Autonomejis ideja ir beistama Latgolai i vysai Latvejai

68

Komentāri (68)

alekstapinsh 13.12.2012. 12.42

Ja latgaliesi grib skriet projam, lai skrien. Pareja Latvijas dala dzives limenis no ta tikai celsies, un visi bus laimigi.

0
0
Atbildēt

0

Miíelis Cinis 10.12.2012. 21.51

Lai gan esmu latgaliete,es tomēr nepiekrītu ka obligāti jāmāca skolā latgaliešu valoda,tā ir matu skaldīšana,kas beigās novedīs pie naudas izšķērdēšanas un krievu atbalstīšanas.Latgaliešu valoda ir dialekts.

+6
-1
Atbildēt

0

Juris Dzelme 10.12.2012. 20.19

latgaliskie un latviskie spēki Latgalē nav mazākumā ! jo prokrievijas piekritēji ir padomju cilvēki, lielākoties pilsētu plikadīdas, kuriem nekā nav bijis, un nebūs. saprātīgie saimnieciskie cilvēki ir par Latgali Latvijā. bet padarīt spējīgāku pašvaldību un valsts varu Latgalē vajadzētu gan !

+6
0
Atbildēt

0

ilmisimo 10.12.2012. 18.49

….
…………būvinženieris Mareks Gabrišs sazvanīts pauda viedokli, ka aiz Latgales autonomijas izkārtnes Lindermans un viņa kompānija cenšas rusificēt Latgali. “Viņi cenšas iegūt krievu valodai reģionālo statusu. Caur Latgali viņi grib sākt krievu valodas invāziju ES,” teica latgalietis. Viņš sacīja, ka savulaik pats izvirzījis Latgales autonomijas ideju, taču tagad tās nosaukumu pārņēmuši lindermanieši un mainījuši idejas saturu. “Esmu norobežojies no tās,” teica M. Gabrišs, kurš kritizēja Drošības policiju par to, ka tā pārāk maz vēršot aktivitātes pret lidermaniešiem. Pēc M. Gabriša domām, viens no risinājumiem Latgalei ir valdībai stiprināt latviskumu un latgaliskumu Latgalē, kā arī aicina veicināt, lai Latgale plauktu ekonomiski.
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=367854:lindermans-un-kompnija-uzmcas-latgalei&Itemid=436

+6
-1
Atbildēt

5

    Edzs > ilmisimo 10.12.2012. 19.34

    te ir Mareka Gabriša profils IR portala:
    http://www.ir.lv/profils/48691/skatit

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Vita Vasiļjeva > ilmisimo 10.12.2012. 21.57

    >lama.

    Žurnālists manis teikto ļoti noīsināja. Kā vienu no metodēm cīņai pret civilokupanta Lindermana un viņa kompānijas izdarībām minēju deokupācijas, dekolonizācijas un deboļševizācijas veikšanu.
    Pagaidām izskatās, ka visas t.s. latviskās partijas gatavas nodarboties tikai un vienīgi ar integrāciju un jaunas latkrievu tautas veidošanu. Tā kā partijās pārsvarā ir juristi, politologi un cilvēki bez matemātiskās domāšanas, tad šīs partijas savā vieglprātībā pieturās pie pārliecības, ka, piemēram, Daugavpilī dzīvojošie 18% latviešu spēs integrēt 82% lielo nelatviešu masu.

    Starp citu – sveiciens visiem Starptautiskajā cilvēktiesību dienā! Cilvēktiesības laba lieta, bet augstāk par cilvēktiesībām stāv tautu tiesības. Šodien savas labās domas īpaši veltu tibetiešiem, kuru tautas stāvoklis zem ķīniešu okupantu sloga ir ļoti slikts.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ilmisimo 10.12.2012. 22.24

    Mareks Gabrišs
    lieta ir aktuala un manuprat butu pareizi ja IR Jus nointervetu.
    bet, nezinu vai redakcija butu lidzigas domas un vai kads no tiem mus te ir pamanijis.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Vita Vasiļjeva > ilmisimo 10.12.2012. 22.38

    >TanteSidra

    IR redakcijai tuvāks ir remdenums un liberālisms, un no nacionālisma viņi bēg kā velns no krusta. Starp citu, esmu “Latgales Saeimas” biedrs un piedalījos šīs vēstules/IR ievietotā raksta tapšanā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ilmisimo 11.12.2012. 19.55

    Mareks Gabrišs
    “Cilvēktiesības laba lieta, bet augstāk par cilvēktiesībām stāv tautu tiesības.””

    Latvijā par cilvēktiesībām tiek dēvētas kriminālnoziedznieku, nelegālo imigrantu un sodomītu privilēģijas un absolūti tiek ignorētas pilsoņtiesības.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 10.12.2012. 18.29

shis ir vesturisks ieraksts no laimiga cilveka rus.delfi.lv ko esmu saglabajusi:
Свободный Русский, 09.11.2007 15:20
Поэтому я плюнул на все и вернулся в Родной Расей.
Как здесь хорошо. Свобода русскость и полнейшее отсутствие хуторян. Желаю и вам не жизни а кайфа!

+12
0
Atbildēt

0

Egitazz 10.12.2012. 16.12

Kas lai tiem nabaga Latgales krieviem palīdzētu tagad saprast, kurā brīdī viņiem jāpieņem latviskums, kurā – latgaliskums un kā to labāk savienot un kuras tās lielākas atšķirības starp -kumiem ir.

+1
-8
Atbildēt

7

    ievuliitis > Egitazz 10.12.2012. 17.47

    Krievijā tiem nekas nebūs jāizvēlās. Mož’, padomāsiet par vēsturisko dzimteni?

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Egitazz 10.12.2012. 18.35

    ——–
    paDomāt – tas, visupirms, ir atcerēties. Libermaņa un Mirska aktivitātes atgādina Krievijas impērijas sabrukuma – Pilsoņu kara 1918.-1920.gg. piedzīvoto ‘partizāņu un atamanu plosīšanos’:

    ‘Партизанщина и атаманщина ‘

    (Шамбаров, Валерий Евгеньевич ‘Белогвардейщина’)

    http://www.telenir.net/istorija/belogvardeishina/p58.php

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Egitazz 10.12.2012. 19.00

    >kolpants

    Kā jau pats apgalvojat Jūsu niks nozīmē”‘kolonists okupants”.Jaunam mazohistam -nav slikti.

    Tomēr-laiks iet, jādomā par dinamisku attīstību un progresu.

    Kā būtu Jaunajā 2013. gadā,ja Jūs progresīvi mainītu kļičku uz -“Krysaklop”, par piemēru.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 10.12.2012. 20.10

    betijacelmale
    Только после вас. Ваше стремление быть латышестее латышей вызывает уже просто искреннее восхищение!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 10.12.2012. 20.12

    lama
    Я так понимаю, очередное обострение, только теперь вместо той бредовой статьи о москалях будете везде ставить этот пугающий своим уровнем иронии комментарий?:))

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egitazz 11.12.2012. 10.50

    Redzi, kolonist-okupant, mana tauta nekad nenāca Latvijā ar “uguni un zobenu”, nekad nav centusies iznīcināt un pakļaut latviešu tautu, nav centusies uztiept tiem savu reliģiju, savu “morāli”, savu dzīvesveidu. Mēs dzīvojām blakus un kopā, nevis – pret. Mums, kā jebkurai tautai, ir bijuši un ir gudrāki un mazāk gudri, godīgi un – ne visai, strādīgi un arī slinkāki tautas pārstāvji. Pretstatā tavai, kas vienmēr nāca pakļaut, iznīcināt un dominēt.
    Tāpēc es Latvijā jūtos komfortabli un netaisos nekur braukt. Pretstatā tev, kas nemīl un neciena valsti, kur dzīvo un visu laiku meklē pamatojumus tai nemīlestībai. Un es tev pateikšu – kāpēc tev tā ir. Ir tik grūti godīgi skatīties patiesībai acīs un atzīst “es esmu tās tautas pārstāvis, kas vienmēr, visos gadsimtos ir nesusi šai zemei postu un iznīcību.” Tev būtu jācenšas ar savu dzīvi un darbu rādīt, ka neesi tāds, kā tavi senči, ka gribi dzīvot saskaņā ar šejienes tradīcijām un dzīvesveidu, nevis pakļaut to sev. Bet, acīmredzot, tavā tautā tādi eksemplāri ir milzīgs retums. Tāpēc, klausi manam padomam, brauci prom. Ilgi dzīvojot ar naidu un aizvainojumu, cilvēki iedzīvojās nedziedināmās kaitēs, saka mediķi. Saudzē sevi.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > Egitazz 12.12.2012. 20.52

    Kādas tautas vidū dzīvo, tādu valodu runa! Tas ir tik elementāri. Ja dzīvo Lagalē starp latgaliešiem, runā latgaliski. Kur problēma?

    0
    0
    Atbildēt

    0

manatuja 10.12.2012. 15.17

ne jau Lindermani Latgolys interese, bet gan bardaks…. tie, kas censhas ko darit saprot, ka Latgoly nesarazho tik energijas, lai par kadu autonomiju runatu…..

http://www.latgolai-i-latvijai.lv/

+1
0
Atbildēt

0

Normunds 10.12.2012. 15.10

Latgaļu volūdys politiskī i juridiskī aspekti
Latgaļu volūda padejūs 300 godus nu Jezuitu laikim bie nasaraujami saisteita ar katuoļu bazneicu i dīva vuordu. Latgolā dīva vuordu tautā nese latgaļu volūda. Tys bie idents jiedzīns. Latgolā tauteibys jiedzīņa nabie. Par ticeibu i raizī par volūdu bazneickungi guo cītumā i nuovī. Tys tai bie diktatora ulmana laikā, tys tai bie padumju godūs. I tān mes radzom vineiguo radeja latgaliski ir katuoļu bazneicai.
Latgaļu volūdys Volūdys juridiskīs statuss nasaraujami saisteits ar Latvejis valsts politiku. Politika leidz šam ir bejuse volūdai nalabvieleiga pādejūs deveņdesmit godus.
– pyrmuos republikys laikūs deļ puorprostys vīnuoteivys latgaļu volūda pazamynoita par izlūksni i naliteraru volūdu.
– padumju laikūs deļ ticeibys par atpaliceibu i tumsūneibu.
– nu 90 godim gondreiš vyss kas bie nagativs nu īprīkšejuo perioda tyka puornemts nu vacuom ideologejom.
Valsts volūdys lykums pasludynuot ni juridiski ni volūdnīciski nakorektu terminu; latgalīšu volūda ir valsts volūdys paveids, kuru aizsorgoj valsts. Latgalīts ir latvīša paveids. Na vysai pylnvierteigs.
Pyrmuos,, ryupis,, par latgaļu volūdu paruodeja Latvejis administratīvois tīsys senāts, kurš itū pījāme sprīdumu ka latgalīšu volūdā sastuodeits dokuments ir sastuodeits svešvolūdā i pīleidzynoms krīvu volūdai. Nu šejīnis automatiski secynojums ,ka latgaļu volūda ir ir cyta volūda. Tam varātu pīkrist pi nūsacejuma, ka latgali byutu emigranti Latgolā. Bet tys tai nav. Tys ka latgaļu volūda pīleidzynoma krīvu volūdai te komentaru nav.
Nuokušuo valsts īstuode kura atsateice pījemt latgalisku dokumentu ir Valsts volūdys centrs. Kod līta nunuoce leidz tīsai tyka pīaicynoits latgaļu volūdys tulks.
Latvīšu volūdā nav burta y nušejīnis otkon tys pats secynojums, kurš naļaun pīregistrēt adresi latgaliski.
Tū ka Latvejis saeimā tyka pasceits uz deputatu kurš runuoja latgaliski ,, runājiet latviski,, vēl līku raizi apstyprynuoja, ka Latvejis valsts, volūdys jūmā radz div volūdys, tys nūzeimej div tautys. Tys var nūvest pi biedeiga rezultata. Pādejūs dīnu nūtykumi tū aplīcynoj.
Valsts pozicinej Latgolu, kai kulturviesturisku regionu. Ja agroik presī ar terminu ,,latgalīts,, tyka saprosts latgolys latvīts, tod tagad latgolys dzeivoituojs, naatkareigi nu tauteibys. Kai tod identificēt bejušu latgalīti ? Palīk vacīs jiedzīns latgaļs. Bet valsts politika skaidri pasoka latgali etnogenezīs aba pīspīdu asimilacejis rezultatā īsakluovušs vīnoitā latvīšu nacejā. Kū latvejis valsts darēs ar tīm uz kurim etnogenēze naīsadorbojās ?
Pastuovūšuo lykumdūšona vad iz divom tautom. Tys Latvejai nav izdeveigi. Izeja juomaina valsts volūdys lykums, kurā ir juodefinej la latvīšu volūdai ir divejis rokstu formys ar vīnaidom tīseibom. Voi Latveja iz tū īs ? Bejušo izgleiteibys ministre pavysam nesen pascēja publiski taidus vuordus ; Latvejis vaļsts nav tik bogota, lai uzturātu divejis volūdys. Te juopībylst bet ir tik bogota, lai uzturātu krīvu volūdu. Latgali nav ni pret vīnu volūdu, bet par sovu pastuovēs obūs gadejumūs voitei byus vīna volūda voi tuos byus dažaidys volūdys.

Arvīds Turlajs

+2
-3
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > Normunds 10.12.2012. 21.01

    Arvīd, ja prieks nemājo pašā, velti to meklēt ārpus. Līdzīgi ar nelaimes cēloņiem. Bet, ja tomēr gribi meklēt ārpus Latgales, paraugies uz Latvijas teritorijas sadalījumu Zviedru un poļu ietekmē.
    Mūsdienu Krievijas žurnālists Pozners pievērš uzmanību ANO datiem, kuri kristīgās pasaules ekonomiskās attīstības līmeņus sadala:
    1. Protestantiskais,
    2. Katoliciskais,
    3. Pareizticīgais.
    Pirmskara Latgales domu autori līdz tam bij’ nonākuši savā ceļā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Normunds 10.12.2012. 15.09

Latgolys karūgu mes pacēlem ar dūmu lai vīnoitu Latgolys dzeivoituojus rysynoitu tuos problemys, kas nūvadūšs Latgolys regionu biedeigā situacejā. Juoatzeist sova vaina, ka mes par moz asom darejušs Latgolys lobā. Leidz šam asom apsamīrynuojušīs ar dažim paziņojim par nūtīkūšajīm referendumim, kuortejū raizi atguodynojūt vysim zynomys patīseibys par Latvejis vīnoiteibu. Latgolys karūgu tān ir pacālušs kusteibys voi partejis it kai ekonomiskūs jautojumu rysynoišonai ar autonomejios paleidzeibu. Nav izslāgts, k a īspiejamuo Latgolys autonomeja varātu byut pašmierķis aizvainojumam par vīnu ūtru naisadavūšūs referendumu Latgolys karūgu mineituos kusteibys ir pacāluš pec sovys sapratnis i sovys puorlīceibys. Itei ir Latgolys Saeimys vaina. Mes zynom, ka Eiropa kūpumā dūt prioritāti navys etniskumam, bet cylvāktīseibom , kai taidom. Nav breinums, ka Latgolys problema tiks pacalta Eiropys leimenī navys uz latgalīšu bet Latgolys dzeivoituoju –cyttautīšu interesem, kurys varātu nasaskryst i pat byut navālamys Latgolai i Latvejai kūpumā. Tys ir valsts volūdys statusa dašķieršonai krīvu volūdai. Mes zynom referenduma rezultatus latgolā, kur latgalīši naatbalsteja krīvu volūdu, kai ūtru valsts volūdu. Naatbalsteja car tū ka jīm jau gona ar vīnu valsts volūdu, kura latgalīsu volūdu ir izspīduse nu lītvedeibys, radio televizejis, kura jau teik muoceita bārnam suokūt izrunoit pyrmūs vuordus. Bīži vīņ zamuos latgalīšu volūdys tierga vierteibys dieļ aizmierstūt par sovu dzymtū volūdu. Mes īteiktu tīm , kas pastuov par ūtru vaļsts volūdu, kurim Latvejis vaļsts uztur školys, radio televizeju, kuru volūdu daspīž zynoit kotram īreidņam, padūmoit voi tys ir korekti. Pasavērt pi sābra, ka vyss tys par kū latgalīši ir spīsti cīņatīs ik dīnu, Jyusim jau sen ir. Bez tam latgalīšim nav ūtrys valsts kai cytom tauteibom , kas atbalsteitu jūs volūdu. Eiropai, taipat Latvejai i Latgolai , navar beistama autonomeja, jeb regionalizaceja teiši ūtraidoik Eiropa īt iz nacionalu valstu lūmys mazynoišonu – federalizaceji. Beistami ir ībuost golvu smiltīs i stuovēt molā, kod cyti suok rysynoit myusu problemys, it kai nu ekonomiskuo vīdūkļa a faktiski, kai aizvainojumu par referendumu ūtrys volūdys sakarā. Darēsim poši, sakuortoisim lykumdūšonu ta, i lai vysi Latvejā i Latgolā justūs labi. Latvejai tūmār byus juorysynoi Latgolys regiona problemys, kurys nav izolātys nu puorejuos Latvejis problemom. Napīcīšams sakuortoit myusu valsts pamatlykumus atbilstūši laika gora praseibai, lai izvastu nu ekonomiskuos krīzis ,kurys cālūns ir pretrunys nacionalajā politiskajā i ekonomiskajā jūmā. Lai vīnoitu tautu, navys daleitu divois voi trejois dāļois, kurom par cālūni ir vīnys tautys dalis balsteišonois uz padumju ideologeju, ūtrys tautys daļis balsteišonois iz ulmana laiku idiolegeju. Ni vīnai ni ūtrai nav nuokūtnis . Taisneiba ir pa vydam. Varbyut teiši latgalīši byus tys vīnojūšis pūsmys kas sasaistēs obys dalis. Myusu lykumdūšonai juobyut atbilstūšai cylvāktīseibom navys vīnys voi ūtrys nacionali pretieju parteju īgrybom. Latveja i Latgola atsatīstēsīs tikai tod kod īriedni byus izraudzeiti navys pec parteju voi nacionaluos pīdereibys, kai tys ir beis leidz šam, bet pec speijom. Tys var nūtikt tikai īvīšūt mažoritārū vieleišonu sistemu. Tod byus vysim sova autonomeja. Latgolai sova, Kurzemei sova Reigai sova, i nabyus beistama Latvejai kūpumā.
Arvīds Turlajs 2012 .goda 10.decembrī

+1
-4
Atbildēt

1

    Normunds > Normunds 10.12.2012. 15.31

    Atkluota viestuļa Latgolys saeimys valdei – Reformu partejis filialei

    Skotūtīs is ,,Latgolys Saeimys darbeibu radzams, ka jei apsarūbežojās ar paziņojim pret dažaidim referendumim, kuortejū raizi atguodynojūt vysim zynomys patīseibys par vīnoiteibu ar Baltīšim. Jyusu paziņojumā kurš acīnmradzūt taps kaidys partejis birojā atsakuortoj padumju laiku vuordi ,,kaitnīceiba,, ,,spekulaceja,, pretvalstisks [labi ka na pretpadūmju] Nivīns nu vaļdis na aisguo iz konferenci lai pasaceitu sovys dūmys, izjamūt 4 īryndys bīdrus. Lai pasaklauseitūs i izsaceitu sovu redzejumu iz taidu navīnnūzeimeigu lītu kai aicynojumus iz autonomeju, kura pati par sevi nav nikaids nūzīgums kai tū sludynoj varturi. Kauns ka Latgolys karūgu ir pacālušs kam vysmozoik byutu tīseibys tū darēt. Pacālušs pec sovys sapratnis i sovys puorlīceibys. Itei ir Latgolys saeimys vaina. Eiropa kūpumā dūt prioritāti navys etniskumam bet cylvāktīseibom. Nav breinums ka Latgolys problema tiks pacalta eiropys leimenī navys uz latgalīšu interesem bet dzeivoituoju kuru vairoikums ir cyttautīši. Tod myusim vādzēs byut skateituoja lūmā. Pazīņojuma sevi saucot par minoritāti . Nav skaidrs kaidā mārūgā Latgolys voi Vaļsts mārūgā. Eiropai, taipat Latvejai i Latgolai , nav beistama autonomeja, jeb regionalizaceja teiši ūtraidoi Eiropa īt iz nacionalu valstu lūmys mazynoišonu – federalizaceji. Beistami ir ībuost golvu smiltīs i stuovēt molā kod cyti suok rysynoit myusu problemys it kai nu ekonomiskuo vīdūkļa a faktiski kai aizvainojumu par referendumu ūtrys volūdys sakarā. Nadorit tū latgaļu karūgu mes pacēlem na deļ tuo lai jū izmontoitu sveštautīši voi sovejī lai Latgolu padareitu vēl tukšoiku narysynojūt ekonomiskūs politiskūs, civiltīsyskūs jautojumus Latgolā i vysā Latvejā . Žāl ka mān vīnam nu nadzaudzim uzjiemeijam Latgolys Saeimā juomieginoi puorlīcynoit par vysim zynomam patīseibom. Jyus sovus paziņojumus taisot sādādami saeimā, pošvaldeibā, auditorejois, sajemūt par tū olgu, bet myusim laiks iitam ir juotraun nu sova biznesa . Tīši mes uzjiemieji uzturom saeimu posvaldeibys i skolys. Nakurynoite naidu starp volūdu lītoituojim, suokom rysynoit politiskys, nacionalys , ekonomiskys problemys.

    Arvīds Turlajs 2012 . goda10. decembrī

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Andris 10.12.2012. 12.43

Paldies par Jūsu un “Latgales Saeima” viedokli!
Tikai jautājums: vai ar šo publicistisko deklarāciju esam iepazīstināti tikai mēs, kas lasām netu, vai arī to ir saņēmuši Saeimas deputāti (un, uz LR likumiem atsaucoties, arī DP)?
Lai veicas un nepiertūkst spēka un vienotības visiem, kuri lasījuši “Latgales Māras” vēstījumu – “Vienoti Latvijai!”

Vakar pabradāju pa “Vesķiem”. Tur šajā kontekstā interesants secinājums – http://www.ves.lv/article/232716 , „В период после экономического кризиса когда у Долгополова и Рубикса не было достаточно денежных средств и все черные деньги из Москвы шли только через Урбиса он из ЦС изгонял не просто отдельных членов, но целые городские и районные организации. Это ведь точно, псих ненормальный. Понимаю, согласюки об этом не любят говорить по тому как финансы из Москвы идут только через Урбиса и только у Урбиса есть всесильные знакомые в высших коридорах власти в России, но политические опоненты согласюков это знают и мастерски этим пользуются. + Про отделение Латгалии от Латвии в случае выхода Латвии из СССР мне лично говорил Ваш самый главный главнюк Янис Урбанович летом 1988 года, приблизительно за полгода до создания Народного фронта. Совсем не давно и публично Урбис пообещал Латвии Бишкек и этот Ваш комса слова на ветер не бросает. Если Линдерман начал это делать реально, значит на это дали добро на самом верху в Москве.”

U-ūū, SAB, KNAB un DP!

+16
0
Atbildēt

2

    dace_roze_lmt_lv > Andris 10.12.2012. 13.01

    Кто-то накарябал что-то на стене туалета, а вы и рады повторять за ним.

    Это показывает уровень вашей дискуссии.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Andris 10.12.2012. 15.00

    Cinīt – Ka Latgales autonomija izdomāta Maskavā, pierāda pat atklāti publicēti viņu „tuvās” ārpolitikas dokumenti.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

helis 10.12.2012. 12.39

Milda, turies!

0
-2
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 12.24

Rakstā pat nav ne vienu reizi pieminēts Lindermans, jo autors ir bailīgs.

Un šādi varoņi, kā autors, cer uzvarēt nelokāmu cīnītāju Lindermanu?

Jūs esat malači, jūs man ļoti patīkat:-)

Vispār šis raksts tapis, kā autora kliedziens pēc valsts finansējuma:-) Jo jūsu valsts modelis ir ļoti vnkšs, “zāģēt” valsts naudu,tai skaitā caur visādām biedrībām, un nedomāt par sekām:-) Tātad ja autonomijas ideja būs uzvarējusi, autors varēs arī nedabūt finansējumu no jaunas varas:-) Ak, nu, jā, viņš taču ne vienu uzvārdu rakstā nav pieminējis, tātad var cerēt uz finansējumu arī no jaunas varas.

0
-8
Atbildēt

5

    gundega_heiberga > dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 12.44

    Brīnums tikai kā Lindermans neapdedzina nagus, Latgalei sauli nesdams.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Kārlis > dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 13.37

    “jiusu vaļsts” soki?
    Hm, nu skaidrys, kas i nu kurīnis Tu taids esi…

    soki, ka autors beistās nūsaukt konkretus uzvuordus… Tok Tu pats beistīs nūsaukt sovu. Ej šur, parunuosim!

    Sovu attīksmi “pret myusu vaļsti” paruodeji ari izavālādams sova profila foto – tei jau viņ ir nacīņa pret “myusu vaļsti” i “myusu simbolim”. Lai Tev stypra veseleiba i breineiga “Tova vaļsts” – drūšai vari tī palikt, voi ari iz tīni aibraukt, ka vēļ naesi pagivs. ;)

    Paļdis ir.lv, ka publicej rokstus ari Latgolys latvīšu (latgalīšu) volūdā. Dīvamžāļ, dažys avīzes Latgolā pošys beistās nu sevi i prosa, lai jīm teksti tyktu syuteiti tikai puorlykumā iz ūtrū (lejislatvīšu aba baļtīšu) volūdys paveidu.

    Ar cīnu,
    Jurs Viļums

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 16.28

    Ja es būtu starp simts liekēžiem, kā jūs esat, Juri Viļum, es arī vietā un nevietā bāztu savu vārdu visos medijos cerībā, ka šis muļķu bars mani vēlreiz ievēlēs.

    Bet tā kā neesmu Saeimas deputāts, man ir tā privilēģija palikt par privātu personu ar godīgu sirdsapziņu.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Kalvis > dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 21.25

    Nezinu gan vai cilveks, izplatot šokējošus “zinatnes” atzinumus, par slāviem kā Latvijas pirmiedzīvotājiem ir tikai ar “tīru sirdsapziņu. Labāk tak pašam papriekš noskaidrot, kas vēl Jums piemīt – jūs esat rafinēts provokators, kas tic, ka savas “svētās” pretlatviskās misijas labad arī skaidri meli noder; vai bezcerīgs idiots.
    Rakstāt jūs labi, kas ir tas ir (ne attiecībā uz saturu). Acīmredzot pie klasiskiem dauņiem Jūs nepieskaitīs; Atliek zooloģisks latviešu nīdējs – provokators.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 21.36

    Jāni, nemokies. Tikai pie parazītiem idiots gatavs mirt, lai dzīvotu ideja . Ja mēģini atrast kopīgu valodu, iesaku – hlorkaļķis.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 10.12.2012. 11.50

Konference par Latgales autonomiju ir pat ne brīdinājuma zvans, bet gan trauksmes sirēna – mūsu valsts pamati sāk drupt. Un šos pamatus nevar pielāpīt, uztaisot atsevišķu DP akciju un “izkratot” Lindermani, vai kādu citu mūsu ienaidnieku.

“…Latgolā dzeivoj 46% latvīšu i faktiski Latgolā mes jau asom minoritate…” +++ bet šo problēmu vajadzētu sev izvirzīt kā primāro, kura jārisina gan Izglītības, gan Kultūras, gan Ekonomikas utt, ministrijām. Pārējais viss var pagaidīt, ja gluži negāžas kopā, jo zem rusifikācijas seku sloga viena liela mūsu tautas daļa smok nost tur Latgalē un tas notiek vēl joprojām arī pēc 20 neatkarības atjaunošanas gadiem.

+18
-2
Atbildēt

17

    dace_roze_lmt_lv > buchamona 10.12.2012. 11.58

    Latvāņi kā vienmēr melo sev un citiem, ka krievus var asimilēt, vai ka viņi nesaprot, kā pēc šāda Lindermana rīcība ir radusies.

    Atgādinu: kad latvāņu elite vēl tikai bija izteikusi domu atteikties atļaut referendumu par nulles pilsonību, Lindermans jau brīdināja: “Ja neļausiet rīkot referendumu, tad satiksieties ar Latgales autonomijas idejas atdzīvināšanu.”

    Lindermans savus solījumus tur, paldies viņam par to.

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 10.12.2012. 12.34

    Jā, pēc referenduma par nulles variantu viņam kā nākamais bija ieplānots referendums par Latgales autonomiju. Ja pirmo aizliedza, nācies uzreiz pāriet pie otrā. Kas šeit ir tik īpaši godīgs? Redzu tikai dabisku pielāgošanās atstākļiem.
    Puika plānoja vispirms apēst bumbieri, tad ābolu. Un visus brīdināja “Ja atņemsit bumbieri, sākšu ēst ābolu!” Bet šie draudi nez kāpēc nepalīdzēja, un māsa tomēr bumbieri atņēma. Ko tad tagad viņam darīt?

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > buchamona 10.12.2012. 12.58

    Nē, Lindermans neko nebija sacījis par Latgales autonomiju pirms tam, kad latvāņu elite sāka svārstīties, vai atļaut referendumu par pilsonību.

    Un Lindermana doma vienkārša, jo nulles pilsonība nesaņems atbalstu Eiropas Savienības parlamentā un Komisijā, bet prasības pēc autonomijas gan saņems.

    Viņš taču brauca arī uz ES parlamentu: http://www.gorod.lv/novosti/147081-deputatyi_evroparlamenta_u_russkogo_yazyika_v_latvii_dolzhen_byit_dostoynyiy_ofitsialnyiy_status

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > buchamona 10.12.2012. 13.05

    Un ko viņiem izdarīt? Pārlatviskot 20% Latgales ne-latviešu uz vakardienu? Piekukuļot, lai pārtop par īstiem latviešiem? Vien tukša bļaušana no tevis.

    Ko darīt? Apmēram to, ko teici, bet rezultāti prasīs gadus 10-20, turklāt Latgalē vienkārši ir smagākā situācija, bet būtībā jau tā pašas problēmas mazākā mērā izpaužas visā Latvijā, tādēļ, lūdzu, risinājumu visiem nevis tikai daļai Latvijas. Bet pa to laiku jāprotas kā mākam, un nevajag to saukt par lielāko problēmu – mums ceļi un tiesu sistēmas nespēja arī ir reālas problēmas, turklāt tādas, kuras mēs nevaram novilcināt vēl ilgāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.12.2012. 13.29

    ex-diena-lasitaji ….būtībā jau tā pašas problēmas mazākā mērā izpaužas visā Latvijā, tādēļ, lūdzu, risinājumu visiem nevis tikai daļai Latvijas +++ Latvijai kopumā nav cita risinājuma, kā vienīgi tas ceļš, kuru šobrīd ir sākusi iet mūsu valsts un kurš balstās uz konkrētu budžetu un reālu rēķināšanu. Cits risinājums varētu būt vienīg – populistisks lēciens atpakaļ bedrē, ja “kreisie” nonāktu pie varas, piemēram.

    Bet, ja par Latgali, tad arī Tu atzīsti, ka Latgalē problēmas ir daudz nopietnākas, nekā Rīgā, vai kaut kur citur LV. Tātad – Saeimai un valdībai ir jāizlīdzina situācija Latvijā vispirms jau morāli. Nedrīkst būt pats par sevi saprotams, ka Latgale ir pēc definīcijas atpalikusi. Šāda “aksioma” arī kalpo par atspēriena punktu mēģinājumos sadalīt Latviju. Censties novērst šādu situāciju – tam nav nekāda sakara ar kukuļošanu :) Tā būtu pavisam taisnīga rīcība, ja Latgalei tiktu piešķirti papildus līdzekļi konkrētu mērķu programmu realizācijai.

    Pluss vēl – ir jāsniedz pavisam konkrēts atbalsts latgaliešu dialektam, jāatrod līdzekļi, lai latgaliešu dialektu varētu pasniegt skolās, ir jāstimulē latgaliešu prese uc mediji, ir jāstiprina latviešu valodas kā valsts valodas pozīcijas Latgalē, bet krievu valodai tur ir jānorāda tās īstā vieta. Nekādi reģionālie statusi uc. okupācijas seku leģitimācijas un kroplības.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > buchamona 10.12.2012. 13.39

    Īstais latvānis, tātad visus šos gadus “atbalstu” “latgaļu dialektam” latvāņu valdība it nemaz netaisījās sniegt, bet kad sāka briest reāli draudi par Latgales autonomiju, tad latvāņi beidzot ir atmodušies un ierauguši arī brāļus latgaļus, un pat sāka domāt, vai atļaut tiem mācīt latgaliski skolās:-)

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > buchamona 10.12.2012. 14.57

    super_e-y-e – „…Lindermans savus solījumus tur, paldies viņam par to. …” Lindrmans pilda nevis solījumus, bet direktīvas. Precīzas. Un diez vai par „paldies”.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 10.12.2012. 16.15

    Liela Latgales tautas daļa smok Īrijas laukos, toties cita turpinās plūst uz Rīgu, it īpaši ņemot vērā, ka Ēlerte piedāvā spēcīgāk attīstīt rūpniecību un izglītību tieši Rīgā.

    Bet labākais atbalsts latgaļu valodai ir saukt to par dialektu un aizliegt runāt tajā Saeimā, tā skaidri rādot latgaļiem, cik kā vienlīdzīgus viņus uzskata

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.12.2012. 16.41

    koplant…Bet labākais atbalsts latgaļu valodai ir saukt to par dialektu un aizliegt runāt tajā Saeimā…+++ ļoti jau nu pārgudri un “viltīgi” gribi dabūt cauri vairākas valsts valodas Latvijā, nesanāks :) Runājot savā dzimtajā dialektā, latgalietis reizē runā arī valsts valodā. Tā ir normāla prakse, piemēram, Vācijā, kur plattdeutsch dialekts ir valsts valoda, bet turku valoda nekad nebūs valsts valoda :) Tāpat arī ir ar krievu valodu un latgaļu dialektu Latvijā. Tas pārpratums Saeimā, par kuru mēs visi zinām – nu, tas ir juridiski jāsakārto, šis jautājums.

    Sāc sevi izglītot, ja gribi komentēt jautājumus, kuri skar latviešu valodu. Sāc ar šito un guglē tad tālāk uz priekšu :)

    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/dialekts-nav-latgaliesu-valoda-698804

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > buchamona 10.12.2012. 17.20

    Starp citu, nīst latviešu valodu nav aizliegts ar likumu, bet kas nav aizliegts, tas ir atļauts, tāpēc jūsu pamācības par latviešu pareizrakstību ir pilnīgi nevietā, un vienīgi rāda jūsu muļķību un sliktu audzināšanu. Jums jābūt pateicīgam, ka daži krievi tomēr ir iemācījušies latviešu mēli.

    Varbūt viņiem labāk vajadzēja mācīties franču, vācu vai spāņu valodu? Droši vien. Jo lielu tautu valodām tirgus vērtība ir daudz lielākā, ar to valodām var iekāpt pasaules tirgū, bet ar vietējo mazas tautas valodu visizdevīgāk būtu iekāpt šīs mazas valsts pārvaldē, lai apzagtu valsts budžetu, kā to dara Dzintars Zaķis un pārējie šķēles un āboltiņas.

    Laba vēsts jums ir tā, ka krievi tomēr nu ir iemācījušies it nemaz nav tik pieprasītu latviešu valodu, un pat neapzog LV.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    manatuja > buchamona 10.12.2012. 17.52

    Jau divus gadus Latgalu valoda nav vairs tikai dialekts. Dialekts ir prieksh politikiem (ta ertak)

    http://www.travelnews.lv/?m_id=18252&i_id=5&pub_id=55113&Latgaliesu-valodai-pieskirts-starptautiski-atzits-valodas-kods

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > buchamona 10.12.2012. 18.52

    Kā pārējā Latvijā – jā. Kā Rīgā – varbūt. Es neteicu, ka Latgalei jābūt pēc definīcijas atpalikušai, taču šādu īpašu programmu veidošana daudz neatšķiras no vienas pieturas aģentūrām tikai aizbraukušajiem – ārzemēs savu dzīvesvietu vari deklarēt Migrācijas un pilsonības vai kā viņu tur lietu pārvaldē, bet, ja neesi vēl bijis gan prātīgs aizbraukt, tad, še, ar Zemesgrāmatu zobos deso apkārt pa visu novadu, meklējot pašvaldību, kur uz vietas ir konkrētais darbinieks – novada centrā tonedēļ nebija, bija jādzen rallija režīmā uz nākamo miestu, ja nebūtu auto, vispār nezinu, kas būtu jādara, jo pa vienu dienu laikam ar autobusu pat nevar aizbraukt no mana miesta uz novada centru un atpakaļ.
    Vai nu katram novadam pa īpašajai programmai, vai tad visiem vienādi un aktuālajam pastarītim +10% no tā, kas pienāktos, ja visiem sadalītu vienādi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 10.12.2012. 20.03

    rinķī apkārt
    ====
    nu un? tas tik vien kā pierāda, ka latvieši ir baigie demokrāti lietās, kas neskar viņus pašus. Tāpēc latvieši dedzīgi atbalstīja Kosovas neatkarību, kaut gan blakus ir Albānija, uz kuru var braukt, ja kaut kas nepatīk-toties šo argumentu “brauc projām, ja nepatīk” latvieši attiecina tikai uz krieviem Latvijā.

    Jā, jā, juridiskā nianse, kuru nez kāpēc tāpat vien nevar risināt 20 gadu laikā. toties loģika “iedosim latgaliešu valodas valsts valodas statusu un uzreiz krievi prasīs” nozīmē vien savu iekšējo vājumu un vēlmi saglabāt ekskluzīvas tiesības tikai savai valodai.

    Bija taču referendums par krievu valodu, pielikts punkts, toties jūs tāpat mēģināt baidīt sevi un citus ar krievu valodu:))

    bet nekas tik labi neuztur tonusu, ka viegla paranoja, vai nē?:)))

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.12.2012. 20.43

    kolpants. iedosim latgaliešu valodas valsts valodas statusu un uzreiz krievi prasīs” nozīmē vien savu iekšējo vājumu un vēlmi saglabāt ekskluzīvas tiesības tikai savai valodai +++ ja kāds te mēģina pa visādiem ceļiem atjaunot sev zaudētās ” ekskluzīvās tiesības,” tad tie ir tie Latvijā dzīvojošie padomju ļauži, kuri pēc okupācijas režīma krišanas šīs savas ” tiesības” zaudēja, bet negrib ar šādu sakāvi samierināties. Un cīņa pret šiem Latvijas valsts iekšējiem ienaidniekiem nav vis ” iekšēja vājuma” pazīme, bet gan atjaunotās Latvijas Republikas pilsoņa tiešs pienākums :)

    Ja Tu velc paralēles starp Kosovu un Latgali :), tad Tev kaut kas ir sajucis. Albāņi, kuri nespēj sadzīvot ar serbiem, ir cēlušies vai nu no dakiem, jeb trāķiešiem, bet serbi ir dienvidslāvi. Savkārt kurzemnieki, vidzemnieki, latgalieši veido vienu tautu – latviešu tautu. Ar krieviem gan mums nav nekāda sakara :).

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 10.12.2012. 21.27

    rinķī apkārt
    ===
    jūs jau paši šo cilvēku neapmierinātību arī rūpīgi veidojāt, caur gadu garumā nenoteikto statusu, ar naturalizācijas logiem utt. Un tagad tāda bērnišķīga izbrīna “a kāpēc viņi tādi ir?”

    līdzība jau samērā liela starp Latgali un Kosovu. Arī Kosovā albāņi vienkārši zināmā laika posmā sabrauca un tik daudz pieauga skaitā, ka sagribēja neatkarību, kaut arī blakus ir etniskā dzimtene. Līdzīgi var rīkoties i krievi, kuru liela daļa Latgales teritorijās sabrauca tad (vecticībnieki), kad tādas Latvijas vispār vēl nebija.
    Tā kā principiālā starpība ir ļoti liela – liels vienas tautības cilvēku skaits, kas pieprasa neatkarību, kaut arī blakus ir etniskā dzimtene. Bet nu Latvijas valsts pati apstiprināja, ka kādai minoritātei ir tiesības uz neatkarību tajā zemē, kurā tā to grib.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.12.2012. 22.02

    koplants..”… līdzība jau samērā liela starp Latgali un Kosovu. Arī Kosovā albāņi vienkārši zināmā laika posmā sabrauca un tik daudz pieauga skaitā, ka sagribēja neatkarību, kaut arī blakus ir etniskā dzimtene. Līdzīgi var rīkoties i krievi…”+++ šeit Tu raksti baltu patiesību :)

    “….Latgales teritorijās sabrauca tad (vecticībnieki), kad tādas Latvijas vispār vēl nebija…”+++ bet šeit piepušķo, jo – statistika saka, ka 1935.gadā Latvijā dzīvoja 76.9% latviešu, 8.8% krievu un 1.4% baltkrievu, bet 1989.gadā Latvijā bija vairs tikai 52% latviešu, toties krievu jau 34%, bet baltkrievu 4.5%. Vecticībnieki, uz kuriem Tu atsaucies, Latvijas teritorijā ieceļoja 17.gs. otrajā pusē un tam lumpenproletariātam, kurš no PSRS sabrauca Latvijā pēc okupācijas ar viņiem nav nekāda sakara.

    Un vēl ir viena lieta. No okupantu represijām laika posmā no 1940.gada līdz 1941. gadam cieta ļoti daudzi Latgales krievu, tā kā arī ar viņiem šī brīža okupantu pēctečiem un aktīvajiem cīnītājiem par Latgales “autonomiju” nav nekāda sakara. http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/415574-vesturnieki_no_padomju_represijam_cieta_22_latvijas_krievu

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > buchamona 10.12.2012. 22.33

    Visus, jo īpaši latviešus, mīlošais vecticībnieks Lindermans vai tie vecticībnieki, kas pēc savas “partijas” nelikumīgas “nodibināšanas” aizgāja aiz tā paša nama piedzerties? Nez kāpēc man tāda sajūta, ka vecticībnieki nu nav tie, kuri šturmē Latvijas pamatus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 10.12.2012. 11.46

autonomija vajadziiga krieviem lai vareetu iebraukt ar tankiem ….

+17
-1
Atbildēt

3

    dace_roze_lmt_lv > Janka, Janic 10.12.2012. 11.49

    Bet bez autonomijas vai tad nevar?

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Janka, Janic 10.12.2012. 12.39

    Caur Osetiju un Abhāziju – pavisam cita lieta – okupanti paši var noticēt saviem meliem.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 10.12.2012. 12.40

    nevar miiliit , autonomija cita lieta , vienkaaršaak izspeeleet Gruzijas kaarti , sakss bļaut uščemļonnije un puuķins tak devis soliijumu iet paļiigu tautiešiem , taa ja staavi tik pie ratiem ar savu autonomiju …

    +12
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 11.45

Par pašu rakstu.
Kā vienmēr, kāds čiuļiem pārdevušais latgalis uzrakstīja pilnīgas muļķības, turklāt, lai pielabotos tiem nacistiem, izteica arī pāris nacistiskās domas:

1)”autonomeja ir beistama, partū ka byutu latvyska piec nūsaukuma, bet slaviska, vēļ precizuok, padūmejiska, piec satura i pīpiļdiejuma.”

Kas tad ir slikts slaviskā? Ja nav nekā slikta, tad nevajadzēja arī rakstīt, aprobežojoties ar “padomisko”.

2) “Taids stuovūkļs ir izaveiduojs nanūvārstūs okupacejis seku rezultatā”

– Jā, jā, vajadzēja “deportēt padomju salašņas” uz “etnisku dzimteni”:-) Hiters jums aplaudētu, bet ES un NATO gan ne, viņu priekšā jūs dziedāt citas dziesmas: cik jums visi patīk, neatkarīgi no nacionalitātes, un kā jūs visus vēlaties integrēt (piesavinoties uz integrāciju izdalītus līdzekļus).

Bet vispār, kas ir tāda bīdreiba “Latgolys Saeima”?

Cik tajā ir biedru?

Aiz Lindermana gan stāv daudz lielākie pulki – 273 tūkstoši, kas nobalsoja par krievu valodu kā valsts valodu. Un jūsu ierastie meli par “Maskavas roku” te vairs nedarbojas, jo visiem zināms, ka Lindermans ir Kremļa ienaidnieks, un Latvijā ieradās pateicoties tam, ka Latvijas varas pārstāvji PAŠI bija lūguši Krieviju par Lindermana izdošanu:-)

Un kāpēc tad autors ir “pret Latgloys autonomejis i separatisma idejom”?

Tā arī nav skaidrs. Izskatās un izklausās pēc denunciācijas. Autors ir labi integrējies latvāņu sabiedrībā!

0
-15
Atbildēt

3

    buchamona > dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 11.57

    Par kādiem pulkiem Tu runā? Droši vien Tu īsti neizproti atšķirībā starp pulku un pūli latviešu valodā, bet to var saprast :)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 12.00

    Es ļoti labi saprotu jūsu tumsonību, naidu un melus, kuri arī šobrīd nu ir ierunājušies.

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    Normunds > dace_roze_lmt_lv 10.12.2012. 15.39

    super_e-y-e Par pašu rakstu.
    Kā vienmēr, kāds čiuļiem pārdevušais latgalis uzrakstīja pilnīgas muļķības, turklāt, lai pielabotos tiem nacistiem, izteica arī pāris nacistiskās domas:

    1)”autonomeja ir beistama, partū ka byutu latvyska piec nūsaukuma, bet slaviska, vēļ precizuok, padūmejiska, piec satura i pīpiļdiejuma.”

    Pilneigi munys dūmys par itū organizaceji. Te nu molys radzams kai ,,nacisti,, kaunās ar ,,urlom,, man kauns ka es beju starp Latgolys Saeimys dybynoituojim

    Kas tad ir slikts slaviskā? Ja nav nekā slikta, tad nevajadzēja arī rakstīt, aprobežojoties ar “padomisko”.

    2) “Taids stuovūkļs ir izaveiduojs nanūvārstūs okupacejis seku rezultatā”

    – Jā, jā, vajadzēja “deportēt padomju salašņas” uz “etnisku dzimteni”:-) Hiters jums aplaudētu, bet ES un NATO gan ne, viņu priekšā jūs dziedāt citas dziesmas: cik jums visi patīk, neatkarīgi no nacionalitātes, un kā jūs visus vēlaties integrēt (piesavinoties uz integrāciju izdalītus līdzekļus).

    Bet vispār, kas ir tāda bīdreiba “Latgolys Saeima”?

    Cik tajā ir biedru?

    Aiz Lindermana gan stāv daudz lielākie pulki – 273 tūkstoši, kas nobalsoja par krievu valodu kā valsts valodu. Un jūsu ierastie meli par “Maskavas roku” te vairs nedarbojas, jo visiem zināms, ka Lindermans ir Kremļa ienaidnieks, un Latvijā ieradās pateicoties tam, ka Latvijas varas pārstāvji PAŠI bija lūguši Krieviju par Lindermana izdošanu:-)

    Un kāpēc tad autors ir “pret Latgloys autonomejis i separatisma idejom”?

    Tā arī nav skaidrs. Izskatās un izklausās pēc denunciācijas. Autors ir labi integrējies latvāņu sabiedrībā!

    0
    -10
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 10.12.2012. 11.43

Lindermans sadedzina sevi uz Latgales brīvības altāra! Parasta lieta – varonis netiek novērtēts.

+5
-4
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam