Ko nesīs mefistofeliskais smaids?

37

Komentāri (37)

Viesulis 30.05.2011. 22.55

vai “psihoterapeita” statuss dod tiesības publiski izteikties par valsts augstāko amatpersonu tonī, kas robežo ar rupjību?

es noteikti neabonēšu IR, kamēr tajā būs sastopama šādas kvalitātes “ekspertīze” substandard latviešu valodā: blablablabla “lai var piespēlēt tantēm”

pardon, tā runā augstprātīgs histēriķis nevis psihoterapeits

0
0
Atbildēt

0

ivetao2007 30.05.2011. 15.41

Uz tautas rēķina vislabāk atalagotais Lemberga sulaisnis.

0
0
Atbildēt

0

! ASAP Promo 26.05.2011. 16.08

Nu Rungaini vajadzēja pamēģināt….Nebūtu pensionārus satracinājis……:)

+2
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > ! ASAP Promo 26.05.2011. 18.01

    Rungaini vajadzēja..
    _____________________________
    Rungaini, Melbārdi, Leščinski un Šleseru!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

anrijs 26.05.2011. 14.15

Arī skatījos KNL, taču iespaid, ka raksta autors sajaucis vietām vārdus ….

Zatlers parādīja sevi kā valstiski domājoš daudz daudz lielākā mērā par Bērziņu …

Protams, abiem piemīt bailes uzstāt uz sava … taču Bērziņā tas ir daudz izteiktāk ….

Manuprāt, pietiek mums politikā neizlēmīgo mjamļu … nepieciešami Valstsvīri, kas aizstāv savus uzkatus ….

Ja cilvēks aizstāv savus uzkatus un tie sakrīt ar mūsu … ievēlam un mums IR pārliecība, ka tie tiks aizstāvēti …. Nevajag vēlēt tādus kam nav savu uzskatu … jo tie būs vējrādītāji ….. nevis Valstsvīri !!!

+3
0
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > anrijs 26.05.2011. 14.29

    —–
    Ne raksta autors, ne psihoeksperts nav devuši precīzu skaidrojumu virsrakstā minētajam ”mefistofeliskajam smaidam”. Veikli, īsteni ‘nasing spešal’ stilā, jo Gētes un Manna aprakstītie Mefistofeļi jau diametrāli pretēji personāži/raksturi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Dace Smildziņa > anrijs 26.05.2011. 14.53

    Gētes jau, Gētes. Līdz Manna Mefistofelim varbūt tiks laika gaitā, ja ievēlēs :-)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > anrijs 26.05.2011. 16.01

    ….Gētes jau, Gētes….
    __________________________________
    Ka tik nav Marģera Zariņa Trampedahs?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > anrijs 26.05.2011. 18.00

    P.S.
    Marģera Zariņa “Viltuotais Fausts” – Jānis Vridriķis Trampedahs.

    Kāds tur Mefistofelis…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > anrijs 26.05.2011. 20.53

    —–
    Vēlēs Saeimas deputāti, kas šodien vēlreiz,manuprāt, uzskatāmi apliecināja K.Manna spilgti aprakstītā un K.M.Brandauera lieliski tēlotā 20.gs. vidējo Eiropas intelektuāli. Gētes aprakstītais jau iz cita, ne prezidenta kandidāta un deputātu laikmeta.
    p.s.
    Psihoeksperts arī Raiņa tulkojumus sācis lasīt? Apsveicama rīcība.Dziļi rok…

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 26.05.2011. 13.25

kghmmm……. ko tad abi kandidāti uzrunāja?

— izskatījās, ka abi duomā, ko teiks…..ne jau nu tauta, pilsoņi,,, drīzāk jau “daži īpaši skatītāji”…..
–krīzes ainava.

0
0
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 26.05.2011. 14.22

    —–
    Vajag vēlreiz pārlasīt Klausa Manna grāmatu ‘Mefistofelis’ un/vai vismaz kinofilmu ar K.M.Brandaueru galvenajā lomā noskatīties. Tad jau netikai
    ”mefistofeliskais smaids”, bet arī bij’ kombiedra’ uzrunas jēgu varēs skaidrāk izprast? Atkārtošana – zināšanu māte!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 26.05.2011. 14.34

    Atkārtošana – zināšanu māte!
    _______________________________–
    Zinovjevs – tēvs!

    Trockis vectēvs!

    Kagarļickis mazdēls!

    Kara Murza – krusttēvs!

    Memory”js un Realy”tijs – svojačeņicas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 26.05.2011. 15.35

    …Klausa Manna grāmatu ‘Mefistofelis’ un/vai vismaz kinofilmu ar K.M.Brandaueru…
    ___________________________________–

    komplektā ar Vajdas “Kanālu”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 26.05.2011. 21.03

    —-
    Tā turpināt!
    Te vēl kāda atziņa zināšanu uzlabošanai, reālās demokrātijas apjēgšanai – V.Matīsa:”(..)Gluži kā padomju laikos, kad kā papagaiļi atkārtoja komunisma saukļus, pēc tam viņi iemācījās Briseles birokrātijas saukļus”
    (‘Tagad šiki būt stulbam?’.28.10.2010.IR.)

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 26.05.2011. 13.20

Nav jābūt psihoterapeitam, lai redzētu, ka viens ir nepiemērots, otrs ir galīgi nepiemērots, atšķirība tāda, ka tas pirmais, tomēr, pārsvarā naudu pelnījis, darīdams labu darbu, un viņam rūp šīs valsts interses, to viņš pierādījis, nostādamies pret oligarhu diktātu atsevišķos gadījumos.
Otrs naudu pelnīja ne tik caurskatamā un sabiedrībai derīgā veidā, un diezin vai parādīs pat tik lielu “mugurkaulu”, kā Zatlers, jo ļoti tuvs sistēmai, un ir tās sastāvdaļa.
Par viņa ārpolitiskiem utt. uzskatiem vispār nerunājot.
Tad kurš labāks?

+14
-1
Atbildēt

2

    Melnais > mary75 26.05.2011. 14.41

    To, kā Bērziņš savu naudu “godīgi” nopelnījis var palasīt Pietiek (algu viņam nenoteica ārzemju onkuļi, bet gan mūsu pašu bāleliņu valde, kas šķaidījās ar naudu pa labi un pa kreisi, pie tam piešķot “par labu” darbu arī tam laikam astronomiskas prēmijas). Es domāju, viņam Latvija īpaši nerūp un nekad nav rūpējusi, galvenais ir savas ambīcijas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 26.05.2011. 15.52

    Vēl var piebilst, ka Latvijas pirmos gadus liela daļa valsts naudas tika glabāta un gāja caur Unibanku :) Atnāca zviedri, aizgāja Bērziņš un Parekss savaņģoja valsts sektora naudu savās rokās.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 26.05.2011. 12.09

Andris Bērziņš vakar ar lielu pārliecību izmeta šādu repliku: “Valodas un nacionālos jautājumus cilā, tikai lai paceltu sevi, nevis, lai kaut ko atrisinātu”.

Manuprāt, šī nianse parāda, ka Bērziņš skaidri pieder tā sauktajai pragmatiskajai latviešu daļai, kam LABKLĀJĪBA – laba dzīve – nozīmē vien… desu, labāku desu, vairāk desas, vēl vairāk desas.

+12
-2
Atbildēt

1

    martins_spravniks > Sanšains 26.05.2011. 12.20

    Būtu ļoti labi, ja Zatleru izaicinātu spēcīgs kandidāts, nevis šāds “pašiniciatīvas” bagāts deputāts. Kārtējo reizi ir jāizvēlas labākais no piedāvātā, un tas ir Zatlers. Cerības, ka jauna kandidātu virzīšana dos labāku rezultātu, nav.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 26.05.2011. 11.57

Zatlera milzīgā izdzīvot spēja, stresa tolerance un spēja mācīties ir viņa plusi.
=========================
1. Raugoties uz Zatlera stostīšanos 4 gadu garumā (pat vakar!), kaut kā īsti negribas piekrist, ka viņam ir nez kāda “stresa tolerance”.
Ja kādreiz kaut ko izdodas pateikt skaidri un bez pārteikšanās, tad visiem jūsma un atvieglojums? Baigais Kings atradies.
Pēc gadiem Grauba ar Ēķi varēs uzfilmēt kārtējo uz Oskaru vērsto trilleri.

2. Milzīga spēja mācīties? Tieši KO mācīties?:)
Rudzītis pats arī paskaidro:
(a) Zatlers, pēc psihoterapeita domām, iemācījies, kādam viņam jābūt, lai “var piespēlēt tantēm – kādu prezidentu tās vēlas redzēt.”
(b) Zatlers arī esot iemācījies nevienam netraucēt.

+1
-9
Atbildēt

4

    Una Grinberga > Sanšains 26.05.2011. 12.43

    1. Zatlers nestostījās – viņam var pārmest to, ka viņa atbildes bija atražota oficiālā valsts nostāja vai padomdevēju izstrādāti priekšlikumi, bet viņš to pauda ar pārliecību un pilnīgu mieru. To, kā viņš stostās, iesaku noskatīties 2008.gada Dziesmusvētko gala koncerta uzrunu!
    2. Mācīšanās vienmēr ir liels pluss un to, ka viņš nav perfekts prezidents, viņš apzinās, un ir gatavs turpināt! Viņš ļoti labi zina, ko sabiedrība par viņu saka un ko saka par Ulmani un VVF. Viņam ir pietiekoši daudz apņēmības, lai viņu nezākātu kā Ulmani, kurš nu ir izsmērēts pa visām oligarhu netīrajām spēlēm.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 26.05.2011. 13.46

    Labi, varbūt nestostījās – stomījās.:)

    Atvainojiet manu neprecizitāti!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 26.05.2011. 13.56

    Nasing spešal!:

    Viņš ļoti labi zina, ko sabiedrība par viņu saka un ko saka par Ulmani un VVF.
    ==================================
    Ko tad tādu saka?
    Par Freibergu joprojām vairums ir stāvā sajūsmā; par Ulmani, līdz viņš kļuva par Gimalajos kāpjošu lāci, arī pārsvarā izteicās atzinīgi.
    Zatlers… nu, Rudzītis taču paskaidroja: piespēlē tantēm un nevienu netraucē, tad jau noteikti daudziem “patīk”.:)
    Savukārt, ko un kā pēc Zatlera ievēlēšanas teica Ēlertes- Ločmeles “Dienas” agresīvās blozgas (un blozgi:)), var palasīties arhīvos.

    Viņam ir pietiekoši daudz apņēmības, lai viņu nezākātu kā Ulmani, kurš nu ir izsmērēts pa visām oligarhu netīrajām spēlēm.
    ==================================
    Hm, vai Jūs spējat garantēt, ka Zatlers arī pēc 12 gadiem (kā Ulmanis) neparādīsies kādā “netīrā spēlē”?
    Laikam tas ir TICĪBAS jautājums, ja?:)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    peerku > Sanšains 01.06.2011. 22.59

    To Haris
    Pareizi:
    Ikreiz ar bažām skatos Zatlera stostīšanos, – vai izdosies pateikt bez pārteikšanās, ja izdodas, tad, jā, atvieglojums.
    Un, jā, Zatlers iemācījies “piespēlēt tantēm – kādu prezidentu tās vēlas redzēt.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 26.05.2011. 11.51

Kādreiz bija viens cilvēks, kurš, ja būtu kļuvis par prezidentu, manuprāt, būtu līdz šim vislabākais…

Ilmārs Lazovskis.

+2
-1
Atbildēt

0

zs_berzgli 26.05.2011. 11.50

Pilnīgi piekrītu, ka Zatlera vieta ir slimnīcā. Prezidentam jābūt ar stāju, drosmi, savu skatījumu uz valsts attīstību, tīru sirdsapziņu un samaksātiem nodokļiem.
Zatlera solījums atrisināt aplokšņu problēmu tā arī ir ielidojis miskastē.

+2
-6
Atbildēt

0

Jānis Blumbergs 26.05.2011. 11.14

Manuprāt Zatlers i labs, jo tieši slimnīca jau mēs esam, kur drīz būs (asiņainas) operācijas un visāda terapija, katrā ziņā te ir daudz slimnieku, pat vairākums, es esmu vien no tādiem ;(, šķiet

+1
-3
Atbildēt

0

vladislavsbautris 26.05.2011. 11.13

Zatlers IR ņēmis kukuļus un tāpēc NEVAR būt prezidents. Nu nevar, nekādīgi, pat ja spēj mācīties un augt (kas tas vispār par argumentu!?,)bet sabiedrība ir tiktāl degradējusies, ka korupciju uzskata par pašsaprotamu. Žēl, ka arī IR ir nodevis savus morāles un ētikas principus, pieverot acis uz šo faktu, par kuru cēla tik lielu brēku pirms 4 gadiem.

+2
-13
Atbildēt

3

    silvija_vitina > vladislavsbautris 26.05.2011. 11.49

    vai viņš ir ņēmis kukuļus kā prezidents? Neapšaubāmi, “ārstu pateicību” un “Zoo” ēna viņam vilksies līdzi līdz mūža galam. no tās viņš nekad netiks vaļā. Taču, šīs lietas bija aktuālas pirms 4 gadiem, kad, starp citu, nevis Vienotība, bet atkal tie paši TP+ZZS viņu izvilka aiz matiem, kā tagad to dara ar Bērziņu. Ja pirms 4 gadiem “kukuļdošanas” jautājums tā laika politiskajai vadībai nebija šķērslis un nespēja kļūt par iemeslu labāka kandidāta izvirzīšanai, tad šobrīd par to runāt ir vienkārši muļķīgi.

    Arguments – spēj mācīties un augt, starp citu, ir ļoti būtisks arguments. It īpaši, ja mums prezidentus negatavo mācību iestādēs.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    anete_raugule > vladislavsbautris 26.05.2011. 13.15

    Ko um cik ir ņēmis Bērziņš, mēs vienkārši vēl nezinām. Ņemot vērā viņa atbalstītājus, kaut kā negribas ticēt, ka šim nav pāris skeletu skapī noslēpti.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > vladislavsbautris 26.05.2011. 18.22

    Piekrītu, Oregano. Tikai atšķirība no Zatlera, kas ir godīgi atzinies, ka ir pieņēmis pateicības, “gudrais” Bērziņš nekad neko tādu neizdarīs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 26.05.2011. 11.01

Pievienojos Rudzīša gala secinājumiem, ka neviens no kandidātiem nav ļoti labs prezidenta kandidāts, bet tad ir jāpaliek pie tā, ka jāizvēlas labākais un Zatlers tad ir lābākais, jo zina kādu drēbi griež.

+16
-2
Atbildēt

0

martins_spravniks 26.05.2011. 10.43

Dombura diskusijā Zatlers labi pateica – Bērziņam kā Saeimas komisijas vadītājam ir lielākas iespējas darboties ekonomikā nekā esot prezidenta amatā. Vispār Bērziņš radīja iespaidu, ka viņa misija ir tikai traucēt Zatleram saglabāt prezidentūru uz otru termiņu, nevis pašam kļūt par prezidentu. Zatlers vismaz vārdos ir audzis, un ja realizēs kaut daļu no vakar diskusijā sacītā, droši varēs atbildēt uz jautājumu “kas es esmu”.

+20
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam