Sīrija piekrīt starptautiskai kontrolei (papild.)

74

Komentāri (74)

dzerkaleliva 10.09.2013. 21.51

Ir karavīri, ir ārsti, ir policisti, ugunsdzēsēji, pavāri, skolotāji, santehniķi, celtnieki, virpotāji, frēzētāji, šoferi, medmāsas, auklītes, galdnieki, vetārsti, mežsargi, mežcirtēji, zāģētāji, pasniedzēji, mūziķi, pārdevēji, apsargi, apkopēji, maiznieki, zvejnieki, lidotāji, farmaceiti, rakstnieki, programmētāji, reklamētāji, šovisti, diktori, aktieri, režisori, producenti, vid inspektori, ministri, valsts sekretāri, tirdzniecības aģenti, kombainieri, traktoristi, ekskavatoristi, naftenieki, kuģenieki un vēl miljons profesiju – vai, ja runāsim par to, ko kurš dara vai varētu darīt kādā no šīm profesijām, vai tad tas būs jādara pašiem?

+2
0
Atbildēt

0

inta_s 10.09.2013. 19.41

Kaut kāda absolūta šizofrēnija un izmisums vērojams no brūkošā ASV režīma puses:
1.) Te marionete Obama saka ka var uzbrukt bez Kongresa apstiprinājum, taču tomēr to nedarīs kamēr nav bijis balsojums
2.) Kongresa noskaņojums sakrīt ar ASV pilsoņu noskaņojumu un tas ir pret uzbrukumu Sīrijai, līdz ar to ASV režīms vairs nezin kā likt kur būt, tad nu sakās atliekam balsojumu
3.) Tad rietumu valstis novēršas no ASV režīma kara plāniem un viena pēc otras atsakās piedalīties šai nelikumīgajā karā pret Sīriju, un faktiski Obama ar Keriju šai teātrī paliek vieni paši un kaut ko kādam draud bet neko nespēj
4.) Tad atkal saka ka neuzbruks ja Sīrija atdos ķīmiskos ieročus, ko arī nokārto Krievija taču tad atkal paziņo ka tomēr uzbruks un par spīti ASV pilsoņiem un Kongresam..

Nu šiziki, nekas vairāk. Reāla panika un neloģiskums vērojams.

+2
-1
Atbildēt

4

    ligakalnina > inta_s 10.09.2013. 20.00

    “brūkošā ASV režīma” – spēcīgi.
    Atceros, līdzīgu retoriku lietoja koministi PSRS laikos att. par “brūkošo kapitālismu”, utt., bet, PSRS nav, bet, kapitālisms dzīvo.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kristrun > inta_s 10.09.2013. 20.26

    Pie trešā punkta. Kāpēc tad Obama ar Keriju vieni paši, vēl taču ir Rinkēvičs un Vanaga?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 10.09.2013. 20.33

    Agrāk bija ASV brīva tirgus kapitālisms un individuālisms, tad arī uzplauka ASV un visi tādu modeli atbalstītu, tagad tas ir monopola kapitālisms un kolektīvisms – tas jau ir ASV režīms.

    http://www.youtube.com/watch?v=cVdI4Kx8TdY

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > inta_s 10.09.2013. 20.34

    Kamēr Sīrijā ir pilsoņu karš, tikmēr Irāna klusē. Bet ja ASV uzbrūk, Irānai, saskaņā ar līgumu, ir jāiet palīgā Asadam (līdzīgi NATO līgumam). Un te rodas ASV un Izraēlai izdevība bumbot Irānas kodolobjektus. Variet būt droši, Obama izdomās kā sākt karu. Jo viņiem vajag tikt klāt Irānai, bet atklāti tai uzbrukt nevar.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 10.09.2013. 15.21

Lindermanis ir narciss un “revolucionāris”, kam svarīgi būt uzmanības centrā, vai TF, vai nacbolu satāvā, viņam nav būtiski.
Bez tam, taisni Latvijas tiesa atbrīvoja Lindermani, neskatoties uz viņa uzskatiem, nebūtu Latvija pieprasījusi viņa izdošanu, viņš, iespējams, vēl tagad būtu Krioevijas cietumā, kā daudzi cilvēki no Limonova nacbolu partijas.
Un pēc visa tā šis āksts vēl var runāt par CTB pārkāpumiem Latvijā?
Ptropavlovskis ir sovjetijas atrauga, no tās grupas, kas nespēj pieņemt, ka Latvija ir neatkarīga valsts, no vienas puses, no otras pues, liekulis, kas veido savu politisko karjeru, kūdīdams tautiešus pašizolācijas virzienā.
Par to, cik liels atbalsts abiem šiem klauniem, liecina Lindermaņa partijas “panākumi” vēlēšanās, cik viņš tur dabūja, statiskās kļūdas robežās?
Redz, tavi tautieši, vairākumā, nebūt nav tik stulbi, kā gribētos tev, Lindermani, vai Petropavlovskim, un ir stipri virs jūsu triju līmeņa, sevisķi jau, virs tava līmeņa, ar tavu narcisismu uz ierobežotu zināšanu, spriestspējas, un nozombētības fona, ko tu mēģini kompensēt ar lielu informācijas daudzumu, kas tev it kā ir pieejams, un ko tu izmanto.
Bet, informācija, zināšanas, un spriestspēja nav sininīmi.

+2
0
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 13.13

Алексей Навальный наш человек. Он наведет порядок в Прибалтике:

http://pasmi.ru/wp-content/uploads/2012/10/9748b5f8bbc76c2574b1c94705490f15.jpg

Здесь есть большое хорошее фото, если нажать “читать дальше”:

http://pasmi.ru/archive/53924

Алексей Навальный, это Ельцин сегодня, только в улучшенном варианте. И он не позволит гостке обнаглевших националистов Прибалтики порабощать русское население.

0
-4
Atbildēt

4

    ligakalnina > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 13.48

    Putina un Kremļa vergi, kas viņam kalpo par makaronu porciju, ir Krievijā.
    Latvija ir dem. valsts, kur nav vergu, un kur katrs var iegūt pilsonību un piedalīties valsts dzīvē.
    Ja nu kāds ir tik stulbs, ka nespēj iemācīties latviešu valodu, un nokārtot tos eksāmenus, kurus varētu nokārtot pat debīliķis, un nevar nokārtot vienīgi imbecils, tās nav Latvijas valsts problēmas.
    Ja kāds to nedara speciāli, uzskatīdams, ka varēs dzīvot kā PSRS, tad tā jau ir nākamā neadekvāta pakāpe – idiotija.
    Ja tavu tautiešu strpā daudz tādu cilvēku, kas var tikai vaimanāt, bet, nespēj paveikt pat elementāro, ko Latvijas valsts var darīt viņu labā?
    Ārstēt, vienīgi.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 14.41

    Полагаю, что Навальный бы вам ответил по-своему. А именно, что кроме тупости, существует еще другая мотивация. Еще бывают принципы. Люди из принципа не желают сдавать на экзамен по гражданству, которое им и так полагается.

    Разве Владимир Линдерман или Юрий Петропавловский не интеллектуалы?

    В чем, в чем, а в тупости их никак невозможно обвинить.

    Линдерман смог прижать к стенке латвийское государство, проведя референдум.

    А Юрий Петропавловский смог прижать к стенке латвийское государство, организовав массовые протесты русских школьников. Благодаря этим протестам удалось предотвратить облатышивание русских школ и переход на латышский язык обучения.

    Итак, оба они – умнейшие люди. И, однако, оба – неграждане.

    Таких среди неграждан много.

    Если уж на то пошло, и режиссер Сергей Эйзенштейн, и шахматист Таль тоже были бы негражданами в нынешней обстановке, во всяком случае, они бы наверняка солидаризовались именно с негражанами. Ведь латышам оба этих гения безразличны, а их память дорога только русскоязычным. Как в Бельгии есть франкофоны, так и в Латвии есть русскоязычные, русофоны.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 14.54

    super_e-y-e
    Navaļņijs nespīd, Putļers būs kopā ar jums līdz pašam galam.

    Kā jau rakstīju vakar 9.septembris 2013 10:13
    “Es ticēju krieviem un tie man nelika vilties. Agonija turpinās.”

    Ne margināliem: navaļņijiem, ņemcoviem, kasparoviem, bet dižai krievu tautai: kononoviem, budanoviem, capkiem un pārējiem šarikoviem, es ticēju.

    http://ipvnews.org/gulagin/articles/ar065/images/002.jpg

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 14.55

    Un vēl Latvijā ir algoti gramofoni – tādi kā tu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 10.09.2013. 11.22

Bla, bla, bla, Obama negrib karot un nekaros, teicu jau sākumā. Un tas nemaz tik labi nav. Pat jāklis Klintons bija spējīgs serbus pie vietas nolikt. Mūsu aizsardzības budžets ir totāla vieglprātība. NATO mūs glābs tāpat, kā ES un Zviedrija no krīzes glāba. Uzmetīs piecās sekundēs. Nu, bet mums jau opera, kultūra un konsolidācija. Jā, Euro, protams.

+8
0
Atbildēt

2

DivasDveseles 10.09.2013. 10.52

”Var noslēpties no bumbām, raķetēm, plūdiem un vētrām, bet nekur nevar paslēpties no tām bumbām, kuras bombardē apziņu tās dzīlēs, no raķetēm, kuras spridzina apziņu, no Uguns, kurā sadeg apziņa, no plūdiem, kuri aizskalo visu apziņas auglīgo slāni līdz ar tā darba augļiem. Nekur nevar paglābties no tā, ka pats esi visu savu nelaimju piesaucējs.”
( Citāts no http://www.philos.lv Paula Stelpa raksta ‘’Sīrija- Rietumu ‘’sarkanā līnija’’.’’)

+2
-2
Atbildēt

8

    Eleonora Maisaka > DivasDveseles 10.09.2013. 11.05

    ceburaska
    “bet nekur nevar paslēpties no tām bumbām, kuras bombardē apziņu tās dzīlēs, no raķetēm, kuras spridzina apziņu”

    Vari čeburaška, vari.
    Vienkārši pārslēdz no PBAnāla uz kādu latviešu vai Rietumu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristīne > DivasDveseles 10.09.2013. 11.43

    Traki, ka Stelps nespēj filtrēt saņemto informāciju. Nedomāju gan, ka šamam būtu jāvaino kāds cits.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    DivasDveseles > DivasDveseles 10.09.2013. 12.42

    Disidentei: Mani jau tas neapdraud, tas apdraud jūs- stulbos rietumniekus. Ar kanālu pārslēgšanām jūs nevarat aizbēgt no savām problēmām, garīgā un politiskā un intelektuālā marasma, mobinga, bosinga, izdegšanas, trulas nodzeršanās elitārās ballītēs, narkotikām un nogrimšanas subkultūras sūdos, kuru jūsu kanāli un ministrijas sauc par zvaigznēm, mākslu un kultūru.
    Kanālu pārslēgšana tevi- lopiņu par cilvēku nepataisa, bet cilvēku par lopiņu pataisīt var.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    DivasDveseles > DivasDveseles 10.09.2013. 12.46

    kristapam_freimanim: Vai filtrēt nozīmē būt tādam kā tu- ar Pabrika kantora miskasti galvas vietā? Tu tur esi safiltrējis tev patiesi atbilstošo. Varbūt pats esi Pabrika miskastes atkritumu ražotājs un tagad nevari pārdzīvot, ka Stelps tavus mēslus neņem pretī- tātad labi filtrē!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Kristīne > DivasDveseles 10.09.2013. 13.06

    Kur var iepazīties ar “Pabrika kantora miskasti” (aka propagandu)? Tiktāl Pabriks ar Rinkēviču vnk sacenšas, kurš pirmais labāk nokomentēs kādu starptautisko notikumu pavērsienu, bet līdz smadzeņu skalošanai šie īsti netiek.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > DivasDveseles 10.09.2013. 14.42

    ceburaska
    Puķina televīzija jūs, nozombēto bidlu masu, dohoģjagas, padara aizvien mazāk līdzīgus cilvēkiem.
    http://ipvnews.org/2nd_column/images/1096.jpg

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    DivasDveseles > DivasDveseles 10.09.2013. 16.33

    disidentei: Tas ir klasisks izmirstošas sugas pārstāvja viedoklis. Visām izmirstošām populācijām ir raksturīgas tavam bariņam piemītošas sabiedrisko, ekonomisko un seksuālo attiecību perversijas. Ja tev būtu taisnība, tad jūsu bars kuplotu, bet jūs strauji izmirstat. Tāpēc- kāda ir tava domāšanas aparāta pirmsnāves krampju vērtība? Tādas nav.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > DivasDveseles 10.09.2013. 17.21

    Kas izmirst straujāk, jūs vai mēs?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 10.25

Вот за это и можно уважать Обаму и американцев, что у них нет комплексов.

Они не боятся чужого мнения и не думают, что о них подумают.

И еще одна тема:

“Krievijas plāns ir “potenciāli pozitīvs”, sacīja Obama, vienlaikus solot ar to nopietni iepazīties. “Tā ir potenciāli pozitīva notikumu attīstība,” intervijā sešu telekanālu žurnālistiem sacīja Obama, izsakoties par Krievijas piedāvāto plānu.

“Man ir jāsaka – tas ir maz ticams, ka mēs būtu nonākuši šādā situācijā, kad tiek pausti šādi publiski paziņojumi, ja nebūtu ticamu militāru draudu,” norādīja prezidents.

Obama arī sacīja, ka viņš lūdzis valsts sekretāru Džonu Keriju strādāt ar Maskavu, lai pārliecinātos, vai Maskavas plāns, kas paredz Sīrijas ķīmisko ieroču nodošanu starptautiskajai pārraudzībai, ir iespējams.”

У Москвы много хороших планов. И насчет Прибалтики тоже. США должны помочь.

0
-5
Atbildēt

18

    Kristīne > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 10.30

    Beidz nu muldēt, ja KF (kopā ar Ķīnu) nebūtu bloķējusi kaut cik jēdzīgu Sīrijas apvaldīšanu divu gadu garumā, situācija vienādi vai otrādi tur jau būtu normālāka un nebūtu 100+K līķu, 2,4M bēgļu ārpusē un vēl 4M iekšpusē.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 10.34

    У России свои интересы. Не Россия убивала в Сирии. Вам придется уважать РФ.

    Если убийца-маньяк убил очередных жертв, разве виноваты полицейские?

    РФ и США – такие полицейские. Но за всеми не углядишь.

    Значит, РФ был важен Асад, и он и в самом деле лучше джихадистов.

    Какая альтернатива Асаду? Аль-Каеда?

    Уверен, что вы не захотите отвечать, потому что у вас есть только неприязнь к России и русским, которая и водит вашим пером.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 10.56

    Kad tu reiz iemācīsies atšķirt naidu pret krieviem kā etnisko grupu no nepatikas un naida pret Kremļa režīmu un vietējiem Kremļa režīma atbalstītājiem?
    Izskatās, tādas nianses tu izšķirt nespēj.
    Atšķirībā no tevis, ne visi krievi idetificē sevi ar kleptokrātisko Kremļa režīmu, kas ved Krieviju pretīm sabrukumam un degradācijai, pat mēra vēlēšanas Maskavā ir tam pierādījums, ap 30% krievu, pie kam visveiksmīgāko un izglītotāko, ir pret Kremli un Putinu, kaut, ne visi par Navaļniju, bet, arī tie uzskata, ka lielākais ļaunums ir Kremlis.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 11.37

    “dzeris49 Kad tu reiz iemācīsies atšķirt naidu pret krieviem kā etnisko grupu no nepatikas un naida pret Kremļa režīmu un vietējiem Kremļa režīma atbalstītājiem?”

    – Потому что для огромного количества латышей “Кремль” и “политика”, это только маскировка для неприязни к русским. Пабрикс какой-нибудь, он ведь тоже не любит русских; но он же не скажет своему европейскому коллеге, что он – абориген; нет, Пабрикс прикинется европейцем и скажет, что он не любит русских не по этническому признаку, а из-за их неправильной политики.

    “Atšķirībā no tevis, ne visi krievi idetificē sevi ar kleptokrātisko Kremļa režīmu, kas ved Krieviju pretīm sabrukumam un degradācijai, pat mēra vēlēšanas Maskavā ir tam pierādījums, ap 30% krievu, pie kam visveiksmīgāko un izglītotāko, ir pret Kremli un Putinu, kaut, ne visi par Navaļniju, bet, arī tie uzskata, ka lielākais ļaunums ir Kremlis.”

    – Еще одно подтверждение моей мысли, это комментарий вашего соотечественника:

    “Pievienoja viedokli pie raksta Vērtību karš 8.septembris 2013 11:51
    fretka
    Navaļņijs “mīl” Latviju ne mazāk kā Puķins, tikai ar nesalīdzināmi augstāku intelektu un pragmātismu apveltīts, ir daudz daudz bīstamāks. Protams viņa rīcībā nav disciplinētās un organizētās vācu tautas, tā kā īsti Hitlers no viņa neiznāks un septiņos gados nepacels Krieviju nebijušos augstumos, bet dzīvi mūsu planētai vēl var pamatīgi pabojāt.
    Tumsonīgo, agresīvo un sātana apsēsto krievu “hitlers”, lai Dievs žēlīgs.”

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristīne > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 11.41

    “Вам придется уважать РФ. ”
    ==
    Aha, cūkām lidot arī iemācīsim un zemi padarīsim plakanu. Šobrīd kā valsti KF nav īsti par ko cienīt, var nedaudz nožēlot.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 11.45

    super_e-y-e
    Ta ir. Hitlera talants pareizināts ar krievu zvēriskumu, tas varētu būt pasaules gals. Paldies dievam, ka to zvēriskumam nāk līdz arī tumsonība, atpalicība un slinkums.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 11.57

    “kristaps_freimanis “Вам придется уважать РФ. ”
    ==
    Aha, cūkām lidot arī iemācīsim un zemi padarīsim plakanu. Šobrīd kā valsti KF nav īsti par ko cienīt, var nedaudz nožēlot.”

    – Это потому, что вы – латыш.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 11.58

    “dissidente super_e-y-e
    Ta ir. Hitlera talants pareizināts ar krievu zvēriskumu, tas varētu būt pasaules gals. Paldies dievam, ka to zvēriskumam nāk līdz arī tumsonība, atpalicība un slinkums.”

    – Это вы про себя написали.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 12.21

    Nu prieks, ka kārtejo reizi pārliecinos, ka NA radikālāko atbalstītāju viedoklis sakrīt ar radikālāko Kremļa atbalstītāju viedokli, par ko es te nepārtraukti rakstu, fretka, disidente, superis un linux visi vienā maisā bāžami.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 12.39

    Paklau, meli Džeri, kur izpaužas mans “radikālisms NA atbalstīšanā”? Lūdzu, dod piemērus vai aizver muti!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 12.46

    Labi, neesi “radikāls” NA atbalstītājs, esi vienkārši NA atbalstītājs.
    Bet, tik un tā, tevi jau citē Kremļa atbalstītāji.
    Var jau Navaļnijs nepatikt, bet, tas ir, jebkurā gadījumā, labāks par patreizējo režīmu.
    Par to viņa nacionalismu – vecas lietas un pirmsvēlēšanu populisms, nekas vairāk.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 13.00

    Džeri, tas DP provokators citē otra provokatora, “dissidente”, komentāru, ko šis bija pievienojis pie mana komentāra (patiesībā – tikai linka uz foto, kurā redzams, kā Navaļnijs ar ģimeni iznāk no vēlēšanu iecirkņa).
    http://www.ir.lv/2013/9/7/vertibu-kars/viedokli#viedoklis_341455
    Gaidu tavu atvainošanos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kristīne > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 13.02

    “- Это потому, что вы – латыш. ”
    ===
    Nē, tas ir tāpēc, ka LR un KF sāka no līdzīgām pozīcijām, bet LR jau var pamatā (gan ar šādiem tādiem izņēmumiem, bet tieši izņēmumiem) uzskatīt par civilizētu valsti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kristīne > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 13.03

    “Par to viņa nacionalismu – vecas lietas un pirmsvēlēšanu populisms”
    ==
    Nebūtu tik drošs…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 13.08

    “dzeris49 Nu prieks, ka kārtejo reizi pārliecinos, ka NA radikālāko atbalstītāju viedoklis sakrīt ar radikālāko Kremļa atbalstītāju viedokli, par ko es te nepārtraukti rakstu, fretka, disidente, superis un linux visi vienā maisā bāžami.”

    Наоборот, я – за Навального. Когда он придёт к власти в России, он и в Латвии тоже наведёт порядок.

    Неграждане Латвии уже ищут контакты и помогают Навальному на выборах:

    http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/krivcova-my-vybrali-navalnogo-potomu-chto-negrazhdane-v-pohozhej-situacii.d?id=43594375

    “Кривцова: мы выбрали Навального, потому что неграждане в похожей ситуации (171)

    rus.DELFI.lv | 28 августа 2013, 08:07
    Кривцова: мы выбрали Навального, потому что неграждане в похожей ситуации
    Foto: LETA
    Правление Конгресса неграждан отправило своего представителя наблюдателем в предвыборный штаб кандидата в мэры Москвы Алексея Навального, так как его опыт можно использовать в условиях Латвии. Об этом в интервью телеканалу PRO100TV заявила представитель организации Елизавета Кривцова”.

    – Хотя, может быть, и не все неграждане и русские понимают глубину мысли и прозорливость Елизаветы Кривцовой, но она права. У нее есть контакты с Навальным, а у латышей – нет. Она ему помогала, а латыши – не помогали. Ну, и к кому будет прислушиваться Алексей Анатольевич, когда придёт к власти в России?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 13.17

    fretka – acīmredzot, uzrāvos uz provokāciju, nu tad jau jāatvainojas ir, ko es arī daru, bet, tikai konkrēti tev, nevis NA.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 13.26

    Viss OK, Džeri.
    Piebilde par NA gan lieka, jo savā mūžā neesmu saticis nevienu šīs organizācijas pārstāvi :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_roze_lmt_lv 10.09.2013. 14.16

    Es gan pazīstu pāris bijušo LNNK pirmsākumu biedru, ļoti normāli cilvēki, kuri patreizējo NA un bijušās TBLNNK arī nevērtē īpaši augsti, tas tā maigi pasakot.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 10.09.2013. 09.21

Diplomātiskais liekuļu teātris ar īstu līķu kaudzēm fonā.

+10
-1
Atbildēt

0

DivasDveseles 10.09.2013. 09.20

’’Agresijas jēdziena pamatdefinīciju devusi ANO Ģenerālā Assambleja. Jebkāda rietumu un to sabiedroto darbība Sīrijā ir agresīvs karš, kas ir pretrunā pilnīgi visam, kas vien ir ticis pieņemts starptautiskajās tiesībās. Agresīvs karš ir noziegums pret cilvēci un aiz tā stāvošās fiziskās un juridiskās personas ir krimināli sodāmas. Nozieguma atbalstītāji vai neziņotāji arī ir krimināli sodāmi. To nosaka mūsu pašu rakstītie kriminālkodeksi.’’
( Citāts no http://www.philos.lv Artūra Šneidera raksta ‘’ Vai tiešām parlamentu atbalsts?’’)

+3
-3
Atbildēt

0

ligakalnina 10.09.2013. 08.44

Atbildīgs lēmums, kas liecina, ka Obama ir atbildīgs politiķis, kurš labāk gatavs “zaudēt seju”, nekā izdarīt valstij un pasaulei kaitīgas darbības tikai, lai pierādītu, ka viņš ir “krutais” un “atbild par bazaru”, t.i par saviem vairāk kā pirms gada teiktajiem vārdiem, jo tad vēl par to “opozīciju” nebija tik liela skaidrība.
Sīrijas bombardēšana izraisītu tikai mierīgo iedzīvotāju upurus un nāktu par labu Alkaidai, acīmredzot, beidzot ASV politiķi to sapratuši, jo arī Kongresā daudzi pret to iebilst.

+5
-7
Atbildēt

5

    Kristīne > ligakalnina 10.09.2013. 08.49

    “Atbildīgs lēmums, kas liecina, ka Obama ir atbildīgs politiķis”
    ===
    Šajā gadījumā džekam vnk negribas “vienam pašam” (ar pašvaku atbalstu) karot. Būtībā, ja “starptautiskajai sabiedrībai” netīk īpaši iejaukties, tad derētu kārtīgi pārdomāt vismaz, ko darīt ar 2,4M sīriešu bēgļu…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.09.2013. 08.52

    Par motivāciju var būt dažādi viedokļi, iespējams, kā viņš gan negrib karot viens, gan arī saprot, ka atbalsts “opozīcijai” ir kļūda, bet, jebkurā gadījumā, beidzot parezi secinājumi un rcība.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 10.09.2013. 09.46

    dzeris49
    “Sīrijas bombardēšana izraisītu tikai mierīgo iedzīvotāju upurus un nāktu par labu Alkaidai”

    Al-Qaeda nav kustība, kā Taliban ar miljoniem piekritēju, tā ir koordinēta teroristiska organizācija ar vairākiem tūkstošiem algotņu. Al-Qaedai par labu nāk Krievijas spējas to finansēt, tai asti piežmiedz ASV un Rietumvalstu enerģiska rīcība.
    Pierakstīt to Asada pretiniekiem būtu tas pats, kas kādreizējie mēģinājumi pārliecināt ASV, ka al-Qaedu karo pret krievu okupācijas karaspēku Kaukāzā. Tā, protams, nav islamistu organizācija, jo pretējā gadījumā par zvērībām pret Balkānu un Kaukāza mierīgiem iedzīvotājiem, būtu rīkoti asiņaini slaktiņi Belgradā un Maskavā. Tās barbeži kopā ar saviem krievu instruktoriem un koordinatoriem rij šņabi un cūkgaļu un, droši vien, neslikti apguvuši matu.

    Krievs nekad nav bijis karotājs, tomēr ar velnišķīgām metodēm tam reizēm izdodas notikumus vērst sev par labu, kā piemēram, ieraujot Lielbritāniju un ASV WWI un WWII, panākot Japānas uzbrukumu Pearlharborai, apstrādājot ASV sabiedrisko domu, panākt, ka ASV atstāj Dienvidvjetnamas iedzīvotājus Ho ši mina un krievu sadistu varā, sarīkojot bezprecedenta terora aktu, 9/11 un pierunājot Bušu uzbrukt Taliban, kas savu darbību jau bija pārmetis uz Kaukāzu un Centrālāziju un drīzumā varēja izrēķināties ar 1,3 miljonu mierīgo afgāņu slepkavām visā Krievijā.
    Reizēm tomēr ASV iedzīvotājiem nāk apskaidrība un tie ievēl reiganus un tad krievs ir dirsā. Žēl, ka sātans šoreiz triumfēja, un Makkeina kunga vietā tika promaskaviskai melnādainis.
    Ir nekavējoties koalīcijai jāpamet Afganistāna, lai Irānas tumsonīgie ajatolas un krievu agresori vairs nedomātu tik daudz par Sīrijas mierīgo iedzīvotāju slepkavošanu, bet vairāk par savām pakaļām, ko nopietni apdraud Taliban.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Kristīne > ligakalnina 10.09.2013. 10.14

    “atbalsts “opozīcijai” ir kļūda”
    ===
    Kā to skatās… Var bišķi piepalīdzēt (turki gan nebūtu priecīgi) un kurdi savai šābrīža (Irākas) autonomijai (faktiski jau valstij) var pievienot vēl vienu autonomiju (Sīrijas). Būtu vismaz kāds reāls ieguvējs no visa tā sviesta. Tāpat ir paredzams, ka kariņš Sīrijā, ja neviena puse negūs virsroku, prasīs vēl tūkstošiem civilo dzīvību (un nav svarīgi, kurā pusē šie ir). Pašas kara beigas gan var atnest arī genocīdu (ļautiņi pārāk bieži vainu piemēro pēc etniskās/reliģiskās piederības, nevis indivīdiem)…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.09.2013. 10.49

    Ja tur iejaukties, lai nepieļautu tālāko asinsizliešanu, tas jādara ar lieliem spēkiem un radikalā veidā, nevis simboliskas bombardēšanas veidā.
    Un, lai rezultātā pie varas nenonāk alkaida un pārējie rdikāli un fanātiķi, kas ir daudz sliktāks variants par tagadējo varu, jo tad sāksies daudz lieāka asinspirts.
    Bet, to darīt nevienam nav ne spēka, ne vēlmes, kaut, šis, atšķirībā no Irakas, ir taisni tas gadījums, kad tas, iespējams, būtu jādara, jo Sadams Irakā kontrolēja situāciju, Sīrijā situāciju nekontrolē neviens.
    Diemžēl, Bušs juniors, lielā mērā, izsmēlis uzticības kredītu ASV.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 08.32

Ne jau Sīriešu tautas nogalināšana uztrauc Obamu. Viņš ir saņēmis saimnieku uzdevumu no Telavivas, atbruņot visus Izraēlai bīstamos spēkus. Nākamā ir Irāna.

+1
-9
Atbildēt

12

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 09.44

    Tieši tā, viss tas balagāns ir Izraēlas pasūtījums.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 10.11

    Normunds
    Esmu spiests atkārtoties
    Bīstami dzīvot valstī(Latvijā), kura nekādi neierobežo promaskavisku asinskāru prātā jukušu organismu rīcībspēju, kuriem vēl nepietiek ar krievu draudziņa Asada noslepkavotiem simts tūkstošiem sīriešu. Miljonu tiem padod! Visi krievu draudziņi beigs savu dzīvi kā Muhomors, ar vienu vienīgu domu, par savu saplosīto anālu.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 10.27

    Kāds tam sakars ar “krievu draudziņiem”?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 10.40

    DikembeSakamoto
    Nepārēdies toksikomān – koprofāg
    http://ipvnews.org/3rd_column/images/552.jpg

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 10.48

    Dikembe, Sīrija nav bīstama Izraēlai.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 10.50

    Normunds Tieši tā, viss tas balagāns ir Izraēlas pasūtījums.
    ————————
    Tā to vēlētos pasniegt pūķins.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 11.31

    dissidente

    Разве латышское ТВ для латышского народа чем-то отличается?

    http://i1.tiesraides.lv/800x0s/pictures/2011-09-26/2011-09-26_lurikis2.jpg

    Примитивное у латышей телевидение. Для идиотов. Всякие там “УгунсГрекс”, “Без Табу” и прочий мусор. Захламляют голову латышам.

    Просто русские смогли лучше, чем латыши, нарисовать карикатуру на телевидение.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 11.39

    super_e-y-e
    “Просто русские смогли лучше, чем латыши, нарисовать карикатуру на телевидение.”

    Šaubos gan vai izcilais rusologs Meļņikoff sevi par krievu uzskata.
    http://ipvnews.org/

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 11.42

    Так и я сомневаюсь, что нормальные латыши считают себя латышами, такие, как Линда Цурика.

    https://www.google.lv/search?q=%D0%9B%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D0%B0+%D0%A6%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0&oq=%D0%9B%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D0%B0+%D0%A6%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 12.07

    Tā to vēlētos pasniegt pūķins.
    ===================
    Ne velti nesen aktivizējās Izraēlas diplomātiskās aprindas, Izraēlas ārlietu ministra un pēc tam prezidenta cilpošana apkārt pa pasauli, tajā skaitā uz Maskavu. Izraēla kārtoja štelles. ***********
    Syria and Iran are strategic allies. Syria is often called Iran’s “closest ally”,[1] ideological conflict between the Arab nationalism ideology of Syria’s secular ruling Baath party and the Islamic Republic of Iran’s pan-Islamist policies notwithstanding. Iran and Syria have had a strategic alliance ever since the Iran–Iraq War, when Syria sided with non-Arab Iran against its fellow Baath-ruled neighbor but enemy Iraq and was isolated by some Arab countries.[2] The two countries shared a common animosity towards Saddam Hussein and coordination against the United States and Israel. Syria cooperates with Iran in smuggling arms to the Hisbollah in Lebanon, since Israel has attacked Syria.[3] During the Syrian Civil war Iran has conducted “an extensive, expensive, and integrated effort to keep President Bashar al-Assad in power.”[4]
    http://en.wikipedia.org/wiki/Iran%E2%80%93Syria_relations
    ************
    Pārāk baltiem diegiem šūts, lai to nepamanītu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 10.09.2013. 12.25

    Obama tagad ir sprukās, viņam tad tā Sīrija nafig nav vajadzīga, bet viņam vajag ievilkt karā Irānu. Interesanti, kā viņš izies no situācijas. Paredzu briesmīgas provokācijas, kas tiks pierakstītas Asadam un tad ies vaļā.
    Ļoti zīmīgi, ka Š.Peress, viesojoties Latvijā, par kompensācijām Mordehaja Glāzmana organizācijai izteicās diezgan miglaini, pieļauju, ka viņš piedāvāja Latvijas pusei darījumu, apmaiņā pret atbalstu iebrukumam Sīrijā un Irākā, noņemt no dienaskārtības ebreju kompensācijas jautājumu. Gan jau pēc Irānas kara pieprasīs dubulti, ja paliks dzīvi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Ieva 10.09.2013. 08.21

Tad, kad vajadzēja tikt galā ar Gruziju, Putins ne ar vienu nekonsultējās, ne ar vienu nerēķinājas. Tad, kad Sīrijā jātiek galā ar ķīmiskajiem ieročiem, tad ir visādi vikrutasi. Kā tad tā?

+12
-5
Atbildēt

4

    Ieva Priedenfelde > Ieva 10.09.2013. 08.33

    Tev nav jāzin, kā taisa desas.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ieva 10.09.2013. 10.31

    США тоже взяли и высадили десант в Гренаде, когда им так захотелось. Еще в 1979 году.

    Такова правда жизни, что не Латвии и не Грузии качать права. Беспощадная правда жизни. США, РФ, Франция, Британия, Израиль могут качать права, потому что они сильны, и они ответственны, и у них есть важные для всего мира интересы. А что есть, скажем, у Латвии? Только попытки приспособиться под сильных. Поэтому ЛР и начала дружить с США, что латыши недолюбливают русских. Латыши надеялись, что американцы им, если что, помогут. Наивные.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ieva 10.09.2013. 10.47

    Pozitīvi, ka urlas raksta savus ķeburus, lielākā daļa cilvēku nepiepūlās tos lasot, uzreiz skaidrs, ka nav vērts :))

    +11
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam