Apšaudē Jēkabpilī cietušajiem policistiem izmaksās pabalstus

203

Komentāri (203)

dro 19.04.2011. 17.14

Daugavpils, 19.apr., LETA. Jēkabpils pilsētas pašvaldība neatkāpjas no solījuma palīdzēt 25.janvāra apšaudē cietušajiem policijas darbiniekiem un meklēs risinājumus, kā izmaksāt viņiem šī gada 3.marta lēmumā paredzēto finansējumu, aģentūru LETA informēja Jēkabpils pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Bite.

Šodien Jēkabpils pilsētas pašvaldības saņēma un iepazinās ar Ministru prezidenta Valda Dombrovska (V) oficiālo viedokli par to, ka Iekšlietu ministrijas piedāvātais risinājums finansiāla atbalsta sniegšanai apšaudē cietušajiem policistiem ir neatbilstošs likumu prasībām.

Dombrovskis žurnālistiem vakar sacījis, ka Jēkabpils pašvaldībai ir jāizveido speciāls pašvaldības apbalvojums, lai juridiski korekti būtu iespējams finansiāli palīdzēt policistiem, kuri piedalījās spēļu zāles uzbrucēju notveršanā.

Premjers norādījis, ka šādu pašvaldības apbalvojumu juridiski izveidot ir vienkārši un tādējādi pašvaldība varētu izmaksāt nepieciešamos naudas līdzekļus. Dombrovskis atzinis, ka pastāvošā likumdošana ir sarežģīta un dažādi interpretējama, jo Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs iepriekš secinājis, ka pašvaldība nevar naudu policistiem izmaksāt tieši, jo tā pastāvot korupcijas riski, bet šo līdzekļu ieskaitīšana Iekšlietu ministrijas budžetā likuma izpratnē būtu līdzekļu izšķērdēšana.

Tāpēc kā īstermiņa problēmas risinājums būtu pašvaldības apbalvojuma fonda izveide, kas jau pārrunāta ar Jēkabpils domes vadību, bet ilgtermiņā ministrijām jau uzdots sagatavot priekšlikumus likumdošanas izmaiņām, lai ziedojums valsts budžetā netiktu uzskatīts par naudas izšķērdēšanu, izteicies premjers.

Kā ziņots, trīs mēnešus kopš traģiskajiem notikumiem Jēkabpilī, kad noziedznieki policijas formās mēģināja aiznest spēļu zāles laupījumu un sašāva savus kolēģus, smagi ievainotais policists Rems Šveds un Salvis Tihanovskis ir atstāti tikpat kā bez iztikas līdzekļiem – atlabšanai nepieciešamo fizioterapiju nav iespējams veikt, jo ne valsts un pašvaldība, ne arī spēļu zāle nav atradusi likumīgu veidu, kā viņiem palīdzēt, vēstīja TV3 raidījums “Nekā personīga”.

Ievainojumi abiem policistiem arvien vēl neļauj atgriezties dienestā, fizioterapija vajadzīga Šveda kājai, kas kļuvusi nejūtīga. Taču ar slimības naudu, kas mēnesī ir virs 200 latiem, abi policisti nespēj uzturēt ģimeni. Abiem aug divi mazgadīgi bērni. Tihanovskis savā ģimenē ir vienīgais apgādnieks.

Jēkabpils pašvaldība gribējusi palīdzēt abiem policistiem ātrāk atlabt un ziedot katram 1000 latu. Kopā Jēkabpils apšaudē iesaistītajiem arī citiem policijas darbiniekiem pašvaldība vēlējusies izmaksāt 4400 latu. Tomēr tas nav izdarīts, jo ziedot pašvaldība valsts policistiem nedrīkst, tas uzskatāms par interešu konfliktu.

0
0
Atbildēt

5

    ievuliitis > dro 19.04.2011. 20.02

    Ko tu, lno, gribi ar to teikt? Ka puiši vēl joprojām nav dabūjuši naudu? Slikti. Cūcīgi. Netaisnīgi. Piekrītu. Esmu sašutusi, ne mazāk kā tu.
    Bet ko vēl no tā var izsecināt? Ka pašvaldība turpina eskalēt šo procesu un no savas galvas velt mēslus uz MP. Tev joprojām pēc visas vakardienas diskusijas un Zanes saliktām atsaucēm uz likumiem, normatīvajiem aktiem un Jēkabpils domes nolikuma, kur ir sameklēti punkti, kā legāli palīdzēt savas pilsētas iedzīvotājiem, ir pārliecība, ka viņi ļoti grib, bet nu nekādi nevar atrast veidu, kā izmaksāt naudu?
    Nē, viņi vilks garumā, cik vien var, sniegs intervijas un sašutuši stāstīs, ka viņiem neļauj. Cik slikti visi visapkārt un cik balti un pūkaini ir viņi.
    Un pēkšņi tu viņiem tici. Apbrīnojami.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.04.2011. 20.31

    Tev joprojām pēc visas vakardienas diskusijas un Zanes saliktām atsaucēm uz likumiem, normatīvajiem aktiem un Jēkabpils domes nolikuma
    _______________________
    Zane diemžēl pati bija spiesta nonākt pie secinājuma, ka pēc viņas ieteiktās receptes – noformēt kā pabalstu visu summu tomēr nevar izsniegt…Ja domei jāveido fonds, tad jāseko, lai tas tiktu izdarīts. Aeī Ie. ministrija varēja izsniegt lielāku summu, nevis normatīvos paredzēto, lai policisti varētu izārstēties.
    Tādēļ jautājums paliek, vai valstī ir vadītājs vai vadātājs:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 19.04.2011. 21.15

    …lno….Tev salmiņu nevajag, pie kā pieturēties?…:))
    …visi lej līdzjūtības asaras, bet neapjēdz naudas nozīmi?…Tev varbūt 400 lati tik tāds sīkums, bet pašvaldības piešķirts pabalsts arī šādā apmērā spēj ģimenei palīdzēt….varbūt šie 400 lati pirms 2 mēnešiem bija daudz svarīgāki par šodien piesolīto tūkstoti…IM izmaksāja prēmijas likumā noteiktā apmērā…nebūtu pašvaldība gulējusi – šī nauda kopā ar IeM izmaksāto jau pirmajam brīdim spētu palīdzēt…pa to laiku varēja veidot fondus, nevis kasīt pau..rus!…un šobrīd tajos nauda būtu vairāk pat par tiem Tevis apraudātajiem 1000 latiem…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 19.04.2011. 21.21

    lno, tev nešķiet absurda situācija, ka tagad Ministru prezidentam bez koalīcijas, ministriem un ierēdņiem vēl jāpieskata katras pašvaldības vadība? Starp citu, ko Reģionālās un Vides ministrs tāds pavisam kluss? Pašvaldību savienība? Kāpēc IeM nevar apmaksāt ārstēšanas izdevumus?
    Jautājumu daudz. Vai par visu notiekošo un nenotiekošo valstī atbild viena persona?
    P.S.Ir ģimenes, kas saņem pabalstus mēnešiem un gadiem. No pašvaldības, starp citu. Kur teikts, ka šīm divām ģimenēm tādus nedrīkst piešķirt? Būtu tik vēlme to izdarīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.04.2011. 21.49

    Valdības vadītājs atbild par visu valstī notiekošo, t.sk. par ministru darbu. Tādēļ jau saku, ka arī Ie. ministrija varētu palīdzēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

piziks 19.04.2011. 00.46

Kas attiecas uz taisnības nešanu, jau te vienreiz iežagojos, tad NP komandas lielākā taisnība, kas līdz Jēkabpilij aiznesama, būtu puikiem vajadzīgā nauda. NP noteikti ir mazāka komanda par uzpūstajiem un izvalbītajiem valstspārvaldes dienestiem. Ja tam MK un IeM Lutausim vēl vajag NP Sprīdīti, kam pa to lielo pakaļu jāsit ar savu mazo šķipelīti, tad, kā arī aizdevēji saka, vismaz taukus, kas pankūkām neder, tam Lutaušam atsūkt vajadzētu. Kāpēc VD ar šo plastiskās ķiruģijas jomu neņemas saņemties? A?

Visos Tavos, ZanE, iebildumos ir visa Tava taisnība un daudz patiesību, — tikai vienu kategoriju Tu visu dienu neesi pieminējusi — tos Jē-pils čaļus un viņu problēmu. Tas skumdina.

+1
-1
Atbildēt

3

    andris902 > piziks 19.04.2011. 01.52

    …tas skumdina?…vai kaut viens ir aizdomājies, kā šie čaļi jūtās, redzēdami, kā viņu traģēdiju izmanto savstarpējo rēķinu kārtošanā?…esmu pārliecināta, ka šādu rezultātu viņi neparedzēja un negribēja…
    …un…kādreiz nepateikts vārds izsaka vairāk, nekā liekulīga asara un lunkana mēle…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 19.04.2011. 07.34

    ZanE… :) Vakar tīši paskatījos NP atkārtojumu. NP komandu MP uzlaida Godmanene-Pētersone no Lindas ministrijas, — Linda kādreiz esot mācējusi/aizstāvējusi savējos: kur viņa ir šoreiz, ja LM savējību neredz ne attieksmē pret Jēkabpils puikiem, ne pret savu MP?! Kurš izstiepa LM demisiju? VD uzstiepa LM uz sava kakla? Ba-a-a-a-igā Vienotības vienotība… :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 19.04.2011. 11.07

    Tas būtu smieklīgi, ja nebūtu tik bēdīgi – OT, izgāzis uz MP samazgu jūru, neapgāžamu pierādījumu priekšā pēkšņi meties viņam pāridarītājus meklēt. Laimīgs atradis vainīgo – LM. Nevis Jēkabpils pašvaldība, kas to intrigu ievārīja, nevis Godmaņa madāma, kas aizsūtīja sensāciju kāros un nekritiski pēkšņi lētticīgos žurnālistus pie Dombrovska.
    Pats viņš sevi par taisnības cīnītāju laikam uzskata. Gaidīšu nākamo reizi, kad OT metīsies uz ambrazūras aizstāvot VD.
    HA-HA!

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 19.04.2011. 00.39

ZanE, es runāju par raidījumu kopumā, tā konceptu — tai vietā, ko Tu piemini. Nevis par visu NP komandu visās izpausmēs. Par konkrētas teksta vietas dokumentā tīšu vai netīšu — vai paviršu? — apspēlēšanu, protams, vēl cits stāsts.

ZanE, cerēt uz absolūtās precizitātes brīnumu Jaunalksnes izpildījumā? Nu.. izskatās kadrā smuki, apdziedāta sieviešu 2. cenu kategorijas žurnālīšos kā bijusī “Dzeguzītes” ansambliste…

Profesionālisms žurnālistikā? Kopš kura laika profesionāli žurnālisti tiesu, kaut vienu, zaudē? Ja citreiz uzskatīta par JL/Vienotības stutētāju, tad šoreiz? Drīzāk jau stutēšanas nav bijis, ir šaušana no šķūņa pļavā, ja šķūnis pļavas vidū: šaus, uz kuru pusi gribēs, pļavā trāpīs. Ar sensāciju izmisīgu meklēšanu šiem tur iet tieši tāpat.

0
0
Atbildēt

0

piziks 18.04.2011. 23.22

Markoni: “raidījuma tēma bija parādīt labo J-pilieti un slikto V.D.”
Nepārsteidzies! Tēma VARĒJA būt parādīt pamestus cilvēkus, — tēmu apspriežot, vaicāts tika mērim Salcēvičam, un viņš sevi RĀDĪJA labi. NP radīja MP izpausmes ar oficiālo pārstāvju, arī jurista, starpniecību. Principiālā shēma bija profesionāli korekta un tajā varēja NEBŪT sazvērestības.
Tavs, Markoni, apgalvojums CENŠAS parādīt raidījumu/NP komandu par vainīgajiem. Ja NP pēc mēneša nāksies atgādināt auditorijai, ka puikiem vēl naudas nav, vai atkal vainīgs būs raidījums?!

+1
-1
Atbildēt

2

    Pauls Puķītis > piziks 18.04.2011. 23.40

    O.T.
    atgādinu tik Tevis teikto iepriekš …
    Negribas meklēt, bet doma tāda – raidījums par cilvēkiem (policistiem) nebija profesionāli sagatavots.
    nepilna aina, kas izsauca mumsiem te vētru ūdens glāzē, bet otrās lapas beigās jau skaidrība radās. Tas ir pārmetums NP…par to slikto un labo- protams, tā ir lirika…
    :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 18.04.2011. 23.58

    …Optiskais…Tavuprāt NP darbs bija profesionāls?…kur Tu to saskatīji?…vai tajā, ka pat savā mājas lapā ielikts dokuments bez paraksta?…vai žurnālistam ir piedodami strādāt tik pavirši?…lai sameklē tad īsto, nevis ļaudis ķer uz muļķa…ja pliks papīrs, pie tam ar sagrozītu informāciju TV kameru priekšā, tiek celts galdā kā nagla…ar kuru kāds vēlās VD sist krustā…tad tas ir prasti!…kurš kuru uzskata par muļķi?…domāju, ka man nav jāskaidro, ko nozīmē no teksta izrauts vārds…vai nepabeigts teikums…
    …manā skatījumā žurnālists vienmēr ir bijis patiesības un taisnības nesējs – uz kuru es varu paļauties…diemžēl, ar vien biežāk nākas vilties, jo izrādās…žurnālists var būt arī prasts manipulators…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 18.04.2011. 22.19

.
Un par ko tad nebūtu taisnība?
Par to, ka Valdiņš parakstīja papīru, kuru pats pēc tam sauca par absurdu likuma interpretāciju?
Vai par to, ka tapis apgaismots par to, ka tas likuma interpretācijas absurds ir aizgājis tautās, un darbojas ar pilnu spēku, joprojām nespēja lietas raiti sakārtot?
Varbūt tas, ka kādas drusku apbružātas madāmas, kurām viņu erotiskie un politiskie sapņi un to simboli vienā kokteilī sakulti, spēj maut tikai vienā tonī, nav taisnība?
Vai tomēr tas, ka tām pašām apkokteilētājām visi, kas uz lietām spēj skatīties reāli, šķiet apmaksāti naidnieku aģenti?

Kas tieši?

+3
-4
Atbildēt

1

    andris902 > lailabidzane 18.04.2011. 23.37

    …ha, ha!…izrādās – tāds slābans vīrelis esi, ja spēj izlekt no rāmjiem…:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

dro 18.04.2011. 20.15

Tomēr nesapratu. Ja jau Jēkabpils dome drīkst izsniegt pabalstu, tad kādēļ Dombrovskis iesaka veidot apbalvošanas fondu? Policisti piekrīt pieņemt tikai apbalvojumu, pabalstu nē?:) Birokrātiskas spēlītes, kurās iesaistījušās ne tikai valsts amatpersonas, bet nu jau arī portāla viesi, kamēr policisti gaida palīdzību…

+4
0
Atbildēt

8

    andris902 > dro 18.04.2011. 20.20

    …lno…izliecies vai…izlokies?…:))…pašvaldības izstrādātajos noteikumos par pabalstu izsniegšanu ir noteikti “griesti”…divu minimālo algu apmērā….bet apbalvojumu fondam tādu nav…fondā var ieskaitīt nenoteiktu naudas summu, kuru var papildināt arī privātpersonas…
    …un nevis VD iesaka…bet ieteica to izdarīt jau janvārī…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.04.2011. 20.42

    Es neceru, ka OT, Čigānītes lakatiņš, varbūt ka tā, vai – kā nu viņu kuru reizi sauc, kaut reizi pateiks, ka šiem nav bijusi taisnība – tāds darbs, bet tu, lno, neapgāžamu argumentu priekšā gan varētu, ko?
    Ja janvārī Jēkabpils pašvaldībai bija norādīts veids, kādā risināt situāciju, kāpēc bija visas turpmākās darbības vajadzīgas? Ne tāpēc lai nomelnotu MP? Ne tāpēc arī puiši policisti nav neko saņēmuši – gan no pašvaldības, gan no IeM – lai būtu iegansts sarīkot skandālu?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 18.04.2011. 21.01

    zanE,
    Ino padomāja, ka galvenais ir cilvēks, bet raidījuma tēma bija parādīt labo J-pilieti un slikto V.D.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 18.04.2011. 21.47

    Precīzi, Betij, un puiši te par velti nomelno MP strebjot karstu jau kuro reizi un dziedāt līdzi visiem VD nelabvēļiem, jo reitingi taču jāgrauj MP, kas zin, varbūt VD neiztur un tad ceļš uz valsts kasi zagļiem ir atkal vaļā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.04.2011. 22.02

    zanE. pašvaldības izstrādātajos noteikumos par pabalstu izsniegšanu ir noteikti “griesti”…divu minimālo algu apmērā….bet apbalvojumu fondam tādu nav…fondā var ieskaitīt nenoteiktu naudas summu, kuru var papildināt arī privātpersonas…
    ____________________
    Ne jau es pusi dienas vīteroju par pabalstiem:) Arī man Dombrovskis ir simpatiskākais valdībā, bet kā līderi pagaidām neredzu. Līderis šo “problēmu” būtu atrisinājis dažu stundu, ja ne minūšu laikā.
    Raidījums, markoni, uzbrauca ne tikai Dombrovskim, bet arī Belokoņam, Repšem un slavēja jūsu vēlamos partnerus SC:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 18.04.2011. 22.51

    Raidījums, markoni, uzbrauca ne tikai Dombrovskim, bet arī Belokoņam, Repšem un slavēja jūsu vēlamos partnerus SC:)
    ——–
    Nus, Ino!
    neknieb laukā pa kādai detaļai, sāks aparāts burkšķēt…:)
    Belokoņam un Repšem NP nevar “uzbraukt”, priekš tam ir citi kantori, kas brauks, ja vajadzēs…pagaidām neredzu…:)

    Par SC atkal fufels , jo, koalīciju veidojot, par to ierunājās premjers (sadarbības līgums un es, kā pieredzējis politiķis, tiesa izbijis, saprotu, ko tas nozīmē) un es viņu, kā jau Tu pareizi saprati, atbalstīju…starp citu, Tu teici, ka Tev VD simpātisks (?)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.04.2011. 10.12

    markoni…Belokoņam un Repšem NP nevar “uzbraukt”, priekš tam ir citi kantori, kas brauks, ja vajadzēs…pagaidām neredzu…:)
    ___________________
    Sāc zaudēt loģiku:)

    Par SC atkal fufels , jo, koalīciju veidojot, par to ierunājās premjers…
    ____________________
    …un arī atmiņu. Priekšlikums nāca no Āboltiņas, Ēlertes un SCP, bet Dombrovskis bija par vecās koalīcijas saglabāšanu. Sadarbības līgumu Dombrovskis piedāvāja kā kompromisu ar SC karsējiem, bet, ja būtu īsts līderis, tad savas ambiciozās kolēģes būtu nostādījis ierindā un pateicis Līdakas spārnoto frāzi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 19.04.2011. 12.14

    Ino,
    Repše nav vairs publiska persona, tādējādi nav viņam ne Tev ne man jāatskaitās un NP tostarp!

    ar loģiku viss štokos, kā redzi.

    Par sadarbibas līgumu ar SC es klausījos runājam V.D. tā kā – biezpienu ēdu un ar atmiņu viss štokos.

    Tev “labpatīk” Āboltiņa? Tava izvēle. Paliec savā vietā, es savā…(atkārtojos)
    /slēdzu tēmu/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 18.04.2011. 19.19

+4
-1
Atbildēt

0

lailabidzane 18.04.2011. 18.39

.
Nepretendējot uz analizes dziļumu, un nepiemeklējot ne likuma pantus, ne citātus no Ļeņina, vai līdzīgu “korifeju” kopotiem darbiem. Tikai par to, kas acīmredzami “guļ virspusē”:
1. Ne mazums mūsu likumi, lai nepieļautu ļaunprātības, ir samudžināti tā, ka izslēdz iespēju rīkoties cilvēcīgi.
2. Ir stulbi, bet tomēr izskaidrojami, ka MP liek parakstus uz dokumentiem, kuru saturu pats pēc tam sauc par absurdu un bezjēdzīgu. Tā gadās.
3. Ir stipri stulbak, ka uzzinājis lietas būtību, MP turpina “dzīt zosi”. Tas vairs nav tikai gadījums. Un to saprātīgi izskaidrot nav iespējams.

+4
-4
Atbildēt

1

    piziks > lailabidzane 18.04.2011. 19.03

    Varbūt, ka tā…

    Kad ieminējos, ka šim MP dzīvi cilvēki nav vērtē un Excel-os neder, tad V fani apvainojās, tomēr visa diena pagāja un MP pretējo nav pierādījis. Tur arī viss saprātīgums.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

piziks 18.04.2011. 18.29

ZanE, redz, nu jau ir ticamāks problēmas risinājums, kaut tomēr žurnālistiem tomēr būtu jāseko līdzi visai vērģelei, līdz kamēr puiki piķīti dabūs. Un, ja, Tavuprāt, žurnālisti to vien dara, ka taranē un bendē Tavu politmīluli, vai šodien kāds kaut ko būtu izlēmis, ja ne vakardienas “iznīcinātāju” TV & video? M?

+2
-3
Atbildēt

0

lailabidzane 18.04.2011. 17.44

.
…viss!…es pielieku punktu!…

Mjā. Tas patiešam ir īpašs gadījums. Cilvēks vēlas paziņot, ka “pieliks punktu”, bet trīs reizes šajā paziņojumā izmanto daudzpunktes, un vēl divas – izsaukuma zīmi. Tikai ne punktu.
Ko tas parāda? Vai to, ka cilvēks tā arī nezin, ko tad īsti grib? Vai to, ka pierastā forma ir svarīgāka par faktisko vēstījumu? Vai pilnīgu biezputru “gaišajā” galvā?

Ak, jā! Pareizi, pareizi. Tam par iemeslu taču vien “mērķtiecīgie cilvēku iznīcinātāji” un sensāciju kārie žurnālisti”!

+2
-4
Atbildēt

5

    andris902 > lailabidzane 18.04.2011. 17.53

    …nepūlies!…Tev vienalga nesanāks!…:))

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > lailabidzane 18.04.2011. 17.55

    varbūt ka tā – vispār jau pieminētais cilvēks cenšas pateikt ,ka saceltā trobele ir pilnīgs fufelis . Varbūt pārlieku emocionāls reizēm, bet patiess gan . Tas ,ka daži nevēlas saskatīt šinī rinķadancī nekonsekvences ir katra personīgs jautājums.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > lailabidzane 18.04.2011. 17.59

    -> Varbūt, ka tā… :)

    Tai pašā laikā izdodas skarbo vārdu — “mērķtiecīgie cilvēku iznīcinātāji” un “sensāciju kārie žurnālisti” — teicējai nepamanīt, ka tie paši NP tomēr nepelnīti apceltoi čaļu labad pieminēja gan SIA “Alfors” gadā apgrozītos Ls 29 miljonus, gan mēģināja nokaunināt arī galveno alforistu Zūzānu, — centās kaut ko sasniegt, panākt praktiski: bet — nuja! — laikam jau ne Šveds, ne Tihanovskis nav ne Vienotības biedri, ne fani, ne vēlētāji. Daži/dažas aizstāv vienīgi vienotībniekus. Diemžēl.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > lailabidzane 18.04.2011. 18.02

    Klusais! …

    Trobele pirmajā etapā pārstās būt par fufeli vienīgi tad, kad Jēkabpils neveselie čaļi saņems reālu un sen solīto atbalstu. Otrajā etapā tiks sakārtoti normatīvi. Nevis otrādi.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > lailabidzane 18.04.2011. 18.40

    .bet trīs reizes šajā paziņojumā izmanto daudzpunktes, un vēl divas – izsaukuma zīmi. Tikai ne punktu…
    __________________________________________
    Nepatīk pieturzīmes?
    Klapē augšā savu vienas pieturas aģentūru-“Ņaudu un ņerkstu”

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.04.2011. 17.33

zanE. Es toties pielieku daudzpunktu, jo “Pirmdien Ministru prezidents Valdis Dombrovskis aicināja Jēkabpils pilsētas domes priekšsēdētāju Leonīdu Salcēviču nodibināt pašvaldības apbalvojumu, lai varētu izmaksāt kompensācijas Jēkabpils traģēdijā cietušajiem policistiem, portālu Diena.lv informēja premjera preses pārstāve Zanda Šadre.”
_____________________
Diezgan vāja reakcija, tātad vēl paies laiciņš, kamēr policisti saņems naudu. Būtu pamācījušies no NP – piektdien iereģistrē dokumentu, bet svētdien par to jau zina visa pasaule. Lūk, kāda sāpe NP par Jēkabpils policistiem! /Ironija, ja kas:)/.

+5
-1
Atbildēt

3

    mincitis888 > dro 18.04.2011. 17.42

    to Ino
    Tur jau tas āķis, ka ir 100 un 1 veidi, kā varēja materiāli pabalstīt policistus. Izskatās, ka visi atkratās:( Bet kāpēc? Summa taču ir smieklīgi maza! Normāli būtu, ja Dombrovskis pateiktu, ka tiks darīts, ka jautājums tiks nekavējoties atrisināts. Kaut no savas kabatas samaksātu!
    Kāpēc Dombrovskim šodien jāpaziņo, ka “Jēkabpilij jāizveido pašvaldības apbalvojums finanšu palīdzībai policistiem”. Pats taču zin, ka ka viss ir likumprojekta stadijā, ka Kancelajas JD tur saskata interešu konfliktu, tātad Dievs vien zin, kad to likumprojektu izstrādās un apstiprinās?:( Iespējams, ka nekad:(

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 18.04.2011. 17.52

    Ance… Tātad = parakstīts un izsūtīts, un saņemts…

    Un līdz ar to = pamatotas aizdomas, kas piesedzās ar VD parakstīto dokumentu: Iekšlietnieku ministrija un, visticamāk, Pētersone-Godmaņkundze! Vai viņai nebija un nav nekādu iespēju paštukot, kā — it kā savējiem, kaut resoriski savējiem — poličiem palīdzēt reāli, kamēr pārējie purinās papīrus. Un, ja vēl ar savu ministri, kaut formāli demisionējušo, divas tādas azbestenes kopā samestos labas lietas izštukošanai… Bet… nekā… Vieglāk no VD parakstīta papīra savam slinkumam vīģeslapu uztaisīt.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > dro 18.04.2011. 18.06

    to OT
    Jā, tas tā varētu būt, jo žurnālistu publicētais variants nāk no IeM.
    Jautājiens ir tikai viens, kad, nu kad pienāks tā diena un Dombrovskis sāks redzēt realitāti? Kad spers radikāļus soļus un sāks filtrēt informāciju, savus kolēģus, tautas vajadzības? Vai tiešām vienīgais cilvēcīgais apliecinājums būs atbilde leščinskim?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.04.2011. 16.35

Jūtu, jūtu birokrātisko kaisli pētīt, stumdīt, skaidrot papīrus, jo nekā svētāka jau šajā pasaulē nav, bet risinājuma ta nav. Ja pašvaldībai tiesības izmaksāt pabalstus, tad pietiktu ar vienu rindkopu, pietiktu ar vienu zvanu Jēkabpils mēram Ja vainīgs jurists, tad viņš ir jāatlaiž. Tās visas ir pupu mizas, kuras svarīgas birokrātijai, bet uz kurām Jēkabpils policistiem nospļauties.

+2
-1
Atbildēt

2

    andris902 > dro 18.04.2011. 16.52

    …protams, svēta lieta ir sākt mērķtiecīgu kāda cilvēka iznīcināšanu…sensāciju kāru žurnālistu pamestas puspatiesības pieņemt, kā vienīgo un neapgāžamo faktu…iesaistīties riešanā un košanā…jā!…tā ir svēta lieta!…un tā cieti!…ar bara instinktu!…lai maz neliktos!…

    …viss!…es pielieku punktu!…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 18.04.2011. 18.37

    Nav jau nekā jauna šai pasaulē. Ja atceramies laikus, kad šloseristi & Co gatavoja otrās Repšes valdības gāšanu. Sāka ar Kariņu, riktējās klāt Druvietei un, kas zin’, kurš vēl bija uz strīpas toreiz….tiesa , tad tuvojās vēlēšanas. Kas tagad? Laikam izlienam no bedres…moris savu padarījis, moris var iet!?

    Mūrniece “kaput”, “gatavo” Kamparu…bet Dombrovski tas ,šķiet, neiespaidos.
    Velti zēni pūlas…

    Ja tā Godmaņvāvere ir visu salaidusi grīstē, tad lai Mūrniece ņem viņu līdz, ejot ārā no IEM ēkas, man domāt.

    P.S.
    es arī lieku punktu(s)….lai domubiedri var netraucēti vēl kādu laiciņu pačatot…:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 15.29

    Vai šis ir vienīgais “stiprais papīrs”, — a kur tas, ko ESOT Dombrovskis parakstījis, jeb par VD parakstu tomēr “mūsdienu teikas un pasakas”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 15.35

    pie tam, tam dokumentam norautas beigas…;)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 15.55

    Norautās beigas ir interesantas: VD paraksta gan skenējumā nav (skenēt varēja pirms parakstīšanas), toties īpaši labs ir salikums:

    … cieņā

    Ministru Prezidents …………….

    Domā, ko gribi, — kurš tur kuru un par ko un KĀ cienīt sataisījies, toties kopskats ar politiskā plakāta vērtību.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 15.59

    …un tagad – labi ātri komentārus….un tā sirsnīgi!…un vajag ne tikai lasīt, bet arī domāt…kurš kuru čakarē!…johaidī!…:))

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 16.05

    Ups,
    jo dziļāk mežā , jo resnāki partizāni…

    /atliek tikai sameklēt komentārus par parakstu un palūgt atvainošanos/

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 16.05

    ZanE, nepārsteidzies: tas, ka parakstu vai paraksta faksimilu neredzi uz sagatvotās vēstules/dokumenta, tas vēl nenozīmē, ka dokuments nav parakstīts. Nesaku, ka es būtu laimīgs, ja parakstīts būtu, bet vienīgi to, ka attiecīgais skenējums neko (!) ne pierāda, ne noliedz.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 16.16

    ZanE, NP, protams, raidījumā neminēja, ka VD ir licis papildināt likumu, — minēja vien to, ka vajadzēs pusgadu: tāda NP interpretācija gan ir nepieņemama… (!)

    Tomēr — ne VD, bet Jēkabpils čaļu dēļ! — tomēr bija jābūt, kādam brainstorming-am, lai poličvīriem palīdzētu zibenīgi.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 16.33

    …vai šoreiz paraksts ir svarīgākais…vai teksts?…vismaz tekstu izlasījāt?…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 16.44

    ZanE, Tavs draugs Ino šoreiz attapīgāks… :)Skat. nākamo — Ino! — komentu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 17.22

    to Markoni
    Lasi: Saņemts IeM…:))) Tātad parakstīts un izsūtīts:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ﮎandijs Be1t1kﮎ 18.04.2011. 17.46

    ..paga, paga!…ko Tu gribi teikt?…IeM novīzē dokumentu par saņemšanu…un pēc tam skrien uz MK pēc VD paraksta?…:))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 18.04.2011. 15.02

Markoni, ZanE, Bet, Ino, Betij…
Nu salīdzinot šīsdienas “jaunumu” ar ļo-o-oti nesenu pagātni…

Nepatiks, bet atgādināšu ar faktiem, — “ziedojumu” likuma ietvaros no Latvijas Valsts Mežiem kā no valsts (!)uzņēmuma vispirms Ls 30 000 ņēma TP priekš Slakterdēla laivām, pēc tam Vienotība ar Repšes autogrāfu Ls 144 000 Jaunupa jr. kūrētajiem VEF basketbolistiem, visbeidzot grāba ZZS ar Vilka parakstu (!) jau vairāk nekā Ls 2 miljonus un dalīja gan Varakļānos, gan Ventspilī i maziem fubolistiem, i lielākiem blēžiem, bet kā 2 dulliem lauku poličiem Ls 4000 no PLL biedra pašvaldības kases tikai jānoformē, tā prāta pietrūkst i Dombrovskim atsevišķi, i Vienotībai koalīcijā ar ZSS?! :) Ha, nu jau nav vairs pat smieklīgi, — tas ir konsolidatīvs fiskālais farss! Un tagad pasakiet man, lūdzu, kurš no visiem te ir labāks par kādu citu! :)

+1
-2
Atbildēt

4

    Pauls Puķītis > piziks 18.04.2011. 15.14

    O.T.
    man tas vārds “ziedojumi” nepatīk jau no paša sākuma. ap to jau visa jezga sākusies.
    /”pabalsts” skan labāk , saprotamāk un skaidrāk/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 18.04.2011. 15.22

    OT. Protams, ka nepatīk, bet faktus nemēdzu noliegt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 18.04.2011. 15.24

    Patikšana lieta privāta, bet likumā, kurš valsts uzņēmumiem “ļauj” ziedot, izbraukts ir tieši ar “ziedojuma” terminu un smuki noformēts, ka jāparaksta finansu ministram: solīdi, vai ne? Toties sīknaudu reāliem cilvēkiem lai iedotu par reāliem nopelniem, tur, redz, likumos attiecīga cauruma neesot, — neesmu pārliecināts, ka šī gadījuma dēļ kāds visus attiecīgos, derīgos likumus ir izlasījis.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > piziks 18.04.2011. 15.51

    Ino,

    a kurš mēdz noliegt faktus?

    /lai gan- tūlīt noliegšu “faktu”, ja neparādīsies jauns dokuments ar VD parakstu/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 18.04.2011. 14.18

Bet J-pilietim es gribētu uzdot vienu jautājumu:-Jums bieži tā gadās nepārskaitīt(tieši), ja nedrīkst? Jebšu šī ir pirmā reize?

+4
0
Atbildēt

0

lailabidzane 18.04.2011. 14.04

.
Tas jau nav nekas īpašs. Šitādus speciālistus var dabūt vagoniem. Nu, tos, kuri izlasot viena atsevišķa likuma vienu atsevišķu pantu iedomājas, ka visu ir sapratuši. Un tad nu ņemas mācīt un pamācīt. Un sazvērestības teorijas attīstīt.

Pašvaldības visādus pabastus un atbalstus, arī atbilstoši vairākkārt piesauktajam likuma pantam drīkst izmaksāt TIKAI savu institūciju darbiniekem. Tieši tāpat kā valsts TIKAI saviem darbiniekiem.

Bet paraksts ir paraksts. Tikai tie, kuri arī paši nav pieraduši būt atbildīgi, var spriedelēt par to, kurš dokumentu gatavoja, kurš parakstāmo kaudzītē nolika.

Bet visādi citādi visai jautri vērot, kā politaizgrābtie “savējie” cenšas savu “svēbildi” pucēt. Nez kāpēc to filmu, kurā Bīns gleznu “uzlaboja”, atgādina…

+3
-4
Atbildēt

8

    Pauls Puķītis > lailabidzane 18.04.2011. 14.14

    Pašvaldības visādus pabastus un atbalstus, arī atbilstoši vairākkārt piesauktajam likuma pantam drīkst izmaksāt TIKAI savu institūciju darbiniekem. Tieši tāpat kā valsts TIKAI saviem darbiniekiem.
    ========
    Nu tad, kungs, dariet mumsiem zināmu, kāpēc J-pilietis šito putru sācis bija vārīt?
    Pēc zanEs dotā linka par MK noteikumiem es sapratu, ka tā ir IEM kompetence.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 18.04.2011. 14.44

    .
    Jā, ko gan tas jēkabpilietis iedomājās, ko? Ko gan viņš atļāvās?
    Te gan jāpiezīmē, ka ne jau pašvaldībās likumus raksta. Tos likums, kuri ļauj vai neļauj.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > lailabidzane 18.04.2011. 15.11

    Jā, ko gan tas jēkabpilietis iedomājās, ko? Ko gan viņš atļāvās?
    ———-
    Jā, nezinu gan! Te bez zanEs gaišās galvas neiztikt!

    Varbūt palūgt zanEi, lai iekopē kādu pantu priekš J-pilieša, kas atļauj tomēr izmaksāt pa tiešo policistiem pabalstu.

    /bet , ja pastāv uzskats, ka – kas nav aizliegts, tas ir atļauts, tad zanE ,protams, tādu pantu neatradīs/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 18.04.2011. 15.14

    .
    Varbūt atliec risinājumu uz rudeni. Tad būs daudz gaišu galvu. Kāpostlaukos. Bet, kā jau teicu, tādi viena panta arī ir vagoniem. Tad nu rudenī varēsi vilcienu sastāvus komplektēt – viens vagons kāposti, nākošais piemeklētāji, viens kāposti, nākošais piemeklētāji…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > lailabidzane 18.04.2011. 15.19

    Nu jā,
    Tu tik velc garumā, tā var noilgums iestāties. Es domāju, ka šī sazvērestība jāatklāj pēc iespējas ātrāk.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 18.04.2011. 15.24

    .
    Ja nu kāds te savilka garumā, tad tas neapšaubāmi bija tas puisis, kurš savu parakstu uzlika uz papīra, kuru pats par nejēdzību nosauca, vai ne?

    P.S.

    Bet Tu, markoni, labāk pasaki – tici vai netici VD teiktajam?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > lailabidzane 18.04.2011. 15.33

    Ticu jau ticu.
    Tagad man ir skaidrs, uz ko attiecas VD frāze. Uz pirozkova iepeistoto dokumenta otro rindkopu. Bet tad man atkal nav skaidra O.T. replika par LVM…vispār prasās pēc viena D-šova, lai tiktu skaidrībā…jāredz feisi, tad var just , kurš melo.

    /pieaicinot visus pirmā un otrā plāna aktierus. arī suflētājus/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > lailabidzane 18.04.2011. 18.45

    Varbūt ka tā!
    Beidz gausties un izlasi Jēkabpils pašvaldības saistošos noteikumus pēc kuriem var izsniegt soc pabalstu, ja tik ir vēlme. Izlasi punktu par veselības uzlabošanu un c. Vajag tik gribēt nevis spēlēt futbolu uz MK ar VD.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

zanejurjane7 18.04.2011. 13.51

Pirms ritināt mucu uz j-pils mēru, izlsaiet uzmanīgi VISU txt

Viņš uzdeva jautājumu – vai pašvald. DRĪKST ziedot POLICISTAM ?
Viņam uzrakstija vēstuli – NĒ ! Ja gribat palīdzēt, maksājiet caur IeM. J-pils to arī izdarija.
Malači !
Bet tad IeM to atmeta atpakaļ. Ar VD vīzu….

Kurā vietā te ir atbildības nomešana, JL locekļu aptaisīšana un neizdarība ?
VD pats sev ir iešāvis kājā. Nevajadzīgi un sāpīgi

+3
-2
Atbildēt

20

    andris902 > zanejurjane7 18.04.2011. 14.25

    …ar lasīšanu Tev nepietiks, vajadzēs arī domāt!…ja pašvaldība gribēja izmaksāt pabalstu saviem iedzīvotājiem…viņiem nekas to neliedza!…bet sāka meklēt pantus ar ziedojumiem, ar iespējām – varbūt tomēr kāds cits to izdarīs!…ja IeM saviem darbiniekiem vilcina pabalstu izmaksāšanu, tad arī lai atbild Pētersone, Mūrniece…vai kurš to lemj…bet nevajag spēlēt teātri ar labo pašvaldības gribu, kura čiks vien ir!…
    …vēlreiz uzsveru – sociālā pabalsta izmaksai nav svarīgi kādu amatu ieņem pabalsta saņēmējs…un meklēt interešu konfliktu šajā gadījumā – ir tikai cerība atkratīties….

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > zanejurjane7 18.04.2011. 14.31

    ja IeM saviem darbiniekiem vilcina pabalstu izmaksāšanu, tad arī lai atbild Pētersone, Mūrniece…vai kurš to lemj…bet nevajag spēlēt teātri ar labo pašvaldības gribu, kura čiks vien ir!…
    =======
    Tieši tā!
    Bet J-pilietis gribēja kā labāk, sanāca kā vienmēr.

    /Gogmaņa un Šosera skola, kā nekā/

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > zanejurjane7 18.04.2011. 14.41

    .
    Jā, jēkabpilietis gribēja kā labāk.

    Bet MP parakstīja papīru, kurā skaidri bija pateikts, ka nevajag gribēt, nevajag labāk, un, vispār, tas ir nelietderīgi.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > zanejurjane7 18.04.2011. 14.46

    ….esi redzējis, kādu papīru parakstīja?…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > zanejurjane7 18.04.2011. 14.48

    Kā jau te minēja zanE, gādā ka šurpu abus papīrus- VD un J-pilieša parakstītos.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > zanejurjane7 18.04.2011. 14.55

    .
    zanE!
    Papīru redzējis neesmu, tāpēc paļaujos uz MP viedokli par šī papīra saturu: “Šī absurdā likuma interpretācija vienreiz ir jāizbeidz – nevar būt ziedojumus valsts budžetam interpretēts kā līdzekļu izšķērdēšana”.

    Ja nu markoni un zanE premjera viedokli uzskata par nepietiekami autoritatīvu, tad… mjā…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > zanejurjane7 18.04.2011. 14.59

    markoni. Kļeščut, oi kļeveščut vragi na našu partjiju i praviteļstvo:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > zanejurjane7 18.04.2011. 15.00

    Pirozkovam,
    Aga!
    :(
    :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > zanejurjane7 18.04.2011. 15.25

    …varbūt ka tā…
    …ka Tev nesanāk kā vecā anekdotē:
    …dēls jautā puskurlai vecmāmiņai – dancot gribi?…
    vecmāmiņa: – nē, dēliņ, negribu!….
    dēls: – vecmāmiņa neēdīs, saka – nē, dēliņ, negribu!…:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > zanejurjane7 18.04.2011. 16.03

    .
    Preīzi, zanE!
    Tieši tā ir sanācis! Tieši tā. Tikai, tā sanācis ir “svētbildei” – MP VD.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    zanejurjane7 > zanejurjane7 18.04.2011. 16.14

    [zanE …ja pašvaldība gribēja izmaksāt pabalstu saviem iedzīvotājiem…viņiem nekas to neliedza!…]

    Atvainojiet, bet Jūs izskatieties bezcerīgi apmāta….

    Vēlreiz atkāroju: pašvaldība VALSTS AMATPERSONĀM ZIEDOT NEDRĪKST !!!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > zanejurjane7 18.04.2011. 16.25

    Tas jau arī gan vakardienas NP sižetā, gan šai rakstā ir pateikts.
    Bet kas lika pašvaldībai ziedot VP darbiniekiem, nevis izmaksāt pabalstu saviem iedzīvotājiem?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > zanejurjane7 18.04.2011. 16.28

    http://soc-dienests.jekabpils.lv/lv/saistoshie-noteikumi/sociaalaas-paliidziibas-pabalsti-un-to-pieshkjirshanas-kaartiiba–22641

    …kas traucēja Jēkabpils pašvaldībai piemērot V daļas 17.pantu?….kas?…
    …būtu vismaz izdarījuši kaut vai tik daudz!…

    …nolieciet savas emocijas malā…un domājiet ar skaidru prātu!…:))

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > zanejurjane7 18.04.2011. 18.42

    Zane!
    Super! Tu nu gan esi supermeitene, jo atradi Jēkabpils saistošos noteikumus, ko palasīties visiem šiem vaimanātājiem par nabaga MP, kurš nav iedziļinājies divu tiešām drosmīgu policistu nelaimē, jo pārpārēm VD ir apkrauts darbiem kā neviens mūsu valstī.
    Beidzot taču izlasīs! Ceru, ka arī sapratīs, jo iespējas, ja tik ir gribēšana, vienmēr var atrast it sevišķi jau šajos SN punktos. Domāju, ka arī Sudraba diezin vai atļautos iebilst, jo tā varētu saņemt mīnuss punktu!
    Visiem vaimanātājiem iesaku izlasīt šos noteikumus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > zanejurjane7 18.04.2011. 19.58

    …Bet…paldies!…šitie riesta gaiļi tikai savu dziesmu dzird…tad, nu nākas iejaukties…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    zanejurjane7 > zanejurjane7 18.04.2011. 20.03

    Zanīt !

    IMHO nav pat jābūt kaut kādam mega juristam lai saprastu, kuram papīram ir lielāks spēks – pilsētas saistošajiem noteikumiem vai valsts likumam :)

    Bet ja Jūs interesē tikai VD gaišais tēls, labāk par šiem jautājumiem nedomājiet :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > zanejurjane7 18.04.2011. 20.15

    …Čigānītes lakatiņš….nezināt – nav kauns!…vēl jo vairāk – nespēt saprast atšķirību no pabalsta un ziedojuma…pilsētas iedzīvotāju no amatpersonas…jaukt dažādus jēdzienus…nepārdzīvo!…Tev ir uz ko tiekties!…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > zanejurjane7 18.04.2011. 21.43

    Zane,
    aprobežotie un nedomājošie, jau atradīsies, kuri negrib un arī negribēs neko ne lasīt, ne uzzināt, jo murgot blēņas un vaimanāt ak, vai kā tā var MP, ir daudz vieglāk!
    Domāju, ka liela daļa arī nesaprot ar ko ziedojums atšķiras no pabalsta! Te nu ir pieredzes un zināšanu trūkums uzņēmējdarbībā. Nav acīmredzot saskārušies ar šiem jēdzieniem. Miers ar viņiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > zanejurjane7 18.04.2011. 22.49

    Bet!
    Šoreiz nav svarīgi, kāda ir vai nav atškirība starp pabalstiem un ziedojumiem: svarīga ir attieksme pret to izmantojumu, — kur labad izmantot da jebko, kuru labad = itin neko. :)A tas, ka viens likums reglamentē ziedošanu, cits pabalstīšanu, tas šoreiz nav noteicošais.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > zanejurjane7 18.04.2011. 23.16

    …nē, Optiskais!…ir svarīgi!…jo šobrīd aizsedzoties ar rūpēm par policistiem, kāds mēģina pakāpties uz otra galvas…kāds izmanto policistu vārdus, lai izliktos labāks nekā patiesībā ir…spēlē negodīgu spēli un manipulē…un cilvēki tiek ierauti šajā netīrajā spēlē neko nedomājot…
    …kāpēc Tev – gudram un erudītam cilvēkam tas liekas mazsvarīgi?…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 18.04.2011. 13.16

Nu tā- kauliņu esam nograuzuši, bet metējs palicis ēnā…
pagaidām atā!

+2
-2
Atbildēt

2

    dro > Pauls Puķītis 18.04.2011. 13.46

    markoni. Vai prātīgāk kā grauzt kauliņu nebūtu piezvanīt partijai un pajautāt, vai nauda pārskaitīta, cik ilgi viņi ļaus Dombrovska mundieri šmucēt?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 18.04.2011. 14.15

    Paliec Tu savā vietā, es savā!
    :D

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

gumijkoks 18.04.2011. 13.13

Es – cilvēks iz vienkāršās tautas un maz informēts no tiešajiem infoavotiem – šķiet, ka Godmaņpapus madāma savu pirkstiņu pie tās putras vārījuma pielikusi, kuru vārīt Jēkabpils pašvaldība sākusi – bet – kur ir Vienotības PR speci???Cik var muļķi laist- pāris nedēļu laikā no vienas vietas?Ja VD pa vidu citu papīru lēvenim to savu parakstu uzlicis – vai nebūtu smuki uzreiz ar glanci publiski to visu par labu vērst?

+4
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > gumijkoks 18.04.2011. 13.36


    Daudz gribēsi ar ‘glanci’ – dabūsi pretī adekvāti! ‘Skeletiem skapī’, jeb kompromatiem par konkurentiem ir jābūt ikvienai partijai, lai vajadzīgajā brīdī tos ‘trumpjus’ izspēlētu! Nebūsim naivi – reālā demokrātija tā ir nebeidzama, aizvien pieaugoša cīņa par varu/ietekmi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > gumijkoks 18.04.2011. 13.36

    …lai varētu saprast, kāpēc šāda atbilde sniegta…ir jāredz Jēkabpils pašvaldības sagatavotais papīrs/piedāvājums/prasījums….šobrīd visi spēlējas ar puspateiktiem vārdiem…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 18.04.2011. 12.51

…..”Pašvaldība bez atlīdzības nolēma naudu nodot Iekšlietu ministrijai, lai tā iespējami drīz to izmaksātu saviem policistiem.”

—————
…nevienam nerodas jautājums, izlasot šo teikumu?….šeit arī parādās pašvaldības ilgi ķīmiķotā doma par ziedojumu un ar to saistītajām nodokļu atlaidām…kad nekas nesanāca….tad pārspēlēja Ministru kabinetam….
…šis gadījums atsauc atmiņā nevarīgos pašvaldību vadītājus par elektrības apgādes traucējumiem…pieraduši sēdēt un kasīt paurus par astronomiskām algām, bet atbildību prasīt no valdības….kurš vislabāk situāciju zina uz vietas?…pēkšņi prāta aptumsums iestājies?….
…vēlreiz norādu likuma pantus, kurus pašvaldība neizmantoja, bet veikli pārspēlēja citiem…

Tāpat cietušajiem VP darbiniekiem tiks izmaksāti vienreizēji pabalsti, kas paredzēti Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 19.panta 3.daļā. Likums paredz, ka amatpersonas, kuras, pildot ar dzīvības vai veselības apdraudējumu saistītus dienesta pienākumus, ir cietušas nelaimes gadījumā un guvušas ievainojumu vai sakropļojumu vai kuru veselībai nodarīts citāds kaitējums, izņemot arodslimību, saņem vienreizēju pabalstu. Pabalsta apmērs tiek noteikts atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem, kas pabalsta apmēru reglamentē atkarībā no gūto ievainojumu smaguma.

+4
-3
Atbildēt

3

    piziks > andris902 18.04.2011. 13.01

    ZanE, vēl Tev atliek izskaidrot MP parakstu, tad jau viss teorijā būs gandrīz labi nokārtots… :(( (!)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > andris902 18.04.2011. 14.18

    Zane. paldies, manuprāt super labi izskaidroji pamatojot ar likuma pantiem.
    Tā jau saka, ka informācija irmilzu spēks un dezinformācija tāpat!
    Tu strādā žurnālistu vietā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    zanejurjane7 > andris902 19.04.2011. 09.26

    Zanīt, vienīgais jautājums, kurš man nāk prātā lasot Jūsu citātu ir:
    – kā Vienotības IeM un PM pieļāva, ka policists, kurš darba laikā pildot dienesta pienākumus cieš no cita policista tiek nolaists līdz trūkumcietēja statusam ????
    Jo tieši IeM uzdevums bija visu sakārtot !!!
    Ja tur čalis pa pāli būtu nokritis no pašvaldības katlumājas skursteņa, varētu vēl likt pašvaldībai kaut ko domāt, bet tagad kritizēt cilvēkus, kuri gribēja palīdzēt cietušajiem policistiem ir 10.000 % amorāli !!
    Lūk mēram neesot “pareizā” politiskā orientācija ! Bet viņš vismaz domā par saviem iedzīvotājiem. Ko nevar teikt par vispareizāko ministri un viņas prezīti.
    Pazīmējās pie Znotiņa zārka un pārējo “aizmirsa”. Cūkas….

    Jēkabpils pilsētai par tiem 4000 Ls bija jālapa bedres, bet IeM bija jāapmaksā visi medicīnas tēriņi un kārtīga sāpju nauda. Un nav ko meklēt vainīgos tur, kur viņu nav, bet padomāt, kam kas ir jādara un kam par ko jāatbild. Ja ir ar ko domāt

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 18.04.2011. 12.50

“Tāpat cietušajiem VP darbiniekiem tiks izmaksāti vienreizēji pabalsti, kas paredzēti Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 19.panta 3.daļā.”

zanE,
Paldies par komentāru. Dažiem jau to pagrūti izprast, bet man, piemēram ,neskaidrs, kas izmaksās vienreizēju pabalstu.?

Sazvērastības būtību no Domes puses es jau uztvēru vakar vakarā, diskutējot ar Ino, bet šamais vēl turpina iesākto šodien…:(

+3
-4
Atbildēt

1

dro 18.04.2011. 12.12

Ance: Apkopojot visus faktus, secinājums ir tikai viens-diez vai policisti, turpmāk bīstamās situācijās,riskēs ar savam dzīvībām un veselību:( Un, vai tik nesanāk tā, ka sarežģītās politiskās situācijās nebūs kam aizstāvēt valdību!
_______________
Tieši tā!

+6
-1
Atbildēt

2

    piziks > dro 18.04.2011. 12.59

    Ino, vot nu gan ŠIŠ-Š! Mšu cilvēki ir nelabojami optimisti un pat policijā! Esmu pārliecināts, — pat, ja Jēkabpils policijā pat šovakar, ja vajadzēs iet zem lodēm, atradīsies kādi, kas ies, un pareizi darīs, ja ies! Un citur — tāpat!

    Ino, kā Tu domā, vai pa garo šodienu Vienotībā, ja Dombrovskis pats neattapsies, neatradīsies kāds, kurš izdomās, kā to naudu čaļiem pārskaitīt, un Valdim tik vien vajadzēs izdomāt, ko teikt LR! radiouzrunā? Pat uzrunu kāds tačuy varētu palīdzēt sagatavot, vai ne?

    Es ceru, ka notiks tā, kā Tu pirmīt ierosināji… kaut pieļauju, ka var nenotikt nekas (labs)… :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.04.2011. 13.43

    OT. Iespējams.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 18.04.2011. 12.11

Ja pašvaldība negrib maksāt, tā stāsta, ka grib, nesamaksā, un piemeklē vēl tam pamatojumu – interešu konfliktu.
Ja pašvaldības vadītājs grib iegāzt MP, tas uzraksta tam vēstuli ar iepriekš paredzamu atbildi. Tad sazinās ar karstus sižetus alkstošo raidījumu un – lieta darīta!
Tad pieslēdzas OT un pārējie algotie skribenti, kas jau izsecina, ka MP ir cilvēknīdējs. Elementāri…

+7
-6
Atbildēt

15

    Pauls Puķītis > ievuliitis 18.04.2011. 12.14

    Betija, Ino Tevi pieskaitīs komunistu kārtai…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.04.2011. 12.17

    betijacelmale. Iespējama versija, bet vai tas attaisno to, ka policisti 3 mēnešus gaida apsolīto? Varbūt tomēr nevajadzētu dot iespēju algotiem skribentiem””?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > ievuliitis 18.04.2011. 12.19

    Betij, ak-k! Tieši par to jau visu rītu stāsts: MP/Valda Dombrovska ATBILDE BIJA IEPRIEKŠPAREDZAMA! Tevi kā morālo problēmu eksperti tā iepriekšparedzamība nemulsina? :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 18.04.2011. 12.30

    …markoni…lai pieskaita arī mani, ja pašiem smadzeņu viela izkaltusi!…:))

    …kā var it kā loģiski domājoši cilvēki tik akli pavilkties uz vienas pašvaldības vadītāja neizdarību nogrūšanu valdības virzienā!…
    …augstāk iekopēju likuma skaidrojumu…

    …OT…par vārnu baru, kas žēli ķērc…Tu domāji komentētājus, kas nespēj loģiski spriest?…:))

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 18.04.2011. 12.32

    …lno…neskribelē muļķības, bet paklejo pa netu – kā solīji….tad varbūt sapratīsi, kas šobrīd notiek!…:))

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > ievuliitis 18.04.2011. 12.36

    ZanE, nu protams! (Arī par komentētājiem un pat komentētājām, kuri/kuras nespēj loģiski un nepartijiski…) :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.04.2011. 12.37

    markoni. Nē, brīvmūrniekiem, masoņiem, sorosistiem, starptautiskā imperiālisma aģentiem:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.04.2011. 12.43

    zanE. Piedod, ka zaimoju mūsdienu Prātu, Godu un Sirdsapziņu. Man tomēr lielas aizdomas, ka jūsu aklā valdības pielūgšana uz gaišo nākotni nevedīs:) Kā lai neatceras Tavu sašutumu par trejmeitiņu viedokli.Ir tikai viens pareizais viedoklis, citādi domājošie ir pērkami skribenti, bet precīzāk muļķi:))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 18.04.2011. 12.44

    lno, nemaz neattaisno. Tas ir nepieļaujami slikti.
    Man tagad jāskrien prom, nevaru rakstīt, bet tevi nu gan neesmu pieskaitījusi algoto skribentu šlakai. Esam ar tevi bijuši dažādos ieskatos par notikumiem, esam diskutējuši. Reizēm tev vēlāk izrādījās taisnība, reizēm – man, bet tas nemaina manu attieksmi.
    Līdz citai reizei!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > ievuliitis 18.04.2011. 12.44

    Un kas tad šobrīd notiek? Varbūt muļķīšus var tepat apgaismot, komentāros?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.04.2011. 12.48

    betijacelmale. Vari būt droša, ka manas simpatijas pret Tevi nav mazinājušās!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 18.04.2011. 14.41

    …lno…nezinu, kurš par pērkamiem skribentiem runāja…bet manas domas par trejmeitiņām nav mainījušās…arī profesorēm un cienījamām personām vajadzētu apzināties, ka viņām ir vēl lielāka atbildība par savu sakāmo, nekā kaimiņmājas sētniekam…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > ievuliitis 18.04.2011. 14.42

    Ino,
    Oi, tad ir vēl bēdīgāk, nekā biju domājis…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 18.04.2011. 15.32

    zanE, markoni. Jā kā gan profesores drīkst iebilst JL, SCP vadonēm/iem! Pie tam vēl pret ko – pret 25% vēlētāju gribu!:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 18.04.2011. 16.12

    …lno…sāksim atkal?…esi iemācījies novirzīties no tēmas un izcelt tikai sev patīkamo un vēlamo?…Tavām daiļajām profesorēm ar cienījamu gadu nastu…tā kā vajadzētu saprast, ko runā un kā viņu teikto uztveres sabiedrība…bet, lai nu paliek!…ne vienmēr diploms apliecina spēju adekvāti reaģēt…:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.04.2011. 11.56

Žēl, ka komentāros jūtama PSKP morāle: ja partija pavēl, tad kaut ar pliku dibenu uz eža, vai arī viss ir ētisks un attaisnojams, ja tas nāk par labu partijas interesēm.

+4
-1
Atbildēt

9

    Pauls Puķītis > dro 18.04.2011. 12.12

    Izlasi “Bet” komentāru.(11:50)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 18.04.2011. 12.13

    Ino, neesmu pskp fans, bet… vai Tu pieļauj līdzīgu situāciju kompartijnieku laikos, — ja sašauti būtu 2 miliči?! Pskp-istiem tādās lietās gan netrūka ne prāta, ne attapības… Secinu bez prieka.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 18.04.2011. 12.16

    Labs.

    Ino laiku palaikam jauc laikmetus.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.04.2011. 12.22

    markoni. Lai es jauktu laikmetus, vai darītu vēl ko muļķīgāku, bet neiestāsi man, ka melns ir balts vai otrādi. Vai Tev kā JL biedram nevajadzētu būt visneapmierinātākam?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 18.04.2011. 12.32

    Protams, protams.
    Tāpēc jau esmu šeit, ar Tevi strādāju.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.04.2011. 13.11

    lno laiku palaikam jauc laikmetus.
    _________________________________

    Mezozoju ar kainozoju?

    Lai arī-patiesībā dzīvuojam Juras laikmeta parkā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.04.2011. 13.22

    ..pliku dibenu uz eža, vai arī viss ir ētisks un attaisnojams, ja tas nāk par labu partijas interesēm.
    ___________________________________________________
    bēdu stāsts ir iekš tam:
    vieniem vajag izmantuot zituāciju un iezāģēt VD.Lai vai kas.

    Uotriem par varītēm jāaizstāvas

    Un pazūd būtiskais- ilguos gaduos izveiduojies
    (nevis negaiduot šīs valdības laikā uzradies)
    sistēmisks defekts pārvaldes sistēmā un augstākās ierēdniecības komplektēšanas principuos.
    Vot.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 18.04.2011. 13.29

    —-
    Dzīvojam tai sistēmā, ko savām rokām un galvām divdesmit gadu laikā esam izveidojuši.Vajag baudīt reālās demokrātijas un brīvā tirgus labumus – nevis žēloties par sava darba galarezultātu.Baisajos padomju gados tā negāja –
    Aloizs Blonskis:”(..)– No 90. gadiem disciplīna, atbildība un pārējais ir gājis uz leju.(..)Redz, tagad ir tā sauktā demokrātija, liberālisms, personas datu aizsardzība. Agrāk patiešām – ja man kā priekšniekam milicis vai policists likās aizdomīgs, spējīgs pastrādāt tādu vai citādu pārkāpumu, tad ceremonēties nemēdza. Pasauca un pateica – sveiki, no rītdienas esi atbrīvots no darba.”
    Kad kritusies disciplīna un atbildība. Saruna ar atvaļināto policijas ģenerāli ALOIZU BLONSKI
    http://www2.la.lv/lat/latvijas_avize/jaunakaja_numura/?doc=93346&ins_print&comments/?doc=93346

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.04.2011. 14.26

    Saruna ar atvaļināto policijas ģenerāli ALOIZU BLONSKI
    ——————————————————-
    BLONSKIHs nav ZINOVJEVS…..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 18.04.2011. 11.20

Dāmas un kungi!
Jūs esiet palaiduši garām pašu galveno. Proti- Jēkabpils domi vada LPP/LC…

+8
-3
Atbildēt

4

    dro > Pauls Puķītis 18.04.2011. 11.23

    markoni…Izlasi Ances komentāru:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 18.04.2011. 11.30

    Paldies.
    Izlasīju. Te prasās Mūrnieces komentārs.(Par Domi viss skaidrs…) Es, tāpat kā klusais, nevaru uztvert , kāpēc “riņķa dancī”” iepīts premjers.
    ?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 18.04.2011. 11.33

    Lai saprastu Dombrovska pārstāvim vajadzētu skaidrot kā zem dokumenta radies Dombrovska paraksts?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 18.04.2011. 11.37

    Nezinu, kurš labāk zina-kas un kā, bet mani interesē- kā un kāpēc šī lieta nonāca līdz Dombroskim(viņa pārstāvim)…?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

dro 18.04.2011. 10.53

Interesanti, kurš likums traucē Feniksam atbalstīt policistus? Laikam jau uzņēmuma statūti – gūt pēc iespējas lielāku peļņu:)

+9
-2
Atbildēt

1

    martins_spravniks > dro 18.04.2011. 11.05

    Fēnikss ar dīvaino praksi neizmantot tuvāko banku, bet centralizēti savākt skaidru naudu no reģiona tāpat izskatās pietiekami aizdomīgi. Vidēji dāsna atlīdzība policistiem uzlabotu Alfora publisko imidžu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Dina Repša 18.04.2011. 10.51

Nevienam neienāca prātā viņus uz nedēļu pieņemt darbā? Neredzu šeit ne kripatas no Labas pārvaldības principiem… Jautājums nav pat retorisks: Vai abi policisti arī domāja mēnesi?
Starp citu – vai patiesi Likums ir svarīgāks par CILVĒKU?

+1
0
Atbildēt

0

Juris T. 18.04.2011. 10.48

Bet vai tad visas strukturālās reformas nebija vērstas lai Valsts aparāts (birokrātija) būtu efektīvs un kalpotu cilvēkam, bet šeit pierādās pilnīgi pretējais, ka joprojām papīrus sūta no kantora uz kantori, ka ir kaut kāds ierēdnītis, kas mēnesi dzejo formālu atbildi, ka Valsts sekretāre var pateikt, ko tad es, ja jau es kaut ko ko izlemšu, tad mani sauks uz KNĀBi, utt., atrunas, atrunas (jeb atfutbolēšanās).
Godīgi sakot šitais ir akmens Vienotības slikto darbu maisiņā, kopā ar Kampara sievu, kas neuzticās bankām un ar Āboltiņas kaismīgajiem stāstiem par JL jauniešiem, kas 95% no savas algas gatavi ziedot partijai.

+6
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 18.04.2011. 10.47

Kad deputātam, kas nespēj objektīvi pildīt savas funkcijas elementāras valodas neprašanas dēļ, maksā algu, kas 4gadu periodā ir ļooooti apaļš cipars – ierēdnis var tikai noplātīt rokas. Sorry – tāds likums.

Kad caurkritušiem ierēdņiem, deputātiem un ministriem maksā ārprātīgas kompensācijas par to, ka viņi ir caurkrituši – atkal, sorry -tāds likums.

Kad jāsniedz palīdzība policistam, kas riskējot ar savu dzīvību, pildīja savu pienākumu, nevis imitēja darbību – ai, ai… tas taču ir korupcijas risks! interešu konflikts! mēs neko TĀDU nedrīkstam! Tāds ir likums!

Šajos likumos ir pazudis cilvēks. Ir tikai ierēdnis.

+12
0
Atbildēt

0

kdaljajev 18.04.2011. 10.47

Atliek doties uz Fēniksu un cerēt uz lielo laimestu.

+3
-1
Atbildēt

2

    piziks > kdaljajev 18.04.2011. 11.40

    Alfieši un tukumnieki jau tieši tā arī darīja… tik tie Jēkabpils vientieši… nesaprata… :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > kdaljajev 18.04.2011. 14.49

    Es pat domāju, priekš kam policistiem vispār maksāt algu, ja ir iedots ierocis?
    Lai paši iet un “pelna”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 18.04.2011. 10.46

Problēma nav likumā, likumu nav iespējams uzrakstīt jebkuram gadījumam, taču jebkurā gadījumā ir iespējams likumu interpretēt nelietīgi. Problēma ir iesēdusies ierēdņu galvās, kuras būtu ” jānorauj”, šādos gadījumos. Tikai ar nežēlīgu ierēdņu “ravēšanu” ir iespējams izskaust šādas un līdzīgas situācijas valstī. Būtu tikai taisnīgi, ja ierēdņi, kuri ir sarīkojuši šo ” riņķa danci” paši paliktu bez darba un viņu ģimenes uz laiku nonāktu līdzīgā bezizejas situācijā.

+12
-1
Atbildēt

4

    garausiitis > buchamona 18.04.2011. 10.48

    rinķī apkārt – es nebrīnītos, ja problēma ir meklējama sižeta autorā un problēmas iztirzājumā.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 18.04.2011. 11.02

    Klusais, parasti esi attapīgs vīrs… Ja problēmu būtu sižeta autoros un problēmas iztirzājumā, vai tad bez risinājuma būtu pagājuši 3 mēneši?! :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 18.04.2011. 11.31

    clash_clash. Piekrītu Tavam viedoklim par NP raidījumu, bet kas traucē šodien policistiem pārskaitīt naudu un MK radio rīta raidījumā izskaidrot situāciju?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 18.04.2011. 14.37

    Taisni tā arī bija jādara, ja kādam tie policisti vispār interesētu.
    Varbūt, pēc šitiem komentiem Mūrniecei atkal uznāks kārtējā histērijas lēkme, un šī beidzot aizies pavisam?
    Tas jau arī būtu labi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.04.2011. 10.40

Ja šī problēma pāris studu laikā nebūs atrisināta, tad jāgriežas pie Lemberga, viņš nu nekavēsies šo “problēmu” izmantot un atrisinās pāris minūšu laikā:)

+4
0
Atbildēt

8

    austrisv > dro 18.04.2011. 11.41

    Tu domā, ka lembis izņems no savu bērnu ķešām tos pāris tūkstošu Ls?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.04.2011. 11.49

    Bet. Kāpēc, vai tad valstij naudas trūkst? Vai aizmirsi, cik mežinieki ziedoja ZZS pietuvinātām organizācijām? Nu nav problēma likumā, bet vienaldzībā, un šoreiz tas ir tāpat kā atstāt ievainoto biedru kaujas laukā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 18.04.2011. 11.56

    Varbūt, ka nolikumos ir teikts kam drīkst un kam nedrīkst ziedot?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.04.2011. 12.00

    Bet. Sportistam drīkst, bet ievainotam policistam nedrīkst?:))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > dro 18.04.2011. 12.04

    Nez kurš ta tos nolikumus ir sastādījis? Nez vai varēs, kā vienmēr, aizbildināties ar EK direktīvām un apgalvojumiem, ka to neļauj darīt starptautiskie aizdevēji.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 18.04.2011. 12.05

    Lembim tie paši likumi varētu traucēt, bet Anrijs un Līga fāteram gan varētu ar ģimenes pašreklāmu izlīdzēt un labu lietu izdarīt, — ja jau tēvu tik spoži glāba… :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 18.04.2011. 12.10

    Jaunups jr. jāsūta uz Latvijas Valsts Mežiem… tiem “ziedojumiem” taču nekādu likumšķēršļu nav: nu jau varētu lūgt koalīcijas vārdā, un viegli ieliektiem ceļiem pie Šveda un Tihanovska uz Jēkabpili varētu doties, elkoņos saķērušies, valdības stabilitāti demonstrējot… garāko gabalu ar eskortmašīnām un krāsu mūziku… Dombrovskis kopā ar Brigmani… gan jau Jēkabils mērs pie rajona robežas sagaidītu, tālāko ceļu parādītu… :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 18.04.2011. 18.32

    OT!
    Tev labi padevās par Lembja ģimeni un savstarpējo izpalīdzēšanu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.04.2011. 10.35

Vai birokrātija mūsu valstī jau kļuvusi vēl neatkarīgāka par Vilnīti?:)

+5
0
Atbildēt

0

garausiitis 18.04.2011. 10.32

Kaut kāds sviestains samudžinājums – te no vienas puses saka, ka nauda jādod, te atsaka . Varbūt var konkrētāk izstāstīt lietas būtību , ne tikai piesaukt mistisku ierēdni. Nu nopublicējiet to viņa atsaukuma vēstuli, lai var saprast par ko īsti runa un kādā kontekstā. Savādāk šurumburums.

+5
-3
Atbildēt

4

    piziks > garausiitis 18.04.2011. 10.57

    Klusais, TV žurnālisti (NP?) vakar solīja viņu mājaslapā ievietot dokumentu, kas pierādot/liecinot, ka lielākais no atteicējiem bijis Ministru Prezidents Valda Dombrovska personā pašā. Diena diez vai būs beigusies, kad uzzināsim, kas tas par dokumentu un vai pierāda solīto.

    Pieļauju, ka VD varētu būt tik nedrosmīgs, lai naudu atteiktu ar bailēm no parmetumiem formālās nelikumībās: cita iemesla nevaru iedomāt. Kaut gan versijas par šiem iemesliem interesantas varētu būt arī citas.

    Bet, Ino, Betija… Jums nepatiks, ko teikšu, bet te noteicošā ir VD vērtību sstēma, — viņam cilvēki nav vērtība, VD grāmatvedībā cilvēkus apzīmē nullītes, pat tās nelielas.

    Ja tā nav, vai varat iedomāties, ka pēc tādas valstiski ētiskas katastrofas, kura satricinātu pat lielvalstis, kam pretenzijas uz morālām vērtībām, jau tuvākajā laikā, ja ne ņo rīta, tad pirms dienas beigām noteikti nav MP preses konferences vai publiskā paziņojuma ar publisku taisnošanos vai skaidrošanos?

    Demokrātijas eksperti varētu modelēt, kuru valstu valdības un to vadītāji kā rīkoties tādā situācijā, — ja viņu valstīs tāda vispār būtu iespējama…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 18.04.2011. 11.03

    OT…Bet, Ino, Betija… Jums nepatiks, ko teikšu, bet te noteicošā ir VD vērtību sstēma, — viņam cilvēki nav vērtība
    ______________
    Nu jau tu pārspīlē, izklausās kā: Ir cilvēks ir problēma, nav cilvēka, nav problēmas. Nu bet “prokols” pamatīgs…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 18.04.2011. 11.10

    Nekā personīgi jau arī sācis muldēt nejēgā. SC ar Silova mandāta nolikšanu ētikas latiņu esot pacēlis neiedomājamos augstumos!!!:) Domādams neizdomāsi: Silovam tūlīt būs tiesa, Jaunups nolika mandātu par administratīvu pārkāpumu, Repše atkāpās tikai TP inscinēto aizdomu dēļ…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 18.04.2011. 12.03

    I-i-i-no-o?! Kādēļ tikai izklausās?

    Vai tad LR elites suvenīri nošautā policista bērēs šovu Jēkabpilī netaisīja? Kā līķu vairs nav, tā šovu sezona beigusies.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

dro 18.04.2011. 10.30

Manuprāt vislabāk pateicis Lama: Politiskās elites portreja. Izskatās ka čīnavnieciskums nuozūmējis pat “pakazuhas” nepieciešamību.17.apr 21:35

+4
0
Atbildēt

0

dro 18.04.2011. 10.21

betijacelmale. Nē, man tā neliekas, jo MP bija lietas kursā. Neparedzētiem izdevumiem ministrijām nauda vienmēr atrodas.

+4
0
Atbildēt

2

    austrisv > dro 18.04.2011. 11.50

    Ino!
    Es gan domāju, ka tas Jēkabpils PLL pašvaldības mērs varēja, ja vien gribētu, nokārtot šo, kā soc pabalstu ģimenei ar bērniem, kuru apgādnieki ārstējas . Šaubos vai maz ģimene ar bērniem skaitās turīga, ja jau saņēm 200 Ls slimība spabalstu. lai nu nestāsta blēņas tas šleserists, ka nevarēja izmaksāt ģimenei ārstēšanās vai kādu citu no pabalsta veidiem. Vienkārši negribēja un tāpēc spēlē te futbolu! Tas pats ar Godmaņmadāmu , jo gan jau arī tā ir PLL atbalstītāja un tāpēc tā cenšas graut VD autoritāti, jo pavasaris tad klāt un šleseriešiem tā gribas vadīt atkal valsts budžeta izšeptēšanu. Paklausies kā Diena šodien cenšas par neatkarīgo nemaz nerunājot! Cīņa ir sākusies un propoganda tāpat, vislabākajos padomijas standartos.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 18.04.2011. 14.30

    Nu nevajag kļūt paranojāliem un meklēt ienaidniekus un propogandu tur, kur 1oo% pašu vaina.
    Tie nebija pašvaldību policisti, un Mūrniecei par to bija jādomā, saprotams, arī pašvaldībai, bet, pirmkārt, valstij un IM.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

disassociative 18.04.2011. 10.20

Mums virs galvas ir divi milzīgi birokrātiski aparāti – ES birokrātija un vēl vietējā, svojaki. Kā pareizi atzīmēja Dienas Bizness, mums visiem ir jāsavelk jostas (nu jau ap kaklu), lai birokrātija varētu zelt un plaukt. Savukārt birokrātijai ir pilnīgi pie kājas, kas notiek šajā valstī ar cilvēkiem. Instrukcijas pārkāpt nedrīkst, tad var izlidot no siltas vietas, bet instrukcijas cilvēcīgumu neparedz.

+5
-1
Atbildēt

0

austrisv 18.04.2011. 10.19

Manuprāt, ši problēma gan nav valdības problēma, bet ganIekšlietu ministrijas vai arī Jēkabpils pāsvaldības problēma, jo tas nu nekādi nevar būt, ka jāgriežas pie ministru prezidenta, lai piešķirtu kādu pabalstu!!! tad jau arī soc pabalsti jāsaskaņo ar ministru prezidentu. Domāju, ka te vienkārši notiek Dombrovska valdības nomelnošana. Ne jau nu Valdim D tik vien prātā kā pabalstu akcepts! VD visu šo laiku jānoņemas ar valsts budžeta konsolidāciju. Ja jau viņam jāapstiprina katrs pabalsts, tad jāatlaiž pašvaldību domes. Tā es domāju, ka tā ir nomelnošanas kampaņa, kura sākta pēdējos mēnešos, jo zagļiem jātiek pie budžeta izšeptēšanas.

+10
-4
Atbildēt

19

    disassociative > austrisv 18.04.2011. 10.21

    Bezatbildīga demagoģija. Ja klausījies sižetu, sapratīsi, kāpēc jāiejaucas arī Dombrovskim. Neviens mīlulīšus Vienotību neapdraud.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 18.04.2011. 10.24

    Bet. Vai Ie. ministrs nav valdības sastāvā?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 18.04.2011. 10.33

    alias…Neviens mīlulīšus Vienotību neapdraud.
    __________________
    Apdraud un ne viens vien, bet visvairāk viņi apdraud paši sevi.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 18.04.2011. 11.03

    …Bet…ir pilnīga taisnība!…pašvaldība savu neizdarību mēģināja norullēt uz valdības pleciem…Jēkabpils policisti ir vietējie iedzīvotāji un nav pamata pievilkt kaut kādus amatus par interešu konfliktu…tā kā šeit situācija nav viennozīmīga…izskatās, ka pašvaldība gribēja saķīmiķot ziedojumu, no kura saņemt nodokļu atlaides…nesanāca!…tagad meklē kam uzgrūst savu muļķību…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 18.04.2011. 11.15

    zanE…Vajadzēs parakņāties internetā, cik atceros, tad arī Ie. ministrija solīja prēmiju. Ja kļūdos, tad tas tikai pierādītu valdošo morālo degradāciju.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > austrisv 18.04.2011. 11.28

    to Zane
    Nē, Zane, viņi nav pašvaldības policijas darbinieki, bet gan Valsts policijas! Tāpēc primāri tā ir Iekšlietu ministrijas atbildība/bezatbildība!
    Protams, pašvaldība arī varētu palīdzēt policistiem, bet jau kā savas pašvaldības iedzīvotājiem.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 18.04.2011. 11.32

    ZanE, ja Jēkabpils policistiem kāds no Valsts Policijas pavēlēs ierasties uz aizturēšanu Madonā, vai jēkabpiliešiem būs iespēja atbildēt: tieši tā, ieradīsimies, bet — bez ieročiem, kā Jēkabpils vietējie iedzīvotāji, ne madonieši? :) Ak, Tavuprāt, tikko ķibele, neizdarība, tā lokāla, kaut ar Valsts Polciju saistīta, ar Vienotības vadīto Iekšlietu ministrija, Vienotības vadīto Finansu ministriju, ar Vienotības it kā vadīto Ministru Kabinetu? … :) Nu-nu, ZanE, šoreiz… :)
    Nav jau ZanE, Tevi grūti saprast: šais laikos un šai vietā vismaz kādam tur, augšā, gribas ticēt… un negribas to vārnu, pāri lidojošo, kas žēli ķērc… nav vērC, nav VērC!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.04.2011. 11.38

    Nenoliedzu, ka ši ir Ie ministrijas kompetence, ja tā ir solījusi atbalstīt cietušos policistus, bet interesanri būtu zināt, no kādiem līdzekļiem VD varēja maksāt šos pabalstus? Vai no ārkārtas līdzekļiem? Es tomēr saprotu VD, jp pārāk jau viņam jānoņemas ar valsts budžeta konsolidāciju, jo , kā zināms, tad ZZS visu laiku bremzēja šo konsolidāciju, bez tam godmaņdāma gan varēja šo lietu nokārtot, ja reiz ir valsts sekretāre. Nav ko visu uzgrūst VD, kam tāpat jācīnās ar vējdzirnavām kā donkihotam.Domāju, ka Sudraba tik to vien gaida, lai uzprišinātu savu imidžu uz prezidenta vēlēšanām.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 18.04.2011. 12.00

    Bet… bļin.. :) budžeta konsolidācija ir forša lieta, bet vai kādreiz kaut kur nebija teikts, ka valstij ir kaut kāda saistība ar cilvēkiem, ko-a? A nafig bu’dzētu konsolidēt, ja visai konsolidācija zviedriem un aizdevējiem, bet pašu cilvēkiem Excel tabuliņās vietas nav? Ne 2 sašautiem policistiem, ne 120 000 bezdarbniekiem, kuriem vairs legālu ienākumu nav? :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 18.04.2011. 12.15

    …mīļie mani!…nejauciet divas dažādas lietas – pašvaldības piešķirto pabalstu, kurš nez kāpēc pārtop par ziedojumu…un valsts likumā noteikto:

    11.februāris 2011.
    Valsts policijas (VP) darbinieki, kuri tika sašauti, aizturot bruņotos Jēkabpils spēļu zāles aplaupītājus, ir apbalvoti ar naudas prēmijām 120% apmērā no mēnešalgas.

    Kā aģentūru LETA informēja VP Preses un sabiedrisko attiecību biroja vecākā inspektore Zane Maskaļonoka, minētās prēmijas cietušajiem policistiem izmaksātas, pamatojoties uz Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 16.panta 4.daļu, kas paredz, ka Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu amatpersonas ar speciālajām dienesta pakāpēm var prēmēt par tāda nozieguma novēršanu vai atklāšanu, kas radījis vai varēja radīt būtisku kaitējumu. Prēmēšana notikusi atbilstoši valsts institūcijā noteiktajai prēmēšanas kārtībai un kritērijiem.

    Tāpat cietušajiem VP darbiniekiem tiks izmaksāti vienreizēji pabalsti, kas paredzēti Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 19.panta 3.daļā. Likums paredz, ka amatpersonas, kuras, pildot ar dzīvības vai veselības apdraudējumu saistītus dienesta pienākumus, ir cietušas nelaimes gadījumā un guvušas ievainojumu vai sakropļojumu vai kuru veselībai nodarīts citāds kaitējums, izņemot arodslimību, saņem vienreizēju pabalstu. Pabalsta apmērs tiek noteikts atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem, kas pabalsta apmēru reglamentē atkarībā no gūto ievainojumu smaguma.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 18.04.2011. 12.29

    zanE…nejauciet divas dažādas lietas – pašvaldības piešķirto pabalstu, kurš nez kāpēc pārtop par ziedojumu…un valsts likumā noteikto…
    ________________________
    Nu tad jau šorīt vainīgais jurists ir atlaists no darba par neatbilstību ieņemajamam amatam vai par valsts prestiža graušanu?:)) Tomēr paldies, nomierināji, ka policisti vismaz ir kaut ko saņēmuši.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 18.04.2011. 12.32

    ZanĪt, godīguma, objektivitātes un prcizitētes labad kādēļ šoreiz Tavā papildinājumā trūkst norādes, cik varenas tiem čaļiem tās algas, no kurām tie 120% prēmijas izmaksāti? :)

    Tev tā tīšam, vai netīšām sanāca? Ceru, ka netīšām.

    Ja zinātu viņus algu apjomus, varētu ievērtēt, ko ar to prēmiju iespēja Rims Šveds, kam sašautā kāja nekust kā nākas un Salvis Tihanovskis, kuru pēc ievainojuma kaklā IZVILKA Jēkabpils (vai J-pils vien, uzreiz nepateikšu) dakteri?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.04.2011. 14.14

    OT. It kā Tu nezinātu, ka valsts naudu var izmaksāt noteiktā likuma ietvaros, nevis pēc emocijām, kuras mēģini uzjundīt!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 18.04.2011. 14.23

    Nu, kā tad, visi vainīgi, tikai ne valdība, jo tur, lūk, Vienotība!
    Un kādu dziesmu jūs visi dziedātu, ja tā izrīkotos Kaulīša valdība?
    Un tā ir adekvāta reakcija?
    Un nevajag te atkal runāt par likumiem utt., atrastu likumu, kas ļautu to izdarīt, ja tikai tas kādam interesētu, nevis likums nav, bet vēlme nav.
    Un nav Iekšlietu ministrs, ir viena nervoza dāma, kas izākstījusies ar atlūgumu, bet, turpina “strādāt”, vairojot birokrātus, un likvidējot policistus..

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 18.04.2011. 14.36

    …Ance….kāpēc ir vēlme jaukt visas lietas vienā putrā?…policisti ir pašvaldības iedzīvotāji, tad pašvaldībai nekas netraucēja šo pabalstu izmaksāt kā saviem iedzīvotājiem!…par amatpersonas pabalsta saņemšanu lemj IeM un tur atbildība ir jāprasa no IeM amatasievām….bet “gādīgās” pašvaldības loma tiek izspēlēta ar pavisam citu mērķi…
    …mēs neviens neesam redzējuši ne J-pils pieprasījumu/piedāvājumu…ne arī noraidījumu/atteikumu…
    …Ir komanda – nopublicējiet, lūdzu, abus!…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 18.04.2011. 14.49

    Varu atgādināt, ka “ziedojumu” likuma ietvaros no Latvijas Valsts Mežiem vispirms Ls 30 000 ņēma TP priekš Slakterdēla laivām, pēc tam Vienotība Ls 144 000 Jaunupa jr. kūrētajiem VEF basketbolistiem, visbeidzot grāba ZZS jau vairāk nekā Ls 2 miljonus un daklīja gan Varakļānos, gan Ventspilī, bet kā 2 dulliem lauku poličiem Ls 4000 no PLL biedra pašvaldības kases tikai jānoformē, tā prāta pietrūkst i Dombrovskim atsevišķi, i Vienotībai koalīcijā ar ZSS?! :) Ha, nu jau nav vairs pat smieklīgi, — tas ir konsolidatīvs fiskālais farss! Un tagad pasaki man, lūdzu, kurš no visiem te ir labāks par kādu citu! :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 18.04.2011. 15.03

    …beidzot!…arī kaut kas objektīvs!…Tu progresē!…:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > austrisv 18.04.2011. 15.15

    to Zane
    Facebookā “Nekā personīgi” profilā ir gan Dombrovska atteikums, gan juristu atzinums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 18.04.2011. 15.17

    …un Jēkabpils iesniegums/piedāvājums?…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.04.2011. 10.11

Uz cik lielām lietām spējīga valdība, ja nespēj atrisināt tik sīku problēmu?

+6
-1
Atbildēt

9

    ievuliitis > dro 18.04.2011. 10.18

    Vai tev nešķiet, ka šoreiz ir runa par ierēdni, kas no savas stipri komfortablas vietas, mierīgi bez sasprindzinājuma un liekām emocijām, neredzot aiz papīrīša cilvēkus un to problēmas, nepiepūlot īpaši smadzenes, dara to, ko viņam paģēr tizli uzrakstītājs likums.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > dro 18.04.2011. 11.15

    to Betija
    Par ierēdni, piekrītu. Ir tikai viens liels “bet”-apakšā ir Dombrovska paraksts!:(
    Piebildīšu, sašautie puiši ir Valsts policijas darbinieki, un nevis “pašvaldībnieki”, tāpēc reti pretīga un ciniska ir pētersonietes atrunāšanās:(
    Apkopojot visus faktus, secinājums ir tikai viens-diez vai policisti, turpmāk bīstamās situācijās,riskēs ar savam dzīvībām un veselību:( Un, vai tik nesanāk tā, ka sarežģītās politiskās situācijās nebūs kam aizstāvēt valdību!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.04.2011. 11.26

    Ance. Desmitniekā. Apoloģēti tūlīt atcerēsies, ka kundze ir Godmaņa /LPP/ sieva:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 18.04.2011. 11.55

    Piekrītu, Ance! Vajag pārbaudīt, ko paraksti. Arī cilvēkam, kas nemēdz “uzmest”, jāatceras, ka visi tādi nav.
    Un te man tehniskas dabas jautājums – cik dokumentu dienā jāparaksta MP?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.04.2011. 12.06

    betijacelmale. Vai tādā gadījumā nebūtu laiks atzīt, ka kļūdījies?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > dro 18.04.2011. 12.20

    to Betija
    Īstenībā, pat teorētiski nav pieļaujama doma, ka MP paraksta neizlasītus “papīrus”! Tā nu tad ir totāla bezatbildība!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 18.04.2011. 14.20

    Ja būtu kāda vēlme, šo situāciju varēwtu atyrisināt mūsu lielā reformētāja Mūrniece, un veidu, kā samaksāt, atrastu mierīgi, varu derēt, būtu sašauts kāds no ģenerāliem vai pulkvežiem sen viss būtu nokārtots.
    ši valsts pati pasaka – nedariet neko, ja ar jums kas notiks, mēs jums uzspļausim, labāk, mūciet projām vai mierīgi noskataties, ja notiek kādas nelikumības.
    Un vainīgs ir arī Dombrovskis, jo viņš par visu atbild, arī par to, ka histērtiķe Mūrniece viņu dancina, kā tikai grib.
    Vienkārši, pretīgi uz to lūrēt, kārtējais tizlums un mazspēja, kad vajag izdarīt ko vajadzīgu.
    Un kontu ziedošanai arī nevar atvērt?
    Ja jau dzīvojam “failed state”, tad jārūpējas par sevi pašiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 18.04.2011. 15.16

    …esi nokavējis ar kontu atvēršanu…redz, tagad jau ziedotāji stājas rindā – advokāts Gobzems jau pirmais!…tūlīt būs Lembergs, Šķēle, Šlesers…visi mūsu gaišie prāti…tik tie gauneri no Vienotības PR akciju uz šāda notikuma fona netaisīs, nesaprot – kā popularitāti iegūt!…:))

    …P.S. …tiem, kas nesaprata – tas bija sarkasms!…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 18.04.2011. 15.52

    Nu un, es viņu vietā arī izmantotu valdības mazspēju šinī jautājumā pašreklāmai, ja jau pati valdība tiem dod tādu iespēju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam