Vējonis kā iespējamo Zatlera konkurenti min Sudrabu

149

Komentāri (149)

egilsblums79 02.05.2011. 12.08

Gribētu atgādināt, ka Sudraba aizgāja no FM valsts sekretāres vietnieka amata protestā pret premjera Repšes un Finanšu ministra Dombrovska noziedzīgo rīcību. Saeimas zālē viņu pie rokas ieveda G.Bērziņš.

Kaut kā gadījās, ka pēc valsts darba viņa ieņēma augstu amatu Parexā, par kura potenciālajām problēmām viņa nevarēja nebūt informēta, taču līdz šim ir klusējusi kā partizāns.

Viņas un vējoņa draudzība ar Maskavu ir vispārzināma un ir pelnījusi uzmanību.

+1
0
Atbildēt

0

janazakovica 01.05.2011. 23.27

sudraba bijusi skonto cekistu cilveku valentinas andrejevas vietniece un zidu valsts apzadzeju parex bij.ipasnieku uzticibas persona.un vel TP nomineta fin.parstave.lielaku ielikteni valsts izzadzeju parstavi butu gruti iedomaties.un vel pretiga izskata vecmeita uz kuru pat nevienam pat nav bijis noskanojuma..mimra..vardu sakot.

0
0
Atbildēt

0

Edzs 01.05.2011. 22.10

LTV1 22:05 makslas filma “Dresdene”.

+1
0
Atbildēt

0

anete_raugule 01.05.2011. 20.45

Cepums par bildi – Vējonis izskatās pēc sludinātāja :))

Sudraba arvien bijusi laba meitene – tautai patīk, jo prot bargā skolotājas tonī norādīt uz citu kļūdām, un vēl vairāk patīk politiķiem, jo viņas bardzība nekādas sekas nerada.
Intereses pēc var salīdzināt ar tekstiem, kas šajos gados ir teikti par KNAB – gan par kompetenci, savākto pierādījumu kvalitāti, spēju virzīt lietas uz prokuratūru. Par Sudrabas kantori politiķi nesaka neko, jo zina, ka viņa nevam problēmas neradīs. Tāds papīra tīģeris.

+5
0
Atbildēt

0

liga_balandina 01.05.2011. 17.31

Cilvēk mīļais tu pato=iešām uzskati, ka mūs uskata par kaut ko līdzīgu Beļģijai un Luksemburgai….. mūs uzskata par vietu, kur nogrūst savējo produkciju, iegūt lauksaimniecībā izmantojamo zemi un mežus na haļavu….. izskaidro man kā piemēram ASV ar savu labkl’jības mobeli var eksistēt, jo lai visa planēta sasniegtu šo dzīves līmeni ir nepieciešamas vēl pāris planētas…. savas sešas…. kur mēs viņas ņemsim… ?

P.S. atņemsim resursus tiem kam viņi ir….

0
0
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > liga_balandina 01.05.2011. 18.28

    to jekabsons_janis
    Pat neskatoties uz mūsu iedzīvotāju sastāvu, kas varētu būt nopietns šķērslis, mūs uzskata par līdzīgu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 01.05.2011. 21.47

    sākās pie visa vainīgi krievi…. smiekli nāk….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 01.05.2011. 21.54

    krievi iztirgoja Latviju vai latvieši….

    0
    0
    Atbildēt

    0

shots 01.05.2011. 14.17

2004. gada decembrī ziņās parādījās versija, ka Tautas partija, kura tobrīd vadīja valdību, varētu Valsts kontroliera amatam virzīt Sudrabu, kura ir piekritusi kandidēt šim amatam.[3] 22. decembrī viņu Saeima ievēlēja, bet 23. decembrī viņa deva zvērestu un stājās amatā, solot “latiņu likt augstāk”.[4] 2008. gada 18. decembrī Sudraba amatā tika pārvēlēta uz vēl četriem gadiem, aizklātā balsojumā 84 deputātiem balsojot par, 5 — pret un 2 balsošanas zīmēm tiekot atzītām par nederīgām. 2009. gada 22. janvārī viņa atkārtoti deva Valsts kontroliera zvērestu.[1]

+1
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 01.05.2011. 10.50

Karsti un dedzīgi sveicieni pirmā maijā- vispasaules strādnieku un darbaļaužu solidaritātes dienā, urā! šol pod krasnim znameņem komandir polkā.

+1
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > dace_ampermane 01.05.2011. 12.26

    ..sveicieni pirmā maijā..
    ————————————-
    Satversmes sapulces sanākšanas diena(01.05.1920)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 01.05.2011. 04.24

Vienreiz jau derētu atžirgt no permanentās ticības,ka politķi saka ko domā, un tā ir ticama,apspriežama informācija.Tāds kā varas pietātes attavisms :)Derētu apjaust, ka šamie var baltā kreklā,miglakās, šlipstē,smuki un tekoši melot gadu garumā,par jebkuru tēmu.Jo sabiedrība ar savu balsojumu,inertumu šo iespēju laipni ir atdevusi. Patiesībā taču LV virzības, lemšana notiek citur, citu, bieži vien, ne mediju apcerēto ļaužu lokā. Tādi vējoņi ir tikai pastnieki,gaisa jaucēji pēc svilpiena, jeb kā savlaik ,algoti ” klaķieri”.Nu, saucās tāds šodien par ministru.Un? Valstvīrs vai? Salīdzināsim ar Kviesi vai Meierovicu,vai būsim humāni pret mūsu ministru ? :)

+4
0
Atbildēt

1

    dro > www.vecamate.lv 01.05.2011. 10.38

    Karamba. Vai Kviesi salidzinot ar Meierovicu “busim humanaki”?:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Aleksejs Dimitrovs 30.04.2011. 23.24

Mani izbrīnīja Sudrabas piedalīšanās vienā neformālā Ventspils pasākumā – šķiet, ka tas bija puķu brīnums pagāšvasar, nu nekādies nesapratu kāpēc valsts kontrolierei tur jābūt, ja nu tikai nav Ginesa fane.
Tagad liekas, ka viss nostājas savās vietās.

+9
0
Atbildēt

0

Ieva 30.04.2011. 14.15

valsts kontroliere par valsts prezidentu ir tas pats, kas ķirugs valsts prezidenta amatā )) izskatās, ka akūti trūkst kandidāta prezidenta amatam.

+2
-1
Atbildēt

0

Edzs 30.04.2011. 13.38

:
1. Vējonis kā iespējamo Zatlera konkurenti min Sudrabu 110
2. Bedru akcijai taustāms rezultāts 6
3. Britu prinča precības klātienē sveic pusmiljons 5
4. Aptauja: procesus Latvijā ietekmē tikai politiķi 5
5. PB: Vācijā strādājošie palīdzēs jauno ES valstu ekonomikai 6
6. Urbanovičs skeptisks par SC nonākšanu pie varas 10.Saeimā 9
7. EDS traucējumi kavē gada pārskatu iesniegšanu 3
8. ASV tornado upuru skaits pārsniedzis 300 0
9. Atklāti politiķi, kuru noklausīšanās kāri pārmeta Vilnītim 48
10. Brigmanis: nevaru garantēt Zatlera pārvēlēšanu 31
11. Vilks atkāpšoties, ja būs spiediens celt nodokļus 53
12. Ģimenēm trūkst naudas ikdienas izdevumiem 4
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
IR portalam brivdienas ar kartejo paralizes amneziju tapec shis 12 fundamentali svarigas zinjas te nemainigi karasies lidz pirmdienai. visi no redakcijas kjer mirkli Bahamos vai Kanaros, nav pat dezhuranta kursh vecos palagus nomaina vai papildina kautvai ar LETAs zinjam.
jauki dzivot Vecauce tur neviens mus netrauce, bet, – tas ir tiem kam pietiek ar Radio-2, tas noteikti nav prieksh portala.
Nelly Lo, paldies par to ka Jus esiet, bet kautkas ar tam sestdienam svetdienam jaizdoma, dzive portala uz brivdienam nedrikst apstaties jo zivju dienas ar vecu zupu pat uzticamiem stammgastiem var piegriezties, un, jums jaizdara pavisam maz lai jus kljutu vislabakie.

+9
0
Atbildēt

6

    zanejurjane7 > Edzs 30.04.2011. 21.39

    Nellis ar visu Tjarvi jūrmalas skujā šopoja 8)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edzs 01.05.2011. 12.32

    ..IR portalam brivdienas ar kartejo paralizes amneziju..
    ————————————
    Dāvinātam zirgam…

    Var jau uzrakstīt kādu blogu- pa brīvdienām.

    Vai arī mumsim piemīt taisni vai narkotiska atkarība nuo “tekuošā momenta”?
    Kā tas nāk, ka mums nesanāk(neizduodas?) komentēt problēmu rakstus, bet tik -duodiet mums jaunas ziņas(un izpriecas)?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Edzs 01.05.2011. 17.00

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Edzs 01.05.2011. 17.02

    lama …un ja dotā brīdī nav jaunu ziņu tad ejiet un saceriet tās paši! period :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Edzs 01.05.2011. 18.18

    to TanteSidra
    Nekas šai pasaulē nav ideāls, arī IR, nē. Ja vēlies operatīvu iepriecinošu informāciju http://www.kavkazcenter.com/russ/ vai http://www.newsru.com/ par tuvākās nākotnes perspektīvēm http://ipvnews.org/ vai arī atpūties no interneta, uzliec kādu pornuhu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edzs 01.05.2011. 19.14

    …ejiet un saceriet tās paši!..
    __________________________________________

    Nuja. vakar ceļā no Saigonas uz Kreicbergas tirgu dzirdēju, ka miera sarunās par Lībijas konflikta risinājumu esuot nuospriests, ka Kuolkas, Ģipkas un Mazirbes lībieši varēšuot referendumā izlemt vai pievienuoties Kirenaikas republikai, vai Tripolitānijas karalistei.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 30.04.2011. 13.27

prezidents būs tas, ko noteiks ZZS, bet tā nebūs Sudraba.
___________________
Ta bus Verka?:))

+5
-1
Atbildēt

0

karlis_zenfs 30.04.2011. 11.54

Kāda jēga apspriest Zatleru vai Sudrabu.Neviena partija taču tos nav izvirzījusi vai pat uzrunājusi. Zatlers pats pieteicās, tagad meklē,kura partija to izvirzīs. ZZS duļķo ūdeni attiecībā uz Sudrabu. Žēl šo cilvēku. Manuprāt, Zatlera gājieni ir apkaunojoši. Prezedentu noteiks tas,kā Vienotība piekāpsies ZZS,lai saglabātu varu. Piekāpsies, un prezidents būs tas, ko noteiks ZZS, bet tā nebūs Sudraba.

+2
-4
Atbildēt

0

Edzs 30.04.2011. 00.42

+1
0
Atbildēt

1

    ilze_zagare > Edzs 30.04.2011. 10.35

    Vai tik Dānijā pēc aptaujām nebija tie laimīgākie iedzīvotāji.
    Ekonomistiem ir orgasms uz augšupejošām līknēm, kas, reālajā dzīvē, neizsaka neko, gluži kā Vilkam un Dombrovskim.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 29.04.2011. 23.43

vērotājs

Nožēlojami meli. Redakcijai lūgums šādus “komentētājus”- meļus nevajadzētu pielaist pie komentēšanas. Iepriekš pateicos!
+++++++++++++++++++++
Točno! Un vērotājus vajadzētu NOVĒROT

+5
0
Atbildēt

0

ilze_zagare 29.04.2011. 21.58

Manuprāt, Sudraba jau ir savā īstajā vietā kā profesionāla valsts kontroles biroja vadītāja. Vajadzētu tik birojam piešķirt lielākas pilnvaras un nodrošinajumu,lai veiktu valsts pārvaldes reorganizāciju, par ko Zatlers sacīja savā runā.
Diezvai Ingūna parakstīsies uz amatu, kas viņai nav piemērots, jo var taču manīt cik lielu prieku kundzītei patīk blusoties.

+1
-1
Atbildēt

12

    ievuliitis > ilze_zagare 29.04.2011. 22.14

    Kā tu domā, kāpēc tava Ingūna nu jau gadus divus ik pēc pāris mēnešiem nāk klajā ar dažādiem politiskiem paziņojumiem, bet nav dzirdēts, lai kā dienesta vadītāja būtu nākusi ar likumdošanas priekšlikumiem, kas efektivizētu biroja darbu un sekmētu valsts pārvaldes reorganizāciju?
    Starp citu, drīz viņai beigsies termiņš – Valsts Kontroliera amatā.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ilze_zagare 29.04.2011. 22.23

    Kā pierāda biroja darbības materializētie rezultāti, tad kundzītei patīk sakult putas – rezultātā tilpums ir , bet masas nav …
    Ingūna Sudraba ir Valsts kontroliere no 2004.gada – sešus ar pusi gadus. Varbūt būtu laiks arī kādus reālus darba augļus tomēr redzēt, ja protams neskaita saražotus papīra kalnus, kuriem neseko nekādas darbības.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilze_zagare 29.04.2011. 22.35

    ..Vajadzētu tik birojam piešķirt lielākas pilnvaras..
    ——————————————— Vajaga! črezzvyčainajas pilnvaras!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > ilze_zagare 29.04.2011. 22.40

    tad kundzītei patīk sakult putas – rezultātā tilpums ir , bet masas nav …
    —–
    kur skatās patērētāju tiesību aizsardzības biedrība?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilze_zagare > ilze_zagare 29.04.2011. 22.42

    Betij, bet kā Tavuprāt nak klajā ar tiem paziņojumiem? Vai tie nav žurnālisti, kas parasa Sudrabai visādas ar politiku saistītas lietas? Vai arī Ingūna pati sasauc preses konferenci?
    Ierosināt likumu grozījumus jau var, bet kam gan tie būtu interesanti?
    Sanāktu lieks darbiņš.
    Bet es personīgi gan esmu dzirdējis, ka VK birojs ir optimizēts un tā budžets ir apcirpts, ieskaitot, darbiniekus.
    Un takā birojam ir savas deliģētās funkcijas, kas knapi tiek aptvertas ar tiem resursiem, kas birojam ir, kur nu vēl prasīt papildu uzdevumus.
    Skaidrs, ka kādiem indivīdiem tas šķitīs saistoši un birojam uzkraus tādu nastu, bez papildus līdzekļiem, ka tas nosmaks līdz ar vadītājas spozmi.

    Klusais…
    Redz mūsu valstī reti kad klausa pat tiesas spriedumiem, kur nu vēl kkādam tur birojam, kuram nav represīvas varas.
    Tak paskaties kā notika ar budžeta konsolidaciju kaut – ne tur kāds respekts pret valdības vadītāju nekā.
    Kontroles atzinumi ir tikai rekomendējoši un tās iestādes, kurām rūpēja savs prestižš arī rīkojās saskaņā ar ieteikumiem.
    Kontrole savu darbu padarīja un diemžēl neko darīt ka sistēma ir kliba ar visādiem dīvaiņiem priekšgalā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ilze_zagare 29.04.2011. 22.54

    art.is – Redz mūsu valstī reti kad klausa pat tiesas spriedumiem
    ———————
    Varētu kādu piemēru?
    ———————
    Valsts kontrole darbojas sabiedrības interesēs, un tās principi ir balstīti uz efektīvu, mērķtiecīgu un uz rezultātu vērstu darbību.
    Tad par kādu efektivitāti , mērķtiecību un uz rezultātu vērstu darbību mēs runājam? Vai tas ir par to, ka saceļ troksni un ļauj tam pašam mierīgi bez rezultāta norimt?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilze_zagare > ilze_zagare 29.04.2011. 22.54

    Es tik saku, ka VK būtu piemērota valts pārvaldes optimizācijai, jo tai ir uzkrāta materiālā bāze un ta ļoti labi pārzin valsts struktūru, tādejādi nebūtu nepieciešams veidot atsevišķu institūciju valsts tēriņu izvērtēšanai.
    Ideālā variantā, protams, būtu ārvalstu auditori, kas bezkaislīgi varētu paskatīties uz mūsu sapuvušo zivs galvu.

    Klusais>>>
    Ok. ne gluži Tiesas spriedumi, bet vismaz respekts pret to tāds,ka tiesas prāvas netiek novilcinātas kā tas ir šobrīd.
    VK pati par sevi neceļ troksni, bet gan žurnālisti, kam tas ir interesanti.
    Ja, mēs skatamies uz rezultātiem, tad atzinumi no VK tiek sniegti, kas arī ir biroja rezultāts. Tālākais vai atzinums tiek ņemts vērā nav VK darīšana, diemžēl.Piespiest iestādi klausīt VK iespēju nav. Tikai tas troksnis un autoritāte sabiedrībā, ko Sudraba arī izmanto.
    Tu vairāk runā par to kā vajadzētu būt.
    Tad jau labāk salīdzināt cik efektīvs ir Tiesībsarga birojs un cik VK, kurš tomēr panāk lielāku labumu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ilze_zagare 29.04.2011. 23.12

    Nesapratu par kādu materiālo bāzi iet runa – vai netiek domāta informatīvā bāze?
    Tik un tā domāju,ka brīdī,kad palūgtu noprezentēt reālu valsts pārvaldes modeli VK tālāk par deklarācijām netiktu. Ir jāpēta uz ko virzītas revīzijas , domāju ,ka tur nav stāsts par funkciju pārklāšanos.
    Par tiesībsarga biroju – nu tā bija parodija un ir aizdomas ,ka būs ar….
    Par VK iespējām – VK ir pilnīgi visas iespējas, lai veicot revīzijas savāktu materiālus ,kurus nododot tālāk tiesībsargājošām iestādēm tie attiecīgi tiktu realizēti. Un šeit ,ja mēs runājam par procesuālo virzību, tad vispirms jārunā par prokuratūru un tikai tad tiesu noslodzi. Vai daudz ierosinātu lietu mēs zinām?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilze_zagare 29.04.2011. 23.30

    …art.is…ja VK aprobežojas tikai ar dokumentu un ciparu pārcilāšanu un viņiem šķiet, ka savs darbs ir izdarīts…piedod, tas ir blefs!…darbības imitācija!…Sudraba nestrādā pirmo dienu, lai nesaprastu, kādi likumu labojumi ir nepieciešami…kur ir ierosinājumi?…kam iesniegti?…ja būtu – TV dīva būtu pilnu pasauli piebļāvusi par sliktajiem politiķiem, kas viņas labos priekšlikumus marinē rakstāmgalda atvilktnē…
    ….ja tantuks radījis par sevi tēlu, kurš gatavs atbildēt uz jebkuru jautājumu, par jebkuru tēmu…kāpēc, lai žurnālisti to neizmantotu?….it īpaši, ja pašai dīvai tas sagādā baudu…:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ilze_zagare 29.04.2011. 23.36

    Jā , īstena TV dīva… – http://lv.wikipedia.org/wiki/Inguna_Sudraba
    Tur arī bildei īpaši plusi…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilze_zagare > ilze_zagare 30.04.2011. 10.24

    Kapēc žurnālistu atklājumi pārsvarā paliek tik TV ekrānā?
    Tāpat arī ar VK, kas, principā, neliedz KNAB vai vēl kādai iestādei izmantot informāciju, ja tā ir būtiska, bet izrādās, ka arī tās iestādes nespēj uzturēt apsūdzību.
    UN VK darbs vairāk koncentrēts ir uz labu pārvaldības praksi ne krimināla sastāva saskatīšanu, kas ir citu iestāžu uzdevums.
    VK atzinumi arī tiek ņemti vērā takā nevar sacīt, ka notiek tik atrakstīšanās. Nez kādēļ ir tā vēlme vienam kantorim uzvelt visu iekšlietu institūciju uzdevumus + vēl piešķirt tādu autoritāti/iespējas, kādas nav nevienai iestādei.
    Dienvidu tilta gadījumā arī nekas nebīdās uz priekšu…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ilze_zagare 30.04.2011. 12.52

    Gribēju tieši Dienvidu tiltu atzīmēt – ja jau reiz VK ir atradusi info par n-to miljonu izsaimniekošanu , tad acīmredzot ir jābūt dokumentiem. Ja nav lietas, tad acīmredzot dokumenti ir tādi nu ne pārāk – rezultātā blīkškis , tauta gavilē , bet uz kā bāzes kādu iebāzt aiz restēm nav.Bet Sudrabas kantoris ir tieši tas ,kurš tiek vistuvāk pirmdokumentiem bez jebkādiem šķēršļiem

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 29.04.2011. 21.33

Puzes Arlekīna stils Vējonim obligāts ?

+1
0
Atbildēt

1

Pauls Puķītis 29.04.2011. 18.55

Kā es jums saku, būs tā:
tagad notiek tirgošanās…bet rezultātā ievēlēs uz otro termiņu. Jo-
1. PLL neļaus savam kandidātām izgāzties ( ja zinātu,ka netiek, tad tā nedarītu)
2. Hūtem Andris ar Aināru piebeigs suni, ja daudz Brigmanis muldēs…
3. Vienotība pateikusi publiski, ka atbalsta Zatleru.

+3
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 29.04.2011. 18.44

Neķeriet te kreņķi!
Sudraba ir tikai sudraba.
Pēdējā brīdī no hūtes izvilks zelta trusi!
:)

+7
0
Atbildēt

2

    inesite15 > Pauls Puķītis 29.04.2011. 22.49

    Sudraba ir CILVĒKS, un tieši tāpēc viņai tai šļurā nav vietas – tas nu būtu skaidrs.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Pauls Puķītis 30.04.2011. 00.56

    varēt padomāt ka salamandrs ir pērtiķis…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 29.04.2011. 17.41

Vējon ko meerkaķojies , abi ar pieminekļu apgaaniitaaju vienaadi Minhauzena pakaļlaižas

+5
0
Atbildēt

0

karlis_zenfs 29.04.2011. 16.12

Manuprāt, tas ir tikai PR gājiens,lai tautai būtu ko domāt:) Gan jau viss ir izlemts un īstais parādīsies prezidenta vēlēšanu 2.kārtā. Joprojām domāju, ka vieta sagatavota L.Mūrniecei,iekšlietas atdodot ZZS.

0
-3
Atbildēt

1

    Edzs > karlis_zenfs 29.04.2011. 16.27

    Verka
    interesants tavs viedoklis.
    taa tas ir, viss kas var but, never say never.
    vai nu Murniecei vai Muizhniecei vai Aboltinjai, – spikera amatu atdodot ZZS. uz bildem ta pedeja jau tagad izskatas pec Veras Vikjes, abam ar draudzeni Murnieci harismas stipras.
    nav ta ka ar Zatleru kura uzrunas trukst nacijas lidera iedvesmas un kas izlaizh gajienu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Bams 29.04.2011. 15.46

Jāsaka, ka ļoti patīkama kandidatūra. Lai cik labi spēju viņu iedomāties kā prezidenti, tomēr, manuprāt, valsts kontroles uzdevumus viņa pilda nevainojami un nezinu, vai būtu nepieciešamība viņai pamest šo amatu, lai vietā nāktu kāds cits V dumiķis…

+1
-9
Atbildēt

0

ilmisimo 29.04.2011. 15.13

…cik ļoti tagad visi rūpīgi pēta likumus. Sākot ar JL un viņu kolēģiem – t.s. valsts nozagšanas pretiniekiem. Tikko gribi ko mainīt, atradīs Likumu, kas to neļaus.
____________________________________________________
Tas tiesa.
Zociums ir tā strukturējies. Atgādina 90tuo gadu sākumu, kad likvidēja ilgtermiņā vajadzīguo un saglabāja pavisam misteriozus kantorus.

No kurienes izraus to runci pašnāvnieku?Lai mainītu sistēmu- jānāk ārpussistēmas runcim.

Ne cars, ne varuoņi, ne krievi…. un pat ne Sudraba.

+3
0
Atbildēt

0

ilmisimo 29.04.2011. 14.19

@idaho

Visi sakās zinām,ka vajadzīgas reformas. Kad mēginām konkretizēt kādas tieši un kādā veidā – tad sākas sarežģījumi.

+4
0
Atbildēt

6

    Dina Repša > ilmisimo 29.04.2011. 14.43

    Manuprāt Tu kļūdies. Sarežģījumi sākas brīdī, kad reformu idejas tiek pavēstītas un kāds meklē, vai patiesi NAV likuma, kas to nepieļautu. Tu neesi pamanījis, cik ļoti tagad visi rūpīgi pēta likumus. Sākot ar JL un viņu kolēģiem – t.s. valsts nozagšanas pretiniekiem. Tikko gribi ko mainīt, atradīs Likumu, kas to neļaus.
    Starp citu – nozīmīga reforma bija likums par lietderīgu valsts līdzekļu izmantošanu. Par to runāja Sudraba un Kalnmeiers. Klusums. Saeimā. VK veica un Sudraba vēstīja par funkciju analīzi. Klusums. Ideja par deputātu skaita samazināšanu Saeimā un RD – klusums. Institūciju atbildes sniegšanas termiņš 7-10 dienas līdzšinējo 30 dienu vietā – klusums… Šīs ir tikai tās lietas, ko atceros. Varbūt tas skan skaļi, bet LV vajag tādu runci pašnāvnieku, ko nevar šantažēt ar ģimeni un kas ir idejiski pārliecināts par valsts nākotni. Lai kāds optimists kas būtu – 3 gados ir lieliski redzams, ka valsts sistēma neko nedarīs, lai mainītos – tikai tad, kad pēdējais naudas pelnītājs nodzēsīs gaismu, kāds varbūt padomās. Protams, gudrākie jau sen būs pamukuši.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > ilmisimo 29.04.2011. 14.56

    Piekrītu IDAHO, pēdējo gadu reformas lieliski (jeb pareizāk, pretīgi) parādīja, ka valsts pārvaldes “uzlabojumi” patiesībā ir pasliktinājmi, jo sevišķi “liekēžu” samazinājumos: reformas uztic struktūrvienību pirmajām personām, kuras automātiski izsviež savus konkurentus, bet saglabā tuvāko birokrātisko aparātu, radus, draugus un lojālos. Bet reālas reformas jāveic citādi, un ne Zatleram, ne Dombrovskim, ne arī ZZS, kā arī Ušakovam RD nav skaidrs, kā to darīt – vismaz spriežot pēc līdzšinējās prakses.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.04.2011. 15.18

    ..valsts pārvaldes “uzlabojumi” patiesībā ir pasliktinājmi, jo sevišķi “liekēžu” samazinājumos: reformas uztic struktūrvienību pirmajām personām, kuras automātiski izsviež savus konkurentus, bet saglabā tuvāko birokrātisko aparātu, radus, draugus un lojālos. …
    _________________________________
    kas savukārt padara jēdzienu “ŗeforma” par lamuvārdu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > ilmisimo 29.04.2011. 21.26

    “reformas uztic struktūrvienību pirmajām personām, kuras automātiski izsviež savus konkurentus, bet saglabā tuvāko birokrātisko aparātu, radus, draugus un lojālos.”

    Nekādi nevaru piekrist!
    Nenoliedzu, ka arī tādā veidā kāda no reformām ir veikta, bet varu no ļoti tuvu cilvēku personīgās pieredzes nosaukt piemēru, kur tā nav noticis – Izglītības satura centra radīšana, apvienojot Jaunatnes iniciatīvu centru, ISEC un vēl 3 kaut kādas iestādes.

    Ir sliktie piemēri, bet tos nevar attiecināt uz visām reformām, tāpat kā pēc viena noziedznieka vai vienkārši nekulturāla cilvēka nevar spriest par visu tautu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 29.04.2011. 22.32

    ..Ir sliktie piemēri, bet tos nevar attiecināt uz visām reformām..
    ————————-Nē.
    Uz visām ne. Tuomēr šuo sliktuo piemēru ir gana daudz.

    Un vēl
    -mēs jau pruotam skaisti izklāstīst cik slikti un aplam viss nuotiek/idaho piemēram/-tikai tas viss ir “skats virs ūdenslīnijas'”.
    “Zemūdens” analīzes jau nav.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    krisjanis_sondors > ilmisimo 29.04.2011. 23.41

    Piebildīšu – zinām un mākam izstāstīt, kas ir slikti un nepareizi, bet nemākam piedāvāt alternatīvas, risinājumus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 29.04.2011. 14.11

Nu ko es sen jau teicu, ka SC izvirzīs Sudrabu! Vai tad par velti jau atkarīgā rīta avīze veic visādas aptaujas par populārākajiem cilvēkiem Latvijā?
Viss notiek un augsne ir sen jau sagatavota Sudrabai!
Tikai viens jautājums? Ko Sudraba darīs ar savu skeletu skapī- Stepašinu????

+5
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > austrisv 29.04.2011. 14.38

    Ko Sudraba darīs ar savu skeletu skapī-..
    __________________________________________________
    uzpucēs un vedīs tautās?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Dina Repša 29.04.2011. 12.53

Man dejas ap Sudrabu liekas jau ieguvušas bezgaumības pakāpi. No vienas puses visi t.s. “politikā” esošie runā par krīzi, bet tai pašā laikā ne par matu nav gatavi mainīt ieradumus un stilu – proti – meklēt ko jaunu. Nedomāju, ka ar veciem un trekniem likumiem iespējams veidot jaunu valsti, kas faktiski arī būtu jaunā Prezidenta uzdevums. Sudraba, protams, to varētu, bet ne jau esošajos rāmjos, kurus it kā rada šis amats. Ir gan ļoti nopietna nianse, ko retumis kāds pamanījis: JL gluži nesen enerģiski runāja par oligarhiem un valsts nozagšanas likumiem. Tagad ir kapa klusums un tie paši JL biedri ļoti enerģiski atsaucas uz šiem pašiem likumiem, lai nekas nemainītos. Valsts mērogā izskan pietiekami būtiskas lietas, kas nevienu neuztrauc: kāds paziņo, ka 5 milj ietaupījums nav nekas svarīgs, ST pērk auto prestižam, VZ runas raksta X tēli, reformas valsts pārvaldē ir tikai vārdi, ierēdņi Domburraidē spriež, kā sadalīt tiem nepiederošu naudu utt. NEKAS jau nav mainījies. Un nemainīsies. Ja negribēs.
Es baidos, ka tā vietā, lai patiesi kļūtu par pārpalikušās nācijas līderi, VZ vai IS, vai X varētu sākt savu neko nedarīšanu aizbildināt ar noteikti pildāmiem esošiem likumiem, kas faktiski ikvienu darbību padarītu bezjēdzīgu un nelietderīgu. Tomēr mūsu situācijā jābūt radošam un nereti jānospļaujas uz kāda sacerētu likumu.

+5
-3
Atbildēt

11

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Dina Repša 29.04.2011. 13.34

    idaho…Nedomāju, ka ar veciem un trekniem likumiem iespējams veidot jaunu valsti, kas faktiski arī būtu jaunā Prezidenta uzdevums. Sudraba, protams, to varētu…retumis kāds pamanījis: JL gluži nesen enerģiski runāja par oligarhiem un valsts nozagšanas likumiem. Tagad ir kapa klusums un tie paši JL biedri ļoti enerģiski atsaucas uz šiem pašiem likumiem, lai nekas nemainītos.
    _____________________
    Aklais kartejo reizi radis celu? Ar Sudrabas piedalisanos Berzins nodeva JL tadu budzetu par kuru pat zirgiem bij’ zviegt un aizdevas uz Parex. Vai var saskaitit tas reizes pedejos gados, kad Sudraba ir dziedajusi slavas dziesmas Skelem? Un tagad Sudraba bus ta cinitaja pret oligarhiem? Sudraba buves soseju Krievijas biznesam, neko vairak. Ta ka necenties, mekle bebrus cita diki:))

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 29.04.2011. 13.37

    >>>>pīrādziņam. Vai izlasīji manu komentāru līdz galam? Atbilde bija citā rindkopā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Dina Repša 29.04.2011. 13.38

    ..veidot jaunu valsti, kas faktiski arī būtu jaunā Prezidenta uzdevums. Sudraba, protams, to varētu,..
    ______________________________
    Urbanoviča Trešuo republiku?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Dina Repša 29.04.2011. 13.43

    ..jābūt radošam un nereti jānospļaujas uz kāda sacerētu likumu.
    ———————-
    Kā tad īsti- sliktuo likumu vieta radīt labus likumus – vai pucēt pēc revolucionārās sirdsapziņas?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 29.04.2011. 13.46

    Kāds tam sakars ar Urbanoviču? Ja ir cilvēki, kas uzskata, ka valsts sistēma mainīsies pati, tiem labāk braukt prom. Protams, doma, ka viens ko atrisinās, ir aplama, bet – manuprāt – pārdomu vērta ir ideja lietas mainīt nelielai un uzticamai komandai.
    Piedod, bet patlabanējā pseidodemokrātija ar nosaukumu Nezinīši Latvijā neko nemainīs. Daļa ļaužu pamukusi kur kurais, daļa ne par ko neinteresējas, daļa dzer un daļa strādā valsts institūcijās. Es ļoti apšaubu patlabanējo darboņu spējas pat iedomāties ko mainīt vai reorganizēt… Latvijā vajag idejām pildītu atombumbu=idejbumbu. Varbūt tas skan uzspēlēti, bet es pazīstu daudz cilvēku, kam šī zeme ir patiesi tuva un mīļa. Un viņi negrib, ka ienaidnieks no pašu vidus to izcūko….

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 29.04.2011. 13.47

    Es parasti paļaujos uz loģiku un sirdsapziņu. Un domāju, ka tā būtu jādara īstam premjeram un prezidentam tagad = 2011. gadā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Dina Repša 29.04.2011. 13.55

    .- pārdomu vērta ir ideja lietas mainīt nelielai un uzticamai komandai.
    —————————-
    Jā. Un kur tā komanda radīsies?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Dina Repša 29.04.2011. 14.08

    idaho. Es parasti paļaujos uz loģiku un sirdsapziņu.
    ______________________
    Ka var palauties uz to ka nav? Jeb precizak – ko var dot sirdsapzina, ja trukst logikas?:))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Dina Repša 29.04.2011. 14.10

    paļaujos uz loģiku un sirdsapziņu..
    ——————————————
    Skaisti.Kā deklarācija.
    Kā tas ies kuopā ar “jābūt radošam un nereti jānospļaujas uz kāda sacerētu likumu.”?
    Revolūcija radīs savus likumus?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Dina Repša 29.04.2011. 14.12

    Ka var palauties uz to ka nav?
    ———————————–
    ja raugāmies nuo budisma vieduokļa – tad var(Buda ved uz apgaismību miljoniem dvēseļu, lai gan nav ne šuo dvēseļu, nedz paša Budas).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 29.04.2011. 14.45

    >>> Ino. Man parasti valsts iestādēs atbild, ka saprot tikai vārdu Likums. Sirdsapziņa tur šķiet neeksistē.
    Ja kas, man piemīt abas un es māku to pamatot.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

liga_balandina 29.04.2011. 12.53

Atceramies šādi paziņojumi tiek palaisti publiskajā telpā ar domu iegūt sabiedrības viedokli…. un ja mēs visi klaigāsim, ka Sudraba nu viņiem parādīs viennozīmīgi viņi savā slēgtajā sapulcē izlems, ka vajag vēlreiz satikties ZOO un virzīt, ko citu….

P.S Sudraba ir skaidri un gaiši pateikusi, pie kādiem apstākļiem viņa būtu gatava vadīt valdību…. bet prezidenta amatā ir daudz lielākas iespējas sev šos apstākļus noorganizēt….

+2
-7
Atbildēt

16

    austrisv > liga_balandina 29.04.2011. 14.13

    Naivums! Sudrabu virza kaimiņvalsts ne jau mūsu pakalpiņi! paskaties, kas virza Sudrabu?
    Vējonis ne jau par velti bija ciemos jau ziemā pie Putina? vai tad par velti viņu tur uzņēma?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 29.04.2011. 18.35

    es šo to zinu… bet to komentāros nevar rakstīt…. katrā ziņā es jau rudenī zināju, ka būs šādi tādi ierosinājumi satversmes grozījumiem, ko Zatlerīts tagad tikai virza….

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 29.04.2011. 18.37

    Es atceros kā lielākā daļa no IR komentētājiem debesīs cēla Sudrabu… kas tad pēkšņi mainījies….

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > liga_balandina 29.04.2011. 18.41

    to jekabsons_janis
    SC atbalsts pat Māti Terēzu par slampu pataisītu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 29.04.2011. 18.42

    Ā pareizi Sudraba ir satikusies ar Stepašinu… tātad Sudraba ir Kremļa cilvēks….

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > liga_balandina 29.04.2011. 19.15

    to jekabsons_janis
    It kā jau Stepašins ir Sudrabas amata brālis, tikai akls, kurls, dumjš un pēc raidījuma Dura Lex, kur ne viena vārda netika runāts par viņa premjerēšanu, tikai visu laiku tika slavināts Putļers, arī gļēvs pakaļlaiža.
    Par Sudrabu. Nespēju iedomāties Igaunijas vai Lietuvas prezidentu apmeklējam krievu balagānu “jaunais vilnis”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 29.04.2011. 19.26

    bet tas balagans notiek pie mums nevis Igaunijā vai Lietuvā

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 29.04.2011. 19.37

    Un cik reizes citi ir bijuši ciemos uz Rietumiem…. Katrā ziņa prezidentam ir jābūt tautas vēlētam un viss, nevis virzītam no Vašingtonas, Briseles, Maskavas vai ZOO dārza…. un tad tas būs Latvijas prezidents….

    un ja runājam par to naivumu un sabiedrības domām, tad pati jau biki zemāk esat šo to uzrakstījusi par šo tēmu

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 29.04.2011. 19.41

    Lai vai kā man nepatīk SC, bet viena lieta ko viņi pateica man gan patīka… ja vajadzēs tad iestrādāsim tādus nosacījumus konkursā ka vilcienu pasūtījums tiks veikts Latvijas uzņēmumā, nevis kā visi TB/LNNK, TP, LC utt visu Rīgu ar Mersedesiem un Škodām piegrūduši… un tās ir ļoti daudz darba vietas….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > liga_balandina 29.04.2011. 19.55

    to jekabsons_janis
    Jā, tur tādi nenotiek.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > liga_balandina 29.04.2011. 20.14

    to jekabsons_janis
    Mordašova “Северсталь”, kas noprihvatizējis RVR, nemaz nespēj mūsdienīgus vilcienus saražot. Saņemt starpību par citu ražoto vilcienu, lai daļu naudas iegrūztu SC obšķakā, un pašiem pie vagona tikai plāksnīti pieskrūvēt, neko citu tie nevar.
    Ko tad “patrioti” SC tā lobē Gazprom, ja jau tā rūpējas par vietējo ražotāju, bet pretojas šķeldu izmantošanai?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 30.04.2011. 00.19

    gāzīti patīk daudziem lobēt….. protams, ja plāksnīte tiek pieskrūvēta tad lai staigā, bet ja kaut vai viss montēšanas darbs notiek Latvijā tad darbiņš būtu cilvēkiem….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 01.05.2011. 00.33

    0
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > liga_balandina 01.05.2011. 00.38

    un pirmajai republikai bija tikai 20 gadi doti…. paldies tagadējai pasaules kārtībai (lai vai cik viņa SVFodinska būtu), jo savādāk tāda Latvijas nebūtu, bet, būtu kāda guberņa austrumiem, vai province rietumiem gan de jure, gan de facto…..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > liga_balandina 01.05.2011. 13.37

    to jekabsons_janis
    “Province Rietumiem” Nu gluži kā Beļģija vai Luksemburga. Šausmas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 29.04.2011. 11.56

ATTĀ valdi..vari jau drosi meklet vonungu.

+2
-5
Atbildēt

0

mary75 29.04.2011. 11.55

Izskatās, arī par prezidentu izlems SC kopā ar ZZS, un V varēs pastāvēt pie ratiem, tāpat, kā visas iepr. reizes.
Un izskatās, ka tie no V viņi pat sevišķi pret to neiebilst.
Slava, slava, aleluja!

+9
-1
Atbildēt

4

    Valdis Ādamsons > mary75 29.04.2011. 13.24

    Ka IS tiks virzīta, teicu jau pāris mēnešu iepriekš!
    Nu tas arī lēnām palēnām sāk piepildīties!
    Būsim modri!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 29.04.2011. 14.18

    Džeri!
    Ko tad tavuprāt, Vienotība var iebilst , ja ZZS vai, drīzāk zaļajiem, ir savs kandidāts- Sudraba. Brigmanis jau nesen izteicās, ka balsojot un virzot Zatleru vismaz 5 balsis ir nost! Varbūt tās ir zaļo deputātu balsis? ne jau par velti Vējonis ciemojās pie Putina. gan jau saņēma galvenos stratēģiskos virzienus. Tagad arī tas nāk laukā. Starp citu Āboltiņa jau nesen paziņoja savu viedokli par Sudrabu un viņas skeletu skapī(Stepašinu), ka tāpēc diezin vai varēs atbalstīt Sudrabas kandidatūru. pateica diezgan skaidri un atklāti. tauta jau nezina, kas Sudrabai azotē. Tā lūk notiek ar mīlas kārām padzīvojušām dāmām. Tāpēc arī neticu PLL izvirzītam kandidātam zatleram, ka viņi par to balsos. Atkal notiks blēdīšanās un neievēlēšanas gadījumā vainu vels uz Vienotību! Demogoģijas paraustundas tik sāksies. kas uz tā uzķersies?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 29.04.2011. 14.54

    Vienotībai jau sen vajadzēja izdarīt elementāru lietu – pateikt, ka viņu vienīgais kandidāts ir Zatlers, tā vietā, lai atdotu visu iniciatīvu pārējiem.
    Bet izskatās, ka daži tur iedomājušies, ka ir lieli politiķi un lieli intriganti, un intrigās var pārspēt pat Lembergu un pārējos.
    Un pārējiem jau viss vienalga – tie dabūjuši savus krēslus, un vairāk viņus nekas neinteresē.
    Pagaidām ko reālu dara un tiešām cīnās par valsti tikai Dombrovskis ar Vilku.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 29.04.2011. 15.31

    Džeri, Tu ko? ja Vienotība būtu tā sakot vienpersoniski izvirzījusi Zatleru, tad ZZs atkal varētu klaigāt, ka tas noticis bez viņu līdzdalības un saskaņošanas.
    Cik atceros, tad Vienotība bija paziņojusi ka kopā ar ZZS vienosies par vienu kandidātu uz prezidenta vēlēšanām. Tas, ka Vienotība atbalstīs un virzīs Zatleru, jau tika ziņots no V puses jau sen, taču atbalsts no ZZS kā nebija tā nebija, jo viņiem jau sen bija cits kandidāts, ko ta’cu minēja visi masu saziņas līdzekļi. Jautājums bija vienīgi par to vai tas ir Daudze, vai Sudraba. Acīmredzot kremlim vajag Sudrabu, jo viņa ir manipulējama no vienas kremļa personas puses. neprecēta sieviete- prezidente ir bīstama jebkurai valstij? It sevišķi jau mums. Vai tad kāds noslēpums, kas ir Sudrabas labākis starp draugiem? Un kāda te nozīme, ko domā Vienotība ar 33 deputātu balsīm. Mani interesē, ko darīs Visu Latvijai? Tas ko darīs PLL ir skaidrs, jo spēlēs muļķīšus balsojot aizklāti!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

anita_meistere 29.04.2011. 11.36

nu tak tas ir tik acīmredzami. prezidente Sudraba…nakamais premjers urbanovičs, kā aŗi ārlietu ministrs no SC. es par to esmu parliecināts.
es tik nekā nevaru saprast, ko tik vērtīgu ZZS iemainīja pretī?

+8
0
Atbildēt

0

itommy_ 29.04.2011. 11.34

Sudrabas kandidatūru vērtēju cerīgi. Protams, viņa nav valsts pārvaldes teorētiķe, tomēr no praktiskā viedokļa būtu pārāka par visiem iepriekšējiem 2. Republikas prezidentiem. Ja spēs komandai piesaistīt īstenus nozaru speciālistus, tad jau viss būs kārtībā. Vektoru, kurp jāvirzās, viņa nojaustu, bet pieredzes trūkumu starptautiskajā politikā kompensētu padomnieki.

Tomēr es vēlreiz uzsveru, ka par padomdevējiem nav jāsaliek radagabali, biznesa partneri un fotogrāfi. Tam cilvēkam, kurš atbild par nozari, jābūt akadēmiskām zināšanām pasaules klases līmenī. Nevajag jau visur profesorus un doktorus, tomēr drēbe jāpazīst globālā līmenī, ar Tukumu, Dreiliņiem vai Kombuļiem vien nepietiek.

+1
-24
Atbildēt

8

    Una Grinberga > itommy_ 29.04.2011. 11.43

    Zatlera padomdevēju komanda ir ļoti profesionāla – iespējams profesionālāka nekā VVF bija, bet rezultāta nekāda, jo viņi dod labus padomus, bet ministrijas spītīgi pretojas tiem. Tādēļ ļoti skeptiski vērtēju vāju/vidēju prezidentu, bet spēcīgu padomdevēju komandu, jo prezidents bez harizmas un spēcīga viedokļa nespēj virzīt tās idejas.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 29.04.2011. 11.52

    Es nekādi nevaru piekrist, ka Zatleram bija spēcīgāka komanda kā VVF, jo sevišķi SAK kontekstā. Ž.Ozoliņas gadījumā var diskutēt, cik daudz bija jāveic akadēmiska rakstura pasākumi un cik daudz praktiski, bet pieļauju, ka te vairāk dominēja pieprasījums no pašas VVF. Katrā ziņā Žanetai nu nekādi nevar pārmest jebkādu nezināšanu par savu jomu. Turpretī R.Ķīlis nebija un joprojām nav savā traukā, lai gan nav šaubu, ka sociālantrpologa devums mums arī ir vajadzīgs… bet ne jau nu politologu vietā. Starp citu, ASV prezidentu komandās vienmēr ir zinoši politologi, kas gluži vienkārši neļauj taisīt stratēģisku lažu, atšķirībā no Latvijas.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 29.04.2011. 12.09

    Ir diezgan grūti salīdzināt VVF un Zatlera SAK, jo darbības virzieni un mērķi ir pilnīgi dažādi. VVF laikā SAK tomēr pārklājās ar citu institūciju funkcijām, bet Ķīļa vadībā SAK strādā pie tā, ko neviens cits nedara – ilgtermiņa attīstības plānošana un nākotnes vīzija. Protams, dažas lietas varētu būt profesionālākas, bet to var piedot, jo tiek darītas pirmo reizi un neviens nezina kā to darīt vispareizāk.
    —–
    Komisijas dibināšanas mērķis ir ar starpdisciplināriem, uz nākotni vērstiem pētījumiem veidot ilglaicīgu skatījumu uz Latvijas valsts un sabiedrības attīstību mūsdienu starptautisko procesu kontekstā.
    —–
    Pašā komisijas misijā jau ir ierakstīts, ka tas nav prezidenta politoloģijas klubiņš līdz ar to tam nav jānodarbojas ar politikas virzīšanu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > itommy_ 29.04.2011. 12.47

    neticu, ka mūsu oligarhiņi pieļaus, ka Sudraba būs prezidente…. jo viņa toč ierosinās tādus likumiņus par ko nebūs sajūsmā mūsu oligarhiņi….

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 29.04.2011. 12.58

    Nasing spesal…Ķīļa vadībā SAK strādā pie tā, ko neviens cits nedara – ilgtermiņa attīstības plānošana un nākotnes vīzija.
    ______________________
    Patikami modelet nakotni 25-30 gadu uz prieksu – nekadas atbildibas un daudzi uzskata par gudru. Varbut tomer atri atrisinat tas problemas, kuras ir degungala, ka to dara igauni. Ne jau Kilis atradis burvju nujinu, nav jaizgudro velosipeds, bet jakeras pie izglitibas sistemas, jaatbalsta lauksaimnieciba, piensaimnieciba, jo pasaule trukst partikas, bet mums apjomu, lai kads pirktu u.t.t.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 29.04.2011. 13.48

    Bet nevar arī grābstīt kaut kādas lietas īstermiņā, ja Tu nezini, kāds ir ilgtermiņa mērķis. Tu vari izmainīt izglītības sistēmu un secināt, ka pēc nākamajām vēlēšanām tā ir atkal jāmaina, vai arī plaši atbalstīt rapša audzēšanu un pēc 10 gadiem atvērt divas AES un ieviest tikai elektromobiļus un padarīt pusi zemniekus par nekam nederīgiem ar milzīgām rapša pārstrādes iekārtām. SOS režīms ir beidzies – jāsāk domāt ilgtermiņā, pat ja īstermiņā nav nekādu ieguvumu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > itommy_ 29.04.2011. 14.21

    Andrejs Zviedris _…R.Ķīlis nebija un joprojām nav savā traukā, lai gan nav šaubu, ka sociālantrpologa devums mums arī ir vajadzīgs…_
    ~~~
    uz veleshanam vinsh bija sava trauka, aicinaja balsot nevis vadoties pec personalijam bet izvertejot partiju programas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    inesite15 > itommy_ 29.04.2011. 23.11

    :))))))))) Oi, labais – par tiem … kak bi naktstraukiem.lv –
    i pacc, i visi kungi-biedri, i visi etc. notestrauki –

    – un ja pie gadījuma vaļerka……….. m papus … vēl kādu kāpostu kārtējo reizi uz vecām tīras sugas vargaņītāju adresēm atmestu …………..

    0
    -2
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 29.04.2011. 11.31

Labāk tomēr Zeltu..nezin kas viņš tāds ir..bet gan jau kāds ir ar tādu famīliju..ja godīgi..tad tā zaļgano zirnekļu banda ir pamatīgi piegriezusies

+4
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 29.04.2011. 11.16

Izcils manevrs – tiekam vaļā no ciparos piekasīgas kontrolieres un iegūstam prezidentu – sausiņu bez īpašas diplomātiskās un starptautiskās pieredzes. Trīs gadu “prezidentu kursi”. pēc tam, skat, jau nākamās vēlēšanas. Pa to laiku, pensionējam Zatleru ar godu un cieņu un visām no tā izrietošajām privilēģijām!

ZZS = Latvijas kapracis!

+17
-1
Atbildēt

8

    liga_balandina > silvija_vitina 29.04.2011. 12.50

    kurš ir teicis, ka prezidents nevar ierosināt likumus….. un tauta tad nostāsies Sudrabas pusē tas ir vairāk kā skaidrs…. Galvenais, lai par prezidentu neizdomā iecelt Daudzīti….

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 29.04.2011. 14.08

    Bet Sudrabai tak beidzas šogad VK darbs, tad nu kremlis laikam ieteicis Vējonim, kura ir jāvirza uz prezidenta amatu1

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija_vitina 29.04.2011. 15.36

    …jekabsons_janis…kas visus šos gadus traucēja Sudrabai iesniegt likumu labojumus, kas tieši skar viņas lauciņu un valsts pārvaldi?….kāpēc viņa neko nedara, bet tikai runā, runā, runā?…kļūstot par Prezidenti viņai dūša uzradīsies?…nu, nav šis cilvēks pierādījis sevi kā darītāju, tikai – kā runātāju….

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > silvija_vitina 29.04.2011. 18.32

    tad viņu iespējams nemaz nevirzītu par prezidenta kandidāti…. sieviete spēlē gudri un stratēgiski. Pauž viedokli, bet pati neirosina, ko darīt… līdz galam neatklāj savus nodomus….

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija_vitina 29.04.2011. 20.29

    ….”Pauž viedokli, bet pati neirosina, ko darīt… līdz galam neatklāj savus nodomus…. ”

    …klau, Tu kaut ko nejauc?…viņa tak nemeklē brūtgānu…bet strādā valsts darbā!…:))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > silvija_vitina 29.04.2011. 21.13

    “Pauž viedokli, bet pati neirosina, ko darīt… līdz galam neatklāj savus nodomus….”
    Drīkst jautāt – kādi ir tie nodomi? Un kas notiks ar mūsu valsti pēc tam, kad atklās un sāks īstenot? Himna un karogs paliks? Laikam jau paliks… kā dekoratīvi atribūti.
    :(

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > silvija_vitina 29.04.2011. 22.55

    jekabsons_janis: _… sieviete spēlē gudri un stratēgiski… līdz galam neatklāj savus nodomus…_
    ~~~
    nu un par ko tad tu te priecajies?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > silvija_vitina 30.04.2011. 00.14

    tagad ir savādāk…..

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 29.04.2011. 11.15

1. Lēts ZZS reitingu pucēšanas populisms. Vējonis padzirdējis, ka Urbanovičs virzīs Sudrabu (vismaz medijos), un jau laikus pasaka, ka viņi jau teorētiski arī ir par, lai gan Lembergs šo sievieti negribētu redzēt tik ietekmīgā amatā. Sudraba vienkārši nespēs sevi pasniegt izcili ārlietās, kā to darīja VVF, bet tā vietā varētu būtiski iedzīvotājiem skalot smadzenes par godīgumu, atbildību un mazināt partiju ietekmi uz sabiedrisko domu.
2. Sudraba nav muļķe – viņa nepiekritīs, jo ir perfekcioniste un jutīsies kā zilonis trauku veikalā no paša sākuma. Viņu vairāk interesē, ko cilvēki par viņu domā nevis plika vara, ko nomet pie kājām.

+6
-2
Atbildēt

0

andris902 29.04.2011. 10.36

…nūūū, sudrabastante šo amatu varētu pieņemt ar lielāko prieku…TV prožektoru gaismā grozīties jau pierasts…”vienkāršajai” tautai saprotamas un patīkamas lietas, kā aizrādīt, norādīt, izteikties par jebkuru jautājumu – apgūtas spīdoši…atbildības uzņemšanās – arī nekāda!…nav jau premjerministra amats, kuru izņemties bija spēciņi par vājiem…tur būtu bijis jāpieņem nepopulāri lēmumi, tāpat vien jāgriež un jāreformē – šitā tak var popularitāti zaudēt!…tagad varēs ar bargu ģīmi kratīt pirkstu…un atkal – bez “sausā atlikuma”…feini!…:))

+24
-2
Atbildēt

1

    dace_ampermane > andris902 30.04.2011. 06.44

    Nāk prātā kā Ļeņins subotņikos nesa baļķu resno galu [fotogrāfijas par to gan nav redzētas]. Sudraba toties brauc ar sabiedrisko transportu un ēd mājā taisītas sviestmaizes savā birojā, tā avīzēs… Gandrīz vai nezinu ko domāt :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 29.04.2011. 10.10

… bažas par valdības stabilitāti var radīt dažādi apstākļi, bet tā būtu muļķīga situācija, ja valdība demisionētu tāpēc, ka ir atbalstīts kāds cits kandidāts.+++ Kā puišeļi uz ielas aptīra pārbiedētu, nobarotu onkuli, tā ZZS Vienotību :) Un, te pat piebilst nav ko

Bet, ja par pašas Sudrabas kandidatūru, ja tā nav gaisa jaukšana, tad tā ir vistīrākā kaitniecība. Pilnīgi neprognozējams prezidenta kandidāts ar populistisku skatu uz dzīvi, SC elektorāta domu biedrs

+24
-1
Atbildēt

4

    ievuliitis > buchamona 29.04.2011. 10.16

    Jā, liekulībā ZZS pārspēt grūti. Tikai kāpēc daži V. pārstāvji cenšas to darīt?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > buchamona 29.04.2011. 14.49

    Es neuzskatu Sudrabu par piemērotu statiskam prezidenta amatam, bet tikpat nepiekrītu Tev – LV ir vajadzīgs PILNĪGI neprognozējams prezidents, ja vispār vajadzīgs, jo 20 gados prognozējamie deputāti jau ir pieriebušies. Es gribu radošu Prezidentu, kas zina, ko vajag darīt un nevēlas pasēt šo zemi. Valsts faktiski jau ir zaudēta. Manuprāt nākamajam Prezidentam ir jāspēj būt TIK neadekvātam, ka viņš ar savu radošumu un pozitīvo trakumu liktu noticēt, ka kaut kas vēl tur putekļu pārņemtajā valstī vēl ir maināms.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 29.04.2011. 15.12

    Pat, ja te pēkšņi nez no kurienes uzradīsies tas ideālais prezidents, ko viņš spēs mainīt bez Saeimas atbalsta?
    Un no kurienes radīsies tā Saeima, kas te diži gribēs ko mainīt?
    Te jau katrs, kas ir opozīcijā, sola visu mainīt, bet, kad nokļūst pie varas, aizmirst visu.
    Kas tādu savēlēs?
    Tie paši, kas 20 gadus balso par šo te vairākumu?
    Un, pat ja ievēlēs, kāda garantija, ka nokļūstot pie varas, viņiem tāpat būs labi, un viņi neko mainīt negribēs?
    Var jau gāzt vainu uz politiķiem, uz prezidentu, uz ko gribi, bet, kamēr tautas vairākums uzskatīs par normu Lembergu, tātad zagšanu, blēdīšanos, antidemokratisku retoriku, un, no otras puses, viena daļa krievvalodīgo uzskatīs Staļinu par ko pozitīvu, kāda te var būt perspektīva?
    Mums saeimas un valdības līmenis atbilst “elektorātam”, un tur neko darīt nevar.
    Bez tam uz lielu daļu Latvijas cilvēku var attiecināt to, ko viens gudrais teica par vergiem – viņu lielākais sapnis ir atrast sev jaunu saimnieku.
    tā arī mums – neviens nedomā, ka mainīties vajadzētu pašam, visi gaida “messiju”, kas nāks un visu sakārtos.
    Un Latvijas politiskā vide patiešām ir nevis smiltis, bet, purvs.
    Reizēm domāju, ka derēja pāriet uz mažoritāro sistēmu, tad, iespējams, varētu ienākt jauna politiķu paaudze un nomainītos “elite”, bez tam tas pastiprinātu deputātu individualo atbildību par saviem lēmumiem, ja kāds par to sarīkotu referendumu, tad nav teikts, ka neizdotos, jo partiju sistēma Latvijā sevi galīgi sakompromitējusi, cilvēki tai netic, kaut arī mažoritārai sistēmai arī daudz mīnusu.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 29.04.2011. 15.20

    idaho – LV ir vajadzīgs PILNĪGI neprognozējams prezidents…+++ lai arī LR iekšpolitika ir pilna ar traģikomiskām situācijām LR prezidents tomēr nav teātra direktors :) Prezidentam ir jābūt prognozējamam, gluži kā mūsu ārpolitika, prezidentam ir jāmāk valdīt pār emocijām un jāredz skaidri fakti un jāsaprot, kas darāms, ko arī Zatlers ir pierādijis savas prezidentūras pēdējos gados, gan saistībā ar SVF, gan saistībā ar mūsu izpratni par vēsturi un tātad arī par mūsu iekšpolitiku, sarunās ar Krieviju un tādā garā.
    Ņemot vērā visus šos aspektus, es nezinu, cik lielam ir jābūt LR ienaidniekam, lai izvirzītu Sudrabu

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

peerku 29.04.2011. 09.50

Žetons par bildi. :)

+17
-2
Atbildēt

16

    garausiitis > peerku 29.04.2011. 12.18

    Es ar balsoju par bildi. Vējonis tā ,ka būtu labi paņēmis….

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > peerku 29.04.2011. 14.12

    pievienojos vertejumam, premija par bildi.
    Vejonis stasta cik visiem labi bus kad atnaks Sudraba par prezidenti.
    parasti vinjam izdodas izskatities vientiesigi labdabigam, liekas ka vinjam labi piestavetu uzdziedat, uzspelet bajanu un uzdancot “v prisjadku”.
    pirmo reizi muzha redzu vinju velnishkjigi viltigu stumjot publikai baigo politisko lazhu.
    varbut vinsh aicina visus atbrivoties un uzdejot, tads te rodas jautajums.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 29.04.2011. 14.23

    Tante Sidra!
    Vējonis jau dzimis Pleskavas apgabalā un viņa tēvs ir Pad armijas virsnieks, bet māte… Pati zini, kas. Tātad, viņam nebūt nav grūti pūst krievu stabulē un lēkāt pie bajāna.
    Pie tam, labāk taču tautai izskatās, ja Sudrabu izvirza ZZS, it kā jau savējie- latvieši, nekā SC.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese Zelma Grīnberga > peerku 29.04.2011. 15.40

    Nožēlojami meli. Redakcijai lūgums šādus “komentētājus”- meļus nevajadzētu pielaist pie komentēšanas. Iepriekš pateicos!

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 29.04.2011. 15.48

    Vērotājs!
    Palasi pats Vējoņa CV!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Zelma Grīnberga > peerku 29.04.2011. 15.50

    Es pazinu RV tēvu, kurš nekad nav bijis PAD oficieris.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > peerku 29.04.2011. 16.42

    to Bet
    “viņa tēvs ir Pad armijas virsnieks, bet māte… Pati zini, kas.”
    ————-
    Žetons. Padumjo virsnieku draugaļas savādāk jau nemaz nesauc.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 29.04.2011. 16.53

    Ombros.
    Tu mani pārprati, jo tik traki nebiju domājusi. Starp citu biju priekšvēlēšanu sapulcē, kur tieši par to , kāpēc viņš dzimis Pleskavas apgabalā, kāds kungs uzdeva jautājumu! Pats Vējonis tā arī atbildēja, kā rakstīju. Iznāk, ka cits zina labāk nekā pats Vējonis.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > peerku 29.04.2011. 17.27

    Nu par Pleskavas apgabalu CV stāv rakstīts melns uz balta . Kā ir ar tēvu un māti nezinu, tā uz fikso nesanāca atrast. Ja Bet pati savām ausīm dzirdējusi no dēla , tad acīmredzot tā arī ir.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > peerku 29.04.2011. 18.01

    to Bet
    Neizlocies. Viss OK, pret patiesību argumentu nav .

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > peerku 29.04.2011. 20.42

    toDD1… pesņa pro zaicev: ” zaici kosjat trin travu , a nam vsjo ravno, a nam vsjo ravno…”
    priimaa bilde , tur Jums tiesa

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > peerku 01.05.2011. 00.32

    tad es esmu viens no okupantiem….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > peerku 01.05.2011. 13.24

    to jekabsons_janis

    Mēģini atgriezties pie savām saknēm, atgūt savu seju un integrēties civilizētā sabiedrībā, jo “krievu pasaules” šeit nebūt, kā arī citur uz planētas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > peerku 02.05.2011. 00.38

    tad kad aizbrauc tālāk no maskavas un futbola fanu bezpriģeliem, tad var ieraudzīt pavisam citu Krieviju…..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    liga_balandina > peerku 02.05.2011. 00.44

    ne taev man norādīt, kas es esmu un no kierenes nācis, cilvēk mīļais…. biju, esmu un būšu starovers, kā mans tēvs, vecāmāte, vecvecmāte utt un visi pārējie…. latgalē ir tāds teiciens, kas ir starovers tas ir krīvs, bet porējī sovedskije…. Latvija bija ir un būs mana vienīgā dzimtene un zeme… atšķiribā no daudziem, kas aizbraukuši un netā kaut ko gudru komentē… šad tad papētot smiekli nāk, daļa no mūsu liliem nacionālistiem un demokrātiem kometus raksta no ASV un eiropas…. lai atbrauc šet dzīvot un tad kaut ko gudru spriedelē….

    P.S. un šei arī ir daži tādi tipiņi….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > peerku 02.05.2011. 15.18

    to jekabsons_janis
    Cik zinu no vēstures, staroveriem lielāku ienaidnieku, kā “pravoslavnutije impērasti” nav.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilona_bulane 29.04.2011. 09.42

histērija

+2
-2
Atbildēt

1

    Gunārs Nažinskis > ilona_bulane 29.04.2011. 17.25

    Manuprāt, Lembis pēc ilgāka laika būs sazvanījies ar galvaspilsētu.

    Sudraba izrādās laba meitene – nemaz nekreņķējās par “Latvijas Kuģniecības” privatizācijas “ieguvumiem”. Šādas meitenes lembveidīgajiem patīk… :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam