Kaspars Gasūns Zatleram nav ne ideoloģiskās nišas, ne organizatoriskās kapacitātes, ne laika.
________________________
Bet Kasparam nav ne prāta, ne morāles, ne arī vēlēšanās iedziļināties.
Uz Latvijas politiskā purva fona nav ko skaldīt matus.
Likumīgi ir, un labi, svarīgs rezultāts, ja cūku kūts pilna ar mēsliem, viena atsevišķa cūka nevar ievērot sterilitāti.
Patreiz svarīgs rezultāts, nevis procesa idealā tīrība, jo rezultāts varētu būt vai nu puslīdz labs un cerīgs, vai nu drūms, te nav variantu.
Es neteicu, ka jābūt vislielākai cūkai no visām cūkām, un tādā veidā jāpanāk sev vēlams rezultāts.
Es teicu, ka ir divi ceļi – dzīvot pēc ideāliem ētikas standartiem, un noskatīties, kā tās cūkas, kuras tam visam uzspļauj, pārņem visu varu šai kūtī, vai arī ētikas standartiem jābūt atbilstošiem vietējiem apstākļiem
Ja jau turpinām par cūkkopību – nevar izmēst kūti no mēsliem, pašam nemaz nenosmērējoties un paliekot sterilam.
Vecajās demokrātijās tās kūtis ir daudz tīrākas, tāpēc arī visa tā darbošanās tur notiek daudz tīrāk.
Principā, tas ir vecs strīds par to, kādas metodes pieļaujamas politisko un ne tikai mērķu sasniegšanai.
Manuprāt, jābūt pragmātiķim, likumus, saprotams, pārkapt nedrīkst, un zināmai politiskai ētikai jābūt, bet, jārīkojas atkarībā no apstākļiem.
Un te, tomēr, svarīgi, kāda mērķa vārdā tiek pārkāpti kādi standarti.
Vieglāk par visu jau pastāvēt malā un pateikt – fui, kādi viņi tur netīri, es neko neizdarīju, toties saglabāju nevainību.
Un tas nenozīmē pilnīgi atteikties no visiem principiem, jābūt sarkanai līnijai, kuras nav ne PLL, ne ZZS, un, arī V, kā izskatijās, tā kļuva arvien neskaidrāka.
Un Zatlera gadījums jau nu tas milzīgais pārkāpums, par ko būtu jāceļ trauksme, tas galīgi nepārkāpj nekādu sarkano līniju, manā uztverē.
Lielākajai cūkai nē, bet tādai mērenai gan. :)
Redz, nekad jau nevar saprast, kurš ir pats cūka un kurš ir tas izmēzējs, kas “tikai nosmērējies”. Dzīvē starp šīm kategorijām nav stingras robežas.
Un, Džeri, tas tomēr ir šķēlisms, kuru aizstāvat. Pragmatismam ir robežas, kur tas izskatās kā minimums nekorekti. Ir atļauts viss, kas nav pretlikumīgs, – cik cūcību Latvijā nav sastrādāts zem šī lozunga.
Kā jau norādīju, Maizītis manā uztverē ir ļoti labs piemērs, kā nesasmērēties, bet par malā stāvētāju es viņu nenosauktu.
Cilvēkam un politiķim tā robeža jājūt pašam, nekādi ētikas kodeksi un likumi nespēj paredzēt visas situācijas.
Un vēlētājiem jāprot un jāgrib attiecīgi novērtēt politiķa rīcība.
Latvijā ar to visu ir, kā ir, tāpēc līdz ideāliem ētikas standartiem mums vēl tālu, un nav jādzīvo pa mākoņiem, bet, jāstrādā tādā situācijā, kāda tā ir.
Un arī tas atkarīgs no katra cilvēka, visi nevar būt Maizīši, ja jau viņš tev ir ideāls, un nevar būt Saharovi, bet, tas nenozīmē, ka visi ir Lembergi.
Dzeri, nu tieši tādēļ, ka publikas gaume ir tik neizvēlīga, tā būtu jāaudzina. Vismaz pakāpeniski. Zatlera solī es neko pamācošu neredzu. Kārtējā partija – ar tukšu gaisu piepūsta.
Redzi, Tu iedali tos, kas izmanto zombētību, “labajos” un “sliktajos”. Bet man viņi nepatīk visi.
Sajūsma par Zatleru nav balstīta racionālā analīzē, bet gan krietni vairāk tajā pašā zombētībā. Tāda jūsmošana.
Nepatīk visi, un ko tālāk?
Pastāvēsim maliņā un paskatīsimies, kas notiks?
Un kur te sajūsma par Zatleri, man galīgi par viņu nav nekāda sajūsma, bet, starp mūsu Lembergiem, Bērziņiem un Brigmaņiem viņš nebūt nav sliktākais variants, vismaz, nav absolūti bezprincipiāls, tumsonīgs un nelietīgs.
Es saku tikai vienu – neizmatot Zatlera popularitāti, lai ievilktu Saeimā kādu kaut cik eiropeiski orientētu partiju ar izpratni par tiesiskumu un demokrātiju būtu vislielākā muļķība.
Un racionāla pieeja lietām, un arī polittehnoloģijas, nebūt nevajag pretnostatīt ētikai utt.
Ja Saeimā pārsvarā būs kaut vai Zatlera līmeņa politiķi, nevis ZZS āmuri, tad varēs runāt arī augstākās kategorijās, taisni tāds ir mērķis.
Es neteicu, ka nepatīk visi (tikai tie, kas ekspluatē zombētību), bet Zatlera solis (soļu sērija) ir ļoti neapdomāts. To bumbu nu jau neapstādinās, bet paredzu, ka būs paģiras.
Dibināt savu partiju – cilvēkam bez atbilstoša resursa, savukārt partija bez ideoloģijas – nav nekāds varoņdarbs.
Bija pusprezidents, būs puspolitiķis. Un Ķīlis tik skraidīs šim nopakaļ un taisnosies, kādēļ viņiem viss tik tizli sanāk.
VL arī nestāv malā. Viņi vispār uzskata, ka bezsmadzeņu akcijas ir augstākā patriotisma forma, bet beigās kaka vien sanāk.
Es tev piekristu, ja te būtu kāda normāla demokratiska valsts, kaut Zviedrijas tipa, ar izglītotu vēlētāju, kurās būtu spējīgs uztvert visas šīs nianses, ar izglītotiem un atbildīgiem politiķiem, kur vēlēšanās izšķirtos – būs politika nedaudz kreisāka vai labējāka.
Bet, tā ka šeit ir Latvija, ar politiķiem un vēlētājiem, kas tuvāki kādas Centrālamerikas vai Krievijas politiķiem un elektorātam, nekā attīstītai demokrātijai, un no vēlēšanu iznākums var izšķirt, vai mēs turpināsim virzīties Bolīvijas vai Paragvajas, vai arī, tomēr, Rietumu virzienā, jāizmanto visas iespējas, arī Zatlera popularitātes faktors.
Ja nesanāks, tad nesanāks, labāk ko darīt un kļūdīties, nekā nedarīt neko.
Vispār, šis te strīds arī tīri teorētisks, ne viņš to partiju vēl izveidojis, nekā, iespējams, pievienosies V, bet, manuprāt, tas nebūs labākais variants.
Un par Zatlera potenciālu vēl var strīdēties, viņš ir spējīgs mācīties, un nav galīgi tumsonīgs bezprincipiāls nelietis, un tas ir galvenais, un Latvijas politiķim jau pietiekoši.
Var jau teikt, ko gribi, un motivācija tur varēja būt ne tikai idealistiska, bet, ka Zatleris atlaidīs Saeimu, to neviens negaidīja.
Viņš jau varēja mierīgi iztapt tiem, kas viņu ielika šai amatā, un mierīgi dzīvot vēl 4 gadus prezidenta krēslā.
Nu šādā versijā tas man izklausās pieņemamāk.
Es jau principā nenolieku viņu kā nelieti. Tikai tas cilvēks, kā man izskatās, ir politiski impotents. Bet raujās pašā politiskā atvara vidū. Var sanākt, ka būs tikai “čušs” – ieskaitot balsu un kārtējā cerību viļņa izniekošanu.
Turklāt motivācija ir miglā tīta. Bet cilvēks ar dalītu motivāciju nav gargabalu skrējējs.
Šādi iztopot vēlētāju dēmoniem, izveidojas apburtais loks. Kā ar Latvijas medijiem.
Kaspar: Zatleram citu opciju īsti nav, kā darboties politikā. Ja nu vienīgi akadēmiskā karjera. Kā man saka priekšā medicīnu studējoši draugi, četru gadu pārtraukums ir daudz par ilgu, lai pēc tam atsāktu ķirurga praksi. Un to viņš noteikti apzinājās jau tajā brīdī, kad piekrita kandidēt.
“Var sanākt, ka būs tikai “čušs” – ieskaitot balsu un kārtējā cerību viļņa izniekošanu.”
To, ka viņš vairs nevarēs atgriezties ķirurģijā, teica jau tad, kad viņš tikai kandidēja. Ja jau mediķi saka, tad gan jau tā arī ir. Bet tāda nu bija viņa izvēle – par kuru tagad ir jāatbild.
Bet tas, ka viņš vairs nav ķirurgs, nenozīmē, ka viņš jau ir politiķis – pēc spējām. “Deputāts piespiedu kārtā”, kas citādi būtu bezdarbnieks. Mums vispār tādu jau pietiek. Un tas statuss skan gan traģiski, gan komiski.
Var jau būt, ka es pārāk reti skatos televizoru, tādēļ sen neesmu viņu redzējis, nevaru novērtēt izaugsmi. Bet ļoti ļoti bāls man iespaids ir par to cilvēku kā politisko figūru. Tāds kā nokautrējies visu laiku.
Kā teica Grūtups, izskatās, ka viņš visu laiku tēlo, ka ir prezidents, mēģina par tādu izlikties, nevis ir.
Kaspar, vēl jau atliek stāsts par to, kur un no kā juridiski neapstrīdami un korekti tādai VZ partijai naudu ņemt, — ņemt tā, lai nesašmucētos: visi VZ kūdītāji kaut kā nav gatavi par to atbildīgi runāt, — “gribētāji” ar Zatleru lāpīt tālāk par gaisā parautu teorētisko ideālismu netiek.
Kur te mesiānisms?
Te iet runa par reālu politiku un pragmatisku rīcību.
Ja Zatlers tagad neizmatos to politisko potenciālu, kas viņam ir, lai izveidotu kādu spēku, kas iestātos par to pašu tiesisku valsti un godīgu politiku, un būtu sabiedrotais V, tā būtu ne tikai muļķība, atkārtošu vēlreiz, bet pat noziegums.
Ja var atņemt kādu balsi ZZS, paņemt kādu, kam it kā nav par ko balsot, savākt tos, kas vairs negrib balsot par V, kāpēc to nedarīt?
Kas, mums te visi ir politiskie ģēniji, uz kuru fona Zatlers izskatās vāji?
Kaut kā neredzu, redzu tikai populistus, karjeristus un klaunus.
Kur ņemt naudu?
Atvēt kontu, cilvēki saziedos.
Būs jau arī sponsori, gan jau.
Un ar tagadējo popularitāti Zatlerim daudz naudas nevajag, atšķirībā no ZZS un PLL, viņam neviens nav jāzombē.
Pirmkārt, kādas balss atņemšana vienam vai otram (nemīlamam) politiskajam spēkam nav gluži optimālā motivācija, lai veidotu jaunu politisko spēku. Teikšu pat, ka tā būtu pilnīgi absurda motivācija šādam solim. Un Zatleram arī, cik noprotu, tā tāda nav.
Nevar uz visu skatīties tikai ar polittehnologa acīm. (Atkal jau nāk prātā agrākais Šķēles cilvēks Liepnieks.)
Otrkārt, es apšaubu Zatlera pragmatiskos talantus un organizatora spējas.
Ok, viņš šobrīd ir uz popularitātes viļņa, bet apšaubāmas popularitātes. Tagad viņš ir uz šīs apšaubāmās popularitātes būvēs apšaubāmu partiju apšaubāmos termiņos. Es neredzu, kā rezultāts var nebūt apšaubāms.
Dzeri, un tas nav jautājums tikai par Zatlera mesiānisko aicinājumu, bet primāri par tautas pārmērīgo iekāri uz mesiānismu. Un šajā sakarā patiešām ir vietā runāt arī par zombētību (vai vismaz domātkuslumu).
Nē, nu, tavuprāt, izskatās, visvalstiskāk būtu uzbērt sev pelnus uz galvas, atzīties visos pasaules grēkos, un ielēkt Daugavā no tilta.
Viss tik traģiski, pagātnē tikai kļūdas, nākotnes nav, visi ir slikti, viss ir slikti.
Varbūt, pasaki, ko tu ieteiktu – nedarīt neko un nožēlot grēkus?
Par mesianisms – jā, tas nav labi, ka tautai tas piemīt, bet, šī ir tā reize, kad nevis par to jāvaimanā, bet, tas ir jāizmanto.
Ja tikai vaimanāsim un neko nedarīsim, nekas arī nemainīsies.
Un par Repši – vai tad viņš neizdarīja arī daudz ko labu?
Nevajag jau izraut no konteksta vienu frāzi un ar to operērt, tā ir demagoģija.
Zatlera gadījumā, domāju, būtu jāpastāv malā no politikas (jo laiks līdz vēlēšanām ir ļoti īss – tas rada gan ētiskas, gan tehniskas problēmas) vai arī jāstājas kādā gatavā partijā.
It kā jau sanāk ļoti strauji pārlekt no neitrālā prezidenta uz angažētu politiķi. Bet tas būtu mazākais kaitējums, salīdzinot ar steigā saceptu partiju, un arī reālākais variants.
to Optiskais Tēmeklis
Es nepārprotami izteicos tikai par Tevi, par Taviem tuviniekiem tikai jautājuma formā, tāpēc, ka neko nezinot par viņiem, apvainot viņus neatļautos. Tie nav Lemberga, Šķēles vai Šļesara tuvinieki, kuriem būtu jāsaņem daļa viņu soda.
Atskatoties pagātnē, nākas brīnumainā kārtā secināt, ka godīgākā partija, kas 90.-jos gados spēja iekļūt Saeimā, bija savlaik tik daudz izsmietā Zīgerista partija:)
Ļoti ceru, ka Dr. Zatleram pietiks skaidrā prāta, kuru nespēs nomākt ne paša kundzes alkatība un godkāre, ne Vienotības un arī visu pārējo partijšmurguļu vēlme savu stulbumu un slinkumu, nekaunību, karjerismu un caurās siles aizlāpīt ar kreimeņgriezēju, ko paši jau sapņo aizmirst, tikko VIP lokomotīve šos atkal pievilks pie beņķiem un silēm, — kā Vienotība aizmirsa Dombrovski, kurš škietami nesavtīgi šos lielā barā atkārtoti noturēja barotņu tuvumā un dažus pievilka tuvāk nekā iepriekš.
Derētu saprast, — kaut ļoti negribas! –, ka Zatlera Darbs bija nospiest restartēšanas pogu. Paldies, Dr. Valdi! Un pašam Dr. Valdim jāsaprot, ka prātīgāk būtu atgriezties pie dzīvu kaulu lāpīšanas nevis pievērsties politisku vārguļu un līķu reanimēšanai. Tie līķi tā vietā, lai paši censtos kaut ko darīt, turpina kombinēt un kašķēties, verbāli onanē, savu neizdarību un mazspēju/arī smadzeņu impotenci grib aizbāzt ar Zatlera upuri, ar Zatleru kā slieku uz āķa, krāpinot elektorāta zivteles masveidā.
Zatlers RESTART ir nospiedis un, lai neuzrautos uz šiem intrigantiem, jāpaiet nost un jākomentē, jāapgaismo elektorātu, ko nozīmē politisko lampiņu spīdināšana, velētājam nesaprotamie trokšņi Brīvības un Jēkaba ielās, un jāļauj vēlētājiem saredzēt, uz ko spējīgas vai nespējīgas šīs politburkas politžurkas. Pārējiem/arī vēlētājiem no malas jāskaidro publikai, kāda atšķirība, ja ir, starp Puzi, Saulkrastu Mākoņiem, Dreiliņu un Ādažu Vējziediem, Amatas Kājiņām, Zoodārzu, Kremļa un utml. filiālēm, kustībām un viļņiem ap citvalstu vēstniecībām u.c. stratēģiski svarīgām vietām un lietām. :)
Visbēdīgākais, kas varētu notikt, — ja Dr. Zatlers pieteiktos par kājslauķi, pakāpienu, higiēnisko dvielīti vai tamponu. No tiem izlēmības un noteiktības pieminekļi neiznāk, — paredzēti un lietoti vienīgi vienas reizes lietošanai.
“Restart” pogu Zatleris piespieda, bet, tas nenozīmē, ka viņam jāpaiet maliņā.
Viņam jāsēžas pie datora un jātaisa vaļā attiecīga programma, viņam – sava, V – sava.
Neviens par politiķi nepiedzimst, un Z pierādīja, ka spēj mācīties un mainītīties.
Un tu te tā nodevi par to V – poliiskie ļīķi utt., manuprāt, nedaudz pārspīlē.
Un ko tad tu gaidīji – ka V nu būs tā enģeļu partija bez trūkumiem?
V padarīja reālu darbu – sāka vilkt valsti no krīzes, un izglāba no bankrota, tas ir sausais atlikums, saprotams, tāpēc, ka mēs esam pacietīga tauta, bet, tomēr, un tā ir realitāte, nevis subjektīva attieksme.
Un, vai tai ir, vai nav nākotne – atkarīgs no pašiem.
Un Zatlerim, “paiet maliņā”,un neizmantot savu popularitāti, kad izšķiras valsts liktenis – tas būtu pat ne politiskā muļķība, bet, noziegums.
Dzeri, ne tikai poltiskā muļķība, bet gan noziegums bija Vienotības attieksme pret savu vēlētāju uzticības kredītu, kas ir izpļekāts. Ja pēc ārkārtas vēlēšanām no 33 V heroīniem/varoņiem/bogatieriem būs pāri palicis pusrumpis, tas būs tikai politiskais organisms ar īpašām vajadzībām, vienkāršrunā — politiskais invalīds.
Ja dakteris ķirurgs operē, tad pēcoperācijas periodā, kas sākās jau nākamajā minūtē pēc rīkojuma nr. 2, sākās arī operētā pacienta rūpes un pienākumi sevis paša rehabilitācijai. Dzeri, Tev jocīga izpratne par medicīnu, ārstēšanos, ārstēšanu, kur nu vēl par valstiskumu. Paskaties labāk vēlreiz uz Vienotības valstiskumu, ekonomikas ministrijā Kamparu barojot un lietojot. :) Kur nu vēl Olšteinu… :)
Vienotība grib iet vieglāko ceļu un no daktera iztaisīt sev kruķi, bet Vienotības konkurenti — šo kruķi ja ne tikai atņemt, tad pievākt sev.
Kur ir Vienotības publiskā attieksme pret savu neLaimes Lāci premjeru Dombrovski, ja pat līdz publikai nonāca Āboltiņas sasolīte labumi Zatleram, ja šos aplaimos vai atbalstīs?
Lai paliek V, katram par to var būt savs viedoklis, bet, nevajag jau mesties galejībās un pataisīt to par kādu monstru, vēl sliktāku par ZZS vai PLL.
Es te taisni runāju par to, ka Zatlerim nav jāpievienojas V, bet, jāiet atsevišķi.
Un kuram politiķim Latvijā tas viss ir?
Atkal tu runā par kādu ideālu valsti un ideālu situāciju.
Zatleris ir populārs, un Latvijai tas ir galvenais, par viņu nobalsos, viņam būs biedri un konsultanti.
to Optiskais Tēmeklis
Un pašam Dr. Valdim jāsaprot, ka prātīgāk būtu atgriezties pie dzīvu kaulu lāpīšanas nevis pievērsties politisku vārguļu un līķu reanimēšanai.
Varbūt tavas iekāres objektam Šļesaram atgriezties uz paneļa, bet Šķēlei pelnīt pāris simts latus mēnesī, tulpes audzējot?
He-he, — Vienotībai vēl tikko ZZS bija tik mīļa, ka 2 V vadoņi pat pēdējā brīdī pilī nespēja no mīlestības pret ZZS — ar Lembi bagāžā! — atteikties…
Ha!
ja pareizi atceros, VVF savu atvadu balli tautai rīkoja Siguldā (60 km), un nekas – tauta savācās. nevajag vaimanāt, ka tālu… vajag tikai gribēt vai negribēt.
Es neatbalstīšu nevienu politisko “spēku” pirms nebūšu saņēmis skaidru atbildi, kādu tas redz koalīciju pēc vēlēšanām, kas ir tā partneri. Ja balsosu par Vienotību, tad no JL un SCP biļetenā maz kas paliks pāri, pirmie svītrojamie būs Āboltiņa, Pabriks, Štokenbergs. Neesmu aizmirsis arī Ēlertes sacīto, ka nav nekāda riska iekļaut SC valdībā, neesmu no viņas dzirdējis arī nožēlu par ilgo kalpošanu oligarhiem.
Ino!
gluži manas domas, jo liekas, ka balsošu atkal par V, bet liekas, ka vecos darboņus izsvītrošu, ja tie tikai būs sarakstā. Atstāšu vienīgi Dombrovski un kādu no jaunajiem, ja tādi būs! Nākošās koalīcijas veidošana būs primāra lieta!
Kas noticis – apklususi jūsma par SC? Vai pie vainas Urbanoviča grāmata vai SC pašaizliedzīgā cīņa par Vilnīti? Tomēr nesaubos ne mirkli, ka tas tikai īslaicīgs mulsums, un pēc pāris dienām atkal sāksies šņuksti par 1/3 !:) Latvijas iedzivotāju interešu ignorēšanu:))
Spriežot pēc V izdarībām šajā Saeimā, tai vienai uzticēt varu nebūtu prātīgi. Vispirms jau pēc ievēlēšanas tur atkal var sākties iekšējie kašķi un krēslu dalīšana. Un tādas izdarības uz ilgu laiku paralizē valdības darbu un valsts pārvaldi. Bez tam mēs nezinām kādi rezultāti šajās vēlēšanās būs SC. Ja šī “Masakavas roka”, šī Krievebreju partija nonāks pie varas, tad mēs varam zaudēt savu valsti un savu identitāti Pasaulē. Tad notiks tas pats kas tagad notiek uz Vaidavas upes, kad visi atdzīst šo celtniecību par lielu kļūdu, bet izdarīt neko nevar, vai drīzāk negrib. Tad šāda pārbūve sāksies visā Latvijā, lai to padarītu pa par Polockas guberņas priekšpilsētu. Urbanovičš jau dara ko var lai to realizētu. Zaļie un zemnieki šajā Saeimā ir parādījuši savu īsto seju, tāpat kā iepriekšējās Saeimās to parādīja TB/LLNK. VL faktiski ir iekļuvusi lamatās, jo viņu sabiedrotais bez VL jau būtu pumpainā zārkā. Varbūt Zatleram pa šo īso laiciņu izdosies savākt spēcīgu partiju, jo labākie un uzticamākie cilvēki Latvijā faktiski lielajā politikā nelien. Pirmā Godmaņa un pārējās valdības valdības politiku Latvijā pārvērta par visnetīrāko nodarbi, tāpēc gudrākie cilvēki no tās bēga un arī bēg šodien. Vai Zatleram izdosies to mainīt? Gaidīsim rezultātu.
Atkārtošos jau kuro reizi, bet man liekas, ka par pārliecinošu uzvaru varētu runāt tikai pēc tam, kad Vienotība nevis imitēts ” restartu” , ko viņi, acīm redzot, taisās darīt, bet tiešām restartēs apvienību, nomainot visas ” vadošās sejas”, kuras ir tieši atbildīgas par to, kas šobrīd notiek ar Vienotību un ar LR iekšpolitiku vispār. Uz Dombrovski, protams, tas neattiecas.
Tad arī Zatlers ar domu biedriem varētu iekļauties apvienībā un tad, domāju, ka rezutāts varētu būt – darba spējīga Saeima pēc vēlēšanām.
Vienotībā ir daudz labu cilvēku, kuri apvienībā iestājās aiz pārliecības, bet, kurus vecie ” stāri” nosēdināja uz ” ierindnieku soliņa”, kamēr paši ar “priekšnieku soliem” kāvās savā starpā par varu. Žēl būtu šo labos cilvēkus no ” ierindnieku soliņa” pazaudēt.
Taisnība, bet, kaut kā neticas, ka V “līderi” spēs aiziet un atdod savu vietu jaunajiem.
Un V brends jau ir paplucis, Z pievienošanās to sevišķi neuzlabos, toties Zatlera popularitāte noteikti kritīsies.
Vēlēšanu sistēma netiek uzlabota. Vēlētājiem nav izvēles. Gandrīz katrā partijā ir personības, kuras varētu atlasīt, lai vēlētāji izveidotu kaut ko sakarīgāku. Viena partija nespēj piedāvāt pilnīgu komandu un pārstāvēt visas valsts intereses. Ir jādod iespēja vēlētājiem izvēlēties nevis vienu partiju, bet veidot politisku spēku no vairākām partijām.
CARPE DIEM ! ….. – varbūt ZV bus atkal pastalās & tautastērpā un galma stratēģi “neatejot no kases” jaunos ierindas parķeicus sarakstīs … …
A vispār – know how tomēr bija, un tekošās, tā teikt, priekšvēlēsanu lietas arī bīda ar zināmu izdomu – un, ja izdosies publikas uzmanību noturēt līdz tām vēlēšanām, saucamajām … vilnis, ko apseglot, visādā ziņā iz providences padots ir –
Jocīga gan ir mūsu tauta! Kalpo velnam, bet grib dzirdēt par Dievu. Vēlos pajautāt arī Valdim Zatleram, vai pats atmeti veco dzīvi, lai sāktu domāt savādāk? Vai, piemēram, tiesās ir iestājies godīgums, ka, runā par jaunām sejām, bet aicina, piemēram, bijušo Augstākās Tiesas priekšsēdētāju Andri Guļānu un ģenerālprokuroru Jāni Maizīti kā “jaunas sejas”, kuru laikā vistiešākā veidā tiesu ķēķis plauka un zēla, un vēl šodien tur nekas īpaši nav palicis labāks.
Varbūt, pirms pārmest citiem, derēja paskatīties pašiem uz sevi, par ko mēs balsojam 20 gadus?
Ja tā ņem, tad lielāko vēlētāju daļu pirmo nedrīkst pat tuvumā laist vēlēšanu urnām?
Varbūt, jābeidz nodarboties ar mūsu iemīļoto darbiņu – “vainīgo meklēšanu”, bet, jāsāk domāt par situācijas uzlabošanu?
Vilors Eihmanis +++ aicina, piemēram, bijušo Augstākās Tiesas priekšsēdētāju Andri Guļānu un ģenerālprokuroru Jāni Maizīti kā “jaunas sejas”, kuru laikā vistiešākā veidā tiesu ķēķis plauka un zēla…+++ Tev ir kādi konkrēti pierādījumi tam, ka Jānis Maizītis un Andris Guļāns ir tie īstie ķēķa ” dārznieki”, jeb Tu te nodarbojies ar “paaudžu cīņu” :)? Ja faktu nav, tad cīņā pret “ķēķi” vajadzētu izvēlēties citas metodes.
Andri Guļānu es pazīstu personīgi, vienā tiesā esam kopā strādājuši, un pierādījumi man ir vairāk kā vajag gan tie kas ir personīgi, gan tie kas savākti biedrībā “Par godīgumu Tiesu varas sistēmā “Temīda””. Nu, piemēram, Augstākā tiesā vēl tagad ir pieejamas vairākas lietas ar pierādījumiem, tikai tie paši Guļāna kolēģi dara visu iespējamo, lai lietas neskatītu, tā teikt, lai vārna neknābtu acīs vārnai. Bet par Jāni Maizīti un Andra Guļāna ģimenes draugu Eduarda Pupova sievu Rudīti Āboliņu man bijusī prokurore Biruta Loze stāstīja, ka viņi bija guvuši labumu no Vīzentāla centra par Kalēja vajāšanu, t.i., Vīzentāla centram bija izdevīgi radīt mītu, ka Latvijā ir fašisms. Līdz ar to gribu teikt, ka Latvija ir maza un vēl daudz ir dzīvi cilvēki, kas interesantas lietas stāsta. Problēma ir tā, ka Latvijā nav taisnīgas tiesas, nav taisnīgas prokuratūras, kas šīs lietas atrisinātu. Varbūt tagad, kad Juta Strīķe tikusi atkal KNAB vadībā, strādās? Paskatīsimies. Ja nē, tad strādāsim, lai viņus atmaskotu divkosībā un lai pie varas nāktu godīgi cilvēki.
Par to, ka balsis tiek saskaitītas pareizi, nav šaubu, bija pāris skandāli pagastos, bet, visumā, tur viss ir OK..
Cita lieta, ka notiek politiskā reklāma elektroniskos masu mēdijos, kas ļauj atklāti melot un iedarboties uz ne visai zinošu un domājošu vēlētāju, un kas sen būtu jāaizliedz kā blakus valstīs, un arī to, īstenībā, var uzskatīt par rezultātu viltošanu.
Ko tagad dara Lembergs, atklāti melodams no LNT ekrāna?
Te jārunā arī par LNt u.c. Lemberga mēdiju īpašnieku atbildību, ļaujot graut savu valsti noziedzniekam.
Ja Zatlers izveidos partiju un tauta par to nobalsos, tad nekā laba nebūs.
Jo tajā partijā būs tie, kuri šādi vai citādi pie varas jau ir bijuši.
Es iesaku balsot par tiem, kuri nekad nav bijuši pat tuvumā 5 % barjerai. Protams, izslēdzot klaji populistiskus un galēji kreisus, vai labējus veidojumus.
Tolaik, kad tādas vel notika, es paklausījos partiju priekšvēlēšanu debates.
Nevarētu teikt, ka “lielo” partiju runasvīru teiktais man izliktos pārliecinošs, bet “mazpartiju” ļaužu teiktais man šķita pilnīgs “sviests”.
Un es neiesaku balsot par tiem, kuri nekad nav bijuši pat tuvumā 5% barjerai.
nedomāju, ka Daugavas racēji vai Grostiņa Rīcības, vai vēl kāda no iepriekšējām Grostiņa partijām, būtu tā īstā,par kuru balsot kaut cik necik izglītotam vēlētājam!
Kāds no žurnālistiem varētu pajautāt, cik tas ir ētiski runāt par cīņu pret oligarhiem, bet pie labās rokas turēt Misteru Kukuli, kurš ir bijis tuvs līdzgaitnieks gan Rīgas mēram Bojāram, gan Aināram Šleseram un tieši abiem iepriekšējiem lielā mērā ir pateicīgs par savu turību.
Varbūt, ka aiz neglītās čaulas slēpjas gudrs profesionālis (to es par Kukuli).
Nu nevar Zatlers savākt ap sevi tikai populāras personas (visādus dzejniekus un bļaustīgus liberāļus), vajadzīgi arī zinoši cilvēki visās jomās. Es gan nezinu, kur viņš ņems spēcīgus ekonomistus / tautsaimniekus :))) …
to o_ja3_14
Soross ir afērists taču tas nenozīmē, ka Lemberga, Šļesera un Šķēles galvām vajadzētu izslīdēt no karātavu cilpām un viņu pēcnācējiem nepelnīt maizīti ar ubagošanu.
o_ja3_14
Dombrovskis nav pamatā tikai fiziķis , jo cik atceros, tad Dombrovskis ir arī RTU ieguvis arī ekonomista diplomu. Bez tam viņš ir strādājis ES parlamenta finanšu komisijā, ja precīzi atceros , tad bija šis komisijas preikšsēža vietnieks vai arī pats priekšsēdis! Bez tam Dombrovskim ir arī pieredze mācoties un gūstot pieredzi dažādās ārzemju kompānijās!
Palasies viņa CV! Tādu kā Dombrovskis mums vispār otra nav, vismaz Latvijas politikā, jo citi nevēlas acīmredzot, sasmērēties, jo tomēr taču JL populistes sasmērēja arī Dombrovska tēlu.
Bet! Tu mani esi pārpratusi. Es netiku domājis, ka Dombrovskis nebūtu nopietni ņemams, es gribēju teikt, ka ekonomika nav nopietni ņemama un to, ka Dombrovskis pirmām kārtām ir zinātnieks (vai fiziķis, kas ir gandrīz vai sinonīms zinātniekam). Es arī tiku domājis, ka ekonomika ir zinātne apmēram tādā pat līmenī kā astroloģija un, ka vārds “izcils” un vārds “ekonomists” ir neatbilstoši jēdzieni (varbūt izņēmums varētu būt Kārlis Balodis).
Virsrakstā minētais “Zatlers: aug pieprasījums pēc jauna politiskā spēka” nekādi neapstiprinās pašā rakstā. Nekur nav pieminēts, ka Zatlers redzētu tautas pieprasījumu pēc jaunas politiskas partijas vai kaut vai kaut kā tamlīdzīga.
Manuprāt- tāda pieprasījuma arī nav. Gana jau ir redzēti visvisādi jaunu partiju veidotāji, no kuriem pēdējais iespaidīgākais bija Repše (man vēl arvien viņa radītais JL šķiet pati labākā partija, citiem- kā vilšanās). Diezi vai Zatlers ar savu harizmu spēs viņu pārspēt.
Droši vien Zatlers ir burvīgs ķirurgs, un pēc nelielas atkopšanās būtu atkal spējīgs operēt.
Savukārt politikai, manuprāt, viņš nav radīts. … Pārlieku godīgs, šķiet. Tādēļ viņu arī nepārvēlēja.
Lai arī ko viņš, sēdēdams Prezidenta krēslā, nebūtu uzzinājis- tuvējās vēlēšanās tas viņa pozīcijas neuzlabos, jo šīs zināšanas viņš nevar publiski izpaust.
Vienkārši parunā ar cilvēkiem un pastāsti, cik % tev atbildēs – partijas daudz, bet, nav par ko balsot.
Tuvu 50%, garantēju.
Bez tam, daudzi vīlušies V, daži arī ZZS, ja tas Zatlera spēks nebūs stipri nacionāls, arī no SC tur kāda balss varētu aiziet.
Pieprasījums pēc jauna politiska spēka ir, un vēl kāds.
Nezinu, nezinu…diez vai vajag V.Z. savu partiju… ja kaut puse no tās biedriem būs politikā jau ‘apbružātie’ labie jaunie, tad tvaiks, kā parasti, būs izlaists švilpē…balsis tad sagrabinās, bet izdarīt neko nespēs…
kaut vai
atceramies JL parādīšanos kā jaunam spēkam, kaut vai V nākšanu kā jaunam, bet tomēr mazliet pabružātam spēkam..kāpēc būtu jātic, ka V.Z. jaunais spēks spēs ko vairāk, jo, pēc visa spriežot, jauno tik daudz nesalasīs, būs arī ‘pabružātie’ …Vienotības spēks slēpās apvienībā, nevis ‘jaunībā’…
domāju, ka V.Z.kustībai(nosaukuma vēl nav) jāapvienojas ar V…un jādomā, kā labāk to izdarīt.
/protams, personāži, kuri kacina vēlētāju, no saraksta jāizņem/
Vakar vakarā noskatījos “Lāci” un tūdaļ pēc tam 100.g. kultūras…tādas dīvainas sajūtas… it kā to dienu, it kā šodienu notikumi…
Pāris cilvēki no tiesu varas nespēj izmainīt situāciju valstī, ja likumdevēja vara un izpildvara ir mafijas rokās, un tiem nav politiskā atbalsta, nevajag spriest tik naivi, nevar diviem cilvēkiem uzgrūst atbildību par visu.
Enģeļus tāpat nekur neatradīsiet, visi bijuši kaut kur klāt, un daudziem var kaut ko pārmest, kritērijs te varētu būt – piedalīšanās valsts nozagšanā vai konkrēta palīdzība valsts nozadzējiem, un Maizītis ar Guļānu nav tie cilvēki, kas to darīja, iespējams, kādam var pārmest pasivitāti, bet, sēžot pie datora viegli pārmest visiem visu, esot tur iekšā, viss nebūt nav tik vienkārši.
Vai ta vinjiem DIVIEM VIEN te ko uzgrūž ?
Vinjus vienkārši kā piemērus piesauc, me domāt – kā divus NO
Bet par to tematisko paplosīsanos šeit … bilde tāda izlīda –
virtuvē vieni tarakāni, pieliekamaajā otri un rakstāmgaldaa – trešie –
un nupat nu tik būs – kukaiņu ( partiju sistemas )
aizsardzības biedrības ( CVK ) vadībā tarakankustības veterāni
spiedīs no kabineta vecos laukā un veidos jaunu populaciju – no virtuves, pieliekamā un jauniem kak bi – zvērudārzā selekcionētiem –
šķirbas gan ciet netaisīs un ģiptes neliks – nav jau specālistu, da i uztanoukas tādas ATKAL nava un buut nevar !
Va ne ! :)
atgādināšu vecu patiesību- sešām nullēm pieliek priekšā vieninieku, kas sanāk?
:)
šķiet, ka krieviem bija tāda filma- “Arī viens ir karotājs”
Atceros, kad Repše nonāca pie varas, kā visi ‘ģība'(no…) no uztraukuma !… viņam, protams, atņēma varu, bet stāsts ir par to- ja ir vara, tad jārīkojas… kā to dara Lembergs, Šķēle, Buldozers, tikai ar pretēju zīmi…!
:)
Tāda vara, kā šai trijotnei, ne Repšem, ne vienam citam, nekad nav bijusi.
Rīkoties var, ja tev ir vairākums parlamentā, nevis, ja tev katrs solis jāsaskaņo ar kādu no šiem trijiem, tāpēc pārmetums diezin vai ir vietā, tad jau jāpārmet tiem kas ievēl tādu parlamentu.
Ļoti prātīgi. 20 Zatlera partijas, 25 VL un kādi 12 Kampara, Āboltiņas, Mūrnieces, Štokenberga un Pabrika krietni pabojātās Vienotības mandātu vajadzētu pietikt stabilas koalīcijas izveidei. Vēl jau varētu nākt klāt daži no ZZS atkritušie, kam “valsts” nenozīmē viens mazs smerdelis, karātavu putns.
VL organizētās parakstu vākšanas rezultāti rāda, ka 20-25 ir zinātniskā fantastika, maksimums ~12-13, jo puiši prot smuki dziedāt himnu, diemžēl viņu resurss aprobežojas ar diskusijām, kā saukt svētku dienas, un kurās dienās izkārt karogus.
Jaunas partijas izveidošana, manuprāt, vienīgā cerība, ka pēc Saeimas vēlēšanām valstī kaut kas varētu mainīties.
Un V, ja tā domā par valsti, un patiešām grib pārmaiņas, vajadzētu nevis cik tik spēka pierunāt Zatleri stāties V, lai izmantotu to kā “lokomotīvi” un iebrauktu Saeimā ar pēc iespējas mazākiem zaudējumiem, bet, taisni otrādi palīdzēt tam dibināt jaunu partiju, kur gan diezin vai vajadzētu būt iekšā V biedriem, ja nu kādam, kas nebija Saeimā.
Slikti, ka V aiz sava politiskā egoisma nespēj saprast, ka vienīgās izredzes, lai tā pēc Saeimas vēl. būtu pie varas, ir veidot valdību kopā ar nosacīto Zatlera partiju.
Pat, ja Zatlers pievienosies V, tā nedabūs daudz vairāk balsis, un labāk lai bijušais V elektorāts aiziet pie Zatlera, nekā pazūd vai aiziet kur citur.
Bet, patreiz izskatās, ka taisni V vairāk par visiem nobijusies no Zatlera partijas.
Un te kārtējo reizi izpaužas V nespēja domāt stratēģiski un saprast, ka, labāk pazaudēt daļu un atdod to draudzīgai partijai, nekā pazaudēt daļu pavisam, vai pazaudēt visu.
Zatleris jūs neizglābs, Zatlera partija – iespējams.
Te nav izvēle starp labu un vēl labāku, uz lietam jāskatās reāli, mums, kā parasti, viss ir nedaudz savādāk.
Labāk ar Bondaru, nekā ar Brigmani un Lembergu.
Piekrītu, ka Zatleram nedrīkst stāties Vienotībā. Tā būtu milzīga kļūda no stratēģijas viedokļa.Viņam jāveido sava partija par katru cenu.
Tautā IR liels pieprasījums pēc jauniem politiskiem spēkiem. Skeptiķiem vienkarši noriebies, ka “jaunos” veido tie paši vecie blēži, tikai zem cita nosaukuma.
Īstu partiju veidošanās Latvijā tikai sākusies. Šis process var ilgt gadus 10 – 20, vai pat vairāk.
No daudziem politiķu grupējumiem pēc neilga laika vairs nebūs ne smakas. Dabiskā izlase galu galā novedīs pie pareizā kopējā rezultāta.
Diez vai nu Zatleram vajadzētu iet politikā. To kļūdu, ka atlaižot parlamentu, nenoņēma savu kanditatūru politiskie nelabvēļi apspēlēs un izmantos dažnedažādi, blamieris vien tur iznāks, nav jau Zatlers dabas dots talantīgs politiķis. Tādi, talantīgi politiķi kā VVF pēc prezidentūras politikā vis neraujas. Redz, Rumpītis, kas ar politiku arī bija uz Jūs, pataisīja sevi par apsmieklu. Būtu žēl, ja tā notiktu ar Zatleru, to nu viņš nebūtu pelnījis.
to mazputns. Diemžēl nevaru Jums piekrist. Zatlers parādīja savu pilsonisko stāju. Skumji, kad ārstam, tā vietā, lai cīnītos par cilvēku veselību, jānodarbojas ar politiku. Bet uz spēles ir likts pārāk daudz. Jūsu ” talantīgā politiķe ” VVF diemžēl ir pieradusi darīt visu baltos cimdos. Ar viņas autoritāti varētu daudz ko izmainīt, bet nevar kundze nolaisties līdz melnā darba līmenim. No tādiem augstumiem nolaisties un kļūt par vienkāršu ierindas politiķi – to ne. Jūsu pieminētais Rumpītis par apsmieklu kļuva sen pirms pievienošanās PLL. Ar politiku viņš nekad nav bijis ” uz Jūs “. Vienmēr ir bijis oligarhu pakalpiņš. Iet politikā tagad vajag visiem, kuri ir par godīgu, tiesisku valsti un kuri jūt sevī spēkus. Tagad vai nekad.
Esmu savulaik pabijis politikā, neko dižu jau nepaveicu, bet elementārās lietas tomēr atceros. Viena no tām – kā atšķirt politiķi no vienkārši laba, iniciatīvas bagāta censoņa. Politiķim, valstsvīram jābūt apveltītam ar konceptuālo domāšanu. Par to līdz apnikumam esmu izrakstijies savos blogos,tāpēc šeit neatkārtošos. Diemžēl, manuprāt, Zatleram šo spēju nav, tāpat kā no manis neviens neiztaisīs dziedātāju – nav muzikālās dzirdes. Labi apzinos, ka mans viedoklis būs nepopulārs, ko lai dara “tu esi mans draugs, bet patiesība…” Vēl jo vairāk tas jādara jo Zatlera (ceru arī mūsu pretiniekiem) Šķēlem un Lembergam, kā par nelaimi, šīs politiķu spējas piemīt un tie tik gaida lai tik Zatlers panāk priekšā.
….Politiķim, valstsvīram jābūt apveltītam ar konceptuālo domāšanu..+++ kādēļ Tu domā, ka Zatleram nepiemīt sistēmiska domāšana? Pēc kā Tu spried? Pie tam, manu prāt, politiķim nav tik svarīgi mācēt iekļauties kaut kāda sistēmā (tieši to mūsu politiķi māk lieliski), cik svarīgi politiķim ir spēt labi pārredzēt laukumu arī ārpus savas sistēmas, bet valsts kontekstā, saprast pretinieku un dot triecien pretiniekam īstajā laikā. To, ka Zatleram tieši šīs īpašības piemīt, viņš ir pierādijis ne tikai ar Saeimas atlaišanu
Es nedomāju un nespriežu, bet redzu. Vislabāk to, ka Zatlers nav apveltīts ar politiķa domāšanu parādija veids kā viņš atlaida Saeimu. Uz to, bez manas necilās personības, norādīja tāds politikas guru kā Vita Matīsa. Zatlera nodomi noteikti ir cēli un labi, bet ar to ir par maz lai tos realizētu uz urrā. Starp citu, šāds mēģinājums arī norāda uz politiskās domāšanas trūkumu.
Skumjais bruņiniek,Mazputn!
Var piekrist jums abiem, lai gan tas ir pretrunīgi, jo VVF bija harisma, bet nebija drosmes neko mainīt, pat grozījumus Drošibas likumos(tikai ar ārvalstu diplomātisko spiedienu), toties Zatleram, manuprāt, nav pārliecinošas harismas, bet bija drosme bezizejas apstākļos, kurus viņam radīja ZS +SC melošana par atkārtotu ievēlēšanu. Manuprāt, Zatleram ir drosme, bet kaut kā trūkst, jo īsti neticu viņam. Manuprāt ZZS+SC viņu nepārvēlēja arī Visagīnas AES atbalsta dēļ un tas jau nu kremliniem bija par daudz. Mani personīgi nepārliecina tā komanda, kuru Zatlers uzrunā: kaut vai tā pati seja: Sudraba vai Bondars. Kaut kā tie abi ir tie paši vecum vecie izspēlētie “neatkarīgie “premjera kandidāti pirms Gočas, un šie abi ir viena pāra zābaki! Tāds ir mans viedoklis un man ir uz to tiesības!!!!
Bija drosme mainīt.
Pirms tās čekas madāmas(es gan izteiktos savādāk) Latvijas valstsvīri 16. martā nolika ziedus pie Brīvības pieminekļa, pieminot mūsu varoņus, Leģionārus un nepiedalījās kara noziedznieku, cilvēkēdāju, masu slepkavu, marodieru un vecenīšu izvarotāju šabašā 9. maijā.
Zatlers izjauca kārtējo oligarhu un SC plānu gāzt valdību un ar Sudrabu kā premjeru veidot nakošo koalīciju – ZZS + PLL + SC. Ja kādam vēl ir ilūzijas par Sudrabu, tad atmetiet lūdzu. Pēc šās dienas intervijas viņa skaidri parādīja, ka ir bandinieks Lemberga un SC spēlē. Tika dota kārtējā iespēja piedalīties valsts sakārtošanā, bet viņa atkal atkratījās. Šās kundzes popularitāte mūsu valstī ir mākslīgi uzpūsta. Ir ļoti izdevīgi un ienesoši krīzes situācijā nodarboties ar kritiku un trūkumu atklāšanu. Tā ikviens var kļūt populārs. Tiek gaidīti ārkārtas vēlēšanu rezultāti un Sudraba ir Lembergam un SC rezervē. Pirmo reizi šis variants bija paredzēts pirms pēdējām vēlēšanām, bet Vienotības labie rezultāti un PLL sliktie izjauca oligarhu un SC nodomus. Tika nolemts dot varu Vienotībai, lai uzņemas nepopulāros lēmumus un iznes visu smagumu uz saviem pleciem. Tagad, kad ekonomika stabilizējas, bija pienācis laiks Lembergam, Šķēlem, Šleseram un SC paveikt iecerēto. Ir ļoti kļūdains uzskats, ka Lembergs koalīcijā ar citām partijām vairāk nedabūs, ka, strādājot kopā ar Vienotību, viņš ir dabūjis maksimumu. SC un PLL var dot to, ko Vienotība nevar – iespēju izvairīties no soda. Nospļauties viņam par tām ministru vietām, viņam dienaskārtībā ir svarīgākas lietas.
Mjā, arvien vairāk izskatās, ka “antioligarhs” Zatlers drīzāk spēlē oligarhu interesēs un klausa savas godkāres balsij. Ja tas tā nebūtu, tad viņš veidotu vienotu spēku kopā ar citām partijām, kas iestājas par tiesisku valsti. Izkatās, ka Šlesera sapnis (Zatler, lūdzu, dibiniet partiju, lai aizslaucītu Vienotību) sāk piepildīties. Ceru (laikam naivi), ka Latvijas vēlētāji neuzkāps uz šī grābekļa…
Ar kādām “citām partijām” – ar to pašu V, ar ko tad vēl?
Ja Zatlers pievienosies V, tā vienalga nekad nedabūs tik daudz balsis, kā V un iespējamā Z partija kopā.
Un ZZS nedabūs mazāk, sevišķi, pēc tam, kad Lembergs var nopirkt jebkuru raidlaiku tādā LNT un citos “atbildīgos mēdijos”, un skalot smadzenes no rīta līdz vakaram.
Nez, vai tas nav uzskatāms par politisko aģitāciju?
„Ja Zatlers pievienosies V, tā vienalga nekad nedabūs tik daudz balsis, kā V un iespējamā Z partija kopā.”- iespējams, ka šoreiz dzerim taisnība.
Iepriekšējās Saeimas vēlēšanās par Vienotību balsoja tādi vēlētāji:
– kuri bez iebildumiem pieņēma visus V kandidātus un V vēlēšanu
programmu,
– kuri rūpīgi šķiroja (svītroja) V kandidātus un kritiski vērtēja programmu.
Iespējamie V „atkritēji” var būt no abām grupām, bet otrās grupas balsotāji vai nu meklēs jaunu, cerīgāku spēku vai pievienosies nebalsotājiem, ja tādu neatradīs. (Ļoti maz ticams, ka tie varētu pieslieties kādai no esošām citām partijām (izņemot VL). Kāda daļa, bet šķiet, ka ne visai liela, varētu atkārtoti balsot par V.) Daļa otrās grupas balsotāju noteikti pievienosies VL, bet otra daļa meklēs kaut ko, kas atkārtotu V iepriekšējo vēlēšanu programmu „citās skaņās” (varbūt pat ne citās skaņās, bet citā izpildītāju sastāvā). Tie tad arī varētu būt jaunas partijas piekritēji. V tie būs zuduši šā vai tā, bet varētu tikt saglabāti jaunas koalīcijas ietvaros (tāpat kā tie, kas balsos par VL).
siniaR, es sliecos uz taadaam pašaam domaam , aizdomiigi likaas tas , ka Guļaans ar Maiziiti atteikušies piedaliities Zatlera speelee , driizaak tas ir lablatviešu ( teepistu) manevrs , jo nepieciešams koaliiļijas partneris , šis vareetu nostraadaat , Lembe kaa koaliiķijas partneris nav nevienam iipaši izdeviigs , Lembe maitaa gaisu ar savaam soroziitu utiim…
zelteris tik pretigi meloja un izlocijas paraidee ka skebinaja skatoties..tipisks glumais latviets-nodevejs..un dzili iekonspirets PLL spiegs un provokators.un vel sez zem sievas tupeles.
Zatlers korekti atbildēja, ka pirms pilnvaru termiņa beigām neko konkrētu neteiks par saviem plāniem, bet Krēvics nebeidza atkārtot vienu un to pašu jautājumu atkal un atkal… kā spītīgs auns…
Pasākums 100 km no Rīgas.. :((( protams, arī citur dzīvo cilvēki, bet domāju, ka daudziem šie 100 km būs nopietns šķērslis. Neticu, ka ar sabiedrisko transportu lielas cilvēku masas varētu nokļūt uz pasākumu un vēlāk uz mājām. :( Zatlera padomniekiem mīnuss no manas puses..
Komentāri (112)
ﮎandijs Be1t1kﮎ 20.06.2011. 19.29
Kaspars Gasūns Zatleram nav ne ideoloģiskās nišas, ne organizatoriskās kapacitātes, ne laika.
________________________
Bet Kasparam nav ne prāta, ne morāles, ne arī vēlēšanās iedziļināties.
1
lindamarisfam > ﮎandijs Be1t1kﮎ 21.06.2011. 00.43
Toties šīs vērtīgās īpašības piemīt Jums! Un es varēšu noskatīties kā uz paraugu un iedvesmas avotu.
0
dro 20.06.2011. 16.31
Mūs mācīja Ļeņins, lai kalpojam tautai,
Un Gasūns mums rādīs ceļu, kurp iet…
1
ilmisimo > dro 20.06.2011. 17.13
mums rādīs ceļu, kurp iet…
_______________________________—
uz Maskavu gar Ņevas krastu?
0
lindamarisfam 20.06.2011. 13.02
Prezidents, kas sava termiņa laikā sāk stellēt kopā jaunu partiju, jau defoltā izskatās ļoti nekorekts. Kad beigsies pilnvaras, tad dari, ko gribi.
15
mary75 > lindamarisfam 20.06.2011. 13.45
Uz Latvijas politiskā purva fona nav ko skaldīt matus.
Likumīgi ir, un labi, svarīgs rezultāts, ja cūku kūts pilna ar mēsliem, viena atsevišķa cūka nevar ievērot sterilitāti.
Patreiz svarīgs rezultāts, nevis procesa idealā tīrība, jo rezultāts varētu būt vai nu puslīdz labs un cerīgs, vai nu drūms, te nav variantu.
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 13.51
Dzeri, Jūs runājat precīzi kā Šķēles partijnieki. Mainās tikai “labie”.
Man gan simpātiskāka ir Maizīša pozīcija, kurš vispār uzskata, ka pēc šāda amata vēl krietna pauze jāietur, pirms politikā domāt iet.
Tas, ka riņķī ir cūkas, nenozīmē, ka ar tām jāsāk konkurēt. Paskatieties, kā Vienotība lēnām (bet varbūt arī ne tik lēnām) pārcūkojas. :)
0
mary75 > lindamarisfam 20.06.2011. 14.21
Es neteicu, ka jābūt vislielākai cūkai no visām cūkām, un tādā veidā jāpanāk sev vēlams rezultāts.
Es teicu, ka ir divi ceļi – dzīvot pēc ideāliem ētikas standartiem, un noskatīties, kā tās cūkas, kuras tam visam uzspļauj, pārņem visu varu šai kūtī, vai arī ētikas standartiem jābūt atbilstošiem vietējiem apstākļiem
Ja jau turpinām par cūkkopību – nevar izmēst kūti no mēsliem, pašam nemaz nenosmērējoties un paliekot sterilam.
Vecajās demokrātijās tās kūtis ir daudz tīrākas, tāpēc arī visa tā darbošanās tur notiek daudz tīrāk.
Principā, tas ir vecs strīds par to, kādas metodes pieļaujamas politisko un ne tikai mērķu sasniegšanai.
Manuprāt, jābūt pragmātiķim, likumus, saprotams, pārkapt nedrīkst, un zināmai politiskai ētikai jābūt, bet, jārīkojas atkarībā no apstākļiem.
Un te, tomēr, svarīgi, kāda mērķa vārdā tiek pārkāpti kādi standarti.
Vieglāk par visu jau pastāvēt malā un pateikt – fui, kādi viņi tur netīri, es neko neizdarīju, toties saglabāju nevainību.
Un tas nenozīmē pilnīgi atteikties no visiem principiem, jābūt sarkanai līnijai, kuras nav ne PLL, ne ZZS, un, arī V, kā izskatijās, tā kļuva arvien neskaidrāka.
Un Zatlera gadījums jau nu tas milzīgais pārkāpums, par ko būtu jāceļ trauksme, tas galīgi nepārkāpj nekādu sarkano līniju, manā uztverē.
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 14.30
Lielākajai cūkai nē, bet tādai mērenai gan. :)
Redz, nekad jau nevar saprast, kurš ir pats cūka un kurš ir tas izmēzējs, kas “tikai nosmērējies”. Dzīvē starp šīm kategorijām nav stingras robežas.
Un, Džeri, tas tomēr ir šķēlisms, kuru aizstāvat. Pragmatismam ir robežas, kur tas izskatās kā minimums nekorekti. Ir atļauts viss, kas nav pretlikumīgs, – cik cūcību Latvijā nav sastrādāts zem šī lozunga.
Kā jau norādīju, Maizītis manā uztverē ir ļoti labs piemērs, kā nesasmērēties, bet par malā stāvētāju es viņu nenosauktu.
0
mary75 > lindamarisfam 20.06.2011. 15.05
Cilvēkam un politiķim tā robeža jājūt pašam, nekādi ētikas kodeksi un likumi nespēj paredzēt visas situācijas.
Un vēlētājiem jāprot un jāgrib attiecīgi novērtēt politiķa rīcība.
Latvijā ar to visu ir, kā ir, tāpēc līdz ideāliem ētikas standartiem mums vēl tālu, un nav jādzīvo pa mākoņiem, bet, jāstrādā tādā situācijā, kāda tā ir.
Un arī tas atkarīgs no katra cilvēka, visi nevar būt Maizīši, ja jau viņš tev ir ideāls, un nevar būt Saharovi, bet, tas nenozīmē, ka visi ir Lembergi.
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 15.10
Dzeri, nu tieši tādēļ, ka publikas gaume ir tik neizvēlīga, tā būtu jāaudzina. Vismaz pakāpeniski. Zatlera solī es neko pamācošu neredzu. Kārtējā partija – ar tukšu gaisu piepūsta.
Redzi, Tu iedali tos, kas izmanto zombētību, “labajos” un “sliktajos”. Bet man viņi nepatīk visi.
Sajūsma par Zatleru nav balstīta racionālā analīzē, bet gan krietni vairāk tajā pašā zombētībā. Tāda jūsmošana.
0
mary75 > lindamarisfam 20.06.2011. 15.18
Nepatīk visi, un ko tālāk?
Pastāvēsim maliņā un paskatīsimies, kas notiks?
Un kur te sajūsma par Zatleri, man galīgi par viņu nav nekāda sajūsma, bet, starp mūsu Lembergiem, Bērziņiem un Brigmaņiem viņš nebūt nav sliktākais variants, vismaz, nav absolūti bezprincipiāls, tumsonīgs un nelietīgs.
Es saku tikai vienu – neizmatot Zatlera popularitāti, lai ievilktu Saeimā kādu kaut cik eiropeiski orientētu partiju ar izpratni par tiesiskumu un demokrātiju būtu vislielākā muļķība.
Un racionāla pieeja lietām, un arī polittehnoloģijas, nebūt nevajag pretnostatīt ētikai utt.
Ja Saeimā pārsvarā būs kaut vai Zatlera līmeņa politiķi, nevis ZZS āmuri, tad varēs runāt arī augstākās kategorijās, taisni tāds ir mērķis.
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 15.36
Es neteicu, ka nepatīk visi (tikai tie, kas ekspluatē zombētību), bet Zatlera solis (soļu sērija) ir ļoti neapdomāts. To bumbu nu jau neapstādinās, bet paredzu, ka būs paģiras.
Dibināt savu partiju – cilvēkam bez atbilstoša resursa, savukārt partija bez ideoloģijas – nav nekāds varoņdarbs.
Bija pusprezidents, būs puspolitiķis. Un Ķīlis tik skraidīs šim nopakaļ un taisnosies, kādēļ viņiem viss tik tizli sanāk.
VL arī nestāv malā. Viņi vispār uzskata, ka bezsmadzeņu akcijas ir augstākā patriotisma forma, bet beigās kaka vien sanāk.
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 15.38
Viņš var izmantot savu popularitāti, arī ejot kādā citā partijā. Nu nav viņš spējīgs vadīt partiju!
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 15.39
Politiķim neapdomāta rīcība robežojas ar ētiski apšaubāmu. Jo atbildība ir liela.
0
mary75 > lindamarisfam 20.06.2011. 16.06
Es tev piekristu, ja te būtu kāda normāla demokratiska valsts, kaut Zviedrijas tipa, ar izglītotu vēlētāju, kurās būtu spējīgs uztvert visas šīs nianses, ar izglītotiem un atbildīgiem politiķiem, kur vēlēšanās izšķirtos – būs politika nedaudz kreisāka vai labējāka.
Bet, tā ka šeit ir Latvija, ar politiķiem un vēlētājiem, kas tuvāki kādas Centrālamerikas vai Krievijas politiķiem un elektorātam, nekā attīstītai demokrātijai, un no vēlēšanu iznākums var izšķirt, vai mēs turpināsim virzīties Bolīvijas vai Paragvajas, vai arī, tomēr, Rietumu virzienā, jāizmanto visas iespējas, arī Zatlera popularitātes faktors.
Ja nesanāks, tad nesanāks, labāk ko darīt un kļūdīties, nekā nedarīt neko.
Vispār, šis te strīds arī tīri teorētisks, ne viņš to partiju vēl izveidojis, nekā, iespējams, pievienosies V, bet, manuprāt, tas nebūs labākais variants.
Un par Zatlera potenciālu vēl var strīdēties, viņš ir spējīgs mācīties, un nav galīgi tumsonīgs bezprincipiāls nelietis, un tas ir galvenais, un Latvijas politiķim jau pietiekoši.
Var jau teikt, ko gribi, un motivācija tur varēja būt ne tikai idealistiska, bet, ka Zatleris atlaidīs Saeimu, to neviens negaidīja.
Viņš jau varēja mierīgi iztapt tiem, kas viņu ielika šai amatā, un mierīgi dzīvot vēl 4 gadus prezidenta krēslā.
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 18.05
Nu šādā versijā tas man izklausās pieņemamāk.
Es jau principā nenolieku viņu kā nelieti. Tikai tas cilvēks, kā man izskatās, ir politiski impotents. Bet raujās pašā politiskā atvara vidū. Var sanākt, ka būs tikai “čušs” – ieskaitot balsu un kārtējā cerību viļņa izniekošanu.
Turklāt motivācija ir miglā tīta. Bet cilvēks ar dalītu motivāciju nav gargabalu skrējējs.
Šādi iztopot vēlētāju dēmoniem, izveidojas apburtais loks. Kā ar Latvijas medijiem.
0
atispraulins > lindamarisfam 21.06.2011. 01.22
Kaspar: Zatleram citu opciju īsti nav, kā darboties politikā. Ja nu vienīgi akadēmiskā karjera. Kā man saka priekšā medicīnu studējoši draugi, četru gadu pārtraukums ir daudz par ilgu, lai pēc tam atsāktu ķirurga praksi. Un to viņš noteikti apzinājās jau tajā brīdī, kad piekrita kandidēt.
“Var sanākt, ka būs tikai “čušs” – ieskaitot balsu un kārtējā cerību viļņa izniekošanu.”
Kas neriskē, tas nedzer šampi, ne tā?
0
lindamarisfam > lindamarisfam 21.06.2011. 01.38
@Sunc
To, ka viņš vairs nevarēs atgriezties ķirurģijā, teica jau tad, kad viņš tikai kandidēja. Ja jau mediķi saka, tad gan jau tā arī ir. Bet tāda nu bija viņa izvēle – par kuru tagad ir jāatbild.
Bet tas, ka viņš vairs nav ķirurgs, nenozīmē, ka viņš jau ir politiķis – pēc spējām. “Deputāts piespiedu kārtā”, kas citādi būtu bezdarbnieks. Mums vispār tādu jau pietiek. Un tas statuss skan gan traģiski, gan komiski.
Var jau būt, ka es pārāk reti skatos televizoru, tādēļ sen neesmu viņu redzējis, nevaru novērtēt izaugsmi. Bet ļoti ļoti bāls man iespaids ir par to cilvēku kā politisko figūru. Tāds kā nokautrējies visu laiku.
Kā teica Grūtups, izskatās, ka viņš visu laiku tēlo, ka ir prezidents, mēģina par tādu izlikties, nevis ir.
0
raimonds_bossltd > lindamarisfam 21.06.2011. 09.59
to dzeris49
Kaspars Gasūns “neskalda matus”, viņš nepārprotami ir ieņēmis fašistisku, anticilvēcisku, SC, pozīciju.
0
lindamarisfam 20.06.2011. 12.06
Ja pieprasījums ir tik liels, Zatlers varbūt vēl divas partijas varētu nodibināt.
Mesiānisms ir apnicīgs un Latvijā nu jau arī nogurdinošs.
14
piziks > lindamarisfam 20.06.2011. 12.52
Kaspar, vēl jau atliek stāsts par to, kur un no kā juridiski neapstrīdami un korekti tādai VZ partijai naudu ņemt, — ņemt tā, lai nesašmucētos: visi VZ kūdītāji kaut kā nav gatavi par to atbildīgi runāt, — “gribētāji” ar Zatleru lāpīt tālāk par gaisā parautu teorētisko ideālismu netiek.
0
mary75 > lindamarisfam 20.06.2011. 13.38
Kur te mesiānisms?
Te iet runa par reālu politiku un pragmatisku rīcību.
Ja Zatlers tagad neizmatos to politisko potenciālu, kas viņam ir, lai izveidotu kādu spēku, kas iestātos par to pašu tiesisku valsti un godīgu politiku, un būtu sabiedrotais V, tā būtu ne tikai muļķība, atkārtošu vēlreiz, bet pat noziegums.
Ja var atņemt kādu balsi ZZS, paņemt kādu, kam it kā nav par ko balsot, savākt tos, kas vairs negrib balsot par V, kāpēc to nedarīt?
Kas, mums te visi ir politiskie ģēniji, uz kuru fona Zatlers izskatās vāji?
Kaut kā neredzu, redzu tikai populistus, karjeristus un klaunus.
Kur ņemt naudu?
Atvēt kontu, cilvēki saziedos.
Būs jau arī sponsori, gan jau.
Un ar tagadējo popularitāti Zatlerim daudz naudas nevajag, atšķirībā no ZZS un PLL, viņam neviens nav jāzombē.
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 13.57
Pirmkārt, kādas balss atņemšana vienam vai otram (nemīlamam) politiskajam spēkam nav gluži optimālā motivācija, lai veidotu jaunu politisko spēku. Teikšu pat, ka tā būtu pilnīgi absurda motivācija šādam solim. Un Zatleram arī, cik noprotu, tā tāda nav.
Nevar uz visu skatīties tikai ar polittehnologa acīm. (Atkal jau nāk prātā agrākais Šķēles cilvēks Liepnieks.)
Otrkārt, es apšaubu Zatlera pragmatiskos talantus un organizatora spējas.
Ok, viņš šobrīd ir uz popularitātes viļņa, bet apšaubāmas popularitātes. Tagad viņš ir uz šīs apšaubāmās popularitātes būvēs apšaubāmu partiju apšaubāmos termiņos. Es neredzu, kā rezultāts var nebūt apšaubāms.
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 13.59
Dzeri, un tas nav jautājums tikai par Zatlera mesiānisko aicinājumu, bet primāri par tautas pārmērīgo iekāri uz mesiānismu. Un šajā sakarā patiešām ir vietā runāt arī par zombētību (vai vismaz domātkuslumu).
0
piziks > lindamarisfam 20.06.2011. 14.12
Dzeris: “Būs jau sponsori. Gan jau.”
Repše: “Kā var nesolīt?”
Modificēts repšims, turpmākais džerisms: “GAN JAU.”
Ļoti valstiski, Dzeri.
0
mary75 > lindamarisfam 20.06.2011. 14.57
Nē, nu, tavuprāt, izskatās, visvalstiskāk būtu uzbērt sev pelnus uz galvas, atzīties visos pasaules grēkos, un ielēkt Daugavā no tilta.
Viss tik traģiski, pagātnē tikai kļūdas, nākotnes nav, visi ir slikti, viss ir slikti.
Varbūt, pasaki, ko tu ieteiktu – nedarīt neko un nožēlot grēkus?
Par mesianisms – jā, tas nav labi, ka tautai tas piemīt, bet, šī ir tā reize, kad nevis par to jāvaimanā, bet, tas ir jāizmanto.
Ja tikai vaimanāsim un neko nedarīsim, nekas arī nemainīsies.
Un par Repši – vai tad viņš neizdarīja arī daudz ko labu?
Nevajag jau izraut no konteksta vienu frāzi un ar to operērt, tā ir demagoģija.
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 15.06
Džeri!
Zatlera gadījumā, domāju, būtu jāpastāv malā no politikas (jo laiks līdz vēlēšanām ir ļoti īss – tas rada gan ētiskas, gan tehniskas problēmas) vai arī jāstājas kādā gatavā partijā.
It kā jau sanāk ļoti strauji pārlekt no neitrālā prezidenta uz angažētu politiķi. Bet tas būtu mazākais kaitējums, salīdzinot ar steigā saceptu partiju, un arī reālākais variants.
0
mary75 > lindamarisfam 20.06.2011. 15.12
Varu pateikt tikai to, ka esmu gluži pretējās domās, argumentus jau minēju.
0
lindamarisfam > lindamarisfam 20.06.2011. 15.42
Nu pie tā arī laikam paliksim. :)
0
dro > lindamarisfam 20.06.2011. 15.53
OT. Nav dzīvot vērts, vai ne?:)
0
ilmisimo > lindamarisfam 20.06.2011. 17.11
lno OT. Nav dzīvot vērts, vai ne?:)
__________________________________
Bet zāģēt -ir vērts!
Ar znaju.
0
raimonds_bossltd > lindamarisfam 21.06.2011. 01.13
to Optiskais Tēmeklis
Vai tavi tuvinieki lasa tavus komentārus un nenosoda tevi, jeb viņi arī ir kropļi?
0
piziks > lindamarisfam 21.06.2011. 01.38
Ombros, es par Taviem tuviniekiem esmu izteicies? Es gan ceru, ka viņi nav Tev līdzīgi. :)
0
raimonds_bossltd > lindamarisfam 21.06.2011. 09.55
to Optiskais Tēmeklis
Es nepārprotami izteicos tikai par Tevi, par Taviem tuviniekiem tikai jautājuma formā, tāpēc, ka neko nezinot par viņiem, apvainot viņus neatļautos. Tie nav Lemberga, Šķēles vai Šļesara tuvinieki, kuriem būtu jāsaņem daļa viņu soda.
0
Gaisma; Enģelis 20.06.2011. 10.46
Atskatoties pagātnē, nākas brīnumainā kārtā secināt, ka godīgākā partija, kas 90.-jos gados spēja iekļūt Saeimā, bija savlaik tik daudz izsmietā Zīgerista partija:)
0
piziks 20.06.2011. 10.44
Ļoti ceru, ka Dr. Zatleram pietiks skaidrā prāta, kuru nespēs nomākt ne paša kundzes alkatība un godkāre, ne Vienotības un arī visu pārējo partijšmurguļu vēlme savu stulbumu un slinkumu, nekaunību, karjerismu un caurās siles aizlāpīt ar kreimeņgriezēju, ko paši jau sapņo aizmirst, tikko VIP lokomotīve šos atkal pievilks pie beņķiem un silēm, — kā Vienotība aizmirsa Dombrovski, kurš škietami nesavtīgi šos lielā barā atkārtoti noturēja barotņu tuvumā un dažus pievilka tuvāk nekā iepriekš.
Derētu saprast, — kaut ļoti negribas! –, ka Zatlera Darbs bija nospiest restartēšanas pogu. Paldies, Dr. Valdi! Un pašam Dr. Valdim jāsaprot, ka prātīgāk būtu atgriezties pie dzīvu kaulu lāpīšanas nevis pievērsties politisku vārguļu un līķu reanimēšanai. Tie līķi tā vietā, lai paši censtos kaut ko darīt, turpina kombinēt un kašķēties, verbāli onanē, savu neizdarību un mazspēju/arī smadzeņu impotenci grib aizbāzt ar Zatlera upuri, ar Zatleru kā slieku uz āķa, krāpinot elektorāta zivteles masveidā.
Zatlers RESTART ir nospiedis un, lai neuzrautos uz šiem intrigantiem, jāpaiet nost un jākomentē, jāapgaismo elektorātu, ko nozīmē politisko lampiņu spīdināšana, velētājam nesaprotamie trokšņi Brīvības un Jēkaba ielās, un jāļauj vēlētājiem saredzēt, uz ko spējīgas vai nespējīgas šīs politburkas politžurkas. Pārējiem/arī vēlētājiem no malas jāskaidro publikai, kāda atšķirība, ja ir, starp Puzi, Saulkrastu Mākoņiem, Dreiliņu un Ādažu Vējziediem, Amatas Kājiņām, Zoodārzu, Kremļa un utml. filiālēm, kustībām un viļņiem ap citvalstu vēstniecībām u.c. stratēģiski svarīgām vietām un lietām. :)
Visbēdīgākais, kas varētu notikt, — ja Dr. Zatlers pieteiktos par kājslauķi, pakāpienu, higiēnisko dvielīti vai tamponu. No tiem izlēmības un noteiktības pieminekļi neiznāk, — paredzēti un lietoti vienīgi vienas reizes lietošanai.
8
mary75 > piziks 20.06.2011. 13.29
“Restart” pogu Zatleris piespieda, bet, tas nenozīmē, ka viņam jāpaiet maliņā.
Viņam jāsēžas pie datora un jātaisa vaļā attiecīga programma, viņam – sava, V – sava.
Neviens par politiķi nepiedzimst, un Z pierādīja, ka spēj mācīties un mainītīties.
Un tu te tā nodevi par to V – poliiskie ļīķi utt., manuprāt, nedaudz pārspīlē.
Un ko tad tu gaidīji – ka V nu būs tā enģeļu partija bez trūkumiem?
V padarīja reālu darbu – sāka vilkt valsti no krīzes, un izglāba no bankrota, tas ir sausais atlikums, saprotams, tāpēc, ka mēs esam pacietīga tauta, bet, tomēr, un tā ir realitāte, nevis subjektīva attieksme.
Un, vai tai ir, vai nav nākotne – atkarīgs no pašiem.
Un Zatlerim, “paiet maliņā”,un neizmantot savu popularitāti, kad izšķiras valsts liktenis – tas būtu pat ne politiskā muļķība, bet, noziegums.
0
piziks > piziks 20.06.2011. 14.10
Dzeri, ne tikai poltiskā muļķība, bet gan noziegums bija Vienotības attieksme pret savu vēlētāju uzticības kredītu, kas ir izpļekāts. Ja pēc ārkārtas vēlēšanām no 33 V heroīniem/varoņiem/bogatieriem būs pāri palicis pusrumpis, tas būs tikai politiskais organisms ar īpašām vajadzībām, vienkāršrunā — politiskais invalīds.
Ja dakteris ķirurgs operē, tad pēcoperācijas periodā, kas sākās jau nākamajā minūtē pēc rīkojuma nr. 2, sākās arī operētā pacienta rūpes un pienākumi sevis paša rehabilitācijai. Dzeri, Tev jocīga izpratne par medicīnu, ārstēšanos, ārstēšanu, kur nu vēl par valstiskumu. Paskaties labāk vēlreiz uz Vienotības valstiskumu, ekonomikas ministrijā Kamparu barojot un lietojot. :) Kur nu vēl Olšteinu… :)
Vienotība grib iet vieglāko ceļu un no daktera iztaisīt sev kruķi, bet Vienotības konkurenti — šo kruķi ja ne tikai atņemt, tad pievākt sev.
Kur ir Vienotības publiskā attieksme pret savu neLaimes Lāci premjeru Dombrovski, ja pat līdz publikai nonāca Āboltiņas sasolīte labumi Zatleram, ja šos aplaimos vai atbalstīs?
0
mary75 > piziks 20.06.2011. 14.50
Lai paliek V, katram par to var būt savs viedoklis, bet, nevajag jau mesties galejībās un pataisīt to par kādu monstru, vēl sliktāku par ZZS vai PLL.
Es te taisni runāju par to, ka Zatlerim nav jāpievienojas V, bet, jāiet atsevišķi.
0
lindamarisfam > piziks 20.06.2011. 15.01
Zatleram nav ne ideoloģiskās nišas, ne organizatoriskās kapacitātes, ne laika.
0
mary75 > piziks 20.06.2011. 15.11
Un kuram politiķim Latvijā tas viss ir?
Atkal tu runā par kādu ideālu valsti un ideālu situāciju.
Zatleris ir populārs, un Latvijai tas ir galvenais, par viņu nobalsos, viņam būs biedri un konsultanti.
0
lindamarisfam > piziks 20.06.2011. 15.48
Pārējiem ir iestrādes, kas ļaus pārvarēt laika deficītu. Organizatoriskās un naudas kapacitātes, kā zināms, dažām pat ir par daudz.
Ideoloģiskā niša – tieši šajā ziņā tikko bija novērojama kaut kāda nebūt normalizācija. Partijas sāka grupēties ideoloģiski radniecīgās apvienībās.
Zatleram visdrīzāk būs kaut kas centrisks, tātad no tā spektra, kas jau ir sačupojies Vienotībā. Nu tad lai iet Vienotībā. Viss. Vienkārši.
0
raimonds_bossltd > piziks 21.06.2011. 01.08
to Optiskais Tēmeklis
Un pašam Dr. Valdim jāsaprot, ka prātīgāk būtu atgriezties pie dzīvu kaulu lāpīšanas nevis pievērsties politisku vārguļu un līķu reanimēšanai.
Varbūt tavas iekāres objektam Šļesaram atgriezties uz paneļa, bet Šķēlei pelnīt pāris simts latus mēnesī, tulpes audzējot?
0
piziks > piziks 21.06.2011. 01.37
He-he, — Vienotībai vēl tikko ZZS bija tik mīļa, ka 2 V vadoņi pat pēdējā brīdī pilī nespēja no mīlestības pret ZZS — ar Lembi bagāžā! — atteikties…
Ha!
0
silvija_vitina 20.06.2011. 10.41
ja pareizi atceros, VVF savu atvadu balli tautai rīkoja Siguldā (60 km), un nekas – tauta savācās. nevajag vaimanāt, ka tālu… vajag tikai gribēt vai negribēt.
0
dro 20.06.2011. 10.28
Es neatbalstīšu nevienu politisko “spēku” pirms nebūšu saņēmis skaidru atbildi, kādu tas redz koalīciju pēc vēlēšanām, kas ir tā partneri. Ja balsosu par Vienotību, tad no JL un SCP biļetenā maz kas paliks pāri, pirmie svītrojamie būs Āboltiņa, Pabriks, Štokenbergs. Neesmu aizmirsis arī Ēlertes sacīto, ka nav nekāda riska iekļaut SC valdībā, neesmu no viņas dzirdējis arī nožēlu par ilgo kalpošanu oligarhiem.
1
austrisv > dro 21.06.2011. 10.23
Ino!
gluži manas domas, jo liekas, ka balsošu atkal par V, bet liekas, ka vecos darboņus izsvītrošu, ja tie tikai būs sarakstā. Atstāšu vienīgi Dombrovski un kādu no jaunajiem, ja tādi būs! Nākošās koalīcijas veidošana būs primāra lieta!
0
dro 20.06.2011. 09.49
Kas noticis – apklususi jūsma par SC? Vai pie vainas Urbanoviča grāmata vai SC pašaizliedzīgā cīņa par Vilnīti? Tomēr nesaubos ne mirkli, ka tas tikai īslaicīgs mulsums, un pēc pāris dienām atkal sāksies šņuksti par 1/3 !:) Latvijas iedzivotāju interešu ignorēšanu:))
3
juhans > dro 20.06.2011. 11.02
Tas nav mulsums. Tā ir taktika. Mazas porcijas vieglāk absorbējas.
0
Pauls Puķītis > dro 20.06.2011. 11.35
Kas noticis – apklususi jūsma par SC?
——-
Ieradās Ino un atdzīvināja jūsmu…;)
0
ilmisimo > dro 20.06.2011. 12.29
Mazas porcijas vieglāk absorbējas.
_________________________________—
Pa pilienam vien uzaudzēs milzu lāsteku.Tad-blaukt! un uz galvas.
0
mxblack 20.06.2011. 09.46
Spriežot pēc V izdarībām šajā Saeimā, tai vienai uzticēt varu nebūtu prātīgi. Vispirms jau pēc ievēlēšanas tur atkal var sākties iekšējie kašķi un krēslu dalīšana. Un tādas izdarības uz ilgu laiku paralizē valdības darbu un valsts pārvaldi. Bez tam mēs nezinām kādi rezultāti šajās vēlēšanās būs SC. Ja šī “Masakavas roka”, šī Krievebreju partija nonāks pie varas, tad mēs varam zaudēt savu valsti un savu identitāti Pasaulē. Tad notiks tas pats kas tagad notiek uz Vaidavas upes, kad visi atdzīst šo celtniecību par lielu kļūdu, bet izdarīt neko nevar, vai drīzāk negrib. Tad šāda pārbūve sāksies visā Latvijā, lai to padarītu pa par Polockas guberņas priekšpilsētu. Urbanovičš jau dara ko var lai to realizētu. Zaļie un zemnieki šajā Saeimā ir parādījuši savu īsto seju, tāpat kā iepriekšējās Saeimās to parādīja TB/LLNK. VL faktiski ir iekļuvusi lamatās, jo viņu sabiedrotais bez VL jau būtu pumpainā zārkā. Varbūt Zatleram pa šo īso laiciņu izdosies savākt spēcīgu partiju, jo labākie un uzticamākie cilvēki Latvijā faktiski lielajā politikā nelien. Pirmā Godmaņa un pārējās valdības valdības politiku Latvijā pārvērta par visnetīrāko nodarbi, tāpēc gudrākie cilvēki no tās bēga un arī bēg šodien. Vai Zatleram izdosies to mainīt? Gaidīsim rezultātu.
0
buchamona 20.06.2011. 07.25
Atkārtošos jau kuro reizi, bet man liekas, ka par pārliecinošu uzvaru varētu runāt tikai pēc tam, kad Vienotība nevis imitēts ” restartu” , ko viņi, acīm redzot, taisās darīt, bet tiešām restartēs apvienību, nomainot visas ” vadošās sejas”, kuras ir tieši atbildīgas par to, kas šobrīd notiek ar Vienotību un ar LR iekšpolitiku vispār. Uz Dombrovski, protams, tas neattiecas.
Tad arī Zatlers ar domu biedriem varētu iekļauties apvienībā un tad, domāju, ka rezutāts varētu būt – darba spējīga Saeima pēc vēlēšanām.
Vienotībā ir daudz labu cilvēku, kuri apvienībā iestājās aiz pārliecības, bet, kurus vecie ” stāri” nosēdināja uz ” ierindnieku soliņa”, kamēr paši ar “priekšnieku soliem” kāvās savā starpā par varu. Žēl būtu šo labos cilvēkus no ” ierindnieku soliņa” pazaudēt.
1
mary75 > buchamona 20.06.2011. 08.03
Taisnība, bet, kaut kā neticas, ka V “līderi” spēs aiziet un atdod savu vietu jaunajiem.
Un V brends jau ir paplucis, Z pievienošanās to sevišķi neuzlabos, toties Zatlera popularitāte noteikti kritīsies.
0
maija_br 20.06.2011. 07.01
Vēlēšanu sistēma netiek uzlabota. Vēlētājiem nav izvēles. Gandrīz katrā partijā ir personības, kuras varētu atlasīt, lai vēlētāji izveidotu kaut ko sakarīgāku. Viena partija nespēj piedāvāt pilnīgu komandu un pārstāvēt visas valsts intereses. Ir jādod iespēja vēlētājiem izvēlēties nevis vienu partiju, bet veidot politisku spēku no vairākām partijām.
0
inesite15 20.06.2011. 06.58
CARPE DIEM ! ….. – varbūt ZV bus atkal pastalās & tautastērpā un galma stratēģi “neatejot no kases” jaunos ierindas parķeicus sarakstīs … …
A vispār – know how tomēr bija, un tekošās, tā teikt, priekšvēlēsanu lietas arī bīda ar zināmu izdomu – un, ja izdosies publikas uzmanību noturēt līdz tām vēlēšanām, saucamajām … vilnis, ko apseglot, visādā ziņā iz providences padots ir –
http://www.youtube.com/watch?v=mpfcydeSGeo&feature=BFa&list=WL49E75ADD1544E1BA&index=3
0
Liga Riga 20.06.2011. 01.01
Jocīga gan ir mūsu tauta! Kalpo velnam, bet grib dzirdēt par Dievu. Vēlos pajautāt arī Valdim Zatleram, vai pats atmeti veco dzīvi, lai sāktu domāt savādāk? Vai, piemēram, tiesās ir iestājies godīgums, ka, runā par jaunām sejām, bet aicina, piemēram, bijušo Augstākās Tiesas priekšsēdētāju Andri Guļānu un ģenerālprokuroru Jāni Maizīti kā “jaunas sejas”, kuru laikā vistiešākā veidā tiesu ķēķis plauka un zēla, un vēl šodien tur nekas īpaši nav palicis labāks.
5
mary75 > Liga Riga 20.06.2011. 06.06
Varbūt, pirms pārmest citiem, derēja paskatīties pašiem uz sevi, par ko mēs balsojam 20 gadus?
Ja tā ņem, tad lielāko vēlētāju daļu pirmo nedrīkst pat tuvumā laist vēlēšanu urnām?
Varbūt, jābeidz nodarboties ar mūsu iemīļoto darbiņu – “vainīgo meklēšanu”, bet, jāsāk domāt par situācijas uzlabošanu?
0
buchamona > Liga Riga 20.06.2011. 07.15
Vilors Eihmanis +++ aicina, piemēram, bijušo Augstākās Tiesas priekšsēdētāju Andri Guļānu un ģenerālprokuroru Jāni Maizīti kā “jaunas sejas”, kuru laikā vistiešākā veidā tiesu ķēķis plauka un zēla…+++ Tev ir kādi konkrēti pierādījumi tam, ka Jānis Maizītis un Andris Guļāns ir tie īstie ķēķa ” dārznieki”, jeb Tu te nodarbojies ar “paaudžu cīņu” :)? Ja faktu nav, tad cīņā pret “ķēķi” vajadzētu izvēlēties citas metodes.
0
Liga Riga > Liga Riga 20.06.2011. 10.48
Andri Guļānu es pazīstu personīgi, vienā tiesā esam kopā strādājuši, un pierādījumi man ir vairāk kā vajag gan tie kas ir personīgi, gan tie kas savākti biedrībā “Par godīgumu Tiesu varas sistēmā “Temīda””. Nu, piemēram, Augstākā tiesā vēl tagad ir pieejamas vairākas lietas ar pierādījumiem, tikai tie paši Guļāna kolēģi dara visu iespējamo, lai lietas neskatītu, tā teikt, lai vārna neknābtu acīs vārnai. Bet par Jāni Maizīti un Andra Guļāna ģimenes draugu Eduarda Pupova sievu Rudīti Āboliņu man bijusī prokurore Biruta Loze stāstīja, ka viņi bija guvuši labumu no Vīzentāla centra par Kalēja vajāšanu, t.i., Vīzentāla centram bija izdevīgi radīt mītu, ka Latvijā ir fašisms. Līdz ar to gribu teikt, ka Latvija ir maza un vēl daudz ir dzīvi cilvēki, kas interesantas lietas stāsta. Problēma ir tā, ka Latvijā nav taisnīgas tiesas, nav taisnīgas prokuratūras, kas šīs lietas atrisinātu. Varbūt tagad, kad Juta Strīķe tikusi atkal KNAB vadībā, strādās? Paskatīsimies. Ja nē, tad strādāsim, lai viņus atmaskotu divkosībā un lai pie varas nāktu godīgi cilvēki.
0
Liga Riga > Liga Riga 20.06.2011. 10.50
Jūs ticat, ka vēlēšanu rezultāti netiek viltoti?
0
mary75 > Liga Riga 20.06.2011. 11.52
Par to, ka balsis tiek saskaitītas pareizi, nav šaubu, bija pāris skandāli pagastos, bet, visumā, tur viss ir OK..
Cita lieta, ka notiek politiskā reklāma elektroniskos masu mēdijos, kas ļauj atklāti melot un iedarboties uz ne visai zinošu un domājošu vēlētāju, un kas sen būtu jāaizliedz kā blakus valstīs, un arī to, īstenībā, var uzskatīt par rezultātu viltošanu.
Ko tagad dara Lembergs, atklāti melodams no LNT ekrāna?
Te jārunā arī par LNt u.c. Lemberga mēdiju īpašnieku atbildību, ļaujot graut savu valsti noziedzniekam.
0
Pauls Puķītis 20.06.2011. 00.45
…Guļāns …ieteica Bičkoviču…
…Maizītis …’miera mika’…
…Bondars…īsts ‘Vilis Krištopāns’…
…tas Kukulis…vispār – ‘Lāča brālēns’…
kuri tad būs tie, kam tauta noticēs… bez V.Z.
?
/ te jārod netradicionāla pieeja… iebrauktie ceļi nederēs/
0
Inesis Lūkins 20.06.2011. 00.32
Ja Zatlers izveidos partiju un tauta par to nobalsos, tad nekā laba nebūs.
Jo tajā partijā būs tie, kuri šādi vai citādi pie varas jau ir bijuši.
Es iesaku balsot par tiem, kuri nekad nav bijuši pat tuvumā 5 % barjerai. Protams, izslēdzot klaji populistiskus un galēji kreisus, vai labējus veidojumus.
3
oskaar > Inesis Lūkins 20.06.2011. 01.09
Tolaik, kad tādas vel notika, es paklausījos partiju priekšvēlēšanu debates.
Nevarētu teikt, ka “lielo” partiju runasvīru teiktais man izliktos pārliecinošs, bet “mazpartiju” ļaužu teiktais man šķita pilnīgs “sviests”.
Un es neiesaku balsot par tiem, kuri nekad nav bijuši pat tuvumā 5% barjerai.
0
austrisv > Inesis Lūkins 21.06.2011. 10.18
nedomāju, ka Daugavas racēji vai Grostiņa Rīcības, vai vēl kāda no iepriekšējām Grostiņa partijām, būtu tā īstā,par kuru balsot kaut cik necik izglītotam vēlētājam!
0
Inesis Lūkins > Inesis Lūkins 21.06.2011. 11.55
Lasiet kārtīgi kungi un dāmas!
Izslēdzot populistus un klaji kreisos un labējos.
Ja nav par ko balsot, tad nebalsojam, un vēlēšanas izgāžas.
0
ingus 20.06.2011. 00.28
Kāds no žurnālistiem varētu pajautāt, cik tas ir ētiski runāt par cīņu pret oligarhiem, bet pie labās rokas turēt Misteru Kukuli, kurš ir bijis tuvs līdzgaitnieks gan Rīgas mēram Bojāram, gan Aināram Šleseram un tieši abiem iepriekšējiem lielā mērā ir pateicīgs par savu turību.
8
astra_ozo > ingus 20.06.2011. 09.22
Varbūt, ka aiz neglītās čaulas slēpjas gudrs profesionālis (to es par Kukuli).
Nu nevar Zatlers savākt ap sevi tikai populāras personas (visādus dzejniekus un bļaustīgus liberāļus), vajadzīgi arī zinoši cilvēki visās jomās. Es gan nezinu, kur viņš ņems spēcīgus ekonomistus / tautsaimniekus :))) …
0
juhans > ingus 20.06.2011. 10.59
Lūdzu nosauc kaut vienu SPĒCĪGU ekonomistu! Vienalga kur. Kaut kur pasaulē.(V. Dombrovskis pamatā ir fiziķis)
0
ilmisimo > ingus 20.06.2011. 12.17
Lūdzu nosauc kaut vienu SPĒCĪGU ekonomistu! Vienalga kur. Kaut kur pasaulē……….
____________________________________
Soross. Kas gan cits.
0
juhans > ingus 20.06.2011. 13.23
Aplami. Soross ir finansists.
0
ilmisimo > ingus 20.06.2011. 16.09
Aplami. Soross ir finansists.
_______________________________
Tad jau atliek Karnīte Un Dzefrijs Samerss(nu tas frukts,kas publicējas Counterpunch)?
0
raimonds_bossltd > ingus 21.06.2011. 01.00
to o_ja3_14
Soross ir afērists taču tas nenozīmē, ka Lemberga, Šļesera un Šķēles galvām vajadzētu izslīdēt no karātavu cilpām un viņu pēcnācējiem nepelnīt maizīti ar ubagošanu.
0
austrisv > ingus 21.06.2011. 10.15
o_ja3_14
Dombrovskis nav pamatā tikai fiziķis , jo cik atceros, tad Dombrovskis ir arī RTU ieguvis arī ekonomista diplomu. Bez tam viņš ir strādājis ES parlamenta finanšu komisijā, ja precīzi atceros , tad bija šis komisijas preikšsēža vietnieks vai arī pats priekšsēdis! Bez tam Dombrovskim ir arī pieredze mācoties un gūstot pieredzi dažādās ārzemju kompānijās!
Palasies viņa CV! Tādu kā Dombrovskis mums vispār otra nav, vismaz Latvijas politikā, jo citi nevēlas acīmredzot, sasmērēties, jo tomēr taču JL populistes sasmērēja arī Dombrovska tēlu.
0
juhans > ingus 21.06.2011. 11.04
Bet! Tu mani esi pārpratusi. Es netiku domājis, ka Dombrovskis nebūtu nopietni ņemams, es gribēju teikt, ka ekonomika nav nopietni ņemama un to, ka Dombrovskis pirmām kārtām ir zinātnieks (vai fiziķis, kas ir gandrīz vai sinonīms zinātniekam). Es arī tiku domājis, ka ekonomika ir zinātne apmēram tādā pat līmenī kā astroloģija un, ka vārds “izcils” un vārds “ekonomists” ir neatbilstoši jēdzieni (varbūt izņēmums varētu būt Kārlis Balodis).
0
oskaar 20.06.2011. 00.26
Virsrakstā minētais “Zatlers: aug pieprasījums pēc jauna politiskā spēka” nekādi neapstiprinās pašā rakstā. Nekur nav pieminēts, ka Zatlers redzētu tautas pieprasījumu pēc jaunas politiskas partijas vai kaut vai kaut kā tamlīdzīga.
Manuprāt- tāda pieprasījuma arī nav. Gana jau ir redzēti visvisādi jaunu partiju veidotāji, no kuriem pēdējais iespaidīgākais bija Repše (man vēl arvien viņa radītais JL šķiet pati labākā partija, citiem- kā vilšanās). Diezi vai Zatlers ar savu harizmu spēs viņu pārspēt.
Droši vien Zatlers ir burvīgs ķirurgs, un pēc nelielas atkopšanās būtu atkal spējīgs operēt.
Savukārt politikai, manuprāt, viņš nav radīts. … Pārlieku godīgs, šķiet. Tādēļ viņu arī nepārvēlēja.
Lai arī ko viņš, sēdēdams Prezidenta krēslā, nebūtu uzzinājis- tuvējās vēlēšanās tas viņa pozīcijas neuzlabos, jo šīs zināšanas viņš nevar publiski izpaust.
2
AtisLejins > oskaar 20.06.2011. 04.54
hehe, kaut kā jau sava rīcība jāpamato. Un labi, ka pamato :)
0
mary75 > oskaar 20.06.2011. 05.54
Vienkārši parunā ar cilvēkiem un pastāsti, cik % tev atbildēs – partijas daudz, bet, nav par ko balsot.
Tuvu 50%, garantēju.
Bez tam, daudzi vīlušies V, daži arī ZZS, ja tas Zatlera spēks nebūs stipri nacionāls, arī no SC tur kāda balss varētu aiziet.
Pieprasījums pēc jauna politiska spēka ir, un vēl kāds.
0
Pauls Puķītis 20.06.2011. 00.19
Nezinu, nezinu…diez vai vajag V.Z. savu partiju… ja kaut puse no tās biedriem būs politikā jau ‘apbružātie’ labie jaunie, tad tvaiks, kā parasti, būs izlaists švilpē…balsis tad sagrabinās, bet izdarīt neko nespēs…
kaut vai
atceramies JL parādīšanos kā jaunam spēkam, kaut vai V nākšanu kā jaunam, bet tomēr mazliet pabružātam spēkam..kāpēc būtu jātic, ka V.Z. jaunais spēks spēs ko vairāk, jo, pēc visa spriežot, jauno tik daudz nesalasīs, būs arī ‘pabružātie’ …Vienotības spēks slēpās apvienībā, nevis ‘jaunībā’…
domāju, ka V.Z.kustībai(nosaukuma vēl nav) jāapvienojas ar V…un jādomā, kā labāk to izdarīt.
/protams, personāži, kuri kacina vēlētāju, no saraksta jāizņem/
Vakar vakarā noskatījos “Lāci” un tūdaļ pēc tam 100.g. kultūras…tādas dīvainas sajūtas… it kā to dienu, it kā šodienu notikumi…
5
mary75 > Pauls Puķītis 20.06.2011. 06.01
Pāris cilvēki no tiesu varas nespēj izmainīt situāciju valstī, ja likumdevēja vara un izpildvara ir mafijas rokās, un tiem nav politiskā atbalsta, nevajag spriest tik naivi, nevar diviem cilvēkiem uzgrūst atbildību par visu.
Enģeļus tāpat nekur neatradīsiet, visi bijuši kaut kur klāt, un daudziem var kaut ko pārmest, kritērijs te varētu būt – piedalīšanās valsts nozagšanā vai konkrēta palīdzība valsts nozadzējiem, un Maizītis ar Guļānu nav tie cilvēki, kas to darīja, iespējams, kādam var pārmest pasivitāti, bet, sēžot pie datora viegli pārmest visiem visu, esot tur iekšā, viss nebūt nav tik vienkārši.
0
inesite15 > Pauls Puķītis 20.06.2011. 06.41
Vai ta vinjiem DIVIEM VIEN te ko uzgrūž ?
Vinjus vienkārši kā piemērus piesauc, me domāt – kā divus NO
Bet par to tematisko paplosīsanos šeit … bilde tāda izlīda –
virtuvē vieni tarakāni, pieliekamaajā otri un rakstāmgaldaa – trešie –
un nupat nu tik būs – kukaiņu ( partiju sistemas )
aizsardzības biedrības ( CVK ) vadībā tarakankustības veterāni
spiedīs no kabineta vecos laukā un veidos jaunu populaciju – no virtuves, pieliekamā un jauniem kak bi – zvērudārzā selekcionētiem –
šķirbas gan ciet netaisīs un ģiptes neliks – nav jau specālistu, da i uztanoukas tādas ATKAL nava un buut nevar !
Va ne ! :)
0
Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 20.06.2011. 14.33
dzeris,
esmu naivs, pretējā gadījumā es te netusētu.:)
atgādināšu vecu patiesību- sešām nullēm pieliek priekšā vieninieku, kas sanāk?
:)
šķiet, ka krieviem bija tāda filma- “Arī viens ir karotājs”
Atceros, kad Repše nonāca pie varas, kā visi ‘ģība'(no…) no uztraukuma !… viņam, protams, atņēma varu, bet stāsts ir par to- ja ir vara, tad jārīkojas… kā to dara Lembergs, Šķēle, Buldozers, tikai ar pretēju zīmi…!
:)
0
mary75 > Pauls Puķītis 20.06.2011. 23.15
Tāda vara, kā šai trijotnei, ne Repšem, ne vienam citam, nekad nav bijusi.
Rīkoties var, ja tev ir vairākums parlamentā, nevis, ja tev katrs solis jāsaskaņo ar kādu no šiem trijiem, tāpēc pārmetums diezin vai ir vietā, tad jau jāpārmet tiem kas ievēl tādu parlamentu.
0
Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 21.06.2011. 09.28
man šķiet, ka mēs runājam katrs par kaut ko citu- viens par māti, otrs par meitu.
:)
/es par ieceltām amatpersonām, Tu par tautas vēlētām/
0
raimonds_bossltd 19.06.2011. 23.35
Ļoti prātīgi. 20 Zatlera partijas, 25 VL un kādi 12 Kampara, Āboltiņas, Mūrnieces, Štokenberga un Pabrika krietni pabojātās Vienotības mandātu vajadzētu pietikt stabilas koalīcijas izveidei. Vēl jau varētu nākt klāt daži no ZZS atkritušie, kam “valsts” nenozīmē viens mazs smerdelis, karātavu putns.
1
ingus > raimonds_bossltd 20.06.2011. 00.35
VL organizētās parakstu vākšanas rezultāti rāda, ka 20-25 ir zinātniskā fantastika, maksimums ~12-13, jo puiši prot smuki dziedāt himnu, diemžēl viņu resurss aprobežojas ar diskusijām, kā saukt svētku dienas, un kurās dienās izkārt karogus.
0
mary75 19.06.2011. 23.27
Jaunas partijas izveidošana, manuprāt, vienīgā cerība, ka pēc Saeimas vēlēšanām valstī kaut kas varētu mainīties.
Un V, ja tā domā par valsti, un patiešām grib pārmaiņas, vajadzētu nevis cik tik spēka pierunāt Zatleri stāties V, lai izmantotu to kā “lokomotīvi” un iebrauktu Saeimā ar pēc iespējas mazākiem zaudējumiem, bet, taisni otrādi palīdzēt tam dibināt jaunu partiju, kur gan diezin vai vajadzētu būt iekšā V biedriem, ja nu kādam, kas nebija Saeimā.
Slikti, ka V aiz sava politiskā egoisma nespēj saprast, ka vienīgās izredzes, lai tā pēc Saeimas vēl. būtu pie varas, ir veidot valdību kopā ar nosacīto Zatlera partiju.
Pat, ja Zatlers pievienosies V, tā nedabūs daudz vairāk balsis, un labāk lai bijušais V elektorāts aiziet pie Zatlera, nekā pazūd vai aiziet kur citur.
Bet, patreiz izskatās, ka taisni V vairāk par visiem nobijusies no Zatlera partijas.
Un te kārtējo reizi izpaužas V nespēja domāt stratēģiski un saprast, ka, labāk pazaudēt daļu un atdod to draudzīgai partijai, nekā pazaudēt daļu pavisam, vai pazaudēt visu.
Zatleris jūs neizglābs, Zatlera partija – iespējams.
3
Mārtiņš Ozoliņš > mary75 19.06.2011. 23.42
Bet ne jau ar Bondaru un Kukulu, ne? Kaada vella peec Zatlers ar shiem feisiem kokjetee???
0
mary75 > mary75 19.06.2011. 23.51
Te nav izvēle starp labu un vēl labāku, uz lietam jāskatās reāli, mums, kā parasti, viss ir nedaudz savādāk.
Labāk ar Bondaru, nekā ar Brigmani un Lembergu.
0
oktaavs > mary75 20.06.2011. 07.21
Piekrītu, ka Zatleram nedrīkst stāties Vienotībā. Tā būtu milzīga kļūda no stratēģijas viedokļa.Viņam jāveido sava partija par katru cenu.
Tautā IR liels pieprasījums pēc jauniem politiskiem spēkiem. Skeptiķiem vienkarši noriebies, ka “jaunos” veido tie paši vecie blēži, tikai zem cita nosaukuma.
Īstu partiju veidošanās Latvijā tikai sākusies. Šis process var ilgt gadus 10 – 20, vai pat vairāk.
No daudziem politiķu grupējumiem pēc neilga laika vairs nebūs ne smakas. Dabiskā izlase galu galā novedīs pie pareizā kopējā rezultāta.
0
Normunds 19.06.2011. 22.36
Diez vai nu Zatleram vajadzētu iet politikā. To kļūdu, ka atlaižot parlamentu, nenoņēma savu kanditatūru politiskie nelabvēļi apspēlēs un izmantos dažnedažādi, blamieris vien tur iznāks, nav jau Zatlers dabas dots talantīgs politiķis. Tādi, talantīgi politiķi kā VVF pēc prezidentūras politikā vis neraujas. Redz, Rumpītis, kas ar politiku arī bija uz Jūs, pataisīja sevi par apsmieklu. Būtu žēl, ja tā notiktu ar Zatleru, to nu viņš nebūtu pelnījis.
6
raimondsb_mail_lv > Normunds 19.06.2011. 23.08
to mazputns. Diemžēl nevaru Jums piekrist. Zatlers parādīja savu pilsonisko stāju. Skumji, kad ārstam, tā vietā, lai cīnītos par cilvēku veselību, jānodarbojas ar politiku. Bet uz spēles ir likts pārāk daudz. Jūsu ” talantīgā politiķe ” VVF diemžēl ir pieradusi darīt visu baltos cimdos. Ar viņas autoritāti varētu daudz ko izmainīt, bet nevar kundze nolaisties līdz melnā darba līmenim. No tādiem augstumiem nolaisties un kļūt par vienkāršu ierindas politiķi – to ne. Jūsu pieminētais Rumpītis par apsmieklu kļuva sen pirms pievienošanās PLL. Ar politiku viņš nekad nav bijis ” uz Jūs “. Vienmēr ir bijis oligarhu pakalpiņš. Iet politikā tagad vajag visiem, kuri ir par godīgu, tiesisku valsti un kuri jūt sevī spēkus. Tagad vai nekad.
0
Normunds > Normunds 20.06.2011. 12.53
Esmu savulaik pabijis politikā, neko dižu jau nepaveicu, bet elementārās lietas tomēr atceros. Viena no tām – kā atšķirt politiķi no vienkārši laba, iniciatīvas bagāta censoņa. Politiķim, valstsvīram jābūt apveltītam ar konceptuālo domāšanu. Par to līdz apnikumam esmu izrakstijies savos blogos,tāpēc šeit neatkārtošos. Diemžēl, manuprāt, Zatleram šo spēju nav, tāpat kā no manis neviens neiztaisīs dziedātāju – nav muzikālās dzirdes. Labi apzinos, ka mans viedoklis būs nepopulārs, ko lai dara “tu esi mans draugs, bet patiesība…” Vēl jo vairāk tas jādara jo Zatlera (ceru arī mūsu pretiniekiem) Šķēlem un Lembergam, kā par nelaimi, šīs politiķu spējas piemīt un tie tik gaida lai tik Zatlers panāk priekšā.
0
buchamona > Normunds 20.06.2011. 13.40
….Politiķim, valstsvīram jābūt apveltītam ar konceptuālo domāšanu..+++ kādēļ Tu domā, ka Zatleram nepiemīt sistēmiska domāšana? Pēc kā Tu spried? Pie tam, manu prāt, politiķim nav tik svarīgi mācēt iekļauties kaut kāda sistēmā (tieši to mūsu politiķi māk lieliski), cik svarīgi politiķim ir spēt labi pārredzēt laukumu arī ārpus savas sistēmas, bet valsts kontekstā, saprast pretinieku un dot triecien pretiniekam īstajā laikā. To, ka Zatleram tieši šīs īpašības piemīt, viņš ir pierādijis ne tikai ar Saeimas atlaišanu
0
Normunds > Normunds 20.06.2011. 22.00
Es nedomāju un nespriežu, bet redzu. Vislabāk to, ka Zatlers nav apveltīts ar politiķa domāšanu parādija veids kā viņš atlaida Saeimu. Uz to, bez manas necilās personības, norādīja tāds politikas guru kā Vita Matīsa. Zatlera nodomi noteikti ir cēli un labi, bet ar to ir par maz lai tos realizētu uz urrā. Starp citu, šāds mēģinājums arī norāda uz politiskās domāšanas trūkumu.
0
austrisv > Normunds 21.06.2011. 10.04
Skumjais bruņiniek,Mazputn!
Var piekrist jums abiem, lai gan tas ir pretrunīgi, jo VVF bija harisma, bet nebija drosmes neko mainīt, pat grozījumus Drošibas likumos(tikai ar ārvalstu diplomātisko spiedienu), toties Zatleram, manuprāt, nav pārliecinošas harismas, bet bija drosme bezizejas apstākļos, kurus viņam radīja ZS +SC melošana par atkārtotu ievēlēšanu. Manuprāt, Zatleram ir drosme, bet kaut kā trūkst, jo īsti neticu viņam. Manuprāt ZZS+SC viņu nepārvēlēja arī Visagīnas AES atbalsta dēļ un tas jau nu kremliniem bija par daudz. Mani personīgi nepārliecina tā komanda, kuru Zatlers uzrunā: kaut vai tā pati seja: Sudraba vai Bondars. Kaut kā tie abi ir tie paši vecum vecie izspēlētie “neatkarīgie “premjera kandidāti pirms Gočas, un šie abi ir viena pāra zābaki! Tāds ir mans viedoklis un man ir uz to tiesības!!!!
0
raimonds_bossltd > Normunds 21.06.2011. 10.12
to Bet
“bet nebija drosmes neko mainīt”
Bija drosme mainīt.
Pirms tās čekas madāmas(es gan izteiktos savādāk) Latvijas valstsvīri 16. martā nolika ziedus pie Brīvības pieminekļa, pieminot mūsu varoņus, Leģionārus un nepiedalījās kara noziedznieku, cilvēkēdāju, masu slepkavu, marodieru un vecenīšu izvarotāju šabašā 9. maijā.
0
raimondsb_mail_lv 19.06.2011. 22.19
Zatlers izjauca kārtējo oligarhu un SC plānu gāzt valdību un ar Sudrabu kā premjeru veidot nakošo koalīciju – ZZS + PLL + SC. Ja kādam vēl ir ilūzijas par Sudrabu, tad atmetiet lūdzu. Pēc šās dienas intervijas viņa skaidri parādīja, ka ir bandinieks Lemberga un SC spēlē. Tika dota kārtējā iespēja piedalīties valsts sakārtošanā, bet viņa atkal atkratījās. Šās kundzes popularitāte mūsu valstī ir mākslīgi uzpūsta. Ir ļoti izdevīgi un ienesoši krīzes situācijā nodarboties ar kritiku un trūkumu atklāšanu. Tā ikviens var kļūt populārs. Tiek gaidīti ārkārtas vēlēšanu rezultāti un Sudraba ir Lembergam un SC rezervē. Pirmo reizi šis variants bija paredzēts pirms pēdējām vēlēšanām, bet Vienotības labie rezultāti un PLL sliktie izjauca oligarhu un SC nodomus. Tika nolemts dot varu Vienotībai, lai uzņemas nepopulāros lēmumus un iznes visu smagumu uz saviem pleciem. Tagad, kad ekonomika stabilizējas, bija pienācis laiks Lembergam, Šķēlem, Šleseram un SC paveikt iecerēto. Ir ļoti kļūdains uzskats, ka Lembergs koalīcijā ar citām partijām vairāk nedabūs, ka, strādājot kopā ar Vienotību, viņš ir dabūjis maksimumu. SC un PLL var dot to, ko Vienotība nevar – iespēju izvairīties no soda. Nospļauties viņam par tām ministru vietām, viņam dienaskārtībā ir svarīgākas lietas.
5
Leflere > raimondsb_mail_lv 20.06.2011. 00.20
Mjā, arvien vairāk izskatās, ka “antioligarhs” Zatlers drīzāk spēlē oligarhu interesēs un klausa savas godkāres balsij. Ja tas tā nebūtu, tad viņš veidotu vienotu spēku kopā ar citām partijām, kas iestājas par tiesisku valsti. Izkatās, ka Šlesera sapnis (Zatler, lūdzu, dibiniet partiju, lai aizslaucītu Vienotību) sāk piepildīties. Ceru (laikam naivi), ka Latvijas vēlētāji neuzkāps uz šī grābekļa…
0
mary75 > raimondsb_mail_lv 20.06.2011. 05.49
Ar kādām “citām partijām” – ar to pašu V, ar ko tad vēl?
Ja Zatlers pievienosies V, tā vienalga nekad nedabūs tik daudz balsis, kā V un iespējamā Z partija kopā.
Un ZZS nedabūs mazāk, sevišķi, pēc tam, kad Lembergs var nopirkt jebkuru raidlaiku tādā LNT un citos “atbildīgos mēdijos”, un skalot smadzenes no rīta līdz vakaram.
Nez, vai tas nav uzskatāms par politisko aģitāciju?
0
inesite15 > raimondsb_mail_lv 20.06.2011. 06.15
:) – ” … Latvijas vēlētāji neuzkāps ” – uz ko t’tādu neuzkāps –
..
kā kaut kādās zinjās bija – dakterkungs Jēkabielas kolektīvu ( radošo, dabiski :) )
aicināja ” … KOPĀ un PAR LABU LATVIJU …. ” :)))
… To grābekļu tak jūra visapkārt – kādi tur vēl ar zoņķikiem mākoņu stīmēji – paši vadoņi izlaipot neiespēj …
0
juhans > raimondsb_mail_lv 20.06.2011. 07.41
„Ja Zatlers pievienosies V, tā vienalga nekad nedabūs tik daudz balsis, kā V un iespējamā Z partija kopā.”- iespējams, ka šoreiz dzerim taisnība.
Iepriekšējās Saeimas vēlēšanās par Vienotību balsoja tādi vēlētāji:
– kuri bez iebildumiem pieņēma visus V kandidātus un V vēlēšanu
programmu,
– kuri rūpīgi šķiroja (svītroja) V kandidātus un kritiski vērtēja programmu.
Iespējamie V „atkritēji” var būt no abām grupām, bet otrās grupas balsotāji vai nu meklēs jaunu, cerīgāku spēku vai pievienosies nebalsotājiem, ja tādu neatradīs. (Ļoti maz ticams, ka tie varētu pieslieties kādai no esošām citām partijām (izņemot VL). Kāda daļa, bet šķiet, ka ne visai liela, varētu atkārtoti balsot par V.) Daļa otrās grupas balsotāju noteikti pievienosies VL, bet otra daļa meklēs kaut ko, kas atkārtotu V iepriekšējo vēlēšanu programmu „citās skaņās” (varbūt pat ne citās skaņās, bet citā izpildītāju sastāvā). Tie tad arī varētu būt jaunas partijas piekritēji. V tie būs zuduši šā vai tā, bet varētu tikt saglabāti jaunas koalīcijas ietvaros (tāpat kā tie, kas balsos par VL).
0
Janka, Janic > raimondsb_mail_lv 20.06.2011. 12.55
siniaR, es sliecos uz taadaam pašaam domaam , aizdomiigi likaas tas , ka Guļaans ar Maiziiti atteikušies piedaliities Zatlera speelee , driizaak tas ir lablatviešu ( teepistu) manevrs , jo nepieciešams koaliiļijas partneris , šis vareetu nostraadaat , Lembe kaa koaliiķijas partneris nav nevienam iipaši izdeviigs , Lembe maitaa gaisu ar savaam soroziitu utiim…
0
janazakovica 19.06.2011. 21.57
zelteris tik pretigi meloja un izlocijas paraidee ka skebinaja skatoties..tipisks glumais latviets-nodevejs..un dzili iekonspirets PLL spiegs un provokators.un vel sez zem sievas tupeles.
2
oskaar > janazakovica 20.06.2011. 01.17
Kas viņu zin. Varbūt Jums taisnība, bet varbūt- ne maākajā mērā :)
0
Kā T Ā var būt?! > janazakovica 20.06.2011. 10.52
Zatlers korekti atbildēja, ka pirms pilnvaru termiņa beigām neko konkrētu neteiks par saviem plāniem, bet Krēvics nebeidza atkārtot vienu un to pašu jautājumu atkal un atkal… kā spītīgs auns…
0
mareks_erts 19.06.2011. 21.45
Pasākums 100 km no Rīgas.. :((( protams, arī citur dzīvo cilvēki, bet domāju, ka daudziem šie 100 km būs nopietns šķērslis. Neticu, ka ar sabiedrisko transportu lielas cilvēku masas varētu nokļūt uz pasākumu un vēlāk uz mājām. :( Zatlera padomniekiem mīnuss no manas puses..
1
inesite15 > mareks_erts 20.06.2011. 05.50
mai neim iz administratīvais resurss, un es bus sacīt tā, ka TO NAV, KO NEVAR :)))
0
bebiekste 19.06.2011. 21.06
Pareizs lēmums. Prezidenta pilnvaras vēl nav beigušās.
0