Berluskoni, Lembergs un maukas

94

Komentāri (94)

Dina 02.07.2013. 15.48

Kurmīitis >> ozoliņam

ozoliņ, aūūūūu-ū-ū-uuuu … ziņas lasi?
Tevis apdirstais Lembītis tikko kā ANGLIJAS tiesā ir vinējis kārtējo procesu … un nebūt ne Grīnberga lietā ! … :)
http://www.apollo.lv/zinas/anglijas-tiesa-par-labu-lembergam-piedzen-220-000-latu/574976 : Anglijas tiesa par labu Lembergam piedzen 220 000 latu !

Tu tur nebiji tiem Meroni pļutītājiem pieteicies kā kāds ziņu pienesējs vai klaķierītis? Ka tik nesanāk arī atpogāt savu maciņu, lai Lembītim tagad samestu par skādi … Un, kā izteicās viņa advokāts, tas ir tikai sākums … domāju gan. Ja pēc to idiņu pieprasījuma Lembim tika uz 2 gadiem iesaldēti 135 miljoni, tur procentos vien un neiegūtajā peļņā var kādus miljoniņus 15-20 nākties samaksāt. Un Lembītim advokāti labi – tie to Meroni kompāniju tūlīt pliku izģērbs un pašus ietupinās par parādiem … tik žēl, ka Anglijas cietumā … uz Latviju jau tagad šie pie tevis ciemos nez vai gribēs braukt … : )))

Vari tagad plūkt spalvas no pakaļas un cept augšā nākamo raksteli par maukām … angļu maukām, kuras Lembis noteikti arī ir visas nopircis, ka šīs negrib vis klausīties vemjotības Poltibiroja pamācības un nemaz no jutiņas Knābja nebaidās … :)

0
0
Atbildēt

0

archoftriumph 30.06.2013. 23.43

virsraxtaa vaards “un” ir lieks

+2
-1
Atbildēt

1

    inesite15 > archoftriumph 01.07.2013. 15.27

    nau nau :)))
    – Un kādos vēl skaitļos un ar kādām partbiljetēm :)))))))

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 30.06.2013. 20.24

muuseejais taads pussmerdelis vien ir ( Šveiks šitaadus meergļus sauca par smerdeļiem , pussmerdelis bija tikai taads karaskolas kadets) , kautgan valsti , gan mazu , nozadzis jau sen ,pie tam piekaaris trijzvaigžņu medaali…premjera kandidaats , meesls!

+4
-2
Atbildēt

1

    inesite15 > Janka, Janic 01.07.2013. 15.40

    neko nav nozadzis – durkulande paša uz muguras apvēlusies – būtu tikai, kas savāc – katrs Aizdīķa pīkariņš ģenerāļos staigā – NEKAS NAV JĀZOG-VISS JAU SAVĀKŠANAI GATAVS Mērnieklaiku KRŪMOS KARĀJAS –
    NEKO PAT I ZAGT NEVAJADZĒJA … un nevajag jau arī šodien sevišķi – vieni – internacionālo pakariņu un piekariņu fani – plikām pēcpusēm – bet lepojas – paši nezin, ar ko :) – … vismaz par valodkomisejas protokoļistu iznācieniem laimē vāvuļo, otri rāmā mierā šķin kāpostu, trešie uzreiz piļī prom –
    a partija+praviķeļstva zied un smaržo … katram savs darbs :)
    A par to, kuri šitādās peripertijās kur ir kas – TAS IR ĻOTI LIELS JAUTĀJUMS – Aivars Ozoliņš varētu savu lomu iezīmēt, ja kas –
    ???????????

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 30.06.2013. 18.26

Te var vairāk apskatīt. Agrākā atbalstītājā, tagad topošā Itālijas pirmā lēdija.
http://www.corriere.it/gallery/politica/01-2011/fidanzate_premier/3/francesca-pascale_c0e5e660-22d1-11e0-b943-00144f02aabc.shtml#13
Viņa tiek uzskatīta, par Itālijas nākamo politisko spīdekli, tas tā. Vispār jau skaistām sievietēm grūta dzīve. Jauniem līdz viņām kā līdz mēnesim, visādi veci miljardieri viņas dabon, bet veci žūpas žurnālisti, savā marasmā, apsaukā par maukām.

+1
-1
Atbildēt

0

    marmed > dzerkaleliva 30.06.2013. 19.30

    Simpātiska, Ozoliņam nekad tādu nenokoļīt :) atliek tikai rakstīt žultainus rakstus un dzert :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > dzerkaleliva 30.06.2013. 20.05

    Jāsargās vien, lai dzēruma neizkoļī kādu veci

    http://b.vimeocdn.com/ts/650/515/65051518_640.jpg

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    marmed > dzerkaleliva 30.06.2013. 21.53

    Beidz Linux, esi taču eiropejiskāks. Mēs tak gribam būt īsti eiropieši, tāpēc nav nozīmes ko nokoļī Ozoliņš, smuku meiteni vai bārdainu čali, tas saucas eiropejiskās vērtības……. Tev vajadzētu kļūt tolerantākam :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

peerku 30.06.2013. 17.46

Par bildi žetons, lai gan ir pilnīgi skaidrs, ka Berluskoni nekādos apstākļos nevienam nerādītu vidējo pirkstu, acīm redzot, vienkārši uzskaitījis kaut ko, atliecot pirkstus.

Ir tiešām zināma līdzība starp Lembergu un viņa elku Berluskoni,- abi apšaubāmā veidā iedzīvojušies bagātībā, abiem ir nenoliedzama harizma, kas nodrošina vēlētāju balsis par spīti lielam pretinieku, tai skaitā, mediju pulkam, tikai Lembergs nav tik negausīgs uzdzīvotājs. Viena lieta par spīti visam man liek viņus abus uzlūkot ar apbrīnu,- tas kā viņi māk turēt “chin up” jeb “derzhatj udar”. Pat visgrūtākajās situācijās viņi smaida, joko, ironzē un skat.,- atkal no lieliem mēsliem ārā, kad jau likās, ka nu jau nu gan nolīdīs dziļi alā un laizīs rētas.

+2
-1
Atbildēt

0

Sanšains 30.06.2013. 17.46

nulle:
Tu, dzeri, tak tualetē neko pretlikumīgu nedari.
Tev tak nebūs iebildumu ja tajā, tevis paša drošībai, uzstādīs videokameras?
==========================================
Labs.:):)

+1
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 30.06.2013. 16.16

Autors uzdod mums nopietnu jautājumu par Latvijas politiku. Kas tā ir? Va vispār ir? Un – ko mēs no tās gribam… Ir diezgan loģiski, ka Berluskoni cietumā būšanai NAV nekādas jēgas. To, ka viņam tīk visatļautība, var ierobežot savādāki… Ar Lembi ir tas pats. Ja kāds Latvijā nav izdarījis neko, ir nelaimīgs ģimenes dzīvē vai principā ir piedzimis sliktā omā – jēga no tā ir maza, ja par viņa grūtdienām Lembis atsēdēs…
Manuprāt svarīgi ir secināt un attīstīt kaut minimālu valsts līmeņa politiku. Lai man piedod kolēģi no IR (lasītāji un autori), BET es neesmu lasījis kāda “aplamā” politiķa vai ierēdņa sacīto: “Vēršanās pret manu darbību ir pret valsts un sabiedrības interesēm…” Ir “politiskas intrigas, uzstādījumi”, “partijas intereses”, “zināmu personu intereses”… Bet mēs jau sen esam aizmirsuši kaut vai to, ka arvien mazāk mums ir lietu, kas vieno… Es joprojām gribētu redzēt Lembi kā premjeru, jo tas būtu tas pats kas Valdis D. = naudas maz, ierobežotas spējas (Valdim – domāšana, Aivaram – nauda)… Un? Ko tālāk?

0
-5
Atbildēt

0

Dina 30.06.2013. 14.17

Kurmītis
Interesants virsraksts. Kas ir Berluskoni – es zinu, kas ir Lembergs – arī … bet … kas ir domāts ar maukām?
Tās, kuras uz Čaka ielas ? Jeb varbūt tās, kuras tika guldītas zem kāda netīkama politiķa, lai pēc tam to visu „publiskotu” ? Bija arī tādas – jēlertes kantorītis to savulaik praktizēja. Jeb varbūt ar to uzreiz ir domāta pati jēlerte un tā parteja, kuru viņa tagad pārstāv ? Kuri ir paguldījuši Latviju zem Eiropas un par to tagad lepni dzīvo kamēr zeltene tiek drātēta ?
Kas palasījos Pieņengalvas rakstu, izrādījās, ka viņaprāt tomēr maukas esot Latvijas sabiedrība … laikam tā viņas daļa, kura nav lumpeni ? Jo redz, esot pārāk iecietīgi pret politiķu grēkiem … un kamēr nav aiz restēm, pieļauj, ka varbūt tomēr tas politiķis, nav noziedzies ??
Sanāk, ka maukas tad pavisam noteikti ir visi zemnieku, teletūbiju un pavisam noteikti – arī jenotības vēlētāji. Zemnieku – Lembja dēļ, teletūbiju – veco Batjkas iesaukuma āžu dēļ, kuri nekur jau nav pazuduši, bet jenotības – ui, te tas saraksts varētu būt garum garais – sākot ar kampara tumbočkām, čigānes lakatiņiem, zaķa mašīnām un beidzot ar štokija NĪ afērām un Resnās Pakaļas mūžīgajām kredīta brīvdienām … Tikai reformistiem laikam nevar pārmest šādu iecietību, bet, par cik reformistus tagad atbalsta vairs tikai knapi 2% pilsoņu, sanāk, ka maukas ir visi !!!
Kas mūs loģiski noved pie secinājuma, ka Pieņengalva ir atkal vienkārši samurgojies kārtējā delīrija lēkmē … Man tomēr loģiskāka liekas versija, ka maukas it tie, kuri šobrīd strebj no Siles un iztirgo Latviju … :)))

+2
-6
Atbildēt

0

dro 30.06.2013. 14.13

Visi, kuri cenšas aizstāvēt Ozoliņa /Dienas/ agrāko nostāju, tagadējo IR poziciju būtībā lej ūdeni uz linuksu dzirnavām. Zaglis ir zaglis neakarīgi no tā, vai viņš sastāv SC, NA, ZZS vai V.
Pret šīsdienas Ozoliņa komentāru jau nav ko iebilst. Nožēlojami,ka viņš cenšas zagšanu saistīt galvenokārt ar NA, SC un ZZS…

+7
-1
Atbildēt

2

    Dina > dro 30.06.2013. 14.18

    Kurmītis >> lno
    Zaglis ir zaglis ??
    Vauuu, tiešām ??? Kad liksim dombrovski cietumā? … : )))

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.06.2013. 15.11

    Šlersera – Ušakova mauķele atkal sākusi vēkšķēt? Kā ar gāzi grīdā?:):):)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 30.06.2013. 14.08

Pirmkārt, īpaši pat neidziļinājos Ozoliņa aprakstītajās peripētijās ap Berluskoni, jo neuzticos Ozoliņam, un esmu pārliecināts, ka tur pārpilnam kļūdu: jo tēmas, kuras es labi pārvaldu, tā tas ir Ozoliņa un pārējo žurnālistu tekstos. Otrkārt, Ozoliņa kārtejais uzbrauciens Lembergam uzrakstīts, jo vasarā nekas nenotiek, bet kaut ko drukāt gan vajag, un Ozoliņš arī uzrakstījis kaut ko. Treškārt, Lemberga un “Vienotības”&Ēlertes&Sorosa grupējumi atšķiras tikai ar mērogiem: Lembergs it visā ir liekāks. Ja Ēlertei & Co būtu Lemberga iespējas, viņi zagtu vismaz tik pat vairāk, bet varbūt vēl vairāk, ko rāda Čigānes & Dz. Zaķa piemērs, un “Dienas” privatizācija tomēr ir valsts īpašuma nozagšana, turklāt lielos apmēros:
http://www.diena.lv/blogi/velreiz-par-dienas-prihvatizaciju-747756
http://www.diena.lv/blogi/velreiz-par-dienas-prihvatizaciju-2-turpinajums-751088
“Pirmkārt – nopirka par sviestmaizi. Un nevis 153-ju, bet gan tikai 4 “vienlīdzīgāko” darbinieku izveidotā akciju sabiedrība.
Četri. Izredzētie. Shēmas izstrādātāji.
Pārējos darbiniekus afēras organizētāji smuki uzmeta, akciju vietā ”iedodot tiem” pigu. Notika tas vairākās kārtās dažu mēnešu garumā, jo sākotnēji shēma tiešām paredzēja akciju sabiedrības it kā veidošanu.
Šāda procedūra bija kategoriski nepieciešama, jo bez tās prihvatizētājiem nebūtu izdevies izsist cauri Augstākajai Padomei šo ideju.”
“Piemēram atsevišķs un interesants ir stāsts par to, ka 1991. gadā valdība Zviedrijā “avīžu drukāšanai” par 600 000 dolāru nopirka lietotu drukāšanas iekārtu Solna … Šo faktu atcerēsimies, kad nonāksim pie summas, par kādu “Diena” tika privatizēta.”
“cik lielu summu REĀLI samaksāja “Dienas” prihvatizatori valstij (ieskaitot nebūt ne nabagos Bonnier) par SAVIEM 50% ? Atbilde ir – 1,9 miljonus [RUBĻU]. Piekto daļu !! Par šādu naudu toreiz varēja nopirkt vienu diezgan pieklājīgu Mercedes vai BMW autiņu.”

Utt.

Tā ka īsti nesaprotu to plēšanos ap Lembergu. Viņš ir sarēžģīts cilvēks ar grūto biogrāfiju, autoritatīvs, zaglīgs, melīgs. Bet ar ko atškiras Ēlerte vai tagadējie “IR” saimnieki? Tikai ar mērogiem.

Lembergs arī uztaisījs daudz vairāk laba par tiem pašiem Ēlertes domubiedriem. Protams, labi, ka ir tāda Ēlerte, ka ir tāds “IR”, tas viss ir OK, ar savu brēkšanu viņi arī palīdz, lai Lembergs pārāk neaizrautos ar savām rebēm. Bet nu kopumā man tomēr pie kājas abu pušu plēšanās.

Tik tiešām, nākamās saeimas vēlēšanās uzvaru gūs ZZS un SC, varbūt Sudraba, varbūt Repše, un 70 %, ka valdību veidos kopā ar SC, jo SC ir smadzenes, ko arī rāda Ušakova uzvara. Lai cik Ozoliņš spiedz, ka SC saņem Kremļa naudu, aiz roku SC neviens nav pieķēris, bet tam arī nav nozīmes, jo ticat jūs tam vai neticat, jūs esat nulles politikā. Neformāli, piekrītu, Ušakovam palīdz Krievijas polittehnologi, bet Kremlim tam nav nekādas teikšanas, tie ir personiskie Ušakova sakari, citādi no jebkura Jurkāna vai Urbanoviča Kremlis ar saviem polittehnologiem sen būtu uztaisījs uzvarētājus vēlēšanās.

Naudu Kremlis dod tikai Latvijas NGO aktivitātēm, kā tas ir visā pasaulē pieņemts.

+2
-6
Atbildēt

2

    Dina > dace_roze_lmt_lv 30.06.2013. 14.49

    Kurmītis >> super_e-y-e
    Skat ko, mans 2010. gada rakstiņš nav vēl gluži aizmirstībā nogrimis ! … :)))
    Brīnums gan, kā “mauku mednieks” ozoliņš nav vēl pieprasījis ietupināt jēlerti par Dienas prihvatizāciju .. :)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 30.06.2013. 14.51

    Mūžīgas vērtības nenoveco:-)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Ojārs 30.06.2013. 13.34

dzeris49 “Kalpojis Šķēlem”, manuprāt, pārāk stipri teikts, drīzāk, kādu laiku atbalstījis Šķēli
————————-
Nu beidz izlikties, ka neko neatceries par šo valsts izlaupīšanas periodu. ExDiena un konkrētais ozoliņš 90-to gadu beigās nodrošināja šķēlēm un Co vajadzīgo informatīvo fonu, kas viņiem ļāva izbazarēt valsts īpašumus milzīgos apmēros. Lembergam viņi toreiz žēlīgi atmeta kādu gardu kumosiņu, cerībā, ka viņš ir “džentelmenis”, un aizvērsies (es te domāju – aizbāzīs muti NRA žurnālistiem). Bet tas nenotika.
p.s.Esmu dzirdējis, ka Šķēle un viņa kompanjons Naglis pēc tam bija baigi vīlušies.

+4
-3
Atbildēt

11

    Inese > Ojārs 30.06.2013. 13.48

    Čista atgādinājumam: ;)

    http://gogassaraksts.files.wordpress.com/2010/03/skele.jpg

    Aivara Ozoliņa 1997. gada raksts:

    Valdību varētu gāzt kaut vai tūdaļ, vienīgi — atstāt valsti gluži bez valdības arī kaut kā nav pieklājīgi. Bet piedāvāt Šķēles aizvietotāju, pareizāk, uzņemties apnikušā Šķēles vietā pavilkt šo valsti vispirms līdz decembrim, kad Luksemburgā Eiropas Savienības vadoņi lems, vai sākt runāt arī ar Latviju, un pēc tam, vēlams, vēl līdz nākošajām Saeimas vēlēšanām, neviens politiķis tā īsti nepiesakās. Galvenoties, iespējams, tāpēc, ka pašreizējā valdībā politiskās atbildības kritēriji ir pacelti vai vismaz deklarēti tādā līmenī, ka varbūt pat Šķēle pats tos nevar vairs uzturēt, tāpēc viņa autoritātes apstrīdētājiem ir izdevīgāk ļaut viņam netikt šiem kritērijiem līdzi nekā pašiem piedāvāt alternatīvu, kas nozīmētu arī uzņemties atbildību.

    Gandrīz vai katram ir kāds piedāvājums, kā teorētiski iztikt bez Šķēles, ja viņš nestājas kādā no trim lielākajām partijām. Parasti gan tas izpaužas tikai pieļāvuma izteiksmē — ja nu pēkšņi es būtu Šķēle, tad gan jūs redzētu velnu.

    Šādi tādi argumenti, kāpēc tas nāktu valstij par labu, arī pa reizei atskan, taču, kā rādās, nevienam nav azotē gatavas, darbotiesspējīgas valdības, kuras priekšgalā nebūtu tas pats nepieklājīgi bezparteijiskais Šķēle.

    Nu, protams, esam pārpārēm dzirdējuši, ka Šķēle apdraudot demokrātiju, taču mani personiski nepārliecina lielas partijas līdera brīdinājums, ka gan jau tas pats Šķēle vēl pakāršot žurnālistus pie kājām. Šīs pašas partijas ministrs, kas pārkāpis likumu, valsts televīzijā koriģē, viņaprāt, nepareizas ziņas par saviem pārkāpumiem.

    Ir grūti noticēt, ka šiem partiju dūžiem valsts intereses ir augstākas par savu partiju interesēm, ja viņi, atzīstot šīs valdības sasniegumus, kurus neviens puslīdz racionāli domājošs politiķis, protams, neriskēs apšaubīt, šķiet esam gatavi atteikties no šīs valdības kopā ar visiem tās panākumiem, ja paši nav spējuši tautu pārliecināt, ka gods par šiem panākumiem pienākas arī viņiem.

    Esam jau krietnu gadu klausījušies, ka pašreizējā situācija ir nepieņemama un kaut kā jāmaina. Kā? Mums joprojām tiek netieši piedāvāta ideja, ka šai valdībai būtu jāatkāpjas un tad jau partijas kaut kā vienotos par alternatīvu.

    Nedz Šķēle kā valdības vadītājs, nedz šī valdība nevar būt pašmērķis. Tomēr Eiropas Komisijas nesenais ziņojums par Latviju un decembrī gaidāmā ES galotņu konference uzliek visiem, kam rūp Latvijas valsts nākotne, lielu atbildību. Tāpēc pilnīgi nepieņemama ir doma par partijām netīkamas valdības atkāpšanos, ja tās vietā tiek piedāvāta vienīgi abstrakta iespēja kaut ko varbūt piedāvāt vietā.

    Aivars Ozoliņš, laikraksts “Diena”

    ***

    Biznesa augstskolas Turība komunikāciju zinātņu katedras vadītājs asociētais profesors A.Dimants ir atzinis, ka laikraksts “Diena” ilgu laiku ir nekritiski atbalstījis 90.gadu premjeru A.Šķēli (TP): “Andris Šķēle bija tabu tēma ilgu laiku. Lielākais rīta laikraksts Diena nezināja, kas Andrim Šķēlem pieder, un par valsts nozagšanu uzzināja no Pasaules bankas.”

    S.Ēlerte noliedza, ka “Dienai” 90.gadu otrajā pusē būtu bijusi īpaši saudzīga attieksme pret A.Šķēli, laikraksts atbalstījis un kritizējis politiķus, pamatojoties uz noteiktiem kritērijiem.

    A.Šķēle apgalvoja, ka 90.gados ir saņēmis “ļoti lielu” atbalstu no laikraksta “Diena”.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 30.06.2013. 14.07

    Nu un ko tad vajadzēja atbalstīt – Birkavu un Panteļejevu, Lembergu, Bojāru, Grīnblatu, Dobeli, Batjku, Jurkānu un Ameriku no TSP, kas mums toreiz vēl bija, varbūt, Šķēle toreiz bija tas labākais variants starp visiem sliktajiem?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ojārs 30.06.2013. 14.58

    Tur jau ir tā verga dvēsele, ka “kādu” noteikti vajadzēja “atbalstīt”. Bet būt neatkarīgam par sarēžģītu, lai kritizētu visus, tai skaitā arī Šķēli.

    Vai tad Ēlerte tobrīd nezināja par Šķēles ģēlām? Ka viņš bija gan prihvatizētais ar zelta podiem, gan bīdīja savējos uz amatiem, gan caur viņu Vidzemes uzņēmēji kārtoja kukuļus ierēdņiem biznesa uzsākšanai? Protams, ka zināja. Bet viņa bija tāda pati, tikai sīkāka, ar izshēmoto no valsts avīzi “Diena”.

    Un Latvija ar to arī ir raksturīga, ka biznesam vajag kādu politisku aizmuguri, jo visi ir blēži, tad vismaz mūsu blēdībām ir kāds izbildnis varas struktūrās, protams, arī blēdis. Tas bija barteris, ka Ēlerte ar Ozoliņa lūpām kalpoja Škēlem, bet Šķēle aizvēra acis uz shēmām ar nodokļiem, ko veica Ēlerte ar savu A/S. Bija tak arī skandāls par izkrāpto PVN, ko paveica kāda no A/S “Diena” struktūrvienībām, kura tobrīd nodarbojās ar kancelejas preču tirgošanu.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 30.06.2013. 15.32

    Supetrprimitīva domāšana – zināmu preses vai žurnalista angažētību traktēt kā vergu dvēsli.
    “Vergu dvēsle” šeit ir tiem, kas vēl arvien nevar pārdzīvot, ka vairākumam šinī valstī, tomēr, nav vergu dvēsele, un viņi izcīnīja Latvijas neatkarību, un kas te spamo un ilgojas pēc PSRS, un sava patreizējā kārtējā Kremļa “cara” – Putina( jo bez vagara jūs nevarat), mums te ir demokrātija, savstarpēji kašķi, dažādi viedokļi, viss kaut kas, tikai ne nožēlojamu komentu un superu vergu dvēseles demonstrācija.
    Gribi redzēt vergu dvēseles vairumā – pievērs uzmanību KGB atraugas Putina un viņa bandas elektorātam Krievijā, kas gatavs laizīt viņa zābaku pat tad, kad viņš atņem tiem jebkāds tiesības, pareizāk sakot, nevis “pat tad”, bet, taisni pateicoties tam, jo tam tiesības nevajag, viņiem vajadzīgs “pahans”, no kura var saņemt pērienu, bet, kurš kādreiz var arī atļaut pamest pāris liekas makaronu porcijas, pat, reizēm, ar gaļas mērci, saviem vispadevīgākajiem vergiem.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ojārs 30.06.2013. 16.28

    Я смотрю, вы умышленно вводите себя в истерику:

    “”Vergu dvēsle” šeit ir tiem, kas vēl arvien nevar pārdzīvot, ka vairākumam šinī valstī, tomēr, nav vergu dvēsele, un viņi izcīnīja Latvijas neatkarību”

    – Да? Завоевали независимость? Сколько танков подбили на своих баррикадах? Сколько атак десантников отбили?

    И почему Эстония, где не было никаких январьских событий, тоже получила назависимость? Или она тоже “завоевала” ее? Беларусь? Украина? Молдова? Республики Средней Азии? Азербайджан, Армения?

    “un kas te spamo un ilgojas pēc PSRS”

    – Лично я по СССР не грущу. Но и те, кто “грустят”, никакие не звери, но, расстрою вас, ничем вас не хуже. Другое дело, что, если у вас нацистское мышление, то вы априори считаете себя выше остальных, но тут уж я ничего поделать не могу.

    “un sava patreizējā kārtējā Kremļa “cara” – Putina( jo bez vagara jūs nevarat), mums te ir demokrātija, savstarpēji kašķi, dažādi viedokļi, viss kaut kas, tikai ne nožēlojamu komentu un superu vergu dvēseles demonstrācija.”

    – Адвокат Грутупс и композитор Имант Калниньш тоже почему-то хвалят Путина. Мне же он безразличен. Другое дело, что вы – поборник этнократии и враг демократии, вы выступаете за массовое безгражданство и приоритет прав нации над личностью – и здесь моя позиция такая же, как у ЕС и США, которые вас за это презирают.

    “№Gribi redzēt vergu dvēseles vairumā – pievērs uzmanību KGB atraugas Putina un viņa bandas elektorātam Krievijā, kas gatavs laizīt viņa zābaku pat tad, kad viņš atņem tiem jebkāds tiesības, pareizāk sakot, nevis “pat tad”, bet, taisni pateicoties tam, jo tam tiesības nevajag, viņiem vajadzīgs “pahans”, no kura var saņemt pērienu, bet, kurš kādreiz var arī atļaut pamest pāris liekas makaronu porcijas, pat, reizēm, ar gaļas mērci, saviem vispadevīgākajiem vergiem”

    – Расскажите это Грутупсу и Иманту Калниньшу. Подискутируйте с ними. Уверен, что у них будут для вас свои аргументы. Помните, ваша точка зрения отнюдь не истина в последней инстанции. И гипертрофированная эмоциональность вам тут ничем не поможет.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 30.06.2013. 17.38

    Ja kāds 20 gadu laikā nav spējis nokārtot eksāmenu un iegūt pilsonību – acīmredzot, tam ir kādas lielas problēmas ar galviņu vai motivāciju, vai arī tas vienkārši kādu iemeslu dēļ grib tēlot aizvainoto un demonstrēt, cik viņam slikti šeit, Latvijā, iespējas visiem tika dotas.
    Nu, man prieks, ka tev lielākās Latvijas autoritātes ir Kalniņš un Grūtups, kuram, izrādās, Putins ir autoritāte, tad jau jūs viens otru esat atraduši, kas attiecas uz ASV un ES – Latvija ir gan ES, gan NATO, tā ka tiem absolūti neintersē, ir tādam superim vai komentam pilsonība, vai nav, jādomā, Latvijai nav nepieciešami ne visai attīstīti pilsoņi, kas nespēj pat elementāru eksāmenu nokārtot, nu, un par to nacismu tu vari parunuāt ar to dīvaino dāmu no SC, kas tur vārās tai ES par to nacismu Latvijā par Kremļa naudu, Grūtupu arī varat paacināt, būs jums īstā “intelektuāļu” kompānija, jūs ar komentu taču sevi uzskatāt par stipri gudriem, vāraties te no rīta līdz vakaram, mācāt citiem, kas ir nacisms, kā vajadzētu dzīvot, utt., kaut, kuram te jūsu domas intersē, ja tā padomā?
    Nu un tā tava doma, ka ko iegūt vai iekarot var tikai ar tanku un ložmetēju palīdzību – nu ko te var komentēt, primitīvisms paliek primitīvisms.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ojārs 30.06.2013. 20.56

    Ja kāds 20 gadu laikā nav spējis nokārtot eksāmenu un iegūt pilsonību – acīmredzot, tam ir kādas lielas problēmas ar galviņu”

    Режиссер Сергей Эйзенштейн, шахматист Михаил Таль и космонавт Анатолий Соловьев тоже по вашей градации были бы неграждане. Но они несомненно вас талантливее, удачливее и, боюсь, умнее.

    “…vai motivāciju, vai arī tas vienkārši kādu iemeslu dēļ grib tēlot aizvainoto un demonstrēt, cik viņam slikti šeit, Latvijā, iespējas visiem tika dotas.”
    – Не хотят, и не сдают. Не ваше дело. Ваше мнение никого из них не интересует. Они могут быть просто благороднее вас. Судя по вашей лексике (“problēmas ar galviņu”) высоким происхождением или тонкой душевной организацией вы никак не отличаетесь.

    “Nu, man prieks, ka tev lielākās Latvijas autoritātes ir Kalniņš un Grūtups”

    – Перечитайте еще раз. Я указал вам, что эти люди – несомненно, не последине в латышском обществе – могут вам выложить свои аргументы в пользу Путина. Вы не только простолюдин, но еще и плохо понимаете, что вам говорят или пишут.

    “…kas nespēj pat elementāru eksāmenu nokārtot”

    – Эк же вас заело.

    “..nu, un par to nacismu tu vari parunuāt ar to dīvaino dāmu no SC, kas tur vārās tai ES par to nacismu Latvijā par Kremļa naudu”

    Ничуть не странная дама. Просто у нее отличное от вашего мнение, и вы, в силу своего низкого духовного развития, спешите ее обозвать. А деньги ее вы не видели, и не знаете, кремлевские они или нет.

    “Nu un tā tava doma, ka ko iegūt vai iekarot var tikai ar tanku un ložmetēju palīdzību – nu ko te var komentēt, primitīvisms paliek primitīvisms.”

    – Так считают очень многие, что Латвии независимость досталась даром. Тем более, что так оно и есть.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 30.06.2013. 21.41

    Nu tu mums te īsts gara aristokrāts un inteligents ar smalku dvēseles organizāciju, milzīgām zināšanām un neaptveramu intelektu, kā jau visi tai SC un tās sadraudzības partijā ER, kurš tad strīdas, īsts apgaismotājs un kultūras nesējs bauru tautai, ko mēs bez tevis darītu, dzīvotu alās un slavinātu nacismu, ko tad citu, pat nezinātu, ka tāds tualetes papīrs ir,tā ka turpini vien savu darbu, un apgaismo mūs, neaptēstos.
    A vispār, ja kāds par sevi ir pārāk augstās domās, un uzskata sevi par stipri gudrāku un pārāku par citiem, tad tas liecina vienīgi par muļķību, ne par ko citu, tāpēc turpmāk nolēmu tavus komentārus nelasīt, un uz tiem nereaģēt, jo visu, ko tu vari pateikt, zinu jau iepriekš, tu te atkārto vienu un to pašu ar nelielām modifikācijām, tā ka muļķīgi būtu tērtēt laiku taviem garadarbiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ojārs 30.06.2013. 22.32

    dzeris49. To ko Grīnblats rakstīja Atmodā 1989. gadā, to tavējie varēja izmocīt tikai pēc puča. Kur toreiz bija Šķēle? Veda puķes uz Ļeņingradu?:):):)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 30.06.2013. 23.34

    dzeris49 Nu un ko tad vajadzēja atbalstīt – Birkavu un Panteļejevu, Lembergu, Bojāru, Grīnblatu, Dobeli, Batjku, Jurkānu
    ——————————
    Pag, pag. Konkrēti cilvēki pa tīro izzog valsti, bet ozoliņi neko neredz. Tikai aklais varēja neredzēt cik alkatīgs bija šis ‘sķēle un viņa grupējums.
    Tajā pašā laikā Diena turpināja histēriski kritizēt gan Grīnblatu, gan pretējā pusē esošos Bojāru un visādus Amerikus

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    v_laivins > Ojārs 01.07.2013. 17.17

    Nu ko tur vēl teikt. Lielkrievu šovinisms.Krievija pāri visai pasaulei…Nožēlojami.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 30.06.2013. 13.26

Nu vulgarizēt jau visu nevajag, bez tam, arī Eiropā videokameras ir visur, arī tualetēs, un pilnīgi likumīgi.

+4
-1
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 30.06.2013. 13.19

Ja Ozoliņš kalpo kopīgai lietai, tad viņš ir jāatbalsta. Cita lieta – ko katrs saprot ar “kopējo lietu”.
Kamer OZO močīs valsts lielāko apzadzēju Lembergu, viņš ir mans sabiedrotais.
Pašlaik Latvijā ir karš – un, tātad, esam tikai sabiedrotie.

+8
-3
Atbildēt

0

Inese 30.06.2013. 12.50

+2
-6
Atbildēt

0

ligakalnina 30.06.2013. 12.41

ES kreisie sen, faktiski, kaut netieši, atbalsta teroristus un islama radikāļus, palestīniešu teroristus atbalsta tieši un konkrēti, nosoda Izraelu, kas cīnās ar teroristiem, daudzi ir vienkārši Krievijas nopirkti, daudzi ir vienkārši kreisās ideoloģijas upuri, kāpēc gan lai ASV tos neizspiegotu, ja viņi apdraud visas Rietumu pasaules drošību?
Nepietik ar to, kas notiek dažās Eiropas valstīs, kur jau Ziemassvētkus svinēt mumsulmaņu apdzīvotās vietās aizliedz?
Eiropas kreisajiem vajadzīgs viņu elektorāts, visi imigranti, kas dzīvo uz pabalstiem, ir viņu elektorāts, tāpēc viņi gatavi iznīcināt savu kultūru, lai tikasi paliktu pie varas.

+5
-2
Atbildēt

0

Inese 30.06.2013. 12.33

Edward Snowden ‏@EJosephSnowden 28 Jun

my heroes are the Founding Fathers, whose righteousness Obama fears and hates

———————-

“dzeris49 Svarīgs ir mērķis – darīt to, lai aizsargātu savus pilsoņus no tiem, kuru mērķis ir iznīcināt pilsoniskās brīvības”

Tu to nopietni, Džeri? ))))

‘Der Spiegel’: ASV izlūkdienesti izspiegojuši arī ES institūcijas http://www.delfi.lv/news/world/other/der-spiegel-asv-izlukdienesti-izspiegojusi-ari-es-institucijas.d?id=43444729

+2
-3
Atbildēt

0

ligakalnina 30.06.2013. 12.30

Pielīdzinādams amerikāņus Stasi, neatšķir būtisko no nebūtiskā.
Svarīgs ir mērķis – darīt to, lai aizsargātu savus pilsoņus no tiem, kuru mērķis ir iznīcināt pilsoniskās brīvības, vēlams, ar visiem pilsoņiem, kas apdzīvo šīs valstis, vai kontrolēt savas valsts pilsoņus, lai sargātu totalitāro režīmu.
Vispār, 51% amerikāņu nosoda Snoudenu un atbalsta šo programmu, pēc pēdējās aptaujas.

+6
-3
Atbildēt

0

Inese 30.06.2013. 12.25

+1
-2
Atbildēt

0

dro 30.06.2013. 11.03

Ozoliņam var pārmest dubultmorāli, jo pats cītīgi kalpojis Šķēlem, bet vai tad tādēl jājūsmo par Lembergu? Dārgie kolēģi, aizstāvot Lembergu, jūs esat tādi paši ozoliņi tikai bez viņa talanta:)

+10
-5
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > dro 30.06.2013. 11.16

    ——-
    Slava 4.maija Deklarācijas parakstītājiem! “PALDIES” – Lembergam u.c. cīnītājiem par tautas laimi, brīvību un labklājību!

    http://www.youtube.com/watch?v=4SlduSWlimI

    p.s. Oligarhisms/lembergisms – tās ir sekas, jo demokrātija jau nav vieni vienīgi labumi, tie ir arī “ne-labumi” (privatizācija, denacionalizācija, konsolidācija). Viss vienā komplektā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 30.06.2013. 11.50

    “Kalpojis Šķēlem”, manuprāt, pārāk stipri teikts, drīzāk, kādu laiku atbalstījis Šķēli, iespējams, vienkārši kļūdījies, kā daudzi citi, kas balsoja par Šķēli.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.06.2013. 12.02

    dzeris49. Lai būtu tā. Atbalstījis Šķēli, pēc Liepnieka norādījumiem labojot savus komentārus:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

ivetao2007 30.06.2013. 10.57

Kurtizānes senajā pasaulē bija godājams dāmas. Mauka patiesībā ir tieši tāda pati profesija ka frizieris un masieris. Tā nav ne grecīga, ne nosodama. Tas, ka viņām nav sav arodniedrība un apdrošināšana, ir vara organu mazspēja. Bet tādi kā Berluskoni un Lembergs ir ļaundabīgi vēži ar matastazēm cilvēcības organismā. Te darba lauks ķirurgiem ar lancetēm, zāģiem un knieblēm. Bet lai tādi nelieši nerastos, Latvijā un citur, skolotāja darbam jābut ar augstu kvalifikāciju, tiesībām un atalgojumu.

+8
-1
Atbildēt

2

    ligakalnina > ivetao2007 30.06.2013. 11.09

    Vācijā un Nīderlandē viņām ir sava arodbiedrība, tur nav tik liekulīga sabiedrība, viņas pelna pensiju, utt.
    Skandināvijā, cik zinu, soda nevis prostitūtes, bet, vīriešus, kas pērk to pakalpojumus, ir pieprasījums – ir piedāvājums, tirgus likums, tad, kurš vainīgāks.
    Mauka un prostitūte gan nedaudz atšķirīgi jēdzieni, bet, acīmredzot, šeit tos uztver kā ko līdzīgu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ivetao2007 30.06.2013. 11.10

    —–
    Jāatjauno skolās dziedāšanas/mūzikas mācību priekšmets! Ozoliņa kungam jau droši vien skolā par m…. dziesmas samācīja?

    Aldis Drēģeris@Poļu nams – Iekš meža bij viens nams http://www.youtube.com/watch?v=zB7sAYfkGJA

    0
    -3
    Atbildēt

    0

marmed 30.06.2013. 10.47

Ai nu būsim godīgi, Ozoliņam vienkārši skauž. Nav viņš neko dzīvē sasniedzis. Jā, varbūt māk drusciņ rakstīt, bet tas arī viss. Atliek tikai dzert un aplikt citus, nabadziņš.

+2
-14
Atbildēt

13

    ligakalnina > marmed 30.06.2013. 11.01

    īstenībā, “viņam vienkārši skauž” ir absolūti “ģeniāls” arguments, ko katrs sazadzies blēdis var izteikt katram žurnalistam, kas par viņu uzraksta ko sliktu.
    Izrādās, ne tikai blēdis, bet, arī viņa fani, kuriem nav ne mazākā priekštata, kas ir demokrātija, brīvā prese, kādu ļaunumu nodara tādi lembergi visai sabiedrībai, utt., bet, tas jau ir Lemberga elektorāts.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    armn > marmed 30.06.2013. 11.05

    Dzeri, spameru uzdevums un darbibas veids ir vienkarshi vairot primitiivos reflexus. Zinaashansa un domaashana ir kaitiigi.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > marmed 30.06.2013. 11.06

    Dzeris –

    NEKAD neesmu bijis Lembja fans vai atbalstītājs, man riebjas viņa neformālā kņaza statuss, viņa komunistiskā karjerista pagātne, viņa tolerance (vienaldzība) pret “krievu problēmu”, riebjas viņu apstāvošie tantuki ar puķēm.

    Tomēr fakti ir fakti – Lembergs NAV NOTIESĀTS par spīti ilgstošiem viņa apkarotāju pūliņiem un Lembergs atkal ir ievēlēts par Ventspils vadītāju ar tikpat satriecoši lielu pārsvaru kā Ušakovs-Cimdiņa-Ameriks.

    Vai kādreiz nenāktos mazliet arī padomāt, kāpēc šie fakti ir tādi, kādi ir? Varbūt patiesība ir “kaut kur pa vidu”? Varbūt, ka nav TIKAI TĀ VIEN, ka vēlētāji ir lumpeņi un idioti, Lembergs – tikai nekaunīgs zaglis, bet Ozoliņš – vieds cīnītājs par taisnību vienmēr un visur?
    Vai nevarētu būt saskatāmi vēl citi faktori un aspekti?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    marmed > marmed 30.06.2013. 11.07

    Da lab, salīdzini pats, kas ir Ozoliņš? žurnālists ar dzeršanas problēmām… Ja viņš būtu objektīvs žurnālist viņš nekad nelietotu “maukas” virsrakstā, var tak redzēt, ka tā nav objektivitāte, bet žults… līdzi kā Streips, kad viņu pameta viņa brūtgans, arī lietoja šādus vārdus…. bet nu variet turpināt izliet savu žulti :) mazie lūzeri

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    armn > marmed 30.06.2013. 11.12

    Harim.
    Reizeem cilveeki aiz viena koka neredz mezu. Liidiziigi arii juusu mineetais arguments (vieniigais ko juus liidz sim esat gribejis pateikt) ir stipri par shauru tam tematam un diskusijai, ko Ozolins ar savu rakstu inicieja. Vismaz pagaidaam aiz juusu koka var redzeet vieniigi simpaatijas Lembergam.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > marmed 30.06.2013. 11.15

    Haris – nu beidz liekuļot, Lembergs nav notiesāts tikai mūsu tiesībsarg. sistēmas dēļ, ko pats viņš veidojis, nevis tāpēc, ka nevainīgs, visi baidās ar viņu konnfliktēt, vai arī ir nopirkti, cik godīgi tiesneši, prokurori, advokāti, zaudējuši karjeru, jo gājuši pret Lembergu taisni ZZS – SC balsojumu dēļ, nemaz jau nerunājot, ka kāds advokāts, kas daudz zināja par Lembergu, Platacis, vienkārši izgaisis bez pēdām, nerunājot par pieciem lieciniekiem.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > marmed 30.06.2013. 11.17

    Ķencis&Pāvuls:
    Vismaz pagaidaam aiz juusu koka var redzeet vieniigi simpaatijas Lembergam.
    =========================================
    Man kā acu ārstam jāsaka, ka Jūsu stāvoklis ir diezgan bezcerīgs.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > marmed 30.06.2013. 11.21

    Dzeris:
    Lembergs nav notiesāts tikai mūsu tiesībsarg. sistēmas dēļ, ko pats viņš veidojis, nevis tāpēc, ka nevainīgs
    ======================================
    Protams, piekrītu. Nu, bet tā TAS IR, vai ne? Tāda ir REALITĀTE.
    (Kaut gan pēdējos gados droši vien likumos tādu caurumu vairs nav – bet viņš, protams, savu bagātību sarausa un ietekmi nostiprināja tad, kad likumi bija pavisam šķidri)

    Arī kargini, zaharjini un šķēles dzīvo, cepuri kuldami. Un arī par viņiem mēs “zinām”, ka nelieši un kampēji. Bet cik daudz – tūkstošiem – nav tādu, kuri arī ir kampuši un kampj, izmantojot to, ka likumi nav ideāli, un par kuriem pat nenojaušam, neesam dzirdējuši? Dīķis ir duļķains un dažas līdakas ir manīgākas par citām, nemaz nerunājot par kazragiem, kurkuļiem un ūdensrozēm.

    Vai nebūtu vērts mēģināt saskatīt kontekstu, kurā atrodas Lembergs?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    armn > marmed 30.06.2013. 11.25

    Harim, neko citu jau jus ari nepateicaat.
    Atbildot juusu stillaa- pie taada acu aarsta pacienta staavoklis vareetu buut bezceriigs.
    Taa nu mees esam apmainijishies ar pieklaajiibas fraazeem, kas gan nebija mans meerkis shim sveetdienas riitam.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > marmed 30.06.2013. 11.36

    Pareizi, bet tas, ka K- K var ņirgt pa šo valsti, jau neattaisno Lembergu, pie kam gan K-K caur SC, gan LEmbergs caur ZZS, ir pielikuši roku lai Latvijas tiesu sistēma būtu, kāda ir, uzpirkuši politiķus, utt, es jau nesaku, la tas Lembergs šeit ir vienīgais ļaundaris.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > marmed 30.06.2013. 12.47

    traks_sunsxxx bet žults… līdzi kā Streips, kad viņu pameta viņa brūtgans
    ———————–

    Vien atgādināšu Streipa brūtgāna vārdu – Aleksandrs Kokins ;)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > marmed 30.06.2013. 14.21

    Tik ļoti intersē citu intīma dzīve?
    Problēmas ar savu?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > marmed 30.06.2013. 15.59

    Mordai [mordam] ir problēmas ar visu ko. Acīmredzot nav mātes [tēva] mīlestību bērnībā saņēmis

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 30.06.2013. 09.12

Vai nevarētu būt, ka Ozoliņš ar šādu virsrakstu bezspēkā plosās, jo jūtas Lemberga tīri cilvēciski pazemots? Tā ļoti garā, pirms vēlēšanām publicētā intervija taču parādīja, ka Ozoliņš un Brauna Lembergam nespēj nodarīt itin neko, pat ne ieskrāpēt.
Turklāt Lembergs pateica šādus patiesus, skarbus un laikam aizskarošus vārdus:

OZOLIŅŠ:
Bet kāpēc nemeklē pantu par Ozoliņu, bet, lai cik valdības bijušas, lai cik prokurori bijuši, visi meklē pantu par Lembergu? Kur ir jūsu noslēpums, Lemberga kungs?

LEMBERGS:
Ozoliņš startēs Saeimas vēlēšanās – viņu pat neievēlēs. Jūs politiski esat nulle.

OZOLIŅŠ:
Es nekad neesmu pretendējis iesaistīties politikā, atšķirībā no jums.

LEMBERGS:
Tāpēc jums neviens uzmanību nepievērsīs.
http://www.ir.lv/2013/5/31/lembergs-1937-gada-es-butu-sen-pagraba-nosauts

+6
-15
Atbildēt

9

    ligakalnina > Sanšains 30.06.2013. 09.20

    Un to Lemberga primitīvo demagoģiju, pareizinātu ar viņa parasto nekaunību, domātu absolūti nedomājoša un neinformēta elektorāta ausīm, uzskati par kādu izcilas retorikas paraugu, un uzskati, ka viņš ar to ir “nokautējis” Ozoliņu?
    Tiešām uzskati, ka Lembergs ir tāds nevainīgs jēriņš, un Ozoliņš raksta par viņu tikai, lai pievērstu sev uzmanību, ka Ozoliņš, būdams žurnalists, nedrīkst kritizēt Lembergu, pie kam pilnīgi pamatoti?
    Nu, Hari, negaidīju, ka tu arī pievienosies nekritiaskajam Lemberga atbalstītāju pulkam.
    Kas atbalsta Lembergu – tas pastarpināti atbalsta SC, manuprāt, tas katram ir skaidrs, Lemberga elektorāts gan ir tāds, kas SC nemaz neuzskata par lielāko ļaunumu, un šie elektorāti bieži pārklājas, tāpat, kā ZZS un SC balsojumi.
    Kaut, es saprotu tavas simpātijas pret Lembergu – jums ir kopīgi ienaidnieki – “sorosīti”( tātad, pilsoniska sabiedrība un caurspīdīga un atklāta valsts pārvalde), rietumu demokrātijas, utt., ( tie paši ienaidnieki, kas Kremļa JR partnerim SC) bet, Lembergs visu to izmanto tikai sava elektorāta biedēšanai, Lembergam nav politiskie uzskati, viņa ideoloģija ir viena – personīgā labuma gūšana pāri visam, toties tu, izskatās, nopietni visam tam tici.
    Par ko neviens tevi, dabiski, nosodīt nedrīkst.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 30.06.2013. 09.58

    ——–dzeris49:”(..)
    Kas atbalsta Lembergu – tas pastarpināti atbalsta SC,…..”
    ============================================================================
    Kas balsoja par 4.maija Deklarāciju – tas veicināja lembergisma (oligarhisma) uzplaukumu Latvijā:

    “Pēc PSRS sabrukuma, kad sākās “primitīvais kapitāla uzkrāšanas” laikmets,
    “dzimuši” arī mūsu oligarhi.” A.Lejiņš, anti-komunistiskās kustības veterāns

    ( “Vienotība”,2011.g.jūnijs,nr.10)

    http://www.youtube.com/watch?v=qLDMMsRBSUQ

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 30.06.2013. 10.16

    ——–
    Lembergs un lembergisti savu juridisko pamatu ir spēcīgu uzbūvējuši, tāpēc jūtas droši par nākotni:

    “Aivars Lembergs: Kad savējo ķeizars nebija maita”

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/aivars-lembergs-kad-savejo-keizars-nebija-maita.d?id=39473251

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 30.06.2013. 10.19

    Vot, es arī saku, kas balsoja par 4 maija dekl., ir maukas, tie, kas balsoja par Latvijas palikšanu PSRS sastāvā, ir varoņi, un taisni tos būtu jāgodina.
    Būtu mēs dižās Krievzemes satāvā – kas nekaitētu, dzīvotu, kā Krievijā, nebūtu ne tiesas, ne oligarhi, ne parlamenta, ne problēmas, būtu Kremlis un lumpeņu diktatūra, visi būtu “kaut, bez biksēm, bet, bez bēdām”, par pareizu uzvedību savu makaronu porciju no TV ekrāna un arī uz šķīvja katrs dabūtu, un ko tad vēl vidusmēra lumpenim vajag?

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 30.06.2013. 10.21

    Tas toreiz bija ozoliņa un braunas reklāmraksts lembim…
    Citādi to nevar nosaukt…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 30.06.2013. 10.33

    ——dzeris49 Vot, es arī saku, ……
    ============================================================================
    Pasaki vēl lielu “PALDIES” visiem 4.maija Deklarācijas parakstītājiem! Es personīgi arī pateicos, arī bij. b.A.Lembergam – arī par iespēju brīvi un atklāti lamāt valdību ( savu bosu gan neviens nelamā atklāti). Nav vairs kā baisi briesmīgajā komunistu laikā arī Džerīšiem un ozoliņiem kaut kur Vecrīgas vārturūmē “Taizels” jāmalko, var uz Itāliju brīvi aizbraukt, smalkos vīnus kopā ar Berluskoni lamātājiem iedzert!
    Starp citu, bez anti-komunistiskā puča uzvaras Maskavā 1991.g. augustā, pie varas Krievijā nenokļūtu liel-oligarhi. Kā viņus nedaudz savaldīja – to noder pamācīties no Kremļa, galu galā kaut kādai kārtībai valstī jābūt.
    http://www.youtube.com/watch?v=WXAiGfOu_lQ

    Pazīstams stāstītājs, vai ne, Ozoliņ’ kung-?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 30.06.2013. 10.39

    Visi tie Lemberga pārmetumi Zālītei izklausās kā vilka pārmetumim jēram par to, ka tas plūc zāli un, tātad, nodara kaitējumu ekoloģijai.
    Visi partiju biedri un pietuvinātiei mums nav nekādi altruisti, un visi izmanto tuvumu varai, lai nodrošinātu sev gaišu nākotni, tādu mums ir vesela armija, un tas ir pretīgi, bet, ne katram ir tādi Lemberga mēroga noziegumi, Lemberga mēroga nodarīts kaitējums valstij, politiskā korupcija, veselas nopirktas partijas, avīzes, utt, ne pret katru notiek kriminālvajāšana šeit un Lielbritānijā, ne katra lietā pēkšņi miruši vai pazuduši vairāki liecinieki, kā Lemberga lietā.
    Tā ka šis te žurkulēns varētu, labāk, turēt muti un klusēt, kā, viņa vietā, būtu darījis jebkurš līdzīgs blēdis jebkurā citā valstī, bet, Latvijā ir pietiekami daudz nekritisku cilvēku, kas nekritiski tic visai tai viņa demagoģijai, un nav informēti par viņu pašu, tāpēc viņš vēl var atļauties ko tur vāvuļot, plus vēl to ļauj darīt Latvijas absolūti impotentā tiesu sistēma, kura tāda ir arī, lielā mērā, pateicoties taisni Lembergam.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 30.06.2013. 11.03

    ——-dzeris49:”(..)
    Tā ka šis te žurkulēns varētu, labāk, turēt muti un klusēt,…..”
    ============================================================================
    Neviens jau pat 1988.gadā leģendārajā Radošo savienību plēnumā doto padomu – apturēt “žurkulēnu” pāraugšanu “žurkās”, nesaprata. Neapzinājās daudzi pirms 25 gadiem, ka piesedz “žurkulēnu” darbošanos – tagad gan gudrāki palikuši, bet tikai nedaudzi. Lielākā daļa pilsonīšu turpina ierasto retoriku par demokrātiju, nespēj apjēgt un saskatīt savas darbošanās negatīvās sekas. Vajag mācīties valodas, jo mūsu problēmas jau nav tikai mūsu problēmas:

    “Юрий Афанасьев: “Мы, демократы-романтики, получается, были ширмой, за которой кроты рыли норы”.

    Мы обманули самих себя http://www.ng.ru/ng_politics/2010-04-06/9_lie.html

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 30.06.2013. 11.47

    Tu tik politiski izglītots, un nezini vienkāršu lietu – revolūciju taisa ideālisti, bet, tās augļus plūc augļotāji un blēži?
    Tā tas bijis vienmēr un visur, tāpēc nav ko par to vaimanāt, gan jau viss atgriezīsies pie normas.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 30.06.2013. 08.51

Īstenībā, visi šie spameri tikai iedomājās, ka strādā SC labā.
īstenībā, viņim vajadzētu mobilizēt visus, kas ir pret Latvijas “sovjetizāciju” un lumpenizāciju, vajadzētu, bet, vai tas Latvijas elektorāts apzinās tās briesmas, kas draud, izskatās, ka nē.
Mums ir arī viena konkrēta partija, absolūti bezprincipiāla un pērkama, kas jau bija un var var mierīgi kļūt atkal par SC sabiedroto, un tā ir ZZS, tās un SC kopīgie balsojumi degradēja tiesiskumu Latvijā pilnīgi, ne tikai tiesiskumu, arī prezidenta institūciju, un daudz ko vēl.
Diemžēl, mums tāds elektorāts, ka Lembergs jau berzē rokas un ir pārrliecināts, ka varēs diktēt noteikumus, un kur vēl tur topošā Sudrabas partija, un kas tur vēl.

+22
-2
Atbildēt

1

    armn > ligakalnina 30.06.2013. 10.50

    Dzeri, laikam jau skumji, bet logiski, ka mums ir pietiekami daudz postsovjetu elektorata (neatkarigi no valodas ko cilveki lieto majas). Un ta tas vel vilksies kadu laiku. Tomer, ir daudz paveikts un pieskaitiisim veel arii eiro no 1.janvaara kaa panaakumu tiem, kas kas sevi naturali juut piederigus Rietumeiropai. “We are on the winning side of history” :) Esot uz robezas starp Krieviju un rietumiem mums vienmeer buus divas domaashanas uzvarees pievilciigaakaa. Eiropa par spiiti kriizei joprojaam ir pasaues zona uz kuru cilveeki tiecas emigreet, kuraa veelas iestaaties jaunas valstis (Horvaatija, sarunas ar Turciju, Balkaanu valstis.)Krievija ir joprojaam valsts no kuras cilveeki brauc prom. Taa nav iegusvusi pievilciibu, taa nav pietiekami mainiijusies un taa nav uzbuuveejusi sev jaunus ekonomiskus pamatus. Ne velti Putins saak teereet rezerves un iekraajumus (pensiju fonda naudu) lai sildiitu Krievijas taa arii neuzbuuveeto ekonomiku.
    Respektiivi, spameri var puuleeties vaiga sviedros, ar to nepietiks. Liidziigi kaa PSRS laikos cilveeki vienmeer zinaas kura sabiedriiba ir pievilciigaaka, kur cilveeku dziives ilgums ir garaaks un kur vini ir briivaaki.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

dzintarz 30.06.2013. 01.12

OK. Skaidrs, ka IR puslapī figurē vismaz 8.gab IP adreses iz Entonijas ielas.
Maz..

+9
-4
Atbildēt

0

dzintarz 30.06.2013. 01.01

IR “redakcionālā nepolitika”, manuprāt IR “road to HELL”.

+5
-5
Atbildēt

0

Inese 30.06.2013. 00.08

Administratīvo pārkāpumu kodeksa 167. pants nosaka atbildību par sīko huligānismu, tostarp lamāšanos ar necenzētiem vārdiem sabiedriskās vietās.

+4
-11
Atbildēt

13

    dzintarz > Inese 30.06.2013. 00.36

    Vai šitas kumentārs bij domāts Puzes pundurblēža politiskajai aizstāvībai?

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 30.06.2013. 00.45

    Pelēkais Vilks Vai šitas kumentārs bij domāts Puzes pundurblēža politiskajai aizstāvībai?
    ——————————

    Ja pavisam atklāti, tad mani neinteresē ne B, ne L, vienīgi vēlos, lai žurnālistika Latvijā nepārvērstos par Dagdas autoostas publisko ateju, kur uz sienām ar fekālijās nosmērētiem pirkstiem tika rakstīti dažādi lamuvārdi.

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Inese 30.06.2013. 01.05

    Ja pavisam atklāti, tad mani neinteresē ne B, ne L, vienīgi vēlos, lai žurnālistika Latvijā nepārvērstos par Dagdas autoostas publisko ateju, kur uz sienām ar fekālijās nosmērētiem pirkstiem tika rakstīti dažādi lamuvārdi.
    ==========
    Kiriļicā tos vārdus raksta, vai pindosu valodā?
    Atbildi negaidu un noraidu. Adresējiet Bossam vešņikam..

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 30.06.2013. 07.00

    Kur te ir kāds lamuvārds?
    Slikti pārzini latviešu valodu.
    Citāts no kāda Hemingveja romāna V. Belševcas tulkojumā – “tu esi mauka, bagāta un jauka” ( kopoti raksti, izdoti 1973. gadā).
    Mauka = шлюха = whore, visi absolūti literāli vārdi.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 30.06.2013. 11.10

    Patiešām? Tu mani pārliecināji. Vien šāda valoda ir literāra un publikā lietojama! Ozoliņa k-gs pacēlis latvju žurnālistiku jaunā, vēl nebijuši augstā līmenī! Ar nepacietību gaidīšu, kad Latvijas masu medijus rotās, piemēram, šādi virsraksti: “Dombrovskis ar pliku dirsu lec uz Briseles ecēšām”, “Dzintara “nacionālie” pipelštoki nodod Latvijas latu”, “Zaķis piepiš VIDu”, “Saeimas rudo pežu izsvilpj Arēnā Rīga”, “Kauperam kā kristietim nav pieņemama pederastija” u.tml.

    http://www.dirsa.net/gif/dirsa.gif

    p.s. Mauka = шлюха = whore, visi absolūti literāli vārdi.

    Nepiekritīšu ;) Jēdzieniski un emocionāli latviešu “maukai” līdzvērtīgs ir krievu “блядь”, nevis “шлюха” ;)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 30.06.2013. 11.19

    Ahā, un tu mani pārliecināji, ka tava galvenā rūpe ir latviešu valodas tīrība, kā jau īstenajam latvietim comentam pienākas.
    Bet, tā ka es neesmu tīrasiņu latvietis, tad man tas ir piedodami.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 30.06.2013. 11.24

    dzeris49 Ahā, un tu mani pārliecināji
    ————————

    Atšķirībā no tevis man ir filologa izglītība, tāpēc par valodas jautājumiem labāk paklusē ;)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 30.06.2013. 11.39

    “Izglītība” un “zināšanas” nav sinonīmi.
    Nezinu, kāda tev tur izglītība, pašnovērtējums gan stipri paaugstināts.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 30.06.2013. 11.42

    dzeris49 “Izglītība” un “zināšanas” nav sinonīmi.
    ————————-

    Parastās 4.b absolventu otmazkas ;)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 30.06.2013. 11.57

    Savu izglītību parasti uzsver cilvēki, kas bez tā to savu izglītību nodemonstrēt nespēj, un kuriem tāds iekšējs mazvērtības komplekss, ko tie kompensē ar ārēji paaugstinātu pašnovērtējumu, tiešām inteligenti un patiešām izglītoti cilvēki nebļaustās – man ir trīs augstākās izglītības, tāpēc vien jums mani jāciena, un es esmu pārāks.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Inese 30.06.2013. 11.58

    “Kad viens blēdis gribētu Dievu palīgu un labu laimi izlūgties, lai viņa zādzība, slepkavība, maucība, laulības pārkāpšana, meli un tamlīdzīgas lietas labi soktos, tad tādu lūgšanu Dievs nepaklausīs, jo tie ir grēki, ko Dievs ienīst.” (Citāts no Georga Manceļa sprediķa).

    Vārdi “maucība” un “mauka” ir literāri – tie ir izmantojami arī augstā stila runās, piemēram lasīšanai no dievnama kanceles. Jūsu minētie citi piemēri pa lielākai daļai ir vulgārismi (sal. “30.jūnijs 2013 11:10”). Tiesa, vārdi “pederastija” un “pederasts” gluži tāpat ir literāri.

    Tie, kuri nodarbojas ar maucību vai pederastiju, vēlas diskreditēt šos vārdus, to vietā lietot vienīgi visādus eifēmismus. Bet šādas parādības pasaulē pastāv. Ja Jums tik ļoti nepatīk vārds “mauka”, padomājiet ko tas liecina par Jums pašu.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Inese 30.06.2013. 12.15

    Linux Mint 15. Ja vēlies, lai … žurnālistika Latvijā nepārvērstos par Dagdas autoostas publisko ateju… neraksti savus komentārus.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdis Vizulis > Inese 30.06.2013. 12.17

    Kalvi Apsīti, vēlos precizēt pie Jums kā augsta stila pazinēja. “Lembergs – mauka” – tas ir literāri? Bet “Raivja Dzintara frakcijas pipelīši” – tas ir rupji, vulgāri un nepieklājīgi?

    Ak tu meža Miķelīti,
    Tavu saldu pipelīti,
    Vienu reizi nosāpisa,
    Visi kauli notrīcēja

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam