Smieklīgi, ka žurnālists kritizē kārtējo izpūsto problēmu, kas radusies, jo žurnālistiem slinkums pildīt savu tiešo darbu- būt sabiedrības sirdsapziņai un sabiedrības interešu sargsunim, tādēļ viņi atrod dajebkādu psidonotikumu, uztaisīt to par skandālu, kuru tad var žļambāt vairākas dienas vai pat nedēļas, ja paveicas. Bet visnelietīgākais žurnālistu nodarījums pret Latviju ir tāds, ka REGULĀRI tiek apšaubītā PM godīgums, prāta spējas un atbildība par savu valsti. Vai tad nepietiek ar krievu medijiem, kur PM galvenais noziegums ir tas, ka viņš ir latvietis?
Par tēmu- labi, ka Dombrovskis tiekas ar Medvedjevu, bet šī tiksānās nav līdzvērtīga, jo mūsējam PM rokās ir reāla vara, bet Medvedjevs ir dekors. Pārējais emocionālais fons un histēriskā retorika ir slinko un stulbo žurnālistu uzpūsts, lai tikai nebūtu īsts darbs jādara.
Var padomāt, ka valstī reālas problēmas nebūtu, kuras būtu izpētes vērtas. Piemēram, ja tagad sāk pensionāri buntoties, kādēļ tad nevarētu izpētīt atvērto shēmošanu ar pensijām un pēc tam aizvērtos logus, kad savējie puikas Bērziņi un Co sev bija pensijas sahēmojuši.
Medvedjevam Krievijā praktiski nav nekāda politiskā svara – cilvēks izkārtne. Kāda jēga runāt par šo tikšanos? Ja nu vienīgi Zatleram un RP uzkakāt vēlreiz pēc Vienotības pasūtījuma! Tipisks Ozoliņš, tādu aceros no 1999.gada, kad Šķēles uzdevumā viņš neganti aprunāja Krištopānu.
Arī tā maizīti pelna!
supers un salamandrs, krievu virsnieku ārlaulības dēli, kuri pirms kļuva par Maskavas politikas atbalstītājiem, lauza sienā caurumus starp vīriešu un sieviešu atejām Majoros, tādēļ viņu komentāri ir tādi kādi nu ir…
Tālāk i nebutu jālasa : ”
…… galvenais – Krievija uzdāvinājusi Latvijai tikšanos ar savu premjerministru. Ziņa, ka notikums notiks, ir svarīgāka par pašu notikumu.”
…………………………………………………………………
… TEV< KO – PĒCPUSI PLĒŠ KAUT TAS, KA VISPĀR KAS NOTIEK ?????????????????
…………………………………………………………………
Tak ir jau laikam vēl kādi galma miskastes apkalpotaajzozolinjveidīgi pajoļi, kas domā, ka pareizi būtu, ja baboltinju sanderu izsuutamais puika ………… bišku padomājis un piemetis ……….. vecajam un slīpētajam gēbē špiegam VV uzdāvinātu bishku ko no sava tik jau vērtīgā partijlaika ….
… galma apkalpotājs-PRESPAJOLS NEPĀRCENŠAS gadījumā tai savā …
izpārgudri izčikotajā … generallīnijā
( ceribā uz iespeejamu virsfinanseejumu un personalu penziju .. )
Latviešu žurnālistu problēma ir tā, kā samelot pārliecinoši, jo vienu reizi jāmelo, cik Krievija ir slikta, bet te bac – jāraksta, ka tikšanās ar slikto Krieviju tomēr jāvērtē pozitīvi.
kaut kāds histērisks raksts.
Un to histēriju jau paši žurnālisti uzcep, parastās tikšanās (parastās tādā ziņā, ka Ozoļiņam par izbrīnu, tā pieņemts politikā, ja jātiekas ar visām pusēm, nemaz nerunājot par kaimiņiem)
Un tieši tādas frāzes arī ož pēc histērijas, pasniedzot vienkārši faktu kā “Vairs nav pat svarīgi, ko īsti tur abi taisās veidot dialogā, galvenais – Krievija uzdāvinājusi Latvijai tikšanos ar savu premjerministru.”
Kāpēc tad Francija nav uzdāvinājusi, ņemot vērā Latvijas un Francijas svaru ES jautājumos?
bet tāds paziņojums “Krievija nepilda Pasaules Tirdzniecības organizācijas normas, piemēram, aizliegdama dzīvu cūku importu no ES dalībvalstīm.” ir meli, jo Krievija nevis vienkārši aizliedza no visām, bet no Latvijas, jo pati Latvija taču paziņoja par tās cūkas slimības uzliesmojumu un pati Latvija veica saimniecību pārbaudi un lika iznīcināt vairākām saimniecībām cūkas.
Un ES tāpat aizliedz ieviest no citām valstīm kādu produkciju, ja uzzina par kādiem pārkāpumiem, slimībām vai citu apdraudējumu.
kolpants
“Un ES tāpat aizliedz ieviest no citām valstīm kādu produkciju”
Atceros, kad Genka Oņiščenko bija aizliedzis bidlām Boržomi, Gruzijas vīnu, Latvijas šprotes, Polijas cūkgaļu. Tai pašā laikā krievijas augstmaņiem ledusskapī nekad netrūka Gruzijas vīna un šprotu.
Vīns bija visiecienītākā krievu oficieru, marodieru deģenerātu, trofeja 2008. gada Gruzijas kara laikā. Ar to tika piekrauti pat visi tanki un bruņumašīnas. Mēļo pat, ka tieši iemīļoto vīna krājumu izbeigšanās augstmaņu pagrabos bija par iemeslu militārai akcijai. Es gan domāju, ka tā bija mazā krievu smerdeļa atriebība par “ļiļipuķinu”
> dormeo prīmuss.lv … va kas Tev te bija ? Saules baterijas ?
…………………………………………………………….
…- sasapņojies – grūdīs Rietumi TEV te taukus … TŪLĪT un lieliem gabaliem :)))
Krievu puse atdihajet, protams, kad keņči un pāvuli razgavor razgavarivajut … kādi tur pekstinji… par el. lampiņu, lokomotivi, Pavlova suni, mākslīgajām asinīm … un VĒL UN VĒL, UN VĒL …. un tiem kosmosa piemēslotājiem …. un KAS TIK VĒL NĀKS ( no tā, kas tur jau ir sen jau kā) … – kā iznāks musu komisari … ar “savu” Canderu, CELMU AP KŪTI VILKŠANU un MINOLTfotakasti !
OOOoooo !
Rietumi bariem skries apkalpot – a to !
Auer veiksmesstāsts ta bestselers Rietumos …… jooo !
lno
Patīk Putļers pidrillām, diemžēl viņa gultā tiek tikai, vai nu politiķi, vai Suvorova un Nahimova karaskolu smukākie pusaudži. http://putinarainbow.com/
Interesanti, kādus piparus Dombrovskis saņems no Olanda par antisociālo politiku. Un par to, ka Latvija aicina franču bagātniekus ofšorizēties Latvijā.
(Bet, lai ietirgotu eiro ieviešanas nebremzēšanu pret Enerģētikas likuma grozījumu piebremzēšanu, nav jābrauc uz Sanktpēterburgu – to var sarunāt tepat Rīgā ar “Vienotās Krievijas” filiāli “Saskaņas centru”.)
===========
Latvijai ir iespēja nošaut divus zaķus – liberalizēt gāzes tirgu un neieviest eiro. Lai gan neticu, ka SC bloķēs eiro ieviešanu, jo tas ir Krievijas interesēs.
Ikviena mūsu politiķu tikšanās ar absolūtā ļaunuma pārstāvjiem Latvijai nozīmē kārtējo piekāpšanos, materiālos un morālos zaudējumus. Šī reize, īpaši pēc tam, kad premjers nonācis materiālā atkarībā, bija spiests izpatikt SC un Maskavai, nominējot satiksmes ministra amatā Šlesera un Roņa noziedzīgo darbību pārņēmēju, Matīsu, nebūs nekāds izņēmums.
Visu Latvijas attiecību kārtošana ar trešām valstīm, obligāti būtu deleģējama tikai Briselei. Īpaši tas attiecināms uz konsulāriem pakalpojumiem, lai caur Latviju Šengenas zonā nevarētu bez problēmām masveidā nonākt Šļesera, Ušakova un Zatļera sugas brāļi, noziedznieki, lai tūkstošiem, “jakobi” pierobežā dzīvojošo krievu nevarētu ikdienas ceļot(“jakobi” apmeklēt tuvinieku kapus) uz Latviju, vedot degvielu alkaholu un cigaretes. Tas pats arī par robežas un muitas kontroli, jo pat aptuveni nav iespējams apjaust, cik miljardus ES ir zaudējusi dēļ čekistu, Vaškēviča un Dāboliņa, pārvaldītās ES Austrumu robežas, cik narkotiku, ieroču un nelegāļu ir ievests.
Izlasīju Ozoliņa rakstu un kā parasti- piekrītu, jo uzrakstīts labi un interesanti. Mēs tik ļoti pielienam tam austrumu kaimiņam un izdabājam, ka sen jau tas noriebies. Austrumu kaimiņš ir ieguvis gan no pad armijas pilnīgas (ne)izvešanas, gan no Inčukalna bezmaksas gāzes krātuves, paņēmis arī Abreni par ēzeļa ausīm, pat pensijas dabūjis savējiem, kuri strādājuši lielajās Krievzemes ārēs, bet par tiem gadiem dabūjuši pensijas no mūsu nodokļu maksātājiem.
Tā Latvijas vadītāju pazemošanās savu personisko labumu ir tik acīmredzama un briesmīga.
Ozoliņš gan aizmirsis arī Šķēli, Vējoni, kuri tāpat bieži braukāja uz Krieviju pie turienes varas noteicējiem. Par Kalvīti vispār nerunāsim, jo viņš droši vien ir pamatīgi uzlabojis savas finanses pārdodot latviešu tautas intereses.
Par Dombrovska vizīti Krievijā pārāk nesatraucos, ja nu vienīgi viņu cenšas padzirdīt ar kādu spectējiņu, kā to izdarīja savulaik ar Ukrainas iepriekšējo prezidentu.
Dombrovskim vispār nevajadzēja tikties ar šiem Krievija svaras vīriem, jo viņi tak nesen vēlējās ierakstīt Dombrovski savā melnajā saraksta. acīmredzot Dombrovski nav tik viegli iebarot kā pārējos līdz šim pie varas esošos premjerus, prezidentus un vēl dažus ministrus( Vējoni).
OT, var jau būt, var jau būt, bet ne jau parādi vien nosaka to, vai cilvēku var iebarot vai nevar, Kalvītis tak visam paraugs, jo parādu nebija tāpat kā goda prāta nav bijis, bet skat, sēž Latvijas balzamā pie 7 tūkst algas un šefo arī Rīgas dinamo pie Savicka kreisās vai labās rokas kopā ar Ulmani. Jā, nav slikti tiem , kas gatavi pārdoties par jūdasa grašiem, un viņiem noteikti nospļauties par latviešu tautu, jo nauda pāri visam.
Pārņem sajūta, ka mēs nespējam novērtēt, kas mums ir – demokrātijas pamatvērtības, salīdzinoši augsta militārā un ekonomiskā drošība utt. Tā vietā – “katarse” par mūsu premjera atrādīšanos diktatora pakalpiņam valstī, kur demokrātiskās vērtības ir piesmietas, kur 50 gadus tika pazemota Latvija un Putins ar savām čekista metodēm turpina to darīt. Brīžiem šķiet, ka mūsu valdošie attiecībā uz Krieviju sirgst ar t.s. Stokholmas sindromu, par pragmatisku politiku vai diplomātiju to grūti nosaukt.
Igauņiem ir Ilvess, kurš, cita starpā, uzskatāmi parāda, kā runāt un rīkoties attiecībā pret tagadējo Krievijas režīmu. Latviešiem krīzes gados bija izcils krīzes menedžeris, nu jāatrod cita tipa līderis, vai, citējot Jāni Stradiņu, “ir jābūt Latvijā cilvēkam ar vīziju”.
Varētu precizēt par vīziju. Vajadzīgs lideris, kam vīzija saistita ar Latviju ka valsti un šo — valstisko, nevis savu personisko, privāto — viziju redz Latvijas iekšpusē nevis Briselē, Sokholmā utml.
Man arī nav skaidra visa tā ažiotāža.
Un kāda velna pēc Dombrovskim vispār bija vajadzīga tā tikšanās, ko reāli, lemj Medvedevs par kuru smejas visa Krievija, un kuru savā blogā aizstāvēja pat viņa preses sekretāre, tipa – nu, nevajag, jau, tik skarbi, tomēr, skaitās taču valdības vadītājs.
Tur jau tā lieta, ka skaitās, jo par to, ka M. 4 gadus tēloja prezidentu, Putins viņam apsolīja atļaut patēlot premjeru, un “pacans” vārdu tur, kaut, uzbraucieni “aifončikam” notiek nepārtraukti, viņa cilvēki tiek izmesti no varas struktūrām, un viņš nepārtraukti tiek smalki pazemots.
Tāpēc vispār nav skaidrs, kādi ir šās vizītes mērķi, un ko Latvija cer ar to panākt, var jau tikties ar diktatoru, bet, tikties ar diktatora ākstu – kāda vajadzība?
Diplomatiska etiķete prasīja Dombrovskim censties panākt tikšanos ar Medvedevu?
Cik saprotu, Maskava nebūt tik ļoti nevēlējās to darīt, tas bija vajadzīgs taisni Latvijai, tāpēc gribētos zināt, par ko tieši Dombrovskis taisās runāt ar Medvedevu.
…izsauc smaidu šī cepšanās….formāts – premjerministru tikšanās, kur?….Krievijā!…ak, šausmas!…bet šausmas nez kāpēc tikai Latvijas MM un sabiedrībai – mēnesi pirms tikšanās pārpildīta informatīvā telpa, gan tikpat ilgi pēc tikšanās – sazvērestības teorijas, mazvērtības kompleksi, mugurkauli un kas tik vēl neparādīsies….
…bet tā ir normāla prakse, ja starptautisku pasākumu laikā notiek tikšanās ar organizētājvalsts augstākajām amatpersonām, pie tam, ja šīs personas pašas piedalās pasākumā….
…uz pārējo valstu, kaut vai Igaunijas fona – mēs izskatāmies pagalam nelīdzsvarota tautiņa….tad, nu, gan – notikums!….pāris ziņas par notikumu un ar to arī viss būtu pateikts, bet mēs tūlīt metamies meklēt – kam tas ir izdevīgi un kurš no tā iegūs…bet galvenais – sāksim meklēt iemeslu, vai mums nejusties pazemotiem, apvainotiem, piekrāptiem, nodotiem utt. ….un noteikti – atradīsim!…. :)
Nu un pati kā reaģē?
Kāds, redz, atļāvās pateikt, ka nekāda nozīme tai tikšanās nebūs, un vispār nav skaidrs, priekš kam Dombrovskim to vajag, tu uzreiz tā meties to tikšanās un Dombrovski aizstāvēt, it kā kāds viņam pārmestu valsts nodevību vai ko līdzīgu.
Kurš tad strīdas, ja reiz sarunāts, tad jātiekas ir, un neviena tikšanās neko sliktu nenes, pat, bez kādiem rezultātiem, labāk runāt ar jebko un par jebko, nekā karot vai kasīties, tā ir aksioma, bet, manuprāt, pilnīgi normāla arī vēlme zeināt, ko tieši Dombrovskis grib ar to tikšanās panākt.
Tam, ka diezgan daudzi latvieši pilni ar dažnedažādiem kompleksiem un fobijām, un, kā sekas tam, bieži vien ir nelīdzsvarota vai pārspīlēta reakcija uz jebkuru maznozīmīgu notikumu, gan piekrītu.
Kas tur, ZanE, neskaidrs? Igauņi, iespējams, savam premjeram tic, tādēļ neapšauba, jo — nav ari pamata (?) apšaubīt. Varbūt igauņu premjers savējiem nav melojis, tādēļ viņam tic?
Igauņu premjers, iespējams, nav publiski apšaubījis Igaunijas konstitūciju.
Cik lieli parādi parādi/neatdoti kredīti ir Igaunijas premjeram vai viņa ģimenei?
OT. Igaunijai atšķirībā no Latvijas taču jauna konstitūcija? Sabiedrībai, protams, nav uzticības ne saeimai, ne valdībai – pārāk daudz “pārsteigumu” piedzīvots.
lno – nefanotu nu tik ļoti par igaunijas perfektumu :) Ir igauņiem savas utis … Piemēra pēc daudzus gadus tas pats Ansips izlikās neredzam kā igauņi lēja sava tehnika poļu bezakcīzes surogātu , vai piemēra pēc igauņiem pieder antirekords par krievu augstākā ranga spiegu NATO struktūrās . Pavisam fantastiskam gadījumam uzdūros pagājušogad – Vecajā Tallinā pilnīgi nejauši tika nofotografeta a/m ar kuru pārvietojās viens no igaunijas drošības dienesta darbiniekiem , viss būtu normāli, ja ta mašīna nebūtu pusotru mēnesi pirms tam izkrāpta Latvijā un neatrastos starptautiskā meklešanā. Cik zinu , tad vismaz gadu nav atbildes no viņu specdienestiem kā auto nokļuvis pie viņu darbinieka un kāds ir tā tālākais liktenis. Un kur vēl pirms pāris gadiem funcionējošais naudas atmazgāšanas trafiks caur igauņu bankām :)
dzeris – satikās un viss , ko tur lieki vispār runāt, ne līgumus parakstīja, ne kadas globālas lietas sprieda . Labāk būtu paanalizējuši nākamo vizīti uz Japānu un personas, firmas ar ko tur ir tikšanas , kā nekā daudz lielāka un spēcīgāka ekonomika par Krieviju .
klusais. … igauņiem pieder antirekords par krievu augstākā ranga spiegu NATO struktūrās .
______________________
Kā vienmēr:) Kur Tu saskati mīnusus, es redzu plusus. Ja Latvijā vēl neviens tāda ranga spiegs nav noķērts, nenozīmē, ka viņu nav. Prese rakstīja, ka augsti stāvošs SAB darbinieks iesaistīts kontrabandā. Neesmu dzirdējis, ka viņš izciestu sodu…Nekad neesmu teicis, ka Igaunija ir perfekta, bet ko tad teikt par Latviju?:)
klusais – tev absolūta taisnība, bet tā Krievija un viss, kas ar to saistīts, kaut, reāli, tam nebūs nekāda nozīme, vienmēr atradīsies uzmanības centrā, jo te daudz ko nosaka emocijas.
Klusais, ar spiegiem ir tāpat kā ar pedofiliem. Ja man būtu jāizvēlas, kurā no divām valstīm dzīvot – tajā, kur šad tad ziņo par pedofila noķeršanu, vai tajā, kurā šādu ziņu nemēdz būt, es noteikti izvēlētos pirmo.
Ja Igaunijā spiegus izķer, bet pie mums viņu nav, tad tas nozīmē tikai, ka mūsu valsts ir bezspēcīga un spiegi jutas kā mājās. Pievienojos Ino.
…Klusais….diez vai kāds no portāla “starptautisko attiecību” speciālistiem var nosaukt Japānas premjerministra uzvārdu un, ja arī papūlēsies to noskaidrot – pēc pusstundas tas jau būs piemirsts…un arī Akihiro Ohtu vārds un ieņemamais amats neko neizteiks…..bet par Medvedjevu var izteikties katrs, jo tas zināms tikpat labi kā reizrēķins…tas liek uzbangot emocijām un…rakstīt….rakstīt…rakstīt…. :)
agrunte – ok , vienkāršojot sanāk – jo augstāka ranga spiegu noķeram , jo drošākā valstī dzīvojam :) bet tagad jautājums par otru minēto lietu – kapo – tā sauc igauņu SABu , cik man zināms vēl līdz šodienai nav sniedzis nekādu info auto īpašniekiem uz lūgumu paskaidrot kā viņu darbinieks lietojis izkrāpto auto , ir pagājis nedaudz vairāk par gadu no vēstules izsūtīšanas, būtu tā kā laiks :)
Tagad par SAB pieminēto kontrobandas piesegšanu , gadījums nebūt nav nekas īpašs un diemžēl jau ar bārdu … Vai kāds ir iedomājies, kurai ministrijai ir pakļauts SAB ?
>klusais
“vai piemēra pēc igauņiem pieder antirekords par krievu augstākā ranga spiegu NATO struktūrās” – nu, taisnības labad neaizmirsīsim, ka šis rekords igauņiem pieder tādēļ, ka viņu specdienesti strādā savas valsts, nevis krievijas, labā…
Ja Krievijā vadītāji mainītos kā Japānā, diez vai kāds spētu viņus visus atcerēties.Japānas politikā vienīgais stabilais vārds ir Akihito (imperators), un arī tas ir stiepjams jēdziens, jo imperatoram, manuprāt, nav faktiski nekādas varas. Tad vēl puslīdz stabils ir vecais populists Ishihara, bet neesmu pārliecināts vai viņam ievēšana parlamenta apakšpalātā no Tokijas mēra amata būtu saucama par sasniegumu, drīzāk šķiet kā aizsūtīšana pensijā, lai netracina Ķīnu un pārējos kaimiņus. Jāpiebilst, ka Japānai ar Tokiju ir līdzīga problēma kā Latvijai ar Rīgu – to mēri jūtās kā neatkarīgu valstu vadītāji.
Piekritu. Mazam valstim vienmer bus jamekle sabiedrotie. No ta nav jakaunas. Savus sabiedrotos esam izvelejusies jau sen. Tie ir Rietumos. Krievija nav un nebus musu sabiedrotais, runajot ar Krieviju vieni pasi mes vienmer busim zaudetajos, jo mums nav ko viniem piedavat. Bet stavot Vacijai aiz muguras esam daudz specigaki. Vaciesi mums uzticas, Krieviem ne. Kamer musu sabiedrotie Rietumos mums uzticas, mums ir speks un Krievija no mums baidas. Tapec loti svarigi ir sabiedroto uzticibu nenotrallinat, ka to tikko izdarija Kipra un palika viena pati.
Bet stavot Vacijai aiz muguras esam daudz specigaki. Vaciesi mums uzticas, Krieviem ne. Kamer musu sabiedrotie Rietumos mums uzticas, mums ir speks un Krievija no mums baidas.
=========
Šķiet esar aizmirsis Šrēdera siltās attiecības ar Gazprom un gāzes vadu pa Baltijas jūras dibenu.
Sreders ir veco laiku politikis. Tadu ka vins klust aiz vien mazak. Vacija klust pasapzinigaka, apzinas savu varu un lidz ar to ari atbildibu par savu regionu, saviem sabiedrotajiem. Un vacu veletajam tada politika patik. Merkeles reitings sasniedzis kartejos rekordus.
Komentāri (58)
enjoy 08.04.2013. 11.25
Smieklīgi, ka žurnālists kritizē kārtējo izpūsto problēmu, kas radusies, jo žurnālistiem slinkums pildīt savu tiešo darbu- būt sabiedrības sirdsapziņai un sabiedrības interešu sargsunim, tādēļ viņi atrod dajebkādu psidonotikumu, uztaisīt to par skandālu, kuru tad var žļambāt vairākas dienas vai pat nedēļas, ja paveicas. Bet visnelietīgākais žurnālistu nodarījums pret Latviju ir tāds, ka REGULĀRI tiek apšaubītā PM godīgums, prāta spējas un atbildība par savu valsti. Vai tad nepietiek ar krievu medijiem, kur PM galvenais noziegums ir tas, ka viņš ir latvietis?
Par tēmu- labi, ka Dombrovskis tiekas ar Medvedjevu, bet šī tiksānās nav līdzvērtīga, jo mūsējam PM rokās ir reāla vara, bet Medvedjevs ir dekors. Pārējais emocionālais fons un histēriskā retorika ir slinko un stulbo žurnālistu uzpūsts, lai tikai nebūtu īsts darbs jādara.
Var padomāt, ka valstī reālas problēmas nebūtu, kuras būtu izpētes vērtas. Piemēram, ja tagad sāk pensionāri buntoties, kādēļ tad nevarētu izpētīt atvērto shēmošanu ar pensijām un pēc tam aizvērtos logus, kad savējie puikas Bērziņi un Co sev bija pensijas sahēmojuši.
0
Iluta Jurēviča 08.04.2013. 10.04
Medvedjevam Krievijā praktiski nav nekāda politiskā svara – cilvēks izkārtne. Kāda jēga runāt par šo tikšanos? Ja nu vienīgi Zatleram un RP uzkakāt vēlreiz pēc Vienotības pasūtījuma! Tipisks Ozoliņš, tādu aceros no 1999.gada, kad Šķēles uzdevumā viņš neganti aprunāja Krištopānu.
Arī tā maizīti pelna!
0
dace_ampermane 07.04.2013. 16.46
supers un salamandrs, krievu virsnieku ārlaulības dēli, kuri pirms kļuva par Maskavas politikas atbalstītājiem, lauza sienā caurumus starp vīriešu un sieviešu atejām Majoros, tādēļ viņu komentāri ir tādi kādi nu ir…
0
inesite15 07.04.2013. 15.09
Tālāk i nebutu jālasa : ”
…… galvenais – Krievija uzdāvinājusi Latvijai tikšanos ar savu premjerministru. Ziņa, ka notikums notiks, ir svarīgāka par pašu notikumu.”
…………………………………………………………………
… TEV< KO – PĒCPUSI PLĒŠ KAUT TAS, KA VISPĀR KAS NOTIEK ?????????????????
…………………………………………………………………
Tak ir jau laikam vēl kādi galma miskastes apkalpotaajzozolinjveidīgi pajoļi, kas domā, ka pareizi būtu, ja baboltinju sanderu izsuutamais puika ………… bišku padomājis un piemetis ……….. vecajam un slīpētajam gēbē špiegam VV uzdāvinātu bishku ko no sava tik jau vērtīgā partijlaika ….
… galma apkalpotājs-PRESPAJOLS NEPĀRCENŠAS gadījumā tai savā …
izpārgudri izčikotajā … generallīnijā
( ceribā uz iespeejamu virsfinanseejumu un personalu penziju .. )
0
dace_roze_lmt_lv 07.04.2013. 14.43
Latviešu žurnālistu problēma ir tā, kā samelot pārliecinoši, jo vienu reizi jāmelo, cik Krievija ir slikta, bet te bac – jāraksta, ka tikšanās ar slikto Krieviju tomēr jāvērtē pozitīvi.
0
Egitazz 07.04.2013. 14.36
kaut kāds histērisks raksts.
Un to histēriju jau paši žurnālisti uzcep, parastās tikšanās (parastās tādā ziņā, ka Ozoļiņam par izbrīnu, tā pieņemts politikā, ja jātiekas ar visām pusēm, nemaz nerunājot par kaimiņiem)
Un tieši tādas frāzes arī ož pēc histērijas, pasniedzot vienkārši faktu kā “Vairs nav pat svarīgi, ko īsti tur abi taisās veidot dialogā, galvenais – Krievija uzdāvinājusi Latvijai tikšanos ar savu premjerministru.”
Kāpēc tad Francija nav uzdāvinājusi, ņemot vērā Latvijas un Francijas svaru ES jautājumos?
bet tāds paziņojums “Krievija nepilda Pasaules Tirdzniecības organizācijas normas, piemēram, aizliegdama dzīvu cūku importu no ES dalībvalstīm.” ir meli, jo Krievija nevis vienkārši aizliedza no visām, bet no Latvijas, jo pati Latvija taču paziņoja par tās cūkas slimības uzliesmojumu un pati Latvija veica saimniecību pārbaudi un lika iznīcināt vairākām saimniecībām cūkas.
Un ES tāpat aizliedz ieviest no citām valstīm kādu produkciju, ja uzzina par kādiem pārkāpumiem, slimībām vai citu apdraudējumu.
1
Sandris Maziks > Egitazz 07.04.2013. 15.07
kolpants
“Un ES tāpat aizliedz ieviest no citām valstīm kādu produkciju”
Atceros, kad Genka Oņiščenko bija aizliedzis bidlām Boržomi, Gruzijas vīnu, Latvijas šprotes, Polijas cūkgaļu. Tai pašā laikā krievijas augstmaņiem ledusskapī nekad netrūka Gruzijas vīna un šprotu.
Vīns bija visiecienītākā krievu oficieru, marodieru deģenerātu, trofeja 2008. gada Gruzijas kara laikā. Ar to tika piekrauti pat visi tanki un bruņumašīnas. Mēļo pat, ka tieši iemīļoto vīna krājumu izbeigšanās augstmaņu pagrabos bija par iemeslu militārai akcijai. Es gan domāju, ka tā bija mazā krievu smerdeļa atriebība par “ļiļipuķinu”
0
dro 07.04.2013. 13.27
Virtuāla izstāde, veltīta G. Astras nāves 25. gadadienai: http://www.archiv.org.lv/astra/
2
dace_roze_lmt_lv > dro 07.04.2013. 18.29
Bet kāpēc spriedums kaut kādā, bet ne valsts valodā?
Vajadzēja taču valsts valodā jeb krievu valodā.
Ļoti slikta okupācija, ja pat valodu negribēja savu uzspiest. Diemžēl krievi pārāk taisnīgi. Latvieši tā nedarītu, kā mēs zinām.
0
efeja60 > dro 07.04.2013. 23.10
Davai tiesāsim tādus krūmiņus!
0
dace_ampermane 07.04.2013. 13.02
Ir labi, ka Dombrovskis brauc arī uz Krieviju. Taču Latvijas ārpolitikas prioritātes ir Rietumos.
Uz Krieviju jau var aizbraukt paskatīties uz raskladušku, avosku, prīmusu, pončiku un Medveģevu.
1
inesite15 > dace_ampermane 07.04.2013. 15.27
> dormeo prīmuss.lv … va kas Tev te bija ? Saules baterijas ?
…………………………………………………………….
…- sasapņojies – grūdīs Rietumi TEV te taukus … TŪLĪT un lieliem gabaliem :)))
Krievu puse atdihajet, protams, kad keņči un pāvuli razgavor razgavarivajut … kādi tur pekstinji… par el. lampiņu, lokomotivi, Pavlova suni, mākslīgajām asinīm … un VĒL UN VĒL, UN VĒL …. un tiem kosmosa piemēslotājiem …. un KAS TIK VĒL NĀKS ( no tā, kas tur jau ir sen jau kā) … – kā iznāks musu komisari … ar “savu” Canderu, CELMU AP KŪTI VILKŠANU un MINOLTfotakasti !
OOOoooo !
Rietumi bariem skries apkalpot – a to !
Auer veiksmesstāsts ta bestselers Rietumos …… jooo !
0
Sandris Maziks 07.04.2013. 12.35
lno
Patīk Putļers pidrillām, diemžēl viņa gultā tiek tikai, vai nu politiķi, vai Suvorova un Nahimova karaskolu smukākie pusaudži.
http://putinarainbow.com/
2
cheszz > Sandris Maziks 07.04.2013. 13.36
Tavā komentā jūtama patiesa nožēla, pidrilla. Kāpēc tieši tev patīk Putins?
0
Sandris Maziks > Sandris Maziks 07.04.2013. 14.01
tonijs
“Diemžēl”, tāpēc, ka būtu jauki, ja Putļers arī jūs, ierindas mērgļus, saskaņistus un zartļeristus, paņemtu priekšā.
0
dro 07.04.2013. 12.12
http://newsru.com/pict/big/1553798.html
1
Sanšains > dro 07.04.2013. 20.56
http://ru.fishki.net/picsw/022013/14/pics/pics-0030.jpg
0
Ieva Priedenfelde 07.04.2013. 11.25
Interesanti, kādus piparus Dombrovskis saņems no Olanda par antisociālo politiku. Un par to, ka Latvija aicina franču bagātniekus ofšorizēties Latvijā.
0
Ieva Priedenfelde 07.04.2013. 11.23
(Bet, lai ietirgotu eiro ieviešanas nebremzēšanu pret Enerģētikas likuma grozījumu piebremzēšanu, nav jābrauc uz Sanktpēterburgu – to var sarunāt tepat Rīgā ar “Vienotās Krievijas” filiāli “Saskaņas centru”.)
===========
Latvijai ir iespēja nošaut divus zaķus – liberalizēt gāzes tirgu un neieviest eiro. Lai gan neticu, ka SC bloķēs eiro ieviešanu, jo tas ir Krievijas interesēs.
0
Sandris Maziks 07.04.2013. 11.18
Ikviena mūsu politiķu tikšanās ar absolūtā ļaunuma pārstāvjiem Latvijai nozīmē kārtējo piekāpšanos, materiālos un morālos zaudējumus. Šī reize, īpaši pēc tam, kad premjers nonācis materiālā atkarībā, bija spiests izpatikt SC un Maskavai, nominējot satiksmes ministra amatā Šlesera un Roņa noziedzīgo darbību pārņēmēju, Matīsu, nebūs nekāds izņēmums.
Visu Latvijas attiecību kārtošana ar trešām valstīm, obligāti būtu deleģējama tikai Briselei. Īpaši tas attiecināms uz konsulāriem pakalpojumiem, lai caur Latviju Šengenas zonā nevarētu bez problēmām masveidā nonākt Šļesera, Ušakova un Zatļera sugas brāļi, noziedznieki, lai tūkstošiem, “jakobi” pierobežā dzīvojošo krievu nevarētu ikdienas ceļot(“jakobi” apmeklēt tuvinieku kapus) uz Latviju, vedot degvielu alkaholu un cigaretes. Tas pats arī par robežas un muitas kontroli, jo pat aptuveni nav iespējams apjaust, cik miljardus ES ir zaudējusi dēļ čekistu, Vaškēviča un Dāboliņa, pārvaldītās ES Austrumu robežas, cik narkotiku, ieroču un nelegāļu ir ievests.
0
austrisv 07.04.2013. 10.43
Izlasīju Ozoliņa rakstu un kā parasti- piekrītu, jo uzrakstīts labi un interesanti. Mēs tik ļoti pielienam tam austrumu kaimiņam un izdabājam, ka sen jau tas noriebies. Austrumu kaimiņš ir ieguvis gan no pad armijas pilnīgas (ne)izvešanas, gan no Inčukalna bezmaksas gāzes krātuves, paņēmis arī Abreni par ēzeļa ausīm, pat pensijas dabūjis savējiem, kuri strādājuši lielajās Krievzemes ārēs, bet par tiem gadiem dabūjuši pensijas no mūsu nodokļu maksātājiem.
Tā Latvijas vadītāju pazemošanās savu personisko labumu ir tik acīmredzama un briesmīga.
Ozoliņš gan aizmirsis arī Šķēli, Vējoni, kuri tāpat bieži braukāja uz Krieviju pie turienes varas noteicējiem. Par Kalvīti vispār nerunāsim, jo viņš droši vien ir pamatīgi uzlabojis savas finanses pārdodot latviešu tautas intereses.
Par Dombrovska vizīti Krievijā pārāk nesatraucos, ja nu vienīgi viņu cenšas padzirdīt ar kādu spectējiņu, kā to izdarīja savulaik ar Ukrainas iepriekšējo prezidentu.
Dombrovskim vispār nevajadzēja tikties ar šiem Krievija svaras vīriem, jo viņi tak nesen vēlējās ierakstīt Dombrovski savā melnajā saraksta. acīmredzot Dombrovski nav tik viegli iebarot kā pārējos līdz šim pie varas esošos premjerus, prezidentus un vēl dažus ministrus( Vējoni).
2
piziks > austrisv 07.04.2013. 12.06
Kam lielāki parādi, to grūtāk iebarot? Nav obligāti, tomēr arī iespējami.
0
austrisv > austrisv 07.04.2013. 14.05
OT, var jau būt, var jau būt, bet ne jau parādi vien nosaka to, vai cilvēku var iebarot vai nevar, Kalvītis tak visam paraugs, jo parādu nebija tāpat kā goda prāta nav bijis, bet skat, sēž Latvijas balzamā pie 7 tūkst algas un šefo arī Rīgas dinamo pie Savicka kreisās vai labās rokas kopā ar Ulmani. Jā, nav slikti tiem , kas gatavi pārdoties par jūdasa grašiem, un viņiem noteikti nospļauties par latviešu tautu, jo nauda pāri visam.
0
dancis4 07.04.2013. 10.21
Pārņem sajūta, ka mēs nespējam novērtēt, kas mums ir – demokrātijas pamatvērtības, salīdzinoši augsta militārā un ekonomiskā drošība utt. Tā vietā – “katarse” par mūsu premjera atrādīšanos diktatora pakalpiņam valstī, kur demokrātiskās vērtības ir piesmietas, kur 50 gadus tika pazemota Latvija un Putins ar savām čekista metodēm turpina to darīt. Brīžiem šķiet, ka mūsu valdošie attiecībā uz Krieviju sirgst ar t.s. Stokholmas sindromu, par pragmatisku politiku vai diplomātiju to grūti nosaukt.
Igauņiem ir Ilvess, kurš, cita starpā, uzskatāmi parāda, kā runāt un rīkoties attiecībā pret tagadējo Krievijas režīmu. Latviešiem krīzes gados bija izcils krīzes menedžeris, nu jāatrod cita tipa līderis, vai, citējot Jāni Stradiņu, “ir jābūt Latvijā cilvēkam ar vīziju”.
1
piziks > dancis4 07.04.2013. 12.12
Varētu precizēt par vīziju. Vajadzīgs lideris, kam vīzija saistita ar Latviju ka valsti un šo — valstisko, nevis savu personisko, privāto — viziju redz Latvijas iekšpusē nevis Briselē, Sokholmā utml.
0
ligakalnina 07.04.2013. 07.47
Man arī nav skaidra visa tā ažiotāža.
Un kāda velna pēc Dombrovskim vispār bija vajadzīga tā tikšanās, ko reāli, lemj Medvedevs par kuru smejas visa Krievija, un kuru savā blogā aizstāvēja pat viņa preses sekretāre, tipa – nu, nevajag, jau, tik skarbi, tomēr, skaitās taču valdības vadītājs.
Tur jau tā lieta, ka skaitās, jo par to, ka M. 4 gadus tēloja prezidentu, Putins viņam apsolīja atļaut patēlot premjeru, un “pacans” vārdu tur, kaut, uzbraucieni “aifončikam” notiek nepārtraukti, viņa cilvēki tiek izmesti no varas struktūrām, un viņš nepārtraukti tiek smalki pazemots.
Tāpēc vispār nav skaidrs, kādi ir šās vizītes mērķi, un ko Latvija cer ar to panākt, var jau tikties ar diktatoru, bet, tikties ar diktatora ākstu – kāda vajadzība?
23
andris902 > ligakalnina 07.04.2013. 08.03
….par diplomātisko etiķeti neko neesi dzirdējis?….
…arī Igaunijas premjeram bija paredzēta tikšanās ar Medvedjevu…un?…interesanti, kāpēc vienādus notikumus abu valstu sabiedrība uztver tik atšķirīgi?….
0
ligakalnina > ligakalnina 07.04.2013. 08.13
Diplomatiska etiķete prasīja Dombrovskim censties panākt tikšanos ar Medvedevu?
Cik saprotu, Maskava nebūt tik ļoti nevēlējās to darīt, tas bija vajadzīgs taisni Latvijai, tāpēc gribētos zināt, par ko tieši Dombrovskis taisās runāt ar Medvedevu.
0
andris902 > ligakalnina 07.04.2013. 08.50
…izsauc smaidu šī cepšanās….formāts – premjerministru tikšanās, kur?….Krievijā!…ak, šausmas!…bet šausmas nez kāpēc tikai Latvijas MM un sabiedrībai – mēnesi pirms tikšanās pārpildīta informatīvā telpa, gan tikpat ilgi pēc tikšanās – sazvērestības teorijas, mazvērtības kompleksi, mugurkauli un kas tik vēl neparādīsies….
…bet tā ir normāla prakse, ja starptautisku pasākumu laikā notiek tikšanās ar organizētājvalsts augstākajām amatpersonām, pie tam, ja šīs personas pašas piedalās pasākumā….
…uz pārējo valstu, kaut vai Igaunijas fona – mēs izskatāmies pagalam nelīdzsvarota tautiņa….tad, nu, gan – notikums!….pāris ziņas par notikumu un ar to arī viss būtu pateikts, bet mēs tūlīt metamies meklēt – kam tas ir izdevīgi un kurš no tā iegūs…bet galvenais – sāksim meklēt iemeslu, vai mums nejusties pazemotiem, apvainotiem, piekrāptiem, nodotiem utt. ….un noteikti – atradīsim!…. :)
0
ligakalnina > ligakalnina 07.04.2013. 09.43
Nu un pati kā reaģē?
Kāds, redz, atļāvās pateikt, ka nekāda nozīme tai tikšanās nebūs, un vispār nav skaidrs, priekš kam Dombrovskim to vajag, tu uzreiz tā meties to tikšanās un Dombrovski aizstāvēt, it kā kāds viņam pārmestu valsts nodevību vai ko līdzīgu.
Kurš tad strīdas, ja reiz sarunāts, tad jātiekas ir, un neviena tikšanās neko sliktu nenes, pat, bez kādiem rezultātiem, labāk runāt ar jebko un par jebko, nekā karot vai kasīties, tā ir aksioma, bet, manuprāt, pilnīgi normāla arī vēlme zeināt, ko tieši Dombrovskis grib ar to tikšanās panākt.
Tam, ka diezgan daudzi latvieši pilni ar dažnedažādiem kompleksiem un fobijām, un, kā sekas tam, bieži vien ir nelīdzsvarota vai pārspīlēta reakcija uz jebkuru maznozīmīgu notikumu, gan piekrītu.
0
Ieva Priedenfelde > ligakalnina 07.04.2013. 11.34
gribētos zināt, par ko tieši Dombrovskis taisās runāt ar Medvedevu.
=========
Par naudas plūsmu sakārtošanu – kipra nr.2
0
ⓢⓓⓃⓔⓣ > ligakalnina 07.04.2013. 11.35
Nepareizi saproti. Iniciatīva nāca no Krievijas puses
0
piziks > ligakalnina 07.04.2013. 11.58
Kas tur, ZanE, neskaidrs? Igauņi, iespējams, savam premjeram tic, tādēļ neapšauba, jo — nav ari pamata (?) apšaubīt. Varbūt igauņu premjers savējiem nav melojis, tādēļ viņam tic?
Igauņu premjers, iespējams, nav publiski apšaubījis Igaunijas konstitūciju.
Cik lieli parādi parādi/neatdoti kredīti ir Igaunijas premjeram vai viņa ģimenei?
0
Ieva Priedenfelde > ligakalnina 07.04.2013. 12.03
Tieši tā iniciatīva nāca no Krievijas puses, sakārtot ofšoru jautājumu.
0
dro > ligakalnina 07.04.2013. 12.04
dzeris49. Medvedevs tik tiešām neko nelemj, pat liekas, ka viņš ilgi neuzkavēsies premjera krēslā.
0
dro > ligakalnina 07.04.2013. 12.07
OT. Igaunijai atšķirībā no Latvijas taču jauna konstitūcija? Sabiedrībai, protams, nav uzticības ne saeimai, ne valdībai – pārāk daudz “pārsteigumu” piedzīvots.
0
ligakalnina > ligakalnina 07.04.2013. 12.30
Ja iniciatīva tiešām nāca no Krievijas, tad Dombrovskim gan nav ko pārmest, ko tad viņš citu varēja darīt.
0
garausiitis > ligakalnina 07.04.2013. 12.36
lno – nefanotu nu tik ļoti par igaunijas perfektumu :) Ir igauņiem savas utis … Piemēra pēc daudzus gadus tas pats Ansips izlikās neredzam kā igauņi lēja sava tehnika poļu bezakcīzes surogātu , vai piemēra pēc igauņiem pieder antirekords par krievu augstākā ranga spiegu NATO struktūrās . Pavisam fantastiskam gadījumam uzdūros pagājušogad – Vecajā Tallinā pilnīgi nejauši tika nofotografeta a/m ar kuru pārvietojās viens no igaunijas drošības dienesta darbiniekiem , viss būtu normāli, ja ta mašīna nebūtu pusotru mēnesi pirms tam izkrāpta Latvijā un neatrastos starptautiskā meklešanā. Cik zinu , tad vismaz gadu nav atbildes no viņu specdienestiem kā auto nokļuvis pie viņu darbinieka un kāds ir tā tālākais liktenis. Un kur vēl pirms pāris gadiem funcionējošais naudas atmazgāšanas trafiks caur igauņu bankām :)
0
garausiitis > ligakalnina 07.04.2013. 12.51
dzeris – satikās un viss , ko tur lieki vispār runāt, ne līgumus parakstīja, ne kadas globālas lietas sprieda . Labāk būtu paanalizējuši nākamo vizīti uz Japānu un personas, firmas ar ko tur ir tikšanas , kā nekā daudz lielāka un spēcīgāka ekonomika par Krieviju .
0
dro > ligakalnina 07.04.2013. 13.18
klusais. … igauņiem pieder antirekords par krievu augstākā ranga spiegu NATO struktūrās .
______________________
Kā vienmēr:) Kur Tu saskati mīnusus, es redzu plusus. Ja Latvijā vēl neviens tāda ranga spiegs nav noķērts, nenozīmē, ka viņu nav. Prese rakstīja, ka augsti stāvošs SAB darbinieks iesaistīts kontrabandā. Neesmu dzirdējis, ka viņš izciestu sodu…Nekad neesmu teicis, ka Igaunija ir perfekta, bet ko tad teikt par Latviju?:)
0
ligakalnina > ligakalnina 07.04.2013. 14.05
klusais – tev absolūta taisnība, bet tā Krievija un viss, kas ar to saistīts, kaut, reāli, tam nebūs nekāda nozīme, vienmēr atradīsies uzmanības centrā, jo te daudz ko nosaka emocijas.
0
Andris > ligakalnina 07.04.2013. 14.07
Klusais, ar spiegiem ir tāpat kā ar pedofiliem. Ja man būtu jāizvēlas, kurā no divām valstīm dzīvot – tajā, kur šad tad ziņo par pedofila noķeršanu, vai tajā, kurā šādu ziņu nemēdz būt, es noteikti izvēlētos pirmo.
Ja Igaunijā spiegus izķer, bet pie mums viņu nav, tad tas nozīmē tikai, ka mūsu valsts ir bezspēcīga un spiegi jutas kā mājās. Pievienojos Ino.
0
Ieva Priedenfelde > ligakalnina 07.04.2013. 14.20
Jā, bija runa par kontrabandu un spiegu pasītēm, rakstīja Pietiek.com.
0
andris902 > ligakalnina 07.04.2013. 17.30
…Klusais….diez vai kāds no portāla “starptautisko attiecību” speciālistiem var nosaukt Japānas premjerministra uzvārdu un, ja arī papūlēsies to noskaidrot – pēc pusstundas tas jau būs piemirsts…un arī Akihiro Ohtu vārds un ieņemamais amats neko neizteiks…..bet par Medvedjevu var izteikties katrs, jo tas zināms tikpat labi kā reizrēķins…tas liek uzbangot emocijām un…rakstīt….rakstīt…rakstīt…. :)
0
garausiitis > ligakalnina 07.04.2013. 18.58
agrunte – ok , vienkāršojot sanāk – jo augstāka ranga spiegu noķeram , jo drošākā valstī dzīvojam :) bet tagad jautājums par otru minēto lietu – kapo – tā sauc igauņu SABu , cik man zināms vēl līdz šodienai nav sniedzis nekādu info auto īpašniekiem uz lūgumu paskaidrot kā viņu darbinieks lietojis izkrāpto auto , ir pagājis nedaudz vairāk par gadu no vēstules izsūtīšanas, būtu tā kā laiks :)
Tagad par SAB pieminēto kontrobandas piesegšanu , gadījums nebūt nav nekas īpašs un diemžēl jau ar bārdu … Vai kāds ir iedomājies, kurai ministrijai ir pakļauts SAB ?
0
efeja60 > ligakalnina 07.04.2013. 23.07
SAB ir pakļauts Labklājības ministrijai.
0
garausiitis > ligakalnina 07.04.2013. 23.24
kļūdies , VARAM :) :) :)
0
kristaps_drone > ligakalnina 08.04.2013. 11.07
>klusais
“vai piemēra pēc igauņiem pieder antirekords par krievu augstākā ranga spiegu NATO struktūrās” – nu, taisnības labad neaizmirsīsim, ka šis rekords igauņiem pieder tādēļ, ka viņu specdienesti strādā savas valsts, nevis krievijas, labā…
0
ineta_rr > ligakalnina 09.04.2013. 00.54
Ja Krievijā vadītāji mainītos kā Japānā, diez vai kāds spētu viņus visus atcerēties.Japānas politikā vienīgais stabilais vārds ir Akihito (imperators), un arī tas ir stiepjams jēdziens, jo imperatoram, manuprāt, nav faktiski nekādas varas. Tad vēl puslīdz stabils ir vecais populists Ishihara, bet neesmu pārliecināts vai viņam ievēšana parlamenta apakšpalātā no Tokijas mēra amata būtu saucama par sasniegumu, drīzāk šķiet kā aizsūtīšana pensijā, lai netracina Ķīnu un pārējos kaimiņus. Jāpiebilst, ka Japānai ar Tokiju ir līdzīga problēma kā Latvijai ar Rīgu – to mēri jūtās kā neatkarīgu valstu vadītāji.
0
baibabruvele 07.04.2013. 04.45
Piekritu. Mazam valstim vienmer bus jamekle sabiedrotie. No ta nav jakaunas. Savus sabiedrotos esam izvelejusies jau sen. Tie ir Rietumos. Krievija nav un nebus musu sabiedrotais, runajot ar Krieviju vieni pasi mes vienmer busim zaudetajos, jo mums nav ko viniem piedavat. Bet stavot Vacijai aiz muguras esam daudz specigaki. Vaciesi mums uzticas, Krieviem ne. Kamer musu sabiedrotie Rietumos mums uzticas, mums ir speks un Krievija no mums baidas. Tapec loti svarigi ir sabiedroto uzticibu nenotrallinat, ka to tikko izdarija Kipra un palika viena pati.
3
Ieva Priedenfelde > baibabruvele 07.04.2013. 11.28
Bet stavot Vacijai aiz muguras esam daudz specigaki. Vaciesi mums uzticas, Krieviem ne. Kamer musu sabiedrotie Rietumos mums uzticas, mums ir speks un Krievija no mums baidas.
=========
Šķiet esar aizmirsis Šrēdera siltās attiecības ar Gazprom un gāzes vadu pa Baltijas jūras dibenu.
0
baibabruvele > baibabruvele 07.04.2013. 15.06
Sreders ir veco laiku politikis. Tadu ka vins klust aiz vien mazak. Vacija klust pasapzinigaka, apzinas savu varu un lidz ar to ari atbildibu par savu regionu, saviem sabiedrotajiem. Un vacu veletajam tada politika patik. Merkeles reitings sasniedzis kartejos rekordus.
0
efeja60 > baibabruvele 07.04.2013. 23.03
nu nu
0