Streļčenoks: Ja mani atlaidīs, zaudēšu cerības, ka KNAB ir neitrāls (papild.)

102

Komentāri (102)

Сергей 26.10.2013. 17.03

I apologize not to write in Latvian, it would just take too much time as I am not so fluent in writing in your wonderful language:

Looks like the KNAB boss has made almost all of the most common management errors:
http://www.mindtools.com/pages/article/leadership-mistakes.htm
and he has done almost all what managers never should do:
http://www.cbsnews.com/8301-505125_162-28248808/10-things-managers-should-never-do/

Important to note – it has nothing to do with politics, it is JUST extremely bad management and leadership !!!

I am really shocked about a lot of the comments about this topic, showing that people still have an image of the ONE boss in mind, who is THE total and absolute leader (or from another perspective, a dictator) and that this MUST be a man. Those people are still living in an either old-fashioned or probably “soviet” tradition.

Modern and successfull management is team building, creates trust and motivation among the team players and sets goals, that the whole team can support – it is NOT a one man’s or woman’s show and a very basic precondition to be a sucessful team leader is to listen to your team, to listen to your team, to listen to your team and then to create an environment, where your team can work to fulfil your common goals.

Following the discussion here, it seems to me that KNAB has much more real leaders among the department heads than on the top. Sucessful management is not based on reporting about tasks and archiving them but supporting tasks that they can be done!
And if subordinates are more sucessful than the head, it often creates envy and the tendency to make the subordinates less sucessful by overloading them with work, often senselessly …

As an independent Latvian management development was killed during the soviet occupation and still, consiously or unconsiously, a lot of people older than 25-30 have the bad soviet work principles in mind. The years after regaining independence were still too short to create enough educated, open minded and sucessful managers needed for Latvian’s development.

http://www.cbsnews.com/8301-505125_162-57325389/three-types-of-bosses-that-should-be-fired/

+2
0
Atbildēt

0

Kristīne 25.10.2013. 12.05

Nez, kuru interesē Streļčenoka cerības? Vājš vadītājs, turklāt neprotas pats aiziet.

+5
-1
Atbildēt

0

Kristīne 25.10.2013. 10.10

Streļčonoka izteikumi ka Strīķei ir poltiskā aizmugure liecina tikai , un vienīgi, par viņa neprofesionalitāti.KNABā strādājošam, jau vidusmēra izmeklētājam, būtu vienmēr jābūt lietas kursā par visu politisko partiju aizmugures spēlītēm. Tas arī ir viens no KNABa galvenajiem uzdevumiem.

+11
-2
Atbildēt

0

inta_s 25.10.2013. 09.07

Nevar būt tā ka visi priekšnieki ir garām – jo Juta nespēj ar tiem sastrādāties.

+2
-4
Atbildēt

1

    kkristaps > inta_s 25.10.2013. 09.53

    Juta grib, bet nevar dabūt. Tā ir šī jautājuma pamatbūtība.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

kkristaps 25.10.2013. 08.12

No visa iepriekš lasītā, tajā skaitā Lētā Lapsas uzbrukumiem KNABam, intensīvās bijušās taukmūļu partijas spices vīru, ieskaitot trekno stabilitātes garantu, līšanas ārā no alām, man radies iespaids, ka taukmūļi kopā ar hūti dara visu iespējamo, lai diskreditētu KNABu un Streļčenoku, kuram nav iespējams piesiet neko citu kā “autoritāru” vadības stilu. Šādai diskreditēšanai nav pateicīgāku cilvēciņu par pusmūža vecuma dāmu, kura visu ziedojusi karjerai un tagad palikusi pie sasistas siles – ne bērnu, ne tālākas karjeras iespēju. Atliek vien samaksāt “žurnālistiem”, un riešanas kampaņa var dragāt pilnā sparā, jo, kā pareizi uzskata Stendzinieks, mūsu publikas lielākajai daļai pietiek tikai uzbrēkt “ņerr, puc”, lai tā aprītu jebkuru sūdu.

0
-9
Atbildēt

0

oskaar 25.10.2013. 02.51

No visa tā, kas līdz šim bija lasīts, bija iespaids, ka Streļčenoks ir nesekmīgs priekšnieks, kurš nespēj un arī necenšas izveidot labas attiecības ar saviem darbiniekiem.
Šobrīd man šķiet, ka kāds viņam maksā par KNAB degradēšanu. Ja nemaksā, tad man nav skaidrs, kādēļ viņš vēlas izskatīties pēc prasta priekšnieķeļa, kam riņķī dancos visi padotie.
Diezi vai idiotiskas priekšnieka ambīcijas varētu sevi cienošu cilvēku nostādīt pilnīgā konfrontācijā ar viņa vadīto kolektīvu.
Interesanti- kas ir zināms par viņa materiālo stāvokli- vai viņš nav kādam kaut ko ļoti parādā? Jeb pēdējos pāris gados kaut ko ļoti vērtīgu nopircis? Iespējams- ne pats, bet kāda sievasmāte, brāļadēls vai kāds cits radinieks, kura ienākumu līmenis būtu tādam pirkumam ne gluži atbilstošs..? Varbūt ar naudu piepildījušies kādi konti tālās zemēs, uz kurieni šis korupcijas apkarotājs varēs pārcelties tad, kad korupcijas apkarošanu Latvijā būs izskaudis?

+8
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 24.10.2013. 23.05

Vai KNABs būtu kļuvis par tādu pašu katastrofu kā IR vāki Ievas Zībartes skatījumā(un kā šis troļļu apsēstais portāls)?

+8
-2
Atbildēt

0

ivetao2007 24.10.2013. 22.47

Manatvienvairāl nepatk Ministru prezidenta gajieni ar zirdziņu. Kulturas minisyri viņš atlaida, kad tā nedeve manu un tautas naudu tingerltangelistiem un Kalviša ieceltaja naudas atmazgātājam operas direktora amatā. Kur ir Ministru prezidents, ka tādi zagļi, kurus aiz rokas pieķēra Juta Striķe, tagad kļūs par korumpantu agentu a la strelčonoki, upuri. Lai hute pavicinātu Ministru prezidentas sveicienu no savas “Wolfenschanze” Ventspils tuvumā. Kā uzdevummu pilda šis kārtējais KNAB sagraušanas plāna izpildītājs? Vai komunistu sekretāru uzdevumā.

+5
-5
Atbildēt

0

alexander 24.10.2013. 22.30

Zīmīgi šajā konfliktā ir tas, ka Jutu atbalsta nozīmīgāko nodaļu vadītāji un darbinieki, kuri nebaidās paust savu viedokli publiski, bet Jaroslavu, šķiet, atbalsta vienīgi viņš pats, turklāt radot iespaidu, ka vienam jācīnās vilku midzenī, nevis jāstrādā ar saviem darbiniekiem kopējam mērķim. Bet par Jutu var teikt, ka viņa ir profesionālis īstajā vietā, kas ar pārliecību un efektīvi dara savu darbu un māk saliedēt komandu. Un viņai var pateikties par godīgākas, tiesiskākas un uzticamākas valsts tēla veidošanu darbos, nevis vārdos.

+19
-1
Atbildēt

34

    Jānis Derkusovs > alexander 24.10.2013. 22.35

    Jā,tas tā varētu izskatīties. Ir tikai mazs sīkumiņš…
    Streļčenoks ir jau 3!KNAB priekšnieks ar kuru konfliktē Strīķe.
    Kur garantija,ka ar 4to nebūs tieši tas pats? Un ar 5to,6to…nto?
    Un kāpēc tad sabiedrībai vispār tāds birojs vajadzīgs?

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > alexander 24.10.2013. 23.15

    jautajums_4. Un kāpēc tad sabiedrībai vispār tāds birojs vajadzīgs?
    __________________________
    Oriģināli jautājumi:) Bja vēl viens – kādēļ mani uztrauc NĪ cenu celšanās?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > alexander 25.10.2013. 00.32

    jautajums-4 ——– Un kāpēc sabiedrībai vispār tāds birojs vajadzīgs?
    ——————-
    Ja nesaprotat- mēģināšu ilustrēt ar piemēru.
    Pieņemsim, kādai pašvaldībai jānoasfaltē iela.
    Ja pastāv neierobežota korupcija, tad šo ielu asfaltē korupcionārs Pēteris par, teiksim, 100 000, no kuriem 20 000 atdod korumpētajam klerkam.
    Ja korupcija tiek efektīvi ierobežota, tad konkursā uzvar un tikpat kvalitatīvi šo ielu noasfaltē cits Pēteris par, teiksim, 60 000. Korumpēta klerka nav, un no korupcijas shēmas izglābtie 40 000 tiek skolotājiem, ugunsdzēsējiem vai kādam citam svarīgam mērķim, kam šī nauda ir itin nepieciešama.
    Sapratāt- kam kļūst labāk no korupcijas novēršanas un apkarošanas, t.i.- kāpēc sabiedrībai tads birojs IR vajadzīgs?

    Nu- ja Jūs esat augstākminētajā piemērā minētais korupcionārs Pēteris vai korumpētais klerks, tad protams- ne Jums.

    Strīķe Latvijā ir viena (kā redzam- vēl ir 5 KNAB nodaļu vadītāji un droši vien vēl daudz šajā iestādē strādājošu godprātīgu darbinieku), bet korumpantu- daudz vairāk. Tāpēc nav brīnums, ka no sekmīgi strādājoša KNAB cenšas atbrīvoties.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > alexander 25.10.2013. 10.04

    >Andrejs
    Nū…Sekmīgi strādājošs`birojs? Tad jau korupcijas Latvijā nav?
    Ja pašā birojā naudu var no seifa nozagt, tad par kādu sekmīgu korupcijas apkarošanu ir runa?
    KNAB nodarbojas ar savstarpējiem kariņiem un šauras personu grup[as pasūtījumu izpildīšanu.
    Un par pašvaldību pasūtījumiem vispār labāk nepieminiet…Neizskatrās, ka tur kāds KNAB par pilnu ņemtu.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > alexander 25.10.2013. 10.09

    >Ino
    Bet kāpēc Tevi uztrauc NĪ cenu celšana? Tu to joprojām neesi atbildējis.
    Jo Tu taču neuztraucies par imigrantu ienākšanu, bet tieši par NĪ cenu celšanu, vai ne? Nu paud to savu bažu, lai varu savā blogā arī tos aspektus apskatīt.
    Nu noargumentē. Vai Tev tāds mēnešreižu sindroms, ka nepatīk un viss?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 25.10.2013. 10.23

    jautajums – vēl jau esot interesanta statistika cik krinināllietas no ierosinātajam nonāk līdz tiesai un cik no tām ir notiesājošs spriedums :)
    P.S. Un bez visām naudas zušanām un tamlīdzīgām lietām pilnīgi nepieņemama ir situācija ar regulāro info noplūšanu no biroja …

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > alexander 25.10.2013. 10.46

    to klusais
    “P.S. Un bez visām naudas zušanām un tamlīdzīgām lietām pilnīgi nepieņemama ir situācija ar regulāro info noplūšanu no biroja … ”

    Nepieņemama jau ir, tas jau jebkuram ir skaidrs un pret to ir jācīnas
    Tikai gribās atgādināt, ka KNAB ir viena no tām iestādēm, kas vistiešāk skar Lemberga un pārējo oligarhu intereses. KNAB ir tā iestāde, no kuras sekmības vai nesekmības ir atkarīga oligarhu labklājība un brīvība. Cik naudas ir Lembergam tieši priekš kukuļiem(cepumiem, kā viņš pats ironizē) mēs visi zinām – tās ir milzīgas summas. Un viegli iedomaties, ka liela daļa tiek grūsta KNABā, lai uzpirktu darbiniekus un iegūtu informāciju. Tas ir cilvēciskais faktors, no kura nav pasargāta neviena iestāde nevienā valstī. Mēs redzam tagad, ka pat ASV izlūkdienestā ir noplūde un tas notiek pasaules bagātākajā lielvalstī.
    Lemberga sazagtā nauda(mans klusais Lemberga atbalstītāj) strādā gan atklāti, gan klusi un acij neredzami. Ja konfiskācijas rezultatā Lembergam draud simtiem miljonu lieli zaudējumi, tad nav grūti iedomaties, ka 10 daļu viņš tacu noziedos kukuļiem, lai uzpirktu KNAB, prokuratūru un tiesu.
    Ar to ir jārēķinās.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > alexander 25.10.2013. 10.57

    >skumjais
    Un kā tad tieši KNAB ir Lemberga darbību apturējis? Lembergs vinnē vienu tiesas pēc otras. Jo izmeklēšanas pierādījumi ir vāji.
    Jā, Juta noarestēja Hūti un ielika kurķī uz pāris mēnešiem…Un viss!
    Aņa ne tajā laikā un ne tajā vietā ir piedzimusi, jo ar viņas metodēm tikai pie Dzeržinska rullētu. Cik tur cilvēku uz troikas sprieduma pamata neapšāva…Bez pierādījumiem, bet pēc revolucionārās sirdsapziņas.
    Bet veikt kvalitatīvu izmeklēšanu, tik specifiskās lietās kā koruptīvi saimnieciskās lietas, KNAB pašreizējā vadībā un izpildījumā vienkārši nav spējīgs.
    Latvijā neapšaubāmi ir vajadzīga institūcija korupcijas apkarošanā, bet KNAB sevi ir pilnībā diskreditējis. Ir jāveido jauna institūcija. Ļoti iepējams, ka saprātīgi būtu apvienot KNAB, finanšu policiju un ekonomisko policiju vienā iestādē.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > alexander 25.10.2013. 11.05

    klusais: ” vēl jau esot interesanta statistika cik krinināllietas no ierosinātajam nonāk līdz tiesai un cik no tām ir notiesājošs spriedums :)”

    Vai varētu palūgt salīdzinošu statistiku ar citu tiesībsargājošo iestāžu – prokuratūras, EP, FP – darba rādītājiem? :)
    Uzskatāmi būtu laikam salīdzinat ar VK (Valsts Kontroles) darba efektivitāti:) Tā gan laikam darbojās ne gluži tiesībsargājošā sfērā, bet, nu, arī – meklē. Un, kā visi zinam, arī atrod:) Cik tur ir ierosināto lietu un notiesājošo spriedumu?:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > alexander 25.10.2013. 11.26

    >Betijai
    KNAB salīdzinājums ar VK ir vietā, jo Jutai un Ingūnai ir ļoti līdzīgas darbības stratēģijas. Spožs piārs, bet praktiski nekādu rezultātu.
    Skaļi paziņojumi mēdijos un ļoti vāji profesionālās darbības rezultāti.Tā teikt, liela brēka, maza vilna.
    Un abas gan Ingūna, gan Juta ar apmātiem fanu pūļiem…
    Nū…re, Ingūna ies politikā. Jariks palūgs Jutu no biroja…Lai Juta arī iet uz nākamajām vēlēšanām…Karogs rokā un uz priekšu!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > alexander 25.10.2013. 11.44

    jautājums, paņemsim vissvaigākos piemērus – labi vai slikti, bet Latvenergo lieta ir tiesā. Es taču nekļūdos?
    Vai Rīgas brīvostai par tiem nelietderīgi iztērētiem (40 – vai?) miļjoniem ir kaut vai krimināllieta ierosināta?
    Liela līdzība?:)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > alexander 25.10.2013. 11.57

    jautajums: “Nū…re, Ingūna ies politikā”
    Dievojās tak, ka nav tai tādu plānu:))
    “Jariks palūgs Jutu no biroja…”
    Kas ir Jariks?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > alexander 25.10.2013. 12.04

    >Betija
    Cik Lemberga lietu tiesā nav bijis…Un?
    Izmeklēšanas pierādījumu kvalitāte vāja.
    p.s. Jariks? Tādu saīsinājumu, cik esmu dzirdējis lieto KNAB…Kā saīsinājumu no Jaroslava…
    Un par Ingūnas vārdiem…Viņa ir savu vārdu saimniece…Psti deva, pati atpakaļ paņēma.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > alexander 25.10.2013. 12.21

    klusais
    jautajums – vēl jau esot interesanta statistika cik krinināllietas no ierosinātajam nonāk līdz tiesai un cik no tām ir notiesājošs spriedums :)

    Tomēr jūsu, sīko zaglēnu elks, čekas pidrilla, pēc Jūrmalgeitas atklāšanas, bikses aiz bailēm pielika. Cik tur trūka un cietumā būtu nosprādzis no anāla asiņošanas.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > alexander 25.10.2013. 13.19

    jautājums, nu jau tu skaldi matus. Ir tak milzīga atšķirība panaktajā rezultatā starp vienu un otru piemēru – Latvenergo un Rīgas brīvostas.
    Jariks… Hmmm… Jariks… Piestāv:))
    Nenoliedzami Ingūna ir sava vārda un visa kā saimniece. Ta ir tikai mūsu izvēle, kurai mēs arī katrs esam saimnieki, ticēt vai neticēt viņas vārdam.:))

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 25.10.2013. 14.31

    General – iespaidīgas tomēr Jūsu zināšanas par anālajām lietām :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 25.10.2013. 14.33

    Jautājums – vai Juta ielika Lembergu cietumā ? Tas nebija proķenes darbs par kuru pusgadu iepriekš runāja apkārt ?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 25.10.2013. 14.34

    betij – piekrītu ,ka tāda statistika būtu interesanta :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > alexander 25.10.2013. 19.53

    jautajums_4. Bet kāpēc Tevi uztrauc NĪ cenu celšana? Tu to joprojām neesi atbildējis.
    _________________
    Pirms krīzes ekonomists no ASV /aizmirsu uzvārdu/, centās apgaismot lētticīgos latviešus, kāds ļaunumu ekonomikai nodara spekulācijas ar NĪ. Kad tiek pūsts burbulis, citās nozarēs nav iespējams gūt tādu peļņu, un kapitāls dodas uz turieni, kur lielākā peļņa. Nav jālauza galva, nav jādomā par inovācijām un svaigām idejām. Vēl nav pagājuši pat 10 gadi, un tas jau aizmirsts? Man personīgi īstermiņā cenu celšanās būtu izdevīga, bet kas būs pēc tam? Kā jaunajām ģimenēm? Latvijas situācijā viss, kas stimulē imigrāciju ir slikti.

    Vai Tev tāds mēnešreižu sindroms, ka nepatīk un viss?
    ___________________
    Kas esi, daiļrunātājs vai psihs?:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 25.10.2013. 20.00

    lno – jautājums ir prātīgs džeks :) , epitetus vari pielaikot sev :) :) :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > alexander 25.10.2013. 20.19

    klusais. Tu laikam esi iedomājies, ka tikai Tev ir tiesības paust savu viedokli, lai gan parasti esi bekvokālists, agrāk piedziedāji zanEi, tagad jautājumam.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 25.10.2013. 20.44

    lno -Tev bekvokāls nemainās :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > alexander 25.10.2013. 23.19

    Nu uzrakstīšu populāri ekonomiskās teorijas pamatlietas.Par burbuļiem,piemēram…Un kad tie veidojas. NĪ cenu kāpšana nenozīmē burbuli,ja spekulācijās nepiedalās valsts(teritorijas)pamatiedzīvotāji. Jo NĪ burbuļi,ar tiem sekojošajiem bankrotiem ir bīstami,ja tie skar pilsoņus nevis citu valstu pavalstniekus.
    Tev imigrācija škiet bīstama? Bet latviešu ekonomiskā emigrācija Tev bīstama nešķiet? Gribi Latviju kā pēc neitronu bumbas? Daudz tukšu NĪ, bet latvieši…ir prom…
    Nu nav komentāra formāts.Izpaudīšos blogā.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 26.10.2013. 08.21

    lno – par NRA rakstu – nu nespēju es uztvert Veidemanes rakstīto , jo spilgtā atmiņā man vairakas lietas par šo kundzi kas piedzīvotas vēl krievu laikos , kad viņa Padomju Jaunatnē strādāja . Pirmā saistās ar rakstu par manu priekšnieku RPI , kur viņa pilnīgi analfabētiski aprakstīja signāla analizatora uzbūvi :) – proti stāsts bija par to ,ka šefs bija disertācijai uzbūvējis aparātu , kur bija kādas 100 mikroshēmas iekšā un Elita rakstīja par viņa darbu – rezultātā no parasta jautājuma cik tranzistoru ir mikroshēmā tapa raksts , ka zinātnieks U ir uzbūvējis aparātu ar 1 000 000 tranzistoriem – tipa salodējis 1 mio tranzistoru – ui ka smejās °radiotehnikas fakultātē , bet varēja tak pirms publikācijas pāriet pāri ielai un parādīt rakstu ,lai nav tādi fēleri…
    Otrā reize bija Ķesterciemā ,kur Elita ar komjauniešiem tusēja … es ar čomiem tur muziku spēlēju :) un klausījos kā Elita aiz sienas … :) :) :) , tad nu grūti man nopietni viņas rakstīto uztvert :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > alexander 26.10.2013. 10.17

    Klusais, kā Tu domā, vai politiskās korupcijas lauciņā nekādu jaunumu nav? Aizdomas, ka LTV, Guntisd Bojārs un Vienotības labākie/vispārākie vienojušies “Aizliegtajā paņēmienā”:

    http://www.ir.lv/blogi/politika/aizliegtais-vienotibas-panemiens-sabiedriskaja-ltv

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > alexander 26.10.2013. 10.28

    klusais… klausījos kā Elita aiz sienas … :) :) :)
    ________________________
    Tad jau Tev arī kāds prieciņš tika:) Nepielaid iespēju, ka Elitai citu reizi arī bija iespēja klausīties kā Tu aiz sienas? Es arī varētu papildināt ar dažām epizodēm, tomēr, kurš ir tas svētais, lai met pirmo akmeni. tāda IR dāmu pērļu kaisīšana ir notikusi, par to katrs var pārliecināties tviterī.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 26.10.2013. 10.35

    lno – es ar Janu biju :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 26.10.2013. 10.39

    OT – reklamē savu blogu? par blogu – malacis:) , bet vajag rakstīt vienkāršāk :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > alexander 26.10.2013. 10.40

    klusais. Man vienalga vai Tu ar Janu, Jani vai Jāni, tas nekādi neietekmēs manu attieksmi atšķirībā no Tavas jūsmīgās nostājas pret “austrumu virzienu”:)
    P.S. Vēl, kamēr nesāksi klāstīt, ka ar Jāni ir progresīvāk kā ar Janu:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 26.10.2013. 10.49

    lno – tā jau ir ,kad spēks vairs tīri teorētisks :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > alexander 26.10.2013. 10.49

    OT. Piekrītu klusajam. Manuprāt Tu vienmēr pārspīlē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > alexander 26.10.2013. 10.53

    klusais. Ja tev tas tik svarīgi, ievieto atsauksmes par savām spējām. Publikai būs izklaide:):):)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > alexander 26.10.2013. 11.03

    lno – tas bija pirms gadiem 30 … :) :) :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 22.20

Kā oligarhiem, korumpantiem un zagļiem tikt vaļā no Jutas Strīķes? Nav tik vienkārši, vai ne, jo daudzi ir iesēdināti, daudzi aizturēti un daudzi bēguļo.
Paņēmiens, kā pataisīt KNABu draudzīgāku zagļiem,kas ļautu izbēgt no pelnīta soda, ir diezgan elementārs – ar “priekšnieku” Vilnīša un Streļcenoka palīdzību paralizēt KNAB un pataisīt tur visu notiekošo par lielu farsu. Mākslīgi, mērķtiecīgi radīt tur tādu situāciju, kad apdullinātā sabiedrība sāks pati pieprasīt(klusais) pārmaiņas KNABā, kad ļaudis(jautajums_4) sāks kliegt, ka “jāpadzen abi”.
Un tad nāks cēlie “reorganizētaji”, kas pārbūvēs KNAB tā, lai zagļi spētu izbēgt no soda un varētu nesodīti zagt talāk.
Tas viss būs 12. Saeimā, mani draugi, to Jums garantēju.
Lembergs kopā ar pārējiem oligarhiem un SC noteiks, kādi prokurori izmeklēs viņu lietas un kāds KNABs “uzraudzīs” tālāk Latvijas nozagšanu.
Un pats galvenais, to iesaku atcerēties, – nebūs vairs tāda prezidenta mums, kas iedrošinātos iet pret oligarhiem un rosinātu atlaist Saeimu.
Tādu kļūdu, kā Zatlera ielikšanu amatā, kas viņus vēlāk uzmeta, oligarhi vairs nepieļaus.
Mēs atgriezīsimies agrākajos laikos, kur valdīja Lembergs – zaglis, kas dalās. Paši sava stulbuma un netālredzības dēļ, atmetīsim savu valsti visatļautības un zaglības laikmetā.

+16
-2
Atbildēt

2

    Jānis Derkusovs > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 22.31

    Jā, tieši tā es arī kliegšu… Abus!Ārā!
    Un pilnībā jāveic biroja reorganizācija.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Salms_ > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 22.34

    Pilnībā pievienojos. Es arī esmu pārlicināts, ka pēc vēlēšanām parādi komandēs Lembergs ar SC.
    Un tas tā būs, kamēr vismaz lielākā daļa pilsoņu beidzot sapratīs, ka zagļi kas zog un dalās ir tādi paši kā visi citi zagļi, un visiem zagļiem vieta ir cietumā.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 24.10.2013. 21.36

Довольно королям в угоду
Дурманить нас в чаду войны!
Война тиранам! Мир Народу!
Бастуйте, армии сыны
Интернационал
———————————-
Ļoti interesanti, lietots tiek tieši vārds- Tirāns. Mūsdienās jau vairāk par bosingiem un mobingiem mēdz žēloties…
Война тиранам! Мир Народу!…Internacionāles vārdi…

0
-4
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 24.10.2013. 21.09

Te nu vienkārši tas Gordija mezgls ir jāpārcērt…Kā ar AŽ&ŽJ…
Izmest abus!
Un KNAB likvidācija un jaunas iesdādes izveidošana, kur no esošajām prīmām nevienu pat tuvumā nedrīkst laist…Ir jau sevi izrādījušas…No visām pusēm.
Jo ir reāla pata situācija. Aņa nearvienu priekšnieku satikt nevarēs, bet pašu viņu Saeima nekad neapstiprinās. Nu tad beidz reiz tos gāganu karus. Lai lietas iet savu gaitu…Lai Jariks atlaiž Aņu,tad liels bars pats atlūgsies,un tad varēs reorganizēt,būs ieekonomēts uz atlaišanas pabalstiem.

+3
-11
Atbildēt

5

    dro > Jānis Derkusovs 24.10.2013. 21.16

    jautajums_4. Pieci nodaļu vadītāji pret Strelčonoku, bet jāizmet abI?:)
    Kur solītais blogs par UA?:)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 24.10.2013. 21.25

    Rakstu,vecīt,rakstu…Būs!Vai tad es Tevi varu piekrāpt…
    Bet man tik viegli kā Iriešiem neiet…Es tā nopamototies un noargumentoties blogos mīlu.Tā kā uz nākamnedēļas vidu plānoju nākt klajā ar savu redzējumu par UA lietu.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 24.10.2013. 21.34

    jautajums_4. Prognozēju ažiotāžu, kas tikai nedaudz atpaliks no jaunākās grāmatas par Portera piedzīvojumiem:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 24.10.2013. 21.40

    >Ino
    Special for you!
    Ko tad baksties, ja pats nemaz neesi ieinteresēts?
    Bet…Vārds nav zvirbulis…
    Apsolīju? Uzrakstīšu!Principa lieta!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 25.10.2013. 09.58

    Uzrakstīt blogu ir daudz nopietnāk kā patērzēt komentos :) Visu cieņu jautājumam :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 20.32

Patreizējam KNABam ar Strīķi atlicis apm. 1,5 gads, pēc tam zem “reorganizācijas” karoga Lembergs ar SC tur visu sakārtos pa savam.
12. Saeima paies zem smagos noziegumos apsūdzēta un SC zīmes. Lembergs un pārējie oligarhi atjaunos un nostiprinās veco sistēmu, kuru daļēji izjauca Zatlera rīkojums N2.
Es to atkārtošu vēl un vēl, un vēl, un vēl 100 000 reižu, lai aiziet līdz visiem stulbajiem pauriem!

+12
-5
Atbildēt

5

    kkristaps > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 20.39

    Ceru, ka strīķe jau šī gada novembrī tiks patriekta ar sūnanu koku, ko patiesībā būtu vajadzējis izdarīt jau Loskutovam. Īsta Aņka- puļemjotčica.

    +3
    -20
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 21.54

    to Pikaso
    Kas tad Jums lēcies, mans draugs? “Īsta Aņka- puļemjotčica.” – tas jau lēta kurmīša stilā. Ko tad Strīķe Jums un mums tādu sliktu izdarījusi, ka ienīstiet viņu tā?
    Vai Jums žēl ir Krama un Janitas, ko KNAB ar Strīķi priekšgalā aizturēja?
    Vai esiet misteram “seši nulle” ( Miķelsons ) draugs, kuru ar lielu Strīķes palīdzību drīz tiesās?
    Varbūt Jums ir žēl Jaundžeikara, kuru Strīķe pieķēra un kurš ar vilnīša palīdzību centās oligarhu interesēs?
    Jeb varbūt Jūs ceriet, ka padzīs Jutu un Streļcenoks pēkšņi pasniegs sabiedrībai “misteru 20%” rokudzelžos?
    Ak jā, laikam tomēr Jums Vaškevica palika žēl, kurš bēguļo no tiesas un, kura “nelaimēs” roku pielika Juta Strīķe.
    Nu dien, nebeidzat mani pārsteigt!
    Saņemieties. Ja nespējiet pats tikt skaidrībā ar savu galvu, tad pielietojiet tādu paņēmienu :
    Viss, ko Linux Mint15, jeb Locmelis slavē, ir slikts Latvijai.
    Visu, ko Linux Mint15, jeb Locmelis noliedz un kritizē, variet uzskatīt par labu esam mums.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    kkristaps > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 22.09

    >Skumjais “bruņinieks”. Pupsik, nesatraucies tik pārmērīgi un nebuldurē kā veca meita. Attiecībā uz mani – ne tu mani taisīji, nedz arī tu mani regulēsi. Labāk ieņem buldurjāņus un ej gulēt, nevis tēlo priekšāblējēju un regulētāju.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Inese > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 22.11

    Skumjais Bruņinieks
    Visu, ko Locmelis noliedz un kritizē, variet uzskatīt par labu esam mums.
    ==================================

    Skumjais Bruņinieks, jā es esmu pret viendzimuma “laulībām”. Un esmu Ločmelis, nevis “Locmelis”.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > raimondsb_mail_lv 25.10.2013. 11.17

    Pikaso: “Ceru, ka strīķe jau šī gada novembrī tiks patriekta ar sūnanu koku, ko patiesībā būtu vajadzējis izdarīt jau Loskutovam. Īsta Aņka- puļemjotčica”.

    Pikaso >Skumjais “bruņinieks”. Pupsik, nesatraucies tik pārmērīgi un nebuldurē kā veca meita…

    Atliek vien par Jums pasmaidīt, jo faktiski neesiet vis Pikaso, bet gan pikaro!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 24.10.2013. 17.40

Jaroslavs, protams, izskatās pēc hļupika, savukārt Juta jau sen vēlas vadīt KNAB. Tā varētu šķist no ārpuses raugoties. Ja no iekšpuses, tad, iespējams, aiz visa tā slēpjas nopietnas spēlītes pār kontroli pār KNAB. Kā ir patiesībā, zina nedaudzi.

+14
-2
Atbildēt

0

dro 24.10.2013. 17.23

Pieci nodaļu vadītāji noraida Strelčonoku, bet Ločmelis te spriež par Strīķi:) Ģefetķīvais?:)

+17
-4
Atbildēt

5

    Inese > dro 24.10.2013. 17.27

    Strīķes klaka, tas tak dajebkuram skaidrs ;) Plus Strīķes polītiskais “jumts”:

    http://neliesi.info/wp-content/uploads/2011/09/4520.jpg

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 24.10.2013. 17.35

    Linux, tev kāda jauna bildīte nav, šī jau sen apnikusi.
    Jūs te tādi divi, kas, ik pa laikam, maina tos nikus ( arī iekšēji kompleksi?) – tu un tagadējais “Patona fans”, un abi esat, kā cits cita spoguļattēli.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > dro 24.10.2013. 17.39

    Nē, Džeri, es nemainu, manu profilu te kaut kādi vietējie mudaki iztīrīja. Un šis nu ir mans protesta balsojums.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dro 24.10.2013. 21.04

    lno

    Viņš morda/pēkšņiločmelis ir defektīvs deģenerāts, latvieši nekad neņēma avīzi Pravda nopietni un nekad neņems nopietni kremļa skribentu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 25.10.2013. 07.25

    lno
    Seši nenoraida, — vāji dumpi organizē Anna & Co.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

ligakalnina 24.10.2013. 16.51

Vai nu Streļčonoka kompleksu dēļ, vai nu kāda uzdevumā, bet, fakts ir tāds, ka KNAB tiek grauts no iekšpuses, jo aiziet pieredzējušākie darbinieki, un visa Str. enerģija tiek vērsta nevis cīņai ar korupciju, bet, cīņai ar tiem, kas viņam nepaklaujas bez ierunām un sevis pašapliecināšanai, tas, ka šim cilvēkam ir psiholoģiska rakstura problēmas ar pašnovērtējumu ir acīmredzami.
Manuprāt, viņš absolūti nav piemērots vadītāja amatam, slikti, ka valdība to negrib saprast, vai, varbūt, Latvijā spēcīgu KNAB vienkārši nevienam nevajag.

+23
-8
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 16.36

Man liekās, ka Streļcenokam ir kaut kādi kompleksi(moš “mazā krāniņa sindroms”). Grib lai pret savu gribu darbinieki viņu cienītu un paklausītu.
Streļcenoks labi iederētos un justos ciema vecmeitu pašdarbības kora diriģenta amatā – vot tur viņš būtu topā, tur visas vecās grošas viņam mutē skatītos, katru domu no acīm nolasītu un paklausībā godinātu.
Streļcenoks nav ne īsts vecis, ne vadītājs, bet baigi grib par tādu būt.
Juta malacis.
Paskatieties uz Strīķes un Streļcenoka sejām, ķermeņa valodu, salīdziniet to un Jums kļūs viss skaidrs.

+27
-12
Atbildēt

23

    Inese > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 16.39

    A tu, “mazo krāniņu” un “ķermeņa valodas” analizator, uzskati, ka šī ir normāla situācija? Citēju Loskutovu: ;)

    “Visam pamatā ir Strīķes nevēlēšanās pieņemt jauno priekšnieku un pieņemt to, ka arī uz viņu attiecas valsts pārvaldē esošās savstarpējās attiecības starp padoto un priekšnieku. Es to atceros no savas prakses, lai gan man bija cita situācija – lai publiski birojs būtu spēcīgs, es vienkārši nepievērsu uzmanību tam, ko un vai kā dara Strīķe. Viņa ir apņēmības pilna cīnīties pret korupciju, bet tajā pašā laikā no valsts pārvaldes viedokļa viņa ir cilvēks, ko var droši saukt par brīvmākslinieku.

    Rīkojumi Jutai Strīķei principā nav rakstīti, un viņa darīs to un tik daudz, cik uzskata par nepieciešamu” http://nra.lv/latvija/101169-loskutovs-konflikta-pamata-ir-brivmakslinieces-strikes-nevelesanas-pienemt-savu-prieksnieku.htm

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 16.44

    Sk. Br.

    Krievu cilvēks nav demokrātisks, to pierāda visa krievijas vēsture :)

    man te nevajaga nekādas ļinukša atsauksmes, varam pavisam jauki bez tām iztikt :)

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    Inese > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 16.46

    Smieklīgākais, ka tavs, klejotāj, viedoklis še vispār nevienu neinteresē ;)

    p.s. Tātad tu atzīsti, ka krievu cilvēks – Anna Potapova – nav demokrātisks(-a)? ;)

    http://www.pietiek.com/img/illustr_lg/2338.jpg

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 17.16

    to Linux Mint 15
    To, ka Jūs nepiekrītiet manis rakstītajam, uztveru kā ļoti lielu komplimentu.
    Loskutova domas mani vismazāk interesē(viņš, cik atceros, vairāk sevi pozicionēja vienā žurnālā kā speciālistu par sieviešu, ak šausmas, “anālajām” lietām).
    PS
    Ja tīri pragmatiski uz to visu paskatās:
    Man arī kādreiz bija darbiniece, kas savu amatu prata perfekti, kas deva man labus ienākumus. Es viņai devu lielas “atlaides” un atļāvu pašdarbību(saprāta robežās), jo zināju, ka viņa vienmēr cīnīsies par manām interesēm.
    Tādi darbinieki, kā Strīķe, ir retums izmeklēšanas iestādēs. Viņi ir jāsaudzē un jāatbalsta. To tacu var redzēt – Juta prot ķert korumpantus un zagļus, viņa arī to dara. Gudra priekšnieka uzdevums būtu pilnībā izmantot šo Strīķes potenciālu un virzīt visu KNAB darbu noziedznieku ķeršanai.
    Ta vietā Sreļcenoks ķer un KNĀBā savējos.
    Ja Streļcenoks grib atbrīvoties no darbinieces, kura(kā pats rakstiet)”ir apņēmības pilna cīnīties pret korupciju”, tad tas jau man liekās ļoti aizdomīgi.

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 17.18

    Ločmelis. No kurienes tu uzradies? Vai “spravku”, ka te kādam interesē tavs viedoklis uzrādīsi?:)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 19.29

    Informácijai – bija paanalizētas KNAB ierosinātās lietas … izrādās 90% no apsūdzētajiem ir latvieši … neliekas dīvaini?
    Bet nu atkartošos – KNAB ir jābūvē no jauna , parlieku daudz tur problēmu …

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    normundskr > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 20.33

    Paskatieties uz Strīķes un Streļcenoka sejām, ķermeņa valodu, salīdziniet to un Jums kļūs viss skaidrs.
    ===
    atcerējos vienu filmu http://www.youtube.com/watch?v=y0O7_3o3BrI (tur kā arguments tiesā tika izmantots “look at him! he talks like a fag” , ap 50-o sekundi) :)

    Ja nopietni, tad mēs nezinām, kas tur notiek. Jā, Strīķe izskatās labāk, nekā Streļčonoks. Bet kāpēc viņš tur nokļuva (vai nu, lai cik nepārliecinoši viņš izskatītos, tomēr galvu uz pleciem varēja nodemonstrēt; vai arī taisni pateicīgs objekts, ar ko cīnīties) – viņš tak tai KNABā ilgi strādā, vai tad viņu nepazina? Beigu beigās, vienīgais drošais fakts ir tas, ka rezultātus KNABa darbībai mēs īsti neredzam, tikai skandāls skandāla galā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 21.00

    Kas tam čalim,kas Jutai blakus stāv,uz krekla? Vai tiešām dzelzs Fēlikss, vai man tikai izskatās? Tiešām tas sadists un bende? Čekas dibinātājs un idejiskais tēvs?
    Vai, vai,vai…Tajos specdienestos psihologi darbiniekus nevērtē?
    Lai gan pēc Aņas spriežot…Nevērtē!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Inese > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 21.05

    Fočā redzams Maigurs Strīķis, Militārās izlūkošanas un drošības dienesta darbinieks, kurš plašāk zināms kā Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka vietnieces Jutas Strīķes vīrs.

    Jā, uz Jutas Strīķes dzīvesbiedra Maigura Strīķa krekla ir čekas dibinātāja Fēliksa Dzeržinska attēls.

    http://www.russian-t-shirts.ru/upload/iblock/bd2/bd2b088e4800e60e8191ca111ba23988.jpg

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 21.13

    klusais. kas tur tik īpašs? Latvieši valsts un pašvaldību struktūrās nospiedošā pārsvarā.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 21.44

    >Ino
    Un izņemot vienu-Vilnīti, visi KNAB priekšnieki ir bijuši krievi…
    Nauda no seifiem zūd, lietas uz priekšu neiet, bet toties kādu kariņu birojā ir uzrīkojuši…Cirks!

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 21.49

    jautājums-4. Nauda no seifiem zūd, lietas uz priekšu neiet…
    _________________
    …saeimā deputāti sēd kā sēdējuši un arī neviens ministrs vēl nav aiz restēm:)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 21.53

    Klusais, kāds tur brīnums?! Valsts pārvalde nodokļus viscentīgāk spiež/reketē no visa veida “mazajiem” — pensionāriem, autolietotājiem, MU, pašnodarbinātajiem, darba tirgus solistiem, ierindas darbņēmējiem, minimālo algu saņēmējiem. No tiem, kurus vieglāk sist un spārdīt, — kurus neaizstāv lobiji, kur nu vēl likumdevējSaeimas deputāti. Kādēļ lai KNAB-s, kur aktīvākā korupcijas “apkarotāja” ir annuška potapova, lai ķertu krievus/krievvalodīgos utml pārkāpējus, ja tur katram linux-am uzreiz gatava iebilde krievus sit?!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 22.04

    Tēmēkli, lūk, ko raksta paši latvieši komentāros interneta portālos:

    Skabarga > Osipovam
    24.10.2013 18:13
    No personīgās pieredzes. Kad strādāju diezgan pazīstamā uzņēmumā novēroju vienu lietu. krievi nezaga atšķirībā no sv. govīm LATVIEŠIEM. Tie bija tik nekaunīgi, ka pat īpašnieka klātbūtnē fenderēja produktus. Un kad tiem lopiem tika aizrādīts – šamie vēl uzmeta lūpu un bizoja brēkdami pa visu pasaulu ka redz darba devējs pret viņiem necienīgi izturējies. Būtu tas bijis mans uzņēmums – es tos godīgos un strādīgos latviešus mazgātu tik ilgi kāmēr pieckārtīgi netiktu viss nolikts vietās. Mūsdienās diemžēl godīgs, atbildīgs un strādīgs latvietis – TAS IR MĪTS. Tagadējie mēģina izbraukt uz vectēvu reputācijas. http://www.delfi.lv/news/national/politics/knab-nodalu-vaditaji-strelcenoku-nodeve-par-tiranu-un-aicina-premjeru-vinu-atbrivot-no-amata.d?id=43757830&com=1&no=0&s=1

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 22.17

    Optiskais Tēmeklis, linux – bratja na veki! Jautri:))))

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > raimondsb_mail_lv 24.10.2013. 22.25

    >PC/(nezinu kā to niku uzrakstīt)
    Krievi nezaga, bet latvieši sliktie? Vienmēr vajag zināt,kad apstāties melošanā. Jūs varbūt arī zogat,bet par sevi tad arī runājiet.Ja esat latvietis,protams…
    Rīgas Domē jau otro sasaukumu ne latvieši sēž,bet zog tur…oi,oi,oi..Bet vai KNAB tas interesē?
    Un ,ne Parex, ne LM, kur miljoni tika izzagti,nav ar latviešu vārdiem saistīti…Latvieši tikai pēc tam zaudējumus sedz.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > raimondsb_mail_lv 25.10.2013. 02.53

    jautajums_4 >PC/(nezinu kā to niku uzrakstīt)

    Un ,ne Parex, ne LM, kur miljoni tika izzagti,nav ar latviešu vārdiem saistīti…Latvieši tikai pēc tam zaudējumus sedz.
    ======================

    Mani sauc Ločmelis, tā arī raksti.

    Tavā rīcībā ir fakti par miljonu izzagšanu nu Pareksa un Liepājas metalurga? Vai arī tās ir tikai tavas fantāzijas?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 25.10.2013. 08.44

    Ločmelis – manā rīcībā ir fakti ( dokumentu kopijas ) , ka RS notiek elementāri pierādāma ievērojama pārmaksāšana par iegādātajām precēm . Pusotru gadu dokumenti nogulēja uz Strīķes galda bez jebkādas virzības … , nācās tos nopludināt televīzijai . Arī pēc tā sižeta nesakustējās ne KNAB, ne VK , ne kāds cits… Atgādināšu , ka Baraņņiks ir Transporta komitejas šefs un tā nosaka iepirkumu stratēģiju RS . Tas ir vienkāršs piemērs , kur KNAB ar karoti mutē ielēja info, bet viņi noleca :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    normundskr > raimondsb_mail_lv 25.10.2013. 11.24

    nu faktu varbūt nav, bet stipras aizdomas gan. To, ka metāllūžņu bizness ir stipri netīrs, zina visi iesaistītie. Tas, ko es esmu dzirdējis no “drošiem avotiem”, ir ka Liepājas metalurgs daudzu gadu garumā bija pircis metāllūžņus par paaugstinātām cenām no Tolmetsa un ne no viena cita. Tagad viņi sagājuši ragos, un ir citi piegādātāji, aiz kā, visticamāk, slēpjas akcionāri. Man liekas, ka ir jābūt pavisam labticīgam, lai neteiktu naivam, lai uzskatītu, ka tur viss ir kārtībā tikai tāpēc, ka šobrīd nav likti galdā pierādījumi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > raimondsb_mail_lv 25.10.2013. 12.20

    klusais Ločmelis – manā rīcībā ir fakti ( dokumentu kopijas ) , ka RS notiek elementāri pierādāma ievērojama pārmaksāšana par iegādātajām precēm . Pusotru gadu dokumenti nogulēja uz Strīķes galda bez jebkādas virzības
    ==========================

    Re, cik vienkārši sagraut mītu par Strīķi kā principiālu cīnītāju pret korupciju )

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > raimondsb_mail_lv 25.10.2013. 12.21

    Kaspars Omuls Man liekas, ka ir jābūt pavisam labticīgam, lai neteiktu naivam, lai uzskatītu, ka tur viss ir kārtībā tikai tāpēc, ka šobrīd nav likti galdā pierādījumi.
    ================================

    Nav pieķerts, nav zaglis ;)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > raimondsb_mail_lv 25.10.2013. 12.37

    >Ločmelis
    Zaglis vienmēr ir zaglis. Pilnīgi vienalga pieķerts, vai nē.
    Cita lieta- notiesāts vai nē.
    p.s. uzraksti un attēli uz apģērba var diezgan daudz pastāstīt par cilvēku.
    Tieši tāpat kā niku izvēle…Ločmelis…locmelis…locu mēli…Bet varbūt vienkārši…melis?
    Patīk paspēlēties?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 25.10.2013. 15.00

    Ločmelis – man tas nekad nav bijis mīts … ļoti diferencēta pieeja dažādiem figurantiem … Un nevar būt tā , ka n-tie priekšnieki ir slikti …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Inese 24.10.2013. 16.30

Viņi ar pilnu pārliecību apgalvo, ka Streļčenoks izmanto viņam ar likumu piešķirto varu, tādējādi destruktīvi dezorganizējot KNAB darbu.
=================

Jocīgi būtu, ja viņš neizmantotu viņam kā priekšniekam doto varu ;)

+9
-14
Atbildēt

0

dace_ampermane 24.10.2013. 16.29

nodaļu vadītāji dēvē par tirānu

un kā dēvē Vectirānu?

+6
-4
Atbildēt

0

kkristaps 24.10.2013. 16.19

Interesanti, kas šo apjomīgo riešanas kampaņu finansē? Varbūt tie paši, kas savulaik organizēja naudas nozagšanu un pēc tam noēda Loskutovu?

+10
-18
Atbildēt

3

    janis17 > kkristaps 24.10.2013. 19.32

    kkristaps > kkristaps 24.10.2013. 20.33

    Loskutovu noēda taukmūļi. Lopkopjbērziņš (tas, kuram bija galvas vaina un tāpēc nācās aiziet no veselības ministra amata) vēl pirms zādzības fakta izmeklēšanas skaidri zināja, cik daudz naudas nozagts, un nespēja noturēties, neizpļāpājies.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > kkristaps 25.10.2013. 03.01

    Loskutova k-gs ļoti augstu vērtē Streļčenoka k-gu, citēju:

    A.Loskutovs (VIENOTĪBA).

    Labdien, cienījamie radioklausītāji!

    Protams, tāpat kā mani kolēģi no citām frakcijām, es nevaru nepateikt par apbrīnojami vienprātīgo balsojumu par KNAB priekšnieka amata kandidātu: par Jaroslavu Streļčenoku nobalsoja vienbalsīgi visi klātesošie Saeimas deputāti.

    Ņemot vērā savu samērā ilgo saskarsmi ar Streļčenoka kungu, varu pateikt, ka tas ir cilvēks, kas strādā ļoti neatlaidīgi, cītīgi, apzinīgi, kas nav varbūt no tiem, kas ar bļāvienu vicinātu zobentiņu. Viņš vienkārši dara savu darbu, un es domāju, ka viņam pietiks gan pacietības, gan ietiepības pildīt KNAB vadītāja pienākumus. http://www.saeima.lv/lv/aktualitates/frakciju-viedokli/19034-frakciju-viedokli-2011-gada-17-novembri

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam