Štokenbergs izvērtēs policijā veiktās reformas

94

Komentāri (94)

Anita Skuja 07.06.2011. 12.27

Nu tas ir labs rādītājs, tikai nevēlos, lai sāktos ķidāšana. Nezinu kā pārējiem, bet man uzticība “Vienotībai” nav pazudusi. Es nākamajās vēlēšanās vairāk vilgšu krustiņus un mīnusiņus, bet novērtēju padarīto.

0
0
Atbildēt

0

Dace Vakermane 06.06.2011. 22.55

Atbastīsim ne tikai politiku, bet arī studentus jaunajā realitātes šovā “Māceklis”!
Tev tikai jāuklikšīna uz linka!
http://www.rupori.blogspot.com

0
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 06.06.2011. 15.38

,,,domāju situāciju no imigrantu viedokļa, ….
_________________________________________——-

Viņi devās uz PSRS jaunapgūtajām zemēm.
Kā kādreiz franči uz Alžīriju-nevis kā īri uz Ameriku vai grieķi un itālieši uz Franciju, vai tagad latvieši, poļi un lietuvieši uz Īriju vai Vāciju,.

Tas nenozīmē, ka tie cilvēki ir”slikti”.
Vienīgi jārēķinās ar to, kas no augstāk minētā izriet.

+4
0
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 06.06.2011. 15.22

to nulle:
Beļģija, Somija (tur zviedru ir ofic valoda, ir arī zviedru skolas).

Iesaku pamēģināt Helsinkos kioskā nopirkt kādu vietējo zviedru avīzi, piemēram, “Hufvudstadsbladet” :)

+4
0
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 06.06.2011. 13.11

Alejandro…nevis ieradās te ar patoloģisku naidu pret visu latvisko…
___________________
Laikam esi vēl ļoti jauns…

+7
-1
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 06.06.2011. 12.56

+++Mūrniece pēc savu pilnvaru beigām 6.jūnijā ir nolēmusi neņemt atpakaļ deputātes mandātu un nelūgt Saeimu apstiprināt viņu par deputāti.+++

Nu bet protams! Vai tad kāds šaubījās, ka varētu arī būt savādāk? Priekš kam tantei tagad pildīt amatpersonas deklarācijas un uzrādīt savus ienākumus – tuvākajā laikā tas tikai izraisītu papildus jautājumus un tieši no tiesībsargājošo iestāžu puses. Diez kurā brīdī ir ieplānots, ka Vitronic norēķinās ar kundzīti par radaru līguma izkārtošanu? Gan jau, ka itin drīz. Tā ka mūrniecītei laiks “apgūt” naudiņas no “tumbočkas” un tāds pats kašķis kā ar kamparu tai nu nepavisam nav vajadzīgs … :)))

+1
-7
Atbildēt

0

peerku 06.06.2011. 12.18

Man personīgi vienmēr Štokenbergs licies simpātisks ar savu inteliģenci, nosvērto runas manieri, ar spriedumumu loģiku utt.

+5
-7
Atbildēt

2

    piziks > peerku 07.06.2011. 10.34

    Kad Vienotībai trūka paškritikas un dūšas labot savas kļūdas Dombrovska izpildītajā, repšiskā cinisma un juridiskā nihilisma rosinātājā pensiju un pensionāru afērā, Štokenbergs uzrakstīja iesniegumu Satversmes Tiesai, toties pārējā Vienotība žēli un gļēvi lāva iesniegumu uz ST nest SC pārstāvim un… — paši atdeva balsis SC elementāra paškritikas trūkuma dēļ un dēļ arī savām pagātnes vadonisma paliekām domāšanā. Ja Vienotība nespēs pārvarēt vadonisma atavismus, vinnēs visi V konkurenti: par spīti tam, ka arī konkurentiem reizēm vadonisma atsevišķi vīrusi simpātiski, jo izdevīgi… :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > peerku 07.06.2011. 11.04

    to Optiskais Tēmeklis
    Man kārtējo reizi tev, pensionāru “žēlotājam”, jāatgādina ka tā bija oranžā vepra Kalvīša valdība, kas miljardu sociālā budžeta naudas ieskaitīja pamatbudžetā lai vairotu ierēdņu vietas parazītiem: Šļesera ziliem draudziņiem un Šķēles un Kalvīša brālēniem.
    Tu savā demagoģijā man atgādini čekas nagu maucēju, jeb kas viņa tur kādreiz bija, Verzi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 06.06.2011. 12.11

Andža – laikam aizmirsi, ka osipovieši ir bijušie Dzintara un VL draudziņi,

Nu ja, šie jaunieši reiz tikās un džeri ir radījuši kārtējo mītu, bet no šiem diviem ļoti sliktajiem personāžiem, tieši Osipovs ir normāls, nedaudz huligānisks puisis ( tā urbanovičs). kurš principā pauž mūsu, ušakoviešu, pagaidām slēptās domas.
Dzintars – tas gan ir homofobs un ekstrēmists, vai ne?
p.s. Kā Tu reaģē uz to, ka Dombrovskis tiekas ar Lembergu, Šķēli, Urbanoviču??? Viņi ir “draudziņi”, vai nav?

+7
-1
Atbildēt

9

    mary75 > astra_ozo 06.06.2011. 13.56

    Dzintars pats, acīmredzot, nav, bet viņa partijā tādu ir pietiekami.
    Ja VL atbrīvotos no šī te sava spārna un kļūtu Eiropas tipa nacionalistiskā partija, man pret to nekādi iebildumi nebūtu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > astra_ozo 06.06.2011. 14.06

    Ko nozīmē ”eiropas tipa nacionāla partija” ?

    Sāksim ar to, ka Eiropā praktiski nav de facto divkopienu valstis…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    marčiks > astra_ozo 06.06.2011. 14.11

    Vispār der palasīties paša Dzintara sarakstīto grāmatu “Pozitīvais nacionālisms”, lai saprastu, cik “pozitīva” viņu ideoloģija īstenībā ir. Tur ir gan skaidri paziņots, ka tie, kas iebraukuši Latvijā no ārvalstīm, ir vispār “nekas”, gan Latvijas iedzīvotāji visnotaļ skaidri sagrupēti vairākās šķirās, no kuriem latvieši – augstākā, lojālie cittautieši – 2.šķira, utt. Protams, tur ir arī dažas pavisam normālas atziņas, kurām pat es piekrītu. Manuprāt, pretrunīgā VL! retorika ir lielā mērā apzināta, lai neatbaidītu mērenos atbalstītājus un vienlaikus piesaistītu Sluča fanklubu. Muldētspējas ziņā šie daudz neatpaliek no Brigmaņa. Taču jebkurā gadījumā pie labiem secinājumiem nonākt neiespējami – VL! ir vai nu a) vēl viena “siles” partija ar atšķirīgu izkārtni, vai arī b) ja vadonis Dzintars tiešām domā, ko runā, tad VL! ir Latvijai bīstama un tiesībsargājošo iestāžu pastiprināti uzraugāma partija.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > astra_ozo 06.06.2011. 14.34

    Beļgija strauji šķeļās….

    Somijā zviedru ir apmēram 5% un tā zviedru valoda ir tāds kā pagātnes žests

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > astra_ozo 06.06.2011. 14.44

    Sāksim ar to, ka Eiropā praktiski nav de facto divkopienu valstis…

    Beļģijā valdības nav jau vairāk kā gadu tikai tādēļ, ka nevar vienoties kopienas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 06.06.2011. 15.18

    Tici man, vairums no SC balsotājiem ir daudz lielāki nacionālisti nekā VL! biedri. VL! vēlas,lai latvieši un latviešu valoda dominētu savā zemē, jo tā ir vienīgā vieta pasaulē, kur mūsu mazā tauta var attīstīties. SC vēlas, lai Latvija patiesībā būtu Vitebskas krievu guberņa ES sastāvā. Tāpēc viņi grib uzspiest savu valodu, savu skatījumu uz vēsturi.
    Atņem no “Saskaņas” ideolōģijas nost krievu nacionālismu (patiesībā šovinismu, kas robežojas ar nacionālsociālismu, jo viņi pretendē uz svešām teritorijām, līdzīgi kā Hitlers) – kas no šīs partijas paliek pāri?
    Sociāldemokrātija? :) No šiem nodokļu nemaksātājiem? Nesmīdini… :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 06.06.2011. 15.46

    Nu un kurš apgalvo, ka SC ir labs?
    Bet, tas ir politiska realitāte, kuras ignorēšana ir vislielākā muļķība.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 07.06.2011. 11.07

    to Alejandro
    “tad VL! ir Latvijai bīstama un tiesībsargājošo iestāžu pastiprināti uzraugāma partija.”

    Vai WWII un staļinisma apoliģēti, SC, jau visi sēž čokā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 07.06.2011. 11.09

    to dzeris49
    Triperis arī ir realitāte.

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 06.06.2011. 11.36

Noteikti ar SC. Runā, ka SC, lai veidotu vēl lielāku un monolītāku kolonistu bloku, apvienosies ar PCTVL atliekām un vēl piesaistīs arī Osipoviešus, jo tie jau arī normāli čaļi, tikai nedaudz “huligāniski” (citējot komunistu Urbanoviču). Tomēr visādi citādi nav nekādi nacionālisti, atšķirībā no ekstrēmās VL!.
Bet letiņiem joprojām ir laiks turpināt meklēt peļu oliņas un aktīvi tīrīt rindas.

+6
-1
Atbildēt

29

    Una Grinberga > astra_ozo 06.06.2011. 11.43

    Un varbūt tīrot oliņas ir iespējams piesaistīt saprātīgu etniskos krievvalodīgos, kuri nebūt nav huligānu atbalstītāji un mēdz uzturēties arī latviskā vidē! Skaidrs, ka krievvalodīgo izglītotajā daļai arī trūkst iespējas par kaut ko balsot, jo kāds ir SC, – to jau visi labi redz.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 06.06.2011. 11.53

    nebūtu nekādu iebildumu, drīzāk gan patiess prieks,ja liels skaits neatkarīgai Latvijas Republikai lojālu krievu un citu sveštautiešu pilsoņu iesaistītos JL vai PS rindās. Diemžēl tādu ir maz – pareizāk sakot – tuvu nullei.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 06.06.2011. 11.54

    Andža – laikam aizmirsi, ka osipovieši ir bijušie Dzintara un VL draudziņi, bet, tas tā, starp citu.
    Kamēr nebeigsies tā retorika, par kolonistiem, okupantiem, utt., tikmēr neviens krievs pa šādām latviešu partijām nebalsos, un SC varēs dzīvot bez bēdām.
    Patreizējie krievi, kas dzīvo Latvijā, nevienu nav kolonizējuši, un neko nav okupējuši, viņi te ir dzimuši, un viņiem ir tādas pat tiesības, kā VL biedriem vai kādiem vēl lielākiem “patriotiem”, kuru patriotisms tik vien izpaužas, kā retorikā un bezjēdzīgu referendumu rīkošanā savas popularitātes celšanai, pie kam vēl kopīgiem ar to pašu SC.
    Saprotu, ka to ir grūti pieņemt, bet, tā ir realitāte, viena no tām, kuru te daudzi negrib saprast.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > astra_ozo 06.06.2011. 12.01

    @andza
    Ir gana daudz etnisko krievvalodīgo jauno cilvēku, kuriem kompartija un VDK principi, ko piekopj Urbanovičs, Dolgopolovs u.c. vecie funkcionārie, derdzas, bet latviskās partijas visas kā viena kliedz “krievi slikti”. Un kas tad cits atliek? Balsot par tiem, kas vismaz nesaka neko sliktu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 06.06.2011. 12.05

    to dzeris
    Patreizējie krievi, kas dzīvo Latvijā, nevienu nav kolonizējuši, un neko nav okupējuši, viņi te ir dzimuši
    —————
    Tiešām – okupācija bez okupantiem, kolonizācija bez kolonistiem? Starp citu, pat Ēlerte pirms šīm vēlēšanām lietoja vārdu kolonisti.
    (Pirms okupācijas Latvijā bija zem 10% krievu, turklāt nedomāju, ka viņi necieta ne no krievu, ne vāci okupācijas, vai neaizbēga uz Krieviju kopā ar bēgošo sarkano armiju. Daļa devās arī uz Rietumiem. Parasti ir novērots, ka minoritāšu pārstāvju skaits, notiekot dažādām kolīzijām, samazinās straujāk nekā pamatnācijas skaits. Bet Latvijā visi latviešu nīdēji Delfos dzīvo šeit kopš 1725. gada un ir vismaz grāfu mantinieki)
    Cik no pašreizējiem krieviem ir Latvijas Republikas pilsoņu pēcteči?
    Tiešām – izklausās, ka esi par “0” variantu pilsonības piešķiršanā?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    marčiks > astra_ozo 06.06.2011. 12.14

    @andza Okupanti ir militāristi, kas šeit ieradās 1940., varbūt vēl 1945. gadā. Pie Uzvaras pieminekļa 9.maijā varbūt var dažus deviņdesmitgadīgus večus redzēt. Tie krievu tautības iedzīvotāji, kas atbrauca 50.-80.gados, ir tādi paši okupanti, kā latvieši Īrijā – proti, cilvēki, kas vienkārši izmantoja iespēju pārcelties uz labāku dzīvi citur, nevis ieradās te ar patoloģisku naidu pret visu latvisko un mērķi apspiest un pazemot latviešus, kā hipernacionālisti propagandē.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > astra_ozo 06.06.2011. 12.25

    ..iedzīvotāji, kas atbrauca 50.-80.gados, ir tādi paši okupanti, kā latvieši Īrijā…
    _________________________________
    Ar Latvijas valdības un pilsoņu piekrišanu?

    Vai varbūt-LPSR = Īrijas republika?
    Abas suverēnas valstis?

    Ja jau tā -ko ta mēs tur atjaunojām 4. maijā?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 06.06.2011. 12.31

    To clash
    Kura no krievu partijām bija tā normālā? Dažām no tām bija impēriska pozīcija, citām prokomunistiska. Visas ir bijušas pret latviešu valodu, visas prasījušas, lai ārvalstniekiem automātiski pieškir pilsonību visas ir noliegušas okupāciju.
    Kura bija normāla… :)
    p.s. Latvijas policijā joprojām ir ap 200 darb., kas nerunā latviski! 20 gadus pēc valsts neatkarības! Latviešu policists saņem sodu par runāšanu latviski… atjēdzaties! Kurš te ir pazemots un “apspiests”? :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > astra_ozo 06.06.2011. 12.33

    …latviskās partijas visas kā viena kliedz “krievi slikti”..
    ______________________________________
    Tiešām?
    Kliedz?

    Kur to var dzirdēt?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 06.06.2011. 12.35

    to dzeris49
    Vai nebaidies, ka pienāks diena, kad meļiem izraus mēles un pielies rīkles ar izkausētu svinu, vai atvērsies Latvijas zeme un tevi, latviešu nīdēju, aprīs?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    marčiks > astra_ozo 06.06.2011. 12.38

    @lama Es domāju situāciju no imigrantu viedokļa, nerunāju par valsts tiesisko statusu – skaidrs, ka Latvija, atšķirībā no Īrijas, bija okupēta, taču okupēja mūs PSRS, nevis vienkāršie PSRS iedzīvotāji. Okupanti manā izpratnē ir tie, kas ierodas ar ieročiem, tankiem vai tiek apzināti iecelti okupētās valsts pārvaldes struktūrās, nevis parasti civiliedzīvotāji, kas izmanto iespēju emigrēt uz citu vietu tāpēc, ka tur zāle zaļāka.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 06.06.2011. 12.41

    to Alejandro
    Padumjā savienība(lasi: krievija) ir rupji pārkāpusi 1949. gada pašas parakstīto Ženēvas konvenciju, kas aizliedz okupētā valstī nometināt savus civilokupantus. Tātad visi šeit iebraukušie pēc 1949. gada ir nelegālie imigranti, bet viņiem piedzimušie ir nelikumīgi piedzimuši.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 06.06.2011. 13.50

    Nu tad turpināsim tikai tādā garā, par okuppantiem, utt., un Lembergs ar SC drīz vien pārņems varu visā valstī, viņam ir pilnīgi vienaldzīgas šīs te nianses, viņš saprot, ka SC ir reāls spēks, ar kuru jāsadarbojas.
    Reizēm, brīnos, ka pieauguši cilvēki spējīgi spriest tikai emocionalā līmenī, “patīk – nepatīk” vai “slikts – labs” kategorijās, bez kaut minimālas reālas situācijas un iespējamo variantu analīzes un prognozēšanas.
    Te vairs nav labu variantu, ir slikts un pavisam slikts, laiks tā ka būtu saprast.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > astra_ozo 06.06.2011. 14.04

    Dzerīti, emocionāli un puķaini spried vien tu pats un lidzīgi tev, kas būdami muļķīgi labestīgi vai vienkārši naivi atgremo muļķības ! Še tev juridiksi fakti :

    1) Latvija bija PSRS okupēta !
    2) Šeit tika veikta aizliegta(starptautisku vienošanos jēdzienā) iedzīvotāju etniskā sastāva maiņa, iepludinot, un diemžēl tā tas juridiski skan, civilokupantus, kuriem tika piešķirtas tūlītējas privilēģijas, par kurām pat pirmskara krievi varēja pasapņot !
    3) Šajā laikā Latvija tika intensīvi rusificēta, sākot ar 9.maija orģijām līdz beidzot visa veida literatūrām krievu valodā !

    Dažreiz ir labāk nebāzt galvu smiltīs, Pēc kara Eiropā centās noteikt robežas, lai valstis būtu mononacionālas(tie paši maģiskie 75% pamatnācijas). Baltijā tika darīts pretējais. Tā vietā, lai pēc neatkarības letiņi apzinātos, ka viņi ir savās mājās, daudzi saklausījās muļķības par ”tiesībām visiem” – būtībā dzeri, tu atgremo SC propogandu par privilēģijām tiem, kuriem te juridiski nav tiesību būt !

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 06.06.2011. 14.12

    Es tos faktus arī zinu, un ko tālāk?
    Sēdēsim opozīcijā, un skatīsimies, kā ZZS un SC veido valdību?
    un mierināsim sevi, ka mēs zinām šos faktus?
    Tas ir bērnudārzs, nevis politika, nejauc politiku ar vēsturi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > astra_ozo 06.06.2011. 14.41

    @Krix
    Pēc kara Eiropā centās noteikt robežas, lai valstis būtu mononacionālas(tie paši maģiskie 75% pamatnācijas).
    —-
    Kur Tu tādas gudrības salasījies? Neesi dzirdējis par tādu valsti kā Vācija, kura nu jau 20 gadus cīnās, lai izlīdzinātu labklājību starp austrumiem un rietumiem?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 06.06.2011. 15.05

    dzeris49: Es tos faktus arī zinu, un ko tālāk?
    Sēdēsim opozīcijā, un skatīsimies, kā ZZS un SC veido valdību?
    —–
    Ko tālāk? Tu uzskati , ka mums jāatsakās no savas valsts, lai izpatiktu iebraucējiem? Cik noprotu, tad Tu uzskati, ka SC var palikt pie saviem dzelžainajiem “atbrīvotāju” un “kultūras nesēju” meliem, bet savā zemē jāpielāgojas latviešiem?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > astra_ozo 06.06.2011. 15.38

    Kāds sakars divām Vācijām ar mononacionālām valstīm ?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 06.06.2011. 15.43

    Es par māti, tu par meitu.
    Vai tev nešķiet labāk, kad tas SC būs valdibā ar V, un tā varēs ko ietekmēt, nekā, kad tas būs valdībā ar ZZS, un V nevarēs ietekmēt neko?
    Un kurš te runā par piekāpšanos?
    Sadarboties un piekāpties nav sinonīmi, kāpēc tev tikai balts un melns?
    Nesadarbosies V – sadarbosies ZZS.
    Tās 30 vai cik tur būs SC balsis nekur napazudīs, bet, tās tāpat nevarēs mainīt ne pilsonībass, ne valodas likumu, jo uz to pat ZZS neies, tad kāpēc tās 30 balsis nevarētu sadarboties arV, nevis, ar ZZS?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > astra_ozo 06.06.2011. 16.42

    @Krix
    Vācija: ja Tu saki, ka pēc kara centās visu Eiropu pārdalīt pēc pamatnācijas principa, tad Tu smagi kļūdies ar šādu apgalvojumu, jo tā pati Vācija, Polija/Ukraina, Polija/Lietuva (tikai daži piemēri) nebūt netika dalīti pēc pamatnācijas principa. Nevajag meklēt vēsturiskās sakarības, kur to nav! Ne Eiropa, ne Padomju savienība nevadījās pēc etniskajiem principiem, bet gan pēc ekonomiskā izdevīguma – Vācija zaudēja Francijai Elzasu-Lotringu un citas teritorijas, kas bija peļņu nesošas. Tāpat arī Baltijas valstis ar savu attīstīto ražošanu un lauksaimniecību tika pievienotas PSRS, lai pabarotu padomju tautas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 06.06.2011. 17.12

    to dzeris49
    Nevis Lembergs uztver SC kā reālu spēku, bet kā savas sugas brāļus, tie fašistu maitas nav par matu labāki, kā Jēkabpils daunītis, šudra.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > astra_ozo 06.06.2011. 18.20

    …o tā pati Vācija, Polija/Ukraina, Polija/Lietuva (tikai daži piemēri) nebūt netika dalīti pēc pamatnācijas principa.
    ________________________________________________________
    ūja, ūja!
    ..vāciešus izdzina Polijas un Čehoslovakijas, poļus no PSRS pievienotajām teritorijām, ukraiņus no Polijas uz padomju Ukrainu…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > astra_ozo 06.06.2011. 19.33

    Nasing, izstāsti par vāciešu likteni visās tajās teritorijās, kuras tai tika atņemtas pēc kara, un tad ko saki par mononacionālām valstīm ! Starp citu, Sniečkus(Lietuvas KP ilggadējs līderis) tieši savulaik atteicās no PSRS ”dāvanas” – daļas no Kaļiņingradas teritorijas, lai komplektā Lietuvu neatšķaidītu ar vienu kolonistu plejādi vairāk – paskatieties Lietuvas etnisko sastāvu mūsdienās….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 06.06.2011. 21.24

    to dzeris49
    Ja SC un ZZS sagrābs visu varu valstī, “dakšu” revolūcija atrisinās to izdzimteņu problēmu uz visiem laikiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    atispraulins > astra_ozo 07.06.2011. 01.29

    Krix, viss jau protams pareizi par okupāciju, civilokupantiem un rusifikāciju. Bet skumjais fakts ir tāds, ka viņi te ir un būs. Taisni tā – nevajag bāzt galvu smiltīs. Lai kā dažam labam te (un arī tur) negribētos, atpakaļ jau nesūtīsim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > astra_ozo 07.06.2011. 10.23

    Andža, kāpēc lai prātīgi krievi un krievvalodīgie ietu pie tiem, ko slinkuma, iekšējo intrigu un profesionālas vārgulības dēļ pašu latviešu prezidents spiests vējā palaist? Prātīgam krievam nav jābūt dumākam par prātīgu latvieti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 07.06.2011. 10.56

    to Sunc
    Nekas nav mūžīgs uz šīs zemes, ne visiem gribēsies būt krieviem un samaksāt par visdrausmīgākiem noziegumiem, cilvēces vēsturē. Lielākā daļa, izņemot nelabojamus neliešus, un tie, kuri nebūs pastrādājuši noziegumus, atgriezīsies pie savām saknēm vai integrēsies normālās tautās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    atispraulins > astra_ozo 07.06.2011. 12.13

    Frāze “normālās tautās” galīgi šo integrāciju neveicina.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 06.06.2011. 10.20

Štokenbergs pauda pārliecību, ka vēlēšanu dienā vēlētājiem nāksies izvēlēties starp “Vienotību”, “Saskaņas centru” un ZZS. “Nekādas citas izvēles jau reāli nebūs,” politiķis teica un izteica pārliecību, ka šādos apstākļos “Vienotībai” ir labas izredzes.
Komentējot pašā “Vienotībā” notiekošos procesus, Štokenbergs paziņoja, ka no “Vienotības” aizies tie, kuri ir “vairāk ekstrēmi un mazāk domā”.
______________________
Štokenbergs tik daudz domājis, ka aizmirsis VL:)

+8
-2
Atbildēt

20

    mary75 > dro 06.06.2011. 10.39

    Štokenbergs ir viens no nedaudzajiem, kas tur V spējīgs reāli domāt un spriest, un arī kaut ko arī vadīt.
    Taisni viņš bija par koalīciju ar SC, nevis ar ZZS, un, nezinu, kam vēl jānotiek, lai saprastu, ka viņam bija taisnība, ZZS “uzmetis” V visur, un, sadarb. ar Lembergu, V sakompromitējusires vairāk, nekā būtu sakompromitējusies, sadarbojoties ar SC.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.06.2011. 10.42

    No politiskās retorikas, tas nav nepareizs solis:
    1) V galvenais vadmotīvs vienmēr ir bijis “tiesiskums/anti-korupcija” nevis “nacionālisms”
    2) V grib “pateikt” ZZS, ka sadarbībai ar viņiem tomēr būs alternatīva, jo jau kopš pašiem jaunās Saeimās pirmssākumiem V tika salaulāta ar ZZS, jo citādas politiskās kombinācijas bija maz iespējamas.

    Protams, tas nav viennozīmīgs lēmums attiecībā pret sabiedrības/ iespējamo vēlētāju viedokli!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > dro 06.06.2011. 10.44

    Es neizvēlēšos starp SC, ZZS un Vienotību. Šīs partijas un arī PLL noteikti nav manis atbalstīto partiju sarakstā. Manā uztverē visas četras līdzvērtīgas pašlabuma meklētājas.

    Bet, runājot par raksta tēmu, varbūt jāsāk ar radaru konkursa izvērtējumu? Jeb arī Štokenbergam tas ir izdevīgs?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 06.06.2011. 10.57

    Nasing – tu gribi teikt, ka iespējams, ka ZZS “uzmet” SC, un veidos koalīciju ar V, vai, ka iespējamā koalīcija varētu būt ZZS, V, SC?
    Kaut arī, principā, viss būs atkarīgs no vēl. rezultātiem, tas skaidrs.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.06.2011. 11.04

    dzeris49….Slima suņa murgi, dzeri:) SC bija iespēja izveidot koalīciju ar JL Rīgas domē, bet izvēlējās Šleseru. ja būtu iznākusi sadarbība Rīgas domē, loģiski to varētu turpināt saeimā. Neticu, ka tu nesaproti, ka uzvarot SC saeimas ārkārtas vēlēšanās, tas izvēlēsies kampējus ne V. Tātad tavas vaimanas domātas gadījumam, ja uzvarēs Vienotība. SC neapšaubamu uzvaru tu jau prognozēji pagājušajās saeimas vēlēšānās:)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 06.06.2011. 11.08

    Izvēlējās Slesri, jo pierms tam PS bija izvedusi kampaņu pret SC ar kārtējo lozungu “krievi nāk”, tiem jau nekas cits neatlika, kā izvēlēties PLL.
    Kamēr tāda baidīšana ar krieviem notiks, tikmēr tā arī būs, SC izvēlēsies iet ar tiem, kas nebaidīs un neuzstādīs ultimātus.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 06.06.2011. 11.20

    @dzeris
    Es gribu pateikt, ka ZZS šantažē V tikai tādēļ, ka tagad nemaz cita varianta nav, bet, ja V parāda, ka ir arī citi varianti kopā ar SC, tad ZZS tomēr “apdomāsies”. Kā redzam, tad ZZS nemaz tik stabila nav – Griguli izmeta, Zaļie nav vienisprātis ar Zemniekiem dažos jautājumos, Vējonis negrib iesaistīties Lemberga varas vertikālē utt. Atstājot ZZS aiz koalīcijas borta, mēs varēsim redzēt, kā tas Lemberga vasaļu pajūgs pajūk, jo tad tas būtu precedents, ka viņi pirmo reizi pēdējos 10 gados nav koalīcijā.

    Visu cieņu Štokenbergam par konsekventu viedokli – viņš nemētājas ar viedokļiem kā Āboltiņa vai Kristovskis. Un tas būtu tikai pareizi, ka V konkrēti definē uz kādiem nosacījumiem viņi sadarbojas ar katru no spēkiem, lai nesanāk, ka vienu dienu nacionālisti ir labi iespējamās koalīcijas kandidāti, bet nākamajā tomēr radikāli ekstrēmisti vai SC ir izskatāma kandidatūra, bet tad atkal “krievi nāk”. Vai tas nav tikai godīgi pret vēlētāju, ka tiek definēta programma un sadarbības iespējas ar katru no pārējām lielākajām partijām vēl pirms vēlēšanām?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    marčiks > dro 06.06.2011. 11.36

    @lno SC uzvaru 10.Saeimas vēlēšanās, manuprāt, prognozēja vairākums, pat ja reitingi īsi pirms vēlēšanām V un SC bija līdzīgi. Tagad vispār nezinu, kādam brīnumam jānotiek, lai SC neuzvarētu 11.Saeimas vēlēšanās. Savā ziņā V jau nokavējusi vilcienu, pagājušā gada oktobrī tā varēja atļauties daudz ko; iespējams, bija izdevība nodibināt stabilu valdību ar SC uz 4 gadiem. Jā, Šlesers un Lembergs ir “dabiskāki” SC sabiedrotie, tam piekrītu, taču nedomāju, ka kopīga valdība ar V ir tabu priekš SC; ja pat TP ir strādājusi jau 2 valdībās kopā ar JL, tad kur problēma to darīt SC? Arī SCP nav tik stulbi, ka aicinātu veidot koalīciju ar SC, ja saprastu, ka tas nav reāli. SC galvenais mērķis tomēr ir beidzot tikt pie varas.

    V pati galvenokārt ar PS “okupācijas faniem” sevi iedzina Lemberga strupceļā, no kura vienīgā izeja ir – aiztriekt savus hipernacionālistus uz VL! vai atsevišķu partiju un beigt uzstādīt SC politiski neizpildāmas prasības, vienoties par normālu, kopēju nostāju. Es Urbanoviča vietā arī sūtītu pašreizējo V pupās, ja jau nevar saprast, kāda ir apvienības kopējā nostāja un kurš to īsti vada.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.06.2011. 11.44

    dzeris49…Izvēlējās Slesri, jo pierms tam PS bija izvedusi kampaņu pret SC ar kārtējo lozungu “krievi nāk”
    ______________________
    Kāds šeit sakars ar PS? Runa par SC un JL koalīciju Rīgas domē. Pirms tam JL un SC saeimā bija balsojuši kopā, pat kopīgi devušies uz pili pie Zatlera. Vienotību dibināja vēlāk. Un tu vēl lamā ZZS elektorātu par īso atmiņu?:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.06.2011. 11.45

    Alejandro. Sveiciens ZZS elektorātam, ne uzskatu, bet izpratnes un atmiņas ziņā:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.06.2011. 11.52

    Alejandro…Arī SCP nav tik stulbi, ka aicinātu veidot koalīciju ar SC, ja saprastu, ka tas nav reāli.
    ____________________
    Nu šī ir pērle! SCP aicināja SC iesaistīt koalīcijā pēc uzvarētām vēlēšanām, Jaunups aicnāja Ušakovu pirms RD vēlēšanām…Kas ir reāli, to jau uzrakstīju. Protams, ja Štokijs kuluāros solīs nepilsoņu piedalīšanos pašvaldību vēlēšanās, iesākumam krievu valodu Latgalē, tad jau viss būs štokos:) Tev to vajag?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > dro 06.06.2011. 11.59

    Dzeris (10:39) – mīļais, neteidzies (tik dikti)! Ar pārmērīgo steigu slavēt SC tu aizmirsi, ka vēl nav paspējušas aizmirsties abas skandalozās SC balsošanas Saeimā. Pacieties mazliet un tad atjauno kampaņu!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 06.06.2011. 12.05

    Un tālāk, kāpēc tādi balsojumi bija?
    Tāpēc, ka ZZS apsolīja iet ar SC valdībā, un SCD, savikārt, tāpēc atbalstīja ZZS.
    Ja SC būtu valdībā arV, tas atbalstītu V.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    marčiks > dro 06.06.2011. 12.07

    …ja Štokijs kuluāros solīs nepilsoņu piedalīšanos pašvaldību vēlēšanās, iesākumam krievu valodu Latgalē…

    Neko tādu nedz Štokijs, nedz Brigmanis nesolīs; SC paši labi saprot, ka tādas lietas nav reālas. Arī ZZS un SCP elektorātam ir savas “sarkanās līnijas”. Varētu būt runa vienīgi par kaut kādām nebūtiskām, formālām izmaiņām likumos, lai SC varētu izrādīties savam elektorātam. Šitā ir veca pesņa – kad TSP un daļēji PCTVL stutēja Emša mazākumvaldību, opozīcija arī biedēja, ka nu tik būšot skolu reforma, divvalodība, bet īstenībā no tā nebija ne miņas – SC grib tikt pie varas, amatiem, ietekmes, labumiem, nevis divvalodības.

    Un, protams, kad SC uzvarēs vēlēšanās un paši varēs izvēlēties sev partnerus, tad kā pirmos atcerēsies ZZS, Šleseru, ne jau Vienotību un Jaunupu, par to jau nestrīdos.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 06.06.2011. 12.23

    to dzeris49
    Ir Latvijā jāatjauno pants par dzimtenes nodevību un nāvessods. Diez vai Štokenbergs tad uzdrīkstēsies ierosināt čupoties ar cilvēces lielākiem ienaidniekiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 06.06.2011. 12.30

    to dzeris49
    “Izvēlējās Slesri” tāpēc ka ērti kopā taisīt rebes. Ikviens SC fašists ir sliktāks par Lembergu, tikai viņiem līdz nonākšanai Rīgas Domē vēl nebija iespēja tā zagt.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 06.06.2011. 13.42

    Var jau daudz flozofēt, bet reāli ir tā ka SCP ar visu Štokiju priekšgalā, draud pamatīgs ”štoks” vēlēšanās, jau šajās šis TP atlikums ar hronisku tieksmi flirtēt ar soglasņikiem tika aiz matiem Saeimā, un arī pateicoties PS un JL(Dombrovskim). VL! jau Štokijam nešķiet vērā ņemama partija, bet nu nekas, iespējams pēc vēlēšanām vajadzēs no malas paskatīties un padomāt vēlreiz ! Tieši SCP, daudzus, tajā skaitā mani, atbaidīja no V atbalstīšanas, un redzu neesmu nemaz kļūdījies, tā turpinot V tikai pazaudēs vēlētājus, jo PS atbalstītāji nekad neatbalstītu vienu pašu SCP, pat par JL elektorātu neesmu pārliecināts ! Starpība starp SCP un PS ir tāda, ka pirmajiem nav vairs ko zaudēt, bet pēdējiem ir, pirmie tāpēc var pievāvuļot pilnas avīzes un e-telpu !

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 06.06.2011. 14.09

    Reāli rezultāti tādai politikai – nekādu kontaktu ar SC – jau ir redzami katram, kurš grib ko redzēt, nevis bāž galvu smiltīs.
    SC kopā ar ZZS ievēlēja prezidentu, un, visdrīzāk, veidos nākamo valdību.
    Un V ar VL varēs pasēdēt opozīcijā.
    Vienīgais, kam piekrītu – PS jānodalās no JL un SCP.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dro 06.06.2011. 14.17

    Vai nedrīkst lūgt palīdzēt man atsvaidzināt atmiņu: kuras tad bij tās politiski neizpildāmās prasības, kas novestu pie Urbančika politiskās nāves?
    Ja jau čalis un čaļa elektorāts tik vārgs, ka ne vārda izspiest – varbūt nevajag politikā līst?
    Šeku, reku TuBziki 10% Latvijas atsvieda Lielajam Draugam… Vot tas ir kompromiss.
    Urbuļaprāt ievērojams kompromiss ir ka viņš uz 4 gadiem pārstās ar Biškeku draudēt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    atispraulins > dro 07.06.2011. 01.04

    Krix, PS atbaida V vēlētājus taisni tāpat, kā SCP.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Dace Bērziņa 06.06.2011. 10.09

Ir pienācis laiks apvienot Iekšlietu ministriju ar Tieslietu ministriju
No šodienas, 6.jūnija, tieslietu ministrs Aigars Štokenbergs sāk pildīt arī iekšlietu ministra pienākumus, demisionējušās Lindas Mūrnieces vietā. Tādējādi jau ir ielikti pirmie soļi Iekšlietu ministrijas un Tieslietu ministrijas apvienošanā. Par šo jautājumu tika diskutēts vel pirms 10.Saeimas vēlēšanām. Tomēr pietrūka politiskās gribas un izlēmības.
LIDA uzskata, ka ir pienācis laiks valdībai īstenot savus solījumus un apvienot šīs divas ministrijas, ļaujot ietaupīt finanšu līdzekļus un samazināt uzpūsto birokrātisko aparātu, veikt strukturālās reformas, par kuram tiek daudz runāts.

+1
-6
Atbildēt

8

    marčiks > Dace Bērziņa 06.06.2011. 10.24

    …Tādējādi jau ir ielikti pirmie soļi Iekšlietu ministrijas un Tieslietu ministrijas apvienošanā…

    TIEŠĀM? Vai tad, kad Mūrniece 2 mēnešus pildīja veselības ministres pienākumus, arī tika ielikts pamats Veselības & Iekšlietu ministriju apvienošanai? Domājiet takš, ko runājiet. Domāju, Štokenbergam IeM uzkrāva tāpēc, ka viņš Dombrovska trupā ir teju sakarīgākais ministrs.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Dace Bērziņa 06.06.2011. 10.30

    Nevienā demokrātiskā valstī Tieslietu un Iekšlietu ministrijas nekad nevar būt apvienotas, tas ir pilnīgākais murgs.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Dace Bērziņa 06.06.2011. 10.37

    dzeris49. Tieši tā!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Inga Vītola > Dace Bērziņa 06.06.2011. 10.43

    Labrīt! Tātad Norvēģija, piemēram, no šodienas nav demokrātiska valsts? :D

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Dace Bērziņa 06.06.2011. 10.53

    Tad tas ir izņēmus, iespējams, kad mēs būsim Norvēģijas līmenī tiesiskuma, likumpaklausības, atbildības, valstiskas domāšanas, minimālas korupcijas ziņā, mums arī varēs.
    Tādā totāli politiski korumpētā valstī, kā Latvija, tas būtu pat bīstami.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    anrijs > Dace Bērziņa 06.06.2011. 13.12

    Tieslietas ir viens no trim varas atzariem, Iekšlietas – otrs, Likumdevējs – trešais …. ja tos saliks kopā būt totalitārisms … īpaši LV …

    Iekšlietas varētu apvienot ar Aizsardzības ministriju – tām gan ir daudz kopīga,

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > Dace Bērziņa 06.06.2011. 13.28

    Latvija gan ir tam piemers ka ja vien ir motivacija tad divi preteju noluku speki var draudzigi sastavet viena politiska partija, ta ir ZZS – vides resursu ekstensivi izsaimniekotaji lauksaimniecibas lielrazhotaji un tiem turpat blakus zalja dzivesveida kopeji vides saudzetaji.
    P.S. es nesaku ka tas ir labi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Dace Bērziņa 06.06.2011. 14.13

    Nu, bet kam-kam-param tak nedrīkstēja uzticēt..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 06.06.2011. 09.52

Piekrītu Jums, Dzeri, jo droši vien labāk zināt, ja jau strādājat policijā.

+2
-1
Atbildēt

6

    mary75 > Kaspars Špūle 06.06.2011. 10.04

    ES nestrādāju policijā, paziņas gan strādā, un šo to pastāsta.
    Bez tam, daudz kas ir arī policistu arodbiedrības mājas lapā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Špūle 06.06.2011. 10.13

    ….Dzeri…kuras arodbiedrības?…viņiem tādas ir – deviņas!!!…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 06.06.2011. 10.24

    Dzeris. Bez tam, daudz kas ir arī policistu arodbiedrības mājas lapā.
    _______________________
    O, jā! Policijas arodbiedrība tas skan vareni! Tur koncentrēti Latvijas spožākie prāti:):))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kaspars Špūle 06.06.2011. 10.41

    Nu bet informācija par personālsastāvu un struktūru, un reformu rezultātu, domājams, tur atbilst patiesībai, lai kādas būtu tās arodbiedrības.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kaspars Špūle 06.06.2011. 12.02

    Vispār jau, gribētu dzirdēt iebildumus pēc būtības, nevis, kādus komentārus par policistu arodbiedrību vai manu darbavietu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > Kaspars Špūle 06.06.2011. 13.01

    >> lno

    +++O, jā! Policijas arodbiedrība tas skan vareni! Tur koncentrēti Latvijas spožākie prāti:):))+++

    Ko nu, lno-cīt, ko nu! “Visspožākie” kā zināms, ir sapulcēti visu policiju policijā – tās elitē – Knābā! Tik spoži, ka var pat Ģenerālprokuroram un Saeimai padomus dot – ko viņiem būs un ko nebūs darīt un kādi priekšnieki šiem ir tīkami un kādi – nav ! … :)))

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

mary75 06.06.2011. 09.42

Štokenbergam vajasdzētu izvērtēt, vai tiešām IM vajadzīgi tik daudzi kabinetu priekšnieciņi un puspriekšnieciņi, vai tiešām vajadzīga jauna Mūrnieces radītā bitrokrātiskā struktūra rajonos, un vai nevajadzētu uz to rēķina radīt vairāk reālu polcistu darbavietads.
Igaunijā un Lietuvā IM reformu rezultāts ir taisni tāds,samazināja adminstrāciju, Mūrnieces reformu rezultāts – pilnīgi pretējs.

+4
-3
Atbildēt

3

    varbūt ka tā > mary75 06.06.2011. 10.21

    kārtējais Vienotības duriks

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 06.06.2011. 12.18

    to bimbo1
    Piekrītu tev. Vai tāds nelietis, kas gatavs čupoties ar galējiem fašistiem – neostaļinistu ekstrēmistiem, SC, vispār ir “cilvēka” vārda cienīgs?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 07.06.2011. 10.07

    Viņiem ir daudz arī vēl sliktāku… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam