Vīķe-Freiberga prognozē sarežģītāku koalīcijas veidošanas procesu

52

Komentāri (52)

andris902 17.09.2011. 19.55

…Exit poll pēdējie dati:

SC – 29
V -20
ZRP -20
NA – 14
ZZS -12

+2
0
Atbildēt

2

    Ligiña Doniña > andris902 17.09.2011. 20.13

    Lai tā arī paliek!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 17.09.2011. 21.45

    Ivars. Tā nepaliks. Iecirkņi atvērti līdz 22:00.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 17.09.2011. 19.49

Omīte varēja noslēpt mazdēla pasi:))

+5
0
Atbildēt

0

Uldis Jukšs 17.09.2011. 18.17

Nevarēju līdz pat piekdienai izlemt par ko balsot, par NA vai ZZS, būtu labi, ja arī Ainārs tiktu iekšā, bet nu paskatījos debates un sapratu ka Aivars tomēr ir daudz pārāks par visiem, Dombrovskis vispār ņurņiks, diemžēl arī G.Bērziņš līdz īstam līderim nevelk. Tā nu es atdevu savu balsi Aivaram. Visiem kas prasīja par ko balsot tiecu ka ir 3 varianti ZZS NA un Šlesers, bet nu no ģimenes lielākā daļa nobalsoja par NA. Uzzināju ka omīte tāpat kā pagšgad grib pa V balsot, teicu ka nevedīšu uz iecirkni, teicu jāizvēlās viena no normālajām partijām nevis nemākuļi no V vai viduskolnieki ar briļaino trusi vadībā no ZRP, paldies Dievam tad Ome izvēlējās NA.

+1
-5
Atbildēt

8

    Bebris > Uldis Jukšs 17.09.2011. 18.40

    Izskatās, ka ome ir gudrāka par mazdēlu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Jukšs > Uldis Jukšs 17.09.2011. 19.48

    kāpēc? ir kāds objektīvs pamatojums tam, vai arī šajā portālā drīkst tikai V un ZRP atbalstīt?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > Uldis Jukšs 17.09.2011. 19.51

    Ja šis bija domāts kā advancēts joks, tad, man domāt, šis ir smags klīnisks gadījums…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Jukšs > Uldis Jukšs 17.09.2011. 19.59

    Luix, grūti saprast Tavu gudro domu, vai tik nēsi viens no zatleriešiem ar vidusskolas izglītību?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Uldis Jukšs 17.09.2011. 20.10

    …nobalsoju par NA, bet ZZs ir Latvijas lielākās mau…, piedodiet ,kolaboranti, kādi vispār var būt. Un esam kā valsts mīnusos tieši Lemberga un viņa “principu” dēļ. Debates ir tiešām cirks, kurā Lembis nevar atbildēt ne uz vienu jautājumu pēc būtības. Toties jautrības un cinisma viņam ir pārpārēm. Viņā noteikti ir kādas romu saknes. Ģitāru kaklā un joku vecis gatavs! Varbūt tiešām arī cietumā sēžot viņš dažiem būs moceklis!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Jukšs > Uldis Jukšs 17.09.2011. 20.21

    vai tiešām Tu redzi G.Bērziņu kā premjeru?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Uldis Jukšs 17.09.2011. 21.09

    ne jau Bērziņš ir tā lieta, redzu R. Zīli ,ja ir runa par NA.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Jukšs > Uldis Jukšs 17.09.2011. 21.44

    Zīli es arī redzu kā premjeru, bet nu diemžēl virza Bērziņu. Bet nu tā analizējot partijas ar vēsu prātu man tomēr jāatdzīst, ka NA ir daudz perspektīvu politiķu, bet vēl nav izaudzis īsts līderis, savukārt ZZS ir tikai līderis, bet pārējie ir vienkārši planktons. Bet nu lai kā arī būtu Lembergs ir vienīgais kurš cīnās pret Rietumu sulaiņiem, tas kā daudzi ar V saistīti cilvēki skrien uz ASV vēstniecību stučīt tomēr nav normāli. Man ar;i galīgi nenormāli liekas ka tas ja partija ir orinetēta uz Austrumiem ir nodevēji utt, bet tie kas uz Rietumiem ir tie labie, un kad Dombrovskis bildējās ar ASV karodziņu uz priekšvēlēšanu plakāta, nu tas nu galīgi nav normāli. LAi nu ko tiektu par Lembergu es tomēr domāju ka viņš tomēr ir tomēr pietiekami liela figūra, lai būtu neatkarīgs, un tā ka es sevi uzskatu par valsts patriotu, es vēlos balsot cilvēkiem, kuri neklanās ne Austrumiem ne Rietumiem…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sandra Pēterāne 17.09.2011. 17.25

Galvenais, lai SC+ZZS nav pietiekami balsu koalīcijas izveidei. Ja šitiem abiem kopā būs vairāk par 50, tad laikam ir pavisam auzās, jo vienu viņiem kādam nāksies nosolīt savā pusē. Vai nu ZRP, vai V. Un šādas solīšanas rezultāti bija labi redzami 10. Saeimā.

+2
0
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 17.09.2011. 16.54

jautrība sāksies tad, kad izrādīsies VL 20un +% dabūjusi esam. Nāksies āboltiņai “cieti!” pārskatīt savus plānus

+1
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 17.09.2011. 15.43

Dievs, esi zjeeliigs Latvijai!!! Lai taas niideeji mokaas nospraagst un veel aptaisaas pirms tam!!!

0
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 17.09.2011. 14.05

Ja SC+ZZS dabūtu vairākumu tad ir cauri, bet tas nekad nenotiks. Pārējais ir tikai tehnikas jautājums. Un V sākusi runāt par Latvijas pamatvērtībām -latviešiem, valodu, zemi, tobiš gatavo augsni priekš NA un ,tad jau atliek cerēt, ka NA+ZRF+V dabūs vairākumu un būs faktiskā koalīcija! Visu izšķirs 20% neizlēmušo, domāju, ka tie ir tikai latviešu vēlētāji, jo krievi savu maskavu sen ir izvēlējušies!

+14
-1
Atbildēt

2

    austrisv > Ligiña Doniña 17.09.2011. 14.41

    No Tavas mutes Dieva ausī!
    Protams, ka kurzemnieki var nobalsot par oligarhu Lembergu lielā skaitā, bet labi, ka tur maz mandātu ko dalīt!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Bebris > Ligiña Doniña 17.09.2011. 17.09

    Mana ģimene Ventspilī balso par Vienotības un ZRP koalīciju! Arī kolēģi, ar ko šodien runāju, balso par Vienotību.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 17.09.2011. 13.51

Ak šis mūžīgais latviskais pesimisms. Vai tiešam šeit vairs nebūtu saprātīgi domājošu cilvēku, kuri spētu izvēlēties vislabāko sarakstu un par to nobalsot? Kaut gan tie, kuri ir nopirkuši Saeimu un deputātus, nabagāki nav palikuši un ja vēlētāji vēl to nav sapratuši, nu tad būs kā būs, tad tā arī dzīvosim, vai pareizāk sakot vilksim dzīvību tālāk, balansējot starp austrumiem un rietumiem, starp nabadzību un trūkumu, ar skaudību noskatoties kā attīstās mūsu ziemeļu kaimiņi.

+3
0
Atbildēt

0

boss 17.09.2011. 13.31

Sveicu cienījamo VVF vārdadienā!
Kā vēsta kalendāra lapiņa, šodien ir Vairu diena.
Par vēlēšanām. Ar smagu sirdi gaidu rezultātus.
Mans sapnis ir, lai Vienotība gūst tik daudz vietu, lai nevajadzētu dalīties varā.
Vēlu panākumus arī NA!
ZRP netīkams no dažiem aspektiem, viens no tiem – vēlme paātrināt nepilsoņu naturalizāciju.
Dievs, sargi un svētī Latviju, zemi, tautu un valsti!

+9
-2
Atbildēt

2

    austrisv > boss 17.09.2011. 13.58

    ZRP priekšgalā ir daži cilvēki ar miljonu un vairāk, parādiem, kas nebūt neiedveš uzticību. Liekas, ka liels parādnieks ir arī Spūdžs.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > boss 17.09.2011. 20.53

    Bet, arī Vienotībā ir cilvēki, kas saistīti ar neatdotu Ls 1 milj. kredītu. Vai kāds uztraucas, ka atdošanas iespējas, visticamāk, nereālas?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Edmunds Zālīte 17.09.2011. 12.47

VVF ļoti precīzi izsakās. ja zatleram vairāk interesētu tautas labklājība nevis personiskās ambīcijas, tad viņš būtu pievienojies V un nečīkstētu.

+6
-6
Atbildēt

5

    austrisv > Edmunds Zālīte 17.09.2011. 13.56

    Te gan piekrītu Jūsu viedoklim un VVF viedoklim tāpat. manuprāt VVF ir pareizi pateikusi, ka Zatlera RP ir tikai sadalījusi labējo partiju vēlētājus divās daļās un tāpēc uzvarēs SC!
    Vai tad tas nav tiesa? protams, ka SC ar to vien būs par maz, bet brēku uztaisīs lielu pa visu Krieviju un spiedīs uz Latviju, ka ,ja neņems uzvarētāju koalīcijā, kaut tā būtu tīrā vājprātība ņemt tos zagļus valdībā, jo gan jau šiem savajadzēsies kur likt savējos amatos. visdrīzāk tā varētu būt Ekonomikas un Satiksmes ministrijas, kur darbs tāds, kas pārāk lielu nopūli neprasa, toties tur ir ko dalīt un padomes, ak, vai, un valdes, ak, vai kur likt savējos dolgopoloviešus.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Edmunds Zālīte 17.09.2011. 13.57

    Zatleram bija jādibina atsevišķa partija, lai atņemtu balsis ZZS, ŠP un daļēji arī SC. Kompromisi ar ZZS kampējiem Vienotības tēlu ir pārāk iedragājuši. Lai iegūtu balsis, šis bija ļoti loģisks solis. Cita lieta, kāda jēga būs atsevišķai partijai jau reālā valdības darbā. Jācer, ka ar laiku V un ZRP varētu saplūst.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edmunds Zālīte 17.09.2011. 16.19

    Bet 13:56
    shoreiz tev nepiekritu, Zatlers neatnjem balsis Vienotibai. pagajusha gada V balsotaji kas shoreiz aiz taktiskiem apsverumiem balso citadi savas balsis galvenokart atdod NA. cita lieta ka ja Zatlers butu paklausigi rakstijis iesniegumu Aboltinjai vinsh piepulcetu tiem daudz savu piekriteju balsis, bet vinsh jau ir skaidrojis kapec tur nav izshkjist gribejis.
    piekritu otra puse 13:57. Zatlers atnjem balsis – _..ZZS, ŠP un daļēji arī SC.._
    varu piekrist ari Urbanovicha kautkur kautkada sakara par Zatleru teiktajam, nevaru tagad atrast kur tieshi, tapec briva parstasta – …Zatleram ir ljoti modiga partija, ar vairakam durvim kur viss ta ka lielveikala ir pieejams, vienas durvis Urbim ir zinamas un tur var redzet ari vinja cilvekus darbojamies, kas ir tas citas durvis Urbim pagaidam nav ne jausmas.
    tie kas grib dzive redzet brinumus balsos par Zatlera partiju, vinsh ir dakteris ar plashu sirdi, katru uzklausis, katram temperaturu izmeris un tas ir labi, – savaks visus inertos, citkart pasivos.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandra Pēterāne > Edmunds Zālīte 17.09.2011. 17.36

    nekur nav teikts, ka V komplektā ar Zatleru dabūtu vairāk vietu kā V bez Zatlera un ZRP. Pat atliekot malā tīri psiholoģiskos momentus, ka ir cilvēki, kam patīk Dombroviskis, bet nepatīk Zatlers, vai otrādi, man šķiet, ka ir tīri matemātiski pierādāms, ka divas partijas, kas atsevišķi startē Saeimas vēlēšanās iegūst vairāk vietu kā viena apvienota partija. Kaut vai uz caurkritušo partiju un nederīgo biļetenu rēķina.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Edmunds Zālīte 17.09.2011. 18.16

    Zatlers izdarīja visu pareizi, un, ja atkal nesanāks, ka vairākums būs ZRP, NA, V, tur nav jāvaino Zatlers, bet, debilizētais vēlētājs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

dro 17.09.2011. 12.23

Piedodiet, bet manuprāt šoreiz VVF vērtējums ir pat ļoti objektīvs.

+5
-3
Atbildēt

4

    P_Dancis > dro 17.09.2011. 13.51

    Nav objektīvs, jo aptaujas rāda, ka eventuālajai ne-oligarhu koalīcijai saeimā būs balsu pārsvars. Pirms iepriekšējām vēlēšanām bija skaidrs, ka bez kādas oligarhu partijas piesaites pārsvars nesanāks.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Normunds > dro 17.09.2011. 13.52

    Tieši tā! Korekti un precīzi. Koalīcijas veidošanā būs visādi brīnumi, jo Zatleram par katru cenu jābūt valdībā, citādi mērķis izveidot savu partiju izskatītos smieklīgi.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 17.09.2011. 18.02

    Un kāds domā, ka ZRP nav jābūt valdībā?
    Izskatās, kāds te domā, kavaldību varētu veidot tikai NA.
    Nolaižaties uz zemes, kungi.
    Par to VVF “objektivitāti” – kurā vietā tā izpaužas, pēdējā laikā tur dzirdama tikai aizvainotas aktrises intonācijas, kurai vairs netiek piedāvātās galvenās lomas.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    boss > dro 17.09.2011. 18.16

    Džeri, domāju, ka VVF par uzmanības trūkumu nesūdzas.
    Starptauskā vidē viņa ir ievērota, pazīstama un aicināta.
    Lai nu katram no mums būtu tādas radošās spējas un tik gaišs prāts mūsu gados kā VVF viņas gados.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 17.09.2011. 12.21

Domāju, ka tagad viņai nav īpaši lielas izpratnes, kas notiek uz vietas, un viņa vadās pēc 5 gadus vecas situācijas, kad vēl zenītā bija TP un LPP, un tādēļ šķiet, ka tie paši cilvēki vien vada to politiku.

+4
-2
Atbildēt

0

shots 17.09.2011. 12.11

Tātad oligarhi aiziet prom, bet kas nāks vietā?
Reāli ņemot, tikai ZRP.
Simboliski ne?
Ko jūs darītu oligarhu vietā?
Apmānītu vēlētājus vēlreiz, jo naudas taču daudz…

+1
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 17.09.2011. 11.08

Absolūti nepiekrītu! Kaut vai AŠistu atstāšana aiz svītras un mazāka ZZS pārstāvniecība ir liels solis uz priekšu. ZRP un V nevajadzētu būt vispār problēmām sastrādāties, jo abi spēki pārstāv vienu demokrātijas un ekonomikas kursu. Galvenais, lai ZZS un SC ir mazākumā – tad ir iespējams izveidot stabilu valdību jebkurā kombinācijā. Un varbūt pat ir labāk, ka nevienai partijai nav izteikts vairākums – tas stimulē motivāciju un savstarpēju cīņu par vēlētāju starpvēlēšanu periodā.

+20
-3
Atbildēt

13

    buchamona > Una Grinberga 17.09.2011. 11.25

    Varētu atkārtoties nesenā vēsture, kad daži ” saulvežu politiski spīdekļi” koalīcijas veidošanas gaitā centīs šo procesu salaist dēlī :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 17.09.2011. 11.32

    rinķī apkārt. Sveiks! Man prieks, ka darbā jaunie pārsvarā balsos par NA. Es šoreiz atveru muti tikai tad, kad kāds sāk filozofēt par SC. Lai katrs izdara izvēli pats – par V vai NA.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 17.09.2011. 11.41

    Sveiks :) Piekrītu, bet es vēl Tavam uzskaitījumam pievienotu arī ZRP :) Viņi izdarīja to, ko tā arī nesagaidīju no Vienotības, proti – ar valdes lēmumu apstiprināja hierarhiju, pēc kuras izvēlēsies savus partneru ar kuriem varētu strādāt vienā koalīcijā:
    Vienotība, NA un trešajā vietā šajā ” rindā” – SC. No Vienotības šādu konkrētību tā arī nesagaidīju – attieksmi pret NA koalicijā. Ja tā ir pozitīva, tad jau tagad varam uzskatīt, ka ar vēlēšanām visam vajadzētu būt kārtībā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 17.09.2011. 11.49

    rinķī apkārt. Tu jau kā vienmēr optimistiskāks par mani, jo tā nav secība partneru izvēlei, bet tikai sarunu vešanai. Es šajā jautājumā neticu ne ZRP, ne V. Vēlēšanu rezultātu izšķirs , cik balsu saņems NA un cik balsotāju ieliks mīnusus SC karsējiem Vienotībā. Vienotības aptauja rādot, ka Štokenbergs paliks aiz strīpas:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Una Grinberga 17.09.2011. 11.53

    Tā ir laba ziņa – par Štokenbergu aiz strīpas, bet ok, jāsagaida rītdiena :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > Una Grinberga 17.09.2011. 11.56

    Ja kāds nu nekādi nevar izlemt, par kuru no diviem vai trim sarakstīem balsot (piemēram, NA – V – ZRP), var izdarīt tā: aizpildīt (ielikt plusus un svītrojumus) divas vai trīs lapas, bet pēc tam sajaukt tās sev aiz muguras un ielikt kādu nezināmu lapu aploksnē. Pārējas iebāzt kabatā un izejot no iecirkņa izmest, tā arī neuzzinot, par kuru no sarakstiem nobalsots.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Una Grinberga 17.09.2011. 11.58

    Vai Kurzemes V. vēlētājiem acis vēl ciet?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 17.09.2011. 12.06

    riņķī apkārt. Nupat sazvanījos ar AP/saeimas darbinieci, kura tur strādā no 1. dienas kopš TF uzvaras. Jautāju, pat kuru partiju balsos. Atbildēja, par NA, par ko tad citu!:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 17.09.2011. 12.08

    betijacelmale. Talsu iedzīvotāji parasti aktīvi, bet Kuldīgas un Liepājas – gauduļi:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 17.09.2011. 15.20

    Pirmkārt, VVF izturas tā, it kā būtu nesen kā nokritusi no mēness un nesaprastu, ap ko lietas grozās.
    Kādas tad viņai te ir tās daudzās “labēji centriskās partijas”, un kādas iespējas bija ko mainīt esošās koalīcijas ietvaros?
    Otrkārt, kāpēc tāds pesimisms attiecībā uz ZRP?
    Tas ir pozitīvs spēks, un, jebkurā gadījumā, valdības kodols jāveido tai un V, SC valdībā, visdrīzāk, nebūs jebkurā gadījumā, tad jau būs V, ZRP un NA, vai arī ZRP, V un arī ZZS, gan jau Zatleris atradīs veidu, kā notušēt savus vārdus “ar ZZS nekads un nemūžam”.
    Vispār, par NA potenciālu un brieduma pakāpi arī ir zināmas šaubas, kaut arī, salīdzinot ar ZZS un SC, tā, dabīgi, plusos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 17.09.2011. 15.37

    Kā partijas V un ZRP tiešām varētu labi sastrādāties, bet ZRP vietu skaits parlamentā arī pēc velēšanām būs nenoteikts lielums. Diemžēl tas ir trakā steigā sakleķēts projekts, un sekas būs dabisks deputātu „atbirums”. No tā izvairīties neizdevās arī JL, kurš tapa ar lielāku laika rezervi un, iespējams, pamatīgāku deputātu kandidātu pārbaudi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Una Grinberga 17.09.2011. 15.43

    agrunte 11:56
    _Ja kāds nu nekādi nevar izlemt, par kuru no diviem vai trim sarakstīem balsot…_
    ~~~~~~~~~~~
    man patik, nu tu esi reali labais :) ta ir universala recepte un visparaka liekas pedeja darbiba – “…tā arī neuzzinot, par kuru no sarakstiem nobalsots.” :)
    pasham viegli ap dushu un draugi nenoversisies jo balsots ir par gaishajiem spekiem, tikai pats 3 gadus nezin isti par kuru no tiem. var staigat pa ielu un dziedat ka Pestishanas armija – es esmu tirs tirs tirs, no grekiem brivs brivs brivs.
    man shitais neienaca prata, zinu par ko nobalsoju un tagad 3 gadus skatishos ka tie Saeima maitajas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Una Grinberga 17.09.2011. 20.19

    neko nevaru darīt, nobalsoju par Zatleristiem. Zatlers pateica to ko visa tauta gribēja dzirdēt 20 gadus. apzinos, ka starp viņiem arī ir ieviesušies pāris žuliki [bet tā jau tas ir politikā mūždien]

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam