela prēmijas laureātēm, lai nedomāju tik šauri.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.02

    “vājprāta pazīme ir tā, ka šīs tiesības faktiski tiek liktas augstāk par citām cilvēktiesībām”

    ===

    Visi ļautiņi domā ar galvu. Fizioloģija.

    =

    Šīm tiesībām tiek pievērsta lielāka uzmanība, jo tās ir salīdzinoši jaunas un daudzviet nenodrošinātas, tomēr es neredzu nekādu iemeslu uzskatīt, ka pasākums nodrošinātu kaut kādu “pārākumu” pār citām.

    =

    Par to, ka “citas lietas ir svarīgākas” – visi ļautiņi ir svarīgi.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.17

    Andris Doveiks

    Ja cilvēki vēlas savus bērnus audzināt trdicionālās vērtībās, tad tas ir cilvēktiesību pārkāpums?

    Viss jau būtu labi, ja vien Krievija nebūtu pioniere pederastijas izplatības ziņā, ja tur pediņus nerekrutētu baznīca un armija, ja visi bērnu namu bērni tur nebūtu pakļauti seksuālai varmācībai.

    http://ipvnews.org/bench/articles/ar084/images/001_right.jpg

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.19

    “Par to, ka “citas lietas ir svarīgākas” – visi ļautiņi ir svarīgi.”

    Kā tur bija – “visi dzīvnieki ir vienlīdzīgi….”

    Vārdu sakot, sapratu – geju tiesību pārkāpumus neredzēt nedrīkst, atšķirībā no vergu darba, īpašumu atņemšanas bez kompensācijām, pārvietošanās tiesību atņemšanas simttiem kv.km. teritorijā, kur faktiski tiek ieviests “zonas” režīms Putina rospiļiādes vārdā… Jā, jā, tas, protams, ir svarīgi, bet geju tiesības “nesēdēt skapī” ir daudz svarīgākas.

    Krievijā kopš Viduslaikiem nekas nav ne jauns, ne vecs – plašas iespējas dabūt piespiedu “praidu” negribot gan armijā, gan cietumā, gan pareizticīgo garīgajā seminārā (spriežot pēc pēdējā laikā skandalozajām atklāsmēm Krievijas mēdijos) un nekādas garantijas pat tiesībām uz “kailo dzīvību” no valsts puses.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.19

    Dzeri, Vēršanās pret seks minoritātēm ir tikai sākums

    ______________________________________

    Ko tu muldi!!!!!

    Kāds sākums?????????????

    Iepriekš krievija bija balta un pūkaina, tik tie minorīgie tagad… ne politisku slepkavību, ne ieslodzīšanu cietumos, ne čečenijas, ne Gruzijas okupācijas, ne Eiropas terorizēšanas, ne korupcijas, ne Juščenko, Litviņenko, ne pašiem savu pilsoņu spridzināšanas, nu nekā!

    Ideāls lobija darbs – homoseksuālisti aizēno pārējos kremļa noziegumus – tagad atliks tika atcelt to “nereklamēšanas likumu” un Nobeļa lauteāti aplaudēs krievijai un puķinam!

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.27

    aivarsk. Vai tad aizmirsi, kā dzeris 2008. gadā lamāja gruzīnus, kuri iznīcinājuši vairāk par 2000 cilvīiedzīvotāju un osetīnu “galvaspilsēta” esot drupās:)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.29

    “Ideāls lobija darbs – homoseksuālisti aizēno pārējos kremļa noziegumus – tagad atliks tika atcelt to “nereklamēšanas likumu” un Nobeļa lauteāti aplaudēs krievijai un puķinam!”

    Nu bet… Varēs apgalvot, ka Krievija “atkal ir uz demokrātijas ceļa”, lai bez sirdsapziņas pārmetumiem, aizverot acis uz visu pārējo, baudītu “šīs milzu teritorijas plašās tirgus un biznesa iespējas”.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.42

    “Vārdu sakot, sapratu – geju tiesību pārkāpumus neredzēt nedrīkst, atšķirībā no vergu darba, īpašumu atņemšanas bez kompensācijām, pārvietošanās tiesību atņemšanas simttiem kv.km. teritorijā, kur faktiski tiek ieviests “zonas” režīms Putina rospiļiādes vārdā… Jā, jā, tas, protams, ir svarīgi, bet geju tiesības “nesēdēt skapī” ir daudz svarīgākas. ”

    ===

    Droši vien derētu nodalīt divas lietas. Viena ir likumpārkāpumi, kas norāda uz izpildvaras impotenci, un kas ir Tevis minētie piemēri, cita lieta ir kaut kādu ļautiņu aizsardzību likumos pat neparedzēt.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Alise > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.48

    Ja dažiem rietumniekiem liekas, ka vienīgā problēma Krievijā ir aizliegums reklamēt gejus, tad viņi ir dziļā grāvī savā saprašanā par Krieviju. Ja tā domā vairums rietumnieku, tad ir pavisam slikti. Tad tiešām būs tā, ka ja Krievija atcels šos reklāmas aizliegumus, tad rietumi uzskatīs, ka Krievija ir demokrātiska valsts un tai nav ne vainas.

    Un vispār – labāk lai Krievijā paliek spēkā šie geju antireklāmas pasākumi, un viņi varētu vēl kaut ko ieviest, kas rietumiem nepatīk. Tad vismaz rietumi mūs nespiedīs sadzīvot draudzīgi ar Krieviju un mazāk spiedīs integrēt šeit dzīvojošos kolonistus.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Kaspars Špūle 14.01.2014. 11.55

    Ak Dievs?! Laikam jādzīvo uz Marsa vai vismaz uz Mēness, lai nezinātu, ka Krievijā gan likumi, gan likumu vara nav nekas cits, kā “Potjomkina djerjevņas” un no tāda viedokļa nav nekādas nozīmes, vai geju ( vai vienalga kādas ļaužu grupas) tiesības tur ir garantētas, vai ne.

    Normāls pasākums būtu gan “rospiļiādes” boikots, gan ekonomiskais embargo, gan variācijas par Magnjitska saraksta tēmu, gan citas lietas šādā garā ar mērķi panākt, lai šis valstiskais veidojums (Bizantija nr.2) vnk sabrūk, jo tur nekas vairs nav glābjams. Pēc tam kāda ANO pārraudzība vai kas tml.

    Turpretī šādi te aicinājumi ir pilnīgs idiotisms.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Kaspars Špūle 14.01.2014. 12.05

    “Normāls pasākums būtu gan “rospiļiādes” boikots, gan ekonomiskais embargo”

    ===

    Vispirms jau droši vien būtu jānorāpjas no gāzes adatas…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Kaspars Špūle 14.01.2014. 12.09

    Piekrītu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 14.01.2014. 12.20

    Tātad “gāzes adata” netraucē laureātu kungiem aizstāvēt “salīdzinoši jaunās un daudzviet nenodrošinātās” pederastu tiesības Krievijā, bet neļauj aizstāvēt pārējo krievu tiesības?

    P.S. Ja kādam nepatīk apzīmējums “pederasts”, tas var ierakstīt šo vārdu te

    http://www.tezaurs.lv/llvv/

    un uzzināt, ka tas nozīmē “homoseksuāls vīrietis” – bez negatīvas nozīmes.

    Vārda “gejs” gan Letonikas tezaurā nav.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    armn > Kaspars Špūle 14.01.2014. 13.02

    Ino, tāpēc, ka jūs ar savu apgalvojumu jau izskatīties pēc muļķa

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Kaspars Špūle 14.01.2014. 13.15

    fretka

    Vārda “gejs” gan Letonikas tezaurā nav.

    Pašu izdomāts mīļvārdiņš.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Kaspars Špūle 14.01.2014. 13.52

    “Tātad “gāzes adata” netraucē laureātu kungiem aizstāvēt “salīdzinoši jaunās un daudzviet nenodrošinātās” pederastu tiesības Krievijā, bet neļauj aizstāvēt pārējo krievu tiesības? ”

    ===

    Nē, cits konteksts. Brīviem intelektuāļiem brīvās valstīs nav īpaši jāiespringst par resursu ģeopolitiku. Politiķiem, kas varbūt arī vēlētos “izdarīt spiedienu” uz Krieviju (embargo kā 1 no minētajiem variantiem), ir.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Kaspars Špūle 14.01.2014. 14.05

    Jā, bet aizvien tomēr dīvaini paliek tas, ka “brīvos intelektuāļus”, spriežot pēc viņu aktivitātēm, satrauc tikai un vienīgi geju un lezbiešu (kas nav vairāk par 10% sabiedrības ne Eiropā, ne Āfrikā, ne Krievijā) tiesības.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina > ligakalnina 14.01.2014. 10.13

Kāpēc gan negribi aizbraukt uz savām sapņu zemēm – Saud Arābiju, Irānu, kur par to pakatr, vai Baltkrieviju, kur par to soda, ko tu mokies tai šausmīgajā ES?

Pēc taviem uzskatiem, tev īstā vieta būtu NVS, kopā ar kremļa propagandistiem un absolūtiem tumsoņām ločmlistiem un pārējiem, kas te, no rīta līdz vakaram, drukā savus pastulbos un tumsonīgos komentārus, tur tu atrastos starp savējiem.

+9
-13
Atbildēt

0

Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 14.01.2014. 10.29

dzeri, Saud Arābija ir brīvības un demokrātijas karognesējas ASV sabiedrotais, man tur nav ko darīt. Baidos, ka arī tev tur plāni klātos, ja mēģinātu demokratizēt vietējo varu kādā vietējā IR komentāru sadaļā :)

+12
-8
Atbildēt

0

Vineta > Vineta-22 14.01.2014. 11.20

dzeris49

Kāpēc gan negribi aizbraukt uz savām sapņu zemēm – Saud Arābiju,

a-hā Esi antisemīts?

+2
-2
Atbildēt

0

Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 14.01.2014. 11.30

loģika nobrauca… Esmu dzirdējis, ka uz Saudiem nelaiž, ja pasē ir Izraēlas vīza, lai cik veca. Tev vajadzēja rakstīt: “Ahā, esi gejs, ka uz Saudiem nebrauc!” :)

+3
-2
Atbildēt

0

Alise > Alise-25 14.01.2014. 11.43

Doveika kungs, vispār jau arābi arī ir semīti – http://en.wikipedia.org/wiki/Semitic_people

+2
-1
Atbildēt

0

Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 14.01.2014. 11.53

es zinu, tikai negribēju tēmu izvērst :)

Domāju, ka viņam antisemīts nozīme ir vispārpieņemtā un neloģiskā. Vispār tas koments ir gan absurds, gan paties. Saudi ar Izraēļim kopā reģionu spridzina. Saudi nīcina nepareizos musulmaņus un biedrojas ar tiem, kas visus musulmaņus nīcina. Vēl Kataru klāt jāpiemet. Kurš no viņiem ir semīts un antisemīts?

+3
-3
Atbildēt

0

Inese > Inese-71 14.01.2014. 11.53

A zināt, kas ir antisemītisms? Še, lasiet, Robert:

Antisemitism (also spelled anti-semitism or anti-Semitism) is prejudice, hatred of, or discrimination against Jews for reasons connected to their Jewish heritage http://en.wikipedia.org/wiki/Antisemitism

0
-4
Atbildēt

0

Vineta > Vineta-22 14.01.2014. 12.13

r_r

Par antisemītismu bija veltīts dzērim.

+3
-2
Atbildēt

0

Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 14.01.2014. 12.19

ģenerālim

un es pat sākumā pārskatījos un sapratu, ka to dzeris rakstījis :)

biku te to kometnu atbildēšanu vajag uzlabot…

+1
-1
Atbildēt

0

Vineta > Vineta-22 14.01.2014. 12.19

Andris Doveiks

Saudi nīcina nepareizos musulmaņus

Šīīti ir tādi pat musulmaņi, kā krievi, serbi un osetīni, kristieši.

0
-4
Atbildēt

0

Vineta > Vineta-22 14.01.2014. 12.21

Andris Doveiks

Pac reizēm tā nokļūdos, ka matu gali nosarkst.

+1
-1
Atbildēt

0

Baiba > Baiba-64 14.01.2014. 14.11

Salīdzināt Sauda Arābiju ar Krieviju nebūtu īsti korekti, pirmajai nerūp vai to apbrīno vai uzskata par daudz maz civilizētu valsti, visiem tāpat viss skaidrs. Turpretī Krievija rīko olimpiādi, pasaules kausu futbolā lai pasaule redzētu tās ‘sasniegumus’. Tas nekas ka tam visam apakšā visam sūdi, 2/3 populācijas ir ‘drunk losers’ un zagļi.

+4
0
Atbildēt

0

Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 14.01.2014. 16.16

Jāni, olimpiādes rīkoja arī Ķina, ASV, Lielbritānija, savulaik pat Dienvidslāvija. So what? Saudi nav rīkojuši, Latvija nav. Tad tā ir kāda raksturojoša pazīme? Btw. iedomājies Olimpiādi Izraēlā…

+1
0
Atbildēt

0

Vineta > Vineta-22 14.01.2014. 22.47

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam