Portāls: Viņķeles vīrs, priekšlaicīgi pensionējoties, saņem pāri 1000

132

Komentāri (132)

modriss 10.11.2012. 23.18

Cilvēku atmiņa ir pārāk īsa un vairums Viņķeļu dzimtas aizstāvju ir piemirsuši politiski represēto Rīgas Medicīnas institūta beidzēju Jāni Straumi, kā arī viņa saistību ar citiem tā laika citu partiju darboņiem un toreiz pieņemto praksi labi apmaksātos amatos iebīdīt savējos. Droši vien arī vairumam ir pārāk sarežģīti saskatīt Viņķeļa “veiksmes stāsta” saistību ar šo praksi.
Bez tam mēdz teikt ka parasti dūmi nav bez uguns. Un iespējams drīz vien tīmekļa publika tiks iepazīstināta gan ar stāstiņu par dažu uzņēmēju sarūpēto “dāvanu” Viņķelei, gan par viņas tētuka lomu regulāru medicīnisko attaisnojumu izsniegšanu par balsu uzpirkšanu pašvaldības vēlēšanās apsūdzētajai personai (kamēr tā meklēja “kopīgu valodu” ar tiesnesi neformālos apstākļos). Tā ka visādam gadījumam sākat gatavot aizstāvības runas “balto un pūkaino” Viņķelīšu attaisnošanai :)

+1
-3
Atbildēt

0

sanitai19 09.11.2012. 19.58

Šis darbojas tikai līdz 50. gadam dzimušajiem. Tiem, kam nelaimējās piedzimt līdz 50. gadam ( man arī ) ir atņemtas šīs piemaksas. Izrādās, ka mans darba stāžs, kad sāku strādāt – 1971. gads līdz 1996. gadam – neskaitās. 25 gadus viņķele no manas dzīves un man līdzīgiem, ir izmetusi miskastē. CŪKAS! Viņķele ir tiktāl degradējusies man”as acīs līdz pilnīgai necieņai. TOTĀLAI! Kad iestājās šajā amatā likās cerīga, bet gada laikā sevi nolaidusi podā! Tur ir viņas īstā vieta!

+2
-6
Atbildēt

6

    Signija Aizpuriete > sanitai19 09.11.2012. 22.18

    ——–
    ‘Lai cik nīgri daži vērtē Latvijas ikdienu tagad, LTF dibinātāji, ja 1988.gadā būtu gaišreģi, pēc gadsimta ceturkšņa pieceltos kājās un ilgstoši gavilētu par savu brīvo valsti.’ Dainis Īvāns
    Bagātāka maizes kumosa dēļ LTF nedibināja (IR.lv)
    ==============================================================================
    No LTF līdz Vienotībai – uz priekšu, līdz pilnīgai kapitālisma uzvarai!

    http://www.youtube.com/watch?v=4SlduSWlimI&feature=relmfu

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > sanitai19 10.11.2012. 11.25

    Interesanti gan, jo man tiek skaitīts darba stāžs gan 70 tie gadi, gan 80 tie gadi, gan augstskola, gan pat bērnu audzināšana un tas viss par padomjlaikiem, gan arī pat tas, ka skolas brīvlaikos strādāju vasarās, jo visi tie dati bija uzskaitīti grāmatvedībās. Bez tam pat kolhozos nostrādātais laiks tika ņemts vērā, ja tik bija uzrādīti dokumenti. Pat no arhīviem datus varēja dabūt un visu to ieskaitīja darba stāžā!
    Tā kā nevajag melot!
    Manai kaimiņienei , kura nu jau mirusi, Latvijas laika strādāto sava tēva saimniecībā uzskaitīja stāža un viņa bija pateicīga no sirds Latvijai!
    Cita lieta ir par Latvijas 90 gadiem, ja nebija uzņēmējs nomaksājis soc nodokli tad darba stāžš skaitījās, bet soc apdrošināšanas ne!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > sanitai19 10.11.2012. 11.56

    Bet. Noteicošie tomēr bija 90. gadi, precīzi neatceroties kuri. Tomēr sašutums jau nav par naudu, bet Viņķeles muldēšana /gan amorāla, gan dumja, jo nekas netraucēja pēc neatkarības atjaunošanas tūlīt nodalīt pensiju fondu, tam atvēlot daļu no privatizējamiem objektiem/. Ja Viņķele nebūtu tā izrunājusies, tad tagad varētu nomainīt Āboltiņu un vēlāk Dombrovski, bet labi, ka tā…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > sanitai19 10.11.2012. 16.45

    INO, ne par to rakstu, jo te tā lējēja it kā skaistule tā melš, ka viņai neesot ņemts darba stāža padomjlaikos nostrādātais laiks! Kā var muldēt tik nekaunīgi! Par to esmu dusmīgāka par dusmīgu. Acīmredzot viņa nav strādājusi vai vispār te blefo, lai nomelnotu valsti!
    Es nedusmojos uz Viņķeli it nemaz, jo tepat šinī IR blogā ne to vien esmu dzirdējusi un mani lamājuši kam tik nav slinkums, tāpēc arī neskaišos, ja kāds cilvēks pasaka ko domā. Neesmu lasījusi viņas interviju, bet uzskatu, ka viņa pateikusi tā kā ir un pensiju fondā no PSRS laikiem nepalika nekas, patīk mums tas vai nepatīk.Cietēja bija vecākā paaudze, kura saņēma visi vienādi 15 Ls pensiju neņemot vērā darba stāžu. Lūk, kas bija traki, bet ko toreiz varēja darīt valsts, kuras kabatas bija tukšas.
    Tas, ka šodienas pensionāri ir nopelnījuši savas pensijas, es piekrītu, jo pati savulaik savām inženiera rociņām stādīju mežus, jo veči- strādnieki bija nodzērušies. Manus stādītos mežus tagad izstrādā citi, bet man vienalga ir gandarījums par padarīto un mani it nemaz neuztrauc tas ko pateica Viņķele- Esmu norūdījusies no šiem te , pats taču redzēji, komentētājiem(dažiem) un man viena alga, ko pateicis ministrs vai ministre.
    Par to, ka pensiju fondā nepaņēma valsts toreiz Latvijas kuģniecību, bet to sagrāba abi oligarhi, taču tā nav Viņķeles vaina. Viņa tika pamesta zem LM patukšotā sociālā budžeta, kas , pats taču zini, ir pavisam patukšs ZZS saimniekošanas laikā. Ko, vai tad nu vainosim par to Viņķeli, kuri nepiesardzīgi ir izteikusies. Es absolūti neturu uz viņu ļaunu prātu! Lūdzams, es taču prātīgs!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    modriss > sanitai19 10.11.2012. 22.52

    ->bet
    Ar izteicienu – “..inženiera rociņām stādīju mežus..” gan pamatīgi sasmīdināji. Savos izteikumos gan nu neatgādini eksakto jomu pārstāvi :)) Lai gan kāds brīnums – arī “padomju laikos” mēdza tirgot diplomus…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > sanitai19 11.11.2012. 01.12

    >Bet
    A, man pie kājas Tavas dusmas. Izklausies pēc histēriķes. Jā, politiķi atņēmuši piemaksas. Mans darba stāžs ir 37 gadi. Pēdējie četri neskaitās, jo esmu tur, kur lielākā daļa atradās pēc “gāzi grīdā”! Viņķeles vaina, ka muld par to, par ko nevajadzētu muldēt. Augstprātīga niecināšana.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

inesite15 09.11.2012. 15.12

“viņu pienesums citai valstij” –
– ts ta tgd ir konkrec pievienoc viedokls – per favore! :

– Sha tas verze vai vnklsfamily, vai lpsr penzianapederacions, va VdnjJursam punkjainie korisjh, va ss-parababenj-shtudentbataljons …
…………………………………….
“viņu pienesums citai valstij nevar tikt adekvāti novērtēts šeit, un visas tās pensijas, ko maksā atjaunotā Latvijas valsts, faktiski nāk no naudas, ko šie cilvēki nav radījuši……………………………………………………………………….. Es laikam būšu no tā vecuma, kas varēs teikt, ka pensija ir no manām iemaksām”
………………………………………………………….
– Un no kurienes ta naak taas … “visas tās pensijas, ko maksā atjaunotā Latvijas valsts” – taa NE NO KURIENES NEKAADAA valsts ???????????
– MAZ KO MULJKJUVALSTES SPICE SAZAGUSIES NO TAA, KAS PALIKA PEEC MAATESPARTIJAS ?
– & KAS TA TO ATJAUNOTUVI RADIIJA – taa stukachu-PSKP nocenoto dienestnieku partsekretaru un tuk-tuk-“disidentu” TAUTAS FRONTE ?
– ….. Es nebus gadijumaa no taa vecuma, ka stulbumu pieteelot nesastaada problemu, bet dveeselei atmazgaties nespiid – no taa partijvecuma un partijfamilijas, ka MAZGAATIES NAVA PAVISAM NIKADAS JEEGAS ?

Es laikam būšu …. Jura-neDURA haotiskaas meeslukastee darbiibas produkc …. no vienas puses …..

0
-4
Atbildēt

2

    Ieva > inesite15 09.11.2012. 17.20

    esi, esi

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    inesite15 > inesite15 09.11.2012. 20.50

    tnks … reakcija neko tā – n. :) – fierma veņikus ne vjažet .

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dro 09.11.2012. 12.50

Ar Viņķeļa pensiju viss kārtībā, ko nevar teikt par viņa sievas murgiem:)

+5
-5
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > dro 09.11.2012. 13.44

    ——–
    Tādam cīnītājam-varonim vēl vajadzētu paaugstināt par vismaz 30%.

    Mūsu ‘SuperAcs’ kārtējo reizi ir smagi izgāzies:

    Великий советский поэт кавказской национальности Расул Гамзатов сказал: «В того, кто стреляет в прошлое из пистолета, будущее выстрелит из пушки». Дорогая федерация пенсионеров, ловите первую гранату из будущего! И готовьтесь к ковровой бомбардировке.

    Юрий Алексеев. Граната из будущего

    http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/yurij-alekseev-granata-iz-buduschego.d?id=42810464

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Ludmila 09.11.2012. 11.55

Neaizmirsīsim , ka 90-o gadu sākumā pensijā gāja krietni agrāk . Sievietēm 55 gadi . Mamma dzimusi 1941 un viņas gadam ir gauži nelāgs pensijas aprēķins , tur daži gadi bij tādi .

+2
-1
Atbildēt

2

    austrisv > Ludmila 09.11.2012. 14.13

    Piekrītu, jo tieši par PSRS nostrādātajiem gadiem ir labāks aprēķins nekā par 90 gadiem, jo tad alga bija ļoti zemas, ja nešmaucās, kā te pareizi rakstīja , iemaksājot vienu lielu summu lai pietiktu visam mūžam, bet ne jau Viņķelis tur vainīgs, ka mums tāds pensiju aprēķins.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ludmila 10.11.2012. 00.26

    ——-
    Kā var nepiekrist?!

    Einārs Repše par nodokļiem

    http://www.youtube.com/watch?v=xtFG77OR3Ik

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 09.11.2012. 11.44

Neapšaubu, ka tālajos 90- gados bija svarīgi radīt likumu, saskaņā ar kuru katrs varēja maksāt soc.budžetā atsperdamies, lai tikai tāds soc.budžets vispār taptu, ko daudzi arī nekavējās izmantot. Ne tikai Bērziņtēvi un Viņķeļi… Bija dzirdēts, ka ņēma pat kredītus, lai to izdarītu, jo pēc tam kredītā ņemtā summa atmaksājās daudzkārtīgi.

Tomēr šķiet efekts pārvērsts par defektu, kā parasti. Mums visu laiku stāsta par “sociālo taisnīgumu”, par “paaudžu solidaritātes principu” utt. Diemžēl, prakse rāda pretējo. To skaidri apliecina dažām personām mega izmaksātās māmiņu/tētiņu algas un arī šīs pensijas.

Vai tik tā pati Viņķele nebija tā, kas teica, ka iemaksas soc.budžetā nav krājkasīte, no kuras pienākas viss iemaksātais? Man gan gribētos pajautāt – vai gadījumā kādreiz iemaksātās summas nedod garantiju, ka reiz aprēķinātās lielās pensijas tiks izmaksātas daudz lielākā apjomā, nekā veiktais iemaksātais bruto? Saules mūžu Viņķelim un Bērziņtēvam, bet, ja viņi novilks līdz 90 gadiem (kas nebūt nav nesasniedzams mērķis), viņu pensijas saņēmēja stāžs būs tikpat ilgs kā darba stāžs, ieskaitot visus nīstos padomjlaikus (kas bija cita valsts, kā mēs zinām!) un neba jau visa mūža garumā tās milzīgās iemaksas ir veiktas.

Vai tik galu galā nav tā, ka šodien par bērziņu, viņķeļu utt. pensijām maksāju es?, jo viņi savas iemaksas jau sen ir atguvuši ar uzviju?

+10
-4
Atbildēt

7

    Una Grinberga > silvija_vitina 09.11.2012. 12.47

    @traductrice
    Tad tos, kuri pārdzīvo vidējo dzīves ilgumu pēc pensijas vecuma iestāšanās, sūtīt ar ragaviņām uz mežu? Bērziņš jau būtu mežā nevis prezidenta krēslā. :) Vai arī pārmest Bērziņam un Viņķelim, ka viņiem ir ilgdzīvošanas gēni vai arī veselīgs dzīvesveids? Nez, kā būtu, ja visiem pensijas aprēķinātu ar -10% korekciju (ja nu pārdzīvo vidējo dzīves ilgumu pēc pensijas vecuma iestāšanās!)? Kuri būtu lielākie zaudētāji? Vai ne mazo pensiju saņēmēji, kuru galējas labums no katra papildus lata ir lielāks?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 09.11.2012. 13.18

    nē, protams, ka es nedomaju, ka jāsūta uz mežu. Bet valsts garantētās pensijas misija ir nodrošināt sociālo taisnīgumu, nevis “pārtikušas vecumdienas”. Tam domāti citi līmeņi un citi fondi. Un esmu 100% droša, ka privātais fonds jau nu būs ļoti precīzi izkalkulējis visus tos rādītājus, kas ietekmē iemaksu/izmaksu bilanci, neatstājot arī pašu fondu mīnusos. Par valsts spēju izkalkulēt gan es visai šaubos.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 09.11.2012. 14.09

    Mani visvairāk interesē tieši tas, kas notiks pēc gadiem ar tiem strādājošiem, kuri tagad saņem min algas un maksā mazu soc nodokli?
    gan jau arī tie kliegs , ka cēluši Latvijas labklājību, bet ši valsts lūk, nemaksā pieklājīgu pensiju, kā tiem, kas maksājuši nodokļus!
    Bez tam, ne jau tikai deputāti saņem lielas pensijas, jo taču saņēmuši arī lielu deputāta algu. Cik zinu, tad arī strādājošie, ir tādi laimīgie, saņem lielas pensijas. Gan jau policijas un armijas vecie un netikvecie ģenerāļi un citi Kāpēc uz tiem neuzrīda tautu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > silvija_vitina 09.11.2012. 14.40

    Uz Bet. Padomāsim, kas notiks, ja sociālistiskās urvņilovkas vārda deputātiem algu samazināsim. Būs visiem vienādāk, lai arī maz, bet vienādāk – kā jau tas krievu laikos bija.

    Daļa no deputātiem aizies – uz privātbiznesu.
    Nākošajās vēlēšanās kandidātu skaits samazināsies- jo tāds, kas var kandidēt uz Saeimu, visdrīzāk ir prātīgs cilvēks, ar stabilu darbu un ienākumu, un uz 4 gadu trimdu neparakstīsies.
    Jau tagad esam panākuši to, ka vārds “deputāts” un “politiķis” ir sinonīms zaglim un korumpants. Un ja tā- kurš godīgs cilvēks ir gatavs, lai viņu aplej ar dubļiem. Tikai avantūristi.. jeb ar savu attieksmi un apmaksu jau paši vien esam šo situāciju tādu panākuši. Tad vai vajag vēl sliktāk? (bet toties visiem būs vienādi..)

    A par strādniekiem – pamēģiniet atrast LABU dzīvokļa remontētāju. Praktiski nav iespējams, kaut esat jau gatava maksāt vairāk. Jo labie ir prom. Arī tāpēc, ka par kvalifikāciju un pieredzi neesam gatavi maksāt vairāk. Nu varbūt drusku. Paņemam dzērāju, pēc tam viņa darbu pārtaisam, un beigās izdodam vairāk. Gribējām lēti – dabūjām rezultātu – lētu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 09.11.2012. 16.31

    Ķīps: es jau Tev piekrītu un uzskatu, ja kāds nopelnījis savu pensiju tāda kāda tā ir- nu ko- atbilst pašreizējiem likumiem un viss.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > silvija_vitina 09.11.2012. 17.22

    paldies! ja vēl piekristu, ka deputātiem ar nodokļu maksāšanu jārāda priekšzīme… (atceros Jūsu iebildumus :))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > silvija_vitina 10.11.2012. 00.23

    ——- Bet (..)
    atbilst pašreizējiem likumiem un viss. =============================================================================
    Andris Grūtups par Latvijas atdzimšanu

    http://www.youtube.com/watch?v=dJXQtPC2TKc

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 09.11.2012. 11.34

Viņķeles atklāti, bet gan jau nepārdomāti (tas mūsu politiķiem raksturīgi) teiktais sacēlis veselu vētru (mums jau tas dabas vējš nepūš tik traki kā Amerikā).Un kas tiem pensionāriem liek lasīt porno žurnālus? Vai tik nav tā kā ar dzelteno presi – vai, cik tā briesmīga, bet lasa un pērk, kā preses izdevums var pastāvēt bez pircējiem? Veidemane briesmīgajā NRA piemin politisko ģērēšanu. Tas jau ir skaisti. Ģērēšana visos laikos ir bijis vajadzīgs amats. Sievietes pie tam ir stiprākas, izturīgākas, uzņēmīgākas. Tas būtu ļoti jauki, ja būtu tikai politiskā ģērēšana. Politika gan iejaucas visur. Protams, arī ekonomikā un sociālajās lietās. Pensionāri ir nopelnījuši pienācīgu pensiju. Tikai ar došanos uz brīvības ceļu un sēdēšanu barikādēs vien nepietika. Vajadzēja arī drosmīgi darboties visu 20gadi, ne tikai lepoties ar to, ka no vienas savienības valsts atbrīvojās. Tie šodienas pensionāri taču paši ir pieļāvuši to, ka šodien pie varas ir tādi tumsoņas. Tumsonību atkal atklāti pārmet tikai viņķelei. Deputātiem acis aizmālējušas lielās algas (viņi tak mēnesī saņem tik, cik pensionārs varbūt gadā, ir jau arī pensionāri “izņēmumi” šajā jautājumā, tikai paši šodien neapmierinātie vakar to pieļāvuši). Deputāti pieļauj, atļauj, ka valdība dala miljonus pa labi un pa kreisi. No vienas savienības veikli izstājās tauta, tā pati tauta veikli iegāja otrā savienībā. Rublis bija, tautai neko neprasot, eiro būs, tautai neko neprasot. Tautas tak nav, ir tikai deputāti, Ā, un vēl pensionāri, kuri tagad bļaustās. Citu neko neprot…

+3
-8
Atbildēt

4

    janis17 > Baiba Eglâja 09.11.2012. 12.13

    Gunta_Leona Rublis bija, tautai neko neprasot, eiro būs, tautai neko neprasot.
    ____________________________________________________________________________

    Cienītā kundze, “prasīšana tautai” par ekonomiskiem jautājumiem ir totāls stulbums.
    Tikpat labi ķirurgi var rīkot referendumus par operāciju izdarīšanas laiku, veidu un vajadzību.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Baiba Eglâja 09.11.2012. 14.05

    Jā interesants domu gājiens, ka pensionārs sēdēdams pensijā var saņemt tikpat cik deputāts amatā! tad tik droši uz priekšu uz partiju, kā Aldermane un saņemsiet gan pensiju gan deputāta algu! Kas traucē? Un nevajag skaust!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Baiba Eglâja > Baiba Eglâja 09.11.2012. 15.17

    Netaisos taisnoties. Interesants domu gājiens gan – raksīts viens, izlasa kaut ko citu. Ha

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Baiba Eglâja 09.11.2012. 16.28

    ” Tie šodienas pensionāri taču paši ir pieļāvuši to, ka šodien pie varas ir tādi tumsoņas”
    Tas tak jūsu citāts, vai maldos?
    bet “vakar” tad iznāk, ka pie varas bija tie īstie gaisma snesēji, kā piemēram trīs oligarhi vai trīs A? Tie laikam tie īstie gaismoņi!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

alexander 09.11.2012. 10.59

Mani šajā stāstā pārsteidz labklājības ministre neizpratne par tādu taisnīguma veidu kā izlīdzinošais taisnīgums, kas attiecībā uz valsts palīdzību vecākajai paaudzei nepieprasa noliegt darba ieguldīšanas atšķirības, tomēr paredz kompensēt to, kas izriet no pagātnes netaisnības un apstākļiem, kurus šī paaudze nespēj ietekmēt. Šajā gadījumā – valsts politiskās un ekonomiskās sistēmas maiņu, kuras rezultātā konkrētā pensionāru paaudze tieši nesaņem sava darba laikā izveidoto labumu un ne jau savas vainas dēļ. Šajā ziņā izlīdzinošais taisnīgums paredz kompensēšanas pienākumu un atbildības pārņemšanu, lai valsts ne tikai vispusēji, bet arī pēc būtības būtu solidāra kopība. Tādēļ arguments, ka padomju sistēmā strādājošās paaudzes pienesums citai valstij nevar tikt adekvāti novērtēts šobrīd ir pareizs tiktāl, ciktāl tas neņem vērā valsts pienākumu pārņemt atbildību par šo paaudzi un izlīdzinošā taisnīguma ietvaros kompensēt sabiedrisko attiecību maiņu. Tāpēc manuprāt, tā ir ministre un nevis pensionāri, kas demonstrē nepietiekamu izpratni par sociālā nodrošinājuma funkcijām vecuma gadījumā.

+8
-5
Atbildēt

1

    austrisv > alexander 09.11.2012. 11.20

    Tu laikam aizmirsi padomjlaika pensionāriem piemaksas pie pensijas par katru nostrādāto gadu!
    Tomēr jau arī jādomā par to, ka šilaika paaudze nespēj uzturēt ap 500 000 tūkst pensionāru, kuru lielākā daļa strādājusi PSRS laikā. Cik atceros, tad arī taisnīgā PSRS nemaksāja Latvija sbrīvvalsts laika pensionāriem ne vairāk kā 15 līdz 25 Rbļ atšķirībā no PSRS pensionāriem, kuri varēja saņemt 120 rbļ nostrādājot 20 vai 25 gadus!
    Ne jau nu mūsu valsts tīšām nemaksā pensionāriem, jo tai soc budžets iet ar zaudējumiem!
    Cik es zinu, tad ASV, arī tiem, kuri nav nostrādājuši šajā valstī maksā tikai 200 USD, un kas notika ar tiem pensionāriem ASV, kuri bija iemaksājuši privātos pensiju fondos. Varbūt tikai tādas bagātas un ilgi tādas būdamas spēj uzturēt no valsts budžeta visus pensionārus.
    Vai tad Latvija nav to valstu starpā un 100 tām reižu teikts, ka mūsu valstī uz vienu strādājošo ir visvairāk pensionāru! Bez tam pensionāriem krīzē vienīgajiem pensijas netika samazinātas, bet strādājošiem gan un tāpēc tieši strādājošie brauc prom!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Ludmila 09.11.2012. 10.31

Man tuvos rados 4 cilvēki( viens kādu gadu divus drusku piestrādāja ) atjaunotā Latvijā nav strādājuši . Saņem represēto pensiju ,privatizēja savus 3 istabu dzīvokļus , dārza mājas . Tā kā nebūtu pamats gānīt šos laikus .

+5
-1
Atbildēt

1

    austrisv > Ludmila 09.11.2012. 10.33

    Šos laikus jau gāna Ušakova un Amerika pielūdzēji, lai atkal draudzīgi tiktu pie pilnās siles un pasmietos par lētticīgajiem pielūdzējiem!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

austrisv 09.11.2012. 10.12

Jā, nu tik sākas priekšvēlēšanu skeletu meklēšana skapī! Dažam pensija par lielu, dažs ne tādu grāmatiņu izdevis un ne to pateicis pensionāriem. Ak, kādi sīkumi tiek celti laukā, lai tik izskatītos pēc baisiem noziegumiem. Skat, kā Ušakovs izdarījās ar žurnālistu Jākabsonu par savām sarakstēm ar krievu spiegiem, bet klusums! re, kādu vētru sacēla Viņķeles LM vai drīzāk ES finansētā grāmatiņa bērniem. Nomelnošanas kampaņa pret Vienotību rit pilnā spēkā!
Ak, jā nepieminēju vēl Čigānes ievestos lakatiņus un Čepānes drosmīgos izteicienus. Ak, kādas šausmas!

+13
-7
Atbildēt

9

    Elīna Barkovska > austrisv 09.11.2012. 10.19

    Bet. Vari paturpināt par nabaga Zaķi, Kamparu un Čaklo!!!:)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 09.11.2012. 10.32

    Pareizi gan , jo visus tos šausmīgos grēkus salīdzinot ar Godmaņlaikiem un Šķēles laikiem nemaz nevar uzskaitīt! Vienīgi Ušakovs ar Ameriku Rīgā kā cimds ar roku klusi šeptējas un maksā nopirktajiem mēdijiem par slavināšanu no nodokļu maksātāju kabatas, ka sir daudz vairāk nekā Viņķeļa nopelnītie 1000 Ls mēnesī.

    Ak, jā parasti jau te saka tā, ka Tev laikam skauž!

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > austrisv 09.11.2012. 10.45

    BEt
    Skat, kā Ušakovs izdarījās ar žurnālistu Jākabsonu par savām sarakstēm ar krievu spiegiem, bet klusums!
    ========
    Jums droši vien ir dzelžaini pierādījumi vai tiesas spriedums, lai tādus apvainojumus izteikt?
    jeb īstiem latviešiem tas atļauts un tikai no otrās šķiras cilvēkiem prasīts tādus apvainojumus pamatot ar faktiem?

    Bet es piemēram, domāju, ka šo noziegumu pasūtījāt tieši jūs, lai sakompromitētu Ušakovu.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > austrisv 09.11.2012. 10.46

    Bet. Nelaime jau tā ka lielais vairums no LV poltiķiem ir apaļas nulles ārpus partijas. Es tev atgādināšu, ko teica vienā intervijā lielākais V patriots Ģ.V.Kristovskis par saviem nākotnes plāniem pēc nepārvēlēšanas Saeimā:
    “AR DOMĀMĀM ES JAU ESMU ĀRZEMĒS”:)
    Viņam nāca partijas glābiņš un tika atrasta silta vieta pie Šadurska par padomnieku!:)) Ko šāds amats sevī ietver var tik minēt!:)
    Tāpēc gaidīt kaut kādu politisko atbildību no šiem cilvēkiem ir nenopietni, es tur neredzu nevienu “veci” kuram ir krunka demisionēt. Tāpēc atliek vien čivināt, mēs balti un pūkaini- mūs apmelno!:))

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > austrisv 09.11.2012. 10.52

    Bet:
    dažs ne tādu grāmatiņu izdevis un ne to pateicis pensionāriem
    ======================================
    Piekrītu, ka Viņķeles izteikumi gan par pensionāriem, gan “negadījuma pēc dzimušajiem” tika brutāli izrauti no konteksta un absurdi “uzpūsti”.

    Tomēr tā viņas grāmatiņu epopeja bija kas cits. Tie nebija tikai neveikli izteikumi vien, turklāt viņa nerimās arī pēc visas tās ambrāžas, atļaujoties kaut ko teikt par “stulbumu, tumsonību un viduslaikiem”. Kaut gan tas visdrīzāk būtu attiecināms uz viņas pašas dogmatisko domāšanu šajā jomā.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 09.11.2012. 10.56

    Bronks
    “Ko šāds amats sevī ietver var tik minēt!:”

    Vai tik vini abi tur neuzskerz zidainisus?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 09.11.2012. 10.59

    Bronks, Tu jau labāk laikam gribētu, ka Kristovski nošautu par tādām nelietīgām sarakstēm ar nacionāl patriotu! Kristovskis nobijās un padevās, bet vai tāpēc viņš būtu jānolinčo. Re, kā Ušakovs sarakstījās un vēl žurnālistu pēc austrumzemes piemēra, piekāva viņa rokas puiši cik var saprast un nekas: rullē uz priekšu un paliek tepat par Rīgas mēru. Jā, bet savējos vajag tā sist, ka vairs neceļas un pat uz ārzemēm vairs negrib braukt! Iznīcināt par prieku tādiem kā Ušakoviem un 20% procentniekiem, kuri par šo te smaliki pasmejas. Sak: pucī uz suņiem un tie rej, kamēr norej!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 09.11.2012. 12.27

    Vai tad neostalinistisko ekstremistu – fasistu meslu vel vairak iespejams kompromitet?
    http://www.kompromat.lv/index.php?docid=search

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

mariam 09.11.2012. 10.09

Muļķīgi iedomāties, ka kādam (kā dažos komentāros pavīd) būtu kaut kādu (ideoloģisku? patriotisku) apsvērumu dēļ jāatsakās no pensijas, kas aprēķināta par darba stāžu citā iekārtā, sociālekonomiskajā formācijā, valstī. Cita lieta, ka Latvija kā valsts valsts nepārņēma to savu daļu naudas, kas pensijām bija atlikta padomju laikos un tas ir objektīvi, ka šo laiku pensionāriem naudu pelna tie, kas strādā šodien, viss pensiju fonds ir krāts no jauna, neatkarība slaikos. Tai ziņā Viņķele jau neko nelāgu nepateica, bet nu, iespējams, to var arī izlasīt tā, ka kādam rodas aizvainojums.

+9
-4
Atbildēt

13

    austrisv > mariam 09.11.2012. 10.15

    Nu jā, un cik dzirdēju no Bordāna, tad atkal tiek atjaunota komisija prasībām pret Krieviju par PSRS nodarītajiem zaudējumiem Latvijai. Iespējams, ka būs arī prasība par pensionāriem, kuri taču strādāja PSRS valsts uzņēmumos un fermās, jo gaļu taču visu izveda!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > mariam 09.11.2012. 10.20

    Muļķīgi iedomāties, ka kādam (kā dažos komentāros pavīd) būtu kaut kādu (ideoloģisku? patriotisku) apsvērumu dēļ jāatsakās no pensijas, kas aprēķināta par darba stāžu citā iekārtā, sociālekonomiskajā formācijā, valstī.
    ====
    ja kāds saka, ka tā nav nopelnīta nauda, tad citam tā pirmā atbalstītājam noteikti jāatsakās.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > mariam 09.11.2012. 10.22

    Bet
    hm, kuru gaļu tad es ēdu?
    gan jau atjaunos, atkal būs labi apmaksāts darbiņš pārdesmit cilvēku lielai grupai, kura var bezgala ilgi strādāt, dažreiz aizrunājoties, ka “vēl rēķinam, nav visas informācijas, gaidām no Krievijas, varbūt atsūtīs”

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mariam 09.11.2012. 10.35

    Nekāda jēga tai komisijai nebūs, izņemot labi apmaksātas darbavietas uz nodokļu maksātāju rēķina kārtējiem partiju biedriem ,un iespēja, pie vajadzības, atkal parādīt, kurš tad vainīgs pie visa bardaka, kas te mums ir.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > mariam 09.11.2012. 10.37

    savā ziņā jēga būs. varēs stāstīt, ka atkal tā slikta Krievija nedod dzīvot. Vot ja samaksātu tos 20 miljrd. tad būtu laime utt.
    kaut gan juridiski tas ir bezcerīgs process un laba alga juristiem uz daudziem gadiem- ja aizietu līdz tiesai.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > mariam 09.11.2012. 10.54

    to Bet
    Labrīt cienītā.
    Es jau labu laiku ar interesi vēroju Jūsu politisko uzskatu evolūciju. Kad no NA piekritējiem pārgājāt Vienotības pusē, tas bija solis pareizajā virzienā. Ceru, ka ar to neapstāsieties un drīz satiksimies vienā partijā.
    Ļoti lūdzu nesekojiet zanEs piemēram un akli neaizstāviet savas partijas deputātus. Tas noved pie tautas kalpu degradācijas, to taču tagad vat redzēt ar neapbruņotu aci.
    zanE ar savu spārnoto teicienu: “bet vai Tu pats maksā visus nodokļus?”,
    klusais ar savu cinisko : ” ko Lembergs mums katram sliktu ir nodarījis?” – šis ir tas sausais atlikums, kad valdošā partija netiek kritizēta no pašu atbalstītāju puses.
    Par NA piekritējiem es vispār nerunāju – tur gatavi ar noliektām galvām, pazemīgi ēst jebkuru sūdu, galvenais lai čupai pa vidu būtu sarkanbaltsarkans karodziņš.
    Drīz būs Vienotības saiets, kur izšķirsies šīs partijas tālākā virzība. Pavērojiet to uzmanīgi, variet salīdzināt ar pēdējām Tautas partijas “shotkām” – atradīsiet daudz līdzību.
    Atcerieties, ka Vienotības pagulšanās zem Grīnberga lietā attaisnotā ( 6 gadi ) nav tikai Āboltiņas nopelns. Partijas kursu kopumā nosaka valde. Ar vienkāršu “spalvu piepucēšanu” nekas nemainīsies, Vienotībai ir vajdzīgs jauns līderis un atjaunota valde.
    Turēt savas partijas “kanti” ( klusais ) ir normāli, tas ir jādara, bet jābūt ir paškritiskiem.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > mariam 09.11.2012. 11.10

    Susur, pasmējos, jo interesanti! Es neesmu nevienas partijas pusē, bet Latvijas kā neatkarīgas un ekonomiski attīstītas valsts pusē! Pagaidām redzu, un skatos kā katrs strādā un par ko šos cilvēkus “tiesā”.
    Par grīnberga lietu labāk nerunāsim, jo tas pierāda tikai to, ka tiesas skatījās pēc likuma burta, jo Grīnbergam nebija norādīts personas kods, bet ne pēc lietas būtības, jo Grīnbergu Lembergs nepieņēma Ventspils ostas valdē, ja varēja atsaukties uz personas koda neesamību rīkojumā, kuru parakstīja Kariņš, kaut šo rīkojumu sagatavoja ekonomikas ministra padotais ierēdnis, kā zināms no pieredzes ,strādājot valsts iestādē. Ne jau ministri raksta rīkojumus! Tā kā Kariņš kļuva par upuri Lemberga vīzdegunībai, kā tas viņam ir ierasts, jo ne jau katrs var algot vairākus advokātus, kā smagos noziegumos apsūdzētais!
    bet jautri, Susur! gaidu nākamo domu sacerējumu, jo izlasu ar smaidu. Vismaz kaut kas vieglāks!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mariam 09.11.2012. 11.17

    susurs:
    Ceru, ka ar to neapstāsieties un drīz satiksimies vienā partijā.
    ===============================
    Jūs domājat “Reformu partiju”?

    Man bija tā laime pamanīt Ķīļa atklāsmi, ko viņš, centīgi stostoties krieviski, pirms pāris dienām pauda Latvijas radio 4, sakarā ar mācību valodu Latvijas augstskolās:
    “Dabiski, ka mēs SĀKAM ar Eiropas Savienības valodām, jo ir konkrēti mērķi, piemēram, struktūrfondi nākamajā periodā, bet starptautiskā sadarbība taču nenotiek tikai angļu valodā vien, tā ka es domāju, ka pēc zināma laika būs jautājums arī par KRIEVU VALODU.”

    2012. gada 7. novembris, “Doma laukums. Trešdienas ziņu rīts kopā ar Valentīnu Artjomenko.” Plkst. 7:06, 13. minūte.
    http://www.latvijasradio.lv/program/4/2012/11/20121107.htm

    Kāda ir Jūsu iecienīto čupu pagatavošanas recepte?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mariam 09.11.2012. 11.22

    Un kas tāds briesmīgs krievu valodai kā tādai, valoda nav tas pats, kas Kremļa politika, tad jau vācu valoda arī būtu vainīga pie Hitlera noziegumiem?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 09.11.2012. 11.32

    Kaut kādas runas par prasību sarakstiem un atlīdzības piedzīšanu no PSRS mantiniekiem – tas jau nu gan ir vistīrākais populisms, ar ko pelnīt reitinga punktus naivo aprindās.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > mariam 09.11.2012. 11.45

    to savu daļu naudas, kas pensijām bija atlikta padomju laikos
    ———-
    okupācijas laikos nekādu pensijas fondu nebija. Cilvēki vienkārši saņēma tik maz no nopelnītā, ka atlika arī nauda samērā lielām (salīdzinot ar algām) pensijām. Plus, protams, ieņēmumi no naftas, gāzess un citu dabas resursu tirdzniecības ļāva pensiju izmaksas nodrošināt.
    Atceros – valsts darbā man bija it kā normāla alga, bet pēc pārtikas un komunālo nomaksas palika pāri daži desmiti rubļu. Lai nopirktu labas kurpes (ap 80…90 rubļu) bija jākrāj pāris mēneši,džinsas – trīs līdz četri mēneši. Auto parasts cilvēks nenormāli taupot un krājot varēja “atļauties” apmēram 50 gadu vecumā

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mariam 09.11.2012. 11.45

    dzeris49
    “Un kas tāds briesmīgs krievu valodai kā tādai”

    Ka absoluta launuma atributs

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > mariam 09.11.2012. 12.05

    Dzeri, valodai nav vainas, vaina ir tās valodas saikļu lietotājiem šeit.
    Krievu valoda Latvijas izglītības sistēmā ir divkopienu valsts nostiprināšana de Iure ar NEIZBĒGAMU pilsoņu (nepilsoņu) karu pārskatāmā nākotnē!
    Dzeri, tev to vajag?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 09.11.2012. 10.08

Manuprāt stāts nav par Viņķeļa pensijas apmēru, bet par to, kā iestājoties pareizajā Varas partijā īsā laika posmā var nokļūt n-tās valdēs padomēs u.t.t, bez jebkādas kvalifikācijas un profesionālisma konkrētā sfērā darbojoties saņemt lielu algu un uzkrāt savu sociālo budžetu.

Un vēl man vienmēr nāk smaids par valsts ierēdņiem, kas saka “es maksāju nodokļus” :)) Privātais sektors mani sapratīs!:)) Lai Vinķeļi abi divi iziet no valsts paduses, un katrs pats nopelna kaut vai ls 500 un samaksā par tiem nodokļus!:)) Un tad lai spriedelē par pensijām un sociālā budžeta peripetijām:))

+25
-7
Atbildēt

6

    dzerkaleliva > Elīna Barkovska 09.11.2012. 10.10

    Žetons un Viņķeli smird, abi.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > Elīna Barkovska 09.11.2012. 10.19

    to Bronks
    Labi pateicāt.
    PS
    Ja nošķiram mušas no kotletēm, man šī labklājības ministre tomēr liekās jēdzīga.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > Elīna Barkovska 09.11.2012. 10.22

    Pilnīgi pareizi, par to cepiens, Latvijā naudu var pelnīt pēdējais blēdis un muļķis, ja tikai ir pareizajā partijā, kurš privātsektorā būtu absolūti nekonkurentspējīgs, tas jau cilvēkus kaitina vairāk par visu.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Elīna Barkovska 09.11.2012. 13.16

    “pēdējais” (rusicisms, protams) nevar – Latvijā, tāpat kā citur, vajag “pirmos” blēžus
    ===
    Šajā gadījumā gan nekādas blēdības vēl neesmu pamanījis. Var jau būt, ka Lapsa pārējo ir atstājis saldajā ēdienā (savā ziņā sadistiski mēģinot kādu piespiest atzīties pirms nogalinošu kompromitējošu materiālu publicēšanas).
    =
    Pasākums ir ziņas vērts, ja tādēļ tiks pārskatīta pensiju maksāšanas metode, piem., visiem maksās vidējo “kautko”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Elīna Barkovska 09.11.2012. 15.34

    Privātais sektors patiešām sapratīs, jo nodokļus labākajā gadījumā maksā no minimālās algas, pārējo saņem aploksnē, ko pēc tam iztukšo pa tiešo vai caur naudas iemaksas bankomatiem.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Elīna Barkovska 09.11.2012. 15.40

    “Privātais sektors patiešām sapratīs, jo nodokļus labākajā gadījumā maksā no minimālās algas”
    ==
    :) KAMON! Valsts sektorā pat algas maksā no nodokļiem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 09.11.2012. 09.50

Šausmas! Kā var saņemt lielu algu un maksāt nodokļus? To taču vidējais latvietis nesaprot! Vācijas pensionārs gan pasmietos, ka augsta valsts amatpersona saņemt labi, ja pusi no tā, ko saņem izbijis ogļracis Vācijā.

+9
-11
Atbildēt

30

    dzerkaleliva > Una Grinberga 09.11.2012. 09.55

    Šausmas gan, ņemot vērā Viņķeles pašas izteikumus un apliešanu ar dubļiem visus ko vien var pēdējo nedēļu laikā. Atļaušos iekopēt savu agrāko komentāru Viņķeles kundzes sakarā.
    ———————————–
    Tautai atliek iet strādāt uz rimi pa 205Ls vai uz maxima pa 200Ls. Vispār jau vienotības viņķele ar mazo burtu vakar atkal piespļāva pilnu seju savam elektorātam. Savukārt visi oši, dāvidsoni, strautiņi un pārējā elite un eksperti savos twiteros metās paust, redz kāda mums stulba tauta nesaprot patiesību, ka tai nekas nepienākas. Dažs labs eksperts pat metās viņķeli ar mazo burtu, kas pāris nedēļu laikā ir pacentusēs noliet ar dubļiem visus ko vien var, ar Merkeli salīdzināt un tā būšot nākamā līdere.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 09.11.2012. 09.56

    N.Š – un zinot, cik saņem vidējais Latvijas pensionārs, kurš visu mūžu strādājis, viņš, acīmredzot, beigtu smieties un sāktu raudāt.
    Tur arī diskriminē bijušās “demokr. Vācijas” pensionārus, vai tos, kas dzīvoja Hitlera režīma laikā, kā tad ir?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Una Grinberga 09.11.2012. 09.57

    gan jau pasmietos, viņi jau domā, ka mums pensijas 140 lati ir dienā, kā par to bija pārliecināts pagājušogad viens funkcionārs no ES

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.11.2012. 10.01

    @dzeris
    Bet vai Viņķelis nav strādājis? Laikam tikai savas 10 reizes vairāk nodokļu maksājis, ka saņem 10 reizes lielāku pensiju.

    …Komunisma rēgs klejo pa pasauli…

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 09.11.2012. 10.05

    kolpants. Ja PSRS nebūtu iznīcinājusi Latvijas Republiku, šīs dienas pensionāriem šādu problēmu nebūtu. Daudz, kas būtu citādi, ja mums nebūtu jāpārdzīvo šis 50 ilgais un nolādētais okupācijas laiks. Tādēļ vēl ciniskākas šķiet ” rūpes” par Latvijas iedzīvotāju labklājību, ja to sāk paust tādi politiskie spēki, kā SC, piemēram :)

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Una Grinberga 09.11.2012. 10.09

    rinķī apkārt
    kas būtu, ja būtu. Un kas būtu, ja nebūtu 1917.gads? un kas būtu, ja zviedri nepārdotu Pēterim 1 zemes? Un kas būtu, ka Francija un Lielbritānija atteiktos parakstīt Minhenes vienošanās?

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Una Grinberga 09.11.2012. 10.09

    Neklejo, viņam no pensijas ir jāatsakās, izlasi sievas izteikumus un tad komentē. Ja saņem un neatsakās, bet sieva saka, ka nepienākas, tad jāšķiras. Ja nē, tad sievai jāatkāpjas.
    ——————–
    Savādāk viss ir vienkāršs elite cinisms jau pārākajā pakāpē – mums pienākas, tautai nepienākas. Mēs esam nopelnījuši pareizās pensijas, padomēs šeptējot un prihvatizējot, bet tauta krievu rūpnīcās rukājot, nepareizās.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 09.11.2012. 10.09

    N.Š. – un tie padomju pensionāri nav strādājuši?
    Man Viņķeļa pensija neinteresē, kaut, acīmredzot, arī tur liela loma ir būšana pareizajā partijā, es te par sociālo taisnīgumu, nevis par komunismu, ja tev tas ko izsaka, izskatās gan, ka neko.
    Tā arī nepateici, kā tad ir Vācijā, tur arī diskriminē tos pensionārus, kas dzīvoja “nepareizā iekārtā”?
    Un par ko tad viņš dabūja to nac. pretošanas kustības dalībnieka statusu, tas, laikam valsts noslēpums?

    R.A. – tu daudz zini par Vāciju, varbūt, zini, kā ir ar tiem bjušās VDR pensionāriem un tiem, kas dzīvoja Hitlera laikā?
    Un tas tavs “pie visa vainīga okupācija”, kad 20 gadus viss atkarīgs no pašiem izklausās samērā nenopietni, ne jau okupanti, bet, mēs paši, vienus diskriminējam, citiem ļaujam nepelnīti iedzīvoties, paši esam izveidojuši visai netaisnīgu un korumpētu vaslsti.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 09.11.2012. 10.45

    dzeri. Par Vāciju un, piemēram, DDR pensionāriem, tas tiešām ir interesants jautājums, taču tad man ir jāpajautā. Tikai īsti gan nevar vilkt paralēles starp situāciju Vācijā šodien pēc apvienošanas un situāciju LR, pēc neatkarības atjaunošanas. Vienā gadījumā divas valstis apvienojās vienā un VFR daļas šodienas Vācijas pilsoņi maksā nodokli izlīdzināšanas fondam, lai stutētu DDR pusi, mūsu gadījumā – būtu jau pareizi piedzīt no Krievijas kompensāciju par okupācijas laikā izdarītajiem zaudējumiem, tikai tas ir bezcerīgi, kā mēs to labi saprotam.

    Par 50 gadu okupāciju, tas ir ļoti nopietni, jo uz 50 gadiem tika pārtraukta mūsu valsts normāla attīstība. Deviņdesmit pirmajā mums vajadzēja sākt visu no sākuma. Pie tam ar ļaudīm, kuru apziņu pāris paaudžu garumā bija izkropļojuši komunisti. Papēti 1939.gada statistiku – salīdzini ar pārējās Eiropas valstīm un Tu redzēsi, ka LR stabili bija saimnieciskajā aukšgalā, bet augstākās izglītības rādītājos pašā pirmajā vietā starp tā laika valstīm. Visu to iznīcināja, kā jau teicu, šie 50 nolādētie okupācijas gadi.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.11.2012. 10.48

    @dzeris
    Tā arī nepateici, kā tad ir Vācijā, tur arī diskriminē tos pensionārus, kas dzīvoja “nepareizā iekārtā”?

    Un pastāsti, kā tad Latvijā tiek diskriminēti PSRS nodarbinātie pensionāri? Kā? Pastāsti! Mana māte pusi ir nostrādājusi PSRS un pusi neatkarīgā Latvijā, bet pensija nav īpaši lielāka kā tam, kas nostrādāja tikai PSRS? Kur Tu šeit saskati diskrimināciju? Vai solidaritāte ir tajā, ka visi saņem vienādu pensiju neatkarīgi no sociālā nodokļa iemaksām? Jāņonkulim un Pēteronkulim ir jāsaņem vienādas pensijas par spīti tam, ka Jānonkulis godīgi maksā nodokļus, bet Pēteronkulis pēdējos 20 gadus 30% no algas paturēja sev, “saņemot minimālo algu”?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 09.11.2012. 10.51

    koplant. kas būtu, ja būtu. Un kas būtu, ja nebūtu 1917.gads? +++ atšķirība starp mums abiem ir vēsturiskajā apziņā. Manas valsts vēsture sākās no tā brīža, kad mana tauta Brīvības cīņās izcīnīja sev valsti, kurā dzīvot latviešu tautai. Man šīs Tavas skumjas un Tavas tautas nostalģija pēc sabrukušās impērijas nav saistošas, drīzāk – šīs asaras pēc zaudētās impērijas man kārtējo reizi atgādina par Tavas tautas nepamatotajām pretenzijas uz tiesībām pārvaldīt, būt par saimniekiem manai tautai.

    Tas ir garām, mani senči Brīvības cīņās izcīnīja latviešu tautai tās privileģētās tiesības – dzīvot kā brīvai tautai šajā pasaulē un tas Tavai tautai būs jārespektē turpmāk un jāaizmirst par kaut kādiem Pētera 1 laika Tavas tautas ” varoņdarbiem ” šīs dienas atjaunotās LR teritorijā :)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Una Grinberga 09.11.2012. 10.52

    Tu redzēsi, ka LR stabili bija saimnieciskajā aukšgalā, bet augstākās izglītības rādītājos pašā pirmajā vietā starp tā laika valstīm.
    ======
    būs arī redzams, ka 1.republika cariskās Krievijas rūpniecību (kas palika) attīstīja, nevis ļāva izpārdot uz metāllūžņiem ar pamatojumu “tas nekam neder, tūlīt atnāks rietumi un sabūvēs mums modernas rūpnīcas”.

    un bija tāds idiotisms, ka pat neļāva paturēt tos kolhozus, kuros cilvēki bija gatavi turpināt kopā strādājot (protam, pamainot formātu, bet kopā saimniekojot). Nē, visiem jāpašķiras un punkts! un sēdēja viens ar traktoru, cits ar piekabi.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 09.11.2012. 10.53

    NU ja mēs saprotam, ka no Krievijas tāpat neko nepiedzīsim, varbūt, tomēr, būtu taisnīgāk arī pašiem kaut kā stutēt tos, kas nav vainīgi, ka dzīvojuši nepareizā iekārtā, vismaz morāli, nevis paziņot, ka viņi, redz, neko šai valstij nav devuši, un tāpēc neko nav pelnījuši.
    Nešķiet, ka tādi paziņojumi ir kā medusmaize SC, ZZS, utt., V pati tuvina savu zaudējumu vēlēšanās, tā ministrs runāt nedrīkst, tas izklausās pēc diskriminācijas, un ir galīgi neētiski?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Una Grinberga 09.11.2012. 10.59

    rinķī apkārt
    apbrīnoju tavas spējas no mana teksta izdarīt tādus secinājumus, kādi tev pašam patīk.

    es runāju par to, ka vēsture nepazīst tādu “ja nebūtu tas viens notikums”. Visi notikumi ir caursaistīti un bez viena nebūtu otrs noticis. ja latviešu strēlnieki pēc 1917.gada atgrieztos mājās, nevis paliktu par uzticīgiem revolūcijas sargsuņiem, kas būtu zinājis, kā viss pagrieztos.

    Man nav nekādas nostaļģijas pēc PSRS laikiem, bet diez vai tu to sapratīsi, jo sabruks tava ērta pasaule un ienaidnieku tēli.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 09.11.2012. 11.02

    koplant.būs arī redzams, ka 1.republika cariskās Krievijas rūpniecību (kas palika) attīstīja +++ lasot Tavus komentus, rodas sajūta, ka Tu pats raksti savu vēsturi. Vienkāršāk taču ir uzgooglēt un izlasīt, ka sākoties 1. karam visa rūpniecība no Rīgas tika evakuēta uz Krieviju. Ar to jau LR pirmie gadi ir unikāli latviešu tautas vēsturē, ka sāka celt valsti praktiski no nulles ilgstošu karu izpostītā zemē un salīdzinoši īsā laikā sasniedza tādus rezultātus, kādi viņi objektīvi bija brīdī, kad Latviju pārpludināja PSRS karaspēks.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.11.2012. 11.03

    @dzeris
    Jocīgi, ka veselības aprūpei ar morālu atbalstu nepietiek, bet pensionāriem pietiek. Pēdējā laikā Tavs viedoklis ir ļoti “konsekvents”.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Una Grinberga 09.11.2012. 11.15

    Tie cipari laikam uz papīra, jo Rimi un Maximā nemaksā tik daudz!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 09.11.2012. 11.18

    Mans viedoklis ir pat ļoti konsekvents – medicīnai vajadzīga nauda un nodibināt tur kārtību, pensonāriem arī būtu vajadzīga nauda, bet, ja naudas nav, vismaz, nevajag stulbi muldēt un dalīt visus pensionāruus “liekēžos” un pārējos, kas savu pensiju nopelnījuši, tās Viņķeles muļķības V izmaksās stpri dārgi.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.11.2012. 11.22

    @dzeris
    Neatbildēji, kur ir diskriminācija?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 09.11.2012. 11.24

    Atbildēju, diskriminācija ir pašā dalījumā padomju laiku pensionāros un “pareizajos” pensionāros, pie kam apgalvojot, ka pirmie neko šai valstij nav devuši, un tāpēc, principā, arī neko nav pelnījuši.
    Tur zemāk Love Love arī izteicies par šo tēmu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 09.11.2012. 11.30

    koplant. apbrīnoju tavas spējas no mana teksta izdarīt tādus secinājumus, kādi tev pašam patīk…+++ tās ir tikai sekas, ceru, Tavai neapdomībai, brīžos, kad Tu sāc runāt par vēsturi :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Una Grinberga 09.11.2012. 11.32

    Ja exDienas atbalstītie prihvatizētāji (lasi zagļi) nebūtu izlaupījuši visus valsts īpašumus tā, ka no privatizācijas ieņemts mazāk nekā divreiz mazākajā Igaunijā un privatizācijas fonds ir tukšs (starp citu – kur palikusi tā naudiņa?), tad naudas, ko izmantot pensiju izmaksām “nepareizajā laikā”(Viņķele)strādājošiem, būtu.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.11.2012. 12.15

    @dzeris
    Jocīgi, bet mums nav daudz “pareizo” pensionāru, jo mazāku vai lielāku darba stāžu ir ieguvuši visi pašreizējie pensionāri.
    Kurā vietā Tev viņus dala? Autobusā labajā pusē var sēdēt “pareizie” pensionāri un kreisajā – “nepareizie”? “Pareizajiem” un “nepareizajiem” pensionāriem ir dažādi veikala pieejamības laiki? …
    Tu ar savu viedokli turpini propagandēt to, ka pensionāriem nav jāsaprot, kā tiek aprēķinātas pensijas un ka, lai kāda būtu katra indivīda atbildība sociālā budžeta priekšā, visiem tiks nodrošinātas solidāras pensijas, kas pašreizējos apstākļos nav sagaidāms (kamēr Latvija nebūs sociālisma valsts!). Tā teikt, ar lumpeņiem vieglāk bīdīt oligarhu politiku!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Una Grinberga 09.11.2012. 12.44

    kolpant, melot vajag ar mēru.
    1. „1.republika cariskās Krievijas rūpniecību (kas palika) attīstīja” – būtība ir vārdos „kas palika”, pieskaitot to, ko no izvestā Krievija neatdeva pat atbilstoši pašu parakstītam līgumam;
    2. „neļāva paturēt tos kolhozus” ir galīgas pasakas, daži kolhozi vēl tagad velk dzīvību ar mainītiem nosaukumiem, „šķirties” nevienam nelika, ja bija vēl kāds, ar ko palikt nešķirtam, diemžēl tajā, ko zinu labāk, „kopā strādāšanas” bezatbildība ir saglabājusies un rezultāti tai atbilstoši.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 09.11.2012. 13.11

    N.š – cerams, pats zini, ka pensiju aprēķināšanas noteikumi mums ir vairākkārt mainīti, atbilstoši situācijai un pat dažu ieintersēto vēlmei, bija viens moments, kad, uz īsu laiku, pieņēma likumu, ka, ja tu iemaksā soc. budžetā zināmu summu, kaut kā vienreizējo iemaksu, tas tev garantē labu pensiju, un daudzi, kam bija “sakari”, paņēma kredītu, ko iemaksāja soc. budžetā, un tagad saņem par to labu pensiju, ko pat nav pelnījuši, tā ka nestāsti man pasakas par mūsu “vistaisnīgāko pensiju sistēmu pasaulē” un “lumpeņiem”, kam redz, skauž, ka mums ir tādi veiksminieki.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.11.2012. 13.35

    @dzeris
    Un kādēļ Tu neiemaksāji?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Una Grinberga 09.11.2012. 14.12

    rinķī apkārt
    Vienkāršāk taču ir uzgooglēt un izlasīt, ka sākoties 1. karam visa rūpniecība no Rīgas tika evakuēta uz Krieviju

    =====
    nu redz, tu atkal nelasi, ko es rakstu:) es speciāli atzīmēju, paredzot iebildumus-kas palika. Un palika visai daudz, jo nav fiziski tik vienkārši visu izvest. Bet to, kas palika, nevis izpārdeva “a štrunts ar to krievisko mantu”, bet saimnieciski izmantoja. Nevis ļāva pa sviestmaizi metāllūžņos pārdot, ka 90.tājos gados.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 09.11.2012. 14.25

    N.Š – nebiju politiķis vai pietuvinātais, un nevarēju paņemt bankā kredītu, lai iemaksātu, vispār, šo jautājumu tu varētu uzdod vēl kādam miljonam cilvēku, kas to nevarēja izdarīt, tā tāda V attieksme pret “reņģēdājiem”, vai tikai tava – nemākat “dzīvot”, nemākat pieņemt likumus savai ērtībai, paši vainīgi?
    Un to tu uzskati par civilizētu attieksmi, un tos, kas neprot tā darīt, un uzskata, ka tas nav godīgi, uzskati par par lumpeņiem?
    Izklausās pēc sociāldarvinisma sliktākām izpausmēm, tā tagad būs V politika?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 09.11.2012. 14.50

    koplants. Ok, par tiem cara labumiem :) Mēs abi runājam par laikiem, kuros neesam dzīvojuši, taču es vismaz līdz 30 gadu vecumam esmu dzīvojis LPSR :), un tāpēc zinu, kas tā bija par rūpniecību Latvijā. Vispirms jau tā bija rūpniecība, kura tika pielāgota vienīgi PSRS iekšējam tirgum, labākā gadījumā vēl Austrumbloka valstu tirgiem, tas bija mūsu eksports :))

    Sabrūkot šim tirgum,sabruka arī tādi zīmoli kā VEF, piemēram. Lai gan VEF jau tika sagrauts ” padomju” laikos, ja salīdzina to, ko darīja VEF – pirms un pēc okupācijas. Izņēmums varbūt ir Liepājas drāšu fabrika, kura pārtapa par Sarkano metalurgu un tagad laikam saucas Liepājas metalurgs. Protams, sava daļa taisnības ir par to nozagšanu un citām līdzīgām lietām, bet tie nebija nebūt tie noteicošie faktori, kādēļ Latvijā vairs nav tādas rūpniecības, kāda tā bija LPSR laikā, kas patiesībā bija uzpūsta kroplība, mākslīgs, Latvijai neraksturīgs veidojums. Pirms okupācijas Latvijai bija savi pilnvērtīgi eksporta tirgi, kuru mēs pazaudējām, nokļūstot aiz ” dzelzs aizkara”.

    Otra lieta, patiesība par LR rūpniecību ir tā, ka lielu daļu no rūpnīcām sastādīja militāra rakstura rūpnīcas, kuras loģiski pēc PSRS sabrukuma izbeidza savu eksistenci.

    Nu un trešā lieta – liela daļa rūpnīcas vnk tika saceltas Latvijā tikai kā līdzeklis ar kura palīdzību tika veikta Latvijas piespiedu pārkrievošana. Rūpnīcu palaida, veda uz šo rūpnīcu izejvielas no Krievijas, ieveda strādniekus no Krievijas, kāds tam ekonomisks pamatojums? :) Politisks, tas viss ir skaidrs. http://www.letonika.lv/groups/default.aspx?title=Migr%C4%81cija/32425

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Una Grinberga 10.11.2012. 00.17

    kolpants
    “Un kas būtu, ka Francija un Lielbritānija atteiktos parakstīt Minhenes vienošanās?”

    Tad varetu gadities, ka mes visi parejie Eiropa ari butu krievi. Zimbabve pret Eiropu nobaletu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 09.11.2012. 09.28

Pensionārs savu pensiju saņem tieši tik lielu, cik viņam sanāk kopā pēc tam, kad sakalkulē visu CV. Es gribētu redzēt to cilvēku – pensionāru, kurš morālu apsvērumu dēļ atteiktos no puses savas pensijas. Atcerējos vienu – prezidents, bet viņš laikam atteicās no savas algas :).
Ja ar Viņķeļa pensiju likuma kontekstā viss kārtībā, ieskaitot nacionālās pretošanās dalībnieka statusu, tad viss ir ok, un apspriest publiski šīs lietas – tā ir tāda kārtējā lumpenproletariāta taisnības izpratne.

Cita lieta – par Viņķeles kundzi :) Viņa gan zāģē Vienotības zaru – Dombrovskis nespēj vien satīrīt aiz viņas :) Vispirms revolūcija bērnu dārzos, tagad ” padomju pensionāri” Var jau būt, ka viņai pašā saknē ir taisnība par tiem pensionāriem, taču tomēr ministram ir jāapzinās, ko viņš runā un kā viņš to pasaka :) http://www.apollo.lv/zinas/dombrovskis-latvija-pensionari-netiek-skiroti/539268?utm_source=inbox&utm_campaign=news&utm_medium=newsbox

+14
-5
Atbildēt

7

    dzerkaleliva > buchamona 09.11.2012. 09.52

    Protams, ka ir taisnība, siles večiem pienākas, tautai nepienākas. Visi pretošanās dalībnieki, partizāni, leģionāri, tātad saņem 1000Ls pensiju? Varbūt uzjautā Doroņinai cik viņa saņem, ko?

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 09.11.2012. 09.52

    Es par to nacionalās pretošanās dalībnieka statusu nekur nevaru neko sameklēt, tev ir kas zināms, par ko viņš tādu dabūjis, tad padalies.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 09.11.2012. 10.00

    dzeri. Es nemeklēju un arī neko nezinu :) Taču ceru, ka ar šo statusu ir viss kārtībā, citādi tā būtu pārākā nelietība. Piekrītu Tev, ka pensijas lielums šinī gadījumā nav tas noteicošais, arī tas, ka kāds izmanto likumā noteiktos atvieglojumus. Galvenais ir jautājums, vai viss ir šajā situācijā likuma robežās.

    Te jau atkal jāmet akmens IR dārziņā :) Nav jau diez kas – pārpublicēt no citiem ziņu avotiem šādus info. Daudz vērtīgāk būtu bijis, ja kāds no IR būtu papūlējies noskaidrot – kas tas ir bijis par politieslodzījuma laiku, kuros gados utt. Mums taču ir jāzin savi varoņi un to es saku bez ironijas

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Ludmila > buchamona 09.11.2012. 10.25

    KO tad viņ tādu sadarījusi lai aiz viņas satīrītu . Nu jā viņa vēl nesaprot cik garā vāji ir Latvijas pilsoņu vairums un it sevišķi pensionāri . Kurš tad savēlēja visus šos tā saucamos izlaupītājus …protams pensionāri , kurš stāv un krīt par hūti ???

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > buchamona 09.11.2012. 10.30

    Par pensijām runājot, vajadzētu atkal celt gaismā Vjačeslava Dombrovska rakstiņu, kas nācis klajā pirms pusotra gada – sal. http://politika.lv/article/uldis-osis-the-capital-part-ii . Sociālo iemaksu ziņā diez vai ir jēga nodalīt “padomju pensionārus” no “pēcpadomju pensionāriem” – jo pensijas visu laiku bijusi paaudžu solidaritātes izpausme. Arī mēs vismaz par 90% būsim tieši tādi paši kā padomju pensionāri – uzkrājumi pensiju 2.līmenī ir nelieli un sākušies tikai nesen. Ja I.Viņķele šo diskusiju ir aktualizējusi – kaut vai strīdīgā formā, tas ir savā ziņā nepieciešami. Jo daudzi cilvēki tiešām nesaprot atšķirību starp (A) reāli sakrātu kapitālu tostarp arī pensiju fondos un (B) fiktīvu “pensiju kapitālu”, kas eksistē tikai kā cipariņi VSAA datubāzēs (“notional accounts” Vj.Dombrovska rakstā).

    Runājot par lokalizēto dāņu izdevumu (“Kad Kārlis bija Karlīna” u.c.) – tā ir tīšām sataisīta PR katastrofa. Vaina ir nevis pašās ilustrētajās grāmatiņās, bet gan Labklājības ministrijas vēlmē noteikt ar metodiskajiem materiāliem, kā šīs grāmatiņas bērnudārzos būtu jāsaprot un jāskaidro. Cik kroplai jābūt birokrātu domāšanai, lai viņi gribētu jaukties tādā intīmā procesā kā pasaku stāstīšana?! Ziemeļkorejā varbūt tā var atļauties. Latvijā cilvēki līdz šim bija pieraduši, ka bērnu daiļliteratūru var izvēlēties, lasīt vai skaidrot vecāki un bērnudārzu pedagogi paši – arī bez ministriju vadošiem norādījumiem.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 09.11.2012. 11.05

    Dzeri!
    Tavas datorprasmes nav augstā līmenī :))))
    Reku par Viņķeļa represēšanu
    http://aculiecinieks.delfi.lv/news/witness/arsts-juris-vinkelis-arstam-andrejam-pozrnovam.d?id=22403224

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 09.11.2012. 11.13

    Jau izlasīju, paldies.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 09.11.2012. 09.28

Pensionāri, lasot Playboy, uzdūrās Viņķeles intervijai, kurā viņa saka, ka atskaitījumi, kas bija līdz Latvijas neatkarībai, tika maksāti Krievijai. Un sašuta. Kā viņa tā var teikt? Un aizgāja saņemt savu pensiju, ko Latvijas valsts viņiem tomēr maksā… Kāds cinisms!

A par Viņķeles vīru – ja viņš ir bijis politieslodzītais, spējis būt augsts funkcionārs, un pensionējies atbilstoši likumam, tad neredzu neko kur piesieties. Tieši tas dod nodokļu maksāšanai jēgu – ja maksāju vairāk nodokļus, lielāku pensiju saņemšu. Tik to gan valsts negrib saprast, tikko nolemjot nepacelt iemaksu procentu.
A par lielu pensiju – vairāk tā ir mūsu nenovīdība. Kā tā var? Jo nepieļaujam , ka ar godīgu darbu un godīgām iemaksām to var sapelnīt. Tā nevar būt, jo nevar būt principā! Visi ir zagļi un korumpanti! A moš kāds tomēr nav?

+16
-9
Atbildēt

11

    austrisv > Ieva 09.11.2012. 10.20

    Interesanti, cik saņem Ušakovs Rīgas brīvostas valdē? Vai tā summa ir adekvāta padarītajam?
    Bet, izskatās, ka Ušakovs jau drīkst saņemt, jo vairāk, jo labāk. Tas jau nekas, ka Brīvosta neko neiemaksā valsts budžetā!
    Vispār jau traki interesanta slieta sāk notikt, kaut vai salīdzināsim Viņķeles interviju un teikto Pleibojā ar Ušakova masu saziņas līdzekļu pirkšanu sevis reklamēšanai!!!

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva 09.11.2012. 10.24

    Ušakova deklarācijā par 2011.gadu tam visam jābūt. Bet atceroties par Ušakovu, neaizmirstiet arī Pulka algu valdē paskatīties:)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 09.11.2012. 10.27

    Kolpant, gan jau atkal kāds no tiem m Ušakova apmaksātajiem mēdijiem paskatīsies tikai Pulka algu! par to nešaubos ne mirkli! Toties Amerika īpašumus un viņa ienākumus diez vai kāds paskatīsies!

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva 09.11.2012. 10.29

    Bet, kas jums liedz pašai internetā sameklēt visas deklarācijas par 2011.gadu? tā ir publiska informācija un nav nekāda īpaša pieeja Pietiek.com.

    tik pat par Ušakova pulksteņiem arī no deklarācija izķer, ka it kā nav fiksējis lielus pirkumus.

    Jeb jums vieglāk spītīgi gaidīt, kamēr Vesti segodnja Ušakova deklarāciju publicēs?:))

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 09.11.2012. 10.39

    Tepat internetā jau var redzēt informāciju arī par Ušakova tēriņiem. Bez tam tās ienākuma deklarācijas nebūt neatspoguļo visus šo kundziņu ieņēmumus un nomaksātos nodokļus. Piemēri nav tālu jāmeklē, piemēram, Aivars Lembergs! Vai tur redzēsi Lemberga ofšoru ieņēmumus un kontus ārzonās? Tā kā papīrs pacieš visu. Tad nu liekas tīrie sīkumi: 1000 Ls pensija cilvēkam , kurš bijis represēts un to saņēmis likumīgi maksājot nodokļus. Tad jau tagad nākošais būtu apmētāt dubļiem Ilmu Čepāni, kura savu pensiju nopelnījusi strādājot ST!
    nu tik uz priekšu, lai Ušakovs ar Ameriku atkal var šeptēties Rīgā, jo cilvēki, kuriem var tā iestāstīt, un kuri paši nespēj salīdzināt informāciju , to novērtēs.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 09.11.2012. 12.35

    Mēs apriori pieņemam, ka 1000 ls pensiju godīgā ceļā nopelnīt nevar. Jā kāds ir bijis tik gudrs, čakls un veiksmīgs un bijis labā amatā ar labu algu- vai tas mums jānoskauž? Ja es esmu stulbs un slinks, un man neizdodas iekārtoties normālā darbā, vai tāpēc ir jābūt skaudīgam un jāskatās svešā maciņā? 50 okupācijas gadi ir atstājuši smagas sekas mūsu apziņā, pie kam paši to neapzinamies. Viens no redzamākajām izpausmēm – sociālistiskā uravņilovka, kas ir dikti dzīva. Ja kāds dzīvo labāk par tevi, tad viņš ir maita. Dažu neliešu prihvatizācijas un korupcijas grēkus esam attiecinājuši uz visiem. Bagātība netiek uzskatīta par sasniegumu, bet par grēku, jo kā gan viņam var būt, ja man nav… un ziniet, cik komunālie maksājumi ir lieli…
    Latviski to sauc par nenovīdību. Diemžēl tā ir kļuvusi par latviešu dominējošo īpašību. Arī IR. Izlasot jebkuru rakstu, domājam kā izgāzt žulti. Ja esam par dumju, lai kritizētu saturu, kritizējam autoru. Bet žults ir jāizgāž! Citu variantu nav. Esam kļuvuši nenovīdīga žultsgāzēju tauta. Pie kam visi esam divkoši, jo esam pret korupciju, bet atpērkamies no policistiem par ātruma pārsniegšanu. Esam pret kukuļiem, bet ārstam dodam pateicības… Tā kā gāžot žulti, to gāžam uz sevi. Kritizējot valdību, politiķus, kritizējam sevi, jo paši tos esam ievēlējusi…

    Es nepazīstu Viņķeli, bet pieņemu, ka viss ir noticis godīgi, kamēr man nav citas informācijas. Jūs otrādi – pieņemat, ka viņš ir blēdis, un neticat nekam citam, jo tā nevar būt, jo tā nevar būt.
    Vai mums nav laiks kļūt tolerantākiem, korektākiem, godīgākiem? Mums!

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Dancis > Ieva 09.11.2012. 13.51

    Nepiekritīšu. Ja desmitiem tūkstošu cilvēku ar augstāko izglītību un daudzu gadu pieredzi tajā pašā sabiedriskajā sektorā saņem ~350 latus uz rokas par mēneša darbu (neminēšu tos tūkstošus, kas strādā par minimālo algu), tad grūti saprast tavu apgalvojumu, ka 1500 LVL ir tāda viduvēja alga un visi parējie, kas tādas algas nesaņem ir a priori skaudīgi nūģi.
    Vairāk izskatās, ka noteikta šķira ir iegalvojusi sev un bļauj pa visu pasauli, ka viņiem darbs ir nozīmīgāks un par to pienākas Rietumeiropas (ASV) algas, bet aizmirst par samērīgumu ar citu algām.
    Saprotu, ka tās ir liberālās politikas sekas un sociālas idejas darbojas tiktāl, cik tās netraucē pamatpolitikai. Ar to nevaru samierināties.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 09.11.2012. 13.58

    zīmīgi ir tas, ka tiek lietots salikums “man nemaksā”, bet nevis salikums “es vairāk nemāku nopelnīt”. Dzīvē vienmēr kāds būs gudrāks un veiksmīgāks, ja mēs šai kategorijā neietilpstam, tas nedod pamat skaust veiksmīgos. Es uzskatu, ka kompensācijai jāatbilst pienesumam. Ja cilvēks ir atbildīgā amata un ir erudīts, viņam par to jāmaksā. Gatera strādniekam nav, jo viss ko viņš var izdarīt, ir ielaist koku šķībi gateri. Tāpēc te nedrīkst uravņilovka būt principā.. Un es jau nerunāju par to vai 1500 ir normāla alga vai nav. Nepieminēju vidējo… Premjerministra un ministru algas ir smieklīgas, salīdzinot ar to par ko viņi atbild. Nu nevar bomzmis vadīt banku, vai gatera strādnieks ministriju, Netiek “maksāts” par pozīcijas aizpildīšanu bet par “smadzenēm”.., Tas ka Tu neesi spējīgs vadīt banku, nedod Tev tiesības līst Bankas prezidenta maciņā. Jo tur ir kaut kas jāzin un jāmāk.
    Tev var un Tev nevar uzkrist uz galvas ķieģelis, Tu vari vai nevari vinnēt loterijā, bet vai tāpēc mums jābūt nenovīdīgiem un tiem, kam veicas?
    Varbūt tā vietā iet un rakt?
    Sūtīt CV, iet uz intervijām, mācīties valodas, apgūt jaunas sfēras. Darīt! Nevis skaust!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 09.11.2012. 14.51

    uz S&M. Es nezinu, kur viņš to naudu pelnīja. Ja zinat, padalieties. Ceru, ka zinat, un zinat arī to ka, alga tika saņemta negodīgi, citādi būsiet iekļuvis klasiskā žultsgāzēju kategorijā
    Es tikai saku, ka mums ir gatavs spriedums, nezinot detaļas. Mēs esam gatavi cilvēku nolinčot tikai par to, ka viņam ir vairāk kā man. Es saku, ka esam nenovīdīgi. Mēs uzskatam, ka jāpastāv sociālistiskai uravņilovkai- visiem maz, bet vienādi. Cilvēka spējām nav itin nekādas nozīmes. Galvenais, lai vienādi!

    Es saku, ka esam tādi paši, neesam principiāli, paši dodam, ņemam, mums godīgums pa pusei liekas normāls vārdu salikums. Deputāti, politiķi un funkcionāri aug šajā barotnē. Tur kur, esat arī Jūs un es!

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 09.11.2012. 18.01

    Te jau ir tas Viņķeles/Viņķeļa interešu konflikts un lielas daļas politiķu/ierēdņu interešu konflikts, ka viņi paši ir uztaisījuši tādu pensiju sistēmu, lai pašiem būtu izdevīgi. Visās normālās valstīs no lieliem ienākumiem sociālo nodokli nemaksā, bet sociālais nodoklis tiek aizstāts ar IIN, tāpēc nevienam ierēdnim vai miljonāram nav 1500 latu pensija vai 100000 Ls tētiņalga. Uzskatu, ka ienākumiem virs 1000 latiem sociālās iemaksas 35% ir jāaizstāj ar 35% ienākuma nodokli. Bet velti ir kaut ko tādu gaidīt no Viņķeles vai jebkura cita jenota.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Ieva 10.11.2012. 10.41

    skaitlis ….. Ja desmitiem tūkstošu cilvēku ar augstāko izglītību un daudzu gadu pieredzi tajā pašā sabiedriskajā sektorā saņem ~350 latus uz rokas par mēneša darbu…..
    =============
    Nez kur izgūta tāda info par DESMITIEM TŪKSTOŠU ar 350 latiem UZ ROKAS?

    Krievs teiktu: “nu i zagnuļi..”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 09.11.2012. 09.18

Ja jau IR ķēries pie pensiju publiskošanas, kur var uzzināt citu cilvēku pensijas?

Es to jautāju pavisam nopietni – acīmredzot ir kādas personu kategorijas (bijušie valsts uzņēmumu darbinieki? politiski represētie? politiķu dzīvesbiedri? citi?) kuru pensijas var un vajag publiskot atbilstoši labas žurnālistikas praksei. Nu un tad varbūt var lūgt pilnu sarakstu ar šīm pensijām – cik lielas izmaksas bijušas pēdējos gados, cik gadu vecumā cilvēks pensionējies, utml.

+28
-3
Atbildēt

3

    lismanis > aivarstraidass 09.11.2012. 10.47

    VID mājas lapā. ir tāda vietne http://www.google.lv. tur ieraksta “amatpersonu deklarācijas” un aiziet.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 09.11.2012. 12.01

    Paldies Svinam! Salīdzināju – viss kārtībā. Man vienīgi gribētos pilnu sarakstu ar visām amatpersonām, ko tur var dabūt. Pretējā gadījumā ir jāzina cilvēka vārds un uzvārds, lai kaut ko varētu atrast, piemēram, te – http://www6.vid.gov.lv/VID_PDB/VAD .
    Mans iebildums pret pašreizējo datubāzes saskarni un arī pret šādiem avīžrakstiem ir par to, ka visu to var labi izmantot, lai patenkotu par atsevišķiem cilvēkiem, bet pagaidām galīgi nav skaidrs, kā caur to var saprast kaut kādas valstī kopīgās tendences.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > aivarstraidass 09.11.2012. 22.24

    jā, diezgan dzelteni, lai neteiktu vairāk. pret viņķeli tiek veikta nopietna melnā PR akcija…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 09.11.2012. 09.01

Tiešām viņš ir bijis politieslodzītais, interesanti būtu par to uzzināt ko sīkāk?

+10
-4
Atbildēt

11

    Egitazz > mary75 09.11.2012. 09.55

    http://aculiecinieks.delfi.lv/news/witness/arsts-juris-vinkelis-arstam-andrejam-pozrnovam.d?id=22403224

    Droši vien viņš no PSRS stāža atteicas (būtu loģiski pēc sievas paustā) un pensija ir pateicoties ļoti lielām algām tieši 2000.g sākumā.

    P.S. kaut gan es ļoti šaubos, ka viņš atteicas no padomju stāža:)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 09.11.2012. 11.07

    Septiņdesmito gadu sākumā Juris dzīvoja man kaimiņos Vecrīgā, studēja Medicīnas institūtā. Neatceros vairs par ko konkrēti, bet tiešām tika par pretpadomju darbību tiesāts un sēdēja cietumā (vismaz gadu). Ka tik ne par saistību ar “Gaismas akciju”.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > mary75 09.11.2012. 11.09

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 09.11.2012. 11.12

    Paldies, tagad skaidrs, atceros, kā izformēja vienu grupu un piešuva politiku par kādu anketu Med. institūtā, tad viņš bija no tās grupas.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > mary75 09.11.2012. 11.52

    Ne viņš, bet viņa draugs.
    Viņš institūtu pabeidza.
    Man liekas stulba šī cepšanās ar pensiju un viņa pensijas saistīšana ar sievas pļurkstēšanu Playboy.
    Var tik secināt, ka darba alga bijusi ap Ls 1500 uz rokas tajos gados, kas bija vissvarīgākie pensiju aprēķinam. Nav jau nekādi miljonāra ieņēmumi.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 09.11.2012. 12.20

    aivarsk
    “Dzeri! Pilns internets ir par Viņķeļa represēšan”

    Draudziba ar cekas provokatoru, Bruveru, kura gimene velak tika nosutita uz ASV graut un izspiegot latviesu organizacijas ne par ko labu neliecina, tapat ari niecigais sods par “pretpadomju propagandu un agitaciju”, kad tikai par “Gulaga arhipelaga” atrasanu normali piesprieda cetrus gadus.
    Ja par mani http://tautastribunals.eu/?cat=1 butu neglaimojosi raksti, un TSDC butu dokumanti, kas varetu izraisit aizdomas par manu sadarbibu ar ceku,
    obligati palugtu sev autoritativas organizacijas, vai vairaku, izraisit poligrafijas testu.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 09.11.2012. 12.45

    betijacelmale. 2 gadus.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristīne > mary75 09.11.2012. 13.07

    Pat ja nebūt represēts u. tml. – ja ir pierādījumi, ka šamais ir šmaucies – lieciet galdā, ja nav – par ko ir runa? Par to, ka pensiju sistēma ir stulba? Vai vnk ir dota iespēja lieliski izpaust prastu skaudību?
    =
    Šajā gadījumā (pārpublicējot šo “ziņu”) IR bišķi SAKO.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 09.11.2012. 13.29

    aivarsk, kļūdies. Gan no institūta izslēdza, gan cietumā sēdēja. Tas, ka vēlāk institūtu pabeidza, tā ir taisnība.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jean > mary75 09.11.2012. 14.30

    Un kāda tad būtu tā “gudrā” pensiju sistēma. Kurā visiem būtu vienādas pensijas, neatkarīgi no tā cik maksājis nodokļus?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > mary75 09.11.2012. 18.13

    “obligati palugtu sev autoritativas organizacijas, vai vairaku, izraisit poligrafijas testu.”

    – Вы рассуждаете, как Полиграф Полиграфович, то есть как Шариков из новеллы Михаила Булгакова “Собачье сердце”. Латыши очень любят этот фильм, потому что многим из них кажется не то, что показывают на экране, а та эмоция, что сидит у них в сердце.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristīne 09.11.2012. 08.57

Kur tas skandāls? Naudas apjomā? FCUK!

+6
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam