Eksperte: “Sovjetisma slimība” nav vēl izslimota (papildin.)

143

Komentāri (143)

Melnais 03.06.2013. 19.02

Ja es būtu SC vēlētājs, mani darītu uzmanīgu bagātīgi klātie galdi un svinības uz pilnu klapi pēc vēlēšanu beigām.
1. Par kādu naudu?
2. Skaties uz maniem darbiem, neskaties uz maniem vārdiem. Kāds patiesībā ir cilvēks, kas vārdos ir taupīgs, bet darbos izšķērdīgs?
Skaista miniatūra ainiņa, kas, iespējams, ilustrē to, kas šobrīd notiek Rīgas domē.

0
0
Atbildēt

0

arnolds_kalva 03.06.2013. 12.55

Iespējams, ka rezultāts būtu bijis krietni savādāks, ja pagājušās brīvdienas būtu ar suņa laiku. Vai arī, ja nobalsot par savu pašvaldību varētu no jebkuras vietas Latvijā. Bet tādā laikā, kā tagad, mašīnā iekšā un prom uz laukiem jau piektdienas vakarā. Par iepriekšējo balsošanu tajā steigā piemirsās, bet sestdien vakarā, kad atcerējās par vēlēšanām, uz Rīgu dzīties negribējās. Tā nu arī palika. Un Ušakova elektorāts, kuram to “lauku” tomēr ir mazāk, varēja izvērsties. Rezultāti galīgi nerada izbrīnu.

+1
0
Atbildēt

0

Elīna Krivicka 03.06.2013. 09.24

Neviens no pētītājiem nav iedomājies, ka latviešu balsojums par SC ir savā ziņā protesta akcija? Šobrīd SC nav nemaz īsti konkurentu lai būtu ar ko sākt, lielākā daļa strīdās savā starpā kamēr SC iet uz priekšu.

0
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Elīna Krivicka 03.06.2013. 10.39

    ——
    Protestē uz nebēdu, – galu galā liberālisma-libretisma sērgu skartie pēc prihvatizācijas, denacionalizācijas un konsolidācijas var tikai vienā virzienā doties – uz to vietu, kur arī “ķeizars kājām staigā’.

    http://www.youtube.com/watch?v=4SlduSWlimI

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Melnais > Elīna Krivicka 03.06.2013. 19.05

    Man domāt, ka latvieši nebalsoja par krieviem SC sarakstā (jo tur jau prakstiski nevienu nepazīst tā iemesla dēļ, ka šai partijai jau nav aktīvu ierindas biedru, kā tas būtu normāli, bet gan tikai līderi), bet gan par latviešu līdzskrējējiem Visu Rīgai&Amerikam sarakstā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 03.06.2013. 00.54

Viens no labākiem komentiem.
————————————————–
janissipkevics ‏@janissipkevics 10h
Nav taisnība, ka Vienotība nesaprata, ko dara. Viņi ne tikai redzēja un zināja, bet lepojās ar sevi. Un ,starp citu, turpina to darīt.
—————————————————————
Secinājumi – Vienotība – tas ir nebijis vājprāts, tautas un valsts iznīcināšana Baltijas vēsturē, sākot no 1000 gadiem pirms Kristus.

0
0
Atbildēt

1

dzerkaleliva 03.06.2013. 00.14

Ir pienācis laiks pabeigt darbu līdz galam, piebeigt rietumu pakaļlaižas un tautas nodevējus, pakārt visus jenotus un euro ieviesējus doma laukumā, lūk šādi, jūsu laiks tuvojas.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c7/Mussolini_e_Petacci_a_Piazzale_Loreto%2C_1945.jpg

The dead body of Mussolini (second from left) next to Petacci (middle) and other executed fascists in Piazzale Loreto, Milan, 1945

0
-3
Atbildēt

0

Sleepwalker 03.06.2013. 00.03

Rīgā un Latvijā atdzimis KANGARISMS: atbildīgi ir arī par notikušo masu mēdiji, pērkamie žurnālisti, t.sk. Aivis Tomsons no LR1, kas spēlē savās intervijās un komentāros “demokrātiju”, aizmirstot patiesi latvisko, nacionālo!
Tie, kas noliedz vai novēršas no Hermaņa,personas – izcilības,teiktā, ir ar pavisam šaurām pierītēm. Viņi ir atpalikuši vai vienkārši zaudējuši spējas domāt dziļāk, tālredzīgāk!
Paulam, Radzobei, arī Skulmei asinīs staļiniskais, sociālistiskā stila uztveres un domāšanas veids!
Krievijai, t.s. saskaņas (hā! Kā labā?) centram, viņu pieglaimīgiem smaidiem un medainai balsij, nekad nedrīkst ticēt un uzticēties! NEKAD!
Vai ļausim atkal sociālisma pēctečiem pārvaldīt Rīgu, Latviju?
pirms 5 stundām, 2013.06.02 18:14
Vai ievērojāt Rīgas kangaru līdera Amerika “uzvarētāja” pašpārliecinātākā pārcilvēka “smaidīšanas” perfomanci intervijā Rātslaukumā Šņores kundzei?
Sešas kukuļošanas lietas viņa un SC vadītajā domē – nekādi sirdsapziņas paŗdzīvojumi…

+4
0
Atbildēt

2

    Ieva Aile > Sleepwalker 03.06.2013. 09.22

    Ar ko gan plēsonīgā kapitālisma uztveres veids ir labāks?Ar to,ka bagātību ieguvušie bez kādiem sirdsapziņas pārmetumiem var skatīties uz blakusesošiem nabadzīgiem,no sabiedrības izstumtiem cilvēkiem?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Sleepwalker 03.06.2013. 10.45

    Jā, starp citu, SC jāsaka Hermanim paldies, jo tā spičs par lumpeņiem gan dažas balsis pielika no tiem kas vēl šaubījās – skolotājām, bērnudārzu audzinātājām un citiem ar zemām algām.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Ojārs 02.06.2013. 22.40

Tāpat Zatlers pretēji Rīgas mēram Nilam Ušakovam (SC) uzskata, ka pašvaldību vēlēšanas bijušas ļoti etniskas un “etniskā piederība kopā ar atsevišķiem merkantiliem latviešiem” noteikusi gandrīz visu.

———————
Zatlers varētu strādāt par politologu. Bet man arī jāpiekrīt

+2
0
Atbildēt

2

    dace_roze_lmt_lv > Ojārs 02.06.2013. 22.50

    Затлер неумный политик.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ojārs 03.06.2013. 10.34

    Zatleram daļēja taisnība. Ļoti izteikti etnisks balsojums bija tieši par NA un V. šajās vēlēšanās V pat ļoti stipri ielīda NA lauciņā, toties pati NA BRokas priekšgalā ļoti tālredzīgi nebija tik nospiedoši aktīva nacionālajā retorikā.

    Bet nu V Ēlertes priekšgalā darīja visu iespējamo, lai krievvalodīgie nebalsotu par V.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Egitazz 02.06.2013. 21.58

viss ir ļoti vienkārši
– SC darīja visu iespējamo, lai par viņiem balsotu i krievi i latvieši.
– V un NA darīja visu iespējamo, lai par viņiem balsotu tikai latvieši.

Tāpēc i tāds rezultāts.

+5
-2
Atbildēt

2

    dace_roze_lmt_lv > Egitazz 02.06.2013. 22.47

    Latviešu partijas veiksmīgi apkaroja viena otru. Viņiem pietrūka prāta, ka jāvēršas pie citām grupām, pie tā paša SC elektorāta. To jums pateiks jebkurš politogs, jebkurš Rietumu vēlēšanu lietpratējs. To zināja Ušakovs, kad vērsās nevis pie krieviem, bet pie latviešiem. Jo savējie tik un tā par savējo nobalsos. Māksla ir padarīt svešiniekus par savējiem, ar ko Ušakovs lieliski ticis galā, būdams gudrāks par Ēlerti.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Nika > Egitazz 03.06.2013. 15.47

    Neticu, ka latvieši balsoja par SC.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ritvars_kl 02.06.2013. 21.53

Ja cilvēkam ir svarīga pat brīvbiļete tramvajā, tas taču nav sovjetisms.

+4
-5
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ritvars_kl 03.06.2013. 10.32

    —–
    Tas ir vēl “šausmīgāk”! Tā ir tā pati pirms 25-iem gadiem paustā vēlme pēc sociāli taisnīgākas un lielākas labklājības sistēmas/iekārtas – , ko dēvēja par eirosociālismu. LTF n-to dokumentu (piem.1989.g.31.maija aicinājums)tekstu arī pašlaik vēl daudzi savās runās (ne darbos)piesauc:
    “Vācijā ir progresīva nodokļu sistēma, bet to nesauc par sociālistisku. Bagātāki cilvēki izturas atbildīgāk pret sabiedrību, kurā ir cilvēki, kam dzīvē nav paveicies, ir vārgāki, kuri sev nespēj palīdzēt. Pārāk ilgi esam aizkavējušies 90. gados ar liberālismu kapitāla uzkrāšanas apstākļos. Eiropas modelis ir sociāla tirgus ekonomika, kur ir atbildības, taisnīguma moments. Ziniet – es patiešām nejūtos labi, ja man ir pietiekama alga, bet pensionāri spiesti knapināt santīmus pārtikai, lai atlicinātu zālēm, un jaunām ģimenēm neizdodas savilkt galus. Jālieto visiedarbīgākie instrumenti, lai šiem Latvijas cilvēkiem pavilktu dzīves līmeni uz augšu.” Eiroparlamenta deputāte Inese Vaidere
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=367023:vaidere-par-izaugsmi-un-vrtbm&catid=95:intervijas&Itemid=439%20class=

    0
    0
    Atbildēt

    0

reksa 02.06.2013. 21.40

Virsrakstā droši varēja likt Baibas Strautmanes vārdus:
“Labējās partijas ir izdarījušas visu, lai nebūtu, par ko balsot.”
Šis teikums ir svarīgāks par visu pārējo gaŗo tekstu.

+10
-5
Atbildēt

0

Nika 02.06.2013. 20.11

Nu beidzot tas brīdis pienācis, kuru jau sen gaidīju. Latvijas iedzīvotāji parādīja savu “sovjetisma slimību” pilnā krāšņumā. Brīžiem jau likās, ka imunitāte to jau sākusi uzvarēt, bet es klusībā domāju, ka tā varētu būt tikai mirāža.

Labi teikts: „Cilvēki vēlēšanās balso par sev komfortablāko variantu. Rezultāti ir šā laika vidējā politiskā, saimnieciskā un morālā komforta spogulis, kas liecina, ka „sovjetisma slimība” nav vēl līdz galam izslimota. To rāda zemais individuālais atbildīgums, vienaldzība vai piedodoša attieksme pret varas pārtēriņiem, nesaimnieciskumu, korupciju, zemā valstiskā pašapziņa, etniskās robežlīnijas un priekšraksts par varu kā visu sociālo labumu īpašnieci.

Un nepiedalīšanās vēlēšanās ir labākais veids kā panākt, lai nekas nekad nemainās. Pat ja vēlēšanas ir 100% falšas kā Krievijā.

Pēc šīm vēlēšanām neesmu vairs pārliecināts par Latvijas nākotni.

+10
-1
Atbildēt

8

    Ieva Aile > Nika 02.06.2013. 20.26

    Nu es aizgāju.Nobalsoju pret visiem euroieviesējiem.Kas mainījās?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Nika > Nika 02.06.2013. 20.35

    Ja tu balsoji par vienu vienīgu lietu, tad noteikti nekas nemainīsies, jo eiro Latvijai vajag. Jābalso par valsts nākotni- tiesu sistēmu, korupcijas apkarošanu, izglītību, kultūru, infrastruktūru. Ja tev rūp tikai paturēt latu un par pārējo nemaz nedomā- par to arī šis raksts ir.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Nika 02.06.2013. 20.45

    Paturēt latu -tas skan diezgan …Manuprāt vissvarīgākais ir saglabāt patstāvīgu lemtspēju,bez diktāta no ārpuses,tikai tad varēs arī risināt visas tevis pieminētās lietas.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Nika 02.06.2013. 21.04

    Ēriks. Tu esi diversants vai muļķis? Kāda var būt ekonomiskā neatkarība, ja lats sen jau saaudzis ar eiro un Latvija ir ES dalībvalsts, ar vienotu ekonomisko telpu?? Jeb mums ražošana, lauksaimniecība vai rūpniecība plaukst un zeļ???

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Nika 02.06.2013. 22.40

    Nu tad jau viss kārtībā,ko tu gribi,Bronks?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Nika 03.06.2013. 00.00

    Jābalso par valsts nākotni- tiesu sistēmu, korupcijas apkarošanu, izglītību, kultūru, infrastruktūru
    ============
    Ha! Un tu varētu pateikt, kura partija par to rūpējas? Tādas nav!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Nika 03.06.2013. 00.02

    Vienotu valūtu var ieviest tad, ja ir kopējs budžets. Patreizējā eiro sistēma neizbēgami sabruks.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > Nika 03.06.2013. 15.46

    SC par to nerūpējas. To es tev varu pateikt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Andis 02.06.2013. 18.29

Ja Jelgavas novadā nav bijusi balsu pirkšana, tad vēlētāji politiķiem sūta ļoti “interesantu” signālu. Tādu, ka godīgumam un kompetencei šīs valsts iedzīvotāju acīs nav nekādas nozīmes.

+8
-3
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 02.06.2013. 17.21

Mums arvien aktuālāka kļūst šī filma, kuru Latvijā, iespējams, redzējis tikai retais
http://www.youtube.com/watch?v=og4UHIACEN0

+1
-1
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 02.06.2013. 17.00

Ar Krievijas karogiem varēja staigāt, varēja nestaigāt, varēja tie būt krievi, bet varēja būt arī latvieši, lai pēc tam būtu par ko šūmēties. Fakts ir tāds, ka tūdaliņu elite ar visām savām VVF un Strautmanēm kā jau vienmēr nošauj greizi, turpinot kurināt naidu, kas it nemaz nedarbojas. Jo vairāk viņas un viņi kurinās to naidu, jo lielākais būs SC atbalsts:-) Jo cilvēkiem jau ir apreibušies tūdaliņu alkatība, skaudība un kurinātais naids.

+3
-12
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 02.06.2013. 16.57

——
Kam zāļu skapītī tukšs – tas lai skatās un mācās par Rietumu vērtībām!

On the 1st of June we come together, people in solidarity and in struggle against austerity and the troika, and demand a political and economical change for the future. People United Against The Troika!

http://www.youtube.com/watch?v=EzQxBbGqN7I

+1
-2
Atbildēt

1

ligakalnina 02.06.2013. 16.11

Uz NA elektorātu tas neattiecas, tas ir politizēts elektorāts, bet, viss pārējais pierāda, ka Ēlertes, Kalniets, utt. centieni būt svētākiem par Romas pavestu ( nacionalākiem par NA), un sevis pretnostatīšana SC dod, drīzāk, negatīvus rezultātus, vairākums uz “krievi nāk” vairs nereaģē, un vairākumam tas viss jau apnicis, tas ir, kā tai pasakā, ka, tik ilgi biedēja ar to vilku, ka, kad vilks atnāca pa īstam, neviens tam vairs neticēja.
Vairākums vēlas kreisāku politiku, un to, it kā dod SC, un arī NA, principā, ekonomiski ir kreisa partija, kaut, ne jau tāpēc par to balso.
Vispār, tā SC uzvara neliecina par SC spēku, bet gan par V un citu “latvisko” partiju nespēku (ZZS pie latviskajām diezin vai var pieskaitīt).
Un viss kopā tiešām ir kārtējais pierādījums, ka mums ir apātiska un politiski neaktīva sabiedrība, kuras lielam daudzumam vispār viss vienalga, un kurai korupcija, valsts izlaupīšana, pat Lemberga pēkšņi mirušie vai pazudušie liecinieki, preses brīvība, utt., vispār neko neizsaka.
Ar vienu vārdu sakot – varētu būt, ka maksāsim ar eiro, bet, dzīvosim, drīz vien, kā rubuļa zonā vai NVS valstī.
Jo tā “sovjetisma slimība” nevis nav izslimota, bet, izskatās, iet plašumā.

+13
-4
Atbildēt

3

    Dina > ligakalnina 02.06.2013. 16.19

    Kurmītis >> dzeris49
    Aha. Tādus mūs tie mūsu mediji ir izaudzinājuši. Kādi tur lemberga štrunta liecinieki, ja katru vakaru, ieslēdzot ziņas, visādas šausmas, katastrofas, kari un noziegumi tā vien gāžas pār tavu galvu … Rietumu vērtības … :)
    Un vēl.
    Vēl viens iemesls jenotiem ļoti, ļoti, ļoti aizdomāties par savu nākotni. Tā ir atbilde uz jautājumu – a KURU TIEŠI no jenotības piedāvājumiem latvieši, un ne tikai, aizsūtīja vakar bekot? Pretīgo, iedomīgo un stulbo jēlerti? … jeb tomēr „dombrovska komandu”, kura jēlertes vietā tika aktīvi reklamēta pēdējās nedēļās ? Darbiņš sociologiem. Ja pēdējo, tad jenotības kapu zvans jau sāk lēnām iešūpoties … :)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 02.06.2013. 16.24

    Pārkarsis esi saulē, vai jau nosvinēji tavējo uzvaru, kāds katastrofām un noziegumiem sakars ar rietumu vērtībām?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 02.06.2013. 16.46

    ——
    “Es jums saku: dziediet! Dziediet, kad jums ir labi. Bet visvairāk dziediet, kad jātiek pāri nejēdzībai.”( Imanta Ziedoņa epifānija “Dziediet”)

    http://www.youtube.com/watch?v=d6bKZkr175A

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina 02.06.2013. 16.05

Kurmītis
Kas attiecas uz to, ka Exit polos cilvēki nevēlējās publiski demonstrēt savu izvēli attiecībā uz Saskaņu, tā tāda neliela gļēvulība, bet viņus var saprast. Tas lamu, žults un negāciju vilnis, kuru izgāž pār saviem līdzcilvēkiem pie varas esošie zagļi, kuri pie, tam kontrolē un nekaunas izmantot savās interesēs visus Knabus, Sabus, medijus un valsts represīvās struktūras daudziem liek atcerēties Padomju laikus un būt piesardzīgiem. Šodienas Latvijā ir vairāk nekā pietiekoši totalitārisma pazīmju, lai lieku reizi muti nevirinātu. No šī un tikai no šī viedokļa tiešām – “Sovjetisma slimība” pie mums nav vēl izslimota … :)))

+2
-10
Atbildēt

1

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Dina 03.06.2013. 11.56

    Jā, piekrītu, ka vecie paradumi mirst lēnām, tomēr – par ko viņi kautrējas. Nelika taču nosaukt vārdu un personas kodu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina 02.06.2013. 15.58

Kurmītis >> jenotiem
Aha, aha, pirms vēlēšanām tauta jums bija „lumpeni”, pēc – arī par „sovjetismu” atcerējušies. Varat turpināt murgot tamlīdzīgā stilā arī turpmāk, tad itin drīz pēc Saeimas vēlēšanām varēsiet „pilveidot” savu leksiku tautas nolamāšanas un apspļaudīšanas jomā vēl ar kādu tamlīdzīgu „terminu”.
Tas, ka par Sakaņu nobalsojušie vidū ir vismaz trešdaļa latviešu, ir NEAPGĀŽAMS FAKTS. Un to pierāda kaut vai tas, ka no 39 ievēlētajiem deputātiem precīzi trešā daļa ir latvieši – 13 no 39. Kas, viņiem Saskaņas krievi krustiņus savilka? Ušakovs taču aicināja taču tikai divus letiņus atbalstīt tā īpašāk … :)
Tā ka Nils pilnīgi pareizi jau pēc vēlēšanu beigām pateica, ka Rīgā vēl vajadzētu izvērtēt, kura bija pirmā partija, par kuru nobalsoja Rīgas latvieši. Trešā daļa no Saskaņas 58% ir 19,3% – tas ir VAIRĀK nekā balsu ir gan jenotībai gan nacionāļiem. Pie tam – KRIETNI VAIRĀK! Arī latviešiem, ne tikai krieviem, Saskaņaa bija partija Nr1., par ko balsot !

+3
-16
Atbildēt

0

mariterage 02.06.2013. 15.47

Ušakovs, Lembergs, Caune – nācija uzgavilē un prasa vēl…

Vai saukšu šo par savu nāciju – šo, kura par godu un lepnumu atceras tikai tad kad ar putām uz lūpām bļauj “ģinamo, ģinamo” vicinot karmīnkrāsas fanu karodziņu, kad pirms brīža ir ar atsegtām galvām atdevusi godu PSRS himnai…

Vai saukšu šo tautu par savu, tautu kas izjusti un ar pārliecību saka ka pie kājas par ko vēlēt – visi vienādi, un tas nekas ka šī pati tauta pat acīmredzamus valsts izzadzējus un cilvēkus kuru apzīmējums varētu būt antonīms vārdam “goda vīrs” ik reiz ir atkal un atkal ar savām balsīm atbalstījusi – jo visi jau zog, bet šitie zog tik vareni ka arī tai drupačas atlec un vēl kādu kumosu kas par aizņemtu naudu pirkts arī atmet, un nekas ka drīz nebūs no kā tām drupačām nākt, bet rēķins būs jāmaksā par visu trekno mielastu.

Atbilde ir nē…

+24
-3
Atbildēt

6

    Elīna Barkovska > mariterage 02.06.2013. 17.29

    Jelgavā retajam ir ilūziju par rāviņu ( mazo lembergu). Uz vēlēšanām bija šāda izvēle:
    1. ZZS Rāviņš kampējs, Vešņakova labs paziņa:)
    2. Vienotība Rubulis pēdējos 4 gadus ēdis mēram no rokas šņakstēdams,piekritis visam un visā, pat sievai atradis klusu siltu vietu vienā no kampēja barotavām.
    3. LNNK/VL Strods, taisās uz atkritumu biznesu, bez iepirkumiem un godīgas konkurences,pat nesarkstot, pie kam kopā ar Rubuļu ģimeni.
    4. Reģionālā partija Šlesera rekordists valsts padomēs Liepiņš ar bijušo policijas priekšnieku Šalajevu, kurš mēdz pēc ģimenes skandāla atskurbtuvē nonākt.
    5. Refornu partija. Zatlera jugens, kas vakar vēl vidusskolu beidza
    6. SC vispār bez komentāriem.
    Tad pasakiet par ko vajadzēja Jelgavā balsot domājošiem cilvēkiem, kas nesēž pie ZZS pupa??? :)

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > mariterage 02.06.2013. 18.58

    …Bronks…katrā sarakstā bija tikai viens kandidāts???…

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > mariterage 02.06.2013. 19.01

    Katrā sarakstā bija daudz zaņu:)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > mariterage 02.06.2013. 19.41

    Zane: Kāda lokomotīve tāds vilciens, jeb es maldos?! Klusēšana ir līdzdalība, ja nezināji.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mariterage 02.06.2013. 21.49

    …Bronks….kuram gan labāk zināt par vietējo, kurš no tiem vagoniņiem jāatkabina, vai jānoceļ lokomotīve no sliedēm?….bet, Tev taču ir izvēles iespēja = vienkāršākais – slēgt maršrutu, vai – remontēt sliedes….. :)

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Taisi savu partiju, tiec iekšā Domē un tad saimnieko godīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 02.06.2013. 15.46

Jo vairāk jaunā paaudze brauks projām, jo spēcīgāk sovjetisms dominēs! Paldies Vienotībai par izglītības sistēmas modernizēšanas bremzēšanu! Paldies, ZZS un SC par nabagu dāvanām pensionāriem!

+10
-5
Atbildēt

6

    Sandris Maziks > Una Grinberga 02.06.2013. 16.00

    Nasing spešal!
    “Paldies Vienotībai par izglītības sistēmas modernizēšanas bremzēšanu!”

    Ar sūdainu mietu Ķīli vajadzēja dauzīt, līdz izsistu niecīgākās domas par kaitēšanu AI, ievazājot tur krievu valodu, bet nē auklējās Dombrovskis un Vienotība.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Una Grinberga 02.06.2013. 16.58

    Kā tad,pensionāriem jau neko nevajag,nav ko tērēties.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 02.06.2013. 18.52

    …Ēriks….pensionāriem neviens negrasās atņemt prieku vizināties, tikai…jānovērš bezmērķīga vizināšanās, jāierobežo braucienu skaits, laika limits – tas būtu tikai saprātīgi….
    …ja vidēji pensionārs mēnesī izmanto 64 bezmakas braucienus, cik bieži pārvietojas “aktīvais” ceļotājs, ja liela daļa no pensionāriem sabiedrisko transportu neizmanto vispār?….

    …tajā pat laikā nav iespējams vienoties par “stundas biļeti” strādājošajiem, kuri maksā nodokļus un apmaksā šo bezmaksas vizināšanos….tak reiz vajadzētu saprast, ka ne jau Ušakovs no savas kabatas apmaksā šo pensionāru “izklaidi”….

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Una Grinberga 02.06.2013. 20.09

    Zane,nu ja,Ušakovs ir vienīgais,kurš izmanto līdzekļus nelietderīgi.Bet ko vari teikt par valsts kontroles atzinumu:Valsts kontroles padomes locekle Marita Salgrāve šodien žurnālistiem atzina, ka revīziju laikā ir saņemti signāli, ka krīze valsts pārvaldē noteikti ir beigusies, jo ir bijuši tādi izdevumi, kuri nebija krīzes gados. Piemēram, trīs ministrijas ir iepirkušas nesamērīgi dārgus mobilos telefonus, planšetdatorus un portatīvos datorus. Šo iekārtu cena, pēc Valsts kontroles domām, nav samērojama ar iekārtu iegādes mērķi.Mēs tiešām domājam, ka līdz 550 latiem par mobilo telefonu ir nesamērīgi liela cena. Īpaši, ja atceramies, ka tā ir nodokļu maksātāju nauda un lielāko daļu no telefona piedāvātajām funkcijām ierēdņi nemaz neizmanto,” pauda Salgrāve. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, Ekonomikas ministrija un Zemkopības ministrija ir tās, kas tā rīkojušās.

    Tas gan nenozīmējot, ka citas iestādes nav rīkojušās līdzīgi – šie gadījumi atklājušies, veicot pārbaudes izlases kārtībā, skaidroja Salgrāve.?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 02.06.2013. 21.44

    ….Ēriks….vai man tagad būtu jāmin VK vai tiesībsargājošo institūciju atzinums par Rīgas domē atklātajiem pārkāpumiem?….bērnišķīgi, meklēt attaisnojumus, norādot uz citiem – lai demonstrētu, ka visi taču vienādi maitas….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Una Grinberga 02.06.2013. 22.37

    Zane,Es to nerakstīju tāpēc,lai demonstrētu,ka visi ir maitas.Es to rakstīju tāpēc,ka tos ,kas nevar sakārtot savas lietas deguna priekšā,nav vērts laist par sakārtotājiem citur.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

valdis 02.06.2013. 15.45

Bija jau bija etnisks balsojums, ne jau velti vakar Rīgā ar Krievijas karogiem braukāja. N.Ušakovs vēlas iestāstīt to, kā nav – par neetnisko balsojumu.
Viņš taču teica, ka darīs to, ko vēlas viņa vēlētājs, un viņam vienalga, kur viņš dzīvo – Latvijā vai Krievijā.
Ekspertiem vajadzētu paanalizēt šo viņa teicienu par savu vēlētāju vēlmēm, kontekstā ar to, kādu amatu viņš ieņem. Cik tālu viņš drīkst izdabāt vieniem, nerespektējot citus. Kaut kas tur nav kārtībā, bet tas jau ekspertu ziņā.

+15
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 02.06.2013. 15.32

Brokai paredzu spožu nākotni. Ir smadzenes, izglītība un mugurkauls. Atšķirībā no Ušakova, NA ir iespēja tiešāk būt klāt procesos RD un informēt par to savus vēlētājus un medijus.

+13
-4
Atbildēt

21

    inesite15 > Ligiña Doniña 02.06.2013. 15.39

    Tak jau minusu nelikšu tak :)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ligiña Doniña 02.06.2013. 15.49

    @IvarsA
    Viens ir skaisti runāt, otrs – ķerties pie darbiem! Simpātiska sieviete, bet politikā ar to ir par maz! Un bīdīt rebes viņa arī prot – ne velti bija Omenasis Latvija juriste!

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ligiña Doniña 02.06.2013. 15.55

    Nasing spešal!
    “..ne velti bija Omenasis Latvija juriste!”

    “Да уж, мы в академиях не кончали” /Шарикоф Полигpаф Полиграфович/

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 02.06.2013. 16.06

    @Nasing. Jā, darbi ir galvenais. Gudri lēmumi arī. Būt ienaidnieka midzenī nav slikti. Apnikušas Pulka žēlabas..,Lai juriste rāda ko māk!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Ligiña Doniña 02.06.2013. 16.38

    Nu,ar Ameriku Broka jau sabučojās. Redzēs, vai ar Ušakovu ar’ bučosies. Man kaut kā jokaini izskatās, ka NA pāstāve nu gluži vai SC klēpī jau iesēdusies. Kur tad valstiskās intereses, kur tad latviešu valoda, kur tad latvju bāleliņi Dzintars un Parādnieks? Tos tad Broka taisās pamest un doties pie tautieša Ušakova?! Sēdēšana dažādās padomēs jau arī nav tā labākā biogrāfija.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ligiña Doniña 02.06.2013. 18.44

    ….ar Nilušku arī sabučojās, tā sirsnīgi…pēc debatēm….bet…savas simpātijas pret Ušakovu viņa nekad arī nav slēpusi – “uz jautājumu, kurš bijis līdz šim labākais Rīgas mērs, Broka negaidīti nosauc tieši Ušakovu, nevis partijas biedru Jāni Birku vai kādu citu no latviešu politiķiem.” /diena.lv/
    ….diskusiju raidījumos allaž centusies uzņemties Ušakova aizstāvja lomu, uzslavēt, izteikt komplimentus….izvairījusies no jautājumu uzdošanas, ja tomēr nav varējusi izvairīties – tad tikai tādus neitrālus, ka tik nepajautā kaut ko lieku….

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ligiña Doniña 02.06.2013. 18.52

    hombros&zanE ….
    jums, abām davalkām, SC prošmandofkām nekā cilvēciska nav atlicis. Laiks uz šrotu.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ligiña Doniña 02.06.2013. 19.13

    …articulus/destra/ombros….skat, nopelniem bagātais cietumnieks ar alkahola sabeigtajām smadzenēm – pamodies?….labvakar!…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ligiña Doniña 02.06.2013. 19.20

    Pat, ja Broka strādātu kopā ar SC, tas būtu normāli.
    Tā ir pašvaldība, un te, pirmkārt, jādomā par rīdzinieku intersēm, nevis jātēlo lielā politika.
    Cilvēkiem noriebusies konfrontācija, un lozungs “krievi nāk” vairs nestrādā.
    V, acīmredzot, to vēl arvien nav sapratusi, un mēģina būt “nacionālāka” pat par NA, un tāpēc tā izgāzusies.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ligiña Doniña 02.06.2013. 19.28

    zanE …
    Kas ir, točkas turētāja, sūdīgi Iļguciema cietumā, ar iespiestu galvu starp urkas sasvīdušām spalvainām ciskām? Tāpēc jau nevajag savu naidu tā uz latviešiem izgāzt.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ligiña Doniña 02.06.2013. 19.32

    dzeris49
    “Cilvēkiem noriebusies konfrontācija, un lozungs “krievi nāk” vairs nestrādā.”

    Domāju, cilvēkiem drīzāk ir noriebušies tumsonīgi, naida pārņemti un sātana apsēsti bidlas, un drīz to pasaulīti izbeigs ar visiem tās smirdošiem atribūtiem.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ligiña Doniña 02.06.2013. 21.16

    articulus – Tu gadījuma piektdien nebiji aizbraucis pie čomiem uz Valdlaučiem ?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ligiña Doniña 02.06.2013. 21.25

    …articulus….dalies pieredzē?…tad jau sanāk = arti-kule….

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ligiña Doniña 02.06.2013. 21.46

    klusais
    Nudien, kā aušīgs pusaudzis ņemies. Esi vīrs.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Ligiña Doniña 02.06.2013. 21.47

    zanE. …tad jau sanāk = arti-kule….
    ________________
    O! Bērnu dārzā tas aizietu uz urrā:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ligiña Doniña 02.06.2013. 21.50

    articulus – paskaidro lūdzu vīrs īstenais :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ligiña Doniña 02.06.2013. 22.26

    klusais
    Mēģini uztaustīt, kas es varētu būt? Pavaicā čomiem no DP, gan jau zinās jeb sapiķo hakerim.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ligiña Doniña 02.06.2013. 23.08

    articulus – tad Tu biji tas ar dzeltenajam trenniņbiksēm ? Būšu trāpijis :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ligiña Doniña 02.06.2013. 23.55

    @IvarsA
    Ameriks uz krēsla (De Facto) pie rātsnama abām dāmām tā arī pateica – sēdēsiet dziļā opozīcijā un varat nemaz nesapņot, ka kāds jūs uzklausīs!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ligiña Doniña 03.06.2013. 10.11

    klusais
    Trāpīji, trāpīji. Es jau domāju, ko tas D&G ādas stringos mani tā pēta. Būtu nu pienācis parunāt, es taču nekožu. Būtu zinājis, ka tas esi Tu, pats būtu piegājis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ligiña Doniña 03.06.2013. 11.53

    articulus – Tu jau visu laiku runāji… , neatceries :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 02.06.2013. 15.28

“sociologs Kaktiņš, tāpēc jādomā, ka “sovjetisma slimību” latviešu vēlētājs vēl nav izslimojis līdz galam.”

– Va ne !

Kad visi uz elertes komandu stāvēs pa stoike “smirno!” un ries norādītajā virzienā uz komandu “balsi!”, tad tie dabūs veterinarklinikas “V” zīmes par to, ka izslimojuši .

+2
-11
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 02.06.2013. 15.00

Incanti vai Vienotība sadzirdēs kapu zvanu, vai turpinās “experimentēt” ar PVN “ietaupīšanu” (kā zaķītis) un savējo “bīdīšanu amatos” (Ēlertes piemērs). Izskatās, ka bez Repšes “stingrās rokas” šamie aizies pa Latvijas ceļa taciņu.
P.S. k-kā nāk atmiņā bērnībā lasītā ķīniešu pasaka par neuzveicamo pūķi, kur būtība ir- uzvarētājs pats kļūst par pūķi.

+11
-5
Atbildēt

8

    Andis > Lidija Apsīte 02.06.2013. 16.29

    Galvenais, lai Repše pirms iesaistes politikā labi konsultējas ar Belokoņu un pēc tam regulāri atskaitās viņam lauzītā krievu valodā. Kā viņa pirmās premjerēšanas laikā.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    simpsons > Lidija Apsīte 02.06.2013. 16.36

    Vēlētāji, protams, sodīja Vienotību par neētisku rīcību. Vēlētājiem tā nepatika PVN likumīga apiešana par privāti iegādātu auto, ka nobalsoja par politiķiem, kas brauc ar viņiem nepiederošiem auto. Piemēram, Lembergu, kuru vizina ar Brīvostas A6.

    Tāpat Vienotība ir tik neētiska, ka vēlētāji skrēja balsot par ētisko malumednieku Cauni.

    Vēlētājiem arī mīļš ir Rāviņš. Jelgavas slimnīcas vadītāju KNABs ir apsūdzējis kukuļņemšanā, bet kamēr viņš nav cietumā, tikmēr ir godavīrs un Rāviņš viņu vēlreiz iecēla par slimnīcas vadītāju.

    Tātad, vēlētāji soda Vienotību par likumīgu rīcību, bet atbalsta netīrus politiķus. Tā turpināt, Latviju gaida gaiša nākotne!

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Lidija Apsīte 02.06.2013. 16.55

    Nu ko tur var darīt,ja izvēle jāizdara starp vairākiem savtīgiem grābaniem,no kuriem vieni dalās,bet otri visu grib paturēt sev …

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Andis > Lidija Apsīte 02.06.2013. 18.22

    Jums patika, ka Repše regulāri gāja pie Belokoņa un ziņoja par visu iecerēto, pārrunāja likumdošanas iniciatīvas, saskaņoja tās ar Belokoņa saimnieku vēlmēm? Tas, jūsprāt, ir pilnīgi OK?
    P.S. Kad Repše netika, gāja Mūrniece.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Lidija Apsīte 02.06.2013. 21.43

    Gatis
    “Galvenais, lai Repše pirms iesaistes politikā labi konsultējas ar Belokoņu”

    Belokoņs, salīdzinot ar Zatļera saimniekiem Vasjku Meļņiku un Serjožku Zaharjinu, ir gatavais eņģelis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andis > Lidija Apsīte 02.06.2013. 23.29

    Bijušie (?) VDK virsnieki mīl spēlēt “labos policistus” un “sliktos policistus”. Labie policisti pašlaik vairāk der latviešu publikai.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Lidija Apsīte 03.06.2013. 10.05

    Gatis
    Nav “labo” miliču. Ir maitas un ir absolūtie mērgļi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andis > Lidija Apsīte 03.06.2013. 11.06

    Vai tad es strīdos. Tāpēc man nav patīkami, ja Repše ar vienu šādu tiekas un visu viņam stāsta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 02.06.2013. 15.00

Balsojums nebija etnisks. Daudzi latvieši balsoja par SC, arī mani kaimiņi. Latviešu partijām ir par ko padomāt. Ja latviešu partijas grib palikt pie varas, jāievieš progresīvie nodokļi, jāreformē pensiju sistēma, jāparūpējas par darba ņēmēju tiesībām. Citādi neizbēgami SC nāks pie varas arī saeimā.

+5
-13
Atbildēt

4

    Sandris Maziks > Ieva Priedenfelde 02.06.2013. 15.52

    DikembeSakamoto
    Tur kur valda ušakovi un ameriki, bet nenāk naftas dolāri, cilvēki ēd zāli un koku mizu, bet tirāni dzer konjaku par 6000 dolāriem pudelē.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva Priedenfelde 02.06.2013. 16.49

    Jā,interesanti,par cik dolāriem pudelē konjaku dzer iepriekšēji valdītāji …

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ieva Priedenfelde 02.06.2013. 17.20

    Ēriks
    Krievu draugs, KimČemIr, kurš dzēra konjaku par 6000$ bija iepriekšējais, nosprāga, Līdz 2020. gadam neviens krievu draugs nenodzīvos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva Priedenfelde 02.06.2013. 17.32

    Nu ja,tur kur tauta dzīvo tik lepni,ka var atļauties nopirkt sojas maisījumu ar hidrogenētiem taukiem un palmu eļļu(ar gaļas smaržu),kas nokrāsota ar maltiem vaboļu spārniem,jānoņem vismaz viena nulle nost.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Sanšains 02.06.2013. 14.50

Caurmērā man Iesalnieka “balamutība” un lecīgums drusku krīt uz nerviem, tomēr arī šai viņa atziņai jāpiekrīt:

“Vienotība šajā vēlēšanu kampaņā izdarīja smagu stratēģisku kļūdu, cīnoties ar NA par nacionālo vēlētāju. Rezultātā valdīs @nilushakov”
https://twitter.com/JanisIesalnieks/status/340914355006750720

+17
-6
Atbildēt

5

    dro > Sanšains 02.06.2013. 15.01

    Haris. Ēlerte atšķirībā no Brokas nav ekonomiste, tādēļ spēlē to instrumentu, kuru prot. Bez tam vēl tā nepārvaramā greizsirdība uz NA, kura traucē eksponēties kā vienīgajai izredzētajai latviešu partijai. Ja ausainis būtu apsolījis 100% atbalstu Āboltiņas sapnim iesēsties prezidenta krēslā, vai SC nebūtu valdošajā koalīcijā?

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 02.06.2013. 15.16

    Mjāa, man šķiet, arī Ozoliņa pretnacionālistu žulti lielā mērā ģenerē vēlme tieši SEVI, savu kompāniju (“Ir” aprindas, bijušās “Dienas” aprindas) iepozicionēt kā visīstākos latviešus.

    Tie apdauzītie NA traucē, jo arī jūtas līdzīgi.:)

    Par Āboltiņu – jā, varbūt. Neviens taču viņu aiz mēles, piemēram, nerāva teikt, ka “viņas pārliecība ir – SC jābūt valdībā”. Nav jau nekāda verbālā nesaturētāja kā Grende vai Viņķele.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 02.06.2013. 15.22

    Haris. Izteiksmīga bija Āboltiņas sejas izteiksme Ēlertes uzstāšanās laikā pēdējā diskusijā, ko uz īsu mirkli bija uztvēris operators.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    inesite15 > Sanšains 02.06.2013. 15.33

    Vispār jau ir arī vēl tāda lieta kā ARITMETIKA 2.-jai klasei ( va 1.-ajai) –

    2+3 desmitnieku neiztaisa ne atsevišķi, NE KOPĀ ARĪ :P

    Pamatpostulati pievīluši – iluzionistus-amatierus .

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 02.06.2013. 16.21

    “Vienotība šajā vēlēšanu kampaņā izdarīja smagu stratēģisku kļūdu, cīnoties ar NA par nacionālo vēlētāju. Rezultātā valdīs @nilushakov”
    ________________ Vai tad?

    vai tad tā nebija SC dotā solījuma pildīšana Euro balsojuma dēl?Plānveidīga frontes saīsināšana?

    Kā gitļers 1944 Varšavā.Iztīrīs Staļinam ceļu.

    Pie viena Ēlerti pa Kristovska taku vēl varēja aizsūtīt,

    Varen ērti.

    Kļūdas viņiem esot…

    Kā teica VVF-solījumi jāpilda/Abrene jānodod/_- vai ta te nau tas pats?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 02.06.2013. 14.29

Nils Ušakovs ‏@nilushakov 19 мин

Paldies jums, rīdzinieki! Pirmo reizi kopš 91.g. latvieši un nelatvieši balsoja kopā. Tā ir milzīga atbildība. Un mēs nepievilsim!
Развернуть Ответить Ретвитнуть В избранное Ещё

https://twitter.com/nilushakov

+1
-12
Atbildēt

0

inesite15 02.06.2013. 14.28

– etnisks-neetnisks nav, protama lieta, ne korekts, ne atbilstošs lietām formulējums, bet katram ērmam sava nauda jānopelna – tā kā … BŪS PŪST TO ETNISKĀS CAUREJAS BURBULI – citas ta nekādas džokerkārtes nava … .
Tikai VIENS DŽOKERS neko neiztaisa – kā ausainis & Co izvilka ameriku ( & Co ), tā elerte ar družkām nogremdēja jaunlaiku pārpalikumus .

+3
-7
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 02.06.2013. 14.25

Ja Rīgā ir izteikti etnisks balsojums, ka tas pavēstīts virsrakstā, un ja SC latviešus neskaitīt par latviešiem, tad viņi ir pārvērsušies par krieviem.

Gan virsraksts ir muļķīgs, gan arī latvieši nav kļuvuši krievi.

Izbrīnīja, ka Vienotības sarakstā nebija neviena krievu uzvārda.

Nāksies mainīties. Sākas jauna dzīve.

+2
-12
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 02.06.2013. 15.47

    super_e-y-e
    “ja SC latviešus neskaitīt par latviešiem, tad viņi ir pārvērsušies par krieviem.”

    Sapuvuši, degradējušies. Ikviena, pat paša smirdīgākā krieveļa, senči nākuši no normālām, civilizētām tautām, kā Alksņis, Voš, Rubik, Zariņ vai Kravcov. Pirms masons Lomonosovs nebija izveidojis speciālu vergu saziņas līdzekli, krievu(feņu), tādas nācijas nemaz nebija.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Sanšains 02.06.2013. 14.24

Nesaprotu, kā var likt tādu virsrakstu.

Tikai pirmais citētais “eksperts” izsaka šaubas par apgalvojumu, ka NEESOT BIJIS etniskā balsojuma.

Protams, vēl jāveic balsojuma rezultātu analīze, lai kaut cik pamatoti varētu spriest par to, ka ir bijis vai nav bijis. Pagaidām viss ir tikai minējumsi vien.

Lai kā to negribētos atzīt, arī man šķiet, ka nu beidzot arī kāds latviešu procents ir nobalsojuši par SC – agrāk par SC balsoja tikai “pases latvieši”, kuriem visbiežāk pat ģimenes valoda bija krievu.

Tviterī Iesalnieks ļoti prātīgi un pamatoti bija aizrādījis:
“Exit poll aptaujas neprognozēja tik ļoti pārliecinošu SC uzvaru, jo latvieši kautrējās atzīt, ka nobalsojuši par prokremlisku partiju.”
https://twitter.com/JanisIesalnieks/status/341109142607495168

Tiešām, “exit poll” parasti taču ir precīza indikācija faktiskajiem rezultātiem.
Man šķiet, līdzīgs neatbilstības fenomens savulaik bija vērojams, kad krievi “kautrējās” atzīt, ka balsojuši par PCTVL.

Krievi sen jau vairs nekautrējas, latvieši pagaidām vēl kautrējas. Softpoveristiem vēl ir, kur izvērsties.

+16
-2
Atbildēt

2

    Sanšains > Sanšains 02.06.2013. 15.00

    Ha! Tagad, kad nomainīts virsraksts, mana iepriekšējā komentāra sākums izskatās dīvains.:):)

    Pirms tam virsraksts bija – “Eksperti: Rīgā izteikti etnisks balsojums”.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 02.06.2013. 15.01

    Softpoveristiem vēl ir, kur izvērsties.
    _____________________ ukrainizācija.

    Tikai-mums nav savas Lvivas.

    Tikai daudzas harkovas un krimas.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 02.06.2013. 14.23

Problēma ir nevis sabiedrībā bet tajā ka partijas neieklausās sabiedrībā un iet klaji brutalā veidā pret to. Tagad Vienotība un citi EURO kangari saņēma to ko varēja jau prognozējot kad tie nolēma iet pret 90% sabiedrības EURO jautājumā.

Saeimas vēlēšanās Sarmīte varēs lūgt lai pilsoņu balso par sīkpartijām jo pati tādu pārstāvēs.

+3
-22
Atbildēt

14

    Andis > inta_s 02.06.2013. 16.24

    Sapņo vien par savu rubli.

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 02.06.2013. 16.34

    Es,protams,atvainojos bet kurš idi.. es gribēju teikt – nepilnīgi domājošais var raut pārliecību,ka visi lata aizstāvji grib rubli?????????????????????

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    Andis > inta_s 02.06.2013. 17.12

    Tas, ka kaimiņos aizvien agresīvākai Krievijai 2 miljonu ekonomika ar savu valūtu nespēs noturēties. To, jūs, protams, lieliski zināt, un tas arī ir iemesls jūsu kampaņai.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 02.06.2013. 17.24

    Un kādu aizsardzību tad mūsu ekonomikai dod euro ieviešana?

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    Andis > inta_s 02.06.2013. 18.14

    Ak dies… Tikpat labi varētu prasīt “Pierādi, ka saule ir apaļa!”
    Paskatos uz to un saredzu to. Ja tu to redzi kantainu, es varu rādīt uz sauli un teikt, ka tā ir apaļa, cik gribu… tev vienalga tā būs kantaina.
    Labi, provēšu tomēr pierādīt, ka Saule ir apaļa. Lūk – ar lielu valūtu, tādu kā EUR, ir daudz grūtāk no malas manipulēt, nekā ar mazas valsts valūtu. Piemēram, vai atceries, kādi draudi nāca latam no vietējiem “bāleliņiem” 2009.gada jūnijā?

    Nākamais – valsts, kurā ir EUR, ir ciešāk integrēta arī politiski. Ja Krievija finansēs Rīgā etniskus nemierus, pārējām EUR zonas valstīm būs daudz lielāka interese, kas te īsti notiek, nekā tad, ja mēs nebūsim EUR.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > inta_s 02.06.2013. 18.36

    Ar eiro krieviem ir vienkāršāk izpirkt Latviju.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.06.2013. 18.45

    Mēs neesam bezpalīdzīgi kā Jūs to te zīmējat.
    Mēs esam neatkarīga Latvijas Republika un mums nevajag ārēju diktātu nedz monetāru nedz fiskālā politikā. Un ne jau EURO aizsargātu no nemieriem:
    http://youtu.be/Czx53ZaoiyA

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Andis > inta_s 02.06.2013. 19.24

    Neesam bezspēcīgi? Atver acis uz paskaties taču uz vēlēšanu rezultātiem… Šeit pamatmasai visādas muļķības var iestāstīt, gan to, ka EUR nevajag ieviest, gan to, ka Ušakovs labi apsaimnieko Rīgu.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 02.06.2013. 19.46

    Par pamatmasu varētu piekrist,te ilgi bez argumentiem varēja iestāstīt,ka,iestājoties ES mēs pēc 15 gadiem sasniegsim veco demokrātiju dzīves līmeni,ka euro vajag ieviest un ka lielākie nacionālo interešu aizstāvji ir tie,kuriem vairāk auseklīšu uz kamzoļa,kuri visu no rietumiem nākošo sauc par ievārījumu,lai gan šis tas ir manāmi ”sacukurojies”,un kuri niknāk apsaukā krievus.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.06.2013. 20.31

    Ar EURO ir trīs aspekti:
    1.) Jā EURO būs gala rezultātā mums ekonomiski neizdevīgs http://youtu.be/elKMeMcXgmw
    2.) Mēs samazinam savu suverenitāti
    3.) Valdošās partijas gāja klaji pret LR pilsoņiem kuri lielākā daļa ir PRET EURO. Un šīs partijas to darīja brutālā, trulā veidā – te arī rezultāts.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Andis > inta_s 02.06.2013. 21.33

    Par valdošo partiju pārliecību stāsts ir apmēram šāds: vairumam neienāca prātā, ka Latvijas sabierībai valstij naidīgi spēki spēs iestāstīt, ka 2X2 = 5. Tas tagad ir noticis un tie cilvēki, kam kaut nedaudz ir sajēga par finansēm, politekonomiju, pāsteigti plāta rokas. Nebija ienācis prātā, ka atkal un atkal ir jāpārliecina par elementārākajām pamatpatiesībām.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > inta_s 02.06.2013. 21.40

    Ēriks
    “..pēc 15 gadiem sasniegsim veco demokrātiju dzīves līmeni”

    Ar tādu balastu, kā tumsonīgie un agresīvie šarikovi, viegli nebūs. No tiem jāmēģina izveidot cilvēkus vai jāatbrīvojas jebkuriem līdzekļiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 02.06.2013. 22.25

    Gati,pārfrazējot,valdošās partijas nebija gatavas,ka tauta ir informētāka un tik vienkārši neļaus sev saspraust batonus ausīs.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 02.06.2013. 22.30

    Articulus,es īsti nesaprotu,,kādi šarikovi ir vainīgi pie tā,ka,piemēram,notekūdeņu attīrīšanas ierīču materiālā bāze tādā latviskā pilsētā kā Talsi pasliktinās no gada uz gadu.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

Kârlis Kleins 02.06.2013. 14.23

Par Ušakovu balsoja ļoti daudz latviešu, pietiek mānīt publiku, ka SC elektorāts ir tikai krievi.

+7
-18
Atbildēt

16

    Anatolijs K. > Kârlis Kleins 02.06.2013. 14.47

    Izskatās gan ka SC dabūja apm. tikpat balsu cik iepriekš, tikai pie mazākas aktivitātes vēlēšanās. Tātad tas pats elektorāts vien ir – pamatā iebraucēji, kuri tā arī nespēj orientēties laikā un telpā, kuriem nostaļģija pēc padomju laikiem, kad viss bija sū(d)s, bet par brīvu un kuri viegli pakļaujas smadzeņu skalošanai. Etnisks balsojums gan. Diemžēl. Nekā jauna.

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 02.06.2013. 15.48

    Nevis iebraucēji, bet gan Latvijas pilsoņi. Dombrovska pārvaldītajā teritorijā nepilsoņiem nav balsstiesību – atšķirībā no tās pašas Igaunijas, piemēram.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    Anatolijs K. > Kârlis Kleins 02.06.2013. 16.12

    Nu jā, pilsoņi, bet tikai uz papīra. Tur jau tā problēma. Labi ka pārējo manis sacīto neapstrīdi.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Kârlis Kleins 02.06.2013. 16.30

    Sūdīgs,bet pieejams atšķirībā no laba bet nepieejama varētu būt vilinošāks neskatoties uz sociālistisku vai kādu citu domāšanu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Kârlis Kleins 02.06.2013. 17.52

    Cilvēkiem ir milzīgas ekonomiskas problēmas, ļoti daudziem, rēķini, utt., tāpēc visa tā runāšana par augstu politiku, bieži vien, vienkārši kaitina, un šos cilvēkus var saprast.
    Tāpēc viņi balso par tiem, kas tās problēmas palīdz risināt, un, patīk vai nepatīk, SC to it kā dara, kā tas viss atspēlēsies nākotnē, tas, principā, cilvēkus intersē daudz mazāk.
    Ja cilvēkam grūtības nomaksāt konunālos, viņš domās par to, nevis par atšķirībām SC un V vēstures izpratnē.
    Dabiski, ir politizēts elektorāts, kam svarīgāka vēstures izpratne, bet, tādi ir mazākumā, un visi balso vai nu par NA, vai, daļēji, par SC.
    Tāpēc apsūdzēt visus, kas nobalsoja par SC, nepatriotismā, nodevībā, ir galīgi garām, cilvēki vienkārši uzskata, ka tas palīdzēs viņiem izdzīvot, SC pareizi uztvēris daudzu cilvēku noskaņojumu, V, vēl arvien, baida ar krieviem, bet, kā man viens paziņa izteica, pēc tā, kā latvieši pārvaldīja šo valsti, diezin vai kāds no tiem krieviem sevišķi vairs nobīsies, dabiski, tas ir stipri pārspīlēts, bet, tāds noskaņojums daudzu prātos ir, un, nevarētu teikt, ka latviešu partijas pie tā ir pilnīgi bez vainas.
    Tā ka, no vienas puses, grūti atbalstīt tos, kas nobalsoja par SC taisni tā sovjetiska pārvaldes modeļa dēļ, kas te tiek ieviests, no otras puses, nosodīt par to tos cilvēkus arī īsti pareizi nav.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kârlis Kleins 02.06.2013. 18.48

    dzeris49
    “no otras puses, nosodīt par to tos cilvēkus arī īsti pareizi nav.”

    Nosodīt prusakus par to, ka tie sacūkā ēdienu un pārnēsā slimības, stulbi. Ar to sadzīvot, vēl stulbāk.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Kârlis Kleins 02.06.2013. 19.56

    Arī ar to,ka daži rij tortes,citiem atstādami cūkēdienu,sadzīvot ir stulbi.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kârlis Kleins 02.06.2013. 20.37

    no_comments
    Zaļotnijie nelegāļi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kârlis Kleins 02.06.2013. 20.39

    Ēriks
    Nerocies pa miskastēm, mēģini pastrādāt. Varēsi apsēsties pie cilvēku galda.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Kârlis Kleins 02.06.2013. 20.50

    Articulus,Tu stulbs gadījumā neesi?Aizej uz lielveikalu,tur lielāko daļu vajadzētu pa tiešo izgāzt mizkastē!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kârlis Kleins 02.06.2013. 21.36

    Ēriks
    Mīzkastē vai mizu kastē? Pērku labi ja 10% no lielveikalu klāsta, pārējo arī kāds pērk. Visus produktus ir akceptējis PVD un, kā zināms ES ir liels mūža ilgums, salīdzinot ar fašistu krieviju, kur bidlām izbaro fekāliju masas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Kârlis Kleins 02.06.2013. 22.18

    Tieši tas jau ir slikti,ka to akceptē PVD,kāds jau pērk,kaut gan daudzas lietas no tā pat cūkām būtu bīstami izbarot.Un pērk ne tikai vājas informētības dēļ,bet arī sakarā ar strādājošo nabagu lielo skaitu, pie mums daudzi ir spiesti pirkt pašu lētāko un draņķīgāko ”pārtiku”, un ja vēl ņem vērā Latvijas medicīnas pakalpojumu pieejamību …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kârlis Kleins 03.06.2013. 09.55

    Ēriks
    “Tieši tas jau ir slikti,ka to akceptē PVD”

    Vai mums vajadzēja Oņiščenko, kas atrod indes Boržomi, Latvijas šprotēs un Polijas čūkgaļā, ko rij visi krievu augstmaņi tikai bidlām aizliedz.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kârlis Kleins 03.06.2013. 09.57

    Kusunoki Masashige 楠木 正成
    Krievmīļiem derētu atcerēties Čaušesku, Huseinu, Miloševiču, un Kadafi, kam drīz varēs pievienot arī Asadu un Ahmedinedžadu. 30-40 miljonu galējo mērgļu tiks uztilizēti tikai vienā pašā aziopā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Kârlis Kleins 03.06.2013. 10.22

    Articulus,varbūt sākumā pietiktu ar to,ka pie mums aizliegtu tirgot pārtikas preces,kurās ir ķīmiskas vielas,kuras jau ir aizliegtas dažās civilizētās valstīs,kā piemēram,ASV.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Kârlis Kleins 03.06.2013. 18.12

    Ēriks
    Ne pie manis, lūdzu
    http://manabalss.lv/

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam