“Trasatlantic Holdings Company” apstiprina “airBaltic” akciju iegādi

29

Komentāri (29)

bebiekste 15.09.2011. 22.14

Hmm, nu man nemaz nav pārliecības, ja (pieļausim) AB tiktu pilnībā noprivatizēts, izbeigtos spiediens uz valdību un budžetu. Ja privātais AB ciestu zaudējumus valdībai tāpat būtu jāiesaistās glābšanā – tūrisma industrija, darba vietas, nodokļi, IKP un viss pārējais blablabla

PS. Parex bija privāta banka.

+2
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 15.09.2011. 21.08

…absolūti nav skaidrs, kā valsts savā uzņēmumā var nezināt grāmatvedību? Bāc, ne jau vakar AB tika dibināts. Varbūt Kaimanu salās guļ AB miljards??? Kāds var pateikt kā tas iespējams? Ne jau tikai Flikam vienam ir grāmatvedis.

+3
0
Atbildēt

4

    bebiekste > Ligiña Doniña 15.09.2011. 21.18

    Ja valde (lasi Fliks) nedod dokumentus, tad parasti akcionāri maina valdi, ko arī mēģināja darīt. Taču Flikam ir tāds megalīgums, ka neko viņam nevar izdarīt.

    Par ko tad visa tā jezga tagad notiek, kā domā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 15.09.2011. 21.29

    Tas, kas notiek tagad ir daļēji skaidrs, bet visus gadus kāmēr šis megalīgums bija spēkā un arī agrāk, nu kā var gada beigās parakstīties zem baltas lapas. Tobiš ne jau tikai glupais Šlesis un kompānija redzēja, kas notiek, vai neredzēja, vesela iestāžu un pārraudzības grupa.
    Un kas tiešām notiek? Vai AB ir pelnošs, vai nē -defaultā? Vai to tas Rungainis redz, vai nē? Jo neviens nerunā par kompānijas peļņu un/vai zaudējumiem…..tobiš tikai par zaudējumiem. Bet kāpēc Fliks raujas pirkt valsts daļas ar Antonova rokām?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ligiña Doniña 15.09.2011. 22.05

    @Ivars
    Kamēr pie stūres bija SAS, satraukumam nebija pamata. Daļēja AirBaltic privatizācija 1994.gadā bija tādēļ, lai varētu sagatavoties īstajai privatizācija. Nešaubos, ka SAS bija gatavs iziet no kompānijas jau ātrāk, bet mūsu “profesionālās” valdības tam nebija gatavas, jo nebija izdomātas shēmas, kā arī pietrūka profesionālas vadības, lai to visu nomenedžētu arī pēc prihvatizācijas. Viss būtu veiksmīgi noprihvatizējies, ja vien nesāktos krīze, valdības groži nenonāktu V rokās. Un visticamāk neviens pat nepamanītu, kā AŠ^2 ar starpniecību iztirgotu airBaltic kādam citam aviooperatoram.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Ligiña Doniña 15.09.2011. 22.33

    >Ivars
    Bilanci apskatīt jau daudz laika neprasa, bet izlobīt jēgu kāpēc ir zaudējumi un vai tie nav Flika apzinātas darbības rezultāts prasa laiku. Ja vēl tiek liegta pieeja pie dokumentiem utt.
    Tiešā atbildīgā par aviāciju ir SM, bet tālāk jau ir stāsts par dzeltenajām un sarkanajām kartitēm.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

bebiekste 15.09.2011. 20.42

Valdības pieņemto lēmumu saistībā ar situāciju „airBaltic” hronoloģija
http://www.mk.gov.lv/lv/aktuali/zinas/2011gads/09/150911-mk-01/

0
0
Atbildēt

0

LaaAkka 15.09.2011. 19.26

Un te par to, ka Mr.Antonov kluva par Trasatlantic Holdings (lidz tam laikam INTRADA HOLDING LIMITED) direktoru 2009 gada

http://www.etat.lu/memorial/memorial/2009/C/Pdf/c1666298.pdf

Trasatlantic Holdings Company, Société Anonyme,
(anc. Intrada Holding Limited).
Siège social: L-1653 Luxembourg, 2, avenue Charles de Gaulle.
R.C.S. Luxembourg B 65.644.
In the year two thousand nine, on the thirtieth day of July.

Before Maître Gérard LECUIT, notary residing at Luxembourg, Grand Duchy of Luxembourg, undersigned.
Was held an extraordinary general meeting of the shareholders of “INTRADA HOLDING LIMITED”… incorporated… July 13, 1998…
First resolution
The meeting decides to change the Company’s denomination from INTRADA HOLDING LIMITED into Trasatlantic
Holdings Company…
Second resolution
The meeting decides to accept the resignation of Mr Alexander SMIRNOFF as category C director of the company…
Third resolution
The meeting decides to appoint Mr. Vladimir ANTONOV, director of company, born in Uzbekistan (formerly USSR),
on June 20, 1975, residing in 127591 Moscow (Russia), appt. 59, 2/44 Dubninskaya street, as new category C director of
the Company in replacement of Mr. Alexander SMIRNOFF, resigning.
Nothing else being on the agenda, the meeting is closed.

0
0
Atbildēt

0

LaaAkka 15.09.2011. 19.06

Par to, ka Antonovs ir tiesi saistis ar Trasatlantic Holdings liecina kaut vai sis dokuments no Luksemburgas, kur var redzet, ka lidz 08. junijam 2011 Antonovs bija viens no sis kompanijas direktoriem.

http://www.etat.lu/memorial/memorial/2011/C/Pdf/c1776048.pdf

Tulkojums no francu valodas(googletranslate.com)

Trasatlantic Holdings Company, Limited Company.
Registered office: L-1653 Luxembourg, 2, avenue Charles deGaulle.
R. C. S. Luxembourg B 65644.
Extract from the resolutions passed at the Extraordinary General Meeting of June 8, 2011
1 / The meeting accepted the resignations of Mr. DmitrijusApockinas of his term of office of Class
A, Mr. Maxim Anchipolovskiy mandar its Class B director and Mr.Vladimir Antonov
his directorship of category C.
2 / shall be appointed new directors to replace the resigningdirectors, their term expiring at the Annual General Meeting to approve the financial year ended 31 December 2010:
Signatory Class A
85234L X U M E B O U R G
– Mr. Zorigto Nikolaev, lawyer, residing at Flat 5, 165, LjublinskayaStreet, 101194 Moscow, Russia.
Signatory Class B
– Mr. Sergey Yartsev, contractor, residing at Flat 135, Building. 2, 7,Znamensky Sadki Street, 117216
Moscow, Russia.
Signatory of category C
– Mr. Evgeniy Yakovlev, manager of real estate, remaining flat 186,building. 1, 7, Znamensky Sadki Street,
117216 Moscow, Russia.
To extract line.
Luxembourg, 16 June 2011.
Publication reference: 2011083384/23.
(110093503) filed in the register of commerce and companies of Luxembourg, June 16, 2011.

Trasatlantic Holdings Company, Société Anonyme.
Siège social: L-1653 Luxembourg, 2, avenue Charles de Gaulle.
R.C.S. Luxembourg B 65.644.
Extrait des résolutions prises lors de l’assemblée générale extraordinaire du 8 juin 2011
1/ L’assemblée a accepté les démissions de Monsieur Dmitrijus Apockinas de son mandat d’administrateur de catégorie
A, Monsieur Maxim Anchipolovskiy de son mandar d’administrateur de catégorie B et Monsieur Vladimir Antonov de
son mandat d’administrateur de catégorie C.
2/ Sont nommés nouveaux administrateurs, en remplacement des administrateurs démissionnaires, leur mandat prenant fin lors de l’assemblée générale ordinaire statuant sur les comptes annuels au 31 décembre 2010:
Signataire de catégorie A
85234L U X E M B O U R G
– Monsieur Zorigto Nikolaev, avocat, demeurant au Flat 5, 165, Ljublinskaya Street, 101194 Moscou, Russie.
Signataire de catégorie B
– Monsieur Sergey Yartsev, entrepreneur, demeurant au flat 135, building. 2, 7, Znamenskie Sadki Street, 117216
Moscou, Russie.
Signataire de catégorie C
– Monsieur Evgeniy Yakovlev, manager of real estate, demeurant flat 186, building. 1, 7, Znamenskie Sadki Street,
117216 Moscou, Russie.
Pour extrait conforme.
Luxembourg, le 16 juin 2011.
Référence de publication: 2011083384/23.
(110093503) Déposé au registre de commerce et des sociétés de Luxembourg, le 16 juin 2011.

+1
0
Atbildēt

0

juhans 15.09.2011. 17.48

Štokenbergs uzskata, ka darījuma mērķis bija panākt, lai valsts kļūtu par mazākuma akcionāru kompānijā.
Nav svarīgi, kāds bija mērķis, svarīgi – KAS IR PANĀKTS? Ja tiešām IR PANĀKTS, ka valsts ir kļuvusi par mazākuma akcionāru, vai tad vairs ir vērts valstij stutēt AB ar, cik tur bija, 50 vai 60 miljoniem?

+2
0
Atbildēt

2

    Laumiņa > juhans 15.09.2011. 17.59

    ABSOLŪTI NAV VĒRTS. Nevienu santīmu. Domāju, ka viņu mērķis tikai daļēji izdevies un īstenībā ar nezināmu finālu, domāju negatīvu. Viņiem neizdevās no valsts izspiest tos 60 miljonus un nekad arī neizdosies, tagad nevajadzētu arī dot viņiem iespēju izmantot nacionālās aviosabiedrības statusu un privilēģijas ES tirgū, lai skaitās parasta krievu kompānija.Tas saucamais veiksmes stāsts ir nosacīts, kas tas par stāstu, ja kompānijai parādi 43 mio un uz bankrota robežas, un tieši tādēļ, ka nebija privāta kompānija,bet ar valsts piešpricēm, jo citādi tad tik tālu nekad neaizietu. Vieta tukša nepaliks, būs citi, kurus AB savulaik negodīgi izspieda no tirgus.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Bulkujānis www.lasma > juhans 15.09.2011. 20.14

    Es īsti nesaprotu, kas tur vairs ir palicis ko glābt:
    1) kompānija pati – 40 miljoni mīnusā,
    2) kaut kāda manta – kur tā ir? Lidmašīnas visas līzingā (pielabojiet kāds, ja zināt precīzāk), virszemes apkalpes tehnika – visdrīzāk jau sen pieder Flika ārpakalpojumu firmām,
    3) Piloti – saņem algas Kiprā,
    4) Valsts kontrole pār kompānijā notiekošo – praktiski nekāda.
    Kas tad paliek pāri tikai atpazīstamība un zīmols? Atvainojiet – arī tas kaut kā mistiskā kārtā jau pieder Flikam.
    Ko tad mums vispār būtu jāglābj? Kas tas tāds ir, ko mēs glābsim? Amerikāņiem ir tāds teiciens “don’t throw good money after the bad” – tas te ir īstā vietā. Ja mums vajadzīga sava aviokompānija, tad vieglāk to dibināt no jauna, nevis mēģināt sakārtot čūsku midzeni.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

reiznieks 15.09.2011. 17.36

Ja airBalticam nekas patiesībā nepieder, un valstij ar tas vairs īsti nepieder, tad vai loģiskāk nebūtu no nulles klapēt augšā Latvian Airlines un pasūtīt tos blēžus *irst?

+1
0
Atbildēt

4

    ievuliitis > reiznieks 15.09.2011. 17.44

    Cik miljonus vai miljardus mēs dāvinātu tiem blēžiem, pasūtot?
    A, kas mums? Esam lepni un bagāti.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    reiznieks > reiznieks 15.09.2011. 17.50

    A cik miljonus mēs dāvināsim nepasūtot? Tur jau varēs bērt atkal kā caurā maisā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > reiznieks 15.09.2011. 18.06

    Nedomāju, ka tie ir vienīgie turpmākās rīcības scenāriji.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > reiznieks 15.09.2011. 18.09

    Atcerieties, cik uzstājīgi Augulis spieda, lai ieguldām. Bet pēc visiem šiem gājieniem tiešām izskatās, ka rindai augstu bijušo un esošo SM ierēdņu jānonāk aiz restēm, t. sk. Augulim, Gerhardam, Šleseram, rindai citu, tai skaitā zīmolu pārdevējiem,un dzēsto obligāciju šeftmaņiem, jo pilnīgi skaidras tagad sakarības visā kopumā. Vienīgs mierinājums, ka no valsts neizdevās tiem lopiem izspiest vēl 60 mio pēdējā brīdī, kā uzstāja Augulis…Dombrovskis ar padomniekiem tomēr nofiksēja situāciju un aizlika kāju SM darbonīšiem un viņu izrīkotājiem..

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 15.09.2011. 17.35

Ir smagi un skumji apzināties ka mūsu valsti var šādi izmantot.

+3
0
Atbildēt

0

dro 15.09.2011. 17.32

Balsojiet par SC un tiem, kuri stāv rindā uz tā labvēlību! Atmošanās būs rūgta:))

+5
-2
Atbildēt

0

Sana 15.09.2011. 17.23

Parsteidz, ka A.Stokenbergs brinas par to, ka Fliks ligumu parakstijis, nebudams Latvija. Ligumus var parakstit ari citas vietas… Vai tad ne ‘Ir’ bija lasams par Flika (un Skeles) tiksanos kura tur (Ukraina?) lidostas biznesa lounge…

+5
0
Atbildēt

0

Jānis Pizičs 15.09.2011. 17.05

Ja kaut kur notiek kāda šmugulēšanās, fiktīvi darījumi un lielu naudas summu aizplūšana nezināmā virzienā, tad vienmēr tuvumā ir kāds tieši vai netieši iesaistīts odiozs personāžs. Kurš? Šlesers, kurš gan cits!?

Likumsakarība vai sagadīšanās?

+6
0
Atbildēt

2

    Laumiņa > Jānis Pizičs 15.09.2011. 17.50

    Kur jūs to Šleseru piniet klāt, vai tiešām nesaprotiet, ka aiz Flika daļām uzņēmumā sēž pavisam cits personāžs, tā bezkaunīgā shēma ir raksturīga citam…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Jānis Pizičs 15.09.2011. 18.20

    @paps
    Tad kādēļ Šlesers un Šķēle aktīvi nodarbojas ar airBaltic pārdošanu?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 15.09.2011. 17.03

Varbūt es kļūdos, bet man šitas viss, liekas, ka smaržo pēc reiderisma. It sevišķi, ja, kā tautā runā, aiz Trasatlantic Holdings Company patiesībā stāv Antonovs un aiz Krājbankas it kā arī.
SM ierēdņus, ministru un vēl valdību arī tai skaitā būtu jauki redzēt aiz restēm, bet tas nekad nenotiks. Latvijā nē.

+4
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 15.09.2011. 16.51

Tik pat varēja nosaukums būt “Fliks apstiprina “airBaltic” vairākuma akciju sagrābšanu” = tagad Flikam ir ne tikai de facto vairākums, bet arī de iure. Par šito gribētu aiz restēm redzēt ne tikai Fliku+AŠ^2, bet arī saujiņu SM ierēdņu, kas tajā visā figurē ar savu “nolaidību” (maigākajā gadījumā) vai “korumpētību” (visticamākajā).

P.S. Un šajā gadījumā laikam tomēr Kamparam būtu jāpateicas – citādāk sekotu tas pats, kas iepriekš – iegulda miljonus un tie tu-tū. Bilance tiktu smuki uzpūsta un airBaltic 2010.gadā strādātu ar 10 milj. peļņu.

+11
-1
Atbildēt

1

    anita_meistere > Una Grinberga 15.09.2011. 17.08

    rederisms? nopērkot par skaidru piķi akcijas? :D kungi, jus vai nu ļoti īsa atmiņa, vai arī neesat piedzīvojuši 90-gadu reiderismu.
    bet tas ka nopūdelēts uzņemums ..tas ir fakts.
    un ne tikai nemaklulīgas pārvaldīšanas un korupcijas dēļ.

    ir vairāk kā sakidrs, ka šada aktīvā biznesa gadījuma, vals’ti visu laiku jatur roka uz pulsa..un piķis augoša uzņemuma ir japuempē iekšā, nevis ārā.
    bet naudiņās nav…turklā parvaldnieks ir skopulis ar jumtu. rezultāts tāds kā ir.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam