Tumsas spēki

83

Komentāri (83)

Sandris Maziks 01.02.2013. 18.24

nomale
Tieslietu ministre Āboltiņa neko nevarēja pasākt pret korumpēto padumjo milici, Daini Lūku, kura pakļautā iestādē notika regulāra nelegāla ieslodzīto nodarbināšana, līdzīgi kā kaut kur zimbabvē vai krievijā. Bija bezspēcīga pret čekas melnsvārča, Baštika, organizēto bērnu namu bērnu andelēšanu uz ārzemēm, kur ieņemtā nauda papildināja čekas pederastu bandas, LPP, obščaku.
Pieprasīsi, lai NA Tieslietu ministrs, aizvāc no jumtiem lāstekas, palielina omes pensiju, izārstē AIDS un palīdz ģinamo gūt uzvaras?

+4
-2
Atbildēt

3

    jmaklakovs > Sandris Maziks 01.02.2013. 18.35

    Absolūti Jums piekrītu visā sacītajā un visos pārmetumos, bet vai tas ir normāli? Vai tāpēc mums tā jāturpina dzīvot? Tāpēc ka iepriekšējie bija totāli nespējnieki vai pašreizējiem ministriem jābūt tādiem pašiem?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Sandris Maziks 01.02.2013. 18.41

    Starp citu Tieslietu ministra spēkos ir gan aizvākt lāstekas no jumtiem, gan palielināt pensijas, par aidu nezinu, par ģinamo neinteresējos.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Andis > Sandris Maziks 02.02.2013. 02.43

    Trakums un haoss. Bordāns šodien aiz mana loga lāstekas nav noklapējis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 01.02.2013. 16.48

nomale
Kamēr mūsu zemes gaisu maitā organismi, kas pēc pirmā izsaukuma gatavi aiznesties uz Maskavu atsūkāt pasaules bīstamākam noziedzniekam, viena tieslietu sistēma ir bezspēcīga. Šeit nepieciešama visas sabiedrības saskaņota rīcība un, galvenais, nav pieļaujama ne mazākā iecietība pret neliešiem, kas merkantīlu mērķu dzīti, būdami atkarīgi no kompromata, vai tik viņiem vien zināmu citu iemeslu dēļ, grauj valsti.

+5
-2
Atbildēt

1

    jmaklakovs > Sandris Maziks 01.02.2013. 16.55

    Tiesiskā valstī šie merkantīlie mērkaķi sēdētu cietumā. Neviens politiķis nelīstu uz grauda, ja zinātu ka mazākais sānsolis maksātu viņam karjeru uz mūžīgiem laikiem.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 01.02.2013. 15.45

Pāreja uz eiro pati par sevi PADARA mūs mazāk atkarīgus no Kremļa!
Jo ciešākas būs saites ar Eiropu, jo mazākas iespējas Kremlim atgūt savu ietekmi. Gan Ukrainai, gan Gruzijai pietrūka vien dažu solīšu Eiropas un NATO virzienā, lai izrautos no Putina apskāvieniem. Kas tagad tur darās?

+18
-2
Atbildēt

16

    jmaklakovs > jmaklakovs 01.02.2013. 15.46

    Komentārs bija domāts zirneklienei Šelobai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 01.02.2013. 16.03

    Patiesībā jau NATO ir tas, kas mūs visvairāk pasargā no Kremļa – ja mēs nebūtu NATO, ir liela varbūtība, ka šeit būtu izspēlēta Piedņestras vai Dienvidosetijas – Abhāzijas kārts.
    Bet ekonomiski mēs šodien strauji slīkstam atpakaļ Putina apskāvienos, iztirgojot ražošanas objektus un NĪ Krievijas t.s. “investoriem”.
    Kamēr nepateiksim “Nē!” investīcijām no Krievijas, tikmēr būsim Kremļa ietekmē gan ar, gan bez eiro.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Andis > jmaklakovs 01.02.2013. 16.10

    Piekrītu. Investīcijas no autoritārām valstīm pēc definīcijas ir kā indes dzeršana. Ja investorvalstī nav demokrātijas, nav ne mazākā pamata cerēt, ka investīcijas nāk “vienkārši tāpat”, tikai, lai nopelnītu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 01.02.2013. 16.16

    Krievija nav vnk autoritāra valsts, bet, kas vēl svarīgāk, koloniālā impērija, kas vēlas dabūt izsprukušo Latvijas teritoriju atpakaļ. Mēs varam ieviest kaut eiro, kaut dolāru, kaut mongoļu tugrikus, bet ja mēs pieļaujam šīs valsts finansēm un biznesam te iegūt līderpozīcijas, ne par kādu neatkarības nostiprināšanu pateicoties minētajiem jaunievedumiem nevar būt ne runas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 01.02.2013. 16.28

    Krievijas “investīcijas” ir izdevīgas tiem dažiem būvniecības burbuļpūtējiem, kas paši burbuli radīja un uz tā rēķina dzīvoja. Krīzes laikā palika ar saviem tukšajiem, uzpūstajiem burbuļiem, kurus nebija kam nogrūst. Te nu arī izdomāja ka var pārdot krieviem kopā ar uzturēšanās atļaujām. Ērti!
    Te nu atkal atgriežamies pie Latvijas tieslietu sistēmas un dīvaini cēlajiem tieslietu sargiem baltajos zirgos.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > jmaklakovs 01.02.2013. 16.36

    nomale. Te nu atkal atgriežamies pie Latvijas tieslietu sistēmas un dīvaini cēlajiem tieslietu sargiem baltajos zirgos.
    _______________________
    Kāds sakars ar tieslietu sistēmu? Likumus pieņem saeima.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > jmaklakovs 01.02.2013. 16.48

    nomalei

    Te nu sakarā ar uzturēšanās atļaujām un citiem jautājumiem saistībā ar nedraudzīgu valstu investīcijām pirmkārt ir politiski lēmumi svarīgi, nevis tieslietas.

    Un ar tieslietām viss notiek un tiek darīts – http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=371802:tiesas-prieksdtjs-nevars-bt-mgs&Itemid=436

    Tikai IR to neziņo, un Bordāns vispirms izanalizē situāciju un tad gatavo sistēmiskas maiņas kā solījis iepriekš, nevis kā Ķīlis – izbļaustās ka savā pārvaldāmajā nozarē gandrīz visi ir sliktie ar kuriem jākaro, un ka viss ir strauji jāreorganizē, bet reālas izpētes un plāna apakšā nav.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 01.02.2013. 16.50

    Un ar ko būtu jānodarbojas tieslietu ministram? Ķīlis kaut ko reformē, Sprūdžs arī. Bet tur kur reformas ir vitāli vissvarīgākās, Tieslietu ministrijā, nekas nenotiek. Lai liekas mierā fiksie, kas tūlīt metīsies man virsū par atbalstu Reformu partijai. Likšu jums vilties – Zatlers ar saviem tankiem ir pārvilcis svītru jebkurai iespējai iegūt manu atbalstu. Bet NA ir visas iespējas to gūt, lai tikai beidzot sāk sargāt visus latviešus nevis tikai no Puzes.
    Vai šeit ir kāds, kas varētu apgalvot ka visus šos 22 gadus mūsu valstī viss notiek godīgi? Nav? Nu tad pēdējais laiks šīs lietas labot!

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    grislits > jmaklakovs 01.02.2013. 16.55

    nomale, izlasīji rakstu linkā, ko iedevu? Kā arī ir vēl bijuši šīs valdības laikā vairāki būtiski grozījumi ar tiesvedību saistītos normatīvos. Tā kā reāli TM ir izdarījusi daudz vairāk nekā Ķīlis, kurš nav izdarījis faktiski neko. Tikai TM nebļaustās visu laiku, tā tā atšķirība.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > jmaklakovs 01.02.2013. 16.57

    >Nomale
    Naivums vai propagandista pienākumu pildīšana?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 01.02.2013. 16.57

    Kurš ietupināts šajā laikā kopš NA vada Tieslietu ministriju?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > jmaklakovs 01.02.2013. 17.02

    nomale, no kura laika Tieslietu ministrija var kādu ietupināt? Jūs tiešām nesaprotat atšķirību starp TM (kā izpildvaras sastāvdaļu) un tiesu, vai arī esat demagogs?

    TM var tikai kārtot likumus, normatīvo vidi, disciplināruzraudzību, bet ne kādu tiesāt vai netiesāt, vai ietekmēt tiesu, tai kaut ko norādīot par tās rīcībā esošajām lietām, jo tiesa ir pilnībā neatkarīgs varas atzars.

    Un Bordāns tieši to arī dara, kārto normatīvo bāzi, lai sakārtotu sistēmu, lai tiesas nevarētu čakarēt cilvēkus un kļūtu efektīvākas. Tieši kā to solīja intervijā žurnālam IR.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 01.02.2013. 17.13

    …TM var tikai kārtot likumus, normatīvo vidi,… Izlasiet šo savu teikumu vēlreiz, tad vēlreiz, tad vēlreiz. Iespējams ar laiku sapratīsiet par ko es runāju. Tiesnesis nevar nevienu ietupināt tieši tāpēc ka likumdošana nav sakārtota, pareizāk sacīt ir sakārtota, bet ne mūsu interesēs. Tā pašreizējā “darīšana” ir šaušana ar lielgabalu pa zvirbuļiem, vai arī zīloņa medības ar kaķeni. Civilizētajā pasaulē jau sen visi līdzekļi pret korupciju un valsts nozagšanu jau sen ir izgudroti. Vienkārši jāpārņem.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > jmaklakovs 01.02.2013. 17.22

    Ko nu nomale runājam muļķības, ka likumi traucē ietupināt (ja jūs domājat lkumus, kas kaut ko aizliedz vai nosaka sodu par atsevišķām darbībām). Ietupināt traucē tieši tiesnešu attieksme, iespējas vilkt lietas garumā un citas tiesnešu iespējamās vaļības procesa lietās, nevis kāda panta trūkums krimināllikumā. Tieši procesuālās lietas ir lielākais šķērslis, kas traucē, un tās arī tiek labotas, šie procesuālie likumi arī regulāri tiek kārtoti.

    Paskatījos jūsu pēdējos komentārus, jums tak katrs otrais komentārs ar uzbraucienu tieslietu sistēmai, stipri izskatāties pēc propagandista.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 01.02.2013. 18.31

    Nāksies vien Jums samierināties, kāmēr tiesnešiem TIKS ĻAUTAS …vaļības procesa lietās un iespējas vilkt lietas garumā, tikmēr es par to rakstīšu vēl un vēl!
    Starp citu ko es īsti propagandēju uzbraucot pašreizējai tieslietu sistēmai? Kas ir labuma guvējs no manas propagandas? Kā tas izpaužas?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > jmaklakovs 01.02.2013. 19.38

    Neviens neliedz jebkuram uzbraukt par neizdarībām. Lieta tāda, ka daļa jūsu komentāru ir neobjektīva. Tāpat, ja lielākā daļa komentāru tiek veltīta vienai tēmai, pie tam daļa, ne visai objektīvi, no malas stipri izskatās pēc propagandas. Kam no tādas propagandas labums, nezinu. Varbūt jums tāpat kā daļai no šeit esošajiem vienkārši NA uzdzen šermuļus, un tas arī viss.

    Katrā ziņā, malt komentārus visu laiku par vienu tēmu vietā un nevietā nekādus rezultātus sasniegt nepalīdz, jo komentētājs no malas izskatās nenopietns.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Līna Kārkliņa 01.02.2013. 14.44

Jā, bet eiro ieviešna ne tikai NAV RISINĀJUMS, lai apstādinātu krievu netīrās naudas plūsmu, bet vēl vairāk, tā palielinās
————————————
eiro ieviešanas pretinieku argumenti kāpēc neieviest eiro kļūst arvien rafinētāki…..šim argumentam ar eiro nav nekāda sakara, to likvidē ar politisko gribu….tomēr par investīcijām runājot, tai skaitā no krievijas, droši vien nepamanīta palika informācija par to cik % krievijas iedzīvotāju izlēmuši bija sagaidīt jauno gadu dažādās galvaspilsētās – tā helsinkus bija izvēlējušies 10%, tallinu 13%, rīgu ar visu viņu krievu mēru arī tikai 10%….es kā vienu no galvenajiem iemesliem rīgas atpalicībai redzu to ka eiro tomēr ir magnētiņš kas pievelk….

+6
-2
Atbildēt

2

    gliters > Līna Kārkliņa 01.02.2013. 14.59

    Atslābsti, propogandist… Es gribēju teikt vien to, ka eiro ieviešanai NAV NE MAZĀKĀ SAKARA ar Krievijas ietekmes samazināšanos, ja nav politiskās gribas samazināt Krievijas finansiālo līdzekļu daudzumu, kas Latvijā tiek ieguldīts.
    Man nepatīk, ka tiek tiražēts mīts, ka pāreja uz eiro pati par sevi mūs padara mazāk atkarīgus no Kremļa – tas ir pilnīgs bullšits.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > Līna Kārkliņa 01.02.2013. 15.07

    ja tev nepatīk, to var respektēt….pāreja pati par sevi nenozīmē neko….ja runā par atkarību, es pat teikšu vairāk – tagad kremlis pat būs spiests būt atkarīgs no latvijas – 2.stiprākā valūta pasaulē kā nekā….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

gliters 01.02.2013. 13.08

“Bet no netīrās krievu naudas plūsmas gan derētu atbrīvoties.”

Man ārkārtīgi patiktos redzēt vismaz tikpat lielu degsmi kā eiro ieviešanā, arī centienos atbrīvoties no netīrās krievu naudas, uz kuras nesamērīgo īpatsvaru banku sektorā norādīja pat, ja nemaldos, SVF. Tikai neredzu neko citu kā vien mūžīgo bla bla bla bla un nulli darbības… Jebkuram muļķim ir skaidrs, ka eiro ieviešana drīzāk palielinās, nekā samazinās šīs naudas plūsmas. Šķebinoši skatīties uz Rimšiku, Dombrovski, Vilku un Co ar makaronu pakām rokā un daudziem klātesošajiem ar makaronu kilogramiem uz ausīm, kas kā nohipnotizēti skaitā “eiro mūs no Kremļa glābs”.

+5
-1
Atbildēt

10

    dace_roze_lmt_lv > gliters 01.02.2013. 13.16

    http://miranimacii.ru/_ph/2/345924189.gif

    Kremlis, tas ir poizitīvi. Un Dombrovskis ar Vilku to saprot.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Andis > gliters 01.02.2013. 13.19

    Neviens risinājums nav pilnīgs un galīgs. Diez vai te kāds uzskata, ka ar eiro vien pietiks, lai viss būtu kārtībā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 01.02.2013. 13.24

    Jā, bet eiro ieviešna ne tikai NAV RISINĀJUMS, lai apstādinātu krievu netīrās naudas plūsmu, bet vēl vairāk, tā palielinās investīcijas (kā vakar teica Dombrovskis) – un Latvijas apstākļos investīcijas pirmkārt nozīmē tieši netīrās Krievijas naudas ieplūdumu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 01.02.2013. 13.29

    super_e-y-e
    Domāju, ka azerbaidžāni pilnībā pārņemot kontroli pār savu pilsētu, Moskabadu, nojauks tatāru bezgaumīgās celtnes, sākot jau ar kremli.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 01.02.2013. 14.16

    Uzreiz pēc starta Klusajā okeānā iegāžas Krievijas raķete…http://www.diena.lv/pasaule/uzreiz-pec-starta-klusaja-okeana-iegazas-krievijas-rakete-13991372
    ____________________
    Palaimējās. Cik tur trūka – būtu trāpījuši pa kremli:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gliters 01.02.2013. 16.55

    “Šķebinoši skatīties uz Rimšiku, Dombrovski, Vilku un Co ar makaronu pakām rokā un daudziem klātesošajiem ar makaronu kilogramiem uz ausīm, kas kā nohipnotizēti skaitā “eiro mūs no Kremļa glābs”.” – žēl, ka par tik izcilu frāzi varu pielikt tikai vienu plusiņu, kas pie tam vēl, pateicoties tiem, kam makaronu kilogrami uz ausīm, tūlīt pārvērtīsies par daudziem mīnusiem!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 01.02.2013. 17.20

    Запуск ракеты “Зенит” в океан отбросил Россию на полвека назад, сокрушаются эксперты

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristrun > gliters 01.02.2013. 22.38

    Jā, letiņi tādas burkas netaisa.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 02.02.2013. 12.18

    Вслед за сланцевой революцией “Газпрому” грозит японская – метановая http://www.newsru.com/finance/01feb2013/metan.html

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 02.02.2013. 13.11

    Beidzot, sen jau gaidīju šo dienu. Metāna hidrāta krājumi ir neizmērojami un nemitīgi papildinās. Patiesībā no ekoloģijas viedokļa, lai metāns, kā siltumnīcas efektu izraisošā gāze nenonāktu atmosfērā, to vēlams savākt un izlietot. Es gan biju domājis, ka vispirms tiks apgūti sērūdeņraža hidrāta lauki Melnā jūrā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Andis 01.02.2013. 12.32

Labs, kas izdarīts. Bet no netīrās krievu naudas plūsmas gan derētu atbrīvoties. Naivi esiet, ja domājiet, ka tā tikai Rīgā un Jūrmalā ienāk. Man paziņas to pašu stāsta gan par Mārcienu, gan Bārtu, gan Liepāju. Tiek pirkts ar vērienu un pēc tam seko nekaunīgas prasības gan jaunajiem kaimiņiem, gan vietējai varai.
Tā pati Ķemeru sanatorija – diemžēl valsts to liks uz izsoli, un redzēsim visādus “interesantus” piedāvājumus ar Krievijas “glābēj/grābēj-rokas” līdzdalību.

+12
0
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 01.02.2013. 12.24

Latvieši atbalsta eiro, jo viņiem tas ir saistīts ar jauno saimnieku, ES.

Savukārt krieviem eiro saistāms ar Krievijas ietekmes palielināšanos, jo Latvija būs kļuvusi pievilcīgākā Krievijas investīcijām. Un kam Krievijas investors ziedos naudu un kuru viņš atbalstīs vēlēšanās? Protams, ka ne VL.

Latviešu psiholoģiju aprakstīja Aleksandrs Giļmans (kurš pats ir kvēls eiro ieviešanas piekritējs):

Отсюда аргумент, над которым мы потешаемся: не хотите евро – придется перейти на рубли. При всей внешней анекдотичности этого утверждения, мы имеем дело с особенностями национальной коммуникации: заговорщики шифруются, одни напоминают другим – мы, дескать, перешли к новому хозяину, и барин требует ввести свои деньги. Надо слушаться, а то вернет нас старому помещику, бедному и злому. http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/aleksandr-gilman-strana-durakov-ili-avtonomiya-hitrecov.d?id=42988786

Tātad daudziem latviešiem eiro ir jauna eiropeiska saimnieka simbols, un izvirzot pilnīgi nerealo dilemmu “eiro vai rublis” šie latvieši būtībā viens otram saka: “Jauns saimnieks prasa ieviest Latvijā eiro. Ja mēs atsakāmies, jaunais un bagātais saimnieks atgriezīs mūs vecajam un ļaunajam saimniekam.”

Šīs īpatnības jāņem vērā, komunicējot ar latviešu eiro faniem.

0
-3
Atbildēt

0

gliters 01.02.2013. 10.35

“Jā gan, tas tā varētu būt. Latvija [paldies Šleseram] būs tā Krievijas priekštelpa Eiropā kur šmugulēties ar Eiropas naudu.”

Kipra jau ir, tagad būs arī Latvija… Būsim sagādājuši šo iespēju.

+10
-4
Atbildēt

1

    dace_ampermane > gliters 01.02.2013. 10.43

    zirnekliene Šeloba

    Zirnekliene, Tev ir mugurkauls! [tas ir kompliments] :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 01.02.2013. 08.55

Gribētu apgalvot, ka eiro ieviešana ir trešais pēc kārtas savarīgākais pagrieziena punkts Latvijas integrācijā Eiropā (attiecīgi, aiziešanā no Krievijas ietekmes): pirmais un svarīgākais – balsojums par Latvijas Republikas atjaunošanu; 2) iestāšanās ES un NATO, un trešais, kā jau minēts – eiro. Kremliniem šī ir pēdējā smagākā zaudētā kauja.

+32
-2
Atbildēt

18

    gliters > putekliic 01.02.2013. 09.11

    “Kremliniem šī ir pēdējā smagākā zaudētā kauja.”

    Kas traucē izpirkt visu Latviju pa eiro, nevis latiem? To Šlesera prostitūciju ar uzturēšanās atļaujām eiro ieviešana pati par sevi, bez koalīcijas līdzdalības neatcels.
    SC bļauj pret eiro tikai aiz PR apsvērumiem, neredzu nevienu iemeslu, kāpēc viņu sponsoriem pāriešana uz eiro varētu būt neizdevīga.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > putekliic 01.02.2013. 09.21

    zirnekliene Šeloba. Pāriešana uz eiro kremliniem ir neizdevīga tādēļ, ka, līdz ar eiro ieviešanu, mēs iekļaujamies vienotā monetārajā asinsritē ar Eiropu. Tas, ka jaunie krievi izpērk Jūrmalu un Rīgu, tas, ka mūsu Saeima tirgo “uzturēšanās atļaujas” – tā ir nelietība, bet no citas operas.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 01.02.2013. 09.26

    riņķīapkārt….tas, ka mūsu Saeima tirgo “uzturēšanās atļaujas” – tā ir nelietība, bet no citas operas.
    ____________
    Te būtu vieta bildei Gaismas spēki. Lai cik gaiši nebūtu Vienotība, un RP, tās biedriem taču arī gribas piedalīties andelē. Re, Lācītim arī esot izdevies vienu māju pārdot, bet paņemtais kredīts vēl liels….

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > putekliic 01.02.2013. 09.32

    Ekonomiskā vara agri vai vēlu nozīmē politisko neatkarīgi no tā, kādā monetārajā asinsritē esam.
    Vnk, ja koalīcija (t.i. V un RP) savu sponsoru un pietuvināto interešu dēļ nevēlas atteikties no uzturēšanas atļauju tirgošanas, tad runas par to, ka eiro ir glābiņš no kremliniem, ir demagoģiska d…
    Vienīgais ieguvums ir tāds, ka pret eiro ir grūtāk izvērts kādu tiešu finansiālu diversiju, nekā latu, bet vai tad krieviem trūkst fantāzijas un resursu citādiem risinājumiem.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 01.02.2013. 09.40

    zirnekliene Šeloba. Vai pēc euro V bez šeptēšanās vēl būs kāds mērķis? Analoģija ar LC, TP pēc iestāšanās ES.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > putekliic 01.02.2013. 09.44

    Kurš gan saprātīgi domājošais par to šaubās? Turklāt šeptēsies uz pilnu klapi ne vien V, bet arī “lata bruņinieki” SC un ZZS.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 01.02.2013. 09.54

    zirnekliene Šeloba. Lata bruņinieki bruņoti ar “neuzvaramo” Ļeņina mācību /uzbrukums Ziemas pilij vakar bija par agru, rīt būs par vēlu/, tādēļ tikai viņi zina, kad latu vainot visās ekonomiskajās grūtībās, kad atkal to aizstāvēt, lai darbaļaudis nenonāktu vēl lielākā nabadzībā:)

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > putekliic 01.02.2013. 10.14

    lno

    Populistiska demagoģija… Gan SC, gan viņu saimniekiem Kremlī visa tā preteiro retorika ir tikvien kā nodeva oficiālajai antirietumnieciskajai ideoloģijai gkārt elektorāta piesaistīšanai, praksē eiro nebūs traucēklis ne SC, ne Kremlim.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > putekliic 01.02.2013. 10.28

    zirnekliene Šeloba+++++++praksē eiro nebūs traucēklis ne SC, ne Kremlim.

    Jā gan, tas tā varētu būt. Latvija [paldies Šleseram] būs tā Krievijas priekštelpa Eiropā kur šmugulēties ar Eiropas naudu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 01.02.2013. 10.36

    zirnekliene. Nevar mūsu bāleliņi atradināties no boļševiku domāšanas, štampiem u paņēmieniem. Iestāšanās ES kā atgiešanās paradīzē, euro – nepārvarama aizsardzības līnija pret krieviem, saeimas vēlēšanas – cīņa pret valsts orientācijas maiņu, RD vēlēšanas – vēsturiskas. Ikdienā pilnīga vienaldzība pret notiekošo kā letarģisks miegs, bet uz vēlēšanām kā par brīnumu šiem acis it kā atvērušās atvērušās, lai nākamajā dienā pēc tām aizvērtos līdz nākošajām vēlēšanām.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 01.02.2013. 10.38

    klejotājs. Vai tad nu tikai viņam…Uzņēmumus jau iztirgojām, tagad pārdosim īpašumus, zemi, ja “traucē ekonomikai”, padzīsim aborigēnus, uzliekot nesamaksājamus nodokļus u.t.t.. Vienotībai taču bija pretēja nostāja – uzturēšanās atļauju tirgošana iespaido mājokļu cenas, kas pieņemamas ārzmniekiem, bet nav pa kabatai vietējiem.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > putekliic 01.02.2013. 11.57

    Man šķiet ka EUR ieviešana Latvijā pieliek punktu kirhenšteinu iecerei nonākot pie varas valstī, ar dažādiem populistiskiem pasākumiem, piesaistot kremļa resursus( piemēram gāzes cena kā krievijā) nostiprināties pie varas uz ilgu laiku…. ja šie nonāks pie varas laikā kad eur vēl nebūs ieviests, tad lai dievs mums stāv klāt, visa integrācija ar rietumiem uz ko mēs tik ilgi ejam, ātri vien būs pagriezta uz austrumiem…..pilnīgs fiasko kirhenšteiniem draud tad, ja latvija ievieš eiro, sviras pret šādiem pasākumiem ir iedarbīgas….ne jau velti sudraba iebilst pret eiro( jāatzīst argumenti ir tik pat primitīvi kā antiglobālistiem vai kabanova brigādei), jo acīmredzot tiek gatavota cīņai par zatlera elektorātu ar pēcāku saspēli ar sc….latvijai ir jāpasteidzas….

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > putekliic 01.02.2013. 16.46

    “Kremliniem šī ir pēdējā smagākā zaudētā kauja.” – ha, nu gan loģika! Prātiņ, nāc mājās! Tātad, dāņi, zviedri, briti, poļi utt. arī ir kremlini, jo viņi principiāli ir pret eiro ieviešanu. Bet mums, lai mēs nebūtu kremlini, pa galvu pa kaklu jāskrien eirozonā, jo Dobrovskis un Vilks ilgāk kā līdz 2014. janvārim nebūs spējīgi mākslīgi noturēt inflāciju atbilstoši Māstrihtas kritērijiem.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > putekliic 01.02.2013. 16.47

    >Riņķī apkārt, tā IR nelietība, bet no tās pašas operas! Jo krieviem ir izdevīgāk izpirkt Latviju par eiro, nevis par kaut kādiem latiem, kuri nekur nekotējas, izņemot pašu Latviju.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > putekliic 01.02.2013. 16.50

    >Klejotājs
    “Jā gan, tas tā varētu būt. Latvija [paldies Šleseram] būs tā Krievijas priekštelpa Eiropā kur šmugulēties ar Eiropas naudu.” – bet nu arī trīsreiz paldies Dombrovskim un zatleristiem, kas atbalstīja ar savu balsojumu uzturēšanās atļauju tirgošanos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > putekliic 01.02.2013. 18.07

    Jā gan, bet ilgi pirms tam bija skandāls kad Iekš. Ministrijas darbinieki pārdeva Latvijas valsts pases visādiem salašņām. Vai kāds cietumā? Nē? Ha -hā!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > putekliic 02.02.2013. 10.59

    >Klejotājs
    Un kas tad viņus sēdinās cietumā? Vai bijušie čekas aģenti un komunisti, kas pārsvarā visur ir pie varas? Starp citu, tur, IeM, taču ilgu laiku pie varas bija gan Godmanis, gan Mūrniece, gan Godmane Pētersone. Ko tad viņi palaida garām labu izdevību iesēdināt neliešus cietumā?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > putekliic 02.02.2013. 12.28

    Ciniķis
    “Vai bijušie čekas aģenti un komunisti, kas pārsvarā visur ir pie varas?”

    Bijušo čekas aģentu nav pie varas, tie ir nodzērušies vai nosprāguši.
    Ar pie varas esošiem čekas ziņotājiem nekad nav bijušas pārtrauktas attiecības. Vēl jo vairāk, ziņotāju pulkam ir pievienojušies jauni rekrūti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janis 01.02.2013. 08.48

Laba ironija par pārprasto nacionālismu.

+6
-21
Atbildēt

18

    buchamona > Janis 01.02.2013. 09.14

    Es gan te nekādu ironiju neredzu :) Absolūta realitāte. Katrai tautai ir savs lāsts. Taifūni, zemestrīces. Mums Krievijas pierobeža.

    +27
    -2
    Atbildēt

    0

    betija.tur > Janis 01.02.2013. 09.16

    Te nav runa par nacionālismu, bet divām lielām PR kampaņām – pret eiro un par krievu valodu, kā otro valsts valodu. Gatavībā ir nākamie triecieni – Latgales atdalīšana un SC vispārējā uzvara Latvijā pašvaldību vēlēšanās. Cik ilgi Latvija izturēs, nedarot nekādus prettriecienus – tas ir cits jautājums.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > Janis 01.02.2013. 09.41

    es ar tāpat kā guna sapratu to karikatūru. Un gunai taisnība arī par pārējo.

    Bet zalitim tik nacionālisti rādās :) Diezgan smieklīgi, ja tāda paranoja, kuras dēļ pat uzzīmēto grūti izprast.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Janis 01.02.2013. 09.47

    j_zalitis Laba ironija par pārprasto nacionālismu.
    _________________
    Jā, zatleriešiem ideja par “smičku” ar SC tikpat svēta, kā komunistiem sapnis par vispasaules revolūciju:)

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Janis 01.02.2013. 10.33

    guna „… Cik ilgi Latvija izturēs, nedarot nekādus prettriecienus – tas ir cits jautājums.” To vajadzētu pajautāt biedram Dombravam un viņa biedriem.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    betija.tur > Janis 01.02.2013. 11.32

    Es labprāt viņiem pajautātu, ja tie būtu Iekšlietu sistēmas, drošības policijas, SAB utt. priekšgalā. Kā mēs redzam, valsts kursu un attieksmi pret Krievijas algotņiem nenosaka viņi.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Janis 01.02.2013. 12.11

    Guna – varbūt atgādināsiet, no kurām partijām ir iekšlietu un tieslietu ministri? Ā, viņiem jau tikai tā politiskā atbildība…
    No otras puses – piekrītu Jums, ka jautāt tiešām nav vērts. Negaidīsim taču, ka sulaiņi dos prettriecienu saimniekam. Teijāteri patriotisko gan var uzspēlēt, cik nu atļauts.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Janis 01.02.2013. 12.14

    guna
    Plānprātiņiem zatleristiem ir suverēna izpratne par lietām un notikumiem.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Janis 01.02.2013. 12.35

    Vissmagākais trieciens Krievijas imperiālistiskajām tieksmēm būtu Latvijas tieslietu sakārtošana. Tas ir pamatu pamats. Tieslietu ministrija ir pati svarīgākā iestāde jebkurā valstī, jo sevišķi mūsu. Šovinismu, nacionālismu un citus ismus var iebarot tikai nabagiem. Bagātība var augt tikai tiesiskā valstī.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Janis 01.02.2013. 12.39

    nomale
    “Šovinismu, nacionālismu un citus ismus var iebarot tikai nabagiem.”

    Antilatviskumu var iebarot tikai galējiem morāliem kropļiem, kāds bez šaubām esi tu, kuces bērns. Tiesiskā valstī par latviešu nīdēju dzīvību neviens nedos ne viltotu rubli.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Janis 01.02.2013. 12.47

    Prātīgāk, nedabū trieku!:)
    Cik tad būs bagātā valstī to nīdēju? Vai arī domā, ka rīdzinieks Peķa gribēs nomainīt savu jauno Volvo, LED un smartfonu pret kalašņikova automātu?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Janis 01.02.2013. 12.51

    Es tomēr iebildīšu jums visiem. Karikatūra ir par kremliniem, internacionālistiem, kā tie sevi vēl nesen dēvēja, kam cīņā pret nīsto eiro pēkšņi ir kļuvušas svarīgas Latvijas nacionālās vērtības.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Janis 01.02.2013. 13.23

    betijacelmale
    Es iebildīšu Jums. Rusisti(krievu šovinisti), impērasti, nekad nav bijuši internacionālisti. internacionālisma lozugus tie izmanto tautu apspiešanai, tāpat kā pedofīli savu darbību attaisnošanai, liberālismu.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Janis 01.02.2013. 13.38

    nomale
    Neskatoties uz to, ka mazais fašistu smerdelis, Ušakovs, nēsā uzņēmēja cienīgu pulksteni, par kādu tas nevarēja sapņot, strādājot PBAnālā, viņš maļ rīdziniekus zem krievu tanka kāpurķēdēm. Tas neostaļinists ar gadiem paliek tikai krieviskāks, drīz būs sapuvis pavisam.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Janis 01.02.2013. 13.48

    articulus 100. Man reizēm ir jābrīnās par to, ka domas, kurām daudzkārt var tikai piekrist, tu ietērpj tik atbaidošos vārdos. Citādi, protams, ka internacionālisms tiem ir tikai piesegs noziedzīgai politikai, mantojums no padomju laikiem, kad zem internacionālisma vārda tika veikta pakļauto tautu rusifikācija.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Janis 01.02.2013. 13.53

    betijacelmale
    “kurām daudzkārt var tikai piekrist, tu ietērpj tik atbaidošos vārdos.”

    Из песни слов не выкинешь

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > Janis 02.02.2013. 03.52

    Pilniigi pier pekaljas, ko kautkaads sorosiidu wannabe maakslineieks-karikatuurists (3.klases liimenis) skribulee. IRs tik vien ir vareejis sapulceet kaa Bishofu un Ernestu, wannabe Purviishus, ko neviens cits nekad nenjems un nepublicees.
    IRam vienaakrshi jaaciinaas, jo Vienotiiba iet pa TP taku, NA iet pa augshupejas taku un pashvaldiibu veeleeshnaas NA daudzaas Zemgales un Vidzemes pashvaldiibas Vienotiibai ieliks klokji.
    IRs ir par vaaju, lai kautkaa mainiitu sabiedriibas domu (jo to lasa tikai har core sorosiidi), taapeec izdeviigakais ir nomelnot NA Ozolinja veemeklju sitlaa.
    Argumentu, kaa parasti, nav.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Janis 02.02.2013. 07.30

    Es pat teiktu ka tikai ironija vien ir nepietiekama asuma reakcija uz eiropretinieku sakļaušanos ar krieviem. Vēl jo vairāk, – tā vien uzprasās pieņemt, ka notiek sātaniska darbību saskaņošana. Piemēram, Grigules iniciatīva referenduma rosināšanā u SC atsaucība un bezierunu atbalsts. Vai pateikt priekšā, ko nozīmē priekš SC Latvijas iestāšanās Eiropas monetārajā savienībā? Labi. Pirmkārt, tā ir monetārās savienības visu dalībvalstu visu banku kontrole, normatīvi un atskaites Briselei. Tas izskatēs pēc neatkarības (?) zaudēšanas. Taču tas nobloķē SC Kremļa saimnieku un laventiski-karginisko-antonovisko blēžu brīvu šiverēšanos Latvijā kā pa savu kabatu. Tajā skaitā arī kabatu partiju maizestēvu iespējas. Es piekrītu tam, ka ja Latvija būtu iestājusies monetārajā savienībā jau pirmajā plānotajā termiņā, mums nepatikšanu būtu bijis daudz mazāk. Monetārā savienība piebremzēs pašmāju šeftmaņu izdarības, kuras līdz šim nodrošināja Latvijas neatkarība. Pareizāk sakot šeftmaņu neatkarība no tautas. Kas tagad atklājas Eirosavienības krīzes smagāk skartajās valstīs – Spānijā, Grieķijā: tas pats bardaks, blēdības, korupcija. Būtu viņas kaut kur ārpusē, pilnīgā neatkarībā, turpinātu dzīvot tāpat tālāk, nevienam par to galva nesāpētu. To arī grib mūsu “bāleliņi” un Kremļa aģenti.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam