Pieprasu tiesisku Latviju

27

Komentāri (27)

Egitazz 08.01.2014. 22.46

Un kāpēc autors negrib atgriezties un ar savu nostāju, nopelnīto naudu, pieredzi utt. neparādītu, kā tad vajag visu darīt?

Nu bija, bija okupācija, ko tālāk? Kādu sodu grib autors man kā noziedznieka pēctecim? Pateica A, lai pasaka B.

+1
-3
Atbildēt

3

    Gaisma; Enģelis > Egitazz 09.01.2014. 00.20

    Kādu sodu? Vai Krimināllikums paredz sodu nepilsoņu bērniem?!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Egitazz 09.01.2014. 06.36

    kolpants

    Un kāpēc autors negrib atgriezties un ar savu nostāju,

    Tiešām kāpēc krievi negrib atgriezties mājās, bet turpina smirdēt sev nīstajā Latvijā? Tāpēc, ka tur pārāk daudz krievu, kā arī šeit, Latvijā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Egitazz 09.01.2014. 19.35

    kolpants

    Kādu sodu grib autors man kā noziedznieka pēctecim?

    X stundā, katrs krievs samaksās par desmitiem miljonu cilvēku zvēriskām slepkavībām WWII. Sodoma un Gomora jūsu doļa. Vēlies būt krievs, rēķinies ar atbildību!!!

    http://ipvnews.org/2nd_column/images/981.jpg

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 08.01.2014. 17.42

ES VIŅIEM pieprasu! Tāpat VIŅIEM to pieprasa tie, kurus neapgādā, neatbalsta, nestimulē, nedod, nemaksā… un tāpēc tie brauc prom vai tāpēc neatgriežas. “Nu, ja VIŅI to valsti sakārtos, varbūt atgriezīšos” (ja karoti mutē ieliks, varbūt norīšu)

Bet varbūt pašam ir roka jāpieliek? Nevis jāpieprasa, bet jāpiedalās. Jo valsts esam MĒS, valsts nav VIŅI!

Savukārt par tiesiskumu piekrītu. Un situācija tuvākajā laikā nemainīsies. 50 krievu okupācijas gadi ir atstājuši tādas sekas, ka racionāli, godīgu un gudri pārvaldīt valsti paši nemākam. Arī to, ka labāk paši stāvam malā un bakstam ar pirkstu citiem- kāpēc TU MAN nedari? (neapgādā, nedod, nenodrošini…) Tāpēc, jo vairāk “Briseles” būs mūsos, jo labāk dzīvosim. Jo, “Brisele”,atšķirībā no pašu bāleliņiem, visu dara gudrāk, un, galvenais, godīgāk.

Tāpēc Briseles protektorāts patstāvīgas Latvijas valsts vietā dotu lielāku kārtību un godīgāku pārvaldi. Un lielākus ienākumus līdz ar to.

Stulbi, bet tā nu tas ir.

+1
-1
Atbildēt

2

    Kristīne > Ieva 09.01.2014. 19.52

    Piekrītu par VIŅIEM/MUMS. Par “protektorātu” gan ne – lai kaut ko iemācītos darīt – ir jādara (jākļūdās, etc.), t.i. ir vajadzīga prakse. Klausīšana un rīkojumu izpilde nekādi neveicina vadības iemaņu apguvi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 10.01.2014. 15.40

    a priekš kam mums tā, ja neko nedod?

    Vai cerība, ka pēc gadiem 25 būsim tikuši vaļā no okupācijas sekām, būsim godīgi un pārvaldīsim valsti gudri, ir pamats tam, lai 25 gadus pār mums valdītu “aplokšņu” legalizētājs, vai eu fondu izkrāpējs, vai kāds cits šīs līnijas piekopējs, lai samierinātos ar to, ka paši pārvēlam lielākos zagļus un malumedniekus, ka lielāko frakciju Saeimā vada cilvēks, kas rāda piemēru nodokļu optimizācijā?

    Situācija ar katru gadu tikai paliek sliktāka. Tāpēc es gribu godīgāk un labāk dzīvot rīt, nevis pēc 25 gadiem. Es negribu, lai tie, kas ar to nesamierinās, brauc prom. Es gribu, lai viņi paliek un aizbraucēji atgriežas.

    Saeima un valdība nav vajadzīga, ja tā nespēj nodrošināt kārtību, godīgumu un izaugsmi. Labāk Briseles protektorāts, citādi mūsu patriotisms maksā neadekvāti dārgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 08.01.2014. 16.54

——-

Gunārs Nāgels:”Pieprasu tiesisku Latviju”.

============================================================================

http://img12.nnm.me/b/5/e/f/9/93d629a2d2e8c83953a218ad708.jpg

0
-6
Atbildēt

0

gstrazds 08.01.2014. 11.46

Būtu gana jancīgi, ja es kādu dienu pieprasītu tiesisku Austrāliju.

+8
-11
Atbildēt

6

    buchamona > gstrazds 08.01.2014. 12.21

    Pats Tu laikam nesaproti, cik mūsu valstij un latviešu tautai naidīgu komentāru uzrakstīji? :) Nerunāsim vairs par tiem, jau tālajiem laikiem, kad Atmodai pieslēdzās ārzemēs dzīvojošie latvieši, atcerēsimies kaut vai pazemojošo valodas referendumu, kura laikā ārvalstīs dzīvojošie latvieši stāvēja rindās pie LR vēstniecībām ,lai aistāvētu savu tautu no mūsu ienaidniekiem.

    Šīs dienas realitāte ir tāda, ka, ja latvieši, kuri šobrīd dzīvo ārzemēs aizmirsīs par Latviju, tad tāda valsts, kuru atjaunojām 1991. gadā, beigs pastāvēt.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gstrazds 08.01.2014. 12.37

    R.A. Neesmu pārliecināta, ka Dāvids Vikmanis referendumā balsoja “pret” valsts valodas statusa piešķiršanu krievu valodai. Viņam tas ir otršķirīgs jautājums. Tas – labākajā gadījumā. Pastāv liela varbūtība, ka viņš nobalsoja “par”:(

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > gstrazds 08.01.2014. 13.53

    Un kāds te sakars ar referendumu, un, uz kāda pamata, tu vari secināt, kā Vikmanis balsoja?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    gstrazds > gstrazds 08.01.2014. 15.34

    Jūs, draugi, argumentējat tā, ka Hokingam būtu par ko galvu palauzīt. Es, rakstot komentāru, vadījos pēc kilometru skaita starp valstīm, pagalam iespaidīgs sanāca.

    Kaut gan, nevar noliegt, man ik pa brīdim gribas imperatorpingvīnam Antarktīdā norādīt, kāda diametra olas jādēj.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gstrazds 08.01.2014. 18.42

    Dāvid Vikmani. Vai uz pasaules ir vēl kāda valsts bez Latvijas, pret kuru tev ir īpaša attieksme? Daudziem krieviem, kaut sen nedzīvo Krievijā, ir mentāla saikne ar Krieviju. Daudziem jūdiem ir svarīgi zināt, kas notiek Izraēlā. Daudzi īri, kas paaudzēs dzīvojuši ārpus Īrijas, sākoties ekonomiskam uzplaukumam, atgriezās Īrijā. Tieši tāpat daudziem, kas sevi apzinās par latviešiem, kaut nedzīvo šeit, nav vienaldzīgs viss, kas notiek Latvijā. Ja tie cilvēki piedalās vēlēšanās, balso referendumos, tiem ir ne mažākas morālas tiesības izteikt savu viedokli par notiekošo Latvijā, kā tev, man un citiem. Ne mazākas, kā tiem, kas dzīvo šeit, bet nejūtas piederīgi. Nenoliegsi, ka tādu nav mazums. Es teiktu pat, ka pārāk daudz.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > gstrazds 09.01.2014. 06.31

    Dāvids Vikmanis

    Būtu gana jancīgi, ja es kādu dienu pieprasītu tiesisku Austrāliju.

    Ja prokremliskie smerdeļi, tautu nīdēji un peģerasti pieprasītu, būtu gana jancīgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 08.01.2014. 10.49

Kāpēc autors klusēja un nepieprasīja to tiesisko Latviju tad, kads NA TM Bērziņš bīdīja Lembergam vajadzīgus likumus, kad NA izslēdza no savām rindām Bordānu par to, ka viņš arī gribēja tiesisku Latviju, utt., piemēri daudz?

Stipri vienpusīga tiesiskuma izpratne.

+10
-12
Atbildēt

4

    ievuliitis > ligakalnina 08.01.2014. 12.33

    Dzeri, es saprotu, kas tev nepatīk. Bet vai tu nepaskaidrotu, kas konkrētajā rakstā izsauca tavu neapmierinātību? Kur autoram nav taisnība?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.01.2014. 13.52

    Man nepatīk tāda diferencēta tiesiskuma izpratne, kad kaut ko redz, bet, kaut ko absolūti neredz, savu politisko simpātiju dēļ, nepatīk liekuļi.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 08.01.2014. 17.22

    dzeris49 Man nepatīk tāda diferencēta tiesiskuma izpratne, kad kaut ko redz, bet, kaut ko absolūti neredz, savu politisko simpātiju dēļ, nepatīk liekuļi.

    —————–

    Bērziņš bīdīja Lembergam… Bla, bla ,bla… Nu nomierinies vienreiz…

    Kāpēc tevi neutrauc, ka Dombrovskis bīdīja kompensāciju izmaksas ebrejiem, kas te ieradušies kopā ar citiem kolonistiem no Krievijas? Tur Latvijas valsts zaudētu 31 miljonu latu.

    dzeri, kā tev “patīk”, ka pavisam nesen pa kluso ir noprivatizēta viena samērā liela akciju sabiedrība Latvija Nafta? Tur tavējie liberasti no RP pašīverējuši. Pavļuts konkrēti… Bet šos faktus jau tu ignorēsi, vai ne?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 09.01.2014. 22.48

    dzeris49

    nepatīk liekuļi.

    Nu ko, suicīds varētu būt risinājums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 08.01.2014. 10.46

Pieprasām tiesisku valsti ? No kā ? No tiem pašiem, kas raksta noteikumus un likumus paši sev ? No viņus apkalpojošājām valsts iestādēm ? No tautas, kura grib “saimnieku” kurš pats zog, bet kaut ko atmet arī citiem ?

No kā pieprasām ?

+14
-2
Atbildēt

2

    Zane Pavāre > oktaavs 08.01.2014. 11.17

    Prasīt var no tiem, kas sola. Līdz šim mums tiesiskumu solīja Vienotība, bet izskatās, ka tādas partijas vairs nav, tā vietā ir uzradusies kaut kāda ZZS filiāle, kuru, pēc analoģijas ar soc. aptaujās sastopamo imagināro veidojumu “Saraksts ar Ingūnu Sudrabu” varētu dēvēt par “Saraksts ar Straujumu”. Kādi ir šī nodibinājuma mērķi un vai tam ir kāds vēlētājs, pagaidām nav zināms, tāpēc laikam gan neviena, no kā kaut vai teorētiski varētu pieprasīt tiesiskumu, pašreiz nav.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    simpsons > oktaavs 08.01.2014. 21.00

    No tautas, kura grib “saimnieku” kurš pats zog, bet kaut ko atmet arī citiem ?

    ———–

    Tu gan esi labās domās par tautu. Stāsta, ka no ‘iesaimniekotā’ miljarda Lembergs ir sakārtojis ielas Ventspilī.

    Bet ko tad tautai ir atmetuši Šlesers un Šķēle? Mednieks Caune? Rāviņš? Vēlēšanu viltotājs Boldāns? Hlevickis un Munkevics? Viņi tiek atkārtoti ievēlēti vai stāv blakus ievēlētajiem.

    Tik ilgi kāmēr latvieši vēlēs kriminālus purnus par saviem vadoņiem, lai priecājas, ka Latvijā kārtība ir labāka nekā cietuma likumi un var sēdēt siltā dzīvoklī, nevis pie parašas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Inese 08.01.2014. 10.13

Domāju, ka Nāgela k-gs prasīto nesagaidīs, kamēr pie varas būs partija “Vienotība”. Tikai pēdējo stundu notikums – Dombrovska k-gs, atjaunojot amatā Strīķes k-dzi, slaidi uzspļāvis vārdam “tiesiskums”.

http://www.db.lv/images/article/2009/08/26/2e28b372-5f87-497c-95ef-e421b15b5b8c.jpg

+2
-14
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam