“Fitch”: Latvijas kredītreitings “BBB+” līmenī
120Saistītie raksti
Viedoklis /
6. oktobris 2021
Low debt is not enough to borrow more
Pieredze /
12. oktobris 2018
Par naudu
Komentāri (120)
dzerkaleliva 04.01.2014. 23.47
Normāli ar ģimeni un bērniem var emigrēt tikai augstākā līmeņa darbinieki, kuriem jaunajā mītnes zemē tiek nodrošināts viss nepieciešamais, pārējiem tas nozīmē šķiršanos vai arī bērni pie vecmāmiņas.
Par raudošajiem bērniem lidostā savā blogā rakstīja arī Veinberga, bet tas jau tāds traucējošs nacionālisms priekš Eiropas cilvēka, kuram pasaule negriežas ap A Eiropu.
Pie tam arī neviens jau nejautātu augstāko līmeņa darbiniekiem ko viņu bērni par to domā, par atlikušajiem 99.99% iedzīvotāju nerunāsim.
Ne jau velti visādu Tečeru bērni kļūst par noziedzniekiem, pat mūsu dižajai prezidentei dēls ir žūpa. Bet tas tā, viņai jau arī ģimene nekad nekāda lielā vērtība nav bijusi, kā visiem kosmopolītiem pēc definīcijas.
Tikai, kas uzturēs, kosmopolītus, ja ģimeņu nebūs. Brīvā darba spēka kustība, laikam. No Āfrikas un citurienes, kad A Eiropa būs tukša.
2
dzerkaleliva > dzerkaleliva 04.01.2014. 23.57
Bet, tas tiešām bija labs jautājums, priekš kam visus šos nulles labumus vajag latvietim Latvijā, ja vien viņš negrib no Latvijas aizbraukt?
0
Vineta > dzerkaleliva 05.01.2014. 12.33
Kusunoki Masashige 楠木 正成
pat mūsu dižajai prezidentei dēls ir žūpa.
“Dižās” prezidentes dēls ir pidars. Tāda ir viņas alga par uzticīgu kalpošanu НКВД-РПЦ teroristu bandai. Iespējams, pat, ka tieši kāds čekists to ir sakropļojis.
0
inta_s 04.01.2014. 13.31
Angela Merkel’s advice for Europe’s unemployed: move
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/germany/10121014/Angela-Merkels-advice-for-Europes-unemployed-move.html
Nevar izveidot ES kā vienu valsti, ja ir nacionālisms – to var nojaukt tikai ja notiek izceļošana un tautas sajaucās vienā pelēkā masā. To var panākt gan ar karu, gan ekonomiskiem procesiem – mērķis viens.
Kam gan vainot kādu nodevēju LR Saeimā, lai attaisnotu pakļaušanos šī plāna realizācijai par nacionālisma iznīcināšanu?
Tas ka LR bija NĪ burbulis nebija netīšām… tas viss bija plāna sastāvdaļa. Apnicis rakstīt par tām sakarībām, kas gribēs paši sapratīs.
7
inta_s > inta_s 04.01.2014. 15.15
“Tieši tā – tāpēc nacionālisms ir jānoliek pie vietas. ”
PSRS režīms nevarētu Tev vairāk piekrist savā ceļā uz PSRS pilsoni.
0
Vineta > inta_s 04.01.2014. 15.17
nulle
Eiropas veselīgo nacionālpatriotisko spēku pārvaldīto valstu savienība, brīva no nēģeriem, šudrām, krieviem un galējiem deģenerātiem: rusisma, nēģeru rasisma un peģerasķijas sludinātājiem, vienīgais glābiņš.
0
Gaisma; Enģelis > inta_s 04.01.2014. 17.49
:Viedoklis_lv
tas viss bija plāna sastāvdaļa
—————
Alarm! Alarm! UFO’s detected;)
0
Ieva Aile > inta_s 04.01.2014. 18.12
Protams protams,viss notiek pilnīgi nejauši,molekulas un ātomi kustās,saulīte spīž,ļauži žāvājās,Brauna kustība turpinās un bāc tev…
0
Ieva Aile > inta_s 04.01.2014. 21.04
Ja cilvēks dzīvotu tikai no darba un darbs būtu cilvēka dzīves vienīgā jēga un sūtība,tev,nulle,būtu pilnīga taisnība.
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 23.37
Nē, ja vienīgā jēga un sūtība būtu darbs, kurā nebūtu paredzēti bērni un ģimene.
0
dzerkaleliva > inta_s 05.01.2014. 00.03
Merkele nav muļķe, viņas Vācijas über konkurētspējai būs kirdik bez lētā, puslegālā A Eiropas darba spēka. Kā nekā tur ir veselas nozares un pilsētas, kur vairs vācu valodu nedzird, un kur tā vairs nav vajadzīga, pietiek ar krievu.
Lūdzu, uz priekšu. Tur pat nav runa par ES, bet arī visi no NVS laipni lūgti Vācijā.
http://www.germany-jobportal.com/
0
dzerkaleliva 04.01.2014. 12.25
Ārpus Latvijas pastāvīgi dzīvo vairāk nekā 370 000 Latvijas valstspiederīgo, no tiem vairāk nekā 200 000 no Latvijas izbraukuši pēdējo desmit gadu laikā, sacīts ziņojumā. ĀM skaidro, ka tie ir aptuveni dati par 2012.gadu, jo pastāv atšķirība starp Iedzīvotāju reģistra, ārvalstu iestāžu sniegto informāciju un pārstāvniecību aplēsēm.
http://www.delfi.lv/news/national/politics/turpina-pieaugt-izcelotaju-skaits-no-latvijas.d?id=44006948#ixzz2pQNqww5y
0
dro 04.01.2014. 11.39
Turpina pieaugt izceļotāju skaits no Latvijas /LETA/
1
Andris > dro 04.01.2014. 14.53
Ja izlasīt to ziņu uzmanīgāk, tad atklāsies, ka par 2013. gadu nemaz nav datu. Citiemi vārdiem, vai izceļotāju skaits pieaug vai samazinās, neviens nezina.
0
Ludmila 04.01.2014. 10.01
Ločmelis
Ka vienmēr kāda saitīte pa rokai :) , paldies .
Mjā ..izlasīju ļoti pavirši , tamdēļ varbūt nepamanīju , vai nav kāds “āķītis”
BET tad nesaprotu kamdēļ šeit LV viņi tā pārmaksā par uzturēšanaš atļaujām . Ja tik lēti var LT un EE
0
buchamona 04.01.2014. 09.31
Vispirms jau paskatīsimies spogulī un tad lamāsim Dombrovski, vai pat Kalvīti :) Ne jau ” oranžie” noticēja sabiedrības solītajiem brīnumiem, bet gan sabiedrība “oranžajiem”, nu gluži tā pat kā centrāltirgū kādam eksotiskam vārdu māksliniekam, tikai mērogi citi.
Kad šī pati sabiedrība saprata savu kļūdu, gods un slava mums, vēlētāju lielākais vairums atkārtoti izvēlējās Dombrovska piedāvāto ceļu, kā tikt ārā no dižķibeles. Pasvītrošu – vēlētāju vairākums atkārtoti apstiprināja šādu savu izvēli. Un vēl, arī pārējās partijas – tādas kā NA un RP balstīja šādu ceļu, kurš izveda mūs ārā no krīzes.
Tās ” raudas” par aizbraucējiem drīzāk ir tādas ” krokodilu asaras” tikai, jo, gribētu es redzēt šo pašu komentētāju spriedumu saturu, ja tie daudzie LR pilsoņi, kuri šobrīd strādā ārzemēs un palīdz saviem tuviniekiem Latvijā, paši būtu jāuztur no budžeta maksātajiem pabalstiem. Pie tam, liela daļa no aizbraucējiem savās mītnes zemēs labo pašu pieļautās kļūdas ģimenes budžeta plānošanā.
Varēja, protams, Latvija iet vēl vienu ceļu, līdzīgi kā Ukraina, piemēram, un pieņemt kremlinu ” draudzīgo palīdzību grūtā brīdī”, kas būtu noticis, ja SC krīzes laikā būtu nokļuvusi pie varas. Vai bija vēl kāda alternatīva? Tas, ka neadevām valsti krīzes laikā saviem ienaidniekiem – Saskaņas centram, tas tiešām ir fakts ar kuru varam lepoties.
Kad vienreiz iemācīsimies no galvas patiesību, ka dzīvojam mēs parlamentārā valstī, kurā visu kas notiek nosaka pilsoņu vairākums? :)
15
Signija Aizpuriete > buchamona 04.01.2014. 09.54
——–rinķī apkārt:”(..) Kad vienreiz iemācīsimies no galvas patiesību, ka dzīvojam mēs parlamentārā valstī, kurā visu kas notiek nosaka pilsoņu vairākums? :)” ============================================================================ Vairākums jau sen apjēdzis, kas valstī “visu” nosaka.
Neķer muļķus, jo pēc 2013.g.21.novembra ar “sakrustoto pirkstu” trikiem tikai klīniskos auseklīšus spēsi sajūsmināt.
http://www.youtube.com/watch?v=dJXQtPC2TKc
“Patlaban Latvijā spēkā ir ap 12 tūkstošiem tiesību aktu, no kuriem daudzus nepilda un nekontrolē.” Likumdošanas šizofrēnija ( Latvijas Avīze, 28.08.2013 )
0
Ludmila > buchamona 04.01.2014. 10.25
Kad vienreiz iemācīsimies no galvas patiesību, ka dzīvojam mēs parlamentārā valstī, kurā visu kas notiek nosaka pilsoņu vairākums? :)
“””””””””””””””””””””””””
Diemžēl Tev taisnība . Es šajā portālā un ne tikai šajā esmu izteicis UTOPISKU viedokli par to ,ka jāierobežo velēšanu tiesības .
Te drusku pašapņošu …
Piemēram nebalso ilglaicīgie bezdarbnieki , pabalstu saņēmēji , notiesātie . Vecuma limiti , gan mentālā stāvokļa( viņiem pašiem būtu labāk ) . Vai pēc nomaksātiem nodokļiem . Katrā ziņā kādai pusei vajadzētu liegt iet pie urnām .
.
0
buchamona > buchamona 04.01.2014. 11.15
ozolnieki. Man ir pāri piecdesmit, maniem vecākiem pāri astoņdesmit, taču vēlēšanās balsojam par vieniem un tiem pašiem politiskajiem spēkiem – atšķirība minimāla – vai nu par Vienotību, jeb NA, tad no kāda cipara būtu jānovelk tā robeža, kuru sasniedzot LR pilsonim tiktu atņemtas vēlēšanu tiesības? Ja par ilglaicīgajiem bezdarbniekiem, pabalstu saņēmējiem – vārdu sakot morāli, tad atļaušos domāt, ka ne jau materiālais stāvoklis nosaka cilvēka attieksmi pret valsti. Par ieslodzītajiem, varētu vēl domāt, būtu jādifirencē, taču Tavs pieņēmums, ka pusei vēlētāju būtu jāatņem vēlēšanu tiesības :), tā nav utopija, tās ir skumjas pēc totalitāras valsts pārvaldes.
0
dro > buchamona 04.01.2014. 11.25
rinķī apkārt. Es arī piekrītu Latiņinai, ka rietumu demokrātija vairs nestrādā no brīža, kad tika ieviestas vispārējas vēlēšanu tiesības. Kaut kādam cenzam jābūt, lai tas būtu kaut 1 EUR, kas nomaksāts nodokļos. Rietumu sabiedrība sāk atgādināt senās Romas pēdējos gadus…Spilgts piemērs ir Detroita un vecās Eiropas nevarība.
0
Ludmila > buchamona 04.01.2014. 11.43
rinķī apkārt
Man ir divi virs 50 gadi radiņi . Abi vismaz pēdējos 20 gadus neko legāli nav strādājuši . Visādus pabalstus jau tagad saņem . Domājams pēc gadiem arī veselības budžetu papurinās ( vismaz viens jo dzeršana 30 gadu garumā tomēr sekas atstāj ) Un protams minimālo pensiju saņems un balsos par partijām kuras sola indeksēt tieši mazās pensijas .
0
buchamona > buchamona 04.01.2014. 11.48
lno. Varētu piekrist tam, ka, ja izdodas pierādīt ļaunprātīgu nodokļu nemaksāšanu, tad šādam pilsonim tiek atņemtas vēlēšanu tiesības uz laiku, līdz kuram viņš savu vainu būs izpircis.
0
buchamona > buchamona 04.01.2014. 11.49
ozolnieki Nu re, cik dažādi ļauži dzīvo LR :) Tad, kā Tu vilksi šo līniju? :))
0
dro > buchamona 04.01.2014. 12.06
rinķī apkārt. Kādēļ tikai par nevēlēšanos maksāt nodokļus? Ar ko labāki tie, kuri nevēlas strādāt, bet tikai gaida pabalstus? Tādi Eiropā un ASV ir jau vairāki desmiti miljonu…
0
buchamona > buchamona 04.01.2014. 12.22
lno. Latvija un Igaunija ar saviem nepilsoņiem, tas ir izņēmums. Valstīs, kuras nav apsēduši kremlini,liela sabiedrības daļa, kam nav vēlēšanu tiesību, bet ir ” proletārisks” :) naids pret apspiedējiem, kurš ” nabaga apspiestajiem” ir atņēmis pat vēlēšanu tiesības, var kļūt bīstams. Viņiem būs iemesls sākt nīst valsti, kuru vainot visās savās nelaimēs, viņi būs pirmie Kremļa sabiedrotie Rietumos.
0
Ludmila > buchamona 04.01.2014. 13.02
Jau teicu ka sapņoju …
. Vēl 90-o sākumā Zemes bankas šefs Andris Ruselis ieteica vismaz 1000 nomaksātu nodokļos ( proams labi neatceros cik ) , bet sabiedrības sašutumu toreiz izraisīja .
0
dro > buchamona 04.01.2014. 13.22
rinķī apkārt. …naids pret apspiedējiem, kurš ” nabaga apspiestajiem” ir atņēmis pat vēlēšanu tiesības, var kļūt bīstams. Viņiem būs iemesls sākt nīst valsti, kuru vainot visās savās nelaimēs, viņi būs pirmie Kremļa sabiedrotie Rietumos.
___________________
Tādā gadījumā Detroita nebūs pēdējā, to pierāda arī vēlēšanu rezultāti Ņujorkā. Kremlis nē, bet Pekina varēs svinēt uzvaru pār rietumiem bez kara:))))
0
Ludmila > buchamona 04.01.2014. 13.57
rinķi apkārt
naids pret apspiedējiem, kurš ” nabaga apspiestajiem” ir atņēmis pat vēlēšanu tiesības, var kļūt bīstams. Viņiem būs iemesls sākt nīst valsti, kuru vainot visās savās nelaimēs, viņi būs pirmie Kremļa sabiedrotie Rietumos.
””””’
Slinkums meklēt saites , bet šķiet kādā NA mājaslapā vai tviteri , vai blogā ( R. Eglāja ? ) bija saemas vēlēšanu rezultātu karte šoreiz Valmiera un tur bija viens iecirknis kurš nobalsoja par SC , nu protams tas ir cietuma iecirknis .
Tā kā dod vai nedot tiesības tāpat skats uz austrumiem .
0
Gaisma; Enģelis > buchamona 04.01.2014. 17.40
:ozolnieki
nebalso ilglaicīgie bezdarbnieki , pabalstu saņēmēji , notiesātie . Vecuma limiti , gan mentālā stāvokļa( viņiem pašiem būtu labāk ) . Vai pēc nomaksātiem nodokļiem . Katrā ziņā kādai pusei vajadzētu liegt iet pie urnām .
————-
Laikam pirmo reizi jums piekritīšu.
0
Ieva Aile > buchamona 04.01.2014. 18.07
Es šim sarakstam noteikti pievienotu visus euroieviesējus pret tautas gribu.Un tos,kuri deva galvojumu naudas aizdošanai LM,bet neizsekoja,kur paliek budžeta nauda.Tos visus bez vēlēšanas tiesībām.
0
Ieva Aile > buchamona 04.01.2014. 18.31
Ak jā,aizmirsu piebilst,pilsoņu kopums nepieņēma Lisabonas līgumu un nenobalsoja par euro ieviešanu.
0
Ludmila 04.01.2014. 05.31
Lietuva un Igaunija netirgo TUA , bet kautkā tā atīstība veiksmīgāka .
2
Inese > Ludmila 04.01.2014. 08.25
http://ius.lv/
0
andris902 > Ludmila 04.01.2014. 17.23
….paldies par informāciju….salīdzinošā tabula vēl iespaidīgāka…
http://ius.lv/sravnitelnaya-tablica-stoimosti-vnzh-v-baltii.html
0
baibabruvele 04.01.2014. 01.31
Slikti. Gribu vismaz Igaunijas līmeni. Cik ilgi mums to Parex vēl bāzīs sejā?
1
Inese > baibabruvele 04.01.2014. 01.46
Un kāda vaina ir Fitch piešķirtajam BBB+? Šāds reitings ir tādām valstīm kā, piemēram, Kazahija, Meksika, Peru, Tailande, Lietuva, Itālija, Īrija, Slovēnija.
0
inta_s 03.01.2014. 23.41
Publiskās debates par eiro ieviešanas ietekmi uz Latvijas ekonomiku
Uztinu to vietu kur runā par kredīta reitingiem
http://youtu.be/elKMeMcXgmw?t=50m00s
21
Sanšains > inta_s 04.01.2014. 00.25
Perfekti!
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 11.02
Tava Īrija ar iet uz augšu rūkdama, kopā ar visu reitingu un EURO, ne ko? Kura EURO landes pavalsts vispār attīstās? Vai arī Vācijas 0.6% vai Igaunijas trešajā ceturksnī izspiestos 0.6%! sauc par baisu un stabilu izaugsmi?
http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/2-04122013-BP/EN/2-04122013-BP-EN.PDF
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 11.09
Trīs gadu laikā kopš Igaunijā ir EURO landē tās IKP pieaugums ir nobraucis no 5% uz 0.6%. Stabila un lieliska izaugsmes Ilvess. Patiesībā ar EURO Tu savus igauņus esi nolēmis mūžīgai stagnācijai un līdz ar to nabadzībai.
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 11.14
Bet mums viss būs savādāk, mēs saglabāsim savus 4% IKP pieaugumu arī EURO landē, vai ne ko? Mēs taču pierādīsim, ka EURO landes stagnācijai un kirdikam ar EURO nav nekāda sakara.
Stabilam bezdeficīta budžetam un konsolidācijai ir taču tikai viens mērķis – izaugsme, nevis parādu nomaksā, pāri līķiem un valstīm.
Pieauguma līderi, ha, brīvā darba spēka kustība EURO landē.
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 11.26
Tas Tavs sauklis par brīvo darba spēka kustību euro landē ir tikpat vērts, kā par euro, kurš nodrošina attīstību. Meli, krāpšana un uzmešana, nekas vairāk.
Brīva darba spēka kustība ir starp ASV štatiem un mums starp Rīgu – Daugavpili.
Eiropā brīva darba spēka kustība? Diez ko Tu ar to saproti, nulle?
Vai tos 99% no 300.000.00 aizbraukušajiem, kuri visi sākumā rukāja un rukā bez kādām tiesībām, garantijām un pilsonības? Neesmu dzirdējis par tādu EURO landes pilsonību vai sociālajām garantijām. Visi emigranti sākumā ir darba lopi, pusvergi lidz kurš izsistas ātrāk vai vēlāk. Līdz tiek līdz pilsonībai u.t.t. Nav tas, protams, nekas slikts, bet tā nav nekāda brīvā darba spēka kustība.
Tā ir Austrumeiropas fiziska demogrāfiskā iznīcināšana, aizpildot savas brīvas darba vietas, maksājot par 50-60% mazākas algas bez kādām garantijām, līdz ar to attīstot savas ekonomikas un uzturot savu sociālo sistēmu Rietumeiropā, tā ir ES brīvā darba spēka kustība.
0
inta_s > inta_s 04.01.2014. 13.28
“Un kas nepareizs apgalvojumā:
“Kredītreitings iesākumā pieauga dēļ eiro ieviešanas, bet pēc tam samazinājās citu iemeslu dēļ kas nav saistīti ar eiro” ? ”
Nulle, vismaz labi ka pats atzīsti, ka nesaproti. Nav jāielaižas diskusijās.
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 13.32
Izlasi, ko uzrakstīji, tā nav brīva darba spēka kustība vienotā ekonomiskā telpā. Tā ir liberāla emigrācijas politika, no brīvas darba spēka kustības tur nav ne smakas.
Laba bija arī Tava piebilde par rietumeiropiešu kustību. Kuri, protams, Latvijā strādā par 40% no vidējās latvieša algas nevis par 5000% no vidējās latvieša algas.
Protams, protams, latvieši un austrumeiropieši pie tā paši vainīgi, ka strādā par 40% no angļa vai vācieša algas bez kādām garantijām, nulle, gan par to neko nezina, jo dzīvo Īrijā.
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 13.42
Vidējais periods, kamēr A-eiropietis izsitās no pus verga stāvokļa, tiek pie legāla darba, kontrakta un sociālām garantijām ir 1-2 gadi, pie pilsonības 6-8 gadi. Tas ir ok, bet tā nav nekāda vienota telpa un brīva kustība.
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 13.47
Neviens rietumeiropietis nekur nekustās, bez garantijām un kontrakta pa priekšu un darba pēc tam.
Nulle, Tev nav nekādas poņas par to, kāpēc 99% austrumeiropiešu pamet savas zemes un uz ko viņi ir gatavi, lai izsistos rietumos.
Tava kosmopolītiskā vāvuļošana ir no sērijas, kāpēc viņi neēd kūkas.
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 17.42
Bet, protams, ka Tev bija. Tādi man ir un man bija arī mūsu valsti vada un visu šeit nosaka, tā ir arī mūsu sabiedrības valdošā filozofija. Tāpēc arī esam ES nevienlīdzīgākā un nabadzīgākā euro landes pavalsts un nekas vairāk mums nespīd, tas, protams, neattiecas uz tevi un Tev līdzīgiem – jums viss bija un būs. Tikai, tikai uz pārējo rēķina.
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 17.46
Jā, Tev zināšanai, tad 99% austrumeiropiešu sāk savu dzīvi Rietumeirop pagrabos un barakās dzīvojot vienā istabā pa pieci un vairāk, pārsvarā puslegāli un nelegāli, strādājot 16h pa 40% no rietueiropieša algas. Tiem, kuriem paveicas, sāk tā, citiem nepaveicās un nostrādā vispār bez algas un paliek vēl parādā.
Jā, vēl ir 0.01%, kuri sāk kā nulles, bet, kuri par atlikušajiem 99% neko nezina.
0
Ieva Aile > inta_s 04.01.2014. 18.00
Nulle,kas tad pie tā ir vainojami?Un vai visu profesiju un prasmju pārstāvjiem ir tik pat viegli tikt pie legāla,labi apmaksāta darba?
0
Ieva Aile > inta_s 04.01.2014. 18.19
Mežalveidīgie uzdarbojas tur,kur ir iespējas uzdarboties.Un tādai ES ir jēga tad,ja ekonomiskā attīstība tiek mērķtiecīgi atbalstīta TUR,kur ir ATPALICĪBA,nevis tiek nosūkts dzīvais spēks no tā jau atpalikušajām valstīm!
0
Ieva Aile > inta_s 04.01.2014. 19.11
Jā,un Austrumeiropas zinātniekiem arvien mazākas iespējas strādāt savās mājāsun attīstīt savu valsti ar inovācijām,jo budžets apgriež budžetu zinātnei,jo Austrumeiropa nespēj konkurēt ar bagāto Rietumeiropu ar savām precēm,tāpēc ražošana sašaurinās un strādnieki dodas prom utt.līdz Austrumeiropa paliek sausa un tajā var nomitināt bēgļus no Āzijas un Āfrikas.Tad kāda vella pēc mums vajadzīga tā ES,vari man pateikt??Lai veiksmīgāk aizmuktu no savas valsts?
0
kreëstliv > inta_s 04.01.2014. 19.38
@Kusunoki
Pašreiz Eirozonā patiešām notiek diezgan asas diskusijas par Austrumeiropas migrantiem, gan saistībā ar verdzības apstākļiem, kādos strādā, gan ar sociāli kulturālajiem. Pirmais, jo ietekme uz pašu darba tirgiem, kur tiek ievazātas visādas lietas, ar ko iepriekš tik daudz nesaskārās, otrais, jo nav tādas vienotas Eirozonas pilsoņa izpratnes, nemaz nerunājot par to, ka Austrumeiropu neuzskata par vienlīdzīgu Rietumeiropai, vienīgais izņēmums ir Polija, kura būtiska lieluma dēļ, bet nav Eirozonā. Cik vispār no Latvijas valdības pārstāvjiem ir pietiekami tuvu lēmumu pieņemšanai, tur taču austrumeiropiešu vispār nav. Var stāstīt pasakas par to, ka Eirozona pievienojas Latvijai un ko tik vēl ne, realitātē vācieši vēlas pirkstu nospiedumus sākumā RO un BG iebraucējiem, bet vispār visiem, kas nāk no Austrumeiropas. UK jau tagad saprot, ka nākamās ES Parlamenta vēlēšanās rezultāti būs tā teikt interesanti, tas pats Nīderlandē, Francijā, nemaz nerunājot par Dienvideiropu, arī nākamās nacionālās vēlēšanas katrā no šīm valstīm atnesīs lielas izmaiņas. Ja tiek apstādināta iekšējā darbaspēka kustība, tad apstājas Eirozonas darbība. Viss šis stāsts par brīvu darbaspēka kustību darbojas tikai tad, ja ir kaut kādi kompensējošie mehānismi tām valstim, no kurām izbrauc, līdz ar to nepieciešama visu sistēmu harmonizācija, kas nozīmē, ka visdrīzāk tiks pieprasīti kaut kādi minimālie standarti attiecībā uz sociālo politiku, vai kā UK politiķi visu laiku diskutē, tīra iekšējā mobilitāte atstāta tikai starp valstīm ar līdzīgu ekonomiskās attīstības līmeni. Par ko te lielie mīnusu licēji sasparojušies nav īsti skaidrs, visu šo var lasīt arī lielākajos Rietumeiropas laikrakstos, diskusija ar katru mēnesi un nedēļu paliek arvien skaļāka pēdējā laikā.
Reitingiem īpašas jēgas Eirozonā nav, pašai ES reitings samazināts, vairākas valstis uztur ECB valsts vērtspapīru iepirkumi sekundārajā tirgū neatkarīgi no reitinga.
Mēs monetarās politikas ziņā vienā laivā ar dienvideiropiešiem, tagad kaķu korī varam lūgties Vāciju palielināt NULC, lai nepaliekam tuksnesis tiešā izpratnē kailciršu dēļ. Diez ko veiksmīgs tas Barrozo mēginājums nebija pāris nedēļas atpakaļ, bet parādīja reālo diskusiju Eirozonā. Man nekad nav bijis skaidrs, kādēļ par visu šo tik vienkāršo ekonomikas likumsakarību kopumu neraksta vietējā prese, raksta tikai visādus gaudulīgus tekstus a la Latvijai skaistākie eiro un kas tik vēl ne, man patik arī īru un itāļu, arīvāciešu, taču jau sen visiem skaidrs, ka tas bija garām taisīt monetāru zonu politisku apsvērumu dēļ. Mīnusu licējiem noteikti patiks voxeu vakardienas raksts no autoriem Basu un Stiglitz par to, ka patiešām viss šis kāršu nams var pastāvēt tikai tad, ja spēcīgie maksā vājāko rēķinus.
0
kreëstliv > inta_s 04.01.2014. 20.05
@Kusunoki
Tā vietā mūsu vietējie bālēliņi, pārstāvot svešas valsts, kas vispār to vien dara kā strādā ar monetārajiem instrumentiem, bankas, turpina skalot smadzenes un stāstīt pasakas. Tikko kā skatījos kaut kādu atbildes rakstu uz Krugmana ierakstu blogā par procentu likmēm vs.valdības parādu, kur vietējie šiem kaut kādu pasaku par procentu likmēm vs.budžeta deficītiem primary balance parāda diletantiskā veidā kaut Krugmans runā par pavisam kaut ko citu. Un kam vispār jārāda procentu vs.budzeta deficitu primary balance, ja budžeta deficītu nofinansē ECB un ir taču skaidrs, ka vismazākās procentu likmes būtu, ja uzrakstītu likumu, ka viss primary balance, ja pozitīvs, ir izmantojams iemaksām rezerves fondā parādu nomaksai nākotnē vai līdzīgi. Un visi notic, galvenais stāstīt visas šīs muļķības ar gudru ģīmi agresīvā veidā, izsmejot personīgi citādu viedoklu paudējus. Krugmans vispār milzu jautājums, ko viņš tādu pateicis, kas nav patiesība, lai uztaisitu tādu PR kampaņu, kas pret viņu novērojama Latvijā. Nebrīnītos, ja kaut kādā veidā vēl finansēta no jau tā nabadzībā izdzītajiem iedzīvotājiem pa tiešo caur budžetu, vai caur LB naudu, kas arī pieder tikai un vienīgi pilsoņiem. Tas taču ir traki, ja piektā daļa iedzīvotāju atstāj valsti, mums Satversmē rakstīts, ka valsts ir paredzēta cilvēkiem, nevis bankām, kas vēl beigās ierec un uztaisa JP Morgan gājienu kaut tas Latvijas rūpals tāpat bija bīstams katram nodoklu maksātājam, kas to apdrošina ar savu nodokļu naudu un jebkurā brīdī gatavi samaksāt kadai kārtējai kaktu bankai tos obligātos 100 tūkst.eiro uz kontu. Aizbrauca jau pārsvarā darbspējīgie un bērni, un nav nekādu kompensējošu mehānismu kaut vai palikušo pensionāru pensijām, nav tas normāli, ka pensionāri zupas virtuvēs stāv.
Kā jau Bēkons teica, taisnība ir laika meita, ne autoritātes. Diemžēl, kad tas laiks pienāks, laikam neko daudz nevarēs izdarīt, bet pieņemu, ka mūsējie pat tagad nesaprot, ka ir jāpiedalās tajā kaķu korī ar dienvideiropiešiem.
0
Andris > inta_s 04.01.2014. 21.56
Varu apstiprināt Nulles teikto, ka arī rietumeiropieši emigrē. Vācijā ir pat speciāls TV raidījums “Goodbye Deutschland”, kurš ir veltīts emigrējošiem no Vācijas.
http://www.vox.de/cms/sendungen/goodbye-deutschland.html
Visam raidījumam ir pozitīva attieksme un noskaņojums, neviens pat nedomā tos emigrējošos nosodīt vai bēdāties par viņu aizbraukšanu. Gandrīz var teikt, ka raidījums ir veidots kā pozitīvs piemērs tiem, kuri aizdomājas par emigrēšanu.
(Šo raidījumu var redzēt jebkurš arī Latvijā, novirzot satelīta šķīvi tieši uz dienvidiem, kur karājas satelīts Astra.)
0
andris902 > inta_s 04.01.2014. 22.18
….agrunte….pirms kāda laika Latvijā tika izdoti bukleti, kuros iepazīstināja ar Eiropas valstu darba likumiem, pareizu līgumu slēgšanu, informēja par riskiem, bet…..mūsu bāleliņi sataisīja tāāāādu skandālu, paziņojot, ka Labklājības ministrija veicinot jauniešu izbraukšanu/izsūtīšanu uz ārzemēm….pierakstīja valdībai kārtējo “nāves grēku”….
….diemžēl, pie mums populistiem ir pārlieku skaļas balsis, bet vienlaikus tie apdāvināti ar “alternatīvo domāšanu”….tāpēc Latvijā šādas informēšanas kampaņas, kā Tevis pieminētā Vācijā – diez vai būtu iespējama…
0
dzerkaleliva > inta_s 04.01.2014. 22.34
Protams, ka vācieši emigrē, Latvijā arī vācu emigranti ir vieni no lielākajiem aramzemes īpašniekiem Zemgalē. Mēs viņiem lēto darba spēku, pusvergus, viņi mums kungus & īpašniekus. Brīvā darba spēka kustība tas saucas.
0
ligakalnina > inta_s 05.01.2014. 10.15
Par tiem “verdzības apstākļiem” pirmā dzirdēšana, man mazdēls strādā Vācijā, radi Norvēģijā, kaimiņi Īrijā un Anglijā, un tiem tādas pat tiesības, kā vietējiem, apmierināti gan ar algu, gan ar darba un dzīves apstākļiem, atvalinājuma laikā apceļo pasauli, utt.
0
inta_s > inta_s 05.01.2014. 12.14
“man mazdēls strādā Vācijā, radi Norvēģijā, kaimiņi Īrijā un Anglijā”
Tas visu izskaidro.
0
ligakalnina 03.01.2014. 22.56
Riebīgā Dombrovska valdība un V, ko dara ar Latvijas ekonomiku, dažos gados no praktiskā valsts bankrota līdz BBB+, to mēs viņiem noteikti nepiedosim nākamajās vēlēšanās!
56
Ieva Aile > ligakalnina 03.01.2014. 23.28
Skaisti,valsts nebankrotēja.Vienīgi šādas tādas mājsaimniecības nogāja pa burbuli,savāca pekeles no šejienes,citas tomēr vēl drusku virs līmeņa turās,noies dibenā tikai pēc ”elektroenerģijas tirgus atvēršanas”,bet tas jau štrunts…Slava Dombrovskim!
0
janis17 > ligakalnina 03.01.2014. 23.38
Dzeri, lai runātu par ekonomiku, tā ir arī jāsaprot…
Svarīgi ir tas, par kādu cenu ir nopirkts šis IKP pieaugums.
Starp citu, ja tikai pēc kredītreitinga un IKP pieauguma tempiem vērtē valdības vadītāju, tad neapšaubāms līderis tev sanāks kalvīšu aigars…
Šodienas cena ir aizbraucēji, TUA, kas puķinkās un eseserovkās iepludina svešinieku ordas.
dombrovska darbu varēja veikt jebkurš tur norīkots galvenais grāmatvedis. Nekāda būtiska talanta izpausme nav saskatāma un to pierāda mūsu vieta starp pārējām Baltijas valstīm, kā arī gaidāmie maksājumi LM, ABC, Flikam, un kam tik vēl ne…
0
Inese > ligakalnina 04.01.2014. 00.07
Tieši tā, Aivara k-gs, uz to, ka Dombrovska k-gs ir vien paklausīgs izpildītājs norādīja arī Birziņa k-gs savā publikācijā:
Pirms pāris gadiem man bija ekskluzīva iespēja no kāda ievērojama Latvijas diplomāta uzzināt viņa patiesās domas par Latvijas Republikas premjeru: ”No visiem iespējamajiem premjera amata kandidātiem, Vienotība izvēlējās visneizteiksmīgāko, vispelēkāko un cilvēku ar visšaurāko redzesloku par pasauli, ekonomiku un dzīvi.” Tādējādi ar viņu ir iespējams manipulēt un radīt paklausīgu izpildītāju.
Vienīgi ir tāda sajūta, ka orķestra diriģentiem ir mazliet citas intereses nekā tiem, kas vēlētos redzēt šo pašu kori spēlējam mājās un ar mīlestību pret tiem, kas patiesībā to ir pelnījuši vairāk nekā starptautiskās finanšu oligarhijas atvases. Man nav nekas pret kapitālismu, bet, kad es dzirdu vājus argumentus un pat melus par eiro ieviešanu tieši 2014.gadā, es esmu gatavs aicināt cilvēkus iziet ielās. Bet tas notiks tad, kad būs mazliet siltāks. Latvijas studenti, ārsti, medmāsas, policisti, pensionāri ir pelnījuši to, ka viņu valdība strādā mūsu un nevis grieķu labā. Daudziem jo daudziem mūsu pašu mājās šoziem nav īsti ne ko ēst un ne par ko samaksāt rēķinus.
Man pašam nav īsti skaidrs, kā publiskajā telpā politiķi spētu racionāli atbildēt uz jautājumu – kāpēc Polija, Zviedrija, Dānija, Lielbritānija un pat Lietuva neskrien uz eirozonu, bet nogaida. Dirsā līst nav māksla – tāda būtu mana atbilde Valdim Dombrovskim. http://informalleader.wordpress.com/2013/01/31/social-uprising/
0
Ieva Priedenfelde > ligakalnina 04.01.2014. 00.37
Dzeri, ir tāda dokumentālā filma Inside job par pēdējo krīzi. Tur parādīts fragaments no kredītreitingu aģentūru priekšnieku pratināšanas ASV senātā. Kad biržās jau viss juka un bruka, šitie blēži amerikas hipotēku parādzīmēm vēl pāris dienas turēja augstus reitingus. Noskaties to filmu un pārliecinies pat, ka tie ir prasti blēži. Arī ja eiro bruks, viņi turēs reitingu augstu.
0
inta_s > ligakalnina 04.01.2014. 00.40
http://www.youtube.com/watch?v=19amWOc1GJ8
http://www.youtube.com/watch?v=whlzFWwVv98
http://www.youtube.com/watch?v=P8p0nBa866E
0
Inese > ligakalnina 04.01.2014. 01.46
Kas tas par uzņēmumu?
0
Ludmila > ligakalnina 04.01.2014. 05.23
Tieši gribēju rakstīt to pašu .
0
Ludmila > ligakalnina 04.01.2014. 05.30
Ločmelis
Tieši tā Dombrovskis ir tikai izpildītājs . Te mums pa TV rāda kā atbrauc starptautiskie aizdevēji un kā mūsu bāliņi ar viņiem “sitas” , aizstāv savu viedokli . Nu visus šos Dombrovska gadus mēs darbojāmies tikai pēc stingra aizdevēju plāna .
Ja kas tad Rimševics rīta intervijā Latvijas radio tā ari pateica skaļi to ko jau normālie cilvēki sen zināja , ka kopš 2005 gada LV finansiālo politiku noteica Frankfurē .
Un gan jau lēmumu par lata (NE) devalvāciju , pieņem ārpus LV . Masu mēdijos jau izskatījās ,ka paši cīnamies . Visticamāk tur bij tesiņš starp ES struktūrām un valūtas fondu .
0
Ludmila > ligakalnina 04.01.2014. 05.42
Ēriks
Šis gads var būt “nejauks” . Kā nekā jāmaksā aizdevējiem liekā summa . Vēl jau nekas nav skaidrs ar ar LM , airbaltiku , pasažieru vilcienu . Tevis minēto elektrības tirgu .
Neorentējos visās metodikās kas parāda IKP pieaugumu , vai inflāciju . Visādu fitch u c reitingu aģentūru prognozēm … Tik pēdējo gadu notikumi parāda ,ka starujš IKP ( Kalvīša laiki ), labi banku reitingi (USA lielo gigatu krahs ) zema inflācija … vēl neliecina par sabilu veselu ekonomiku .
Proti…..šos ciparus pievilka lai iestātos eirozonā un tagad vis nāks gaismā . Kaut vai tagad visi “pārsteigti” par Grieķijas finansiālo datu falsifikāsiju visus 10 gadus ..un neviens nemanīja . Oi aizmirsu ..pirms iestāšanās eirozonā jau arī sablefoja . Protams blefoja jau arī NEeirozonas un NEeiropas savienības valstis kā Islande kurai bij ideāli banku reitingi .
0
Ieva Priedenfelde > ligakalnina 04.01.2014. 07.21
Ja kas tad Rimševics rīta intervijā Latvijas radio tā ari pateica skaļi to ko jau normālie cilvēki sen zināja , ka kopš 2005 gada LV finansiālo politiku noteica Frankfurē .
==========
Rimševičs, kā īstens komjaunietis samelojās un nepateica, kopš kura brīža Latvijas finanšu politiku noteica Frankfurte – kopš brīža, kad Rimševičs kopā ar Godmani, Slakteri, Šķēli u.c. shēmotājiem, izdomāja glābt Parex un aizņemties milzu naudu.
0
Inese > ligakalnina 04.01.2014. 07.46
Ozolnieku k-gs, ja par skaitļiem runā tad tie iraid šādi:
Latvijai 2014.gada martā un aprīlī jāatmaksā valsts parāda daļa – 1,4 miljardi eiro (0,98 miljardi latu) http://www.diena.lv/latvija/zinas/latvijai-2014-gada-marta-un-aprili-jaatmaksa-1-4-miljardi-eiro-14037838
Turklāt gada beigās medijos pavīdēja arī šāda satraucoša ziņa:
Jaunās valdības un premjera darbības laiks līdz Saeimas vēlēšanām rudenī būs īss, bet tai nāksies risināt vairākas ilgi briedušas problēmas, kuru ļaunākais scenārijs ir slogs valsts budžetam vismaz 488 miljoni latu http://www.delfi.lv/news/national/politics/launakaja-scenarija-valstij-gaidami-488-miljonu-latu-neplanoti-terini-zino-raidijums.d?id=43985278#ixzz2pPDvSueG
0
Ludmila > ligakalnina 04.01.2014. 07.54
Te Rimševics . Pēc pusotras min par Frankfurti
0
Ludmila > ligakalnina 04.01.2014. 07.55
Ops neiekopēju iepriekš te nu būs … http://www.lsm.lv/lv/raksts/ekonomika/zinas/rimshevichs-aicina-jaunaja-gada-sajusties-ka-iistiem-eiropieshie.a73245/
0
ligakalnina > ligakalnina 04.01.2014. 10.18
Jā, kādas šausmas, nespēja sagādāt laimi un pārticību visiem 100%!
0
tuba76 > ligakalnina 04.01.2014. 10.22
nulle – vārdus man no mutes izņēmi :-) Es ar ģimeni aizbraucu 2000.gadā. Zinu cilvēkus, kas brauca prom jau pirms tam. Vienkārši – kā sniega bumba, kas veļoties kļūst lielāka – jo vairāk brauca prom, jo vairāk cilvēku saprata, ka ir arī citas iespējas kā dzīvot tajā vidē, kura toreiz pastāvēja Latvijā un par kuru domājot vēl šodien kļūst vai slikta dūša. Un ne tikai politiķu dēļ – bet arī kā manā gadījumā – sabiedrības attieksme pret šķirtenēm ar bērniem bija īpaši nepatīkama. Bet arī šķirtenes grib dzīvot cilvēcisku dzīvi un spēt audzināt un uzturēt savus bērnus.
0
Andris > ligakalnina 04.01.2014. 10.49
Jā, Vita, es atceros tavu stāstu. Latvijā tev nebija sarkana mercedesa, bet kāds zviedrs to apsolīja Zviedrijā un tu aizbrauci kopā ar saviem puikām. Pa šo laiku viņi drošivien jau ir pārvērtušies par īsteniem zviedriem. Par tavu bērnu audzināšanu es neuztraucos. Gan jau esi iemācījusi viņiem savu definīciju – dzimtene it tur, kur mercedess košāks.
Bet Latvijā palikušās šķirtenes, protams, tā arī nav spējušas nedz nodzīvot cilvēcisku dzīvi (laikam nomira kā žurkas mistkastē), nedz izaudzināt savus bērnus, nedz arī tos uzturēt (tie arī drošivien jau ir beigti un pagalam).
0
tuba76 > ligakalnina 04.01.2014. 11.10
Nu gluži bez kļūdām nav tavas atmiņas, be lai nu paliek.
Man Latvijā kaimiņos dzīvoja atraitne ar diviem bērniem. Mūsu dzīves apstākļi bija apbrīnojami līdzīgi – abām vienistabas dzīvoklīši, abas strādājošas vientuļas māmiņas ar diviem bērniem līdzīgos vecumos. Tomēr viena ārkārtīgi liela atšķirība – viņa atraitne ar atbalstu no valsts un es šķirtene – bez jebkāda atbalsta, pat alimentus nesaņēmu. Viņa ejot uz darbu atstāja bērniem pilnu ledusskapi ar produktiem, man pat ledusskapja nebija – reizi nedēļā vārīju lielo zupas katlu, no kura bērniem bija jāpaēd, kamēr es strādāju 12-14 stundas. Pēdējais, ko dzirdēju par šo ģimeni pirms pāris gadiem, bija, ka viņi visi trīs vēl joprojām dzīvoja tajā vienistabas dzīvoklīti, izņemot tos periodus, kad viens no bērniem brauca strādāt uz ārzemēm. Mēs runājam par bērniem vecumā virs 20. Un ja kāds tā grib dzīvot – tas ir ok, bet es tā negribu. Ja pats/i neesat bijis/usi tajā situācijā – labāk paturēt savu sarkasmu pie sevis – tas joprojām pieder tai nepatīkamajai sabiedrības attieksmei, ko minēju iepriekš.
Par to sarkano mersedesu – kad satikos ar vīru, viņš brauca ar 11 gadus vecu toyotu, bet mersedesu man solīja ārzemju projekta partneri no Šveices vēl Latvijas laikā – precīzi viņu izteikums – ja tu tā strādātu pie mums, tu braukātu ar sarkanu mersedesu.
0
ligakalnina > ligakalnina 04.01.2014. 11.13
agrunte – nu tu runā pilnīgāko sviestu.
Dzimtene cilvēkam viena, bet, viņš nav Dzimtenes īpašums vai vergs,tā uzskata tikai totalitāros režīmos, un var dzīvot tur, kur viņam un viņa bērniem labāk, kā domā, kam būtu labums, ja visi aizbraucēji paliktu šeit un prasītu pabalstus, nevis pelnītu naudu un ar to vēl silda Latvijas ekonomiku?
Man tās arhaiskās blēņas par cilvēku, kam jābūt “piesietam” pie Dzimtenes izsauc izbrīnu, manuprāt, to propagandē cilvēki, kas paši vienkārši ir par slinku, lai ko uzsāktu, vai tie, kam paveicies labi šeit iekārtoties, bet, ne visiem paveicies.
0
Andris > ligakalnina 04.01.2014. 11.34
Dzeri, kā man var būt arhaiskā domāšana un piesiešanās, ja es pats apzināti pametu savu dzimteni pirms 20+ gadiem? Tas, par ko es rakstu, ir dzimtenes pamešanas motivācija. Skaidrs ka pirms 14 gadiem Latvijā bija materiāli grūtāk. Bet uzdrošināšos apgalvot, ka lielākā daļa šķirteņu tomēr palikušas Latvijā un izaudzinājšas normālus bērnus, tādējādi saglabājot latviešu tautu. Pārtaisīt bērziņus par svensoniem nav grūti, bet kur tu te saskati Latvijas ekonomikas sildīšanu, es nudien nesaprotu. Totāls zaudējums Latvijai, kura šeit tomēr nav bijusi vainīga (pievienojos zemāk uzrakstītajam R. A. komentāram).
0
buchamona > ligakalnina 04.01.2014. 11.36
Vita. Saņemties un aizbraukt, labi apzinoties, ka nāksies strādāt darbu, kurš vietējiem paliek pāri, valodas barjera uc sākuma grūtības – tā visa ir realitāte, kurai esi izgājusi cauri, taču tādēļ jau nav jāmēģina savās grūtībās vainot valsti, kuras pilsone vēl esi. Ja esi darba spējīgā vecumā, tad valstij nekas cits Tev nav jānodrošina, kā vienīgi tās vērtības, kuras mēs saucam par rīcības brīvību uc cilvēktiesībām, kuras mums abiem pietrūka dzīvojot okupētajā Latvijā. Ja par sociālajiem pabalstiem, kuru atšķirīgie mērogi ir tik pamanāmi starp valsti, kuru nekad nav pārvaldījuši komunisti un valsti ar postpadomju pagātni, tad ne jau Latvijas valsts pie tā ir vainīga, ka mūsu sākums bija tāds, kāds tas bija, ne jau pati vlasts ir tā, kas pilda valsts kasi no kura tiek maksāti pabalsti. Var jau te piesaukt zagļus, kuri nozog valsti, bet arī tā ir postpadomju, komunistu izkropļotās sabiedrības morāles sekas, kuras, kā zini, tik lielos mērogos Rietumos nepastāv. Visas šīs objektīvās grūtības ir jāpārdzīvo un tās pat nav vienas paaudzes grūtības.
Un, ja vēl par ” paēdušo pasauli”, var jau būt, ka Zviedrijā ir tāda leijputrija, kādu Tu to zīmē, un tas nav arī nekāds brīnums, ja aceramies zviedru bezkaru vēsturi, tad citās valstīs ir tāds pats bezdarbs, tādi paši klaidoņi, un tādi paši maznodrošināti ļauži, kādi ir Latvijā šobrīd, citās proporcijās gan, bet viņi ir un jautājums, kurš pie tā vainīgs?
0
efeja60 > ligakalnina 04.01.2014. 12.58
RA taču tādēļ jau nav jāmēģina savās grūtībās vainot valsti, kuras pilsone vēl esi. Ja esi darba spējīgā vecumā, tad valstij nekas cits Tev nav jānodrošina, kā vienīgi tās vērtības, kuras mēs saucam par rīcības brīvību uc cilvēktiesībām
=====================
Kāda novecojusi domāšana! Franču revolūcijas laikā tāds viedoklis bija progresīvs. Sabiedrībai ir jānodrošina visu sabiedrības locekļu normāla dzīvošana, un ja kādam ir grūtības, tad tam jāpalīdz nenolaisties zemāk par nabadzības robežu. Latvijā notiek otrādi – cilvēki tiek pataisīti par nabagiem (apliekot minimālo algu 200 latus mēnesī ar 24% ienākuma nodokli un 21% PVN pārtikai), lai valsts budžetā iekasēto naudu izdalītu Vienotībai pietuvināto miljonāru biznesam ( Kampara 70 miljoni biodegvielai).
0
ligakalnina > ligakalnina 04.01.2014. 13.01
Gan agrunte, gan RA ir gadījies pašiem pamest Latviju, tad kā jūs to varat pārmest citam?
Un motivācija var būt katram sava, un uz to katram ir tiesības.
Daudzi, vispār, pamet Latviju šeit valdošās korupcijas un negodīguma dēļ, kā arī tāpēc, ka darba ņemējs, un arī neliels darba devējs savas tiesības šeit aizstāvēt praktiski nevar.
Viens mazbērns man aizbrauca uz Vāciju, jo tur var strādāt un mācīties, vai arī krāt naudu Latvijas augstskolai, to arī var pārmest?
Un teiksiet, ka pie tā visa valsts nav vainīga?
Igauņi iet uz bezmaksas izglītību, Latvija – uz maksas, tāpat, kā medicīnu.
Ja tu saņam algā zem 300 ls., pensija tev būs nedaudz virs 100 ls, un ko cilvēkiem darīt, ja ne braukt pelnīt tās pašas 75 mārciņas nedēļā par 5 vai 10 g.( neatceros) stāžu Anglijā?
Toties citi var saņemt tūkstošus par neko nedarīšanu speciāli radītos politiķiem amatos, tāpat, kā ci;lvēki, kam algas tūkstošos, vēl var saņemt tūkstošus un desmittūkstošos pabalstos,no soc. budžeta, tas ir taisnīgi, valsts nav vainīga?
Tas, ka mums par krievu laiku stāžu vispār, praktiski, nekas netiek rēķināts, it kā tad skolotāji bērnus neskoloja, ārsti neārstēja, strādnieki neradīja materialās vērtības, ko vēlāk citi sekmīgi noprihvatizēja, un viss radies tikai 20 gadus atpakaļ, tas ir pareizi?
Tik netaisnīga nodokļu, pabalstu un pensiju sistēma nav nekur, valsts kā tāda, protams, vispār nav vainīga, vainīgi politiķi.
Neviens neprasa, lai visiem maksā milzu pensijas, bet, kādam solidaritātes principam jābūt, bagātiem ierēdņiem, kam valsts, t.i. nod. maksātājs, maksā tūkstošus algās, nav jāmaksā vēl tūkstošus “pabalstos”, tā ka nevajag te liet ūdeņus par mūsu ideālo valsti un par aizceļotāju vainu.
0
buchamona > ligakalnina 04.01.2014. 13.14
dzeris49 Tu esi pārpratis manu komentāru :) Es nebūt nepārmetu kādam, kurš ir aizbraucis, nevis pametis :) Latviju. Man tikai nav pieņemams tas, ka kāds, risinot pats savas personīgās problēmas, kā iemeslu sāk vainot valsti no kuras pats ir aizbraucis. Situācijas, iemesli, kuru dēļ cilvēki izbrauc no Latvijas ir dažādi. Piemēram, es no labāk atalgota darba Latvijā aizbraucu uz Vāciju, tā teikt ilgākā “komandējumā” :) ģimenes apstākļu dēļ, bet zinu, ka pārredzamā nākotnē braukšu atpakaļ. Manu prāt pats svarīgākais latvietim, piemērojoties situācijai, kad dzīvojam ES, ir nepazaudēt savu emocionālo saikni ar savu valsti, nepazaudēt savu latvietību, tas viss pārējais tikai īstermiņa problēmas.
0
Vineta > ligakalnina 04.01.2014. 13.22
dzeris49
Jā, kādas šausmas, nespēja sagādāt laimi un pārticību visiem 100%!
Sevi čekistu piesmietais morālais kroplis gan neaizmirsa:
http://www.pietiek.com/raksti/papildinats_-__hipoteku_banka__izglabusi_dombrovsku_gimenes_uznemumu_no_maksatnespejas,_atlikusi_paradu_atmaksu_vel_uz_cetriem_gadiem
un savu paģeļņicu, arī:
http://www.pietiek.com/raksti/dombrovska_padomniece_bukane_ventspils_osta_sak_pelnit_vel_labak
0
ligakalnina > ligakalnina 04.01.2014. 13.23
Kas ir “īstermiņa problēmas” – manas kaimiņienes problēmas, kas 20 gadus krievu laikos un 20 gadus tagad nostrādāja rūpnīcas kaitīgā cehā, un pensija viņai aprēķināta 120 lati ar 45 gadu kopēju stāžu?
Un kurai jāizšķir – vai ēst, vai maksāt komunālos, vai pirkt zāles?
Jebkurš cilvēks, pirmkārt, spiests domāt par izdzīvošanu, un par latvietību viņš domās tikai tad, kad būs paēdis un varēs nomaksāt komunālos.
Un, vismaz, pensionāriem, valstij, tomēr, jānodrošina cilvēka cienīga dzīve, jauni un veseli spēs paši par sevi parūpēties.
0
dro > ligakalnina 04.01.2014. 13.25
riņķī apkārt. Manu prāt pats svarīgākais latvietim, piemērojoties situācijai, kad dzīvojam ES, ir nepazaudēt savu emocionālo saikni ar savu valsti, nepazaudēt savu latvietību, tas viss pārējais tikai īstermiņa problēmas.
___________________
Vieta tukša nepaliks, un kāda tad vairs var būt emocionāla saite ar valsti?:)
0
Vineta > ligakalnina 04.01.2014. 13.27
dzeris49
Dzimtene cilvēkam viena, bet, viņš nav Dzimtenes īpašums vai vergs
Dombrovskis un noziedzīgā V/ZRP savienība noteikti nē, gluži otrādi.
0
Andris > ligakalnina 04.01.2014. 13.27
Dzeri, man nav gadījies pamest Latviju. Es pametu Krieviju, un atbraucu uz Latviju, un tas nebija saistīts ar materiāliem apstākļiem. Tieši otrādi, pārbraucot uz Latviju, es savu materiālo stāvokli pasliktināju, pilnīgi to apzinoties. Bet ne mirkli par to neesmu nožēlojis nu jau vairāk kā divdesmit gadu garumā.
0
buchamona > ligakalnina 04.01.2014. 13.39
dzeris49. Piekrītu, jebkurš cilvēks ir spiests domāt par savu izdzīvošanu. Tā tas ir visā pasaulē. Latvija ir tāda zeme, kur katrai paaudzei ir nācies pārvarēt savas grūtības, gan pēc 1. pasaules kara, gan 2.utt. un nospiedošā vairumā gadījumu cilvēkam ir nācies pašam kulties ārā no tās situācijas, kurā viņš ir nonācis. Kas attiecas uz Tavu kaimiņieni un 20 nostrādāto gadu stāžu, un pensiju, tad patiesība ir tā, ka valsts, kurai būtu šai kundzei jāmaksā tai pienākošo pensiju vairs nepastāv, materiālās vērtības, kuru ržošanā Tava kaimiņiene ir piedalījusies, ir “izkūpējušas” gaisā, bet aprēķinātā pensija patiesībā nav vis pensija, kuru maksā no reāliem uzkrājumiem, bet gan pabalsts, kurš tiek izmaksāts no valsts budžeta. Maniem vecākiem, pensionāriem situācija ir gluži tāda pati, tad, kāda ir izeja, celt valsts pabalstu līdz līmenim, kurš būtu līdzvērtīgs izstrādātai pensijai, normālā ekonomiski attīstītā valstī? PSRS sabruka tādēļ, ka sabruka šīs impērijas ekonomika un vainot LR šajā situācijā, tas ir pārmetums nevietā.
0
buchamona > ligakalnina 04.01.2014. 13.52
Ino. Man jau ir sajucis, laikam kādus divus gadus esmu Vācijā, laiks skrien ātri, taču saikni ar Latviju neesmu pazaudējis ne mirkli. Patiesībā nav nekādas starpības, kur es ieslēdzu savu datoru, Rīgā, vai Emdenē :) Ja cilvēkam valsts ir svarīga dzīves sastāvdaļa, tad mūsdienās, kur šobrīd dzīvo, tam nav nozīme. Vari dzīvot Rīgā un neaiziet uz vēlēšanām, un kļūt līdzvainīgs pie tā, ka SC noturēja varu mūsu galvas pilsētā. Vari dzīvot, es nezinu, kur – DAR :) un sekot LR politiskai ikdienai un piedalīties tajā. Parādīsies darba vietas, latvieši brauks atpakaļ, par to esmu pārliecināts, jau tagad brauc, lasīju ap 10.000 labi situēti tautieši :) atgriezušies Latvijā no peļņas :)
0
ligakalnina > ligakalnina 04.01.2014. 14.11
Nevajag man politinformāciju, nekādas materialās vērtības gaisā neizkkūpēja, daudz kas palicis tepat Latvijā, un kādam vienkārši atdots par sertifikātiem un kukuļiem att. partijai, kā, piem., Latvijas kuģniecība, daudzas ražotnes, ēkas, utt., tā pati atslēgu ražotne Kurzeme, kur strādāja tā mana kaimiņiene, pieder vienam konkrētam cilvēkam, kurš ir stāvus bagāts, un nekur gaisā nav izkūpējusi.
Es nesaku, ka viss jāsadala pa galviņām, bet, ja zināma naudas summa no tās naudas, ko tas Frīdenbergs samaksājis par to rūpnīcu, nonāktu pensiju fondā, būtu tikai taisnīgi.
Izeaja ir pavisam vienkārša – Lietuvā zināmu % no privatizācijā iegūtiem līdzekļiem novirza pensiju fondos, un tik milzīgas pensiju atšķirības tur nav iespējamas, jo lietuvieši to nekad nepieļautu, tāpat, kā nepieļāva tādu valsts izsaimniekošanu, kā latvieši, viņi pieturas pie Eiropā pieņemtā solidaritātes principa.
0
Vineta > ligakalnina 04.01.2014. 14.19
rinķī apkārt
Parādīsies darba vietas, latvieši brauks atpakaļ, par to esmu pārliecināts
No nekā darba vietas neparādīsies, ja nu vienīgi apkalpot kuces bērna, Dombrovska un Vienotības ievazātos krievu “investorus”. Daudzi brauc prom tāpēc, ka krievu okupācijas laikā tiem ir sakropļota apziņa. Ja cilvēkam ir kaut 10 ha zemes, tas tā vietā, lai būtu sociāli atbildīgs, nodarbinātu tautiešus, izvēlas piestrādāt “simtlatniekos” vai labākā gadījumā dodas uz ārzemēm, tad ko nu.
Ne pirkstiņa nav pakustinājusi “tiesiskuma” koalīcija, lai paskubinātu mazāk izlēmīgos un palīdzētu kaut nedaudz pakāpties tiem, kuri to vēlas. Vai tiešām tie kropļi iedomājas, ka kremlis tos pasargās. Sabruks tuvākā laikā krievu imperasķija un tad katram politiķim un ierēdnim nopratināšanā iesākumā nāksies atbildēt uz jautājumu: “vai apzinies, izdzimteni, ka tavs lēmums varēja kaitēt latviešu valsts un tautas interesēm?”
Ne daudziem Vienotības mērgļiem par AB, PV, LM un UA izdosies pasargāt savus kaklus no bendes cilpas.
0
Ieva Priedenfelde > ligakalnina 04.01.2014. 15.11
+1
0
buchamona > ligakalnina 04.01.2014. 15.21
General Patton Fan Club … Ja cilvēkam ir kaut 10 ha zemes, tas tā vietā, lai būtu sociāli atbildīgs, nodarbinātu tautiešus, izvēlas piestrādāt “simtlatniekos” vai labākā gadījumā dodas uz ārzemēm, tad ko nu…+++ ar 10ha zemes Tu pats sevi neuzturēsi, kur nu vēl dosi darbu tautiešiem :).
0
andris902 > ligakalnina 04.01.2014. 15.42
…R.A. ….nu, nu!…nu jau iebrauci grāvī…Tev šķiet, ka 10 ha var sēt tikai labību?…tas ir vienīgais zemes apstrādes veids?….uz 10 ha var izvērst tādu uzņēmējdarbību, kurai 2 cilvēku darba spēks būs krietni par mazu…. :)
0
buchamona > ligakalnina 04.01.2014. 15.56
dzeris49. Tas būtu interesants rēķins – saskaitīt kopā visu privatizēto ražotņu vērtību un salīdzināt šo summu ar vajadzīgajiem līdzekļiem, kuri būtu nepieciešami, lai varētu maksāt visiem pensionāriem tiem izstrādāto PSRS pensiju. Neesmu pārliecināts, vai tur kaut kas jēdzīgs kopā sanāktu, ņemot vērā to, cik konkurēt nespējīgas bija šīs ražotnes jaunajos tirgus apstākļos, mūsu lepnumu VEF ieskaitot. Man kaut kā liekas, ka tas viss kopā ir vien liels mīts
0
buchamona > ligakalnina 04.01.2014. 16.01
zanE. Tas viss, protams, ir atkarīgs no cilvēka. Man reiz piederēja ” meža māja” un kādi pāris ha krūmāji tai apkārt, kurā es baudīju dabas klusumu :), un abās robežu pusēs man bija kaimiņi, kuriem piederēja katram aptuveni kādi 10 ha zemes. Katram bija pa ” krievu laika” traktoram, govis tur bija un nabadzība, pluss smags darbs no rīta līdz vakaram. Cik nu es redzēju,kad gāju pienu pirkt.
0
Ieva Aile > ligakalnina 04.01.2014. 17.24
Nu gan dzeris nodeva :D Tā slavināja sākumā valsti un Dombrovski,bet tad kā pārmeta kažoku uz otru pusi… :))
0
Ieva Aile > ligakalnina 04.01.2014. 17.30
rinķī apkārt,daudzas mūsu rūpnīcas nebija uzreiz konkurētspējīgas,bet nez kāpēc dažas tomēr izdzīvoja un tagad ir modernas ražotnes,kuras strādā un maksā nodokļus budžetā,no kurienes var samaksāt pensijas.Citas turpretī pat nemēģināja modernizēt,tās tika nolaistas,izlaupītas un sazāģētas metāllūžņos.Varbūt vienkārši ar privatizācijas procesu kaut kas nebija kārtībā?
0
Ieva Aile > ligakalnina 04.01.2014. 17.40
Es domāju, ka laukos ir nākotne arī mazām saimniecībām ar desmit, piecpadsmit govīm. Viena govs – tā ir naturālā saimniekošana, ko jaunā paaudze nevēlas turpināt. Taču arī naturālam saimniekošanas veidam Latvijas laukos ir vieta. Arvien atrodas jaunas ģimenes, kas pārceļas dzīvot uz laukiem. Viņiem ir labi atalgots darbs, bet viņi interesējas par bioloģiskām saimniekošanas metodēm, jo sapratuši, cik svarīgi ir uzturā lietot dabiskus produktus. Lopus viņi netur, jo tas prasa pārāk daudz darba un laika. Bet viņi spēj sevi nodrošināt ar dārzeņu ražu, tādēļ nav pamata bažām, ka Latvijā izzudīs mazās saimniecības un arī naturālā saimniekošana.
Runājot par globalizāciju un industrializāciju, kā arguments par tās nepieciešamību tiek izmantots sabiedrības pieprasījums pēc pārtikas. Proti, tikai izmantojot intensīvas saimniekošanas metodes, iespējams nodrošināt iedzīvotājus ar pārtiku. Taču tas neatbilst patiesībai. Arī ar bioloģisku saimniekošanu iespējams izaudzēt tik daudz pārtikas, lai pietiktu visiem iedzīvotājiem. To pierāda pētījumi. Ļoti daudz pārtikas tiek izmests ārā. Darbs ar sabiedrību – tas ir pirmais solis, lai iemācītu cilvēkus saimniekot laukos tā, lai nenodarītu pāri sev un videi.”
http://www.delfi.lv/novados/grobinas-novads/zinas/mazas-saimniecibas-iznikst.d?id=43558273#ixzz2pRdWPmYj
0
ligakalnina > ligakalnina 04.01.2014. 19.19
R.A. – pastāv tāda lieta, kā sociālais taisnīgums, kas mūsu politiķiem ir absolūti svešs jēdziens, grāmatvedes, nevis politiķes, Viņķeles stulbā pļāpāšana apliecina, ka viņa vispār nesajēdz, ko tas nozīmē.
Cilvēki nav vainīgi, ka piedzima “nepareizajā” iekārtā, viņi ir dzīvi cilvēki, kas strādāja ne mazāk, kā strādā tagad.
Mūsu politiķi sociālo sistēmu izprot kā ko līdzīgu bankai, kur tu vari paņemt tik, cik ieliec, tas ir absolūti primitīva izpratne, bet, izdevīga, jo noņem no politiķiem atbildību.
Visa mūsu nodokļu, pabalstu, pensiju siastēma tāpēc orientēta bagātākā mazākuma virzienā.
ēriks – nebūtu Dombrovska valdība, tā mana kaimiņiene, iespējams, pat tos 120 nesaņemtu, jo valsti izlauīja un šādu sistēmu ieviesa jau pirms Dombrovska, Dombrovskis radīja priekšnoteikumus, ka nākotnē kas varētu mainīties.
R.A. – kas att. uz VEF,. tad, cik dzirdēju no inform. cilvēkiem, Sonera vēlējās tur investēt, bet, Godmanis atteica un izpārdeva pa gabaliem, mūsu politiķiem un amatpersonām svarīgi bija ātri saraust, un pēc viņiem kaut zāle neaug, kamēr Latvija cukura nozari iznīcināja, leiši uzcēla divas cukurfabrikas, un mēs ēdam viņu cukuru, bet Godmanis, toties, ieņemot kādu amatu Dansukker, un tā daudz kur.
Nu, par to Godmaņa imidžu, kad viņš prot radīt iespaidu, ka viņam “iekšā ir, bet, ārā nenāk”,viņu muļķa latvieši ievēlēja Eroparlamentā, tā vietā, lai par visu to un par Pareksu ieliktu aiz restēm.
Tā jau ir, paši vien vainīgi pie visa, balsojam par veciem komjauniešu – komunistu funkcionāriem, kas ir liekuļi un blēži jau no dzimšanas, un par tagadējiem muldoņām – pseidonacionalistiem, kas iet šo pēdās, sākot ar TBLNNK, beidzot ar NA, un tad brīnamies, kas notiek.
V un RP, vismaz, pārsvarā, nesastāv no liekuļiem un idiotiem, un, principā, visādā ziņā ir normāla Eiropas līmeņa partijas.
0
aivars_silins > ligakalnina 04.01.2014. 20.22
Dzeri, simt procentos Tev piekrītu, jo mūsu ģimenē ir tieši tāda situācija. Arī es uzskatu, ka pensiju sistēma ir galīgi netaisnīga. To var saprast tikai tie, kuriem pašiem tāda situācija ir. Bet tiem “veiksminiekiem”, kuri iekāpuši silē ar visām četrām, vispār vajadzētu turēt muti par šīm tēmām.
Par eiro ieviešanu – lai varētu ieviest eiro, sievai valsts vairs nekompensēs medikamentus, bez kuriem viņa nevar dzīvot, tie ir vairāki desmiti latu(tagad eiro) mēnesī. Tur naudas nepietiek.
0
buchamona > ligakalnina 04.01.2014. 21.37
dzeris49. Teikšu kā ir, man nav pilnas bildes par pensijām Latvijā, lai sāktu diskutēt par šīm lietām. Zinu tikai tikdaudz, cik reāli esmu saskāries sadzīvē. Mani vecāki – pensionēti skolotāji spēj izdzīvot ar savu pensiju, lepojas ar samaksātiem rēķiniem utt :) un bija ļoti nikni uz tiem, kuri Dombrobvskim metās virsū par itkā no pensionāriem izkrāptu naud :) Kaut kā negribas ticēt, ka pensionēts skolotājs saņem to lielāko pensiju Latvijā.
0
Ieva Aile > ligakalnina 04.01.2014. 21.45
dzeri,kā tu pamanies salikt kopā ”pastāv tāda lieta, kā sociālais taisnīgums, kas mūsu politiķiem ir absolūti svešs jēdziens, grāmatvedes, nevis politiķes, Viņķeles stulbā pļāpāšana apliecina, ka viņa vispār nesajēdz, ko tas nozīmē” ar ”V un RP, vismaz, pārsvarā, nesastāv no liekuļiem un idiotiem, un, principā, visādā ziņā ir normāla Eiropas līmeņa partijas” ? Tu gadījumā neesi strādājis cirkā par iluzionistu?
0
Ieva Aile > ligakalnina 04.01.2014. 21.50
rinķī apkārt,kur tavi vecāki dzīvo?Cik istabu dzīvoklī?Kāda veselība,cik iziet par zālēm?Kādas apkures izmaksas?Vai viņiem samaksāja par nostrādātajiem gadiem,atšķirībā no tagad pensijā ejošajiem ?
0
Ieva Aile > ligakalnina 04.01.2014. 23.22
Par cik esmu nolēmis Latvijā veikt svēto eiropeizēšanas misiju, tad dotajā momentā iepazīstos ar latviešu kultūru.Dziesmu svētkus, ar kuriem latvieši lepojas,var uzskatīt par anahronismu.Tiem pietrūkst vajadzīgais internacionālais skanējums.Bet, pētot latviešu literatūru, uzdūros kādam īstam briljantam.Tas ir Jānis Sudrabkalns.Literatūras kritiķi pārsvarā piemin viņa literāro darbību pagājušā gs. trīsdesmitos gados, nepelnīti piemirstot viņa devumu padomju varas laikā.Rūpīgāk iepazīstoties ar Latvijas vēsturi, atrodu aizvien vairāk līdzību starp padomisko un eiropeisko.Zīmīgi, ka jaunā parauga ES pases, ko izsniedz tagad Latvijā, ir tādā pašā krāsā, kā komjaunatnes biedra kartes un karaklausības apliecības, ko izmantoja PSRS.Atvainojos par atkāpi no temata, turpinu par Sudrabkalnu..Slavējot padomju iekārtu, viņš skāris nenoliedzami arī mūsdienām aktuālas tēmas.Tautu draudzību, vienotas dzimtenes plašāku izpratni; piem.-Eju pār robežām paceltu galvu,Cik Dzimtene liela, man piekusīs kājas.Cik mūsdienīgi tas skan, cik jauki viņš vārsmojis!Sudrabkalna piemērs arī mani iedvesmoja pamēģināt izpausties dzejas laukā.Protams, eiropeiskā kontekstā.
Vīzija man priekšā stādās.
Nomodā un sapņos rādās-
Esam jaunā brāļu saimē;
Dzīvojam tur vienā laimē!
Ne valodas mūs šķir, ne rases,
Visiem vienas eiropases.
Skauju nēģeri kā brāli;
Esam radi, kaut ar tāli.
Turki tuvāki kā krievi.
Kaut ar viņiem citi dievi.
Gaistot līdz ar rīta ēnām
Izzūd latvieši palēnām.
Aizspriedumiem nepakļauta
Rodas jauna,Eirotauta!
To publicēju ar cerību, ka novērtēsiet manus poētiskos centienus tālākā latviešu eirointegrācijā.Paškritiski atzīstu, ka man kā ēzelim nav muzikālu dotību.Būtu labi, ja kāds no maniem sekotājiem sacerētu melodiju šīm rindām.Loloju klusu cerību, ka mainoties Latvijas statusam ES ,radīsies vajadzība pēc jaunas himnas.Nu un šāds mans kopdarbs ar kādu eiropeiski orientētu komponistu varētu pretendēt uz jaunās himnas statusu.
Ar cieņu: Jūsu Eiroēzelis.
0
ligakalnina > ligakalnina 04.01.2014. 23.39
R.A> – mums pensiju aprēķināšanas kārtība mainīta vairākkārt, un pensonāri ar vienādu stāžu un algu var saņemt dažādas pensijas.
Pēdējaā formula vispār ir briesmīga, jo lielāka daļa nolemti nabadzībai.
Ja ir kopā 2 pensionāri, viņi vēl var apmaksāt komunālos utt., kaut ar vidējo pensiju 200 ls 9tas ir sarēķinot kopā tos, kam ir tūkstošos, un tos, kam ir nedaudz virs 100, es zinu, kam ir arī 80, ( tagad gan vairākumam aprēķina daudz mazāk, bez tam tie 200 ls ir ar tām piemaksām, ja tev nomirst rads, un tev ir tiesības uz bērēm saņemt pabalstu 2 pensiju līmenī, tu saņemsi daudz mazāk).
Bet, lielākai daļau kaut kur uz 160 – 170, kā tu Rīgā izdzīvosi uz tādu pensiju, ja tu esi slims, un tev vajadzīga operācija, vari necerēt, viss tikai par maksu, ja tev vajadzīgi medikamenti, tos kompensē minimāli, izņemot atsevišķus, un vairākums pensionāriem tādi vajadzīgi, un tagad vairs pat no tiem daudzus nekompensē, principā, nolemjot cilvēkus nāvei, bet, tos jau mēs neredzam, tie mirst pa vienam un demonstrācijas nerīko, arī “māmiņu klubos” neapvienojas un neizspiež sev tūkstošus lielus pabalstus caur pērkamo NA.
Ēriks – es teicu “pārsvarā nesastāv”, uz Viņķeli tas neattiecas.
0
Ieva Aile > ligakalnina 04.01.2014. 23.52
Ak jā,es tak aizmirsu,ka sociālo politiku nosaka viena pati Viņķele un pārējie partiju biedri neko par to nezina.Arī cara tētiņi Krievijā bijuši vienmēr labi,tautu mīloši,tikai tie galminieki un padomdevēji …
0
Vineta > ligakalnina 05.01.2014. 00.22
rinķī apkārt
ar 10ha zemes Tu pats sevi neuzturēsi, kur nu vēl dosi darbu tautiešiem :).
Jau tikai ar to malciņu, ko lauķis izlieto apsildot savu cauro būdu viņš varētu saražot vēl elektroenerģiju vismaz 30€ vērtībā dienā un nodrošināt sevi ar traktora un automobiļa degvielu. Kā papildnozare slieku audzēšana jau ienestu pietiekami, lai dzīvotu pārticīgi. Cik pārtikas sapūst uz lauka, vai komposta kaudzē? Laikā kad visa zeme zem ābelēm nosēta ar kritušiem āboliem, lauķis pērk veikalā 7% alu, tā vietā, lai pats uzraudzētu vieglu alkaholisku dzērienu, nemaz nerunājot par to, lai katru ābolu izglābtu, saražojot vērtīgus pārstrādes produktus, kā džemus, pastilas vai etiķi, vai tos izžāvētu. Pirms imperiālistiskā WWII nebija tādas epidēmijas kā pērnās kūlas dedzināšana. Visa zāle tika nopļauta vai noganīta. Pabraukājot pa Ziemeļāfriku, apbrīnojami, ko aitiņas un kaziņas atrod ēdamu starp olīvkokiem, visa zeme sausa un akmeņaina. Pie mums pietiktu zāles, lai vismaz desmitkāršotu aitu skaitu. Islama zemēm dzīvas aitas var pārdot neierobežotā daudzumā. Vilnu pie mums neizmanto, aitādas aprok zemē. Kur vien pagriezies, neizdarība, “razruha”.
Vēl pavisam neilgi un jaunākās tehnoloģijas dos iespēju visu neizmantoto biomasu pārvērst spirtā, padarot Latviju par energolielvalsti. Kam tas viss tiks?
Normāla lauķu ģimene var izaudzināt tik daudz bērnu, lai sevi demogrāfiski atražotu un vienu pat ziedotu pilsētai, politiķa amatam.
0
ligakalnina > ligakalnina 05.01.2014. 10.00
Viņķele ir tiešā atbildīgā par šādu sociālo politiku, taisni viņai būtu jādomā par to, par ko es te runāju, bet, cik noprotu, sava absolūtā garīgā un emocionalā truluma dēļ viņa, iespējams, par to pat nezina, kur nu vēl domā, viņa uzskata, ka visi var nosēdēt 20 gadus speciālos partiju funkcionāriem radītos amatos, līdzīgi viņas vīram, neražojot nekādu pievienoto vērtību, un pelnīt sev tūkstošuslielas algas un pensijas.
Saprotams, vienmēr var aizbildināties, ka nav naudas, bet, ja vienam ir nauda maksāt tūkstošus, tad nauda, acīmredzot, ir, jābūt kādam minimimumam iztikas līmenī, un griestiem, it sevišķi tik nabadzīgā valstī, kā tas, piemēram ir Anglijā, un tur neviens nebļauj – es samaksāju lielu soc. nodokli, tāpēc tagad man tas viss jāsaņem atpakaļ, jo tur to sociālo taisnīgumu tādā veidā neizprot.
Protams, par to atbildīga visa koalīcija, īpaši absolūti korumpētā NA, kas nāk ar dažādām iniciatīvām soc. budžeta tukšošanai jau tāpat bagāto cilvēku labā, bet, kur tu Latvijā redzi kādu kreisu vai centrisku partiju, par ko varētu balsot, un kura saprastu soc. taisnīgumu, kā to izprot Eiropā, nevis kādā Āfrikā – kurš tuvāk pie siles, tas arī vairāk paņem?
Vismaz, valsts bankrots nedraud, kā pie PLL, ZZS, SC un TB valdīšanas, paldies par to pašu, neviens no Latvijas politiķiem, manuprāt, nekādus brīnumus sen negaida, latvieši vienmēr bijuši lielākie sūdabrāļi savējiem.
0
Vineta > ligakalnina 05.01.2014. 11.42
dzeris49
Protams, par to atbildīga visa koalīcija, īpaši absolūti korumpētā NA,
Tikai nevajag dirst, prostatas un hemoroīdu nomocītais invaļid(lasi: kropli)!
Visa vara Latvijā ir bijusi tikai tevis ievēlēto galējo izdzimteņu: peģerastu, čekistu, komuņagu, zagļu un krievmīļu rokās. Bez jebkādiem traucēkļiem Latviju ir grāvuši, LC, DP saimņieks, TP un LPP un tagad to mantinieki V/ZRP.
tu, smirdīgais graust, latviešu nīdēj, esi atbildīgs par visu un nedo Dievs, tev izrunāties krietna latvieša klātbūtnē
0
buchamona > ligakalnina 05.01.2014. 13.09
nulle….Priecājies ka Vācijā “neatdzimst nacionālisms”.
un vietējie naciķi nesit tevi par to ka esi ārzermnieks..+++ Par ko tad viņi lai mani sistu? :) Nepilnos divos gados apguvu vācu valodu līmenī, kurš man ļauj ikdienā brīvi sarunāties ar vietējiem vāciski, nepretendēju uz to, lai latviešu valoda kļūtu par otro valsts valodu Vācijā, necīnos par to, lai latviešu bērniem Vācijā būtu iespēja mācīties valsts apmaksātās latviešu skolās, apmeklēt latviešu bērnu dārzus. Es pat vietējās pašvaldību vēlēšanās nepiedalos, jo uzskatu, ka dzīvoju es zemē, kurā valsts nācija ir vācieši un tās ir viņu tiesības no teikt man, latvietim, kā man Vācijā dzīvot. Ja man kaut kas nepatīk, vienmēr pastāvēs man iespēja – čemodāns, lidosta, Rīga :) Vārdu sakot, es pret vāciešiem Vācijā izturos guluži tā pat, kā pieprasu no Latvijā dzīvojošiem migrantiem izturēties pret latviešiem. Viss ir ļoti vienkārši
0
Ieva Aile > ligakalnina 05.01.2014. 16.07
nulle,es tautu dažādību uzskatu par bagātību,nevis traucēkli,jo tikai saskaroties dažādajam,rodas jaunas vērtības,strāva neplūst,ja nav sprieguma,pat mūsu smadzeņu abas puslodes ir atšķirīgas,ar dažādām funkcijām,novienādošana ved uz iznīcību.
0
Ieva Aile > ligakalnina 05.01.2014. 16.10
dzeris49,kā tad tu izskaidro lielo ziedotāju daudzumu,tikko pa TV parāda,ka kādam nodegusi māja vai šķūnis ar sienu?
0
ligakalnina > ligakalnina 05.01.2014. 16.51
ĒRiks – gribēju teikt latviešu politiķi, nevis latvieši vispār, tikko kā latvietis kļūst par politiķi, viņš strauji mainās, pat it kā normāli cilvēki.
0
Ieva Aile > ligakalnina 05.01.2014. 17.14
Ko var gribēt,ja cilvēki iesaistās partijās,kurām nav ne noteiktas ideoloģijas,ne mērķu,tikai – pievienoties tiem un šitiem,aizmukt no tiem,nodzēst kārtējo ugunsgrēku,ieviest to un šito,klausīt saviem sponsoriem,īkšķim un koalīcijas līgumam….
0
inta_s 03.01.2014. 22.51
“Moody’s, Standard & Poor’s, and Fitch Ratings all maintained at least A ratings on AIG and Lehman Brothers up until mid-September of last year. Lehman Brothers declared bankruptcy Sept. 15”
http://www.huffingtonpost.com/2009/09/30/credit-rating-agency-anal_n_305587.html
1
Ludmila > inta_s 04.01.2014. 05.43
Plus Tev , pat sākumā paskrēju garām Tavam ierakstam
0