Sondore-Kukule: Partijai jāpieņem lēmums par izmaiņām vadībā
61Saistītie raksti
Pasaulē /
7. augusts
Īpaši neceriet!
Ārpolitika /
8. marts 2023
Pilnīgs populistu sabrukums
Ārpolitika /
8. marts 2023
Ziemeļmeita
Analīze /
31. augusts 2022
Divarpus krīžu Saeima
Radars /
6. jūlijs 2022
Radars Latvijā
Komentāri (61)
efeja60 08.01.2013. 17.54
Ja konkrēti indivīdi izdara konkrētas lietas, kas tracina sabiedrību….
===============
….tracina Lembergu, būtu precīzāk.
0
efeja60 08.01.2013. 17.38
jāmeklē atbildīgie cilvēki, un ar signāliem jāparāda, ka kļūdas tiek labotas, šiem cilvēkiem atkāpjoties, paejot malā un darot kaut ko citu. “Nevar teikt, ka esam labi un ka tikai kaut kas nedaudz jāuzlabo,” uzsvēra Bondars.
==========================
No tiesas atbildīgo meklēšana, vai Bērtuļa nakts?
0
ilmisimo 08.01.2013. 16.53
Bondars nemācīsies kukulsondorisma akadēmijā?
0
janazakovica 08.01.2013. 13.11
kukule vira uzdevumaa metaas aizstavet slesera cilveku-bondaru..lai negativaa bublicitate ko pats bondars del sava stulbuma ari ir sarazojis vairumaa vinu pasu ari neapeed..ej nu tadam uztici reformet reformu partiju..bet kaa prieksvelesanu sauklis var nodereet…reformejam reformu partiju..ura tavarisi.!
0
Māris Bārzdainis 08.01.2013. 11.58
CĀĻUS SKAITĪSIM JŪNIJĀ.
4
garausiitis > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 12.07
Tā ir , bet nu vismaz liels paldies par šovu :)
0
Signija Aizpuriete > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 12.09
———
Kā stāvēji ‘pie ratiem’ 1988.g. jūnijā – tā stāvēsi arī 2013.gadā.
Sabiedrības ‘galvu’ – elites vairākumu 22-us gadus kā vadīja intereses (savtīgas), nevis kādās vērtības – tā arī turpina vadīt. Kā par to nerunāja vairākums 1988.g., tā arī tagad nerunās,- pretējā gadījumā vēl ticība rietumu demokrātijas mītam mazināsies:
‘ “Latvijas sabiedrība jau ilgstoši ir sašķelta, tā nespēj vienoties par kopīgiem mērķiem un uzdevumiem. Pat visaugstākā līmeņa juristi nespēj definēt šīs valsts pastāvēšanas jēgu. Latviešu nācija izzūd, drīz šie procesi var kļūt neatgriezeniski, taču valdība to izliekas neredzam. Zaudējam gan demokrātiju, gan tiesības izteikt savu viedokli referendumos. Kā var samērot neseno algu palielinājumu valsts uzņēmumu valdes locekļiem ar vienkāršo cilvēku, pensionāru, ģimeņu ar bērniem reālajām vajadzībām? Jāsecina, ka plaisa starp tautu un valsts vadītājiem turpina pieaugt,” norāda akcijas rīkotāji.’
Manifestācijā Doma laukumā aicina no jauna vienoties par Atmodas ideāliem
http://www.delfi.lv/news/national/politics/manifestacija-doma-laukuma-aicina-no-jauna-vienoties-par-atmodas-idealiem.d?id=42949858&utm_source=7guru.lv&utm_medium=news-widget&utm_campaign=Links-in-partner-sites
0
Andis > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 13.08
Skat, skat, kas aicina. Tas vien jau parāda, par un pret ko šis pasākums. (es par edge_indran teikto)
0
Signija Aizpuriete > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 13.13
——-
A es par iecerēto premjera V.Dombrovska skaisto un cēlo nodomu , kas objektīvu iemeslu (sociālo likumu) dēļ likumsakarīgi noved pie ne-plānota rezultāta:
‘ Premjers taisnojas, ka lielo valsts uzņēmumu vadības algu trīskāršošana nav bijusi padomā ‘
http://www.diena.lv/latvija/politika/premjers-taisnojas-ka-lielo-valsts-uznemumu-vadibas-algu-triskarsosana-nav-bijusi-padoma-13986862
0
Signija Aizpuriete 08.01.2013. 11.58
——
2007.g., dr. Zatlera secinājums: ‘ Morālā vide, kurā šobrīd dzīvojam, ir slima. Savstarpējas cieņas un izpratnes vietā ir augstprātīga neiecietība pret citiem viedokļiem. Mēs nereti ignorējam viens otru. Rūpējamies tikai paši par sevi. Aiz skaitļiem un likumiem mēs esam pazaudējuši ētiskos kritērijus. Mani līdzpilsoņi netic viens otram. Un visļaunākais – sāk neticēt savai valstij. ‘ http://www.president.lv/pk/content/?art_id=11725
Ārstēšana: Uz vienu vakaru dr. Zatlers spēja Latvijas politisko sistēmu nostādīt ‘uz kājām’:
http://www.youtube.com/watch?v=RJQIJFlUsDE
1
austrisv > Signija Aizpuriete 08.01.2013. 15.03
Bet, kā pašam Zatlerkungam ar ētiskām lietām? te domāju gan milzu prasības (materiālās), gan morālās( tanku piesaukšana).
0
Egitazz 08.01.2013. 11.57
Milzīga RP problēma ir tajā, ka partijai nav sava stabila vēlētāja, kas balsotu par RP, lai kādas kļūdas tā nepieļautu.
Tāds vēlētājs ir SC un NA, tāds vēlētājs ir arī V. A RP nav. Un nebija laika tādu vēlētāju iegūt. Plus tika darīts samērā daudz, lai tādu vēlētāju neatņemtu nedz SC, nedz V (no NA diez vai pat potenciāli)
2
silvija_vitina > Egitazz 08.01.2013. 12.08
kolpantam
tu kļūdies. Stabils vēlētājs ir tikai SC un vēl ZZS (pareizāk sakot bija, bet vairs nav tik monolīts). NA un V nekad nav bijis stabila vēlētāja, jo viņi dara pareizas un nepareizas lietas, ko vēlētājs filtrē, bet ZZS un SC lietas neviens nefiltrē – tur viss turās uz nenormālu smadzeņu skalošanu caur mēdijiem.
0
austrisv > Egitazz 08.01.2013. 15.01
Tieši tā. Stabils vēlētājs ir tikai SC un ZZS- tie nedomā daudz, jo tiem ir elks, kuru nekad un nevienā darbā tā vēlētājs tos nevērtē pēc darbiem, jo vieniem elks ir Ušakovs, bet otriem Lembergs. “Odna pāra sopogov”
0
alexander 08.01.2013. 11.55
Ja tiešām vienīgi Bondara atnākšana spētu konfrontēt RP ar realitāti, tad šai partijai nebūtu nākotnes. Tomēr valdībā to pārstāv kompetenti un godprātīgi ministri Pavļuts un Ķīlis, kuriem patiešām ir redzējums par savas nozares attīstību valsts attīstības kontekstā, tādēļ konfrontācija ar realitāti neapšaubāmi ir. Jautājums, vai partijas vadība spēj operatīvi reaģēt un sniegt vajadzīgo atbalstu šiem cilvēkiem, kuri realizē tās plānu. Šīs partijas vadībai ir jāstiprina ne vien spēja operatīvi reaģēt uz aktuālām situācijām, bet arī tās paredzēt un ietekmēt partijai vēlamā veidā. Pagaidām šķiet, ka RP vadība uzskata, ka partijas plāna izpilde ir jāvērtē tās kongresā reizi gadā, bet atšķirībā no padomju laikiem kongresa delegātu vienbalsīgs atbalsts un atzinība nenozīmē, ka tas ir sabiedrības jeb vēlētāju viedoklis.
3
Andis > alexander 08.01.2013. 12.05
Vai Ķīlis jeb Pavļuts ir iestājušies RP?
0
alexander > alexander 08.01.2013. 12.42
Šie ministri pārstāv RP valdībā, kas automātiski nenozīmē to, ka viņi ir šīs partijas biedri.
0
Andis > alexander 08.01.2013. 13.07
Man gan vairāk sajūta, ka šie ministri savā darbā reāli iemieso partijas oficiāli pausto reformu garu, taču partijā nestājas, jo tur to nejūt. Īpatnēja situācija – partija ir politiski no viņiem atkarīga, nevis otrādi.
0
lismanis 08.01.2013. 11.44
man kaut kā liekas, ka es vēroju RP agoniju.
kas gan RP labs var sanākt? labākie RP pārstāvētie ministri nav partijā, bet partijas cilvēki nav spējīgi veiksmīgi koordinēt un izpildīt izvirzītos uzdevumus. kā var izdzīvot politiska partija, kurai līderi ir jāmeklē no ārienes? tas taču nav bizness, kurā var izmantot ārpakalpojumus.
1
Signija Aizpuriete > lismanis 08.01.2013. 11.51
——-
‘Zivs pūst no galvas’ – latviešu tautas teiciens.
Viss ir bizness – arī politikas sfēra nav un nebūs kāds izņēmums, kurā nedarbosies esošās sistēmas/iekārtas valdošie principi (‘pirkt-pārdot’).
0
ilma 08.01.2013. 11.35
Par iešanu koalīcijā ar SC.
Kot` šejienes komentētāji piemirsuši aizpērnā gada rudens notikumus pēc Saeimas vēlēšanām. Tikpat labi SC koalīcijā jau būtu. Visu izšķīra pāris stundas, kad Vienotība vēl minstinājās, bet “reformisti” pasteidzās pirmie uzrunāt SC. Tobrīd V fiksi saprata ar ko tas var beigties – jaunākā brāļa lomu, tāpēc vēl ašāk ietērpās nacionālajā togā un cenšās šajā nišā konkurēt ar pašiem nacionāļiem.
Tā kā mīlīši, ja ir vēlme visur redzēt spalvaino Maskavas roku, varat šājā pulciņā droši ierakstīt arī Vienotību. Tā savā morālē ir vēl bezprincipiālāka par “zatleristu” kodolu. Tie vismaz ir diezgan lieli nejēgas un nemāk pat izmantot PRščiku pakalpojumus.
Lai gan patiesībā viss ir daudz jo daudz vienkāršāk kā pašu galvās safunktierētās sazvērestības teorijas.
2
Andis > ilma 08.01.2013. 12.04
Kas liecināja, ka Vienotība ir gatava iet ar SC koalīcijā? Tas, ka viņi iepriekšējās vēlēšanās par to skaļi runāja?
0
austrisv > ilma 08.01.2013. 14.57
Nu šitā jau var visu ko sarunāt, bet cik es zinu, jo klausījos, ko saka Dombrovskis pirms vēlēšanām, tad nu skaidri ievēroju, ka viņš teica, ka
1) partija būs par nacionālajām interesēm!!!
2) Vienotība nosauca pirms vēlēšanām savus potencionālos partnerus, un tajā skaitā bija un ir ZRP un NA!
Vispirms Vienotība koalīciju veidoja ar NA, bet ZRP toreiz minstinājās ilgi, jo paši mēs redzējām kā tas viss notika.
Tikai tad, kad Dombrovskis kategoriski atteicās būt par premjeru ZRP un SC izdomātājā koalīcijā ar V, tad ZRP saprata, ka spēle neies tā kā viņi aizkulisēs bija iecerējuši!
Nevajag sagrozīt faktus un izdomāt savus scenārijus par V.
0
ievuliitis 08.01.2013. 11.28
“Sondore-Kukule savukārt atzina, ka partija tuvākajā laikā mēģināšot pierādīt, ka spēj mobilizēties un mainīties”
Zinu veselus divus cilvēkus, kas tam tic – Dzeris un susurs. Es domāju, ka arī pati Sondore-Kukule tam netic, bet kaut kas tak jāsaka, kad žurnālisti jautā.
0
Iluta Jurēviča 08.01.2013. 11.25
Ja kāds uzlabojums ir nepieciešams, tad pirmais – Kukulei ar kāju pa pēcpusi un lai kopā ar bondaru veic kosmētiskos uzlabojumus uz visām četrām debespusēm :) bye-bye
0
Māris Bārzdainis 08.01.2013. 11.25
Neredzu nekādu kļūdu RP darbā. Būtu jāuzlabo komunikācija ar sabiedrību.
RP tagad ir cits elektorāts, kuram lēti triki nav vajadzīgi.
Turpiniet iesākto un atcerieties, ka Jūsu vēlētājs ir tas, kas skatās uz RP ministru darbiem.
Naļaujieties provokācijām.
Esiet saliedēti.
Izturiet šo spiedienu no Lemberga un Vienotības puses.
Neticiet mākslīgajiem reitingiem.
Vienkārši turpiniet iesākto darbu un reformas.
Jūsu jaunais vēlētājs to novērtēs.
Neuzmetiet paši savu Zatleru.
PS
Visi pasaules susuri un bruņinieki ir RP pusē. Oligarhu laiki ir beigušies.
Dievs, sodi Lembergu un Vienotību.
Āmen.
6
garausiitis > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 11.41
susurs – tagad Vienotība vainīga ? Vai nav iespējams bez vainīgo meklēšanas ? Reformu partijas moto – meklēsim vainīgos, ja kaut kas nesanāk !
0
Jānis Derkusovs > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 11.48
RP tagad ir cits elektorāts, kuram lēti triki nav vajadzīgi.
————————————-
Nū…Precīzāk gan būtu, ka RP vispār vairs nav elektorāta.
Mākslīgi vai nemākslīgi tie reitingi, bet ,ja partijas biedri pat uz kopsapulci atnāk ap 10%, vai cik tur, tad tas ir rādītājs .Skumjš, bet objektīvs.
Susur, stāv rakstīts…Tev nebūs Tā Kunga, sava Dieva, Vārdu nelietīgi valkāt, jo Tas Kungs neatstās nesodītu, …Gan jau viņš zinās, ko tiesāt un par ko. Gan tevis piesauktos, gan citus…Arī tevi un mani.
Un , Susur, kas gan var notikt ar partiju, kas savā emblēmā ieliek cauršautu krustu…Kas uzmet savu vēlētāju, jo pirmsvēlēšanu solījumi par koalīciju ar NA, ko nomainīja retorika par tankiem…Nekas labs!
0
ilmisimo > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 12.29
susurs …………………
Visi pasaules susuri un bruņinieki ir RP pusē. ……….
_________________________
Pelēkais Vilks …….
..R.I.P.
0
garausiitis > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 12.38
susurs – starp citu , ja grib pameklēt vainīgos, tad visā nopietnībā vajadzētu noskaidrot ,kas Bondaru pameta RP . Tas bija klasisks metiens , kurā sevi absolūti aprobežoti parādija partijas pirmais trijnieks . Tā ir ļoti slikta zīme un domāju ,ka novedīs pie iekšējās viļņošanās, kas var sprāgt uz āru :)
0
Sandris Maziks > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 13.05
jautajums_4
“Nū…Precīzāk gan būtu, ka RP vispār vairs nav elektorāta.”
Tā saujiņa sabiedrības pabiru, kas pēc lēmuma veidot koalīciju ar SC, uzradās, joprojām vēl ir.
0
austrisv > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 14.49
Susur, vai Tu tāpat kā Krievija meklē sev apkārt ienaidniekus, lai novērstu tautas domas un prātus, pasludinot V par naidnieku Zatlerpartijai.
Esi gan Tu naivs, jo jau pašā sākumā nokritās RP reitingi pēc tiem tankiem. Varbūt arī tad V bija vainīga, jo nevienojās kopsolī ar ZRP!
Un nu atkal jau otro reizi Bondars tiek bildināts, kaut jau vienu reizi atteica. Vai arī te Vienotība vainīga, un ja tā, tad jau tas patiesām ir bezcerīgi, jo atgādina infantīlus cilvēciņus, kuri paši nespēj atbildēt par saviem darbiem.
0
Andis 08.01.2013. 10.54
Kuri tad tajā partijā bija tie gudrinieki, kas izdomāja, ka jāiet kopā ar SC? Laikam tik spilgts viena nepareiza lēmuma gadījums vēl nebija redzēts.
7
austrisv > Andis 08.01.2013. 11.02
Gati, vai tad to nenojaut?
Es te piekrītu vienam foršam komentāram par to, ka Zatlera prezidenta kanceleja visu to virzīja, bet vai to izdomāja, par to gan neesmu tik pārliecināta, jo tad jau nebūtu izmisuma sauciens no Zatlera puses par tiem tankiem!
0
Sandris Maziks > Andis 08.01.2013. 11.14
Gatis
“Kuri tad tajā partijā bija tie gudrinieki, kas izdomāja, ka jāiet kopā ar SC?”
Vispār jau rīki nedomā, tie pilda funkcijas. Šajā gadījumā kremļa uzdotās.
0
Andis > Andis 08.01.2013. 11.48
Zini, es nenojaušu, kam tas ienāca prātā. Šos cilvēkus personiski nepazīstu, varianti ir dažādi.
Pirms kādiem sešiem gadiem reāli iepazinos ar Krievijas varas shēmām, piemēram: savulaik daži ļoti pazīstami un nacionāli noskaņoti Latvijas politiķi pieņem ar oficiālo Krievijas varu šķietami nesaistītu Krievijas biznesmeņu (piem. tādi kā Belokoņs) dotos labumus un šādi iegūst iespēju īstenot savus mazos sapnīšus par lielāku varu. Piemēram, sāk strādāt kādas VAS valdē. Vai izbalso sev nepatīkamu cilvēku no amata. Utt. Savukārt Krievijas biznesmenis sāk viņu naturāli izmantot – piem. pieņem kāda sava uzņēmuma valdē. Arī par to maksā (forši!) – taču nu jānāk uz Krievijas biznesmeņa uzņēmuma sanāksmēm. Sanāksmēs ar laipnām (ja vajag – nelaipnām) sarunām uzzina no jaunizceptās amatpersonas visādas interesantas lietas, izsaka neatvairāmus lūgums. Parasti tas notiek maigi, it kā nemanot, tik tā pa druskai. Un visu laiku saglabājot ilūziju, ka Krievijas biznesmenis, lūk, risina nopietnas biznesa lietas ar Latvijas partneri, ka viņi ir vienlīdzīgi partneri.
Pilnīgi iespējams, ka arī RP kāds bariņš aptaurētu “noderīgo idiotu” tika apvārdoti, ka, saejot kopā ar SC, tiks nodrošināts patiess tiesiskums un varēs apcirst astoņkāju taustekļi. Tas kādam izklausījās ticami, un ja par to vēl tika kāds labums – viss, lietas notiek. Tādi varēja būt vairāki, katrs apstrādāti pa saviem kanāliem, un kopā sanākot, pat pārsteigti, ka viņi līdzīgi domā.
Bet tie tik minējumi.
0
austrisv > Andis 08.01.2013. 14.46
Man gan atmiņā, liekas, ka Belokoņ, nāk no ASV, vai varbūt maldos, bet par pārējo tā ir versija.
0
Andis > Andis 08.01.2013. 16.41
Belokoņs no ASV? Ups, nezināju. Vienkārši baumas no pazīstamiem krieviem, kam radi bijušie (?) KGBšņiki.
0
efeja60 > Andis 08.01.2013. 18.06
Viens otru neizlslēdz.
0
austrisv > Andis 08.01.2013. 20.17
Gati, Tev taisnība, jo tas nav Belokoņ, bet Sols Buhinkolcs, kurus sajaucu. Man taču vajadzēja nojaust, ka Belokoņ var būt tikai no krievijas.
0
Ieva 08.01.2013. 10.53
Domāju, ka lielu ļaunumu partijas tēlam nodarīja un nodara Sondore Kukule. Epopeja ar tauvas joslu, dārgo tautiešu atpakaļaicināšanas braucienu, superdārgajiem džinsiem neveicināja reitingu kāpumu. Zatleram savukārt vajadzēja, kādu, kas ir ar smadzenēm, tāpēc viņš no ekstravagantās dāmas neatvadijās. kaut gan – ja jau Zatlers panāca korupcijas legalizāciju medicīnā, tad šie jau ir tikai ziediņi. Kamēr partija nenorobežosies no morāli netīriem gājieniem, tikmēr tā pati būs morāli netīra. RP, kā varas partija, arī ir inficējusies ar “savējo” slimību. Pie kam lielā mērā.
RP savulaik izveidojās kā protesta, nevis kā konstruktīva partija. Tad, kad protests pārvērtās par brāļošanās ar SC aicinājumos, tad nepalika arī tas. Izrādījās, ka čaula ir tukša. Ir vai nu tikai neapmierinātie vai karjeristi, kā Olšteins. Tagad tieši tā ir problēma – nav konstruktīvisma. Tagad tieši to RP grib importēt no ārpuses.
Rezumējot – atbirstot zvīguļiem, RP ir palikusi morāli netīra bezmugurkaulnieku partija, no kurienes arī reitingi, jeb tautas attieksme
0
austrisv 08.01.2013. 10.45
“Bondars: RP nepieciešamas strukturālas pārmaiņas, pārmaiņas cilvēkos un kosmētiski uzlabojumi”
Lūk, ko Bondars vēlas un tikai.
Par kosmētiskiem uzlabojumiem droši vien vērtē pēc sevis un Sandras. Gan jau no senākiem laikiem saprot, ka lielu tauta sdaļu interesē tikai labi nospodrināti un uzprišināti līderi, kas prot skaisti runāt, bet darbi nav svarīgi. Ir pienākuši citi laiki, manuprāt, Bondar, un ar ģimju uzspodrināšanu un matu sasukām viss tālu netiksiet!
Bet, tas labi, domā vien tā tālāk, un varēšu viegli uzelpot, ka ceļš Tev uz saeimu nav tik drīzs!
1
Ieva > austrisv 08.01.2013. 11.01
BET, nu kāpēc tik negatīvi uzreiz. Vai tiešām kritika par matu sasukām ir vietā? Kāpēc, pēc noklusējuma, nemeklējat labo, bet mēģinat atrast, kur piesieties. Kāpēc tā?
Tēls, imidžs politiķim ir svarīgs. Vai tad būtu labāk, ja Bondars izskatītos pēc Depardjevska?
Re kā ir – kopkoris norej Bondaru jau tad, kad viņš pat nav piekritis iesaistīties. Kas būtu tad, ja tas notiktu. Kāpēc viņam lai tas būtu vajadzīgs?
Tāpat, kā profesionālim Valsts Kontroliera amatā.
0
silvija_vitina 08.01.2013. 10.40
Viņš minēja, ka RP tagad būtu nepieciešamas trīs lietas – strukturālas pārmaiņas, pārmaiņas cilvēkos, jo daži neatrodoties savās vietās, kā arī kosmētiski uzlabojumi, citē LETA.
—
Nemēdzu komentēt cilvēka izskatu, taču šajā gadījumā visas 3 lietas ir viegli reducējamas uz 2 un labojamas:
1) strukturālas pārmaiņas + pārmaiņas cilvēkos – Sandra pazūd no partijas reģistriem
2) kosmētiski uzlabojumi – Sandrai pašai jāzina, kas vēl būtu darāms
Sorry, piemirsās, ka Sondore ir Sandra, nevis Solvita. Labots
0
ligakalnina 08.01.2013. 10.39
Vistrakākais, ka partijas iešienē neatradās neviens, kurš to varētu izdarīt bez tā Bondara, nezinu, kuram tur tas Bondars ir tik milzīga autoritāte, manuprāt, ja tam Bondaram arī kas piemīt, tad stipri paaugstināts pašnovērtējums, nekas vairāk.
To, ko viņš pateica, saprot katrs, kas atbalsta to RP, bez tā Bondara jūs to nezinājat?
Jānovēl, dabiski, veiksmi, tikai, nav skaidrs, kurš tad būs tas līderis, vai līderu grupa, kas to visu izdarīs, un kā tas viss notiks.
3
ilma > ligakalnina 08.01.2013. 10.44
RP problēma, tici vai nē, ir pati partijas vadība/kodols. To nu gan Tev varu teikt kā diezgan zinošs cilvis. Tā kā “kodols” bez RP ir nekas, tad rezultāts ir zināms kādi uzlabojumi/pārmaiņas ir sagaidāmas. Vari lēkāt šamaņu dejas, bet skuju taka RP jau ir skaidra.
0
Sandris Maziks > ligakalnina 08.01.2013. 11.09
dzeris49
Bondars tas, bija slīcēja salmiņš. ZP netika uzcepta, lai vairotu savu popularitāti, tās uzdevums bija kopā ar SC četrus gadus postīt valsti un pielāgojot likumdošanu, turpināt to arī pēc tam. Analoģija ar krieviju, Batkrieviju, Kazahstānu, Uzbekistānu.
0
dzintarz > ligakalnina 08.01.2013. 11.23
http://lv.linkedin.com/pub/martins-bondars/22/685/4b3
http://lv.linkedin.com/pub/harijs-bondars/0/774/376
R.I.P.
0
ilma 08.01.2013. 10.36
Ja tā godīgi, “reformistiem” ir kirdiks “pa lielam”. Neglābs šo mākslīgo konstrukciju nedz Bondars, nedz Laimes Lācis, nedz paši “zatlerieši”.
Pasekojot šīs blices darbībai no diezgan tuva attāluma kopš tās rašanās laika, jāsaka, ka lielākais RP kapracis ir tieši “zatleriešu” kodols. Jau no paša sākuma bija redzams, ka šiem, Prezidenta pilī gadiem nosēdējušamies, tā vien nagi niez taisīt lielo politiku savām rokām. tad vēl klāt nāk tīri cilvēcīgas/merkantilas lietas un rezultāts uz delnas.
Zaudējums “pa lielam” pašvaldību vēlēšanās, pēc tam Saeimas. Kurš pēc pāris gadiem vēl atcerēsies šo kompāniju? Kāds ziņkārīgs politoloģijas students.
Bet sāka jau labi. Par šādu likteni vērts padomāt citiem esošiem un topošiem censoņiem.
1
aivars_silins > ilma 08.01.2013. 10.46
Man Bondars atgādina Latvijas Bekhemu,trūkst tikai vēl lielo, fotošopa pielaboto apakšbikšu reklāmas plakātu.
0
silvija_vitina 08.01.2013. 10.33
“es, atnākot spēju viņus konfrontēt ar realitāti”.
—
:)
0
garausiitis 08.01.2013. 10.32
Gribētos redzēt kā tā reformēšanās notiks realitātē :) Man kaut kā sajūta , ka tur nekā nebūs :)
1
dzintarz > garausiitis 08.01.2013. 10.34
Reālitātē varētum notikt “gredzenu mīšana” – edža un sandra – kāpēc gan ne?
0
dzintarz 08.01.2013. 10.29
Botox is back!
1
Sigita > dzintarz 08.01.2013. 16.18
vel bus kadas akcijas? . http://www.bildites.lv/images/dbphyjvz28s4mde2z77r.jpeg
0