VL-TB/LNNK rosina publiskās vietās aizliegt izmantot totalitāro režīmu simboliku

87

Komentāri (87)

janis17 15.05.2013. 19.27

Tik tālu nu esam!
Diskusijā par noziedzīgo sarkano fašistu simbolikas aizliegšanu PĒKŠŅI uzrodas it kā mūsu līdzpilsoņi, varbūt pat latvieši, kas pagriež šo diskusiju virzienā – “bet Ulmanis tak arī bija autoritārs”!!!
Fak, kāds sakars Ulmanim ar staļinisko fašistu okupācijas nozodzīgo režīmu?
Tas ir tīras demogoģijas paraugstunda.
Tas ir “copy paste” no teksta ar kuru psrs “demokrāti” atbildēja uz jebkuriem pārmetumiem – ” a u vas ņegrov vešajut”!
Traģiska ir mūsu izpratne par vēeturi, latviešu tautas interesēm utt.
Daži pat nesaprot, ka 9. maijs atbrīvoja resursus un deva iespēju staļinam vērsties pret okupēto teritoriju pamatiedzīvotājiem ar visu gulaga represīvo orgānu.
9. maijs attālināja Latvijas brīvību uz 45 gadiem. Kā var ienākt prātā “saskatīt tur kaut ko pozitīvu”????

+7
-1
Atbildēt

0

Sandris Maziks 15.05.2013. 16.40

sniega_roze
“Vai VL labāk nevajadzētu sakārtot piem. lietas savās ministrijās, nevis atkal tautu kacināt par to kādi kuram pilsonim tie svētki.”

skat komentāru:
articulus100 15.maijs 2013 13:50

+3
0
Atbildēt

0

marchaeva 15.05.2013. 16.30

Vai VL labāk nevajadzētu sakārtot piem. lietas savās ministrijās, nevis atkal tautu kacināt par to kādi kuram pilsonim tie svētki.
Ja jau reiz tie 100 tūkst PSRS bruņoto spēku virsnieku un viņu piederīgie te 90. tika atstāti, atšķirībā no LT un EE, tad tas ir vēsturisks fakts. Tagad būtu labāk VL nokoncentrējušies piem. uz ko reālu labu darošu., piem energoefektivitāti un Krievijas dabas gāzes aizstāšanu ar efektīvāku pašu biomasas izmantošanu koģenerācijā.

+1
-11
Atbildēt

2

    janis17 > marchaeva 15.05.2013. 19.45

    Sniega roze – tu gan esi ģēnija sieva laikam :))))
    Kāpēc tad atkarību no urlu gāzes neuzskatīt par “vēsturisku faktu” tieši tāpat, kā okupantu paliekas?
    Kāpēc gan mēslu čupu savu durvju priekšā nesaukt par “vēsturisku faktu” – zinu tautas, kam tas ir asinīs.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    marchaeva > marchaeva 16.05.2013. 23.49

    Nu viens iemesls ir ka visās Baltijas valstīs par militāro pensionāru braukšanu mājās runāja 90. Tad arī vajadzēja darīt. Tā kā to darīja Lietuvā un Igaunijā.
    Vai tik nebija tur tas pats LNNK valdībā, kas vārdos pirmie, bet darbos galīgi tālu.
    Man vispār sāk likties, ka viņi – VL/LNNK un koleģi SC – izdarīs visu, lai tikai Latvija neiestātos eirozonā, jo tad jau vairs nevarēs paglupus ļautiņus sakacināt, lai skrien pa nakti pie zviedru Swedbank pa nakti pēc naudiņas stāvēt.

    Bet tagad tas ierosinājums vairs ir tikai troksnis, lai novērstu uzmanību no reālām, izdarāmām lietām – piem., samazināt ārējo enerģētisko atkarību no Krievijas, kā arī palielināt energoefektivitāti, lai sasniegtu vismaz 40 % enerģētisko pašnodrošinājumu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 15.05.2013. 15.43

Sliktākais ir tas, ka LR pilsoņu liels vairums vairs neuztver šo problēmu – PSRS simbolika Latvijā, nopietni. Ironizē nevietā un tādā garā…

Pieņemu – ja sāktos kārtējā kremlinu akcija, kuras mērķis būtu legalizēt Latvijā sirpi un āmuru, tas viņiem izdotos. Un izdotos tas mūsu ” pārgudrības” dēļ. Tādēļ vajadzētu mums katram atkārtot vēlreiz it kā visiem saprotamu lietu – kas tas tāds ir – valsts, vai arī konkrētas ideoloģijas simbolika? Kāds ir šādas simbolikas uzdevums, kā mērķa labad tā ir radīta

+12
0
Atbildēt

10

    Kristīne > buchamona 15.05.2013. 16.06

    Ir visādi. Plātīties ar vergu rīkiem gan ir stulbi, bet pastāv milzums dažnedažādu ideoloģiju un to simbolu, piem., kristiešu krusts ar depresīvo uzsvaru uz grēku u. tml. Visa tā pasākuma aizliegšana pati par sevi ir neliels (ja nepārspīlē) solis totalitārisma virzienā, un šie līdzekļi reti kad sasniedz mērķi – vienu simbolu vietā var radīt citus, galvenais, lai ļautiņiem būtu ideja ap ko vienoties un īsta vai iedomāta vajadzība to darīt. Nacionāļu uzsāktā cīņa pret 9. maija pasākumu ir diezgan bezjēdzīga, jo 9. maijs pēc būtības ir gandrīz reliģiski svētki (saistībā ar IIpk un uzvaras padarīšanu par “svētu lietu” sovokiem un īpaši krieviem), turklāt, atšķirībā no 17. jūnija nav latviešiem kaut kāds īpaši nelāgs datums. Pat ja latvieši īsti nevar (un arī nevēlas) pretendēt uz kaut kādu “uzvaru” – plaša mēroga karadarbības beigas būtībā ir laba lieta.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 15.05.2013. 16.14

    Amizanti,ka par “‘autoritārisma draudiem”‘ brēcošie paraliberāli-SCoalicionisti nesajēdz,ka tikuši pie varas SC ar viņiem izrīkosies tieši tāpat kā boļševiki rīkojās ar saviem noderīgajiem idiotiem vai revolucionāro cīņu biedriem-eseriem un anarhistiem.

    Tikai-šajā 21.gs. latviešu ļetraku varzā neatradīsies sava Fanija Kaplāne.

    Vai varbūt kāds cer uz Kažuoku?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 15.05.2013. 16.20

    ,,,9. maijs pēc būtības ir gandrīz reliģiski svētki,,
    _______________________
    protams.

    Koloniālās minoritātes Pateicības diena./spasiba ģedu što ja živū.zģesj./

    Mayflower”‘ lomā- tanki.

    Tītaru lomā- latvisko paraliberālo kvazidemokrātu varza.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 15.05.2013. 18.01

    Kāda vēl Fanija, Anna viņu sauca.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 15.05.2013. 18.08

    ..Anna viņu sauca.
    ___________ Piedodiet, ja aizskāru Jūsu radiniekus…

    lai gan no otras puses- ja pats aizsien mūli ar lakatu…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.05.2013. 18.21

    kristaps_freimanis…atšķirībā no 17. jūnija nav latviešiem kaut kāds īpaši nelāgs datums.
    ________________
    Protams, nu kas gan ir atkārtota okupācija? Man vēl toreiz nebija pilni 5 gadi, bet es labi atceros, cik drūmas sejas tajās dienās bija cilvēkiem. Mazliet vajadzētu draudzēties ar galvu, Kristap:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 15.05.2013. 18.30

    Krievi taču nesvin 2. Pasaules kara beigas, 9. maijā viņi svin uzvaru SAVĀ karā – “Lielajā Tēvijas karā”. Dabiski, ka viņu atsevišķajā, īpašajā karā ietilpst arī Baltijas valstu, Latvijas okupācija jau 1940. gadā.

    Neizliksimies, ka 9. maija svinībām nav šīs pieskaņas.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > buchamona 15.05.2013. 20.17

    Haris Krievi taču nesvin 2. Pasaules kara beigas
    ===========
    Tieši tā. Otrā Pasaules Kaŗa ietvaros, kuru uzsāka Vācija un Padumjo Krievija (vēlākā CCCP) notika vairāki kaŗi, t.sk. Ziemeļu Karš un “Lielais Patriotiskais Karš”.

    “Žoržļentočņikus”, protams, interesē atzīmēt tās epizodes kurās viņiem izdevies (kaut vai uz laiku) sagrābt un paturēt atsevišķas teritorijas.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 15.05.2013. 23.52

    Arī pašai urlijai 2. pas. karš beidzās ne jau 9. maijā, piemirsuši karu pret Japānu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > buchamona 16.05.2013. 07.19

    Te 9.maija dzerstiņam nav nekāda saistība ar kritušo pieminēšanu; te līksmo, ka atrodas šeit.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Laura 15.05.2013. 13.36

Tajā bildē izskatās, ka čaļi brauc uz kaut kādu karnevālu, nevis pieminēt lai ko arī viņi brauc tur pieminēt.

+5
-3
Atbildēt

3

Ojārs 15.05.2013. 13.16

Starp citu.
NA derētu iesniegt Kozlovskim (RP) pieprasījumu, lai šis paskaidro, kāpēc policija 9. maijā pie okupācijas pieminekļa pieļāva masveida pļēgurošanu, lai gan alkohola dzeršana sabiedriskā vietā ir aizliegta. Vai arī viņiem likumi nav rakstīti?

+5
-1
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Ojārs 15.05.2013. 13.27

    andrejs
    “NA derētu iesniegt Kozlovskim (RP)”

    Nu nomierinies!!! Tādā dienā pac Kozlovskis ar biedriem pa kluso iemeta, pirms došanās pēc darba pie Korena uz banketu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dzintarz 15.05.2013. 13.14

Smieklīgākais ir tas, ka uŗļu kretīns-uzvarētājs nebrauc pat ar žviguli, kājās ķīniešu adidas, bākā norvēģu benzīns un dodas uz karātavu laukumu.

Dabiski, ka šie mazattīstie, caur “zombojaščiku” barotie organismi pat neapjēdz kurš uzvarēs un kurš zaudēs…

+9
0
Atbildēt

0

efeja60 15.05.2013. 12.59

Valžu Locekļu partija aicina… Aiz šiem tautai tīkamajiem aicinājumiem ir slēpjas Valžu locekļu vēlēšanu liste, kas grib latviešu strādniekam pēdējo kreklu novilkt.

+2
-5
Atbildēt

13

    grislits > efeja60 15.05.2013. 13.27

    Kas ir, vai Rīcības partija gatavojas ar Ušakovu/Ameriku sadarboties, ja tiks iekšā (ja patiesi esat tas Normunds Grostiņš, kas Rīcības partijā)? Kā jums tur tai sarakstā gadījās tāds personāžs kā Sarmīte Jēgere? Un Sudrabas draugs Kramiņš kā pirmais numurs? Runā jau Kramiņš skaisti un diezgan pareizi :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 15.05.2013. 13.42

    Cik var teikt, ka neesmu nekāds komjaunietis Grostiņš. Tie ir Bet delīrija murgi un manas personas noķengāšana. Rīcības partijā valžu locekļi ir vēl vairāk, nekā NA.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 15.05.2013. 13.44

    Visi, kas balsos par NA, aicinu pirmos piecus svītrot bez žēlastības. Tur vēl viens iemaldījies, kas dzīvo Jūrmalā, lai tur arī kandidē, mums Jūrmalas buržuji Rīgā nav vajadzīgi, savu pietiek.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > efeja60 15.05.2013. 13.46

    Nu skaidrs, tad atvainojos. Esmu palaidis garām jūsu tekstu, kur noliedzat savu saistību ar Grostiņu :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > efeja60 15.05.2013. 13.49

    Tātad, ja cilvēks ir kādā uzņēmumā valdē, tad automātā jāsvītro? Pēc jūsu saprašanas balsot var par traktoristiem vai slaucējām, kā uz PSKP kongresu?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 15.05.2013. 13.55

    Normunds
    “Buržujs”, tas ir galējo izdzimteņu, sadistu, un vergturu lietots apzīmējums. Noskaidro vispirms, ko tas nozīme un tad mētājies ar epitetiem!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 15.05.2013. 15.04

    Normunds
    “Rīcības partijā valžu locekļi ir vēl vairāk, nekā NA.”

    Kad viens kuces bērns, naudas atmazgātājs, eironīdēju sponsors, tika aizturēts, parķijas birojam priekšā uzreiz bija liela slēdzene, bet Grostiņa keļefons bija “izslēgts vai atradās ārpus uztveršanas zonas”. Gan jau pats zini.
    Valžu locekļi, bļā!!! Utubungas, poci.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 15.05.2013. 17.45

    “Buržujs”, tas ir galējo izdzimteņu, sadistu, un vergturu lietots apzīmējums. Noskaidro vispirms, ko tas nozīme un tad mētājies ar epitetiem!
    ==================
    Kas nu būtu mācījis nemētāties ar epitetiem. :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 15.05.2013. 17.49

    roberts_j Tātad, ja cilvēks ir kādā uzņēmumā valdē, tad automātā jāsvītro? Pēc jūsu saprašanas balsot var par traktoristiem vai slaucējām, kā uz PSKP kongresu?
    ====================
    Tāpēc es vēlreiz atgādināšu Čakstes teikto un ReBaltica pētījumu:
    … politiķi un valsts darbinieki nedrīkst tanī pat laikā būt arī veikalnieki. Sabiedriskam darbiniekam – politiķim demokrātiskā valstī pieder noteikšana par valsts kasi. Partijas līderis, kas pats saistījies ar veikaliem, vairs nebūs pietiekoši objektīvs: personīgās intereses nomāks sabiedrības prasības. Domājot par saviem uzņēmumiem, piemirsīsies tautas labums.
    Mazo algu cilpā
    http://www.rebaltica.lv/lv/petijumi/mazas_algas/a/917/mazo_algu_cilpa.html
    ===================
    Laiks pielikt punktu mežonīgajam kapitālismam Latvijā! Un valžu locekļi jau nebūs tie, kas to punktu liks. Tāpēc es aicinu visus latviešu darba ņēmējus nebalsot par valžu locekļiem, SIA īpašniekiem, bet svītrot viņus no visiem sarakstiem, plusus liekot sabiedriskajiem darbiniekiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 15.05.2013. 20.13

    Normunds
    “Kas nu būtu mācījis nemētāties ar epitetiem. :D”

    Мы на горе всем буржуям
    Мировой пожар раздуем,
    Мировой пожар в крови –
    Господи, благослови!

    Vai sevi šai sugai pieskaiti?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 15.05.2013. 22.18

    gklazik vikoļu, drugoi ostanetsa, čtob ti znal, suka, komu klaņitsa :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > efeja60 16.05.2013. 00.01

    Normunds
    Эх, яблочко
    Да с голубикою.
    Подходи буржуй,
    Глазик выколю.

    Глазик выколю –
    Другой останется,
    Чтобы знал, говно,
    Кому кланяться.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    marchaeva > efeja60 16.05.2013. 23.51

    Vai tad lielais eironīdējs Normis G. tagad nav pārvācies uz Briseli? Kaut ko tādu runāja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 15.05.2013. 12.27

Būs jāiztiek ar Āfrikas, Āzijas un DAmerikas valstu totalitāro režīmu simboliku…

+2
-8
Atbildēt

1

    ilmisimo > Una Grinberga 15.05.2013. 12.50

    RP faniem pietiks ar diwgalvainuo tītaru Zatlera tanku.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

Māris Engers 15.05.2013. 12.19

un paši tikmēr svin Ulmaņa grandiozo noziegumu pret Latvijas valsti…

+5
-14
Atbildēt

0

gstrazds 15.05.2013. 12.06

Patiešām smieklīgi, ņemot vērā, ka šodien dzintajūgends dodas slavinājuma braucienā autoritārismam.

+6
-12
Atbildēt

22

    Sandris Maziks > gstrazds 15.05.2013. 12.15

    Dāvids Vikmanis
    Ulmaņa “autoritārisms” būtu maza bērna šļupsti, salīdzinot ar to, ko mēs piedzīvotu, ja abiem maitām, kremļjaģām, Ušakovam un Zatļeram būtu izdevies neostaļinistiskais valsts apvērsums.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 15.05.2013. 13.25

    Šī varētu būt pirmā un, cerams arī, ka pēdējā reize, kad piekrītu biedram Vikmanim. Es gan nelietotu terminu “dzintarjūgends”.

    Arī man derdzas autoritārisma aktualizēšana mūsdienās. Kopumā, protams, Ulmanis ir bijis viens no labākajiem latviešiem un uzskatu, ka pat viņa autoritārisma laikā bija daudz laba. Tāpēc man nav nekādu iebildumu, ka tiek godāta Ulmaņa piemiņa. Bet tas bija labi tolaik, toreiz.

    Vislatviešu tradīcija atzīmēt tieši APVĒRSUMA dienu – it kā kaut kas tāds varētu būt labs un aktuāls arī mūsdienās – man nudien pa īstam nepatīk.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 15.05.2013. 13.36

    Ulmaņa nopelni Latvijas valsts labā ir nenoliedzami. Kas attiecās uz autoritārismu – jautājums ir strīdīgs tikai no mūsdienu skatu punkta – toreiz tāda bija mode, tadīcija, uzstādījums, tieši tāpat, kā šodienas runas par “tiesiskumu”, demokrātiju, Eiropas liberālajām vērtībām. Vikmanis varētu nosaukt mūsu robežu tuvumā esošu toreiz neautoritāri pārvaldītu valsti, ja tik gudrs izliekās :))) Savukārt “ulmaņlaiki” tiek pieminēti pat šodien un neapšaubāmi palīdzēja gāzt noziedzīgāko un slepkavnieciskāko, asiņaināko režīmu, kas valdījis Latvijas teritorijā! Vai autoritārisms būtu pielietojams mūsdienās – domāju, ka nē, galvenais, jo šobrīd Eiropā nav tāda mode, tadīcija, uzstādījums…

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 15.05.2013. 13.45

    aivarsk –

    Lielā mērā piekrītu.

    Bet, ja es ar savu tagadējo apziņu un raksturu būtu dzīvojis 30. gadu beigās, arī tolaik man būtu bijis grūti to visu pieņemt. Man zosāda metas no jebkuras pārmērīgas kādas konkrētas personas slavināšanas – lai tas būtu Raimonds Pauls vai Pēteris Vasks, Aivars Lembergs vai Valdis Dombrovskis.
    Šķiet, ka arī toreiz daudzus letiņus tomēr varēja šķebināt blakus stāvošā pūļa jūsmība un lišķība.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 15.05.2013. 13.50

    Haris
    “Vislatviešu tradīcija atzīmēt tieši APVĒRSUMA dienu”

    Būtu pats 9. maijā aplicis šahida jostu, aizgājis uz Karātavu laukumu un aizrāvis uz elli tur savākušos fašistu izdzimteņus, WWII, staļinisma un GULAG apoliģētus, lai vārnas varētu izrotāt ligzdas ar georgija lentītēm, tad, varbūt, varētu ko pārmest vislatviešiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 15.05.2013. 13.54

    articulus100. –

    Nekur ziņās nemanīju pieminētu 9. maijā notikušu sprādzienu. Vai Jūsu jostai nenostrādāja detonators?:) Vai arī jostas izsniedz tikai tiem, kuri pieteikušies kritizēt vislatviešus, bet to Jūs tomēr neplānojat darīt?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 15.05.2013. 13.58

    Haris, es pilnībā neatbalstu Ulmaņa SLAVINĀŠANU, bet pieminēt viņu var. Ir Draudzīgais aicinājums un ir arī ideja par Tautas vienību. Veids, kā notika varas pātrņemšana (par apvērsumu to nosauca sovjeti) varbūt juridiski NO Šodienas viedokļa neizskatās atbalstāmi, bet toreiz pat nopietnas pretestības nebija – visiem bija apnikusi Saeimas jezga. pilnīgi cita vēsturiskā situācija. Pateikt, ka, ja es dzīvotu tad, tad domātu tā, manuprāt nav nopietni… :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 15.05.2013. 13.59

    Haris
    Vai tad es meklēju blusas latviešu partiju kažokos, vai es piebalsoju fašistu līdzskrējējiem, latviešu nīdējiem?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 15.05.2013. 14.01

    aivarsk –

    Piekrītu, īsti nopietni tas nav.:) Tikpat nenopietni ir arī baidīties no REĀLA autoritārisma atdzimšanas Latvijā mūsdienās, kā to dara daļa no tā dēvētajiem “liberāļiem”.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 15.05.2013. 14.05

    Haris articulus100. –
    Veči, kamēr Jūs skaldāt viens otra matus, kremļa fašists ušasķiks berzē no prieka pietvīkušās ausis…
    Pieminēt 15. maiju nav noziegums pret latviešiem, un neviens no VL! netaisās arī veikt mūsdienās ko līdzīgu. Satraukumam nav pamata. pietiek jau ar “papīra latvieti”, bet sirdī krievulēnu vikmani.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 15.05.2013. 14.06

    articulus100. –

    Vislatvieši (NA) ir “mana” partija (partija, ko atbalstu), tāpēc arī to kažoku gribas bez blusām.

    Piemēram, par Ušakova un Zatlera tanku partijas kažoku es labprāt pat izvēlētos neko neuzzināt – šķiet, tādas zināšanas man varētu sniegt tikai ar “Kolka Cool” un “Ļuģi tam” noskatīšanos salīdzināmu “baudījumu”.:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 15.05.2013. 14.33

    Haris: …kažoku gribas bez blusām
    —–
    Jā. Ik reizi, kad redzu viņu televīzijā :D

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 15.05.2013. 14.40

    Haris
    Lai nekļūtu muļķīgs, es savai partijai publiski nepārmetu neko, lai nebūtu, kā lielā šūmēšanās par pamuļķā Sprūdža spalvus spodrināšanas akcijas neatbalstīšanu, kas galu galā, izčākstēja.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 15.05.2013. 14.40

    fretka –

    Arī “Ir” komentāros manāmais Andrejs Faibuševičs 10. maijā rakstīja šādi –

    Runā, ka Mātes dienā Kažoka “iznāks no skapja” un atklās, ka ir ne tikai sieviete, bet arī latviete … :)
    https://twitter.com/Artillerry/status/332948956810190849

    Nu, kļūdījās tomēr. Varbūt nākamgad.:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 15.05.2013. 15.53

    Haris
    Jā, es arī pamanīju to tvītu un tā gaidīju, tā gaidīju :)

    Bet ja runājam nopietni – kurš, Jūsuprāt, ir vairāk pelnījis curika goda nosaukumu: Ulmanis, kurš 1940. gadā gaidīja (un nesagaidīja) no krieviem Šveices pasi, vai sociāldemokrāts Bruno Kalniņš, kurš pēc krievu iebrukuma atlēkšoja uz Latviju un ar skubu tika iecelts par “Tautas armijas” poļitruku?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gstrazds 15.05.2013. 16.18

    Ulmanis, kurš 1940. gadā gaidīja (un nesagaidīja) no krieviem Šveices pasi, vai sociāldemokrāts Bruno Kalniņš, kurš pēc krievu iebrukuma atlēkšoja uz Latviju
    —————–
    Precīzs trāpījums! :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gstrazds 15.05.2013. 16.20

    fretka –

    Es diemžēl par šie abiem notikumiem diez cik daudz nezinu. Man šķiet, ka mums tagad viss “labāk redzams”, tāpēc mums viegli spriest – gan karš JAU ir bijis, gan krievu represijas un kolonizācija JAU ir bijusi. Tolaik taču tas viss vēl nebija realizējies, un cilvēks jau caurmērā cer uz to labāko.

    Redz, kā dāņi un nīderlandieši arī nepretojās vācu okupācijai, acīmredzot cerot drūmos laikus vienkārši “pārlaist”. Un viņu gadījumā tas arī piepildījās.

    No Jūsu minētajiem diviem Bruno Kalniņa rīcība man ir nesimpātiskāka. Ulmanis acīmredzot cerēja glābt savu dzīvību, vai varbūt pat nodibināt “emigrācijas valdību”. Kalniņš?…

    Bet daudz drūmāk ir, ka mūsdienu curiki ar visu pieejamo pieredzi un informāciju joprojām ir naivi/stulbi vai arī tādus tēlo.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 15.05.2013. 16.35

    Haris
    “Šī varētu būt pirmā un, cerams arī, ka pēdējā reize, kad piekrītu biedram Vikmanim.”

    Fašistu līdzskrējējam, kuram neviena kritiska vārda nav atradies par zemāko organismu, bidlu, pašu bendes, absolūtā krieva, drausmīgākā briesmoņa cilvēces vēsturē, Staļina, fanātisko slavināšanu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 15.05.2013. 17.05

    Haris
    “Redz, kā dāņi un nīderlandieši arī nepretojās vācu okupācijai, acīmredzot cerot drūmos laikus vienkārši “pārlaist”. Un viņu gadījumā tas arī piepildījās.”

    Dānijā un Nīderlandē neiebruka citplanētieši ar pilnīgi diametrāli pretēju izpratni par “labo un ļauno”

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 15.05.2013. 20.07

    Fretka – par Ulmani viss nav tik vienkārši. Represijas un to apjoms krievijā nebija noslēpums un domājams arī apziņa par savu misiju neļāva viņam bēgt, kā Smetonam.
    Protams, Ulmanis cerēja uz civilizētu attieksmi pret sevi, kā valsts vadîtāju. Izraidīšana vai agronoma darbs bija tas, uz ko viņš cerēja. Naivs – neapšaubāmi. Eiropa vēl nepazina krievu zābakus…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 15.05.2013. 20.13

    Īrijas okupant – žīdi šo lietu veiksmīgi pārvērtuši par globālu biznesu. Bez tam, latvieši nav ne žīdi, ne vācieši un staļins bija ne mazāks antisemīts, kā Hitlers. Bet tava vēstures izpratne palikusi 1973. gada Ķengaraga pamatskolas līmenī.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gstrazds 15.05.2013. 21.20

    Īrijas okupants
    “Vai arī nacionālpajoļi žīdus par cilvēkiem neuzskata?”

    Kad miljardais tavas smirdošās sugas un saprāta brālis, civiliedzīvotāju masu slepkava, marodieris, kapu un pieminekļu apgānītājs un vecenīšu izvarotājs un viņa mantinieks, par noziegumiem pret cilvēci, būtu iemests tribunāla šķeldotājā, varētu arī par žīdiem, kas viennozīmīgi līdzvainīgi WWII gatavošanā, industrializējot fašistisko izdzimteņu krieviju un līdz zobiem apbruņojot absolūto krievu, drausmīgāko briesmoni cilvēces vēsturē, Staļinu, un WWII netaisnīgā iznākumā, parunāt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

janis17 15.05.2013. 12.05

Tūlīt uzradīsies tie, kas sāks aizstāvēt sarkano fašistu simboliku un naida kurināšanu…

+7
-4
Atbildēt

0

inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 12.02

šodien 15. maijs…
vai apvērsuma simboli būs aizliegti?

+6
-12
Atbildēt

18

    Ojārs > inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 13.07

    nabadziņš – tik ļoti cietis no 15. maija… :)))))))) Nu reāli smieklīgi!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Kristīne > inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 15.10

    Nez, daži gatavojas svinēt LR nodevēja nākšanu pie varas.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    mans vectēvs bija sociāldemokrāts!
    nejaukt, lūdzu,ar dinēvičiem un īvāniem! plz!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 16.15

    “sociāldemokrātus” neuztrauc Staļina bildes, un citi okupācijas simboli, toties dikti nepatīk mūsu valsts dibinātājs Kārlis Ulmanis…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andrej! beidz muldēt!
    ļeņins arī bija PAR Latvijas valsts dibināšanu!
    vai tāpēc viņš man jāmīl!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 16.44

    ļeņins arī bija PAR Latvijas valsts dibināšanu!
    ——————-
    “loti labs salīdzinājums. Latvieši šādos gadījumos parasti saka, ka nevajag jaukt Dieva dāvanu ar olu kulteni…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 17.08

    Edmunds
    Par, vai nespēka iebilst ir dažādas lietas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 17.24

    Kas ir “15.maija apvērsuma simboli”, man, neizglītotajam, lūdzu ? Paldies jau iepriekš.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 17.48

    ARTs Kas ir “15.maija apvērsuma simboli”, man, neizglītotajam, lūdzu ?
    ———————————-
    Tie cilvēciņi savā naidā pat vairs nefiltrē ko runā…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Mīļais ARTs!
    kaut vai Latvijas pasta pastmarkas “”15.maijs 1934″”

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 18.08

    OOO ! Forši :) Bet pastmarka, manuprāt, ir PASTMARKA, nevis simbols, vai tad ne ? Uz karogiem jau to nelīmē ?

    Un kur tad pie mums ir redzēts, ka kāds slavina pastmarku ?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Mīļais ARTs!
    15. maijs ir apturētas Satversmes diena!
    Tas noveda pie tā, ka liels diktators apēda sūnu ciema diktatoru!
    Pastmarkas ir simbols un vēstures liecinieces, līdzīgi kā tava oktobrēnu nozīmīte!!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 19.31

    Liels paldies, es vispār zinu, kas notika 1934.g. 15.maijā.
    Vai bez pastmarkām ir vēl kas cits, ko, Tavuprāt, vajadzētu aizliegt ? :)

    Starp citu, neesmu drošs, vai mana oktobrēnu nozīmīte ietilptu totalitāro režīmu “slavinošo” simbolu kategorijā, tāpat kā PSRS militārie apbalvoumi vai armijas nozīmītes.
    Tāpat arī neesmu drošs, vai Ulmanis gāja uz apvērsumu ar karogā ielīmētu pastmarku, ja reiz runājam par simboliem

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ARTs

    nevar oponēt īpatnim, kas nav drošs!

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Kristīne > inara_baumane_la_lv 15.05.2013. 23.11

    “nepatīk mūsu valsts dibinātājs Kārlis Ulmanis… ”
    ===
    Atšķirībā no citiem dibinātājiem šamējais bija arī slepkava.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > inara_baumane_la_lv 16.05.2013. 00.45

    Oponēt var vienmēr, kad ir ar ko oponēt. Tas, par ko nebiju drošs, ja kas, vispār neattiecās uz tēmu, bet tā jau šķita, ka jebkura blakuspiezīme Tev būs lielisks iegansts, lai fiksi pazustu krūmos ar visu plinti :)). Nu labi vien ir, varbūt tur arī tava īstā vieta.

    Starp citu, ja nopietni, tad jāatceras iemeslus, kādēļ daudzās valstīs, un, cerams, drīz arī Latvijā komunistiskā simbolika tika aizliegta – tie ir komunistiskās ideoloģijas vārdā pastrādātie pasaules vēsturē visšaušalīgākie noziegumi pret cilvēci.
    Tādēļ šajā sakarā salīdzināt 15.maiju (ar tā NEESOŠO simboliku, kā tikko noskaidrojām :)) ar komunismu ir vismaz analfabētisms un sekla demagoģija.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mīļais ARTs,
    komunistus tu pats visulaiku piesauc!
    saemas nacionāļi runā tikai par totalitāriem režīmiem..tu atšifrē primitīvi u nesaproti viņu dziļo domu!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > inara_baumane_la_lv 16.05.2013. 11.59

    Mēs te vispār runājam par tavu domu, ja kas, nevis “nacionāļu domu” :). “Totalitārie režīmi” ir tikai terminoloģija, kas apzīmē kā komunismu, tā nacismu, kuru būtība ir viena un tā pati – slepkavošanas attaisnošana “augstāku mērķu labā”. Bet par to jau nav pat diskusija, vismaz man tā šķiet.

    Vismaz sākumā runa bija par autoritāro Ulmaņa režīmu, kura neesošos “simbolus” tu te mēģināji iežvadzināt. Nu, pašlaik izskatās, ka tava “problēma” ir nekas vairāk kā tukša muca, draudziņ – simbolu NAV, ir tikai vēstures liecības (pastmarkas :)), tad ko cienītskungs gribētu “aizliegt” ? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 15.05.2013. 11.52

Par trekolor būtu jānošauj uz vietas. Viens defektīvais vienvalodīgais, bidla, Janvāra grautiņos plivinādams absolūtā ļaunuma atribūtu, aci gan zaudēja.

+5
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam