Kots iesaka mainīt “Kas notiek Latvijā?” formu

88

Komentāri (88)

dro 06.02.2011. 12.36

Ar uzsaukumiem par raganu medībām policistu līderis Sūna rīkos mītiņu. Lūk, tādi personāži īpaši gaidīti KNL:)) Nost Mūrnieci, lai dzīvo Sūna!:))

0
0
Atbildēt

0

austrisv 06.02.2011. 10.56

Piekrītu, ka Dombura raidījumā ir tieši tā!
Nav miera no tās tukšās Egles pat inbox.lv!

0
0
Atbildēt

0

Jānis Students 05.02.2011. 21.22

Es piederu tiem, kas neizlaida nevienu Dombura raidījumu. Tagad skatos tikai tad, ja tēma teju skar manu interešu lauciņu un vēl šad tad pa retam. neinteresanti. kāpēc? Centīšos noformulēt. Tāpēc, ka raidījums atgādiņa draugu klubiņa pačalošanu. Izskatās, ka Domburs ar visiem sačupojies, grib būt ļoti politkorekts, kaut tai pašā laikā reizēm nekonekventi uzbrūkošs. Nu tā kā jēgas nekādas, un mūžīgie Egle un Krīgers ar savu neinteliģenci kā vienīgās patiesības nesēji. Nevēlu Jānim sliktu, bet Kota uzbraucienam jau pat īsti politiska pamata neredzu, kā agrāk. Arī delfos par šo pašu tēmu Jānis tika vareni kritizēts, vajadzētu ieklausīties, lai reitingi atgriežas.

+2
0
Atbildēt

0

rjes_son391 05.02.2011. 12.59

Kopš Domburs nonāca interešu konfliktā, par naudu konsultējot politiķus, kā pareizi jāizturas intervijās, bet pēc tam aicinot šos uz saviem šoviem, es viņam neticu. Raidījums ir kļuvis: kā informācijas avots – apšaubāms, kā šovs – garlaicīgs.

+4
-1
Atbildēt

0

dro 05.02.2011. 12.14

betijacelmale. Tur jau tā sāls, ka šis raidījums retu reizi ir kādu izģērbis, un bieži Domburs manuprāt nostājies nepareizajā pusē. Kā piemēru varu minēt pirms gada vai vairāk populāro saukli par ekonomikas sildīšanu, kas Domburam bija jājamzirdziņš ne vienu mēnesi vien, kaut ezim skaidrs, ka var aicināt kurināt krāsni vairākas reizes dienā, bet ja malkas nav, tā ir tukša vaimanāšana.

+4
-1
Atbildēt

8

    ievuliitis > dro 05.02.2011. 12.19

    Labs salīdzinājums:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.02.2011. 12.31

    betijacelmale. Paldies par toleranci:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 05.02.2011. 12.40

    Es tak nesaku, ka Domburs ir nekļūdīgs. Pasarg Dies! Es tikai saku, ka paši esam pieraduši pie raidījuma satura un tam nav tādas rezonanses, kā agrāk. Krīze ne tikai finansēs:(

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.02.2011. 12.43

    betijacelmale. Es atkal Tev neko nepārmetu, tikai izteicu komplimentu. Varbūt Tev vairāk taisnības kā man. Krīze cilvēku galvās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 05.02.2011. 12.58

    Nē, nē! Neuztveru tavu teikto par pārmetumu:)
    Lielākais komentāru, kā tādu, trūkums – intonācija bieži netiek uztverta:(
    Smaidiņš arī var būt gan laipns, gan ņirdzīgs.
    P.S. Pārdomas vispārīgas, ne uz mūsu dialogu attiecināmas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 05.02.2011. 17.08

    Kāda krīze galvās? Vienkārši cik ilgi ēdīsi uzsildītu zupu! kaut vai par to pašu 2011. gada budžetu! Nu cik var ņemties ar tām Eglēm un Krīgeriem, kuri citu neko nezin, kā tik vilkt deķīti uz savu pusi!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.02.2011. 18.08

    Bet. Ja krīze nav cilvēku galvās, tad kādēļ mums tāda saeima un tāds “tiesiskums” valstī?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 06.02.2011. 10.53

    Ino!
    Bet, vai tad tā ir tikai krīzes vaina! Tas ir vispārējs stulbums, jo daudzi taču lielās, ka neseko politikai un tas liekas viņiem dikti kruti! tad ko gan var no neinformētiem ļaudīm gaidīt, ja ne vienu muļķību pēc otras, it sevišķi jau LNT un atkarīgās iespaidā!
    par to uzsildīto zupu teicu par Dombura raidījumu , ne par pārējo!

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 05.02.2011. 11.16

zanE . Zelta rokas nāca no paša Audera, intervētāju gan neatceros.

+5
-1
Atbildēt

0

dro 05.02.2011. 10.37

tigerthegreat. Tas bija toreiz, kad Ūdre tika virzīta eirokomisāra amatam, un VVF bija traki sadusmota, ka sabiedriskās organizācijas iedrošinās iebilst. jautājumu vairs neatceros, atceros, ka VVF zaudēja valodu…

+6
-1
Atbildēt

1

    andris902 > dro 05.02.2011. 10.56

    ….vai “zelta rokas” arī nenāca no Strautmanes raidījuma?…:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 04.02.2011. 23.32

Ingvilda. Katrs redz to, ko vēlas vai spēj saskatīt. Piekrītu Ozoliņam, ka Mūrniecei nevajadzēja kļūt par ministri, bet, ka šī notikuma dēļ vajadzētu atkāpties, nepiekrītu. Kā bojāta plate atkārtošu jautājumu, kur bija Domburs un pārējie spalvas bruņinieki, kad Gulbim spricēja narkotikas? Teiksiet tam bija veltīts raidījums. Protams, bet tikpat nerezultatīvs kā vairums viņa raidījumu, jo īstie jautājumi netika uzdoti. Teiksiet, tas nav iespējams. Tādā gadījumā atgādināšu 2 Strautmanes raidījumus, kas publikas priekšā izģērba gan VVF, gan Kehri. Mana vidusmēra atmiņa ļauj atcerēties arī Dombura nicīgo izturēšanos pret opozīciju treknajos gados, ko brīžiem varēja kvalificēt kā klaju nekaunību.

+5
-1
Atbildēt

5

    Kristaps_ > dro 05.02.2011. 03.46

    Strautmane vs Kehris, tas bija ģeniāli, bet kad tad viņa “izģērba” VVF?
    Man briesmīgi interesē, kas tas bija par gadījumu

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 05.02.2011. 09.49

    Un opozīcija, Ino, bija Tavs marsietis ar pārējiem kosmonautiem? :)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.02.2011. 11.08

    Optiskais Tēmeklis. Nu Repše Domburu nolicis pie vietas ne vienu reizi vien, tāpat kā Zane un Betija tevi:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 05.02.2011. 11.42

    Tad jau paldies Repšem, ka Domburs vēl arvien savā vietā, bet Repše beidzot savā?! Dažreiz Tu esi loģisks. :)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 05.02.2011. 17.05

    Tīģeri!
    Es atkal tieši atceros slaveno Strautmanes interviju ar VVF, liekas 100. pants! Pēc šīs intervijas VVF vienmēr atcerēsies, kas īsti ir Strautmane, jo cik atceros, tad pret Baibu sākās visādas represijas un viņa aizgāja no LTV1

    +1
    0
    Atbildēt

    0

anrijs 04.02.2011. 21.34

Vispirms, lai Kots izveido labāku/kvalitatīvāku raidījumu par KNL, un un TIKAI TAD viņam būs morālas tiesības prasīt to no Domburam to pašu !!!!

Diskusija par KNL kvalitāti un formu – jā vajadzīga, bet ja tās dēļ KNL kļūs “paklausīgs kucēns”, kas kodīs pēc Kota & ko “pasūtījuma” ….. tad labāk lai paliek kā ir – vismaz nesačakarēs pēdējo – to kas pagaidām vēl ir ….

+7
0
Atbildēt

0

scerbakakarina 04.02.2011. 20.23

Jā, aizmirsu pateikt, ka Kota vadītāja ģenialitāti apliecina 7 sodīti darbinieki, par Himnas nepārraidīšanu. Tas apliecina tikai to, ka vai nu LTV ir darbojusies slepena 7 cilvēku Himnas nīdēju banda vai arī to LTV ir totāls bardaks un vadītāja mazspēja.

+8
0
Atbildēt

0

scerbakakarina 04.02.2011. 20.18

Kotam nav nekādas kvalifikācijas un pieredzes žurnālistiskā un viņš spriedelē par to, kā jātaisa žurnālistika. Kotam nav nekādas sajēgas arī par uzņēmuma vadīšanu, taču viņam ļauj to darīt (pareizāk sakot novest LTV uz grunti). Kamēr Kotam būs vara, tikmēr viņš spriedelēs un jutīsies kā ģēnijs. Vara spēj aizstāt prātu, it sevišķi, ja prāts ir tā pamazāk. Kots to ir sapratis.

+7
0
Atbildēt

0

andris902 04.02.2011. 19.36

…nenoliedzami…Domburs ir viens no Latvijas TV spilgtākajiem un spējīgākajiem žurnālistiem…taču…pēdējā laikā arī viņam sāk piemist sava “neapgāžamā pareizuma patiesība”…domāju, ka Jānis pats saprot, ka raidījums sāk kļūt pierasts, vienveidīgs un savā ziņā arī neinteresants…arī skatītāju auditorijas kritums ir pamanāms….un vaina jau nav neinteresantos un neaktuālos tēmu apskatos, bet gan pieaicinātajos radījuma dalībniekos…līdz nelabumam atskatītas un pierastas sejas…un jau zināmi spriedelējumi – neko jaunu nevēstoši!…kā ļoti labu raidījumu par budžeta apspriešanu, kas faktiski ir vairākumam sausa un neinteresanta tēma…var minēt 2010.gada 10.novembra raidījumu ar jaunu dalībnieku iesaistīšanu diskusijā….vien Pēteris Strautiņš jau bija ko vērts!….nerunājot par LB atsūtīto “ekspertu”….
….Jāni, ir grūti pieņemt kritiku…bet atsevišķos raidījumos Tava rīcība ir bijusi stipri dīvaina, piemēram – excel tabuliņu vicināšana minūti pirms raidījuma beigām….
…ir jāstrādā!…ir jāmainās!…un tad viss izdosies!…

+9
0
Atbildēt

1

    austrisv > andris902 05.02.2011. 17.01

    Super laba analīze par šo tēmu! var tikai piekrist!

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 04.02.2011. 19.18

Atvainojos, bet izlasi ,lūdzu, ši raksta virsrakstu! ne jau Kots taisās slēgt šo raidījumu, bet liek mainīt raidījuma formu!

+3
-5
Atbildēt

1

Agnese Lûse 04.02.2011. 18.21

cien.Kota kungs,ja šim analītiskajam raidījumam ir milzīgs sabiedrības atbalsts un intrese,tad ar kadām tiesībām jūs varat žurnālistam likt “mainīties”
Vai jūsu vēlme izmainīt Dombura KNL saturu un analīzi nav tiešs Satversmes 100.panta pārkāpums ..?
LTV nav jūsu personīgā bodīte !
Labāk sakiet atklāti kādi ir jūsu patiesie plāni un pēc kā “pasūtījuma” jūs strādājāt !
Atcerieties LTV ir sabiedriskā TV nevis Kota jeb kāda politiskā jeb ekonomiskā grupējuma TV !
Un jusu primārais pienākums ir kalpot sabiedrībai nevis pildīti “pasūtījumus”
Kotam ir jāatkāpjas !

+9
-1
Atbildēt

0

Ance Krauze 04.02.2011. 17.58

Nezinu, kas tam raidījumam kaiš, bet es to skatos aizvien retāk. To pašu bieži dzirdu arī no citiem.

+6
-1
Atbildēt

3

    austrisv > Ance Krauze 04.02.2011. 19.16

    Nu lūk, ir arī citi, kam Dombura raidījums šķiet palicis garlaicīgs!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ance Krauze 05.02.2011. 12.02

    Vai jums nešķiet, ka galvenais iemesls, kāpēc cilvēki ir pārstājuši skatīties ir fakts, ka šī pierastā un pēc būtības tāda paša, kā agrāk, raidījuma sausais atlikums ir absolūta nulle? Ja pirmsākumos izgaismotais un “izģērbtais” personāžs izjutis smagu kritiku, bija pamatīgā diskomfortā, tad tagad, kad sabiedrība ir “pieradusi” pie politiķu pērkamības, nokompetences un nekonsekvences, vairs tik asi ar milzīgu sašutumu neuztver šādus atklājumus, bet kritizētais politiķis noskurinās un smaidot turpina savu “politisko karjeru”.
    Vai šodien Audera politiskā karjera beigtos tāpat, kā toreiz – pirms nepilniem 10 gadiem? Vai Emša pirms vēl īsāka laika? Lielāka sabiedrības daļa ir absolūti pārliecināta, ka ZZS deputāti uz vārda klausa smagos noziegumos apsūdzētajam. Esat manījuši sarkšanu un stostīšanos no tās frakcijas deputātiem?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > Ance Krauze 05.02.2011. 13.47

    ZELTA ŽETONS, BETIJACELMALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

valdis 04.02.2011. 17.22

Tendence atbrīvoties no J.Dombura jau vērojama kādu laiku. No daudziem nevēlamajiem jau vaļā tikts. Kas vietā? Preses klubs un Jauna nedēļa – tā ir tā lielā izaugsme? Vai ir kāds, kas spēj līdzās stāvēt J.Domburam LTV1? Lai Kots sauc vārdā. Nav slikta doma uzaicināt knl uz sarunu Kotu, kā arī ekspertus un padiskutēt par mediju lomu un sūtību. Ar laikrakstiem tika galā, vēl sabiedriskā TV, mums jau maz vairs palicis par ko cīnīties.

+4
0
Atbildēt

1

    Valdis Ādamsons > valdis 05.02.2011. 13.45

    Dažu labu žurnālistu padzina no1TV un Gailīti uztupināja…par redaktoru! Ha!

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 04.02.2011. 16.45

Pamainīties jau derētu gan.Bieži vien pasākums pārvēršas par vieglo braucienu- Jānis gatavojies ar ntajiem jautājumiem,cilvēku daudz- visu cenšās pajautāt, bet atbildes -kādas nu ir,būs labi,braucam tālāk.
Cita lieta,ka Kotaprāt ,jaunais formāts sapņu līmenī ,laikam jau nozīmē “bez Dombura” :) Un tas jau pavisam cits stāsts.

+15
0
Atbildēt

0

mario1 04.02.2011. 16.44

Vērtīgāk būtu nomainīt LTV vadību, lai Vecgada naktī pulksten 12 pie LTV ekrāna nav jājūtas kā Pīzdopropaščenskas sādžā.

+13
0
Atbildēt

0

dro 04.02.2011. 16.30

Ingvilda… pēdējās debates par policiju patiesībā bija labas.
________________
Atgādināja arodbiedrības sanāksmi padomju laikā, izskatot kāda dzērāja pārkāpumu. Soreiz ieteica vainu uzņemties ministrei, ne kolektīvam:)

+9
-2
Atbildēt

1

    ir_lv > dro 04.02.2011. 18.28

    lno… Nu nez, man šķita, ka visa cita starpā ļoti skaidri parādīja iemeslus, kuru dēļ ministrei patiešām būtu jāatkāpjas vai vismaz jāiesniedz demisijas rakstu.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

Eliks 04.02.2011. 16.24

Politisko diskusiju raidījums citādā formā mums jau ir – 100.panta preses klubs. Šarmanti smaidošs un žestikulējošs vadītājs, kurš savu vadītāja funkciju diemžēl nav spējīgs veikt profesionāli, plus sagrābstīti, nekopetenti, bieži vien angažēti žurnālisti, kuri nu pa visiem kopā cenšas piespēlēt šādus tādus jautājumus uzaicinātajiem viesiem. Viesu izvēle arī visai dīvaina – kāpēc, piemēram, šobrīd bija nepieciešams raidījums par tautas tiesībām vēlēt prezidentu? Lai dotu tribīni Grūtupam? Skaidrāks par skaidru, ka šoreiz prezidentu vēlēs Saeima. Bez tam pašreizējā brīdī ir daudz aktuālāku jautājumu, kurus pārspriest. Ne jau par formas maiņu domā Kots, bet gan par kompetenta žurnālista apklusināšanu. Jā, es ne vienmēr piekrītu Domburam, jā, varbūt raidījuma tēmas reizēm ir “vidējam” TV skatītājam pārāk sarežģītas, jā, varbūt viņš reizēm ir pārāk lecīgs, bet Domburs nekad nav nekompetents, un tāda “kalibra” žurnālisti mums ir retums. TV3 vadības vietā es ar steigu censtos Domburu pārpirkt.

+18
-2
Atbildēt

0

austrisv 04.02.2011. 16.16

Tipiņ!
Ļoti laba analīze par Dombura raidījumiem.
Agrāk, nezinu vai arī tagad, tika saaicinātas visādas Egles, Jaunsleiņi, Krīgeri un citi tā sauktie sabiedrības pārstāvji, no kuru tukšās muldēšanas nav it nekādas jēgas!

+6
-3
Atbildēt

0

kristaps_drone 04.02.2011. 16.10

“Šis ir stāsts par to, ka medija vadītājs, kuram nav nekādas kvalifikācijas un pieredzes žurnālistiskā, spriedelē par to, kā jātaisa žurnālistika,” sacīja Domburs, kuram arī nav nekādas kvalifikācijas žurnalistikā, jo ir tikai plika vidusskolas izglītība, sakāpināts pašvērtējums un ambīcijas. Man arī nav nekādas kvalifikācijas žurnālistikā un es pievienojos Kota viedoklim (kaut arī Kotu es principā vienmēr uzskatīju un joprojām uzskatu par ārkārtīgi nesimpātisku un angažētu TV vadītāju). Dombura raidījums jau sen nav baudāms, jo tur tiek savākts pārāk liels dalībnieku skaits, kuram īsti nav iespējas izteikties, kuru starpā ir arī cilvēki, kuriem bieži vien nav ko teikt. Pa virsu visam ir Dombura tendenciozitāte, ka dažiem ļauj daudz runāt, citus prakstiski nelaiž pie vārda. Faktiski tas sen vair nav diskusiju raidījums, bet tāds balagāns ar lielu prastuma piegaršu. Kādreiz Zalāns (kaut arī Zalāns un viņa pārstāvētā partija man ārkārtīgi nepatīk) ļoti precīzi novērtēja šo raidījumu (tādēļ viņš tika bargi kritizēts un noriets).

+8
-5
Atbildēt

3

    ribens > kristaps_drone 04.02.2011. 16.42

    Šis ir stāsts par kompromisu starp raidījuma vadītāja pieturēšanos pie savas līnijas, dzelžaino tvērienu, neļaujot dalībniekiem pārņemt iniciatīvu un izplūst ūdens liešanā un demokrātiju raidījumā. Ir jauki un pieklājīgi žurnālisti (bez ironijas, visu cieņu) kā Arnis Krauze, Guntars Rēders u.c., bet, ar profesionāliem politiķiem (demagogiem) tā nesanāk dialogs, bet monologs – viņi runā ko grib – kā, piem., Šlesers. Līdz ar to nevajadzētu pārmest Domburam autoritārismu, jo, lai būtu rezultāts, viņš ir spiests šādi vadīt raidījumu.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > kristaps_drone 04.02.2011. 16.52

    Tam es pilnībā piekrītu. Varbūt tieši tie šleseri ir Kotam radījuši viedokli par raidījuma formas maiņas nepieciešamību? Jo Šlesers tiešām katru savu runāšanu centās pārvērst veselā reklāmas kampaņā.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > kristaps_drone 05.02.2011. 11.51

    > Tipiņš
    Nepiekrītu tavam apgalvojumam “Domburs, kuram arī nav nekādas kvalifikācijas žurnalistikā, jo ir tikai plika vidusskolas izglītība…” divos punktos – Domburs ir mācījies, bet nav pabeidzis žurnālistiku LVU un gadu desmitu – vairāk veiksmīgu – praktiskā darba pieredzi, grūti nosaukt par “nekādas kvalifikācijas”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Jolanta ... 04.02.2011. 16.06

Ja Domburs dabūtu precīzākas atbildes uz raidijumā uzdotajiem jautājumiem, tad būtu daudz interesantāk t.i. infomatīvāk un atbilstošāk jautājuma uzdošanas jēgai. Kāpēc viņš tā ļauj politiķiem tā ,,peldēt” atbildēs, ignorēt jautājumu? Jo jautājumi ir labi.

+4
-1
Atbildēt

0

Juris Millers 04.02.2011. 15.47

Nu, ja Domburs uztaisīs raidījumu par tēmu ‘Kas notiek “Kas notiek Latvijā”‘ ar Kotu, pāris žurnālistiem, kādu politiķi, kādu viņa kritiķi, … , tad varētu pat paskatīties

+8
-1
Atbildēt

1

    austrisv > Juris Millers 04.02.2011. 15.58

    Nu jā, bet tāds jau ir piektdienas raidījums ar Gailīti!
    Viss atkarīgs kādus žurnālistus saaicina!!!!!
    Jāatzīstas, ka arī šo vairs neskatos, jo pēdējos raidījumos švaki žurnālisti saaicināti, kuri neprot vai negrib uzdot aktuālus un tiešus jautājumus, bet ir bijis ļoti labs šis raidījums. Pat atceroties kā bija ar Šlesera, Lemberga un citu uzaicināšanu un iztaujāšanu, tad jāatzīstas, ka viss atkarīgs no superīgiem žurnālistiem un tādi mums ir!!! kaut vai Ozoliņš!!! Uh, kā cienu šo cilvēku!!! esmu viņa fane vēl joprojām!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

dro 04.02.2011. 15.47

Bet. Cilvēks palicis lepns un iedomīgs un bez pamata!
_________________
Kad gan viņš tāds nav bijis?

+5
-4
Atbildēt

3

    austrisv > dro 04.02.2011. 15.54

    Ino!
    Tur Tev 100% taisnība!
    Varbūt tas arī ir iemesls , ka viens jau iepriekš gudrāks par citiem!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > dro 04.02.2011. 16.06

    nu, bet kad Šķēli sasita vienos vārtos, tak kaifs skatīties bija!
    Ja cilvis(Domburs) gudrs, kas tur ko neatzīt?
    Citādi labie vārdi tik’ bērēs par cilvēkiem izskan

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 04.02.2011. 16.12

    Piekrītu 100% jo Domburs toreiz iedzina Šķēli stūrī!
    tad varbūt tāda forma vajadzīga! uzdot asus jautājumus uzaicinātam viesim!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

janis 04.02.2011. 15.44

Interesanti būtu dzirdēt vērīga skatītāja pamanītās pārmaiņas TV3:)

+1
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 04.02.2011. 15.41

Manuprāt, garlaicīgi skatīties varētu būt tāpēc, ka jebkura ierosinātā tēma tālāk par pļāpāšanu arī netiek. Problēma tiek pacelta, raidījumā par to papļāpā vai pastrīdas un ar to viss arī beidzas. Ir personas, kas uz Dombura raidījumiem ierodas teju kā uz darbu. Papļāpā un iet mājās (suņi rej, bet karavāna iet tālāk). Bet vai tā ir raidījuma formāta vai tās vadītāja Dombura vaina? Šaubos gan.

+9
-1
Atbildēt

0

vladislavsbautris 04.02.2011. 15.32

Ļoti cienu Dombura profesionalitāti, bet par raidījuma formu diskusijai jābūt. Šāds politisko diskusiju raidījums ir vajadzīgs, bet tam jāspēj noturēt interesi arī laikā, kad nav parlamenta, prezidenta vēlēšanas un valsti nesatricina kārtējais skandāls.

+14
-1
Atbildēt

1

dro 04.02.2011. 15.27

Bet, Tieši tā. Vai Domburs raidījumā vienmēr centies būt objektīvs?:)

+5
-3
Atbildēt

2

    austrisv > dro 04.02.2011. 15.41

    Ino!
    Manuprāt, Domburs bija palicis pārāk jau iedomīgs un pašpārliecināts, ka ir visgudrākais un erudītākais , pie tam visās jomās!
    Cilvēks palicis lepns un iedomīgs un bez pamata! Slikti viņam pašam, cik tagad redzu, jo no iedomības līdz raidījuma galam, acīmredzot, nav tālu! Diezin, vai tauta viņu vairs tā aizstāvēs, kā iepriekšējo reizi!
    Raidījumam trūkst pipariņa un tas kļuvis līdzīgs visiem iepriekšējiem, bet cik paskatījos tā tikai, tad pat balsotāju skaits samazinājies! Tas jau vien liecina, ka kaut kas nav kārtībā un Kots to saprot, par brīnumu!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ir_lv > dro 04.02.2011. 15.46

    Bet vai tomēr nav tā, ka Domburšovs vnk atspoguļo to, kas notiek sabiedrībā / politiskajā elitē, u.t.t.? Ja tur notiek apkārtējiem nesaportami / nepieņemami procesi, tad nu arī diskusijas iznāk tādas, kādas iznāk. īpaši vienu sprīdi tā bija, bet pēdējās debates par policiju patiesībā bija labas. Un vēl – LTV iespējamo alternatīvu skatītāji labi redzēja pirmsvēlēšanu laikā, proti, to, kādas bija LTV sarūpētās pirmsvēlēšanu diskusijas un cik profesionāli bija daļa no to vadītājiem. Vai
    Vispār jau LTV sakarā nāk prātā viens pirms laika izskanējis citāts (politiķa vārds deletēts, jo neatbilst situācijai)… “… zina savu uzdevumu. Un viņš to pilda.”

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

photocom 04.02.2011. 15.24

Jā janka vietām buksē
un operatīvi nereaģē uz notikumiem

ka nesanāk kā krievu kiseļovam

no HTB uz Ukrainu

bet ja nopietni
ņem to zīmolu un prom uz tv3

+7
0
Atbildēt

9

    dro > photocom 04.02.2011. 15.28

    Bugors. Vai nejūti, ka TV3 pamazām maina orientāciju?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > photocom 04.02.2011. 15.31

    kādā virzienā tad TV3 maina orientāciju? Nu, palamā mazliet Vienotību, a varbūt V pelnījusi?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 04.02.2011. 15.32

    Trešais mums nezināmais spēks pārņēmis tv3
    kontrolpaketi..?

    jā ilzīte un mazais janka močī V
    bet ko darīt ja paši pie vainas un iet taukmūļu taku

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > photocom 04.02.2011. 15.36

    Ino!
    Tad tiešām arī Tu piekrīti, ka TV3 , vismaz ziņas ir palikušas tādas divaini orientētas, lai neteiktu vairāk!
    Mēs mājās brīnāmies nenobrīnīties, kā vienu ziņu var pasniegt vai pagriezt citā plāksnē!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > photocom 04.02.2011. 15.45

    Bet. Kā varu nepiekrist, ja pats to jau kādu laiku apgalvoju?:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > photocom 04.02.2011. 15.50

    Ino!
    tas labi, jo es vados pēc izjūtām un emocijām, bet skatos arī kā pasniedz faktus!
    Tiešām interesanti, vai TV3 saimnieki ir mainījušies, jo jūtams pasūtījums vismaz TV3 ziņās. Nekas, traks jau tas nav, jo domāju jau ar savu galvu, bet kaitina gan, kaut vai ar tiem pašiem ebreju atdodamajiem īpašumiem nemaz nepaskaidrojot, ka tie ir bezmantinieku īpašumi un sab. organiz īpašumi!
    Nesaprotu , uz kādu auditoriju viņi orientējas? vai uz muļķiem vai neinformētiem skatītājiem?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > photocom 04.02.2011. 16.05

    Runa neiet par Vienotības lamāšanu vai nelamāšanu, bet par faktu pasniegšanu TV3 ziņās!!! Var faktus pasniegt ar dažādām piebildēm vai arī pilnīgi nepasniegt pilnu informāciju par notikušajiem notikumiem!, un šo faktu jēga tad pilnīgi mainās!
    Iepriekš ir jābūt pašam klausītājam pilnai informācijai par Latvijā notikušo faktu, jo citādi no TV3 iegūsim sagrozītu lietu būtību, kura neatbilst patiesajam faktam! Varbūt ne katru reizi tā, bet nu bieži gan!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > photocom 04.02.2011. 16.10

    Bet. Desmitniekā! Precīzāk nepateikt!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > photocom 05.02.2011. 11.38

    Nevis saimnieki mainījušies, bet skābekli šiem griež nost. Tad nu kompānija aizdomājusies – palikt pavisam bez auditorijas vai mazliet pamainīt akcentus?:(

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 04.02.2011. 15.22

“Domburs neatbildēja uz jautājumu, vai, viņaprāt, ir pamats runāt par nepieciešamām izmaiņām viņa vadītajā raidījumā. “Ar sportisku interesi gaidīšu, kas notiek tālāk. Gribu redzēt, vai Latvijas Televīzijai ir priekšlikums par nākotni? Gribu redzēt, kas ir nosacījums, kāds ir pamatojums.””

Bet, kur Dombura paša idejas par satura un arī formas maiņu!
Vai tad ne tā Rainis : pastāvēs, kas pārvērtīsies”
Man, piemēram, personīgi, ir garlaicīgi palicis skatīties Dombura raidījumu!
Neesmu domājusi kāpēc, bet fakts ir tāds, ka jau sen neskatos!

+9
-10
Atbildēt

11

    Kristaps_ > austrisv 04.02.2011. 15.29

    Bet kā tad Tu zini, ka garlaicīgi, ja neskaties???
    Man gan patīk, reāla jautrība!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 04.02.2011. 15.34

    Palika garlaicīgi, tāpēc pārtraucu skatīties!
    Vai pietiekami precīzi uzrakstīju šoreiz!

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > austrisv 04.02.2011. 15.40

    Lūdzu, neapvainojies, es Tevi visnotaļ cienu, man būtu sāpīgi :(
    Bet no mana skatpunkta – kāpēc tad vispār jābaro LTV1? Dārgs prieks, bet galīgi švaki viss pārējais bez Domburšova.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 04.02.2011. 15.45

    Nē, es jau neapvainojos itin nemaz, bet Dombura raidījumam ir jāmainās! tas jau nav nekas slikts, jo pārāk jau ilgi Domburs iet tikai pa vienu iebrauktu sliedi! Manuprāt, jau Kots arī viņam nesaka: ej prom- tikai saka: mainies!
    Bet paskaties, ko saka Domburs!!! Nē un nē! tas jau vairs nav labi, jo raidījums zaudē un zaudēs vēl vairāk, bet nodokļu maksātāju naudu šis raidījums tērē šausmīgi daudz, cik atceros!!!!
    Ir jāmainās un Domburam pašam pie tā ir jānonāk!!!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > austrisv 04.02.2011. 15.48

    man garlaicīgi skatīties tizlo politiķu… nevis raidījuma formas dēļ. latviešu mēdijos (nav tas pt kas latvija medijos..kur 2/3 aizņem krievu saturs) tik un tā nav altrnatīvas šadām te debatēm.
    Kots ir nozēlojams…raidījums – politiķu PR platforma? jebura intervija, raksts ir PR platforma.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > austrisv 04.02.2011. 16.05

    es, savukārt, balsoju, ka Kots grib tikt vaļā no Dombura, tas man tas kreņķis

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 04.02.2011. 16.09

    Bet, es doma’ju, ka Kots redz, ka krītas Dombura raidījuma reitings, bet izmaksas šim raidījumam ir milzīgas! Tātad kaut kas ir jādara! Es , protams, neaizstāvu Kotu, bet šoreiz piekrītu! var jau pagriezt katru lietu tā, ka grib atlaist un viss, bet šaubos vai kādam šāds raidījums kā tagad, ir kaitīgs veselībai!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ribens > austrisv 04.02.2011. 16.24

    1) Par izmaksām. Kas tur tik milzīgs? Studijas noformējums sen jau uztaisīts.
    Ieslēdz gaismas, sasēdini dalībniekus un – uz priekšu!
    Protams, vēl operatoru algas.
    Toties reitings šim raidījumam ir milzīgs, varētu būt LTV1 pirmajā trijniekā, aiz Panorāmas. Tā reklāmas pauze pa vidu droši vien lēti nemaksā.
    2) Vai šādam analītiskam radījumam jābūt lētam? Tā taču ir sabiedriskās TV pamatfunkcija, atšķirībā no hokeja un seriāliem.
    Cik atceros, Domburs jau sen cīnījās ar to, ka LTV nebija gatava apmaksāt viņa palīgu darbu. Beigās laikam tika panākts kaut kāds kompromiss.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 04.02.2011. 16.48

    Hei, Bet!, pastāsti, lūdzu, kur Tu ņem tās lielās KNL izmaksas, ko jau 2x esi uzsvērusi?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmars_slapins > austrisv 04.02.2011. 17.20

    njā, pelevinam “generation p” bija versija par tv ekrānos redzamo valdības sēžu izcelsmi. lūk domburšovs to arī atgādināja. nezinu, varbūt ka tagad kas mainījies, jo kopš signāla digitalizācijas neesmu redzējis. kā kots pēc priekšvēlēšanas kampaņu pakalpojumiem ir palicis amatā man nav skaidrs, laikam labi sēž.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 05.02.2011. 11.34

    Taisnība, Bet, laikam būs pa vidu. Kotam ir sens konflikts un vēlme tikt vaļā no Dombura. Tagad, kad, uzticoties tev, pieļauju, ka KNL reitingi ir kritušies, Kots izmanto izdevību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 04.02.2011. 15.16

Formu jeb saturu?

+4
-1
Atbildēt

0

Kristaps_ 04.02.2011. 15.13

Pēdējo labo raidījumu no LTV1 gribat aizvākt, kretīni!
ROKAS NOST NO DOMBURA!

+13
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam